Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:37
Ik ga ook updaten en testen, alleen 1 vraag. Hoe kan ik de software die ik nu heb draaien het beste back-uppen, zodat ik die er weer op kan zetten na WM6.1? Ik heb namelijk pas mijn pc geformat en kon toen geen backup maken door irritant virus. Ik heb de software dus enkel nog op mn pda staan...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik ben ook benieuwd. Ik heb hem zojuist erop gezet. Fingers crossed

edit:

Eerst Tomtom eraf getrapt die direct geïnstalleerd werd

[ Voor 36% gewijzigd door WFvN op 01-10-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Weet iemand waar (welke map oid) de smsjes staan opgeslagen?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook benieuwd! Ga oko wel even prutsen vanavond.

Maarre, zijn die 8 puntjes alle verbeteringen??? Dat is wel een tegenvaller zeg.
WM6.1 heeft sowieso een hoop verbeteringen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-08 19:49

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Hoe kan ik het beste mijn sms en sim contacten opslaan?

Nadat een paar mensen de 6.1 update geprobeert zal ik heb ook installeren.

Btw ik heb een dode pixel op mijn scherm die best wel opvalt is dit erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Probleem 1 wat zich voordoet met de officiele WM6.1 ROM

Bij het installeren van Touchpal krijg ik een error met tmarshaller.exe
Daar is nog niet zo gek veel over bekend op google (niet in het Nederlands in ieder geval maar in het engels ook nog niet echt)

Maar Touchpal krijg ik dus niet geïnstalleerd

Geen wonder.....

Voor Touchpal zijn 3 versies beschikbaar. WM5, WM6 èn WM6.1 :+

Dus die laatste gedownload en klaaaaaar

[ Voor 18% gewijzigd door WFvN op 01-10-2008 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
backuppen werkt erg goed met spb backup
hierbij kan je zelf kiezen wat je wil backuppen en de smsjes zitten hierbij in "emails"
als je het installeert snap je wat ik bedoel :)
suc6 all!
Dw1-nl schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:54:

Btw ik heb een dode pixel op mijn scherm die best wel opvalt is dit erg?
Uhmmmmmmmm voor de software niet, of jij het erg vind kan je beter vragen...

[ Voor 41% gewijzigd door Fonta op 01-10-2008 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Fonta schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 19:40:
backuppen werkt erg goed met spb backup
hierbij kan je zelf kiezen wat je wil backuppen en de smsjes zitten hierbij in "emails"
als je het installeert snap je wat ik bedoel :)
suc6 all!
Ik maak gebruik van het gratis 'pimbackup'. Werkt ook heel mooi. Kan je ook automatisch een backup laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
WFvN schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 19:41:
[...]

Ik maak gebruik van het gratis 'pimbackup'. Werkt ook heel mooi. Kan je ook automatisch een backup laten maken.
Kan je hiermee ook al je sms berichten backuppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Features
Backup/Restore Appointments
Backup/Restore Call Logs
Backup/Restore Contacts
Backup/Restore Messages(SMS, Mail)
Backup/Restore Speed Dials
Backup/Restore Tasks
Backup/Restore Custom Files
Backup Scheduler
Backups in binair of ascii formaat

http://www.dotfred.net/

Even over Battery Status.
Ik heb dat sinds de aanschaf van m'n TC met veel plezier en zonder problemen gebruikt.

Vandaag heb ik dus WM 6.1 geinstalleerd en sindsdien heb ik al 3x een 'popup' gekregen van Battery Status met de mededeling dat het freeware is en dat ik het kan blijven gebruiken 'as it is'.

Héééél irritant, iets wat ik eerst dus níet had met exact hetzelfde installatiebestand.

[ Voor 45% gewijzigd door WFvN op 01-10-2008 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Ik heb nu ook 6.1 en had me sd kaartje eruit gehaald nu gaat dat klepje wat erop zit niet meer dicht de onderste gaat er wel in maar de bovenste haakje niet? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Dw1-nl schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:34:
Ik heb nu ook 6.1 en had me sd kaartje eruit gehaald nu gaat dat klepje wat erop zit niet meer dicht de onderste gaat er wel in maar de bovenste haakje niet? :S
Dat kunnen we hier vandaan ook niet zien?
Als hij niet vast klikt kan het best zijn dat er wat afgebroken is.. het is nou eenmaal "maar" plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister-Mark
  • Laatst online: 14-08 07:30
Dw1-nl schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:34:
Eerst bovenste haakje erin dan pas onderste haakje,..

Heb hem ook geinstalleerd alles is vooralsnog stabiel *klopt af*
Heb ook nog geen problemen met m'n programma's.
Bereik is goed volgens mij zelfs streepje meer hier thuis.
GPS nog niet kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Gister geupdate. Vond het heel erg sloom, gevoel alsof hij constant 100% cpu gebruik had.

Wat bleek, hij was ruim 900 smsjes aan het schikken op afzender.
Dat is de Windows mobile 6.1 feature dat alles op 'conversatie' staat gerangschikt. Daar is ie ongeveer 45 min/ een uur mee bezig geweest, nu loopt hij echt veel sneller dan voorheen.

Heb ook bewust alleen de smsjes terug geplaatst uit de backup, zodat ik er alleen het nodige op heb staan. Nu 'even' alle software weer installeren.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:17
Het zal misschien grote onzin zijn maar ik heb de indruk dat ik een betere gsm-ontvangst heb }:O

Kan aan veel factoren liggen natuurlijk maar op plaatsen waar ik 0,0 ontvangst heb (toilet van mijn werk bijvoorbeeld :+ ), heb ik nu meestal twee streepjes.

Voor de rest loopt alles goed. In het begin erg traag maar nu loopt alles (op momenten) iets vlotter dan voorheen.

Nog geen enkele spontane reboot gehad :*) (hout vasthouden om het eens zo te zeggen)

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Mister-Mark schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 23:56:
[...]

Eerst bovenste haakje erin dan pas onderste haakje,..

Heb hem ook geinstalleerd alles is vooralsnog stabiel *klopt af*
Heb ook nog geen problemen met m'n programma's.
Bereik is goed volgens mij zelfs streepje meer hier thuis.
GPS nog niet kunnen testen.
Ik had even de bouwlamp erbij gepakt met een paperclip in dat gaatje wat gepulkt geblazen en gelukkig deed die het weer.
Dacht al dat ik mijn telefoon moest gaan opsturen voor een klein stukje plastic van 1 mm.

Ik heb nu ook 6.1 heb alleen nog niet de backup er terug op gezet.
Heeft 6.1 ook nieuwe functies? Of alleen maar updates/verbeteringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_v_B
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-03-2022
Mister-Mark schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 20:38:
[...]

PHM wordt geinstalleerd met een pictogram in programma's.
In PHM heb je dan 4 mappen staan,.. waarvan je iedere keer de mapjes met het plusje opent.

Je begint bij KEY_CLASSES_ROOT daarna map CLSID dan map een map uit het lijstje naar gelang welk toetsenbord je wilt aan/uitzetten, bijv. {198D503A-EFFE-4AFD-BC54-EED333C80E6D} voor het Touch Keypad. In deze map staat dan isSIPInputMethod met een key Default,.. die kan je aan (1) uit (0) zetten met 1 en 0. Het kan zijn dat er een aantal keys niet aanwezig zijn omdat er verschillende WM toetsen invoer methoden zijn. Transcriber bijv. is standaard niet geinstalleerd op de Cruise.
Dat is allemaal heel erg leuk maar ik krijg zoals ik al eerder heb aangegeven PHM maar niet op mijn HTC TC geïnstalleerd. Waarom snap ik ook niet. Heb dat gewoon gedownload van onderstaande site:

http://www.phm.lu/downloads/download.aspx?{940B734A-C437-41C7-ADED-2A4418802FD3}

En daar gekozen voor de optie "Desktop Installer (via ActiveSync)"

Hierna via de vaste pc geïnstalleerd. Op de vaste pc wordt een hele map met 11 .CAB files en nog een aantal bestanden......

Waar ga ik de mist in????

Ik ga nu eens wm6.1 erop zetten. Misschien lukt het me dan wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

EWK schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 06:50:
Gister geupdate. Vond het heel erg sloom, gevoel alsof hij constant 100% cpu gebruik had.

Wat bleek, hij was ruim 900 smsjes aan het schikken op afzender.
Dat is de Windows mobile 6.1 feature dat alles op 'conversatie' staat gerangschikt. Daar is ie ongeveer 45 min/ een uur mee bezig geweest, nu loopt hij echt veel sneller dan voorheen.

Heb ook bewust alleen de smsjes terug geplaatst uit de backup, zodat ik er alleen het nodige op heb staan. Nu 'even' alle software weer installeren.
Je mag ook af en toe wel een SMS weggooien hoor! ;) 900, damn... ik heb er maar vier. Maar ik ben wel benieuwd naar jou (en andermans) verdere ervaringen met WM6.1 op dit toestel, en ook naar dat threaded SMS inderdaad.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander85
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:07
Ik heb hem ook geupdate gisteren. In het begin schrok ik ook enorm dat ie zo traag was. Maar hij was, zoals EWK ook zei, de SMSjes aan het ordenen. Ik kan niet zeggen dat ie nu sneller is dan voorheen. Voor mijn gevoel is hij even snel gebleven.

Ik heb zelf een backup gemaakt met zowel Sprite backup, als met PIM backup. Sprite Backup was nog wel versie 5.1 welke bij de HTC geleverd was. Om deze backup terug te zetten in de nieuwe versie van de ROM is een tool nodig om een zogenaamd 'apparaat-bestand' aan te maken welke weer gebruikt wordt bij het terugzetten van de backup. Helemaal vertrouwde ik het niet, vandaar dat ik ook PIM backup er naast heb gebruikt.

Nadat ik de backup gemaakt had, heb ik de update met succes uitgevoerd. Daarna heb ik eerst de PIM backup teruggezet. Agenda en SMS zag er goed uit... Alleen om een of andere reden had ik bij één SMS-sessie alleen mijn eigen berichten. De berichten die de andere persoon had getypt waren niet zichtbaar. Vervolgens heb ik met Sprite backup de SMSen teruggezet. Nu was het SMS-gedeelte wel goed.

Daarna heb ik mijn agenda/contactpersonen gesynchroniseerd met mijn PC. Het enige probleem wat ik toen had was dat al mijn agenda-items ineens dubbel uitgevoerd waren. Blijkbaar worden de agenda-items vanuit PIM backup gezien als andere items dan het origineel... Maar goed, beter zo dan dat het agenda ineens leeg is. Al met al een tot nu toe tevreden gebruiker :).

Ik moet er alleen bij vermelden dat ik momenteel de meerwaarde van WM6.1 er nog niet van inzie, afgezien van dat threaded-SMS. De keerzijde van die functie is namelijk dat de ruimte om je SMS te typen maar 2 regels hoog is. (Oke, je krijg wel scrollbalk, maar toch, even snel en overzichtelijk je eigen SMS doorlezen is er niet bij.)

[ Voor 13% gewijzigd door sander85 op 02-10-2008 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik heb ook 6.1 installed, lijkt bij mij iets sneller. Maar heb wel dmv SKTools etc geoptimaliseerd ed. Ik ben verder nog opzoek naar een proggie wat ik er voor de ROM update op ahd staan, maar ben de naam vergeten en kan niet vinden op google :S
Het gaat om een proggie die de standaard taakbeheerder vervangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister-Mark
Patrick_v_B schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:21:
[...]

Dat is allemaal heel erg leuk maar ik krijg zoals ik al eerder heb aangegeven PHM maar niet op mijn HTC TC geïnstalleerd. Waarom snap ik ook niet. Heb dat gewoon gedownload van onderstaande site:

http://www.phm.lu/downloads/download.aspx?{940B734A-C437-41C7-ADED-2A4418802FD3}

En daar gekozen voor de optie "Desktop Installer (via ActiveSync)"

Hierna via de vaste pc geïnstalleerd. Op de vaste pc wordt een hele map met 11 .CAB files en nog een aantal bestanden......

Waar ga ik de mist in????

Ik ga nu eens wm6.1 erop zetten. Misschien lukt het me dan wel....
Oke ik begreep dat je het icoon niet kon vinden,..
Ik gebruik zelf de versie die je hier kunt downloaden,..
http://www.htcdriver.com/.../wm6-software/regedit.php
Misschien dat die wel werkt is gewoon een .cab voor install op je TC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister-Mark
Monda schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:32:
Ik heb ook 6.1 installed, lijkt bij mij iets sneller. Maar heb wel dmv SKTools etc geoptimaliseerd ed. Ik ben verder nog opzoek naar een proggie wat ik er voor de ROM update op ahd staan, maar ben de naam vergeten en kan niet vinden op google :S
Het gaat om een proggie die de standaard taakbeheerder vervangt.
WkTask gebruik ik daarvoor bedoel je die misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Mister-Mark schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:34:
[...]

WkTask gebruik ik daarvoor bedoel je die misschien?
Yes dat is m! Thnx! Al had ik nou task gebruikt bij t zoeken met google, dan had ik misschien wel gevonden....:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Meer info oner WM6.1:

NoData en PPC Tablet 4 werken niet onder wm6.1, wel onder 6.0

[edit]
Goed, NoData werkt dus inderdaad wel

Maar ook PPC Tablet 4 werkt. Op de website staat dat alleen 5.0 ondersteund wordt. Onder WM6.0 deed hij het bij mij echter ook. Maar nu ook onder WM6.1 Alleen moet je daarvoor een nieuwere Net Framework installeren (ik heb versie 3.5)

[ Voor 62% gewijzigd door WFvN op 11-12-2008 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-08 15:56
Op zich bevalt 6.1 me prima, al merk ik weinig snelheidsverbetering moet ik zeggen. Tevens is het een gemiste kans dat de problemen met de camera nog steeds niet verholpen zijn. Ik kan ernaast zitten maar ik vind nu nergens meer terug waar ik het geluid van inkomende sms-jes kan wijzigen, wel van de beltoon zelf. Meer mensen met dit probleem?

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

ZipoBibrok5-108 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 17:00:
Op zich bevalt 6.1 me prima, al merk ik weinig snelheidsverbetering moet ik zeggen. Tevens is het een gemiste kans dat de problemen met de camera nog steeds niet verholpen zijn. Ik kan ernaast zitten maar ik vind nu nergens meer terug waar ik het geluid van inkomende sms-jes kan wijzigen, wel van de beltoon zelf. Meer mensen met dit probleem?
Inkomende SMS-jes geluid aanpassen? Gewoon op dezelfde plek:
Start
Instellingen
Geluiden en meldingen
Tabblad meldingen
Gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
WFvN schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 17:13:
[...]

Inkomende SMS-jes geluid aanpassen? Gewoon op dezelfde plek:
Start
Instellingen
Geluiden en meldingen
Tabblad meldingen
Gebeurt.
Doh! Mijn fout! 8)7
Ik zat bij: -Start, -Instellingen, - Telefoon, -Tabblad telefoon
Daar kun je ook je ringtone instellen maar inderdaad niet je sms-toon. Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_v_B
Mister-Mark schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:33:
[...]

Oke ik begreep dat je het icoon niet kon vinden,..
Ik gebruik zelf de versie die je hier kunt downloaden,..
http://www.htcdriver.com/.../wm6-software/regedit.php
Misschien dat die wel werkt is gewoon een .cab voor install op je TC
Thanx, het is me inmiddels gelukt..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook het programma tcpmp uit de startpost werkt niet meer in 6.1 bij mij . weet er iemand nog een ander goed proggie hiervoor want die gebruikte ik vaak ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister-Mark
WFvN schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 17:00:
Meer info oner WM6.1:

NoData en PPC Tablet 4 werken niet onder wm6.1, wel onder 6.0
Hier werkt NoData prima,.. andere programma ken ik niet,..
ZipoBibrok5-108 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 17:00:
Welke camera problemen doel je op? Bij mij is het camerabeeld snel in zijn respons op beweging en weergave op het scherm ook gewoon 8x zoom op de Small resolutie enz,..
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 18:48:
ook het programma tcpmp uit de startpost werkt niet meer in 6.1 bij mij . weet er iemand nog een ander goed proggie hiervoor want die gebruikte ik vaak ?
TCPMP werkt niet meer nee,.. alternatief nog niet echt gevonden je zou over kunnen gaan op de commerciele fork van TCPMP namelijk CorePlayer
>>edit: Deze versie werkt wel op 6.1 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=380387 (Link naar XDA, maar TCPMP is Open Source, dus legaal,..)

Ik zeg niet dat ik tevreden ben met de update maar het is wel weer een stapje in de goede richting,..
Als ze met drivers komen dan pas kan ik tevreden zijn

[ Voor 9% gewijzigd door Mister-Mark op 02-10-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:56

CSB

:D

Dat duurt niet lang meer hoor ;)

Kijk hier eens: http://www.glbenchmark.co...enchmark=glpro&D1=Polaris

Doe eens een compare met de cruise, touch pro en iphone voor de grap.

Leuk die results. _/-\o_

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hier ook WM6.1 installed en zeker wel snelheid winst t.o.v de 6.0 rom, vergeleken met het *out of the box* WM6.0 OS installed toen ik hem kocht en dus geen extra software.
De HTC start sneller op en me GPS fix en 3G ontvangst is verbeterd. Hij loopt zeker wel vloeiender door de menu's heen. Ik tweak voor de rest niet aan de telefoon omdat ik vind dat alle funtionaliteit er al op zit die ik nodig heb.
Instaleren was in 7 minuten gedaan, zonder een enkel probleem.

2 groot voordelen van WM6.1 rom voor mij zijn:

1: Je kan nu instellen dat als je telefoon op stil staat je alarm TOCH hoorbaar is ( standaard alarm van HTC ).
Dat vond ik zo jammer aan WM6, stond je telefoon op stil, deed je alarm ook geen geluid geven en moest je daarvoor een een andere programma instaleren.

2: De HTC onthoud na een power off ( telefoon dus echt uit gezet ) welk keyboard je gebruikte voordat je power off ging. Hij kwam voorheen altijd met dat standaard HTC touch keyboard op.
Uiteraard kon je dat met tweaks ook bereiken maar toch geeft mij dit wel het idee dat er over de WM6.1 rom is nagedacht.

Het zijn maar kleine fixes maar ik ben er erg gelukkig mee.

[ Voor 5% gewijzigd door Sumuhtsop op 03-10-2008 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ook wel handig (stelt eigenlijk geen drol voor maar toch...): pairen met een BT headsetje gaat nu nog makkelijker; de standaard code hoef je niet in te voeren. Dus gewoon BT-setje in de pair-stand zetten, met je TC je BT-apparaat zoeken en selecteren en that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_v_B
6 tabs op je HTC home scherm
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\HTCHome

Maak een nieuwe string,

Value Name: Tabsetting
Value Data: 1,2,3,4,5,6

Je kan de volgorde van de nummers in je eigen smaak aanpassen:

1 = Tijd, Datum, wekker, gemiste oproepen, sms, mail.
2 = Favorite people
3 = Weer, weekvoorspelling
4 = Launchpad met mogelijkheid tot plugins
5 = Sounds
6 = Musicplayer

Na een soft reset zie je 5 tabs staan. Als je de 6e tab erbij wilt hebben,
moet je de volgende registry key verwijderen:

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\OEM\MASD\Quickdial
Bovenstaande heb ik eens geprobeerd. (zowel met "New String Value" alsook met "New Multi-String Value") Echter krijg ik maar geen 5 tabs. Iemand een idee??
Ik heb wel inmiddels wm6.1 erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
http://gathering.tweakers...message/30833505#30833505

net een post in het problemen-topic. Hoef het hier dus eigenlijk niet te herhalen maar ik zie net in de quote in de post boven de mijne het woordje quickdial staan. Mijn telefoon is dus weer herstart. Maar blijkbaar zit er nu foutrapportage in 6.1 en ik kreeg de boodschap dat er een probleem was met quickdial.

Wat houdt dit juist in? Enigste dat ik vind over quickdial is dat het te maken heeft met touchflo. Kan ik dit uitzetten en indien ja, wat heeft het tot gevolg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Patrick_v_B schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 10:20:
[...]

Bovenstaande heb ik eens geprobeerd. (zowel met "New String Value" alsook met "New Multi-String Value") Echter krijg ik maar geen 5 tabs. Iemand een idee??
Heb ook 6.1. Pas als je de de laatste stap uitvoert zie je er 5 staan. 6 doen het bij mij ook niet.

Edit: en de favoriete personen onthoudt hij niet... Zo gauw als ik weer naar een ander tabblad ga, zijn we weer weg.
Iemand? :/

[ Voor 13% gewijzigd door EWK op 03-10-2008 13:00 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
lumi schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 18:48:
TCPMP werkt niet meer nee,.. alternatief nog niet echt gevonden je zou over kunnen gaan op de commerciele fork van TCPMP namelijk CorePlayer
>>edit: Deze versie werkt wel op 6.1 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=380387 (Link naar XDA, maar TCPMP is Open Source, dus legaal,..)

bedankt voor de link , nu werkt ie inderdaad terug zoals het hoort . met een extra bijvoeging zelfs , want je kan
nu ook filmpjes afspelen die je van youtube afgehaald hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedepe
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:42

renedepe

wheeeeelp!!!

EWK schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:55:
[...]

Heb ook 6.1. Pas als je de de laatste stap uitvoert zie je er 5 staan. 6 doen het bij mij ook niet.

Edit: en de favoriete personen onthoudt hij niet... Zo gauw als ik weer naar een ander tabblad ga, zijn we weer weg.
Iemand? :/
Je moet de personen erin zetten via de touchflo interface, dan worden ze wel onthouden.

"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik heb nog een vraag over SKTools op mn Cruise (kan ik die vraag hier stellen?)

Ik heb bij het onderwerp opvoeren (waar je onder anderen de doelmappen kan veranderen) een beetje gespeeld met de doelmappen voor berichten en beltonen. Ik kreeg beltonen overigens niet voor elkaar, want bij het instellen, kon mijn Cruise de beltonen niet meeer vinden, wanneer ik ze naar een andere map doorverwees.
Ik ben nu vergeten wat de oorspronkelijke doelmappen zijn van Berichten en Beltonen. Is dit allebei /Windows/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Edit: ik ben er al achter. Maar nu een andere vraag. Ik moet **61*blahblah intikken om de doorschakeltijd aan te passen. Dit doe ik volgens de T-mobile instructie maar ik krijg daarna van het toestel de melding 'command not supported'. Ik tik het goed in, waarom werkt het niet op mijn HTC?

[ Voor 80% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 03-10-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1
HKCU\ControlPanel\Phone\Sleep ik heb deze functie op O gezet maar hij gaat nog steeds op zwart na enige tijd ±15sec, na de wijziging ook op nieuw opgestart enig idee wat ik nog kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:24:
Edit: ik ben er al achter. Maar nu een andere vraag. Ik moet **61*blahblah intikken om de doorschakeltijd aan te passen. Dit doe ik volgens de T-mobile instructie maar ik krijg daarna van het toestel de melding 'command not supported'. Ik tik het goed in, waarom werkt het niet op mijn HTC?
Al geprobeerd om dit te regelen via de opties van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister-Mark
CSB schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 23:42:
Dat duurt niet lang meer hoor ;)

Kijk hier eens: http://www.glbenchmark.co...enchmark=glpro&D1=Polaris

Doe eens een compare met de cruise, touch pro en iphone voor de grap.

Leuk die results. _/-\o_
Er wordt inderdaad vanuit Team Polaris 3D Driver van XDA gewerkt aan een mogelijke driver/versnelling van de 3D mogelijkheden en dat zijn ook de resultaten waarmee je vergelijkt niet de standaard Polaris. Kortom je zult waarschijnlijk een cooked rom moeten gebruiken wil je kunnen genieten van 3D ondersteuning. 2D versnelling zit echter (nog?) niet in deze drivers en zal dus achterblijven hierop.
En uiteraard is het schandalig dat HTC zelf hier niets aan verbeterd ook met de huidige 6.1 is er weinig verandering hierin. Maar de Cruise en TyTN II wel aanprijzen als een multi-media toestel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Mister-Mark schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 20:02:
[...]

Er wordt inderdaad vanuit Team Polaris 3D Driver van XDA gewerkt aan een mogelijke driver/versnelling van de 3D mogelijkheden en dat zijn ook de resultaten waarmee je vergelijkt niet de standaard Polaris. Kortom je zult waarschijnlijk een cooked rom moeten gebruiken wil je kunnen genieten van 3D ondersteuning. 2D versnelling zit echter (nog?) niet in deze drivers en zal dus achterblijven hierop.
En uiteraard is het schandalig dat HTC zelf hier niets aan verbeterd ook met de huidige 6.1 is er weinig verandering hierin. Maar de Cruise en TyTN II wel aanprijzen als een multi-media toestel :?
Ik ga er vanuit dat er een cabfile komt hoor. Als ik die gasten van XDA ken, komt het wel goed. Ik wacht geduldig af. Ondertussen kwijl ik ff op die benchmarks. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Fonta schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 19:16:
[...]

Al geprobeerd om dit te regelen via de opties van de telefoon?
Het is een operator setting toch? Dit is althans wat T-Mobile me adviseert. Ik zal eens verder zoeken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister-Mark
CSB schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 20:23:
[...]

Ik ga er vanuit dat er een cabfile komt hoor. Als ik die gasten van XDA ken, komt het wel goed. Ik wacht geduldig af. Ondertussen kwijl ik ff op die benchmarks. :P
Ik weet het zo net nog niet hoor,.. Ze geven de driver nu alleen als OEM uit aan gespecialiseerde cooks om er voor te zorgen dat het goed in de rom komt,.. Ik hoop inderdaad ook dat er een CAB van komt misschien wel vanaf andere 'knutselaars' maar denk niet vanuit het Team,..
Maar ik houdt het nauwgezet in de gaten en t.z.t. zien we het vanzelf wel zien,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister-Mark
BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 00:14:
[...]

Het is een operator setting toch? Dit is althans wat T-Mobile me adviseert. Ik zal eens verder zoeken dan.
Ik kan ** op mijn standaard dialer intoetsen je moet na de eerste * tijdje wachten en dan kun je een tweede * invoeren.

Via het menu Start-->>Instellingen-->>Telefoon-->>Services-->>Oproep doorschakelen kun je ook je doorschakeltijd instellen

[ Voor 14% gewijzigd door Mister-Mark op 04-10-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZjieB
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09-2024
Ik weet niet of ie al voorbij gekomen is, maar er is een officiële upgrade naar WM6.1 beschikbaar voor HTC-Touch-Cruise-bezitters.

HTC Touch Cruise - Windows Mobile® 6.1 Upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:04

Pinobigbird

doesn't share food!

ZjieB schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 14:13:
Ik weet niet of ie al voorbij gekomen is, maar er is een officiële upgrade naar WM6.1 beschikbaar voor HTC-Touch-Cruise-bezitters.

HTC Touch Cruise - Windows Mobile® 6.1 Upgrade
Uhm, ja, woensdag al hè:
RgR schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:17:
De officiële Windows Mobile 6.1 update van HTC is zojuist beschikbaar geworden en kan gedownload worden van http://www.htc.com/nl/Sup...x?p_id=59&cat=2&dl_id=113!
[...]
Een directe downloadlink van de NLD versie op de HTC site is trouwens ook beschikbaar (of WWE voor de liefhebbers).

[ Voor 23% gewijzigd door Pinobigbird op 04-10-2008 16:26 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

8. TomTom in Home Screen
It may happen that TomTom does not show in the Home screen.
Welke versie van TomTom?

Edit: De oude TomTom staat er dus op.
Ik ben overgestapt naar deze van de 6.1 van bepe. De eerste problemen zijn er nu al.
- soms doet het geluid het niet. ik moet dan een reset uitvoeren.
- de camera blijft zwart en is erg traag om van bv. foto naar video te gaan.

Met deze fouten vraag ik mij echt af hoe ze zoiets hebben kunnen vrijgeven.

Edit2: Na de Rom-update heb ik Radio 1.64.x er op gezet. Nu ik 1.59.x er op heb gezet werkt de camera iig weer. Met het geluid heb ik tot nu toe nog geen problemen mee gehad.

[ Voor 59% gewijzigd door timovd op 04-10-2008 21:39 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JNavis
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-07 19:25
Patrick_v_B schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 10:20:
[...]

Ik heb na de update naar WM 6.1 htc_home_xplode_n2a geïnstalleerd en in de Registry de waarde bij HKLM\Software\OEM\MASD\Quickdial gedeleted. Ik heb nu alle 6 tabs

Nokia Lumina 800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arny
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 09:33

Arny

Heerst!

Ik zou graag willen proberen of ik voip kan gebruiken in combinatie met mijn Online (voorheen orange, daarvoor wanadoo) Livebox. Daartoe heb ik Custel voip.cab en SetupVoip_v0.3.cab geïnstalleerd op mijn Cruise, zoals hier beschreven.
Wanneer ik SetupVoip wil gebruiken krijg ik een foutmelding: Er is een onverwachte fout opgetreden in SetupVoip.exe. De error code is 2147942526.
Weer iemand wat ik hier aan kan doen? Ik kan er zo goed als niets over vinden.

All things move towards their end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcoorn
  • Laatst online: 02-08-2023
Op mijn TC heb ik TT6 staan, die vanuit de rom werd geinstalleerd.
Hoe zit dat met de ROM upgrade?
Zit tomtom er in?
Veranderd de code van je toestel na upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 13:04

Pinobigbird

doesn't share food!

In de officiële ROM upgrade zal naar ik vermoed geen TomTom geïntegreerd zijn. Je zal zelf TomTom moeten installeren vanaf de cd-rom die bij je toestel zat. De toestelcode verandert niet door een ROM upgrade; de aangekochte kaarten zullen geactiveerd blijven.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lkeijmel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-06 14:31
Pinobigbird schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 14:20:
In de officiële ROM upgrade zal naar ik vermoed geen TomTom geïntegreerd zijn. Je zal zelf TomTom moeten installeren vanaf de cd-rom die bij je toestel zat. De toestelcode verandert niet door een ROM upgrade; de aangekochte kaarten zullen geactiveerd blijven.
Op welke cd staat TT? Ik heb net op beide cd's(aan de slag & programmadisk)gekeken maar ik zie niks wat lijkt op TT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

En meer ellende doet zich voor met WM6.1 Met enige regelmaat krijg ik de 'het spijt ons' melding met vage fouten erin. Zo heb ik nu ook ellende met que.exe. Deze is ontstaan nadat ik een track heb geracht te uploaden van Mapsource naar Mobile XT via bluetooth.

Ik ben trouwens met wat andere software aan het prutsen. Toen ik ActiveSync opende en vervolgens op 'extra-software' klikte (op m'n normale PC), zag ik daar ergens iets met Windows Mobile 6.1 bij staan. Wat is dat? Ik heb het verwijderd in de veronderstelling dat het mogelijk de WM61 Theme is. Maar die staat dus nog wel in het lijstje als ik op m'n TC ga naar Instellingen-vandaag.

Iemand enige idee wat dat Windows Mobile 6.1 is wat ik eerder noemde? (ik neem aan dat je wel WM6.1 upgrade gedaan moet hebben om het te zien :+ )

[ Voor 51% gewijzigd door WFvN op 05-10-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

WFvN schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 16:02:
Iemand enige idee wat dat Windows Mobile 6.1 is wat ik eerder noemde? (ik neem aan dat je wel WM6.1 upgrade gedaan moet hebben om het te zien :+ )
Ik heb het er niet bij staan in ieder geval.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:31
Mooi!
Binnenkort even upgraden naar WM6.1, de verbeterpunten die eerder zijn gepost spreken mij erg aan.

Ik vroeg mij af of er TC-bezitters zijn die het originele mapje niet gebruiken, en die deze ergens nog hebben liggen? Ik vind dit mapje voor mijn gebruik perfect, maar deze begint lichtelijk te slijten.

Of heeft iemand een betere ervaring met een soort case als die van de Touch Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Mister-Mark schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 13:09:
[...]

Ik kan ** op mijn standaard dialer intoetsen je moet na de eerste * tijdje wachten en dan kun je een tweede * invoeren.

Via het menu Start-->>Instellingen-->>Telefoon-->>Services-->>Oproep doorschakelen kun je ook je doorschakeltijd instellen
Dat bedoelde ik, alleen dat ik hem niet de weg wees maar alleen de goeie richting op stuurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

dnhelle schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 17:01:
Mooi!
Binnenkort even upgraden naar WM6.1, de verbeterpunten die eerder zijn gepost spreken mij erg aan.

Ik vroeg mij af of er TC-bezitters zijn die het originele mapje niet gebruiken, en die deze ergens nog hebben liggen? Ik vind dit mapje voor mijn gebruik perfect, maar deze begint lichtelijk te slijten.

Of heeft iemand een betere ervaring met een soort case als die van de Touch Pro?
Mapje=dat zwarte Hoesje?

Mijne mag je wel hebben, gebruik ik toch niet. DM me maar.
Moet ik hem wel even opzoeken.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

timow schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 16:53:
[...]

Welke versie van TomTom?

Edit: De oude TomTom staat er dus op.
...
Ik praat toch geen Spaans?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister-Mark
Pinobigbird schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 14:20:
In de officiele ROM upgrade naar 6.1 zit WEL Tomtom en een gratis regiokaart, net als in de originele ROM. Hij is niet geintegreerd maar wordt als install geinstalleerd tijdens de update en kun je verwijderen in het software menu. Welke versie weet ik niet ik heb hem er gelijk weer afgegooid, ik gebruik namelijk iGO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Mister-Mark schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 22:34:
[...]

In de officiele ROM upgrade naar 6.1 zit WEL Tomtom en een gratis regiokaart, net als in de originele ROM. Hij is niet geintegreerd maar wordt als install geinstalleerd tijdens de update en kun je verwijderen in het software menu. Welke versie weet ik niet ik heb hem er gelijk weer afgegooid, ik gebruik namelijk iGO.
Nou, die heeft hij bij mij niet geïnstalleerd.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Laatst online: 13-09 10:22
Voor de flashers onder ons: Syrius R1 is uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Ja, en in tegenstelling tot andere roms heeft Syrius tegen alle verwachtingen in géén driver aan boord. Als je voor snelheid wilt gaan, kies dan voor itje's roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:31
EWK: ik heb je ge-DM't.

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_v_B
JNavis schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 12:59:
[...]

Ik heb na de update naar WM 6.1 htc_home_xplode_n2a geïnstalleerd en in de Registry de waarde bij HKLM\Software\OEM\MASD\Quickdial gedeleted. Ik heb nu alle 6 tabs
Bovenstaande gedaan. Nu heb ik inderdaad 5 tabs
Waar kan je het bestand htc_home_xplode_n2a downloaden en installeren?? Ik begrijp dat ik hierna 6 tab zal hebben??

Ik heb nu home (tijd etc.), favorieten personen, weer, launchpad en sounds.
Musicplayer mis ik nog!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-07 19:11
Klein probje hier met m'n Cruise:

tijdje geleden murata radio ROM (1.58.25.14) erop gezet, ivm betere ontvangst
daarna heeft ActiveSync niet meer gewerkt.
Cruise laadt wel op via USB van de pc (Vista), maar wordt niet meer herkend.
Mijn oude Mio A701 maakt nog wel contact met pc, daar ligt 't niet aan.

Verschillende kabeltjes geprobeerd, verschillende usbpoorten.
ActiveSync herinstall gedaan.

iemand enig idee?
Kan nu namelijk niet meer updaten naar 6.1

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik heb nog een vraag over SKTools op mn Cruise.

Ik heb bij het onderwerp opvoeren (waar je onder anderen de doelmappen kan veranderen) een beetje gespeeld met de doelmappen voor berichten en beltonen. Ik kreeg beltonen overigens niet voor elkaar, want bij het instellen, kon mijn Cruise de beltonen niet meeer vinden, wanneer ik ze naar een andere map doorverwees.
Ik ben nu vergeten wat de oorspronkelijke doelmappen zijn van Berichten en Beltonen. Is dit allebei /Windows/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JNavis
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-07 19:25
Patrick_v_B schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:39:
[...]

Bovenstaande gedaan. Nu heb ik inderdaad 5 tabs
Waar kan je het bestand htc_home_xplode_n2a downloaden en installeren?? Ik begrijp dat ik hierna 6 tab zal hebben??

Ik heb nu home (tijd etc.), favorieten personen, weer, launchpad en sounds.
Musicplayer mis ik nog!! |:(
Zie http://forum.xda-develope...read.php?t=319187&page=76

Nokia Lumina 800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
CSB schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 09:11:
Ja, en in tegenstelling tot andere roms heeft Syrius tegen alle verwachtingen in géén driver aan boord. Als je voor snelheid wilt gaan, kies dan voor itje's roms.
Je zal vast een punt hebben, itje's roms ken ik niet, maar ik heb nu een half dagje Syrius R1 erop staan en deze rom bevalt me ook echt perfect. Lekker soepel en flashy TouchFlo :D

Ik zal me ook wel eens gaan verdiepen in de roms van itje (?)

[ Voor 0% gewijzigd door EBOOZ op 06-10-2008 23:03 . Reden: Ah gevonden... heet Touch-IT ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_v_B
Ha, bedankt.
Ga het dadelijk downloaden en eens proberen...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
tiepeks schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:49:
Klein probje hier met m'n Cruise:

tijdje geleden murata radio ROM (1.58.25.14) erop gezet, ivm betere ontvangst
daarna heeft ActiveSync niet meer gewerkt.
Cruise laadt wel op via USB van de pc (Vista), maar wordt niet meer herkend.
Mijn oude Mio A701 maakt nog wel contact met pc, daar ligt 't niet aan.

Verschillende kabeltjes geprobeerd, verschillende usbpoorten.
ActiveSync herinstall gedaan.

iemand enig idee?
Al eens een soft-reset geprobeerd terwijl de cruise per usb aan de betreffende pc verbonden is? Wil nog wel eens helpen. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Ik heb de indruk dat ik nu veeeel harder moet drukken op het scherm voor ie reageert. Ook met de stylus. Vroeger moest ik nog maar naderen van het scherm en de actie gebeurde al (bij manier van spreken natuurlijk).

Maakt het typen van een sms nogal lastig

En de reboots zijn weer terug als voordien. Had in de afgelopen week twee spontane reboots. Nu ongeveer om de twee uur een reboot.

Telefoon gaat terug. Zal ondertussen eens uitzien naar een andere telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Wow, ik ben er eens een tijdje niet, krijg ik ineens (in de telefoonwinkel waar ik werk) van een klant te horen dat er nu de WM6.1 update is. Ja, dat is te vinden op een of ander topic van het tweakers forum! :P

Maarja, voordat ik nu snel de update wil doen, moet ik dan eerst mijn telefoon backuppen? En hoe zit het met de programma's, moet je alles overnieuw installeren als je de ROM update doet?
Verder wel top nieuws dit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

tiepeks schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:49:
iemand enig idee?
Ik had dezelfde soort problemen. Kostte me 3 avonden voordat ik erachter kwam dat de MiniUSB kabel van mijn mp3 speler NIET werkt met de TC. Gewisseld met een andere en toen geen problemen meer. Ik weet of het bij jou ook het geval kan zijn.....

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Kenhas schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:11:
Ik heb de indruk dat ik nu veeeel harder moet drukken op het scherm voor ie reageert. Ook met de stylus. Vroeger moest ik nog maar naderen van het scherm en de actie gebeurde al (bij manier van spreken natuurlijk).

Hier toch gewoon de tweak voor....?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekool
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 09:11
brrrt schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:49:
Wow, ik ben er eens een tijdje niet, krijg ik ineens (in de telefoonwinkel waar ik werk) van een klant te horen dat er nu de WM6.1 update is. Ja, dat is te vinden op een of ander topic van het tweakers forum! :P

Maarja, voordat ik nu snel de update wil doen, moet ik dan eerst mijn telefoon backuppen? En hoe zit het met de programma's, moet je alles overnieuw installeren als je de ROM update doet?
Verder wel top nieuws dit! :)
Ik ga dit weekend ook eens kijken wat ik kan doen!

De klant >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

brrrt schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:49:
Maarja, voordat ik nu snel de update wil doen,
1.moet ik dan eerst mijn telefoon backuppen?
2. En hoe zit het met de programma's, moet je alles overnieuw installeren als je de ROM update doet?
1 en 2 beiden ja, tenzij je een volledige backup maakt natuurlijk.

Maar ik heb er juist voor gekozen alleen de smsjes te bewaren. Nu heb ik geen meuk meer op mijn foon!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

EWK schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 22:58:
[...]

Nou, die heeft hij bij mij niet geïnstalleerd.
Ik heb overigens de Engelse ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-07 19:11
ZipoBibrok5-108 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:03:
[...]
Al eens een soft-reset geprobeerd terwijl de cruise per usb aan de betreffende pc verbonden is? Wil nog wel eens helpen. Succes.
jbr schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:17:
[...]

Ik had dezelfde soort problemen. Kostte me 3 avonden voordat ik erachter kwam dat de MiniUSB kabel van mijn mp3 speler NIET werkt met de TC. Gewisseld met een andere en toen geen problemen meer. Ik weet of het bij jou ook het geval kan zijn.....
Bedankt, Ik had al 3 verschillende kabeltjes geprobeerd. Ik had de tip van ZipoBibrok5-108 geprobeerd, maar weer geen resultaat.
Daarna even goed in de USB-aansluiting geloerd, ik zag dat een (middelste) pinnetje een beetje 'weggedrukt' was => met een speld dit pinnetje teruggebogen en voila! Na 3 maanden weer een verbinding! 't Lag dus helemaal niet aan de 'Murata Radio ROM'.
Bedankt voor 't meedenken.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

timow schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 21:26:
[...]

Ik heb overigens de Engelse ROM.
Bij de NL versie staat hij er dus niet op, de engels wel...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_v_B
Kenhas schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:11:

Had ik inderdaad ook last van. Heb de waarde zoals hieronder beschreven naar 30866 gezet en heb nu nergens meer problemen mee!!!
Gevoeligere TouchFlo
code:

1. HKLM\Drivers\Touchpanel\Pressure Threshold
2. Verander van standaard 18866 naar 19866, 20866 of hoger.
3. 40866 maakt het scrollen vloeiender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lkeijmel
EWK schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:10:
[...]

Bij de NL versie staat hij er dus niet op, de engels wel...
Hoe moet je dan TT er dan weer legaal op krijgen? aangezien ik niks anders op de cd's heb staan dan outlook trail, active sync/mobility center en wat standaard docs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Dat is toch gek... Ik heb bij m'n TC echt een cdeetje gekregen met TomTom 6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Ik heb nu s2p erop staan maar mijn scherm gaat uit na 10 sec als ik het dan weer aanzet door aanknopje boven dan komt 1 sec s2p zichtbaar en dan komt mijn today scherm is er een mogelijkheid om te zorgen dat s2p dan weer naar voren komt zonder dat ik weer helemaal rechtsboven op lijst en dan weer s2p moet kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

lkeijmel schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:39:
[...]

Hoe moet je dan TT er dan weer legaal op krijgen? aangezien ik niks anders op de cd's heb staan dan outlook trail, active sync/mobility center en wat standaard docs....
Dat is het eerste ceedeetjes ja, maar op het tweede cdtje staat die software.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik gebruik sinds kort de Opera mini browser, werkt echt heerlijk. Enige nadeel is dat ik nergens een wachtwoord in kan voeren.... vooral op fora is dat nogal irritant. Gebruikersnaam geen probleem, maar zodra ik wachtwoord wil invoeren lijkt het toetsenbord niet te werken.... iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Welke versie heb je? Ik heb nl. 9.5 (build 2300) en ik ervaar dat probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke versie van opera mini gebruiken jullie ? ik had hem op de cruise staan voor de ROM update maar weet niet welke versie . heb gezocht op internet maar de cruise staat er niet tussen .

gebruiken jullie een versie voor een ander htc model ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Zij hebben het over de Opera browser, een nieuwere browser dan die standaard op de HTC staat.
Opera 9.5 is gewoon te vinden op het internet (tip: xda).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Ik wilde zojuist de officiele update downloaden die HTC heeft uitgebracht, maar tot mijn verbazing krijg ik bij het invoeren van mijn S/N op de site (HT815..) de melding dat de software niet geschikt is voor mijn apparaat.

Dus ze brengen een HTC Touch Cruise update uit die niet geschikt is voor de...HTC Touch Cruise |:(

Iemand meer ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lkeijmel
EWK schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 20:43:
[...]

Dat is het eerste ceedeetjes ja, maar op het tweede cdtje staat die software.
Ik heb beide cd's doorzocht en iedere exe/cab bekeken maar niets gevonden wat op tomtom lijkt...

Misschien een incomplete cd of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

CU2morO schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 20:08:
Ik wilde zojuist de officiele update downloaden die HTC heeft uitgebracht, maar tot mijn verbazing krijg ik bij het invoeren van mijn S/N op de site (HT815..) de melding dat de software niet geschikt is voor mijn apparaat.

Dus ze brengen een HTC Touch Cruise update uit die niet geschikt is voor de...HTC Touch Cruise |:(

Iemand meer ervaring hiermee?
Vreemd, zeker geen typefout gemaakt? 0 voor een O aangezien wellicht. Anders zou ik gewoon HTC eens bellen, dan had je waarschijnlijk je antwoord al gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

De 3D driver is te downloaden. (misschien een leuke newspost voor de frontpage?)
www.htcclassaction.org heeft 'em.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSB schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:56:
De 3D driver is te downloaden. (misschien een leuke newspost voor de frontpage?)
www.htcclassaction.org heeft 'em.
Jawel hoor. Hij werkt. Gewoon echt goed. Plaats volgende D3D voorbeelden op je tel en verbaas je over hoe goed de D3D werkt(misschien nog leuker eerst te kijken zonder de D3D cab en daarna met de D3D cab. Dan kun je het verschil echt niet missen). Have fun. Nu nog op TouchFlo3D voor polaris wachten. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=416474 Let op pak dus niet de drivers maar de "sample"

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2008 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Ja! Nice, eindelijk! Het werkt inderdaad echt.

Wie doet er even een geachte redactie?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:49
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:59:
[...]

Jawel hoor. Hij werkt. Gewoon echt goed. Plaats volgende D3D voorbeelden op je tel en verbaas je over hoe goed de D3D werkt(misschien nog leuker eerst te kijken zonder de D3D cab en daarna met de D3D cab. Dan kun je het verschil echt niet missen). Have fun. Nu nog op TouchFlo3D voor polaris wachten. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=416474 Let op pak dus niet de drivers maar de "sample"
Moet ik hiervoor nou nog een cooked rom hebben? Of is de 6.1 update van HTC voldoende? Of werkt het zelfs op WM6.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRAFTER86 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:34:
[...]

Moet ik hiervoor nou nog een cooked rom hebben? Of is de 6.1 update van HTC voldoende? Of werkt het zelfs op WM6.0?
goeie vraag !!!! ik heb ook een originele rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
DRAFTER86 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:34:
[...]

Je moet hiervoor wel een ROM 3.13... hebben, dus de standaard WM6.1 update. Een cooked rom is niet nodig.
Met WM6.0 zal het niet werken. :)
Pagina: 1 ... 10 ... 17 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen of welke voorraad een leverancier heeft, hoort hier niet.

Blijkbaar is het voor dit topic nodig om het volgende speciaal onder de aandacht te brengen. Als je je HTC wil verkopen, plaats deze dan op http://tweakers.net/aanbod. Als je hem in dit topic plaatst, zal je bericht worden aangepast.