Ik heb hem ook geupdate gisteren. In het begin schrok ik ook enorm dat ie zo traag was. Maar hij was, zoals EWK ook zei, de SMSjes aan het ordenen. Ik kan niet zeggen dat ie nu sneller is dan voorheen. Voor mijn gevoel is hij even snel gebleven.
Ik heb zelf een backup gemaakt met zowel Sprite backup, als met PIM backup. Sprite Backup was nog wel versie 5.1 welke bij de HTC geleverd was. Om deze backup terug te zetten in de nieuwe versie van de ROM is een
tool nodig om een zogenaamd 'apparaat-bestand' aan te maken welke weer gebruikt wordt bij het terugzetten van de backup. Helemaal vertrouwde ik het niet, vandaar dat ik ook PIM backup er naast heb gebruikt.
Nadat ik de backup gemaakt had, heb ik de update met succes uitgevoerd. Daarna heb ik eerst de PIM backup teruggezet. Agenda en SMS zag er goed uit... Alleen om een of andere reden had ik bij één SMS-sessie alleen mijn eigen berichten. De berichten die de andere persoon had getypt waren niet zichtbaar. Vervolgens heb ik met Sprite backup de SMSen teruggezet. Nu was het SMS-gedeelte wel goed.
Daarna heb ik mijn agenda/contactpersonen gesynchroniseerd met mijn PC. Het enige probleem wat ik toen had was dat al mijn agenda-items ineens dubbel uitgevoerd waren. Blijkbaar worden de agenda-items vanuit PIM backup gezien als andere items dan het origineel... Maar goed, beter zo dan dat het agenda ineens leeg is. Al met al een tot nu toe tevreden gebruiker

.
Ik moet er alleen bij vermelden dat ik momenteel de meerwaarde van WM6.1 er nog niet van inzie, afgezien van dat threaded-SMS. De keerzijde van die functie is namelijk dat de ruimte om je SMS te typen maar 2 regels hoog is. (Oke, je krijg wel scrollbalk, maar toch, even snel en overzichtelijk je eigen SMS doorlezen is er niet bij.)
[
Voor 13% gewijzigd door
sander85 op 02-10-2008 12:20
]