Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd :?
iemand een idee hoe ik dat kan aanpassen.
ik heb net een hard reset gedaan en het werkt nog niet.

dus als ik iets afspeel met het audio programma en ik druk op de knop bovenop mijn telefoon om het scherm uit te schakelen. dan stopt de muziek dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:45
Ik heb mijn Touch terug gebracht naar de shop en er is een reparatie uitgevoerd. Weet niet precies wat ze gedaan hebben (hardware of software), maar de eerder omschreven problemen zijn nu verholpen.

Ik wil nu graag de GPRS verbinding verwijderen, omdat ik daar toch geen gebruik van maak. Als ik de Touch later zou willen verkopen, kan ik dan die GPRS verbinding makkelijk weer terug zetten?

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met een hard reset kan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
Zojuist de GPRS verbinding even verwijderd en geprobeerd te herstellen middels een hard reset, maar dat hielp niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

SePtiCTaNk schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 12:08:
Ik heb mijn Touch terug gebracht naar de shop en er is een reparatie uitgevoerd. Weet niet precies wat ze gedaan hebben (hardware of software), maar de eerder omschreven problemen zijn nu verholpen.

Ik wil nu graag de GPRS verbinding verwijderen, omdat ik daar toch geen gebruik van maak. Als ik de Touch later zou willen verkopen, kan ik dan die GPRS verbinding makkelijk weer terug zetten?
NoData installeren, kan je GRPS mee uitschakelen.

En je GPRS gegevens kan je als het goed is opvragen bij je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
DizzyWeb schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 15:29:
[...]

NoData installeren, kan je GRPS mee uitschakelen.
Ik heb de verbinding dus al verwijderd, dat NoData heeft nu niet meer zo veel zin.
En je GPRS gegevens kan je als het goed is opvragen bij je provider.
Daarmee kan de verbinding hersteld worden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
Nevermind, heb de GPRS weer terug en NoData geïnstalleerd. Tis weer helemaal terug bij het oude..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:50
SePtiCTaNk schreef op zondag 06 juli 2008 @ 02:43:
Nevermind, heb de GPRS weer terug en NoData geïnstalleerd. Tis weer helemaal terug bij het oude..
Inderdaad, d.m.v. de netwerk wizard kun je gewoon je verbinding terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Ik vroeg me af hoe ik PDF bestanden beter kan bekijken, want het gaat echt belachelijk sloom op mijn MDA Touch, Met de gewone reader is dat

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2008 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaring met gps muizen?
wil er eentje hebben, het liefste zo klein mogelijk namelijk voor op de motor.

en een ander vraagje.
ik heb gehoord dat opera heel fijn is om als browser te gebruiken omdat je de pagina's door het beeld kan slepen.
nu zie ik dat er opera en opera mini is
als je dan gaat lezen dan blijkt opera beter te zijn, maar opera mini fijner 8)7 8)7
goed dat begrijp ik niet dus vraag me af welke jullie aanraden en waarom

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2008 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:33:
iemand ervaring met gps muizen?
wil er eentje hebben, het liefste zo klein mogelijk namelijk voor op de motor.

en een ander vraagje.
ik heb gehoord dat opera heel fijn is om als browser te gebruiken omdat je de pagina's door het beeld kan slepen.
nu zie ik dat er opera en opera mini is
als je dan gaat lezen dan blijkt opera beter te zijn, maar opera mini fijner 8)7 8)7
goed dat begrijp ik niet dus vraag me af welke jullie aanraden en waarom
Kijk hier eens voor een muisje. keus genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf de ADAPT AD-850 (bluetooth). Heb de indruk dat het apparaat goed werkt, maar de verbinding tussen de Touch en de AD-850 is nog wel eens problematisch. Als er eenmaal verbinding is, is het ok. Maar het maken van de verbinding lukt niet altijd. De reden hiervan is mij niet duidelijk. Dezelfde handelingen levert niet altijd hetzelfde resultaat.

De AD-850 is ook een datalogger, maar het formaat waarin de log wordt opgeslagen en geëxporteerd is niet zo een van de gangbare formaten (GPX etc). Wel kun je met de software een kml-file exporteren, maar dan ben je een gedeelte van de info kwijt (tijd, snelheid).

Heb je de Touch al eens bekeken op de motor? Volgens mij zie je niet zoveel op het scherm, op een zonnige dag. Of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:13

jacobras

Developer

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:52:
Hey,
Ik vroeg me af hoe ik PDF bestanden beter kan bekijken, want het gaat echt belachelijk sloom op mijn MDA Touch, Met de gewone reader is dat
Foxit reader for smartphone :)

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds de update versie 2.26 van T-mobile een probleem:

ik krijg steeds de melding dat het toestel niet voldoende geheugen heeft..

heeft iemand er ook last van? of weet iemand hoe dit te verhelpen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:07:

Ik zou eerst eens kijken hoeveel vrije ruimte je hebt op het interne geheugen. Als het niet al te veel is dan zou ik ervoor zorgen dat je zoveel mogelijk programma's op de datakaart zet en niet in het interne geheugen. Wat ook kan zijn is dat je veel programma's aan hebt staan op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:19:
[...]

Ik zou eerst eens kijken hoeveel vrije ruimte je hebt op het interne geheugen. Als het niet al te veel is dan zou ik ervoor zorgen dat je zoveel mogelijk programma's op de datakaart zet en niet in het interne geheugen. Wat ook kan zijn is dat je veel programma's aan hebt staan op de achtergrond.
dat doe ik al met een programma en installeer alleen maar op mijn kaartje. Dit is echt sinds ik de upgrade naar versie 2.26 heb gedaan.

ik heb ook een tijd last gehad van dat me telefoon verkeerde nummers belde... dat je bijvoorbeeld 0900-0909 in toetst endan op bellen drukt, dat die dan 0900-0800 gaat bellen ofzo???? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke even een vraagje , volgens mij moet het kunnen, weet niet precies hoe maar er werd mij door een zaak verteld dat je geen Tom Tom software op een htc touch kon zetten met een gps muis..dat zou niet werken , wordt ook niet ondersteund door Tom tom ... zegt men ...

wie heeft er nu gelijk en wat is het beleid van Tom tom op dat gebied ....? Want volgens mij proberen ze me wat anders aan te smeren ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:08:
oke even een vraagje , volgens mij moet het kunnen, weet niet precies hoe maar er werd mij door een zaak verteld dat je geen Tom Tom software op een htc touch kon zetten met een gps muis..dat zou niet werken , wordt ook niet ondersteund door Tom tom ... zegt men ...

wie heeft er nu gelijk en wat is het beleid van Tom tom op dat gebied ....? Want volgens mij proberen ze me wat anders aan te smeren ..
Volgens mij werken niet alle versies op de Touch. Zelf draait TT 6.032 bij mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido09
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-05 20:44
Heb net TT7 aan het gangetje gekregen met versie V720_1803 van de map western europe...
Werkt perfect op de HTC touch (in mijn geval T-mobile mda touch)

been there, done that, bought the T-shirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guido09 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 00:58:
Heb net TT7 aan het gangetje gekregen met versie V720_1803 van de map western europe...
Werkt perfect op de HTC touch (in mijn geval T-mobile mda touch)
Van FTD toevallig? Die had ik ook geprobeerd, maar hij blijft maar roepen: niet geschikt voor uw device... Tip misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 13:04
ik heb tomtom 7 met versie 7.450(9028)
benelux v715.1689..draait goed hier.
ik zoek alleen nog kroatie,maar dat mag ik niet hier vragen(warez)

heeft iemand IGO 2008 al draaiend gehad?ik krijg steeds de melding dat ik geheugen tekort kom terwijl hij op de opslagkaart staat en niets extras op de touch staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido09
  • Laatst online: 27-05 20:44
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 06:17:
[...]
Van FTD toevallig? Die had ik ook geprobeerd, maar hij blijft maar roepen: niet geschikt voor uw device... Tip misschien?
Ja van FTD.
Het programma installeren en verder niks aan doen.
Alleen de kaart moet je activeren met de code van je pda etc.
Bij de volgende map zat een uitgebreide beschrijving.
"Western_and_Central_Europe_V720_1803"

(als ik hier iets typte wat niet mag, excuses dan)

been there, done that, bought the T-shirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Ik ben op zoek naar een progje om opties voor geluid in te kunnen stellen (vooral voor oortelefoon), iets met een equalizer ofzo. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:22:
Hoi,
Ik ben op zoek naar een progje om opties voor geluid in te kunnen stellen (vooral voor oortelefoon), iets met een equalizer ofzo. Iemand suggesties?
Kijk eens naar SRS WOW HD sound driver. Kan je hier vinden. Werkt hier wel aardig.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guido09 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:22:
[...]

Ja van FTD.
Het programma installeren en verder niks aan doen.
Alleen de kaart moet je activeren met de code van je pda etc.
Bij de volgende map zat een uitgebreide beschrijving.
"Western_and_Central_Europe_V720_1803"

(als ik hier iets typte wat niet mag, excuses dan)
Dan ga maar weer eens een poging wagen. Zal de workaround wel niet goed gelezen hebben.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09 10:01
polo306 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:38:
heeft iemand IGO 2008 al draaiend gehad?ik krijg steeds de melding dat ik geheugen tekort kom terwijl hij op de opslagkaart staat en niets extras op de touch staat...
Ik heb IGO 2008 werkend. Soms wel dat ie ineens zegt dat ie out of memory is. Kreeg het gisteren inderdaad ook een paar keer, zelfs al bij het opstarten, terwijl er verder niks draaide. Het cachegeheugen vergroot van 512kb tot 1MB en toen was ie weer op te starten. Kijken of dit verder ook goed blijft gaan op langere ritten (as weekend).
Maar goed, als het werkt gaat het ook goed. Berekent snel een nieuwe route als je afwijkt en het is lekker compact.

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
ja ik vond igo 2008 er ook fraai uitzien maar hoe verander je cache naar 1 mb?
IK wil geen andere rom meer dan de nl uitvoering.
ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
polo306 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:10:
ik hoor het graag.
Heb ik via SKTools gedaan. Of dit ook verder afdoende is, kan ik pas volgende week goed beoordelen.

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg mij af, of er ook schermpjes zijn voor de touch die hetzelfde werken als met de iphone. Dus die op warmte reageren.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Volgens mij moeten warmtegevoelige schermen softwarematig worden aangestuuurd, denk niet dat het op de Touch kan. (Lijkt me wel handig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 06:09:
[...]

Kijk eens naar SRS WOW HD sound driver. Kan je hier vinden. Werkt hier wel aardig.. :o
Bedankt, ga ik 's proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Iemand ervaring met deze goedkope GPS ontvanger?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9415

Kost maar 50 dollar, ongeveer 30 euro.
De ontvanger maakt verbinding via Bluetooth, is dit gewoon universeel en dus ook op de HTC Touch te gebruiken?

[ Voor 33% gewijzigd door jacobras op 14-07-2008 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polo306 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:38:
ik heb tomtom 7 met versie 7.450(9028)
benelux v715.1689..draait goed hier.
ik zoek alleen nog kroatie,maar dat mag ik niet hier vragen(warez)

draait hier niet zo lekker zelfs niet op 2d, poi's uitgeschakeld, straatnemen uit en ram geleegd...
nog suggesties? ik wil mn touch eiglijk niet verder overklokken dan 247mhz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:07:

Ik krijg na de update ook vaker de waarschuwing te zien dan voorheen. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 08:48:
[...]

Ik krijg na de update ook vaker de waarschuwing te zien dan voorheen. Jammer.
heb ik ook een beetje last van. Maar met het nieuwe toetsen bord heb ik weegt al veel zwaarder dan een paar keer op ok te drukken. Tenminste dat is bij mij het geval.

Maar wanner hij dan zelf programma gaat afsluiten, is het wel erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:37:
[...]

heb ik ook een beetje last van. Maar met het nieuwe toetsen bord heb ik weegt al veel zwaarder dan een paar keer op ok te drukken. Tenminste dat is bij mij het geval.

Maar wanner hij dan zelf programma gaat afsluiten, is het wel erg irritant.
Ja, op iedere "domme" gsm heb je tegenwoordig woordaanvulling, maar op een dure pda niet? Dat is wel terug naar de vorige eeuw. Ik heb T-mobile om een reactie gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolRules
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-11-2021
Heb sinds vanochtend een probleem met mijn HTC Touch... Als ik een bestand/foto/mp3 of wat dan ook probeer te kopieren of verplaatsen, krijg ik de mededeling dat ik dat bestand niet mag kopieeren of verplaatsen omdat het wellicht in gebruik is of dat ik te weinig geheugen zou hebben... Heb het geheugen gecontroleerd, maar daar zie ik geen problemen. Ook als ik naar Programma verwijderen ga, zie ik daar helemaal geen geinstalleerd programma meer staan! Heb ik wellicht op één of andere manier het 'beveiligingsniveau' veranderd met een bepaalde handeling? Ben me er niet bewust van dat ik hieromtrent iets heb aangepast. Iemand dit probleem ook al eens gehad?
Alvast bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hetzelfde probleem gehad. Je kan waarschijnlijk ook geen programma's meer installeren. Helaas is de enigste oplossing (zover als ik weet, heb probleemn al eerder bij anderen zien langskomen) een hard reset. Als je nog een recente backup hebt is dit geen probleem. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolRules
Nou, heb 3 dagen geleden een back-up gemaakt, nadat ik ben overgestapt op een nieuwe skin op basis van Mobile Shell 2.1...

Link:
http://forum.xda-develope...read.php?t=402021&page=77

Dit thema is een thema op basis van de HTC Diamond interface... Ziet er echt super uit!

Kga maar een hard-reset geven en daarna mijn backup terugzetten, mis ik gelukkig niet veel...

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste tijd valt mijn verbinding zo nu en dan weg. Krijg een gesprek binnen, als ik probeer te antwoorden valt de verbinding weg en is niet anders meer terug te krijgen door de telefoon uit en aan te zetten. Herkent iemand dit probleem, en zo ja is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:08

KneoK

Not in a million lightyears

ToolRules schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:20:
Nou, heb 3 dagen geleden een back-up gemaakt, nadat ik ben overgestapt op een nieuwe skin op basis van Mobile Shell 2.1...

Link:
http://forum.xda-develope...read.php?t=402021&page=77

Dit thema is een thema op basis van de HTC Diamond interface... Ziet er echt super uit!

Kga maar een hard-reset geven en daarna mijn backup terugzetten, mis ik gelukkig niet veel...

Bedankt!
Nog nooit eerder Mobile Shell gebruikt, maar ik wilde het toch eens zien. Even wat pielen om alles goed in te stellen, maar wauw, wat een mooie skin is dat zeg _/-\o_

Erg fijne shell ook. Weet alleen niet of ik dit op een handigere manier kan doen, maar ik heb mijn Home nu praktisch leeg gemaakt, alleen Batterystatus draait nog voor een beetje OC. Mobile Shell start automatisch op met die Diamond skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
ik heb ook de diamond skin,,bij voorbaat dank hiervoor..een erg mooie skin hoor.
alleen in de home menu heb ik mail en sms logos staan maar ik gebruik geen mail hiermee.kan ik dit symbool veranderen in een tomtom koppeling?? ik kwam niet helemaal uit het spb menu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de diamond skin wil installeren moet ik de bestanden kopieeren naar \Program Files\SPB Mobile Shell folder alleen waar kan ik die vinden op mijn htc? Want ik kan nergens een gelijknoemende map vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
@shaun81:
eerst spb mobile shell installeren.dan mijn apparaat en daar programma bestanden en dan de bestanden naar deze map installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polo306 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 21:20:
@shaun81:
eerst spb mobile shell installeren.dan mijn apparaat en daar programma bestanden en dan de bestanden naar deze map installeren.
Oke thanks :D
Heb alleen proberen die software te vinden maar moet ik een bepaalde versie hebben? en wat kost dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

:? Wat kost dat?
Bij een abonnement krijg je de HTC Touch nu altijd vrijwel gratis, zelfs bij een contractduur van slechts 1 jaar. Wanneer je hem los koopt ben je wel wat meer kwijt, zie volgend grafiekje, en klik erop om door gelinkt te worden naar de T.net Pricewatch.
Waar kan ik die 1-jarige abbo's vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 21:53:
[...]

Oke thanks :D
Heb alleen proberen die software te vinden maar moet ik een bepaalde versie hebben? en wat kost dat?
post ff een meeladres voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de error bij een bijlage groter dan 2mb "deze bijlage is te groot" @hotmail en kan je hem niet downloaden. maar dat wil ik dus wel .. iemand een idee om dit te wijzigen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
ff een tip voor als je touch defect is:
Op de eBay-site van UK Hightech http://stores.ebay.nl/ukhitechstore (HONGKONG) worden veel onderdelen aangeboden voor weinig geld. Mijn vriendin haar Touch had het bekende probleem met het niet werkende speakertje en ze had (waarschijnlijk) geen garantie meer omdat haar touch wat schade had (alleen aan de behuizing) Even een speakertje besteld voor €8,- een week later in huis. Hij werd geleverd incl. torx schroevendraaier voor de Touch. (die normaal al iets van €8,- kost. Echt een aanrader

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolRules
KneoK schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 02:44:
[...]

Nog nooit eerder Mobile Shell gebruikt, maar ik wilde het toch eens zien. Even wat pielen om alles goed in te stellen, maar wauw, wat een mooie skin is dat zeg _/-\o_

Erg fijne shell ook. Weet alleen niet of ik dit op een handigere manier kan doen, maar ik heb mijn Home nu praktisch leeg gemaakt, alleen Batterystatus draait nog voor een beetje OC. Mobile Shell start automatisch op met die Diamond skin.
Ik doe hetzelfde, heb mijn HTC Home uitgeschakeld, en gebruik alleen nog BatteryStatus op mijn 'Home'. Rechtsonderaan mijn scherm heb ik dan nog de icootjes voor BlueTooth en WiFi.
Er komen momenteel nog veel veranderingen op de Diamond Skin, leuk om het bij te houden en aan te passen naar je eigen wensen! SPB Mobile Shell 2.1 en de Diamond Skin... ik ben tevreden zoals het er nu uitziet en ga pas weer tweaken als er weer wat leuks langs komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
jacobras schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:37:
Volgens mij moeten warmtegevoelige schermen softwarematig worden aangestuuurd, denk niet dat het op de Touch kan. (Lijkt me wel handig)
De touch heeft geen warmtegevoelig scherm. Dat soort scherm zit op de iPhone, deze kun je ook niet besturen met een stylus, puur met je vinger. De techniek van het scherm van de Touch is aanraking/druk gevoelig, daarom kun je ook je stylus,pen,wat voor voorwerp dan ook gebruiken.

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, maar omdat je ook je scherm kan vervangen naar een nieuw scherm. Misschien ook kon vervangen naar een warmte gevoelig scherm. Maar dat is dus nog niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje. Ik heb de htc 3450 en heb onbeperkt internet via mijn telefoon. Nu wil ik via mijn telefoon internet op mijn laptop. Ik heb alle software geinstalleerd en de netwerkverbinding op mijn laptop geeft aan dat er een connectie is maar op internet: ho maar.

Wie kan mij vertellen wat ik precies moet doen om via mijn telefoon internet op mijn laptop te krijgen?

Met vr. gr.
Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:58:
Ik heb een vraagje. Ik heb de htc 3450 en heb onbeperkt internet via mijn telefoon. Nu wil ik via mijn telefoon internet op mijn laptop. Ik heb alle software geinstalleerd en de netwerkverbinding op mijn laptop geeft aan dat er een connectie is maar op internet: ho maar.

Wie kan mij vertellen wat ik precies moet doen om via mijn telefoon internet op mijn laptop te krijgen?

Met vr. gr.
Jeroen
Bij mij staat dat op pagina 177 van de handleiding..[mda-touch].. >:)

Start>programma's.>gedeelde internetverbinding
Kies uit de lijst Pc-verbinding de optie USB. In de lijst netwerkverbinding de naam van de verbinding die je nodig hebt[ in mijn geval vodafone-gprs] Sluit je touch aan op de usb-poort en druk op verbinden.

dat moet het doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag Heppie,

Ten eerste bedankt voor je antwoord. Ik had ook gedacht dat het inderdaad zo zou werken, helaas pindakaas. Ik doe precies zoals je aangeeft maar geen internet op de laptop terwijl er wel een verbinding met de laptop is en de laptop geeft dit ook aan.

Wanneer ik www.nu.nl op mijn telefoon open is er geen probleem, wanneer ik deze wil openen op de laptop geeft hij inderdaad geen gehoor.

Ik hoop dat iemand kan aangeven wat het probleem kan zijn. De laptop is trouwens net geformatteerd, xp (incl. sp2) erop en is verder helemaal schoon.

Gr. Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:08

KneoK

Not in a million lightyears

ToolRules schreef op maandag 21 juli 2008 @ 09:48:
[...]

Ik doe hetzelfde, heb mijn HTC Home uitgeschakeld, en gebruik alleen nog BatteryStatus op mijn 'Home'. Rechtsonderaan mijn scherm heb ik dan nog de icootjes voor BlueTooth en WiFi.
Er komen momenteel nog veel veranderingen op de Diamond Skin, leuk om het bij te houden en aan te passen naar je eigen wensen! SPB Mobile Shell 2.1 en de Diamond Skin... ik ben tevreden zoals het er nu uitziet en ga pas weer tweaken als er weer wat leuks langs komt!
Ik snap inmiddels een stuk meer van Mobile Shell, dus ik heb 'm nu ook helemaal customized naar eigen wensen. Toch bedankt voor je antwoord, was de bevestiging die ik even zocht :)

Ik heb de cube een poos geleden al uitgezet en eigenlijk nooit gemist, maar wel cool dat je MS op zo'n zelfde manier kunt laten animeren als je door pagina's bladert bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je de weather location van de home plugin aanpassen?
ik heb 1 keer italie aangeklikt maar nu kan ik nergens meer klikken om die plaatsnamen te vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:57:
Dag Heppie,

Ten eerste bedankt voor je antwoord. Ik had ook gedacht dat het inderdaad zo zou werken, helaas pindakaas. Ik doe precies zoals je aangeeft maar geen internet op de laptop terwijl er wel een verbinding met de laptop is en de laptop geeft dit ook aan.

Wanneer ik www.nu.nl op mijn telefoon open is er geen probleem, wanneer ik deze wil openen op de laptop geeft hij inderdaad geen gehoor.

Ik hoop dat iemand kan aangeven wat het probleem kan zijn. De laptop is trouwens net geformatteerd, xp (incl. sp2) erop en is verder helemaal schoon.

Gr. Jeroen
Dan wordt het lastig. Je zou nog even naar de proxys kunnen kijken en de firewall van XP..misschien dat daar ergens wat fout zit. IE of FF eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al even aan het zoeken geweest hier, niet gevonden :/ ...

Hoe krijg ik het voor elkaar om de xT9 functie permanent uit te zetten, nu moet je dat iedere keer als je een smsje verstuurd opnieuw doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.wjca
  • Laatst online: 30-08 09:10
Hoi,

Ik maak gebruik van de HTC Touch/Elf.
Volgende probleem me Screen werkt niet, reageert niet.
Dit is niet de eerste keer.
Heeft iemand hier ook ervaring mee en eventueel een oplossing?

Mvg,

Mr. WJCA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr.wjca schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 16:55:
Hoi,

Ik maak gebruik van de HTC Touch/Elf.
Volgende probleem me Screen werkt niet, reageert niet.
Dit is niet de eerste keer.
Heeft iemand hier ook ervaring mee en eventueel een oplossing?

Mvg,

Mr. WJCA
Probeer eens een harde reset?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 22:16
ik heb de laatste HTC software op mn touch (reparatie) en daardoor dus ook het touch diamond(?) toetsenbord. Werkt prima, echter als ik wachtwoorden in moet vullen krijg ik een qwerty versie van dat toetsenbord op mijn scherm. Echter zou ik dit toetsenbord altijd wel willen hebben ipv abc/def/ etc etc.
is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 18:27:
ik heb de laatste HTC software op mn touch (reparatie) en daardoor dus ook het touch diamond(?) toetsenbord. Werkt prima, echter als ik wachtwoorden in moet vullen krijg ik een qwerty versie van dat toetsenbord op mijn scherm. Echter zou ik dit toetsenbord altijd wel willen hebben ipv abc/def/ etc etc.
is dit mogelijk?
Je kan bij:

instellingen/ invoer/ invoermethode, aangeven welk toetsenbord je standaard wilt gebruiken. Bij mij werkte dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Investig8or schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 19:45:
[...]

Bedankt voor de link :)

Het gaat niet om het deel van het scherm wat met flatkabel vastzit, maar een deel wat 4 contact puntjes heeft. Dat kwam samen met een beschermingsfolie los. Ik heb het idee dat die contactpuntjes het probleem zijn...

Ik zal even kijken of ik ergens die foto's kan plaatsen.
deze disassembly guide is gedetailleerde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.wjca
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 18:14:
[...]

Probeer eens een harde reset?!
Allang gedaan geen resultaat.
Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt en hij is reeds weg geweest hiervoor :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr.wjca schreef op zondag 27 juli 2008 @ 09:42:
[...]

Allang gedaan geen resultaat.
Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt en hij is reeds weg geweest hiervoor :'(
Wat is er toen gerepareert?
Dan weet je nu wat het probleem is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om email adressen en telefoonnummers apart te houden o.i.d.?
als ik wil bellen en ik klik op contacten dan vind ik heel veel email adressen en daar tussen telefoonnummers waar ik naar opzoek ben.
nu kan ik die wel verwijderen maar ik heb ze wel nodig als ik ga emailen.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2008 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.wjca
Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2008 @ 17:30:
[...]

Wat is er toen gerepareert?
Dan weet je nu wat het probleem is :+
Ze zeggen altijd swap/reperatie.
Maar ja ga wel weer contact zoeken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Iemand anders wel eens last gehad van een scherm dat om de haverklap opnieuw uitgelijnd moet worden? Like, soms wel om het uur, soms om de dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray_nl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2021
Hoi,

ben nu bezig met Diarist om mobiel te kunnen bloggen.
Enige probleempje is dat de foto's in de berichten niet gescaled worden.
Ik wil ze dus van te voren een kopietje van een foto maken in een lagere resolutie. Het oude formaat wil ik nog wel bewaren.

Nu kan ik nergens iets vinden waar ik dat mee kan doen. Weet iemand een programmaatje waar ik foto's mee kan resizen wat ook nog een beetje handig werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ray_nl schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 16:50:
Hoi,

ben nu bezig met Diarist om mobiel te kunnen bloggen.
Enige probleempje is dat de foto's in de berichten niet gescaled worden.
Ik wil ze dus van te voren een kopietje van een foto maken in een lagere resolutie. Het oude formaat wil ik nog wel bewaren.

Nu kan ik nergens iets vinden waar ik dat mee kan doen. Weet iemand een programmaatje waar ik foto's mee kan resizen wat ook nog een beetje handig werkt?
Voor XP is er: image resizer van microsoft(gratis) :)

ff googlen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
DizzyWeb schreef op maandag 28 juli 2008 @ 10:26:
Iemand anders wel eens last gehad van een scherm dat om de haverklap opnieuw uitgelijnd moet worden? Like, soms wel om het uur, soms om de dag?
druk je toevallig vaak op de fotoknop en de center/enter knop tegelijk?? dan krijg je ook weer het uitlijn scherm te zien. misschien dat een van deze knoppen vastzit ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

dangerpaki schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:37:
[...]

druk je toevallig vaak op de fotoknop en de center/enter knop tegelijk?? dan krijg je ook weer het uitlijn scherm te zien. misschien dat een van deze knoppen vastzit ofzo
Nee, dat bedoel ik niet. Ik *moet* constant mijn scherm opnieuw uitlijnen, anders is het onbruikbaar. Als ik dan onderaan mijn scherm druk, klik ik iets een centimeter hoger aan. Dan kan ik bijvoorbeeld de soft buttons niet aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanis
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09-2023
Hoi,

Heb het calibratieprobleem eens gehad met een ipaq, waarbij ik ook voortdurend moest uitlijnen om ermee te kunnen werken. Het probleem trad bij mij vooral op als de omgevingstemperatuur veranderde. Na wat online zoekwerk kwam ik erachter dat het aan het scherm lag en dat de digitizer vervangen zou moeten worden. Uiteindelijk heb ik dit niet gedaan vanwege de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whazzzup
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-08 21:57
Ik heb de laatste tijd last van een soort resonantie tijdens het bellen, bij bepaalde toonhoogte (eigenlijk het meest bij lage tonen) is een irritante trilling te horen. het is net of het speakertje los zit.

Nu is telefoon al voor de 3e keer terug voor reparatie, de eerste 2 keer hebben ze het speakertje vervangen en ik verwacht nu eigenlijk ook dat ze dat nu weer gaan doen, dus nu maar proberen de telefoon om te wisselen voor een nieuwe.

Maar 'k wilde eigenlijk weten of meer mensen hier last van hebben, of mischien weten wat nu wel het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
DizzyWeb schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:20:
[...]

Nee, dat bedoel ik niet. Ik *moet* constant mijn scherm opnieuw uitlijnen, anders is het onbruikbaar. Als ik dan onderaan mijn scherm druk, klik ik iets een centimeter hoger aan. Dan kan ik bijvoorbeeld de soft buttons niet aanklikken.
ok op die manier... ja dat lijkt mij een gevalletje garantie, als het binnen 2 jaar van aankoop is zou ik gewoon keihard gaan zeiken bij de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray_nl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2021
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 19:43:
[...]

Voor XP is er: image resizer van microsoft(gratis) :)

ff googlen...
Bedoel eigenlijk voor op m'n pda. sorry als dat niet duidelijk was... :)
Had intussen wel photoresizer gevonden. Maar die doet alleen hele folders en er is ook geen mogelijkheid om te roteren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ray_nl schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:13:
[...]

Bedoel eigenlijk voor op m'n pda. sorry als dat niet duidelijk was... :)
Had intussen wel photoresizer gevonden. Maar die doet alleen hele folders en er is ook geen mogelijkheid om te roteren :(
is dit iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whazzzup schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 23:39:
Ik heb de laatste tijd last van een soort resonantie tijdens het bellen, bij bepaalde toonhoogte (eigenlijk het meest bij lage tonen) is een irritante trilling te horen. het is net of het speakertje los zit.

Nu is telefoon al voor de 3e keer terug voor reparatie, de eerste 2 keer hebben ze het speakertje vervangen en ik verwacht nu eigenlijk ook dat ze dat nu weer gaan doen, dus nu maar proberen de telefoon om te wisselen voor een nieuwe.

Maar 'k wilde eigenlijk weten of meer mensen hier last van hebben, of mischien weten wat nu wel het probleem is?
Die resonatie had ik ook en nu komt er helemaal geen geluid meer uit mijn speaker. Moet dus voor reparatie alleen heb de faktuur niet meer. Is dat een probleem bij de Primafoon? Hij is nu toch bijna een jaar oud en aan vervanging toe. Ik vind de MDA compact IV een goede opvolger van mijn Touch (mooier dan de Diamond) alleen dat roze van T-mobile staat me tegen. Weet iemand op deze uitvoering binnenkort ook uitkomt bij andere providers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
Ik zit met het volgende en kan het door wat gegoogel niet vinden. Hoe krijg ik meer dan 2 comports op mijn HTC Touch of is dit niet mogelijk? Ik wil nl. syncen via BT met mijn werklaptop en mijn thuispc omdat deze laatste op d'1 of andere manier geen zin meer heeft om dat via USB te doen.

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Is er eigenlijk al ergens een (updated) WM 6.1 in NLD voor de Touch?
Ik heb een engelse (2.2x, de laatste) maar ik wil em liever in NLD, de rom die ik nu heb is 1.0

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
  • Laatst online: 07-09 12:24
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 11:55:
[...]
Ik vind de MDA compact IV een goede opvolger van mijn Touch (mooier dan de Diamond) alleen dat roze van T-mobile staat me tegen. Weet iemand op deze uitvoering binnenkort ook uitkomt bij andere providers ?
Dat lijkt me heel sterk aangezien de MDA compact IV simpelweg de Diamond van T-mobile is. Ze zijn bijna hetzelfde alleen de vormgeving is ietsje anders en de interface is idd roze. Een MDA zul je dus niet kunnen kopen bij een andere provider.

Meer info: http://www.connexie.nl/producttest/?page=detail&id=75

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vlijmen schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:22:
[...]

Dat lijkt me heel sterk aangezien de MDA compact IV simpelweg de Diamond van T-mobile is. Ze zijn bijna hetzelfde alleen de vormgeving is ietsje anders en de interface is idd roze. Een MDA zul je dus niet kunnen kopen bij een andere provider.

Meer info: http://www.connexie.nl/producttest/?page=detail&id=75
wat verder zoeken http://nl.gizmodo.com/2008/06/10/htc_touch_victor.html
is het model Touch Victor P3702 dan alleen in NL voor T-mobile weggelegd ? Vind um nl. mooier dan de diamond (de achterkant vind ik niet mooi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 14:58:
[...]

is het model Touch Victor P3702 dan alleen in NL voor T-mobile weggelegd ? Vind um nl. mooier dan de diamond (de achterkant vind ik niet mooi).
die komt geloof ik voorlopig alleen in japan uit als ik het goed heb. meningen verschillen. vind zelf de hoekige vormen van de touch toch mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 14:17
Is het ook mogelijk om vanuit Vista via de Touch te bellen/gebeld te worden? Eigenlijk dus zoals een car-kit, maar dan zonder auto. :)

Ik heb op mijn telefoon bij 'SAPSettings' wel 'Sim toegang op afstand' aangevinkt en zie dan op mijn PC via Bleutooth de service 'Telephony' beschikbaar worden, maar kan daar vervolgens geen drivers voor vinden.
Tevens verdwijnen dan de services 'ActiveSync' en 'Windows SideShow'. Is dit niet samen te gebruiken?

Klopt het dat ik dit via 'SAPSettings' dien in te stellen of zit ik helemaal verkeerd te zoeken?
En waar kan ik hiervoor de juiste drivers vinden? Ik heb al wat rond gezocht, maar kom niets tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
  • Laatst online: 07-09 12:24
Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 14:58:
Zoals reeds door iemand gezegd komt die voorlopig alleen in Japan uit. De Touch Victor P3702 zal in die hoedanigheid waarschijnlijk nooit bij T-mobile te koop zijn. Er zal minimaal een T-mobile interface opgezet worden, en dan zal hij eveneens MDA xxx gaan heten. Of het uiterlijk ook wordt aangepast is nog afwachten. Over het algemeen is dit niet het geval, en was dit bij de Diamond een uitzondering. Mocht hij naar Nederland komen dan is de kans vrij groot dat hij bij meerdere providers verkocht zal gaan worden.

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week gaat onze MDA Touch retour... :/
Toestel blijft vastlopen, vooral tijdens het smssen. Zelfs een hard-reset heeft niet geholpen.
ben benieuwd welke software ze erop gaan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
polo306 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:10:
ik hoor het graag.
Sinds vandaag wil igo 2008 helemaal niet meer starten. Na een mislukte start mekkert ie dat de start de vorige keer mislukt was en of ik de POI en tracelogs etc weg wil knikkeren. Of ik ja of nee klik maakt niet uit. Even komt het Init-API-scherm en dan knalt ie er helemaal uit. Backup restoren heeft ook geen zin. 'k Snap er niks meer van. Misschien een verse install of toch maar Tomtom eens proberen op de Touch.
Met verschillende cache-sizes geprobeerd, maar dat levert ook overigens niks op.

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
die fout heb ik ook gehad maar al tijdens de install..hij installeerde igo maar er gebeurde niets.daarna nog maar een keer gedaan..maar het mocht niet baten..dan maar hard reset..
Igo weer geinstalleerd maar ik kreeg steeds de melding dat ik geen genoeg geheugen had.
Dit trouwens sinds ik min touch terug kreeg met de nieuwste software NL.
Tomtom 7 doet het PERFECT.
Hebben meerdere mensen last van geheugen problemen met de laatste firmware?
versie 2.20.404.1B.NLD romdatum:10-02-07.
Bij XDA-developers hebben ze mooie uitgeklede roms maar ik kreeg steeds crashes na mijn verandering in roms.Dus durf ik niet meer te veranderen naar een andere romversie.

Zijn er ook mensen die na hun touch een nieuwe HTC kopen?
Ik twijfel tussen de nokia E71 en de samsung OMNIA 900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 23:56:
Deze week gaat onze MDA Touch retour... :/
Toestel blijft vastlopen, vooral tijdens het smssen. Zelfs een hard-reset heeft niet geholpen.
ben benieuwd welke software ze erop gaan zetten
Maak je niet teveel illusie over wat je terug krijgt. Of een refurbed elfje met de meest kale rom erop die je kan bedenken, of een showroom model met dezelfde brakke rom. Kijk eens op cda voor een nieuwe rom als je je elf weer terug hebt.

Bleu Elfs rom..pracht speeltje wordt het dan.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
DikkieDick schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:17:
[...]

Sinds vandaag wil igo 2008 helemaal niet meer starten. Na een mislukte start mekkert ie dat de start de vorige keer mislukt was en of ik de POI en tracelogs etc weg wil knikkeren. Of ik ja of nee klik maakt niet uit. Even komt het Init-API-scherm en dan knalt ie er helemaal uit. Backup restoren heeft ook geen zin. 'k Snap er niks meer van. Misschien een verse install of toch maar Tomtom eens proberen op de Touch.
Met verschillende cache-sizes geprobeerd, maar dat levert ook overigens niks op.
Ben iets verder: ik had zaterdag een 4GB-kaartje erin gestopt en de oude 1GB gekopieerd daarnaar. Ergens onder water gaat er denk ik toch iets mis, want als ik de oude terugdoe dan werkt het wel.

En weer wat later: als ik de oorspronkelijke IGO-directories er neer zet gaat het wel weer goed.

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 19:01:
[...]

Maak je niet teveel illusie over wat je terug krijgt. Of een refurbed elfje met de meest kale rom erop die je kan bedenken, of een showroom model met dezelfde brakke rom. Kijk eens op cda voor een nieuwe rom als je je elf weer terug hebt.

Bleu Elfs rom..pracht speeltje wordt het dan.. ;)
Ben 'm aan het binnenhalen, zal eens kijken wat er voor terugkomt of dat ze deze "repareren"

thnx...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Iets voor de topic start. Ik heb dit weekend de Nederlandse T9 functie aangezet op mijn Engelstalige HTC Touch (Enhanced). Een korte walkthrough:

Eerst regionale instellingen op Nederlands zetten en rebooten:
Staat onder Settings->System->Regional Settings

- Wijzigen
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9]
"AvailableLanguages"="0113,0109,010C,0107,0110,010A"
was:
"AvailableLanguages"="0109,010C,0107,0110,010A"

- Toevoegen
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\Sip\KdbFiles]
"0B13"="spd.5x4.Dutch.kdb"
"0A13"="12.nlhpd.kdb"

- Toevoegen
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\Sip\LanguageKeyboardIDMapping]
"0113"="0913"

- Toevoegen
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\LdbFiles]
"0113"="NLlsUN_xt9.ldb"

- Toevoegen
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\IME\KDbFiles]
"0613"="hpd.5x4.Dutch.kdb"

- Toevoegen / wijzigen
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\ezsip]
"Library5"=dword:00000008
"LibraryCount"=dword:00000006 (was 5)

NB daarna moet je onder Settings->Input->Touch Keyboard->Options->Language op "Dutch" instellen.

xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennieNL
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 22:39
heeft er iemand al ooit een mini usb -> 3.5" jack converter gekocht?

Zit namelijk te twijfelen wat voor ene ik moet aanschaffen, je hebt namelijk 5 pins en 11 pins.

Bij PDAShop.nl verkopen ze de 11 pins bij de touch, maar als ik in de connector kijk onder de telefoon, en die van de standaard set zie ik er maar 5.

Denk dat ik gewoon voor de 5 pins moet gaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwabbernootje schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:46:
Iets voor de topic start. Ik heb dit weekend de Nederlandse T9 functie aangezet op mijn Engelstalige HTC Touch (Enhanced). Een korte walkthrough:

- Wijzigen
was:

- Toevoegen
"0A13"="12.nlhpd.kdb"

- Toevoegen
"0113"="0913"

- Toevoegen
"0113"="NLlsUN_xt9.ldb"

- Toevoegen

- Toevoegen / wijzigen

NB daarna moet je onder Settings->Input->Touch Keyboard->Options->Language op "Dutch" instellen.
Voor diegenen die niet zo handig zijn met reg-input. Hier in reply #2 een cab die het voor je doet. Werkt prima op de P3450/3452

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwabbernootje schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:46:

- Wijzigen
was:

- Toevoegen
"0A13"="12.nlhpd.kdb"

- Toevoegen
"0113"="0913"

- Toevoegen
"0113"="NLlsUN_xt9.ldb"

- Toevoegen

- Toevoegen / wijzigen

Wij willen juist helemaal van T9 af...
Hopelijk lukt het met de nieuwe/gerepareerde Touch wel weer om dat uit te zetten, bij deze niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Zo
na een aantal delen afwezig geweest, heb ik een vraag.
Ik heb een Java app. die is vrij groot. die wil ik graag op mn geheugenkaart maar de installer vraagt niet waar ik die wil.

iemand een idee?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinvd
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:17
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 11:55:
[...]

Die resonatie had ik ook en nu komt er helemaal geen geluid meer uit mijn speaker. Moet dus voor reparatie alleen heb de faktuur niet meer. Is dat een probleem bij de Primafoon? Hij is nu toch bijna een jaar oud en aan vervanging toe. Ik vind de MDA compact IV een goede opvolger van mijn Touch (mooier dan de Diamond) alleen dat roze van T-mobile staat me tegen. Weet iemand op deze uitvoering binnenkort ook uitkomt bij andere providers ?
Ik vind het echt een klote-toestel.. heb ook problemen met de speaker. Heb m nu iets meer dan een jaartje en hij is al 3x weggeweest voor de speaker. Elk gesprek dat ik voer zet hij automatisch op luidspreker. Na de 3e keer weggebracht zei de reparatieservice van Belcompany dat het waterschade aan de connector was.
Ten eerste heeft dit niets met de klacht te maken. Ten tweede hou ik dat toestel nooit bij water (verkoper: het kan ook komen door zweet, spuug, weersomstandigheden.. nou hier moet een toestel toch redelijk tegen kunnen lijkt me).
Grappig feitje: na de 2e reparatie (toestel opnieuw afgesteld, geen waterschade) ging hij na 3 dagen weer stuk, meteen weggebracht, toen was er opeens waterschade... ik heb maar stennis geschopt bij de BC maar die doen niks voor me. Ze hadden alleen een foto van mijn connector en de waterschadesticker (kleurt wit bij water) laten zien.. ik snap niet hoe dit komt. Zouden ze er zelf water opgegooid hebben ofzo??
Heb nu maar aangetekende brieven verstuurd naar BC.. wat moet ik nu doen? Ik kan mijn telefoon nog steeds niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Een vraagje over dat weather
(nee niet hoe k t moet veranderen en moet plaatsen, dat weet k wel ;)
een aantal plaatsen en landen die bij accuweather gewoon te vinden zijn, doen het niet bij HTC-Home.
is dit gewoon zo?of is t gewoon een andere instelling?

de instellingen:

code:
1
2
3
<city name="Tenerife, ES" locationcode="EUR|ES|SP018|TENERIFE"/>
<city name="Playa De Las Americas, ES" locationcode="EUR|ES|SP018|PLAYA DE LAS AMERICAS"/>
<city name="Houten, NL" locationcode="EUR|NL|NL010|HOUTEN"/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcel-o schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 18:54:
Zo
na een aantal delen afwezig geweest, heb ik een vraag.
Ik heb een Java app. die is vrij groot. die wil ik graag op mn geheugenkaart maar de installer vraagt niet waar ik die wil.

iemand een idee?!
Gewoon installeren, je midlet zit niet op je geheugenkaart dus denk dat hij het daarom niet vraagt.
Heb hier de games ook via sync op de geheugenkaart gezet en daarna gewoon geinstalleerd...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2008 22:04 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste