Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanatoss schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:37:
Met de versie van messenger die standaard op je Cruise staat niet. Als je de nieuwe download kun je dat wel voorkomen.
Ja die werkt prima thanks, nu moet ik alleen nog even die emailcontacten uit m'n contacten hebben. Is er een snellere manier dan ze een voor een te verwijderen? 8)7

Ik zat zelf te denken aan alle contacten weggooien en dan via outlook synchroniseren, omdat ik ze daarin heb staan. Alleen hoe selecteer ik alles in contacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:56

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Alweer: standaard kan je niet alles in een keer verwijderen. Met PIM backup kun je alle contacten verwijderen.
Je kan ook je contacten in outlook (op je PC) backuppen, verwijderen, syncen met je Cruise, backup terugzetten en nog eens syncen.

So wie so zou ik eerst al je contacten backuppen, want ik heb geen goede ervaringen met Activesync.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:07

CSB

:D

Kijk! Dit is goed nieuws voor de HTC gebruikers onder ons met de MSM7XXX chip: http://www.htcclassaction.org/driverprogress.php

Het zit eraan te komen! Toch nog een klein lichtpuntje na de nederlaag van Nederland...

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 23:49

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

CSB schreef op maandag 23 juni 2008 @ 09:03:
Kijk! Dit is goed nieuws voor de HTC gebruikers onder ons met de MSM7XXX chip: http://www.htcclassaction.org/driverprogress.php

Het zit eraan te komen! Toch nog een klein lichtpuntje na de nederlaag van Nederland...
hmm wie weet!
Als er een nieuwe driver uitkomt zal ik hem eerst een hardreset geven voordat ik de driver installer. Omdat de meeste heel veel probs. hebben gehad met het updaten van hun TyTNII!

[ Voor 3% gewijzigd door XTREEMRaGE op 23-06-2008 10:26 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Voor de geintresseerden. Op HTC E-Club zijn 2 nieuwe patches vrijgegeven voor de Touch Cruise.
Hot fix for resolving Bluetooth headset sound problem that occurs when reconnecting with HTC Touch Cruise

If you are using the Bluetooth headset, “Jabra JX10”, “Jabra BT500” or “Samsung WEP 150”, and the headset becomes out of range or undetected by the HTC Touch Cruise, in certain circumstances, you may be unable to hear any sound from the headset even after it has reconnected successfully with HTC Touch Cruise. Please install this hot fix to improve the connection when using the above-mentioned Bluetooth headsets.
Hot fix for resolving unsteady Bluetooth headset connection with HTC Touch Cruise

When you are using a Bluetooth headset and the HTC Touch Cruise goes to sleep/idle mode, the Bluetooth connection becomes unsteady in certain circumstances. The Bluetooth headset may reconnect and disconnect intermittently. If this problem occurs, please install this hot fix onto your device. .

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Xanion schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:13:
Voor de geintresseerden. Op HTC E-Club zijn 2 nieuwe patches vrijgegeven voor de Touch Cruise.

[...]

[...]
Jups..ik zag het (nadat ik net vorige week een nieuwe rom op m'n Cruise had gezet). Die Bluetooth fix zorgt ervoor dat ik eindelijk via Bluetooth kan bellen :) Nu die videodriver nog en klaar is Klara ('k moet zeggen dat met die WM6.1 rom de TouchFlo een STUK SNELLER werkte).

Owja...'k heb vanmiddag ook ff een 6GB SDHC kaartje gekocht...enneh...werkt super in de Cruise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Ik twijfel nog of ik WM 6.1 erop zal zetten. Ik heb zoiets van: don't fix things that ain't broken. En misschien haal me ik een heleboel ellende op de hals.

Maar goed, zodra men met een goed werkende driver komt is het voor mij geen moeilijke keuze meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
waar kan ik die 6.1 rom downloaden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 20:23

J-P

Syntax erro....

Tripwire999 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 21:03:
waar kan ik die 6.1 rom downloaden dan?
Helemaal legaal nog nergens, schemer grijs legaal via XDA ;)

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets geks:
Mijn TC werkt al 4 maanden naar volle tevredenheid, maar sinds een paar dagen gaat mijn backlight op de donkerste stand als ik exerne stroom aanluit, zowel USB als netstroom. als ik een programma open gaat het licht weer aan om na een seconde weer uit te gaan. als de kabel niet aangesloten is reageert dit normaal.
iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
@arkjaco;

Kijk eens bij Instellingen - verlichting ;)

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanx
:shame:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg steed een rare melding op mn scherm

Meldingsfout
"kan replog.exe niet uitvoeren"

wat kan dit zijn en hoe los ik t op ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Laatst online: 08-09 16:36
Right. Volgend rare probleem weer.

Ik heb de laatste tijd dat smsjes eerder aankomen dan de tijd aangeeft. Dus stel het is 12:00 en ik word op dat moment gesmst. Dan kan het zijn dat de tijd 11:54 is. Dus dan komt ie achter een smsje wat om 11:56 is gesmst. Hoe is het te verklaren dat het ene smsje wel de goede tijd heeft en de andere niet?

Iemand dit al eerder gezien? Ik had t zowel op de originele rom als op de diamond 6.1 rom.

[ Voor 17% gewijzigd door low_n_slow op 25-06-2008 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:37:
krijg steed een rare melding op mn scherm

Meldingsfout
"kan replog.exe niet uitvoeren"

wat kan dit zijn en hoe los ik t op ??
Volgens mij bedoel je repllog.exe. Wanneer krijg je deze melding? Wanneer je met activesync bezig bent? Ik heb het volgende gevonden.
Ik ben eruit, geloof ik. Ik heb het bestand repllog.exe opgezocht op mijn PDA, en het vervolgens verplaatst (knippen, plakken) naar de map Program Files, Windows, Active Sync.
Kan nu weer syncen met pc.

[ Voor 31% gewijzigd door Damocles.NL op 25-06-2008 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Ik heb net ook een romflash gedaan welgenoemd de KhanX Diamond V5 WM6.1 is een onwijs mooie theme en hij word er behoorlijk sneller van! aanrader dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-08 19:49

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Ik vind dat Diamond theme eigenlijk helemaal niet mooi die grijze lompe knopen vind de knopen van Cruise theme veel mooier maar dat is een eigen smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damocles.NL schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:19:
[...]

Volgens mij bedoel je repllog.exe. Wanneer krijg je deze melding? Wanneer je met activesync bezig bent? Ik heb het volgende gevonden.

[...]
krijg t steeds op de meest rare momenten maakt niet uit wat ik doe
of ik ga bellen of smsen of als ik mn agenada ga bijwerken

snap niet wat t is kan t ook nergens op mn htc vinden in welke map of waar dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 07:27
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:58:
[...]

krijg t steeds op de meest rare momenten maakt niet uit wat ik doe
of ik ga bellen of smsen of als ik mn agenada ga bijwerken

snap niet wat t is kan t ook nergens op mn htc vinden in welke map of waar dan ook
Het klinkt alsof de repllog op jouw cruise niet meer aanwezig is. Heb je m per ongeluk gedelete?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Tripwire999 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:51:
Ik heb net ook een romflash gedaan welgenoemd de KhanX Diamond V5 WM6.1 is een onwijs mooie theme en hij word er behoorlijk sneller van! aanrader dus
Ben eens gaan zoeken op XDA, en heb een prachtige post gevonden over die ROM die je noemt. De post veronderstelt erg veel "voorkennis" over het flashen van ROMs..
Twee vragen hierover..
1. Hoe heb jij dit aangepakt? staps gewijs?
- eerst hard spl, (die download ik, zipje met tig .exe's.. hier loop ik al vast)
- dan rom updaten... (ik download een NBH, zou hier ook weer vastlopen)

2. Als HTC zodadelijk met een officiele rom komt, moeten we dan ook door de bovenstaande riedel heen? of mogen we naar service punten om de rom te updaten? of komt er een waterdicht procedee? (of is het procedee van punt 1 al waterdicht, en lees ik niet genoeg "literatuur"?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Zerveza schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 00:11:
[...]

Ben eens gaan zoeken op XDA, en heb een prachtige post gevonden over die ROM die je noemt. De post veronderstelt erg veel "voorkennis" over het flashen van ROMs..
Twee vragen hierover..
1. Hoe heb jij dit aangepakt? staps gewijs?
- eerst hard spl, (die download ik, zipje met tig .exe's.. hier loop ik al vast)
- dan rom updaten... (ik download een NBH, zou hier ook weer vastlopen)

2. Als HTC zodadelijk met een officiele rom komt, moeten we dan ook door de bovenstaande riedel heen? of mogen we naar service punten om de rom te updaten? of komt er een waterdicht procedee? (of is het procedee van punt 1 al waterdicht, en lees ik niet genoeg "literatuur"?)
Als je verder kijkt in het polaris upgrade forum dan zie je dat er ook een post is met
HELP FOR NEW GUYS die posts moet je ff doorlezen heb ik ook gedaan. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

BatteryStatus heeft tegenwoordig allerlei uitbredingsmogelijkheden. Door een beetje in de XML te klooien en plaatjes te editen kun je best leuke dingen maken:
Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/644/screenshot2db0.png
(onder de weer-plugin)
toggle wifi - toggle BT - mute on/of - emails - sms - missed calls
datum (doh) - gsmbereik - verbruik (toggle tussen mA en mW)

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar dagen geleden Tomtom navigator 7 erop gezet. Werkt tot nu toe prima. Enkele adressen heeft hij nog moeite mee, maar het werkt goed.

Er staat ook dat je kunt kiezen voor de interne gps, deze krijg ik niet werkend. Ik heb het via Andere NMEA GPS-ontvanger, en dan GPS-baudsnelheid 4800, COM4: et voila die werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 17:02
Tripwire999 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:23:
[...]

Als je verder kijkt in het polaris upgrade forum dan zie je dat er ook een post is met
HELP FOR NEW GUYS die posts moet je ff doorlezen heb ik ook gedaan. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
Ik loop al stuk op de eerste regels:
here are many posts, how to install rom, radio, what is hard-spl, etc...

Here is a little help:

- Hard-spl is a hacked bootloader (spl) you can flash cooked roms with it. YOU NEED it, if you want to flash cooked roms or radio because it ignores CID-lock.
Waarom zou ik mijn fm radio willen flashen en wat is een CID lock? 8)7

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oltk schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 00:06:
[...]

Het klinkt alsof de repllog op jouw cruise niet meer aanwezig is. Heb je m per ongeluk gedelete?
wat is dat dan??
geen idee nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Mr_Blobby schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:14:
[...]
Ik loop al stuk op de eerste regels:

[...]
Waarom zou ik mijn fm radio willen flashen en wat is een CID lock? 8)7
ze bedoelen niet de fm radio maar radio als in een soort van driver voor de hardware.
als je bovendien in de start post van dit topic kijkt zie je een link naar een post van mij hoe je je toestel flashed.
als je de officiele rom straks gaat flashen dan zal heg waarschijnlijk makkelijker gaan en/of je kan het bij een service punt laten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
je moet EERST hard spl doen deze kan je downloaden van het XDA forum. als je die gedaan hebt moet je CustuRUU downloaden van het XDA forum, dan moet je zelf de romflasher opstarten (Camerabutton ingedrukt houden en reset button drukken) kijken of er SPL 2.20 olinex staat. Dan laad je custumRUU en volg je de aanwijzingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tripwire999 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 17:47:
Hmm ik heb nu het vage probleem dat ik mijn quickgps niet meer kan updaten krijg elke keer verbinding mislukt nadat ie um voor 100% gedownload heeft :/
Ja, dit probleem krijg ik ook meteen nadat ik Tomtom 7 geïnstalleerd heb 3 dagen geleden :| . Tomtom werkt goed maar die kon geen gps signaal traceren op geen enkele manier als de telefoon uitstaat, wat normaal bij mijn geval is (voor bellen gebruik ik ander toestel N73). QuickgpsFix kan ook sindsdien niet meer updaten. Als telefoon uitstaat, werkt Tomtom 7 niet, hij staat op vluchtmodus, alle verbindingen zijn uitgeschakeld staat erop, kan geen gps signaal vinden hoelang die ook buiten (tot de batterij leegraakt!) staat. Weet iemand een correctie/oplossing hiervoor? Een defecte quickgps bestandje /register misschien? Vroeger met tomtom6 geen enkel probleem. Is dit nieuwe functie van tomtom 7 icm gsm-abo dat de telefoon voortaan aan moet staan, anders wekt die niet? Werkt Touch Diamond ook op dezelfde manier, weet iemand dit misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:11:
[...]

Ja, dit probleem krijg ik ook meteen nadat ik Tomtom 7 geïnstalleerd heb 3 dagen geleden :| . Tomtom werkt goed maar die kon geen gps signaal traceren op geen enkele manier als de telefoon uitstaat, wat normaal bij mijn geval is (voor bellen gebruik ik ander toestel N73). QuickgpsFix kan ook sindsdien niet meer updaten. Als telefoon uitstaat, werkt Tomtom 7 niet, hij staat op vluchtmodus, alle verbindingen zijn uitgeschakeld staat erop, kan geen gps signaal vinden hoelang die ook buiten (tot de batterij leegraakt!) staat. Weet iemand een correctie/oplossing hiervoor? Een defecte quickgps bestandje /register misschien? Vroeger met tomtom6 geen enkel probleem. Is dit nieuwe functie van tomtom 7 icm gsm-abo dat de telefoon voortaan aan moet staan, anders wekt die niet? Werkt Touch Diamond ook op dezelfde manier, weet iemand dit misschien?
Maar waarom haal je de tel. dan niet uit de flight mode? En probeer het dan? Navigeer je alleen met die phone? Dan moet het toch niet zo erg zijn?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 09:49

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:11:
[...]

Om GPS in flightmode te gebruiken moet je de volgende instellingen hebben:
code:
1
2
3
4
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\SUPL AGPS]
"EnableAGPS"=dword:00000001
"EnableGPSSmartMode"=dword:00000001
"GPSMode"=dword:00000004

Voor meer info, lees http://www.sprintusers.com/forum/showthread.php?t=159224

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
nadat ik de romflash gedaan heb doet quickgps het ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jbr schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 17:20:
BatteryStatus heeft tegenwoordig allerlei uitbredingsmogelijkheden. Door een beetje in de XML te klooien en plaatjes te editen kun je best leuke dingen maken:
[afbeelding]
(onder de weer-plugin)
toggle wifi - toggle BT - mute on/of - emails - sms - missed calls
datum (doh) - gsmbereik - verbruik (toggle tussen mA en mW)
Ehh, welke weer plugin is dat?
EN weet iemand of de HTC HOME die op de Diamond draait ook op de Cruise te krijgen is? Ik vind die interface wel zo apeng**l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 12:43:
[...]

EN weet iemand of de HTC HOME die op de Diamond draait ook op de Cruise te krijgen is? Ik vind die interface wel zo apeng**l
Nee is niet te krijgen. En dat wil je volgens mij ook niet zonder videodrivers :+
Overigens, ik heb SPB mobile shell2 geinstalleerd staan met de Diamond skin van XDA. Lijkt er een klein beetje op. 8)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr

jbr

Right back @ ya

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 12:43:
[...]

Ehh, welke weer plugin is dat?
Weatherpanel (van marsware) met PhatPhinger II QVGA theme en Stardock QVGA animated icons.

En die skin kun je inderdaad met SPB MobileShell 2.1 en de Diamond Skin van XDA redelijk goed namaken. Maar je TC wordt er wel traag van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-07 21:14

WPN

is er iemand die zijn cruise gebruikt om zn linux laptop van internet te voorzien?

een andere vraag:

er zit een mooie GPS knop op de cruise, als ik daarop druk dan krijg ik SMS/BERICHTEN te zien, zoals ik ook ergens gelezen heb

ik krijg het alleen niet voor elkaar om daadwerkelijk de GPS ermee te starten, moet ik er iets speciaals voor doen om die knop puur voor GPS in te stellen?
(welk programma zou er uberhaupt gestart worden met die knop?)

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Peluso schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 18:35:
is er iemand die zijn cruise gebruikt om zn linux laptop van internet te voorzien?

een andere vraag:

er zit een mooie GPS knop op de cruise, als ik daarop druk dan krijg ik SMS/BERICHTEN te zien, zoals ik ook ergens gelezen heb

ik krijg het alleen niet voor elkaar om daadwerkelijk de GPS ermee te starten, moet ik er iets speciaals voor doen om die knop puur voor GPS in te stellen?
(welk programma zou er uberhaupt gestart worden met die knop?)
Wat versta jij onder GPS starten? TomTom? Of google maps bijvoorbeeld? Want GPS is ansich geen programma. Het moet geactiveerd worden door een programma.

Dus wat wil je nou eigenlijk? :P Die knop is gewoon zo in te stellen dat je verscheidene programmas kan toewijzen daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Dat laatste bedoelt hij volgens mij....

Oftewel:
Start-instellingen-tabblad Programma's- Knoppen
Dan knop 1 het gewenste GPS-programma toevoegen. Dat programma kan je doorgaans wel zo instellen dat hij automatisch ook de GPS-ontvanger aan zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Pinobigbird schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:52:
[...]

code:
1
2
3
4

Ok, om dan even nOObish te doen, hoe doe ik dit?
Ik heb in m'n PHM RegEdit de map gevonden, en kan dan heel leuk dingen veranderen, maar weet niet wat precies. Als ik 1x klik kan ik in een menuutje de value data veranderen (staat bij EnableAGPS bijvoorbeeld op 0), maar als ik lang klik kan ik de Binary Data editen. Daar staat standaard 00 00 00 00.
Wát moet ik veranderen?

En waarom staat bij mij de map Enable GPSSmartMode er niet in? Moet ik dit dan los aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinobigbird schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:52:
[...]

code:
1
2
3
4

Bedank voor de tips! Het lijkt goed te werken volgens de link, maar nog steeds niet bij mij :?
Ik had in de reg geen EnableGPSSmartMode, maar die is makkelijk te maken, maar ook geen enkel verschil na een paar keer sofresetten. Tomtom kan nog steeds geen gps signaal vinden en de vluchtmode melding is dezelfde. Ik denk het probleem te maken heeft met quickgpsfix die niet werkt. Maar heb totaal geen idee wat moet ik doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tripwire999 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 12:18:
nadat ik de romflash gedaan heb doet quickgps het ook weer :)
Mooi, hoe doe je dat precies? Romflash terugzetten? Betekent dat hardreset?
Kun je wel GPS/Tomtom gebruiken zonder de telefoon aan te zetten? Nu moet mijn telefoon aan staan wil ik Tomtom 7 gebruiken anders kan die geen GPS signaal rechtsonder: vluchtmodus, alle verbindingen zijn uitgeschakeld) vroeger met Tomtom 6 had ik geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tono
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-05 20:15
Weet iemand hoe ik de Wifi van de TC AAN kan laten (setting/hack) als de phone standby gaat?
Ik ben bezig met een voip-client (GO-SIP) en die werkt prima via Wifi (SIP van Tiscali/Telfort), maar werkt dus alleen als de phone niet standby staat.
En ik begrijp dat zo'n setting veel stroom kost, maar hij hangt toch regelmatig aan een lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jbr schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:05:
[...]

Weatherpanel (van marsware) met PhatPhinger II QVGA theme en Stardock QVGA animated icons.

En die skin kun je inderdaad met SPB MobileShell 2.1 en de Diamond Skin van XDA redelijk goed namaken. Maar je TC wordt er wel traag van.
Hmmm, dat weatherpanel icm de Diamond Rom helpt je hele telefoon om zeep. :(
Na installatie van start de telefoon niet meer op en moet je je rom upgrade opnieuw doen... Fijn *NOT*

Anyway, het zag er veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 09:20:
[...]

Mooi, hoe doe je dat precies? Romflash terugzetten? Betekent dat hardreset?
Kun je wel GPS/Tomtom gebruiken zonder de telefoon aan te zetten? Nu moet mijn telefoon aan staan wil ik Tomtom 7 gebruiken anders kan die geen GPS signaal rechtsonder: vluchtmodus, alle verbindingen zijn uitgeschakeld) vroeger met Tomtom 6 had ik geen last van.
kijk even op het XDA forum en zoek dan onder polaris op help for new guys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

tono schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:51:
Weet iemand hoe ik de Wifi van de TC AAN kan laten (setting/hack) als de phone standby gaat?
Ik ben bezig met een voip-client (GO-SIP) en die werkt prima via Wifi (SIP van Tiscali/Telfort), maar werkt dus alleen als de phone niet standby staat.
En ik begrijp dat zo'n setting veel stroom kost, maar hij hangt toch regelmatig aan een lader.
Oude post, maar het is het proberen waard.
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Power\State\Suspend\{98C5250D-C29A-4985-AE5F-AFE5367E5006}
-change (Default) DWORD Dec to 1

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Power\State\Resuming\{98C5250D-C29A-4985-AE5F-AFE5367E5006}

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Power\State\Unattended\{98C5250D-C29A-4985-AE5F-AFE5367E5006}
Full on -> D0
State in which the device is on and running. It is receiving full power from the system and is delivering full functionality to the user.

Low on -> D1
State in which the device is fully functional at a lower power or performance state than D0. D1 is applicable when the device is being used, but where peak performance is unnecessary and power is at a premium.

Standby -> D2
State in which the device is partially powered with automatic wakeup on request. A device in state D2 is effectively standing by.

Sleep -> D3
State in which the device is partially powered with device-initiated wakeup if available. A device in state D3 is sleeping but capable of raising the System Power State on its own. It consumes only enough power to be able to do so; which must be less than or equal to the amount of power used in state D2.

Off -> D4
State in which the device has no power. A device in state D4 should not be consuming any significant power. Some peripheral busses require static terminations that intrinsically use non-zero power when a device is physically connected to the bus; a device on such a bus can still support D4.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

brrrt schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 23:58:
[...]

Ok, om dan even nOObish te doen, hoe doe ik dit?
Ik heb in m'n PHM RegEdit de map gevonden, en kan dan heel leuk dingen veranderen, maar weet niet wat precies. Als ik 1x klik kan ik in een menuutje de value data veranderen (staat bij EnableAGPS bijvoorbeeld op 0), maar als ik lang klik kan ik de Binary Data editen. Daar staat standaard 00 00 00 00.
Wát moet ik veranderen?

En waarom staat bij mij de map Enable GPSSmartMode er niet in? Moet ik dit dan los aanmaken?
CeRegEditor is je vriend.
EnableGPSSmartMode is inderdaad nieuw en moet je dus zelf aanmaken.
Hier staat het volgende hierover (in het Indisch Engels ;)):
EnableGPSSmartMode = 1 Save Downloaded Ephemeris Data and also Send it Assitance Server to Update / Fine Tune Extended Ephemeris Data on Server (Require Internet Connection), 0 Zero Desables this Feature

Ephemeris Data = To get Self Fix the Device must know the Position of Satelite in sky, which is called as Ephemeris Data, This is Combined Database which have there Altitude, Latitude, Longitude so the Phone , GPS Device don't have to wait to get Satellites Position from Frequent Satellite Self Position Broadcast by Air
Als ik het zo lees kan je deze sleutel ook weglaten, of op 0 zetten.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trumpske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 10:02
Mijn beeldscherm van mijn Cruise is vanmiddag kapot gegaan.
Hij lag op mijn bureau en toen ik hem evenlater aandrukte zag ik dat maar de helft van mijn schermpje het deedt...

Nou doet het touch gedeelte het wel en staan al mijn contacten op mijn Touch en niet op de SIM!
Is er een manier waarop ik via de computer de touch kan bedienen ofzo om mijn contacten naar de sim kaart te exporteren?

Edit:

Owja helemaal vergeten, ik heb MyMobiler enzo ook al geprobeerd maar die moet ik ook op mijn telefoon installeren en dat gaat dus niet werken omdat ik niks kan zien!

[ Voor 18% gewijzigd door Trumpske op 28-06-2008 21:06 ]

There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

Je kan -bij gebrek aan vooraf geinstalleerde programma's- ActiveSync {gruwel :X } proberen, en zo je contacten naar Outlook zetten. Voor je de synchronisatie uitvoert zou ik wel eerst het bestand 'pim.vol' uit de root backuppen. Hier staan alle contacten, agenda afspraken, SMS berichten, enz... in. De data daarin kan je bij mijn weten niet automatisch extracten maar je kan het wel weer met elk andere WM6 apparaat uitlezen.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Thanatoss schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:28:
Je kan -bij gebrek aan vooraf geinstalleerde programma's- ActiveSync {gruwel :X } proberen, en zo je contacten naar Outlook zetten. Voor je de synchronisatie uitvoert zou ik wel eerst het bestand 'pim.vol' uit de root backuppen. Hier staan alle contacten, agenda afspraken, SMS berichten, enz... in. De data daarin kan je bij mijn weten niet automatisch extracten maar je kan het wel weer met elk andere WM6 apparaat uitlezen.
Heb je ondertussen al een vervanger voor activesync gevonden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Ik ben sinds maart in het bezit van de TC. Mijn eerste smartphone. Het was even wennen, maar met de nodige tweaks heb ik er ondertussen veel plezier van.
Nu is afgelopen week mijn nieuwe abbonnement ingegaan (vodafone inclusief umts). Tot afgelopen week had ik alleen maar de mogelijkheid om met GPRS te werken.
Echter blijft mijn telefoon nog steeds alleen maar via GPRS een data-verbinding opzetten. Het icoontje bovenin het scherm verandert ook niet naar 3G.
Een paar dagen geleden heb ik gebeld met Vodafone over dit probleem, en ze hadden toen een technisch probleem met de UMTS waardoor niemand verbinding had. Ik heb echter nog altijd geen verbinding. De instellingen heb ik allemaal ingevoerd en gecheckt (alles volgens de site van vodafone)

Iemand enig idee wat ik fout doe, of moet ik wachten tot ik weer kan overleggen met de vodafone helpdesk? (Ik ben bang dat het dat laatste wordt, maar wellicht dat iemand hier nog wat briljante inzichten heeft) :)

[ Voor 0% gewijzigd door JvW op 29-06-2008 10:38 . Reden: Hmmm... Grammatica :( ]

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tono
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-05 20:15
Thanatoss schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 17:06:
[...]

Oude post, maar het is het proberen waard.

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Power\State\Suspend\{98C5250D-C29A-4985-AE5F-AFE5367E5006}
Thanks, de hack werkt inderdaad, maar haalt de telefoon niet uit standby... de voipcall komt nu dus wel gewoon binnen, maar je hoort en ziet er niets van :'(
Even kijken of we daar iets op kunnen vinden (wake-up on ring ;) )
Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
hmz de laatste versie van CorePlayer heeft nogal last van lipsync problemen... iemand daar al een mooie oplossing voor?

oh lol
jbr schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:26:
[...]

Van de installatie procedure van YTPocket.com:
code:
1
2
3
[b]Removing Lag[/b]
Click 'Select Page -> Advanced' and set 'Manual A/V offset +/-' to '-400'. 
This should get rid of any lip-sync effect.
deze werkt dus ook voor coreplayer ;) hij was bedoeld voor TCMP plater.. maar werkt dus ook hiermee... hoewel misschien schommelt t wel rond de 400.. ben er nog niet helemaal zeker van.

[ Voor 69% gewijzigd door low_n_slow op 30-06-2008 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Wij gaan op vakantie woensdag en hebben een route bepaald met google.maps nou wil ik route inporteren in mijn tomtom. Heeft iemand enig idee hoe dit moet?

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da BJ
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-07-2024

Da BJ

huh?

MediJack schreef op zondag 29 juni 2008 @ 10:30:
Ik ben sinds maart in het bezit van de TC. Mijn eerste smartphone. Het was even wennen, maar met de nodige tweaks heb ik er ondertussen veel plezier van.
Nu is afgelopen week mijn nieuwe abbonnement ingegaan (vodafone inclusief umts). Tot afgelopen week had ik alleen maar de mogelijkheid om met GPRS te werken.
Echter blijft mijn telefoon nog steeds alleen maar via GPRS een data-verbinding opzetten. Het icoontje bovenin het scherm verandert ook niet naar 3G.
Een paar dagen geleden heb ik gebeld met Vodafone over dit probleem, en ze hadden toen een technisch probleem met de UMTS waardoor niemand verbinding had. Ik heb echter nog altijd geen verbinding. De instellingen heb ik allemaal ingevoerd en gecheckt (alles volgens de site van vodafone)

Iemand enig idee wat ik fout doe, of moet ik wachten tot ik weer kan overleggen met de vodafone helpdesk? (Ik ben bang dat het dat laatste wordt, maar wellicht dat iemand hier nog wat briljante inzichten heeft) :)
Heb je wel een nieuwe simkaart? als je een telco 2 telco migratie hebt gedaan is het mogelijk dat je ouwe sim geen umts ondersteund. Ff een nieuwe sim bestellen is dan de remedie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb helaas met mn PIT van t-mobile ook geen 3g in mn beeldscherm. Youtube filmpjes kijken is me met zowel met coreplayer als mobile youtube site nog niet gelukt. De verbindingssnelheid is max rond de 30/40 kb/s. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 23:07:
ik heb helaas met mn PIT van t-mobile ook geen 3g in mn beeldscherm. Youtube filmpjes kijken is me met zowel met coreplayer als mobile youtube site nog niet gelukt. De verbindingssnelheid is max rond de 30/40 kb/s. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?
Heb je T-Mobile al eens gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Xanion schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 00:05:
[...]

Heb je T-Mobile al eens gebeld?
[Holmer Simpson Mode]
Doh....
[/Holmer Simpson Mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Zerveza schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 00:55:
[...]

[Holmer Simpson Mode]
Doh....
[/Holmer Simpson Mode]
't is Homer Simpson, niet HoLmer ;)
[/offtopic]

[ Voor 3% gewijzigd door brrrt op 01-07-2008 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

is bij jullie het zoomen van de camera ook zo traag?
En waarom kan je nou weer niet inzoomen bij het maken van een normale foto en alleen bij een speciale foto-maak-functie, zoals paar foto's achter elkaar?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr

jbr

Right back @ ya

Heb je deze geweldige tip uit de startpost al geprobeerd O-)
Youtube doet het niet op mijn Touch Cruise, wat moet ik doen?
(met dank aan jbr)
Er is nu een uitstekende tool beschikbaar die het kijken van video's vanaf youtube erg makkelijk maakt genaamd Youtubeplay. Hij werkt bij mij na installatie meteen zonder problemen, alhoewel er bij vermeld staat dat er nog het een en ander naast moet worden geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theft_eXP
  • Laatst online: 18-04-2023
Zijn er nog meer mensen met problemen met WM5Storage?

Bij mij werkt het niet goed. als ik WM5Storage activeer en aansluit op mijn pc dan vind mijn comp wel een Polaris USB device, en ook de schijf. maar vervolgens kan hij er geen partitie op vinden. Ik heb al gezocht. maar geen oplossing gevonden voor dit probleem. iemand nog meer die dit probleem heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:36

timovd

Voorsprong door techniek

Ja, hier ook. Ik heb het er maar afgegooid. Ik heb altijd een micro SD reader aan mn sleutelbos hangen.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Iemand enig idee waar je die SMS preview functie aan/uit kan zetten (bij een binnenkomend SMS'je verschijnt dan zo'n pop up). Zit al even te zoeken, maar kan in de messaging options niks noemenswaardigs vinden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
En heeft iemand een idee welk programma je kan gebruiken om smsjes te sturen vanaf je computer wanneer je telefoon aangesloten zit aan de computer en verbonden is via actvesync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Shiverzz schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 07:51:
Iemand enig idee waar je die SMS preview functie aan/uit kan zetten (bij een binnenkomend SMS'je verschijnt dan zo'n pop up). Zit al even te zoeken, maar kan in de messaging options niks noemenswaardigs vinden. :?
Instellingen > Geluiden en meldingen > Meldingen > Gebeurt.: Berichten: nieuw tekstber. > Bericht in scherm weergeven, vinkje weghalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb t-mobile inmiddels gebeld. Zeggen dat ze gaan kijken of er problemen zijn. Maar zij zouden zelf in de praktijk eigenlijk ook altijd maar max 60 kb/s halen. dat programmaatje van xda ga ik nog even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 19:20
Had in het "problemen"-topic een post gezet over het spontaan herstarten van mijn cruise. Ik weet niet of het daaraan ligt of gewoon enorm toeval is maar ik had het programma'tje PocketToolMan geïnstalleerd. Slechts voor één doel: omdat ik nu alle contacten dubbel zie: van de sim kaart en opgeslagen op de telefoon. En met PocketToolman kon ik maken dat ik maar eenmaal zag.

Maar nu staat het programma er niet meer op en is het al meer dan een week geleden dat mijn telefoon nog spontaan herstartte. :?

Nu moet ik wel nog ne keer zoeken hoe ik enkel de contacten van in mijn telefoon kan weergeven

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Heeft iemand hier wel eens gehoord van DecoRDS? Dit is een tooltje waar (schijnbaar) TMC geactiveerd kan worden in TomTom. Er zijn mensen die beweren dat het werkt.
zie hier (duits forum, met hier en daar engels)
Nu heb ik dat tooltje gedownload en geinstalleerd maar krijgt het niet aan de praat omdat Opennet SDF niet wil functioneren.
Het tooltje werkt. Nu kijken of ik het aan de praat kan krijgen.
Wie ook wil stoeien, hier is de link naar het bestandje:
http://rs13.rapidshare.co...oRDS_Netherlands_beta.zip

[ Voor 16% gewijzigd door CSB op 02-07-2008 16:54 . Reden: Herinstallatie op op apparaat ipv kaart, en het werkt! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

CSB schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:48:
Heeft iemand hier wel eens gehoord van DecoRDS? Dit is een tooltje waar (schijnbaar) TMC geactiveerd kan worden in TomTom. Er zijn mensen die beweren dat het werkt.
Nu heb ik dat tooltje gedownload en geinstalleerd maar krijgt het niet aan de praat omdat Opennet SDF niet wil functioneren.
Maar dan heb je ook een tmc reciever nodig?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

XTREEMRaGE schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:36:
[...]

Maar dan heb je ook een tmc reciever nodig?!
Hoezo? De Cruise heeft toch een FM radio met RDS ontvanger? Is dat niet genoeg dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

CSB schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:56:
[...]

Hoezo? De Cruise heeft toch een FM radio met RDS ontvanger? Is dat niet genoeg dan?
Dat was een vraag :P, maar bedankt voor je antwoord?! Werkt het al bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llouizzz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:38
Mijn vader heeft nu ook al een tijdje zijn cruise en hij is er heel tevreden van.
Echter heeft hij sinds vorige week een probleempje, zijn beltoon gaat niet meer, ook al staat alles op het luidst. Ik heb dit ook al eens gehad met mijn touch, maar dit was weer over na een dagje.

Ik heb al geprobeerd met herstarten, maar dit biedt geen oplossing; heeft iemand hier hetzelfde probleem meegemaakt ? En zoja, hoe heeft ie het opgelost ?

Bedankt op voorhand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Llouizzz schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:32:
Mijn vader heeft nu ook al een tijdje zijn cruise en hij is er heel tevreden van.
Echter heeft hij sinds vorige week een probleempje, zijn beltoon gaat niet meer, ook al staat alles op het luidst. Ik heb dit ook al eens gehad met mijn touch, maar dit was weer over na een dagje.

Ik heb al geprobeerd met herstarten, maar dit biedt geen oplossing; heeft iemand hier hetzelfde probleem meegemaakt ? En zoja, hoe heeft ie het opgelost ?
Even een héél onbenullige wedervraag.
Staat het toestel niet toevallig op de 'automatische' functie waarbij alleen de trilfunctie werkt als er een agenda-item staat ingepland? Of gewoon op stil of trilfunctie uiteraard.....

* WFvN maakt graag gebruik van die automatische functie; afspraak in agenda = trilfunctie

Erg handig als je docent bent (of op een andere manier niet bereikbaar wilt zijn zoals vergaderingen...... bloedje irritant als er weer zo'n k*tding afgaat tijdens een gesprek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
Ik word een beetje leip van toetsenborden op de TC. Heb de aangepaste Pocket CM van Pieth geïnstalleerd en deze werkte fantastisch. Echter is het op een of andere manier momenteel niet meer mogelijk om hem te selecteren. Ook kan ik niet meer in de opties van dit toetsenbord kijken omdat ik hem niet geselecteerd krijg. Een herinstallatie van dit toetsenbord had geen resultaat. Iemand een idee?

Verder vind ik het bij toetsenborden sowieso irritant dat hij soms gewoon een andere pakt dan je geselecteerd had. Als ik het toetsenbord van mijn keuze bij instellingen aanvink wil ik niet, wanneer ik een smsje ga schrijven, een ander toetsenbord tegenkomen. Hebben meer mensen hier last van?

Edit: sorry, eerst lezen, dan vragen stellen!
Bogey Dope schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 20:17:
[...]

U vraagt, wij antwoorden:

Sipchange een cab die je moet installeren, dan vraagt die welk toetsenbord je standaard wilt, hij zet zichzelf dan in de startup folder en iedere keer dat je een reset doet zet die automatisch jouw favo toetsenbord aan.
En dat terwijl ik nog wel regelmatig op xda kom O-) Nu alleen nog dat toetsenbord werkend krijgen...

[ Voor 30% gewijzigd door Joster op 03-07-2008 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

CSB schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:48:
Dank. Kunnen die irritante piepjes ook uitgezet worden bij het zoeken naar een TMC frequentie?
Ik neem aan dat het zoeken naar een freq. alleen werkt met een draadje aan de usb aansluiting.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

timow schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:40:
[...]

Dank. Kunnen die irritante piepjes ook uitgezet worden bij het zoeken naar een TMC frequentie?
Ik neem aan dat het zoeken naar een freq. alleen werkt met een draadje aan de usb aansluiting.
Bij jou werkt het?! Kan jij beschrijven hoe je het werkend hebt gekregen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:23
XTREEMRaGE schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:59:
[...]

Bij jou werkt het?! Kan jij beschrijven hoe je het werkend hebt gekregen?!
En werkt het alleen met Tomtom of ook met bijv. Igo? (Echt een tip, de nieuwe Igo 8, ik vind hem ideaal!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Ik weet niet of het werkt. Ik ben er nog niet de weg mee opgeweest en door de file gegaan. Ik heb de twee cab's geïnstalleerd en vervolgens de tool geopend.
Vervolgens druk ik "open" en dan bij "input > control > search TMC". Hierna worden de frequenties gescand. Na iedere frequentie (stappen van 0.10) gaat 'ie piepen. Dit is dus erg irritant.
Na het scannen druk ik op TM in TomTom (7.0).
De tool is iig niet erg gebruiksvriendelijk.
Edit: Group 8 is overigens bedoeld voor TMC

[ Voor 4% gewijzigd door timovd op 03-07-2008 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Bij mij werkt het, in zoverre: het tooltje op zich. Het vinden van de juiste freq lukt nog niet, dus kan ook nog geen POI in TomTom inladen. TMC staat WEL in de lijst van POI's. Dus theoretisch zou het moeten werken.

Zie ook deze post van mij op XDA hierover: http://forum.xda-develope...php?p=2363362#post2363362
Hierin staat hoe ik het aan de praat kreeg.

Edit: ik ben bang dat ik te voorbarig ben geweest, ik krijg het idee dat de tool geen gebruik van de interne radio kan maken op één of andere manier.
Als je de screenshots bekijkt, zie je dat de tool een werkende frequentie heeft en de TMC gegevens eruit filtert.
Afbeeldingslocatie: http://gardemanger.perso.cegetel.net/TMC/tmc.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door CSB op 03-07-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Waarom moet de baudrate zo hoog? Volgens mij 9.600 goed/beter.
Edit: je moet denk ik iets doen met de groepen. Group 0 filtert GPS, Groep 8 filtert TMC.

[ Voor 42% gewijzigd door timovd op 03-07-2008 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 14:05
Ik heb een vraag over TomTom. Misschien een beetje dom, maar gebruik van TomTom is toch gewoon gratis op een apparaat als deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

timow schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:17:
Waarom moet de baudrate zo hoog? Volgens mij 9.600 goed/beter.
Edit: je moet denk ik iets doen met de groepen. Group 0 filtert GPS, Groep 8 filtert TMC.
Ik krijg het idee dat het niet gaat werken, puur omdat de interne radio op één of andere manier niet wordt aangesproken.
En die groepen inderdaad... het zou kunnen dat dit bedoeld wordt. Ik had de hoop dat misschien iemand zou roepen: Ja, ik heb het werkend! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

CSB schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:52:
[...]

Ik krijg het idee dat het niet gaat werken, puur omdat de interne radio op één of andere manier niet wordt aangesproken.
En die groepen inderdaad... het zou kunnen dat dit bedoeld wordt. Ik had de hoop dat misschien iemand zou roepen: Ja, ik heb het werkend! :D
waarschijnlijk heb je de headphone erbij nodig, omdat die radio signalen ontvangt?!? of hoeft dat niet ;x? Wij hadden juist gehoopt dat jij het werkend had :P :D. Keep it on CSB, you can do it!!

Ik kan het helaas niet testen, ben op m'n werk nu :P.

[ Voor 7% gewijzigd door XTREEMRaGE op 03-07-2008 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Ik zie maar één TMC locatie: Ergens in de NOP.
hier staan de frequenties van radio 1: http://portal.omroep.nl/radio?nav=duzlCsHdDoBlFaK

Edit: Ik heb een afstandbediening met draad en jack-plug gebruikt. Als ik hiermee de FM radio open, geeft 'ie aan dat er geen headset is aangesloten. Dus maar even mn headset opzoeken.

Edit2: Ik ben bang dat het idd niet werkt. De FM radio op het toestel (gebruik ik overigens nooit) geeft wel de naam door van de zender, maar TMC-data kan idd niet gelezen worden.

[ Voor 62% gewijzigd door timovd op 03-07-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Buffalo schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:41:
Ik heb een vraag over TomTom. Misschien een beetje dom, maar gebruik van TomTom is toch gewoon gratis op een apparaat als deze?
TomTom is gratis. De kaarten heb je al gekocht en op je telefoon gezet, en voor het gebruik van je GPS signaal heb je al een telefoon gekocht. GPS verbinding kost niks. De enige manier waarop je wel moet betalen voor navigatie is wanneer je een "gratis" navigatiesysteem (niet TomTom) erop zet die kaarten van 't internet af haalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie91
  • Laatst online: 14-05 22:17
Ik heb mijn toestel twee weken geleden teruggekregen van Euro-Twice. Mijn speakertje was kapot en deze was na de reparatie inderdaad gemaakt. Ik blij... tot vandaag :(

Problemen:

- Wanneer ik de telefoon aanzet, lijkt het wel of het linker knopje op het scroll-wieltje in blijft gedrukt. Hij gaat dus met een noodgang door alle menu's heen. Dit is te stoppen door even met het wieltje te "spelen".
- Het linker knopje op het scroll-wieltje is defect en reageert niet meer als ik erop druk, hij leidt dus alleen een eigen leven.
- Wifi ontvangst valt altijd na een minuut weg. Dan moet de mobiel weer uit en aan worden gezet om het probleem te verhelpen.

Ik word hier dus wel een beetje #%&*!! van, want ik heb het apparaat gewoon echt nodig!!

Morgen dus maar weer bellen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit mag in V&A!

[ Voor 95% gewijzigd door DaannO op 08-07-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Blijkbaar is het voor dit topic nodig om het volgende speciaal onder de aandacht te brengen. Als je je HTC wil verkopen, plaats deze dan op http://tweakers.net/aanbod. Als je hem in dit topic plaatst, zal je bericht worden aangepast.

[ Voor 38% gewijzigd door een moderator op 08-07-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:01

mno

bassie91 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 10:58:
Ik heb mijn toestel twee weken geleden teruggekregen van Euro-Twice. Mijn speakertje was kapot en deze was na de reparatie inderdaad gemaakt. Ik blij... tot vandaag :(

Problemen:

- Wanneer ik de telefoon aanzet, lijkt het wel of het linker knopje op het scroll-wieltje in blijft gedrukt. Hij gaat dus met een noodgang door alle menu's heen. Dit is te stoppen door even met het wieltje te "spelen".
Herkenbaar! Bij mij bijna hetzelfde probleem na een 'reparatie' door Euro-twice. Alleen bij mij lijken de volume-knopjes en de memo-recorder knop soms vast te zitten bij het opstarten. Toen ik hem net terug kreeg kwam het probleem vaak voor, nu wordt het steeds minder. Heb hem al opnieuw teruggestuurd maar na een week had ik hem weer terug met een briefje 'probleem niet geconstateerd'. Terwijl ik er bij had geschreven dat het probleem niet bij elke reboot optrad. Handig van ze om hem dan maar meteen terug te sturen en niet even te bellen of mailen :(

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr

jbr

Right back @ ya

Dit hoort in V&A thuis, en succes met de spam!

[ Voor 76% gewijzigd door een moderator op 08-07-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henv
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09-2021
Theft_eXP schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:20:
Zijn er nog meer mensen met problemen met WM5Storage?

Bij mij werkt het niet goed. als ik WM5Storage activeer en aansluit op mijn pc dan vind mijn comp wel een Polaris USB device, en ook de schijf. maar vervolgens kan hij er geen partitie op vinden. Ik heb al gezocht. maar geen oplossing gevonden voor dit probleem. iemand nog meer die dit probleem heeft?
Ik heb m wel werkend. Heb alleen de laatste versie van Ws5storage gedownload en daarnaast las ik ergens dat cardexportII erbij geinstalleerd moest worden, dat heb ik toen gedaan en toen werkte het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:14
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn simkaart contacten kan kopiëren? Ik bedoel dus de contacten/telefoonnummers die op de simkaart staan hoe ik die kan overzetten van de oude simkaart naar de nieuwe?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Laatst online: 13-09 10:22
Ik kreeg vrijdag m'n Brodit Active Holder binnen. Diezelfde middag een mailtje gestuurd naar Brodit i.v.m. de ProClip voucher en wat denk je... vandaag al binnen gekomen!!

Vanavond de boel gelijk "ingebouwd" en het is echt zo simpel als ze zeggen. Iedereen die langere tijd met z'n auto zal gaan rijden kan ik die ProClip echt aanraden; installatie is simpel, alles is heel stevig en het ziet er netjes afgewerkt uit.
http://www.ebooz.nl/images/got/IMAGE_023.jpg

Ik zal nog wel eens een nettere foto maken.

Kom ik gelijk bij mijn (allereerste) probleem met de Cruise: De camera lijkt het te begeven. Althans... dat denk ik, maar ik hoop dat iemand kan roepen dat het softwarematig is.

Soms krijg ik namelijk een foto, met een soort van regenboog-gloed:
http://www.ebooz.nl/images/got/IMAGE_019.jpg

Als ik mazzel heb en even wacht, komt de camera wel weer normaal terug:
http://www.ebooz.nl/images/got/IMAGE_020.jpg

Het codewoord van vandaag is 'resize'. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 08-07-2008 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Laatst online: 13-09 23:23
Camera fix van de HTC site al geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Laatst online: 13-09 10:22
Jep... maar dat scheelt helemaal niets!

@pven: I know, i know ;) Lui enzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Vjenne-ICT schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 20:35:
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn simkaart contacten kan kopiëren? Ik bedoel dus de contacten/telefoonnummers die op de simkaart staan hoe ik die kan overzetten van de oude simkaart naar de nieuwe?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
dit heeft weinig met de TC te maken he ;)

Maar als je even naar een belcompany gaat... dan hebben zij een simkopieer apparaatje. Zetten ze voor niet je gegevens van de ene naar de andere simkaart over. Binnen een minuut gefixt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

kan je de nieuwste versie van Wndows Mobile erop installeren?
want het nieuwe webbrowse met zoomen etc, dat wil ik erg graag hebben...

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
DNA_Saint schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 17:26:
kan je de nieuwste versie van Wndows Mobile erop installeren?
want het nieuwe webbrowse met zoomen etc, dat wil ik erg graag hebben...
je kan ook gewoon de nieuwe opera downloaden daar zit het ook in.

Iemand anders die ook gebruik maakt van winterface? zoja weet diegene dan hoe je je telefoon lockt ik weet dat ie na een paar min automatisch lockt maar zou het graag ok handmatig willen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 22:09
Heeft iemand nosmobiel ( zie[Applicatie] NOS Mobiel)al werkend op de cruise? Bij mij werkt alles alleen ik kan geen streams (en dus live tour verslag) vinden? De rest werkt ok.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuhlivisj
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:42
De streams werken niet met windows mobile. Dit staat er op de site van de NOS:
Ik kan wel de applicatie openen maar ik kan geen video bekijken. Wat gaat er mis?

Het probleem kan verschillende oorzaken hebben:

1. Foute instellingen van de mediaspeler: Zorg ervoor dat de mediaspeler hetzelfde toegangspunt gebruikt als de applicatie. Zorg ervoor dat er geen beperkingen in de instellingen van de mediaspeler zijn(zoals proxy settings). Vraag uw operator welk toegangspunt geschikt is voor videostreaming.
2. Geen breedband data toegang: Zorg ervoor dat u een breedband verbinding heeft. Minimaal 3G/UMTS. Raadpleeg hiervoor de handleiding van uw toestel
3. U heeft een Windows Mobile toestel: Momenteel ondersteunen we geen video voor Windows Mobile toestellen.

Let op! Video streaming is niet altijd onderdeel van uw onbeperkt data abonnement. Neem contact op met uw operator.
Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen of welke voorraad een leverancier heeft, hoort hier niet.

Blijkbaar is het voor dit topic nodig om het volgende speciaal onder de aandacht te brengen. Als je je HTC wil verkopen, plaats deze dan op http://tweakers.net/aanbod. Als je hem in dit topic plaatst, zal je bericht worden aangepast.