Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_v_B
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-03-2022
Bogey Dope schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:48:
[...]

TS = Topicstart, zoals al was verteld de eerste post van dit topic, daar wordt vanalles en nog wat verteld, en daar staat ook een link naar het programma SIPchange.
Ik stel voor dat je die eerst helemaal doorleest, meestal is dat al genoeg. Kom je er dan nog niet uit (wat ik betwijfel) dan kan je het hier nog een keer proberen.
Beste,

Ik heb bovenstaande gedaan maar dit levert me alleen problemen op zoals ook hieronder wordt uitgelegd. Het is dus geen goed lopend progje.
TweakMarkster schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 00:15:
[...]

Ik had hetzelfde. Ik heb op "sipchange" gezocht in het register en alle sleutels verwijderd die de zoekactie opleverde. Toen was het verholpen!
Echter weet ik nu nog niet hoe een en ander op te lossen. Tevens is het toetsenbord wat standaard wordt opgestart niet goed. Wat ik ook probeer. Ik kan alleen maar cijfers intoetsen en geen tekst.....
Zijn hier mss dan oplossingen voor??

BvD.

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

bob-nwk schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:42:
Thanks maar ik denk dat dit weinig zal uithalen (is om de threaded mode in/uit te schakelen..)
ik wilde zeggen: misschien ligt daar de oorzaak van je euvel wel....

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Sinds gisteren was ik ineens de trilfunctie van de Cruise kwijt.. Alhoewel de telefoon natuurlijk verder goed werkt, is dit nogal lastig.

Nu heb ik gelukkig als laatste redmiddel de telefoon met de onderkant op de tafel getikt (niet idioot hard overigens), waardoor de trilfunctie weer werkt. Echter, ik heb het idee dat de trilfunctie een stuk zwakker is dan voorheen. Kan iemand mijn vermoeden dat dit 'gewoon' de trilmotor is die naar z'n grootje is bevestigen? Of moet ik het wellicht toch ergens anders zoeken?

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:41
garagaholic schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:51:
Sinds gisteren was ik ineens de trilfunctie van de Cruise kwijt.. Alhoewel de telefoon natuurlijk verder goed werkt, is dit nogal lastig.

Nu heb ik gelukkig als laatste redmiddel de telefoon met de onderkant op de tafel getikt (niet idioot hard overigens), waardoor de trilfunctie weer werkt. Echter, ik heb het idee dat de trilfunctie een stuk zwakker is dan voorheen. Kan iemand mijn vermoeden dat dit 'gewoon' de trilmotor is die naar z'n grootje is bevestigen? Of moet ik het wellicht toch ergens anders zoeken?
Kan een "vastloper" zijn. Dit kan twee oorzaken hebben. Vuil (lees: stof of haren) of de motor loopt tegen de wand aan (tolerantie van de opening te krap). In het laatste geval helpt tikken dan inderdaad vaak.

• JNavis
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-07 19:25
Ik heb al een aantal dagen dat quickGps geen verbinding krijgt. Wanneer ik op de downloaden knop druk gaat wel het balkje lopen van downloaden, maar daarna verschijnt de melding "Verbinding mislukt". Zijn er meer die daar last van hebben?

Nokia Lumina 800

Verwijderd

JNavis schreef op woensdag 10 september 2008 @ 21:31:
Ik heb al een aantal dagen dat quickGps geen verbinding krijgt. Wanneer ik op de downloaden knop druk gaat wel het balkje lopen van downloaden, maar daarna verschijnt de melding "Verbinding mislukt". Zijn er meer die daar last van hebben?
Ik herken je probleem. De oplossing heb ik gevonden op XDA en het is een progje met de naam SH4Y's QuickGPS Fix.CAB. De oorzaak van het probleem is mij niet duidelijk (heeft iets te maken met corrupt worden van registry-files) maar dit cab-file moet je 1 keer draaien en dan gaat íe weer. ;)

• JNavis
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-07 19:25
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 09:10:
[...]

Ik herken je probleem. De oplossing heb ik gevonden op XDA en het is een progje met de naam SH4Y's QuickGPS Fix.CAB. De oorzaak van het probleem is mij niet duidelijk (heeft iets te maken met corrupt worden van registry-files) maar dit cab-file moet je 1 keer draaien en dan gaat íe weer. ;)
Vriendelijk dank je voor de link. Het werkt weer.

Nokia Lumina 800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 19:20
Is er iets van error logging mogelijk? Zit dat in de telefoon of is er een programma'tje voor?

Heb in het "problemen met cruise"- topic één en ander uitgelegd. Komt erop neer dat ik, meerdere malen per dag, last heb van spontane reboots en ik heb een vermoeden dat het aan software ligt. En ik zou eens één en ander willen loggen. Hoewel ik een vermoeden heb dat, bij een reboot, de telefoon geen tijd genoeg heeft om iets te loggen

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:02
Ik ga binnenkort verhuizen en heb in m'n nieuwe huis nog geen internet. Is het mogelijk om de Touch cruise via USB als HSDPA modem te gebruiken, zodat ik alsnog op m'n PC kan internetten? Ik heb een Vodafone abonnement met 'onbeperkt' internet. Ik had al rondgekeken op dit forum maar, niet kunnen vinden hoe het moet en of het überhaupt kan.

edit: ah, zelf inmiddels al gevonden. Het kan met het programma 'Internet sharing'.

[ Voor 11% gewijzigd door Thy... op 12-09-2008 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr

jbr

Right back @ ya

Thy... schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:47:
edit: ah, zelf inmiddels al gevonden. Het kan met het programma 'Internet sharing'.
Standaard aanwezig op de TC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben aan het zoeken om foto's aan mijn contacten te koppelen maar kom er niet echt uit . heb zowat al heel het boekje uitgezocht maar vind het niet of ik kijk er over . de boedoeling is dat als ik gebeld wordt de foto van de desbetreffende persoon op mn schermpje staat .

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:50

timovd

Voorsprong door techniek

Gewoon je contactpersoon bewerken vanaf je telefoon en dan de foto selecteren. Wat heb je wél gedaan?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• darkenrahl
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 14:49
Ik (mijn pa eigenlijk, maar ik kan het natuurlijk proberen op te lossen :) ) heb een vervelend probleem met de software van de HTC toch cruise waarvoor jullie hopelijk wat suggesties hebben.

Bij de mailclient (de outlook) krijgt mijn pa .pdf bestanden aan waarin gegevens staan over welke patienten hij moet bezoeken. Echter kan hij ze niet openen. De mailclient geeft: "kan het bestand <voorbeeld.pdf> niet openen. Na wat zoeken kwam ik erachter dat de software 'denkt' dat de symolen > en < bij de bestandsnaam/extensie horen.
Wanneer ik het bestand probeer op te slaan zag ik dat hij als naam "<voorbeeld" aangeeft en als bestandsextensie ".pdf>", natuurlijk herkent hij de extensie .pdf> niet en wordt het bestand niet geopend. Waneer ik de mail naar mijn hotmail doorstuur herkent hotmail dat de "<>" niet bij de bestandsnaam horen, mijn gmail kan er dan weer niet aan uit. Bij zijn oude gsm, een qteck, met een oudere versie van windows mobile (versie 4.21) kan outlook echter wel de bijlage openen van exact dezelfde mail.

Heef iemand suggesties of eventueel aanraders voor een andere email client? kheb al een paar dingen geprobeerd maar met windows mobile heb ik niet ervaring en het lijkt me niet zo flexibel te zijn als zijn grote broer windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timow schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:11:
Gewoon je contactpersoon bewerken vanaf je telefoon en dan de foto selecteren. Wat heb je wél gedaan?
het is bij 1 persoon gelukt . een nieuwe die ik heb toegevoegd .

nu denk ik dat het bij de rest van de contacten niet gaat omdat er daar een sim symbooltje voor de naam van de persoon voor staat en bij die ene een visitekaartje .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:38

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 10:25:
[...]

het is bij 1 persoon gelukt . een nieuwe die ik heb toegevoegd .

nu denk ik dat het bij de rest van de contacten niet gaat omdat er daar een sim symbooltje voor de naam van de persoon voor staat en bij die ene een visitekaartje .
Conclusie: een foto toevoegen op een simkaart gaat niet lukken. Oplossing: contacten van simkaart naar apparaat kopiëren en dan de foto's toevoegen. Zie je handleiding hoe je dat moet doen. Maar kom op, daar had je GoT toch niet voor nodig om hier achter te komen?

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt , het is gelukt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie het nog niet gezien heeft. Maak van je TC een Diamond: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=425612

Preview filmpje: http://youtube.com/watch?v=3qY3zPGE2FM

Er zitten nog een paar bugs in, maar hij loopt wel prima bij mij :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-08 19:49

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Verwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 13:24:
Voor wie het nog niet gezien heeft. Maak van je TC een Diamond: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=425612

Is het ook mogelijk om na de hand weer de rom van TC erop te zetten? En hoe zit het dan met de garantie van mijn TC?

[ Voor 5% gewijzigd door Dw1-nl op 14-09-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje

is het geheel in het nederlands te zetten of nog niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

grr, waarom lukt het iedere hobby bob om op zijn zoldertje mooie roms in elkaar te klussen, en kunnen die gasten van HTC niet een officiele release uitbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Dw1-nl schreef op zondag 14 september 2008 @ 13:59:
[...]

Is het ook mogelijk om na de hand weer de rom van TC erop te zetten? En hoe zit het dan met de garantie van mijn TC?
Volgens mij is het illegaal om dit te vermelden op Tweakers, zoniet dan hier mijn antwoord :) :
Het is mogelijk om naderhand de officiele rom op je TC te zetten (zie voor mogelijkheden XDA Developers).
Er zitten nog een aantal (grote) bugs in deze versie van de ROM, waardoor mijn advies zou zijn om te wachten op een nieuwe release van deze ROM (deze gaat snel komen denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Oke ik wacht er nog even mee mijn TC is ineens wel super traag nu ik de nieuwste S2U heb geïnstalleerd zodra ik het scherm aanzet blijft dat schuif ding soms vast hangen en dan gaat mijn scherm weer uit moet ik scherm weer aanzetten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, heb met enige angst m'n eerste hard reset uitgevoerd. Reden hiervan was vooral dat ik mijn Bluetooth niet meer aan kreeg en dat er nog wat zooi op m'n HTC stond. Nou backup gedaan en m'n TC mooi schoon gemaakt (met hierop ook de tien tips voor een teringsnelle touch, hulde, ik merk het verschil echt!). Enige was dat er nu geen HTC home meer op stond... vreemd, dacht dat dit er automatisch op stond. Nou goed, even alle cd-roms kijken die bijgeleverd waren, maar daar zat het ook niet op. Ik dus op internet wat zoeken, vond ik een .cab van een HTC home.

Nou prima, ik installeren en werkte prima, sterker nog zelfs beter. Deze had ook nog een tab blad voor favoriete contactpersonen en je mp3, super! Enige nadeel is dat ik nu bij de weer opties helemaal geen plaats kan selecteren... kan gewoon de cursor nergens krijgen... vet vaag. Bovendien zodra ik mijn favorieten contactpersonen invoer zijn ze na gebruik of een dag later gewoon weer weg :s. Grootste probleem op dit moment is dat ik mijn Bluetooth met geen mogelijkheid werkend krijg. Bij Comm Manager staat Bluetooth aan, maar geen enkel apparaat kan hem vinden. Bij instellingen stond dan ook de zichtbaarheidsfunctie uit en het hele bluetooth gebeuren stond uit. Toen ik het aanzette was er niets veranderd... ging ik kijken stond het weer uit. Elke keer dat ik die instellingen aanzet en terug ga kijken staan ze weer uit... komt dit iemand bekend voor? En hoe kan ik de originele home edition (of een beter werkende van de hier boven beschreven versie) en tomtom vinden? Zoekfunctie en internet gebruikt, maar kon eigenlijk m'n probleem nergens terug vinden.... alvast bedankt voor jullie moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Misschien nogmaals een hard reset doen zonder de backup terug te zetten kijken of het dan werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Penguin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-08-2024
Dit komt mij heel bekend voor, gevalletje garantie. Dat wordt opsturen...... Daarvoor ligt de mijn nu ook bij Eurotwice. Hard reset maakt niet uit. Je ziet ook dat het blauwe lampje niet knippert....
Ik krijg er ook de melding hardware probleem bij moet ik zeggen....

Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Jammer als je hem moet opsturen ik had mijn accu kapot was hem 1 maand kwijt maar ik kreeg een nieuwe omdat hij binnen 2 weken kapot was..
Anders was ik hem misschien wel 3 maanden kwijt geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Penguin
Je kan het het beste rechtstreeks met HTC regelen. De mijne lag 2 dagen later in belgie en hebt hem denk ik terug binnen 2 weken op dit moment.

Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit

• Kenhas
Heb de mijne al twee keer moeten opsturen en iedere keer in maximum acht dagen terug.
Aan de andere kant zouden ze misschien beter mijn telefoon beetje langer houden en helemaal goed repareren

• EBOOZ
  • Laatst online: 13-09 10:22
Zojuist HTC gebeld en morgen wordt mijn TC opgehaald! Gaat allemaal vrij makkelijk moet ik zeggen... hopelijk heb ik hem ook snel weer terug.

M'n camera begon halverwege juli al te overlijden, maar doet nu helemaal niets meer!

NB: Heeft iemand voor mij de originele SPL? :D

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
EbOoZ schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:26:
Zojuist HTC gebeld en morgen wordt mijn TC opgehaald! Gaat allemaal vrij makkelijk moet ik zeggen... hopelijk heb ik hem ook snel weer terug.

M'n camera begon halverwege juli al te overlijden, maar doet nu helemaal niets meer!

Moet je ff zoeken op forum.xda-developers.com
GL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
EbOoZ schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:26:

Ik heb mijn TC vorige week maandag op laten halen door UPS ter reperatie en vandaag wordt ie als het goed is door TNT weer bij mij afgeleverd. Ik had ook het probleem dat de camera het niet meer deed (Kan camera niet initialiseren). Nu blijkt dat het, in tegenstelling tot wat ik dacht, een software fout is. Volgens mij hebben ze een nieuwe Radio ROM op gezet en is het euvel nu verholpen. Misschien een tip om eens een nieuwe radio ROM erop te zetten.

Edit: Ik zie net dat ik een geheel nieuw toestel heb gekregen :)

[ Voor 6% gewijzigd door radem205 op 19-09-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds het installeren van pocketCM kan kan ik alleen maar cijfers invoeren via het htc touch keyboard... Het typen met 1 hand is verrekte lastig met pocketCM, dus weet iemand hoe ik het touch keyboard weer kan herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Fonta schreef op donderdag 18 september 2008 @ 21:31:
[...]

Moet je ff zoeken op forum.xda-developers.com
GL!
Ik had 'em onderhand al, maar thanks! ;)
radem205 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:01:
[...]

Ik had ook het probleem dat de camera het niet meer deed (Kan camera niet initialiseren). Nu blijkt dat het, in tegenstelling tot wat ik dacht, een software fout is.

Edit: Ik zie net dat ik een geheel nieuw toestel heb gekregen :)
Mijn camera deed eerst een groene waas maken over de foto's, daarna zag ik vier verschillende deeltjes met een soort van olievlek eroverheen en later was het beeld alleen nog maar zwart.
Had op XDA al gelezen dat dit aftakelingsproces alleen opgelost kan worden door een nieuw moederbord.

Maar ze mogen me natuurlijk ook een nieuwe geven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Wow, ik had gisteren mijn touch cruise van mijn bed (hoogslaper) laten vallen, en hij doet het nog perfect! :D
Geluk bij een ongeluk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag een backup maken van mijn huidige ROM (dit lijkt me niet illegaal). Ik kan hier echter nergens iets over terug vinden, op xda kan ik wel deze vinden, maar dat moet toch wel gemakkelijker kunnen?

Deze is alleen voor de magician...

Ik wil dus een andere rom flashen, dat gaat wel lukken, maar het gaat mij erom dat ik, mocht de tel terug moeten voor garantie, ik een originele rom kan terug zetten. Of kan ik daarvoor elke willekeurige NL rom (van bijv. xda) gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:20:
Sinds het installeren van pocketCM kan kan ik alleen maar cijfers invoeren via het htc touch keyboard... Het typen met 1 hand is verrekte lastig met pocketCM, dus weet iemand hoe ik het touch keyboard weer kan herstellen?
Gefixed: touch diamond cab erop gezet. (let op zet deze wel op je telefoongeheugen als je m wilt installeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Zo te lezen werk het nog niet helemaal okee. Ook met de Nederlandse T9 is het nog niet helemaal okee..

* EWK wacht nog even.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

radem205 schreef op zondag 14 september 2008 @ 16:48:
[...]

Volgens mij is het illegaal om dit te vermelden op Tweakers, zoniet dan hier mijn antwoord :) :
Het is mogelijk om naderhand de officiele rom op je TC te zetten (zie voor mogelijkheden XDA Developers).
Er zitten nog een aantal (grote) bugs in deze versie van de ROM, waardoor mijn advies zou zijn om te wachten op een nieuwe release van deze ROM (deze gaat snel komen denk ik).
Is deze niet per toestel verschillend? Is het dus noodzakelijk je ROM te backuppen voor het flashen of kan je gewoon 1 van XDA afhalen?

• radem205
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 19:06:
[...]

Is deze niet per toestel verschillend? Is het dus noodzakelijk je ROM te backuppen voor het flashen of kan je gewoon 1 van XDA afhalen?
Ik heb voor de reparatie van mijn toestel ook de ROM teruggeflasht naar een willekeurige Dutch Shipped ROM. Dus dat maakt verder niet uit. Ookl moet je je bootloader weer terugzetten naar de oorspronkelijke.

Verwijderd

radem205 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 10:49:
[...]

Ik heb voor de reparatie van mijn toestel ook de ROM teruggeflasht naar een willekeurige Dutch Shipped ROM. Dus dat maakt verder niet uit. Ookl moet je je bootloader weer terugzetten naar de oorspronkelijke.
Ok, ik moet het allemaal nog even uitzoeken. Maar bootloader, kan ik ook een willekeurige nemen, of moet ik daarbij wel een backup maken?

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Ik bedien met TC nu wel eens met de duim en af en toe druk op op vandaag perongeluk op de tijd en dan krijg je weer die tijd instellingen.
Hoe kan ik in het register of zo iets uitschakelen dat als je op de tijd drukt hij dan naar tijd instellingen gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Laatst online: 18:11
Ik gebruik mijn TC inmiddels geruime tijd naar volle tevredenheid, ik ben nu alleen nog opzoek naar een oplossing om hem op mijn motor te monteren.
Nu is het zo dat mijn motor geen kuipje heeft en ik dus geen plek heb om hem netjes beschut te plaatsen. Dus eigenlijk zoek ik een houder+bevestiging gecombineerd met een of ander enigszins weerbestendig hoesje. Iemand al zoiets gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Penguin
Hoe kan je deze tellers op nul zetten?

Afbeeldingslocatie: http://www.fundorp.nl/afbeeldingen/divers/gesprekstijd.png

Ik wil graag mijn minuten in de gaten houden die ik zelf bel ivm mijn bundel. Of weet iemand daar een andere oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 22:38

Pinobigbird

doesn't share food!

The Penguin schreef op zondag 21 september 2008 @ 12:25:
Hoe kan je deze tellers op nul zetten?

[afbeelding]

Ik wil graag mijn minuten in de gaten houden die ik zelf bel ivm mijn bundel. Of weet iemand daar een andere oplossing voor?
Kort antwoord: nee, dat kan niet. Ook niet met een hard reset. Je kan er op google'en, dan vind je wel een XDA topic waarin dat tevergeefs geprobeerd wordt.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28

J-P

Syntax erro....

DRAFTER86 schreef op zondag 21 september 2008 @ 10:34:
Ik gebruik mijn TC inmiddels geruime tijd naar volle tevredenheid, ik ben nu alleen nog opzoek naar een oplossing om hem op mijn motor te monteren.
Nu is het zo dat mijn motor geen kuipje heeft en ik dus geen plek heb om hem netjes beschut te plaatsen. Dus eigenlijk zoek ik een houder+bevestiging gecombineerd met een of ander enigszins weerbestendig hoesje. Iemand al zoiets gezien?
Je zou een kaartlees hoes kunnen gebruiken voor over je tank, en daar dan de Cruise doen. Ikzelf heb m altijd in mijn jas of een klein kastje in mijn motor en ik hoor Tomtom dan via een oortje.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slecht idee een motor veroorzaakt hoogfrequente trillingen waardoor de tc kan beschadigen zie ook www.gps.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Penguin
Pinobigbird schreef op zondag 21 september 2008 @ 13:08:
[...]

Kort antwoord: nee, dat kan niet. Ook niet met een hard reset. Je kan er op google'en, dan vind je wel een XDA topic waarin dat tevergeefs geprobeerd wordt.
Thx. Toevallig ook geen ander tooltje bekend? Was het op xda overigens niet tegengekomen, maar ben daar vrij nieuw en blijkbaar niet goed gezocht :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraagje. Ik ga m'n HTC zo even hard resetten en twee dingen zijn de vorige keer hier mis gegaan. Ik had een (imo) betere versie van Home, met 2 extra tabbladen (muziekspeler en een favoriete contactpersonen). Alleen werkte in deze versie het favo contactpersonen niet (verdwenen heel snel weer uit de lijst, binnen een dag) en bij dat weervoorspelgebeuren kon ik geen plaats selecteren (kan gewoon echt niet, kan nergens cursor plaatsen ofzo). Dus ik dacht, er is vast wel een nieuwere versie van deze home editie die iemand hier kent? En hoe kom je aan TomTom op je HTC? Bij de winkel zeiden ze dat het op een instalatie CD zit, maar ik kan hem nergens vinden...

Edit: Nvm, cd gevonden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Die extra tabbladen in HTC home kun je zelf instellen onder settings > system (tweede tabblad) > Rom Settings.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:56

CSB

:D

Voor de mensen die wachten op de 3D driver voor de Cruise: Hij komt eraan.

http://www.youtube.com/watch?v=DGRZ5HwBbHI

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

CSB schreef op maandag 22 september 2008 @ 00:56:
Voor de mensen die wachten op de 3D driver voor de Cruise: Hij komt eraan.

http://www.youtube.com/watch?v=DGRZ5HwBbHI
Dank voor de link.
Voor mij geldt nog altijd, eerst zien, dan geloven.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snader2
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:32
Ik heb een oude pda houder omgebouwd en met een houder van een koplampje van een fiets bevestiging op mijn stuur gemaakt. Wel wat verstevigd en een extra veiligheids koortje aan mijn cruise die ik aan mijn stuur klik. Werkt perfect. Alleen als het hard regent gebruik ik hem niet maar als het een beetje motregent blijft hij nog goed droog achter mijn kuipje/teller (naked). Maar weet geen standaard te kopen houder. Alleen mijn geluid gaat harder en zachter onder het rijden zegt tom tom iemand een idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Laatst online: 18:11
snader2 schreef op maandag 22 september 2008 @ 18:15:
[...]

Ik heb een oude pda houder omgebouwd en met een houder van een koplampje van een fiets bevestiging op mijn stuur gemaakt. Wel wat verstevigd en een extra veiligheids koortje aan mijn cruise die ik aan mijn stuur klik. Werkt perfect. Alleen als het hard regent gebruik ik hem niet maar als het een beetje motregent blijft hij nog goed droog achter mijn kuipje/teller (naked). Maar weet geen standaard te kopen houder. Alleen mijn geluid gaat harder en zachter onder het rijden zegt tom tom iemand een idee hoe dat kan?
Oa [link]http://www.digitalsonline.nl/[/link] verkoopt specifieke motor/fiets houders voor de TC, alleen dat is dan niet icm waterbestendigheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

EWK schreef op maandag 22 september 2008 @ 06:05:
[...]

Dank voor de link.
Voor mij geldt nog altijd, eerst zien, dan geloven.
Je ziet het toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Maar niet op mijn phone.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

EWK schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 07:56:
[...]

Maar niet op mijn phone.
Dat is een beetje zoals: ik geloof niet in olifanten, want ik heb ze nooit met mijn eigen ogen gezien. Maar goed. Ik ben in ieder geval blij dat er nog iemand mee bezig is en juich het van harte toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn80
  • Laatst online: 22:07

Je kunt het ook als today-plugin installeren. Ik heb het geinstalleerd op de orginele ROM en het werkt goed :) . Het duurt wel even, want je moet alles handmatig installeren (wat zorgt voor veel resets). Je kunt er voor kiezen om niet alle "needed" files te installeren. Dat heb ik ook gedaan, omdat van mij niet alle programma's de Daimond look hoeven te hebben. Zelf heb ik de nieuwste update nog niet geprobeerd. Bij de update 12 klopte volgorde van de installatie instructies niet helemaal. Als je installeerd in de juiste volgorde installeerd loopt het allemaal soepel zonder haperingen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=398173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Even voor mijn gemoedsrust:

Vrijdag heeft UPS m'n TC opgehaald. Vandaag (dinsdag dus) kijk ik op tracking.htc.com en dan staat er nog steeds bij de status: Awaiting pick up.

Duurde die statusverandering bij jullie ook zo lang? Reden voor mijn bezorgdheid is dat de kerel van UPS zei dat ik een pakbon van UPS moest hebben, terwijl ik van HTC alleen een A4 had gekregen met wat barcodes, adressen en persoonlijk informatie.
Nadat ik had gezegd dat ik de UPS-pakbon niet had gekregen, was dat volgens hem geen probleem en heeft 'ie er zelf één in elkaar gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07 20:42

Ale-Gu

'Eel Goe'

Ik heb een vraagje.

Als je Word Mobile opent, controleert ie een heleboel mappen. Maar niet de map waar mijn documenten in staan. BV: opslagkaart/my documents wordt wel gelezen, maar de submappen daarvan niet. En laat ik nou juist daar mijn word bestanden willen opslaan.
Weet iemand hier een oplossing voor? Nou moet ik telkens mijn word-bestanden openen via verkenner.

Hier zou uw advertentie kunnen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Penguin
EbOoZ schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 16:04:

Vrijdag heeft UPS m'n TC opgehaald. Vandaag (dinsdag dus) kijk ik op tracking.htc.com en dan staat er nog steeds bij de status: Awaiting pick up.
Ik kreeg een mail met 2 documenten, 1 met barcodes, en 1 die meegestuurd moest worden in de doos bij de foon. Die met de bascodes is vemoedelijk ook het track en trace nummer van UPS.
Je kan ook het nummer van HTC invullen (08NLD3800000..) bij eigen registratienummer.

De status bleef bij mij ook lang zo staan en was ineens veranderd in closed :S Bleek dat ie nog steeds bij Eurotwice lag
Tik bij Eurotwice is je serienummer in bij opvolgen, dat is de juiste status. Staat ie daar niet, dan is hij er vermoedelijk ook nog niet. Die van mij stond nog geen half uur later na ontvangst op de site.

[ Voor 5% gewijzigd door The Penguin op 23-09-2008 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
EbOoZ schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 16:04:

Duurde die statusverandering bij jullie ook zo lang? Reden voor mijn bezorgdheid is dat de kerel van UPS zei dat ik een pakbon van UPS moest hebben, terwijl ik van HTC alleen een A4 had gekregen met wat barcodes, adressen en persoonlijk informatie.
Nadat ik had gezegd dat ik de UPS-pakbon niet had gekregen, was dat volgens hem geen probleem en heeft 'ie er zelf één in elkaar gezet.
Wanneer je een barcode zou hebben dan kan je op UPS.nl de status bekijken, maar aangezien je die niet hebt wordt het lastig. Je kan natuurlijk altijd even een belletje plegen naar Eurotwice ( 0900 0400707 ) en / of UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Penguin
radem205 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 21:11:
[...]

Wanneer je een barcode zou hebben dan kan je op UPS.nl de status bekijken, maar aangezien je die niet hebt wordt het lastig. Je kan natuurlijk altijd even een belletje plegen naar Eurotwice ( 0900 0400707 ) en / of UPS.
Zoals ik al zei werkt het ticketnummer van HTC ook bij UPS. Bij zendingsreferentie invullen.

http://www.ups.com/WebTra...e?loc=nl_NL&WT.svl=SubNav

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu de hele dag lopen zoeken en bellen, maar ik kan geen email ontvangen

allses staat volgens mij goed ingesteld, maar krijg steeds de melding dat de gebruikersnaam of het wachtwoord niet goed is

help !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr

jbr

Right back @ ya

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 22:51:
ik heb nu de hele dag lopen zoeken en bellen, maar ik kan geen email ontvangen

allses staat volgens mij goed ingesteld, maar krijg steeds de melding dat de gebruikersnaam of het wachtwoord niet goed is

help !!
Als je een vraag zou stellen en zeggen wat je precies hebt gedaan dan zou helpen een stuk makkelijker worden. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr

jbr

Right back @ ya

*weg*

[ Voor 99% gewijzigd door pven op 24-09-2008 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jbr schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 22:53:
[...]

Als je een vraag zou stellen en zeggen wat je precies hebt gedaan dan zou helpen een stuk makkelijker worden. :|
ok, zal proberen iets duidelijker te zijn ;)

emailadres: naam@versatel.nl

naam: edwin

inkomende mailserver: pop3.versatel.nl
accounttype pop3

gebruikersnaam: naam@versatel.nl (zelfde als het mailadres)
wachtwoord: zelfde als thuis

uitgaande mailserver: smpt.versatel.nl
bevestiging niet aangevinkt

provider Hi, onbeperkt internet (dat het wel doet)

de emailinstellingen werken thuis wel

• EBOOZ
8weg* Nu weer lief zijn tegen elkander.

Anyways... gisteren even gekeken op de site van UPS en het apparaatje is afgeleverd. De tracker van HTC is nog niet veranderd, maar dat zal niet bijzonder zijn aan de reply's te lezen van de rest die de HTC ter reparatie hebben opgestuurd.
The Penguin schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 18:29:
[...]

Tik bij Eurotwice is je serienummer in bij opvolgen, dat is de juiste status. Staat ie daar niet, dan is hij er vermoedelijk ook nog niet. Die van mij stond nog geen half uur later na ontvangst op de site.
Thanks... dat werkt ook :D En hij is er zie ik...

[ Voor 46% gewijzigd door pven op 24-09-2008 15:16 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 23:02:
[...]

ok, zal proberen iets duidelijker te zijn ;)

emailadres: naam@versatel.nl

naam: edwin

accounttype pop3

gebruikersnaam: naam@versatel.nl (zelfde als het mailadres)
wachtwoord: zelfde als thuis

de emailinstellingen werken thuis wel
smpt moet smtp zijn denk ik ;)
Verder zul je vast de credentials wel goed hebben getest, dus dat kan het niet zijn. Heb je nog een ander account welke je kan testen? Bijv. een Exchange-account (werk) of een imap-account (gmail)?
Pop is razend irritant hoor. Je haalt je mail binnen op je HTC en vervolgens krijg je ze thuis niet meer binnen. Of, je zet bewaren op server aan op je HTC en krijgt ze thuis nog een keer binnen als ongelezen. IMAP van bijv. gmail is werelds!
Al werkt versturen daarbij soms niet, geen idee hoe dat nou weer kan.

• Patrick_v_B
timow schreef op zondag 21 september 2008 @ 22:02:
Die extra tabbladen in HTC home kun je zelf instellen onder settings > system (tweede tabblad) > Rom Settings.
Kan bovenstaande goed volgen tot aan ROM Settings.... Deze staat er bij mij niet bij?
Iemand een idee.

• Patrick_v_B
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 17:42:
En hoe kom je aan TomTom op je HTC? Bij de winkel zeiden ze dat het op een instalatie CD zit, maar ik kan hem nergens vinden...

Edit: Nvm, cd gevonden O-)
Wordt inderdaad meegeleverd. Indien nodig hoor ik het wel.
Heb zelf nu TT7 erop gezet. Echter krijg ik de NP qua geluid maar niet ingesteld zoals ik het wil. Wat ik ook doe, het wordt iedere keer teruggezet naar zo een soort kerkbelgeluid terwijl ik wat anders wil hebben.
Iemand een idee hoe dit verholpen kan worden??

• Martijn80
Patrick_v_B schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:56:
[...]

Kan bovenstaande goed volgen tot aan ROM Settings.... Deze staat er bij mij niet bij?
Iemand een idee.
Als je de orginele ROM gebruikt, kan dit kloppen. Bij mij bestaat er ook geen ROM Settings.

• jbr

jbr

Right back @ ya

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 23:02:
accounttype pop3
Geen melding/andere vorm van feedback? Overigens, ik zou IMAP gebruiken, dan blijft je mail (zeker) op de mailserver. Kun je er thuis ook nog bij.
Dit gaat niet werken. Je kunt waarschijnlijk alleen via de SMTP server van je provider versturen, in dit geval Hi. Zoek even op de site van KPN naar de juiste instellingen.

• Kenhas
Voor de mensen die het zich nog herinneren, ik heb al paar keer iets gepost naar aanleiding van het constant rebooten van mijn telefoon op de momenten waarvoor je zo'n telefoon gekocht hebt (bellen)

Ik heb nu al een tijdje geen reboots meer. Wat is het verschil? Ik hang de telefoon niet meer aan mijn laptop om te syncen en op te laden. Ik laad de telefoon op via het stopcontact.

Heb dus laatste keer een hard reset gedaan en sedertdien niet meer aan laptop gehangen. Sedertdien geen reboots meer.

Strange :?

Verwijderd

Kenhas schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:06:
Voor de mensen die het zich nog herinneren, ik heb al paar keer iets gepost naar aanleiding van het constant rebooten van mijn telefoon op de momenten waarvoor je zo'n telefoon gekocht hebt (bellen)

Ik heb nu al een tijdje geen reboots meer. Wat is het verschil? Ik hang de telefoon niet meer aan mijn laptop om te syncen en op te laden. Ik laad de telefoon op via het stopcontact.

Heb dus laatste keer een hard reset gedaan en sedertdien niet meer aan laptop gehangen. Sedertdien geen reboots meer.

Strange :?
Originele rom? Ivm het hoge stroomverbruik en het feit dat ik altijd vergeet op te laden, laad ik hem op het werk op middels de USB-stekker. Nooit reboots gehad?

• Kenhas
Het is inderdaad nog altijd de originele rom.

Ik zeg niet dat het door het usb opladen en syncen is dat ik reboots heb maar het is wel een vreemd toeval

Verwijderd

jbr schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:24:
[...]

Geen melding/andere vorm van feedback? Overigens, ik zou IMAP gebruiken, dan blijft je mail (zeker) op de mailserver. Kun je er thuis ook nog bij.

ik krijg elke keer het schermpje gebruikersnaam - wachtwoord
geen melding, maar de cursor staat op het wachtwoord

imap werkt ook niet

[...]

Dit gaat niet werken. Je kunt waarschijnlijk alleen via de SMTP server van je provider versturen, in dit geval Hi. Zoek even op de site van KPN naar de juiste instellingen.
mail.kpnplanet.nl heb ik ook al geprobeerdd

zowel bij hi als bij tele2 weten ze geen oplossing

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Is er al meer zekerheid over wanneer de originele 6.1 windows voor de cruise uit komt

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 20:08:
[...]

mail.kpnplanet.nl heb ik ook al geprobeerdd

zowel bij hi als bij tele2 weten ze geen oplossing
probeer eens mail.hiway.nl

Etuuuuuh!

Verwijderd

die deed het vanmorgen 2x, en daarna niet meer :?

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Martijn80 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 12:36:
[...]

Als je de orginele ROM gebruikt, kan dit kloppen. Bij mij bestaat er ook geen ROM Settings.
En onder settings bij het todayscherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 17:09
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:48:
[...]

die deed het vanmorgen 2x, en daarna niet meer :?
Ik gebruik die al een jaar en het kan zijn dat hij het een enkele keer niet doet, maar gewoon later nog eens proberen.

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Je kunt bij de e-mail accounts instellen hoe vaak hij de mail ophaalt. Een van de opties is 'once a day'. Hoe kan ik zien/instellen op wlk tijdstip hij dat gaat doen?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megairritant dat ik soms met Gmail niet kan mailen. Ik haal het op middels Imap, versturen gaat doorgaans ook wel goed, maar in de helft van de gevallen niet. Dan zeurt hij over dekking en accountgegevens. Die zjin wel goed uiteraard.

Iemand enig idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypter schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 00:18:
[...]

Ik gebruik die al een jaar en het kan zijn dat hij het een enkele keer niet doet, maar gewoon later nog eens proberen.
weet niet precies wat ik heb gedaan, maar de mail komt nu netjes binnen wanneer ik wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn80
timow schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:32:
[...]

En onder settings bij het todayscherm?
Nee, bij mijn orginele ROM zijn er nergens ROM settings te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

nevermind.

[ Voor 93% gewijzigd door CSB op 28-09-2008 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 13:53
Misschein een domme vraag. Als ik een klanten service bel en ik moet daarna optie 1 kiezen enzovoort kan ik dat niet want ik heb geen dialpad in beeld. Is dit op te lossen op de één of ander manier

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Laatst online: 22-08 15:56
BurnHard schreef op zondag 28 september 2008 @ 23:47:
Misschein een domme vraag. Als ik een klanten service bel en ik moet daarna optie 1 kiezen enzovoort kan ik dat niet want ik heb geen dialpad in beeld. Is dit op te lossen op de één of ander manier
Staat in de StartPost onder Tweak & Tricks" en dan "Scherm aan laten tijdens bellen".

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:19
ZipoBibrok5-108 schreef op maandag 29 september 2008 @ 08:13:
[...]
Staat in de StartPost onder Tweak & Tricks" en dan "Scherm aan laten tijdens bellen".
Is inderdaad dé tweak, maar wat ik vaak doe in een telefoongesprek even de aan-knop bovenop induwen, en dan linksonder Toetsenblok (soft-button).

Works like a charm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:06:
Je kunt bij de e-mail accounts instellen hoe vaak hij de mail ophaalt. Een van de opties is 'once a day'. Hoe kan ik zien/instellen op wlk tijdstip hij dat gaat doen?
Niemand die dit weet/zelf gebruikt?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_v_B
15. Disable a keyboard/input method and free up memory
(disable=0,enable=1)

E.g. disable Transcriber:
KEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{F0034DD0-2AD4-11D1-9CB0-E84BE8000000}\IsSIPInputMethod\(Default) = 0

E.g. disable Letter Recognizer:
KEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{42429690-AE04-11D0-A4F8-00AA00A749B9}\IsSIPInputMethod\(Default) = 0

More $SIP_CLSID$ keys:
{198D503A-EFFE-4AFD-BC54-EED333C80E6D}TOUCH KEYPAD
{62B00599-25D2-4E09-8C48-03BF26DB8517}TOUCH KEYBOARD
{42429690-AE04-11D0-A4F8-00AA00A749B9}Letter Recognizer
{42429691-AE04-11D0-A4F8-00AA00A749B9}Block Recognizer
{F0034DD0-2AD4-11D1-9CB0-E84BE8000000}Transcriber
Weet iemand waar bovenstaande gevonden kan worden. Ik vind het in ieder geval niet via de total comander......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister-Mark
  • Laatst online: 14-08 07:30
Patrick_v_B schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:59:
[...]

Weet iemand waar bovenstaande gevonden kan worden. Ik vind het in ieder geval niet via de total comander......
Dit kan je vinden in het register, daar kun je komen met een programma als PHM RegEdit (zie ook startpost) Let er wel op dat je weet waar je mee bezig bent en evt een backup maakt van de oorspronkelijke instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr

jbr

Right back @ ya

BeQuietAndDrive schreef op maandag 29 september 2008 @ 14:35:
[...]

Niemand die dit weet/zelf gebruikt?
Altijd 24u nadat hij het de laatste keer heeft gesynced. Dus 24 uur na de laatste automatische OF handmatige sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Ik gebruikte vandaag even de Cruise van een vriend van me, maar ik kon niet vinden waar de notitie optie van WM zat en hoe je handschriftherkenning gebruikte. Dat was toch beide standaard in WM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Mag schreef op maandag 29 september 2008 @ 20:32:
Ik gebruikte vandaag even de Cruise van een vriend van me, maar ik kon niet vinden waar de notitie optie van WM zat en hoe je handschriftherkenning gebruikte. Dat was toch beide standaard in WM?
Bij de htc touch cruise is handschrift herkenning standaard uitgeschakeld.
Kijk in het tips en tricks topix op xda voor de howto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_v_B
Mister-Mark schreef op maandag 29 september 2008 @ 20:11:
[...]

Dit kan je vinden in het register, daar kun je komen met een programma als PHM RegEdit (zie ook startpost) Let er wel op dat je weet waar je mee bezig bent en evt een backup maakt van de oorspronkelijke instellingen.
Hoi,

Weet je ook welke map in het register. Overal staat dit erbij maar bij deze niet.......

Het programma PHM RegEdit heb ik meermaals proberen te installeren op mijn HTC TC maar ik zie het maar niet erbij staan bij de programma's. Ergens gaat dit mis vandaar dat in Totalcommander gebruik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister-Mark
  • Laatst online: 14-08 07:30
Patrick_v_B schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:11:
[...]

Hoi,

Weet je ook welke map in het register. Overal staat dit erbij maar bij deze niet.......

Het programma PHM RegEdit heb ik meermaals proberen te installeren op mijn HTC TC maar ik zie het maar niet erbij staan bij de programma's. Ergens gaat dit mis vandaar dat in Totalcommander gebruik nu.
PHM wordt geinstalleerd met een pictogram in programma's.
In PHM heb je dan 4 mappen staan,.. waarvan je iedere keer de mapjes met het plusje opent.

Je begint bij KEY_CLASSES_ROOT daarna map CLSID dan map een map uit het lijstje naar gelang welk toetsenbord je wilt aan/uitzetten, bijv. {198D503A-EFFE-4AFD-BC54-EED333C80E6D} voor het Touch Keypad. In deze map staat dan isSIPInputMethod met een key Default,.. die kan je aan (1) uit (0) zetten met 1 en 0. Het kan zijn dat er een aantal keys niet aanwezig zijn omdat er verschillende WM toetsen invoer methoden zijn. Transcriber bijv. is standaard niet geinstalleerd op de Cruise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RgR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 15:38

RgR

De officiële Windows Mobile 6.1 update van HTC is zojuist beschikbaar geworden en kan gedownload worden van http://www.htc.com/nl/Sup...x?p_id=59&cat=2&dl_id=113!
Improved Functions and Fixes

1. Bluetooth Headset
It may happen that you cannot hear anything when using Bluetooth headsets (Jabra JX10, Jabra BT500 or Samsung WEP 150) even when it has already sucessfully reconnected with the Touch Cruise.

2. Default Onscreen Keyboard
It may happen that the device will not remember the last onscreen keyboard used. Before, the onscreen keyboard always defaults to the Touch Keyboard.

3. Title Bar
It may happen that the Title Bar disappears when you go back to the Home screen.

4. Camera Viewfinder
It may happen that the viewfinder is cut when you open a Powerpoint file and then tap Options.

5. GPS Mode
It may happen that the display becomes “abnormal” after taking a picture in GPS mode and then going into Suspend/Resume mode.

6. FM Radio Speaker/Headset Mode
It may happen that the FM Radio program uses the incorrect output mode (Speaker or Headset) before the application launches.

7. TouchFLO Setting
It may happen that the TouchFLO setting does not appear in the Settings > System tab.

8. TomTom in Home Screen
It may happen that TomTom does not show in the Home screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
RgR schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:17:
De officiële Windows Mobile 6.1 update van HTC is zojuist beschikbaar geworden en kan gedownload worden van http://www.htc.com/nl/Sup...x?p_id=59&cat=2&dl_id=113!

[...]
Laat maar horen wat je ervan vind nadat je hem hebt geinstalleerd.
Ik ben benieuwd!
Vooral ook of de snelheid verbeterd is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Laatst online: 22-08 15:56
RgR schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:17:
Mooi! Zojuist gedownload maar zit nu op het werk, denk dat ik niet eerder dan vanavond kan gaan backuppen, updaten en testen, dus niet eerder dan morgen een reviewtje van mijn kant waarschijnlijk. Hoor graag jullie mening ook!

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Pagina: 1 ... 9 ... 17 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen of welke voorraad een leverancier heeft, hoort hier niet.

Blijkbaar is het voor dit topic nodig om het volgende speciaal onder de aandacht te brengen. Als je je HTC wil verkopen, plaats deze dan op http://tweakers.net/aanbod. Als je hem in dit topic plaatst, zal je bericht worden aangepast.