Helaas geen overtrokken reactie. In de laatste 5 pagina's is ruimschoots de "PS3 Media Server" ter sprake gekomen. Dat het een vrij algemene naam heeft geef ik toe, maar als je de afgelopen 5 pagina's werkelijk zou hebben gelezen (of uberhaupt doorgescrold hebben), moet je er wel wat over mee hebben gekregen. De eerste post erover:
MichelatNL in "Playstation 3 als media center - deel 3"
Erna zijn dus ruimschoots posts aan gewijd.
Nu klopt het ook dat het nog niet in de TS staat, maar het is vrij makkelijk om daar de schuld te leggen. Nu heeft het ook niet zo heel veel zin om met onze vingertjes naar elkaar te wijzen, dus laten we hier gewoon lering uit trekken.
Ik ben bezig de TS te hernieuwen (bronvermelding zoeken zodat daar ook nieuwe info uit gehaald kan worden bijvoorbeeld.), maar daar gaat vrij veel tijd in zitten. Tevens zit ik met het probleem dat alle images gehost worden bij Lycos, wat dus zijn deuren sluit, dus ik zou eigenlijk een andere host willen hebben, maar dat moet ik dus ook nog regelen, ik denk dat ik het voorlopig maar even zo laat.
Verder kan ik natuurlijk niet alle media servers zelf uittesten, ik doe mijn best zoveel mogelijk ervaringen te vergaren en de algemene "vibe" aan te voelen als ik zo door berichten struin die ik op internet vindt om zo een beetje te peilen wat de algemene gedachte is over een bepaalde media server.
Rest mij nog te zeggen dat mocht er iemand tips hebben die in de TS kunnen, dat mijn DM open staat. Zo, en nu verder met een nieuwe TS.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470