Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288087

Topicstarter
hoihoi,

Volgende week heb ik een HTC touch 3G. Nu wil ik natuurlijk zoveel mogelijk meuk voor het ding naar me toe harken (apps, tips). Nu zie ik hier wel een heleboel topics over Elfjes, Diamonds en Pro, maar nix over de Touch 3G.
Heeft iemand 'm ook, en kan iemand me vertellen op welke foon de Touch 3G het meeste lijkt?
O ja, als ik leuke zooi voor het ding heb, wil ik natuurlijk volgaarne delen!

Grtz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SibboNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-05 00:39
Hij lijkt het meest op de Touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Als iemand een mooie topicstart voor dit toestel wil maken: graag! :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:20
@pven,

ik kan opzich de intro voor de HTC Touch HD neer gooien, maar dan zal ik waarschijnlijk toestemming moeten vragen. Daarnaast heb ik dan toch geen tijd om up te daten. Misschien dat de TS het wil doen.

Ik ga in iedergeval vanmiddag mijn HTC Touch 3G ophalen.
Ik heb zitten dubben over de Touch HD en de 3G, maar de prijs heeft me eigenlijk over de streep getrokken. De HD kan ik met mijn abo voor 250 krijgen, de 3G voor 37 euro. Dat is een groot verschil. Mijn vrouw heeft de Touch Dual, dus ik heb al even kunnen proeven hoe het werkt zonder toetsenbord eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-05 19:42
Klopt het eigenlijk dat overal alleen de bruine versie verkrijgbaar is?
Ik sta ook op het punt om de 3G aan te schaffen, maar als er binnenkort een zwarte versie uitkomt wacht ik liever daar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:38

MsG

Forumzwerver

Om zo'n centraal topic wat over Windows Mobile zelf gaat heb ik gepleit, helaas zag men er geen brood in. Je ziet inderdaad alle tweaks e.d. allemaal redundant verspreid over de specifieke telefoontopics. Wel is er voor de applicaties dit topic: Het Windows Mobile Software Topic - Deel 1

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
De bruine is voor zover de enige die er in NL te koop is.
Ik vind hem wel heel erg mooi. Daarnaast is het ook handig aangezien mijn vrouw de Touch Dual heeft en toch heb ik gisteren al haar telefoon per ongeluk in mijn handen gehad.

Op dit moment ben ik eens aan het kijken naar leuke programma's. Thanks MsG voor de link. Die was ik nog niet tegen gekomen.
Dat tracken van je foon als deze gestolen is, is wel heel erg handig.

Gisteren ook meteen een minpuntje gevonden. Ik heb geen data abonnement, maar bij het opstarten van Google Maps, wordt dus meteen een internetverbinding gemaakt. Deze staat dus schijnbaar standaard op GPRS oid. Krijg meteen een berichtje dat er 1,50 euro afgeschreven wordt. Heb maar meteen mijn wifi ingesteld zodat hij nu een melding geeft dat hij geen verbinding kan maken wanneer ik thuis ben. Scheelt weer kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kstja0
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-05-2022
Zo te zien is er weinig animo voor dit toestel. Probeer er zelf wat meer over te weten te komen..maar op de standaard HTC info na niets.. nada. De 3G lijkt mij een prima toestel. Jammer van de kleur bruin... anders had ik hem waarschijnlijk wel gekocht.. maar kan ook geen informatie vinden of het frontje (behuizing) te verwisselen is en of de frontjes voor dit toestel sowieso wel los worden verkocht. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Frontjes kunnen niet verwisselt worden en dus ook niet los gekocht.
Misschien dat er een winkel is met spare parts die de amerikaanse frontjes verkocht.

Ik zit er overigens aan te denken om alsnog de intro te doen, maar zoveel tijd heb ik jammergenoeg niet.
Ik denk dat ik de TS van de HTC Touch HD maar schaamteloos jat en daarna aan ga passen.
Ik zal degene wel DMen die deze gemaakt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Heb m ook net n dag binnen :9
Had eerst een gewone touch, is vervangen door de verzekering voor deze :D

Wel vet ding hoor.
snel, veel geheugen, en build in GPS met hotfix via internet _/-\o_

enige Progjes wat k er nu op heb gezet is : Advanced Config Tool, Erg handige tool die je veel laat instellen op je WM toestel.
en tomtom 7 :Y

wat ringtones gefixt van wat nummers op mn pc.
heb gelijk een vraag. bij het homescherm heb je onderaan keuze uit veel dingen zoals contacten, berichten, internet, etc.. hoe kan je deze korter maken ?

De Opera browser is best mooi maar vind k niet zo handig, doe mij maar gewoon explorer :7

muziek streamen met HSDPA is gewoon te doen :D wel vet :P (Resco Radio)
heb nog n oud orange abbo met veel tegoed er op. kan k die eindelijk eens gebruiken.

k ga binnenkort eens wat met het register aan de slag. eensw kijken wat er te tweaken valt :P

Voor het draaien van het scherm heb ik Dit gevonden _/-\o_ handig tijdens het netten. vond t al raar dat dat er origineel niet opstaat -O-

-edit-
Volgens dit is het wel degelijk aan te passen. Het schijnt zelfs dat je er zelf "widgets" kan plaatsen.
When you open the SlidingPanel.home.xml file (inside \ApplicationData\Home)
alleen is heel die file niet te vinden. Heeft HTC dat zelf weer anders gedaan?

ik heb iets gevonden geloof k om de slider onderop in te stellen.
\Windows\HTCHomeSettings.xml
in dit gedeelte
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
  <Tabs>
    <HomeWidget         enable="1" tab_bg_icon="7,8"    tab_icon="69,70"    big_icon="29,30" />
    <OperatorWidget     enable="0" tab_bg_icon="120,129" tab_icon="145,147" big_icon="200,218" />
    <PeopleWidget       enable="1" tab_bg_icon="19,20"  tab_icon="168,169"  big_icon="59,60" />
    <MyFavesWidget      enable="0" tab_bg_icon="219,220" tab_icon="221,222" big_icon="223,224" />
    <MessagingWidget    enable="1" tab_bg_icon="15,16"  tab_icon="115,165"  big_icon="37,38" />
    <EmailWidget        enable="0" tab_bg_icon="11,12"  tab_icon="111,112"  big_icon="33,34" />
    <InternetWidget     enable="0" tab_bg_icon="9,10"   tab_icon="71,110"   big_icon="31,32" />
    <PhotoWidget        enable="0" tab_bg_icon="21,22"  tab_icon="170,171"  big_icon="61,62" />
    <MusicWidget        enable="0" tab_bg_icon="17,18"  tab_icon="166,167"  big_icon="39,58" />
    <WeatherWidget      enable="1" tab_bg_icon="27,28"  tab_icon="176,177"  big_icon="67,68" />
    <LocationWidget     enable="0" tab_bg_icon="13,14"  tab_icon="113,114"  big_icon="35,36" />
    <SettingsWidget     enable="0" tab_bg_icon="25,26"  tab_icon="174,175"  big_icon="65,66" />
    <LauncherWidget     enable="1" tab_bg_icon="23,24"  tab_icon="172,173"  big_icon="63,64" />
  </Tabs>

kan je naast enable een 0 of 1 zetten.
Zoals je ziet staan hier alleen nog klok, people, berichten, weer en Launcher aan.
maakt het voor mij wat overzichtelijker :Y

Let wel. je hebt een goede file explorer nodig om de read-only tag uit te zetten, anders kan je m niet overschrijven :+

[ Voor 45% gewijzigd door marcel-o op 18-02-2009 21:33 ]

• marcel-o

marcel-o

Weinig interesse in dit ding? of zijn er nog wat weinig gebruikers :P

• Arunia
Ik ben zelf 1 van de personen die deze telefoon als eerste aangeschaft heeft.
Ik moet zeggen dat ik er nu al vele malen blijer mee ben dan met de SE P990i die ik hiervoor had.

Voor mij was de keuze voor deze telefoon eigenlijk vanwege het feit dat ik bij mijn abonnement geen 250 euro neer wilde leggen voor de HTC Touch HD. Beide zijn hetzelfde op misschien 1 functie na en de grootte.

• marcel-o

marcel-o

De HD heeft geloof k een groter scherm en grotere resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-05 20:32
marcel-o schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 09:31:
Weinig interesse in dit ding? of zijn er nog wat weinig gebruikers :P
Ik heb het toestel nog niet in (mjin/de) winkel gezien, alleen nog maar via het internet te bestellen. Misschien ligt 't daar aan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Coolblue heeft hem gewoon liggen. Voor de rest heb ik er nog niet op gelet om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

brrrt schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 11:03:
[...]

Ik heb het toestel nog niet in (mjin/de) winkel gezien, alleen nog maar via het internet te bestellen. Misschien ligt 't daar aan? :P
ah, dat zou goed kunnen, hij's erg nieuw ja 8)
k ga binnenkort eens wat info verzamelen voor n OP :)

ik heb wel iets vreemds opgemerkt.
Tomtom herkent wél de interne GPS en kan er gewoon mee navigeren, alleen zie je geen satelliet balkjes, dus weet je niks over signaal sterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292277

Zeer sympathiek toestel!
Ik heb best even moeten zoeken naar een WM smartphone ivm uitwisseling agenda en contactpersonen zonder verdere software installatie (kan niet op het werk), maar ook met GPS en werkend op mijn nogal kritische Pioneer P55BT autoradio met BT carkit.

Eerst voor de HD gegaan, maar in de winkel schrok ik terug van de afmetingen. Da's niet fijn in je broekzak of colbertje, loop je de hele dag scheef. Het aangedragen alternatief SE Experia niet veel beter en tenslotte op de Touch 3G gestuit.

Enige beperktheid met de camera (3,2 Mp en zonder flits) maar voldoende voor een gelegenheidsplaatje.
En voor het betere werkt moet je toch niet met zo'n telefoontje aan de slag. Ook al is het 5 mp, het blijft zeer behelpen. Ben zelf een gelukkig eigenaar van een fatsoenlijke digitale camera.

Donkerbruine/bijna zwarte kleurtje staat erg sjiek hoor, past erg goed met de vormgeving.
Tomtom 6 die ik op SD kaartje had staan vrij snel overgezet en binnen 10 minuten aan het draaien. MET signaalstreepjes overigens, alles doet het gewoon.
Ontvanger is sterker dan van de IPAQ 914c; zelfs binnenshuis 25-75% ontvangest (schommelt wat).

Samengevat; wat mij betreft een aanrader als je een smartphone zoekt met alle opties, inclusief touchscreen in een bescheiden formaat. Doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45238

Na lang wikken en wegen heb ik zojuist de 3G besteld en ik vroeg me af wat voor n extra software jullie hebben geïnstalleerd. Heeft de 3G trouwens standaard het nieuwe slide systeem van de Diamond om telefoon gesprekken te accepteren of te weigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Ookal is het een oud spel ..
ik heb Worms aan de praat gekregen.

her en der was te lezen dat de hexcode voor de Dpad center 0x0d zou zijn.
het is 0x86

_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-05 15:17

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Vandaag heb ik de Touch 3G besteld.
De reden dat ik niet de HD of Diamond besteld heb, bestaat uit een paar onderdelen.
Ten eerste is daar de prijs. De 3G is duidelijk goedkoper.
Ten tweede is de 3G lekker compact; als ik een dikkere had willen hebben, dan was ik wel voor een telefoon met uitschuif qwerty tb gegaan.
Ten derde de performance; er wordt geen gebruik gemaakt van de fancy touch flo 3d

Er zijn een paar dingen die "minder" zijn dan bij concurrerende toestellen.
- fotocamera is erg rudimentair, dit lees je in ALLE reviews
- de resolutie van het lcd display is de standaard QVGA, da's wel minder dan sommige andere modellen. Maar ik was al gewend aan de lage resolutie met mijn (kapotte) HTC P3300 en echt storend vond ik het niet (behalve bij sommige spellen waarbij de tekst wel erg klein was, zoals Patience).
- geen ingebouwde radio module; de P3300 had er wel één en als ik kijk hoe vaak ik die gebruikt heb, dan kan ik dat wel op één hand tellen. Missen zal ik 'm daarom ook niet. Ennuh.... met die snelle 3G internetverbinding kun je net zo goed (heel goed) radio streamen vanaf het internet, toch?

En hier nog even een linkje.

Deze review geeft duidelijk weer wat de krachten en zwakten van de 3G zijn. Hier een kleine quote:
Für den Touch 3G hat HTC seine TouchFLO-Schnittstelle vollständig überarbeitet. Anstelle des bekannten Würfels erinnert sie nun stark an TouchFLO 3D, das auf Touch Diamond, Pro und HD zum Einsatz kommt. Der Homescreen zeigt eine große Analoguhr, darunter eine Symbolleiste für den schnellen Zugriff auf wichtige Informationen wie Kontakte, Nachrichten, Einstellungen und so weiter.

Ein Kritikpunkt an TouchFLO 3D auf dem Touch Diamond ist, dass die Oberfläche lahmt, weil sie sehr rechenintensiv ist. Bei der Oberfläche des Touch 3G können wir solche Probleme hingegen nicht festzustellen. Ohne all die überflüssige Animation zeigt sich TouchFLO erstaunlich flott. Während der Tests sind absolut keine Verzögerungen festzustellen. Als noch besser erweist sich aber, dass das Gerät nicht ein einziges Mal abstürzt. Nur wenn mehrere speicherhungrige Anwendungen im Hintergrund laufen (Youtube, Browser, Messaging, Kontakte und Fotoalbum), sind leichte Performance-Einbußen zu spüren. So hätte die Oberfläche von Anfang an funktionieren sollen.
Even voor de niet-Duits sprekenden onder ons. Het gaat in dit stukje om de touch flo versies.
De Touch Diamond heeft de TouchFLO 3d, welke voor enige vertraging zorgt en erg reken intensief is.
De Touch 3G gebruikt een opgeleukte (niet 3d) TouchFLO versie die NIET de fancy (maar overvloedige) animaties heeft, maar nu blijkt dat hierdoor de Touch 3G zeer soepel werkt, zonder vertragingen en zelfs zonder crashes. Alleen wanneer je meerdere geheugenvretende applicaties in de achtergrond draait (Youtube, Browser, email, contacten, fotoalbum) dan is enige performance vermindering te bespeuren.

En hier nog een review in het Nederlands. Ook deze geeft goed weer wat de sterke EN zwakke punten zijn van de Touch 3G.

Ik hoop dat 'ie zo snel mogelijk bezorgd wordt, zodat 'ie mijn kapotte HTC P3300 kan gaan vervangen.

[ Voor 2% gewijzigd door musiman op 08-03-2009 00:45 . Reden: review linkje toegevoegd :) ]

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-03 10:44

shades

huh ?

Ik zit ook nog te dubben tussen een 3G en de HD - beiden geen keyboard - kan toch alleen maar stuk maar het grotere scherm van de HD lijkt me super terwijl de 3G weer lekker handelbaar is. Wat wel goed is is dat de touch flo zonder 3d is en daarom sneller werkt.

Heeft iemand ervaring met beiden ?

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ben zelf voor de 3G gegaan omdat ik de HD te duur vond.
Overigens heb ik er ook absoluut geen spijt van, maar ik heb dan ook de Touch HD maar 1 keer in mijn handen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296371

Ik probeer TPCMP Player op mijn HTC Touch 3g te installeren. Dat installeren lukt nog wel maar als ik programma wil openen krijg een foutmelding met crash.txt. Het gaat om deze versie: TCPMP v0.72RC1 voor windows mobile. Hoe kan ik dit probleem verhelpen? Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uit de gebruiksaanwijzing heb ik begrepen dat de batterij 3 uur opgeladen dient te worden. Is het slecht voor de batterij dat hij een hele nacht op de oplader ligt omdat ik s'nachts mijn telefoon altijd graag op de lader leg wanneer hij niet gebruikt wordt?
Ik kreeg te horen dat mijn spraak nogal aan de harde kant was. Waar kan ik de instelling van mijn spraak vinden op het toestel zodat ik hem wat zachter kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er zit een li-ionbatterij in het ding. Dus het maakt niet uit hoe lang je hem aan de lading hangt. Zit een overspanningsbeveiliging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, en wat doet deze overspanningsbeveiliging, wanneer gaat komt deze in actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Volgens mij schrikt de naam je meer af dan dat je je er eigenlijk druk om zou moeten maken.
Volgens mij wordt de accu nadat deze vol is gewoon op druppelladen gezet waardoor hij wel vol blijft, maar niet op vol vermogen geladen wordt.

Maar niet iets om je druk om te maken.
Het werkt zoals het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, duidelijk. En kan iemand een antwoord geven op mijn andere vraag. Hoe kan ik de spraak zachter zetten, van mijn kant dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Er is op dit moment een nieuwe EU update voor de 3G.
Ikzelf had eerst van XDA-developers de Cruise 2 versie geinstalleerd en daarna eigenlijk gekeken naar deze update.
Mij lijkt het eigenlijk niet dat het met elkaar te maken heeft, maar misschien ook wel.
Mijn telefoon werd ontiegelijk traag. 1 minuut opstarten, 3 minuten Touch-flo. En daarna geen eens een telefoon verbinding.
Ik heb de Dutch rom dump op mijn telefoon gezet waardoor ik weer mijn oude versie heb. Ik ga misschien binnenkort nogmaals proberen.

Maar mijn vraag natuurlijk. Heeft iemand deze ook al geinstalleerd en geen problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Ik heb een Engelse Touch 3G en heb er eergisteren de officiële 2.32.401 rom van de HTC website opgezet. Ik heb absoluut geen last van vertragingen in het opstarten. Zowel WM als TouchFLO3D starten snel op.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Mijn versie werkt nu ook gewoon zonder problemen. Het lag aan HardSPL van XDA-dev.
Ik zag net toen ik gebeld werd dat er een schuifbalkje was om op te nemen of te cancellen.
Dat is wel stoer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Laatst online: 29-05 14:58

woutur

Klauwtjes uit!

Kan iemand vertellen hoe de bluetooth functionaliteit van deze telefoon is? Is men goed verstaanbaar icm met een headset of BT carkit? Heeft het ding op één of andere manier ruisonderdrukking?

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

goed, dan maar de vraag hier.
Op XDA krijg k de wind van voren als ik begin over Pocket iExplorer dat k Opera moet gebruiken.

Ik wil explorer gebruiken.
Hij doet t dan ook, maar als je wilt scrollen met de 4-weg knop, gaat ie 'n pagina omhoog of omlaag. Dit vind ik onhandig, vooral bij teksten of een forum, ik wil graag regel voor regel.

Weet iemand een tweak hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een probleempje met de stop toets op mijn telefoon. Als ik hier op druk wil hij het gesprek niet beeindigen. Ik heb al bij start, instellingen, knoppen en persoonlijk gekeken en gegevens verbinding verbreken aangevinkt maar dat maakt niet uit. Hoe kan ik gewoon een gesprek te beeindigen zonder het display te gebruiken want dit werkt nu dus niet. Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vreemd. Even het toestel aan en uit gezet, en het werkt weer. Ook het opnemen lukte niet meer via de groene knop voordat ik hem even aan en uit had gezet. Iemand enig idee hoe dit kan?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 296371 op 21-04-2009 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nadat ik hem even had aan en uit gezet kwam het probleem toch weer terug. Nadat ik de TPCMP player had gebruikt. Ik gebruik in deze player de sneltoetsen, maar zodra ik deze toetsen dus gebruik werken deze niet meer voor de telefoon. Ik heb de optie 'capture all buttons' bij sneltoetsen in de TPCMP player aangevinkt en dan werkt het wel goed. Het lag dus aan de TPCMP player.

Voortaan graag even de editknop gebruiken in plaats van 3x achter elkaar te posten.

[ Voor 11% gewijzigd door RoD op 21-04-2009 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229261

Hallo allemaal,

In de gebruiksaanwijzing van mijn HTC Touch 3G zie ik staan dat er Transcriber en handschriftherkenning op het toestel zou moeten staan, maar dat is niet het geval. Ik las in een ander topic (Htc Touch HD) dat het mogelijk is om op dat toestel dit te activeren door een programmaatje te downloaden. Weet iemand of dat ook (veilig) kan voor de Touch 3G?

Merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er een update voor HTC Touch 3g om mijn 3g verbindingen mee te optimaliseren zodat hij goed overschakelt naar het netwerk wat het snelst is? Mijn 3g verbinding staat meestal op GPRS terwijl op die plek ook gewoon HSDPA te ontvangen is. Is er een update van het toestel die dit heeft verbeterd? Ik gebruik nu ROM versie: 1.40.404.3 (21259). Overigens weet ik niet of dit met een nieuwe rom versie op te lossen is. Misschien een andere update van iets? Wie weet raad? Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229261

Anoniem: 229261 schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:52:
Hallo allemaal,

In de gebruiksaanwijzing van mijn HTC Touch 3G zie ik staan dat er Transcriber en handschriftherkenning op het toestel zou moeten staan, maar dat is niet het geval. Ik las in een ander topic (Htc Touch HD) dat het mogelijk is om op dat toestel dit te activeren door een programmaatje te downloaden. Weet iemand of dat ook (veilig) kan voor de Touch 3G?

Merci!
Heeft er iemand misschien een antwoord op bovenstaande vraag?

Daar vroeg ik ook graag nog wat vragen aan toe! Ik probeer te ontdekken wat de voordelen van Opera browser zijn boven het gebruik van Internet Explorer. Ik neem aan dat deze browser niet voor niets is ingesteld als standaard, maar ik heb er tot nu toe nog niet heel veel voordeel van ontdekt. Ik heb al meerdere malen de melding gekregen dat een website de browser niet ondersteunde... Ik vraag me overigens ook af hoe dat werkt met webpagina's op deze telefoon. Bij mijn vorige mobiel moest ik gebruik maken van de .pda of.mobi pagina's, omdat het laden anders eeuwen duurde. Het laden gaat met deze telefoon snel, maar betekent dat wel dat er een gelijke hoeveelheid data wordt binnengehaald en ik dus in rap tempo door het max. aantal MB van mijn bundel heen vlieg?

Heeft iemand ervaring met het synchroniseren van OneNoteMobile? Dat werkt waarschijnlijk alleen met 2007? Ik heb namelijk Office 2003 en vraag me af of ik alleen voor OneNote kan overstappen of dat ik dan direct het hele officepakket moet upgraden.

Ik hoop dat iemand iets kan met (één van) mijn vragen!

bedankt! Marije

• Eksit
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:37
Ik krijg op mijn Touch 3g mijn TomTom niet werkend. Het geeft de melding 'geen GPS-apparaat'. Nu heb ik al gespeeld met de baudrate en de compoorten zoals wel vaker wordt aangehaald maar nog steeds krijg ik het niet werkend. Heeft iemand hier goede ideeen?

Eksit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Geen antwoord op het TomTom probleem. Bij mij geinstalleerd en het werkt gewoon.
In het begin geeft TT in ieder geval altijd die melding. En daarna gaat hij beginnen.
Heb je al gekeken of andere programma's je GPS wel laten werken?

Op dit moment gebruik een custom rom waarop ook Footprints staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Laatst online: 29-05 14:58

woutur

Klauwtjes uit!

Arunia, je hebt het toestel (icm met een custom rom) nu een tijdje gebruikt. Mag ik vragen wat je grootste ergernis (sen) aan het toestel is (zijn)?

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eksit
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:37
Na nog wat pogingen gedaan te hebben om gps aan de praat te krijgen is het mij nog steeds niet gelukt. Nu heb ik dit toestel 2e hands over gekocht. Zou dit een hi copy kunnen zijn waarin alles het zelfde werkt behalve de gps? Opvallend is dat het toestel zwart is. De vorige eigenaar zegt nooit gps gebruikt te hebben.

Dus hoe kan ik controleren of dit een echte is?

Eksit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
woutur schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:51:
Arunia, je hebt het toestel (icm met een custom rom) nu een tijdje gebruikt. Mag ik vragen wat je grootste ergernis (sen) aan het toestel is (zijn)?
Tja,
Opzich heb ik helemaal geen ergernissen met het toestel.
Zowel met de originele 6.1 firmware als met de custom 6.1 firmware werkt de telefoon prachtig.
Ik ben van de SE P990i naar deze gegaan en wil eigenlijk geen ander merk meer.
Ik heb verschillende firmware gehad waaronder 6.5 beta, maar deze gaf regelmatig problemen (logisch ook).

Mijn reden om de huidige custom firmware te gebruiken is omdat er wat extra features in zitten welke "logischerwijs" niet in de originele zitten.
Footprints en ook een ingebakken programma waardoor je je telefoon kunt tracen.
Overigens mag dat nummer dan niet in je telefoon staan (wat dan weer vaag is).

Mijn keuze voor custom firmware heeft te maken met extra opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Zijn er meer mensen waarvan het scherm afbladdert?
Ding zit vol met krassen enz op de plekken waar ik hem t meest gebruik.
Met zonlicht kan ik amper het scherm zien.

Ik gebruik mn vingers omdat ik de stylus te klein en te fragiel vind .

foto's:
kruisje rechtsboven
Afbeeldingslocatie: http://thumbnails18.imagebam.com/4893/b1d64048928421.gif
schuifbalk en midden van scherm:
Afbeeldingslocatie: http://thumbnails4.imagebam.com/4893/49ad2a48928423.gif

hmm, thumbs doen het hier niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Wow, dat is wel heel erg ja.
Bij mij zie ik dit alleen op de schermprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

jah die had ik maar heel even, en krulde ie om.
vandeweek maar eens naar pro-assist bellen :Y
Pagina: 1