Hoi,
Ik heb ook een HTC Touch waar ik heel blij mee ben/was
Opeens deed de verbinding met mijn provider het niet meer, niet leuk maar omdat ik de toestel zelf heb gekocht (nou ja gekregen van me pa, lieve papa

) heb ik kontakt gemaakt met HTC voor oplossingen, toestelletje is naar belgie gegaan en na een week was die weer terug en deed die het weer. De antenne was kapot zeiden ze (welke antenne?) anyway tot mijn verbazing bleek de telefoon van binnen helemaal vervangen te zijn en een upgrade te hebben gehad(meer ram en zo).
Kosten Eur 0.00
Na wat spellen deed opeens mijn scherm het niet meer, hoe hard ik ook drukte niks reageerde, hard reset gedaan etc. maar hellaas hij deed het niet (mijn plezier daalde erg), weer kontakt en weer naar belgie, gerepareerd en hij doet het weer.
Kosten EUR 0.00
Opeens weer reageerde het scherm niet, snot verdrie. ik harde reset, geen geluk, batterij eruit kijken naar me IMEI nummer en zo en batterij er weer in , verrek het scherm reageert weer???
Maar nu bemerk ik nog steeds dat ik regelmatig weer opnieuw moet uitlijnen (het scherm) en dat is echt om de aantal dagen, erg vervellend.
Heeft iemand hier mee ervaring? en eventueel ideeen?
Anders neem ik weer kontakt met HTC en laat ze weer een reperatie uitvoeren, misschien.
Apperaatje is niet overclockt of zo
Mvg,
Willem