Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Kan iemand mij vertellen waar de _ (underscore) zit? Gek maar ik kan die niet vinden :? als ik een smsje tik bijvoorbeeld.

[ Voor 16% gewijzigd door DeeJee op 08-10-2008 09:55 ]

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:35
DeeJee schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:50:
Kan iemand mij vertellen waar de _ (underscore) zit? Gek maar ik kan die niet vinden :? als ik een smsje tik bijvoorbeeld.
even het toetsenbord "Symbol Pad" instellen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Ghannes schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:13:
[...]

even het toetsenbord "Symbol Pad" instellen :z
Mmmm das niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
doen moet je toch op zoek gaan naar een ander tobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

DizzyWeb

Ondertiteld

Yay, nieuw probleem. Misschien dat iemand weet hoe dit gefixt kan worden zonder een harde reset.

Sinds enkele dagen kan mijn Touch geen netwerkverbinding meer via de USB kabel maken. Ook disconnect hij GPRS niet als ik 'm aan de PC hang (op zowel PC als laptop getest, setting dat ie moet disconnecten staat aan). Mijn Touch kan dus niet meer internetten via USB als ie aangesloten zit aan de PC. Als ik GPRS dan handmatig disable krijg ik foutmeldingen als ik 'm mail laat ophalen, dat er geen geschikte verbindingen beschikbaar zijn enzo.

Edit:
En nu werkt het opeens weer. Had 'm uiteraard al een paar keer een soft reset gegeven, maar dat mocht niet baten.... en zojuist lost een soft reset het probleem opeens op?! Raar ding.

[ Voor 15% gewijzigd door DizzyWeb op 09-10-2008 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:06
ik had ook nog even (weer) een vraag:

Een vriend van mij, heeft vandaag zijn omnia gekregen, met een onbeperkt internet abbo erbij. Is het mogelijk dat ik via mijn Touch via bluetooth, verbinding kan maken met de omnia, en dan kan internetten?

Alvast Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722

[message=30851326RT,noline]Cybot12999 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:02[/message]:
Bedankt voor je duidelijke uitleg + screenshot. Mag ik vragen wanneer u hem heeft gekocht?
Maart 2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276738

ik heb een htc touch van een jaar oud, nu heb ik het volgende probleem: hij valt regelmatig gewoon uit of hij loopt ineens vast, de enige manier om hem weer aan te krijgen is dmv een soft reset.
is hier een oplossing voor, hij is helemaal standaard met als extra proggie nodata en een paar spelletjes.
het probleem komt nu zelfs een paar keer per dag voor, ik begin er een beetje gek van te worden ;)

Greetz,

Frans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51026

Ik krijg het niet voor elkaar me HTC Touch te synchronizeren met Outlook op een Vista laptop.
Het gaat al vrij snel mis, Vista ziet wel dat ik iets inplug, maar heeft er niet de juiste stuurprogramma's voor.
Ik heb het Windows Mobile Apparaatcentrum geinstalleerd, maar daar gebeurd ook helemaal niks.

Als ik de Touch aan me laptop hang, dan zegt Vista, dit is een apparaat dat ik niet herken.

Het is al wel een kleine vooruitgang, want eerst deed die helemaal niks toen ik me Touch er aan hing. Door de bestaande relaties in Active Sync op me touch te verwijderen is dat nu verholpen.

Maar hoe krijg ik hem nu verder werkend op laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248725

wat is dit precies?

"Hoe zet ik de sms ontvangstbevestiging voor ieder SMS'je automatisch aan?"

Ik krijg standaard een "sms is verzonden" melding of wordt hier wat anders bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzo Dizono
  • Laatst online: 17-05-2022
Hoi iedereen,

ik gebruik nu al een maand naar alle tevredenheid de shaddow-rom. Zit een duidelijkere taskmanager op en een hibernate functie. Dit samen met baterystatus maakt het toestel gewoon lekker snel. Heb eigenlijk niks te wensen, de rom is ook uiterst stabiel.

Enig probleem is dat het connecten lastig gaat doen. Als ik het snoertje er volledig inprik dan gebeurt er niets (hij laad niet en hij connect niet). Als ik het snoertje er dan half uit trek doet hij het wel. Zowel bij de datakabel als het opladen dus. Ansich niet erg maar ik hoop alleen niet dat het verergerd. Iemand een idee of dit snel op te lossen is. Garantie gaat in mijn geval niet meer werken denk ik ('t is stiekem een MDA van T mobile met Tele2 xD)

www.jessekraal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

DeeJee schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:50:
Hij zit bij het standaart toetsenboard onder de 7...

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij mij zit die onder shift en dan het = teken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
zojuist even Onyx 3.0 + patch image erop gezet,
tot nu toe werkt ie fijn, snel vooral!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-06 21:20

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Ghannes schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:32:
zojuist even Onyx 3.0 + patch image erop gezet,
tot nu toe werkt ie fijn, snel vooral!
Mooi dat ze het zo snel updaten, maar nu moet ik dus wel steeds back-uppen etc. Beetje te omslachtig voor die paar wijzigingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
-Tim- schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:37:
[...]

Mooi dat ze het zo snel updaten, maar nu moet ik dus wel steeds back-uppen etc. Beetje te omslachtig voor die paar wijzigingen..
Ach, heb ik er wel voorover. Heb nu bij het opstarten 20 mb geheugen vrij :)

Bij patch 1 voor 3.0 zou een aangepaste ShutXP zitten, maar bij mij blijft ie gewoon net zoals in 3.0 8)7 wat doe ik fout? (misschien kan iemand even een screen posten van zijn ShutXP ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:30

jacobras

Developer

Ik gebruik nu ook de Onyx 3.0 rom (Naar roms linken doen we niet.. + patch. Het ziet er echt prachtig uit ! Gebruik zelf de junior versie, moet alleen nog even Pocket Excel en Pocket Powerpoint installeren, die zijn er in de jr-versie uitgehaald. Maar verder werkt het prima op m'n Elf :) .

[ Voor 15% gewijzigd door DaannO op 13-10-2008 23:17 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207902

Iemand een idee of HTC ook voor de Touch met een WM6.1 update komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169861

Vroeg ik me ook af. Ik zag dat er deze week wel een update voor de Touch Dual is uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Én de Cruise...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ga er maar vanuit dat er geen WM6.1 update voor de P3450 komt, anders was die er al geweest.

Overigens heb ik het probleem dat wanneer het licht dimt na een aantal minuten het scherm uitgaat en ik met geen mogelijkheid, op welke knop ik ook druk de Touch weer aan krijg. Een softreset helpt alleen. Ik kan maar niet vinden wel programma of instelling dit veroorzaakt. Hardreset lost ook niets op. En ik heb hem al eens opnieuw geflashed. Ik heb dit probleem bij de Touch Surface 1.31 SP1 NLD ROM(Bram Smulders)

iemand anders hier ook last van gehad?

Verkeerd geinterpreteerde instelling. Of ik zat vannacht nog gewoon te slapen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 12-10-2008 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zou mooi balen zijn eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277112

Hallo,

Is er iemand die weet hoe ik BBC radio moet ontvangen. Bij TCPMP krijg ik een lange foutmelding dat mms://wmilive-acl.bbc.co.uk etc Onbekend bestandsformaat is (andere stations die ik via ww.htcradio.com ontvang doen het wel). ALs ik via Realplayer de code die de Realplayer op mijn laptop aangeeft (begint met www en eindigt met ram) hetzelfde. Realplayer geeft aan dat het met RTSP moet beginnen.
Via de standaard meegeleverde streaming media heb ik nog niets aan de praat gekregen.
Zijn er misschien lijsten met links, beginnend met rtsp ?

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
Anoniem: 277112 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 20:04:
Hallo,

Is er iemand die weet hoe ik BBC radio moet ontvangen. Bij TCPMP krijg ik een lange foutmelding dat mms://wmilive-acl.bbc.co.uk etc Onbekend bestandsformaat is (andere stations die ik via ww.htcradio.com ontvang doen het wel). ALs ik via Realplayer de code die de Realplayer op mijn laptop aangeeft (begint met www en eindigt met ram) hetzelfde. Realplayer geeft aan dat het met RTSP moet beginnen.
Via de standaard meegeleverde streaming media heb ik nog niets aan de praat gekregen.
Zijn er misschien lijsten met links, beginnend met rtsp ?

Bij voorbaat dank.
je vraag is niet specefiek HTC Touch, misschien weten ze het op andere fora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm toch een probleem met die Surface Touch v1.31 SP1 ROM.

Kort de aan/uit knop drukken schakel je de Touch in de slaapstand. Nogmaals kort op diezelfde knop drukken zou hem weer moeten aanschakelen. Dat gebeurd dus niet bij deze ROM.Allen hheft soft-reset haalt hem er weer uit. De tijd om hem aut. in de slaapstand te zetten is in te stellen in "start","instellingen", "Energie", tabblad "geavanceerd"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:58

Damian

Insane Obtrusion

Al dat gepraat hier over niet officiele roms lijkt mij niet helemaal de bedoeling... Ga daarvoor even lekker naar het XDA forum...

wil niet dat draadje dicht gaat door dit soort geneuzel!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Damian schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 22:38:
Al dat gepraat hier over niet officiele roms lijkt mij niet helemaal de bedoeling...
Waar moet het volgens jou dan wel over gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Is het trouwens mogelijk om een Nederlands T9-woordenboek in mijn nu Engelse Diamond keyboard te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233956

-Tim- schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 23:29:
Is het trouwens mogelijk om een Nederlands T9-woordenboek in mijn nu Engelse Diamond keyboard te krijgen?
Dit toetsenbord bedoel je denk ik:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=392197

Ik gebruik hem momenteel ook op mijn touch.. ik vind hem de beste tot nu toe. Vooral door de functie dat je er makkelijk van Xt9 naar ABC kan gaan, doormiddel van 1 druk op de knop. En grotere toetsen dan zijn voorganger. En zelfs met een Nederlands woordenboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Laatst online: 20-09-2024
Even een tipje. Na een jaar was ik wel toe aan een nieuwe screenprotector. In Nederland kosten die dingen iets van €15,- Maar ik heb er 2 besteld op de volgende site:

dealextreme.com

Hier kost een screenprotector $1,36!! Heb ze net binnen en zo te zien prima kwaliteit!! (micro sd kaartjes zijn hier ook erg cheap! en je betaald geen verzendkosten!) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat is de levensduur van de accu voor een touch ongeveer, die van mij is na 9 maanden al op :?
weet iemand een goeie plek voor een nieuwe accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Anoniem: 276738 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:01:
weet iemand een goeie plek voor een nieuwe accu?
Om maar even in de dealextreme sferen te blijven:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6412

[ Voor 7% gewijzigd door -Tim- op 15-10-2008 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Ik heb twee kleine probleempjes met mijn bluetooth carkit. (had ik niet met mijn vorige telefoon)

1 Wanneer ik de auto start gaat de telefoon een oproep plaatsen. Geen idee naar wie. Geeft alleen maar aan Oproep.

2 Wanneer ik word gebeld en opneem via de toets op mijn stuur, duurt het erg lang voordat mensen mij kunnen horen. Ik heb dan ondertussen wel opgenomen, dus de andere kant wacht op mijn reactie.

Gaat om een carkit in een Peugeot 307. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:05
Wie kan me duidelijk uitleggen hoe ik tomtom 7 op de touch kan installeren. Ik heb verschillende versies en kaarten geprobeerd, krijg het niet voor elkaar....
Iemand ook een idee hoe je mapshare dan aan de praat krijgt?

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
groxgrox schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:13:
Wie kan me duidelijk uitleggen hoe ik tomtom 7 op de touch kan installeren. Ik heb verschillende versies en kaarten geprobeerd, krijg het niet voor elkaar....
Iemand ook een idee hoe je mapshare dan aan de praat krijgt?
er zit gewoon een handleiding bij hoor als je hem in de winkel hebt gekocht. Zo niet, dan mag dat hier volgens mij niet besproken worden.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

DeeJee schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:47:
Ik heb twee kleine probleempjes met mijn bluetooth carkit. (had ik niet met mijn vorige telefoon)

1 Wanneer ik de auto start gaat de telefoon een oproep plaatsen. Geen idee naar wie. Geeft alleen maar aan Oproep.

2 Wanneer ik word gebeld en opneem via de toets op mijn stuur, duurt het erg lang voordat mensen mij kunnen horen. Ik heb dan ondertussen wel opgenomen, dus de andere kant wacht op mijn reactie.

Gaat om een carkit in een Peugeot 307. Iemand een idee?
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252768

dat eerste probleem heb ik ook soms met mijn touch gecombineerd met bluetooth parrot.

even de telefoon resettenen en probleem voor een tijd opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:58
Anoniem: 276738 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:15:
ik heb een htc touch van een jaar oud, nu heb ik het volgende probleem: hij valt regelmatig gewoon uit of hij loopt ineens vast, de enige manier om hem weer aan te krijgen is dmv een soft reset.
is hier een oplossing voor, hij is helemaal standaard met als extra proggie nodata en een paar spelletjes.
het probleem komt nu zelfs een paar keer per dag voor, ik begin er een beetje gek van te worden ;)

Greetz,

Frans
Heb je hier al een oplossing voor? ik heb dit probleem ook, bij mij is de enige oplossing batterij verwijderen, maar dat is erg omslachtig, vooral omdat het meerdere keren per dag moet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Laatst online: 20-09-2024
miles schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:45:
[...]

Heb je hier al een oplossing voor? ik heb dit probleem ook, bij mij is de enige oplossing batterij verwijderen, maar dat is erg omslachtig, vooral omdat het meerdere keren per dag moet.....
Is een probleem wat vaker voorkomt! Had die van mij ook last van. Dacht in eerste instantie dat het aan de contactjes op de batterij lag. Had em nog net geen jaar, dus opgestuurd en toen is de software er opnieuw opgezet (kostenloos) Sindsdien geen problemen meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-05 15:36

jelly

Arch Linux

Heeft een van jullie ervaring met een 8gb mirco-sd kaartje? Audiobeheer blijft bij mij maar naar liedjes zoeken en reageerd heel erg traag. Ik dacht dat het door alle rotzooi kwam die ik geinstalleerd had, dus heb ik een hard-reset gedaan en daarna bleef audiobeheer heel erg schokkerig komt dit door de grote hoeveelheid muziek (ong. 3,5 Gb) of door het grote/ trage sd kaartje?

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneK
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-06 01:28
Goede tip, bedankt!
Mijn akku heeft het ook zojuist begeven, na 1 jaar gebruik (wat ik erg aan de korte kant vind!).

Ik heb bij dealextreme zowel een standaard 1100 mAh akku, als een 2500 mAh type
besteld (met extra, ruimer klepje), samen voor $12.54.
Geen verzendkosten, alles bij elkaar vind ik dat een spotprijs.

Nu of even afwachten hoe de kwaliteit is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumba007
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-06 15:33
Aangezien er hier een DX hype heerst en ik ook een MDA Touch heb, mijn bestelling van DX is dus net gekomen namelijk een crystalcase. Deze past perfect en heb ook nog wat foto's getrokken voor jullie.
Deze kost 1.74$ ( omgerekend €1.30 fzo ) op DX ( http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14950 )

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/9716wj.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/23rwqyr.jpg

Toch handig, moest je 1 cola minder drinken vanavond aan het eten kun je dit bestellen in de plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:58
sijbren schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:49:
[...]

Is een probleem wat vaker voorkomt! Had die van mij ook last van. Dacht in eerste instantie dat het aan de contactjes op de batterij lag. Had em nog net geen jaar, dus opgestuurd en toen is de software er opnieuw opgezet (kostenloos) Sindsdien geen problemen meer!
Weet iemand of het probleem ook opgelost wordt als ik zelf een rom-update doe? Toestel opsturen is veel gedoe, en ik ben hem dan twee weken kwijt?
Romupdate zal in een middagje klaar zijn....

[Contact met HTC gehad, zij voeren een ROM-update uit, maar geven aan dat je dit net zo goed zelf kunt doen, scheelt opsturen]

[ Voor 10% gewijzigd door miles op 29-10-2008 07:43 . Reden: aanvullende info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
ik heb deze week de Onyx 3.1 Junior erop gezet. Werkt een stuk sneller dan de gewone Onyx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
Ghannes schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:11:
ik heb deze week de Onyx 3.1 Junior erop gezet. Werkt een stuk sneller dan de gewone Onyx!
Zijn er , naast de snelheid, nog andere merkbare verschillen? Omdat ik nu de "gewone" Onyx gebruik, maar als die andere echt veel sneller is enzo......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
ik zou hem gewoon eens proberen, zie voor de verschillen de website

[ Voor 124% gewijzigd door Ghannes op 02-11-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben al weer een tijdje op zoek, maar kan iemand mij vertellen waar ik een nederlandse niet al te fancy rom kan vinden voor mijn touch p3450?
weet dat die bram smulders ze maakte maar kan alleen maar engelse spullen vinden en heb ook niet meer helemaal door wat voor welke foon is.
elf/elfin/dual/diamond etc

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en nog iets.

wat is het nut/ voordeel van een nieuwe ipl, spl en radio rom?

ik heb nu mijn ipl en spl geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:58

Damian

Insane Obtrusion

ipl/spl niet zo heel veel voordeel zover ik weet. Ipl/spl is als het ware de bios van je pda. Initial Program Loader en Second Program Loader staat het voor.

Radio rom zeker wel, deze kan betere gsm ontvangst geven, bluetooth en wireless ontvangst verbeteren. Batterijduur verhogen enz.

[ Voor 18% gewijzigd door Damian op 04-11-2008 16:41 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ohh dat klinkt natuurlijk goed
wie kan mij vertellen welke radio rom ze hebben, of moet ik gewoon een nieuwe zoeken.
had er een gevonden waarbij stond dat deze het beste voor chineese telefoons is. O+

dat van die ipl/spl begreep wat het was, maar dus niet wat je er aan hebt. maar goed is geupgrade en dat loopt nog goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Anoniem: 252768 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 16:37:
en nog iets.

wat is het nut/ voordeel van een nieuwe ipl, spl en radio rom?

ik heb nu mijn ipl en spl geupdate.
Voor een custom Rom is dat vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 11:58
Bumba007 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:30:
Aangezien er hier een DX hype heerst en ik ook een MDA Touch heb, mijn bestelling van DX is dus net gekomen namelijk een crystalcase. Deze past perfect en heb ook nog wat foto's getrokken voor jullie.
Deze kost 1.74$ ( omgerekend €1.30 fzo ) op DX ( http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14950 )

[afbeelding]

[afbeelding]

Toch handig, moest je 1 cola minder drinken vanavond aan het eten kun je dit bestellen in de plaats.
Gvd... Ik heb exact dezelfde crystal case en heb er 19 pleuro voor gedokt bij pdashop.nl |:(

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

goed na een en ander geklooi
alles weer in orde en s2u2 geinstalleerd

wie kan mij vertellen waarom die cube het wel doet wanneer ik alles geblokkeerd heb?

heb ook een andere radio er op gezet maar dat mocht niet baten. 03.21.90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
Anoniem: 252768 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 00:01:
goed na een en ander geklooi
alles weer in orde en s2u2 geinstalleerd

wie kan mij vertellen waarom die cube het wel doet wanneer ik alles geblokkeerd heb?

heb ook een andere radio er op gezet maar dat mocht niet baten. 03.21.90
omdat s2u2 een programmaatje is en niet een screensaver die alels blokkeert.
Je kan er een andere rom op zetten waar de (veel memory vretende) cube niet meer in zit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
Ik had even een heel ander vraagje: Is het normaal dat de accu in mijn Touch al binnen anderhalf uur vol is? Met vol bedoel ik dus dat het oranje lampje in groen veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Cybot12999 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 12:14:
Ik had even een heel ander vraagje: Is het normaal dat de accu in mijn Touch al binnen anderhalf uur vol is? Met vol bedoel ik dus dat het oranje lampje in groen veranderd.
Als je op het accu icoontje op de balk drukt zie je hoeveel procent hij is opgeladen, als dat 100% is zal hij dus wel echt opgeladen zijn ja.. Mijn usb aansluiting is een beetje kapot en moet daarom de kabel een beetje omhoog tillen als het ware, als ik dat niet doe brand m'n groene lampje ook maar laadt hij dus niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat van dat opladen heeft die van mij ook.

maar dan wel alleen met de lader.
via usb gaat het een stuk trager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
dacht zelf dat misschien de batterij oud werd ofzo, want ik dacht toch dat ik ergens gelezen had dat ie 4 uur moest opladen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zou kunnen.
heb het zelf nooit gecheckt hoe lang precies, maar wle dat het snel gaat.

verder vind ik ook dat mijn accu snel leeg gaat,heeft hij ook altijd gehad.
wie weet dat ik altijd al met een slechte batterij rond loop.

nu even 3 vraagjes.
1 wat is een goede cleane rom, dus zonder de cube! het liefst nederlands.
2 welke radiorom is het meest geschikt voor de p3450/touch/ELF
3 iemand een idee waar je een paar gratis games kan downloaden. heb het gehad met patience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Niet online
Anoniem: 252768 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:14:
zou kunnen.
heb het zelf nooit gecheckt hoe lang precies, maar wle dat het snel gaat.

verder vind ik ook dat mijn accu snel leeg gaat,heeft hij ook altijd gehad.
wie weet dat ik altijd al met een slechte batterij rond loop.

nu even 3 vraagjes.
1 wat is een goede cleane rom, dus zonder de cube! het liefst nederlands.
2 welke radiorom is het meest geschikt voor de p3450/touch/ELF
3 iemand een idee waar je een paar gratis games kan downloaden. heb het gehad met patience
Ik doe toch wel een paar dagen met de batterij. Bel ermee en af en toe internetten en email ophalen. Bij bol wordt de batterij voor een redelijke prijs verkocht.

1. Ik gebruik al geruime tijd de Opal port R2 van Shafez naar tevredenheid. Geen cube en de nieuwe TouchFLO. Op mijn toestel, een Elfin, erg snel. N.B. sinds 2 dagen is de laatste officiele HTC rom te downloaden op xda, een WWE 3 versie ook met nieuwe TouchFLO interface.
2. Heb lang zonder problemen radio rom 3.21.90 gedraaid. Zeer goede radio rom. Sinds een paar dagen gebruik ik probleemloos radio 3.34.90. Deze is net uit maar sommige toestellen hebben problemen (wegvallen verbinding). Uitproberen dus.

xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Officiële ROM van HTC?
Waar staat die dan..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
Anoniem: 207902 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 12:02:
Officiële ROM van HTC?
Waar staat die dan..?
hier. Maar als ik mijn S/N invoer zegt ie "Sorry, this software download is not suitable for your device."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwabbernootje schreef op donderdag 06 november 2008 @ 18:03:
[...]

Ik doe toch wel een paar dagen met de batterij. Bel ermee en af en toe internetten en email ophalen. Bij bol wordt de batterij voor een redelijke prijs verkocht.

1. Ik gebruik al geruime tijd de Opal port R2 van Shafez naar tevredenheid. Geen cube en de nieuwe TouchFLO. Op mijn toestel, een Elfin, erg snel. N.B. sinds 2 dagen is de laatste officiele HTC rom te downloaden op xda, een WWE 3 versie ook met nieuwe TouchFLO interface.
2. Heb lang zonder problemen radio rom 3.21.90 gedraaid. Zeer goede radio rom. Sinds een paar dagen gebruik ik probleemloos radio 3.34.90. Deze is net uit maar sommige toestellen hebben problemen (wegvallen verbinding). Uitproberen dus.
he nootje bedankt.
neem aan dat er niet heel veeel verschil zit tussen de elf en elfin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
Anoniem: 252768 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:45:
[...]

he nootje bedankt.
neem aan dat er niet heel veeel verschil zit tussen de elf en elfin
let wel op met flashen, dat je een elf rom erin zet en geen elfin.
Verschil zit 'm in de kleur (elfin is wit) en geheugengrootte (elfin heeft meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:06
Ghannes schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 16:16:
[...]

Verschil zit 'm in de kleur (elfin is wit) en geheugengrootte (elfin heeft meer)
Vooral dat geheugen is nogal belangrijk! De elfin (oftewel de Touch Enhanced) heeft een ROM van 256MB en 128MB RAM, de elf (oftewel 'gewone' touch) heeft een ROM van 128MB en 64MB RAM. En met name de grootte van de ROM kan ervoor zorgen dat sommige ROMS simpelweg niet gaan passen of extreem traag zijn.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OK ik heb een normale elf/touch
moet ik dan ook oppassen bij de radioroms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:06
Anoniem: 252768 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:22:
OK ik heb een normale elf/touch
moet ik dan ook oppassen bij de radioroms?
Dat denk ik eerlijk gezegd niet.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreas2005
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-05 12:29
Als ik een programma installeer op mijn touch, en daarbij aangeef dat het op het sd-kaartje moet worden geplaatst, wordt het altijd toch in het telefoongeheugen gezet: Als ik met de verkenner zoek waar het bestand staat, dan staat het niet op de sd-card, maar wel op het vaste deel. Dat levert een behoorlijke beperking op in het geheugen. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252768 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:29:
ben al weer een tijdje op zoek, maar kan iemand mij vertellen waar ik een nederlandse niet al te fancy rom kan vinden voor mijn touch p3450?
weet dat die bram smulders ze maakte maar kan alleen maar engelse spullen vinden en heb ook niet meer helemaal door wat voor welke foon is.
elf/elfin/dual/diamond etc

alvast bedankt
zoek eens in deze thread naar Touch Surface 1.31 SP1 NLD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ghannes schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 16:16:
[...]

nee er zijn ook zwarte elfins. de witte zijn mda's van t-mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
Oke dat wist ik niet.

Mijn Touch wordt door Belcompany teruggestuurd naar HTC omdat het flashen gisteren niet goed ging zodat er nu een corrupte rom in m'n Touch zit |:( Even laten flashen door HTC dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ghannes schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:23:
Oke dat wist ik niet.

Mijn Touch wordt door Belcompany teruggestuurd naar HTC omdat het flashen gisteren niet goed ging zodat er nu een corrupte rom in m'n Touch zit |:( Even laten flashen door HTC dus ...
Mag je hopen dat ze onder garantie dat gaan doen. Want een foute flash door de gebruiker valt doorgaans niet onder de garantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248725

weet iemand waar je de officiële (of een andere leuke) soft case kan kopen?
op ebay staan siliconen maar zover ik kan zien kan je deze niet makkelijk eraf halen, wat ik wel wil.

Afbeeldingslocatie: http://www.elcell.co.uk/ebayimages/itemimages/Phone/Case/Skin/dopod/si_s1touch_black_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Niet online
Anoniem: 119722 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:54:
[...]

zoek eens in deze thread naar Touch Surface 1.31 SP1 NLD
Ik kan je de ook de nieuwe Arwen rom voor ELF(in) aanbevelen. Engelstalig maar wel met Nederlandstalige support ;) Laatste hTC software en drivers met TouchFLO2D.

xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwabbernootje schreef op maandag 17 november 2008 @ 22:26:
[...]

Ik kan je de ook de nieuwe Arwen rom voor ELF(in) aanbevelen. Engelstalig maar wel met Nederlandstalige support ;) Laatste hTC software en drivers met TouchFLO2D.
Ik heb hem niet meer. Touchflo vind ik nix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guus1971
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-12-2023
Iemand enig idee of je de Touchflo gewoon uit kunt zetten?
Ik heb een Elfin (en inderdaad deze is zwart).

Nog een vraagje: er wordt gesproken over de update van de radio ROM. Kan iemand mij vertellen waar ik die Radio ROM dan vandaan kan halen? Is dat XDA, of ook via HTC zelf?

Voor wat betreft problemen met pairen van Touch met Parrot: ik had ook allerlei problemen. Nieuwe firmware voor m'n Parrot CK3100 geflashed (versie 4.18...) en op de touch een soft reset: alle problemen opgelost!

guus1971

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Heeft iemand een idee hoe je een wachtwoord op alleen je berichten kan zetten in windows?

Op veel telefoons zie ik dit, maar niet op windows ?

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-04 15:32

t-x-m

.NET Nerd

Ik ben zo blij met mn Manilla2d ROM! Werkt als een jekko. Telefoon is weer helemaal een nieuw speeltje geworden :)
Ook dat 'nieuwe' contactpersonen lijstje werkt prima. OperaMini zonder beveiligingswaarschuwingen, Youtube en dat toetsenbord :9~ :9 Aan te bevelen voor iedereen :)

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:30

jacobras

Developer

DennusB schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:39:
Heeft iemand een idee hoe je een wachtwoord op alleen je berichten kan zetten in windows?

Op veel telefoons zie ik dit, maar niet op windows ?
Hier ben ik zelf ook al heel lang naar op zoek, maar heb er nog geen programma's voor gezien. Had het wel op m'n vorige telefoon (smartphone), maar dat programma is niet voor PPC verkrijgbaar.

@Guus1971:
Radio roms vindt je op XDA.

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 16:28
t-x-m schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:52:
Ik ben zo blij met mn Manilla2d ROM! Werkt als een jekko. Telefoon is weer helemaal een nieuw speeltje geworden :)
Ook dat 'nieuwe' contactpersonen lijstje werkt prima. OperaMini zonder beveiligingswaarschuwingen, Youtube en dat toetsenbord :9~ :9 Aan te bevelen voor iedereen :)
als ik die installeer zegtie dat de rom corrupted is :?

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-06 21:19
mijn Touch gaat niet meer aan??! Ik had hem vannacht uitgezet en wilde hem vanmorgen weer aanzetten maar hij reageert nergens meer op! de accu was 50% toen ik hem uitzette. Als ik de accu eruit haal en dan even wacht, en dan weer terug stop dan start hij wel op, maar dan crasht ie naar een paar seconde....... :(

wat kan ik doen>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-06 10:14
T7D_Sneezy schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:46:
mijn Touch gaat niet meer aan??! Ik had hem vannacht uitgezet en wilde hem vanmorgen weer aanzetten maar hij reageert nergens meer op! de accu was 50% toen ik hem uitzette. Als ik de accu eruit haal en dan even wacht, en dan weer terug stop dan start hij wel op, maar dan crasht ie naar een paar seconde....... :(

wat kan ik doen>?
Uit laten staan, tijdje laten opladen en dan weer proberen? Misschien was de batterij vannacht om de een of andere reden compleet leeggetrokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-04 15:32

t-x-m

.NET Nerd

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-06 21:19
allard_070 schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:01:
[...]

Uit laten staan, tijdje laten opladen en dan weer proberen? Misschien was de batterij vannacht om de een of andere reden compleet leeggetrokken?
hij reageerde ook niet meer op input van de oplader en op de powerknop. gelukkig heb ik al een manier gevonden om hem aan de praat te krijgen. resetknop + opnemen + ophangen. toen ging ie aan, vroeg ie of ik een hard reset wilde doen --> cancel ---> normale boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276778

Hallo allemaal,

Ik heb nu een aantal maanden de HTC touch. Hartstikke mooie telefoon, maar ik heb nu een probleem.

Wanneer ik smsjes probeer te versturen, dan doet hij dit heel vaak niet. Dan krijg ik na een tijdje het bericht dat ik hem niet kan verzenden. Na 4, 5 keer lukt het pas. Ook sms ontvangen is een lastig verhaal. Meestal als ik iemand bel, krijg ik alle smsjes binnen!!??

Ik heb echt weinig verstand van telefoons, heeft iemand een oplossing? Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
Anoniem: 276778 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:29:
Hallo allemaal,

Ik heb nu een aantal maanden de HTC touch. Hartstikke mooie telefoon, maar ik heb nu een probleem.

Wanneer ik smsjes probeer te versturen, dan doet hij dit heel vaak niet. Dan krijg ik na een tijdje het bericht dat ik hem niet kan verzenden. Na 4, 5 keer lukt het pas. Ook sms ontvangen is een lastig verhaal. Meestal als ik iemand bel, krijg ik alle smsjes binnen!!??

Ik heb echt weinig verstand van telefoons, heeft iemand een oplossing? Alvast bedankt!!
al radio rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wow.... Wat is dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
Anoniem: 276778 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:29:
Hallo allemaal,

Zit je ook bij T-Mobile? Ik wel. Heb er zelf ook wel eens last van, dat ik de SMS'jes pas binnenkrijg zodra ik naar bijvoorbeeld 1244 bel. Erg lastig, kan je niks aan doen volgensmij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee zit bij HI. Maar dat heb ik inderdaad ook!!! Alleen gebeurt het niet "wel eens".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.theloosen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:54
Beste luitjes,

Ik mag een MDA touch (tmobile) overnemen van mijn broer. Graag wil ik deze CID flashen.
Nu lees ik in deel van 2007 het volgende:

CID Flashen en Hard-SPL

Eerst gaan we je toestel CID vrij maken zodat we er een andere rom op kunnen gooien. Hiervoor heb je de volgende twee progjes nodig:
ELF_USPL-v1.zip
enable-rapi.zip
Maar dit is wat oudere 2007 info.

Wat mij opviel op de XDADevelop... site dat er Momenteel twee versies zijn.
Elf_USPL - SPL 1.11.0000
Elf_USPL - SPL 1.17.0000
Elfin_USPL - SPL 2.20.0000
Elfin_USPL - SPL 2.26.0000

NOG IETS:
Tijdens het opstarten zegt mijn touch:
Daarnaast zegt hij tijdens het opstarten het volgende:
IPL: 2.81.0002
SPL: 2.81.0000
GSM: 2.93.90

De CID flashers hebben het over IPL versies van 1.1 of 2.2x etc. etc. Maar hoe kan het dat ik een IPL 2.81.0002 heb terwijl de rest die niet heeft ofzo?
Should be used only on Elf with IPL 1.1X.XXX2. Some Elf owners have been using USPL 1.11.0000 with IPL 2.2X.XXX2 already without any problem

Nu zegt mijn apparaat dat ik een ELF0300 heb met Ram 128mb en Flash 256.
Heb ik nu een Elfin of een Elf? Want de Elfin betekent dat ik dan de 128/256 enhanced versie heb? ook al staat dit niet op de verpakking of in het instructieboekje.

Wat moet ik installeren zodat de touch straks niet bricked is?

Wat is verstandig om daarna te updaten? Ik vind het geluid tijdens het bellen soms zoiezo wat brak klinken.
Ik las iets over een radiorom. Maar welke versie kan ik het beste pakken?
Eventueel nog meer tips kwa roms en software?

Alvast bedankt.

[ Voor 22% gewijzigd door m.theloosen op 28-11-2008 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.theloosen
Wat ik ook niet snap is dat op XDADeveloperWiki de ROM 2.26.114.52 NLD T-Mobile staat. Maar als ik deze wil installeren zegt de installatie dat ik momenteel 2.81.114.1 NLD erop heb staan.

Dit is vreemd omdat op de Tmobile.nl staat dat de nieuwste ook ROM 2.26 is.

Kan iemand dit uitleggen? Er staan ook geen data bij van wanneer ze zijn.
Graag ook een antwoord op de vraag hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumba007
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-06 15:33
Elfin = 128/256
Elf = 64/128

Ik gebruik Onyx rom en ben daar tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

m.theloosen schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 22:35:
Beste luitjes,

Ik mag een MDA touch (tmobile) overnemen van mijn broer. Graag wil ik deze CID flashen.
Nu lees ik in deel van 2007 het volgende:

Wat moet ik installeren zodat de touch straks niet bricked is?

Wat is verstandig om daarna te updaten?
Eventueel nog meer tips kwa roms en software?

Alvast bedankt.
als ik jouw was zou ik er niet aan beginnen voordat je weet wat je doet. En voordat je een dure boekensteun maakt ;) Je hebt overigens een Elfin! vwb die SPL en ROM 2.81 als je gelezen/gezocht had, had je dit ook gewetenOja. Lees de faq en wiki's

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 29-11-2008 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.theloosen
Ik weet wel wat ik doe, alleen moet ik weten welke versies ik nodig heb.

Nu blijven de
Elfin_USPL - SPL 2.20.0000 Based on SPL 2.20.0000 terwijl ik nu SPL 2.81.0000 heb
Elfin_USPL - SPL 2.26.0000 terwijl ik nu SPL 2.81.0000 heb
over.

Welke moet ik nemen? Dit verschilt nogal. Er staat ook bij dat je een IPL versie 1.x of 2.2 nodig hebt. Dit terwijl ik een IPL 2.81.0002 heb, tenminste dit zegt hij bij het opstarten.
Ik heb nu de 2.80.004.1 NLD. Die 2.26 moet ik dus niet installeren?

Daarnaast wil ik weten of ik de radio rom wel zonder enig gedoe kan updaten.
Ik lees alle wiki's, maar ik moet zo werken en heb er nu niet de tijd voor om alles uit te zoeken. Graag jullie advies.

Misschien hebben jullie ook nog andere adviezen?

[ Voor 6% gewijzigd door m.theloosen op 29-11-2008 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.theloosen
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

m.theloosen schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 11:52:
Iemand?
Ik weet wel wat ik doe, alleen moet ik weten welke versies ik nodig heb.
Je weet het? Waarom dat al die vragen?

Lees die inks, die wiki en die faq's op XDA die ik in m'n vorige bericht vermelden dan weet je het "waarom"van die 2.81 spl.
We lezen het wel als je een boekensteun gemaakt hebt ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 29-11-2008 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143552

Ik heb sinds deze week een Blaupunkt Bluetooth/USB-interface op m'n radio aangesloten om via bluetooth handenvrij te kunnen bellen. Op zich werkt het goed, maar ik gebruik ook een Adapt GPS-muis, en als er nu een telefoontje binnenkomt, dan valt de GPS weg; als het gesprek is beëindigd, keert de bt-verbinding tussen de GPS-muis en m'n Touch terug, maar het is best vervelend ... Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen of waar ik een oplossing kan vinden?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143552 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 20:54:
Ik heb sinds deze week een Blaupunkt Bluetooth/USB-interface op m'n radio aangesloten om via bluetooth handenvrij te kunnen bellen.
Deze thread gaat over de HTC Touch/P3450/Elf/Elfin Pocket PC Phone Edition en niet over radio's, en adapt GPS muizen. Daarvoor zijn andere threads. Even de zoekoptie (rechts bovenin) gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Anoniem: 119722 schreef op zondag 30 november 2008 @ 20:47:
[...]

Deze thread gaat over de HTC Touch/P3450/Elf/Elfin Pocket PC Phone Edition en niet over radio's, en adapt GPS muizen. Daarvoor zijn andere threads. Even de zoekoptie (rechts bovenin) gebruiken!
Dit slaat nergens op, hij vraagt toch advies over een bluetooth verbinding? Een verbinding met zijn telefoon, de eerste zin was een uitlegje, anders zou je weer klagen dat je het niet snapt ;)
Als je alleen zo kan reageren en niet kan helpen, reageer dan niet :)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.theloosen
Inderdaad. Dutchphoto had ipv van zoek daar en daar ook gewoon een concreet antwoord kunnen geven. We hebben niet allemaal zoveel praktisch ervaring. Het wiel 2x uitvinden hoe niet meer in deze wereld.

Kom gewoon met een concreet antwoord.
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste