Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 22:02:
[...]

Gewoon installeren, je midlet zit niet op je geheugenkaart dus denk dat hij het daarom niet vraagt.
Heb hier de games ook via sync op de geheugenkaart gezet en daarna gewoon geinstalleerd...
heb m op de kaart gezet, met de java manager open ik m, en wilt ie m op de interne geheugen installen.
zoveel(74 MB) hebbik niet op mn foontje :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 18:50
Iemand nog belang bij een eerste HTC Touch (P3450)? Het betreft een non-branded toestel en i.v.m. het krijgen van een telefoon van m'n werk wil ik hem wegdoen tegen een mooi prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcel-o schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 22:06:
[...]

heb m op de kaart gezet, met de java manager open ik m, en wilt ie m op de interne geheugen installen.
zoveel(74 MB) hebbik niet op mn foontje :')
:X Schiet niet op nee...

eens kijken wat toestelletje hier doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand misschien ervaring met het unlocken van een MDA Touch? Is dit simpel te doen, en waar kan je hiervoor het beste/makkelijkste terecht?

Ik ben al eens via Google wezen zoeken, maar dan wordt je omvergeworpen door de unlock-websites met weinig info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-09 22:11

LoneWolf

Just a Byte

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:02:
Iemand misschien ervaring met het unlocken van een MDA Touch? Is dit simpel te doen, en waar kan je hiervoor het beste/makkelijkste terecht?

Ik ben al eens via Google wezen zoeken, maar dan wordt je omvergeworpen door de unlock-websites met weinig info :)
T-Mobile bellen ? die zijn (althans waren bij mij heel schappelijk, maar ben dan ook al wel een paar jaar klant) ik had mijn toestel pas 6 maand en werd gratis geunlocked.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Het unlocken is erg simpel zelf te doen. Zie xda.

xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 13:04
smeerbartje schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:39:
Iemand nog belang bij een eerste HTC Touch (P3450)? Het betreft een non-branded toestel en i.v.m. het krijgen van een telefoon van m'n werk wil ik hem wegdoen tegen een mooi prijsje.
nog mensen die hierop hebben gereageerd?ik wil mijne namelijk ook verkopen vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Is er eigenlijk al ergens een (updated) WM 6.1 in NLD voor de Touch?
Ik heb een engelse (2.2x, de laatste) maar ik wil em liever in NLD, de rom die ik nu heb is 1.0

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepeneesje
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-05 23:33
Bertus schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 10:10:
Is er eigenlijk al ergens een (updated) WM 6.1 in NLD voor de Touch?
Ik heb een engelse (2.2x, de laatste) maar ik wil em liever in NLD, de rom die ik nu heb is 1.0
Ik geloof dat er een officiële ROM-update beschikbaar is via HTC, voor de HTC Touch P3450. Maar zelf kan ik hem niet downloaden. Als ik mijn Serial Number invoer dan geeft hij aan dat deze download ongeldig is voor mijn telefoon... Terwijl ik een versie hebt die nooit gelockt is geweest.

Kan iemand deze download wel downloaden en weet iemand wat de veranderingen zijn? De beschrijving die HTC bij deze update geeft is:
New features and improvements are available with this operating software update.

[ Voor 3% gewijzigd door poepeneesje op 09-08-2008 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
  • Laatst online: 11-09 20:08
ik zit ook te denken om deze telefoon/pda aan te schaffen. Waar moet ik op letten als ik hem 2de hands koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
Cybot12999 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 22:28:
ik zit ook te denken om deze telefoon/pda aan te schaffen. Waar moet ik op letten als ik hem 2de hands koop?
dat je hem van mij koopt :) :) :) :)
nee zonder dollen.ik zou op krassen en valschade zowiezo controleren.
voor de rest ...lekker phone tje...maar ik wil meer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
voor hoeveel doe je hem weg?

Wat is trouwens het verschil tussen de T-mobile (MDA Touch) en de "gewone" (HTC Touch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Cybot12999 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 23:33:

Wat is trouwens het verschil tussen de T-mobile (MDA Touch) en de "gewone" (HTC Touch)
De MDA Touch heeft een simlock, plus uiterlijke en software-branding (roze meuk :| ), de "gewone" Touch is simpelweg het toestel, zoals het door de fabrikant bedoeld is.
Vaak zitten er ook verschillen in de software, zodat bepaalde mogelijkheden ontbreken, of dat bij de MDA ook het geval ik, weet ik niet, heb hem niet zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306

heb hem nu met een bieding van 175 euro..mevrouw wilt binnenkort afspreken..maar eerst op vakantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ik heb er ook nog één te koop. Voor 150 mag je 'm wel hebben. PM me maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
smeerbartje schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 10:23:
Ik heb er ook nog één te koop. Voor 150 mag je 'm wel hebben. PM me maar even.
Ik ben hier nogal nieuw, hoe stuur je een pm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
-

[ Voor 100% gewijzigd door smeerbartje op 10-08-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik mijn (sim)contactpersonen vanuit mijn HTC naar mijn Vistalaptop kan overzetten om ze op mijn laptop allemaal te bewerken en daarna weer naar de htc te zetten?

Heb ook een spbsoftware erop zitten wat un aangeeft dat mijn proef periode verlopen is, iemand die weet hoe ik dit oplos?

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 20:11:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik mijn (sim)contactpersonen vanuit mijn HTC naar mijn Vistalaptop kan overzetten om ze op mijn laptop allemaal te bewerken en daarna weer naar de htc te zetten?

Heb ook een spbsoftware erop zitten wat un aangeeft dat mijn proef periode verlopen is, iemand die weet hoe ik dit oplos?
probeer eens: 5D4525A28H43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb probleem met uitschakelen van mijn Diamond tijdens bellen (moet dan weer de aan,uit knop indrukken), onderstaande oplossing gevonden. is mij onduidelijk, graag uitleg

Yes, ik heb het gevonden!
Wil je er vanaf dat als je belt je scherm op zwart gaat? Doe dan het volgende:

1) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatteryTimeoutInCall set from 5 to 0
2) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatterySuspendTimeoutInCall from 5 to 0
3) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\EnableFastDormandDisplayDuringCall from 1 to 0

Werkt bij mij perfect na soft reset!

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet uitvoeren op mijn Diamond, graag stap voor stap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polo306 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 20:27:
[...]

probeer eens: 5D4525A28H43
Helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
ik heb mijn mobile shell hier van daan:

http://www.demonoid.com/files/details/1550663/5010816/

SPB.Mobile.Shell.v2.1.0.3363
hier werkt ie perfect..misschien dat niet op een andere versie werkt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzo Dizono
  • Laatst online: 17-05-2022
Heb net die iphone theme uit de openingspost geinstaleerd, werkt echt prachtig en is lekker zelf te finetunen. Helemaal goed! _/-\o_

www.jessekraal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
Ik heb waarschijnlijk de touch van smeerbartje gekocht.

Maarnu, Wat is, als ik hem heb, een must om te doen? en wat vooral niet?
Ik zat zelf te denken om die Nogprs en Batterystatus erop te zetten. Welke handige programma's gebruiken jullie nog meer?

Hoe zit het eigenlijk met een virusscanner? Gebruiken jullie die ook op je touch? (Bijv. Avast PDA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 18:02
iemand al die nieuwe rom erop gezet?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=415880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Niet online
Ik heb deze rom nu 2 dagen draaien. Als een tierelier! Snelste rom die ik tot nu toe heb geprobeerd. Bovendien geen toeters en bellen, voor mij een voorwaarde. Helaas zonder de htc cube maar dat is even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24

en de MDA heeft wat grotere knoppen (opneem en ophang knoppen) vind ik persooonlijk mooier dan die dunne dingen van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een klein vraagje...
Bestaan er ook nieuwe frontjes voor de HTC Touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
hoe veranderer je eigenlijk de plaats van het weer? ik heb amsterdam ingesteld, maar heb nu Raalte toegevoed via totalcommander. Hoe verander ik amsterdam nu in raalte?

Even in de handleiding gekeken, staat dat je op amsterdam moet klikken, maar als ik daar op klik gebeurt er niks..... (dat kwam door een fout in de file)

Maarnu: Raalte:
http://www.accuweather.co...r=accuweather&locCode=EUR|NL|NL009|RAALTE|&u=1

terwijl bij bijv. amsterdam geen &u=1 instaat. Door deze toevoeging is de xml fout. kan Raalte niet als plaats?

[ Voor 59% gewijzigd door Cybot12999 op 13-08-2008 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:58

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Beste HTC/MDA Touch gebruikers,

is deze telefoon een aanrader om te kopen? Op het moment is hij in de aanbieding bij T-Mobile (1 jaar, €17/maand) en het lijkt mij een mooie telefoon. Echter, ik lees hier en op Kieskeurig dat er veel mensen problemen mee hebben. Zijn er ook positieve verhalen? Of kan ik deze telefoon beter laten liggen? Ik kan goed met computers omgaan, maar heb nog nooit met een smartphone gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
Mr.Qips schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:51:

is deze telefoon een aanrader om te kopen? Op het moment is hij in de aanbieding bij T-Mobile (1 jaar, €17/maand) en het lijkt mij een mooie telefoon. Echter, ik lees hier en op Kieskeurig dat er veel mensen problemen mee hebben. Zijn er ook positieve verhalen? Of kan ik deze telefoon beter laten liggen? Ik kan goed met computers omgaan, maar heb nog nooit met een smartphone gewerkt.
heerlijke phone naar mijn mening alleen is batterystatus aan te raden omdat ie net iets te langzaam reageert.origineel op 201 mhz.en ik draai tussen de 247-283mhz..dan loopt ie als een trein.
batterij zelf is redelijk sterk vind ik zelf.
En ach: ik ben ook al bij de phonehouse geweest voor een crash..maar ik was de enige bij hun..
dus ik heb effe pech gehad..draait weer als een.....
Is de toch diamond dan niet voor je???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Nah, die vind ik eigenlijk niet mooi. Bedankt voor je reactie. Ik ben redelijk zuinig op mn spullen en verwacht eigenlijk ook geen barsten/kapotte schermen. Het ging me meer om de crashbestendigheid (want een telefoon die constant vastloopt, da's natuurlijk vervelend).

• Cybot12999
ik heb de telefoon net een dag, en hij bevalt mij heel erg goed. Vanochtend een sim kaart gekocht en huplakee bellen en smsen. Er valt ook erg veel in te stellen op de telefoon. Ook vind ik zelf de internetbrowser erg makkelijk. Hij is echt aan te raden als je een mobiel wilt waar je veel mee kan.

Kan iemand mij vertellen waarom als ik met msn inlog al mijn contacten offline zijn?(heb even gegoogled, schijnt een bug te zijn waar htc al een update voor heeft, maar die is alleen in het engels, werkt dus niet op een nederlandse.....) Hoe kan ik dit oplossen? Opgelosd, via update van microsoft.

[ Voor 34% gewijzigd door Cybot12999 op 14-08-2008 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Qips schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:51:

Hallo,

Ik heb de telefoon nu bijna een jaar (htc touch-unbranded, dus zonder abonnement of zoiets) en ben er heel tevreden van. Ik gebruik de telefoon dagelijks en heb er niks aan getweaked (heb ik geen behoefte aan) en hij draait als een zonnetje.

Ik heb wel enkele weken na aankoop de std geheugenkaart van 1gb moeten omruilen omdat deze 'defect' raakte (corrupt). Heb een nieuw kaartje gekregen en sindsdien niks meer voorgehad.

Ik vind het een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwabbernootje schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 16:52:
Het unlocken is erg simpel zelf te doen. Zie xda.
Hi, wat bedoel je met "Het unlocken is erg simpel zelf te doen. Zie xda."
Wie kan mij een goed advies geven want ik wil deze HTC Touch/P3450 Elf /MDA Touch graag aanschaffen. Kan ik hem beter loskopen of met dat T-mobile abbo voor een jaar?
En hoe kan ik die dan snel unlocken?
Ik zag ook ergens de mogelijkheden van een PCMKeyboardNL-0.12.CAB staan maar die link liep dood. Is er nog ergens dit PCMKeyboardNL op te halen?

Bedankt vast voor de antwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:20:
[...]

Hi, wat bedoel je met "Het unlocken is erg simpel zelf te doen. Zie xda."
Wie kan mij een goed advies geven want ik wil deze HTC Touch/P3450 Elf /MDA Touch graag aanschaffen. Kan ik hem beter loskopen of met dat T-mobile abbo voor een jaar?
En hoe kan ik die dan snel unlocken?
Ik zag ook ergens de mogelijkheden van een PCMKeyboardNL-0.12.CAB staan maar die link liep dood. Is er nog ergens dit PCMKeyboardNL op te halen?

Bedankt vast voor de antwoorden?
Dat PCMKeyboard, de Nederlandse versie, werkt niet meer. Had hem zelf ook geinstalleerd, maar dan zegt ie dat ie verlopen is. Je kan wel gewoon de Engelse versie gebruiken.(versie 0.14 volgensmij) Die werkt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu PCMKeyboard versie 0.14 draaien.
Hoe krijg ik deze nu op landscape?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
werkt gesproken snelkeuze bij jullie? Volgens de handleiding moet ik naar Start -> Instellingen -> Persoonlijk -> Gesproken snelkeuze. Maar op het tabblat Persoonlijk staat bij mij helemaal geen gesproken snelkeuze.... Alleen Geluiden en meldingen, Info over eigenaar, invoer, knoppen, menu's telefoon, vandaag en vergrendeling.
Wat gaat er mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb toch iets raars met mijn touch.

Als ik hem uitzet(gewoon soft), en ik zet hem weer aan.
Staan al mijn smsjes terug naar 7-8-2008.
Alles tussen de 7e en nu is weg. Foetsie, hetzelfde voor mails & gesprekken.

Hoe kan dat nou toch ???

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
dennus2006 schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:44:
Ik heb toch iets raars met mijn touch.

Als ik hem uitzet(gewoon soft), en ik zet hem weer aan.
Staan al mijn smsjes terug naar 7-8-2008.
Alles tussen de 7e en nu is weg. Foetsie, hetzelfde voor mails & gesprekken.

Hoe kan dat nou toch ???
wat bedoel je met staan terug naar 7-8-2008? Dat ze op die datum ontvangen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 23:19:
Ik heb nu PCMKeyboard versie 0.14 draaien.
Hoe krijg ik deze nu op landscape?
Start, settings, tab system, screen > turn: right/lefthanded

@Cybot12999

Ook zou dat icoon inderdaad op die plaats moeten zitten. Tenzij je een andere ROM hebt, een alternatieve?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2008 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 22:41:
[...]

@Cybot12999

Ook zou dat icoon inderdaad op die plaats moeten zitten. Tenzij je een andere ROM hebt, een alternatieve?
Ik heb hem 2de hands gekocht van smeerbartje, hij zij dat ie de orginele rom er weer op zou zetten. Ik mis die functie toch niet hoor, was gewoon om uit te proberen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzo Dizono
Gruwel, na de proefperiode van wishbar advance toch belsoten dat iphone thema niet mee door te gaan, net even te veel bugs nog. Na het verwijderen van wishbar blijft hij echter foutmeldingen geven:@. Nu moet ik weer hard-resetten. aarggghhh

www.jessekraal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cybot12999 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:01:
[...]

Ik heb hem 2de hands gekocht van smeerbartje, hij zij dat ie de orginele rom er weer op zou zetten. Ik mis die functie toch niet hoor, was gewoon om uit te proberen. 8)7
Je kunt een stemlabel ook toevoegen als je een contact selecteert en opent dan het menu rechtsonder opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:12:
[...]

Je kunt een stemlabel ook toevoegen als je een contact selecteert en opent dan het menu rechtsonder opent.
Ja, dat had ik al door, maar het gaat mij om de stemlabels die je aan programma's kan toevoegen.

• Enzo Dizono
Iemand ervaring met het "opvoeren" van een Touch? Ben via batterystatus nu een beetje in kaart aan het brengen wat de temperatuur van het moederbord is bij wat zwaardere belastingen. Zijn er naast het uitschakelen van de qube nog meer dingen die de touch (merkbaar) sneller maken?

Nu ik toch bezig ben, vraag mij eigenlijk ook gelijk af of je niet een betere koeling in de body kan maken, gewoon een roostertje bijvoobeeld, Merk dat hij met name bij bellen erg warm wordt

www.jessekraal.nl

• Cybot12999
ik heb mijn touch overgeclockt naar 247mhz. Met dat roostertje bedoel je een soort van koelelement? Denk dat dat dan wel zwaar wordt voor een mobile device.

Ik was ook benieuwd wat jullie zoal doen om hem sneller te maken.

Verwijderd

ik heb een vraagje.
ik heb al eerder gepost dat mijn camera functie het niet meer doet.
na enig onderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dat het een softwarematig probleem moet zijn.
met een andere rom is het probleem niet opgelost.
waarschijnlijk aangezien je de rom update en niet volledig vervangt.
iemand een idee hoe ik dat kan doen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 22:41:
[...]

Klopt, alleen dan wekt pcmkeyboard het niet meer.
Maar de "Landscape" funtie werkt wel.

Thanks

• DennusB
  • Niet online
Cybot12999 schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:00:
[...]

wat bedoel je met staan terug naar 7-8-2008? Dat ze op die datum ontvangen zijn?
Nee dat zijn de laatste smsjes volgens mijn touch.
Tussen die datum en nu is dan niks meer te vinden, terwijl ik er genoeg heb binnen gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
  • Laatst online: 06:07
Weet iemand hoe ik tt7 op de touch kan installeren? Ik krijg hem niet aan de gang.

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enzo Dizono schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:06:
Iemand ervaring met het "opvoeren" van een Touch? Ben via batterystatus nu een beetje in kaart aan het brengen wat de temperatuur van het moederbord is bij wat zwaardere belastingen. Zijn er naast het uitschakelen van de qube nog meer dingen die de touch (merkbaar) sneller maken?

Nu ik toch bezig ben, vraag mij eigenlijk ook gelijk af of je niet een betere koeling in de body kan maken, gewoon een roostertje bijvoobeeld, Merk dat hij met name bij bellen erg warm wordt
Hoe kan je de qube uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
Ja, sneller maken met een andere ROM. Dit is echt een 100% verbetering, t.o.v. de originele rom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

groxgrox schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 15:39:
Ja, sneller maken met een andere ROM. Dit is echt een 100% verbetering, t.o.v. de originele rom!
Welke ROM gebruik je nu, groxgrox?

Ik ben sinds de ROM-update van T-mobile een stuk minder tevreden met mijn Touch. Uit een reactie van T-mobile blijkt dat we geen verbetering hoeven te verwachten, dus ik denk erover om een andere ROM te proberen. Maar welke....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 09:13:
[...]

Ik ben sinds de ROM-update van T-mobile een stuk minder tevreden met mijn Touch. Uit een reactie van T-mobile blijkt dat we geen verbetering hoeven te verwachten, dus ik denk erover om een andere ROM te proberen. Maar welke....
Ligt eraan wat je met je touch allemaal doet en niet doet. Kijk op Klik hier en lees een aantal threads zou ik zeggen.
Persoonlijk gebruik ik Klik hier omdat die rom heerlijk kaal en snel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
Ik gebruik ook de UC2 editie. Dit is echt een supersnelle en goede ROM! Je kunt hem dan zelf installeren zoals je hem hebben wilt. Ik gebruik:

AB.UC.DXS.10.02

Heeft iemand mapshare met TT7 al aan de gang gekregen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzo Dizono
Gebruik de Touch ESSentiaL v1.8 rom. Is mi lekker snel (al is het mn eerste geflashte rom). Heb hiervoor tijdje met 299mhz rond gelopen maar merk dat na het instaleren van de rom de cpu al weer op 32 graden zit. Eerst weer even op 247 draaien en dan mss morgen weer wat verder draaien op 299

Edit: in die rom zit ook wm 6.1 ipv 6.0 en een 5-tab instead of a 3-tab. Best een vooruitgang. Alleen jammer dat er geen Word opzit:S

[ Voor 19% gewijzigd door Enzo Dizono op 26-08-2008 00:15 ]

www.jessekraal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzo Dizono
Word is gevonden. Helaas doet alleen de geinstaleerde calculator skin het niet. Ik kan echter nergens vinden hoe ik deze verrwijder en als ik een andere wil instaleren vraagt hij eerst de oude te verwijderen. Probleem met de oude is dat de skin corrupt is (gok ik) en de toetsten tot over het schermpje staan.

www.jessekraal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:13

jacobras

Developer

groxgrox schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:10:
Ik gebruik ook de UC2 editie. Dit is echt een supersnelle en goede ROM! Je kunt hem dan zelf installeren zoals je hem hebben wilt. Ik gebruik:

AB.UC.DXS.10.02

Heeft iemand mapshare met TT7 al aan de gang gekregen??
Zit er wel HTC Home en Office op? Of is dat te installeren?

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
alles is eruitgehaald, tuurlijk kun je, wanneer je de cab's hebt, het opnieuw installeren. Home weet ik trouwens niet zo. Office wel (ik heb hem zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzo Dizono
In de Touch ESSentiaL v1.8 rom (link onderaan vorige pagina) zit wel office en htc home (de 6-tab versie die je via system>today>htc Home ook kunt aanpassen. Bijkomend voordeel is het als een chatgesprek tonen van smsjes. Zo staat mn inbox ook niet zo wanhopig vol met smsjes van mn vriendinnetje (alhoewel 1 smsje ipv heel veel ook wat triest staat)

www.jessekraal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
Enzo Dizono schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:13:
In de Touch ESSentiaL v1.8 rom (link onderaan vorige pagina) zit wel office en htc home (de 6-tab versie die je via system>today>htc Home ook kunt aanpassen. Bijkomend voordeel is het als een chatgesprek tonen van smsjes. Zo staat mn inbox ook niet zo wanhopig vol met smsjes van mn vriendinnetje (alhoewel 1 smsje ipv heel veel ook wat triest staat)
ik vind dat superfijn die gmail achtige interface. heb overigens een aantal van die roms geprobeerd maar had met een aantal toch wat problemen. aantal hangers gehad en bij sommige kon ik moeilijk knoppen indrukken.
ben toen een beetje gaan speuren en uitgekomen op Blue Elves v5 WM6.1.
heb em nu een dag draaien en ben nog niet echt problemen tegengekomen.
bovendien zitten er een aantal leuke tweak/config programmaatjes bij waar je een hoop extra dingen mee kan instellen.

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien iemand die weet hoe ik met de datakabel al mijn simcontacten kan downloaden naar mijn pc om zo alle contacten te bewerken (adressen/mail adressen enzo toevoegen) en dan weer terug op de HTC zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:03:
[...]

Klopt, alleen dan wekt pcmkeyboard het niet meer.
Maar de "Landscape" funtie werkt wel.

Thanks
Dan is PCMkey keyboard nog niet landscpe compatible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
ohja ook aardig om te vermelden, bij de Blue Elves v5 WM6.1 ROM werkt de HTC Cube wel kom ik net achter :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bartjeuhz op 27-08-2008 16:36 ]

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:30

Damian

Insane Obtrusion

Ik heb een touch, die nu engels is, en ik was eigenlijk benieuwd of het mogelijk is hem legaal naar nederlands om te zetten....

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

Volgens mij enigste manier om hem in NL te krijgen is er een andere rom op te zetten dus legaal is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzo Dizono
Hmmm, had de Touch ESSentiaL v1.8 ROM draaien maar die was vrij irritant. Eigenlijk was het een superrom ware het niet dat hij soms/vaak gewoon niet reageerde op mn touchscreen. Vrij hinderlijk. Heb net de UC2 rom er op gezet. Supersnel maar wel errug kaal. Ik mis mijn htc home dan toch echt wel. Ga nu Blue Elves v5 WM6.1 ROM proberen. Hopen dat ik net zo tevreden ben als barthjeuz! Ik houd jullie op de hoogte.

Oja, we moeten wel een beetje door tweaken want de patsertjes met de Diamonds halen ons in xD

www.jessekraal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Heb zelf ook Touch Essential draaien, maar hij reageerd bij mij ook vaak niet op het touch screen, en als ik verbinding met een WiFi access point heb, heb ik geen internet. Ga misschien de Blue Elves proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzo Dizono
Blue elves doet het niet bij mij. Elke keer als ik de romupdate draait lijkt het goed te gaan. hij knalt echter van 1% naar 99 zonder dat er wat gebeurt is want als ik hem opstart staat de oude rom er nog op en is hij zelfs niet eens gehard reset:S. Hoe los ik dit op!?!?!

www.jessekraal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Misschien proberen opnieuw dat USPL gedoe opnieuw te doen?

[ Voor 11% gewijzigd door jacobras op 29-08-2008 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haal je bij rom update wel simkaart en geheugenkaart eruit ? Ik krijg niks dan problemen als ik ze erin laat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje.
Sinds een paar dagen lijkt het alsof de mini usb van mijn Touch geen goede verbinding meer kan maken met de kabels. Orginele kabel voor naar de computer en de usb van de oplader pakt hij niet meer. Tenzij ik een paar keer de aansluiting heen en weer beweeg. Heeft iemand ervaring met dit probleem? Zo ja duurt de reparatie van een mini usb lang en wat zijn ongeveer de kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
Enzo Dizono schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:53:
Blue elves doet het niet bij mij. Elke keer als ik de romupdate draait lijkt het goed te gaan. hij knalt echter van 1% naar 99 zonder dat er wat gebeurt is want als ik hem opstart staat de oude rom er nog op en is hij zelfs niet eens gehard reset:S. Hoe los ik dit op!?!?!
raar, probeer anders Blue_Elves_v5_0.nbh in de map van die essential 1.8 te zetten..en vanuit daar te flashen. of misschien hebbie wel een corrupte download ofzo?
succes, tis echt een fijne rom vind ik, zeer uitgebreid. en zoals jullie al aangeven komt het bij die andere roms veel voor dat het scherm niet reageerd, wat ik ook het grootste minpunt vond. naast het ontbreken van de Cube natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
ik had even een vraagje over de temperaturen van de Touch:
Wat is de normale temperatuur die een touch aankan? Ik zit meestal rond de 38/39 graden. Dan heb ik heb overgeclockt naar 247 mhz met BatteryStatus. Vanmiddag zat ie naar een tijdje internetten zelfs op 41 graden. Zijn dit normale temperaturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand hier nog een idee over mijn htc

lijkt er dus op dat windows beschadigd is waardoor mijn camera het niet meer doet.
als ik het goed begrijp is het flashen van je rom alleenmaar het customizen van je windows.

iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn MDA Touch had ik de software update staan die via T mobile wordt aangeboden, daardoor had ik ook het toetsenbord wat op Touch dual zit (HTC Touchpad). Werkte perfect..helaas is daarna mijn telefoon teruggeweest naar T mob waar een software update is uitgevoerd (geen idee trouwens wat ze dan "geupdate" hebben, sindsdien ben ik dat mooie toetsenbord kwijt...
Weet iemand hoe ik daar weer aan kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzo Dizono
Haal je bij rom update wel simkaart en geheugenkaart eruit ? Ik krijg niks dan problemen als ik ze erin laat..p
ehh, nee...
heb al 5x mn rom geflashed en dat ging altijd prima. Alleen blue elves gaf problemen. Heb al de .nbh file icm een andere loader geprobeerd maar ook dat mag niet baten. Gebruik nu al een tijdje naar alle tevredenheid de shadow rom. Compleet en toch snel met Windows 6.1.
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:15:
heeft iemand hier nog een idee over mijn htc

lijkt er dus op dat windows beschadigd is waardoor mijn camera het niet meer doet.
als ik het goed begrijp is het flashen van je rom alleenmaar het customizen van je windows.

iemand een oplossing?
Bij het flashen van je ROM vervang je je OS. In mijn geval ben ik van WM 6 naar 6.1 gegaan. Je kan dus je ROM flashen om van je problemen af te komen (vermits deze echt aan de software liggen). Let wel dat je je garantie verliest. Zit je dus nog binnen de garantievoorwaarden, ga dan even naar een servicepunt ;)

www.jessekraal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Enzo Dizono schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:37:
[...]

ehh, nee...
heb al 5x mn rom geflashed en dat ging altijd prima. Alleen blue elves gaf problemen. Heb al de .nbh file icm een andere loader geprobeerd maar ook dat mag niet baten. Gebruik nu al een tijdje naar alle tevredenheid de shadow rom. Compleet en toch snel met Windows 6.1.

[...]

Bij het flashen van je ROM vervang je je OS. In mijn geval ben ik van WM 6 naar 6.1 gegaan. Je kan dus je ROM flashen om van je problemen af te komen (vermits deze echt aan de software liggen). Let wel dat je je garantie verliest. Zit je dus nog binnen de garantievoorwaarden, ga dan even naar een servicepunt ;)
Is niet helemaal waar. Hij kan ook gewoon de originele rom er weer inflashen, dit lost waarhscijnlijk het probleem ook op, en is gewoon 100% binnen garantievoorwaarden en 100% legaal.

Even bij de leverancier van je fone (t-mobile, HTC, enz) nazoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat laatste vermoede had ik al daar het flashen niet helpt en als ik in de windows files ga kijken dan zie ik dat er een verschil zit met de windowsfiles die een vriendje van mij heeft met dezelfde rom en touch.

garantie is er niet meer

dus mijn vraag is eigenlijk of het mogelijk is om windows er op nieuw op te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:47:
dat laatste vermoede had ik al daar het flashen niet helpt en als ik in de windows files ga kijken dan zie ik dat er een verschil zit met de windowsfiles die een vriendje van mij heeft met dezelfde rom en touch.

garantie is er niet meer

dus mijn vraag is eigenlijk of het mogelijk is om windows er op nieuw op te zetten
dat doe je dus bij opnieuw flashen... Je zet hem compleet weer terug naar 0. als dat niet helpt heb je een hardwarematig probleem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmm maar hoe verklaart dat het verschil tussen de verschillende bestanden op de verschillende p3450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzo Dizono
niet...

Verschillende telecommaatschappijen kunnen er voor kiezen andere software aan te bieden. Net zoals een dell computer anders is voorgeprogrameerd dan eentje van HP

www.jessekraal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar we hebben beide toestellen ooit geflashed met dezelfde rom, dat zou ze dus identiek moeten maken volgens het flash verhaal

vandaar dat ik het idee heb dat niet alles er af gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn HTC Touch P3450 (128/64 MB) flashen naar een nieuwe ROM en upgrade van Windows Mobile Professional 6.1 (die is available op de HTC site).

Dit wil alleen niet lukken omdat ik een error [270]: UPDATE ERROR krijg. Ik heb SPL: 1.11.0000 en ISL 1.11.0002 en versie 1.11.404.1B NLD als ROM op mijn HTC staan.

Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Niet online
Ik zie nog geen rom update voor de Nederlandse Elf of de Elfin bij HTC staan. Kun je aangeven wat voor toestel je hebt? Is het een originele HTC en is het toestel Nederlandstalig of Engelstalig?
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:49:
Ik wil mijn HTC Touch P3450 (128/64 MB) flashen naar een nieuwe ROM en upgrade van Windows Mobile Professional 6.1 (die is available op de HTC site).

Dit wil alleen niet lukken omdat ik een error [270]: UPDATE ERROR krijg. Ik heb SPL: 1.11.0000 en ISL 1.11.0002 en versie 1.11.404.1B NLD als ROM op mijn HTC staan.

Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:49:

Wie kan me helpen?
Ook handig is het om te weten of je een branded [t-mobile b.v] of een non-branded hebt. Als je gewoon een HTC 3450 hebt, en je vult je serie-nummer in bij HTC-support, dan zou je die versie normaliter zonder problemen moeten kunnen flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Ik heb zojuist mijn MDA Touch binnengekregen, maar heelaasch viel mij deze barst op:
Afbeeldingslocatie: http://ns5.karnakmedia.nl/~rottenpine/touch1klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ns5.karnakmedia.nl/~rottenpine/touch2klein.jpg

Dus ik denk dat ik weer terug moet naar de T-Mobile, toch? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Aangezien je die sticker er nog op hebt geloven ze vast zo wel dat hij er niet door jou in is gekomen, met een beetje mazzel geven ze direct een andere mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Zo'n T-Mobile "servicepunt" (let op de haakjes) heb je echt helemaal niets aan. "Meneer, ik heb zojuist een kapotte MDA Touch binnengekregen, kan ik deze hier komen ruilen?" "Nee, deze moet via hetzelfde verkoopkanaal terug; u zult naar het postkantoor moeten gaan om hem te retourneren." "Oh, dat is jammer, waar moet ik hem heen retourneren?" "Dat weten wij niet, daarvoor zal u de klantenservice moeten bellen." ¬¬
Toen er iets mis was met mn iPod kon ik gewoon bij de Applestore terecht en stuurden ze gewoon een pakketdienst naar mn huis die mn pakketje weer kwam ophalen. Jammer dat het bij T-Mobile allemaal zeer stroef verloopt... [/lichtelijk offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
Mr.Qips schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 16:04:
Ik heb zojuist mijn MDA Touch binnengekregen, maar heelaasch viel mij deze barst op:
[afbeelding]

[afbeelding]

Dus ik denk dat ik weer terug moet naar de T-Mobile, toch? :(
mijn vriendin had precies hetzelfde maar dan bij KPN, 2 dagen later kreeg ze een nieuwe.

even iets anders, ik krijg mijn wifi niet aan de praat. Ik kan mijn netwerk wel gewoon zien. Maar zodra ik probeer te verbinden springt ie na een paar seconden 'connecting' weer terug op 'available'.
heb mijn router al gereset en fabrieksinstellingen toegepast (ook mac adresfiltering uit) enz enz maar dit mag niet baten.
op het netwerk van school werkt wifi overigens prima. wifi heeft ooit wel gewerkt maar om de een of andere reden connect ie niet naar mijn (belkin) router.
kan het zijn dat ik iets moet updaten of drivers moet downloaden?

edit:
nieuwste (beta) firmware op de router gezet en hij werkt 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Bartjeuhz op 07-09-2008 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 03:07:
Ik heb een vraagje.
Sinds een paar dagen lijkt het alsof de mini usb van mijn Touch geen goede verbinding meer kan maken met de kabels. Orginele kabel voor naar de computer en de usb van de oplader pakt hij niet meer. Tenzij ik een paar keer de aansluiting heen en weer beweeg. Heeft iemand ervaring met dit probleem? Zo ja duurt de reparatie van een mini usb lang en wat zijn ongeveer de kosten?
Heb ik ook gehad, is gewoon garantie :)

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even vraagje: na ontvangst van een smsje en het lezen en verwijderen ervan blijft het oranje lampje knipperen...nogal irritant :/

Is hier iets aan te doen met bijv, advanced config. of via TC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t-x-m schreef op maandag 08 september 2008 @ 14:45:
[...]

Heb ik ook gehad, is gewoon garantie :)
Heb jij hem via een winkel verstuurd naar HTC? Ik heb ook nog steeds de fabrieksgarantie van 2 jaar. Maar ben aan het twijfelen omdat het waarschijnlijk 3/4 weken duurt voordat je hem terug hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Hoe zet ik het geluid van mijn ringtone zachter? Ik kan wel een nieuwe ringtone instellen, maar niet bepalen hoe hard deze staat.Of kijk ik nu ergens volledig overheen?

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

DeeJee schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:45:
Hoe zet ik het geluid van mijn ringtone zachter? Ik kan wel een nieuwe ringtone instellen, maar niet bepalen hoe hard deze staat.Of kijk ik nu ergens volledig overheen?
druk eens op het luidsprekertje bovenaan je home scherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Damian schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:33:
[...]

druk eens op het luidsprekertje bovenaan je home scherm ;)
klopt, maar dan gaat mijn ringtone niet zachter. Dus al ik word gebeld maakt de stand van dat luidsprekertje niet uit :)
Ik snap er niets van.

Oke het is gelukt. Ik kan het niet tijdens het bellen aanpassen. Maar wel vooraf :)
Nu nog even zoeken hoe ik zorg dat mijn ringtone niet zo snel wordt afgekapt.

[ Voor 20% gewijzigd door DeeJee op 09-09-2008 21:35 ]

Money for nothin' and your chicks for free

• DennusB
  • Niet online
Iemand enig idee waarom ik dit direct krijg als ik GPRS probreer te gebruiken:
"The remote party ended the connection" ?

Ik heb t-mobile !

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik word helemaal wappie

Ik heb mijn windows agenda helemaal volgestouwd met mijn rooster, werkschema, tijden van fysio en dergelijke, wil ik het synchroniseren met mijn touch (dus van vista --> touch) doet ie helemaal niks?

Ik heb agenda aangevinkt in dat apparaatcentrum maar ik krijg geen agenda/taken op mn touch. Hij herkent het apparaat, ik kan alles doen wat ik wil ermee, foto's erop enzo, maar het lijkt wel alsof die de agenda niet herkent (ik heb het met Windows Agenda gedaan, ook al met Microsoft Works Agenda)
Niks doet het.

Wat doe ik nou weer verkeerd?

Gr
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste