Is het eigenlijk mogelijk om Msn messenger te verwijderen van mijn pocket pc?
Is het eigenlijk bekent of de touchflo 2d software van de nieuwe touch 3g ook vrij komt voor de touch cruise?
Verwijderd
Hoi, bij mijn Touch Cruise, staat bij Settings / Personal / Telefoon (waar je ook je ringtone insteld) onder de windows taakbalk 'Telefoon - met een 06 nummer' wat niet mijn nummer is. Iemand enig idee wat dat voor een nummer is?. Hoort daar niet mijn eigen 06 nummer te staan
Kan het zijn dat ik daarom Surf @ mail (kpn prepaid) niet aan de gang krijg.
Kan het zijn dat ik daarom Surf @ mail (kpn prepaid) niet aan de gang krijg.
Wat hoort, weet ik niet maar bij mij staat daar inderdaad m'n eigen telefoonnummer (van de SIM-kaart die erin gedrukt zit dus)Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:27:
Hoi, bij mijn Touch Cruise, staat bij Settings / Personal / Telefoon (waar je ook je ringtone insteld) onder de windows taakbalk 'Telefoon - met een 06 nummer' wat niet mijn nummer is. Iemand enig idee wat dat voor een nummer is?. Hoort daar niet mijn eigen 06 nummer te staan
Verwijderd
Zelfs na een harde reset (terug naar factory default) blijft dat nummer verschijnen.WFvN schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:50:
[...]
Wat hoort, weet ik niet maar bij mij staat daar inderdaad m'n eigen telefoonnummer (van de SIM-kaart die erin gedrukt zit dus)
Verwijderd
s2u2 is inderdaad handig.
alleen de opties vind ik zeer vaag beschreven.
kan iemand mij zeggen wat deze bv. doen?
- lock when screen is blank
- power off in (als ik bv. 5 seconden gebeurd er niks)
- don't suspend power
- don't suspend power
Ik kan het nergens vinden, WM6.1 WWEVerwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 16:05:
[...]
Zelfs na een harde reset (terug naar factory default) blijft dat nummer verschijnen.
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Verwijderd
Origineel WM6.1 NL
Andere sim kaart erin en het vreemde nummer is weg, maar bij de originele sim kaart verschijnt dat nummer weer. Heeft dan toch met de sim kaart te maken. (Nummer gebeld, maar is niet in gebruik).
Ik heb ook een gprs verbinding maar kan geen internet pagina's openen. Melding (De pagina kan niet worden weergegeven of gedownload omdat de verbinding is verbroken etc.)
Ik heb het zo ingesteld dat met de HW-knop 'Gesprek Beëindigen' lang indrukken automatisch álles wordt vergendeld. Dat houdt in: HW-buttons & touchscreen.Guustaaff schreef op woensdag 24 december 2008 @ 00:02:
[...]
Het nut:
Je zit op de fiets en ontvangt een sms. Je denkt die lees ik later wel. Kom je thuis heb je 26! oproepen naar een vriend je gedaan en even zo vaak de maximale lengte van zijn voicemail volgeblaft (3 min in dit geval). Met S2U2 gebeurd je dit niet meer.
Bovenstaand probleem komt dus niet meer voor.
Dus als iemand je een smsje stuurt gaat het scherm wel aan maar hij is dan gelocked?dnhelle schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 19:47:
[...]
Ik heb het zo ingesteld dat met de HW-knop 'Gesprek Beëindigen' lang indrukken automatisch álles wordt vergendeld. Dat houdt in: HW-buttons & touchscreen.
Bovenstaand probleem komt dus niet meer voor.
En als iemand je belt? Doet de opneem toets het dan wel?
1: Ja. Het scherm blijft afaik vergrendeld.
2: Ja. Echter heb ik het nog niet meegemaakt dat ik hem 'pardoes' opnam.
2: Ja. Echter heb ik het nog niet meegemaakt dat ik hem 'pardoes' opnam.
I hoop you english is well, maar met deze link moet je er uit kunnen komen (nee geen flauw rijmpjeVerwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 17:39:
s2u2 is inderdaad handig.
- don't suspend power
Verwijderd
Ik ben van het ene op het andere moment al mijn fotos en videos, die op de memorycard stonden, kwijt.
Nu kan ik me herinneren dat ik onder Start-programma's-afbeeldingen en video's-menu-opties- ? een tabblaadje kon kiezen waar ik de bestemming van mijn foto's en video's in kon stellen.....Maar de enige 2 tabblaadjes die daar nu nog staan zijn: 'Algemeen' en 'diavoorstelling'...........en volgens mij moet ik het hier ergens in kunnen stellen....toch?
Als ik nu een video of foto maak, en ik ga snel naar het album, zie ik heel even iets verschijnen, maar de foto of video is niet terug te bekijken en heel snel staat er weer helemaal niets in de albums.....
Ik zit midden in een verhuizing en heb mijn pc niet bij de hand, waar een oude backup op staat, die ik eventueel zou kunnen proberen.....
Alvast bedankt voor eventuele suggesties......
Nu kan ik me herinneren dat ik onder Start-programma's-afbeeldingen en video's-menu-opties- ? een tabblaadje kon kiezen waar ik de bestemming van mijn foto's en video's in kon stellen.....Maar de enige 2 tabblaadjes die daar nu nog staan zijn: 'Algemeen' en 'diavoorstelling'...........en volgens mij moet ik het hier ergens in kunnen stellen....toch?
Als ik nu een video of foto maak, en ik ga snel naar het album, zie ik heel even iets verschijnen, maar de foto of video is niet terug te bekijken en heel snel staat er weer helemaal niets in de albums.....
Ik zit midden in een verhuizing en heb mijn pc niet bij de hand, waar een oude backup op staat, die ik eventueel zou kunnen proberen.....
Nog nieuws over android op de cruise ben windows mobile toch beetje zat
Weet een van jullie van welk materiaal de behuizing is gemaakt? Ik neem aan dat het ABS kunstof is, maar de finish ben ik benieuwd naar voor een product dat ik in een hobbyproject wellicht wil laten maken.
aw snap, was dat het alweer?
Kijk eens of je in de root van je device een map filterfs hebt staan.Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 16:38:
Ik ben van het ene op het andere moment al mijn fotos en videos, die op de memorycard stonden, kwijt.
Onlangs veranderde de storage card van mij zonder reden in die naam. Kaartje eruit en erin hielp overigens bij mij.
Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
Nu is bij de T for Telecom (mijn werk) de Touch Cruise voor € 179,95 te krijgen (waar hij nog aanwezig is trouwens), als zijnde uitverkooptoestel.
Ik ben nog nooit zo boos geweest op een systeem als toen ik dit op mijn scherm las!!
Hoe durven ze dit toestel zo goedkoop aan te bieden??
Ik ben nog nooit zo boos geweest op een systeem als toen ik dit op mijn scherm las!!
Het gaat wel over de HTC P5500 Touch Dual NL i.p.v. de Cruise........brrrt schreef op zondag 04 januari 2009 @ 20:09:
Nu is bij de T for Telecom (mijn werk) de Touch Cruise voor € 179,95 te krijgen (waar hij nog aanwezig is trouwens), als zijnde uitverkooptoestel.
Verwijderd
Ik heb "Lock screen" toegevoegd aan het today-scherm. Met 1 klik op de knop is het toestel ECHT locked. Hoe irritant als je je tel pakt en je ziet dat er 3 alarms zijn ingesteld, omdat je een SMS-je kreeg.Bogey Dope schreef op woensdag 31 december 2008 @ 11:51:
[...]
Dus als iemand je een smsje stuurt gaat het scherm wel aan maar hij is dan gelocked?
En als iemand je belt? Doet de opneem toets het dan wel?
Nee hoor, ze hebben het alleen over de Touch Dual in het foldertje gezet. Alle oudere HTC's zijn € 180,-Patrick_v_B schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:35:
[...]
Het gaat wel over de HTC P5500 Touch Dual NL i.p.v. de Cruise........
Als er een toetsenbord bij zit (zoals de TyTN II), kost 't € 240,-
Ik dacht eerst ook dat 't alleen over de Dual ging (die hebben ze nog best veel liggen in veel filialen), maar helaas ook de cruise
[edit]
Excuses als dit te veel reclame lijkt te worden... Ik ben 't er alleen niet mee eens...
[ Voor 9% gewijzigd door brrrt op 06-01-2009 22:26 ]
M'n Touchcruise heeft sinds kort een raar probleem.
Ik heb manilla2d geïnstalleerd, daarin geeft hij aan middels een bolletje dat er 1 ongelezen sms is. Na wat research haalt hij dit uit de weergave van de sms-inbox, daar staat hetzelfde sms-teken (Postvak IN (1)).
Heel vervelend, want ik kan deze ongelezen SMS nérgens terugvinden. Nu heb ik ook geen zin om alle smsjes weg te gooien, en ik kan nergens 'markeer alles als gelezen' terugvinden.
Iemand een tip om dit op te lossen? Heb win-mobile 6.1 NL met manilla2d.
Edit: Lama. Heb m'n threaded sms uitgezet met reg-edit en voila, daar komt ie bovendrijven. Terwijl ik durf te zweren dat het betreffende smsje in threaded-vorm gelezen is geweest.
Nu nog proberen terug te schakelen naar threaded.
Ik heb manilla2d geïnstalleerd, daarin geeft hij aan middels een bolletje dat er 1 ongelezen sms is. Na wat research haalt hij dit uit de weergave van de sms-inbox, daar staat hetzelfde sms-teken (Postvak IN (1)).
Heel vervelend, want ik kan deze ongelezen SMS nérgens terugvinden. Nu heb ik ook geen zin om alle smsjes weg te gooien, en ik kan nergens 'markeer alles als gelezen' terugvinden.
Iemand een tip om dit op te lossen? Heb win-mobile 6.1 NL met manilla2d.
Edit: Lama. Heb m'n threaded sms uitgezet met reg-edit en voila, daar komt ie bovendrijven. Terwijl ik durf te zweren dat het betreffende smsje in threaded-vorm gelezen is geweest.
Nu nog proberen terug te schakelen naar threaded.
[ Voor 18% gewijzigd door dnhelle op 07-01-2009 14:12 ]
Lijkt me stug eigenlijk, tenzij dit weer een 'goedkope lijn' van HTC gaat worden. Als je kijkt naar de specificaties, die zijn nog niet zo denderend dat het een nieuwe lijn gaat worden, lijkt aardig wat op de specificaties van de Diamond... Waarom zouden ze een stap terug nemen? Het toestel zal dan niet echt concurrerend meer zijn...
Hoi!
Verwijderd
Sinds een tweetal weken synchroniseert m'n HTC touch cruise niet meer met Vista. Ik heb al diverse malen WMDC gedownload maar niets.
Iemand suggesties?
Iemand suggesties?
Ik heb sinds kort Navigon 7 op mijn Cruise. Ik krijg hem echter niet zover dat hij GPS hardware vind. Is er iemand hier die bekend is met Navigon software?
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
De laatste tijd, als ik met mijn vriendin aan het bellen ben, krijgt zij telkens een ruis te horen, hoort ze op een gegeven moment niks meer en valt ze weg... Ze zegt dat dit aan mijn telefoon ligt, aangezien ze dit bij zowel haar mobiele telefoon als huistelefoon heeft.
Nu vraag ik me dus af, waar kan dit aan liggen? Ik heb namelijk altijd goed bereik (hi, zij heeft dit ook). Ligt dit aan een simkaart, of misschien aan mijn ROM/Radio? Ik heb de M-Amine Rom erop staan. Moet je voor bereik dan je radio updaten, een nieuwe simkaart halen of je toestel op laten sturen?
Nu vraag ik me dus af, waar kan dit aan liggen? Ik heb namelijk altijd goed bereik (hi, zij heeft dit ook). Ligt dit aan een simkaart, of misschien aan mijn ROM/Radio? Ik heb de M-Amine Rom erop staan. Moet je voor bereik dan je radio updaten, een nieuwe simkaart halen of je toestel op laten sturen?
Verwijderd
Ik heb ca. 4 week geleden soort gelijk iets gehad.Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 16:38:
Ineens had ik een standaard beltoon, geen eigen mp3-tje (die op mij micro-SD stond), ook was tomtom mijn kaart kwijt , zou je altijd zien als je het nodig hebt.
Met de verkenner zag ik een lege "opslagkaart" (leeg) en een "opslagkaart2"(oorspronkelijke SD).
Hernoemen leek simpelweg de oplossing maar dit moest in twee etappes.
Eerst "opslagkaart" => "opslagkaart-1"
vervolgens "opslagkaart2" => "opslagkaart".
Na een reboot was alles gelukkig weer als vanouds
Verwijderd
Ik kan op mijn HTC Touch Cruise geen mail ophalen of op msn
. Internet/youtube enz. doet het wel gewoon. Vriend van me heeft de diamond en die heeft ook vodafone onbeperkt internet en die kan zowel op msn als zijn mail ophalen. Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Dan moet je even de proxy-instellingen uitzetten en het overnieuw proberen. Dat helpt vaakVerwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 15:27:
Ik kan op mijn HTC Touch Cruise geen mail ophalen of op msn. Internet/youtube enz. doet het wel gewoon. Vriend van me heeft de diamond en die heeft ook vodafone onbeperkt internet en die kan zowel op msn als zijn mail ophalen. Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Ik zie niet hoe je verbinding maakt, maar de eerste keer is het aan te raden om via AS of WMDC verbinding te maken i.p.v. via WiFi.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Verwijderd
ik heb precies hetzelfde probleem, kan iemand me laten weten hoe dit op te lossen... ook ik heb Vodafone onbeperkt online (wat trouwens niet helemaal onbeperkt is))brrrt schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 18:34:
[...]
Dan moet je even de proxy-instellingen uitzetten en het overnieuw proberen. Dat helpt vaak
Ik had ook geen problemen met het bereik, maar wel dat de verbinding vaak verbroken werd. Voor het updaten naar bijvoorbeeld Syrius R4 (die heb ik) moet je ook updaten naar een andere radio ROM (ik heb v1.59.42.15) - daarna nooit meer problemen gehad. Het wisselen tussen radio ROMS is easy, je behoudt verder al je instellingen en software, dus testen is zo gedaan.brrrt schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:11:
Het ligt aan één van de twee, maar ik doe nu ook 2x zo lang met een volle batterij...
Geweldig, ik ga 't morgen uitproberen.jbr schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:47:
[...]
Ik had ook geen problemen met het bereik, maar wel dat de verbinding vaak verbroken werd. Voor het updaten naar bijvoorbeeld Syrius R4 (die heb ik) moet je ook updaten naar een andere radio ROM (ik heb v1.59.42.15) - daarna nooit meer problemen gehad. Het wisselen tussen radio ROMS is easy, je behoudt verder al je instellingen en software, dus testen is zo gedaan.
Het ligt aan één van de twee, maar ik doe nu ook 2x zo lang met een volle batterij...
Hopen dat 't ook werkt met M-Anime. Trouwens, als je de radio update, ben je dan ook de smsjes kwijt? Of is 't echt zo makkelijk als je 't omschreven hebt?
Voor de mensen die met dit toestel problemen krijgen dat sommige programma's geen dataverbinding krijgen, bijv. met Live Messenger of mail ophalen waarschijnlijk geld dit alleen voorVerwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 22:49:
[...]
ik heb precies hetzelfde probleem, kan iemand me laten weten hoe dit op te lossen... ook ik heb Vodafone onbeperkt online (wat trouwens niet helemaal onbeperkt is))
Vodafone
Doe alsvolgd!:
Start -> Instellingen -> (Tab) Verbindingen -> Verbindingen -> Geavanceerd (Tab) -> Netwerk selecteren
Bij de eerste dropdown menu Als het goed is Staat die automatisch op "Vodafone GPRS"
Ga die vervolgens Bewerken (knop: "Bew...") -> Proxyinstellingen (Tab) -> Vink daarna alleen de bovenste aan, de rest is niet aangevinkt!
Succes!!
Dat zou kunnen, maar dat antwoord kan ik je niet geven. Ik heb de radio rom en syrius r4 er vlak na elkaar (binnen 10 minuten) op gezet. Ik merkte alleen dat de camera niet meer werkte na het flashen van de radio rom (de combinatie met diamond r8 zal niet zo goed zijn geweest) - sms'jes heb ik niet gecheckt, Maar goed, daar heb je PIM backup voor, toch?brrrt schreef op zondag 18 januari 2009 @ 20:03:
Trouwens, als je de radio update, ben je dan ook de smsjes kwijt? Of is 't echt zo makkelijk als je 't omschreven hebt?
Overigens raad ik je aan even het topic van M-Anime door te spitten om te kijken welke radio rom versies anderen gebruiken (sommigen zetten het er in hun signature bij). Good luck!
Hmm... ik kan mijn telefoon Radio helemaal niet updaten zie ik...
Als ik mijn telefoon aan de computer koppel, herkent mijn computer het toestel niet. Het laadt wel op, maar verder doet ActiveSync het niet! Er staat ook bij 'geïnstalleerde hardware' (op de PC) het kopje Windows Mobile Apparaat, met een geel cirkeltje met een uitroepteken erin. Verder heb ik al AS overnieuw geïnstalleerd (heb versie 4.5 - zover ik weet de nieuwste) en tevergeefs ActiveSyncMobe.sa.cab geinstalleerd. De USB in een andere poort van de computer gestopt en computer en telefoon gereset. Niks hielp.
Bij het doorbladeren in deze topics hebben ze gezegd dat het kan liggen aan de pinnetjes die verbogen zijn, die terug te buigen zijn met een speld. Weet iemand welke pinnetjes er bedoeld worden? Gaat dat over de pinnetjes van de telefoon (in de miniUSB poort onderin) of die van de USB kabel? En gaat het dan over de (als je scherm boven hebt liggen) de onderste rij, of moet ik een bovenste rij zoeken? Ik heb wat zitten duwen, maar kom niet verder...
Weet iemand een oplossing? Ik stuur nu namelijk al mijn bestanden via de email naar de telefoon, de lijm van mijn microsd klepje is namelijk op en ben bang dat, wanneer ik op deze manier mijn bestanden op m'n sd zet, ik 'm helemaal eraf ruk...
Als ik mijn telefoon aan de computer koppel, herkent mijn computer het toestel niet. Het laadt wel op, maar verder doet ActiveSync het niet! Er staat ook bij 'geïnstalleerde hardware' (op de PC) het kopje Windows Mobile Apparaat, met een geel cirkeltje met een uitroepteken erin. Verder heb ik al AS overnieuw geïnstalleerd (heb versie 4.5 - zover ik weet de nieuwste) en tevergeefs ActiveSyncMobe.sa.cab geinstalleerd. De USB in een andere poort van de computer gestopt en computer en telefoon gereset. Niks hielp.
Bij het doorbladeren in deze topics hebben ze gezegd dat het kan liggen aan de pinnetjes die verbogen zijn, die terug te buigen zijn met een speld. Weet iemand welke pinnetjes er bedoeld worden? Gaat dat over de pinnetjes van de telefoon (in de miniUSB poort onderin) of die van de USB kabel? En gaat het dan over de (als je scherm boven hebt liggen) de onderste rij, of moet ik een bovenste rij zoeken? Ik heb wat zitten duwen, maar kom niet verder...
Weet iemand een oplossing? Ik stuur nu namelijk al mijn bestanden via de email naar de telefoon, de lijm van mijn microsd klepje is namelijk op en ben bang dat, wanneer ik op deze manier mijn bestanden op m'n sd zet, ik 'm helemaal eraf ruk...
Ha! Vertoont verdacht veel overeenkomsten met mijn probleem, waar ik vorige keer toch zeker 5 avonden mee zoet ben geweest. De oplossing: een andere USB kabel! Hopelijk is dat het bij jou ook...brrrt schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 01:31:
Het laadt wel op, maar verder doet ActiveSync het niet!
[ Voor 0% gewijzigd door jbr op 20-01-2009 09:24 . Reden: dit is post 1337 :D ]
Dat zou relaxed zijn, zal 't dit weekend even proberen!
Wie kan mij zeggen waar ik het "topic van M-Anime" kan vinden, ik ben namelijk voornemens om de orginele rom te flashen naar M-Anime 2 maar wil eerst even orienteren voor dat ik mijn hele toestel naar de kl..te help.
Alvast bedankt voor de hulp.
Alvast bedankt voor de hulp.
Zoek maar op M-Amine (dus niet zoals jij het schreef) met Google.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ik ga het opzoeken en doorspitten, heb jij toevallig enige ervaring met deze "ROM", of is het beter het toestel zo orgineel mogelijk te houden ?
Ik had hetzelfde probleem, ik moest de pinnetjes in de USB aansluiting van mijn telefoon even opwippen/aandrukken (niet echt verbuigen).brrrt schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 01:31:
Hmm... ik kan mijn telefoon Radio helemaal niet updaten zie ik...
Mijn Cruise laadde ook wel op, maar geen ActiveSync verbinding. Ik heb ook veel ge-update, op computer en op de Cruise.
Had ook vanalles geprobeerd, andere usb-kabels, andere poort, andere computer, XP <=> Vista.
Later in dit topic werkte deze 'truc' ook voor een andere tweaker
succes
Ik gebruik M-Amine nu al een tijdje naar volle tevredenheid. Ziet er gelikt uit, is snel, geen vastlopers meer... alles is top!dartelaar1 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:21:
Ik ga het opzoeken en doorspitten, heb jij toevallig enige ervaring met deze "ROM", of is het beter het toestel zo orgineel mogelijk te houden ?
@ Tiepeks: Bedankt! Ik zocht deze post al een tijdje, maar kon 'm niet meer vinden...
Ik heb al wat geprobeerd, maar tot nu toe nog geen vorderingen. Verder ben ik best bang dat ik m'n hele usb socket ermee mol...

Verwijderd
Balen....
Bedankt jbr en DanisChef voor de reacties, maar bij mij is alles kennelijk echt weg.....Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 21:27:
[...]
Ik heb ca. 4 week geleden soort gelijk iets gehad.
Ineens had ik een standaard beltoon, geen eigen mp3-tje (die op mij micro-SD stond), ook was tomtom mijn kaart kwijt , zou je altijd zien als je het nodig hebt.
Met de verkenner zag ik een lege "opslagkaart" (leeg) en een "opslagkaart2"(oorspronkelijke SD).
Hernoemen leek simpelweg de oplossing maar dit moest in twee etappes.
Eerst "opslagkaart" => "opslagkaart-1"
vervolgens "opslagkaart2" => "opslagkaart".
Na een reboot was alles gelukkig weer als vanouds
Balen....
Nog nieuws over android op de cruise?
Verwijderd
Dan lees je best de topics op xda-dev als je dit wilt weten.Dw1-nl schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 15:39:
Nog nieuws over android op de cruise?
Godzijdank! Ik ben van mijn verbindingsprobleem af!!!
En dan ook nog dankzij een hele stomme reden:
Heb ik voor niks zitten sjorren aan de pinnetjes en ik ben blij dat ik ook de verleiding heb weerstaan om een nieuwe datakabel te kopen!
En dan ook nog dankzij een hele stomme reden:
Dat werkte bij mij! Ik heb het vinkje uitgezet, en gelijk werd mijn telefoon herkend in ActiveSync!!Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 23:06:
[...]
Na drie dagen nog steeds geen last van gehad...
Ga eens naar Instellingen>Verbindingen>Usb_aan_pc en kijk eens waar het type usb-verbinding op staat. Mischien miet je eens kijken of het eerste vinkje bij ActiveSync (dus de optie Geadvanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen) aan op uit staat.
Bij mij is'tie aangevinkt, maar het kan zijn dat'ie bij jou uit moet staat omdat ActiveSync het toestel soms niet goed herkent.
Heb ik voor niks zitten sjorren aan de pinnetjes en ik ben blij dat ik ook de verleiding heb weerstaan om een nieuwe datakabel te kopen!
Verwijderd
Ik heb een vraag:
Ik gebruik mijn TC met M-Amine software erop. Deze loopt als een trein. Nu heb ik alleen een nieuwe laptop en daar zit bluetooth op. Nu wil ik mijn laptop verbinden met mijn TC. Alles lukt mijn laptop ziet mijn TC en andersom ook. Alleen wanneer ik de beveiligingscode invoer op mijn laptop en TC zegt mijn laptop verbinding met (naam telefoon) geweigerd. Hoe kan ik dit oplossen ? Ik heb werkelijk alles wat ik weet al geprobeerd. Ik wil namelijk via mobilecenter van microsoft mijn telefoon syncen.
Iemand enig idee ?
Bvd
Ik gebruik mijn TC met M-Amine software erop. Deze loopt als een trein. Nu heb ik alleen een nieuwe laptop en daar zit bluetooth op. Nu wil ik mijn laptop verbinden met mijn TC. Alles lukt mijn laptop ziet mijn TC en andersom ook. Alleen wanneer ik de beveiligingscode invoer op mijn laptop en TC zegt mijn laptop verbinding met (naam telefoon) geweigerd. Hoe kan ik dit oplossen ? Ik heb werkelijk alles wat ik weet al geprobeerd. Ik wil namelijk via mobilecenter van microsoft mijn telefoon syncen.
Iemand enig idee ?
Bvd
Netjes... Dacht dat je dat al geprobeerd hadbrrrt schreef op zondag 25 januari 2009 @ 18:08:
Ik heb het vinkje uitgezet, en gelijk werd mijn telefoon herkend in ActiveSync!!![]()
Maar goed, je kunt nu dus ROMs updaten! De pret begint nu dus eigenlijk pas
Het updaten van een ROM hoeft niet meer, ik had al M-Aminejbr schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:46:
[...]
Netjes... Dacht dat je dat al geprobeerd had(en zo duur is een USB kabeltje nou toch ook weer niet?)
Maar goed, je kunt nu dus ROMs updaten! De pret begint nu dus eigenlijk pas
De radio daarentegen... dat zou wel handig zijn!
Tja, ik had de "Usb aan PC" optie nog nooit gezien, vandaar dat ik er niet op kwam.
En voor ik die 8 euro (of iets dergelijks) voor een USB kabeltje betaal, wilde ik 't toch zeker weten dat 't nu wel zou werken... Tja, een student he?
Hmm, bij mij lukt het na de fabrieks update (naar WM6.1) niet meer om met Vista (x64) op de geheugenkaart via de verkenner te komen. Iemand tips?
Search en Google leveren weinig bruikbaars op, alleen tips voor de geheugenkaart problemen die hier ook vaker voorbij komen.
Als ik op het icoontje van HTC TC klik, dan gaat het goed, als in dat hij een verschil ziet tussen het apparaat en de SD kaart. Als je dan op de SD kaart klikt zie je niks. Eigenschappen kun je wel uitlezen en dat gaat goed, maar er kan niks naartoe geschreven worden oid.
Search en Google leveren weinig bruikbaars op, alleen tips voor de geheugenkaart problemen die hier ook vaker voorbij komen.
Als ik op het icoontje van HTC TC klik, dan gaat het goed, als in dat hij een verschil ziet tussen het apparaat en de SD kaart. Als je dan op de SD kaart klikt zie je niks. Eigenschappen kun je wel uitlezen en dat gaat goed, maar er kan niks naartoe geschreven worden oid.
Overigens: SideShow in combinatie met een windows computer is erg nice, o.a. voor Powerpoint presentaties handig met je speakernotes.
http://connect.microsoft.com/sideshow
Ok!phizzie schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:31:
Overigens: SideShow in combinatie met een windows computer is erg nice, o.a. voor Powerpoint presentaties handig met je speakernotes.
Zou je eens wat screenshots kunnen maken? Ga ik dan eens zelf klussen. Zie wel wat handige toepassingen.
Niet, deze is uit de handel gehaald door PDAshop, die naar mijn weten die dingen zelf had laten produceren.Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:10:
Weet er iemand waar je nu nog de veripart screenprotector kan kopen?
Gr.
Nu kun je alleen nog maar de Brando screenprotectors kopen..
Verwijderd
Jammer, deze hebben een grote uitsparing in de folie van de luidspreker tot de camera als ik me niet vergis. Welke gebruiken jullie?brrrt schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 11:20:
[...]
Niet, deze is uit de handel gehaald door PDAshop, die naar mijn weten die dingen zelf had laten produceren.
Nu kun je alleen nog maar de Brando screenprotectors kopen..
Klopt, Brando heeft een uitsparing van de luidspreker tot aan de camera, maar is daarentegen kwalitatief de beste soort screenprotector.
Zelf heb ik nog veripart, alleen heb ik dankzij de verveling in colleges de protector iets verbogen aan de bovenkant (dus een luchtbel boven m'n camera). Ik ga dus binnenkort voor Brando
Zelf heb ik nog veripart, alleen heb ik dankzij de verveling in colleges de protector iets verbogen aan de bovenkant (dus een luchtbel boven m'n camera). Ik ga dus binnenkort voor Brando
Als binnenkort WM 6.5 uitkomt moeten wij Touch Cruise gebruikers er dan weer 2 jaar op wachten totdat hij naar onze mobiel komt?
Wat is je punt?
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Van de week even gespeeld met de nieuwe Touch Cruise. Gek genoeg wordt die in de marketinguitingen van HTC niet Cruise 2 genoemd maar gewoon Cruise... Het typenummer is uiteraard anders, de T4242.EWK schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:44:
[...]
Sinds vanmiddag staat ie ook al op de FP....
nieuws: HTC komt met nieuw Windows Mobile-toestel
Heb er ook wat foto's mee gemaakt, zijn hier te vinden.
Vreemd en lastig probleem bij met telefoon. Ik krijg pas een sms binnen als ik mijn sms inbox open.
Soms is het sms'je al uren geleden naar mij verzonden, maar krijg daar geen notificatie van, alleen als ik de inbox open, dan krijg ik een melding dat ik een nieuw sms bericht heb ontvangen.
Hebben meer mensen last hiervan? En wie weet er een oplossing hiervoor?
Soms is het sms'je al uren geleden naar mij verzonden, maar krijg daar geen notificatie van, alleen als ik de inbox open, dan krijg ik een melding dat ik een nieuw sms bericht heb ontvangen.
Hebben meer mensen last hiervan? En wie weet er een oplossing hiervoor?
.....File not found. Should I fake it? (Y/N)
Heeft iemand een idee welke koop het beste is inzake een carholder plus lader?
Ik rijd een seat leon (II) en ben op zoek naar een fatsoenlijke oplossing om de Cruise ergens vast te zetten tbv navigatie e.d.
Enerzijds zou je Brodit kunnen overwegen, echter zie ik op de foto dat de baseplate log, lomp en lelijk is:

Geen optie dus. Na wat zoekwerk heb ik een Richterset kunnen vinden wat dan ideaal zou zijn, had ik in gedachte. Echter, moet ik daar een houder, passende baseplate én een laadsnoer hebben. Dat is nog niet zo het probleem. Ik zou graag de richter-set aan de linkerzijde van mijn stuur willen hebben.
Dat is dus dat kleine venster linksboven het stuur op de foto (not my own picture
) Maar wat ik me dan wel afvraag: Hoe krijg in hemelsnaam het laadsnoer op een fatsoenlijke manier naar die plek getrokken, aangezien de 12v aansluiting op de center-console zit??

Iemand ervaring?
Ik rijd een seat leon (II) en ben op zoek naar een fatsoenlijke oplossing om de Cruise ergens vast te zetten tbv navigatie e.d.
Enerzijds zou je Brodit kunnen overwegen, echter zie ik op de foto dat de baseplate log, lomp en lelijk is:
Geen optie dus. Na wat zoekwerk heb ik een Richterset kunnen vinden wat dan ideaal zou zijn, had ik in gedachte. Echter, moet ik daar een houder, passende baseplate én een laadsnoer hebben. Dat is nog niet zo het probleem. Ik zou graag de richter-set aan de linkerzijde van mijn stuur willen hebben.
Dat is dus dat kleine venster linksboven het stuur op de foto (not my own picture
Iemand ervaring?
Hey Brrrt, nog die radio rom update gedaan?
Ik heb zo'n Richter set maar die zit tegen mijn middenconsole geplakt. Ben er wel tevreden over eigenlijk.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
Hoi,
Weet er iemand hoe ik geblokkeerde contacten kan verwijderen? Deze zijn aangeduid met een klein slotje.
Via SIM-beheer lukt het niet omdat deze daar niet in voorkomen. Ze verschijnen alleen in het menu van "Contacten" onderaan het scherm.
Blooper
Weet er iemand hoe ik geblokkeerde contacten kan verwijderen? Deze zijn aangeduid met een klein slotje.
Via SIM-beheer lukt het niet omdat deze daar niet in voorkomen. Ze verschijnen alleen in het menu van "Contacten" onderaan het scherm.
Blooper
Dat zijn dus je Outlook contacten neem ik aan. Die zou ik gewoon in Outlook verwijderen en dan gewoon synchoniseren.Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 00:19:
Hoi,
Blooper
Nog niet, de radio update waar jij het over had was een versie eerder dan mijn huidige. Ik moet nog even wat onderzoek doen wat de beste keuze wordt. Misschien is 't hele probleem wel gewoon dat ik thuis (ben net verhuisd) gewoon minder bereik heb (al heb ik Hi, ik dacht dat je met 98% dekking in Nederland wel overal goed bereik zou hebben)jbr schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:13:
Hey Brrrt, nog die radio rom update gedaan?
Ik heb zelf de active Brodit-houder, maar dan zonder de Brodit backplate. Als bevestiging gebruik ik namelijk het in de topicstart aangeraden ventilator-opzetstukje van 4 euro bij de Halfords, en heb deze dan 'gemod' zoals ook in de topicstart wordt aangeraden.dnhelle schreef op maandag 02 februari 2009 @ 09:41:
(...) Hoe krijg in hemelsnaam het laadsnoer op een fatsoenlijke manier naar die plek getrokken, aangezien de 12v aansluiting op de center-console zit?? (...)
Ik heb de actieve houder daarmee op het roostertje links van mijn stuur geplaatst, zo te zien bijna op dezelfde plek als het roostertje links van het stuur bij jouw auto.
Om te voorkomen dat er lelijke 12V-draden naar de middenconsole lopen, heb ik de aansluiting van mijn sigarettenaansteker gedemonteerd en er, buiten het zicht achter het dashboard, een 'splitter' op aangesloten zodat je twee 12V-aansluitingen hebt. Één van deze twee aansluitingen heb ik weer terug in het middenconsole gemonteerd zodat deze er nog gewoon origineel en netjes uit ziet. De andere kabel heb ik achter het dashboard weggewerkt richting het stuur.
De draad van de actieve houder heb ik vervolgens via het ventilatorrooster achter het dashboard gebracht en aangesloten op deze 'verstopte' extra gecreëerde 12V-aansluiting.
Resultaat: het middenconsole blijft netjes (geen dikke kabels of stekker te zien), en links van je stuur een mooie actieve Brodit-houder waarbij je geen backplate en slechts 2 cm kabel ziet. Alle aansluitingen en kabels zijn verder onzichtbaar weggewerkt achter het dashboard.
Ik zal kijken of ik binnenkort een foto kan maken van mijn oplossing.
Hier een foto:

PS: Helaas lijkt de handleiding voor het 'modden' van het ventilator-opzetstukje uit de topicstart offline, maar met de cache (helaas zonder plaatjes) moet het je denk ik wel lukken.
[ Voor 2% gewijzigd door RgR op 07-02-2009 11:24 . Reden: Foto toegevoegd ]
Ik heb iets heel geks, ik kan iedereen een smsje sturen, behalve 1 persoon. Ik kan wel van deze persoon smsjes ontvangen maar geen antwoord geven. Ze komen gewoon niet aan.
@RgR, thnx voor je info.
Ik ga eens kijken wat ik ermee kan doen, ik kan nl. vanwege lease niet al te veel knutselen.
Ik ga eens kijken wat ik ermee kan doen, ik kan nl. vanwege lease niet al te veel knutselen.
Ik weet niet of je het ding veel gaat gebruiken, meestal kan ik wel een ritje navigeren zonder het toestel op te laden. Als ik bijv. twee ritten van een uur navigeer dan zit da accu nog voldoende vol, die laad ik dan 's avonds weer op. Maar dat hangt dus af van je gebruik. En in het ergste geval pak ik even het ladertje uit het dashboardkastje en hang ik die er even een uurtje aan.
Uiteraard is het wegwerken het fraaist maar als dat lastig is, weet dan dat de accu best lang meegaat
@ johansw: check het nummer even goed. Ik heb het ook een keer gehad, in het buitenland. Krijg je een SMS van iemand uit Nederland, en dan staat als reply-nummer het goede 06-nummer maar niet met +31 ervoor maar de landcode waar je op dat moment bent, +44 bijvoorbeeld. Dat werkt dus niet, hele vervelende bug is dat.
Uiteraard is het wegwerken het fraaist maar als dat lastig is, weet dan dat de accu best lang meegaat
@ johansw: check het nummer even goed. Ik heb het ook een keer gehad, in het buitenland. Krijg je een SMS van iemand uit Nederland, en dan staat als reply-nummer het goede 06-nummer maar niet met +31 ervoor maar de landcode waar je op dat moment bent, +44 bijvoorbeeld. Dat werkt dus niet, hele vervelende bug is dat.
zoals in de post hierboven is aangegeven zou je inderdaad eens kunnen controleren of het wat uitmaakt of je +316.... of 06.... als nummer gebruikt. Het lijkt mij niet dat je in het buitenland zit.johansw schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 22:24:
Ik heb iets heel geks, ik kan iedereen een smsje sturen, behalve 1 persoon. Ik kan wel van deze persoon smsjes ontvangen maar geen antwoord geven. Ze komen gewoon niet aan.
Ook vraag ik me af of het wel aan jou ligt, als je iedereen kan smsen maar 1 persoon niet...
Vraag die ander eens of hij wel sms van anderen kan ontvangen.
Heeft iemand al de nieuwe Cruise 2 of uitgeprobeerd?
Ben benieuwd of dit toestel de moeite waard is of dat er mogelijk een betere keuze is?
Ben benieuwd of dit toestel de moeite waard is of dat er mogelijk een betere keuze is?
dit is mijn eerste wm telefoon dus misschien een noob vraag. Als ik mijn geluid aan heb staan hoor ik geen beltoon als ik gebeld wordt, smsjes hoor ik wel. Bij de instellingen staat gewoon de standaard beltoon en als ik op play druk hoor ik hem ook. Als ik hem instel op trillen + geluid gaat hij wel trillen maar geen geluid. Als ik mijn muziek aan heb staan gaat wel de muziek uit. Iemand die weet hoe ik wel een beltoon krijg?
Ja, aan de linkerkant van je telefoon zit een schuif-unit. Schuif die eens omhoog, en daarna beide scroll dingen die je op het scherm ziet.
Hoi!
We hebben 'm gisteren in de winkel gekregen en gelijk al even mee gespeeld.n00bs schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 16:12:
Het is wel een grappig dingetje, een stuk kleiner dan de eerdere Touch Cruise en op zich wel mooi (was op 't eerste gezicht niet helemaal m'n smaak, maar na 'm nog een keer te hebben gepakt was 'ie wel mooier
Ik weet niet wat je smaak is, het is een grappig dingetje en valt in dezelfde prijsklasse als de Touch Diamond (al een wat ouder toestel).
Wat je moet afwegen bij de TC2 en de Diamond:
Touch Cruise 2
- TouchFLO 2D look (blauw)
- Voorgeinstalleerde TomTom 7 (BeNeLux) kaarten + autohouder (zwanenhals)
- Uitbreidbaar geheugen (zit standaard 1 GB bij)
- HTC Footprints (maak foto's en koppel deze aan je GPS positie)
- Nieuw, (nog?) niet zo'n hype ding
- TouchFLO 3D look (zwart)
- Bewegingssensor (automatische schermrotatie)
- 4 GB voorgeinstalleerd, niet uitbreidbaar
- Bestaat al langer, meer ervaringen/nieuwe ROMs (zowel door HTC als Custom), veel mensen hebben 'm
- Glossy Diamond look (je moet ervan houden)
Verder is de TC2 een heel leuk dingetje hoor, lekker compact, viel me gelijk op. Ook zit er standaard een pouch in, die je in veel pakketten van de Diamond niet kan vinden. De camera is gewoon goed (vergelijkbaar/beter??) als die van de Diamond. Er zit standaard TouchFLO 2D op, precies de versie die in custom roms zit, maar dan met HTC Footprints als extra tab. Ik vind het alleen jammer dat er geen rotatiesensor op zit.
[edit]
Vreemd, nu staat op nieuwemobiel.nl dat 'ie wel autorotatie heeft.
Ik kom er niet meer uit, ik had dit beter uit moeten zoeken
[ Voor 3% gewijzigd door brrrt op 06-02-2009 23:40 ]
Heeft die ook een lichtsterkte sensor zodat die automatisch de helderheid aanpast?brrrt schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 23:30:
[...]
We hebben 'm gisteren in de winkel gekregen en gelijk al even mee gespeeld.
Het is wel een grappig dingetje, een stuk kleiner dan de eerdere Touch Cruise en op zich wel mooi (was op 't eerste gezicht niet helemaal m'n smaak, maar na 'm nog een keer te hebben gepakt was 'ie wel mooier).
Ik weet niet wat je smaak is, het is een grappig dingetje en valt in dezelfde prijsklasse als de Touch Diamond (al een wat ouder toestel).
Wat je moet afwegen bij de TC2 en de Diamond:
Touch Cruise 2Touch Diamond
- TouchFLO 2D look (blauw)
- Voorgeinstalleerde TomTom 7 (BeNeLux) kaarten + autohouder (zwanenhals)
- Uitbreidbaar geheugen (zit standaard 1 GB bij)
- HTC Footprints (maak foto's en koppel deze aan je GPS positie)
- Nieuw, (nog?) niet zo'n hype ding
De Touch Diamond heeft ook wel GPS erop zitten, maar de TomTom kaarten zou je er nog bij moeten kopen. De TC2 daarentegen heeft een heel navigatieset er standaard bijzitten.
- TouchFLO 3D look (zwart)
- Bewegingssensor (automatische schermrotatie)
- 4 GB voorgeinstalleerd, niet uitbreidbaar
- Bestaat al langer, meer ervaringen/nieuwe ROMs (zowel door HTC als Custom), veel mensen hebben 'm
- Glossy Diamond look (je moet ervan houden)
Verder is de TC2 een heel leuk dingetje hoor, lekker compact, viel me gelijk op. Ook zit er standaard een pouch in, die je in veel pakketten van de Diamond niet kan vinden. De camera is gewoon goed (vergelijkbaar/beter??) als die van de Diamond. Er zit standaard TouchFLO 2D op, precies de versie die in custom roms zit, maar dan met HTC Footprints als extra tab. Ik vind het alleen jammer dat er geen rotatiesensor op zit.
[edit]
Vreemd, nu staat op nieuwemobiel.nl dat 'ie wel autorotatie heeft.
Ik kom er niet meer uit, ik had dit beter uit moeten zoeken
I know, ik navigeer er nu al een jaartje meer op zo'n manier, maar het is des te vervelender als je de autolader niet in de buurt hebt. Daarbij wil ik ook een bluetooth carkit inbouwen, maar daar ga ik nog eens naar zoeken...BeQuietAndDrive schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 09:23:
Ik weet niet of je het ding veel gaat gebruiken, meestal kan ik wel een ritje navigeren zonder het toestel op te laden. Als ik bijv. twee ritten van een uur navigeer dan zit da accu nog voldoende vol, die laad ik dan 's avonds weer op. Maar dat hangt dus af van je gebruik. En in het ergste geval pak ik even het ladertje uit het dashboardkastje en hang ik die er even een uurtje aan.
Anyway, thnx voor al jullie info
Verwijderd
Is er al meer bekend over Android? Is dat al volledig geport naar de Cruise? Op XDA zie ik wel dit topic, maar daar maak ik niet echt uit op wanneer hij volledig als image beschikbaar is voor mijn telefoon.
Ik wil af van Windows...
Ik wil af van Windows...
De link die je daar noemt op XDA is het test-topic van Android voor de Cruise, in de First Post staat een link naar de bron/oorsprong van Android op de Cruise, het ontwikkel-topic. Dat is de eerste plaats waar de ontwikkelaars het nieuws verspreiden. Er is ook op XDA een aantal Nederlanders wat aan Android werkt om deze geschikt te maken voor de Cruise, voornamelijk Rogro82, echter ben ik die hier nog niet tegengekomen.Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 15:41:
Is er al meer bekend over Android? Is dat al volledig geport naar de Cruise? Op XDA zie ik wel dit topic, maar daar maak ik niet echt uit op wanneer hij volledig als image beschikbaar is voor mijn telefoon.
Ik wil af van Windows...
Ik houd de ontwikkelingen ook nauwgezet in de gaten en kan je niet anders zeggen dan: Dagelijks kijken op XDA en rustig wachten tot het eindelijk zover is. Een datum zal nooit bekend worden omdat alle ontwikkelaars vrijwillig aan het project werken in hun vrije uurtjes naast hun werk.
Ik heb hem bij Hi besteld, was erg aantrekkelijk daar. Zat eerst naar een LG Renoir te kijken, maar die is niet compatible met het netwerk hier op de hogeschool. Met WM moet dat wel kunnenn00bs schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 16:12:
Het is een leuk dingetje hoor, zeker als je de Renoir als vergelijkmateriaal gebruikt. Sowieso is met WM veel meer mogelijk dan met de LG software. De renoir is een grappig dingetje voor de beginnend touch-screen gebruiker die een leuke camera wilt. Wil je zelf kunnen tweaken, tomtom en allerlei programmaatjes erop zetten om het nóg meer jouw toestel te maken? Dan is deze cruise2 ideaal!Exigence schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 00:32:
[...]
Ik heb hem bij Hi besteld, was erg aantrekkelijk daar. Zat eerst naar een LG Renoir te kijken, maar die is niet compatible met het netwerk hier op de hogeschool. Met WM moet dat wel kunnenBen benieuwd wanneer ik hem binnen krijg, staat op de website dat hij vanaf 15 februari geleverd gaat worden.
[edit]
Het netwerk op school? Bedoel je de Microsoft Exchange (of e-mail cliënt)? Dat sync ik nu iig wel op mijn Touch Cruise 1, ideaal!
[ Voor 8% gewijzigd door brrrt op 11-02-2009 09:33 ]
Waarschijnlijk doelt hij op een Eduroam Wifi netwerk, bij ons op de de hogeschool zit daar een secureW2 inlog op en daarvoor is een client beschikbaar voor pocketpc. Echter heb ik het nog nooit voor elkaar gekregen om dat aan de praat te krijgen terwijl het theoretisch mogelijk moet zijn.brrrt schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 09:29:
[...]
Het is een leuk dingetje hoor, zeker als je de Renoir als vergelijkmateriaal gebruikt. Sowieso is met WM veel meer mogelijk dan met de LG software. De renoir is een grappig dingetje voor de beginnend touch-screen gebruiker die een leuke camera wilt. Wil je zelf kunnen tweaken, tomtom en allerlei programmaatjes erop zetten om het nóg meer jouw toestel te maken? Dan is deze cruise2 ideaal!
[edit]
Het netwerk op school? Bedoel je de Microsoft Exchange (of e-mail cliënt)? Dat sync ik nu iig wel op mijn Touch Cruise 1, ideaal!
Mij is het wel gelukt, en maak er dagelijks gebruik van.Mister-Mark schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 20:16:
[...]
Waarschijnlijk doelt hij op een Eduroam Wifi netwerk, bij ons op de de hogeschool zit daar een secureW2 inlog op en daarvoor is een client beschikbaar voor pocketpc. Echter heb ik het nog nooit voor elkaar gekregen om dat aan de praat te krijgen terwijl het theoretisch mogelijk moet zijn.
Als je even weet hoe je alles in moet stellen werkt het wel.
Spit maar eens door de delen heen, ik heb het wel ergens gepost dacht ik.
Hoi!
Tja, of je vraagt 't de ICT afdeling 
Al wilden ze 't bij mij niet geven voor mijn PPC. Over m'n laptop deden ze niet moeilijk, maar ze waren te lui voor een mobiele telefoon. Net zoals dat ze beweerden dat ik mijn mail niet kon synchroniseren, iets wat mij met 5 minuutjes uitzoekwerk al was gelukt.
[edit]
En ik heb m'n radio maar eens ge-update. Heb nu Radio ROM 1.59.44.02 - bij de M-Amine 2.0 NLD rom.
Hopen dat mijn bereik thuis nu wat beter wordt (Hi in Groningen -> hoort goed te gaan..)
I'll let you know
Al wilden ze 't bij mij niet geven voor mijn PPC. Over m'n laptop deden ze niet moeilijk, maar ze waren te lui voor een mobiele telefoon. Net zoals dat ze beweerden dat ik mijn mail niet kon synchroniseren, iets wat mij met 5 minuutjes uitzoekwerk al was gelukt.
[edit]
En ik heb m'n radio maar eens ge-update. Heb nu Radio ROM 1.59.44.02 - bij de M-Amine 2.0 NLD rom.
Hopen dat mijn bereik thuis nu wat beter wordt (Hi in Groningen -> hoort goed te gaan..)
I'll let you know
[ Voor 27% gewijzigd door brrrt op 11-02-2009 22:59 ]
Ik heb het regelmatig geprobeerd maar het was nooit gelukt, helaas maar het is nu niet meer nodig ben aan het afstuderen en hoop dus maar enkele keren meer op de school te hoeven zijn.EWK schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 20:50:
[...]
Mij is het wel gelukt, en maak er dagelijks gebruik van.
Als je even weet hoe je alles in moet stellen werkt het wel.
Spit maar eens door de delen heen, ik heb het wel ergens gepost dacht ik.
De ICT afdeling ben ik zelf, studeer namelijk ICT. Denk dat je de helpdesk bedoelt, maar ook die doen hun naam geen eer aan. Daar helpen ze je niet mee, zelfs Linux en het netwerk dat moet je zelf maar uitzoeken. Mac geven ze dan nog net wel ondersteuning voor.brrrt schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 21:46:
Tja, of je vraagt 't de ICT afdeling
[edit]
I'll let you know
Draai zelf ook 1.59.44.02 in combinatie met M-Amine 2.0 NLD ben er wel tevreden over, het is hier T-mobile die voor het slechte bereik zorgt:S maar GPS gaat prima.
Ik heb een tijdje geleden op msn gezeten op mijn Cruise nu wil ik graag de email adressen die nu in de contacten staan van msn verwijderen.
Is dit mogelijk, zo ja op welke manier?
Is dit mogelijk, zo ja op welke manier?
naar start > windows live, daar kies je voor account wisselen (of iets dergelijks), zodra je account niet meer gekoppeld is aan je toestel, zijn je contacten ook weg uit je lijst.
zodra je je account opnieuw toevoegt, gewoon even kiezen dat je je hotmail contacts niet toe wil voegen aan je outlook contacten.
thats it
zodra je je account opnieuw toevoegt, gewoon even kiezen dat je je hotmail contacts niet toe wil voegen aan je outlook contacten.
thats it
Verwijderd
Ben ik blij dat ik eindelijk eens een nieuwe leuke rom heb gevonden (M-amine) en elke keer weer blijft de rom update hangen op 0%
kan iemand mij helpen... ik weet echt niet wat het probleem is, hij geeft gewoon aan dat er verbinding is en geeft ook aan welke rom nu op het moment op mijn mobiel staat. dan duw ik op next. en blijft ie hangen op 0 procent
NLD FRS en WWE geven alle 3 precies hetzelfde probleem. het ligt dus niet aan de roms. ook heb ik een andere pc geprobeert (xp + vista) en allebei doen ze hetzelfde.
ik heb de nieuwste rom van htc erop: 6.1
ik wil M-amine 2.0 Final NLD erop
Alvast bedankt
Trevis
kan iemand mij helpen... ik weet echt niet wat het probleem is, hij geeft gewoon aan dat er verbinding is en geeft ook aan welke rom nu op het moment op mijn mobiel staat. dan duw ik op next. en blijft ie hangen op 0 procent
NLD FRS en WWE geven alle 3 precies hetzelfde probleem. het ligt dus niet aan de roms. ook heb ik een andere pc geprobeert (xp + vista) en allebei doen ze hetzelfde.
Alvast bedankt
Trevis
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2009 00:59 ]
Voor het flashen van een rom moet je ALTIJD eerst hardSPL (klik) uitvoeren.Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 00:55:
Ben ik blij dat ik eindelijk eens een nieuwe leuke rom heb gevonden (M-amine) en elke keer weer blijft de rom update hangen op 0%
Alvast bedankt![]()
Trevis
Lees je eerst eens in in de verschillende XDA topics voor je in het wilde weg gaat flashen, tenzij je een bricked Touch Cruise wilt hebben.
Verwijderd
Geweldig, nu is het wel gelukt! bedankt..
nu nog een vraag:
kan ik windows live messenger nog ergens downloaden want deze is niet standaard bij m-amine ?
nu nog een vraag:
kan ik windows live messenger nog ergens downloaden want deze is niet standaard bij m-amine ?
Staat in de 2e post van de topic van M-Amine.
Een TOP rom, als je 't mij vraagt. Ik gebruik 't nu al enkele maanden naar volle tevredenheid
Een TOP rom, als je 't mij vraagt. Ik gebruik 't nu al enkele maanden naar volle tevredenheid
Hm ok, wat zijn nou de voordelen van zo'n custom rom? De nadelen snap ik wel, maar qua voordelen komt het vaak niet verder dan: "voelt wel sneller aan"?brrrt schreef op zondag 15 februari 2009 @ 16:41:
Staat in de 2e post van de topic van M-Amine.
Verwijderd
ik heb het nu ook sinds gister, vind het er een stuk gelikter uitzien. ook lijkt alles beter te werken. alleen jammer dat de contacts niet zo is zoals bij de diamond.. is dit ook niet mogelijk bij M-Amine ?
Als mijn telefoon 5 sec niet actief is word het beeld donkerder (hij staat in oplader), en dan begint het beeld beetje te kniperen niet echt dat het irriteert maar je ziet het wel van bijv: 50% naar 30% 1 ms en dan weer naar 50% van het licht.
Is mijn beeldscherm kapot ofzo?
Is mijn beeldscherm kapot ofzo?
Twee vragen. Ik heb de officiële HTC WM 6.1 rom erop gezet voor de Touch Cruise.
1) De reg tweak in de startpost voor die 6 tabs op je home scherm werkt niet in WM6.1. Heeft iemand hier een andere tweak voor gevonden? Ik nog niet namelijk.
2) Bij het opstarten na een soft reset start hij 9 van de 10 keer de phone niet op. Dat moet ik zelf aanklikken en dan kan ik pas mijn pincode invoeren. Waar kan ik dit instellen?
1) De reg tweak in de startpost voor die 6 tabs op je home scherm werkt niet in WM6.1. Heeft iemand hier een andere tweak voor gevonden? Ik nog niet namelijk.
2) Bij het opstarten na een soft reset start hij 9 van de 10 keer de phone niet op. Dat moet ik zelf aanklikken en dan kan ik pas mijn pincode invoeren. Waar kan ik dit instellen?
Verwijderd
De eerste kan nu via de settings; Start - Settings - Today en dan zie je onderin een extra tabblad "HTC Home" waar je de gewenste opties kunt aanvinken.BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 18:56:
Twee vragen. Ik heb de officiële HTC WM 6.1 rom erop gezet voor de Touch Cruise.
Tweede punt heb ik ook zelf ook last van, zie heel kort scherm om pincode in te voeren maar gaat dan door naar HTC Home... ben dus ook benieuwd of hier iets aan te doen is.
Ik heb alleen de tabbladen Apearance en Items, niet HTC Home helaas.
Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen of welke voorraad een leverancier heeft, hoort hier niet.
Blijkbaar is het voor dit topic nodig om het volgende speciaal onder de aandacht te brengen. Als je je HTC wil verkopen, plaats deze dan op http://tweakers.net/aanbod. Als je hem in dit topic plaatst, zal je bericht worden aangepast.
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen of welke voorraad een leverancier heeft, hoort hier niet.
Blijkbaar is het voor dit topic nodig om het volgende speciaal onder de aandacht te brengen. Als je je HTC wil verkopen, plaats deze dan op http://tweakers.net/aanbod. Als je hem in dit topic plaatst, zal je bericht worden aangepast.