Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Hij heeft het over fabrieksgarantie, die is 1 jaar.

Ga naar:
http://www.htc.com/member/Login.aspx

Daar kan je een toestel registreren. Ik heb bijvoorbeeld een toestel met serienummer HT814xxxx. Deze is dus uit week 14 van 2008. De fabrieksgarantie loopt bij mijn toestel tot 30-6-2009.

Maar een toestel zonder bon? Persoonlijk zou ik daar niet echt op zitten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Ik zou het er (zeker als je kijkt naar 't aantal defecten) niet op wagen. Vraag voor de grap eens het S/N? Een bon geeft gewoon meer zekerheid, een PDA is niet iets wat je voor 20 euro koopt ofzo, dat je 't er maar eens op waagt.
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:33:
Weet iemand of het mogelijk is om de jog wheel functie binnen TomTom aan te passen?
Standaard regel je er het volume mee, maar ik wil dat het jog wheel gebruikt wordt voor het bladeren door bijv. nuttige plaatsen.
Dit is niet mogelijk. Dit is iets van TomTom, niet aan te passen met HTC. De jogwheel kan door te klikken (rechts/links) het volume regelen, en door te draaien inzoomen. Ik vind dit persoonlijk wel handig eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:50

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

[quote]brrrt schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 22:36:
Ik zou het er (zeker als je kijkt naar 't aantal defecten) niet op wagen. Vraag voor de grap eens het S/N? Een bon geeft gewoon meer zekerheid, een PDA is niet iets wat je voor 20 euro koopt ofzo, dat je 't er maar eens op waagt.

Ik vond het ook allemaal al vaag klinken, en idd zonder bon wil ik het ook helemaal niet doorzetten, nu al helemaal niet meer :P Bedankt voor de info btw!

Nog een vraagje, ik heb een LG Viewty gehad en die touchscreen was echt een RAMP!
Beetje trauma's aan overgehouden, ben beetje bang dat dit misschien ok niet zo super werkt?
Ik denk dat ik het gewoon fout heb, maar toch. Is dit toucscreen gewoon glas, ipv dat zachte plastic?

[ Voor 8% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 06-06-2008 09:47 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik ken het door jou genoemde toestel in zijn geheel niet, maar mijn ervaringen met diverse LG-producten zijn dusdanig dat die hier beter niet uitgesproken kunnen worden ;)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Mother_Goozz schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:35:
[quote]brrrt schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 22:36:

Ik vond het ook allemaal al vaag klinken, en idd zonder bon wil ik het ook helemaal niet doorzetten, nu al helemaal niet meer :P Bedankt voor de info btw!

Nog een vraagje, ik heb een LG Viewty gehad en die touchscreen was echt een RAMP!
Beetje trauma's aan overgehouden, ben beetje bang dat dit misschien ok niet zo super werkt?
Ik denk dat ik het gewoon fout heb, maar toch. Is dit toucscreen gewoon glas, ipv dat zachte plastic?
Touch screens zijn meestal van zacht plastic (ik dacht altijd).
Zeker HTC telefoons, die drukgevoelig werken, als je drukt tegen 't scherm kan je iets selecteren.
Je hebt ook warmtegevoelige telefoons, maar dit komt minder voor. Ik weet ook niet of ze hierbij echt glas gebruiken.

Een htc heeft in ieder geval een zacht plastic laag erover heen, maar dit werkt perfect.
HTC heeft immers toch al jaren ervaring, in tegenstelling tot LG. ;)

[edit]
Tja, en wat BeQuietAndDrive zegt, ik heb ook al meerdere ervaringen van LG-telefoons gehoord, waar ik me ook liever niet over uit wil laten :P

[ Voor 5% gewijzigd door brrrt op 06-06-2008 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWit
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-01 13:25
j.vanbeek5 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:56:
[...]

Helaas alles werkt, internet, bellen, en zelfs Tom Tom met kaart nederland..
Allen functie Quick GPS wil niet meer downloaden. geldigheid verlopen...
foutmelding : verbinding maken mislukt, probeer het later nog eens..
Nu al twee weken geprobeerd en alle instellingen gecontroleerd.
Probeer SeaSGee eens. Die werk bij mij heel goed.

Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

Ik heb op de een of andere manier een raar statisch getik als ik de bovenkant (eigenlijk waar het touch schermpje overgaat in de telefoon) van de TC aanraak. Het zit ook echt alleen daar. Herkent iemand dit probleem?
Ga sowieso Eurotwice (weer..... had hiervoor een olie-achtig vlek in het scherm) benaderen om te laten repareren. Fijn is dat, weer drie weken weg waarschijnlijk, maar ja, ik wil gewoon waar voor m'n geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-08 19:49

Dw1-nl

Webontwikkelaar

In notities kan je tekenen weet iemand hoe je dit op de pc opent?
Kan ik namelijk mijn handtekening zo op de pc krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-08 22:25

MrSmee

the doctor

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 23:25:
[...]

Ik heb dit gedaan, geen HTC geselecteerd maar Windows Mobile > Windows Mobile 6 PocketPC. Die werkt feilloos.
Helemaal top!
Ik had er nooit aan gedacht om het programma via mijn TC te downloaden... Geniaal programmatje zeg. Teletekst is ideaal rond de EK dagen :+

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 00:13:
Beste Tweakers,

Ik heb op de een of andere manier een raar statisch getik als ik de bovenkant (eigenlijk waar het touch schermpje overgaat in de telefoon) van de TC aanraak. Het zit ook echt alleen daar. Herkent iemand dit probleem?
Ga sowieso Eurotwice (weer..... had hiervoor een olie-achtig vlek in het scherm) benaderen om te laten repareren. Fijn is dat, weer drie weken weg waarschijnlijk, maar ja, ik wil gewoon waar voor m'n geld.
Dat getik heb ik ook, lijkt net of de screenprotector er niet goed opzit.
Heb er eigenlijk geen problemen mee, ik vind dat 't niet waard om hiervoor m'n telefoon een tijd kwijt te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:02

timovd

Voorsprong door techniek

Dw1-nl schreef op zondag 08 juni 2008 @ 17:07:
In notities kan je tekenen weet iemand hoe je dit op de pc opent?
Kan ik namelijk mijn handtekening zo op de pc krijgen.
Met MS Outlook kun je de notities openen.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrSmee schreef op zondag 08 juni 2008 @ 21:33:
[...]

Helemaal top!
Ik had er nooit aan gedacht om het programma via mijn TC te downloaden... Geniaal programmatje zeg. Teletekst is ideaal rond de EK dagen :+
Daar had je www.teletekst.nl al voor...
Ik zie echt geen toegevoegde waarde in die NOS app. Alles kon al en je hoefde er niets nieuws voor te installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:49

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:24:
[...]

Daar had je www.teletekst.nl al voor...
Ik zie echt geen toegevoegde waarde in die NOS app. Alles kon al en je hoefde er niets nieuws voor te installeren...
Om precies te zijn http://teletekst.mobile.nob.nl/xda-teletekst/index.jsp?page=TTARTICLE_PAGE_101_01.htm

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snader2
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 20:07
Hallo mede touch cruise gebruikers. Ik volg dit topic al vanaf het begin en ben zelf ook tevreden over mijn touch alleen ik zit nog steeds met 2 vragen.
In deel 1 volgens mij werd er gesproken over tmc, op xda developers probeerde iemand het voor elkaar te krijgen? Ik vermoed dat het niet is gelukt maar misschien dat iemand het hier weet.
Als ik mijn touch lock (met het device locked/unlocked balkje) en ik zet het backlight aan om hem te unlocken is de hoeveelheid backlight erg weinig en zie ik vaak niet waar het unlock knopje zit of dat mijn scherm uberhaupt aanstaat. Pas als ik hem geunlockt hebt springt hij vol aan. Is hier een tweak voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
snader2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 22:27:
Hallo mede touch cruise gebruikers. Ik volg dit topic al vanaf het begin en ben zelf ook tevreden over mijn touch alleen ik zit nog steeds met 2 vragen.
In deel 1 volgens mij werd er gesproken over tmc, op xda developers probeerde iemand het voor elkaar te krijgen? Ik vermoed dat het niet is gelukt maar misschien dat iemand het hier weet.
geen idee waar je het over hebt...
[
Als ik mijn touch lock (met het device locked/unlocked balkje) en ik zet het backlight aan om hem te unlocken is de hoeveelheid backlight erg weinig en zie ik vaak niet waar het unlock knopje zit of dat mijn scherm uberhaupt aanstaat. Pas als ik hem geunlockt hebt springt hij vol aan. Is hier een tweak voor?
zover ik weet niet... en ik gebruik de slide 2 unlock. vele malen handiger dan de standaard lock progje.. en ook geen gezeik met de backlight. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Waarom zou je trouwens je toestel willen locken? Please fill me in. Ik zet het ding gewoon uit (kort indrukken van de powerknop). Agenda en telefoonfuncties blijven gewoon werken. Dus waarom zou je dat niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:19

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Het toestel gaat wel weer aan als je gebeld wordt of per ongeluk de powerknop indrukt. Ik gebruik S2U2 en de powerknop.
Daarnaast; als je de powerknop gebruikt gaat alles behalve de telefoonzender uit, dus WLAN, GPS (BT weet ik niet zeker). Als S2U het scherm uit zet blijft dat wel allemaal aan.
Dat laatste kwam ik achter toen ik m'n mountainbike route wilde tracken: Beeline opgestart, powerknop, TC in de camelbak... Eind van de rit: "He, waar is de route nou?!"

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snader2
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 20:07
@WFvN: Zoals Thanatoss al beschrijft alles valt uit aangezien ik hem wel eens als gps gebruik (op geluid dus zonder zichtbare kaart) dan werkt tom tom niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 20:23

J-P

Syntax erro....

Thanatoss schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:37:
Het toestel gaat wel weer aan als je gebeld wordt of per ongeluk de powerknop indrukt. Ik gebruik S2U2 en de powerknop.
Daarnaast; als je de powerknop gebruikt gaat alles behalve de telefoonzender uit, dus WLAN, GPS (BT weet ik niet zeker). Als S2U het scherm uit zet blijft dat wel allemaal aan.
Dat laatste kwam ik achter toen ik m'n mountainbike route wilde tracken: Beeline opgestart, powerknop, TC in de camelbak... Eind van de rit: "He, waar is de route nou?!"
Bluetooth blijft dan wel werken

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik UMTS/EDGE kan gebruiken om internet te hebben op mijn MacBook (Apple dus) in combinatie met mijn TC??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Programma internet sharing al geprobeerd. Ik weet alleen niet hoe dit gaat icm Apple.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
timow schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:53:
Programma internet sharing al geprobeerd. Ik weet alleen niet hoe dit gaat icm Apple.
Nog makkelijker dan op Windows Vista/XP: Windows Mobile FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Ik wil nog even een suggestie doen voor de topicstart. Het afspelen van Youtube video's is al wel vaker voorbij gekomen en daarvoor is ook een goede oplossing icm ytpocket.com, maar er is nu een uitstekende tool beschikbaar die het kijken van video's vanaf youtube erg makkelijk maakt genaamd Youtubeplay (jaja, what's in a name). Hij werkt bij mij na installatie meteen zonder problemen, alhoewel er bij vermeld staat dat er nog het een en ander naast moet worden geinstalleerd. :)

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
jbr schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 22:35:
Ik wil nog even een suggestie doen voor de topicstart. Het afspelen van Youtube video's is al wel vaker voorbij gekomen en daarvoor is ook een goede oplossing icm ytpocket.com, maar er is nu een uitstekende tool beschikbaar die het kijken van video's vanaf youtube erg makkelijk maakt genaamd Youtubeplay (jaja, what's in a name). Hij werkt bij mij na installatie meteen zonder problemen, alhoewel er bij vermeld staat dat er nog het een en ander naast moet worden geinstalleerd. :)
ytpocket.com doet het al een hele tijd niet meer :( dus dit proggie is dan wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 21:34
Sinds een maand of twee heb ik ook de TC.
Mooi apparaat en ik ben in principe helemaal tevreden, maar ik heb één ding waar ik nogal gek van wordt.
Elke dag wordt automatisch mijn tijd en tijdzone verzet. De ene keer wordt de tijdzone verandert naar Minsk of naar Warschau.
Ondanks dat dit allemaal ook +1 GMT is, wordt mijn klok dan toch een uur verzet.
Weet iemand hoe ik hier vanaf kom?

Oh ja, ik heb tijdsynchronisatie al uitgezet, maar dat bood geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr

jbr

Right back @ ya

rfolkers schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 23:58:
Sinds een maand of twee heb ik ook de TC.
Elke dag wordt automatisch mijn tijd en tijdzone verzet. De ene keer wordt de tijdzone verandert naar Minsk of naar Warschau.
Ondanks dat dit allemaal ook +1 GMT is, wordt mijn klok dan toch een uur verzet.
Weet iemand hoe ik hier vanaf kom?

Oh ja, ik heb tijdsynchronisatie al uitgezet, maar dat bood geen oplossing.
Misschien probeer je dat op het laatst al te zeggen, maar ik moet meteen denken aan het syncen met een Exchange server met andere settings. Dat heb je al uitgesloten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

klink idd als een probleem met de synchronisatie. Staat de tijdzone op je computer wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volk
Tijdzone op mijn laptop staat inderdaad goed, tevens al de tijdzone en tijd op de Exchange server waarmee ik sync.
Ik snap er geen zak van aangezien het lijkt alsof het totaal random gaat.
Soms gaat het ook wel een dag goed, dan zou het raar zijn als dat van mijn exchange server komt, want die synct ieder uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr

jbr

Right back @ ya

rfolkers schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:39:
Tijdzone op mijn laptop staat inderdaad goed, tevens al de tijdzone en tijd op de Exchange server waarmee ik sync.
Soms gaat het ook wel een dag goed, dan zou het raar zijn als dat van mijn exchange server komt, want die synct ieder uur
Bij Settings > Phone > Timezones vakje uitgevinkt?
(Instellingen > Telefoon > Tijdzones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

draai je toevallig iGo 8 op je Cruise?
Deze veroorzaakt standaard namelijk de symptomen die je noemt.
Is ook een oplossing voor via sys.txt van iGo, kan ik wel even opzoeken als je inderdaad iGo gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Persoonlijk vind ik de handsfree luidspreker functie tijdens een telefoongesprek wat aan de zachte kant. Programma's als TomTom klinken veel duidelijker. Is het mogelijk om het volume in de luidspreker stand te verhogen door bv een edit in het register?

Twee vraag is of je bluetooth ook aan en uit kan zetten via 1 druk op een knop. Nu moet ik altijd via Comm Manager.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze twee punten. Alvast bedankt.

Groeten,

Erik

PS ik heb zowel het volume als van het apparaat als van de telefoon op max staan dus daarmee kan ik het geluid niet harder zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:00:
Hoi,

Persoonlijk vind ik de handsfree luidspreker functie tijdens een telefoongesprek wat aan de zachte kant. Programma's als TomTom klinken veel duidelijker. Is het mogelijk om het volume in de luidspreker stand te verhogen door bv een edit in het register?

Twee vraag is of je bluetooth ook aan en uit kan zetten via 1 druk op een knop. Nu moet ik altijd via Comm Manager.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze twee punten. Alvast bedankt.

Groeten,

Erik

PS ik heb zowel het volume als van het apparaat als van de telefoon op max staan dus daarmee kan ik het geluid niet harder zetten.
En als je tijdens het telefoongesprek het volume (via de schuifjes) harder probeert te zetten? Het is namelijk een apart volumemenu die alleen te bedienen is tijdens een gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asje62
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-04 23:16
Zelfde probleem had 'n collega met de TytnII ook. Zelfs de afspraken in Outlook en op de TC verschilden soms ineens een uur.
We hebben toen de volgende oplossing gevonden bij Microsoft:

http://www.microsoft.com/...CDD2CE2AA9&displaylang=en

wellicht dat dit voor jou ook een oplossing is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theft_eXP
  • Laatst online: 18-04-2023
Hoe kan je het sreaming media programmatje laten verbinden via je WIFI? als ik filmpjes wil kijken via youtube zegt ie steeds dat ie geen verbinding kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr

jbr

Right back @ ya

Theft_eXP schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 00:07:
Hoe kan je het sreaming media programmatje laten verbinden via je WIFI? als ik filmpjes wil kijken via youtube zegt ie steeds dat ie geen verbinding kan maken.
Dan lijkt het er eerder op dat je geen wifi verbinding hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:09:
[...]

En als je tijdens het telefoongesprek het volume (via de schuifjes) harder probeert te zetten? Het is namelijk een apart volumemenu die alleen te bedienen is tijdens een gesprek.
Dat probeerde ik met de PS aan te geven: tijdens het telefoongesprek heb ik het volume al via de schuifjes op max gezet. Dan nog vind ik het geluid wat zacht, terwijl als tomtom dan een aanwijzing geeft, het veel harder en duidelijker klinkt.

Ik denk zelf dat ik dus ergens in de registry het belvolume van de luidspreker functie moet verhogen.....alleen weet ik niet waar

Gr Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:41:
[...]

Dat probeerde ik met de PS aan te geven: tijdens het telefoongesprek heb ik het volume al via de schuifjes op max gezet. Dan nog vind ik het geluid wat zacht, terwijl als tomtom dan een aanwijzing geeft, het veel harder en duidelijker klinkt.

Ik denk zelf dat ik dus ergens in de registry het belvolume van de luidspreker functie moet verhogen.....alleen weet ik niet waar

Gr Erik
Kijk eens hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=360650
Oplossing voor je probleem is wellicht post 165: http://forum.xda-develope...p?p=1924669&postcount=165

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik ben maar eens aan de gang gegaan met Slide to Unlock. Best geinig maar het werkt bij mij niet. Tenminste....

Eerst netjes volgens de instructie versie 1.21 installeren en daarna de nieuwste versie 1.216. Gaat allemaal goed zonder foutmeldingen. Ik heb hem geinstalleerd in het vaste geheugen van het toestel (volgens de instructies). So far, so good.

Als ik naar 'programma's' ga, dan staat daar netjes het nieuwe mapje met Slide to Unlock. Daarin staan 2 bestanden, de ene om Slide to Unlock te activeren of te deactiveren en een bestandje om handmatig de blokkering in te schakelen.
Die laatste doet het niet. Ik krijg gemekker over certificaten die niet bekend zijn oid.
Als ik met verkenner naar de map van S2U ga, dan kan ik daar wel handmatig m'n toestel blokkeren. Dus een snelkoppelingetje maken en klaar.

Maar nu:
Hoe werkt het programma precies? Of hoe zou het moeten werken?:
Wanneer hoort hij een toestel te blokkeren? Na X minuten?

Verder: als ik m'n toestel uitzet (kort indrukken van de powerknop rechts bovenop) en daarna weer aan, dan verschijnt soms wel het S2U waarmee ik hem dus moet deblokkeren maar soms flitst hij door beeld om vervolgens gewoon in m'n homescherm terecht te komen zonder dat ik hem heb hoeven deblokkeren.

Iemand antwoorden/ideeën/etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WFvN schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:10:

Maar nu:

Het zou zo moeten zijn dat als je op de power-knop drukt dat het scherm dan uitgaat. Als je dan weer op de power-knop drukt hoort het Slide2Unlock principe inbeeld te komen.

Het 3e bestandje in de S2U2 heb je niet nodig, omdat het programma automatisch gekoppeld zit aan de power-knop. Alleen het settings bestand heb je nodig. Daar kan je instellen na hoeveel seconde je het scherm automatisch uit wil laten gaan en eventueel een achtergrond kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:49

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

WFvN schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:10:
Ik ben maar eens aan de gang gegaan met Slide to Unlock. Best geinig maar het werkt bij mij niet. Tenminste....

Eerst netjes volgens de instructie versie 1.21 installeren en daarna de nieuwste versie 1.216. Gaat allemaal goed zonder foutmeldingen. Ik heb hem geinstalleerd in het vaste geheugen van het toestel (volgens de instructies). So far, so good.

Als ik naar 'programma's' ga, dan staat daar netjes het nieuwe mapje met Slide to Unlock. Daarin staan 2 bestanden, de ene om Slide to Unlock te activeren of te deactiveren en een bestandje om handmatig de blokkering in te schakelen.
Die laatste doet het niet. Ik krijg gemekker over certificaten die niet bekend zijn oid.
Als ik met verkenner naar de map van S2U ga, dan kan ik daar wel handmatig m'n toestel blokkeren. Dus een snelkoppelingetje maken en klaar.

Maar nu:

Verder: als ik m'n toestel uitzet (kort indrukken van de powerknop rechts bovenop) en daarna weer aan, dan verschijnt soms wel het S2U waarmee ik hem dus moet deblokkeren maar soms flitst hij door beeld om vervolgens gewoon in m'n homescherm terecht te komen zonder dat ik hem heb hoeven deblokkeren.

euhm welke versie gebruik je nou? S2U of S2U2? De laatste is de nieuwste met versie 1.03, hmm xda doet het nu ff bij mij niet!!

Ik heb hem ingesteld dat ie alleen S2U2 gebruikt als ik de powerknop indruk. Je kan er ook voor zorgen dat je het weer + weers verwachting instellen ;) leuke dingetjes kan je ermee :D.

Edit:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=381588
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=390841

[ Voor 3% gewijzigd door XTREEMRaGE op 12-06-2008 16:52 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theft_eXP
  • Laatst online: 18-04-2023
jbr schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:12:
[...]

Dan lijkt het er eerder op dat je geen wifi verbinding hebt.
hoe kom ik dan via internet explorer of opera op youtube.com?
internet is er zeker. msn werkt gewoon, normaal surfen ook.

is er misschien een alternatief voor streams bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

XTREEMRaGE schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 16:09:
euhm welke versie gebruik je nou? S2U of S2U2?
Okeeeeee..... daar zat het probleem dus. Ik had blijkbaar S2U te pakken. S2U2 doet het wel. Wel flitst m'n homescherm even voorbij als ik hem uit de slaapstand haal maar hij komt vervolgens netjes in het S2U2 scherm.
Wel opvallend vind ik dat de vertikale schermbeweging van HTC nog wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

WFvN schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 23:12:
[...]

Okeeeeee..... daar zat het probleem dus. Ik had blijkbaar S2U te pakken. S2U2 doet het wel. Wel flitst m'n homescherm even voorbij als ik hem uit de slaapstand haal maar hij komt vervolgens netjes in het S2U2 scherm.
Wel opvallend vind ik dat de vertikale schermbeweging van HTC nog wel werkt.
Je moet wel uitkijken want volgens mij doet de touch cube het nog wel als je S2U2 gebruikt! Maar dit kan je in je reg. aanpassen...alleen weet ik niet meer wat. Staat wel in de links die ik je had gegeven :>
Q. I can still activate "Touch Flo" even S2U2 is locked?!
A. Exclude S2U2.exe in the "Touch Flo" setting either by edit the \Windows\Touch Flo\FTouchFloConfig.txt
or edit the registry: go to HKLM\Software\HTC\Biotouch\Disable4SpecificApp; add new key called "S2U2"; in the folder for this Key, add new string value "ClassName" = "S2U2"; softreset the device.

[ Voor 23% gewijzigd door XTREEMRaGE op 12-06-2008 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golles
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 12:49
is het mogenlijk een HTC Touch Cruise uit Zuid Korea in Nederland te gebruiken, en dan ook in het Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

De hardware van alle TC's is hetzelfde. Als je 'm in een andere taal wil moet je er een andere rom op zetten. Het hele besturingssysteem wordt dus vervangen, er is geen taalconfiguratie zoals gewone telefoons.
De garantie vervalt wel als je er een rom opzet die niet van HTC is. Daarnaast biedt HTC volgens mij alleen roms ter download aan in je huidige taal aan de hand van je serienummer, maar dat kan ik mis hebben.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Laatst online: 01-07 17:38
probleem: bij gebruik Beta Opera Mobile 9.5 met TC keyboard/keypad zijn alleen maar cijfers te reproduceren.

Wordt in mijn geval niet veroorzaakt door PocketCM Keyboard, want dat is nooit geïnstalleerd op mijn TC. Het standaard windows keyboard werkt wel gewoon (maar is niet met 1 vinger te bedienen).

Graag tips/suggesties... ik heb de strijd bijna opgegeven... is er een slimmerik die dit heeft opgelost?

TenkJoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lkeijmel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-06 14:31
micheldenhaag schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:24:
probleem: bij gebruik Beta Opera Mobile 9.5 met TC keyboard/keypad zijn alleen maar cijfers te reproduceren.

Wordt in mijn geval niet veroorzaakt door PocketCM Keyboard, want dat is nooit geïnstalleerd op mijn TC. Het standaard windows keyboard werkt wel gewoon (maar is niet met 1 vinger te bedienen).

Graag tips/suggesties... ik heb de strijd bijna opgegeven... is er een slimmerik die dit heeft opgelost?

TenkJoe!
Ik had dat laatst ook, ik weet alleen niet meer zeker wat ik er aan had gedaan. Volgens mij was het schakelen tussen de verschillende toetsenborden en toetseninstelling(cijfers, symbolen etc.). Maargoed ik weet het niet zeker meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er een paar maand van kunnen genieten, alleen is mijn scherm nou stuk...blijkbaar heeft er kracht op het scherm gestaan. Het valt ook niet onder garantie, dus moet ik 126 euro ex BTW betalen. :(

Volgende maand maar opsturen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Jeroen, hoe kom je aan dat bedrag. Ik overweeg nl. mijn P3300 op te sturen. Ik heb al contact opgenomen met EuroTwice (engels gesproken). Ze konden alleen niets zeggen over het bedrag.
(ben inmiddels al in het bezit van een TC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golles
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 12:49
Thanatoss schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 00:05:
De hardware van alle TC's is hetzelfde. Als je 'm in een andere taal wil moet je er een andere rom op zetten. Het hele besturingssysteem wordt dus vervangen, er is geen taalconfiguratie zoals gewone telefoons.
De garantie vervalt wel als je er een rom opzet die niet van HTC is. Daarnaast biedt HTC volgens mij alleen roms ter download aan in je huidige taal aan de hand van je serienummer, maar dat kan ik mis hebben.
Dus het zou geen probleem zijn.
er is niet iemand die dit eerder heeft gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volk
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:57:
[...]

draai je toevallig iGo 8 op je Cruise?
Deze veroorzaakt standaard namelijk de symptomen die je noemt.
Is ook een oplossing voor via sys.txt van iGo, kan ik wel even opzoeken als je inderdaad iGo gebruikt...
Ja klopt.
Sinds ongeveer een maand heb ik inderdaad Igo8 draaien, dus heb ik even gegoogled.
zoals gerapporteerd door iGo 8 bij Veel gestelde vragen

Time-Zone Fout in Nav N Go iGO 8

Op basis van feedback van gebruikers, informeren wij u dat in de huidige versies van Nav N Go iGO 8, de Windows tijdzone niet correct kan worden ingesteld, afhankelijk van de GPS-positie (bijvoorbeeld Minsk is geselecteerd voor Hongarije). De correctie van de fout in.

Zodra deze correctie is opgelost, zullen wij onmiddellijk een automatische update ter beschikking stellen. die gratis worden gedownload met het gebruik van de Content Manager. Het exacte tijdstip van de correctie zal worden gepubliceerd op my.navngo.com. Indien tijd-zone fouten worden weergegeven op uw systeem, kunt u deze tijdelijk corrigeren door op uw apparaat volgende file te bewerken: /Program Files/iGO8/sys.txt

door volgende regels toe te voegen:

[timezone]
sync_os_timezone=0
reset_os_timezone=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

micheldenhaag schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:24:

TenkJoe!
OperaMini geen oplossing totdat de final Opera 9 uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels heb ik de telefoon een maand of 3-4 naar volle tevredenheid in gebruik. Echter krijg ik de laatste 2 weken zeer slecht contact met het GSM netwerk. En áls hij dan eindelijk verbinding heeft, dan is het signaal niet eens zwak. Maar wanneer ik een smsje probeer te versturen, iemand mij een smsje stuurt of wanneer ik via de huistelefoon m'n mobiel probeer te bellen, dan krijg ik niks binnen of gaat de telefoon niet over.

Wanneer ik m'n simkaart in een andere telefoon probeer zijn alle problemen verdwenen. Wat kan er mis kunnen zijn met m'n TC? Softwarematig of hardwarematig? En kan ik zelf eventueel nog dingen uitproberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_000
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-03-2023
timow schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:34:
Jeroen, hoe kom je aan dat bedrag. Ik overweeg nl. mijn P3300 op te sturen. Ik heb al contact opgenomen met EuroTwice (engels gesproken). Ze konden alleen niets zeggen over het bedrag.
Ik denk dat je met de helpdesk van HTC hebt gebeld en gesproken.(+31-207-965-399)
EuroTwice zit gewoon in Belgie, en spreken dus gewoon Nederlands.(0900 0400707)

[ Voor 3% gewijzigd door Dennis_000 op 14-06-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

Ik ben op het moment nogal geïntrigeerd door de functie "remote sim acces". Deze optie staat in het bluetooth menu en hoewel ik wel een beetje kan raden wat het inhoudelijk betekend kan ik niet zoveel vinden over deze functie.

Ik heb vanmiddag ffies gegoogled maar ik vond meer vragen dan antwoorden (veelal fora waar mensen vroegen naar telefoons met een dergelijke functie).

Wie kan mij uitleggen wat het precies inhoud en nog belangrijker, de voordelen van het hebben van zo'n functie.

MrSmee

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da BJ
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-07-2024

Da BJ

huh?

Is dat niet een protocol waarmee carkits bv het telefoonboek op de sim kan uitlezen? handig bij een parrot oid.
MrSmee schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 19:19:
Ik ben op het moment nogal geïntrigeerd door de functie "remote sim acces". Deze optie staat in het bluetooth menu en hoewel ik wel een beetje kan raden wat het inhoudelijk betekend kan ik niet zoveel vinden over deze functie.

Ik heb vanmiddag ffies gegoogled maar ik vond meer vragen dan antwoorden (veelal fora waar mensen vroegen naar telefoons met een dergelijke functie).

Wie kan mij uitleggen wat het precies inhoud en nog belangrijker, de voordelen van het hebben van zo'n functie.

MrSmee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr

jbr

Right back @ ya

Theft_eXP schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 22:12:
hoe kom ik dan via internet explorer of opera op youtube.com?
internet is er zeker. msn werkt gewoon, normaal surfen ook.

is er misschien een alternatief voor streams bekijken?
Net als op je normale PC, kun je op je TC gewoon een URL invoeren. Een software toetsenbord zou in beeld moeten verschijnen waarmee je tekst in kunt voeren.

Over je probleem met streaming via Wifi: daar heb ik al eens vaker wat over gelezen. Lukt het je wel gewoon via Activesync? Hier beschrijft iemand hetzelfde probleem, ik kan alleen zo snel geen oplossing vinden... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Sinds kort heb ik het probleem dat, bijvoorbeeld Opera, niet meer geheel wordt afgesloten wanneer ik op het kruisje rechtsboven klik. Ook het langer ingedrukt houden van het kruisje geeft geen resultaat.
Bij de instellingen van de knop bij Taakbeheer staat het aangegeven dat wanneer op X wordt gedrukt het programma zichzelf moet afsluiten, dus dit staat correct.
Het lijkt erop dat het gebeurt is nadat ik PocketToolman heb geinstalleerd. Deze heb ik nu verwijderd maar nog geen resultlaat helaas.

Weet iemand wat ik aan dit probleem kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een mogelijkheid om je TC officieel te upgraden naar 6.1 (nederlands) of komt deze er niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mbt vergrendelen: Dit doe ik altijd via de Aan-/Uitknop, maar soms gaat hij doordat ik die knop indruk van de toetsenblok af met alle gevolgen van dien.
Laatst wilde ik hem van toetsenblok halen middels Aan-/Uit, maar toen stond er nog in beeld dat hij vergrendeld was?? Ik moest toen ergens op het scherm klikken en daarna op 1 van de 4 toetsen onderin of iets dergelijks, hij was in ieder geval gelockt; aan-uit alleen was niet voldoende.
Ik heb geen idee hoe ik het gedaan heb, weet iemand hoe ik dit voor elkaar had gekregen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
jbr schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 22:35:
Sorry, ik ben even een tijdje te laks geweest. Nu staat 'ie in de TS :)
Bedankt! _/-\o_
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 16:44:
Is er al een mogelijkheid om je TC officieel te upgraden naar 6.1 (nederlands) of komt deze er niet?
De officiële upgrade is er nog niet. Ik mis 'm trouwens ook niet, aangezien ze bij 't TyTN II topic vooral negatief zijn geweest over de WM6.1 upgrade.
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 18:44:
Mbt vergrendelen: Dit doe ik altijd via de Aan-/Uitknop, maar soms gaat hij doordat ik die knop indruk van de toetsenblok af met alle gevolgen van dien.
Laatst wilde ik hem van toetsenblok halen middels Aan-/Uit, maar toen stond er nog in beeld dat hij vergrendeld was?? Ik moest toen ergens op het scherm klikken en daarna op 1 van de 4 toetsen onderin of iets dergelijks, hij was in ieder geval gelockt; aan-uit alleen was niet voldoende.
Ik heb geen idee hoe ik het gedaan heb, weet iemand hoe ik dit voor elkaar had gekregen??
Dit is de oorspronkelijke toetsenblokkering van HTC. Deze heeft standaard in je programmatab (homescreen) van je TC gestaan (de 3e tab van je homescreen), en is te herkennen aan een slotje.

[ Voor 44% gewijzigd door brrrt op 15-06-2008 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Laatst online: 22-06 15:31
Ik heb vd week een rom update gedaan naar Windows Mobile 6.1 en heb sindsdien 2 nieuwe contacten in mijn contactenlijst. Allebei afkomstig vanaf mijn t-mobile simkaart. Het is het telefoonnummer van de klantenservice en de voicemail. Allemaal leuk en aardig, maar ik kan ze niet verwijderen. Er staat ook een slotje bij die contacten. Het is geen Tmobile branded toestel, aangezien ik hem gewoon los gekocht heb. Iemand een idee hoe ik de contacten alsnog kan verwijderen? Het lukt niet via de normale manier, en niet via de simkaart manager...
Ook heb ik vanaf het begin al een 'probleem' met de aan en uit knop, soms als ik die indruk om het scherm uit te doen, en ik wil hem later weer aandoen lijkt het alsof de telefoon niet/traag reageert. Meer mensen hier last van? Meestal gaat het na een softreset dan weer iets sneller, maar lyrisch heb ik er niet over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op zondag 15 juni 2008 @ 20:16:
[...]

Dit is de oorspronkelijke toetsenblokkering van HTC. Deze heeft standaard in je programmatab (homescreen) van je TC gestaan (de 3e tab van je homescreen), en is te herkennen aan een slotje.
Aah, ja, bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik kan het hele verhaal over Youtube niet volgen. Ik kan namelijk gewoon met m'n TC filmpjes van Youtube afspelen zonder installeren van een extra speler :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
kibber schreef op zondag 15 juni 2008 @ 21:13:
Ik heb vd week een rom update gedaan naar Windows Mobile 6.1 en heb sindsdien 2 nieuwe contacten in mijn contactenlijst. Allebei afkomstig vanaf mijn t-mobile simkaart. Het is het telefoonnummer van de klantenservice en de voicemail. Allemaal leuk en aardig, maar ik kan ze niet verwijderen. Er staat ook een slotje bij die contacten. Het is geen Tmobile branded toestel, aangezien ik hem gewoon los gekocht heb. Iemand een idee hoe ik de contacten alsnog kan verwijderen? Het lukt niet via de normale manier, en niet via de simkaart manager...
Ook heb ik vanaf het begin al een 'probleem' met de aan en uit knop, soms als ik die indruk om het scherm uit te doen, en ik wil hem later weer aandoen lijkt het alsof de telefoon niet/traag reageert. Meer mensen hier last van? Meestal gaat het na een softreset dan weer iets sneller, maar lyrisch heb ik er niet over..
Heb je toevallig Opera Mobile 9.5 erop staan? Ik heb namelijk gemerkt wanneer Opera nog in taakbeheer draait dat dan de Aan/uit knop niet/heel traag reageert. Wanneer ik Opera uit het taakbeheer verwijder dan werkt alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Laatst online: 22-06 15:31
radem205 schreef op zondag 15 juni 2008 @ 22:10:
[...]

Heb je toevallig Opera Mobile 9.5 erop staan? Ik heb namelijk gemerkt wanneer Opera nog in taakbeheer draait dat dan de Aan/uit knop niet/heel traag reageert. Wanneer ik Opera uit het taakbeheer verwijder dan werkt alles goed.
nee, ik had op mijn vorige rom wel Opera draaien, maar hij stond nooit open. Nu staat er een andere versie op.. Weet zo niet welke.. Welke versie werd er standaard meegeleverd? Want nu ik err over nadenk, sinds de nieuwe rom lijk ik het probleem niet meer te hebben... Hmm... even in de gaten houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
WFvN schreef op zondag 15 juni 2008 @ 21:51:
Ik kan het hele verhaal over Youtube niet volgen. Ik kan namelijk gewoon met m'n TC filmpjes van Youtube afspelen zonder installeren van een extra speler :?
Tja, ik heb er ook geen problemen mee.
Het schijnt alleen wel dat sommige mensen er wel problemen mee hebben (ik denk dat dit aan de provider ligt, volgens mij blokkeert Vodafone youtube). Op deze manier lukt 't dan wel.
Het is dus een probleem die ik vaker heb gelezen, maar zelf compleet niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

brrrt schreef op zondag 15 juni 2008 @ 22:57:
[...]

Tja, ik heb er ook geen problemen mee.
Het schijnt alleen wel dat sommige mensen er wel problemen mee hebben (ik denk dat dit aan de provider ligt, volgens mij blokkeert Vodafone youtube). Op deze manier lukt 't dan wel.
Het is dus een probleem die ik vaker heb gelezen, maar zelf compleet niet heb.
Provider, daar kan inderdaad wel een probleem zitten. Ik doe qua internet niets via de telefoonprovider; ik surf alleen via vaste internetverbinding (kabel van thuis of werk, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-07 21:14

WPN

vanaf de vodafoon site:
http://www.vodafone.nl/pr...en/Internet_op_je_mobiel/
Google, Messenger, Hyves, YouTube, Google maps, Startpagina en nog veel meer sites speciaal voor op je mobiel.
zo te zien blokkeert vodafoon geen youtube

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peluso schreef op maandag 16 juni 2008 @ 00:02:
vanaf de vodafoon site:
http://www.vodafone.nl/pr...en/Internet_op_je_mobiel/

[...]

zo te zien blokkeert vodafoon geen youtube
... maar het werkt bij mij niet... Ik heb ook Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 08:07:
[...]

... maar het werkt bij mij niet... Ik heb ook Vodafone.
Ik heb ook Vodafone, maar bij mij werkt het helemaal perfect!! Echt super. Dus we kunnen stellen dat het niet aan Vodafone ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JNavis
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-07 19:25
Da BJ schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 22:37:
Is dat niet een protocol waarmee carkits bv het telefoonboek op de sim kan uitlezen? handig bij een parrot oid.

[...]
Wanneer je een optie hebt in je auto waarmee je via BT handsfree kunt bellen, dan heb je de mogelijkheid met remote sim access je simkaart/contactpersonen uit te lezen.
Ik heb een Mondeo en maak via BT connectie met de Cruise. Wanneer iemand belt, of wanneer ik bel dan krijg ik op het scherm in de auto de gegevens van de beller.

Nokia Lumina 800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

radem205 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 10:36:
[...]

Ik heb ook Vodafone, maar bij mij werkt het helemaal perfect!! Echt super. Dus we kunnen stellen dat het niet aan Vodafone ligt.
Welke browser gebruik je? En gewoon standaard programma (Streaming Media staat er bij mij)? Ik krijg telkens de foutmelding: Vinden van netwerk mislukt...
Messenger (welke std is geinstalleerd) werkt ook niet trouwens, bij jou wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 07:27
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:09:
[...]

Welke browser gebruik je? En gewoon standaard programma (Streaming Media staat er bij mij)? Ik krijg telkens de foutmelding: Vinden van netwerk mislukt...
Messenger (welke std is geinstalleerd) werkt ook niet trouwens, bij jou wel?
Bij mij werkt het ook niet (ook Vodafone overigens). Ik krijg dezelfde melding. Ik vermoed dat er ergens een instelling verkeerd staat. Maar wat en waar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

Mijn zusje heeft een ViewT van LG... op zich niet je van het, maar er staan wel een paar camera/album opties op die ik wel interresant vind;
  • De high-speed functie (neemt alle bewegingen op hoge snelheid op en speelt het vervolgens vloeiend in slowmotion af).
  • Een functie om enkele foto's die ze heeft in een soort filmpje te verwerken (met achtergrond muziek en wat special effects).
Dat laatste is op meerdere "gewone" telefoons beschikbaar, maar is er ook leuke goedkope/gratis software te verkrijgen voor de TC? De TC is krachtig genoeg dacht ik zo om zulke opdrachten uit te voeren, hoewel ik me kan voorstellen dat slowmotion filmen hardware matig een probleem kan zijn (lens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Om verdere verwarring te voorkomen: Ik heb youtubeplayer geinstalleerd op de TC, waarmee ik vloeiend youtube filmpjes kan afspelen, dus ik kan ze niet in een browser afspelen zoals sommigen va jullie dachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wooter
  • Laatst online: 03-05-2023
Is er de mogelijkheid om via bluetooth de GPS-ontvanger van de Touch Cruise aan te spreken op je laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
wtf ik nu weer heb :/

Afgelopen zaterdag zat ik met het NOS geval te spelen. Ik had em opgestart en weer uitgedaan. Om hem vervolgens nog een keer op te starten. Maar mn cruise liep vast.

Na de reboot gelijk een error. Wat blijkt al mn geinstalleerde programmas werken niet meer. Icoontjes zijn weg en als ik ze wil starten dat krijg ik te zien dat de certificaten niet geldig zijn? Wat is dit nu weer voor onzin. Nu helpt opnieuw installeren wel van de applicaties zelf. Maar dat is ook weer zo'n gedoe.

Dan maar een harde reset. Maar ik wil mn smsjes backuppen... ik kan dus werkelijk geen een programma vinden dat zoiets mooi en overzichtelijk doet! Iemand hier een idee over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

Met PIM backup kun je het een en ander backuppen waaronder SMS. Heb je al geprobeerd dat NOS ding te uninstalleren?

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asje62
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-04 23:16
low_n_slow schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:22:
wtf ik nu weer heb :/

Afgelopen zaterdag zat ik met het NOS geval te spelen. Ik had em opgestart en weer uitgedaan. Om hem vervolgens nog een keer op te starten. Maar mn cruise liep vast.

Na de reboot gelijk een error. Wat blijkt al mn geinstalleerde programmas werken niet meer. Icoontjes zijn weg en als ik ze wil starten dat krijg ik te zien dat de certificaten niet geldig zijn? Wat is dit nu weer voor onzin. Nu helpt opnieuw installeren wel van de applicaties zelf. Maar dat is ook weer zo'n gedoe.

Dan maar een harde reset. Maar ik wil mn smsjes backuppen... ik kan dus werkelijk geen een programma vinden dat zoiets mooi en overzichtelijk doet! Iemand hier een idee over?
MobTime Cell Phone Manager: echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Thanatoss schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:30:
Met PIM backup kun je het een en ander backuppen waaronder SMS. Heb je al geprobeerd dat NOS ding te uninstalleren?
ja het lag niet aan dat programma. ik runde hem wel.. maar gewoon alle programmas die niet origineel zijn, zijn de certificaten niet meer goed :/

miss dat t nos geval ze corrupt heeft gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
asje62 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:41:
[...]

MobTime Cell Phone Manager: echt een aanrader!
huuuuuu... we hebben t hier over windows mobile.. geen SE of nokia seaui he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het om hetzelfde gaat maar ik heb regelmatig dat de naam van mijn opslagkaart veranderd in opslagkaart2. Het systeem vindt dan 2 mappen nl opslagkaart en opslagkaart2.
Oplossing: map opslagkaart verwijderen en de HTC herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timow schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:34:
ik kreeg een nummer van smartphonestunts om te bellen. Zij hebben gelijk een factuurprijs kunnen geven voor het repareren van het scherm. Is volgens mij ook eurotwice, kreeg een belg aan de telefoon.

Nummer: 09000400707

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 23:15
Als ik m'n TC via usb aan mijn computer hang werkt activesync allemaal prima (Vista, dus WMDC).
Internet via de usb werkt alleen niet! (dus internet op de TC via de verbinding van mijn pc)

Via de 'connection settings' in Windows Mobile Device Center (WMDC) staan alle vinkjes aan en dat deze computer aan het internet hangt.
Verder staat op mijn TC 'geavaceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen' aangevinkt bij
instellingen->verbindingen->'USB aan pc'.

Ik heb op google en in het forum rondgezocht naar dit probleem, alleen niet kunnen vinden.

Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05-2021

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Een tijdje het topic niet meer gevolgd, en dus globaal bijgelezen... maar is er al iets bekend over een update van HTC? Want ik begreep dat de TyTN II wel is geupdate mét betere hardwareondersteuning?

Ik zat net de NOS EK-stream te kijken en realiseerde me dat video op deze schokkerige kwaliteit écht niet kan op zo'n telefoon!

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Er zijn 3 hotfixes beschikbaar. 1 voor de camera en 2 voor bluetooth. Verder nog niets bij mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:51:
Ik weet niet of het om hetzelfde gaat maar ik heb regelmatig dat de naam van mijn opslagkaart veranderd in opslagkaart2. Het systeem vindt dan 2 mappen nl opslagkaart en opslagkaart2.
Oplossing: map opslagkaart verwijderen en de HTC herstarten.
Marc, Top hier had ik dus last van. Was al van plan een harde reset te doen. Hoeft nu dus niet meer. Heb alleen de map moeten hernoemen omdat er gebruik werd gemaakt van een bestand en de map dus niet gedelete kon worden. Hierna soft reset en alles is weer prima. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Laatst online: 11-09 09:42
Hmm ik heb nu het vage probleem dat ik mijn quickgps niet meer kan updaten krijg elke keer verbinding mislukt nadat ie um voor 100% gedownload heeft :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

radem205 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:28:
Om verdere verwarring te voorkomen: Ik heb youtubeplayer geinstalleerd op de TC, waarmee ik vloeiend youtube filmpjes kan afspelen, dus ik kan ze niet in een browser afspelen zoals sommigen va jullie dachten.
Welke player is dat?? heb een tijd lopen zoeken, maar kon niets vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 17:54:
[...]

Welke player is dat?? heb een tijd lopen zoeken, maar kon niets vinden :?
in de startpost staat een programmaatje hiervoor in de FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Laatst online: 23:23
De experimenten met TT7 kunnen beginnen. Op XDA loopt e.e.a.! De versie van de Diamond werkt ook op de Cruise. Check it out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
  • Laatst online: 07-07 17:03
Klopt, TomTom 7 werkt prima op de Touch met alle 7.x kaarten :)

[ Voor 20% gewijzigd door Pascal Saul op 21-06-2008 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
-edit-

ontzettend stomme vraag.

ps. ik heb de diamond rom op mn tom cruise.. werkt erg snel (lees ontzettend snel vergeleken met de standaard rom) maar t NOS programmaatje doet t niet helaas ;)

[ Voor 48% gewijzigd door low_n_slow op 21-06-2008 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Is die rom makkelijk te installeren?
En staat zeker op XDA forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Hierbij bevestig ik de versie 7 kaarten op de TC:

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpt.com/img/files/b3t369iro5ffsg771wed.jpg

Sorry voor de flits (en de kras). Zal morgen een betere posten.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Is dat een illegale of legale tomtom7?

Vraagje ik heb nu vodafone box zorgeloos internet alles werkt behalve dat msn het niet doet?
Krijg steeds melding dat er iets mis is met de verbinding.

Met instellingen gespeeld en proxy uitzetten hielp kan nu op msn.
Enkel filmpjes van youtube kijken lukt niet krijg elke keer melding streaming verbinding mislukt.

[ Voor 31% gewijzigd door Dw1-nl op 22-06-2008 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 20:23

J-P

Syntax erro....

Dw1-nl schreef op zondag 22 juni 2008 @ 11:09:
Is dat een illegale of legale tomtom7?

Vraagje ik heb nu vodafone box zorgeloos internet alles werkt behalve dat msn het niet doet?
Krijg steeds melding dat er iets mis is met de verbinding.

Met instellingen gespeeld en proxy uitzetten hielp kan nu op msn.
Enkel filmpjes van youtube kijken lukt niet krijg elke keer melding streaming verbinding mislukt.
Officieel is de TOMTOM7 niet uit voor andere telefoons als de Diamond, you do the math ;)

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomTom 7 staat erop, morgen ga ik hem uitgebreid testen. Want ik gebruik TomTom 7 bij mijn koerierswerk.

Nou was ik net even aangemeld met messenger op m'n telefoon. En nou blijkt dat alle contactpersonen ( met email ) ook in mijn contactenlijst staan. Nu staat zegmaar alles door elkaar. Emailcontacten en gewone contacten. Kan ik deze emailcontacten ergens uitzetten zodat ik alleen de gewone overhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

Met de versie van messenger die standaard op je Cruise staat niet. Als je de nieuwe download kun je dat wel voorkomen.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen of welke voorraad een leverancier heeft, hoort hier niet.

Blijkbaar is het voor dit topic nodig om het volgende speciaal onder de aandacht te brengen. Als je je HTC wil verkopen, plaats deze dan op http://tweakers.net/aanbod. Als je hem in dit topic plaatst, zal je bericht worden aangepast.