Verwijderd

@ DennusB
Als ik jouw was even t-mobile bellen of ze het nakijken. Kan zijn dat er bij hun iets fout staat.

@ Fuff
Office outlook gebruiken.

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
Fuff schreef op donderdag 11 september 2008 @ 00:58:
Ik word helemaal wappie

Ik heb mijn windows agenda helemaal volgestouwd met mijn rooster, werkschema, tijden van fysio en dergelijke, wil ik het synchroniseren met mijn touch (dus van vista --> touch) doet ie helemaal niks?

Ik heb agenda aangevinkt in dat apparaatcentrum maar ik krijg geen agenda/taken op mn touch. Hij herkent het apparaat, ik kan alles doen wat ik wil ermee, foto's erop enzo, maar het lijkt wel alsof die de agenda niet herkent (ik heb het met Windows Agenda gedaan, ook al met Microsoft Works Agenda)
Niks doet het.

Wat doe ik nou weer verkeerd?

Gr
Onder Vista zowieso ff zorgen dat je de laatste versie van de WMDC 6.1 hebt van Microsoft. Helaas ondersteund de WMDC geen synchronisatie met de losse delen van Vista zoals (Live) Mail en Agenda etc... ondersteuning is nu alleen nog maar voor Office en dus ook Office Outlook.
DennusB schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:58:
Iemand enig idee waarom ik dit direct krijg als ik GPRS probreer te gebruiken:
"The remote party ended the connection" ?

Ik heb t-mobile !
Controleer je verbindings instellingen eens. Waarschijnlijk heb je een oude network wizard gebruikt. Daar staan nog verkeerde instellingen in. Gebruikersnaam moet internet zijn en niet internet-act ofzo. Via t-mobile site kun je als het goed is ook de instellingen naar je toe laten sturen.
Ander probeer deze losse network wizard (aangepast door Noonski op XDA) eens, die heeft voor t-mobile iig de goede instellingen: SPCeed HTC Network Wizard 1.1

Voor mensen die het niet meer weten, PCM keyboard 0.14 is er wel in NL versie, maar dit heeft chris.nl nooit meer gemeld ;) http://members.home.nl/testwebsite/PCMKeyboardNL-0.14.CAB

Er is ook een FANTASTISCHE nieuwe ROM uit op XDA van Neerlandsch makelaardij
De Touch Surface 6.1 [ROM][WWE][06.09.2008]Touch Surface Roms 6.10.SP0.02[ONLINE]
Voor nu nog allen engels (WWE), maar we gaan hem binnenkort vertalen/ombouwen naar een NL versie. Deze rom is uitgekleed en aangekleed. Volledig functioneel, en toch snel en extreem bruikbaar. En ook zo vriendelijk mogelijk voor vingers!
In deze versie ook geen cube, maar een heel oud stuk software dat een geweldig nieuw menu maakt. "De critici zijn laaiend ;) "

[ Voor 24% gewijzigd door Havocnl op 11-09-2008 17:27 ]

Wèh zedde gij??

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ha bedankt, thunderbird had geen agenda functie.
Daarom ga ik maar totaal over naar OE, anders ben ik met 2 programmas bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Iemand enig idee waar ik goedkoop stylus pennen voor mijn Touch kan bestellen ?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:46
Beste mensen,

Ik heb sinds gister een HTC Touch Elfin (dus de enhanced 128/256MB versie). Prachtig apparaatje, ik heb er geen spijt van. MAAARRRRR... Ik heb problemen met de touchscreen. Ik vond het al typisch dat het in dit topic nog nergens (zover ik kon vinden) gemeld is, want op internet kan ik er een hoop over vinden.
Het probleem is dat regelmatig de screenalignment niet meer klopt. Dat houd in dat waar je op het scherm tikt niet de plek is waar de telefoon DENKT dat je klikt. Dus soms moet ik onder een knop klikken om de knop te kunnen activeren, of soms selecteert de telefoon in het menu de optie die 3 items hoger is dan waar ik druk. Het probleem doet zich random voor. Soms na 5 minuten, soms na een aantal duur. De screen alignment uitvoeren helpt wel. Ik heb al een paar verschillende firmwares geprobeerd, maar dit maakt niet uit.

Online wordt gesuggereerd dat dit mogelijk te maken heeft met hardware. Door de warmte van de telefoon trekt het scherm net ietsje krom, waardoor en verkeerde clicks geregistreerd worden. Tevens schijnt ook de TytnII er last van te kunnen hebben.

Heeft iemand van jullie dit probleem gehad? En is er een oplossing voor? Anders gaat de telefoon linea-recta terug naar de winkel of naar HTC.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Ja, ik heb exact hetzelfde probleem. Verschil tussen waar ik klik en waar het toestel denkt dat ik klik kan soms centimeters schelen. En soms kan ik om de 5 minuten opnieuw uitlijnen. Enige oplossing lijkt me het toestel ter reparatie aan te bieden, maar ik kan op het moment mijn telefoon geen week kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Havocnl schreef op donderdag 11 september 2008 @ 17:24:
[...]

Onder Vista zowieso ff zorgen dat je de laatste versie van de WMDC 6.1 hebt van Microsoft. Helaas ondersteund de WMDC geen synchronisatie met de losse delen van Vista zoals (Live) Mail en Agenda etc... ondersteuning is nu alleen nog maar voor Office en dus ook Office Outlook.

[...]

Controleer je verbindings instellingen eens. Waarschijnlijk heb je een oude network wizard gebruikt. Daar staan nog verkeerde instellingen in. Gebruikersnaam moet internet zijn en niet internet-act ofzo. Via t-mobile site kun je als het goed is ook de instellingen naar je toe laten sturen.
Ander probeer deze losse network wizard (aangepast door Noonski op XDA) eens, die heeft voor t-mobile iig de goede instellingen: SPCeed HTC Network Wizard 1.1

Voor mensen die het niet meer weten, PCM keyboard 0.14 is er wel in NL versie, maar dit heeft chris.nl nooit meer gemeld ;) http://members.home.nl/testwebsite/PCMKeyboardNL-0.14.CAB

De Touch Surface 6.1 [ROM][WWE][06.09.2008]Touch Surface Roms 6.10.SP0.02[ONLINE]
Voor nu nog allen engels (WWE), maar we gaan hem binnenkort vertalen/ombouwen naar een NL versie. Deze rom is uitgekleed en aangekleed. Volledig functioneel, en toch snel en extreem bruikbaar. En ook zo vriendelijk mogelijk voor vingers!
In deze versie ook geen cube, maar een heel oud stuk software dat een geweldig nieuw menu maakt. "De critici zijn laaiend ;) "
Kwestie van smaak, ik zou no way never die rom op mijn toestel zetten... persoonlijk vind ik al die skins echt foeilelijk. Dan kan het nog zo fijn werken, maar met zo'n uiterlijk komt het er bij mij niet op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
DizzyWeb schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:55:
[...]

Kwestie van smaak, ik zou no way never die rom op mijn toestel zetten... persoonlijk vind ik al die skins echt foeilelijk. Dan kan het nog zo fijn werken, maar met zo'n uiterlijk komt het er bij mij niet op ;)
Dat was ook mijn eerste reactie..."Wtf met dit voorstellen :X "
Verschrikkelijk druk en helemaal niet sjiek. Dan maar net even wat minder makkelijk te gebruiken met je vingers (hoewel me dat helemaal niet tegenvalt!) dan dat het zo lelijk wordt...

[ Voor 18% gewijzigd door Luuk1983 op 12-09-2008 12:24 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me helpen met de microfoon gevoeligheid?
ik heb de t mobile touch (elf)

mijn telefoon gesprekken zijn niet te verstaan
iedereen klaagt dat mijn microfoon TE gevoelig is
elk geluidje op de achtergrond is kei hard
en mensen denken dat ik schreeuw in de telefoon

ik kan nergens iets vinden over instellingen (reg?)
de agc gain helpt alleen bij opnames maken (niet tijden telefoon gesprek)

ik heb de telefoon vorige week 2e hands gekregen
hard reset al gedaan (hielp niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik lees hier dat er een ROM-update te downloaden is op de HTC site.
Er lijkt idd een ROM-update beschikbaar, maar als ik mijn unbranded-nl serienummer invul, krijg ik te lezen Sorry, this software download is not suitable for your device.

Mag ik ervan uit gaan dat nog niemand een NL-ROM update vanaf de HTC site heeft kunnen downloaden?

[lolmode] Echt wel gemeld... op 31 maart [/lolmode]
Nice dat je het laatst ook in een relevant topic op de frontpage gepost hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Chris.nl op 14-09-2008 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Het is dat ik nu naar bed ga. Maar ik kwam er net achter dat ik mijn mobiel mag verlengen en oa dit toestel kan kiezen. Daarom deze tvp ;)

Waar ik nog niet achter ben: de mobiel werkt met WinMobile, ik werk echter op Linux. Heeft iemand ervaring om dit te syncen? Of: wat moet ik hebben?

[ Voor 4% gewijzigd door Eusebius op 14-09-2008 22:37 ]

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

Kijk hier wordt ik nu vrolijk van: ik had mn telefoon opgestuurd voor reparatie (defecte mic.), krijg ik een splinternieuwe terug van Eurotwice! :) Geen krasjes meer op mn scherm, enz.. *O*

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Chris.nl, zo te zien heeft HTC die van't internet gehaald. Ik kan hem in ieder geval nergens terug vinden.

Heb er nu één gevonden die volgens mij wil mee werken, weet het niet zeker maar voor deze klapte er steeds na 10 seconde uit.

Nu staat hij dan al wel 2 minuten op 0% maar dat is altijd beter dan er uit klappen:P

Edit: Nu is hij kapot:D

[ Voor 139% gewijzigd door Toppe op 15-09-2008 20:56 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat je het hier post wanneer de Nederlandse versie beschikbaar is?
Want ik wil mijn telefoon zeer graag update naar windows mobile 6.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrienden,

Ik heb windows mobile 6 NL kunnen downloaden van een P4350
Kan ik deze probleemloos over die van de P3450 heen zetten?
Ik heb er nu de Touch Suface 1.31 NL op staan?

Graag jullie welwillende advies indeze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Is een Touch PLUS met toetsenbord dus, beter als de normale touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:18

Damian

Insane Obtrusion

Ik gok van niet, ding is hardwarematig anders, met sensoren voor het toetsenbord enzo...

Ask het op xda developers een, denk dat dat soort vragen hier niet echt gedoogd zijn trouwens ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damian schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:47:
Ik gok van niet, ding is hardwarematig anders, met sensoren voor het toetsenbord enzo...

Ask het op xda developers een, denk dat dat soort vragen hier niet echt gedoogd zijn trouwens ;)
Als mijn vraag fout is, daarvoor mijn excuus, dit is en was zeker niet de bedoeling.
Maar om dit op xda te vragen, daar is mijn engels niet goed genoeg voor.
Misschien dat iemand van jullie dit wil linken voor mij?

Een Nederlandstalige wm6 of wm6.1 voor mijn P3450 bijvoorbaat dank.

Of natuurlijk een Nederlandse ROM met WM6.1 _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2008 17:50 ]

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Weet iemand hoe ik de wekker kan snoozen? Dus dat deze na 10 minuten ofzo weer afgaat.

Money for nothin' and your chicks for free

• Luuk1983
Net mijn touch terug gestuurd naar de winkel. Ik ben behoorlijk tevreden over het toetstel ingebruik ALS alles gewoon werkt zoals het moet. Maar aangezien mijn screenalignment regelmatig over de zeik gaat is het gewoon niet te doen. Ik heb al een keer gehad dat ik met moeite mijn toestel kon unlocken, of dat ik gewoon mijn SIM PIN niet kon ingeven. Dus terug met die hap. Ik wil in principe wel gewoon een nieuwe dezelfde, want het is een erg mooi toestel vind ik!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Mijn Touch werkt helemaal naar behoren. Een simpele ROM draaien en gewoon lekker gaan. Nu heb ik toch iets waar ik me wel eens aan stoor:
Mijn gmail wordt elke 15 minuten gecontroleerd op nieuwe mail. Dat is zo in te stellen, maar dan doet hij dat dus altijd... ook 's nachts! Nu krijg ik 's nachts nog wel eens mail van bepaalde bedrijven e.d. en dan begint mijn telefoon dus te piepen. Niet echt prettig om zo midden in de nacht wakker gemaakt te worden om een onbelangrijk e-mailtje.

Nu vroeg ik mij af: is er een applicatie o.i.d. die een soort scheduler heeft om mail binnen te halen, zodat ik bijvoobeeld in kan stellen op welke tijdstippen precies hij naar mail kijkt. Scheelt nachtrust en ook batterij, omdat ie dan minder vaak verbinding hoeft te maken.

Verwijderd

TheKeeper schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:06:
Mijn gmail wordt elke 15 minuten gecontroleerd op nieuwe mail.
Ik ben ook benieuwd of hiervoor een oplossing is. Ik gebruik ook gmail, geconfigureerd als IMAP. Wat mij opvalt is, dat het gele ledje niet gaat knipperen bij ontvangst van een mailtje in de gmail account. Dus als ik hem stil heb staan, merk ik vaak niet dat ik een mail heb ontvangen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 18:02
welke rom draaien jullie?
Er staan er zo veel op xda...

Verwijderd

Ghannes schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:37:
welke rom draaien jullie?
Er staan er zo veel op xda...
Het is altijd lastig ok roms te adviseren. Eigenlijk zou je er gewoon eens een paar moeten proberen
Zelf gebruik ik Bleu Elve 5.0 12Mb pp van Swiftblade. Hij is wel engels en wordt niet verder ontwikkeld.

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Nu vroeg ik mij af: is er een applicatie o.i.d. die een soort scheduler heeft om mail binnen te halen, zodat ik bijvoobeeld in kan stellen op welke tijdstippen precies hij naar mail kijkt. Scheelt nachtrust en ook batterij, omdat ie dan minder vaak verbinding hoeft te maken.
GMail word lastig denk ik. Exchange mail kun je wel gemakkelijk schedulen, dat kan in Activesync.
DeeJee schreef op woensdag 17 september 2008 @ 08:58:
Weet iemand hoe ik de wekker kan snoozen? Dus dat deze na 10 minuten ofzo weer afgaat.
Kwestie van Menu => Snooze 10 minutes wanneer de wekker afgaat. Werkt zowel bij alarmklokken als appointments.

Nu heb ik een vraagje, weet iemand een plaats om goedkoop extra stylussen vandaan te halen? Ik vind €30 voor 3 stokjes nogal duur (pdashop.nl) vooral omdat ik het al meer dan een jaar met één stokje doe. (Andere stokje zat niet meer bij de telefoon toen ik hem terugkreeg van gejat te zijn (Politie _/-\o_ ))

[ Voor 4% gewijzigd door Joolee op 17-09-2008 20:42 ]

Verwijderd

Joolee schreef op woensdag 17 september 2008 @ 20:42:
[...]

Nu heb ik een vraagje, weet iemand een plaats om goedkoop extra stylussen vandaan te halen? Ik vind €30 voor 3 stokjes nogal duur (pdashop.nl) vooral omdat ik het al meer dan een jaar met één stokje doe. (Andere stokje zat niet meer bij de telefoon toen ik hem terugkreeg van gejat te zijn (Politie _/-\o_ ))
Ebay?!

Verwijderd

is het normaal dat een bestand van 100mb +- 3 minuten duurt om van mijn pc naar de touch te sturen :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 00:36 ]

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 00:36:
is het normaal dat een bestand van 100mb +- 3 minuten duurt om van mijn pc naar de touch te sturen :?
Met USB? Lijkt mij wat aan de lange kant.

[ Voor 6% gewijzigd door DeeJee op 18-09-2008 07:53 ]

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Mijn telefoon doet het weer, 2 dagen flink rotzooien en werkt weer naar behoren:P

Binnen kort de Touch Pro of de Tytn II halen, hoop dat die problemen er dan niet meer zijn.

In dat opzicht werken die update's van apple bv wel goed, respect voor hun:) gewoon verbinden, en klik op update, niet moelijk doen met zoeken wat je moet hebben! Top!

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Verwijderd

Ja de gewone data kabel die je erbij krijgt. (mini usb(?) naar usb)
heb het even precies opgemeten en een mp3 van 80mb duurt 4.30 minuten.

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Mijn Touch werkt helemaal naar behoren. Een simpele ROM draaien en gewoon lekker gaan. Nu heb ik toch iets waar ik me wel eens aan stoor:
Mijn gmail wordt elke 15 minuten gecontroleerd op nieuwe mail. Dat is zo in te stellen, maar dan doet hij dat dus altijd... ook 's nachts! Nu krijg ik 's nachts nog wel eens mail van bepaalde bedrijven e.d. en dan begint mijn telefoon dus te piepen. Niet echt prettig om zo midden in de nacht wakker gemaakt te worden om een onbelangrijk e-mailtje.

Ik gebruik PhoneWeaver hiervoor, die kan geluids profielen maken, en kan dus ' s nachts sms en email geluid uitzetten, terwijl de mail enz wel binnenkomt.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

Ik ben inmiddels een halfjaar in het bezit van de HTC touch met een surf & mail bundel van telfort.
Ik heb echter een 'groot' probleem, mijn mobiel internet is niet vooruit te branden.

Als ik andere tweakers hoor spreken over downloadsnelheden van 100 kb/s dan hoop ik dat ik met mijn ca. 10 kb/s toch iets verkeerd doe (lees ingesteld heb).

Weet er iemand of ik iets zou moeten wijzigen aan mijn instellingen?
Ik heb ook gehoord dat trage verbinding te wijten kan zijn aan een oude simkaart, kan hier bij mijn ca 4 jaar oude simkaart sprake van zijn?

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:48:
Beste Tweakers,

Ik ben inmiddels een halfjaar in het bezit van de HTC touch met een surf & mail bundel van telfort.
Ik heb echter een 'groot' probleem, mijn mobiel internet is niet vooruit te branden.

Als ik andere tweakers hoor spreken over downloadsnelheden van 100 kb/s dan hoop ik dat ik met mijn ca. 10 kb/s toch iets verkeerd doe (lees ingesteld heb).

Ik heb ook gehoord dat trage verbinding te wijten kan zijn aan een oude simkaart, kan hier bij mijn ca 4 jaar oude simkaart sprake van zijn?

Bij voorbaat dank!
Ik haal via GPRS ook geen hoge snelheden. Een paar kb/sec is normaal. Via Wi-fi gaat het uiteraard wel een stuk sneller. Dus ik denk dat het afhangt wat voor internet verbinding je hebt. GRPS, UMTS etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:48:
Beste Tweakers,

Bij voorbaat dank!
De HTC-touch ondersteund geen Hsdpa/3g. Daarom moet je het met de trage gprs doen. Er zit wel een nieuwe HTC-touch aan te komen die het wel ondersteund. De HTC-touch 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds het installeren van pocketCM kan kan ik alleen maar cijfers invoeren via het htc touch keyboard...

Het typen met 1 hand is verrekte lastig met pocketCM, weet iemand hoe ik het touch keyboard weer kan herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly
  • Laatst online: 09-09 14:43

jelly

Arch Linux

Weet iemand hier het maximale limiet aan gb's die je in de touch kan steken, ik wil hem namelijk kopen met het liefst 8 gb voor de rest is de telefoon erg mooi bij de media markt is hij in de aanbieding voor 200 euro :)

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
jelly schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:53:
Weet iemand hier het maximale limiet aan gb's die je in de touch kan steken, ik wil hem namelijk kopen met het liefst 8 gb voor de rest is de telefoon erg mooi bij de media markt is hij in de aanbieding voor 200 euro :)
de touch ondersteunt sdhc, dus theoretisch tot 32 gig

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

funk-e schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:59:
[...]

de touch ondersteunt sdhc, dus theoretisch tot 32 gig
Dat zou mooi zijn alleen bestaan die er nog niet en denk ik niet dat de proc dat aankan? Ach dat is allemaal in theorie natuurlijk ;)

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8 gb zeker want die heb ik zelf :) zijn heel goedkoop op ebay.

maar waarom koop je hem los?
ik heb voor 12 euro p.maand (voor 18 maanden) een zooi belminuten en 100mb internet datalimiet.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog steeds problemen met mijn geheugen sinds de rom-update van mijn mda-touch.
ook al zijn er geen andere programma's geopend behalve spb mobile shell, ik krijg iedere keer melding dat ik programma's moet sluiten :?

Anderen hier ook ervaringen mee, en wellicht een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Dit ligt aan de rom die je gebruikt. Deze heeft een memory leak probleem waarschijnlijk, je geheugen loopt vol. Een andere rom is de oplossing. Kijk op xda, daar is een rom beschikbaar met gepatchte ipl/spl voor dit probleem. Een suggestie is de Onyx Manilla rom te installeren. Tot nu toe snelste en mooiste rom die ik heb gebruikt. Heeft de nieuwe Touch interface van de nog uit te komen htc Opal.
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 15:59:
Heb nog steeds problemen met mijn geheugen sinds de rom-update van mijn mda-touch.
ook al zijn er geen andere programma's geopend behalve spb mobile shell, ik krijg iedere keer melding dat ik programma's moet sluiten :?

Anderen hier ook ervaringen mee, en wellicht een oplossing?

xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

Ik heb hem nu sinds vandaag en wat een prachtig apparaat is het zeg, werkt goed af en toe een klein beetje traag maar dat neem ik voor lief, muziek afspelen werkt ook heel goed. Ik zal hem vooral gebruiken als agenda wat heel mooi werkt met de defualt screen ik kan zo zien hoe/laat en wat voor een colleges ik heb, muziek onderweg luisteren is ook heel mooi + spelletje doen.

Nu nog zorgen dat hij het draadloos netwerk van de tu delft pakt je hebt er securew2 nodig die ook beschikbaar is voor windows mobile :) , een vriend heeft hem werkend met de touch diamond dus die van mij gaat ook wel werken. Vooral het gewicht en formaat is erg mooi alleen vraag ik me af welke browser jullie gebruiken, ik heb er opera mini opgezet maar dat is een trial versiedus hopelijk komt firefox mobile binnekort uit.

Keep it simple stupid

• t-x-m

t-x-m

.NET Nerd

Opera mini is geen trial hoor, jij bedoelt waarschijnlijk opera mobile!
Opera mini is een java client en werkt prima! :)

GC.Collect();

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Heb ooit iemand hier iets zien posten over een skin voor SPB Mobile die op de HTC Diamond leek. Heeft iemand die nog voor mij ??

• DennusB
  • Niet online
Even een vraagje over t-mobile in combo met een touch,
een web 'n walk abbo, is dat per maand opzegbaar?

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Damian schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:45:
Heb ooit iemand hier iets zien posten over een skin voor SPB Mobile die op de HTC Diamond leek. Heeft iemand die nog voor mij ??
geen spb, maar wel een cabje dat dit mogelijk maakt:
http://forum.xda-develope...?p=2643281&postcount=1045

...less is more

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

hmm, die spb skin was toch precies wat ik zocht :/

toch bedankt voor het meedenken ;)

Verwijderd

Damian schreef op woensdag 24 september 2008 @ 21:25:
[...]

hmm, die spb skin was toch precies wat ik zocht :/

toch bedankt voor het meedenken ;)
Even terugbladeren naar pagina 5 doet wonderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 11:54

gjs

Scoobydoobydoo

Chris.nl schreef op zondag 14 september 2008 @ 18:24:
Ik lees hier dat er een ROM-update te downloaden is op de HTC site.
Er lijkt idd een ROM-update beschikbaar, maar als ik mijn unbranded-nl serienummer invul, krijg ik te lezen Sorry, this software download is not suitable for your device.
Mag ik ervan uit gaan dat nog niemand een NL-ROM update vanaf de HTC site heeft kunnen downloaden?
Ik heb het zelfde probleem, kan ik hem niet updaten naar een US 6.1 rom ?

GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DizzyWeb schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:52:
Ja, ik heb exact hetzelfde probleem. Verschil tussen waar ik klik en waar het toestel denkt dat ik klik kan soms centimeters schelen. En soms kan ik om de 5 minuten opnieuw uitlijnen. Enige oplossing lijkt me het toestel ter reparatie aan te bieden, maar ik kan op het moment mijn telefoon geen week kwijt zijn.
Ik had/heb bovenstaand uitlijn probleem ook.
- Van tijd tot tijd was het verschil tussen waar ik klik en waar het toestel reageert 5-10 mm.
- Als ik uitlijn was het even weer goed en dan weer mis.
- Niet structureel, maar bij vlagen.
- In notitie applicatie even bekeken waar hij nu precies klikte. Het bleek dat bij aanraken scherm het zwarte stipje een stukje lager verscheen. Als ik het pennetje op het scherm hield zag ik het stipje langzaam naar de punt van de pen toe kruipen, een rafelig lijntje achter latend.

Inmiddels telefoon laten opsturen. Kreeg van de verkoper de reactie dat hij het niet kon reproduceren, zul je altijd zien... Ik hoop dat ik hem snel gefixed weer terug heb.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2008 00:54 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09-2024
Ben mijn touch alweer 5 weken kwijt i.v.m. reparatie. Hij viel continu uit en wilde daarna soms helemaal niet meer aan. Heb em opgestuurd (een dag later was mijn garantie verlopen, dus net op tijd!) Ben benieuwd wanneer ik em weer terug krijg. En hopelijk is alles dan opgelost!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

5 weken!? Mijn toestel is nu 2x weg geweest voor reparatie, 2x in een week terug. 1x was mainboard vervangen, 2e keer was hele toestel vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 11:58
Ik ben sinds vanochtend de blije bezitter van een Mda Touch (Htc Touch) van T-Mobile, alleen heb ik een probleem.
Als ik opstart vraagt hij me als eerste om het scherm te uit te lijnen, maar wat ik ook doe, ik kom niet voorbij dat uitlijnscherm.

Ik heb echt alles al geprobeerd (met simkaart, zonder simkaart, met microsd-kaart, zonder microsd-kaart) maar hij blijft gewoon op het uitlijn-scherm staan!!

Kunnen jullie mij alsjeblieft hiermee helpen, want ik zou graag aan de slag willen met het dingetje. :)

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
dat uitlijnen moet je toch echt doen.
Als het na 99 keer nog niet is gelukt zou ik ff terug naar de winkel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
Ghannes schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:45:
dat uitlijnen moet je toch echt doen.
Als het na 99 keer nog niet is gelukt zou ik ff terug naar de winkel gaan.
Ik heb em via internet gekocht dus terug naar de winkel gaan is nvt. Maar ik heb gebeld met T-Mobile en de technische dienst zou me terug bellen vandaag maar dat duurt me te lang (kweetet, heb geen geduld).

Maar moet je bij dat uitlijnen dan juist heel snel of juist heel langzaam drukken op het scherm, en waar moet je uberhaupt drukken?? 8)7

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
Dat kruisje aantikken, het liefst in het midden van het kruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
Ghannes schreef op maandag 29 september 2008 @ 15:37:
Dat kruisje aantikken, het liefst in het midden van het kruis.
Omg!! ik verdien echt een award voor m'n domheid 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Lau26 schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:34:
[...]

Omg!! ik verdien echt een award voor m'n domheid 8)7
Zag je dat kruisje niet ?
Dat had ik in het begin ook XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Niet online
Tip. Draai anderhalve week met de Onyx rom van dsixda, inclusief de nieuwe Touchflo 2D interface, en deze draait perfect. Snel, stabiel en een erg handige interface (zoals op de Touch Opal die nog op de markt moet komen). Toestel is een stuk sneller dan de originele rom waardoor overklokken zelfs niet meer nodig is. Zie Elf forum op xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Laatst online: 20-09-2024
DizzyWeb schreef op zondag 28 september 2008 @ 15:31:
5 weken!? Mijn toestel is nu 2x weg geweest voor reparatie, 2x in een week terug. 1x was mainboard vervangen, 2e keer was hele toestel vervangen.
Das beter! Die van mij heb ik ingeleverd bij een Hi-shop in de buurt. Duurt wel f*cking lang! Tot die tijd maar behelpen met mijn oude Sony Ericsson...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een wireless verbinding met je laptop wilt moet je dan nog nog IP's veranderen?
Mijn laptop heeft IP 192.168.1.11 en op mijn touch heb ik Wifi aangezet en zoeken naar computer ingesteld maar er komt niks te voor schijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
rob,
wat wil je doen?
Verbinden met active sync zodat je bestanden kan overzetten? Ik zou dan verbinden via kabeltje, of bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Touch wil ik gebruiken als modem voor mijn laptop.
Met de usb data kabel lukt dit prima maar het zou nog leuker zijn als dit draadloos kan.
Dus ik wil een draadloze verbinding met mijn laptop zodat mijn laptop internet via de Touch.

Geen probleem als het niet kan maar het zou wel nog mooier zijn :)

Bluetooth ondersteund mijn laptop niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2008 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:56:
Mijn Touch wil ik gebruiken als modem voor mijn laptop.
Met de usb data kabel lukt dit prima maar het zou nog leuker zijn als dit draadloos kan.
Dus ik wil een draadloze verbinding met mijn laptop zodat mijn laptop internet via de Touch.

Geen probleem als het niet kan maar het zou wel nog mooier zijn :)

Bluetooth ondersteund mijn laptop niet.
je hebt tegenwoordig van zo'n mini bluetooth dongles.
Afbeeldingslocatie: http://www.qfonic.com/images/products/bn01/image01.jpg

Hoe je het precies instelt weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
  • Laatst online: 11-09 20:08
Beste tweakers,

ik heb net, voor het eerst, succesvol een rom geflasht. (natuurlijk eerst een backup gemaakt)
De rom heet ONYX v2.2 Manila 2D.
Is deze ook in de Nederlandse taal in te stellen, hij is nu nog in het engels.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Cybot12999 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 15:44:
Beste tweakers,

ik heb net, voor het eerst, succesvol een rom geflasht. (natuurlijk eerst een backup gemaakt)
De rom heet ONYX v2.2 Manila 2D.
Is deze ook in de Nederlandse taal in te stellen, hij is nu nog in het engels.

Alvast bedankt!
De Onyx is een WWE versie, oftewel een WorldWideEnglish. Deze hebben vaak maar beperkte support voor andere talen. Je kan eventueel wel de Nederlandse T9 downloaden en installeren. Zo doe ik het altijd.

Ik heb mijn Touch terug van reparatie. Ik had het probleem dat de screenalignment voor geen meter klopt na een tijdje. De telefoon is een ruime week weggeweest. Al met al valt het qua duur dus wel mee. De touchscreen is een stuk beter, maar ik kan nergens terugvinden of deze vervangen is. De alignment klopt af en toe nog steeds niet helemaal, maar de afwijking is dan een paar pixels. Het lijkt ook alsof hij zich later dan weer compenseerd waardoor het daarna weer klopt.
Helemaal ideaal is het dus niet, maar hier valt prima mee te leven. Morgen ook die Onyx ROM eens proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
is die rom snel?
dan wil ik 'm ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
Ghannes schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:14:
is die rom snel?
dan wil ik 'm ook wel ;)
Voor mijn doen is ie erg snel. Alleen heeft hij niet erg veel geheugen over om te gebruiken. (op mijn Elf, ongeveer 13 MB na het opstarten)
Verder een leuke rom hoor, de ruitenwissers bij een regenbui, soort van flip fotobekijkfunctie en een handig toetsenbord.

Das wel jammer dat ie niet in het nederlands is, maar T9 gebruik ik nooit, vindt ik te lastig.

Weet iemand anders een rom waarbij je veel werkgeheugen overhoudt? Aangezien ik Opera mobile gebruik, en die nogal veel geheugen verbruikt...............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
M'n vriendin heeft kortgeleden een tweedehands HTC Touch Elfin gekocht. Super apparaatje (vooralsnog geen problemen met screen alignment gelukkig), maar wel een klein probleempje/onhebbelijkheidje: de telefoon heeft nogal last van echo. (als je er naar belt hoor je jezelf met een seconde vertraging terug)
Met het laag zetten van de speaker is het probleem grotendeels verholpen, maar het blijft toch een beetje aanwezig.

Ik heb dat wel eens vaker gemerkt bij kleine mobieltjes, maar mijn HTC P3600 heeft het bv. helemaal niet en bij de Touch (waar mic. en speaker ongeveer even ver van elkaar afzitten) had ik het niet verwacht.

Is dit een bekend 'euvel' van de Touch of valt er iets te tweaken? Het is geen giga probleem, maar als het oplosbaar is zou dat toch mooi zijn. :)

De radio-rom versie is overigens 03.07.90

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
weten jullie ook een andere manier, om de gprs verbinding uit te zetten? Ik had eerst altijd nodata, maar die werkt nu niet meer (krijg een foutmelding, en dan kan ik hem alleen nog afsluiten)
Maakt niet uit of de verbinding voor altijd gedisabled is, aangezien ik nooit gprs/mms gebruik............

Wie helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Cybot12999 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 08:54:
weten jullie ook een andere manier, om de gprs verbinding uit te zetten? Ik had eerst altijd nodata, maar die werkt nu niet meer (krijg een foutmelding, en dan kan ik hem alleen nog afsluiten)
Maakt niet uit of de verbinding voor altijd gedisabled is, aangezien ik nooit gprs/mms gebruik............

Wie helpt?
Verbinding gewoon verwijderen zoals staat in de 'te vaak gestelde vragen' FAQ in de OP? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
Help ik heb een groot probleem!! Ik wilde m'n geheugenkaart formateren en heb toen de app ''opslag wissen'' bij het instellingen-scherm gebruikt. Vervolgens heeft hij volgens mij niet m'n geheugenkaart maar het interne geheugen gewist (want als ik in de verkenner kijk zie ik nu de helft minder mappen en bestanden staan op de telefoon).

Het gevolg is nu dat het oorspronkelijke thema verdwenen is, in plaats daarvan heb ik nu een lelijk grijs t-mobile thema.

Daarnaast ziet m'n startmenu er nu ook compleet anders ingedeeld uit en mist de map ''office'' nu waarin Mobile Word, Excell, en Powerpoint zaten. Die 3 apps staan nu ineens onder ''programma's'' terwijl ze daar eerst niet stonden.
En als laatste kan ik nu alleen nog bij het programma ''sim-beheer'' komen via ''contacten'' in het ''home''-scherm.

Ik wil heel graag alle missende onderdelen terug en alles weer hebben zoals het was. Dus mijn vraag is; zijn er mensen hier met een ''MDA Touch'' die een screenshot willen posten van het start-menu, en mischien wat bestanden willen sturen naar me ( kortom willen helpen) zodat m'n telefoon weer in orde komt? Ik zou echt super dankbaar zijn!!

Ik hoor graag van jullie!

Groeten Lau26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je goed het cache e.d. van IE naar je opslagkaart kan zetten.
Ik heb al diverse dingen gedaan die op internet staan maar na een reboot zijn het gewoon de standaard instellingen weer.
voor Opera is het wel gelukt maar deze gebruik ik minder vaak.

@ Hyp Hyper
dat heb ik ook helaas :(

@ hierboven
Lijkt erop dat je gewoon weer de standaard instelling hebt.
Bedoel je dit thema dat je nu hebt?

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketnow.com/html/portal/reviews/0000000964/review/AnimTouchFLow.gif

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
Ja indd die heb ik nu ja!! (alleen dan met een T-Mobile achtergrond). Behalve dan dat het touchflo-menu bij mij nog steeds roze is ipv magenta/turquoise.

[ Voor 16% gewijzigd door Lau26 op 02-10-2008 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanValentijn
  • Laatst online: 06-06-2023
Lau26 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 23:45:
Ja indd die heb ik nu ja!! (alleen dan met een T-Mobile achtergrond). Behalve dan dat het touchflo-menu bij mij nog steeds roze is ipv magenta/turquoise.
welk thema had je dan? want het thema wat hier boven staat is gewoon het standaard t-mobile thema.
je zou evt op xda-developers.com kunnen kijken of daar iets van je gading bij staat

MBA 13' | EEE pad Transformer | Sony NEX - C3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

JohanValentijn schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 00:40:
[...]

welk thema had je dan? want het thema wat hier boven staat is gewoon het standaard t-mobile thema.
je zou evt op xda-developers.com kunnen kijken of daar iets van je gading bij staat
T-Mobile heeft alles wat blauw/turquoise is standaard roze hoor. Al die icoontjes in zowel touchflo als de HTC Home app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
DizzyWeb schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 00:51:
[...]

T-Mobile heeft alles wat blauw/turquoise is standaard roze hoor. Al die icoontjes in zowel touchflo als de HTC Home app.
Het thema dat ik eerst had was een beetje blauw/groenig, moeilijk om te omschrijven maar wel erg mooi!

Maar je hebt indd gelijk over het T-Mobile thema, sorry ik begreep je verkeerd :)

[ Voor 12% gewijzigd door Lau26 op 02-10-2008 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Weet iemand hoe ik dat irritante knipper lichtje uitzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
DeeJee schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 08:29:
Weet iemand hoe ik dat irritante knipper lichtje uitzet?
Ah! Welkom in de wereld van Windows Mobile phones! Ik heb me ook altijd al afgevraagd wat het nu ervan is. Volgens mij betekent het dat je een GSM verbinding hebt. Als je 'm op airplanemode zet, dan is het lampje uit :P

Moet je voor de gein bluetooth er ook bij aanzetten, dan ben je pas blij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Lau26 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 01:47:
[...]

Het thema dat ik eerst had was een beetje blauw/groenig, moeilijk om te omschrijven maar wel erg mooi!
Da's het standaard thema van HTC, T-Mobile heeft nomaal een eigen thema in hun ROM's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
DizzyWeb schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:24:
[...]

Da's het standaard thema van HTC, T-Mobile heeft nomaal een eigen thema in hun ROM's.
Okeej bedankt! Dan ga ik daar eff naar op zoek om die erop te zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Niet online
Hyp Hyper schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:12:
[...]

Verbinding gewoon verwijderen zoals staat in de 'te vaak gestelde vragen' FAQ in de OP? :P
Niet helemaal waar. Je krijgt dit probleem met nodata als je geen gprs verbinding hebt geconfigureerd. Eerst gprs instellingen aanmaken voor je telco en dan werkt nodata gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Niet online
Ghannes schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:14:
is die rom snel?
dan wil ik 'm ook wel ;)
Pas op met het installeren van T9! De Onyx rom gebruikt het nieuwe Opal keyboard. Deze heeft een andere layout waardoor de Nederlandse T9 die je veel op Internet ziet (nog) niet werkt. Zie xda.

[ Voor 3% gewijzigd door kwabbernootje op 03-10-2008 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Niet online
Cybot12999 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:38:
[...]

Voor mijn doen is ie erg snel. Alleen heeft hij niet erg veel geheugen over om te gebruiken. (op mijn Elf, ongeveer 13 MB na het opstarten)
Verder een leuke rom hoor, de ruitenwissers bij een regenbui, soort van flip fotobekijkfunctie en een handig toetsenbord.

Das wel jammer dat ie niet in het nederlands is, maar T9 gebruik ik nooit, vindt ik te lastig.

Weet iemand anders een rom waarbij je veel werkgeheugen overhoudt? Aangezien ik Opera mobile gebruik, en die nogal veel geheugen verbruikt...............
Op een elf (met beperkt geheugen) zou ik Tabi´s rom draaien. Snel en stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 23:42:
weet iemand hoe je goed het cache e.d. van IE naar je opslagkaart kan zetten.
Ik heb al diverse dingen gedaan die op internet staan maar na een reboot zijn het gewoon de standaard instellingen weer.
voor Opera is het wel gelukt maar deze gebruik ik minder vaak.

@ Hyp Hyper
dat heb ik ook helaas :(

@ hierboven
Lijkt erop dat je gewoon weer de standaard instelling hebt.
Bedoel je dit thema dat je nu hebt?

[afbeelding]
Cache wijzigen kun je doen in de registry±
- HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Explorer\Shell Folders
Verander oude pad in nieuwe (\Windows\Profiles\guest\Temporary Internet Files); bijvoorbeeld, \Storage Card\Windows\Cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Niet online
Hyp Hyper schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 20:34:
M'n vriendin heeft kortgeleden een tweedehands HTC Touch Elfin gekocht. Super apparaatje (vooralsnog geen problemen met screen alignment gelukkig), maar wel een klein probleempje/onhebbelijkheidje: de telefoon heeft nogal last van echo. (als je er naar belt hoor je jezelf met een seconde vertraging terug)
Met het laag zetten van de speaker is het probleem grotendeels verholpen, maar het blijft toch een beetje aanwezig.

Ik heb dat wel eens vaker gemerkt bij kleine mobieltjes, maar mijn HTC P3600 heeft het bv. helemaal niet en bij de Touch (waar mic. en speaker ongeveer even ver van elkaar afzitten) had ik het niet verwacht.

Is dit een bekend 'euvel' van de Touch of valt er iets te tweaken? Het is geen giga probleem, maar als het oplosbaar is zou dat toch mooi zijn. :)

De radio-rom versie is overigens 03.07.90
Laatste radio rom en ipl-spl flashen verhelpt de echo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Ik heb dit topic nog een doorgelezen, maar ik vind weinig ervaringen met GPS muizen.
Hier heb ik een lijst met heel veel GPS muizen. Kan iemand mij wat ervaringen vertellen? Dan ben ik vooral geintresseerd in dingen als verbinding. Zelf ga ik Tom Tom 6 of 7 gebruiken gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m

t-x-m

.NET Nerd

Wat betreft de GPS muis, ik gebruik zo'n adapt ding, die bovenaan het lijstje van Smartphoneshop, werkt prima met TT 6 en 7 (beide gebruikt).

Aangezien iedereen hier aan het vertellen is welke rom hij gebruikt ga ik de rom die ik gebruik ook maar even promoten, de Touch ESSentiaL v2.3, net als alle andere lekker snel, ik vind hem redelijk rustig qua template en hij wordt nog regelmatig geupdate/support.

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
kwabbernootje schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 00:25:
[...]

Pas op met het installeren van T9! De Onyx rom gebruikt het nieuwe Opal keyboard. Deze heeft een andere layout waardoor de Nederlandse T9 die je veel op Internet ziet (nog) niet werkt. Zie xda.
Ik vind persoonlijk het toetsenbord wat bij de Onxy zit erg goed! Ik gebruik dan ook gewoon het qwerty toetsenbord en heb t9 (gelukkig) niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
Ik lees veel over verschillende soorten roms enzo. Maar wat zijn dat eigenlijk en hoe maak ik een backup van m'n eigen rom en zet ik er een andere op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m

t-x-m

.NET Nerd

Lau26 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 11:20:
Ik lees veel over verschillende soorten roms enzo. Maar wat zijn dat eigenlijk en hoe maak ik een backup van m'n eigen rom en zet ik er een andere op?
In de startpost staat deze link, hier kun je er van alles over lezen en over hoe het moet, roms vind je wel ergens in het Touch gedeelte van het XDA forum.

Backup maken van je ouder rom gaat wat moeilijk (volgens mij) maar het kan wel: http://wiki.xda-developer...pagename=Elf_HowtoDumpRom

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik lees her en der dat je wel erg moet uitkijken met het verschil tussen de Elf en Elfin.
Daarom ben ik er nog een beetje huiverig voor.
(eerst maar eens kijken hoe hinderlijk het probleempje met de echo blijft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Niet online
Hyp Hyper schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 11:58:
Ik lees her en der dat je wel erg moet uitkijken met het verschil tussen de Elf en Elfin.
(eerst maar eens kijken hoe hinderlijk het probleempje met de echo blijft)
Ik heb nu een Elfin en daarvoor had ik een Elf. Beiden hebben geen enkel probleem met het flashen van de laatste ipl/spl en de laatstse radio rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
kwabbernootje schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:23:
[...]

Ik heb nu een Elfin en daarvoor had ik een Elf. Beiden hebben geen enkel probleem met het flashen van de laatste ipl/spl en de laatstse radio rom.
Tja.. ik kwam zaken als hier tegen. Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Luuk1983 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 08:58:
[...]

Ah! Welkom in de wereld van Windows Mobile phones! Ik heb me ook altijd al afgevraagd wat het nu ervan is. Volgens mij betekent het dat je een GSM verbinding hebt. Als je 'm op airplanemode zet, dan is het lampje uit :P

Moet je voor de gein bluetooth er ook bij aanzetten, dan ben je pas blij ;)
Die heb ik dus inderdaad ook aan :) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
had ook nog even een vraagje:

Ik heb zelf erg last van geheugentekort op mijn Touch. Nou zat ik dus te denken en kwam met 2 "oplossingen":
1. Is het niet mogelijk om je Touch op te sturen, en dat ze bij HTC er een nieuw moederbord inzetten dat 128 mb ram heeft (ELFIN)???
2. Een MDA Touch, heeft die 64 mb ram of 128 mb werkgeheugen???

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 13:13

Comgenie

Soms heb je dat

t-x-m schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:07:
Aangezien iedereen hier aan het vertellen is welke rom hij gebruikt ga ik de rom die ik gebruik ook maar even promoten, de Touch ESSentiaL v2.3, net als alle andere lekker snel, ik vind hem redelijk rustig qua template en hij wordt nog regelmatig geupdate/support.
Inderdaad een aanrader, Gebruik zelf v2.5 (Met Manila erin) sinds eergister. Alleen soms met mijn elfje zoals iedereen last van te weinig geheugen.
Cybot12999 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 22:12:
Mijne heeft 64 MB, maar dat komt vooral omdat ik hem haalde toen die andere nog niet uit was. Volgensmij zijn de nieuwere modellen (zoals je ze nu zou krijgen) wel 128 MB.

[ Voor 23% gewijzigd door Comgenie op 06-10-2008 13:18 ]

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 11:58:
"Q"uestie van goed lezen, begrjpen en weten wat je doet! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cybot12999 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 22:12:
had ook nog even een vraagje:

Ik heb zelf erg last van geheugentekort op mijn Touch. Nou zat ik dus te denken en kwam met 2 "oplossingen":
1. Is het niet mogelijk om je Touch op te sturen, en dat ze bij HTC er een nieuw moederbord inzetten dat 128 mb ram heeft (ELFIN)???
Kost je waarschijnlijk net zoveel of meer dan een 2ehands exemplaar.

alvast bedankt!
Nee. De branded witte MDA Touch van T-mobile is ook 128MB/256MB

Een HTC Touch, zoals de mijne een Elfin heeft 128MB (werk)geheugen (RAM) en 256MB ROM.Evt. TK.Zie hieronder.

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/10on2a1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
Bedankt voor je duidelijke uitleg + screenshot. Mag ik vragen wanneer u hem heeft gekocht?
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste