[LCD TV] Samsung LCD TV`s (alle series) Deel 11

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 126.492 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een maand geleden online een LE46A656 besteld.....bleek moeilijk leverbaar (bij de goedkope webshops). Leverstatus werd telkens opgeschoven.

Gisteren maar gekocht bij Saturn. Ze hadden er nog maar 1.
2199,- betaald maar met de cashback actie van Samsung en de refund actie van Saturn 1499,-.

Net beide coupons ingevuld, maar om verassingen te voorkomen wil ik toch even wat vragen.
Op de coupon van Samsung staat aan de ene kant: voeg de streepjescodes bij en op de andere kant voeg de streepjescode bij.
Nu zitten er op de doos 2 dezelfde streepjescodes (aan elkaar). Moet ik deze allebei insturen of kan ik er 1 insturen? Ik heb ze namelijk apart losgesneden.

De TV is echt super. Ik was al tijden aan het azen op de LE46F86, vooral omdat daar subwoofers inzitten. Maar deze TV is qua beeld toch weer een stap vooruit. Het geluid is met SRS aan best te doen, beter dan gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Mag ik de mensen bedanken die saturn (en dan met name hoofddorp) hebben gemeld _/-\o_ _/-\o_

Ik heb dus net de LE46A656 besteld bij hoofddorp, hoop dat ze snel leveren.

@hierboven: Als het dezelfde zijn maakt het denk ik niet uit, als ze verschillend zijn en er zit een 8 barcode op dan zou ik die nemen. Waar ik me meer zorgen over maak is dat ik niet weet wanneer ik mijn tv (dus barcode) krijg en of we dan nog wel op tijd zijn voor de deadline van de actie. Verkoper zei dat dit geen probleem zou mogen worden maar dat zien we dan wel weer.

edit:

Ah, zijn inderdaad hetzelfde ;) En grrrr dat je de laatste voor mijn neus heb weggehaald ;(

[ Voor 9% gewijzigd door AcXeller op 04-06-2008 19:56 ]

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-09 15:37
AcXeller schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 19:54:
Mag ik de mensen bedanken die saturn (en dan met name hoofddorp) hebben gemeld _/-\o_ _/-\o_

Ik heb dus net de LE46A656 besteld bij hoofddorp, hoop dat ze snel leveren.

@hierboven: Als het dezelfde zijn maakt het denk ik niet uit, als ze verschillend zijn en er zit een 8 barcode op dan zou ik die nemen. Waar ik me meer zorgen over maak is dat ik niet weet wanneer ik mijn tv (dus barcode) krijg en of we dan nog wel op tijd zijn voor de deadline van de actie. Verkoper zei dat dit geen probleem zou mogen worden maar dat zien we dan wel weer.

edit:

Ah, zijn inderdaad hetzelfde ;) En grrrr dat je de laatste voor mijn neus heb weggehaald ;(
Vraagje over saturn, gaan ze die TV deze week nog leveren dan? Ik wil er ook wel een, maar mij is gemeld dat die was uitverkocht (Saturn Rotterdam)! Wat zeiden ze jou dan ook betreft die actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Het gaat om de factuurdatum, dus als je deze week een tv besteld dan moet je volgens mij gewoon recht hebben op de teruggave.

[ Voor 56% gewijzigd door AcXeller op 04-06-2008 20:32 ]

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
AcXeller schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 20:27:
[...]

Het gaat om de factuurdatum, dus als je deze week een tv besteld dan moet je volgens mij gewoon recht hebben op de teruggave.
O zo, je hebt hem besteld en ook meteen betaald dan omdat je meteen de factuur mee kreeg of kun je hem bij het ophalen/bezorgen betalen? Ik las ook iets over GRATIS bezorgen, weet iemand hoe dat zit? Ik moet een uur rijden dus dat zou wel handig zijn als ze de TV gratis kunnen bezorgen. Die acties maakt het natuurlijk erg interessant en wil daar natuuurlijk net als jou wel gebruik van maken!

Ik wacht met veel interesse je antwoord af >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wienen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-08 09:01
Wienen schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 23:23:
Maar wat ik wel een beetje tegen vind vallen is HDWMV films kijken via de xbox360! Ik heb zodra ik m ingesteld heb op 1080p toch best veel last van haperend beeld, ook wel ghosting genoemd! Hebben hier meer mensen last van? En is dit op te lossen met instellingen? Zelf nog niet heel veel gekloot met instellingen maar misschien dat er hier meer mensen last van hebben?
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 13:24:
[...]

In dat geval moet je movieplus juist aanzetten, dat lost het schokkerige op. Geeft wel een vreemd effect vind ik, ik moet er nog een beetje mee experimenteren. Misschien dat ik eraan kan wennen als ik het op "Laag" zet.
Heel vreemd ik ben straks bezig geweest met wat instellingen veranderen van het beeld van m'n Samsung.

En nu was ik dus weer een HDWMV film aan het kijken via een externe HD op m'n xbox op m'n tv en toen had ik de resolutie van de xbox terug gezet naar 1080i en had ik geen last meer van haperingen! Vervolgens weer terug gezet naar 1080p en raar maar waar ook nu geen haperingen meer in het beeld! Ik vind dit echt heel vreemd en heb geen flauw idee waar het nu aan gelegen heeft! Of de externe HD of de xbox of aan m'n tv :S

Maargoed ik ben allang blij dat het beeld nu wel vloeiend en super strak op m'n tv verschijnt! Alleen ben ik bang dat het nog een keer zal terugkeren en dat ik dan niet weet waar ik het probleem moet gaan zoeken!

[ Voor 18% gewijzigd door Wienen op 04-06-2008 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
GeeMoney schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 08:54:
[...]

Zet de optie MoviePlus oid maar eens uit in het menu van je scherm en er gaat een wereld voor je open ;)
Ik denk ik ga er ook eens met de instellingen van movieplus spelen, maar ik kan die instellingen helemaal niet veranderen als ik kijk met mijn playstation 3 van HDMI.

Nog maals deze vraag.
Is het nodig/handig om je tv bij samsung te registreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb vandaag mijn LE-37A557 geinstalleerd op een samsung HD decoder en alles gaat goed op een ding na. Maak niet uit wat voor contrast of modus ik de tv zet, ik krijg bij 3:4 kanalen twee 50% grijze balken links en rechts. Ook krijg ik de grijstint te zien als ik van kanalen wissel.

De zwart tinten in de kanalen zelf is goed, het zijn alleen die balken die veel te lichtgrijs zijn. Weet hier iemand een oplossing voor, ik heb alles al geprobeerd met beeld instellingen maar krijg het niet weg.

Dank je

Opgelost: In de decoder menu "menu bars" van grijs naar zwart veranderen. 8)7 wie heeft deze optie verzonnen hehe.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2008 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wienen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-08 09:01
Nico111 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 20:53:
[...]

Ik denk ik ga er ook eens met de instellingen van movieplus spelen, maar ik kan die instellingen helemaal niet veranderen als ik kijk met mijn playstation 3 van HDMI.

Nog maals deze vraag.
Waarschijnlijk omdat je dan een entertainment mode aan hebt staan? Is maar een suggestie!

Kun je eigenlijk laten onthouden dat zodra je tv kijkt hij die instellingen pakt, en zodra je bijv overschakelt naar component voor xbox dat hij dan de andere instellingen die je onder component hebt ingesteld pakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
offtopic:
[quote]Vjenne-ICT schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 20:35:
O zo, je hebt hem besteld en ook meteen betaald dan omdat je meteen de factuur mee kreeg of kun je hem bij het ophalen/bezorgen betalen? Ik las ook iets over GRATIS bezorgen........
[/quote]

Alles vooraf betalen helaas, bezorging heb ik geen idee van.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nico111 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 20:53:
[...]

Nog maals deze vraag.
Op welke HDMI-aansluiting heb je hem aangesloten? Indien je een 1080p-signaal over HDMI 2 stuurt, gaat hij namelijk in PC-modus en kun je nog maar een beperkt aantel instellingen veranderen ;) Op HDMI 1 zou je er wel mee moeten kunnen experimenteren.

Overigens gister m'n PC op m'n 40A552 aangesloten; ziet er echt schitterend uit. Uiteraard meteen wat HD-materiaal getest, wat er ook top uitzag. Helaas wel lichtjes last van judder bij pan-bewegingen, maar dit ligt of aan de 24fps (60fps video's hebben er geen last van) of m'n videokaart (momenteel een wat mindere doordat m'n normale kapot is). Onder diverse spelers is de judder ook even groot, hoewel ik MPC nog niet geprobeerd heb, die er het minst las van schijnt te hebben. Desalniettemin is het genieten =D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2008 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:02
Mektheb schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:18:
[...]

ja geen vga kabel maar HDMI / COMPONENT gebruiken :)
ja via component werkt het wel, maar ik heb mijn oude xbox al op de component. Waarom zou het via de vga niet werken? Dat is toch bizar, de optie bestaat namelijk wel.

Of ondersteund de tv het niet? Voor de 360 is het geen probleem.

Daarnaast doet de 360 volgens mij enkel met vga aan dvd upscaling (ik heb geen hdmi op het ding).

[ Voor 19% gewijzigd door DarkShadow op 04-06-2008 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n laptop op m'n LE37A552 aangesloten met HDMI, op zich prima beeld, maar niet helemaal beeldvullend. Rondom het bureaublad zit een cenitmeter of 2-3 zwartrand. Geen ramp, maar wel irritant. Aangezien ik de videokaart wel op 1920x1080 als resolutie heb ingesteld betekent dit ook dat de pixels van lettertjes niet mooi 1 op 1 samenvallen met de pixels in het scherm als je begrijpt wat ik bedoel. Een 'l' kan bijvoorbeeld net tussen twee pixelkolommen vallen, waardoor hij net wat minder scherp wordt afgebeeld. Hierdoor wordt het beeld net iets minder scherp. Op andere resoluties is het beeld trouwens ook net niet helemaal beeldvullend.

En een tip: zet de scherpte in het tv menu op 0 als je een computerbeeld bekijkt, dit ziet er veel beter uit omdat je anders een witte gloed rond letters gaat zien. Letters op een computerscherm zijn van nature al scherp, als je tenminste niet mijn probleem hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
AcXeller schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 22:24:
offtopic:
O zo, je hebt hem besteld en ook meteen betaald dan omdat je meteen de factuur mee kreeg of kun je hem bij het ophalen/bezorgen betalen? Ik las ook iets over GRATIS bezorgen........
[/quote]

Bedankt voor de info! Wanneer verwachten ze hem te leveren dan? Tot wanneer loopt de actie van samsung? Voor de actie van S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
AcXeller schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 22:24:
[/quote]

Bedankt voor de info! Wanneer verwachten ze hem te leveren dan? Tot wanneer loopt de actie van samsung? Voor de actie van SATURN heb je alleen de factuur nodig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 22:38:
Ik heb m'n laptop op m'n LE37A552 aangesloten met HDMI, op zich prima beeld, maar niet helemaal beeldvullend. Rondom het bureaublad zit een cenitmeter of 2-3 zwartrand. Geen ramp, maar wel irritant. Aangezien ik de videokaart wel op 1920x1080 als resolutie heb ingesteld betekent dit ook dat de pixels van lettertjes niet mooi 1 op 1 samenvallen met de pixels in het scherm als je begrijpt wat ik bedoel. Een 'l' kan bijvoorbeeld net tussen twee pixelkolommen vallen, waardoor hij net wat minder scherp wordt afgebeeld. Hierdoor wordt het beeld net iets minder scherp. Op andere resoluties is het beeld trouwens ook net niet helemaal beeldvullend.

En een tip: zet de scherpte in het tv menu op 0 als je een computerbeeld bekijkt, dit ziet er veel beter uit omdat je anders een witte gloed rond letters gaat zien. Letters op een computerscherm zijn van nature al scherp, als je tenminste niet mijn probleem hebt.
Ten eerste, op welke HDMI-aansluiting heb je hem aangesloten?

Indien het HDMI-1 of HDMI-3 betreft, moet je als beeldformaat bij afbeeldingsopties alleen scannen kiezen. Bij HDMI-2 zou hij het automatisch goed moeten doen. Hier werkt m'n PC op alle HDMI-aansluitingen perfect met 1080p ieg. (Zelfde model, maar 3" groter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 23:23:
[...]

Ten eerste, op welke HDMI-aansluiting heb je hem aangesloten?

Indien het HDMI-1 of HDMI-3 betreft, moet je als beeldformaat bij afbeeldingsopties alleen scannen kiezen. Bij HDMI-2 zou hij het automatisch goed moeten doen. Hier werkt m'n PC op alle HDMI-aansluitingen perfect met 1080p ieg. (Zelfde model, maar 3" groter)
HDMI-3 en hij staat ingesteld op alleen scannen. Ik heb al elders vernomen dat het misschien aan de videokaart instellingen ligt, overcan, maar kan nu niet kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2008 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTZ
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

TTZ

De review van de LE40A656 staat nu compleet op HDTVTEST:

http://www.hdtvtest.co.uk/Samsung-LE40A656/

Nee, ik ben er nog niet uit - 40W4000 of LE40A656 |:(

[ Voor 30% gewijzigd door TTZ op 05-06-2008 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 23:05

Tachyon

pop the glock

Zat hem net ook te lezen... ;)
Klein beetje jammer van die lag, maar overall is hij toch erg tevreden over de LE40A656:
Conclusion
The Samsung LE40A656 LCD HDTV is more than a worthy successor to last year's models. Almost every aspect that could be improved has been improved: black level is slightly deeper; shadow detail is more revealing; flesh tones are more realistic; standard-def video processing is better; and on-screen display navigation is a lot less sluggish.

Best of all, the interpolation artefacts that come with [100Hz Motion Plus] have been attenuated to a level where they're tolerable for day-to-day viewing on the Samsung LE40A656, though we still wouldn't engage it for film-based content, as it makes movies look like videos even on the "Low" setting. Once we've come to accept that no 100Hz MCFI (motion-compensated frame interpolation) technology can be perfect (for the foreseeable future at least) due to the very nature of what it's trying to do (i.e. create frames that aren't there in the first place), the increase in motion resolution can be pretty appealing when [100Hz Motion Plus] is applied to the appropriate material such as sports and video games.

So, in LE40A656, has Samsung finally come up with a candidate that can mount a serious challenge to Sony Bravias at the top of the LCD hill? We believe so. Make no mistake, the Sony Bravias still hold the edge in colour balance and gaming response. And when present, their 100Hz MCFI technology is slightly more accomplished than Samsung's. But with standard-definition video processing, connectivity and most importantly price stacked firmly in Samsung's favour, the future looks extremely rosy for the LE40A656 indeed.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de W4000 en 656 naast elkaar gezien en een beetje lopen klooien met de settings, maar de sony geniet wel mijn voorkeur gezien de meer natuurlijkere kleuren. Toch goed van de 656 dat de SD relatief mooi wordt weergegeven, want dat gebruikt de massa toch het meeste. Een inputlag van 60ms valt ook wel mee. Het blijft een moeilijke keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met F1 kijken op een 52 656?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07
eindelijk! ik zie dat mijn order gelopen is, wacht nu alleen nog op het mailtje met de Trace code van ?DHL zodat ik weet waar de chauffeur zich morgen bevind :P Kan ik ook eindelijk eens genieten van de HD materiaal op de 46a656 \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:41
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:34:
Ik heb de W4000 en 656 naast elkaar gezien en een beetje lopen klooien met de settings, maar de sony geniet wel mijn voorkeur gezien de meer natuurlijkere kleuren. Toch goed van de 656 dat de SD relatief mooi wordt weergegeven, want dat gebruikt de massa toch het meeste. Een inputlag van 60ms valt ook wel mee. Het blijft een moeilijke keuze.
SD materiaal was beter op de Sony of op de Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:56:
[...]

SD materiaal was beter op de Sony of op de Samsung?
De samsung :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 19:41:
Een maand geleden online een LE46A656 besteld.....bleek moeilijk leverbaar (bij de goedkope webshops). Leverstatus werd telkens opgeschoven.

Gisteren maar gekocht bij Saturn. Ze hadden er nog maar 1.
2199,- betaald maar met de cashback actie van Samsung en de refund actie van Saturn 1499,-.

Net beide coupons ingevuld, maar om verassingen te voorkomen wil ik toch even wat vragen.
Op de coupon van Samsung staat aan de ene kant: voeg de streepjescodes bij en op de andere kant voeg de streepjescode bij.
Nu zitten er op de doos 2 dezelfde streepjescodes (aan elkaar). Moet ik deze allebei insturen of kan ik er 1 insturen? Ik heb ze namelijk apart losgesneden.

De TV is echt super. Ik was al tijden aan het azen op de LE46F86, vooral omdat daar subwoofers inzitten. Maar deze TV is qua beeld toch weer een stap vooruit. Het geluid is met SRS aan best te doen, beter dan gemiddeld.
Lol, bij Saturn in Groningen staat de LE46A656 gewoon voor MAAR 1249,-!!! Dat is bijna 400 euro goedkoper als de goedkoopste via pricewatch by redcoon.

Check pagina 3 van:
http://www.saturn.nl/aanbiedingen/store_flash/184/index.php3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinsdagavond een 46a656 gekocht bij Saturn Zuidplein. Was 2099 euro en dan nog 700 euro ervan af, was dus 1400 euro ! Levertijd binnen 10 dagen. Bezorgkosten 30 euro.

Nu zit ik actiebon Saturn in te vullen. Factuurnummer kan ik wel vinden op mijn factuur, maar wat is nou de bonnummer op mijn bonnetje? Is dat het nummer onderaan op de bon? Iemand al ingevuld?

Trouwens de Sony 46W4000 was daar 1850 ( na aftrek van 450 + 200 refund). Toch veel duurder dan de Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 22:12:
Dinsdagavond een 46a656 gekocht bij Saturn Zuidplein. Was 2099 euro en dan nog 700 euro ervan af, was dus 1400 euro ! Levertijd binnen 10 dagen. Bezorgkosten 30 euro.

Nu zit ik actiebon Saturn in te vullen. Factuurnummer kan ik wel vinden op mijn factuur, maar wat is nou de bonnummer op mijn bonnetje? Is dat het nummer onderaan op de bon? Iemand al ingevuld?

Trouwens de Sony 46W4000 was daar 1850 ( na aftrek van 450 + 200 refund). Toch veel duurder dan de Samsung.
Ik denk het referentie nummer, maar nu je het zeg dat nummer wat jij noemt zou het ook kunnen zijn... Volgens mij moet die bon ook mee, dus hopelijk doen ze niet zo moeilijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2008 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 46a656 bestelen :)

Iemand die nieuwe firmware 1007.2 geinstallerd? moeilijk? of moet ik Samsung gebeld?

Dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:33
Wienen schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 23:23:

Maar wat ik wel een beetje tegen vind vallen is HDWMV films kijken via de xbox360! Ik heb zodra ik m ingesteld heb op 1080p toch best veel last van haperend beeld, ook wel ghosting genoemd!
Nog even voor de duidelijkheid: dat is geen ghosting.
Je hebt last van ghosting als je op de tv achter een snel bewegend object een waas erachter ziet. Zoals n streep achter n hard geschoten voetbal.

Het object laat als het ware een geestafdruk (ghost) van zichzelf achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:11
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 23:15:
Ik heb 46a656 bestelen :)

Iemand die nieuwe firmware 1007.2 geinstallerd? moeilijk? of moet ik Samsung gebeld?

Dank je :)
Het antwoord:

http://ars.samsung.com/cu...PROD_SUB_ID=0&PROD_ID=154

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je, maar die firmware is voor UK model, FXXU.

We (Nederlands) hebben FXXC model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ghosting meegemaakt bij formule 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 22:12:....
Nu zit ik actiebon Saturn in te vullen. Factuurnummer kan ik wel vinden op mijn factuur, maar wat is nou de bonnummer op mijn bonnetje? Is dat het nummer onderaan op de bon? Iemand al ingevuld?.....
Ik vroeg mij dit ook af en heb deze vraag aan de Saturn-Cashback-Actie-Helpdesk gesteld.
En zij hadden mij een mailtje gestuurd met dit plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://img112.imageshack.us/img112/5307/cashbackor1.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img112.imageshack.us/img112/5307/cashbackor1.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door BassieBulk op 06-06-2008 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
koffieboontje schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 22:01:
[...]

Lol, bij Saturn in Groningen staat de LE46A656 gewoon voor MAAR 1249,-!!! Dat is bijna 400 euro goedkoper als de goedkoopste via pricewatch by redcoon.

Check pagina 3 van:
http://www.saturn.nl/aanbiedingen/store_flash/184/index.php3
En die heb ik mij gisteren besteld 8)! Ik heb heeeel veeeel telefoontjes gepleegd, maar de TV's vliegen daar als warme broodjes over de toonbank dat men geen tijd heeft om de telefoon op de TV afdeling op te nemen, dus zijn mijn ouders er gisteren maar op goed geluk heen gegaan en troffen daar net de meneer/verkoper aan die ik dinsdag aan de lijn had gehad. Hij zou dinsdag naar alle filialen een mail sturen of die de Samsung LE46A656 nog op voorraad hadden want Groningen zelf was er maandag meteen al doorheen! Net toen mijn ouders binnen kwamen liepen hun de bewuste verkoper tegen het lijf en hij herkende het verhaal en zei dat die net een mail van zijn directeur had gehad dat er 3 uit Tilburg naar Groningen kwamen en stelde voor om er een bij mij af te leveren op de terugreis, maar moest dit even overleggen met zijn chef magazijn, maar dat was al snel goed. Hij ging de TV kosteloos afleveren bij mij gezien onze vele pogingen om te bellen en omdat ik meteen in het begin van de week (Dinsdag)had gebeld. Dus wij zijn weer erg gelukkig voor de mooie prijs van 1249 euro daarom een diepe _/-\o_ voor de service bij SATURN Groningen! We moesten er helaas wel 1.5 uur voor rijden, maar dat hadden we graag over voor 650 euro :9 !

Mensen, je hoeft niet meteen te bellen voor die andere twee want die zijn al gereserveerd! Ja, en verder zijn ze bij alle filialen nu uitverkocht, dus helaas! Volgens mij voor de gene die de TV in bestelling hebben staan is de levertijd ONBEKEND tenminste dat heb ik gehoord! Ik zou erf even achteraan bellen want de 46 inch van de 6 serie is heel slecht leverbaar! Dit was ook een reden voor ons om er op goed geluk heen te gaan en met succes!

De anderen succes! Ik zou deze kans bij SATURN niet laten schieten, het zijn echte mats prijzen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
BassieBulk schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:17:
[...]

Ik vroeg mij dit ook af en heb deze vraag aan de Saturn-Cashback-Actie-Helpdesk gesteld.
En zij hadden mij een mailtje gestuurd met dit plaatje:

[afbeelding]
[afbeelding]
He bedankt voor je prachtige antwoord, dat was ook een vraag van mij! Nog een andere vraag aan jou, wat is hun emailadres van SATURN? Ben ik wel benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Niet online
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:38:
He bedankt voor je prachtige antwoord, dat was ook een vraag van mij! Nog een andere vraag aan jou, wat is hun emailadres van SATURN? Ben ik wel benieuwd naar!
Doen ze helaas niet zelf, maar via een extern bedrijf www.deskservices.nl
Dat nummer op de actiecoupon is ook van deskservices...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:14

Tjark

DON'T PANIC

Ik heb iig ook een nadeel ontdekt van een FullHD TV... je desktop op 1920x1080 levert standaard toch wel heel kleine letters op om vanaf de bank te kunnen lezen (40")....

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
BassieBulk schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:48:
[...]

Doen ze helaas niet zelf, maar via een extern bedrijf www.deskservices.nl
Dat nummer op de actiecoupon is ook van deskservices...
Ok duidelijk, bedankt voor je antwoord! Uitbesteed dus zoals zo veel gebeurt tegewoordig :P ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 22:38:

Het probleem is inmiddels opgelost. Het was inderdaad de overscan instelling van de ATI videokaart van mijn laptop. De resolutie komt nu precies overeen met het beeldscherm, waardoor je dezelfde haarscherpe beelden krijgt als op je computer tft scherm, maar dan met een resolutie van 192x1080. Ik heb hem ingesteld als tweede scherm, zodat je vensters heen en weer kunt schuiven tussen je computerscherm en de TV.

Gelijk maar even een eerder gedownloade hd film (4,5gb Star Wars III) afgespeeld in mediaplayer. Het begint twijfelachtig, omdat het zwart van het heelal nogal grijs wordt weerggegeven. De balken boven en onder het scherm (het is filmformaat, dus nog breder dan 16:9) zijn wel gewoon zwart, de TV kan het kennelijk dus wel maar geeft het tussen de sterren iets grijzig weer. Door die zwartere balken valt dit nog eens extra op. Iemand enig idee hoe ik dit kan verbeteren? Hij stond op alleen scannen voor gebruik als computerbeeldscherm, misschien bij het afspelen van films toch instellen op film oid?

Tot zover de minpunten van de hd-weergave. Want de film is werkelijk a-dem-be-nemend! Wat een scherpte, ik had in de showroom wel eens hd fragmenten gezien maar op de een of andere manier maakt dit véél meer indruk. Alles wordt zo scherp weergegeven, je zintuigen registreren onmiddelijk dat ze nog nooit naar zulk scherp bewegend beeld hebben gekeken. Het is onmislkenbaar veel scherper dan een gewone dvd. En dan heeft deze film nog een beperkte hd resolutie van ongeveer 1000x500 (precieze cijfers moet ik thuis opzoeken). Het is natuurlijk de vraag hoeveel de volle 1920x1080 nog zou toevoegen, maar ik denk dat dit verschil nog wel zichtbaar zou zijn. En anders ga ik gewoon wat dichterbij zitten. De kwaliteit van de film is door de compressie wel wat minder dan dvd kwaliteit, het is zeg maar 700 mb divx kwaliteit maar dan met hd resolutie. Toch storen de af en toe zichbare compressie artefacten nauwelijks. De grijzige achtergrond is storender. Ik ga dit weekend op zoek naar een nog zwaardere film. Deze kwaliteit is in ieder geval al ruimschoots kijkbaar wat mij betreft.

Nog een opmerking: ik gooide ook een gewone dvd in de speler van de laptop, maar dat gaf wat minder beeld, alsof het signaal gecomrimeerd wordt voor het naar de tv wordt gestuurd, ik ga het later nog vanuit m'n gewone DVD speler proberen, maar die heeft weer geen HDMI (en geen upscaling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister mijn Samsung LE40A552 opgehaald bij saturn in tilburg. Erg mooie tv voor dat geld!

Ik heb alleen 2 problemen:

1 De tv springt soms terug naar beeld modus "dynamisch". Ook onthoud hij niet de verandereningen die ik maak bij beeldinstellingen. Zo had ik hem op "standaard" gezet met de instellingen die een paar pagina's terug staan in dit topic. Die instellingen sprongen weer terug naar default. Doe ik iets fout of is er iets niet goed?

2 Voor de cashback actie van samsung moet ik een formulier invullen. Waar vind ik dit formulier? Ik heb niks van de winkel gekregen alleen de actiecoupon van saturn zelf.

Iemand die mijn vragen kan beantwoorden?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2008 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:11
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:35:
Gister mijn Samsung LE40A552 opgehaald bij saturn in tilburg. Erg mooie tv voor dat geld!

1 De tv springt soms terug naar beeld modus "dynamisch". Ook onthoud hij niet de verandereningen die ik maak bij beeldinstellingen. Zo had ik hem op "standaard" gezet met de instellingen die een paar pagina's terug staan in dit topic. Die instellingen sprongen weer terug naar default. Doe ik iets fout of is er iets niet goed?
Mss heb je de "shop" mode aanstaan in plaats van de "home" mode.
Naar wat ik gehoord heb houdt de shopmode geen instellingen bij om er altijd fel uit te springen.
Je kan als consument dus de instellingen in de winkel veranderen en bij het uitschakelen springt hij terug naar default values.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Engineer Stewie schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:40:
[...]

Mss heb je de "shop" mode aanstaan in plaats van de "home" mode.
Naar wat ik gehoord heb houdt de shopmode geen instellingen bij om er altijd fel uit te springen.
Je kan als consument dus de instellingen in de winkel veranderen en bij het uitschakelen springt hij terug naar default values.
Ik denk dat dat het is. Als ik op info druk staat er inderdaar "store demo". Weet je mischien ook hoe ik dit verander? Ik heb al in de handleiding gekeken maar die helpt me niet verder. In iedergeval alvast bedankt.

edit: Te vroeg om hulp gevraagd. In het menu moest ik onder instellingen "Plug & Play" starten. Nu staat hij niet meer op store demo. Ik denk dat dit het probleem oplost. Bedankt voor je snelle hulp _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gkoers
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 20:32
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:56:
[...]

Ik denk dat dat het is. Als ik op info druk staat er inderdaar "store demo". Weet je mischien ook hoe ik dit verander? Ik heb al in de handleiding gekeken maar die helpt me niet verder. In iedergeval alvast bedankt.

edit: Te vroeg om hulp gevraagd. In het menu moest ik onder instellingen "Plug & Play" starten. Nu staat hij niet meer op store demo. Ik denk dat dit het probleem oplost. Bedankt voor je snelle hulp _/-\o_
Volgens mij moet je de menu knop 5 seconden ingedrukt houden om dat aan te kunnen passen

Running \ Cycling: Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

Ik ga waarschijnlijk morgen een LE40A656 kopen bij de It's. Nu vragen ze of ik er bezorging+installatie bij wil hebben. Bezorging hoeft eigenlijk niet, dat kan ik ook zelf doen, maar is het nodig om hem te laten installeren? Is het niet gewoon zo dat je de tv uit de doos haalt, op voetstuk zet, draden aansluit en aanzet? Of komt er nog meer bij te pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Sander1991 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:54:
Ik ga waarschijnlijk morgen een LE40A656 kopen bij de It's. Nu vragen ze of ik er bezorging+installatie bij wil hebben. Bezorging hoeft eigenlijk niet, dat kan ik ook zelf doen, maar is het nodig om hem te laten installeren? Is het niet gewoon zo dat je de tv uit de doos haalt, op voetstuk zet, draden aansluit en aanzet? Of komt er nog meer bij te pas?
Installatie kun je cht zelf hoor, is niet veel naders als bij de oude CRT tv's, dus zou daar gen geld aan uitgeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Vjenne-ICT schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:09:
[...]

Installatie kun je cht zelf hoor, is niet veel naders als bij de oude CRT tv's, dus zou daar gen geld aan uitgeven!
Bedankt voor je antwoord, dat bespaard me weer 30 euries :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Sander1991 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:19:
[...]

Bedankt voor je antwoord, dat bespaard me weer 30 euries :)
Graag gedaan! En kom je er niet uit (wat me stug lijkt), dan vraag je het hier toch gewoo.....

Succes en veel plezier met je nieuwe aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:35:

2 Voor de cashback actie van samsung moet ik een formulier invullen. Waar vind ik dit formulier? Ik heb niks van de winkel gekregen alleen de actiecoupon van saturn zelf.

Je moet een origineel formulier hebben. Ze zijn genummerd.
Of zelf langs de winkel gaan of je eentje laten opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

In de zoektocht naar een nieuwe HDtv zie ik door de bos de bomen niet meer. Wel gaat mijn voorkeur uit naar een Samsung vanwege zijn design en omdat ik vaak lees dat deze van prijs/kwaliteit wel snor zitten.

Nu zit er binnen dit merk blijkbaar (volgens de starttopic) toch wel wat verschil tussen de verschillende series en model types. Aangezien dit een Samsung topic is kan iemand van jullie mij misschien een bepaalde richting uitsturen. Voor de handigheid lijst ik een paar criteria op:

Criteria
  • Budget: +- €500
  • Diagonaal: 26inch / 66cm (ik zit op een 2-tal meter van de TV af)
  • Toepassing: Voornamelijk voor te gamen met de Xbox360 welke een HDMI aansluiting heeft. Ik ga wel nog steeds gebruik maken van analoge televisie. Moderne bluray toepassing en consoorten zijn niet aan mij besteed.
Ik hoop dat jullie hiermee genoeg weten en anders, don't hesitate to ask.

Hier is trouwens een link met allemaal schermen van 26". Ook merken zoals LG, Sony en Philips vind je hier terug.

http://www.plasma-discounter.nl/26_inch_-_66cm/cat/4273.htm

Alvast bedankt voor de reactie!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2008 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander1991 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:54:
Voetstuk zit er zelfs al op als je hem uit de doos haalt, dus het is uit de doos halen, de draden aansluiten en de tv zoekt automatisch alle kanalen op enz. makkie!

Ben benieuwd voor welke prijs je hem mee krijgt..
Hij stond bij it's voor 1699,- en kreeg hem mee voor 1425,- cashback van samusng maakt het 1325,-..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2008 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:02
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:51:
Hi,

In de zoektocht naar een nieuwe HDtv zie ik door de bos de bomen niet meer. Wel gaat mijn voorkeur uit naar een Samsung vanwege zijn design en omdat ik vaak lees dat deze van prijs/kwaliteit wel snor zitten.

Nu zit er binnen dit merk blijkbaar (volgens de starttopic) toch wel wat verschil tussen de verschillende series en model types. Aangezien dit een Samsung topic is kan iemand van jullie mij misschien een bepaalde richting uitsturen. Voor de handigheid lijst ik een paar criteria op:

Criteria
  • Budget: +- €500
  • Diagonaal: 26inch / 66cm (ik zit op een 2-tal meter van de TV af)
  • Toepassing: Voornamelijk voor te gamen met de Xbox360 welke een HDMI aansluiting heeft. Ik ga wel nog steeds gebruik maken van analoge televisie. Moderne bluray toepassing en consoorten zijn niet aan mij besteed.
Ik hoop dat jullie hiermee genoeg weten en anders, don't hesitate to ask.

Alvast bedankt voor de reactie!
erg mooi is de r serie, en ook wel betaalbaar. Ik heb al een 32 inch r81 gezien voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTZ
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

TTZ

Weet iemand of er nog ergens een winkel is (liefst in de buurt van Utrecht) die de LE40A656 op voorraad heeft?
Na veel zoeken en belletjes heb ik er nog geen één gevonden - allemaal levertijden van meerdere weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:52:
[...]

Voetstuk zit er zelfs al op als je hem uit de doos haalt, dus het is uit de doos halen, de draden aansluiten en de tv zoekt automatisch alle kanalen op enz. makkie!

Ben benieuwd voor welke prijs je hem mee krijgt..
Hij stond bij it's voor 1699,- en kreeg hem mee voor 1425,- cashback van samusng maakt het 1325,-..
Ok mooi.

offtopic:
Ja we hebben hem voor 1350,- afgesproken, en dan nog de cashback=1250,- alleen we hebben nu een wat mindere ervaring met de It's gekregen, omdat de verkoper ons vertelde dat hij op vooraad was, dus we konden hem vandaag nog ophalen. We gingen daar heen (een paar afspraken verzet) en toen bleek dat hij niet op vooraad was! We moesten dan tot volgende week zaterdag wachten, dan was hij weer binnen, of we konden hem laten bezorgen, dan is hij zaterdag aan ons huis. Dat hebben we dan maar gedaan dus koste ons nog 10 euro meer maarja.. ik zie trouwens in de topic warning dat we het hier eigenlijk niet over mogen hebben

40 inch was trouwens voor ons wel een schok want dat is zo groot, als je van een kleine crt van Philips afkomt. Wel prachtig trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
TTZ schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 18:16:
Weet iemand of er nog ergens een winkel is (liefst in de buurt van Utrecht) die de LE40A656 op voorraad heeft?
Na veel zoeken en belletjes heb ik er nog geen één gevonden - allemaal levertijden van meerdere weken...
De grotere formaten van de 6 serie zijn helaas zeer slecht leverbaar. Ik denk van wege het EK omdat iedereen voor dat de wedstrijden beginnen nog een nieuwe TV willen hebben. Ik heb puur toeval nog een 46 inch van de 6 serie op de kop weten te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander1991 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 18:43:
[...]

Ok mooi.

offtopic:
Ja we hebben hem voor 1350,- afgesproken, en dan nog de cashback=1250,- alleen we hebben nu een wat mindere ervaring met de It's gekregen, omdat de verkoper ons vertelde dat hij op vooraad was, dus we konden hem vandaag nog ophalen. We gingen daar heen (een paar afspraken verzet) en toen bleek dat hij niet op vooraad was! We moesten dan tot volgende week zaterdag wachten, dan was hij weer binnen, of we konden hem laten bezorgen, dan is hij zaterdag aan ons huis. Dat hebben we dan maar gedaan dus koste ons nog 10 euro meer maarja.. ik zie trouwens in de topic warning dat we het hier eigenlijk niet over mogen hebben

40 inch was trouwens voor ons wel een schok want dat is zo groot, als je van een kleine crt van Philips afkomt. Wel prachtig trouwens :)
Ik dacht 40" eerst ook redelijk groot te vinden (kwam van een 26"), maar na een paar dagen wil je niks anders meer _/-\o_ (En dan is die 26" ineens verdomd klein.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 21:02:
[...]

Ik dacht 40" eerst ook redelijk groot te vinden (kwam van een 26"), maar na een paar dagen wil je niks anders meer _/-\o_ (En dan is die 26" ineens verdomd klein.)
Ik heb nu ook een 40 inch en had in het begin ook van ''zooooooo wat groot'' maar nu helemaal aan gewend en krijg dinsdag een 46 inch van de 6 serie! Denk dat het dan wel even schrikken is, die is 117 CM doorsnee, dat is pas een bioscoop ervaring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou na werk de 46A656 bestellen bij Saturn Zuidplein, maar de verkoper zei dat ze geen nieuwe bestellingen meer zullen aannemen vanwege de gigantische lange levertijd. :( Hij zei meer dan 10 wk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 22:15:
Ik wou na werk de 46A656 bestellen bij Saturn Zuidplein, maar de verkoper zei dat ze geen nieuwe bestellingen meer zullen aannemen vanwege de gigantische lange levertijd. :( Hij zei meer dan 10 wk.
Ja, ik weet het, TV is zeer slecht leverbaar, men meld zelf dat samsung er geen een meer op voorraad heeft, dus helaas mensen die de bestelling hebben staan en wachten die kunnen nog wel eens heel lang moeten wachten helaas! Ik weet dat dit geen leuk nieuws is, maar heb het uit betrouwbare bron......

Ik ben daarom ook dolgelukkig dat mijn Samsung LE46A656 a.s. dinsdag kosteloos word bezorgd! De laatste drie die SATURN nog op eigen voorraad heeft komen uit Tilburg waarvan er een voor mij is........ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022
TTZ schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 18:16:
Ja dat weet ik wel, PM me maar!

Ik zie trouwens weer heel veel posten van "winkel dit", "prijs dat", zal ik daar anders een nieuw topic voor openen, er wordt blijkbaar geen gehoor gegeven aan de topic waarschuwing!

offtopic:
Ik heb een nieuwe baan, en mijn eerste werkweek zit erop, vandaar dat ik niet zo veel meer aanwezig ben hier. Dat gaat zeker nog veranderen! De topicstart zal ik binnenkort weer eens een flinke update geven :9 ...

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 22:50:
[...]
Ja, ik weet het, TV is zeer slecht leverbaar, men meld zelf dat samsung er geen een meer op voorraad heeft, dus helaas mensen die de bestelling hebben staan en wachten die kunnen nog wel eens heel lang moeten wachten helaas! Ik weet dat dit geen leuk nieuws is, maar heb het uit betrouwbare bron......
Stuur mij even een PM, ik wil graag het e.a. hierover weten voor de topicstart voordat we daar weer een hele discussie over krijgen. Dank u.

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Nog een promotiesite voor de Samsung 6 serie. Duidelijk alleen voor mannelijk publiek bedoeld......
http://www.beautifulperformance.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Heeft de 37a552 nu 1 of 3 HDMI ingangen? Ik lees bv dat die er maar 1 heeft :X

https://www.pcsnel.nl/det...oductid=839698&refid=1504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:04
W.Wezz schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 23:21:
[...]

Ja dat weet ik wel, PM me maar!

Ik zie trouwens weer heel veel posten van "winkel dit", "prijs dat", zal ik daar anders een nieuw topic voor openen, er wordt blijkbaar geen gehoor gegeven aan de topic waarschuwing!

offtopic:
Ik heb een nieuwe baan, en mijn eerste werkweek zit erop, vandaar dat ik niet zo veel meer aanwezig ben hier. Dat gaat zeker nog veranderen! De topicstart zal ik binnenkort weer eens een flinke update geven :9 ...
De discussie over aanbiedingen en levertijden ontstaat vanzelf vanwege de slechte verkrijgbaarheid en soms lange levertijden.
Maar het is wellicht handiger om dit in het volgende reeds bestaande topic te zetten.

[TV] Plasma/LCD: aanbiedingen [deel 2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Ik zit er over te denken om de actiecoupons van samsung en saturn aangetekend te versturen gezien dat het om 600 euro gaat of is dit te overdreven? Misschien kan het ook wel niet hoor, maar zat er zo over na te denken....... Wat hebben jullie gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 12:16:
Ik zit er over te denken om de actiecoupons van samsung en saturn aangetekend te versturen gezien dat het om 600 euro gaat of is dit te overdreven? Misschien kan het ook wel niet hoor, maar zat er zo over na te denken....... Wat hebben jullie gedaan?
Ik heb ze ook aangetekend opgestuurd. Ik wilde geen risico nemen en die paar euro's extra maken ook niet meer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
Ik heb de Samsung LE26R82 tv gezien en dit lijkt mij een mooie tv die binnen mijn budget valt (€ 465,-) Nou heb ik de balle verstand van nieuwe tv's dus heb ik nog een paar vraagjes.

Ik wil de tv gaan gebruiken voor de Wii (miss xbox360), dvd's kijken op een gewone dvd speler en voor het digitaal tv kijken via ziggo. Is dit met deze tv uitstekend mogelijk? En zit ik hier voor de eerste jaren goed mee of is deze tv al weer gedateerd? Ook ben ik benieuwd of jullie mij iets meer kunnen vertellen m.b.t. de beeldkwaliteit en geluidskwaliteit t.o.v. andere modellen in deze prijsklasse (ik kan namelijk weinig reviews vinden).

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:14

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Je stuurt in feite 300 euro cash in een envelope, nooit zomaar met enkel een zegel doen.
Alleen aangetekend versturen is trouwens geen bewijs van ontvangst en dat zeggen ze zelfs in hun voorwaarden!

Verstuur het dus met ontvangstbevestiging! Heb ik ook gedaan...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik zat net die aktie van Saturn te bekijken, leek op het eerste gezicht erg interessant, maar de prijs in hun folder bepalen ze aan de hand van de eigen korting + de samsung korting. Als je dan kijkt wat de uiteindelijke prijs is, betaal je hetzelfde als bij Redcoon in de pricewatch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn keuze beperkt tot twee Samsung LCD televisies. Iemand die de 1 boven de ander verkiest en een reden daarvoor kan geven?

SAMSUNG LCD televisie LE26R86BD
http://www.pixmania.be/be...-televisie-le26r86bd.html

SAMSUNG LCD-Televisie LE26A456
http://www.pixmania.be/be...d-televisie-le26a456.html

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 17:34
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 14:27:
Ik heb mijn keuze beperkt tot twee Samsung LCD televisies. Iemand die de 1 boven de ander verkiest en een reden daarvoor kan geven?

SAMSUNG LCD televisie LE26R86BD
http://www.pixmania.be/be...-televisie-le26r86bd.html

SAMSUNG LCD-Televisie LE26A456
http://www.pixmania.be/be...d-televisie-le26a456.html

Alvast bedankt!
ik zou de A456 nemen nieuwere serie beter contrast , en als ik het goed heb beter paneel ( weet ik niet zeker )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Ik heb mijn 100 euro cashback gewoon met de post gedaan. Misschien niet zo handig :?

Hopen dat het goed gaat want het staat er nog niet op.

[ Voor 25% gewijzigd door Nico111 op 07-06-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
geemfriek schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 11:40:
Heeft de 37a552 nu 1 of 3 HDMI ingangen? Ik lees bv dat die er maar 1 heeft :X

https://www.pcsnel.nl/det...oductid=839698&refid=1504
3X. Ik heb dit toestel ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 17:34
JPullens schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 15:58:
[...]

3X. Ik heb dit toestel ook.
WoW dankjullie beide voor dit ik had bijna een Le37A456 voor 800 gekocht maar voor 900 heb ik een full hd met beter contrast en ook een clear pannel mijn dank is groot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 13:44:
[...]

Ik heb ze ook aangetekend opgestuurd. Ik wilde geen risico nemen en die paar euro's extra maken ook niet meer uit
Bedankt voor je antwoord! Het is dus duidelijk niet zo gek idee! Wat kost het trouwens? Kan het trouwens wel naar een postbus aangetekdn versturen? Postbus heeft vaak toch geen fysiek adres waar iemand een handtekening kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Tijgert schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 13:50:
Je stuurt in feite 300 euro cash in een envelope, nooit zomaar met enkel een zegel doen.
Alleen aangetekend versturen is trouwens geen bewijs van ontvangst en dat zeggen ze zelfs in hun voorwaarden!

Verstuur het dus met ontvangstbevestiging! Heb ik ook gedaan...
Ik heb het gelezen, maar wil het toch doen! Wat bedoel je precies met verzenden met ontvangstbevesteging? Dat is toch aangetekend of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

n00bs schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 14:01:
Ik zat net die aktie van Saturn te bekijken, leek op het eerste gezicht erg interessant, maar de prijs in hun folder bepalen ze aan de hand van de eigen korting + de samsung korting. Als je dan kijkt wat de uiteindelijke prijs is, betaal je hetzelfde als bij Redcoon in de pricewatch :?
Je moet goed uitkijken wat je koopt hè, die van Redcoon is waarschijnlijk een model uit het buitenland, dus niet een NL model. Dat wil zeggen dat als er iets mee is, je het bijvoorbeeld naar het buitenland moet brengen/sturen om gebruik te maken van je garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Sander1991 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:25:
[...]

Je moet goed uitkijken wat je koopt hè, die van Redcoon is waarschijnlijk een model uit het buitenland, dus niet een NL model. Dat wil zeggen dat als er iets mee is, je het bijvoorbeeld naar het buitenland moet brengen/sturen om gebruik te maken van je garantie.
het staat toch op hun site dat zij daarvoor zorgen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:04
Vjenne-ICT schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:00:
[...]

Ik heb het gelezen, maar wil het toch doen! Wat bedoel je precies met verzenden met ontvangstbevesteging? Dat is toch aangetekend of zie ik dat verkeerd?
TNT website:

Zekerheid voor uw verzending
U heeft waardevolle of belangrijke post, waarbij extra zekerheid is gewenst? Als u ervoor kiest om uw post aangetekend te versturen, wordt deze via een apart kanaal vervoerd. U heeft de optie tussen ‘gewoon’ aangetekend of aangetekend met:

Met bericht van ontvangst:
Zodra uw pakket of brief is aangekomen, krijgt u een door de ontvanger getekende ontvangstbevestiging retour.

Aanvullend verzekeren
Aangetekende post is verzekerd tegen beschadiging en verlies. In zo'n geval krijgt u een schadevergoeding van maximaal € 46,–. Zendingen van waardevolle zaken kunt u ook aanvullend verzekeren:

Verzekerd vervoer:
Als uw zending niet makkelijk vervangbaar is, dan kiest u voor Verzekerd Vervoer. Uw zending is verzekerd tegen schade tijdens het vervoer tot maximaal € 5.400,–.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
HoppyF schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 20:35:
[...]

TNT website:

Zekerheid voor uw verzending
U heeft waardevolle of belangrijke post, waarbij extra zekerheid is gewenst? Als u ervoor kiest om uw post aangetekend te versturen, wordt deze via een apart kanaal vervoerd. U heeft de optie tussen ‘gewoon’ aangetekend of aangetekend met:

Met bericht van ontvangst:
Zodra uw pakket of brief is aangekomen, krijgt u een door de ontvanger getekende ontvangstbevestiging retour.

Aanvullend verzekeren
Aangetekende post is verzekerd tegen beschadiging en verlies. In zo'n geval krijgt u een schadevergoeding van maximaal € 46,–. Zendingen van waardevolle zaken kunt u ook aanvullend verzekeren:

Verzekerd vervoer:
Als uw zending niet makkelijk vervangbaar is, dan kiest u voor Verzekerd Vervoer. Uw zending is verzekerd tegen schade tijdens het vervoer tot maximaal € 5.400,–.
Bedankt voor je uitgebreide antwoord! Wat kosten het nu dan per brief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

http://www.4allclients.nl/?action=4&id=821059
LE40N86BD € 280.35

foutje denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Ik zou zeggen bestellen maar kijken wat ze ermee doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
Vjenne-ICT schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 22:21:
[...]

Ik zou zeggen bestellen maar kijken wat ze ermee doen!
Als ik jouw was zou ik er alvast 10 bestellen voor die prijs!! Ik denk dat de 1 ervoor is weggevallen en dat het dus 1280 moet zijn, dat kan echt niet anders. Je hebt sowieso geen een LCD scherm van 40" voor 280 euro, zelfs niet zo'n Blokker of Marskramer ding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Zijn ze verplicht te leveren als ik bestel? Bij Wehkamp of iets was zoiets toch ook een keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Staat vast wel ergens in de voorwaarden dat ze er onderuit kunnen.

Het was ook bij de Wehkamp of Otto en die heeft geen 1 scherm hoefen te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ze hoeven niet te leveren inderdaad, is duidelijk een fout waarvan iedereen met een beetje logisch verstand ook weet dat het een fout is...

Maar je kunt altijd proberen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom staat er bij de LE37A656 achter 100hz "Ja/Nee"? Is het nou wel of niet 100hz?

Klopt het dat het enige verschil tussen de 32" en 37" de diagonaal is en dat vanaf de 40" kwaliteit ook beter is(als ik zo naar de specs kijk)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 00:40:
Waarom staat er bij de LE37A656 achter 100hz "Ja/Nee"? Is het nou wel of niet 100hz?

Klopt het dat het enige verschil tussen de 32" en 37" de diagonaal is en dat vanaf de 40" kwaliteit ook beter is(als ik zo naar de specs kijk)?
De 37A656 heeft wél 100hz; dit staat (of stond) verkeerd op de Samsung website ;) Verder zijn de 40" panelen qua specs inderdaad iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een week of 5 geleden een 40M86 aangeschaft en heb m'n PS3 met dikke HDMI kabel aangesloten op deze tv, maar als ik de PS3 aanzet en het hoofdmenu wordt weergegeven of als er een game gestart wordt, wordt de resolutie automatisch overgeschakeld naar een andere resolutie (bv. 1080i of 720P) en dan gaat het beeldscherm enorm flikkeren en hoor je het geluid knetteren totdat dit na een seconde of 6 weer normaal is. Ook als je vanuit een game terug naar het hoofdmenu gaat gebeurt precies hetzelfde. Heeft iemand van jullie daar ook last van of wat zou de oorzaak hiervan zijn?! Ook krijg ik met geen mogelijkheid een 1080P signaal op de PS3, max. 1080i.
Ook heb ik met tv uitzendingen regelmatig last van blurring/gohsting(?) bij bewegende beelden....iemand hier ervaring mee?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voetbal gekeken met mijn 40A552 aangesloten op een geleend samsung HD decoder.. Ik wist niet wat ik zag!! _/-\o_ Ik kan het echt iedereen aanraden. Ik heb een samsung digitale televisie decoder maar zoiets is echt veel minder aan kwaliteit dan een hd decoder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Maar de wedstrijden werden toch ook in HD uitgezonden. Dit verklaart het grote verschil.

Zit er ook veel verschil in de normale zenders tussen normale en HD decoder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenderman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Nico111 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 10:51:
Maar de wedstrijden werden toch ook in HD uitgezonden. Dit verklaart het grote verschil.

Ik heb geen normale decoder geprobeerd, maar de HD decoder doet upscalen naar 1080i of 720p. Ik ben echt enorm tevreden met het beed van mijn 40F8 met de HD decoder...heb het setje sinds december en het valt me nog steed op hoe mooi het beeld is...

Everything is hot-swappable...if you're fast enough :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Nico111 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 10:51:

Ik kan je uit ervaring melden dat er niet zo veel verschil in zit en misschien zelfs de SD Decoders het een tikje beterw eergeven. Upscalen van beeld hoeft niet altidj beter te zijn, dus kan het soms juist wat slechter worden. Het upscalen van beeld gebeurtg softwarematog, dus heb je altidj wat verlies. Ik heb hiervoor een DIGI 1 Decoder met een kwalitatoef goede scart kabel. Er gaat natuurlijk niks boven het HD matriaal waarin zoals nu de EK wedstrijden worden uitgezonden! Wel een beetje jammer dat er weeeeeeeeeeeer kinderziektes in dit signaal van @HOME/ZIGGO zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Fenderman schreef op zondag 08 juni 2008 @ 11:45:
[...]

Ik heb geen normale decoder geprobeerd, maar de HD decoder doet upscalen naar 1080i of 720p. Ik ben echt enorm tevreden met het beed van mijn 40F8 met de HD decoder...heb het setje sinds december en het valt me nog steed op hoe mooi het beeld is...
klopt het dus dat je de HD-decoder hebt gebruikt op een tv-abonnement zonder HD? Dus dat je gewoon SD-signaal hebt gekeken via de HD-decoder? Ofwel, is het voor mensen die geen HD-abonnement hebben verstandig om deze HD-decoder aan te schaffen vanwege de upscale kwaliteiten? Of upscaled een goede LCD-tv beter dan de decoder?

(De samsung H360R is toch de enige digitale-tv decoder die component en/of hdmi uitgangen heeft?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
Harem.nl schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 13:50:
Ik heb de Samsung LE26R82 tv gezien en dit lijkt mij een mooie tv die binnen mijn budget valt (€ 465,-) Nou heb ik de balle verstand van nieuwe tv's dus heb ik nog een paar vraagjes.

Ik wil de tv gaan gebruiken voor de Wii (miss xbox360), dvd's kijken op een gewone dvd speler en voor het digitaal tv kijken via ziggo. Is dit met deze tv uitstekend mogelijk? En zit ik hier voor de eerste jaren goed mee of is deze tv al weer gedateerd? Ook ben ik benieuwd of jullie mij iets meer kunnen vertellen m.b.t. de beeldkwaliteit en geluidskwaliteit t.o.v. andere modellen in deze prijsklasse (ik kan namelijk weinig reviews vinden).
:)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 12:17:
[...]

klopt het dus dat je de HD-decoder hebt gebruikt op een tv-abonnement zonder HD? Dus dat je gewoon SD-signaal hebt gekeken via de HD-decoder? Ofwel, is het voor mensen die geen HD-abonnement hebben verstandig om deze HD-decoder aan te schaffen vanwege de upscale kwaliteiten? Of upscaled een goede LCD-tv beter dan de decoder?

(De samsung H360R is toch de enige digitale-tv decoder die component en/of hdmi uitgangen heeft?)
Het voordeel van een HD-decoder ten opzichte van een SD-decoder is niet zozeer het upscalen (waar tussen decoders en TV weinig, vaak zelfs geen zichtbaar verschil tussen zit), maar het feit dat je je de decoder via HDMI kan aansluiten, waardoor je echte digitale televisie hebt (een Scart kabel is immers analoog). Er treedt bij Scart een digitaal --> analoog en analoog --> digitaal conversie op, welke natuurlijk nooit goed is voor de beeldkwaliteit. Met HDMI blijft alles digitaal en zijn er dus ook geen conversies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik dus net mijn Samsung LE40F86BD in huis... Daarnaast heb ik ook digitenne van KPN. En ja je raad het al, dat wil ik combineren. Alleen kan ik zo snel niet vinden waar ik dan mijn kaartje in mijn tv moet pluggen, want dat moet toch kunnnen?

(heb de search al gebruikt, maar niks concreets)

Is er ergens een handleiding om die combin werkend te maken of heb ik een slot over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:14

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Hmpf.. ik keek gisteren naar earth in 1080p en zag daar toch redelijk vaak het Out Of Focus pobleem langs komen. Vage sneeuw, scherpe sneeuw...

Ik ga zo maar eens die nieuwe firmware proberen denk ik...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Tijgert schreef op zondag 08 juni 2008 @ 17:34:
Hmpf.. ik keek gisteren naar earth in 1080p en zag daar toch redelijk vaak het Out Of Focus pobleem langs komen. Vage sneeuw, scherpe sneeuw...

Ik ga zo maar eens die nieuwe firmware proberen denk ik...
Welke TV heb dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 17:07:
Nu heb ik dus net mijn Samsung LE40F86BD in huis... Daarnaast heb ik ook digitenne van KPN. En ja je raad het al, dat wil ik combineren. Alleen kan ik zo snel niet vinden waar ik dan mijn kaartje in mijn tv moet pluggen, want dat moet toch kunnnen?

(heb de search al gebruikt, maar niks concreets)

Is er ergens een handleiding om die combin werkend te maken of heb ik een slot over het hoofd gezien?
Aan het kaartje alleen heb je niet genoeg. Er moet nog een CAM bij en een antenne.
Je kan een kant en klaar pakket kopen via KPN: http://www.kpn.com/televi...igitenne-Starterskit.prod

Ergens aan de achterkant zit een Common Interface slot. Daar moet dat spul in.
Maar je kan ook de handleiding lezen, natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door cornfed99111 op 08-06-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cornfed99111 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 18:39:
[...]

Aan het kaartje alleen heb je niet genoeg. Er moet nog een CAM bij en een antenne.
Je kan een kant en klaar pakket kopen via KPN: http://www.kpn.com/televi...igitenne-Starterskit.prod

Ergens aan de achterkant zit een Common Interface slot. Daar moet dat spul in.
Maar je kan ook de handleiding lezen, natuurlijk.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic niet bedoeld voor het organiseren van inkoopacties e.d. en ook niet voor vragen en discussies waar de TV het goedkoopst kan worden gekocht.