Ik ben sinds maart in het bezit van de TC. Mijn eerste smartphone. Het was even wennen, maar met de nodige tweaks heb ik er ondertussen veel plezier van.
Nu is afgelopen week mijn nieuwe abbonnement ingegaan (vodafone inclusief umts). Tot afgelopen week had ik alleen maar de mogelijkheid om met GPRS te werken.
Echter blijft mijn telefoon nog steeds alleen maar via GPRS een data-verbinding opzetten. Het icoontje bovenin het scherm verandert ook niet naar 3G.
Een paar dagen geleden heb ik gebeld met Vodafone over dit probleem, en ze hadden toen een technisch probleem met de UMTS waardoor niemand verbinding had. Ik heb echter nog altijd geen verbinding. De instellingen heb ik allemaal ingevoerd en gecheckt (alles volgens de site van vodafone)
Iemand enig idee wat ik fout doe, of moet ik wachten tot ik weer kan overleggen met de vodafone helpdesk? (Ik ben bang dat het dat laatste wordt, maar wellicht dat iemand hier nog wat briljante inzichten heeft)
[
Voor 0% gewijzigd door
JvW op 29-06-2008 10:38
. Reden: Hmmm... Grammatica :( ]
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse