Niemand verder wat gehoord van de cashback van saturn en samsung?Vjenne-ICT schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:33:
Iemand de CASHBACK van SATURN en SAMSUNG al gehad? Ik heb na bijna een maand nog steeds niks ontvangen......!?!
Het gaat o 650 euro totaal, dus zit erw el met smart op te wachten! Zijn de beide clubs per telefoon tge bereiken? Ik kan zo niks vinden wat betreft telefoonnummers.
Hebben jullie t nu over Earth of over Planet Earth? Ik las namelijk dat er van Planet Earth 2 versies zijn: eentje op 1080p en eentje op 1080i.
Misschien dat de 1080i de veroorzaker is van t geknipper?
Er bestaat nogal wat twijfel over de 1080p versie. Er werd gezegd dat dit n drukfout zou zijn en dit 1080i zou zijn.
Kan iemand dit checken door te kijken wat er wordt aangegeven in t scherm? Moet je wel n tv hebben die de inkomende resolutie aangeeft natuurlijk.
Misschien dat de 1080i de veroorzaker is van t geknipper?
Er bestaat nogal wat twijfel over de 1080p versie. Er werd gezegd dat dit n drukfout zou zijn en dit 1080i zou zijn.
Kan iemand dit checken door te kijken wat er wordt aangegeven in t scherm? Moet je wel n tv hebben die de inkomende resolutie aangeeft natuurlijk.
Ik heb al vele discussies hierover gelezen, het gebeurt bij alle versies van EArth en Planet Earth op Blu-ray, de BBC heeft eerste gezegt dat het komt door storingen door radio's in de buurt van de camera's maar aangezien de HD uitzendingen op gewone HD tv kanalen het probleem niet kende bleek als snel dat het ligt aan de Blu-ray's die ze gewoon hebben verknalt bij het maken.
Ben benieuwd of de hd-dvd versie dit ook heeft. (ff kijken of ik die ergens goedkoop op de kop kan tikken, aangezien mn 3 laatst bestelde hd-dvd's 7 euro p.st moesten kosten lol)1shot1kill schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 00:23:
Ik heb al vele discussies hierover gelezen, het gebeurt bij alle versies van EArth en Planet Earth op Blu-ray, de BBC heeft eerste gezegt dat het komt door storingen door radio's in de buurt van de camera's maar aangezien de HD uitzendingen op gewone HD tv kanalen het probleem niet kende bleek als snel dat het ligt aan de Blu-ray's die ze gewoon hebben verknalt bij het maken.
hehe Goeie shit is dat he ?Ferry34 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:25:
[...]
Ben benieuwd of de hd-dvd versie dit ook heeft. (ff kijken of ik die ergens goedkoop op de kop kan tikken, aangezien mn 3 laatst bestelde hd-dvd's 7 euro p.st moesten kosten lol)
Heb deze week alleen al 20 HD DVD's besteld
Een deel bij play.com , deel amazon.co.uk en een deeltje bol.com.
Groot deel hangt tussen de 5,5 tot 6,5 euro.

Een deel bij play.com , deel amazon.co.uk en een deeltje bol.com.
Groot deel hangt tussen de 5,5 tot 6,5 euro.
Net gebeld en binnen twee weken zou het op de rekening moeten staan! Ik ben benieuwd! Men zei nog wel dat men een veel groter aantal had ontvangen dan verwacht, dus ook een langere verwerkingstijd...........Anoniem: 136078 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:12:
[...]
Je moet de Saturn helpdesk bellen, 043 880 01 46. Bij mij zeiden ze dat ik in het systeem sta en dat het eraan komt ( na 3,5 week).
Verder heb ik vandaag nog Saturn gebeld voor mijn 46LEa656. Ik heb goed nieuws!!!. Ze verwachten deze week de eerste lading. Hoop dat ik hem deze week nog binnen krijg na ruim 1 maand wachten. Daarna kan ik pas de Samsung cashback invullen....
Al andere mensen mensen de cashback van SAMSUNG terug gehad? Ik wacht daar ook al 4 weken op!
@Hasemike, ik heb nog een site gevonden met settings.
http://www.hdtvtest.co.uk/Samsung-LE40A656/Settings.htm
http://www.hdtvtest.co.uk/Samsung-LE40A656/Settings.htm
Anoniem: 266849
Als een complete nieuweling op het gebied van tv's kom ik jullie om hulp vragen.
Ik kan over twee weken een tv gaan kopen die geschikt is om de PC op aan te sluiten, om m'n 360 aan te sluiten en gewoon TV te kijken. Mijn budget ligt rond de 500 euro en ik ben benieuwd wat voor televisie jullie mij aan kunnen raden.
Ik kan over twee weken een tv gaan kopen die geschikt is om de PC op aan te sluiten, om m'n 360 aan te sluiten en gewoon TV te kijken. Mijn budget ligt rond de 500 euro en ik ben benieuwd wat voor televisie jullie mij aan kunnen raden.
Anoniem: 256899
Ik heb zelf geen blu-ray, maar ik denk dat ik wel weet waarom het nietNico111 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:25:
Ik kijk blu ray op mijn Le40a552 via de PS3. Ik had de 24p functie aan staan op de playstation. Nu ging ik Earth op blu-ray kijken op 24Hz. Bij sommige stukjes zag ik het beeld knipperen. Nu heb ik de 24p functie uitgezet en kijk het nu op 60Hz en het geknipper is minder geworden, maar niet helemaal weg.
Ik snap niet dat ze films maken met 24 beelden per seconde. Dit is toch veel te weinig
soepel afspeelt. Je moet altijd afspelen op het formaat waarop het
video-materiaal is opgenomen. In dit geval is dat dus 50Hz. Ik weet alleen
niet of de playStation dat kan.
Verder is het handig als je het volgende weet.
Films die in de bioscoop draaien worden allemaal analoog opgenomen op
filmrol. Ze worden opgenomen met een snelheid van 24 beelden per seconde.
Bij transfer van deze beelden naar blu-ray resulteert dat dus in
een 1080p@24Hz formaat. Als de transfer tenminste goed wordt gedaan.
Voor TV opnames, zoals Earth, geldt een ander verhaal. Als het een
Europese cameraploeg is, dan worden de beelden digitaal opgenomen
in 1080i@50Hz. Dit zijn dus 50 halfbeelden (interlaced) per seconden.
Netto is dat dus 25 volbeelden per seconde.
Is het echter een Amerikaanse of Japanse filmploeg, dan wordt er opgenomen
met 1080i@60Hz. Dit zijn dus 60 halfbeelden (interlaced) per seconden.
Netto is dat dus 30 volbeelden per seconde.
Zoals ik al eerder zei is Earth opgenomen door een Europese filmploeg
en moet je dus op 50Hz afspelen.
De film Earth is opgenomen in 1080p. Ik heb mijn PS3 ingesteld dat hij automatisch kiest. Als de film dus opgenomen is in 24p dan zend hij dit zoals bij Earth ook uit in 24p.Anoniem: 256899 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:00:
[...]
Ik heb zelf geen blu-ray, maar ik denk dat ik wel weet waarom het niet
Onzin, Earth is gewoon een 24p Blu-ray en aangezien de 552 helaas geen goede 24p-playback heeft zal het nooit tot een soepele weergave komen, hoé je je tv ook in zal stellen, schokjes zal je altijd blijven zien.Anoniem: 256899 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:00:
[...]
Nickname does not reflect reality
Ik weet niet of dit de geschikte topic is voor mijn vraag maar ik had graag geweten of de samsung LE40A556 een goed model is en of dit model Full HD? Omdat ik op de website het logo HD ready zie staan maar dan wel de resolutie 1920x1080 zie staan. En in de winkel staat er op het scherm Full HD. Nu is mijn vraag of er iemand iets meer weet ivm dit model en of het een goed model is dat zijn prijs kwaliteit waard is.
Hartelijk dank
Hartelijk dank
Of je leest eerst even de hele thread zodat je ziet dat het aan de Blu-ray van Earth ligt.Anoniem: 256899 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:00:
[...]
Ik heb zelf geen blu-ray, maar ik denk dat ik wel weet waarom het niet
Ik heb gisteren een Digitenne Starterskit gekocht voor mijn LE37M86. Een beetje een gok, want op internet lees ik dan weer dat de starterskit het wél doet op deze tv, en dan lees ik weer dat het niet werkt. Helaas ervaar ik dat het niet werkt...Iemand een tip?
Wat heb ik al gedaan:
-smartcard en abonnement is geactiveerd
-antenne op verschillende plekken gezet
-apparatuur gecheckt op beschadigingen
Ik ontvang overigens helemaal niets. Ook geen zogenaamde 'gratis' zender waar ik hier en daar over lees.
Wie helpt?
Wat heb ik al gedaan:
-smartcard en abonnement is geactiveerd
-antenne op verschillende plekken gezet
-apparatuur gecheckt op beschadigingen
Ik ontvang overigens helemaal niets. Ook geen zogenaamde 'gratis' zender waar ik hier en daar over lees.
Wie helpt?
Ok. Ik probeerde alleen maar te helpen. Ik zelf heb ook een 552 Samsung. Weet je zeker dat dieBrad Pitt schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:48:
[...]
Onzin, Earth is gewoon een 24p Blu-ray en aangezien de 552 helaas geen goede 24p-playback heeft zal het nooit tot een soepele weergave komen, hoé je je tv ook in zal stellen, schokjes zal je altijd blijven zien.
24p niet werkt. Is het beeld dan ook met andere Blu-rays schokkerig in 24p? Als dat zo is, dan
is het echt een misbaksel van een TV.
Er staat "HD ready 1080p" op. Dit wil zoveel zeggen als dat de TV 1080p@50Hz en 1080p@60HzRme schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:06:
Ik weet niet of dit de geschikte topic is voor mijn vraag maar ik had graag geweten of de samsung LE40A556 een goed model is en of dit model Full HD? Omdat ik op de website het logo HD ready zie staan maar dan wel de resolutie 1920x1080 zie staan. En in de winkel staat er op het scherm Full HD. Nu is mijn vraag of er iemand iets meer weet ivm dit model en of het een goed model is dat zijn prijs kwaliteit waard is.
Hartelijk dank
aan kan. Het is dus een full HD scherm. Of hij ook goed is weet ik niet.
Ik heb een vraagje over de firmware. Ik ben sinds eergisteren in het bezit van een 46A656. Nu las ik hier dat de nieuwste firmware versie 1007.2 is. Nu heb ik net gekeken in het service menu en kwam ik de volgende cijfers tegen:
T-PRLPEUS - 1002.0
T-PRLPEUMD - 1009.0
T-PERLDEUC - 1011.0
Is dit een nog nieuwere versie? Zijn er meer mensen met deze firmware?
T-PRLPEUS - 1002.0
T-PRLPEUMD - 1009.0
T-PERLDEUC - 1011.0
Ik las dat ook ja. die wil ik ook hebben
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
@ Resinman
Die firmware is ook al voorbijgekomen op andere forums. Dus ja, dat is voorlopig de nieuwste.
Weet alleen niet wat er verbeterd/veranderd is met deze versie. Ook is hij nergens te krijgen...
@ DaOzzie
Zelfs zonder het 'pakket' moet je de gratis zenders kunnen ontvangen via een antenne.
Als dat niet lukt, zijn er twee mogelijkheden over: De tuner is kapot of je antenne is te zwak.
Zeer waarschijnlijk is de laatste optie bij jou van toepassing.
Die firmware is ook al voorbijgekomen op andere forums. Dus ja, dat is voorlopig de nieuwste.
Weet alleen niet wat er verbeterd/veranderd is met deze versie. Ook is hij nergens te krijgen...
@ DaOzzie
Zelfs zonder het 'pakket' moet je de gratis zenders kunnen ontvangen via een antenne.
Als dat niet lukt, zijn er twee mogelijkheden over: De tuner is kapot of je antenne is te zwak.
Anoniem: 235102
De 552 spéélt uiteraard wel gewoon 24p content af, maar niet met een veelvoud van 24fps dus zal inderdaad bij elke 24p Blu-ray lichtjes schokken. Zou voor mij inderdaad reden genoeg zijn om een 6-serie te nemen. Als je nooit Blu-ray afspeelt of je ziét dat geschud niet is het een prima tv ;-)Anoniem: 256899 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:31:
[...]
Ok. Ik probeerde alleen maar te helpen. Ik zelf heb ook een 552 Samsung. Weet je zeker dat die
24p niet werkt. Is het beeld dan ook met andere Blu-rays schokkerig in 24p? Als dat zo is, dan
Jeej, gister heb ik mijn LE46A656 op kunnen halen bij saturn hoofddorp, als het goed is zijn de meeste tv's binnen volgens de verkoper dus ik vermoed dat er meer mensen blij gaan worden dit weekend en volgende week.
Het heeft dus een maandje geduurd maar dan heb je ook wel wat, ik zit op ongeveer 2.5 meter afstand met mijn ogen maar vind het absoluut niet te groot. Het is juist een mooi formaat om een beetje in de film op te gaan, tv kijken viel mij ook nog erg mee (Ziggo digitaal) had namelijk veel erger verwacht. Mijn HTPC moest ik nu alleen wel aansluiten via D-Sub i.p.v. DVI, DVI->HDMI kabel komt binnenkort nog wel een keer net als een wandsteun.
De eerste indrukken zijn in ieder geval positief
Het heeft dus een maandje geduurd maar dan heb je ook wel wat, ik zit op ongeveer 2.5 meter afstand met mijn ogen maar vind het absoluut niet te groot. Het is juist een mooi formaat om een beetje in de film op te gaan, tv kijken viel mij ook nog erg mee (Ziggo digitaal) had namelijk veel erger verwacht. Mijn HTPC moest ik nu alleen wel aansluiten via D-Sub i.p.v. DVI, DVI->HDMI kabel komt binnenkort nog wel een keer net als een wandsteun.
De eerste indrukken zijn in ieder geval positief
Anoniem: 118518
Waarom kijken naar de firmware, je moet genieten van het beeld dat hij geeft.Resinman schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 21:08:
Ik heb een vraagje over de firmware. Ik ben sinds eergisteren in het bezit van een 46A656. Nu las ik hier dat de nieuwste firmware versie 1007.2 is. Nu heb ik net gekeken in het service menu en kwam ik de volgende cijfers tegen:
T-PRLPEUS - 1002.0
T-PRLPEUMD - 1009.0
T-PERLDEUC - 1011.0
Als je tv goed is wat kan de firmware je dan bommen.
Genieten van je tv en niet zoeken naar mankementen.

.
Weten we dat ook weer, bedanktcornfed99111 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:48:
@ Resinman
vorige week woensdag de Samsung LE37A656 gekocht voor 1399€ (duur maar die winkel regelt al onze tv-zaken al 25 jaar en ze bieden dan ook veel meer dan een online dealer)
ze hadden hem niet op voorraad dus zou ik hem deze maandag hebben (hopelijk)
ik had graag een groter model gezien maar hij moest in een antieke kast van 95cm op 63cm passen.
dit is zelfs niet mogelijk met de staander dus hebben we er een beugel bijgekocht om hem in de kast op de hangen.
hopelijk is hij alles wat ik er van verwacht en leveren ze hem maandag
ik had graag een groter model gezien maar hij moest in een antieke kast van 95cm op 63cm passen.
dit is zelfs niet mogelijk met de staander dus hebben we er een beugel bijgekocht om hem in de kast op de hangen.
Komen ze hem voor dat geld ook elke week even afstoffenchosen1 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 11:18:
vorige week woensdag de Samsung LE37A656 gekocht voor 1399€ (duur maar die winkel regelt al onze tv-zaken al 25 jaar en ze bieden dan ook veel meer dan een online dealer)
Ik vind dat je deels wel gelijk hebt, maar ik vind ook dat er wel vaak mankementen zijn.Anoniem: 118518 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 10:17:
[...]
Waarom kijken naar de firmware, je moet genieten van het beeld dat hij geeft.
Als je tv goed is wat kan de firmware je dan bommen.
Genieten van je tv en niet zoeken naar mankementen.![]()
.
Echter, wat ik steeds blijf herhalen: mensen, ga de tv van je keuze echt testen in de winkel met de apparatuur van thuis. Neem mee die dvd's, games en blu-ray's.
Vreemd genoeg zie ik dat zelden (lees : nooit) gebeuren en eenmaal thuis gekomen ziet men judder terwijl ze dachten dat de tv 24p deed.
Specs zeggen niet zoveel. Jullie denken toch niet echt dat n A656 n contrast heeft van 50.000:1?
dat niet maar ze stellen de kleuren in, scannen op zenders, plaatsen hem hier, ...Nico111 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 11:43:
[...]
Komen ze hem voor dat geld ook elke week even afstoffen
+ we hebben 4 jaar garantie ipv 2
Ik heb ookeen Samsung Le37 a552 , ik heb tot nu toe nog niks kunnen ontdekken van schokken ?
Ik speel het af via me Ps3 op 1080P of via me mediacenter op 1080P
heb wel is dat hij de frames de film niet helemaal juist weergeeft maar dat is meer de "focus" hij loopt langs een riette muur en dan kan die het riet niet helemaal strak weergeven en lijkt het een waas
Maar ben er tot nu toe wel erg tevreden over ook Hd-DVD via mijn Toshiba Ep-10 speeld hij prima op 1080P af
Ik ga toch maar is die dvd van Earth halen om te kijken hoe dat nou eruit ziet of bevalt etc, al met al ben ik er toch blij mee voor die 1000euro
Ik speel het af via me Ps3 op 1080P of via me mediacenter op 1080P
heb wel is dat hij de frames de film niet helemaal juist weergeeft maar dat is meer de "focus" hij loopt langs een riette muur en dan kan die het riet niet helemaal strak weergeven en lijkt het een waas
Maar ben er tot nu toe wel erg tevreden over ook Hd-DVD via mijn Toshiba Ep-10 speeld hij prima op 1080P af
Ik ga toch maar is die dvd van Earth halen om te kijken hoe dat nou eruit ziet of bevalt etc, al met al ben ik er toch blij mee voor die 1000euro
Bedankt voor je reactie. Om één of andere reden ontvang ik nu wel een aantal zenders (waaronder de nl's en belgische publieke omroepen, rtl 8, veronica en private spice, en wat radiozenders), maar nog niet allemaal. De kwaliteit vind ik behoorlijk goed, signaal is rond de 40. Buiten zetten schiet weinig op. Heb ik dus een gare antenne ?cornfed99111 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:48:
@ DaOzzie
---------------------------
Deels opgelost, ik miste wat 'bouqetten' en heb die handmatig opgezocht. Nu mis ik nog één bouquet, welke op kanaal 57 zit. Als ik die handmatig zoek loopt de TV vast. HOe los ik dit op?
[ Voor 13% gewijzigd door DaOzzie op 05-07-2008 16:21 ]
Nou dat is toch helemaal prima! De een is sowieso wat vatbaarder voor de 24p-judder dan de ander. Bij elke regio 1 DVD zou je het ook moeten zien hè. En daar klagen ook weinig mensen over. Niet er naar gaan zoéken, gewoon lekker genieten van de tv! Trouwens, de Planet Earth Blu-ray heeft wel beelden er op staan die afkomstig zijn van verschillende types camera's en met verschillende resoluties en staat niet bekend als zijnde de meeste vloeiend afspelende disc die er is. Mócht deze wel schokjes laten zien hoeft dat niet persé aan je tv te liggen... Deze Blu-ray staat daar om bekend dus hecht hier niet teveel waarde aan...Mektheb schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 12:26:
Ik heb ookeen Samsung Le37 a552 , ik heb tot nu toe nog niks kunnen ontdekken van schokken ?
Nickname does not reflect reality
Ja dat verbaasd me natuurlijk niks dat de 1 het wel kan hebben de ander niet bedoel blijft toch massa productie he en tegenwoordig is kwaliteit vaak ver te zoeken , maar ben inderdaad erg tevreden hij is voor op de slaapkamer voor een filmpje en wat tv savonds in bedBrad Pitt schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 13:18:
[...]
Nou dat is toch helemaal prima! De een is sowieso wat vatbaarder voor de 24p-judder dan de ander. Bij elke regio 1 DVD zou je het ook moeten zien hè. En daar klagen ook weinig mensen over. Niet er naar gaan zoéken, gewoon lekker genieten van de tv! Trouwens, de Planet Earth Blu-ray heeft wel beelden er op staan die afkomstig zijn van verschillende types camera's en met verschillende resoluties en staat niet bekend als zijnde de meeste vloeiend afspelende disc die er is. Mócht deze wel schokjes laten zien hoeft dat niet persé aan je tv te liggen... Deze Blu-ray staat daar om bekend dus hecht hier niet teveel waarde aan...
Verder kijk ik echt tv op een 40" op zolder of beneden bij me ouders op een 46"
Dus in die zin kan het me ook niet echt baten als het moeilijk zou gaan met sommige films, maar als het verholpen kan worden doe ik dat graag
thanks for the input
Ik heb hier nog geen problemen gevonden met 24p op mijn LE40A552.Anoniem: 256899 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:31:
[...]
Ok. Ik probeerde alleen maar te helpen. Ik zelf heb ook een 552 Samsung. Weet je zeker dat die
Anoniem: 262968
Ik heb de ''normale'' versie van de DVD EARTH als ik die draai met mijn normale dvd speler heb ik met name bij opnames vanuit de lucht (van vogels etc.) Of bij closeup opnames inderdaad schokkerige beelden... ligt niet aan je tv... want andere discs zijn goed!
Ik heb sinds een maandje ofzow mij LE40552, Hij bevalt me super!! Toen ik van de week mijn dvd wilde verwisselen, en dicht op het beeld stond. Zag ik (bij zwart scherm) een dode (groene) Pixel. Heb gelijk de rest van het scherm even bekeken. maar dat is de enige die ik kan ontdekken. Omdat ik meer dan 3 meter van mn scherm afzit en je em alleen ziet bij zwart beeld valt hij niet op..
Wat is verstandig?.... met 1 dode pixel terug naar de winkel, of lekker laten zitten als hij niet opvalt......
Wat is verstandig?.... met 1 dode pixel terug naar de winkel, of lekker laten zitten als hij niet opvalt......
Heeft jouw tv dan niet het bekende out-of-focus probleem, waarin de tv sommige achtergronden als ruis ziet en dit niet scherp stelt?Mektheb schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 12:26:
Ik heb ookeen Samsung Le37 a552
Ook daar is een nieuwe firmware voor.
Iemand de CASHBACK van SATURN en SAMSUNG al gehad? Ik heb na meer dan een maand nog steeds niks ontvangen......!?!
Het gaat o 650 euro totaal, dus zit er wel met smart op te wachten!
SATURN gebeld en die zeggen dat ik in het systeem sta en dat het binnen 2 weken word uitbetaald, maar SAMSUNG geeft mij geen antwoord op mijn vraag. men zegt dat het via het hoofdkantoor loopt en meer konden ze niet zeggen.
Wacht al vanaf 3 juni 2008! Meerdere mensen die zo lang al wachten of zijn er mensen die beide bedragen al retour hebben ontvangen?
SATURN gebeld en die zeggen dat ik in het systeem sta en dat het binnen 2 weken word uitbetaald, maar SAMSUNG geeft mij geen antwoord op mijn vraag. men zegt dat het via het hoofdkantoor loopt en meer konden ze niet zeggen.
Wacht al vanaf 3 juni 2008! Meerdere mensen die zo lang al wachten of zijn er mensen die beide bedragen al retour hebben ontvangen?
Jongens geduld, het komt heus wel goed met die aktie.
Zodra ik weet dat ik een dode pixel heb gaat hij terug ook al zou ik hem niet zien, het hoort niet. Maar goed, zo ben ikAnoniem: 262968 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 00:06:
Anoniem: 240966
Hallo,
Ik heb een Samsung LCD-TV, de le32s8. Deze is aangesloten op mijn Stereo setje voor beter geluid.
De Stereo is met de TV verbonden dmv een tulp kabel, 2x male.
Dit werkte tot gister altijd goed, maar ineens heb ik geen geluid meer. Alleen waneer ik het volume van de Stereo op de volle 100% zet hoor ik in de verte het geluid van de TV.
Als test heb ik ook de Stereo op de DVD speler aangesloten (met de zelfde tulp kabel) en het geluid is gewoon goed, net zoals het was toen hij op de TV was aangesloten.
Ik heb niets aan de instellengen of andere gedaan, ik wel deze wel na gekeken en alles klopt.
Hopelijk heeft iemand een idee.
Ik heb een Samsung LCD-TV, de le32s8. Deze is aangesloten op mijn Stereo setje voor beter geluid.
De Stereo is met de TV verbonden dmv een tulp kabel, 2x male.
Dit werkte tot gister altijd goed, maar ineens heb ik geen geluid meer. Alleen waneer ik het volume van de Stereo op de volle 100% zet hoor ik in de verte het geluid van de TV.
Als test heb ik ook de Stereo op de DVD speler aangesloten (met de zelfde tulp kabel) en het geluid is gewoon goed, net zoals het was toen hij op de TV was aangesloten.
Ik heb niets aan de instellengen of andere gedaan, ik wel deze wel na gekeken en alles klopt.
Hopelijk heeft iemand een idee.
Edit: Foutje
[ Voor 91% gewijzigd door bassie91 op 06-07-2008 20:21 ]
Anoniem: 238820
Ik kwam vandaag bij de mediamarkt in utrecht de Samsung LE 32 A 330 tegen.. Deze was slechts 499 euro en dus belachelijk goedkoop..
Ik heb net een hele poos zitten zoeken op internet over gebruikerservaringen, maar deze zijn er niet..
Wel heb ik weten te achterhalen dat het om dit vergelijkbare model gaat in Amerika:
http://www.samsung.com/us...LN32A330J1DXZA&fullspec=F
Ik heb wel met de verkoper gesproken en vragen gesteld over deze tv, maar hier werd ik niet veel wijzer van, omdat ik het idee had dat hij mij veelal gekleurde informatie verschafte, met het doel om mij tot aankoop over te halen..
Het doel van deze tv is, naast gebruik van Digitenne, ook mijn PC erop aan te sluiten..
Ik heb op mijn videokaart een vga (waarop tft monitor zit) en DVI aanlsluiting.. Gaat dit werken?
Wat kan ik het beste doen? BVD!
Ik heb net een hele poos zitten zoeken op internet over gebruikerservaringen, maar deze zijn er niet..
Wel heb ik weten te achterhalen dat het om dit vergelijkbare model gaat in Amerika:
http://www.samsung.com/us...LN32A330J1DXZA&fullspec=F
Ik heb wel met de verkoper gesproken en vragen gesteld over deze tv, maar hier werd ik niet veel wijzer van, omdat ik het idee had dat hij mij veelal gekleurde informatie verschafte, met het doel om mij tot aankoop over te halen..
Het doel van deze tv is, naast gebruik van Digitenne, ook mijn PC erop aan te sluiten..
Ik heb op mijn videokaart een vga (waarop tft monitor zit) en DVI aanlsluiting.. Gaat dit werken?
Wat kan ik het beste doen? BVD!
Yep, en als je de handleiding leest zie dat er staat dat een dode (sub)pixel kan voorkomen.... Heb er zelf ook een dode maar op afstand zie je 'm inderdaad niet en om er nou weer helemaal mee terug te gaan? Volgens mij geeft Samsung er ook geen garantie op (bij een enkele pixel op een plek waar je het niet echt ziet).Resinman schreef op zondag 06 juli 2008 @ 12:10:
[...]
Zodra ik weet dat ik een dode pixel heb gaat hij terug ook al zou ik hem niet zien, het hoort niet. Maar goed, zo ben ik
Aangezien het te duur is de schermen met niet meer dan een aantal (3 ofzo??) dode pixels te repareren lijkt het mij dat die schermen gewoon weer verkocht worden aan een ander.... Kans is dus dat jij een scherm krijgt met twee dode pixels... of clouding vertoont....
Maar je moet zelf weten natuurlijk.
Stay young forever!
Kom maar op met die LE32A656!Uw pakket is inmiddels naar u onderweg en zal binnen 2-3 werkdagen
bij u worden afgeleverd via GLS.
Learn something new every day.
ze hebben vandaag mijn LE37A656 geleverd! wat...een...beeld! zo'n beeld had ik toch niet verwacht van analoge TV.
de touchbuttons op de tv zelf werken ook geweldig, de backlight op de afstandbediening is zeer handig en mooi, ...
enige dat ik heb gemerkt is dat mijn PS2 signaal helemaal links aan de TV staat (het beeld wordt links weergegeven) terwijl er rechts een strook over is
Ja? Is het mooi beeld op een 37" scherm? Daar is mijn vriendin namelijk een beetje huiverig over. Ze kijkt veel tv, maar wat ik uit de meeste berichten begreep is analoge tv niet al te mooi op HD televisies. Als het op een 37" scherm mee valt, dan zal het op een 32" scherm toch zeker wel ok zijn?
Anders mag ik een digitaal tv pakket voor der gaan aanschaffen
.
Anders mag ik een digitaal tv pakket voor der gaan aanschaffen
Anoniem: 267177
Vandaag de SATURN Cashback van 350 euro na een maand wachten ontvangenVjenne-ICT schreef op zondag 06 juli 2008 @ 10:00:
Iemand de CASHBACK van SATURN en SAMSUNG al gehad? Ik heb na meer dan een maand nog steeds niks ontvangen......!?!
Nee valt eigenlijk wel mee maar ik heb het met "bepaalde" dvd'sFerry34 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 00:09:
[...]
Heeft jouw tv dan niet het bekende out-of-focus probleem, waarin de tv sommige achtergronden als ruis ziet en dit niet scherp stelt?
Ook daar is een nieuwe firmware voor.
Ik heb eigenlijk nog niks aan te merken op de tv tot nu toe maar ben nog bezig met een verbouwing dus heb me mediacenter en hddvd speler nog niet "echt" geprobeerd
enkel bij zwarte tekst op een witte achtergrond kan je eens wat minder goeie randen zien.Bal0n schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:34:
Ja? Is het mooi beeld op een 37" scherm? Daar is mijn vriendin namelijk een beetje huiverig over. Ze kijkt veel tv, maar wat ik uit de meeste berichten begreep is analoge tv niet al te mooi op HD televisies. Als het op een 37" scherm mee valt, dan zal het op een 32" scherm toch zeker wel ok zijn?
Anders mag ik een digitaal tv pakket voor der gaan aanschaffen.
enkele foto's (wel wat korrelig):
http://i28.tinypic.com/mcq0bs.jpg
http://i28.tinypic.com/okbp6v.jpg
Anoniem: 158212
Beste Tweakers,
Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb net een nieuwe tv gekocht. Het gaat om de Samsung LE32A450.
Als ik de P.mode op dynamisch zet flikkert mijn beeld de hele tijd? na een tijdje is het soms weg is dit normaal ?
Bij standaard en film mode heb ik geen flikkerend beeld.
Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb net een nieuwe tv gekocht. Het gaat om de Samsung LE32A450.
Als ik de P.mode op dynamisch zet flikkert mijn beeld de hele tijd? na een tijdje is het soms weg is dit normaal ?
Anoniem: 232763
Ik wacht dus ook al lang maar dan vanaf 30 MEI!!Anoniem: 267177 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 19:21:
[...]
Vandaag de SATURN Cashback van 350 euro na een maand wachten ontvangen, nu de LE46A656 nog. Volgens SATURN Groningen gaat het deze week eindelijk gebeuren. Pas dan kan ik de Cashback van Samsung aanvragen, hiervoor is de barcode van de doos noodzakelijk. Insturen bij Samsung kan tot de laatste dag van deze maand. Ook dit zal ik weer aangetekend versturen.
Net nog gebelt met samsung maar een of andere gebrekkig nederlands sprekende noob, vertelde mij 3 keer hetzelfde; dat door de drukte het wel eens langer kon duren.
Toen ik zei dat ik het daar niet mee eens ben omdat het om een hoop geld gaat, EN in de actie voorwaarde 4 weken staat. Zei hij simpel weg, u krijgt u geld echt wel, nog even wachten...

Wat een slechte service!!!
weet niet of er meerdere ervaringen zijn met de cashback van samsung of dat iemand al iets heeft gehad?
Ik heb zelf een 40 inch uit de 5 serie van samsung. Die geeft in de dynamische stand geen flikkerend beeld.Anoniem: 158212 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:28:
Beste Tweakers,
Het hoort niet, ik weet alleen niet of dit een bug van de 4 serie is.....
Ik heb mijn tv op 23/5 gekocht, de actie is denk ik boven verwachting geslaagd....... ik moet zelf mijn kaart nog insturen om mijn euries terug te krijgen. Hij moet voor eind van de maand binnen zijn.... hoelang het duurt zal me een worst zijn.......uitbetalen doen ze het echt wel, daar hoef je inderdaad niet bang voor te zijn...... en dat ze niet aan de belofte kunnen voldoen om het binnen 4 weken te kunnen storten...... ach.... maakt dat wat uit?Anoniem: 232763 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:49:
[...]
Ik wacht dus ook al lang maar dan vanaf 30 MEI!!![]()
Net nog gebelt met samsung maar een of andere gebrekkig nederlands sprekende noob, vertelde mij 3 keer hetzelfde; dat door de drukte het wel eens langer kon duren.
Toen ik zei dat ik het daar niet mee eens ben omdat het om een hoop geld gaat, EN in de actie voorwaarde 4 weken staat. Zei hij simpel weg, u krijgt u geld echt wel, nog even wachten...![]()
weet niet of er meerdere ervaringen zijn met de cashback van samsung of dat iemand al iets heeft gehad?
Geen flikkerend beeld hier, ik heb er even op gelet maar zie niets als ik hem op P mode dynamisch zet (LE32A456)Anoniem: 158212 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:28:
Beste Tweakers,
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Geduld is een schone zaak, en de manier waarop je over hem iets zegt lijkt er zelf op je netzo bent..Anoniem: 232763 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:49:
[...]
Toen ik zei dat ik het daar niet mee eens ben omdat het om een hoop geld gaat, EN in de actie voorwaarde 4 weken staat. Zei hij simpel weg, u krijgt u geld echt wel, nog even wachten...![]()
Je krijgt je geld echt wel anders doet zo'n grootte Firma als Samsung zo'n actie niet, kortom waarschijnlijk loopt de actie beter als verwacht en duurt het altijd even administratie etc
Als je een TV van 2000 kan kopen en dan 300 euro terug krijgt kan je daar ook wel even op wachten,
tot je het hebt en anders had je het misschien beter kunnen doen met een model die 300 euro goedkoper was had je dat al in je poket nu gehad
Ik heb vanmiddag een digitenne pakket gehaald en mijn nieuwe Samsung 40inch A552 uitgepakt en geïnstalleerd. Nou moet ik zeggen dat dat digitenne mij een beetje tegenvalt. De ontvangst die de antenne geeft is 99% dus prima, maar het beeld is dat in mijn ogen niet.
Ik zit op +/- 3 meter, maar echt "haarscherp" of hoe ze het ook noemen is het niet echt. Bij mijn ouders hebben we een Sony 40inch en ziggo digitale televisie en daarvan is het beeldkwaliteit een stuk beter. Zelfs op minder dan 2 meter is het nog beter dan bij mij op meer dan 3 meter. Ik heb verder nog niks aan mijn instellingen van mijn TV zelf gedaan. Kan ik nog iets veranderen om de kwaliteit te verbeteren?
Ik zit op +/- 3 meter, maar echt "haarscherp" of hoe ze het ook noemen is het niet echt. Bij mijn ouders hebben we een Sony 40inch en ziggo digitale televisie en daarvan is het beeldkwaliteit een stuk beter. Zelfs op minder dan 2 meter is het nog beter dan bij mij op meer dan 3 meter. Ik heb verder nog niks aan mijn instellingen van mijn TV zelf gedaan. Kan ik nog iets veranderen om de kwaliteit te verbeteren?
De le40a552 is afgelopen dagen wel erg aantrekkelijk geworden, 90 euro in de pricewatch gedaald......Maar twijfel nog steeds tussen deze en de panasonic 42px80..
Alles van Apple
Anoniem: 130832
Waar heb je m gekocht?Anoniem: 232763 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:49:
Ik wacht dus ook al lang maar dan vanaf 30 MEI!!
digitinne wordt eigenlijk afgeraden voor schermen groter dan 32 inch ... Ik heb een 37 inch en dat is nog best te doen, maar haarscherp...nee. Maar je betaalt ook een stuk minder natuurlijkRoncom schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 20:22:
Ik heb vanmiddag een digitenne pakket gehaald en mijn nieuwe Samsung 40inch A552 uitgepakt en geïnstalleerd. Nou moet ik zeggen dat dat digitenne mij een beetje tegenvalt. De ontvangst die de antenne geeft is 99% dus prima, maar het beeld is dat in mijn ogen niet.
Digitenne raad ik bij grote LCD/plasma schermen ook af., Dit omdat het signaal van digitenne bij langena de kaliteit van DTV van de kabelboer niet haalt..... Waarschijnlijk heb je nu last van blokkerig/onscherp beeld...... kabel is misschien wel iets duurder..... maar daar krijg je wel wat voor..... ik heb trouwens het zelfde scherm als jij nu hebt, en met digitale tv bij de kabelboer haarscherp beeld.........Roncom schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 20:22:
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 262968 op 08-07-2008 23:12 ]
Anoniem: 136078
Gisteren eindelijk mijn 46LE656 binnen !! Meteen aangesloten op de Humax digitale decoder van Ziggo. Het beeld is niet super scherp vanaf 3,5 meter, vooral ned1,2 en 3 geeft "ruis". De signaalsterkte is wel goed. Ben ik verplicht mijn standaard kabels te vervangen? Tips?Anoniem: 262968 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 23:08:
[...]
Digitenne raad ik bij grote LCD/plasma schermen ook af., Dit omdat het signaal van digitenne bij langena de kaliteit van DTV van de kabelboer niet haalt..... Waarschijnlijk heb je nu last van blokkerig/onscherp beeld...... kabel is misschien wel iets duurder..... maar daar krijg je wel wat voor..... ik heb trouwens het zelfde scherm als jij nu hebt, en met digitale tv bij de kabelboer haarscherp beeld.........
Anoniem: 263019
Heeft iemand toevallig de firmware update van de UK site (voor de FXXU modellen) al eens gedraaid op een Nederlands model (FXXC) en werkt dat? Links en rechts lees ik over een verslechtering van de beeldkwaliteit en samsung NL raadt het af (what else is new) maar op andere plaatsen lees ik dat het prima werkt.
Heb zelf ook het of focus probleem en begin me er danig aan te storen.
Meerdere mensen hebben hem gedraaid, waaronder ikzelf en ik heb geen verslechtering van het beeld opgemerkt.Anoniem: 263019 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:20:
Heeft iemand toevallig de firmware update van de UK site (voor de FXXU modellen) al eens gedraaid op een Nederlands model (FXXC) en werkt dat? Links en rechts lees ik over een verslechtering van de beeldkwaliteit en samsung NL raadt het af (what else is new) maar op andere plaatsen lees ik dat het prima werkt.
Sterker nog, het is alleen maar beter geworden en het Out/in Focus probleem is meteen opgelost.
Maar heb jij hem ook op de FXXC versie gedraaid. Zo ja, dan ga ik dat vanavond ook gewoon doen. Volgens mij is de C ook alleen maar om de tuner te onderscheiden.GeeMoney schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 10:48:
[...]
Meerdere mensen hebben hem gedraaid, waaronder ikzelf en ik heb geen verslechtering van het beeld opgemerkt.
Sterker nog, het is alleen maar beter geworden en het Out/in Focus probleem is meteen opgelost.
Thx
Ja zeker, goeie kabels is echt een mustAnoniem: 136078 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 23:26:
[...]
Gisteren eindelijk mijn 46LE656 binnen !! Meteen aangesloten op de Humax digitale decoder van Ziggo. Het beeld is niet super scherp vanaf 3,5 meter, vooral ned1,2 en 3 geeft "ruis". De signaalsterkte is wel goed. Ben ik verplicht mijn standaard kabels te vervangen? Tips?
Anoniem: 124525
Ik ben van plan om een samsung le32a552 aan te schaffen.
Hij kost nu nog maar 720 euro inclusief verzenden, via kieskeurig.nl
Alleen over 1 ding twijfel ik nog, hij ondersteunt geen 100Hz, alleen 24p.
Op zich kan ik tot 1100 euro gaan (want daar beginnen de 100Hz LCD's mee)
Is het verschil waard of?
Dat is voor iederen verschiillend. Ik vind het verschil niet waard, maar andere weer wel. Je moet zelf in de winkel gaan kijken.Anoniem: 124525 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:34:
Ik ben van plan om een samsung le32a552 aan te schaffen.
en...probleem opgelost ? Ik zit met exact hetzelfde (loopt vast bij kanaal 57)ToMaSZ schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:42:
[...]
Update: Samsung onderkent het probleem en stuurt volgende week een monteur langs... ik ben benieuwd!
Ik heb dikwijls het probleem dat wanneer ik een DVD afspeel (via HDMI + upscale), dat het beeld sterk vervormd wordt. Links en rechts is het beeld uitgerokken maar in de midden is het wel ok. Als ik dan op m'n DVD-speler de upscale resolutie verander en terug zet, wordt het beeld meestal wel goed. Soms werkt ook het kort uittrekken van de HDMI kabel ook. Ik heb ook al gehad dat dit allemaal niet werkte en dat ik eerst een andere film moest starten waar het beeld dan wel goed is/werd om dan terug de eerste film te plaatsen !!!! Is dit nu een fout in de TV?
Bestaat er een firmware update? (heb nu software versie 1011 en firmware versie 0106),
DE tv is maar een paar dagen oud.
ps : ik weet niet of dit het uit/in focus probleem betreft, maar bij mij is her beeld in her midden altijd scherp, alleen naar de zijkant wordt her sterk uit gerokken, het is als of dat je een beeld van 3:4 uitrekt naar 16:9 !

Ik heb desamsung LE46a656
Bestaat er een firmware update? (heb nu software versie 1011 en firmware versie 0106),
DE tv is maar een paar dagen oud.
ps : ik weet niet of dit het uit/in focus probleem betreft, maar bij mij is her beeld in her midden altijd scherp, alleen naar de zijkant wordt her sterk uit gerokken, het is als of dat je een beeld van 3:4 uitrekt naar 16:9 !
Ik heb desamsung LE46a656
[ Voor 13% gewijzigd door gtest op 09-07-2008 20:14 ]
Hehe, hier ook na 1.5 maand eindelijk de Cashback a 350 euro van SATURN ontvangenAnoniem: 267177 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 19:21:
[...]
Vandaag de SATURN Cashback van 350 euro na een maand wachten ontvangen, nu de LE46A656 nog. Volgens SATURN Groningen gaat het deze week eindelijk gebeuren. Pas dan kan ik de Cashback van Samsung aanvragen, hiervoor is de barcode van de doos noodzakelijk. Insturen bij Samsung kan tot de laatste dag van deze maand. Ook dit zal ik weer aangetekend versturen.
Ik heb ook al gebeld met SAMSUNG en de service daar is zeer slecht. Ik kreeg zelfs te horen ''daar gaan wij niet over dat gaat via het hoofdkantoor''!Anoniem: 232763 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:49:
[...]

Nou, net de firmware update voor de FXXU modellen op mijn FXXC model gezet en het werkt prima. Het irritante in en uit focus gaan bij Earth en andere blurays en DVD's is eindelijk weg. Het beeld lijkt op de een of andere manier ook rustiger.
Ben nu ook echt happy met deze set. Op de een of andere manier voelde het niet goed om 1.300,- uit te geven en je dan elke 10 minuten te ergeren :-)
Ben nu ook echt happy met deze set. Op de een of andere manier voelde het niet goed om 1.300,- uit te geven en je dan elke 10 minuten te ergeren :-)
Heb de cashback van Samsung ontvangen. En netjes binnen de 4 weken.Vjenne-ICT schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:43:
[...]
Hehe, hier ook na 1.5 maand eindelijk de Cashback a 350 euro van SATURN ontvangen! Nu die van SAMSUNG nog....... Iemand die al ontvangen?
Nou voor mij wordt het een 40" scherm zodat ik ook nog een PS3, WII of Media Center PC kan bouwen. 46" is tevens misschien net wat te groot voor mijn kleine woonkamertje
.
Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW
Het Theta,Anoniem: 263019 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:20:
vraagje: dat focus probleem is dat enkel via HDMI of ook via antenne ?
Heb je al van iemand gehoord of die Amerikaanse software versie ook werkt op onze Euro-Samsung?
(ps : Welke software zit er op uw TV nu?)
Ik zag het eigenlijk voor het eerst via antenna tijdens het EK (de grasmat ging daar soms trillen, wat leek op het focus probleem). Vervolgens begon ik het op HDMI ook te zien, zelfs veel beter en veel storender.gtest schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:18:
[...]
Het Theta,
vraagje: dat focus probleem is dat enkel via HDMI of ook via antenne ?
Heb je al van iemand gehoord of die Amerikaanse software versie ook werkt op onze Euro-Samsung?
Ik weet niet of de amerikaanse firmware werkt. Na gisteren dus wel dat de UK firmware (die vind je op de UK site) prima werkt.
De Amerikaanse modellen zijn niet gelijk aan de Europese. Er zit een andere hardware in.gtest schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:18:
[...]
Het Theta,
De panels zijn wel gelijk....Ik zou het niet eens overwegen om die firmware te gebruiken.
[ Voor 3% gewijzigd door cornfed99111 op 10-07-2008 15:40 ]
Voor wie het nog niet weet:
Een nieuwe 5-Serie firmware is uit: http://www.samsung.com/nl/support/download/supportDown.do?group=televisions&type=televisions&subtype=lcdtv&model_nm=LE40A552P3R&disp_nm=LE40A552&language=&cate_type=all&dType=D&mType=FM&vType=R&prd_ia_cd=02010100
1011.2
Moet zelf nog installeren.. Weet ook niet precies wat er verbeterd is.. Wel gelezen op AVforums dat 24p minder judder zou veroorzaken....
Een nieuwe 5-Serie firmware is uit: http://www.samsung.com/nl/support/download/supportDown.do?group=televisions&type=televisions&subtype=lcdtv&model_nm=LE40A552P3R&disp_nm=LE40A552&language=&cate_type=all&dType=D&mType=FM&vType=R&prd_ia_cd=02010100
1011.2
Moet zelf nog installeren.. Weet ook niet precies wat er verbeterd is.. Wel gelezen op AVforums dat 24p minder judder zou veroorzaken....
Stay young forever!
Sommige mensen kunnen echt zeuren om die cashback....of je nou 9weken of 15 weken moet wachten je krijgt je geld heus wel, en als je het zsm moet hebben vanwege een financiale situatie had ik een goedkoper toestel genomen dan had je het nu in de poket 
Ze doen hun uiterste best om iedereen netjes te betalen van die cashback, dat verschilt natuurlijk per postcode regio land etc ( als er meerdere landen mee doen althans )
Mijn xbox360 was bv binnen 2 maanden gerepareerd terwijl die van een vriend van me binnen 2 weken retour was,
Geduld is een schone zaak
Ze doen hun uiterste best om iedereen netjes te betalen van die cashback, dat verschilt natuurlijk per postcode regio land etc ( als er meerdere landen mee doen althans )
Mijn xbox360 was bv binnen 2 maanden gerepareerd terwijl die van een vriend van me binnen 2 weken retour was,
Geduld is een schone zaak
De nieuwe update geldt ook voor de 6 serie LCD.
Hij is vandaag beschikbaar gesteld door Samsung op hun site.
Het is versie T-PRLPEUMD-1011.2.
Hij is vandaag beschikbaar gesteld door Samsung op hun site.
Het is versie T-PRLPEUMD-1011.2.
nevermind
[ Voor 94% gewijzigd door Mau_Maus op 10-07-2008 21:01 ]
Anoniem: 181923
Zijn er al mensen hier die de update hebben uitgevoerd? 
Volgens de website is dit een UK firmware update. Komt er ook een NL update hiervoor?
Volgens de website is dit een UK firmware update. Komt er ook een NL update hiervoor?
[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 181923 op 10-07-2008 21:10 ]
Rare vraag...??? De update wordt toch aangeboden via de Nederlandse site...Anoniem: 181923 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 21:08:
Dus is hij ook voor de Nederlandse toestellen. Alle tv's zijn technisch gelijk aan elkaar.
Afgelopen weekend de LE46A656 gekocht met cashback.
Foka had nieuwe zending net binnen en ik kon hem gelijk meenemen.
Ik heb een uitgebreide REVIEW gemaakt.
Bottomline: Erg tevreden.
Hoewel, misschien is het een te goede aankoop daar mijn vrouw ineens meer TV rechten/tijd opeist
Foka had nieuwe zending net binnen en ik kon hem gelijk meenemen.
Ik heb een uitgebreide REVIEW gemaakt.
Bottomline: Erg tevreden.
Hoewel, misschien is het een te goede aankoop daar mijn vrouw ineens meer TV rechten/tijd opeist

iemand de nieuwe update al uitgevoerd op een LE40A552p3R XXC ??????? Graag info!! wil graag weten wat voor veranderingen er in zijn en of het een zinvolle updat is voor mij......
Het zou ook eens een keer tijd worden dat samsung voor de europese modellen een officiele firmware update uitbrengt. Mensen staan hier al een tij op te wachten.
Net erop gezet, merk nog niet echt iets. Minder judder bij 24p kan ik niet veel overzeggen, ik merkte sowieso al nauwelijks judder.
Net erop gezet, merk nog niet echt iets. Minder judder bij 24p kan ik niet veel overzeggen, ik merkte sowieso al nauwelijks judder.
De huidige firmware is ook UK, en je hebt gewoon nederlandse taal enzoAnoniem: 181923 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 21:08:
[ Voor 12% gewijzigd door Mau_Maus op 11-07-2008 11:21 ]
Vandaag de refund ontvangen van Samsung: €300!!
Opgestuurd op 9-6, geld ontvangen op 10-7. Netjes..
Opgestuurd op 9-6, geld ontvangen op 10-7. Netjes..
Ik heb gisteravond de update gedraaid van de firmware voor mijn LE40A552, en met succes. De taal van de TV komt terug in het Engels, je kunt vervolgens in het menu weer nederlands kiezen. Let wel op dat al je persoonlijke instelllingen weg zijn en opnieuw moet instellen. Maar dat lijkt me redelijk logisch.
Is er iemand ontevreden met de uitgevoerde update?
Is er iemand ontevreden met de uitgevoerde update?
Hoezé! M'n LE32A656 is binnen! Meteen de PS3 eraan gehangen, en fantastisch beeld! Echt heerlijk. Analoge televisie valt me eerlijk gezegd meer tegen dan ik had verwacht, maar voor die eenmalige kosten van 39 euro, wil ik best een digitaal pakket aanschaffen. 
Echter, ik zit met een klein dingetje. Ik heb mn 5.1 setje eraan gehangen (Logitech Z-680). Als ik hem via de optische kabel direct aan mn PS3 hang, heb ik prima 5.1 geluid bij spellen en DVD's. Als ik hem echter via m'n TV doe, dan komt er alleen stereo geluid uit
. Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Het zou mn boxensetje ook wel kunnen zijn, die is wel wat oud aan het worden, en vertoont wel wat meer ouderdoms kwaaltjes.
Echter, ik zit met een klein dingetje. Ik heb mn 5.1 setje eraan gehangen (Logitech Z-680). Als ik hem via de optische kabel direct aan mn PS3 hang, heb ik prima 5.1 geluid bij spellen en DVD's. Als ik hem echter via m'n TV doe, dan komt er alleen stereo geluid uit
Het zou mn boxensetje ook wel kunnen zijn, die is wel wat oud aan het worden, en vertoont wel wat meer ouderdoms kwaaltjes.
Ik denk dat de kans ook groot is dat ie alleen stereo doet.. ik kan het mis hebben... Maar die output is hetzelfde als wat de tv zou weergeven aan geluid... en dat is stereo... (2 boxjes) Doe je het geluid via een recievertje met 5.1 ondersteuning dan gaat het goed... (of direct via ps3) Zelf heb ik een av reciever aan mijn LE52A656 van onkyo (de 905) en daar heb ik een 7.1 setje aanhangen van jbl.. En daar plug ik alles aan.. (360,wii,digi,hdd/dvd-recorder enz) en zat dat door met 1 hdmi kabel naar mij tv... perfect (in menu tv-speakers uitgezet ofcourseBal0n schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:29:
Hoezé! M'n LE32A656 is binnen! Meteen de PS3 eraan gehangen, en fantastisch beeld! Echt heerlijk. Analoge televisie valt me eerlijk gezegd meer tegen dan ik had verwacht, maar voor die eenmalige kosten van 39 euro, wil ik best een digitaal pakket aanschaffen.
Echter, ik zit met een klein dingetje. Ik heb mn 5.1 setje eraan gehangen (Logitech Z-680). Als ik hem via de optische kabel direct aan mn PS3 hang, heb ik prima 5.1 geluid bij spellen en DVD's. Als ik hem echter via m'n TV doe, dan komt er alleen stereo geluid uit. Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
[ Voor 5% gewijzigd door Mau_Maus op 11-07-2008 22:27 ]
Lees al een hele tijd mee maar heb nu vanmiddag de le40a552 besteld bij lcddiscount. Iemand ervaringen met deze shop?
Hoe kan je trouwens zien of het een nederlands model geleverd krijgt? Ik neem aan dat dit van belang is voor de garantie?
Hoe kan je trouwens zien of het een nederlands model geleverd krijgt? Ik neem aan dat dit van belang is voor de garantie?
Alles van Apple
Over de shop kan ik je niks vertellen. Over het scherm wel..... super!!! Ik heb hem zelf nu bijna 2 maandjes en bevalt erg goed. De LE-40A552 is een model voor de europese markt. Het scherm is ook verkrijgbaar voor de amerikaanse markt alleen die heeft andere begin letters (ipv LE)Menno1234 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:30:
Lees al een hele tijd mee maar heb nu vanmiddag de le40a552 besteld bij lcddiscount. Iemand ervaringen met deze shop?
Om precies te zijn heb ik de LE40A552P3RXXC dit model komt uit een nederlandse winkel....
dit heeft met licentie gedoe etc etc te maken, kortom de tv mag via hdmi geen dts , ac5.1 doorgegen, alleen pcm stereo. (dit is bij alle tv's)Bal0n schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:29:
Echter, ik zit met een klein dingetje. Ik heb mn 5.1 setje eraan gehangen (Logitech Z-680). Als ik hem via de optische kabel direct aan mn PS3 hang, heb ik prima 5.1 geluid bij spellen en DVD's. Als ik hem echter via m'n TV doe, dan komt er alleen stereo geluid uit. Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
direct naar je receiver sturen en hopen dat je geen lip sync problemen krijgt
Anoniem: 181923
Ik ben benieuwd met welke actie samsung nu gaat aankomen 
500" retour op een 52" scherm is toch wel lekker
500" retour op een 52" scherm is toch wel lekker
Is deze firmware ook geschikt voor de LE40A656 ?Rosto schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:43:
Voor wie het nog niet weet:
1011.2
IK heb samsung gevraagd of ze wat meer info willen geven m.b.t de update. Ik kreeg als antwoord op mijn vraag dat alleen technisch personeel van samsung updates van de firmware uitvoeren.Arjan2007 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:53:
[...]
Is deze firmware ook geschikt voor de LE40A656 ?
Beetje raar dat de update dan van de site te downloaden is
Ik heb hem zelf op mijn LE40A552 gedraaid, ging perfect.
De update is volgens de site voor alle :
LCD TV and PDP TV are released on 2008.
(LE**A5 series, LE***A6 series, PS**A5 series, PS**A6 series)
Ja, dus!! kijk voor een korte beschrijving op:
http://downloadcenter.sam...6_SWupgrade_Euro_0710.pdf
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 262968 op 12-07-2008 13:09 ]
Ik heb ook de update erop gedraaid (LE46A656), alles werkt gewoon maar weet niet of deze nou beter is dan de UK 1007.2 van een paar maanden terug. Die plompte ik er ook op en dat leverde merkbaar resultaat.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic niet bedoeld voor het organiseren van inkoopacties e.d. en ook niet voor vragen en discussies waar de TV het goedkoopst kan worden gekocht.
Dit topic niet bedoeld voor het organiseren van inkoopacties e.d. en ook niet voor vragen en discussies waar de TV het goedkoopst kan worden gekocht.