Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143552

Deze thread gaat over de HTC Touch/P3450/Elf/Elfin Pocket PC Phone Edition en niet over radio's, en adapt GPS muizen. Daarvoor zijn andere threads. Even de zoekoptie (rechts bovenin) gebruiken!
Ja, sorry hoor ... maar het gaat toch over m'n Touch? En ik heb me gisteren een ongeluk gezocht maar niets kunnen vinden - als er dan toch iets op dit forum staat over dit probleem, zou je me dan de link kunnen geven, want zelf vind ik het niet ... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Anoniem: 143552 schreef op maandag 01 december 2008 @ 06:59:
[...]

Ja, sorry hoor ... maar het gaat toch over m'n Touch? En ik heb me gisteren een ongeluk gezocht maar niets kunnen vinden - als er dan toch iets op dit forum staat over dit probleem, zou je me dan de link kunnen geven, want zelf vind ik het niet ... ;(
Niet op ingaan, hij was denk een beetje chagerijnig ofzo.
Back ontopic nu weer ;)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722

DennusB schreef op zondag 30 november 2008 @ 20:58:
[...]

Dit slaat nergens op, hij vraagt toch advies over een bluetooth verbinding? Een verbinding met zijn telefoon, de eerste zin was een uitlegje, anders zou je weer klagen dat je het niet snapt ;)
Als je alleen zo kan reageren en niet kan helpen, reageer dan niet :)
Sorry. Shit! ff te kort door de bocht. Hmm. het was ook al laat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233956

Weet iemand ook waat je een goedkope nieuwe case (eigenlijk alleen een nieuw achterklepje) kan vinden? Ik heb al wat rond gekeken en de meeste harde huizingen zijn tegen de 50e .. dat kan toch goedkoper dacht ik zo.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry. Shit! ff te kort door de bocht. Hmm. het was ook al laat ;)
Ja ook hier sorry, maar ik heb me echt suf gezocht maar geen oplossing gevonden voor een probleem dat blijkbaar ook met andere toestellen voorkomt ... Van pdashop kreeg ik het antwoord dat de Touch maar één 'actieve' bt-verbinding kan openhouden, en dat dit niet op te lossen zou zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143552 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 07:03:
[...]

Ja ook hier sorry, maar ik heb me echt suf gezocht maar geen oplossing gevonden voor een probleem dat blijkbaar ook met andere toestellen voorkomt ... Van pdashop kreeg ik het antwoord dat de Touch maar één 'actieve' bt-verbinding kan openhouden, en dat dit niet op te lossen zou zijn ...
Lijkt me stug,Ik heb op verschillende HTC devices ook een Touch een BT headset en een (BT)GPS ontvangertje gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266168

Ik heb nu een probleem met mijn bluetooth gps-muis. Ik wil de COM-poort veranderen van 7 naar 6 maar nu zegt ie dat 6 al bezet is terwijl dat niet het geval is. Is er een programmatje om te bekijken wat er dan op die COMpoort zou moeten zitten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-05 16:09
Anoniem: 233956 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 03:15:
Weet iemand ook waat je een goedkope nieuwe case (eigenlijk alleen een nieuw achterklepje) kan vinden? Ik heb al wat rond gekeken en de meeste harde huizingen zijn tegen de 50e .. dat kan toch goedkoper dacht ik zo.. ?
*klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233956

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.theloosen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-05 21:16
Volgens mij hoef je helemaal geen compoort in te stellen. Ik heb dat ding net een week van mijn broer en heb Navigon 7 erop gezet. Ik hoefde niks kwa compoorten waar dan ook in te stellen op de touch elfin.

gps: adapt 850

[ Voor 4% gewijzigd door m.theloosen op 06-12-2008 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijkt me stug,Ik heb op verschillende HTC devices ook een Touch een BT headset en een (BT)GPS ontvangertje gebruikt.
Het gekke vind ik dat de gps bij gebruik van een gewone headset (van HTC) en de gps alles netjes blijft doorwerken, ook bij een inkomende oproep, maar met de Blaupunkt lukt het dus niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266168 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:18:
Ik heb nu een probleem met mijn bluetooth gps-muis. Ik wil de COM-poort veranderen van 7 naar 6 maar nu zegt ie dat 6 al bezet is terwijl dat niet het geval is.
Hoe weet je dat dan?
Is er een programmatje om te bekijken wat er dan op die COMpoort zou moeten zitten??
Zeker ben je er dus niet van. Je hebt toch je GPS icon in "verbindingen" om je hard/software poort aan te geven?
Hier is een tutorial en hier nog eentje
En/of zoek naar GPSID (smartphone) of GPSCOM(op XDA-dev)
Volgende keer eerste ff zelf zoeken!

@m.theloosen

Ja inderdaad. Bij Navigon is dat zo. Echter niet bij TT!

@Bisebaer

Ik heb je probleem nog een nagelezen. Bij inkomende telefoontjes dient alleen het geluid weg te vallen en terug te komen na beeindiging van het gesprek.Opzich is je probleem niet zo'n probleem als de verbinding met de GPS maar weer terugkomt. Tenminste. Het zou voor mij geen probleem zijn.

Via google zul je je antwoord wel vinden. Omdat ik GPS op de fiets gebruik is eea bij mij anders geregeld.Ik gebruik gewoon een Pocket PC of smartphone en een headsetje.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 08-12-2008 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb je probleem nog een nagelezen. Bij inkomende telefoontjes dient alleen het geluid weg te vallen en terug te komen na beeindiging van het gesprek.Opzich is je probleem niet zo'n probleem als de verbinding met de GPS maar weer terugkomt. Tenminste. Het zou voor mij geen probleem zijn.
Ja, dat is blijkbaar de bedoeling, maar ik heb via Google nog een aantal anderen gevonden met een identiek probleem, en kennelijk heeft niemand een oplossing daarvoor ... Het schijnt zelfs af te hangen van toestel tot toestel ... Van Blaupunkt kreeg ik de melding dat ik het 'eens met een andere Touch moet proberen', maar ja, ik heb er hier dan ook tientallen liggen om te proberen :P
Ik snap gewoon niet waarom het probleem zich niet voordoet met m'n gewone headset en wél met de BT-verbinding met m'n radio: uiteindelijk gebruikt de radio toch ook gewoon een handsfree-profiel? Of is het omdat de radio een hogere datastroom gebruikt en de Touch daardoor de GPS niet meer aankan?

Nu ja, er valt voor mij ook wel mee te leven, en als er goed op de weg moet worden gelet is het sowieso zaak om niet te bellen ... maar ik probeer een verklaring te vinden, vandaar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143552 schreef op maandag 08 december 2008 @ 19:30:
[...]

Of is het omdat de radio een hogere datastroom gebruikt en de Touch daardoor de GPS niet meer aankan?
3Mbit (bt 2.0) Lijkt mij ook niet het probleem te zijn.
BT maakt gebruik van verschillende profielen die niet allemaal door de devices ondersteund hoeven worden.
Nu ja, er valt voor mij ook wel mee te leven, en als er goed op de weg moet worden gelet is het sowieso zaak om niet te bellen ... maar ik probeer een verklaring te vinden, vandaar ...
Wat is je doel om je autoradio via BT te verbinden met je Touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is je doel om je autoradio via BT te verbinden met je Touch?
Via de autoradio kan ik dan handsfree bellen, en dat vind ik handiger dan met zo'n oortje (ik ben nl. doof aan één kant, en met zo'n oortje in m'n andere oor wordt het toch wel gevaarlijk 8)7 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143552 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 13:53:
[...]

Via de autoradio kan ik dan handsfree bellen, en dat vind ik handiger dan met zo'n oortje (ik ben nl. doof aan één kant, en met zo'n oortje in m'n andere oor wordt het toch wel gevaarlijk 8)7 ).
Ok, ik gebruik gewoon een oortje.
Gebruik je de org. of een alternatieve ROM?
In het laatste geval. Gooi hem ervanaf en zet de org. erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gebruik je de org. of een alternatieve ROM?
In het laatste geval. Gooi hem ervanaf en zet de org. erop.
Ik gebruik de originele ROM (voldoet voor mij, vandaar ...). Als ik zo de berichten lees, doet het probleem zich eigenlijk enkel voor bij de combinatie gps + carkit, en niet bij gps + oortje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sedat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:30

Sedat

Tweaker...

opgelost

[ Voor 95% gewijzigd door Sedat op 13-12-2008 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143552 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 07:51:
[...]

Ik gebruik de originele ROM (voldoet voor mij, vandaar ...). Als ik zo de berichten lees, doet het probleem zich eigenlijk enkel voor bij de combinatie gps + carkit, en niet bij gps + oortje.
carkits zijn vaak een probleem. Niet alleen bij de Touch.

• Borix
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-05 23:17
Raar, ik wou uitzendinggemist op mijn mobiel istalleren (htc touch) en hij staat ook op de lijst van mobiels waarmee het mogelijk is... (als Elf)

http://portal.omroep.nl/?nav=vtlhqYsHEnCwNtHqjB

maar als ik erheen ga via de webbrowser werkt ie niet, dan staat er dat mijn mobile niet geschikt is.
en als ik SMS krijg ik niets terug.

iemand anders die dit ook geprobeerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09-2024
Borix schreef op donderdag 18 december 2008 @ 17:16:
Raar, ik wou uitzendinggemist op mijn mobiel istalleren (htc touch) en hij staat ook op de lijst van mobiels waarmee het mogelijk is... (als Elf)

http://portal.omroep.nl/?nav=vtlhqYsHEnCwNtHqjB

maar als ik erheen ga via de webbrowser werkt ie niet, dan staat er dat mijn mobile niet geschikt is.
en als ik SMS krijg ik niets terug.

iemand anders die dit ook geprobeerd heeft.
krijg dezelfde melding dat mijn mobiel niet geschikt is. Vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:43
same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneMin
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Bij mij werkt hij wel..
Al draait hij wel schokkerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneMin
Ik heb de MDA Touch..,en dus ook het splashscreen vanT-mobilie.

Je moet hem vast kunnen veranderen..Ik heb deze geprobeerd maar hij werkt niet.
Ik heb alle 7 topics doorgelopen..maar kan niet echt iets vinden.

Ik krijg de volgende melding:
Afbeeldingslocatie: http://img125.imageshack.us/img125/7018/naamloosjr1.jpg

Bij wie is het wel gelukt en hoe ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik zag vandaag bij een collega op z'n Sony Ericson een programma die hij bij een liedje hield, wachtte 15 seconden, en de artiest + titel was bekend.
Nu is dit echt voor sony ericson, maar ik neem aan dat er voor Windows Mobile ook wel zoiets is ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Laatst online: 28-05 14:57

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

DennusB schreef op woensdag 24 december 2008 @ 17:53:
Ik zag vandaag bij een collega op z'n Sony Ericson een programma die hij bij een liedje hield, wachtte 15 seconden, en de artiest + titel was bekend.
Nu is dit echt voor sony ericson, maar ik neem aan dat er voor Windows Mobile ook wel zoiets is ??
www.shazam.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ook een gratis?
Dit is maar 30 daagies :P

Edit: Shazam is alleen voor UK ?

[ Voor 9% gewijzigd door DennusB op 24-12-2008 20:04 ]

• sijbren
DennusB schreef op woensdag 24 december 2008 @ 17:53:
Even googelen op music id en shazam en als je dan goed zoekt heb je em zo te pakken! Heb em al een poosje! Erg grappig programma! Als je er niet teveel geluiden omheen hebt werkt het perfect!!
*torrent*

[ Voor 14% gewijzigd door pven op 29-12-2008 12:44 ]

• DennusB
  • Niet online
sijbren schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:49:
[...]

Even googelen op music id en shazam en als je dan goed zoekt heb je em zo te pakken! Heb em al een poosje! Erg grappig programma! Als je er niet teveel geluiden omheen hebt werkt het perfect!!
*torrent*
Werkt super goed zeg!
Hoe doen ze dit toch?? Vraag ik me dan af ?

[ Voor 9% gewijzigd door pven op 29-12-2008 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumba007
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-05 14:51
Ik vroeg mij iets af, ik heb mijn mda touch geruild, en er zat een onyx software op, nu wil de persoon met wie ik geruild heb, nederlands, weet er iemand een NL rom, ik heb op xda wat gezocht maar ik kan mijn weg daar nog niet zo goed vinden en de search werkt ook nog niet zo goed. De rom maaakt niets uit zolang het maar nederlands is. Of ik weet niet ofdat het kan maar kan je nederlands zetten op de onyx ? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
Bumba007 schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 11:17:
Ik vroeg mij iets af, ik heb mijn mda touch geruild, en er zat een onyx software op, nu wil de persoon met wie ik geruild heb, nederlands, weet er iemand een NL rom, ik heb op xda wat gezocht maar ik kan mijn weg daar nog niet zo goed vinden en de search werkt ook nog niet zo goed. De rom maaakt niets uit zolang het maar nederlands is. Of ik weet niet ofdat het kan maar kan je nederlands zetten op de onyx ? Alvast bedankt.
er staat ergens een nederlandse op xda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumba007
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-05 14:51
Heb maar een andere nederlandse gezet. Wel maar 1tje op het xda forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-05 16:09
sijbren schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 21:13:
[...]

krijg dezelfde melding dat mijn mobiel niet geschikt is. Vreemd!
Helaas werkt het met mijn elfin ook niet. Ook kreeg ik geen reactie op mijn sms. Ik hoop dat ze het snel werkend krijgen en het een succes wordt. En dat alle mobiele internet aanbieders of met hun FUB's omhoog gaan of afschaffen.

Ik probeerde het net met IE ipv Opera, de webplayer werkt niet maar heb het via de download link kunnen downloaden. Full screen werkt nog niet en het nadeel is dat je nog niet door kan spoelen.

[ Voor 19% gewijzigd door Taarmen op 26-12-2008 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240135

weet er iemand of er covertjes te vinden zijn voor de HTC Touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248725

is het mogelijk om Msn messenger te verwijderen van mijn pocket pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
Anoniem: 240135 schreef op zondag 28 december 2008 @ 20:22:
weet er iemand of er covertjes te vinden zijn voor de HTC Touch?
Kijk eens op dealextreme.com
Daar hebben ze echt heel veel onderdelen voor een hele goede prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneMin
Anoniem: 248725 schreef op zondag 28 december 2008 @ 21:30:
is het mogelijk om Msn messenger te verwijderen van mijn pocket pc?
Verwijderen van windows live ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

renelma schreef op maandag 29 december 2008 @ 07:49:
[...]

Verwijderen van windows live ??
ik wil de software verwijderen waarmee je standaard op msn kan.
ik heb in het register het icoon kunnen weghalen maar als iemand weet hoe je het echt verwijdert dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 20:55
Ik heb een HTC touch, en die is al een paar keer in de reparatie geweest. Eerst was het knelschade, witte vlekken op het scherm...dus naar de reparatie (gelukkig wel een verzekering ervoor afgesloten) toen kwam de foon terug en bleek het dat ik niet eens bereikt kon worden omdat de foon de sim niet goed pakte...nu is het allemaal weer goed behalve dat Windows vista ineens de foon niet meer ziet als ik hem aansluit via USB. Het gekke is dat het ding wel opgeladen word nu maar hij verschijnt gewoon niet bij 'my computer' en kan ik dus geen fotos, etc bekijken. Hoezo dit is belachelijk?

Oh ja....wat me ook opvalt is wanneer ik de HTC aansluit via USB, dan hoor je altijd zo'n heel kort geluidje, zo'n deuntje....nu hoor ik die dubbel..

[ Voor 11% gewijzigd door devilsnight op 30-12-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

renelma schreef op maandag 22 december 2008 @ 12:21:
Ik heb de MDA Touch..,en dus ook het splashscreen vanT-mobilie.

Je moet hem vast kunnen veranderen..Ik heb deze geprobeerd maar hij werkt niet.
Ik heb alle 7 topics doorgelopen..maar kan niet echt iets vinden.

Ik krijg de volgende melding:
[afbeelding]

Bij wie is het wel gelukt en hoe ??
LEZEN!

"Wat is het: Met dit tooltje kun je de splashscreen van je pda veranderen. Je moet eerst wel even de USPL van je pda flashen, deze kan ik je niet geven dit hangt van je pda af. Let op! Dit is eigenlijk gemaakt voor de HTC P3300, het is dus niet zeker of het werkt."

Kijk op xda dev voor de tool voor de P34350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sijbren schreef op maandag 29 december 2008 @ 00:21:
[...]

Kijk eens op dealextreme.com
Daar hebben ze echt heel veel onderdelen voor een hele goede prijs!
Niet voor HTC 's Covers zijn helemaal niet verkrijgbaar. Alleen de standaard behuizingen. Een HTC is per slot geen kinderachtige Nokia!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248725 schreef op maandag 29 december 2008 @ 11:51:
[...]

ik wil de software verwijderen waarmee je standaard op msn kan.
ik heb in het register het icoon kunnen weghalen maar als iemand weet hoe je het echt verwijdert dan hoor ik het graag.
Kan niet. Zit in ROM.Of je moet een alternatieve ROM flashen waarin MSN niet zit.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 30-12-2008 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneMin
Anoniem: 119722 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 20:14:
"Wat is het: Met dit tooltje kun je de splashscreen van je pda veranderen. Je moet eerst wel even de USPL van je pda flashen, deze kan ik je niet geven dit hangt van je pda af. Let op! Dit is eigenlijk gemaakt voor de HTC P3300, het is dus niet zeker of het werkt."
Kijk op xda dev voor de tool voor de P34350
@Dutchphoto: Dank je wel...gelukt !
Ik heb sinds kort de MDA en ben dus nog niet helemaal los op dit apparaat. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 20:16:
[...]

Niet voor HTC 's Covers zijn helemaal niet verkrijgbaar. Alleen de standaard behuizingen. Een HTC is per slot geen kinderachtige Nokia!
Ik bedoel de standaard behuizingen. Ik had mijn HTC touch namelijk laten vallen en er zit een kleine scheur in de rechterbovenhoek van de cover. Daarom wil ik dus een nieuwe cover kopen.

Weet er iemand hoe dat programma heet om je HTC Touch te besturen via de pc? Dus dat je het scherm van je HTC Touch op je pc krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252768

Ten eerste allemaal nog de beste wensen.
Kan iemand mij helpen ik heb een link op het internet welke vervolgens een live stream opend in WMP naar een webcam.
nu dacht ik dit ook leuk op de touch te doen, maar krijg alleen geluid en een zwart beeld.

iemand een idee? heb al vaker een filmpje proberen te kijken maar te vergeefs.

bvd

groeten andrew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:16
Even een vraagje aan de gebruikers van de HTC Touch.
Ik ben op zoek naar een programma voor de HTC Touch welke dictee's kan opnemen, waarna ik deze vervolgens kan laten verzenden naar mijn mail account. Mijn vraag aan jullie is of jullie toevallig een programma weten welke deze functies heeft?

Momenteel heb ik Pocket Dictation geprobeerd, maar deze heeft het probleem dat ik de bestanden niet kan verzenden naar mijn mail account. (Heb verschillenden instellingen en mail accounts geprobeerd. Maar tervergeefs. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240135 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 09:33:
[...]

Weet er iemand hoe dat programma heet om je HTC Touch te besturen via de pc? Dus dat je het scherm van je HTC Touch op je pc krijgt.
T2 Remote Touch
of Remote Touch

beste wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bedankt!!!!

Bestaan er echt geen gewone covertjes voor de HTC Touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240135 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 18:28:
bedankt!!!!

Bestaan er echt geen gewone covertjes voor de HTC Touch?
jawel, zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:12

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Weet iemand of het mogelijk is om de Touch te flashen vanuit Vista (x64)? Omdat het niet wilde werken, heb ik een VMware aangemaakt met WinXP, maar van daaruit kom ik slechts tot een schermpje met Tux (de pinguin), waarna het scherm wit wordt en er niets meer gebeurd. Ik ben al een paar dagen me suf aan het zoeken op xda-developers en de Nederlandse how-to uit de TS wil ook niet werken :( .

Edit: wat meer info:
Ik heb een Elf (dus niet Elfin). Er heeft nooit een simlock op gezeten. Stappenplan, volgens mij:
1. CID-unlocken (of heb ik dat al, als ik tot het witte scherm gekomen ben?) dmv 'rapi' en dan een SPL-update;
2. De SPL en UPL updaten naar de laatste versie (3.07) of HardSPL installeren;
3. Een ROM flashen (Manila2D);
4. De radiorom updaten;
5. Het servicepack voor de ROM installeren.

Of is dit niet goed? Vooral die eerste stap is mij wat onduidelijk...

[ Voor 38% gewijzigd door Mr.Qips op 06-01-2009 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Mr.Qips schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:36:
Weet iemand of het mogelijk is om de Touch te flashen vanuit Vista (x64)? Omdat het niet wilde werken, heb ik een VMware aangemaakt met WinXP, maar van daaruit kom ik slechts tot een schermpje met Tux (de pinguin), waarna het scherm wit wordt en er niets meer gebeurd. Ik ben al een paar dagen me suf aan het zoeken op xda-developers en de Nederlandse how-to uit de TS wil ook niet werken :( .

Edit: wat meer info:
Ik heb een Elf (dus niet Elfin). Er heeft nooit een simlock op gezeten. Stappenplan, volgens mij:
1. CID-unlocken (of heb ik dat al, als ik tot het witte scherm gekomen ben?) dmv 'rapi' en dan een SPL-update;
2. De SPL en UPL updaten naar de laatste versie (3.07);
3. Een ROM flashen (Manila2D);
4. De radiorom updaten;
5. Het servicepack voor de ROM installeren.

Of is dit niet goed?
Op zich zijn dat de juiste stappen. Je kan nog proberen of je meteen vanuit de bootloader je telefoon kan flashen.

Telefoon in de bootloader zetten. [cameraknop ingedrukt houden en dan softreset tot je in het kleurenscherm komt]
Je telefoon aan je pc hangen
Wachten tot de drivers geïnstalleerd zijn
Dan de update utility starten.

Als het dan nog niet lukt eens proberen op een xp-machine.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Ok, ik ben dus goed onderweg :) . Ik heb net een enorm verhaal op de wiki van xda doorgelezen en het een-en-ander is me duidelijk geworden:

- Als ik eenmaal HardSPL op mn Touch heb geinstalleerd, gaat het updaten van roms een stuk makkelijker (simpelweg de telefoon in driekleurenscherm zetten en dan via RUU de rom installeren);
- HardSPL is een SPL, ik moet dus eerst de IPL updaten;
- Het witte scherm was juist goed.

Toen ik bij het witte scherm was, moest ik dmv een aangepaste RUU de IPL (en SPL?) updaten. Echter, op dat punt had mn Touch geen usbverbinding in Windows. Moet je op dat punt de USB-kabel er uit trekken, vijf seconden wachten en hem dan weer er in doen?

Ik zie op mijn driekleurenscherm dat de firmware van mn telefoon nogal 'outdated' is: de IPL en SPL zijn van versie 1.11.0002 respectievelijk 1.11.0000. Kan ik deze twee direct updaten naar de laatste versie (3.07)? Of moet ik alle tussenversies eerst installeren?

Edit:
De USB-kabel in- en uitpluggen bood geen soelaas :( . Uiteindelijk heb ik nog geprobeerd om de telefoon met wit scherm erop aan mn Vista te pluggen en daar de RUU uit te voeren. Hij herkende wel dat er een telefoon aan hing, maar het updaten duurde ongeveer 5 sec (terwijl dat tien minuten zou moeten duren). Toen ging mn telefoon uit. Ik was al bang dat hij gebricked was, maar dat is gelukkig niet zo. In het driekleurenscherm kan ik zien dat er niets is geupdate :( de SPL is geupdate naar 1.17.0000 :o . Toch maar WinXP echt op mn pc installeren.

Hoe update ik nu mn IPL? Het zipje downloaden (IPL_1.17.0002.zip (1.7 KB)), de RUU_Signed.nbh die daar in zit op de geheugenkaart zetten en dan naar het bootscherm waarna hij hem zelf installeert?

[ Voor 26% gewijzigd door Mr.Qips op 06-01-2009 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Mr.Qips schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:57:
Ok, ik ben dus goed onderweg :) . Ik heb net een enorm verhaal op de wiki van xda doorgelezen en het een-en-ander is me duidelijk geworden:
[knip]
Hoe update ik nu mn IPL? Het zipje downloaden (IPL_1.17.0002.zip (1.7 KB)), de RUU_Signed.nbh die daar in zit op de geheugenkaart zetten en dan naar het bootscherm waarna hij hem zelf installeert?
Inderdaad een lang verhaal.. 8) Maar met die Hspl zit je goed. Voor het updaten van je IPL en Uspl verwijs ik je ook naar XDA, maar dan het Elf/Elfin topic. Deze klikklik en deze klikklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Na een hoop gekloot ben ik hier:
IPL 2.27.0002
SPL 2.28.0000

De bovenstaande linkjes had ik zelf ook al gevonden, maar ik ben wat verder door gaan lezen. Op pagina 14 vond ik iets nuttigs:
1. hard reset the phone
2. install cert_spcs.cab
3. install enablerapi.cab
4. power off and power on (Don't reset with stylus)
5. remove SD card and SIM card
6. connect phone to PC, make sure Activesync is working
7. unzip USPL_2.28.0000.ZIP to C: drive
8. unzip IPL_2.27_USPL_2.28.ZIP
9. copy nbh file from IPL_2.27_USPL_2.28.ZIP and replace the nbh file in RUU folder of USPL_2.28.0000
10. run elf-uspl.exe and follow on-screen instructions

Omdat ik Vista x64 draai en dat niet goed ondersteund wordt, moest ik vanuit VMware de telefoon soft-SPL'en en dan in Vista de daadwerkelijke SPL er op zetten. Het mooie aan het bovenstaande stappenplan, is dat de IPL direct meegeflashed wordt :) .

Ik ga een andere keer verder; genoeg gekloot voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYzE
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-01 22:38
Ik ben op zoek naar een nieuwe housing voor mijn MDA Touch, maar ik kom alleen behuizingen tegen voor de Elf met van die dunne knopjes aan de voorkant.

Weet iemand een site waar ze housings verkopen voor "onze" versie? Ook op XDA geven ze enkel linkjes naar de andere soort knopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NYzE schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 01:13:
Ik ben op zoek naar een nieuwe housing voor mijn MDA Touch, maar ik kom alleen behuizingen tegen voor de Elf met van die dunne knopjes aan de voorkant.

Weet iemand een site waar ze housings verkopen voor "onze" versie? Ook op XDA geven ze enkel linkjes naar de andere soort knopjes.
heb je een link waar je de MDA Touch housing kan kopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Het is me uiteindelijk gelukt om Touch ESSential v3.5 op mn Touch te zetten :*) .

Het updaten van de SPL naar HardSPL 3.07 ging op dezelfde manier als in mn vorige post beschreven staat. Daarna kon ik gewoon vanuit Vistax64 de ROM en de radioROM flashen. Het was wel een heel gedoe om alles te begrijpen enzo @_@ . Voordeel is dat ik nu wel alles afweet van IPL, SPL, ROM's etc :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYzE
Anoniem: 248725 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:23:
[...]

heb je een link waar je de MDA Touch housing kan kopen? :)
Ja, kijk maar dan zie je gelijk wat ik bedoel:

Afbeeldingslocatie: http://www.truesupplier.com/images/D/s1sapgreen1.jpg

Deze housings hebben van die dunne verticale knopjes. Terwijl "onze" MDA Touch hele andere soort knoppen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
ik heb die vertikale ook hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYzE
HOE bedoel je? Heb jij zo een behuizing gekocht en op de MDA gezet of heb je gewoon zo een verticale gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
NYzE schreef op zondag 11 januari 2009 @ 17:41:
HOE bedoel je? Heb jij zo een behuizing gekocht en op de MDA gezet of heb je gewoon zo een verticale gekocht :P
hij was gewoon zo, gekocht bij Telecomadvies (partner van Belcompany)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138284

Mijn sounds voor bellen staan niet in dezelfde dir als de sms/alarm sounds.
Kan ik die homedir veranderen naar mijn storage card?

Zoja hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

In het verlengde van bovenstaande vraag: kan ik mijn alarm geluid op de storage kaart zetten (een MP3)? Dit lukte me wel op de SP5M en het lijkt me raar als het nu niet kan! Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
  • Laatst online: 26-05 23:17
Anders moet je ff G-alarm installeren, hele leuke wekker voor je windows mobile device.

en je kan al je muziek als wekker zetten, kies ie er elke dag 1 uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138284

Depending on your device's manufacterer, the default location to store ringtones is either \Windows or \Windows\Rings\. You can change that location by edting the register.

* Use Total Commander to navigate to HKCU\ControlPanel\SoundCategories\Ring\
* Open Directory, a new window should pop up now, containing the current location for ringtones
* Change the value to wherever you want to store your ringtones, for example \Storage Card\
* Soft reset your device by holding the Power button for 5 seconds.

Please note that using your Storage Card to store your ringtones may sound nice because it saves space in Main Memory, but there is a downside. When your device comes out of standby, it can not immediately access the Storage Card. This could lead to a situation where you receive a call while you HTC Wizard cannot find it's directory for ringtones.

I am not shure as to what sort of behaviour that would lead. If anyone knows what will happen, please let us know in the comments.
iemand al getest?

edit: hier is het antwoord: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/28446464

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 138284 op 12-01-2009 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
  • Laatst online: 30-05 22:06
Hallo Tweakers,

Ik had eens even een vraagje. Weten jullie een goed synchronisatieprogramma, waarmee je eenvoudig een map kunt selecteren, waarvan hij dan de inhoud telkens synchroniseert? Want nu moet ik in bijvoorbeeld Windows Media Player telkens die liedjes weer slepen naar de rechterkant om ze te synchroniseren.

Alvast bedankt! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deefken
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-02-2021
Hallo,

Ik wil eerst en vooral iedereen bedanken die voor deze mega topic gezorgt heeft! Ik heb ook een HTC Touch p3450 in mijn bezit en ben er zeer tevreden over! Maar ik heb ook een vraagje :p

1ste vraagje : Bij de connection manager (waar je wifi, bluetooth,...) kan inschakelen heb je ook een Telefoon icoon. Wat gebeurd er juist als je dit in-of uitgeschakeld? Want ik merk niet echt een verschil...

2de vraagje: bij de wirelesstime 2.0 kan je daar enkel het uur bepalen waar iets moet aan-of uitstaan? En bestaat er nergens een handleiding voor dat programma want ik vind het ingewikkeld wat bijvoorbeeld bepaalde icoontjes betekenen en dergelijke...

Groeten en bedankt op voorhand!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:54
deefken schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:43:
1ste vraagje : Bij de connection manager (waar je wifi, bluetooth,...) kan inschakelen heb je ook een Telefoon icoon. Wat gebeurd er juist als je dit in-of uitgeschakeld? Want ik merk niet echt een verschil...
Daarmee schakel je je telefoonradio uit. Oftewel: je kan dan niet bellen of gebeld worden. Beschouw het als een soort vliegtuigmodus.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deefken
Ok bedankt voor het SUPERSNELLE antwoord ;) dit is echt een supertopic!! :) is er nog een ander tooltje behalve wirelesstimer om je wifi af en toe aan te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deefken
even ook ander vraagje...

heeft iemand ervaring met het feit dat wifi een hele tijd opstaat op zijn HTC touch? Zou dit echt veel schelen qua batterijduur? Of is dit minimaal?

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
deefken schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:30:
even ook ander vraagje...

heeft iemand ervaring met het feit dat wifi een hele tijd opstaat op zijn HTC touch? Zou dit echt veel schelen qua batterijduur? Of is dit minimaal?

groeten
dat maakt zeker uit. Ik hem 'm alleen aan als ik 'm surf. Dus hij staat bij mij niet standaard aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deefken
en wat is zeker? :) is hier toevallig iemand anders die het al eens getest heeft? Bij normaal gebruik, de duur met wifi constant aan en zonder ... ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
deefken schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:54:
en wat is zeker? :) is hier toevallig iemand anders die het al eens getest heeft? Bij normaal gebruik, de duur met wifi constant aan en zonder ... ^^
Probeer het zelf uit zou ik zeggen. Een volle batterij gaat 3/4 dagen mee. En met wifi aan, zal dat alleen maar korter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deefken
ok, ik heb hem nog maar 2 dagen en voorlopig ben ik nog volop aan de testfase bezig... dus hij is bijna elke dag plat :) maar van zodra ik hem gewoon ga gebruiken dan zal ik het eens meten... maar indien er personen zijn die dit al gedaan hebben laat maar weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ships, verkeerde topic ;)

[ Voor 88% gewijzigd door Wii4all op 15-01-2009 13:01 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
deefken schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:58:
ok, ik heb hem nog maar 2 dagen en voorlopig ben ik nog volop aan de testfase bezig... dus hij is bijna elke dag plat :) maar van zodra ik hem gewoon ga gebruiken dan zal ik het eens meten... maar indien er personen zijn die dit al gedaan hebben laat maar weten ;)
De accuduur met WIFI aan is beduidend korter. Maar gelukkig heeft de WIFI ook een energiebesparingmodus, dat ie na 3 minuten inactiviteit de WIFI uitschakeld, en indien er weer WIFI nodig is, weer aanzet.

Maar zonder deze modus, en WIFI aan, vliegt het accuniveau omlaag. Ik weet niet precies hoelang, maar na een flinke nacht op het internet moet hij toch echt weer aan de lader voor de volgende dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deefken
ok, dus zou het ook mogenlijk zijn om wirelesstimer te gebruiken in combinatie met die energiebesparingsmodus?

Mijn bedoeling is het volgende: overdag (pakweg tussen 8 en 10) zou ik graag wifi aan hebben voor om de 5 minuten op e-mails te checken. Dus voor deze functie zou de Touch bijna constant Wifi moeten hebben. Door middel van Wirelesstimer zou ik dan instellen dat hij de andere tijd gewoon uit mag. Want ik heb al getest dat wanneer wifi uit staat hij gewoon geen e-mails checkt :p

Bijkomend vraagje: kan je de automatische check van e-mails achteraf ergens aanpassen? (indien ik die 5 minuten zou willen veranderen of dergelijke?

Bedankt of voorhand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deefken
nog een vraagje... (sorry hiervoor :p )

wat doen jullie eigenlijk wanneer jullie de Touch niet gebruiken en hij dus in je broekzak ofzo zit? Ik heb hem 2 dagen en ik zette hem altijd in standby maar dan werken de programma's enzo niet meer dacht ik.. is het ook goed als die gewoon op blijft met vergrendeling aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:42

KneoK

Not in a million lightyears

Cybot12999 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:36:
[...]

De accuduur met WIFI aan is beduidend korter. Maar gelukkig heeft de WIFI ook een energiebesparingmodus, dat ie na 3 minuten inactiviteit de WIFI uitschakeld, en indien er weer WIFI nodig is, weer aanzet.

Maar zonder deze modus, en WIFI aan, vliegt het accuniveau omlaag. Ik weet niet precies hoelang, maar na een flinke nacht op het internet moet hij toch echt weer aan de lader voor de volgende dag ;)
Hou er wel rekening mee dat een nachtje internetten ook het display verlicht laat, het touchscreen telkens gebruikt wordt, dus er wordt meer verbruikt dan alleen wifi, maar het zal inderdaad wel aardig schelen als de verbinding aanstaat.

Ik heb een probleem dat mijn Touch de laatste paar weken bijna dagelijks vastloopt. Het display kan ik nog aan- en uitzetten, maar de tijd is bevroren en ik kan niets meer met het toestel. Als ik op dat moment gebeld wordt dan hoor ik de ringtone nog wel maar ik kan niet beantwoorden en ingestelde alarmen gaan niet af.
Ook uitzetten lukt dan niet, ik moet 'm echt resetten met het knopje onderop, na de reset gaan alle eventueel ingestelde alarmen tegelijk loeien. Tussen de vastlopers door werkt het toestel net zo goed als altijd.

Heb al van alles verwijderd, mijn Today scherm weer vrij standaard ingesteld, Battery Status uitgezet, S2U2 verwijderd, maar het mag allemaal niet baten. Voordat ik ´m een hardreset ga geven zou ik willen weten of er mensen zijn die zoiets hebben gehad en of ze het eventueel op een andere manier opgelost hebben, ik heb namelijk een klein beetje het idee dat de hardreset het ook niet gaat oplossen.
Processortje heeft wel altijd op 273MHz gedraaid, maar de temp is volgens Battery Status nooit boven de 35 graden geweest wat wel overeenkomt met hoe warm het toestel aanvoelt.
Wat me ook opvalt is dat bepaalde spelletjes niet meer werken zoals ze horen te werken, Pocket Heroes start bijvoorbeeld niet meer en Bookworm en Bejeweled starten niet meer fullscreen maar mijn ´taakbalk´ bovenin blijft nu zichtbaar, dus ik heb nog een kleine hoop dat het een softwareprobleempje is en hopelijk niet dat mijn processor het gewoon aan het begeven is.

Ik heb er wel een aangepaste rom opzitten, wordt die bij de hardreset teruggezet of zit ik dan weer met de originele rom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deefken
deefken schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:26:
nog een vraagje... (sorry hiervoor :p )

wat doen jullie eigenlijk wanneer jullie de Touch niet gebruiken en hij dus in je broekzak ofzo zit? Ik heb hem 2 dagen en ik zette hem altijd in standby maar dan werken de programma's enzo niet meer dacht ik.. is het ook goed als die gewoon op blijft met vergrendeling aan?
een bijkomend probleempje hierbij... als ik de touch automatisch na 5 minuten ofzo laat uitschakelen om energie te besparen... dan gaat het Wirelesstime programmatje toch nooit werken of wel?

Hoe lossen jullie dat op? Laat je hem gewoon constant opstaan of hoe gaat dat?

Groeten en bedankt ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deefken
niemand? :( ik zou graag snel een oplossing weten hoe ik dit probleem kan verhelpen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:54
Beste deefken,

Het wordt niet als beleeft beschouwd om zo kort achter elkaar reacties te plaatsen als daar verder geen reacties van andere tussen zitten. Je kan een topic extra onder de aandacht brengen door nogmaals te reageren, maar een acceptabele tijd voordat je dit doet is een uur of 24, niet al na twee uur.
Als je al gepost hebt en er is nog geen reactie en je wil wat toevoegen of aanvullen, gebruik dan de edit toets en wijzig je post, maar maak geen nieuwe aan.

Deze simpele regels houden het forum leesbaarder en netter. Ik bedoel dit verder niet boos of verkeerd, maar het is wel belangrijk dat je de regels van het forum even doorleest.

[ Voor 4% gewijzigd door Luuk1983 op 15-01-2009 19:10 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deefken
Ok mijn excuses. Het was niet slecht bedoeld. toch bedankt om het even te melden.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
Ik had nog even een vraagje voor de bezitters van een witte htc touch, en anderen die er verstand van hebben:

Is de witte HTC Touch altijd de versie met 128/256 RAM/ROM ? Ik zou dit graag willen weten omdat ik nu een 64/128 versie heb, en toch vaak geheugentekort heb. Dat wil ik dus graag oplossen door er eentje te kopen die het dubbele geheugen heeft.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kestemodon
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-05 22:37
Sinds kort ben ik in het bezit van HTC touch?

Maar ik heb enkele probleempjes.
Ten eerste mijn htc belast constant mijn processor zelfs als er geen actieve programma's meer zijn. Wat kan ik hieraan doen?
Ten tweede, kan ik een exacte kopie maken van mijn gsm? Zodat ik hem kan terug herstellen als er iets kapot gaat?
Ten derde wat is een goede rom voor een htc touch met 128mb/256mb?
Ten vierde kan ik Android draaien?

Alvast bedankt

[ Voor 4% gewijzigd door kestemodon op 18-01-2009 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161807

Even kort een vraag waarvan ik het antwoord niet voorbij heb zien komen, maar dat kan aan mij liggen. Valt de touchFLO uit te schakelen? Bij het minste of geringste schakelt deze zichzelf in namelijk....

Alvast bedankt voor jullie antwoorden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
Anoniem: 161807 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 20:15:
Even kort een vraag waarvan ik het antwoord niet voorbij heb zien komen, maar dat kan aan mij liggen. Valt de touchFLO uit te schakelen? Bij het minste of geringste schakelt deze zichzelf in namelijk....

Alvast bedankt voor jullie antwoorden....
Bedoel je die kubus die op komt als je met je vinger van onder naar boven gaat op het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toaby
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-05 23:48
kestemodon schreef op zondag 18 januari 2009 @ 17:04:
Sinds kort ben ik in het bezit van HTC touch?

Maar ik heb enkele probleempjes.
Ten eerste mijn htc belast constant mijn processor zelfs als er geen actieve programma's meer zijn. Wat kan ik hieraan doen?
Ten tweede, kan ik een exacte kopie maken van mijn gsm? Zodat ik hem kan terug herstellen als er iets kapot gaat?
Ten derde wat is een goede rom voor een htc touch met 128mb/256mb?
Ten vierde kan ik Android draaien?

Alvast bedankt
1: Weet je heel zeker dat er geen programma's meer draaien? :P In HTC Taskmanager kan je dat zien.

2,3,4: Neem een kijkje op het forum van XDA-developers, subforum Elf. Daar is alles te vinden wat je wil weten en meer :) Lees wel eerst goed alle guides door. Hele goede en snelle rom: Onyx.

[ Voor 8% gewijzigd door Toaby op 19-01-2009 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
Cybot12999 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 21:38:
[...]

Bedoel je die kubus die op komt als je met je vinger van onder naar boven gaat op het scherm?
denk het niet; die kubus is de "Cube"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Is er een mogelijkheid dat je de ringtone en trilfunctie bij sms ook continu / doorlopend kan krijgen? Want ik mis allemaal smsjes omdat het mij noet opvalt dat ik er en heb
, waant ik hoor dus maar een keer die ringtone van dat er een sms is, maar soms ben ik er dan niet of valt jet me gewoon niet op, dit is vooral zo als ie in m'n hoesje zit

Misschien moet dit in dat windows mobile topic, dat weeet ik niet.

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deefken
dat wil ik ook wel eens weten want ik heb hetzelfde voor! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toaby
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-05 23:48
deefken schreef op zondag 25 januari 2009 @ 16:17:
dat wil ik ook wel eens weten want ik heb hetzelfde voor! :(
In het topic van de Diamond hadden ze dit probleem ook. Oplossing uit de FAQ daar: alarmpal. Moet je ff googlen. Schijnt goed te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-05 18:37

jacobras

Developer

Een volle batterij gaat 3/4 dagen mee. En met wifi aan, zal dat alleen maar korter worden.
Ik check zelf elke ochtend m'n mail via WiFi, batterij gaat bij mij ruim een week mee (met Onyx 4 rom). Zit ook vaak 's avonds even op internet. Heb de WiFi instellingen wel op Battery Optimized staan.

[ Voor 10% gewijzigd door jacobras op 31-01-2009 23:31 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
jacobras schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:06:
[...]

Ik check zelf elke ochtend m'n mail via WiFi, batterij gaat bij mij ruim een week mee (met Onyx 4 rom). Zit ook vaak 's avonds even op internet. Heb de WiFi instellingen wel op Battery Optimized staan.
een week is wel heel veel bij dat gebruik. Speciale batterij ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Gewoon standaard accu. Overigens gaat hij bij elke dag 's ochtends email via WiFi checken een week mee, als ik elke dag ook nog even internet een halve week. Misschien komt het omdat ik 'm pas oplaad al de accu ongeveer 5% is?

Wat mij trouwens opvalt, als de telefoon geen telefoonnetwerk kan vinden is ie zeer traag totdat er een netwerk is gevonden. Hebben meer daar last van?

[ Voor 32% gewijzigd door jacobras op 02-02-2009 14:43 . Reden: Betere formulering ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55594

ik kan maar niet op msn zonder mijn hotmailcontacten in mijn adresboek te krijgen. Met msn kan ik wel aangeven dat ik niet wil synchroniseren, maar als ik op msn wil zegt hij dat het niet anders kan. Iemand oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-05 20:08

Knud

Sandvich

Sinds 2~3 dagen heb ik een ietwat raar probleem met mijn HTC Touch (T-mobile branded).
In de agenda kun je afspraken zetten en dan zo instellen dat er op een gekozen tijdstip een melding + alarm komt/afgaat.
Maar sinds 2~3 dagen doet mn Touch dat niet meer. Ik mis zo dus een aantal afspraken/notities omdat ik niet merk dat ze "Af zijn gegaan".
(Ook mn standaard windows wake-up alarm doet het niet meer).

Voor zover ik me kan herinneren heb ik niets veranderd of geinstalleerd de afgelopen weken.

Ook lijken alle instellingen goed te staan.

Heeft iemand dit wel eens vaker gehad? En zo ja, wat kan er aan gedaan worden?

Alvast bedankt

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
  • Laatst online: 13:14
Heeft iemand nog leuke spellen die je met de stylus / touch screen goed kan bedienen? Ik ben een beetje zat van het patiencen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Knud Gosens schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 08:39:
Sinds 2~3 dagen heb ik een ietwat raar probleem met mijn HTC Touch (T-mobile branded).
In de agenda kun je afspraken zetten en dan zo instellen dat er op een gekozen tijdstip een melding + alarm komt/afgaat.
Maar sinds 2~3 dagen doet mn Touch dat niet meer. Ik mis zo dus een aantal afspraken/notities omdat ik niet merk dat ze "Af zijn gegaan".
(Ook mn standaard windows wake-up alarm doet het niet meer).
Kijk even bij Start -> Instellingen -> Geluiden en meldingen of er een vinkje staat voor 'Programs'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-05 20:08

Knud

Sandvich

Had ik al gecontroleerd en dat is het geval.
Heb het ook al uitgevinkt, opgeslagen en toen weer aangevinkt, opgeslagen. Geen effect helaas.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste