Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:58

jacobras

Developer

Heb je niet toevallig het volume op 'Stil' staan?

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-05 20:08

Knud

Sandvich

Haha, nee helaas niet.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-05 18:09
acidd91 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 14:20:
Heeft iemand nog leuke spellen die je met de stylus / touch screen goed kan bedienen? Ik ben een beetje zat van het patiencen :P
Iemand?

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Ik heb hier al meer gelezen over de HTC Touch en de scherm uitlijn instellingen die ineens zoek zijn. Mijn vriendin heeft ook een Touch en ondervindt dit probleem regelmatig. Device draait nu nog op de originele HTC Rom, zou het verschil maken om een custom Rom te flashen om het schermprobleem op te lossen?

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-05 14:57

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-05 15:54
Heeft er iemand tomtom7 geïnstalleed? Op tomtom.com staat dat ie alleen zou werken op HTC Touch Diamond, HTC Touch Pro en HTC Touch Cruise II.

Heb momenteel tt6 draaien en ik vraag me af wat de verschillen zijn met tt7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-04 15:32

t-x-m

.NET Nerd

TT7_werkt_prima.torrent ;)

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Mn geliefde touch was stuk :( (val+vochtschade hij viel steeds uit en liep vast))
had gelukkig verzekering. :7
na 2 maanden :') ! kreeg k een telefoontje dat er n nieuwe voor me klaar lag

wat denk je :o de 3G!!!!
Omg :D
528Mhz
256 MB en 192 MB
HSDPA
Wifi
GPS build in :9~

k zoek daar dus n battery status voor (voor de sneltoetsen wifi enz)
en Worms krijg k niet aan de praat. de gemodde savegame voor de oude touch werkt hier dus niet op. de toetsen hebben een andere geheugenplaats.
s kijken of k A Space Oddity kan vinden :9

by the way:
HTC Touch 3G :)

[ Voor 16% gewijzigd door marcel-o op 18-02-2009 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreas2005
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-05 12:29
ik heb het volgende probleem: Als ik een cab-file installeer, dan krijg ik de vraag waar ik het programma wil installeren, op het apparaat of op de opslagkaart. Maar ongeacht wat ik kies wordt het programma altijd op het apparaat zelf geplaatst. Een collega van mij met dezelfde Touch, maar met T-mobile branding in plaats van orange, heeft hetzelfde probleem.
Hoe krijgen we de locatie van installeren aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-05 15:09
sh4dow schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 16:44:
Ik heb hier al meer gelezen over de HTC Touch en de scherm uitlijn instellingen die ineens zoek zijn. Mijn vriendin heeft ook een Touch en ondervindt dit probleem regelmatig. Device draait nu nog op de originele HTC Rom, zou het verschil maken om een custom Rom te flashen om het schermprobleem op te lossen?
Nope, is een hardware probleem. Opsturen. Geloof me, je kan ik weet niet hoe lang bezig gaan met dit probleem. Maar oplossen ga je het niet. Bij mij is het scherm en het moederbord vervangen en nu doet hij het een stuk beter dan eerst. Heel af en toe met extreme temperatuurverschillen wil hij nog wel es moeilijk doen, maar niet meer elke 5 minuten zoals het eerst was.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:58

jacobras

Developer

Mn geliefde touch was stuk :( (val+vochtschade hij viel steeds uit en liep vast))
had gelukkig verzekering. :7
na 2 maanden :') ! kreeg k een telefoontje dat er n nieuwe voor me klaar lag

wat denk je :o de 3G!!!!
Cool ! Zal ook maar eens een verzekering afsluiten en m'n Touch in bad stoppen :P

Heb trouwens zelf last van donkere vlekken op het scherm die steeds groter worden :( . Had het al eens eerder, totdat opeens het scherm kapot ging. Werd toen gratis vervangen, maar weet niet of ze dat nog eens willen doen...

[ Voor 26% gewijzigd door jacobras op 04-03-2009 20:08 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erv
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 22:29

Erv

Ghannes schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 19:14:
Heeft er iemand tomtom7 geïnstalleed?
Ik heb ook TT 7 geinstalleerd. Ik merk wel dat TomTom Home mijn apparaat niet herkent, dit gaat volgens mij met een HTC Touch HD of Diamond wel goed. Verder worden sommige teksten (bijvoorbeeld: 'Bezig met route-aanwijzingen') in groot lettertype weergegeven. Maar dat verdwijnt na enkele seconden, dus hinderlijk is het niet. Als je zorg dat je genoeg (programma)geheugen heb, draait TT7 super! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreas2005
Inmiddels heb ik, in aanvulling op mijn vorige post, een andere cabinstaller geinstalleerd, nml cabinstall van SKUtool. Daarin kun je opgeven wáár hij een cab exact installeert. Klonk goed. Alleen gaat het ook nu bij het installeren fout: direct nadat ik heb opgegeven waar er geinstalleerd moet worden, komt het standaard installatiescherm boven, met wederom de vraag of ik op het apparaat óf op de opslagkaart wil installeren. En ongacht mijn keuze wordt er vervolgens op het apparaat geinstalleerd :'(.
Het zit vast ergens in het registry fout, of in een ander standaard windowsonderdeel. Heeft iemand een idee waar dit fout kan zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

ik denk dat sommige bestanden op het apparaat zelf moeten staan, bijv in de windows map.
net bijvoorbeeld laatst CS3 installed op mn pc, die wilde ik op n andere schijf installen, de helft komt alsnog op de windows schijf. -O-

anders edit je de cab file, er staat een soort van xml bestand in met installatie gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreas2005
Ik heb al in de xml-files gekeken, en er worden twee installatieplaatsen gedefinieerd, ééntje op het apparaat, met als exatie locatie "default", en één op de opslagkaart, waarbij dan afhankelijk van de cab verwezen wordt naar de root, of naar een specifieke folder.
Er zitten geen fouten in de foldernaamgeving. Het probleem is dat zodra de daadwerkelijke installatie start, er gevraagd wordt op welke van de twee locaties moet worden geinstalleerd, maar dat deze keuze geen invloed heeft op het proces. álle bestanden komen op het apparaat terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Erv schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:20:
Maar dat verdwijnt na enkele seconden, dus hinderlijk is het niet. Als je zorg dat je genoeg (programma)geheugen heb, draait TT7 super! ;)
TT7 staat standaard op apparaten met een hogere resolutiescherm dan dat de Touch heeft. Zoel een QVGA versie van TT7, die is er namelijk ook. Dan klopt de grootte van de letters prima.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-12-2024
Ik wil een HTC Touch kopen, maar ik kan dus via via een MDA Touch kijgen voor een leuk prijsje. Is het mogelijk om de T-mobile rommel weg te knikkeren en er een HTC firmware op tezetten?

Zelf heb ik 0.0 experience met Windows Mobile, maar ik ken wel een telefoon zaakje die dat vast wel kan. Daarom de vraag of het mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
BlackWhizz schreef op maandag 09 maart 2009 @ 23:10:
Ik wil een HTC Touch kopen, maar ik kan dus via via een MDA Touch kijgen voor een leuk prijsje. Is het mogelijk om de T-mobile rommel weg te knikkeren en er een HTC firmware op tezetten?

Zelf heb ik 0.0 experience met Windows Mobile, maar ik ken wel een telefoon zaakje die dat vast wel kan. Daarom de vraag of het mogelijk is.
ja dat kan. Weet alleen niet of het toegestaan is om dat hier te bespreken. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722

Ghannes schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:27:
[...]

ja dat kan. Weet alleen niet of het toegestaan is om dat hier te bespreken. >:)
Nee.
Als je na een hardreset, de schermen doorloopt en na het laatste scherm binnen 3 sec. een softreset geeft. Installeert ie al die t-mobile meuk ook niet. Daar is niets illegaals aan.
Je kan hem natuurlijk ook gewoon skinnen zoals ik ook gedaan heb met m'n MDA COMPACT IV. met Manilla2D bvijv.

Mijn HTC Touch draait nu tovallig wel een alternatieve ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
Ik heb geluk gehad. Ik had een andere aanbieder die en KPN HTc Touch had. Daar draait het originele OS op, met een Simlock. Maar ik heb een KPN simkaartje dus :)

Nu alleen hopen dat er nog een ker een MicroSD wifi kaartje komt. HTC Touch Dual heeft geeen wifi (althans de europese) en laat ik die nou juist hebben :( Wel een hele mooie telefoon/MDA.

Ik krijg alleen activeSync i.c.m. Bluetooth niet aan het werken :S. Laptop is een Samsung NC10. Telefoon is een HTC Touch Dual :S

Het gekke is, de bluetooth app op mijn laptop ziet wel dat het een activeSync apparaat is, en dat heb ik ook aangevinkt. Echter, activeSync kan geen verbinding maken op de com poort :(

Iemand een ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-05 08:32

JW1

Mijn HTC Touch heeft diepe krassen in het scherm (sleutels). Weet iemand waar je een nieuw (frontje met) scherm kan bestellen? Ik bedoel dus alleen het schermdeel waar je direct met het pennetje op drukt, niet wat daaronder zit.
Op ebay zie ik alleen frontjes waar geen scherm inzit.

@BlackWizz
Die zijn er al, kijk eens op: http://www.spectec.com.tw/wlan.htm Ik heb zelf een SD versie en die werkte prima op mijn toenmalige telefoon.

[ Voor 47% gewijzigd door JW1 op 11-03-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
JW1 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:09:
Mijn HTC Touch heeft diepe krassen in het scherm (sleutels). Weet iemand waar je een nieuw (frontje met) scherm kan bestellen? Ik bedoel dus alleen het schermdeel waar je direct met het pennetje op drukt, niet wat daaronder zit.

@BlackWizz
Die zijn er al, kijk eens op: http://www.spectec.com.tw/wlan.htm Ik heb zelf een SD versie en die werkte prima op mijn toenmalige telefoon.
www.dealextreme.com kun je volgens mij wat van dat spul vinden.

Edit:
ActiveSync probleem opgelost. Ik moest verbinden via Bluetooth kiezen :S Daarna werkte activeSync wel :)

[ Voor 8% gewijzigd door BlackWhizz op 11-03-2009 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-07-2024
kwabbernootje schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 00:36:
[...]

Laatste radio rom en ipl-spl flashen verhelpt de echo.
Inmiddels gedaan. ipl/spl allebei 2.2xx nog wat en radio rom 3.34.90 en 3.39.90 geprobeerd.
Echo is helaas gebleven. :'(

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
TifKag schreef op zondag 08 juni 2008 @ 16:48:
[...]

Er zijn genoeg gebruikers die een 4 of 8 gig kaartje gebruiken, dus de touch ondersteunt SDHC
Welke 8 GB kaartjes worden ondersteund door de HTC Touch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286871

Ik heb een vraagje.. Mss dat het al voorbij is gekomen, maar ik heb ff snel de topics doorgelzen en niks gevonden. Mijn broertje heeft de MDA touch plus (T-mobile uitvoering) en heeft twee problemen.

1). Als hij het thema op black (oftewel T-mobile) dan staat er onder in beeld dus tussen de softkeys en het laatste item (in dit geval agenda) van de homepage een 'H'. Deze lijkt op de H die toestellen met HSDPA boven in het scherm laten zien als deze verbinding tot stand gebracht zou kunnen worden. Het vreemde is dat als hij een ander thema instelt deze H weer verdwijnt.

2). Tom tom 6 heeft hij geïnstalleerd en deze heeft ook een tweetal maanden lang prima gefunctioneerd. Alleen als hij nu tomtom opstart knalt deze er meteen weer uit en keert het apparaat terug naar het homescreen.

Heeft iemand van jullie deze problemen ook of weet iemand er een oplossing voor?
Sorry als dit al in dit topic voorbij gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JW1 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:09:
Probeer het eens bij Spark Electronics. Ik heb m'n speakertje daarvandaan.Frontjes "met" bestaan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m

t-x-m

.NET Nerd

BlackWhizz schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:57:
[...]

www.dealextreme.com kun je volgens mij wat van dat spul vinden.

Edit:
ActiveSync probleem opgelost. Ik moest verbinden via Bluetooth kiezen :S Daarna werkte activeSync wel :)
Gaaf, heb je zo'n minisd / microsd kaartje ook als hsdpa adapter? Want een normale Touch heeft al WiFi!?

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-05 23:17
Djerique schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 14:41:
[...]

Welke 8 GB kaartjes worden ondersteund door de HTC Touch? :)
volgens mij alle, alleen werd mijn phone wel wat slomer van dat 8gb kaartje. Heb hem nu verwisseld met een 4GB kaartje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296694

Hey,

Heb nu al meer dan een jaar de P3450. Het probleem is dat ik steeds weer de wifi sleutel moet invoeren nadat de HTC op standby gevallen is. Dit is vrij lastig omdat ik dikwijls skype gebruik om te bellen.

Iemand suggesties?

Mercikes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-05 20:48

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Anoniem: 296694 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 12:15:
Heb nu al meer dan een jaar de P3450. Het probleem is dat ik steeds weer de wifi sleutel moet invoeren nadat de HTC op standby gevallen is. Dit is vrij lastig omdat ik dikwijls skype gebruik om te bellen.

Iemand suggesties?
Groeten is niet nodig.

Raar probleem zeg. Ik neem aan dat je je telefoon als eens opnieuw aan hebt gezet (uit-aan). Heb je al een rom-update geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Waarschijnlijk geen P3450 probleem, maar eerder WM6:

Mijn vriendin heeft de laatste tijd het probleem dat als ze een nummer wil bellen dat niet bij 'contacts' staat er een (schijnbaar) willekeurig contact wordt gebeld ipv het gekozen nummer. De enige manier om toch het nummer te bellen is om daarvoor een nieuw contact aan te maken.

Ik heb een hoop gezocht en gegoogled, maar heb alleen kunnen vinden dat andere mensen dit probleem ook hebben, maar een oplossing zag ik nergens. Misschien is iemand hiermee bekend?

Onlangs heb ik op de Elfin een nieuwe radio-rom geflashed, maar de wm6 rom is hetzelfde gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143552

Mijn vriendin heeft de laatste tijd het probleem dat als ze een nummer wil bellen dat niet bij 'contacts' staat er een (schijnbaar) willekeurig contact wordt gebeld ipv het gekozen nummer. De enige manier om toch het nummer te bellen is om daarvoor een nieuw contact aan te maken.
Ik had dit probleem onlangs ook; bij mij was het opgelost door de lijst van recente oproepen te wissen en daarna de Touch te herstarten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:06
Even een vraag tussendoor. Mijn broertje is sinds kort van de htc touch P3450 overgestapt naar de htc touch HD. Echter wilt hij zijn P3450 voorzien van garantie verkopen. Mijn vraag nu aan jullie is. Is de garantie overdraagbaar zonder bon? (We kunnen deze namelijk niet meer vinden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PCMedic schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 18:13:
Even een vraag tussendoor. Mijn broertje is sinds kort van de htc touch P3450 overgestapt naar de htc touch HD. Echter wilt hij zijn P3450 voorzien van garantie verkopen. Mijn vraag nu aan jullie is. Is de garantie overdraagbaar zonder bon? (We kunnen deze namelijk niet meer vinden.)
Ja. Garantie gaat op serie en IMEI nummer bij HTC.Naam en bon is daarbij niet belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hyp Hyper schreef op maandag 30 maart 2009 @ 10:49:
Waarschijnlijk geen P3450 probleem, maar eerder WM6:

Onlangs heb ik op de Elfin een nieuwe radio-rom geflashed, maar de wm6 rom is hetzelfde gebleven.
Normaal. Je kan een nieuwe WM6.x rom flashen met of zonder (nieuwe) radiorom. Als je een nieuwe radiorom flashed heb je alleen een nieuwe radiorom.Wil je van 6.0 naar 6.1 zul je dus een nieuwe ROM moeten flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Anoniem: 119722 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 23:29:
[...]

Normaal. Je kan een nieuwe WM6.x rom flashen met of zonder (nieuwe) radiorom. Als je een nieuwe radiorom flashed heb je alleen een nieuwe radiorom.Wil je van 6.0 naar 6.1 zul je dus een nieuwe ROM moeten flashen.
Ja, dat snap ik en bedoelde ik ook. :P
Was bedoelt als extra info, niet als extra probleem.

edit: ik zie nu pas dat je m'n reactie heel erg uit zijn verband gerukt hebt 'gequote'. Niet zo netjes.

[ Voor 10% gewijzigd door Hyp Hyper op 09-05-2009 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297050

*weg*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 10-05-2009 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305196

Hehoo,
Ik zit met een probleem.
als ik m'n startmenu aanklik op m'n touch zie ik een zwart blok ipv het startmenu en soms is hij gevuld met 'sneeuw' (als op kapotte tv zenders).
Volgensmij is er iets verkeerd in m'n registry (zeiden ze op een andere site) dus kan iemand een registry fix opslaan over het stukje van het startmenu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240341

Ik heb sinds een jaar een HTC Touc en ben hierover erg tevreden. Alleen is het nu zo dat zodra ik de telefoon oplaad (autolader of 220) en de telefoon na een paar seconden automatisch op "zwart" komt, dat het scherm dan niet meer "aan" gezet kan worden met de knop erboven.
Zodra ik de oplader eruit haal dan reageert de telefoon weer gewoon.

Wie weet of ik hier iets aan kan doen (register?) of dat er misschien iets stuk is?

Groeten,

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240341 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:32:

Zodra ik de oplader eruit haal dan reageert de telefoon weer gewoon.

Wie weet of ik hier iets aan kan doen (register?) of dat er misschien iets stuk is?

Groeten,

Jeroen
Mogelijk een niet goed opgeladen battery, misschiern defect. Probeer eens een andere.

@Bawesomeness

probeer eens een hardreset Op die manier herstel je het register ook weer.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 12-06-2009 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klib_zer
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-01-2021
Allereerst heel erg bedankt voor de vele informatie over de HTC Touch op dit topic. Heb er veel aan gehad.

Toch nog wat vraagjes:
1) Is er een mogelijkheid om het geluid uit te zetten (zodat je geen geluid hebt als bevestiging voor smsjes en als je een programma met geluid opstart) maar nog wel alarm hebt. Ik wil graag dat mijn gsm nooit geluid maakt, behalve als de wekker gaat (met geluiden uitzetten doet de wekker het ook niet meer).
2) Als iemand belt en mn gsm trilt dan trilt hij gewoon hard en voel ik het ook. Maar bij een sms trilt hij 1x en heel zachtjes (ik voel het vrijwel nooit). Er zit in de normale menu's geen optie om hem vaker te laten trillen of harder bij een sms. Dit heeft hij overigens al vanaf het begin en het is zeker niet te verhelpen met een hard reset ofzo. Het is de bedoeling dat dit zo is. Weet iemand een manier om hem wel wat harder te laten trillen/langer te laten trillen bij een sms?

Als iemand me kan helpen, alvast heel erg bedankt! _/-\o_

Gr. Klibzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klib_zer
Als iemand me kan helpen, alvast heel erg bedankt! _/-\o_
Nog niet gelukt dus :P. Ondertussen via maat van mij toch aan een goeie site gekomen:
Windows Mobile Registry Tweaks
Staat het een en ander op, nog niet geprobeerd maar zal laten weten als het werkt.

Gr. Klibzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:12
he de mda touch van mijn moeder ontvangt opeens geen smsjes een telefoontjes meer.
we gaan nog wel naar de winkel maar zijn het garantiebewijs kwijt.
zij kende meer mensen die zon telefoon daarom weggedaan hebben.
iemand een oplossing.
of ligt het aan de radio rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

hard reset / rom, radio update?

Persoonlijk vind ik een wm 6.1 +m2d2 rom sowieso veel beter werken dan de originele rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NilzP
  • Laatst online: 29-06-2015
Ik ben sinds vorige week in het bezit van een Touch.

Heb al het e.e.a. getweaked, soms met succes soms niet) Ik heb de verschillende treats doorgenomen maar kon niet vinden hoe ik de iconen op de cube aan kan passen.

Heb inmiddels programma gevonden, alleen werken de icons niet zo goed zijn erg klein??

NilzP
PS heb wel de zoek functie gebruikt ;-)

[ Voor 15% gewijzigd door NilzP op 24-06-2009 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80487

Ik heb sinds een tijdje ook een Touch, van t-mobile.
Ik heb hem al gereset en die extended rom ge-annuleert om al die t-mobile specifieke onzin niet te krijgen.
Mijn logica zegt echter, als hij iets installeert moet hij dat ook ergens weg halen.
Heeft het zin en/of kan het kwaad die extended rom gewoon in zijn geheel te lozen? En gaat mij dat geheugen schelen wat ik dan weer ergens anders voor kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NilzP
  • Laatst online: 29-06-2015
Anoniem: 80487 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:41:
Ik heb sinds een tijdje ook een Touch, van t-mobile.
Ik heb hem al gereset en die extended rom ge-annuleert om al die t-mobile specifieke onzin niet te krijgen.
Mijn logica zegt echter, als hij iets installeert moet hij dat ook ergens weg halen.
Heeft het zin en/of kan het kwaad die extended rom gewoon in zijn geheel te lozen? En gaat mij dat geheugen schelen wat ik dan weer ergens anders voor kan gebruiken?
Thingy,

Ik zlees in je post dat e Tmobile "zooi: van de touch hebt gekregen, hoe doe he dit precies?

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klib_zer
1) Is er een mogelijkheid om het geluid uit te zetten (zodat je geen geluid hebt als bevestiging voor smsjes en als je een programma met geluid opstart) maar nog wel alarm hebt. Ik wil graag dat mijn gsm nooit geluid maakt, behalve als de wekker gaat (met geluiden uitzetten doet de wekker het ook niet meer).
2) Als iemand belt en mn gsm trilt dan trilt hij gewoon hard en voel ik het ook. Maar bij een sms trilt hij 1x en heel zachtjes (ik voel het vrijwel nooit). Er zit in de normale menu's geen optie om hem vaker te laten trillen of harder bij een sms. Dit heeft hij overigens al vanaf het begin en het is zeker niet te verhelpen met een hard reset ofzo. Het is de bedoeling dat dit zo is. Weet iemand een manier om hem wel wat harder te laten trillen/langer te laten trillen bij een sms?
[/quote]

Hmzz, dacht dat ik een oplossing had gevonden om bij een sms langer te trillen. Maar helaas kun je alleen je beltonen aanpassen in je windows registry, voor sms kun je deze niet selecteren (dus werkt het niet). Als iemand een oplossing weet ben ik dus nog steeds een en al oor.

Alvast thnx,
Klibzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265884

Deleted... (al opgelost :$)

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 265884 op 06-07-2009 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265884

Hallo,

Ik heb een vraag over SIP Change. Ik heb mijn HTC Touch gister helemaal op geschoond d.m.v. een Hard reset. Nu heb ik er weer allerlei programma's op zoals PocketCM Keyboard 0.14. Alleen die wil ik als standaard instellen. Daar gebruik ik dus het programma sip change voor. Voor de reset deed ie het gewoon, na de reset heb ik hem weer opnieuw geïnstalleerd en iedere keer als ik hem opstart komt dan de volgende melding: "Het bestand 'sipchange' kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de componenten is niet gevonden. U moet dit bestand wellicht opnieuw installeren of herstellen als dit probleem zich blijft voordoen.'

Ik heb hem al eens opnieuw geinstalleerd. Verwijderen lukt niet omdat ie niet bij het programma: "Programma's verwijderen" staat. Heeft iemand een idee hoe ik dit oplos. Of een alternatief voor SIP Change of een alternatief voor het standaard maken van PocketCM?
Dit heb ik niet met andere programma's.

Mvg,
SpinLock

EDIT: Al opgelost.
Gan naar de opstart directory van je toestel: \Windows\Opstarten\

Bekijk nu de eigenschappen van: SIPChange.lnk

De snelkoppeling verwijst naar: "\Program Files\sipchange\sipchange.exe" SET

Verander deze in: "\Programmabestanden\sipchange\sipchange.exe" SET

Voor de liefhebber heb ik SIPChange toegevoegd aan deze post (inloggen vereist).
[quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Dag vriendjes. Ik heb mijn oude hTC Touch maar weer eens leven ingeblazen door een nieuwe Topix rom te maken met software van de laatste hTC toestellen. Veel plezier!
Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=221953&d=1251579652Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=221954&d=1251579652

[ Voor 46% gewijzigd door kwabbernootje op 08-10-2009 13:15 ]

xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
kwabbernootje schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:07:
Dag vriendjes. Ik heb mijn oude hTC Touch maar weer eens leven ingeblazen door een nieuwe Topix rom te maken met software van de laatste hTC toestellen. Veel plezier!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Plaatjes doen het niet :(

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarmee? Met je plaatjes? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 13:20
Plaatjes doen het wel, als je ingelogd bent op xda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Weinig spectaculair moet ik zeggen. Dan vond ik de Onyx ROMS toch echt interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Luuk1983 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:17:
[...]

Weinig spectaculair moet ik zeggen. Dan vond ik de Onyx ROMS toch echt interessanter.
Hoi Luuk, kun je aangeven waarom je deze roms echt interessanter vindt?

xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Luuk1983 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:17:
[...]

ehm dit is toch de Onyx rom? 6.1 lijkt me? Ben je in de war met de 6.5 rom oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-05 23:53

DizzyWeb

Ondertiteld

tennisbal schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 23:22:
[...]

ehm dit is toch de Onyx rom? 6.1 lijkt me? Ben je in de war met de 6.5 rom oid?
kwabbernootje heeft het toch duidelijk over "Topix rom" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m

t-x-m

.NET Nerd

Ik mist een beetje een ingebouwde opera mini (dus dat je niet eerst java moet starten)! Als die er in komt stap ik over...

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316723

Ik heb pas de HTC touch diamond, mijn luidspreker die bij mijn oor zit is tijdens het bellen heel erg slecht, zacht, onduidelijk. het volume staat op zijn hardst, weet iemand hoe ik dit verandere en versterken kan??

Mvg Jelle

• Mr.Qips

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Dat is een andere telefoon.

Back on topic: zijn er meer mensen bezig met Android voor onze Elf? Ik volg het topic op Wing-Linux en zie zo langzaam aan een nuttig OS ontstaan :) . Zelf heb ik al het een en ander geprobeerd: Android draait redelijk stabiel. De meeste programma's en functies werken nog niet, maar het is grappig om te zien dat het grootste gedeelte (het OS zelf) goed draait. Als ze WiFi, GSM en de audio aan de praat krijgen, heb ik voorlopig geen nieuwe telefoon meer nodig >:) .

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
sorry verkeerd topic, kan iemand deze deleten?

ik heb een hauppage tvr 150, maar moet hem ruilen omdat ik meer dan 4 gb heb (windows 7 64 bit). welke kaart kan ik het beste nemen? Ik kan voor 40 euro de kaart ruilen bij hauppage en dan voor de 1300 of 1700 gaan. Ik vind 40 euro eigenlijk nog best duur en zoals hierboven al vermeld, lees ik veel negatieve verhalen over de kaarten.

wat nu

[ Voor 6% gewijzigd door Tennisbal op 03-09-2009 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265045

als ik ingelogd ben doen de plaatjes het niet ! noob !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Anoniem: 265045 schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 12:41:
als ik ingelogd ben doen de plaatjes het niet ! noob !
:? Heeft dat iets met deze telefoon te maken of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmEagle
  • Laatst online: 01-04 18:21

ArmEagle

Duzz.

Heh, net op de frontpage: "'Oude' HTC's krijgen geen update naar Windows Mobile 6.5".

En in de komende 3 uur verwacht ik een koerier die mij de (erg) oude MDA HTC Touch komt afleveren (via een webwinkel die voor T-Mobile verkoopt). Het was de enige smartphone met Wifi op het goedkoopste abonnement, dus veel keus had ik niet.

Ik heb al redelijk wat van deze topics gelezen, maar ben er nog niet helemaal achter of je nu kunt flashen zonder garantie te verliezen of niet (had iets gelezen over een tijdelijke unlock ofzo). Maar goed, ik ga de telefoon waarschijnlijk de eerste tijd toch origineel laten. Heb geen geld om eventuele problemen (bricked) op te lossen.

[ Voor 3% gewijzigd door ArmEagle op 07-10-2009 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmEagle
  • Laatst online: 01-04 18:21

ArmEagle

Duzz.

Ik heb GRemote uitgeprobeerd en het bevalt op zich goed (gratis versie). Maar elke tweede keer dat ik het opstart crasht het (zonder foutmelding). Het probleem is dat mijn 'taakbalk' dan ook crasht (GRemote blijft linksboven staan, en de icoontjes rechts veranderen ook niet).
Is er een andere manier, dan een soft reset, om de taakbalk terug te krijgen?

MDA HTC Touch [T-mobile] (ROM: 2.81.114.1 NLD)
Windows Mobile 6.0

En ja, dit is nog de originele ROM sinds productie van het toestel (en helaas was deze telefoon de enige optie voor mij, hoewel het al een stokoud model is). Het lijkt er niet op dat HTC zelfs ook maar een WM6.1 ROM voor dit toestel heeft gemaakt. Maar ik wil mijn telefoon niet 'slopen', dus denk ik dat ik vast zit aan deze versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-04 15:52
Kan in deze topic ook gesproken worden over de HTC Touch2 ? Ik kan geen andere topic vinden.

http://www.letsgodigital.org/nl/23092/htc-touch-2/

Mijn vraag is of er al ervaringen / reviews te vinden zijn.

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:31
Spam schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 16:07:
Kan in deze topic ook gesproken worden over de HTC Touch2 ? Ik kan geen andere topic vinden.

http://www.letsgodigital.org/nl/23092/htc-touch-2/

Mijn vraag is of er al ervaringen / reviews te vinden zijn.
Dat vroeg ik me ook af, ik wil em over 2 weken misschien kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dorest0rm schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 22:43:
[...]

Dat vroeg ik me ook af, ik wil em over 2 weken misschien kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Helaas, dit topic gaat over de Elf. Als er nog geen Touch 2-topic is, kan je die zelf openen (uiteraard wel met een mooie topicstart ;) ).

@ArmEagle: ik draai Windows Mobile 6.5 op mijn Elf. Dat werkt best aardig. Flashen is een behoorlijke aanrader; je telefoon wordt er een stuk leuker en mooier van. Vrienden van me denken dat ik een van de nieuwste telefoons heb, eigenlijk alleen omdat er een nieuwere Windows Mobile op staat. Flashen is wel vrij lastig, maar als je het eenmaal werkend hebt, kan er eigenlijk niets meer mis gaan. Uiteraard vervalt je garantie, maar het is in principe mogelijk om de telefoon terug te zetten naar fabriekswaarden (hoewel dat dan weer wat moeite kost), zodat je gewoon je garantie kan claimen. Ik heb in dit topic bijgehouden hoe ver ik was met het flash-proces, daarvoor moet je een aantal pagina's terugbladeren. Even op een rijtje wat je grofweg moet doen:
1. De UPL updaten (soort BIOS, gewoon een officiële update);
2. De SPL updaten naar een onofficiële SPL: HardSPL. Dit is een soort bootloader, maar deze heeft als extra beveiliging dat als het flashen misgaat, dat je vanuit de bootloader het opnieuw kan proberen, zodat je feitelijk je telefoon niet meer kan bricken;
3. Een onofficiele ROM installeren (Windows Mobile 6.1 of 6.5 bijvoorbeeld).
etc:
4. Een andere onofficiele ROM installeren, als je de vorige niet leuk vond.
5. Aan je vrienden showen wat voor mooie telefoon je hebt 8) .
6. ??
7. PROFIT!

Op deze manier kan er weinig misgaan. Je kan je telefoon bricken bij stap 1 en 2, waarbij stap 1 nog onder de garantie valt. Veel plezier met je nieuwe telefoon! Vragen kan je hier doen, als je geen antwoord krijgt moet je me even PM'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Ik heb net kwabbernootje's Topix-ROM geinstalleerd. Het werkt best OK. Ik vind het niet fijn dat de standaard verkenner vervangen is door total commander, want zo kan ik niet makkelijk een ringtone instellen. Ook mis ik Opera Mini, wat toch een belangrijke aanvulling voor de telefoon is. Ik heb wel complimenten op de menu's; het is allemaal erg netjes geordend. Ook zitten er veel nuttige programma's bij, zoals de audiomanager en youtube. De ROM reageert ook snel.

Vooralsnog blijf ik voorlopig bij deze ROM, want bij de vorige die ik geinstalleerd had (SX 2.0) werkte de trilstand niet. Windows Mobile 6.5 is wel degelijk een aanvulling op deze telefoon, maar hij wordt er wel sloom van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139061

Wat doen jullie zoal om het kleine interne geheugen wat vrij te houden?

Ik installeer natuurlijk alle apps op de opslagkaart, maar toch geraakt het interne geheugen al snel weer vol...
Ik vroeg me daarom af of het mogelijk was om de grote programma's die je meekrijgt bij aankoop van je toestel naar de opslagkaart te verplaatsen... Met SKTools ofzo. Heeft iemand hier ervaring mee?

De programma's waar ik aan denk zijn:
  • Pocket Internet Explorer
  • Java
  • Word, Excell, Powerpoint
  • Acrobat Reader
  • Windows Live
  • ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Nou ik installeer meestal een nieuwe ROM als ik het gevoel heb dat de boel traag wordt :+ . Deze telefoon heeft eigenlijk veel te weinig geheugen, al helemaal als je een zwarte hebt (zoals ik).

Mijne is overigens aan het sterven :'( . Soms dan komt 'ie niet meer uit slaapstand/standby. Als ik hem dan opbel, krijg ik de voicemail. Hij is op dat moment dus vastgelopen. Soms gaat hij ook niet meer aan, als 'ie uit staat. Dan blijft hij hangen bij het opstartscherm "smart mobility" of gebeurt er gewoon helemaal niets.

Eergister heb ik hem geopereerd: helemaal uit elkaar geschroefd. Wat een rotzooi aan de binnenkant! Veel stof. Ik heb alles schoongemaakt met nagellakremover (alcohol). Daarna startte hij iig weer op _/-\o_ . Helaas blijft hij nog steeds af en toe hangen :( . Erg jammer, want het is een leuke telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erv
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 22:29

Erv

Hallo,

Ik ben van plan een nieuwe Rom te installeren. De handleiding die Mr. Kips daarvoor geeft, is duidelijk, maar ik zou graag willen weten waar je die info vindt (het liefst de meest up-to-date UPL, SPL en Radio Rom, mooie Nederlandse Roms) en hoe ik mijn huidige Rom kan dumpen. Op XDA heb ik al veel gelezen, maar het is mij nog net niet helemaal duidelijk.
Ik zie het graag! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-05 22:19
Laatst heb ik bij mijn HTC touch het scherm vervangen.
Toen heb ik per ongeluk de trilmotor van m'n telefoon gesloopt.

Weet iemand waar ik deze los kan kopen:)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

ook een kapote trilmotor gehad; is makkelijk te vervangen. Ik weet niet of je ze los kunt vinden, maar op marktplaats kan je vaak wel een defecte touch op de kop tikken voor spare parts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips

Mr.Qips

Meneer Kips dus

De how-to heb ik samengesteld tijdens het lezen van de topics op XDA-developers. Ik vind dat die website erg chaotisch is; het was dan ook moeilijk om mn problemen op te lossen en ik ben daar een week mee bezig geweest. Echter heb ik wel alle informatie van die website gehaald. Ook om up-to-date te blijven moet je op XDA zijn.

Een kapotte trilmotor tijdens het uit elkaar schroeven? Heb je niet gewoon het kabeltje losgetrokken? Het is een vrij dik rood-wit-kabeltje die rechtsonder op de hoofd-PCB aangesloten moet worden met een wit connectortje.

Mn telefoon werkt trouwens nog :) .

[ Voor 3% gewijzigd door Mr.Qips op 13-12-2009 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-05 22:19
Ik heb het kabeltje zelf kapot getrokken. En om dat te solderen is pruts werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:36
1. Excuses voor de enorme kick

2. Is er nog iemand die een werkende HTC Touch heeft, en even een foto oid kan maken het het inlogscherm?

LCD scherm is bij mij stuk gegaan, touch doet het nog wel gewoon dus ik wil proberen in te loggen zodat ik in ieder geval nog bereikbaar ben ;-)
Nieuw scherm heb ik al besteld voor €13,80, maar duurt nog wel even voordat die binnen komt
(Ik heb hier ook geen andere oude mobiel liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
Wat ik mij afvroeg.

Ik heb net voor de eerste keer mijn Touch geflashed naar:
http://forum.xda-develope...php?p=2826545&postcount=4

Ik heb dus eerst men phone CID unlocked en dan deze ROM er op geïnstalled. Nu lees ik ook regelmatig dat de radio een update moet krijgen. Moet ik dit nog steeds doen? Want men phone lijkt toch goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
cyboria schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:48:
Wat ik mij afvroeg.

Ik heb net voor de eerste keer mijn Touch geflashed naar:
http://forum.xda-develope...php?p=2826545&postcount=4

Ik heb dus eerst men phone CID unlocked en dan deze ROM er op geïnstalled. Nu lees ik ook regelmatig dat de radio een update moet krijgen. Moet ik dit nog steeds doen? Want men phone lijkt toch goed te werken.
alleen wanneer je dit zelf wilt natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
Ghannes schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:24:
[...]

alleen wanneer je dit zelf wilt natuurlijk :)
Zover ik begrepen heb is dit om wireless, bluetooth en andere instellingen aan te passen?

Ik heb al sinds het begin last met connecteren via GPRS. Ik kan een verbinding maken. Maar wanneer ik even later ( nadat de phone even is uitgeweest ) probeer om opnieuw naar een site te surfen lukt dit niet meer. Ik dien eerst het internet uit te zetten en even later opnieuw aan te zetten.
Zou dit probleem hiermee verholpen kunnen worden?
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste