Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
rensotheone schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:46:
[...]

Heb jij een verwijzing naar die tip???
Ik kan hem met de zoek functie niet vinden...!!

Thanx

Renso
Zoals hij al zei, in de startpost. Staat onder het stukje Tweaks & Tricks:

Scherm aan laten staan tijdens bellen
  • Met de volgende registry 'tweaks' kan je het instellen: [small](bron: [url=http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=1771041&postcount=52]KaiserTweak XML[/url] van [myreact=81251]BoomSmurf[/myreact])[/small][hr][i][b]Snel slapen[/][/] [code]HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\EnableFastDormantDisplayDuringCall[/code] Schakel dit in ("1") of uit ("0") om het apparaat snel in slaapmodus te krijgen wanneer een telefoongesprek binnenkomt. Wanneer dit uitgeschakeld staat zijn je energie en licht instellingen nog steeds van toepassing! [hr][i][b]Slaapmodus[/][/] [code]HKCU\ControlPanel\Phone\Sleep[/code] Sta toe ("1") of verbied ("0") dat het apparaat in een slaapmodus gaat tijdens een telefoongesprek. Bij de optie verbieden zal automatisch "snel slapen" ook niet ingeschakeld worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:59
All,

Ik ga over 2 weken een rondreis maken door de Verenigde Staten.
Ik heb alle kaarten al op mn TC staan, ik ben nu opzoek naar een goede houder voor in de auto.

Na wat speuren lijken de houders van Brodit een goed keus.
Echter is het bij deze houders voor zover ik kan vinden noodzakelijk om gaten in het dashboard te boren, dit is geen optie voor mij aangezien ik een auto heb gehuurd daar.

Iemand tips vwb houders waarbij ik niet hoef te boren etc?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten, Bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:19

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Enige andere manier die ik ken zijn dubbelzijdige tape en klemmetjes die je op de ventilatieroosters klikt. Dubbelzijdige tape lijkt me dan meer plaatsingsvrijheid hebben en wat stabieler (en droger?) zitten. Daarbij maakt het ook weinig uit welke houder je gebruikt als je maar een fatsoenlijk plakoppervlak hebt.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
bob-nwk schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:40:
All,

Ik heb alle kaarten al op mn TC staan, ik ben nu opzoek naar een goede houder voor in de auto.

Echter is het bij deze houders voor zover ik kan vinden noodzakelijk om gaten in het dashboard te boren, dit is geen optie voor mij aangezien ik een auto heb gehuurd daar.

Groeten, Bob
Brodit zou ik niet nemen, aangezien de houders specifiek per auto worden gemaakt. Tenzij je al weet welke auto je krijgt. Waarom niet gewoon bij Halfords een generieke houder nemen die je in de ventilatierooster kunt klemmen? Voor vakantie toch ruim voldoende of niet?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Zelf gebruik ik een HR Richter. Dit werkt ook prima, alleen trilt 't een beetje als je over een hobbelige weg rijdt. Het past daarentegen wel in elke auto. :)
Als tip kan ik wel meegeven dat je een lader erbij moet nemen. Je kan misschien iets van 2 uur met tomtom rijden en dan is de batterij alweer leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:54

Snoes

marcel

All,

Groeten, Bob
Brodit houders kenmerken zich juist doordat je géén gaten hoeft te maken. Daarvoor heb je wel en een houder en een proclip nodig. De proclip klem je vast zonder schroeven, de houder schroef je op de proclip. De houder is dus apparaat afhankelijk, de proclip autoafhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik heb bij de PDAshop een Brodit passive houder gekocht, losse sigarettenaansteker-naar-usb stekker/kabel en een HR Rigter Mountset.
Daarmee kan ik de TC op 3 verschillende manieren monteren:
vastschroeven, in een ventilatierooster of tegen het raam kleven (die laatste gebruik ik in m'n fiets; die kleef ik tegen de binnenwand maar ook in de auto heb ik die gebruikt)

Ik hoop dat het linkje werkt:
http://www.pdashop.nl/pro...untset.html#product_12111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-08 19:49

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Ik wil nu graag een divx bestand (avi) op mijn geheugenkaartje zetten (film) hoe pak ik dit aan?
Link in start post is best onduidelijk welk programma moet ik hem verkleinen en hoe zet ik hem op mijn telefoon gewoon via verkennen?

Hoe paken jullie dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

Kleine update van mijn bevinding, mocht iemand hetzelfde probleem ervaren.
Ik schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 00:18:
Ik maak gebruik van Ultimate Launch en heb de HTC homeplugin daarin gezet. Nu merk ik dat de plugin soms niet meer geupdate wordt. Ik kan dus nog wel knoppen gebruiken op HTC home maar de klok staat stil. Best aparte ervaring dat je digitale klok stil staat :+. Andere gebruikers hier van UL die dit bekend voor komt?
Ik ben er achter gekomen dat het niet aan UL ligt. HTC home update ook niet als hij gewoon op het vandaagscherm staat. Ik heb volgens mij wel een workaround, voor een reboot disable ik hem en enable hem na de boot weer.
Waarom de tijd niet geupdate wordt heb ik nog geen idee... andere data zoals weer en operator naam wordt wel geupdate.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 17:29

KrL

Foto foto..

Heb de topics even gescanned maar zag zo snel niets over WM6.1: komt deze nog officieel naar de Cruise en zoja wanneer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:59
WFvN schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:02:
Ik heb bij de PDAshop een Brodit passive houder gekocht, losse sigarettenaansteker-naar-usb stekker/kabel en een HR Rigter Mountset.
Daarmee kan ik de TC op 3 verschillende manieren monteren:
vastschroeven, in een ventilatierooster of tegen het raam kleven (die laatste gebruik ik in m'n fiets; die kleef ik tegen de binnenwand maar ook in de auto heb ik die gebruikt)

Ik hoop dat het linkje werkt:
http://www.pdashop.nl/pro...untset.html#product_12111
Thanks ! (Y)

Dat wordt em :D precies wat ik zoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Dw1-nl schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 17:38:
Ik wil nu graag een divx bestand (avi) op mijn geheugenkaartje zetten (film) hoe pak ik dit aan?
Link in start post is best onduidelijk welk programma moet ik hem verkleinen en hoe zet ik hem op mijn telefoon gewoon via verkennen?

Hoe paken jullie dit aan?
Ik zou Super gebruiken. Dit is redelijk gebruiksvriendelijk en doet wat 't moet. Verklein 't naar 320x240 en zet 't op je SD kaart. Dan kan je 't met TCPMP goed afspelen.
Of je koopt 't programmaatje Coreplayer. Dan hoef je de films niet te verkleinen (dit gebruik ik)
:)
KrL schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:56:
Heb de topics even gescanned maar zag zo snel niets over WM6.1: komt deze nog officieel naar de Cruise en zoja wanneer ?
Er zal wel een officiele release komen voor de Cruise, maar er is alleen nog maar een releasedatum gegeven voor de TyTN II. Als ik de reacties van de TyTN II gebruikers hoor, is WM6.1 helemaal niet zo'n vooruitgang (zie 't TyTN II topic, laatste paar pagina's). Voor mij heeft 't dus geen haast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 12:26

Dav0s

Hr?

Na lang zoeken op internet ben ik er nog steeds niet achter hoe ik op mijn HTC via het HSDPA netwerk op internet kan.
Standaard pakt hij bij mij alleen G of 3G. Ook als ik bestandjes download of video's stream schakelt hij niet naar HSDPA. Ik heb een Vodafone "Zorgeloos" Internet Blox, dus het zou wel via HSDPA moeten kunnen. Het vreemde is ook dat er in de handleiding nergens over HSDPA wordt gesproken...
Moet er ergens iets ingeschakeld worden (in mijn telefoon of bij vodafone), of is er iets anders aan de hand?

Never mind. HSDPA inschakelen, onder verbindingen... Voor niks uren op internet zitten zoeken |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Dav0s op 30-05-2008 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

All,

Groeten, Bob
er zijn bij brodit ook een soort beugels die je in je auto plaatst zonder boren
via je dashboord en je ventilatie systeeem

kijk even op d esite van brodit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Beste mede Cruisers!

Ik ben al enige tijd opzoek naar een programma die een melding geeft als er in een bepaalde voetbal competitie een doelpunt gescoord word. Echter bestaat dit niet naar mijn mening. Een oplossing zou zijn een RSS te maken die bij een verandering een nieuwe RSS verstuurd. Wat dus ook niet bestaat.
Is er iemand die een programma kent die dit kan. Of een programeur die er brood in ziet en wel zo'n programma wil schrijven.

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Livia schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 17:28:
Beste mede Cruisers!

Ik ben al enige tijd opzoek naar een programma die een melding geeft als er in een bepaalde voetbal competitie een doelpunt gescoord word. Echter bestaat dit niet naar mijn mening. Een oplossing zou zijn een RSS te maken die bij een verandering een nieuwe RSS verstuurd. Wat dus ook niet bestaat.
Is er iemand die een programma kent die dit kan. Of een programeur die er brood in ziet en wel zo'n programma wil schrijven.
tracken van veel verschillende competities doe ik met teamstats, live volgen met teletext (op TC)

werkt prima voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Zerveza schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 18:00:
[...]

tracken van veel verschillende competities doe ik met teamstats, live volgen met teletext (op TC)

werkt prima voor mij
Ik ken het programma maar vind het niks. Stats zoals deze kan ik wel opzoeken op 1 van de vele mobile sport sites. Een teletekst browser heb ik wel en gebruik ik soms. Beide programma's vervullen mijn wens niet. Ik zou graag mijn telefoon om de X aantal minuten laten updaten of er in een competie gescoord is en een alarm geven als dit het geval is.
Ik heb pit en ben soms aan het werk of op visite en kijk dan om de 10 minuten naar de tussenstanden. Maar dit moet toch makkelijker kunnen. Vreemd dat dit niet al bestaat.

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik ergens een handleiding vinden om de ROM versie van Lexie er op te zetten?
En zijn er al ervaringen met deze versie?

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2008 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:25:
Waar kan ik ergens een handleiding vinden om de ROM versie van Lexie er op te zetten?
En zijn er al ervaringen met deze versie?
Hiervoor moet je op XDA zijn, niet hier.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:56:
[...]

Hiervoor moet je op XDA zijn, niet hier.
Hartelijk dank voor je duidelijke en vriendelijke antwoord.

Natuurlijk is het niet normaal om op een forum waar het specifiek over deze PDA gaat ( en waar al meer dan 200 pagina's aan dit apparaat besteed zijn ) om zulke vragen hier te stellen. _/-\o_

Mijn welgemeende excuus hiervoor.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2008 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:40

Pinobigbird

doesn't share food!

Het bespreken van ROMs en het uitvoeren van een HardSPL is iets wat niet thuishoort op GOT, zie Windows Based Mobiles & PDA's Beleid.

Toon zelf wat meer inzet; gebruik de zoekfunctie op het xda forum. Daar vind je genoeg informatie, tot een guide voor HardSPL aan toe. (Zo, als je het nou nog niet kan vinden met deze info...)

Wat betreft ervaringen met de ROM van Lexi kan ik zeggen dat het draait als een zonnetje, maar qua snelheid is het slechts een kleine verbetering ten opzichte van de stock ROM. Maar wederom, voor meer details ben je hier op de verkeerde plek.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Het staat overigens ook in de OP in de FAQ. Omdat het flashen naar ROMS niet geheel legaal is, zeker niet als 't gaat over een WM6.1 versie (die officieel nog niet uit is), mogen we het hier niet daarover hebben. We mogen wel hints geven dat je voor meer info op XDA moet zijn, maar niet een direct link sturen. Op zich logisch, we willen dit forum wel de goede naam laten behouden. Het zou zonde zijn als we dat verprutsen aan "illegale" shit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-08 15:56
Zijn er hier ook mensen die hun Today Screen hebben aangepast met een speciaal pakket?
Dan bedoel ik dus niet het simpelweg vervangen van de achtergrond maar echt geheel naar eigen zin tweaken zeg maar. :) Ik ben namelijk hier mee bezig: schaamteloze schop en ik kom er niet uit.

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een aantal dagen kan ik QuickGPS niet meer updaten. Aangezien ik veel software geïnstalleerd heb weet ik niet welke de boosdoener is...
Bij de helpdesk van HTC konden ze me niet helpen... 8)7
Zou iemand mij een plezier willen doen en de registry settings van QuickGPS voor de Cruize NL kunnen sturen?
Met Pocket Controller-Pro kun je ze makkelijk in een .reg bestandje exporteren
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\QuickGPS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

code:
1
knip!

Je hebt DM uitstaan én je hebt geen e-mailadres in je profiel, dus dan maar zo. Beetje topicvervuiling, dus als je dit hebt overgenomen, laat het even weten, dan kan ik het weer weghalen.

[ Voor 86% gewijzigd door Pinobigbird op 31-05-2008 12:03 . Reden: Lange lijst code weggehaald ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, het werkt weer! _/-\o_ bedankt Pinobigbird!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 11:58:
Yes, het werkt weer! _/-\o_ bedankt Pinobigbird!
Altijd handig, een backup van je registry op je pc te houden. Heeft me zelf vaak genoeg geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat ga ik zeker doen. Nogmaals bedankt! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Pinobigbird schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 12:06:
[...]

Altijd handig, een backup van je registry op je pc te houden. Heeft me zelf vaak genoeg geholpen.
Dan kan jij me vast wel vertellen waar ik de Registry kan vinden als ik verbonden ben met de pc.
Ik heb me gister suf zitten zoeken... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik het superhandige programma Pocket Controller-Pro (€32.44), kun je hem helemaal vanaf je pc bedienen :P en er zit een registry editor in..
http://www.soti.net/defau...Cmd=Products&SubCmd=PCPro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:49

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 14:10:
Ik gebruik het superhandige programma Pocket Controller-Pro (€32.44), kun je hem helemaal vanaf je pc bedienen :P en er zit een registry editor in..
http://www.soti.net/defau...Cmd=Products&SubCmd=PCPro
Is dat het waard??
Want als je de free editor uit de TS neemt + de gratis mymobiler, waarmee je ook je PPC kan bedienen vanaf je pc, dan is het toch zonde van het geld?

Want het lijkt niks toe te voegen boven deze 2 tools de ik heb opgenoemd :>.

edit--
Zonder dat ik naar de site heb gekeken, ik ben uit de info van Nyxxel gegaan.

[ Voor 10% gewijzigd door XTREEMRaGE op 31-05-2008 14:36 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

brrrt schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 12:39:
[...]

Dan kan jij me vast wel vertellen waar ik de Registry kan vinden als ik verbonden ben met de pc.
Ik heb me gister suf zitten zoeken... :/
Ik gebruik het gratis CeRegEditor. Echt een superprogramma om snel en makkelijk je register van de pocketpc te bewerken vanaf je pc. Wat mij betreft een must-have!

Main features:
• Navigate and edit(create) registry keys/values
• Fast search
• Export/import keys in REG format
• Management of favourites keys in registry
• "Image" of registry with compare (!!!) and restore service
• Offline mode - create, edit files as regular device registry
• Support for HV files edition!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dottie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-01-2021
Ten opzichte van de besproken problemen in dit topic heb ik een heel simpel vraagje waar ik het antwoord niet op kan vinden. Zoals veel mensen heb ik mijn Cruise gewoon in mijn broekzak. Zodra ik een sms/telefoontje krijg springt de telefoon en daarmee het touchscreen aan.
Als ik het telefoontje niet aanneem of sms niet direct lees, dan blijft het scherm actief en druk ik per ongeluk op allerlei knopjes.
Ik neem aan dat de oplossing echt te simpel voor woorden is, maar ik kan m gewoon niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

Installeer Slide2Unlock, en zet eventueel het weergeven van de berichten uit zodat je alleen nog het belsignaal hoort.
Krijg je niet snel beschadigingen op het scherm als je hem los in je broek doet? Ik durf het zelf niet aan en doe 'm altijd in een beschermtasje.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Thanatoss schreef op zondag 01 juni 2008 @ 12:18:
Installeer Slide2Unlock, en zet eventueel het weergeven van de berichten uit zodat je alleen nog het belsignaal hoort.
Krijg je niet snel beschadigingen op het scherm als je hem los in je broek doet? Ik durf het zelf niet aan en doe 'm altijd in een beschermtasje.
Maar ook in het bescherm hoesje kan je door het touchscreen nog steeds knoppen indrukken als hij aanschiet bij het ontvangen van een smsje of telefoon gesprek. Is er geen register-tweak waardoor het scherm niet aanschiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dottie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-01-2021
Thanatoss schreef op zondag 01 juni 2008 @ 12:18:
Valt wel mee, zolang je je sleutels maar in de andere broekzak doet. Tevens heb ik de bijgeleverde folie over het schermpje zitten.

Slide2Unlock heb ik inderdaad wel gezien en is een mogelijke oplossing maar een tweak waardoor het scherm inactief blijft lijkt me een betere oplossing. Aan het groene lampje kun je zien of je nieuws hebt. Volgens mij knippert dit normaal, maar brand het constant zodra je een ongelezen sms of gemist gesprek hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

dottie schreef op zondag 01 juni 2008 @ 12:39:
[...]

Valt wel mee, zolang je je sleutels maar in de andere broekzak doet. Tevens heb ik de bijgeleverde folie over het schermpje zitten.

Slide2Unlock heb ik inderdaad wel gezien en is een mogelijke oplossing maar een tweak waardoor het scherm inactief blijft lijkt me een betere oplossing. Aan het groene lampje kun je zien of je nieuws hebt. Volgens mij knippert dit normaal, maar brand het constant zodra je een ongelezen sms of gemist gesprek hebt.
En op in te haken op deze vraag: waar zet je die irritante melding uit dat het bericht verzonden is. Heel opdringerig en totaal onnodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
om de telefoon helemaal te blokkeren moet je naar start>instellingen>systeem>toetsenblokkering>alles vergrendelen behalve aan/uit.
zo blijft alles (zelfs s2u2) vergrendeld bij elke knop. Het scherm gaat dan alleen aan met de aan/uit knop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Dav0s schreef op zondag 01 juni 2008 @ 14:27:
[...]

En op in te haken op deze vraag: waar zet je die irritante melding uit dat het bericht verzonden is. Heel opdringerig en totaal onnodig...
Maak deze registersleutel aan om de vermelding "Bericht verzonden" uit te schakelen:
code:
1
2
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Inbox\Settings] 
"SMSNoSentMsg"= dword:00000001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Laatst online: 23:23
Pinobigbird schreef op zondag 01 juni 2008 @ 18:52:
[...]

Maak deze registersleutel aan om de vermelding "Bericht verzonden" uit te schakelen:
code:
1
2
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Inbox\Settings] 
"SMSNoSentMsg"= dword:00000001
Dan is die melding helemaal weg neem ik aan?
De melding op zich vind ik niet zo'n probleem, het is meer dat akelige riedeltje waarmee die melding gepaard gaat. Weet iemand de naam van de sound file die daar bij hoort?
Dan ga ik eens op zoek naar wat aantrekkelijkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Masimo schreef op zondag 01 juni 2008 @ 22:02:
[...]
Dan is die melding helemaal weg neem ik aan?
De melding op zich vind ik niet zo'n probleem, het is meer dat akelige riedeltje waarmee die melding gepaard gaat. Weet iemand de naam van de sound file die daar bij hoort?
Dan ga ik eens op zoek naar wat aantrekkelijkers.
Volgens mij kan je dit vinden op
code:
1
HKCU\Control Panel\Notifications\Default\Wave

Dit leidt naar het bestand "windows\Alarm2.wav"
Volgens mij kan je dit wijzigen (zelf niet geprobeerd, maar klinkt logisch). In deze string zitten namelijk de send message options (bron)

Ik heb trouwens bij
code:
1
HKCU\Control Panel\Notifications\Default\Options

als value data "0" ingevuld, en ik ben ook van de notification af. :)
Ook relaxed (ik had de map van de tweak van PinoBigBird weer eens niet in m'n registry staan... :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

brrrt schreef op zondag 01 juni 2008 @ 23:51:
[...]

Ook relaxed (ik had de map van de tweak van PinoBigBird weer eens niet in m'n registry staan... :/ )
Daarom schreef ik ook "Maak deze registersleutel aan" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Ik heb een probleem sinds ik mn cruise een keer heb laten vallen. Toen dit gebeurde stak mn cd kaartje er een stukje uit (het klepje was los). Toen ik daarna op mn sd kaartje keek met explorer, zag ik de normale mappen maar ook mappen met allemaal rare tekens als naam.

Verder kon ik mn wekker plotseling niet meer gebruiken (foutmelding bij opstart) die ik op mn sd kaart had geïnstalleerd. Ik heb al gereboot etc, maar het probleem blijft...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Pinobigbird schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:52:
[...]

Daarom schreef ik ook "Maak deze registersleutel aan" ;)
Ah, ik dacht dat je doelde op een nieuwe string in een bestaand mapje aanmaken!
Gelukkig werkt 't op mijn manier ook :)
Monda schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:53:
Ik heb een probleem sinds ik mn cruise een keer heb laten vallen. Toen dit gebeurde stak mn cd kaartje er een stukje uit (het klepje was los). Toen ik daarna op mn sd kaartje keek met explorer, zag ik de normale mappen maar ook mappen met allemaal rare tekens als naam.

Verder kon ik mn wekker plotseling niet meer gebruiken (foutmelding bij opstart) die ik op mn sd kaart had geïnstalleerd. Ik heb al gereboot etc, maar het probleem blijft...
Hoe ziet je SD kaart eruit op je computer? Ook met die rare tekens? Misschien moet je de bestanden opnieuw op je SD kaart neerzetten (of de namen veranderen naar wat 't was), zodat 't nu wel werkt?
En blijft 't onder de naam "opslagkaart" staan, of staat 't nu allemaal in de map "opslagkaart 2"? Dat probleem heb ik wel eens gehad, na 't verwijderen van de map opslagkaart, en Opslagkaart2 veranderen in Opslagkaart, deed m'n kaartje 't wel ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Voor de lief hebbers die hun font willen veranderen, als je de juiste font kiest oogt het heel wat beter!
http://forum.xda-develope...php?p=1563904&postcount=1

[ Voor 68% gewijzigd door XTREEMRaGE op 02-06-2008 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
XTREEMRaGE schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:17:
Voor de lief hebbers die hun font willen veranderen, als je de juiste font kiest oogt het heel wat beter!
Hai,

Ja ik zie ook op de pc de normale mappen + mappen met vreemde tekens. Er lijkt ook wat data weg. Verder werken andere programma's zoals tomtom die op mn sd kaart staan weer gewoon wel...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Monda schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:19:
[...]

Hai,

Ja ik zie ook op de pc de normale mappen + mappen met vreemde tekens. Er lijkt ook wat data weg. Verder werken andere programma's zoals tomtom die op mn sd kaart staan weer gewoon wel...
Heb je de tips geprobeerd van brrrt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

heeft iemand al WM6.1 draaien op zijn TC? (of is dit een enorm achterhaalde vraag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Zerveza schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:23:
heeft iemand al WM6.1 draaien op zijn TC? (of is dit een enorm achterhaalde vraag)
Mensen hier hebben 't wel draaien ja. Maar er wordt niet openlijk over gesproken omdat het officieel nog niet uit is. Dat gaat namelijk tegen de forumregels in.
Officieel is 't nog niet te verkrijgen, maar met custom ROMS kun je 't wel krijgen. Dit is te verkrijgen op 't XDA forum (en verder hebben we 't er niet meer over).

Het schijnt (als ik de TyTN II gebruikers moet geloven) dat de officiele WM6.1 niet echt je van het is. Er is zelfs een aantal dat weer gedowngrade is naar wm6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Hoe kan ik eigenlijk het beste filmen bij opties wat moet ik instellen voor camera een s staat er en een m en cif en l?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Dw1-nl schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:27:
Hoe kan ik eigenlijk het beste filmen bij opties wat moet ik instellen voor camera een s staat er en een m en cif en l?
Het beste wat je kan doen is eerst je zinnen goed formuleren en je vraag duidelijk stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 15:52
XTREEMRaGE schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:17:
Lijkt me super!
Heeft iemand alleen die Font ergens op een webhostje staan? :)
Anders lukt het me nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

dnhelle schreef op maandag 02 juni 2008 @ 20:15:
[...]

Lijkt me super!
Heeft iemand alleen die Font ergens op een webhostje staan? :)
Anders lukt het me nooit.
Moet je ff de topic doorlezen, want volgens mij staat daar ergens een link :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Pinobigbird schreef op maandag 02 juni 2008 @ 20:12:
[...]

Het beste wat je kan doen is eerst je zinnen goed formuleren en je vraag duidelijk stellen.
Nouw kijk als je bij camera op dat pijltje onder klikt komt er een menu naar boven daar staat links resolutie op welke moet die staan in de camera modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Dw1-nl schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:36:
[...]

Nouw kijk als je bij camera op dat pijltje onder klikt komt er een menu naar boven daar staat links resolutie op welke moet die staan in de camera modus?
Als je nou eerst eens je handleiding erbij pakt en hem vervolgens openslaat op bladzijde 204 (bij mij in ieder geval), dan kan je precies lezen wat die verschillende instellingen betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Dav0s schreef op zondag 25 mei 2008 @ 00:56:
Ik had zonet ook opeens het probleem dat mijn camera niet wilde initialiseren. Soft reset had geen resultaat, maar na het deinstalleren van de coreplayer, de TCPMP Player en de flash plugin, deed de camera het weer als vanouds. Daar zat dus ergens iets mis...
Hmm, het is nu weer terug. Verder niks geinstalleerd tussendoor maar krijg weer de melding dat de camera niet geinitaliseerd kan worden. Iemand nog een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

Dav0s schreef op maandag 02 juni 2008 @ 23:49:
Hmm, het is nu weer terug. Verder niks geinstalleerd tussendoor maar krijg weer de melding dat de camera niet geinitaliseerd kan worden. Iemand nog een andere oplossing?
Ja.

Opsturen naar HTC. Simpelweg het zoveelste gevalletje van een defect. Zie het topic over problemen met de TC... je bent (gelukkig?) niet de enige...

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn80
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:21
XTREEMRaGE schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:35:
[...]

Moet je ff de topic doorlezen, want volgens mij staat daar ergens een link :).
Als je zelf Windows Vista hebt, kun het vinden in de Windows\Fonts folder. Ik vind dat de letters/woorden er veel beter uitzien en leesbaarder is dan de standaard font. Wel heb ik het gevoel dat de letters iets kleiner zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Martijn80 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 09:30:
[...]

Als je zelf Windows Vista hebt, kun het vinden in de Windows\Fonts folder. Ik vind dat de letters/woorden er veel beter uitzien en leesbaarder is dan de standaard font. Wel heb ik het gevoel dat de letters iets kleiner zijn.
Yep, dat is waar. Ik heb helaas geen vista ;), ik heb arial gewoon gebruikt. Maar ik ben wel nieuwsgierig naar de vista font, want als het goed is, is deze speciaal voor lcd schermen gemaakt + cleartype aan. Dus ben wel benieuwd of er veel verschil in zit met de font arial!

En idd, het is wat kleiner geworden, maar wel 'scherper', althans lijkt zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:20
Zoals Whuzz zegt, gewoon terugsturen. Had hetzelfde probleem en blijkbaar is het een hardware fout. Zit bij mij een nieuw moederbordje in

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Voor degene die S2U2 gebruiken + de weer berichten: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=390841

ipv een icoon, kan je achtergronden gebruiken als weer informatie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Even over dat weerbericht, is het weer dat hij toont het actuele weer of een voorspelling voor over een x aantal uur? En zo ja, hoeveel uur is dat dan? Actueel weer interesseert me ook niet veel (ik kijk wel even naar buiten dan), kan ik ergens instellen dat hij het weer over bijv. drie uur toont?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002

timovd

Voorsprong door techniek

idd.. vraag ik mij ook af. De temperatuur is nl. anders dan in HTC today.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Dat is wel te doen ja , en volgens mij als je de links volgt in dat topic, wordt er uitgelegd waarom er temp. verschillen zijn.;)

edit--
De forecast zit er zelfs bij, die wordt weergegeven als icon en het huidige weer zie je dan als achtergrond!!

[ Voor 33% gewijzigd door XTREEMRaGE op 03-06-2008 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002

timovd

Voorsprong door techniek

Dank voor je "antwoord"
Q. When getting temperature (in Celsius) from HTC, there is always 1 degree discrepancy?
A. That's the bug of HTC when converting the readings from Fahrenheit to Celsius.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Heb sedert vandaag mijn telefoon terug en natuurlijk direct beginnen spelen ermee (zoals programma'tjes terugzetten en zo).
Maar nu heb ik een "klein" probleem namelijk dat mijn toetsenbord (bij sms, mail en zo) niet meer werkt. Als ik druk op een toets, krijg ik geen letter maar een cijfer. En een bericht dat enkel bestaat uit cijfers komt niet erg duidelijk over ;-)

Ik heb hier (of op xda...) al gelezen dat er iemand hetzelfde probleem heeft gehad maar ik vind dit nergens meer terug. Weet er iemand toevallig een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 07:27
Sinds kort biedt de NOS ook een mediastream aan waarmee je de sportwedstrijden kan bekijken (http://www.nos.nl/mobiel/) :D . Echter, als je de instructies volgt (om de applicatie te installeren) kom je een hele hoop HTC toestellen tegen... behalve de cruise. En de touch, of de touch dual, of de diamond geven allemaal een foutmelding.

Is die foutmelding een probleem bij mij (verkeerde dingen geïnstalleerd) of ondersteunt de NOS inderdaad niet de cruise? 8)7 |:(

[ Voor 5% gewijzigd door oltk op 03-06-2008 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Kenhas schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:38:
Heb sedert vandaag mijn telefoon terug en natuurlijk direct beginnen spelen ermee (zoals programma'tjes terugzetten en zo).
Maar nu heb ik een "klein" probleem namelijk dat mijn toetsenbord (bij sms, mail en zo) niet meer werkt. Als ik druk op een toets, krijg ik geen letter maar een cijfer. En een bericht dat enkel bestaat uit cijfers komt niet erg duidelijk over ;-)

Ik heb hier (of op xda...) al gelezen dat er iemand hetzelfde probleem heeft gehad maar ik vind dit nergens meer terug. Weet er iemand toevallig een oplossing?
Dat heb ik ook soms. Dan moet je op het driehoekje naast 't toetsenbord (in de onderste balk) klikken (zodat het menuutje van toetsenborden tevoorschijn komt) en een ander toetsenbord selecteren. Die doet 't dan wel goed :)
Door even te switchen, kun je ook natuurlijk terug gaan naar het eerste toetsenbord, en deze doet 't dan ook gewoon weer met letters.
oltk schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:42:
Sinds kort biedt de NOS ook een mediastream aan waarmee je de sportwedstrijden kan bekijken (http://www.nos.nl/mobiel/) :D . Echter, als je de instructies volgt (om de applicatie te installeren) kom je een hele hoop HTC toestellen tegen... behalve de cruise. En de touch, of de touch dual, of de diamond geven allemaal een foutmelding.

Is die foutmelding een probleem bij mij (verkeerde dingen geïnstalleerd) of ondersteunt de NOS inderdaad niet de cruise? 8)7 |:(
Staat de TyTN II er wel gewoon tussen? Ik zou die dan proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

oltk schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:42:

Ik heb dit gedaan, geen HTC geselecteerd maar Windows Mobile > Windows Mobile 6 PocketPC. Die werkt feilloos.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

Kenhas schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:38:
(...)Als ik druk op een toets, krijg ik geen letter maar een cijfer(...)
Toevallig ook PCM keyboard 0.14 geinstalleerd? Die heeft als bijkomstigheid dat de Touch keyboards alleen nog cijfers geven.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
-

[ Voor 99% gewijzigd door CU2morO op 12-06-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Toevallig ook PCM keyboard 0.14 geinstalleerd
Eigenlijk niet. Is niet echt handig voor mij aangezien ik (als belg) azerty gebruik en voor zover ik heb kunnen vinden, zit er in die pcm geen azerty toetsenbord. Of beter gezegd, ik heb nog niet gevonden dat azerty er wél inzit.

Maar ik heb het ondertussen, eerder toevallig, opgelost. Ik had een cab geïnstalleerd om XT9 uit te schakelen. Toen kreeg ik dat met die cijfers voor. Die cab weer eraf en alles was weer in orde. Ondertussen die cab terug geïnstalleerd en het blijft correct werken. Heb geen flauw benul hoe het kan maar het is (alleszins voorlopig) opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_000
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-03-2023
CU2morO schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 02:52:
Weet iemand iets af van de service van HTC met betrekking tot RMA's en omruilgarantie? Ik heb een HTC Touch Cruise die na 2 weken al dusdanige gebreken vertoont dat ie onbruikbaar is en wil hem terugsturen voor RMA wat waarschijnlijk geen probleem gaat opleveren.

Enkele klachten die ik ervaar:
• SIM failure - Soms vanuit het niets stopt de SIM kaart met werken en krijg ik de melding 'geen SIM kaart geplaatst'. Meestal gebeurd dit als ik de SIM kaart aanspreek (nummer opzoeken, bellen) en dan blijkt dat ik al enkele uren disconnected ben en SMSjes en calls gemist heb. SIM werkt gewoon goed in andere foons.
• mSD memcard corruptie - Al 2 keer voorgekomen op zowel mijn meegeleverde 1GB mSD kaart en mijn nieuw gekochte kingston 4GB mSD kaart. TomTom kan na het afsluiten en opstarten van Navigator plots geen maps meer vinden. Browsen naar de memcard laat wel de folder zien, maar geen files in deze folder, terwijl er nog wel 900MB in gebruik is. Wanneer ik hem in mijn PC plaats en scandisk run vindt deze een aantal errors en daarna doet hij het totdat het weer optreed. Dit is vooral erg leuk als je in de middle of nowhere bent en aangewezen bent op je navigatie in Amerika / Canada en geen PC bij hebt.
• Scherm defect - Af en toe op random momenten zonder dat ik druk, hitte of iets dergelijks op het scherm uitoefen versprint het hele scherm een stuk naar onder. Hierbij verschijnt de onderkant van het scherm weer bovenaan. Meestal heeft het aan/uit zetten van het scherm wel nut om het op te lossen, maar soms blijft het scherm gewoon zwart (backlight gaat wel nog aan/uit)

Ik had toen snel ivm het verliezen van mijn oude telefoon een GPS capabele foon nodig voor TomTom hier in Amerika waar ik verblijf op dit moment. Nu hij echter terug moet, heb ik net zo lief voor een paar dollar meer de HTC Touch Diamond wanneer deze uitkomt over 1-2 weken. Hoe achten jullie de kansen om met HTC icm bijbetaling een Touch Diamond terug te krijgen?

Ik ga hem waarschijnlijk morgen terugsturen en wil dus even in verband met privacy dingetjes een 'back to factory defaults' wipe uitvoeren. Is het mogelijk om de SMSjes (zowel verzonden als ontvangen) te archiveren op mijn eigen PC? Zo ja, hoe? HTC Touch FAQ zegt zelf dat er geen support voor is, maar ik kan me voorstellen dat hier gratis programmatjes voor zijn die dit doen. Ik kon ze alleen zelf niet vinden.
HTC hanteerd een DOA van 30 dagen na ontvangst van het toestel, dus volgens mij word jou toestel gewoon omgeruild voor een nieuwe. Zie ook het Touch Cruise probleem topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hefi
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-09 13:59
Kenhas schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:01:
[...]

Eigenlijk niet. Is niet echt handig voor mij aangezien ik (als belg) azerty gebruik en voor zover ik heb kunnen vinden, zit er in die pcm geen azerty toetsenbord. Of beter gezegd, ik heb nog niet gevonden dat azerty er wél inzit.

Maar ik heb het ondertussen, eerder toevallig, opgelost. Ik had een cab geïnstalleerd om XT9 uit te schakelen. Toen kreeg ik dat met die cijfers voor. Die cab weer eraf en alles was weer in orde. Ondertussen die cab terug geïnstalleerd en het blijft correct werken. Heb geen flauw benul hoe het kan maar het is (alleszins voorlopig) opgelost
Ik veronderstel dat jij een belgisch cruise bezit. Ben zelf ook belg maar heb in nederland mijn cruise gekocht. Zijn jouw Touch-toetsenbord en het gewone toetsenbord azerty? De mijne zijn natuurlijk qwerty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
  • Laatst online: 21-09-2023
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 23:25:
Ik heb dit gedaan, geen HTC geselecteerd maar Windows Mobile > Windows Mobile 6 PocketPC. Die werkt feilloos.
Bij mij ook! Leuke applicatie trouwens van de NOS. Trouwens ook aardig dat ze vermelden na het beëindigen van de sessie hoeveel kb's je verbruikt hebt. Is me alleen nog niet gelukt om de stream werkend te krijgen. Ik zou moeten kunnen klikken op een link naar de live stream van Roland Garros, maar er gebeurde niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Is ook qwerty. Bedoelde met mijn post dat PCM geen meerwaarde zou zijn voor mij aangezien het ook in qwerty is en ik niet vind dat ik het kan omzetten naar azerty. Ik gebruik gewoon keypad zoals een goede ouderwetse gsm :-)

En het probleem is blijbaar toch nog niet helemaal opgelost. Bij het intypen van een sms werkt alles normaal. Als ik een contactpersoon wil toevoegen, blijft het probleem bestaan. Ook voor een Taak kan ik enkel cijfers intikken. Heb die xt9-disable-cab er weer afgegooid maar dit keer helpt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de HTC Touch Cruise sinds gisteren ook binnen. Tot zover erg te spreken over dit apparaat. Nog lang niet alles uitgevonden, echter waar ik nu tegen aanloop is het MicroSD kaartje. Deze wordt niet herkend. Ik heb ergens gelezen dat een hard-reset een oplossing zou kunnen zijn, maar dit wil ik echter als allerlaatste mogelijkheid proberen. Iemand anders een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:51:
Ik heb de HTC Touch Cruise sinds gisteren ook binnen. Tot zover erg te spreken over dit apparaat. Nog lang niet alles uitgevonden, echter waar ik nu tegen aanloop is het MicroSD kaartje. Deze wordt niet herkend. Ik heb ergens gelezen dat een hard-reset een oplossing zou kunnen zijn, maar dit wil ik echter als allerlaatste mogelijkheid proberen. Iemand anders een idee?
Heb je 'm er wel goed ingedrukt, tot je een klik voelt? Dan moet 'ie te lezen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hefi
  • Laatst online: 01-09 13:59
Kenhas schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:47:
Is ook qwerty. Bedoelde met mijn post dat PCM geen meerwaarde zou zijn voor mij aangezien het ook in qwerty is en ik niet vind dat ik het kan omzetten naar azerty. Ik gebruik gewoon keypad zoals een goede ouderwetse gsm :-)

En het probleem is blijbaar toch nog niet helemaal opgelost. Bij het intypen van een sms werkt alles normaal. Als ik een contactpersoon wil toevoegen, blijft het probleem bestaan. Ook voor een Taak kan ik enkel cijfers intikken. Heb die xt9-disable-cab er weer afgegooid maar dit keer helpt het niet
Volgens mij kan je pcm wel in azerty zetten, gewoon franse layout selecteren. Ik heb er bij mij resco opstaan en deze staat in azerty en werkt met het woordenboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
TweakMarkster schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:44:
[...]

Bij mij ook! Leuke applicatie trouwens van de NOS. Trouwens ook aardig dat ze vermelden na het beëindigen van de sessie hoeveel kb's je verbruikt hebt. Is me alleen nog niet gelukt om de stream werkend te krijgen. Ik zou moeten kunnen klikken op een link naar de live stream van Roland Garros, maar er gebeurde niets.
Bij mij gebeurdt er ook niets en als je het via je PC doet valt er nergens op te klikken.
Verder valt me op dat ik een stukje mis ten opzichte van de PC-variant. nl. het keuzemenu aan de onderzijde. Hier staan o.a. downloads in.

Iemand de stream wel werkent of zou dit nog door de NOS geactiveerd moeten worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-08 15:56
Kenhas schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:47:

Had ik ook ongeveer 3 weken terug.
Kun je aangeven welke software of je de laatste tijd erop hebt gezet? Ik heb toen ook wat verwijderd en een aantal soft-rests gedaan en toen was het probleem verholpen. Ik weet zo gauw alleen niet meer welke software of het nou in zat, dus ik hoop aan de hand van jouw lijstje dan de schuldige kunnen te kunnen aanwijzen. :)

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg de roland garros stream ook niet werkend . wat bertreft betaling van streaming via de nos: moet ik daar extra kosten voor betalen , of valt dit binnen mijn surf en mail abbo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoorde gisteren een medewerker van de NOS op de radio zeggen dat dit jaar alles nog gratis is, ivm de testperiode. Vanaf 2009 moet er betaald gaan worden.
Je betaalt nu dus wel de data van de stream aan je provider als je geen flat-fee hebt afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Het lag dus aan die xt9-disable. Na een soft reset kan ik weer naar hartelust mijn proximus factuur de hoogte indrijven ;)
Wel jammer van die xt9-disable. Vind die xt9 serieus irritant :( Maar had hier (of op xda) gelezen van de register sleutel die veranderd moest worden. Hoewel ik vrees dat dat xt9-disable cab bestand eigenlijk gewoon hetzelfde deed.
Volgens mij kan je pcm wel in azerty zetten, gewoon franse layout selecteren
Bedankt. Staat op het testprogramma voor vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik heb er een nieuwe rom op gezet omdat mijn oude kuren had met ingesprekstoon als iemand mij probeerde te bellen. Deze rom is een stuk beter, maar ik zit met een ding. Bij al mijn vorige roms kon ik de TC aanzetten met knopje bovenin. Nu kan ik elke knop indrukken en dan springt ie aan, maar dat wil ik niet, want in de tas gaat hij dus aan met alle gevolgen van dien.

Weet iemand de instelling hiervan of is het iets heel simpels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Yzord schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:53:
Ik heb er een nieuwe rom op gezet omdat mijn oude kuren had met ingesprekstoon als iemand mij probeerde te bellen. Deze rom is een stuk beter, maar ik zit met een ding. Bij al mijn vorige roms kon ik de TC aanzetten met knopje bovenin. Nu kan ik elke knop indrukken en dan springt ie aan, maar dat wil ik niet, want in de tas gaat hij dus aan met alle gevolgen van dien.

Weet iemand de instelling hiervan of is het iets heel simpels?
Instellingen > Systeem > Toetsenblokkering > Alle knoppen vergrendelen behalve Aan/uit knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Hardstikke bedankt...!! Was dus toch iets heel simpels :( mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

okay,
ik zal niet de eerste zijn met dit probleem maar kon het na vele pagina's topic lezen niet vinden.
een linkje naar de post met oplossing zou ook al geweldig kunnen zijn.

probleem:
email op mijn TC, heb een vodafone abonnement. volgens mij ligt het hier aan. (zijn er andere oplossingen om niet iedere keer web-based mijn email te checken?)

en was nu winamp remote aan het uitvogelen. deze stream werkt ook niet volledig naar toeboren. andere mensen met hetzelfde probleem? of is dit stiekem ook hetzelfde probleem als met de email.

PS. voor de live messenger geldt hetzelfde, geen contact te krijgen.

PS2. heb van gmails imap tot eigen email servers geprobeerd met really really de goede instellingen..

thanks in advance!

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Instellingen > Verbindingen > Verbindingen > Geavanceerd > Netwerk selecteren > kies Vodafone GPRS > Bew.. > Proxyinstellingen > verwijder vinkje bij Dit netwerk gebuikt een proxyserver om verbinding te maken met het Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:35

mno

Weet iemand hoe het zit met de serienummers van de P3650? Zijn die uniek per toestel of kan één serienummer gelden voor meerdere toestellen (met verschillende IMEI's)?

Ik heb nml. na een 'reparatie' door Eurotwice een toestel teruggekregen met een ander IMEI-nummer maar hetzelfde serienummer (HT805GE283xx) als de door mij ingestuurde telefoon. Serie en IMEI-nummer staan op een sticker in het batterijvak.

Sorry voor de crosspost, heb deze vraag ook in het problemen topic geplaatst maar mogelijk zitten hier mensen zónder problemen die wel het antwoord weten.

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag mensen,

Ik ben sinds een 4-tal maanden ook een trotse bezitter van de HTC Touch Cruise en ben hier zeer blij mee. Dit forum heeft mij erg geholpen in de eerste instantie bij mij keuze voor nieuwe MDA evenals het tweaken ervan.

Ik heb echter sinds gisteren een probleem. Als ik bel of gebeld wordt dat valt tijdens het gesprek het geluid met regelmaat weg. De overkant kan mij nog steeds goed horen alleen ik de overkant niet. Bereik is perfect en het geluid doet het prima bij alle andere functies (Audioplayer, beltoon e.d.)

Ik heb al een soft reset gedaan wat niets heeft uitgehaald. Weet iemand hier wat dit kan zijn en wat een eventuele oplossing kan zijn?

Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

Kan je ze wel horen tijdens het gesprek als je de handsfree speaker aan zet? Als dat het geval is zal het kleine speakertje wel kapot zijn. Schrale troost... je bent niet de enige.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanatoss schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:38:
Kan je ze wel horen tijdens het gesprek als je de handsfree speaker aan zet? Als dat het geval is zal het kleine speakertje wel kapot zijn. Schrale troost... je bent niet de enige.
Net getest. Met handsfree hetzelfde probleem...

Heb net even gekeken op het probleem topic...

Help me out please; nu even bellen met het nummer wat je gepost hebt en de lijst updaten met serienummer en leverdatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Heb je ook gekeken of je niet toevallig de volume van je speaker laag hebt staan? [/long-shot mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:59:
Heb je ook gekeken of je niet toevallig de volume van je speaker laag hebt staan? [/long-shot mode]
Nope, volume staat goed.. Heb dit nog ff uitvoerig gechecked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:51:
Heb je ook geprobeerd of het te lezen valt op de comp?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Dit is toch ook niet meer normaal he. Ik heb mijn toestel dus 3 weken terug opgestuurd naar het service center in Belgie (Euro-twice). Na 3 weken is hij weer terug. Ik zet hem vandaag aan, en kom er achter dat mijn problemen inderdaad verholpen waren. MAAR:

Ik kreeg er wel 3 nieuwe problemen voor terug:
- draaiwieltje is defect
- links/rechts toetsen (zelfde draaiwieltje) deden het ook niet, boven/onder wel.
- Nagenoeg geen ontvangst van mijn netwerk (telfort, dus kpn... normaliter goed ontvangst op die locatie). Waarschijnlijk hebben ze de interne antenne niet (goed) bevestigd, want ik kreeg nagenoeg geen ontvangst.

Lekker kut dus, mag direct weer terug... wordt morgen weer opgehaald door die euro-twice lui. Weer 3 weken wachten minimaal...eikels!

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net met de headset op een gesprek gevoerd zonder problemen.. Weer geprobeerd gewoon te bellen en normaal en handsfree doet hij het nu ineens wel weer :S

Ik snap hier niets van?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om de jog wheel functie binnen TomTom aan te passen?
Standaard regel je er het volume mee, maar ik wil dat het jog wheel gebruikt wordt voor het bladeren door bijv. nuttige plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:31

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik ben van plan een HTC Cruise te kopen, nou koop ik hem 2de hands van iemand, die heeft geen bon, hij zei dat het via het serial nummer garantie heb. Ik heb wat geprobeert te zoeken, maar ik kan er niets over vinden.... kunnen jullie dit bevestigen voordat ik een miskoop bega?

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Pagina: 1 2 ... 17 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen of welke voorraad een leverancier heeft, hoort hier niet.

Blijkbaar is het voor dit topic nodig om het volgende speciaal onder de aandacht te brengen. Als je je HTC wil verkopen, plaats deze dan op http://tweakers.net/aanbod. Als je hem in dit topic plaatst, zal je bericht worden aangepast.