Fuff schreef op donderdag 11 september 2008 @ 00:58:
Ik word helemaal wappie
Ik heb mijn windows agenda helemaal volgestouwd met mijn rooster, werkschema, tijden van fysio en dergelijke, wil ik het synchroniseren met mijn touch (dus van vista --> touch) doet ie helemaal niks?
Ik heb agenda aangevinkt in dat apparaatcentrum maar ik krijg geen agenda/taken op mn touch. Hij herkent het apparaat, ik kan alles doen wat ik wil ermee, foto's erop enzo, maar het lijkt wel alsof die de agenda niet herkent (ik heb het met Windows Agenda gedaan, ook al met Microsoft Works Agenda)
Niks doet het.
Wat doe ik nou weer verkeerd?
Gr
Onder Vista zowieso ff zorgen dat je de laatste versie van de
WMDC 6.1 hebt van Microsoft. Helaas ondersteund de WMDC geen synchronisatie met de losse delen van Vista zoals (Live) Mail en Agenda etc... ondersteuning is nu alleen nog maar voor Office en dus ook Office Outlook.
Controleer je verbindings instellingen eens. Waarschijnlijk heb je een oude network wizard gebruikt. Daar staan nog verkeerde instellingen in. Gebruikersnaam moet internet zijn en niet internet-act ofzo. Via t-mobile site kun je als het goed is ook de instellingen naar je toe laten sturen.
Ander probeer deze losse network wizard (aangepast door Noonski op XDA) eens, die heeft voor t-mobile iig de goede instellingen:
SPCeed HTC Network Wizard 1.1
Voor mensen die het niet meer weten, PCM keyboard 0.14 is er wel in NL versie, maar dit heeft chris.nl nooit meer gemeld
http://members.home.nl/testwebsite/PCMKeyboardNL-0.14.CAB
Er is ook een
FANTASTISCHE nieuwe ROM uit op XDA van
Neerlandsch makelaardij
De Touch Surface 6.1
[ROM][WWE][06.09.2008]Touch Surface Roms 6.10.SP0.02[ONLINE]
Voor nu nog allen engels (WWE), maar we gaan hem binnenkort vertalen/ombouwen naar een NL versie. Deze rom is uitgekleed en aangekleed. Volledig functioneel, en toch snel en extreem bruikbaar. En ook zo vriendelijk mogelijk voor vingers!
In deze versie ook geen cube, maar een heel oud stuk software dat een geweldig nieuw menu maakt. "De critici zijn laaiend

"
[
Voor 24% gewijzigd door
Havocnl op 11-09-2008 17:27
]