Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722

Pinobigbird schreef op zondag 10 mei 2009 @ 00:25:
De vorige eigenaar heeft waarschijnlijk ook de gratis stadskaart gedownload, en heeft toen gekozen voor Arnhem. De device-id is door de website van TomTom gekoppeld aan de stadskaart van Arnhem. Als je nu dus de gratis stadskaart wilt downloaden, kan je alleen nog kiezen voor Arnhem, precies zoals het hoort.
Ja dat lijkt logisch maar is het dat ook? Ik heb al eerder devices gehad met TT ingebouwd die van de andere kant van het land kwamen. Ik mag er vanuitgaan die die vorige eigenaars ook zo'n map van hun omgeving gedownload hebben. Al was het alleen maar om te testen. Op die devices kon ik gewoon de map van deze stad en omgeving downloaden na aankoop.
Ik geloof niet dat TT een ID in het ROM flashed. Want ook na een hardreset en een nieuwe installatie blijf hij op Arnhem staan.

Overigens zijn er wel manieren om er vanaf te komen.Die TT staat nl. in het EXTROM.

I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:18

Pinobigbird

doesn't share food!

Anoniem: 119722 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 10:38:
[...]

Ja dat lijkt logisch maar is het dat ook? Ik heb al eerder devices gehad met TT ingebouwd die van de andere kant van het land kwamen. Ik mag er vanuitgaan die die vorige eigenaars ook zo'n map van hun omgeving gedownload hebben. Al was het alleen maar om te testen. Op die devices kon ik gewoon de map van deze stad en omgeving downloaden na aankoop.
Ik geloof niet dat TT een ID in het ROM flashed. Want ook na een hardreset en een nieuwe installatie blijf hij op Arnhem staan.

Overigens zijn er wel manieren om er vanaf te komen.Die TT staat nl. in het EXTROM.

I
De Touch Cruise heeft geen extended rom. De device-id wordt dan ook nergens opgeslagen op je toestel, maar berekend op basis van andere vaste apparaatgegevens. Welke gegevens dat precies zijn weet ik niet, maar een romflash heeft geen invloed op die gegevens, net zoals de imei-code niet veranderd. Na een romflash blijft je device-id dan ook onveranderd. (Op oude toestellen gebeurde dit nog wel eens, maar niet op de Touch Cruise).

Als je dus een nieuwe rom op je Cruise zet en vervolgens TomTom navigator installeert, zal je dezelfde device-id krijgen. Dat is ook handig, want als je straks een kaart gaat kopen voor je Cruise dan wordt dit gekoppeld aan je device-id. Als je later een nieuwe stock of custom rom flasht dan hoef je niet opniew de kaart aan te schaffen.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Pinobigbird schreef op zondag 10 mei 2009 @ 11:06:
[...]
De Touch Cruise heeft geen extended rom.
Helaas. M;n Diamond ook niet
De device-id wordt dan ook nergens opgeslagen op je toestel, maar berekend op basis van andere vaste apparaatgegevens. Welke gegevens dat precies zijn weet ik niet, maar een romflash heeft geen invloed op die gegevens, net zoals de imei-code niet veranderd. Na een romflash blijft je device-id dan ook onveranderd. (Op oude toestellen gebeurde dit nog wel eens, maar niet op de Touch Cruise).
Een IMEI-code kan wel degelijk veranderd worden. Zie google.

Over die Apparaatgegevens en deviceID:
Na wat onderzoek blijkt:
Alle gegevens die TT nodig heeft bevinden zich in de link die gegenereert wordt als je zo'n gratis kaart wilt downloaden. Uiteraard is alles achter "http://htc-citymaps.com" gecodeerd. Op het device zelf staat niets. Nu heb ik nog een paar devices met TT ingebouwd Daar kan ik wel een Rotterdam map downloaden Die werkt uiteraard niet.Omdat ze een andere productcode heeft,
De daarop (op dat andere device) gegenereerde link werkt wel, maar de gedownloade Rotterdam kaart moet geaktiveerd worden. En een productcode daarvoor heb ik niet. Alleen die voor Arnhem, helaas.
Als je dus een nieuwe rom op je Cruise zet en vervolgens TomTom navigator installeert, zal je dezelfde device-id krijgen. Dat is ook handig, want als je straks een kaart gaat kopen voor je Cruise dan wordt dit gekoppeld aan je device-id. Als je later een nieuwe stock of custom rom flasht dan hoef je niet opniew de kaart aan te schaffen.
Er zit ook een schaduwzijde aan. Het bemoeilijkt een evt. doorverkoop.want wat heeft iemand in Groningen aan een kaart van Arnhem?:)
Het is niet zo'n ramp, maar toch!
Interessant om dit even uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 02-06 23:23
Mijn HTC Touch Cruise wilt opeens niet meer opladen. De telefoon is tijdens het gebruiken van TomTom uitgevallen terwijl hij in de auto was aangesloten. Ik dacht dan ook dat hij gewoon aan het opladen was. Maar dat bleek dus niet het geval, ik kreeg hem ook niet meer goed op dat moment. Eenmaal thuisgekomen dacht ik hem gewoon even op de netstroom aan te sluiten, ook dit werkt niet meer.

Opladen via de computer met een USB kabel werkt ook niet.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Telefoon in Maart 2008 aangeschaft (nieuw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-06 12:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik zit er na veel wikken en wegen sterk over te denken om binnenkort de touch cruise II te bestellen. Zijn er nog handige accessoires aan te bevelen?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-05 08:06

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Damocles.NL schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 21:58:
Mijn HTC Touch Cruise wilt opeens niet meer opladen. De telefoon is tijdens het gebruiken van TomTom uitgevallen terwijl hij in de auto was aangesloten. Ik dacht dan ook dat hij gewoon aan het opladen was. Maar dat bleek dus niet het geval, ik kreeg hem ook niet meer goed op dat moment. Eenmaal thuisgekomen dacht ik hem gewoon even op de netstroom aan te sluiten, ook dit werkt niet meer.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Telefoon in Maart 2008 aangeschaft (nieuw).
Ik heb dit probleem ook gehad, hard reset gedaan maar dat hielp niet, helpdesk gebeld van smartphoneshop.nl waar ik hem gekocht had en had hem opgestuurd, omdat hij minder als 4 weken oud was kreeg ik volgens de Nederlandse wet een nieuwe telefoon en deze heb ik ook gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:10
Ik heb sinds een jaar de cruise en ik ben er zeer tevreden over. Laatst heb ik de telefoon een harde reset gegeven (vond hem niet meer lekker lopen), en sindsdien heb ik het probleem dat ik geen enkele versie van TomTom meer geinstalleerd krijg, iedere keer wanneer ik de .cab op de telefoon zet en installeer krijg ik de melding dat de installatie mislukt is.

Ook heeft TomTom zich niet automatisch geinstalleerd bij de harde reset (normaal krijg je de demo versie dan). Weet iemand wat dit probleem kan zijn?

Google Maps doet het wel goed, maar ik wil de functies van Tomtom gebruiken.

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-06 08:54
Damocles.NL schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 21:58:

Wat je kan proberen is kijken in de usb poort, kijken of er geen pinntetjes scheef zitten. Als je de metalen pennetjes voorzichtig iets naar voren plaatst, laad 'ie dan wel gewoon op?
ThaStealth schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:10:
Ik heb sinds een jaar de cruise en ik ben er zeer tevreden over. Laatst heb ik de telefoon een harde reset gegeven (vond hem niet meer lekker lopen), en sindsdien heb ik het probleem dat ik geen enkele versie van TomTom meer geinstalleerd krijg, iedere keer wanneer ik de .cab op de telefoon zet en installeer krijg ik de melding dat de installatie mislukt is.

Ook heeft TomTom zich niet automatisch geinstalleerd bij de harde reset (normaal krijg je de demo versie dan). Weet iemand wat dit probleem kan zijn?

Je kreeg bij de aanschaf de TomTom trial op een cd. Wilt deze ook niet installeren?
En tomtom 7?
CAP-Team schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 13:48:
Ik zit er na veel wikken en wegen sterk over te denken om binnenkort de touch cruise II te bestellen. Zijn er nog handige accessoires aan te bevelen?
Het enige wat ik bij dit toestel kan bedenken is een goede geheugenkaart. Je krijgt de autolader + custom zwanenhals er standaard bij, maar de 1GB kaart die je meegelevert krijgt is natuurlijk te weinig... :)
Misschien kun je ook een nieuwe (extra) screenprotector kopen, die van Brando zijn beter dan de standaard bijgeleverde (vooral als je kijkt naar de vingerafdrukken)...

Verder krijg je er ook standaard een pouch (suede tasje) bij, dus daar hoef je ook niks voor te kopen. Accessoires zijn puur persoonlijk. Wat mis je er bij? Het toestel is namelijk gewoon gebruiksklaar wanneer je 'm uit de doos haalt. :)

[ Voor 50% gewijzigd door brrrt op 14-05-2009 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ThaStealth schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:10:

Installeren vanaf je CD. Dat is een .exe installer. Dat is geen demo versie. Demo's van TT bestaan nl. niet.
TOMTOM wordt na een hardreset niet geinstalleerd vanwege het ontbreken van een EXTROM.Daarvoor is die CD.

Overigens kan laden via USB uit of ingeschakelt worden. Dat is een standaard optie, "instellingen","systeem","batterIJ", "do NOT charge the battery when device is connected to the PC"
Als dat hokje aangevinkt is laad ie niet via USB.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 15-05-2009 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 02-06 23:23
Nou, gisterochtend Eurotwice maar ingeschakeld. Ze wisten me te vertellen dat je gewoon via de website kon registeren en als je dat voor 14:00 zou doen ze de volgende dag langskomen.

Dus ik keurig alles gedaan, papieren geprint en dergelijke. Maar er stond niet echt een bevestiging bij. Ook niks in me e-mail ontvangen. Dus ik belde ze vanmorgen, tussen 09:00 en 18:00 zouden ze komen. Maar is het niet vreemd dat ik helemaal geen bevestiging krijg? Er staat ook nergens dat ze tussen die tijd komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192060

Damocles.NL schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:52:
Nou, gisterochtend Eurotwice maar ingeschakeld. Ze wisten me te vertellen dat je gewoon via de website kon registeren en als je dat voor 14:00 zou doen ze de volgende dag langskomen.

Dus ik keurig alles gedaan, papieren geprint en dergelijke. Maar er stond niet echt een bevestiging bij. Ook niks in me e-mail ontvangen. Dus ik belde ze vanmorgen, tussen 09:00 en 18:00 zouden ze komen. Maar is het niet vreemd dat ik helemaal geen bevestiging krijg? Er staat ook nergens dat ze tussen die tijd komen..
Heb via HTC mijn toestel aangemeld voor reparatie en zouden vandaag langskomen maar helaas er is niemand geweest om het toestel op te halen. Wat men mij wel vertelden bij HTC dat ze een nieuwe vervoerder hebben en dat dat gisteren in werking is getreden nu ik het is niet veel verbeterd helaas morgen maar weer bellen met HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Sinds gisteren ook 'n Touch Cruise II :)
Nog wel ff wennen zo'n touchscreen.

[ Voor 162% gewijzigd door CAP-Team op 30-05-2009 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

hmmmm, toestel reageert niet meer op de touch-screen... niet bijzonders mee gedaan.

Kan dus niet het wachtwoord invullen, en kom niet meer in toestel. Nu wil ik een hard reset doen, maar dat lukt niet.

Ik druk het sataliet icoon en het explorer icoon in, en steek stylus in reset gaatje. Stylus los laten en wachten, toestel start normaal op.
Althans normaal, hij zegt dat er verschillende wachtwoorden zijn ingetoetst, en dat ik a1b2c3 moet invullen om verder te kunnen. Maar zonder werkend touch-screen gaat dat niet lukken.

iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:25

timovd

Voorsprong door techniek

Je moet ook nog op de IE button drukken. Dus niet alleen op de satelliet.

Edit: sorry ehuurman. niet goed gelezen ;)

[ Voor 23% gewijzigd door timovd op 07-06-2009 23:33 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
timovd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 18:22:
Je moet ook nog op de IE button drukken. Dus niet alleen op de satelliet.
Zerveza schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 17:24:
Ik druk het sataliet icoon en het explorer icoon in, en steek stylus in reset gaatje.
8)7

Houd je die 2 toetsen wel lang genoeg én tegelijkertijd ingedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

ehuurman schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 19:13:
[...]

[...]

8)7

Houd je die 2 toetsen wel lang genoeg én tegelijkertijd ingedrukt?
Ik houdt ze in tot de boel is opgestart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Voor een hard reset werkt voor mij altijd de versie die in de OP staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Misschien stomme vraag, maar ik heb bij m'n phone ook een screenprotector besteld van Brando. Nu was ik wat snel bij het willen opplakken van dit stukje plastic, ik had de beide delen al van elkaar afgehaald. Er zit een wat dikker stukje bij (dat niet plakt) en een heel dun stukje plastic dat wel plakt. Op beide stukjes zat een stickertje van remove before and after applying.

Deze twee stickertjes zijn dus niet netjes losgekomen van de stukjes plastic en het ziet er ook niet naar uit dat dit wel kan gaan gebeuren. :(

Doe ik nu iets fout of bestaat dit dikkere stukje plastic ook uit twee delen? Ik heb wel geprobeerd of ik hier een nagel tussen kon krijgen maar volgens mij is het toch echt maar een stukje plastic.

Ik heb nu dus de standaard HTC screen protector in gebruik maar deze begint in een hoekje al los te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Aan beide kanten van de screenprotector zit een beschermlaag. Onder sticker 1 zit de plaklaag van je nieuwe screenprotector. Sticker 2 is de beschermlaag van de bovenkant van de screenprotector. Die fout heb ik eerder gemaakt, zie mijn review op een veripart screenprotector van de Touch Cruise:
Omdat ik een kras had gemaakt bij de standaard bijgeleverde screenprotector, heb ik gekozen voor de Veripart screenprotector voor m'n HTC Touch Cruise.

Ik heb de protector gelijk de volgende dag rond de lunch op mijn werk ontvangen, zodat ik na de lunch gelijk ging plakken.
Op de verpakking staat een redelijk duidelijke beschrijving, die je ook aandachtig moet lezen. Dit had ik echter niet gedaan.
Let op dat de protector 2 zijden heeft, waarvan een de plaklaag heeft. De plaklaag zit onder beschermsticker 1 (!!). Met de laatste stap, de waslaag eraf poetsen, heb ik dus geprobeerd de plaklaag weg te poetsen en heb ik de plaklaag beschadigd. Dat wordt een nieuwe bestellen dus.
Ik heb die avond (om 20:30 uur) een nieuwe besteld, en deze kwam op zaterdag ook netjes rond de middag aan. Toen ging het op plakken wel goed:

Je moet (na het op poetsen) beginnen met de beschermsticker 1 eraf te halen. Dit kan je het best doen door deze eerst onderaan het scherm te plakken, en de rest van de beschermsticker er af te laten rollen, door lichtjes naar boven te duwen. Je trekt de beschermlaag er dus niet echt af, maar het rolt er gelijdelijk af omdat je op de protector duwt. Zo voorkom je dat er vuil of lucht onder de protector komt wanneer je hem erop doet. Dit gaat dan ook prima.

Dan kan je het 2e stickertje eraf halen en de waslaag eraf poetsen.

Als je eenmaal door hebt dat onder sticker 1 de plaklaag zit (onder sticker 2 was het statisch, dus dat plakte ook, vandaar), gaat het opbrengen zeer makkelijk.

De screenprotector zit er nu op, en ik vind het een grote vooruitgang op de standaard protector. Er zit alleen een uitsnede voor de luidspreker, en over de frontcamera zit de protector. Dit voorkomt dat daar allemaal stof gaat zitten.
Het scherm blijft met protector zeer helder, en het trekt minder vingerafdrukken en krassen aan dan de standaard meegeleverde.

Ik ben er zeer content mee, en ik denk dat iedereen dit ook zal hebben.
;) :P

Maar op de Brando screenprotector zat wel een duidelijke beschrijving.

[ Voor 84% gewijzigd door brrrt op 08-06-2009 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snader2
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-06 18:52
Ik heb sinds een paar dagen een probleem. Mijn Htc Touch Cruise wil constant gprs gebruiken. Nu heb ik altijd NoData erop staan maar zelf die houdt het niet tegen. Hier springt hij weer op GPRS enabled. Heb het al 2x teruggezet maar hij blijft verbinding maken. Hier had ik eerst nooit last van. Nu heb ik deze week wel in mijn gprs instellingen zitten kijken maar niks veranderd zover ik weet. Staat hier dan ergens een instelling verkeerd?
Ik heb de originele 6.1 ROM van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Ik heb nu de 3lit3 VI full rom , maar die heeft wat rare trekjes (bv. hij geeft agenda items die vandaag plaats vinden aan onder 'tomorrow') en blijft wel eens hangen zodat een reset noodzakelijk is.

Welke ROM draait iedereen hier echt naar tevredenheid?

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Laatst online: 13-06 20:42

J-P

Syntax erro....

jbr schreef op zondag 14 juni 2009 @ 01:37:
Ik heb nu de 3lit3 full rom , maar die heeft wat rare trekjes (bv. hij geeft agenda items die vandaag plaats vinden aan onder 'tomorrow') en blijft wel eens hangen zodat een reset noodzakelijk is.

Welke ROM draait iedereen hier echt naar tevredenheid?
Ik draai de 3LIT3 VI Naked ROM naar volle tevredenheid. Ik pak altijd de lite of naked ROMs omdat je dan zelf tenminste kan bepalen wat er op je telefoon komt te staan.
De ROMs van swtos heb ik ook altijd erg goed gevonden.

Succes

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr

jbr

Right back @ ya

Grappig, vrijwel meteen na mijn post zag ik dat de nieuwe ROM van 3LIT3 uit was:
[June 13, '09][WWE] 3LIT3 VII Suite
Misschien eens proberen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Ik gebruik al driekwart jaar de M-Amine Full NL rom. Deze werkt perfect, is helemaal niks op aan te merken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dartelaar1
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09-2022
Ik ben al ruim een jaar tot alle tevredenheid in het bezit van een HTC Polaris maar heb nu toch wel een vreemd probleem:

Via instellingen en dan de optie knoppen kan je programma's toewijzen aan hardwareknoppen, als je alles standaard laat dan heb je de volgende indeling:

knop 1 TomTom Navigator
knop 2 Internet Explorer
knop 3 Camera
knop 4 (Heb ik gewijzigd)
knop 4 Opnemen

Nu verandert knop 3 steeds in "Vandaag" en moet ik dit steeds veranderen in "Camera" en na een tijdje of een restart staat ie standaard weer op "Vandaag"

Waarschijnlijk zijn deze knoppen benoemd in het register.
Is er iemand die mij kan zeggen waar ik dat in het register kan terugzetten zodat de standaardfunctie weer wordt toegewezen aan "camera"
Ik kan natuurlijk een "Hard reset" doen maar dat vind ik na een jaar in gebruik niet echt handig.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr

jbr

Right back @ ya

Ik vermoed dat je extra software hebt geinstalleerd die deze hardware knop steeds een andere functie geeft. Misschien kun je dat eens nagaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dartelaar1
Ik kan zo een twee drie niet bedenken welke software ik zou moeten hebben geïnstalleerd wat dit zou veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik heb vorige week de officiele 6.1 Rom gezet op mijn cruise. Maar gisteren was ineens de RSS reader corrupted, na een week gewoon gewerkt te hebben. Is dit vaker voorkomend probleem? En kan ik ergens de bijgeleverde *.cab binnen halen/installeren? Zou een beetje raar zijn als ik de hele Rom nogmaals zou moeten installeren.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

dartelaar1 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 13:28:
Ik kan zo een twee drie niet bedenken welke software ik zou moeten hebben geïnstalleerd wat dit zou veroorzaken.
Heb je een custom ROM draaien? Als die namelijk van bijvoorbeeld een Diamond afkomstig is dan kan het zijn dat de ROM de toetsen iets anders interpreteert.
In dat geval zou ik in het desbetreffende topic zoeken naar mensen die hetzelfde probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dartelaar1
Ik heb geen custom rom (wat dat ook wezen mag) maar gewoon de originele, het heeft altijd gewoon gewerkt. Maar laatst kwam ik er achter omdat ik een foto ergens van wilde nemen en de knop dus niet meer werkte.
Om het weer werkend te krijgen zit er niet anders op dat een "harde reset" te doen maar daar zie ik een beetje tegen op of een snelkoppeling in het "Vandaag menu" en dat laatste heb ik maar gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

M'n cruise lijkt nog steeds volledig van de wap te zijn. Hard reset lukt met geen enkele mogelijkheid.. hij start wel door, tot ik de melding krijg dat ik a1b2c3 moet invullen om verder te kunnen.
Als ik op de "ophangen" knop druk komt er een numeriek key pad in beeld, waarvan de 5 ingedrukt lijk. Ik kan wel naar andere knoppen gaan door met vinger over touch-screen te gaan. Dus die werkt wel. maar knoppen worden niet ingedruk.

Wat nu als ik accu er af houdt, loopt er dan een interne batterij leeg die na een dag of 3 ook op is? Zodat de volgende boot resulteert in een nieuwe installatie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271048

Is de HTC Touch Cruise sneller dan de HTC Touch? Wil namelijk overstappen... Iemand misschien andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Anoniem: 271048 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 12:33:
Is de HTC Touch Cruise sneller dan de HTC Touch? Wil namelijk overstappen... Iemand misschien andere tips?
Ja, kijk maar naar de systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:21
Ik heb al 1.5 jaar een Touch cruise en gebruik heel af en toe het alarm als wekker.
Meestal gaat dit goed, echter vannochtend ging mijn wekker pas om 8.38 af terwij ik hem om 7.40 had gezet.
Nu is het zo dat ik de telefoon altijd met de knop bovenop op standby zet, wanneer ik hem dan weer uit standby haal zie ik de klok naar de goede tijd springen. Ik ging er vanuit dat dit alleen cosmetisch is en dat de interne klok gewoon goed doorloopt. Het lijkt er echter op dat het alarm gekoppeld is aan de klok, die dus niet goed doorloopt als de telefoon op standby staat. Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thy... schreef op maandag 29 juni 2009 @ 11:21:
Ik heb al 1.5 jaar een Touch cruise en gebruik heel af en toe het alarm als wekker.
Meestal gaat dit goed, echter vannochtend ging mijn wekker pas om 8.38 af terwij ik hem om 7.40 had gezet.
Nu is het zo dat ik de telefoon altijd met de knop bovenop op standby zet, wanneer ik hem dan weer uit standby haal zie ik de klok naar de goede tijd springen. Ik ging er vanuit dat dit alleen cosmetisch is en dat de interne klok gewoon goed doorloopt. Het lijkt er echter op dat het alarm gekoppeld is aan de klok, die dus niet goed doorloopt als de telefoon op standby staat. Is hier een oplossing voor?
Als die Cruise uit de stand-by komt moet ie gewoon de tijd aangeven, de juiste tijd en niet op de juiste tijd springen. Dat betekent nl. dat die klok niet gelijk loopt of gestopt is, om de een of andere reden. Heb je een standaard of custom rom erop? Een soortgelijk probleem vind je hier in Weird Clock problems

Volgens die thread schijnt de kaiser ook hetzelfde probleem te hebben, link Probeer eens een hardreset en/of zet de org. ROM terug als je een custom gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RgR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-06 21:42

RgR

Het niet wakker worden voor een ingesteld alarm blijkt een vaker voorkomend probleem te zijn bij WM. Zelf heb ik het ook een paar keer gehad, héél irritant, maar probeer eens het programma G-alarm. Het vraagt bij installatie of hij ook de 'windows alarm bug' op moet lossen door wat registerwaarden aan te passen. Sindsdien nooit meer verslapen!
Windows alarm bug

Windows Mobile has on some devices a strange behaviour: Although an alarm is successfully added to the WM notification queue (it's like a scheduler) it doesn't go off.

Searching the web gave me following information:
At midnight WM rebuilds the notification queue, therefore it wakes up for about 15 seconds. If the notification queue is too big or the device too slow WM goes to sleep again before it could finish building the queue for the next day.

If you force WM too stay awake for a longer time, it should successfully build the queue on at least more devices.

If you start G-Alarm and it complains about the Windows alarm bug, you've got the default WM settings (15 seconds WakeUpTime). If you press "Yes" G-Alarm changes it to 120 seconds which should be enough.

[ Voor 5% gewijzigd door RgR op 01-07-2009 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jbr schreef op zondag 14 juni 2009 @ 19:06:
Grappig, vrijwel meteen na mijn post zag ik dat de nieuwe ROM van 3LIT3 uit was:
[June 13, '09][WWE] 3LIT3 VII Suite
Misschien eens proberen dan...
Ik gebruik inmiddels de 3LIT3 VIII CLEAN . Ik heb ook de LITE en de NAKED geprobeerd. Alleeen de NLD versies.
Maar ik ondervond nogal wat problemen, bugs. Mogelijke oorzak de vertaling. Heb ik wel meer gezien. De LITE heeft daarbij een hele vreemde taskbar. Tenminste als je erop klikt.
Het scrollen is ook beroerd. teksten worden soms in opties overlapt.
http://nl.tinypic.com/r/1zq7m9t/5

Nog eens over nadenken wat ik wil gaan doen. waarschijnlijk zitten de problemen niet in de WWE versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-06 09:57
Afgelopen week werd m'n cruise (de oude, niet de second gen) langzamer en langzamer.
Tijd voor een harde reset dus. Volledig opnieuw geinstalleerd en hij werkt weer perfect!

Totdat ik afgelopen weekend een foto'tje wilde maken.
Het zoekscherm blijft zwart, en als ik wil afdrukken, dan komt wel het richt-symbool in het scherm, het stelt scherp en daarna maakt ie een foto die hij dan ook nog weergeeft!!

Ik heb daarna ook nog de photo-quality.cab geïnstalleerd, maar het euvel blijft bestaan. Iemand een idee? Vooral omdat het een verse installatie is, vind ik het erg raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:25

timovd

Voorsprong door techniek

Welke radio ROM heb je?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
ROM versie: 3.13.404.0 NLD
ROM datum: 08/24/08
Radioversie: 1.59.42.15
Protocolversie: 25.85.30.07H

Aparte is, dat hij net opnieuw is geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb afgelopen week 3LIT3VIII CLEAN (NL) erop gezet, prima!

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 08-07-2009 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Anoniem: 119722 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:34:
Ik heb afgelopen week 3LIT3VIII CLEAN (NL) erop gezet, prima!
Is dat een reply op mijn vraag? Zo nee, mijn excuus voor het vragen ;) Bevalt ie wel? Ik had effe gegoogled, ziet er goed uit!

Iemand een idee voor mijn bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RgR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-06 21:42

RgR

Op het xda-developers forum zijn ze een fundraise gestart om een volledig werkende port te laten maken van Android voor onze Touch Cruise. Android is al te booten op de Cruise (inclusief spraak, dataverbinding en Google-sync/market), maar de ontwikkeling stond de laatste tijd een beetje stil omdat alle developpers overgestapt lijken te zijn op nieuwere devices. Met de fundraise worden die developers 'omgekocht' om ook GPS, bluetooth, wifi en camera aan de praat te krijgen... Doen jullie mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Weet iemand of je deze oortjes ook voor de htc hebt met usb aansluiting dit lijkt me wel handig i.v.m. de uitrekbare kabel nu vallen de oortjes altijd uit als ik te veel beweeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Heb nu 3LIT3VIII CLEAN (NL) erop staan alleen op home screen is helemaal rechts boven dat icoontje weg dat je kan zien welke programma's nu aan staan en aan het draaien zijn :S

Full erop gezet en nu werkt het wel raar :S

[ Voor 13% gewijzigd door Dw1-nl op 11-07-2009 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dw1-nl schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 17:41:
Heb nu 3LIT3VIII CLEAN (NL) erop staan alleen op home screen is helemaal rechts boven dat icoontje weg dat je kan zien welke programma's nu aan staan en aan het draaien zijn :S

Full erop gezet en nu werkt het wel raar :S
Je bedoeld het icoontje van de taskmanager? In de CLEAN versie zit geen taskmanager. Vandaar dat je ook geen icoontje heb. Die moet je apart installeren.

Ik heb ze, behalve de FULL er allemaal opgehad en die Clean beviel me het beste. Het is dat die NAKED een "beep" van 2 sec. veroorzaakte bij het oproepen van de bel history anders had ik de erop laten staan. Vanwege het vrije geheugen.

Ik vond in de andere versies de ixcoontjes in de taskbar vreemd werken. Waar je ook tapt je krijg een window plus de functie van die icon van de taskbar die je wilde hebben, bijv. batterijstatus.Vond ik een beetje vreemd werken.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 13-07-2009 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Anoniem: 119722 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:04:
[...]

Je bedoeld het icoontje van de taskmanager? In de CLEAN versie zit geen taskmanager. Vandaar dat je ook geen icoontje heb. Die moet je apart installeren.

Ik heb ze, behalve de FULL er allemaal opgehad en die Clean beviel me het beste. Het is dat die NAKED een "beep" van 2 sec. veroorzaakte bij het oproepen van de bel history anders had ik de erop laten staan. Vanwege het vrije geheugen.

Ik vond in de andere versies de ixcoontjes in de taskbar vreemd werken. Waar je ook tapt je krijg een window plus de functie van die icon van de taskbar die je wilde hebben, bijv. batterijstatus.Vond ik een beetje vreemd werken.
Ja dat is wel handig vind ik juist ook alle meldingen meteen onder elkaar, inderdaad even wennen maar ben er blij mee hij is veel beter als M-Amine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
dnhelle schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:09:
[...]

ROM versie: 3.13.404.0 NLD
ROM datum: 08/24/08

Aparte is, dat hij net opnieuw is geinstalleerd?
No one? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb je probleem nog eens nagelezen. Maar nee. Ik heb eigenlijk geen oplossing. Je hebt een gewone ROM erop.Maar op XDA vond ik wel users met hetzelfde probleem. Eentje moest hem laten repararen, link En een ander kwam met een andere oplossing, link Misschien lost het jouw probleem ook op?

Of als bovenstaand niet helpt probeer dan eens radio versie 1.59.46.12 .

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 14-07-2009 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Anoniem: 119722 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:03:
[...]
....
Of als bovenstaand niet helpt probeer dan eens radio versie 1.59.46.12 .
Hoe zet je er een andere Radio op? Het betand waar je naar verwijst is een *.nbh - bestand. Hoe instaleer je deze?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:21
Bedankt voor de tips over mijn klokprobleem, helaas kan ik het nog even niet testen omdat mijn beeldscherm gebroken is, heb er waarschijnlijk te hard op geleund toen hij in m'n broek zat.
Ik denk dat ik hem bij Spark electronics laat repareren voor € 71,- Of iemand moet weten waar ik goedkoper een nieuw Touch Cruise beeldscherm (alleen LCD, zonder aanraakdeel) kan vinden. Erin zetten lukt me zelf ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-06 23:26

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ik heb geen oplossing gevonden voor het onderstaande probleem:
Sinds ik m'n Touch laat synchroniseren met de echange server van m'n werk, vallen m'n favorieten contacten (home-scherm) weg, is dit een bekend probleem? En hoe kan ik dit oplossen? Want als ik ze opnieuw toevoeg en ik ga van de ene tab naar de ander (favorieten persoenen --> weer) vallen deze weg!

Als ik de optie uitzet om m'n contacten te synchroniseren, verdwijnen al m'n contacten!

Afbeeldingslocatie: http://xs541.xs.to/xs541/09293/nofavo813.jpg

edit--
Nu werkt ie plots wel, zelfde handelingen uitgevoerd 7(8)7

[ Voor 6% gewijzigd door XTREEMRaGE op 30-07-2009 22:01 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297567

Ik heb rare probleem met de volume van de beltoon. Bij het kiezen van een beltoon kan ik het laten afspelen dan is de volume normaal (laagste stand).

Maar bij inkomende oproep gaat het heel hard af. Terwijl de volume op de laagste nivo staat.
Heeft iemand ervaring en oplossing???

Beltoon reageert dus niet op de volume instelling van de tel. Maar wat ik wel raar vind is dat de sms/herrinnering en alle andere tonen wel reageren op de volume instelling.

Graag reactie. Ik vind het heel erg irritant.....

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 297567 op 17-07-2009 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GG---77 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 08:52:
[...]

Hoe zet je er een andere Radio op? Het betand waar je naar verwijst is een *.nbh - bestand. Hoe instaleer je deze?
Met een RUU

@tmf
Beltoon reageert dus niet op de volume instelling van de tel. Maar wat ik wel raar vind is dat de sms/herrinnering en alle andere tonen wel reageren op de volume instelling.
Volume van SMS en herinnerigen hebben niets te maken met die beltoon.Het voulme daarvan wordt (apart) geregeld door het systeem volume en niet door het volume van de bel(oproep) toon a.k.a "ringtone"
al eens een hardreset geprobeerd? Lost doorgaans alles op.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 18-07-2009 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285499

Is I-Mode en/of WAP uit te schakelen op de touch cruise?
Ik heb Surf&Mail van KPN, maar krijg toch nog steeds een rekening van I-Mode / WAP gebruik??? 8)7
Heeft iemand de juiste instellingen voor Surf & Mail van KPN??

Alvast bedankt.
Hans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Anoniem: 285499 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 15:30:
Is I-Mode en/of WAP uit te schakelen op de touch cruise?
Ik heb Surf&Mail van KPN, maar krijg toch nog steeds een rekening van I-Mode / WAP gebruik??? 8)7
Heeft iemand de juiste instellingen voor Surf & Mail van KPN??

Alvast bedankt.
Hans.
Uitschakelen van gegevensverbindingen kan met Modaco Nodata (zie OP).
Instellingen van KPN kan je op de website van KPN vinden: http://qelp.kpn.com/HTC/T4242-Touch-Cruise-II/Internet/

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pinobigbird schreef op zondag 19 juli 2009 @ 15:38:
[...]

Uitschakelen van gegevensverbindingen kan met Modaco Nodata (zie OP).
Instellingen van KPN kan je op de website van KPN vinden: http://qelp.kpn.com/HTC/T4242-Touch-Cruise-II/Internet/
Met de instelling van de kpn site (cruiseII), krijg ik de melding 'Kan geen verbinding maken met de huidige verbindingsinstellingen.
Ik heb bij verbindingen KPN-GPRS en Mobiele Startsite. Voeg ik een verbinding toe aan KPN GPRS dan werkt internet wel, maar dan gaat het volgens mij via I-Mode/WAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285499 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:10:
[...]

Met de instelling van de kpn site (cruiseII), krijg ik de melding 'Kan geen verbinding maken met de huidige verbindingsinstellingen.
Ik heb bij verbindingen KPN-GPRS en Mobiele Startsite. Voeg ik een verbinding toe aan KPN GPRS dan werkt internet wel, maar dan gaat het volgens mij via I-Mode/WAP
WAP/i-mode bestaat dat nog?

Die gegevens verbindingen kun je gewoon uitschakelen in je comm manager.

Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutphones.nl/photos/12361178006978/HTC-Touch-Cruise-II-screenshot-Comm-Manager.png

Je kan ook "Nodata"gebruiken. Dat werkt alleen als die verbidingen ook inderdaad aktief zijn.Netcf v3.5 dien je geinstalleerd te hebben.

Je instellingen kun je toch automatisch laten configuren mbv de netwerk wizard in "verbindingen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 12:40:
[...]

WAP/i-mode bestaat dat nog?

Die gegevens verbindingen kun je gewoon uitschakelen in je comm manager.

[afbeelding]

Je kan ook "Nodata"gebruiken. Dat werkt alleen als die verbidingen ook inderdaad aktief zijn.Netcf v3.5 dien je geinstalleerd te hebben.

Je instellingen kun je toch automatisch laten configuren mbv de netwerk wizard in "verbindingen"?
Ja, maar als ik de gegevens verbindingen uitschakel in de comm manager, dan wordt deze automatisch weer actief zodra ik internet explorer start. Deze verbinding heb ik toch ook nodig met surf & mail van kpn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285499 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 19:32:
[...]

Ja, maar als ik de gegevens verbindingen uitschakel in de comm manager, dan wordt deze automatisch weer actief zodra ik internet explorer start. Deze verbinding heb ik toch ook nodig
met surf & mail van kpn?
Ja je hebt hem nodig. Maar waaromm aanzetten als je hem niet nodig heb? Kan alleen maar geld kosten zonder dat je het merkt.

En welke ROM gebruik je dan Orgineel of custom? Want ik heb dat ook met 3LIT3 maar hij schakelt hem gelijk weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Laatst online: 05-06 07:55
Ik heb een probleem en ik kom er maar niet uit! :( Zit al twee dagen te spitten op Google en XDA, maar een oplossing blijft uit.

Afgelopen week heb ik 3LIT3 VIII Full NLD geïnstalleerd op m'n TC. Prima ROM als ik hem vergelijk met m'n oude ROM; M-Amine 2.0 NLD. Het enige issue wat ik heb is dat smsjes die ik verstuur, bij de ontvangers een uur vroeger als timestamp hebben. Dat wil dus zeggen dat wanneer ik een smsje stuur om 10:50, de ontvanger als timestamp 9:50 heeft. In de Verzonden items heeft de verzonden sms trouwens wel de juiste timestamp. Daarnaast hebben smsjes die ik ontvang hebben ook de juiste timestamp.

Het volgende heb ik al gedaan om te kijken of dat m'n probleem zou oplossen:
  • Tijdzone gechecked: staat op GMT +1 Amsterdam
  • Tijdzone terug gezet naar GMT en de klok een uur vooruit gezet
  • Tijdzone weer gezet op GMT +1 en vervolgens een uur vooruit gezet
  • HKLM\Software\OEM\PhoneSetting\TrustTimeZoneField = 0x00000000(0) toegevoegd
  • Hard reset gedaan
  • DST-fix van Microsoft geïnstalleerd
  • Smsen via GPRS ipv GSM (wat overigens helemaal niet werkt, maar dat terzijde)
De ontvangers hebben allemaal verschillende providers, maar wel dezelfde verschijnselen. Daarom moet het wel bij mij liggen. Ook omdat ik het niet had met de ROM van M-Amine.

Wie verlost mij van dit irritante probleem? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105907

Getriggerd door het XDA ROM geweld op dit forum, heb ik het kleine stapje durven maken naar de standaard HTC ROM WM6.1 upgrade (ja, ik ben een lafaard, maar eerst dit proberen). Alles is goed gegaan (eigenlijk simpel), maar heb een stom probleempje:
- mijn internet verbinding doet het goed
- mijn exchange push mail doet het goed
- maar ik krijg mijn andere email accounts niet aan de praat via GPRS Vodafone
Het zijn gewoon imap-accounts bij bijvoorbeeld XS4ALL. Het heeft voorheen prima gewerkt en als ik een USB aansluiting heb, haalt hij zijn mail keurig binnen. Maar als ik het kabeltje loshaal en op verzenden/ontvangen klik, zegt hij dat hij geen verbinding kan maken 'met deze instellingen'. Het lijkt wel of hij geen, of een verkeerde verbinding kiest. De oplossing is ongetwijfeld simpel, maar ik kom er nu niet uit.

Graag jullie advies/hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EbOoZ schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 11:07:
Ik heb een probleem en ik kom er maar niet uit! :( Zit al twee dagen te spitten op Google en XDA, maar een oplossing blijft uit.

. Het enige issue wat ik heb is dat smsjes die ik verstuur, bij de ontvangers een uur vroeger als timestamp hebben. Dat wil dus zeggen dat wanneer ik een smsje stuur om 10:50, de ontvanger als timestamp 9:50 heeft. In de Verzonden items heeft de verzonden sms trouwens wel de juiste timestamp. Daarnaast hebben smsjes die ik ontvang hebben ook de juiste timestamp.

Ik meen gezien te hebben dat dat al besproken is in die bewust thread over die ROM. Ik gebruik de CLEAN en heb er geen last van.Ik kan je ook nog aanraden om een andere radio rom erop te gooien, en wel de 1.59.46.12 vanwege het betere batterijverbruik.

@JosD zoek je instellingen op bij je provider.

Vwb die e-mail. WM6.1 heeft een bug. Daar is een oplossing voor zie hier

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 27-07-2009 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Thanks voor de tip! Zal eerst de radio updaten en als dat geen verbetering brengt, maar een andere versie van de ROM.

Het houd je van de straat... ;)

Ik heb m'n radio bijgewerkt naar 1.59.46.12 en de ROM naar 3LIT3 VIII Clean NLD, maar ik heb nog precies hetzelfde probleem 8)7

'k snap er echt helemaal niets van! Zou het misschien dan toch aan T-Mobile liggen?

Net m'n simkaart in een andere telefoon gedaan, maar daar gaat het wel goed.

[ Voor 52% gewijzigd door EBOOZ op 27-07-2009 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EbOoZ schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:11:
Thanks voor de tip! Zal eerst de radio updaten en als dat geen verbetering brengt, maar een andere versie van de ROM.

Het houd je van de straat... ;)

Ik heb m'n radio bijgewerkt naar 1.59.46.12 en de ROM naar 3LIT3 VIII Clean NLD, maar ik heb nog precies hetzelfde probleem 8)7

'k snap er echt helemaal niets van! Zou het misschien dan toch aan T-Mobile liggen?

Net m'n simkaart in een andere telefoon gedaan, maar daar gaat het wel goed.
Op XDA zie ik dat je een totaal andere ROM gebruikt "udK Syrius R1"8)7
Je mag er vanuit gaan dat als je dit probleem bij al je roms hebt dat het *niet* aan de rom ligt

Hoe staat het met de tijdsinstellingen van de ontvanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:17:
[...]

@JosD zoek je instellingen op bij je provider.

Vwb die e-mail. WM6.1 heeft een bug. Daar is een oplossing voor zie hier
Bedankt voor de tip. Je zou zeggen dat het de oplossing zou moeten geven, geïnstaleerd, maar helaas heeft het geen effect, terwijl ik toch zeker ben van de instellingen (ik had ze allemaal keurig genoteerd vóór de upgrade). Even voor de zekerheid: je hoeft toch geen extra verbinding te definieren, behalve die ook al gebruikt wordt voor je outlook (push) mail?

Voor het nageslacht: Ik heb het probleem gevonden. Ik had bij 'geavanceerde serverinstellingen' niet aangegeven welke verbinding hij moest gebruiken (de link naar 'geavanceerde serverinstellingen' zat verborgen achter het toetsenbord). Standaard staat daar 'Internet' als verbinding, maar nadat ik die heb veranderd naar mijn GPRS verbinding is het opgelost.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 105907 op 29-07-2009 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Anoniem: 119722 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 18:41:
[...]

Op XDA zie ik dat je een totaal andere ROM gebruikt "udK Syrius R1"8)7
Je mag er vanuit gaan dat als je dit probleem bij al je roms hebt dat het *niet* aan de rom ligt

Hoe staat het met de tijdsinstellingen van de ontvanger?
Haha, ik ben niet een newbie die stiekem de verkeerde ROM zit te installeren hoor :> Die sig is van ik weet niet hoe lang terug.

Nogmaals, het probleem zat niet in M-Amine 2.0 en ook niet in de stock-rom. Zelfs niet in Syrius R1 t/m R6. De ontvangers verschillen allemaal en die tijden staan goed.
Heb ook een KPN simkaart gebruikt en daar geeft hij ook een verkeerde timestamp 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EbOoZ schreef op maandag 27 juli 2009 @ 20:19:
[...]

Haha, ik ben niet een newbie die stiekem de verkeerde ROM zit te installeren hoor :> Die sig is van ik weet niet hoe lang terug.
Tsja als jij een oude sig gebruikt dan kan ik daar niets aan doen dat ik daaraan refereer.Pas je sig aan dan kunnen daar inieder geval geen misverstanden over ontstaan.
Niettemin.Waar suggereer ik dat jij een "newbie"zou zijn? I
Nogmaals, het probleem zat niet in M-Amine 2.0 en ook niet in de stock-rom. Zelfs niet in Syrius R1 t/m R6. De ontvangers verschillen allemaal en die tijden staan goed.
Ik vind dit wel vreemd
* Texting myself (Polaris/T-Mobile): Timestamp is right!
Waarom zou die timestamp ineens gecorrigeert worden als je jezelf sms't?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Ik neem aan, omdat HTC/WM anders met de aankomsttijd omgaat dan bijvoorbeeld Nokia's.

Ik zeg trouwens niet dat jij dat suggereerd, maar aangezien ik eerder al aangaf dat ik de full versie van 3LIT3 VIII had geïnstalleerd en daarna de clean versie, zou het wel heel erg newbie zijn als ik ondertussen elke keer Syrius Rx aan het flashen ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinds ik naar de standaard HTC ROM WM6.1 ben overgestapt, zie ik in de contactlijst achter iedere naam voluit geschreven wat voor soort contactgegeven het betreft (telefoon werk, telefoon huis, mobiel, email). Vroeger stond daar gewoon één letter W, H, M of E. Eigenlijk vond ik dat prettiger omdat nu een hoop van de naam wordt afgekapt. Is er een truuk om deze oude manier weer terug te krijgen?

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105907 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 14:58:
Sinds ik naar de standaard HTC ROM WM6.1 ben overgestapt, zie ik in de contactlijst achter iedere naam voluit geschreven wat voor soort contactgegeven het betreft (telefoon werk, telefoon huis, mobiel, email). Vroeger stond daar gewoon één letter W, H, M of E. Eigenlijk vond ik dat prettiger omdat nu een hoop van de naam wordt afgekapt. Is er een truuk om deze oude manier weer terug te krijgen?

Bedankt alvast
Ik vind dat juist heel handig. Je kan toch gewoon kiezen (d.v.m de pijltjes) wat je wilt zien. En volgens mij blijft hij dan op de keuze die je kiest staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:25:
[...]
Ik vind dat juist heel handig. Je kan toch gewoon kiezen (d.v.m de pijltjes) wat je wilt zien. En volgens mij blijft hij dan op de keuze die je kiest staan :?
Absoluut handig, en dat zou zeker niet willen veranderen! Wat ik alleen minder prettig vind is dat het nu een kwart van je regel beslaat (en je dus minder van de naam ziet), terwijl dat voorheen maar 1 letter was. Het zou mooi zijn als ik bijvoorbeeld in de registry de tekst van bijvoorbeeld "mobiele telefoon" kon veranderen in "M" (zoals het onder WM6 was), dan kan er een groter deel van de naam getoond worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105907 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 21:17:
[...]

Het zou mooi zijn als ik bijvoorbeeld in de registry de tekst van bijvoorbeeld "mobiele telefoon" kon veranderen in "M" (zoals het onder WM6 was), dan kan er een groter deel van de naam getoond worden.
Als er een truukje voor is vind jer die zeker op XDA-dev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Probleem: eenkennige touch cruise. (I)

Mijn touch Cruise heb ik simlockvrij bij een abo ontvangen (KPN).
Nu is het geval dat ik over stap naar Vodafone. Ik dus telefoon uit, sim-kaart eruit gehaald, Vodafone-SIM erin en een verse start. Na een mooie boot laat ie effetjes z'n pin-scherm zien, waarna hij direct doorstart en in het hoofdscherm aangeeft geen service te kunnen bieden.

Ok? Dan even de verbindingswizard op Vodafone laten installeren. Herstartje en klaar, dacht ik. Niet dus, ook met VF-instellingen werkt ie niet. Ik dus maar even een sim geregeld van een andere VF-collega, en daar wederom dezelfde stappen. Na een mooie boot laat ie effetjes z'n pin-scherm zien, waarna hij direct doorstart en in het hoofdscherm aangeeft geen service te kunnen bieden.

Weird! Daarna de sim van KPN er terug in, en ja hoor: bereik, verbindingswizard, restart en werkend.
Iemand een idee hoe ik de Vodafone SIM toch in het toestel kan gooien en dat ie werkt? Is het echt nodig om het toestel een hard-reset te geven om alle KPN-gegevens te deleten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dnhelle schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 10:45:
Probleem: eenkennige touch cruise. (I)

Mijn touch Cruise heb ik simlockvrij bij een abo ontvangen (KPN).

Weird! Daarna de sim van KPN er terug in, en ja hoor: bereik, verbindingswizard, restart en werkend.
Iemand een idee hoe ik de Vodafone SIM toch in het toestel kan gooien en dat ie werkt? Is het echt nodig om het toestel een hard-reset te geven om alle KPN-gegevens te deleten?
Een hardreset kun je altijd overwegen.
Mogelijk is toch niet simlock vrij.
Zie XDA v oor een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Hard-reset boeide het apparaat geen meter.
Daarna een xda-oplossing uitgevoerd, de drie-stapmethode & voila: een werkend toestel.

Ik schrok wel de eerste keer: ik werd gebeld en ik had geen sound. Soft-reset verhielp dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dnhelle schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:00:
Hard-reset boeide het apparaat geen meter.
Daarna een xda-oplossing uitgevoerd, de drie-stapmethode & voila: een werkend toestel.

Ik schrok wel de eerste keer: ik werd gebeld en ik had geen sound. Soft-reset verhielp dat wel :)
Meestal lost een hardreset toch alles op.En over welke 3-stappen methode hebben we het dan? Handig om die link even te posten als het geen illegale content bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

EbOoZ schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 11:07:

Afgelopen week heb ik 3LIT3 VIII Full NLD geïnstalleerd op m'n TC. Prima ROM als ik hem vergelijk met m'n oude ROM; M-Amine 2.0 NLD. Het enige issue wat ik heb is dat smsjes die ik verstuur, bij de ontvangers een uur vroeger als timestamp hebben. Dat wil dus zeggen dat wanneer ik een smsje stuur om 10:50, de ontvanger als timestamp 9:50 heeft. In de Verzonden items heeft de verzonden sms trouwens wel de juiste timestamp. Daarnaast hebben smsjes die ik ontvang hebben ook de juiste timestamp.

Het volgende heb ik al gedaan om te kijken of dat m'n probleem zou oplossen:
  • Tijdzone gechecked: staat op GMT +1 Amsterdam
  • Tijdzone terug gezet naar GMT en de klok een uur vooruit gezet
  • Tijdzone weer gezet op GMT +1 en vervolgens een uur vooruit gezet
  • HKLM\Software\OEM\PhoneSetting\TrustTimeZoneField = 0x00000000(0) toegevoegd
  • Hard reset gedaan
  • DST-fix van Microsoft geïnstalleerd
  • Smsen via GPRS ipv GSM (wat overigens helemaal niet werkt, maar dat terzijde)
De ontvangers hebben allemaal verschillende providers, maar wel dezelfde verschijnselen. Daarom moet het wel bij mij liggen. Ook omdat ik het niet had met de ROM van M-Amine.

Na het lezen van jouw probleem heb ik gekeken of dit ook bij mij het geval was. En.... dat is het inderdaad!
Mijn configuratie:
  • 3LIT3 VIII Full NLD
  • Radio 1.59.46.12
  • Vodafone
Getest met een sms'je van Vodafone -> Vodafone, Nokia

Heb jij al een oplossing gevonden? Niet dat het me erg veel uitmaakt, maar het klopt niet.
Heb je al gekeken naar deze registersleutel?
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Arcsoft\ArcSoft MMS UA\Config\UI]
"SendDeliveryTimeInAbsolute"=dword:00000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Anoniem: 119722 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 16:24:
[...]

Meestal lost een hardreset toch alles op.En over welke 3-stappen methode hebben we het dan? Handig om die link even te posten als het geen illegale content bevat.
Hard SPL, dan ROM update, dan Unlock. Link is niet echt volgens het beleid.
Met wat creatief gegoogel vind je het ook wel.

Het blijkt echter dat die (oude) flash nog veel problemen met zich mee brengt. Luidspreker werkt niet, touchscreen reageert sporadisch niet en batterijverbruik is enorm.

Nu ga ik maar de set-up van PinoBigBird proberen.
•HARD-SPL v2
•3LIT3 VIII Full NLD
•Radio 1.59.46.12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
dnhelle schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 19:39:
[...]

Nu ga ik maar de set-up van PinoBigBird proberen.
•HARD-SPL v2
•3LIT3 VIII Full NLD
•Radio 1.59.46.12
Update: Beste stap ooit gezet. Stabiele software icm. de radioversie. Snelle gps-fix, goede belkwaliteit en goede datacommunicatie.
Eigenlijk is de 3LIT3 de softwarebundel van de touch diamond 1. Je ziet dit ook in alle menu's; ook als iemand belt met het karakteristieke schuifknopje om te beantwoorden.

Gewoonweg prachtig. Ik ga weer even blij verder spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dnhelle schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 19:39:
[...]

Hard SPL, dan ROM update, dan Unlock. Link is niet echt volgens het beleid.
Met wat creatief gegoogel vind je het ook wel.
Ik heb het niet nodig. Ik flash al wat jaartjes allerlei devices.Als je deze thread gevolgd had had je dat kunnen weten.

Anoniem: 119722 in "HTC Touch Cruise - Deel 4"

Niettemin voor hen die het graag willen weten.

Lezen doe je ook niet al te goed
Handig om die link even te posten als het geen illegale content bevat.
•Radio 1.59.46.12
Die heb ik er allang op .

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 12-08-2009 19:15 ]

• jbr

jbr

Right back @ ya

dnhelle schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 09:20:
[...]

Update: Beste stap ooit gezet. Stabiele software icm. de radioversie. Snelle gps-fix, goede belkwaliteit en goede datacommunicatie.
Eigenlijk is de 3LIT3 de softwarebundel van de touch diamond 1. Je ziet dit ook in alle menu's; ook als iemand belt met het karakteristieke schuifknopje om te beantwoorden.

Gewoonweg prachtig. Ik ga weer even blij verder spelen :)
Ik zag dat ie discontinued is... maw; de ontwikkelaar gaat andere dingen doen...

Ik heb overigens gisteren een upgrade gedaan van van VI naar VIII, dat had ik maanden eerder moeten doen ..... draait echt een stuk beter....

[ Voor 3% gewijzigd door jbr op 13-08-2009 16:17 ]

jbr schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 16:17:
[...]

Ik zag dat ie discontinued is... maw; de ontwikkelaar gaat andere dingen doen...
Niet helemaal waar. Later schreef hij nog dit:
Just a suggestion though to others, take care of cooks you still have here (ex: pcarvalho).Signs of encouragement help, less demanding in threads as if they owe you something, and every now and then donate enough to keep them motivated.
Verder vind ik het belachelijk dat de man slechts 4 donaties had gekregen incl de mijne.
Ik heb overigens gisteren een upgrade gedaan van van VI naar VIII, dat had ik maanden eerder moeten doen ..... draait echt een stuk beter....
In die thread vind je ook gebruikers die VII beter vinden dan VIII serie.

• jbr

jbr

Right back @ ya

Anoniem: 119722 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 22:02:

In die thread vind je ook gebruikers die VII beter vinden dan VIII serie.
Dat klopt, die heb ik ook gezien. Ik kon alleen niet nagaan welke Radio rom zij hebben gebruikt. Dat hangt nogal samen met de ervaring weet ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Anoniem: 119722 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 19:06:
[...]

Ik heb het niet nodig. Ik flash al wat jaartjes allerlei devices.Als je deze thread gevolgd had had je dat kunnen weten.

Niettemin voor hen die het graag willen weten.

Lezen doe je ook niet al te goed

[...]

[...]

Die heb ik er allang op .
Tja, niet iedereen flasht direct zijn device als iemand dat roept online.
Maar wel bedankt voor de tip hoor, ook jou post over 3LIT3 heeft eraan meegedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Ik ben net ook maar eens over gegaan op de 3LIT3 VIII Full NLD (na bijna een jaar M-Amine gedraaid te hebben), en 't is echt een goede rom. :)

Alleen heb ik een probleem met mijn Youtube Player. Sowieso heeft chavonbravo (de rom-bakker) ingesteld dat je niet meer de download-instellingen kunt wijzigen (er stond altijd zo'n tandwieltje waar je kan zeggen dat je een fast-download/high quality etc. wilt zien), maar wat ik het meest irritant vind is dat aan het einde van een filmpje, mijn scherm op zwart gaat (ipv links naar een verwant filmpje). Het lijkt wel of 't vastgelopen is. Ook wanneer ik op 't stop-knopje druk, lijkt 't of m'n toestel vastloopt.

Hebben jullie hier ook last van? Bij M-Amine was dit niet zo namelijk... En ik kan ook nergens een goede versie vinden van de youtubeplayer qvga. Alle links die ik op google vond schijnen buggy te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr

jbr

Right back @ ya

brrrt schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 09:13:
maar wat ik het meest irritant vind is dat aan het einde van een filmpje, mijn scherm op zwart gaat (ipv links naar een verwant filmpje). Het lijkt wel of 't vastgelopen is. Ook wanneer ik op 't stop-knopje druk, lijkt 't of m'n toestel vastloopt.

Hebben jullie hier ook last van? Bij M-Amine was dit niet zo namelijk...
Ja, maar na een paar seconden komen de links weer tevoorschijn bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

brrrt schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 09:13:
I

Hebben jullie hier ook last van? Bij M-Amine was dit niet zo namelijk... En ik kan ook nergens een goede versie vinden van de youtubeplayer qvga. Alle links die ik op google vond schijnen buggy te zijn.
Ik denk dat er ook mee te maken heeft of je al een "buggy"Cruise hebt, Het Touch Cruise problemen topic Mjn Cruise is "bugvrij" Ik heb er eentje uit de "807" reeks.

De meeste hebben de Radio 1.59.46.12 erin.

Ik heb geen van van het beschreven probleem. Bij mij eindigd youtube player gewoon met het laatste beeld met daarin "opnieuw" en "Terug" zoals het ook hoort.

Ik gebruik dus die CLEAN.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 18-08-2009 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
hmm, nu ik dit zo lees; kan dit ook aan de radio liggen? Ik gebruik namelijk radio 1.59.44.02.

Anders ligt 't aan de Full NLD rom, moet toch maar eens op zoek naar de youtube applicatie (cab) van de M-Amine rom , die was namelijk top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

brrrt schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:42:
hmm, nu ik dit zo lees; kan dit ook aan de radio liggen? Ik gebruik namelijk radio 1.59.44.02.

Anders ligt 't aan de Full NLD rom, moet toch maar eens op zoek naar de youtube applicatie (cab) van de M-Amine rom , die was namelijk top!
Ik gebruik niet voor niets de "CLEAN" versie.Hoe minder extra, des te minder bugs ook. Sneller en meer geheugen over. Wat ik nodig heb installeer ik wel apart :+

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 18-08-2009 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr

jbr

Right back @ ya

brrrt schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:42:
Maar natuurlijk. Ik heb vaak zat gehad dat bij het flashen naar een nieuwe ROM de camera of de GPS het niet meer deed. Een radio ROM flashen doet dan wonderen (vaak is dat wel even zoeken in het juiste topic op XDA, maar uiteindelijk lukt het wel...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Heeft een van jullie eigenlijk ervaring met het draaien van Android op de Touch Cruise?

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ome_Les schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 01:00:
Heeft een van jullie eigenlijk ervaring met het draaien van Android op de Touch Cruise?
http://www.youtube.com/watch?v=64LYnTxhj44

http://www.youtube.com/wa...jV_QH64ZY&feature=related

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 19-08-2009 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Het ziet er heel erg gaaf uit, maar ik krijg het met geen mogelijkheid geinstalleerd.

Ik heb zo'n vermoeden dat mijn Radio niet compatible is met de system.img.
(Oh ja, mocht dit hier niet neergezet worden... Laat het mij even weten, dan bewerk ik deze post wel.)

Ome_Les schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 21:18:
Het ziet er heel erg gaaf uit, maar ik krijg het met geen mogelijkheid geinstalleerd.

Ik heb zo'n vermoeden dat mijn Radio niet compatible is met de system.img.
(Oh ja, mocht dit hier niet neergezet worden... Laat het mij even weten, dan bewerk ik deze post wel.)
Als je die ROM 3LIT3 bedoeld? Heeft dat niets met je radio rom te maken. Geef eens aan welke foutmelding je krijgt? Want je bent heel erg summier met je informatie. Wees duidelijker.

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Ik wist niet in hoeverre ik hier erover mag praten.

Ik heb de Touch Cruise over genomen van MaDLiVe, en ik wilde gaan kijken of ik inderdaad ook Android op mijn telefoon geprobeerd.
(Onder andere een versieloze HaRet geprobeerd, ook 0.5.1 en 0.5.2 en deze zijn mij niet gelukt.)

ik ga nu vanavond eens kijken naar de Android + Sense GUI die te vinden is op XDA dev. Kijken of ik daar mee uitkom.

Ik probeer het nu met:
ROM versie 3.13.404.0 NLD
ROM Datum: 08/24/08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Ome_Les schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 23:27:
Ik wist niet in hoeverre ik hier erover mag praten.
Ik heb de Touch Cruise over genomen van MaDLiVe, en ik wilde gaan kijken of ik inderdaad ook Android op mijn telefoon geprobeerd.
(Onder andere een versieloze HaRet geprobeerd, ook 0.5.1 en 0.5.2 en deze zijn mij niet gelukt.)

ik ga nu vanavond eens kijken naar de Android + Sense GUI die te vinden is op XDA dev. Kijken of ik daar mee uitkom.
Adroid wordt gewoon geladen en niet in een ROM gegooid. Is een Linux variant.

http://www.allaboutphones...u-ook-Google-Android.html
of deze
Ik probeer het nu met:
ROM versie 3.13.404.0 NLD
ROM Datum: 08/24/08
Dat is een standaard ROM

Ik ga het ook eens proberen met deze versie

Onder WM6.1 start de zaak niet. Ik heb twee versies geprobeerd.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 21-08-2009 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Ik heb alleen die van de lgorris site nog niet geprobeerd, maar verder bijna allemaal.

Ik denk dat ik moet kijken of ik een gedeelde van mijn memstick op ext2 kan zetten, of anders mijn memstick moet formatteren naar FAT32.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Ik heb nu 3LITVII op me telefoon staan alleen als ik hem verbind met mijn pc kon je altijd kiezen uit sync en gedeeld internet nu heb ik per ongeluk op gedeeld internet geklikt, en elke keer als ik hem met de pc verbind komt dat schermpje met die 2 keuzes niet meer en doet hij niet meer synce.
Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ome_Les schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:18:
Ik heb alleen die van de lgorris site nog niet geprobeerd, maar verder bijna allemaal.

Ik denk dat ik moet kijken of ik een gedeelde van mijn memstick op ext2 kan zetten, of anders mijn memstick moet formatteren naar FAT32.

:(
Vanaf een card werkt ie niet.

Overigens heb ik nu die M.Amine ROM erop staan en die werkt ook fijn.
Pagina: 1 ... 16 17 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen of welke voorraad een leverancier heeft, hoort hier niet.

Blijkbaar is het voor dit topic nodig om het volgende speciaal onder de aandacht te brengen. Als je je HTC wil verkopen, plaats deze dan op http://tweakers.net/aanbod. Als je hem in dit topic plaatst, zal je bericht worden aangepast.