Altijd leuk als ik me verveel en nog rep runnetjes doe op me lock, moet nog steeds 2x Black Morass voor exaltedVerwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 08:02:
[...]
Drie punten:
1) De scaling / begindps van sommige classes is echt om te huilen. Elementral shamans kunnen met de S1 gear echt enorm goede dps halen. Een retribution paladin haalt met S1 gear echt geen goede dps (ik zat laatst op 550 dps en dat is met best aardige gear (pve voornamelijk want pvp suckt) en dat terwijl mijn shaman op level 64 gisteren al 500+ dps deed. Lekker balanced
Tuurlijk, paladins schalen later enorm goed met hun dps, maar tot t5 is het echt armoedig. Dat geldt ook voor warriors volgens mij..
2) Pvers in PvP gear. Het is inderdaad de standaard tegenwoordig om te vragen of je wel full-epic bent. Ik moet zeggen dat ik dat als tank maar irritant vind. Ze vragen hoeveel hp ik unbuffed heb (15k+ ofzo) en dan eisen ze vanalles. Dan ga je kijken wat zij aanhebben en dan zijn het idd greens, blues en pvp epics. Daar heb je dan zo hard voor gefarmed, om met zulke idioten in een party te zitten. Eigenlijk moet ik niet meer PUGgen...
3) Er was geen drie... bah

Voor sommige classes is pvp gear ook goed om voor PVE, voor andere is het extreem slecht. Op me hunter heb ik daarom eigenlijk geen pvp gear meer gegrind na eens goed vergeleken te hebben met de gear die ik al had of makkelijk kon halen met Heroics en (oude)badge gear.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |