Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202702

Als je Mobile Shell liefhebber bent, dan is dit DE link voor jou.
Een prachtige HTC Diamond interface.......wat vind je ervan??
http://forum.xda-develope...?p=2239209&postcount=1245

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250552

Ziet er gaaf uit! Jammer dat ik net m'nTouch heb wegebracht voor reparatie (tenminste, dat hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:58
heb de nieuwste mobile shell op mn touch gezet.... alleen nu wil mn Weather geen nieuwe informatie ophalen... meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-05 18:37

jacobras

Developer

Er is ook weer een nieuwe PointUI uit, ziet er weer goed uit:
http://pointui.com/Home.aspx

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-05 10:49
Ik krijg mijn probleem met het SoftKeyApplet.cpl bestandje helaas niet opgelost. Heb het geprobeerd via desktop en notebook, via BT en middels data kabel. Maar het bestandje wil er gewoon niet op. Het zal wel.

Zojuist merkte ik dat ik een sms had gekregen, maar er was geen signaal afgegaan. Wanneer ik bij instellingen kijk en luister, zie ik dat er wel een signaal ingesteld staat en dat gaat dan ook af. Zowel als het toestel uit staat (gaat na 1 minuut uit) en als het toestel in gebruik is, hoor ik geen signaal wanneer ik een sms krijg. Ik heb dit probleem niet in de eerdere topic hier gezien en de oppervlakkige handleiding van het toestel zegt hier ook niets over. De geluiden staan 'aan', maar dus geen signaal als ik een sms krijg (overigens gaat het belsignaal wél af als ik gebeld word). Anybody :(

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-05 18:37

jacobras

Developer

Ook handig: het EK volgen op je Windows Mobile PDA: http://www.freewarepocket...load-mobile-football.html

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246816

Hey rvb583,
Kun je die cab's van de HTC Diamond interface gewoon op je toestel zetten?
Moet je eerst Mobile Shell 2.1 bezitten?
Of hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246816 schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 21:18:
Hey rvb583,
Kun je die cab's van de HTC Diamond interface gewoon op je toestel zetten?
Moet je eerst Mobile Shell 2.1 bezitten?
Of hoe doe je dat?
Ja, je moet eerst Mobile Shell 2.1 op je toestel installeren.
De HTC Diamond interface kun je in de map van MS 2.1 plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:36
nou even gal spuwen hoor, maar ben het wel zat.

bijna twee weken geleden mn MDA touch opgestuurd omdat het beeld vervormde bij het drukken op het scherm en bij normaal gebruik. daarnaast zat er een irritante klik in de batterijklep bij gebruik. dus als je drukte bij normaal gebruik voelde je dat het batterijklepje niet goed zat en klikte.

opgestuurd met duidelijke omschrijving en alles onder garantie. krijg ik vandaag het toestel terug -->
problemen zijn niet verholpen en de het probleem met het scherm is zelfs verergerd, ik hoef het scherm maar aan te raken of het beeld vervormt. krijg ik daarnaast ook nog eens dat er allemaal krasjes staan op het scherm die er voorheen niet waren. loop ik dus 9 maanden lang voorzichtig in de HTC hoesjes die je erbij krijgt en stuur ik hem een keer op en is dat allemaal voor niets geweest.

wat erger nog is: reparatie omschrijving: software update.
!@#$!@#$ hell, uit de omschrijving is duidelijk te maken dat het om een hardware probleem zou gaan, krijg ik het !@#$ ding terug met een software update die ik thuis ook wel kan uitvoeren. hoe zou een software update een puur hardwarematig probleem kunnen oplossen.

dame achter de balie zei dat ze hem weer kon opsturen, ik vond dat geen goed idee want dan was ik weer twee weken verder en nog geen moer opgeschoten. ik kon een nummer bellen voor een omruil. nou ik ga eerst maar eens een klaagmail richting tmobile doen want het nummer kon ik vandaag neit bellen.

heeft iemand hier ideeen om dit probleem op te lossen. heb geen zin om het toestel weer 2 weken kwijt te zijn. en dat ga ik beslist ook niet doen. anders zie ik die gasten van tmobile straks wel gewoon bij een afleveringetje kassa.

zo alle gal eruit, dat voelt beter in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-05 12:26
Dangerpaki, gewoon met je toestel naar de Tmobile shop toe en daar het verhaal uitleggen. Misschien krijg je eenzelfde HTC mee of kun je iets anders regelen. Het is i.i.g. erg kut voor je!

Verder heb ikzelf ook een klein probleempje. In mijn auto zit een Nokia bluetooth carkit dingetje. Werkt allemaal prima met de Touch, alleen als ik de auto in stap, dan wil ik het liefst op het scherm van de telefoon kunnen zien dat deze gebruik maakt van de carkit. Dit zie ik niet. Kan ik dit ergens instellen ofzzo? Ook al is het maar een simpel icoontje wat aangeeft dat de verbinding met de carkit tot stand is gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
smeerbartje schreef op zondag 15 juni 2008 @ 17:36:
Dangerpaki, gewoon met je toestel naar de Tmobile shop toe en daar het verhaal uitleggen. Misschien krijg je eenzelfde HTC mee of kun je iets anders regelen. Het is i.i.g. erg kut voor je!

Verder heb ikzelf ook een klein probleempje. In mijn auto zit een Nokia bluetooth carkit dingetje. Werkt allemaal prima met de Touch, alleen als ik de auto in stap, dan wil ik het liefst op het scherm van de telefoon kunnen zien dat deze gebruik maakt van de carkit. Dit zie ik niet. Kan ik dit ergens instellen ofzzo? Ook al is het maar een simpel icoontje wat aangeeft dat de verbinding met de carkit tot stand is gebracht.
ik heb het toestel meteen bij de shop getest. die wouden het meteen weer opsturen. dat zag ik niet zitten natuurlijk. ik kon de klantenservice bellen en dan konden ze misschien aan huis het toestel komen omruilen. als dat niet zou werken kon ik weer naar de shop. heb nu een mail gestuurd en bel morgen de klantenservice op (was vandaag gesloten). en dan zie ik het en anders ga ik inderdaad terug naar de shop en mogen ze het toestel zeker omruilen wat mij betreft. en als vergoeding voor d brakke service zouden ze hem gelijk mogen omruilen voor een touch diamond

en volgens mij zie ik bij mijn bluetooth headset wel altijd een icoontje bovenin een koptelefoon op de taskbar zeg maar. zie je die niet dan?

[ Voor 5% gewijzigd door dangerpaki op 15-06-2008 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237186

Weet iemand eigenlijk welke games er leuk zijn voor op de HTC3450?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
dangerpaki schreef op zondag 15 juni 2008 @ 17:45:
[...]

ik heb het toestel meteen bij de shop getest. die wouden het meteen weer opsturen. dat zag ik niet zitten natuurlijk. ik kon de klantenservice bellen en dan konden ze misschien aan huis het toestel komen omruilen. als dat niet zou werken kon ik weer naar de shop. heb nu een mail gestuurd en bel morgen de klantenservice op (was vandaag gesloten). en dan zie ik het en anders ga ik inderdaad terug naar de shop en mogen ze het toestel zeker omruilen wat mij betreft. en als vergoeding voor d brakke service zouden ze hem gelijk mogen omruilen voor een touch diamond

en volgens mij zie ik bij mijn bluetooth headset wel altijd een icoontje bovenin een koptelefoon op de taskbar zeg maar. zie je die niet dan?
Probleem met dit soort dingen is dat je gewoon geen poot hebt om op te staan. Zodra zij gewoon jouw telefoon "in behandeling nemen", dan voldoen zij aan hun garantiebepalingen. Kut voor jou! Meestal helpt het niet door heel erg boos te doen. Beetje begrip tonen en aan het gastje achter de balie vertellen dat je wel weet dat HIJ er niets aan kan doen.... etc.. beetje slijmen kan ook geen kwaad.

En inderdaad, ik zie geen icoontje van een headset op de taskbar. Hoe ziet dat eruit? En kan het komen omdat ik een Nokia carkit heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261221

Wachtwoord verwijderen
Mijn Touch vergrendelt automatisch elke 30 minuten. Deze vergrendeling kan ik niet verwijderen. Wie heeft hier een oplossing voor.
Via instellingen-vergrendeling lukt het in ieder geval niet.
De HTC helpdesk zegt dat het met de exchange server te maken heeft. Maar hoe dit aan te passen is weet men ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262441

Anoniem: 202702 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 18:12:
dit is dus voor de HTC Touch? heb je dan dezelfde interface als een HTC diamond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-05 14:57

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Anoniem: 237186 schreef op zondag 15 juni 2008 @ 17:58:
Weet iemand eigenlijk welke games er leuk zijn voor op de HTC3450?
Download ScummVM voor de PocketPC en er gaat een wereld voor je open :) Verder is een Bejeweled spelletje ook altijd wel leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-05 23:53

DizzyWeb

Ondertiteld

Anoniem: 262441 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 14:33:
[...]

dit is dus voor de HTC Touch? heb je dan dezelfde interface als een HTC diamond?
Nee, dan heb je Mobile Shell moet een theme die op de Diamond lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb geprobeerd Office Mobile 6.1 op mijn Touch te installeren. Gewoon via de officiele website van Microsoft binnengehaald, netjes op mijn opslagkaart gedownload.
Maar:
1. Ik zie in mijn programmabestandjes gewoon nog de oude Word Mobile icoontjes en niet de Pocket Mobile variant.
2. Als ik Pocket Word vanaf de geheugenkaart probeer te openen geeft hij de foutmeldig: " is geen geldig pocket pc bestand "
Welke denkfout heb ik gemaakt??

PS: het is intussen gelukt. Ik heb via " verkenner " snelkoppelingen gemaakt in mijn apparaat/windows/startmenu. Kopieren en als snelkoppeling plakken werkt. Je kunt daarna de snelkoppelingen nog een definitieve naam geven ( Word, Excell, PPT )

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 202702 op 16-06-2008 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:42

KneoK

Not in a million lightyears

-Tim- schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:32:
[...]

Download ScummVM voor de PocketPC en er gaat een wereld voor je open :) Verder is een Bejeweled spelletje ook altijd wel leuk :D
Oeh, Bejeweled 2, verslaaaaavend !!! Sowieso wel leuk, al die Popcap spelletjes op je Touch. Verder ben ik ook helemaal verslaafd aan de "officiele" Monopoly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-05 22:19
Heb sinds vandaag de HTC Toch geweldig ding.

Maar.. hoe krijg ik het toetsenbord op mijn scherm als ik het bellen ben?
Heb het wel ergens gelezen maar ben het kwijt. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
smeerbartje schreef op zondag 15 juni 2008 @ 18:48:
[...]

Probleem met dit soort dingen is dat je gewoon geen poot hebt om op te staan. Zodra zij gewoon jouw telefoon "in behandeling nemen", dan voldoen zij aan hun garantiebepalingen. Kut voor jou! Meestal helpt het niet door heel erg boos te doen. Beetje begrip tonen en aan het gastje achter de balie vertellen dat je wel weet dat HIJ er niets aan kan doen.... etc.. beetje slijmen kan ook geen kwaad.

En inderdaad, ik zie geen icoontje van een headset op de taskbar. Hoe ziet dat eruit? En kan het komen omdat ik een Nokia carkit heb?
heb vandaag tmobile opgebeld en een uur aan de tel gezeten gelukkig wel een 0800 nummer. kreeg een hele aardige kerel aan de telefoon en heb inderdaad gewoon op een respectvolle manier het verhaal uitgelegd. eerst het hele verhaal verteld. en hij luisterde inderdaad erg goed was niet zo;n eigenwijze gast die dacht alles beter te weten.
initieel opperde hij om het toestel op te sturen, daarna legde ik uit dat ik dat niet zag zitten en graag mn toestel niet nog eens kwijt wou. zn supervisor was er niet dus hij zou uiterlijk woensdag weer contact opnemen om een oplossing aan te bieden eventueel buiten de reguliere handelswijze.
ik ben beniewd. hoop dat het op te lossen is zonder dat ik mn toestel kwijt ben. ben er namelijk wel erg van afhankelijk voor mn werk.

het icoontje ziet eruit als een koptelefoon waar aan de linker kant van het koptelefoon nog een microfoontje naar beneden loopt. dat is het beste hoe ik het kan beschrijven. als je dan in je bel scherm komt en belt zie je bij je numpad dat icoontje ook als je een bluetooth headset hebt aangesloten
Anoniem: 262441 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 14:33:
[...]

yup daar komt het op neer, je hebt natuurlijk geen touchflo3d maar wel een mooie interface moet ik zeggen. gebruik het zelf ook naar alle tevredenheid

[ Voor 18% gewijzigd door dangerpaki op 16-06-2008 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
In het belscherm heb ik inderdaad wel zo'n microfoontje staan, maar niet op de HOME. Vreemd, het is volgens mij ook geen setting die je uit kunt zetten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
xares schreef op maandag 16 juni 2008 @ 19:44:
Heb sinds vandaag de HTC Toch geweldig ding.

Maar.. hoe krijg ik het toetsenbord op mijn scherm als ik het bellen ben?
Heb het wel ergens gelezen maar ben het kwijt. :o
linker softkey
[toetsenblok]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Moet je even op "toetsenblok" links onderaan klikken :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233956

Dat S2U2 is een top programma moet ik zeggen.
Vooral de functie toetsenblokkering. Normaal als je dat wil doen moet je eerst op het icoontje van de apperaat blokkeren. Maar nu kan je ook gewoon op het knopje op de bovenkant drukken. Normaal zet hij dan alleen het scherm uit maar nu blokkeerd hij het toestel ook direct en moet je eerst eff sliden voordat hij van toetsblok af is. Vet easy.

Verder zit er een interface bij van waneer je iemand opbeld. Normaal krijg je een lelijke witte popup maar nu kan je een functie aan zetten dat het touch style zwart is met daarbij grote knoppen aannemen en ophangen. Dus weer heerijk met de vingers werken .. :)

En Hier kan je de laatste versie vinden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=381588

Zie hier in actie:
http://www.youtube.com/wa...FMEXD0ZjE&feature=related

Heerlijk duidelijk maar wel int chinees ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoelly
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-04 22:27
Anoniem: 202702 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 18:12:
Ziet er strak uit rvb583 ga het vanavond ff checken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-05 22:19
Thanks!

Als je de HTC TOCUH wil moet je even kijken op http://www.GSMtopdeal.nl kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omdat Opera 9.5 er nooit komt geloof ik, heb ik als proef de Net Front browser geinstalleerd op mijn Touch. Een verrassing. Heel mooi is het beginscherm van je bookmarks. Je kunt door kleine thumbnails van je favorieten scrollen. Door te dubbelklikken zoom je in of weer uit. Download wel de concept versie!
http://www.access-company...ile/browser/35_wm_tp.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202702 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:55:
Omdat Opera 9.5 er nooit komt geloof ik, heb ik als proef de Net Front browser geinstalleerd op mijn Touch. Een verrassing. Heel mooi is het beginscherm van je bookmarks. Je kunt door kleine thumbnails van je favorieten scrollen. Door te dubbelklikken zoom je in of weer uit. Download wel de concept versie!
http://www.access-company...ile/browser/35_wm_tp.html
Je moet nog even wachten want er komt een nog veel betere browser aan nl Firefox mobile _/-\o_ :
Bekijk het filmpje maar eens op
http://www.pocketinfo.nl/...iet-het-eerste-licht.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is soms handig om de mogelijkheid te hebben om via je PC je smartphone te besturen bijvoorbeeld voor het versturen van SMS-jes of instellingen aan te passen. . Met MTUX My Mobiler is er nu een gratis oplossing waarbij je je mobiele telefoon als Remote Desktop kunt gebruiken, kijk op http://www.mtux.com/
Afbeeldingslocatie: http://www.mtux.com/mymobiler12.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Die is er allang... en is ook al vaak genoemd. Klinkt wel heeeel erg als reclame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DizzyWeb schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:01:
Die is er allang... en is ook al vaak genoemd. Klinkt wel heeeel erg als reclame...
Is geen reklame en dit is volgens mij de eerste keer dat MY Mobiler op dit forum is genoemd. Ik heb het wel op de HTC Cruise forum kunnen terugvinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:32

lasharor

7 december 2004

Is het nou eigenlijk wel verstandig om nu een Htc Touch te kopen? Die actie op Gsmtopdeal is wel erg intressant.

Koop ik nou dan niet al een te veel verouderd apperaat waarmee ik eigenlijk weinig mee kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lasharor schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:52:
Is het nou eigenlijk wel verstandig om nu een Htc Touch te kopen? Die actie op Gsmtopdeal is wel erg intressant.

Koop ik nou dan niet al een te veel verouderd apperaat waarmee ik eigenlijk weinig mee kan...
Kunt veel beter de Diamond uitvoering kopen. Die is sneller en heeft veel meer mogelijkheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261221 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:41:
[...]

Je moet nog even wachten want er komt een nog veel betere browser aan nl Firefox mobile _/-\o_ :
Bekijk het filmpje maar eens op
http://www.pocketinfo.nl/...iet-het-eerste-licht.html
Heel mooi.......maar deze browser lijkt me nog in een heel pril stadium.
Of weet jij al iets meer over een release datum??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]

Hoe krijg jij een plaatje in dit forum? Lukt mij niet via knippen plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-05 18:48
lasharor schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:52:

Zelf ben ik ook pas in 2 weken in het bezit van een 2e hands Touch. Heb niet het idee met een verouderd apparaat te werken hoor. 't Is ook maar net wat je er voor over hebt. Ik heb zelf altijd een simonly-abo voor een paar euro per maand en het loont bij mij niet om een duur abo met toestel te nemen. De Touch (via MP) was aantrekkelijk geprijsd (met losse gps-ontvanger) en ik heb niet 500 euro over voor een nieuw toestel. Ja, je kan natuurlijk een tijdje wachten en dan voor wat minder een 2e hands Diamond kopen, maar daar had ik weer geen zin in, wilde nu een toestel met meer mogelijkheden, ook omdat mijn PDA overleden was.

En vandaag Mobile Shell 2.1 met Diamond-interface erop gezet. Ziet er erg gelikt uit. Alleen niet duidelijk hoe je items aan Mijn Menu enzo kan toevoegen, maar dat zoeken we later wel uit. ;-)

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Anoniem: 202702 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 18:00:
[afbeelding]

Hoe krijg jij een plaatje in dit forum? Lukt mij niet via knippen plakken.
[img]afbeelding[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05 21:57

Dark Angel

Corvette LS Power

was niet meer nodig

[ Voor 91% gewijzigd door Dark Angel op 17-06-2008 21:46 ]

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat FireFox mobile ziet er wel prima uit.. Ik hoop dat hij dan ook een beetje rap komt. Zoals ik hem daar zie is het wel een grote stap voorwaarts. Maar jah het is altijd nog afwachten of het sliden wel zo soepeltjes gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzo Dizono
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-05-2022
Wat is iedereen toch altijd lirisch over dat S2U2:O. Ik vind het een onprogramma. Druk gewoon op de uitknop als ik hem in mijn zak steek en op de aanknop als ik hem weer nodig hebt. wat is het voordeel van zon stom blokkie?

www.jessekraal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Anoniem: 261221 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:07:
[...]

Is geen reklame en dit is volgens mij de eerste keer dat MY Mobiler op dit forum is genoemd. Ik heb het wel op de HTC Cruise forum kunnen terugvinden
Dan vergis je je toch echt.... in deel 2 is ie al genoemd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DizzyWeb schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 01:35:
[...]

Dan vergis je je toch echt.... in deel 2 is ie al genoemd ;)
Sorry _/-\o_ over het hoofd gezien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 15:58
even een vraagje en ik kan het niet echt meer terugvinden.

tijdje geleden heb ik hier gelezen dat je die cube kan uitschakelen en dat dat nogal wat geheugen kan schelen. ik werk altijd met SPB mobile shell dus heb die hele cube niet meer nodig!
Hoe kan ik die cube uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan ik ook wel gebruiken aangezien ik vaak de melding krijg dat ik programmas moet afsluiten om meer geheugen te kunnen creeren om zo weer verder te kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-05 14:22
Hoe is de headset aan te sluiten op het toestel? Via de mini usb poort of via een 'gewone' aansluiting?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt een stekkertje nodig die het omzet naar een normaale speaker plug. Waar je je headset dan inplugt.. Kan je iig halen bij de media markt.

Of hier:
http://www.pdashop.nl/pro...converter-htc-extusb.html
Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=49616&dimensionid=3&shopid=2

De origineleoordopjes kan je er gewoon onderin in pluggen, DuH

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 233956 op 18-06-2008 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Anoniem: 233956 schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:38:
Je hebt een stekkertje nodig die het omzet naar een normaale speaker plug. Waar je je headset dan inplugt.. Kan je iig halen bij de media markt.

Of hier:
http://www.pdashop.nl/pro...converter-htc-extusb.html
[afbeelding]

De origineleoordopjes kan je er gewoon onderin in pluggen, DuH
Dat kan gelukkig stukken goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:37
Ik ben nog niet echt thuis in de wereld van de HTC Touch/PPC, maar ik heb de volgende vraag. Ik wil deze telefoon eigenlijk puur en alleen als Tomtom apparaat in de auto gebruiken. Nu zouden 2 dingen dan handig zijn:
1. Dat de telefoon z.s.m. opstart (dat kan ik met die boost van batterystatus bewerkstelligen begrijp ik)
2. Dat tomtom meteen opgestart word zodra de telefoon aangezet wordt, hoe sneller hoe beter.

Voornamelijk voor dat laatste zoek ik momenteel een oplossing, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-05 07:14
flipjevandejam schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 19:04:
Ik ben nog niet echt thuis in de wereld van de HTC Touch/PPC, maar ik heb de volgende vraag. Ik wil deze telefoon eigenlijk puur en alleen als Tomtom apparaat in de auto gebruiken. Nu zouden 2 dingen dan handig zijn:
1. Dat de telefoon z.s.m. opstart (dat kan ik met die boost van batterystatus bewerkstelligen begrijp ik)
2. Dat tomtom meteen opgestart word zodra de telefoon aangezet wordt, hoe sneller hoe beter.

Voornamelijk voor dat laatste zoek ik momenteel een oplossing, iemand een idee?
Mag ik je aanraden om dan gewoon een tomtom aan te schaffen. Als je hem echt puur en alleen als tomtom wilt gebruiken ben je dan veel goedkoper uit. Bij de normale Touch zit geen gps ingebouwd, dus je zult daar een losse muis voor aan moeten schaffen.
Neem bijvoorbeeld een TomTom One XL HD Traffic.
Je betaald dan +/- 250 euro en ben je klaar. Start gegarandeerd sneller op dan een touch en navi software, en is nog goedkoper ook. Voordeel is daarnaast het gratis HD Traffic!

Ik zeg dit niet als Tomtom gebruiker, maar als combi user. Ik heb zowel een touch met muis als een tomtom, maar gebruik toch liever de tomtom.

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Allemaal helemaal waar, maar deze telefoon kon ik meer dan gratis krijgen en bovendien heb ik al een muis liggen hierzo, van de vorige telefoon waar ik tomtom op gebruikte. Het klinkt idd misschien wat omslachtig maar dit is wel waar ik nu even mee ga werken, dus graag alsnog suggesties :).

Bedankt voor de tip :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 20:49
Beste Mede Touchers :D

Ik was zo slim geweest om mijn htc touch te laten vallen , (doh)
nu was er een hapje uit de behuizing erg lelijk dus, dus ik dacht ja er zit garantie op ben er voor verzekerd dus ik kan hem opsturen zou me 80 euro kosten en hij was weer nieuw

Maar als echte Tweaker ga je zelf eerst zitten google :) , dus uiteindelijk op E-bay gekomen en ja hoor nieuw uit hongkong een HTC cover in het wit :)
Meteen maar laten overkomen bedoel voor die 13,95 ;) (inclusief verzenden)
Gistere was het pakketje aangekomen samen met van een andere Firma een Torx schroevendraaier en olee ik kon aan de slag..
Nu moet ik alleen nog even het glas van het frontje over zetten en lijmen, (want dat zit gelijmd) en dan is die weer zo goed als nieuw en niet meer zwart maar wit wat ik dus erg mooi vind.

Ja helaas is me garantie er nu af omdat ik hem zelf open heb gemaakt dat weet ik maar zo heel erg is het niet, ik had de hele klus geklaard in 20+ minuten en ben er zeer tevreden over, heb zelfs contact gehad met de adverteerder in Hongkong en die kon eventueel stel het schermpje gaat stuk kan die aan die componenten komen al met al voor 13,95 en wat handig schroef werk is mijn HTC touch zo goed als nieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Mektheb schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 08:52:
Ja helaas is me garantie er nu af omdat ik hem zelf open heb gemaakt dat weet ik maar zo heel erg is het niet,
Volgens de T-Mobile medewerker waar ik mee sprak vóórdat ik mijn toestel zou openen, verbreek je de garantie hierbij niet. Ik ben ook geen garantie-sticker of iets dergelijks tegengekomen dus volgens mij hebben wij beiden onze garantie nog hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
-Tim- schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:14:
[...]

Volgens de T-Mobile medewerker waar ik mee sprak vóórdat ik mijn toestel zou openen, verbreek je de garantie hierbij niet. Ik ben ook geen garantie-sticker of iets dergelijks tegengekomen dus volgens mij hebben wij beiden onze garantie nog hoor :)
Huhm

Ik heb hem open gemaakt aan de achterkant het kapje er af dan zitten er 4 schroeven over 1 schroef rechts boven in zit een stickertje geplakt met erop geschreven "void" ik neem aan dat dat betekend voor je garantie

Mocht dat niet zo zijn ben ik er best blij mee hahaha :)

EDIT: heb ook nog een groene HTC Touch van me vriendin die heeft een Iphone genomen vandaar ik het " risico " ook wel wou nemen door hem om te bouwen, nu moet ik alleen het scherm nog lijmen zou ik daar gewoon seconde lijm voor kunnen gebruiken ? ( bedoel gewoon het glas in het voor frontje)

[ Voor 18% gewijzigd door Mektheb op 19-06-2008 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250552

Mijn Touch is is in reparatie geweest omdat het ding regelmatig ging herstarten en de verbinding met de provider (T Mob) regelmatig wegviel.
Ik heb 'm weer terug en nu hebben ze een software update uitgevoerd. Voordat ik 'm wegbracht had al de update via de site van T-mob erop gezet en had o.a. 4 iconen in het homescreen, een groter toetsenbord en andere album software. Al deze dingen heb ik nu niet meer.....
De software die er nu op staat :
ROM 2.81.114.1 NLD
ROM datum 08/29/07
Radio 02.93.90
Protocol 4.1.13.42
ExtRom 2.81.114.103

De software op de T-mob site heeft volgens mij versie 2.26*****
Ik vraag mij nu dus af of ik nu idd nieuwere software erop heb staan, ondanks het ontbreken van de genoemde iconen en toepassingen?
Iemand enig idee hoe het zit met die versienummers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Ik zit er ook over na te denken om een touch aan te schaffen maar heb nog een paar vraagjes:

Hoe zijn jullie ervaringen met de music player van de touch? Ik wil de touch namelijk graag ook als mp3 speler gebruiken en ben benieuwd of deze prettig in gebruik is.

Is de touch overigens volledig met de vingers te gebruiken? Of heb je zo nu en dan het pennetje nodig? Hoe gevoelig is de touch screen?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Harem.nl schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 09:26:
Ik zit er ook over na te denken om een touch aan te schaffen maar heb nog een paar vraagjes:

Hoe zijn jullie ervaringen met de music player van de touch? Ik wil de touch namelijk graag ook als mp3 speler gebruiken en ben benieuwd of deze prettig in gebruik is.

Is de touch overigens volledig met de vingers te gebruiken? Of heb je zo nu en dan het pennetje nodig? Hoe gevoelig is de touch screen?
Mijn ervaring met de mp3 speler functie heb ik niet echt daar kan ik je niet mee helpen,

Over het touchscreen, ja je kan je vinger gebruiken alleen voor een SMSje ofzo moet je echt je pennetje hebben anders gaat het gewoon niet lukken het is tenslotte geen i-phone , en gelukkig is zijn voormaat er ook niet na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Bij orange hebben ze nu dus een aanbieding nou wil ik dus eigelijk wel weten of ik nou een Elf of Elfin koop...
Volgens de specs heeft de Touch :
Intern geheugen 128 MB

Is dit nou een Elf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Ja, ik heb hem al binnen en het is een Elf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 09:43:
[...]

Mijn ervaring met de mp3 speler functie heb ik niet echt daar kan ik je niet mee helpen,

Over het touchscreen, ja je kan je vinger gebruiken alleen voor een SMSje ofzo moet je echt je pennetje hebben anders gaat het gewoon niet lukken het is tenslotte geen i-phone , en gelukkig is zijn voormaat er ook niet na
Tegenwoordig kan je de smsjes makkelijk met de vingers typen. Tenminste als een nieuwe versie heb.. want die hebben de toetsenborden van de touch dual met xt9 functie

Dit toetsenbord:
Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/blnhe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 233956 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 13:26:
[...]

Tegenwoordig kan je de smsjes makkelijk met de vingers typen. Tenminste als een nieuwe versie heb.. want die hebben de toetsenborden van de touch dual met xt9 functie

Dit toetsenbord:
[afbeelding]
Dat is inderdaad wat makkelijker maar zo'n keyboard heb ik niet op me touch :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
En wat is dan een nieuwe versie?

Verder vind ik dit wel een mooie kleine telefoon met een hoop functie. En aangezien je hem kan updaten en bewerken neem ik aan dat je niet een verouderd toestel koopt toch? Ik weet dat er altijd weer wat nieuws uitkomt maar dit model reageert toch niet extreem traag? Wat vinden jullie van de snelheid?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Harem.nl schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 13:42:
En wat is dan een nieuwe versie?

Verder vind ik dit wel een mooie kleine telefoon met een hoop functie. En aangezien je hem kan updaten en bewerken neem ik aan dat je niet een verouderd toestel koopt toch? Ik weet dat er altijd weer wat nieuws uitkomt maar dit model reageert toch niet extreem traag? Wat vinden jullie van de snelheid?
De nieuwe versies met meer geheugen enzo intern zijn een stukkie sneller als de oud maar goed ik heb zelf een oude "versie" en die speeld ook 350mb avi / dvix filmpjes zonder stotteren etc af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Mektheb schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 13:58:
[...]

De nieuwe versies met meer geheugen enzo intern zijn een stukkie sneller als de oud maar goed ik heb zelf een oude "versie" en die speeld ook 350mb avi / dvix filmpjes zonder stotteren etc af ;)
Dat zijn dus de 128 mb versies?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Harem.nl schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 14:38:
[...]

Dat zijn dus de 128 mb versies?
Geloof het wel kan die van mij niet ff pakken die licht namelijk thuis te drogen naar een ombouw van Covers ;)

Maar er zijn verschillende versie's , en mooie is je kan hem helemaal aan passen zoals je zelf wil zou zeggen lees uitgebreid de TS door en kijk wat voor leuke foefjes je tegen komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Dat vind ik idd het mooie eraan. Als iemand alleen nog even zou willen opnoemen wat de duidelijke kenmerken zijn van de snellere HTC touch of waar ik op moet letten zodat ik wel de 'snellere' koop dat weet ik igg zeker dat ik met de goede thuis kom :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik heb normaal ook volgende week ergens mijn Touch binnen :) Kan al niet wachten na al de positieve reacties die ik gelezen heb. Heeft er iemand ervaringen met het fullscreen SPB keyboard voor de Touch? En is dit freeware of moet je ervoor betalen?

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Renegade! schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:39:
Ik heb normaal ook volgende week ergens mijn Touch binnen :) Kan al niet wachten na al de positieve reacties die ik gelezen heb. Heeft er iemand ervaringen met het fullscreen SPB keyboard voor de Touch? En is dit freeware of moet je ervoor betalen?
Dat vind ik dus helemaal niets.. want je kan niet goed kijken waar je alles in toetst en als je klaar bent met typen moet je weer je scherm draaien.. pff

Ik gebruikte vroeger de McCune dark phonepad. Deze werkt prima grote knoppen voor je vingers en heeft ook woorden herkenning. Dus je hoeft niet steeds 3x te drukken voor een C bijvoorbeeld. En hij is er ook met een NL woordenboek. En gratis, prima dus.,,

Edit:
Hij staat ook in de begin post bij de toetsenborden
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1294343/0

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 233956 op 20-06-2008 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Harem.nl schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 14:57:
Dat vind ik idd het mooie eraan. Als iemand alleen nog even zou willen opnoemen wat de duidelijke kenmerken zijn van de snellere HTC touch of waar ik op moet letten zodat ik wel de 'snellere' koop dat weet ik igg zeker dat ik met de goede thuis kom :)
Ik zou een keer naar de HI winkel gaan, daar hebben ze hem vaak wel een voorbeeld staan die je kan probeeren. Met het menu etcetera. De menus die je daar ziet zijn allemaal windows mobile menus en die kan je bijna niet met de vingers gebruiken. Maar je kan alles aanpassen en der zijn 100den progjes om dit menu te kunnen veranderen.

Bijvoorbeeld SPB mobile shell .. is niet gratis maar wel erg makkelijk om erbij te hebben.
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/?nl

Verder heb je ook nog pointui 1.5 dat is bijna hetzelfde idee maar dan gewoon gratis.
http://www.pointui.com/

En check youtube voor de bewegende voorbeelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ben ik de enige die ERG veel moeite heeft met de nieuwe captcha methode van rapidshare? Ik ben nu al zo´n half uur bezig om een ROM te downloaden, maar het lukt me echt niet! Kan iemand heel misschien de nieuwe Surface ROM NL ergens online zetten of mag dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Investig8or
  • Laatst online: 21:29

Investig8or

What goes up, could come down

Helaas is mijn Touch niet meer wat hij geweest is :(
Er zaten laatst bubbeltjes onder het scherm, wat steeds erger werd. Toen zag ik dat er een protectie folie nog overheen leek te zitten, trok ik die eraf. Toen kwam het schermpje dus mee, of iig het touchscreen deel. Het scherm zelf werkt nog prima, maar ik kan niets meer invoeren. Ik heb HTC gebeld en daar kwam het advies om hem maar op te sturen ter reparatie. De dame aan de telefoon dacht wel dat het in de categorie "user-abuse" zou gaan vallen en dus geld zou kosten. Telefoon is 8 maanden oud en is zeer zorgvuldig behandeld.

Nou lees ik in dit topic dat er mensen de behuizing vervangen en dit touchscreen deel overzetten. Maar werkt het daarna dan wel? Ik wil even weten wat de mogelijkheden zijn om het eventueel zelf op te lossen. De onderdelen zijn niet kapot verder.

De oude SE t610 die ik nu gebruik is wel " terug naar de prehistorie" hoor :+

Idiocracy: it is real!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Investig8or schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 18:29:
Helaas is mijn Touch niet meer wat hij geweest is :(
Er zaten laatst bubbeltjes onder het scherm, wat steeds erger werd. Toen zag ik dat er een protectie folie nog overheen leek te zitten, trok ik die eraf. Toen kwam het schermpje dus mee, of iig het touchscreen deel. Het scherm zelf werkt nog prima, maar ik kan niets meer invoeren. Ik heb HTC gebeld en daar kwam het advies om hem maar op te sturen ter reparatie. De dame aan de telefoon dacht wel dat het in de categorie "user-abuse" zou gaan vallen en dus geld zou kosten. Telefoon is 8 maanden oud en is zeer zorgvuldig behandeld.

Nou lees ik in dit topic dat er mensen de behuizing vervangen en dit touchscreen deel overzetten. Maar werkt het daarna dan wel? Ik wil even weten wat de mogelijkheden zijn om het eventueel zelf op te lossen. De onderdelen zijn niet kapot verder.

De oude SE t610 die ik nu gebruik is wel " terug naar de prehistorie" hoor :+
Ik heb ook last van bubbles gehad maar dat was puur tussen het "glas /touchscreen en toestel zelf " dus nadat ik hem open had gemaakt en een nieuwe behuizing om alles heen had gedaan was dat ook weg

Het Toestel is ook zeer makkelijk uit elkaar te halen verder weet ik niet in hoeverre het probleem bij jouw eruit ziet en wat je er aan kan doen...maar misschien een fototje om te kijken ?

En ja dat werkt prima want het toucschreen gedeelte + het glas van het toestel zit in de front cover gelijmd die kan je er zo uithalen en de lint kabel (wat dus data op het scherm stuurd voor je touch) kan je losklikken dus je kan het scherm in ze geheel zo eruit halen

Edit : linkje naar een russian site , die stap voor stap laat zien hoe die uit elkaar kan
http://www.pdacenter.ru/razborka/razbor_htc_touch/

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 21-06-2008 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Investig8or

Investig8or

Mektheb schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 19:04:
[...]

Ik heb ook last van bubbles gehad maar dat was puur tussen het "glas /touchscreen en toestel zelf " dus nadat ik hem open had gemaakt en een nieuwe behuizing om alles heen had gedaan was dat ook weg

Het Toestel is ook zeer makkelijk uit elkaar te halen verder weet ik niet in hoeverre het probleem bij jouw eruit ziet en wat je er aan kan doen...maar misschien een fototje om te kijken ?

En ja dat werkt prima want het toucschreen gedeelte + het glas van het toestel zit in de front cover gelijmd die kan je er zo uithalen en de lint kabel (wat dus data op het scherm stuurd voor je touch) kan je losklikken dus je kan het scherm in ze geheel zo eruit halen

Edit : linkje naar een russian site , die stap voor stap laat zien hoe die uit elkaar kan
http://www.pdacenter.ru/razborka/razbor_htc_touch/
Bedankt voor de link :)

Het gaat niet om het deel van het scherm wat met flatkabel vastzit, maar een deel wat 4 contact puntjes heeft. Dat kwam samen met een beschermingsfolie los. Ik heb het idee dat die contactpuntjes het probleem zijn...

Ik zal even kijken of ik ergens die foto's kan plaatsen.

Poging 1:
Links de beschermfolie met rechts de achterkant van het schermdeel wat eraf is:
Afbeeldingslocatie: http://img109.mytextgraphics.com/photolava/2008/06/21/htc1-4axd392e6.jpeg

Links het touchscreen en rechts de rest van de telefoon:
Afbeeldingslocatie: http://img108.mytextgraphics.com/photolava/2008/06/21/htc2-4axd2ue67.jpeg

[ Voor 11% gewijzigd door Investig8or op 21-06-2008 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Kan iemand me vertellen in welke ROM de HTC Touchpad standaard zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Mijn MDA Touch lijkt nu alweer defect te zijn. Heb constant amper bereik. Waar ik voorheen vol bereik had in mijn slaapkamer, heb ik nu met geluk 1 puntje, maar vaak gaat ie netwerk zoeken. En het is niet alleen thuis, maar overal heb ik max 3 balkjes bereik en in mijn zak is hij het netwerk opeens kwijt.

Leuke telefoons, maar enorm kwetsbaar, krijg ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Investig8or schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 19:45:
[...]

Bedankt voor de link :)

Het gaat niet om het deel van het scherm wat met flatkabel vastzit, maar een deel wat 4 contact puntjes heeft. Dat kwam samen met een beschermingsfolie los. Ik heb het idee dat die contactpuntjes het probleem zijn...

Ik zal even kijken of ik ergens die foto's kan plaatsen.

Poging 1:
Links de beschermfolie met rechts de achterkant van het schermdeel wat eraf is:
[afbeelding]

Links het touchscreen en rechts de rest van de telefoon:
[afbeelding]
Dat kan inderdaad het probleem zijn ik weet niet of je een Ebay account heb ?
ik kon de covers op internet voor 99 euro kopen in europa en voor rond de 19,95 vanuit hongkong laten komen.

Want ze zullen dat onderdeed vast wel lost verkopen voor een redelijke prijs, want weet niet of je dit zelf zo opkan lossen met de onderdelen los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
smeerbartje schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 17:53:
Ben ik de enige die ERG veel moeite heeft met de nieuwe captcha methode van rapidshare? Ik ben nu al zo´n half uur bezig om een ROM te downloaden, maar het lukt me echt niet! Kan iemand heel misschien de nieuwe Surface ROM NL ergens online zetten of mag dat niet?
je moet even kijken je moet niet alle letter en tekens invoeren, maar enkel de letters en tekens waar een kat bij staat geloof ik. uiteindelijk moet je er maar 4 invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
dangerpaki schreef op zondag 22 juni 2008 @ 09:26:
[...]

je moet even kijken je moet niet alle letter en tekens invoeren, maar enkel de letters en tekens waar een kat bij staat geloof ik. uiteindelijk moet je er maar 4 invoeren.
Ah oke, thanks! Nu alleen nog de vraag naar een ROM waar de neiuwe HTC Touchpad T9 ingebakken zit.
Eerder had ik het al over de bijgeleverde programma's bij de Touch Dual. Daaronder zat ook dit megavette toetsenbord. Bijna alle programma's van de Touch Dual zijn inmiddels werkend op de Touch. Dit toetsenbord inmiddels ook, alleen er is een maar. Een .cab is er namelijk nog niet verschenen en je kan dit toetsenbord dan ook alleen krijgen via een bepaalde ROM. Maar dat neemt niet weg dat dit een heerlijk toetsenbord is met een echt Nederlands woordenboek én woordenvoorspelling.
Misschien even handig te vermelden WELK rom dat is. Het staat namelijk niet in de OP.

[ Voor 43% gewijzigd door smeerbartje op 22-06-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-05 07:14
DizzyWeb schreef op zondag 22 juni 2008 @ 00:06:
Mijn MDA Touch lijkt nu alweer defect te zijn. Heb constant amper bereik. Waar ik voorheen vol bereik had in mijn slaapkamer, heb ik nu met geluk 1 puntje, maar vaak gaat ie netwerk zoeken. En het is niet alleen thuis, maar overal heb ik max 3 balkjes bereik en in mijn zak is hij het netwerk opeens kwijt.

Leuke telefoons, maar enorm kwetsbaar, krijg ik het idee.
Ben je toevallig een Orange klant? Zo ja, dan zou het er aan kunnen liggen dat ze zijn begonnen met het overzetten van het netwerk van Orange naar T-mobile. Inprenciepe zou je toestel inmiddels ook automatisch over moeten springen naar het T-mobile netwerk, maar wellicht dat een andere orange mast dit blokkeert.

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Investig8or

Investig8or

Mektheb schreef op zondag 22 juni 2008 @ 00:08:
[...]

Dat kan inderdaad het probleem zijn ik weet niet of je een Ebay account heb ?
ik kon de covers op internet voor 99 euro kopen in europa en voor rond de 19,95 vanuit hongkong laten komen.

Want ze zullen dat onderdeed vast wel lost verkopen voor een redelijke prijs, want weet niet of je dit zelf zo opkan lossen met de onderdelen los
Ebay kan ik idd wel even op kijken. Zat er bij die cover ook het schermpje met die connectorkabel eraan? Want dan is 20 euro niet duur. Dan kan ik gelijk een andere kleur nemen (neem aan dat die bestaat...)
Ik ga even zoeken, bedankt zover (opsturen kost volgens mij bijna net zoveel als een cover...niet de moeite dan).

edit: wat ik moet hebben is de digitizer, eventueel met cover.

[ Voor 11% gewijzigd door Investig8or op 22-06-2008 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

vlijmen schreef op zondag 22 juni 2008 @ 13:27:
[...]

Ben je toevallig een Orange klant? Zo ja, dan zou het er aan kunnen liggen dat ze zijn begonnen met het overzetten van het netwerk van Orange naar T-mobile. Inprenciepe zou je toestel inmiddels ook automatisch over moeten springen naar het T-mobile netwerk, maar wellicht dat een andere orange mast dit blokkeert.
Nee, ik ben T-Mobile klant. Het lijkt er een beetje op alsof de radio het nu al begint te begeven. Maar blijft raar, vol bereik hebben, toestel in je zak steken, geen bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Investig8or schreef op zondag 22 juni 2008 @ 15:56:
[...]

Ebay kan ik idd wel even op kijken. Zat er bij die cover ook het schermpje met die connectorkabel eraan? Want dan is 20 euro niet duur. Dan kan ik gelijk een andere kleur nemen (neem aan dat die bestaat...)
Ik ga even zoeken, bedankt zover (opsturen kost volgens mij bijna net zoveel als een cover...niet de moeite dan).

edit: wat ik moet hebben is de digitizer, eventueel met cover.
Nee de cover was echt alleen de behuizing met de knopjes , jij moet in ditgeval gewoon een kant en klaar schermpje hebben daar zit de lint kabel aan ;) :D succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
nou vervolg op het verhaal van de reparatie die nie tuitgevoerd was. gesproken met een aardige kerel van tmobile en ik heb uiteindleijk door mijn presonlijke situatie voor elkaar gekregen dat het toestel aan deur omgewisseld zou worden.

gisteren kwam de koerier. helaas was er wat fout gegaan en kreeg ik een wit toestel opgestuurd. niet handig dus. niet aangenomen.

gelijk gebeld werd netjes terug gebeld en vandaag al krijg ik dus de zwarte opgestuurd. ik hoop dat het een 256mb versie is. de witte was dat geloof ik wel. want de gast aan de tel sprak over de touch plus. hopelijk krijg ik nu een zwarte met meer geheugen. zou mooi zijn. fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zep
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-05 12:11

zep

ik heb sinds vanochten ook een htc touch

nu heb ik s2u2 geinstaleerd

maar als hij ik op de uittoets druk dan gaat het scherm uit en de toetsen op bloking
drukik weer op de aan uit toets dan komt er een mooi s2u2 scherm en ik schuif het blokje dan open en daar reageert die dan wel op want het scherm verdwijnt en dan krijg ik dus mijn home screen maar hier moet ik hem nog een keer unlocken op de normale windows manier weet iemand een oplosing hier vooor

zep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262441

dan moet je die windows toetsenblokkering gewoon uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg heel vaak de medling
Het toestel heeft weinig geheugen beschikbaar. Stop programmas die niet worden gebruikt blabla

Kan je dit ook uitzetten ? Want ik krijg deze melding al waneer alleen htc home is opgestart.. beetje vaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:42

KneoK

Not in a million lightyears

zep schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 19:28:
ik heb sinds vanochten ook een htc touch

nu heb ik s2u2 geinstaleerd

maar als hij ik op de uittoets druk dan gaat het scherm uit en de toetsen op bloking
drukik weer op de aan uit toets dan komt er een mooi s2u2 scherm en ik schuif het blokje dan open en daar reageert die dan wel op want het scherm verdwijnt en dan krijg ik dus mijn home screen maar hier moet ik hem nog een keer unlocken op de normale windows manier weet iemand een oplosing hier vooor

zep
Batterystatus heeft ook een optie om automatisch op Today scherm te komen en dan het toestel te locken. Als je die optie uitzet in Batterystatus dan heb je dat probleem dus niet meer. Nu had ik Batterystatus sowieso al nodig en vond die optie achteraf pas, maar als het je niet op de normale manier lukt dan kun je dat overwegen.

@Kima >>>Je installeert programma's toch wel op een flashdisk he ? En niet op het toestel zelf ? Want dan wordt er ook meer conventioneel geheugen ingenomen. Ook cache van IE en de map van je foto's verplaatsen naar je flashdisk is erg aan te raden.

[ Voor 12% gewijzigd door KneoK op 25-06-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
nou de nieuwe mda touch die ik het gehad van tmobile heeft dus hetzelfde probleem als de vorige. ik krijg vervorming in het beeld als ik erop druk. dat is natuurlijk niet de bedoeling.

weer contact gehad met tmobile. kon het toestel omwisselen. of toch opsturen en ze zouden kijken of het een probleem was dat met het design te maken had en dan zouden ze een gepaste oplossing zoeken. zal denk ik dit gaan doen binnenkort.

want weer omwisselen geeft niet de garantie dat ik eentje krijg zonder ditzelfde probleem.

al met al wel teleurgesteld maar anderzijds vind ik dat tmobile het tot nu toe heel netjes aan het oplossen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yes dat had ik al gedaan .. weet iemand wat betere instellingen voor advanced config of iets in die geest ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248725

moet je audio beheer eerst scannen ofzo?
ik heb 2 mp3's op mijn touch gezet en 1 staat wel in audio beheer en de ander niet :?

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 248725 op 26-06-2008 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-05 20:08

Knud

Sandvich

Als ik me niet vergis, moet je hem inderdaad in je "bibliotheek" toevoegen.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.wjca
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-05 07:34
Hoi,

Ik heb ook een HTC Touch waar ik heel blij mee ben/was

Opeens deed de verbinding met mijn provider het niet meer, niet leuk maar omdat ik de toestel zelf heb gekocht (nou ja gekregen van me pa, lieve papa _/-\o_ ) heb ik kontakt gemaakt met HTC voor oplossingen, toestelletje is naar belgie gegaan en na een week was die weer terug en deed die het weer. De antenne was kapot zeiden ze (welke antenne?) anyway tot mijn verbazing bleek de telefoon van binnen helemaal vervangen te zijn en een upgrade te hebben gehad(meer ram en zo).
Kosten Eur 0.00

Na wat spellen deed opeens mijn scherm het niet meer, hoe hard ik ook drukte niks reageerde, hard reset gedaan etc. maar hellaas hij deed het niet (mijn plezier daalde erg), weer kontakt en weer naar belgie, gerepareerd en hij doet het weer.
Kosten EUR 0.00

Opeens weer reageerde het scherm niet, snot verdrie. ik harde reset, geen geluk, batterij eruit kijken naar me IMEI nummer en zo en batterij er weer in , verrek het scherm reageert weer???

Maar nu bemerk ik nog steeds dat ik regelmatig weer opnieuw moet uitlijnen (het scherm) en dat is echt om de aantal dagen, erg vervellend.

Heeft iemand hier mee ervaring? en eventueel ideeen?
Anders neem ik weer kontakt met HTC en laat ze weer een reperatie uitvoeren, misschien.

Apperaatje is niet overclockt of zo

Mvg,

Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edddy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-05 13:57
Ik ben sinds een week ook een eigenaar van de htc touch. nou zit ik met het volgende. Als ik b.v. word start en het scherm is wit dan lijkt het of er nog een soort laagje over het schermpje zit. Het schermpje is niet helemaal helder. Letters zien er niet zo scherp uit. (cleartype staat uit)

De bescherm folie is er al af. Ik heb het schermpje ook al een aantal keer schoon gemaakt. Hebben meer mensen hier "last" van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266664

Ik heb SPB Mobile Shell geprobeerd maar ik was er niet tevreden over. Heb het verwijderd, maar het lettertype dat bij het thema werd geleverd, krijg ik niet verwijderd. Het staat in de directory Windows\Lettertypen. Het zijn drie files (neue helvetica) en als ik ze probeer te verwijderen wordt gemeld dat dit niet kan omdat ze mogelijk in gebruik zijn.
Ik wil dit lettertype verwijderen omdat het in de kleinste weergave slecht leesbaar is. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232949

He ik ben erg tevreden geweest over dit toestel. Het heeft mij enthousiast gemaakt voor HTC. Het was ook mijn eerste smartphone met Windows Mobile (niet gek voor een Mac user!)
Maar het is tijd te rommelen met een nieuw speeltje!
Ik ga nu voor een HTC Diamond. Weet iemand hoe ik makkelijk data over kan zetten op mijn computer die nu op de telefoon wordt bewaard? Ik kan namelijk wel een hard reset doen als alles er af is. Ik heb de nieuwe nog niet en de oude is waarschijnlijk sneller weg dan dat ik de nieuwe heb!

Suggesties over hoe het beste leeg maken van de phone voor wederverkoop?

Alvast enorm bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ik heb sinds kort een nieuwe auto met een Nokia bluetooth carkit. Soms werkt de verbinding wel goed en soms niet. Erg vreemd. In alle gevallen hoor ik "de andere kant" perfect. Soms horen zij mij echter niet of HEEL slecht. Als ik dan ophang en nogmaals terugbel, dan werkt het wel. Iemand die weet waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234197

Hoi,

ik hoop dat er hier iemand is die me een tip kan geven hoe ik het volgende kan oplossen.
Ik heb dus ook een Touch, hij werkt zoals hij moet behalve op 1 dingetje sinds begin deze week..
Op de hoofdpagina heb je onder de klok bij de touch een meldings venster van het aantal ongelezen sms'en.. Nu heb ik daar sinds kort 1 ongelezen boodschap staan terwijl als ik ga kijken in de inbox er geen ongelezen berichten heb.
Krijg ik nu nog een sms dan zegt hij natuurlijk dat het er 2 zijn.. 8)7
Ik snap het niet.. kan ik die teller ergens resetten?

Ik heb al eens geprobeerd alle berichten over te zetten naar een andere map. maar geen resultaat..

Het is geen ramp maar het is toch leuker als alles correct werkt..

Thx..

Update: Nu staan er 2 ongelezen boodschappen. 1 zie ik staan in de sms inbox, kan hem lezen, maar hij blijft als ongelezen staan ook al zeg ik dat hij hem als gelezen moet markeren... :/

N.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 234197 op 03-07-2008 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248725

klopt het dat alles afsluit wanneer je het scherm uitzet?
wmp bv.
ik dacht dat dit eerst wel lukte namelijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217443

Havocnl schreef op zondag 08 juni 2008 @ 00:41:
[...]

Mijn gok gaat naar de 2.26.114.3 officiële update van HTC (en ook bij T-Mobile te downloaden via http://member.htc.com/ruu...e/TMobileElfWM6-TMNL.aspx)
Vraag 1,
Nu Orange is overgenomen door T-Mobile, kunnen Orange klanten hier ook gebruik van maken?
Want dit lijkt me wel wat?.

Vraag 2,
Ik ben onlangs 2 x in Duitsland geweest.
En toen zag ik voor het witte vierkantje met G een soort van witte kestboom staan, weet iemand wat dat betekend? door het reizen in Duitsland had ik dit symbool bij meerdere providers.

Ik heb hier wel een afbeelding van, maar weet niet hoe ik dit moet plaatsen in dit fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Anoniem: 248725 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:43:
klopt het dat alles afsluit wanneer je het scherm uitzet?
wmp bv.
ik dacht dat dit eerst wel lukte namelijk :?
Nee, bij mij blijft alles dan gewoon draaien. Gelukkig wel zeg ;)
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste