Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb je nou ook al geprobeerd om AS op je telefoon te starten? En vervolgens te syncen?

Of mijn andere optie? Hard-SPL te installeren en vervolgens de update.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister-Mark
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 07:30
Je weet zeker dat je de USB kabel van je telefoon hebt, en niet per ongeluk een van een digicam ofzo?
Heb je de mogelijkheid om bijv. via infrarood of bluetooth een keer te syncen. Dat bood bij mij wel uitkomst dat hij hem niet wou herkennen, ff via BT syncen en daarna herkende hij me foon later via USB ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Mister-Mark schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 09:15:
Heb je de mogelijkheid om bijv. via infrarood of bluetooth een keer te syncen.
Lijkt me niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekool
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 09:11
Na de update naar WM 6.1 is het volgende in de contactenlijst (alleen contacten weergeven) veranderd:

Er staat nu:
Voornaam Achtern << Mobiele tel.>>
Voornaam Achtern << Mobiele tel.>>
Voornaam Achternaam Tel. werk
etc

Er wordt dus een categorie achter de naam geplaatst. Dit neemt ongeveer de helft van de schermruimte in, waardoor langere namen niet compleet op het scherm passen. Ik vind dit zeer hinderlijk. Tevens vind ik het onzinnige informatie, ik selecteer liever 1 nummer als standaard.
Weet iemand hoe de categorie << Mobiele tel.>> weer uitgezet kan worden, zodat ik alleen nog de naam zie?

Daarnaast een 2de vraag. Als ik in de contactenlijst de verticale balk bijvoorbeeld de letter M selecteer dan selecteert de TC de eerste naam met een M. Deze naam staat echter altijd helemaal onderaan, waardoor ik dus ook altijd moet scrollen als ik bijvoorbeeld de 3de naam met een M nodig heb.

Logischer is het als de eerste naam met een M bovenaan komt te staan, dan kan ik daarna 13 namen met een M selecteren voordat ik moet scrollen.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 10:22
Heeft iemand de nederlandse roms Flaxjef Dutch ROM + M2D BLACK + 3D-DRIVERS NLD V 2.0 en/of M-Amine 2.0 RTM SP3 NLD 3D Drivers al getest?

Ik heb nu Syrius R1 WWE en die bevalt eigenlijk wel goed, maar een hollandse is natuurlijk altijd prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 14:19

Pinobigbird

doesn't share food!

EbOoZ schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:02:
Heeft iemand de nederlandse roms Flaxjef Dutch ROM + M2D BLACK + 3D-DRIVERS NLD V 2.0 en/of M-Amine 2.0 RTM SP3 NLD 3D Drivers al getest?

Ik heb nu Syrius R1 WWE en die bevalt eigenlijk wel goed, maar een hollandse is natuurlijk altijd prettiger.
Ik zit ook te twijfelen of ik één van deze zal gaan proberen. Ik zal denk ik eerder voor de M-Anime gaan, aangezien hier al een aantal bugs uitgehaald zijn, terwijl de Flaxjef net uit is. Blijft toch altijd een gedoe, de ROM flashen, altijd maar hopen dat je alles goed gebackupped hebt en alle instellingen weer hetzelfde kan zetten. Ik wacht er iig nog heel even mee.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 12:44

Die Flaxjes heb ik al geprobeerd.
Daar ging mijn TC heel vreemd van doen.
Bellen kon ik maar 1 keer, want de speaker ging niet weer uit en je hoorde constant een brom.
Geen enkel geluid werkte dan meer, dus ook geen ringtone of wat dan ook.
Dan moest ik eerst een soft reset doen en dan kon ik weer bellen.
Tevens was mijn bereik een stuk minder, in mijn woonplaats, waar ik normaal vol bereik heb, had ik toen amper bereik (1 streepje max).
Nu gebruik ik met tevredenheid M-Anime's rom, die eignlijk draait als een trein.

[ Voor 15% gewijzigd door Volk op 27-10-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:58
Pinobigbird schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:38:
[...]

Ik zit ook te twijfelen of ik één van deze zal gaan proberen. Ik zal denk ik eerder voor de M-Anime gaan, aangezien hier al een aantal bugs uitgehaald zijn, terwijl de Flaxjef net uit is. Blijft toch altijd een gedoe, de ROM flashen, altijd maar hopen dat je alles goed gebackupped hebt en alle instellingen weer hetzelfde kan zetten. Ik wacht er iig nog heel even mee.
Zelf heb ik de rom van M-Amine en ben er zeer tevreden over. Werkt snel, in het nederlands en weinig bugs. Moet alleen nog even kijken naar mijn camera want het lijken soms nu meer infrarood foto's dan normale foto's. (lelijke rood/paarse plekken op foto's)

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister-Mark

Ik zit ook te twijfelen tussen beide roms. Ik houdt de M-Amine al tijdje in de gaten,..
Ik gebruik nu de officiele 6.1 Rom maar heb het idee dat het bereik achteruit is gegaan. Ik heb in de Comm Manager 3G aangezet en nu heb ik thuis amper bereik waar ik anders altijd bijna vol bereik had en ook goed bereik als de TC in me broekzak zat. Nu ben ik regelmatig niet te bereiken.
Zijn er meer mensen met deze ervaringen met de officiele 6.1 Rom en is dit beter in M-Amine Rom / Flaxjef Rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-07 19:11
Dav0s schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 01:21:
Jongens, ontzettend bedankt voor de tips allemaal!

Ik heb de virusscanners en firewalls allemaal uitgezet, zonder resultaat. Het vinkje bij USB naar PC had ik inderdaad al uitgezet (en ook AAN al geprobeerd).

Brrrt: wat bedoel je met activesync handmatig ophalen? Ik heb activesync al geuninstalled en vervolgens opnieuw gedownload, geinstalleerd en getracht handmatig een verbinding te vinden, dan geeft hij aan dat er geen apparaten zijn aangesloten. Ook vanaf de telefoon kan hij geen verbinding leggen.
Ik had dezelfde problemen met Activesync, hier onder mijn oplossing!

Daarna even goed in de USB-aansluiting geloerd, ik zag dat een (middelste) pinnetje een beetje 'weggedrukt' was => met een speld dit pinnetje teruggebogen en voila! Na 3 maanden weer een verbinding!
Misschien werkt dit ook bij jou, succes

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds vandaag een probleem. ik krijg nergens geen netwerk meer .
terwijl mn vrouw hetzelfde abo heeft en overal vol ontvangst heeft . heeft iemand hier een oplossing voor of al eens meegemaakt ? ik kreeg na het ontvangen van een sms een foutmeding van windows en vanaf dan is het probleem ontstaan .

zit voor mij anders niks op dan mn eerste harde reset te doen denk ik . ik wacht hier nog ff een aantal reacties af en dan maar eens iets proberen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
WorkForce schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:51:
[...]

Zelf heb ik de rom van M-Amine en ben er zeer tevreden over. Werkt snel, in het nederlands en weinig bugs. Moet alleen nog even kijken naar mijn camera want het lijken soms nu meer infrarood foto's dan normale foto's. (lelijke rood/paarse plekken op foto's)
Die grap heb ik ook gehad! Alleen ging mijn camera toen echt stuk. HTC heeft 'em toen weer gerepareerd.

In ieder geval zal ik me ook maar eens gaan richten op de ROM van M-Amine, aangezien het berichtje van rfolkers me nou niet echt aanzet om die van Flaxjef te gaan gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Volgens mij kijken we allemaal tegelijkertijd naar dezelfde rom! :P
Ik zat ook te denken aan die van M-Amine. Iemand de NL versie al uitgeprobeerd (zonder de kapotte camera)?
En anders hebben we nu gelukkig de HTC 6.1 Rom om weer terug te kunnen flashen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Als ik van de week even tijd heb zal ik die van M-Amine eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
brrrt schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:01:
Ik zat ook te denken aan die van M-Amine. Iemand de NL versie al uitgeprobeerd (zonder de kapotte camera)?
Heb vandaag ook nog even geupdate naar versie 3.1 van M-Amine. De camera nog niet getest. Misschien moet ik maar eens op zoek naar een camera fix. Hoop niet dat ie echt stuk is. Heb geen zin om mijn telefoon een paar weken te moeten missen.

Op dit moment is M-Amine denk ik de meest aantrekkelijke rom. Zit nog wel erg te wachten op een rom waar Manilla3D werkt zonder bugs. Itje is al een tijdje bezig maar die zal pas een final release doen als de 3d devvers de 2d driver en 3d driver goed werkend hebben.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
brrrt schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:01:
En anders hebben we nu gelukkig de HTC 6.1 Rom om weer terug te kunnen flashen. :D
Yep,
ik heb die M-Amine ROM, bijzonder goed en snel. De NL versie.
Camera doet 't, videoweergave vanuit 't menu doet 't ook.
Ik heb wel Radio 1.59.42.23, maar prima ontvangst. Telefoon en GPS.

Ik heb ook die TouchFlo 3D geprobeerd, maar dat is nog iets te stroperig.
WorkForce schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 20:28:
[...]
Heb vandaag ook nog even geupdate naar versie 3.1 van M-Amine. De camera nog niet getest. Misschien moet ik maar eens op zoek naar een camera fix. Hoop niet dat ie echt stuk is. Heb geen zin om mijn telefoon een paar weken te moeten missen.
Ik had die Fixpack nog niet gezien, ook maar eens proberen zo.

[ Voor 24% gewijzigd door tiepeks op 27-10-2008 20:39 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
tiepeks schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 20:36:
Ik heb wel Radio 1.59.42.23, maar prima ontvangst. Telefoon en GPS.
Om maar even als noob uit de kast te komen, wat bedoel je met ik heb wel radio 1.59.42.23?
Dat is toch de radio rom die je nodig hebt?
Op 't moment staat op mijn toestel Radio 1.59.42.15 -> dus een versie eerder o.i.d.
Moet ik dan de radio ook flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
brrrt schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 21:50:
[...]

Om maar even als noob uit de kast te komen, wat bedoel je met ik heb wel radio 1.59.42.23?
Dat is toch de radio rom die je nodig hebt?
Op 't moment staat op mijn toestel Radio 1.59.42.15 -> dus een versie eerder o.i.d.
Moet ik dan de radio ook flashen?
ik had die versie ook, maar toen werkte bij mij mijn camera niet, dwz ik zag geen beeld (bleef zwart) maar kon wel foto's maken.
M-Amine zegt op xda:
FAQ
8 - How can I install correctely this ROM?
- Flash RTM version
- Flash RADIO 1.59.42.23
- Install latest Services Pack
- Install latest FIXPACK
Na de Radio flash en een hard reset werkte mijn camera weer. Toch makkelijker ;-)

@mod: Ik weet niet of verwijzingen naar xda-dev toegestaan zijn. Anders haal ik ze weg

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Samen komen we er wel ;)

brrrt: Ik was m'n telefoon precies 1 week kwijt toen hij ter reparatie was. Dat valt opzich wel mee.

tiepeks: Heeft die ROM van M-Amine ook nederlandse T9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
EbOoZ schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:48:
Samen komen we er wel ;)
tiepeks: Heeft die ROM van M-Amine ook nederlandse T9?
Nou, dat is mij nog niet gelukt. In de Programma-map staat wel een "eT9 MyWords" (ook Ned)
maar hij slaat geen toegevoegde woorden op.
Ook in de sms werkt T9 niet. Ik heb er (nog) geen last van. Zal straks eens kijken of er een oplossing voor is.

ik laat 't je weten.

Edit:
Op xda staat nieuwe Fixpack van vandaag voor de M-Amine ROM:
Changelog :

FIXPACK 3.2 :
- Fix xT9 custom words saving problem
Even geprobeerd.
Nou blijven de woorden wel staan in dat T9 progje, maar T9 werkt nog helemaal niet.
Onder "Opties van toetsenbord" staat woordaanvulling wel aan...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
En als je de link van de OP gebruikt?
Nederlandse T9
Download het bestand op deze link
Je moet wel even bij de opties aangeven dat je language 'Dutch' is. (kun je vinden: Start -> Settings -> Input -> *selecteer als input method 'Touch Keyboard'* -> Options -> Language: Dutch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Met zowel de link uit de OP als een oplossing die eerder in dit topic werd genoemd is het mij nog niet gelukt om met het Diamond-toetsenbord nederlandse T9 werkend te krijgen.

Wel met het Polaris-toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
brrrt schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:43:
En als je de link van de OP gebruikt?
[...]
Heb ik gebruikt en raar gevolg:
- T9 werkt wel op Phone keypad, maar de knoppen staan niet goed gerangeerd, dwz knop 6 (MNO6) ziet de telefoon als nummer 7 (pqrs7) Lastig ;-)

- Toetsenbord 'compact Qwerty' werkt met T9 en ziet alle toetsen goed.

- 'Full Qwerty' hier zie ik geen tekens op de toetsen staan => helemaal leeg, toetsaanslag levert ook geen teken op of zo'n 'vierkantje'

- Ik gebruik zelf altijd dat standaard toetsenbord (met gebaren), maar daar werkt T9 weer niet bij.

Edit:
Ik heb een Nederlandse versie geprobeerd van PocketCM, via GOT. Daar werkt T9 wel bij, maar via een eigen dictionary en niet die T9.cab die in de OP staat.

[ Voor 11% gewijzigd door tiepeks op 29-10-2008 00:21 . Reden: andere versie geprobeerd ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
tiepeks schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 20:36:
[...]

Yep,
ik heb die M-Amine ROM, bijzonder goed en snel. De NL versie.
Heb je toevallig ook de versie van pdavliet getest? Heeft een recentere windows versie maar ik vind deze niet snel genoeg.
Is de M-Amine rom sneller?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of deze vraag reeds eerder is gesteld, heb wat gezocht op het forum maar alles lezen is bijna geen doen.
Mijn HTC Touch Cruise heeft een probleem met verzenden van SMS via Contacten, een SMS handmatig versturen gaat goed maar via de uit Microsoft Outlook 2003 binnen gehaalde contacten gaat het niet. Krijg een bericht SMS is verzonden maar de ander krijgt hem niet of krijg een bericht kan SMS niet verzenden. .

Tweede probleem, vraag lig ook bij Forum Sygic McGuider navigatie. Wanneer ik bij Tom Tom de "harde" knop met rode hoorntje indruk kom ik tijdens navigeren in het HTC menu bij de McGuider doet deze functie niets.
Is zo lastig om tijdens navigeren in Contacten te komen om daar uit te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:57
@ PhilipToo

Had hetzelfde probleem maar bij mij was het eigenlijk een heel domme fout (maar een echte oplossing had ik eigenlijk nog niet gevonden). Als ik in Outlook een nummer invoer zoals +32499123456 (ben van belgie) sloeg outlook het nummer op als +32 499123456. Op het scherm van mijn telefoon was die ene spatie moeilijk te zien dus het duurde wel even eer ik het doorhad.

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenhas schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:54:
@ PhilipToo

Had hetzelfde probleem maar bij mij was het eigenlijk een heel domme fout (maar een echte oplossing had ik eigenlijk nog niet gevonden). Als ik in Outlook een nummer invoer zoals +32499123456 (ben van belgie) sloeg outlook het nummer op als +32 499123456. Op het scherm van mijn telefoon was die ene spatie moeilijk te zien dus het duurde wel even eer ik het doorhad.
Als ik in Outlook normaal een 06 of vast nummer intik zet Outlook er automatisch +31 voor met (0)
Ik kan nergens vinden hoe ik dit uit zet of niet activeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren mijn HTC terug van reparatie bij HTC (EuroTwice), hebben een nieuw moederbord geplaatst, sinds dien gaat hij spontaan uit, ledjes zie ik nog knipperen maar krijg hem alleen nog aan met softrecet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

PhilipToo, Wat kostte de reparatie?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timovd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 23:01:
PhilipToo, Wat kostte de reparatie?
0,0 Garantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister-Mark
Gisteren M-Amine 2.0 Final NLD geinstalleerd. Heb de stap toch gewaagd, geen problemen met install.

Eerste indruk: - Manila2D reageert buitengewoon snel, alles werkt prima en soepel (wel aantal foutmeldingen dat hij aantal exe niet kan starten :S, geen idee waar ze voor zijn)
Wel ben ik 1 probleempje tegen gekomen: - De toetsenborden werkten niet helemaal zoals hoort en had geen T9 Dutch, van XDA de diamond keyboards met de T9 Dutch en Dutch toetsen indeling geinstalleerd en alles is weer in orde.

Heb zelf gebruik gemaakt van de gullum Diamond keyboards op XDA dat loste de problemen met T9 op.

[ Voor 16% gewijzigd door Mister-Mark op 31-10-2008 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Wooohoooo \o/ Dus die maakt T9 NLD werkend? Nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
The Dolf schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 02:33:
[...]

Heb je toevallig ook de versie van pdavliet getest? Heeft een recentere windows versie maar ik vind deze niet snel genoeg.
Is de M-Amine rom sneller?
Nee, die niet. Alleen Udk Syrius R1 en M-Amine (vanwege de NL versie).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 12:26

Dav0s

Hr?

tiepeks schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:29:
[...]

Ik had dezelfde problemen met Activesync, hier onder mijn oplossing!

Daarna even goed in de USB-aansluiting geloerd, ik zag dat een (middelste) pinnetje een beetje 'weggedrukt' was => met een speld dit pinnetje teruggebogen en voila! Na 3 maanden weer een verbinding!
Misschien werkt dit ook bij jou, succes
Jij bent nu officieel mijn held!

Er was geen enkel verbogen pinnetje te vinden, maar heb toch met een speld ze allemaal een beetje aangedrukt, en hij doet het weer!!!

EDIT: WAAROM RESET DE UPGRADE NAAR 6.1 OOK DE OPSLAGKAART?!?!?!?! ;(

EDIT2: Hmm, het is niet helemaal gereset. Ik probeerde bestanden naar de opslagkaart te kopieeren die er eerst ook opstonden, waarop ActiveSync aangaf dat de bestanden er al waren. Nadat ik voor 'niet overschrijven' had gekozen liet hij opeens alle bestanden zien die los op de opslagkaart stonden.
Er stonden alleen ook een aantal mappen op. Die laat hij niet zien! Hoe kan ik die ook weer tevoorschijn krijgen?

[ Voor 28% gewijzigd door Dav0s op 02-11-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
hmm... M-Amine heeft gisteren de final version van de M-Amine rom (v 2.0) erop gezet :)
Toch maar even flashen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Sygic McGuider als navi op de HTC, wanneer ik deze gebruik kom ik niet meer in mijn menu, met de TomTom druk ik op de "harde"knop met rode hoorntje en kom terug in menu.
Iemand met dit probleem bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
Dav0s schreef op zondag 02 november 2008 @ 15:51:
[...]

Jij bent nu officieel mijn held!

Er was geen enkel verbogen pinnetje te vinden, maar heb toch met een speld ze allemaal een beetje aangedrukt, en hij doet het weer!!!
:>

Ik heb ook 3 maanden zonder verbinding gezeten.
Een collega zag 't, vandaar.

Mijn kaartje had ook ineens (na de 6.1 upgrade) een paar mappen die ik niet kan wegkrijgen of bekijken. Binnenkort maar eens formatteren.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
brrrt schreef op zondag 02 november 2008 @ 18:31:
hmm... M-Amine heeft gisteren de final version van de M-Amine rom (v 2.0) erop gezet :)
Toch maar even flashen :P
Heb hem er ook op staan. Werkt goed. Tot nu heb ik enkel gemerkt dat googlemaps nog niet vanuit manilla2d werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leendert47
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07 09:13
Pinobigbird schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:38:
[...]

Ik heb alweer sinds een paar weken M-Amine draaien en dat tot volle tevredenheid. Zeker een aanreder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Laatst online: 09:10
Misschien een domme vraag O-), maar toch wil ik deze stellen. Als ik mijn telefoon flash (Touch Cruise/andere HTC) met een andere rom zoals M-Amine, schend ik dan ook mijn garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
alex3305 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 21:11:
Misschien een domme vraag O-), maar toch wil ik deze stellen. Als ik mijn telefoon flash (Touch Cruise/andere HTC) met een andere rom zoals M-Amine, schend ik dan ook mijn garantie?
Eigenlijk wel ja, maar ik weet niet wat er gebeurd wanneer er de officiele ROM weer terug opgezet wordt (dus de Off. WM6.1 ROM). Ik dacht dat dat wel vaker gedaan wordt om de reparatieservice te misleiden. Ik weet niet of ze kunnen zien dat je een HardSPL gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

leendert47 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:02:
[...]

Ik heb alweer sinds een paar weken M-Amine draaien en dat tot volle tevredenheid. Zeker een aanreder.
Ik moet nog even de tijd vinden om alles klaar te zetten voor een goede backup, maar dan ga ik toch ook maar over naar deze ROM. Tot nu toe alleen maar positieve verhalen gehoord.
alex3305 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 21:11:
Je kan de originele ROM er altijd weer op terugzetten en de unlock HardSPL ongedaan maken. Maar dat kan natuurlijk alleen als je toestel het nog doet. Dus ja, als hij stuk is kan je 'm ook niet meer in originele staat terugzetten. Blijft dus een beetje op eigen risico.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Laatst online: 09:10
Nja, ik had namelijk wel dingen gelezen over SPL (HardSPL, SoftSPL, JumpSPL, SSPL) en daarbij ook wel gelezen dat het op eigen risico is (duh), echter wist ik niet zeker of het dan wel je garantierecht aantast.

Rom's zien er namelijk erg goed uit, maar aangezien het niet om mijn eigen toestel gaat, ga ik er verder ook niet mee kloten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Dav0s schreef op zondag 02 november 2008 @ 15:51:
[...]

Hmm, het is niet helemaal gereset. Ik probeerde bestanden naar de opslagkaart te kopieeren die er eerst ook opstonden, waarop ActiveSync aangaf dat de bestanden er al waren. Nadat ik voor 'niet overschrijven' had gekozen liet hij opeens alle bestanden zien die los in de root van de opslagkaart stonden.
Er stonden alleen ook een aantal mappen op. Die laat hij niet zien! Hoe kan ik die ook weer tevoorschijn krijgen?
Ik ben er achter gekomen dat hij de ruimte die in gebruik was voordat ik geupgrade had naar 6.1 nog steeds als bezet aangeeft. Dus de data is er nog wel!
Nu de mini-sd-card in een sd card adapter gestoken en die vervolgens in een card reader. Als ik op mijn PC kijk herkent hij hem wel, maar zegt bij openen dat de schijf nog niet geformateerd is... Hij geeft ook aan dat de schijf 0mb is. Weet iemand hoe ik dit kan omzeilen? Ik heb een aantal data recovery programma's geprobeerd, maar die zeggen ook allemaal dat de schijf 0mb is...

Net GetDataBack geprobeerd (zowel voor FAT als voor NTFS). Hij laat hier wel een schijf zien, maar zegt dat deze maar 512b heeft. Hij kan hier ook verder niks mee. Onderstaande screenshot is alle info die ik krijg...

Afbeeldingslocatie: http://img225.imageshack.us/img225/2432/xschijfpd1.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Dav0s op 05-11-2008 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:03

CSB

:D

Dav0s schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:32:
[...]

Ik ben er achter gekomen dat hij de ruimte die in gebruik was voordat ik geupgrade had naar 6.1 nog steeds als bezet aangeeft. Dus de data is er nog wel!
Nu de mini-sd-card in een sd card adapter gestoken en die vervolgens in een card reader. Als ik op mijn PC kijk herkent hij hem wel, maar zegt bij openen dat de schijf nog niet geformateerd is... Hij geeft ook aan dat de schijf 0mb is. Weet iemand hoe ik dit kan omzeilen? Ik heb een aantal data recovery programma's geprobeerd, maar die zeggen ook allemaal dat de schijf 0mb is...

Net GetDataBack geprobeerd (zowel voor FAT als voor NTFS). Hij laat hier wel een schijf zien, maar zegt dat deze maar 512b heeft. Hij kan hier ook verder niks mee. Onderstaande screenshot is alle info die ik krijg...

[afbeelding]
Ik had het ook. Het probleem is dat je filesystem vernacheld is. De data is onleesbaar geworden. Je unt het terughalen met undelete tooltjes, maar je complete mapstructuur met daarbij enige registerwaarden e.d. zijn verdwenen. Je kunt dan dus net zo goed gewoon formatteren en opnieuw beginnen. Het heeft mij iig 3 dagen van mijn leven gekost en het was compleet zinloos.
Dus tip voor mensen die gaan flashen: Haal eerst de SD kaart eruit.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

CSB schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:31:
[...]

Ik had het ook. Het probleem is dat je filesystem vernacheld is. De data is onleesbaar geworden. Je unt het terughalen met undelete tooltjes, maar je complete mapstructuur met daarbij enige registerwaarden e.d. zijn verdwenen. Je kunt dan dus net zo goed gewoon formatteren en opnieuw beginnen. Het heeft mij iig 3 dagen van mijn leven gekost en het was compleet zinloos.
Dus tip voor mensen die gaan flashen: Haal eerst de SD kaart eruit.
Ik heb een backup bestand gemaakt van mijn smsjes, dit bestand staat in een map op die stick. Is er een kans, middels 'undelete' tooltjes, om dit ene bestand terug te krijgen?

En met welk bestand zou dit dan het beste gaan, want met GetDataBack geeft hij dus aan dat de hele stick maar 512bytes is, dus weigert hij ook te zoeken binnen clusters die hij 'niet ziet'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07 20:42

Ale-Gu

'Eel Goe'

Ik heb een paar probleempjes:

Als ik Word Mobile open, herkent hij de bestanden in de map /Opslagkaart/My Documents

Echter niet de bestanden in /Opslagkaart/My Documents/submap

Weet iemand hoe ik deze bestanden ook zichtbaar kan maken? Want daar wil ik eigenlijk mijn word bestanden opslaan.

Tweede probleem is, dat als ik het groot startmenu uitvink, deze het toch gewoon blijft doen. Dit heb ik sinds de upgrade naar 6.1

Hier zou uw advertentie kunnen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
WorkForce schreef op maandag 03 november 2008 @ 20:42:
[...]

Heb hem er ook op staan. Werkt goed. Tot nu heb ik enkel gemerkt dat googlemaps nog niet vanuit manilla2d werkt.
Ik heb me er vandaag ook aan gewaagd (net na m'n tentamen), ik heb mijn eerste ROM flash gedaan naar M-Amine! :D
Prima ROM, vooral omdat er nieuwe programma's aan toegevoegd zijn, zoals Advanced Config, waardoor je veel register edits niet meer hoeft te doen (beetje jammer dat ik daarachter kwam net nadat ik de edits gedaan heb :P)!

Ook bij mij werkt Google Maps vanuit Manilla niet, toch jammer.
Verder is deze ROM een aanrader voor iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Dav0s schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:56:
[...]

Ik heb een backup bestand gemaakt van mijn smsjes, dit bestand staat in een map op die stick. Is er een kans, middels 'undelete' tooltjes, om dit ene bestand terug te krijgen?

En met welk bestand zou dit dan het beste gaan, want met GetDataBack geeft hij dus aan dat de hele stick maar 512bytes is, dus weigert hij ook te zoeken binnen clusters die hij 'niet ziet'...
Inmiddels geprobeerd een ChkDsk uit te voeren. Hier geeft hij de melding "Het type bestandssysteem is RAW. CHKDSK is niet beschikbaar voor RAW-stations".

Bij het zoeken naar deze foutmelding vond ik het programma ZAR (v8.3). Dit gedownload en gestart, maar als ik daar de schijf wil laten repareren zegt hij dat de drive een grootte van 0 heeft. Dat is ook wat ik zie bij de eigenschappen in 'Deze Computer'. Bestandssysteem: geen. Grootte: 0 bytes.

Heeft iemand anders een oplossing hoe ik deze SD-card (die op mijn mobiel aangeeft dat er een paar bestandjes opstaan maar dat 2 van de 4gb in gebruik is, en die op mijn pc aangeeft 0bytes groot te zijn en geen data te bevatten), zover kan krijgen dat hij de onzichtbare 2gb laat zien?

EDIT: Handy Recovery 4.0 geprobeerd. Hier geeft hij ook aan 0 bytes te zijn, maar bij het starten van de reparatie geeft hij direct aan klaar te zijn en is in de logs te zien: "WARNING: Bad sector at: 0x0000005700000002"...

EDIT2: Zelfs RescuePRO Deluxe van Sandisk zelf zegt dat er geen gegevens zijn gevonden en dat het apparaat waarschijnlijk overschreven is met 0'en. Lijkt me niet meer te redden. Misschien een disclaimer plaatsen bij de link in de startpost dat je de memory stick er beter uit kan halen? ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Dav0s op 06-11-2008 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:26

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Voordat ik naar een ander rom ga, haal ik altijd mn sd kaart eruit. Die heeft er niks in te zoeken imo, je verliest toch je prog. + reg. waardes die je hebt geinstalled. En dan flashen die hap ;)

[ Voor 3% gewijzigd door XTREEMRaGE op 06-11-2008 00:03 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Laatst online: 14-09 17:10
brrrt schreef op woensdag 05 november 2008 @ 21:27:
[...]

Ik heb me er vandaag ook aan gewaagd (net na m'n tentamen), ik heb mijn eerste ROM flash gedaan naar M-Amine! :D
Prima ROM, vooral omdat er nieuwe programma's aan toegevoegd zijn, zoals Advanced Config, waardoor je veel register edits niet meer hoeft te doen (beetje jammer dat ik daarachter kwam net nadat ik de edits gedaan heb :P)!

Verder is deze ROM een aanrader voor iedereen!
Ik heb ook een paar dagen geleden deze ROM (M-Amine 2.0 volgens mij) erop gezet. Werkt veel relaxter dan de standaard touchflo!

Alles lijkt sneller voorhanden en op logischer plaatsen te staan. Verder werkt de verbeterde 'telefoon functie' ook veel fijner doordat je de eerste letters meteen kan intoetsen op het standaard toetsenblok, waarna je een lijst krijgt met alle mogelijke namen met die toetsencombinaties (dus een 6 is een M, N én O).

1 probleem dat ik hiermee heb is dat NoData crasht zodra ik 'm opstart. Heeft iemand anders dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Dav0s schreef op woensdag 05 november 2008 @ 23:37:
EDIT2: Zelfs RescuePRO Deluxe van Sandisk zelf zegt dat er geen gegevens zijn gevonden en dat het apparaat waarschijnlijk overschreven is met 0'en. Lijkt me niet meer te redden. Misschien een disclaimer plaatsen bij de link in de startpost dat je de memory stick er beter uit kan halen? ;)
Zal ik doen. Ik ga na mijn tentamenweek aan de slag met een nieuw topic (deel 5). Dus dat wordt niet komende week, maar de week erop :)
Maarten21 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 09:09:
1 probleem dat ik hiermee heb is dat NoData crasht zodra ik 'm opstart. Heeft iemand anders dit probleem?
Als ik jou was, zal ik NoData maar overnieuw installeren. Ik heb 't er ook op staan (net even erop gezet/uitgeprobeert), en bij mij werkt 't gewoon prima. :)

[ Voor 26% gewijzigd door brrrt op 06-11-2008 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

De TC kan maar 1 minuut geluid opnemen, weet iemand hoe je dit kan verlengen? Met een register tweak of een programma?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RgR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 15:38

RgR

brrrt schreef op woensdag 05 november 2008 @ 21:27:
(...)
(...)
Oplossing: als je Google Maps Mobile even opnieuw installeert dan werkt het daarna wel gewoon vanuit Manila. Je kan daaarna de 'oude' versie deleten uit de "Program Files"-map (de nieuw geinstalleerde versie komt namelijk in de "Programmabestanden" map).

Zelf ben ik alleen nog op zoek naar hoe ik de T9 met Nederlandse woorden aan de praat krijg. De Gullum-tip geprobeerd maar dat vind ik een erg onhandig toetsenbord. Is iemand het al gelukt met het Opal-toetsenbord zoals standaard in de Amine-rom zit?

[ Voor 10% gewijzigd door RgR op 06-11-2008 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Hmm, ik probeer nu de memory stick te formatteren. Via de formatteer functie van Windows doet hij het niet aangezien hij maar 512bytes herkend en verder niks. Is er een manier de stick via de HTC te formatteren? Of een andere manier om hem via de pc leeg te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HHmm ik lees hier dat iedereen die m anime aan het instaleren is of geinstalleerd heeft. Ik heb niet al te lang geleden mijn eerste pda Touch cruise gekocht en heb de upgrade naar 6,1 gedaan. Ik wilde ook de m anime proberen. Hij ziet er mooi uit. Ik heb de file bij xda vandaan maar hij wilt hem niet pakken! Ik krijg telkens een error. Ik ben maar een leek wat pda's aangaat en ik vraag me af wat ik fout doe. De upgrade verliep zonder problemen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Wel een HardSPL gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaaf komt de nieuwe Khanx erop! 1.4... dat belooft wat. Tot nu toe alleen maar UDK en M'amine gebruikt. Ga toch de switch maken denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Toch jammer dat XDA de hele middag offline is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waarom de smsjes sinds 6.1 in een gesprek komen te staan, inkomende smsjes van dezelfde persoon en verstuurde smsjes naar diezelfde persoon onder elkaar. Dit wil ik graag weer op de oude manier vind dit onhandig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister-Mark
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:48:
Kan iemand mij vertellen waarom de smsjes sinds 6.1 in een gesprek komen te staan, inkomende smsjes van dezelfde persoon en verstuurde smsjes naar diezelfde persoon onder elkaar. Dit wil ik graag weer op de oude manier vind dit onhandig
Zoek eens op XDA daar staat een programma/cab die threaded sms uit kan zetten (die kan ik zo snel niet vinden op XDA). Je kunt het ook met advanced config doen (XDALINK).

En kijk eens in de openingspost daar staat ook een register key om het uit te zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door Mister-Mark op 07-11-2008 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister-Mark schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:50:
[...]

Zoek eens op XDA daar staat een programma/cab die threaded sms uit kan zetten (die kan ik zo snel niet vinden op XDA). Je kunt het ook met advanced config doen (XDALINK).

En kijk eens in de openingspost daar staat ook een register key om het uit te zetten.
Thx ik dacht al dat het om dat threaded sms ging maar wist het niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07 20:42

Ale-Gu

'Eel Goe'

Maurii schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:08:
Ik heb een paar probleempjes:

Als ik Word Mobile open, herkent hij de bestanden in de map /Opslagkaart/My Documents

Echter niet de bestanden in /Opslagkaart/My Documents/submap

Weet iemand hoe ik deze bestanden ook zichtbaar kan maken? Want daar wil ik eigenlijk mijn word bestanden opslaan.

Tweede probleem is, dat als ik het groot startmenu uitvink, deze het toch gewoon blijft doen. Dit heb ik sinds de upgrade naar 6.1

Hier zou uw advertentie kunnen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel! Ben op zoek gegaan en gevonden. M-anime draait als een zonnetje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 22:58:
[...]

Dank je wel! Ben op zoek gegaan en gevonden. M-anime draait als een zonnetje _/-\o_
Dan probeer de Khanx 1.4 Navi Touch maar eens.. die loopt pas strak! Ben van M'amine af nadat ik deze rom erop gezet heb. Meesterlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 06:29:
[...]

Dan probeer de Khanx 1.4 Navi Touch maar eens.. die loopt pas strak! Ben van M'amine af nadat ik deze rom erop gezet heb. Meesterlijk!
Het mooie van de M-Amine rom is dat deze in meerdere talen beschikbaar is, waaronder dus NL. Velen, waaronder ik, willen hun toestel gewoon in het Nederlands (ja, ik weet het en nee, ik ga er niet discussiëren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarten21 schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 19:26:
Als ik m'n TC via usb aan mijn computer hang werkt activesync allemaal prima (Vista, dus WMDC).
Internet via de usb werkt alleen niet! (dus internet op de TC via de verbinding van mijn pc)

Via de 'connection settings' in Windows Mobile Device Center (WMDC) staan alle vinkjes aan en dat deze computer aan het internet hangt.
Verder staat op mijn TC 'geavaceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen' aangevinkt bij
instellingen->verbindingen->'USB aan pc'.

Ik heb op google en in het forum rondgezocht naar dit probleem, alleen niet kunnen vinden.

Heeft iemand een idee?
Zet het vinkje bij 'geavaceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen' uit, en je kunt syncen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem met installatie van Igo8

Alles gaat goed na installatie op een "kale" HTC Touch Cruise, echter zodra ik mijn contactpersonen naar de PDA zet, valt IGO8 er steeds uit, met Fatal error in main thread.

Wie weet hier raad op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 06:29:
[...]

bedankt voor de tip! Maar ik hou het inderdaad op M'anime omdat hij nl is... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 20:19:
Probleem met installatie van Igo8

Alles gaat goed na installatie op een "kale" HTC Touch Cruise, echter zodra ik mijn contactpersonen naar de PDA zet, valt IGO8 er steeds uit, met Fatal error in main thread.

Wie weet hier raad op?
Ligt niet aan de Cruise maar aan je contactpersonen, of beter: aan de postcodes.

Lees even rond hier:
WFvN in "Nav N Go iGO 8"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na WM6.1 soms wat performance problemen... Als ik aan het msnen ben duurt het typen soms enorm lang, als ik snel tik dan pakt hij lang niet alle letters. Dat kan even later zo weer beter zijn.
Hebben meer mensen dit? Lijkt wel alsof hij veel meer aan het doen is, terwijl bij actieve toepassingen alleen ActiveSync en uiteraard Windows Live staan...

Ook wel paar keer de melding gehad dat services.exe was vastgelopen, met de vraag of ik het rapport wilde verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 20:16:
[...]

Zet het vinkje bij 'geavaceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen' uit, en je kunt syncen
Helemaal goed! bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Ik heb gisteren geswitched naar M-Amine 2.0 NLD. In eerste instantie leek alles wat langzaam, maar uiteindelijk ben ik er wel tevreden mee.

Ik vind alleen die klok die is meegeleverd vind ik niet echt je van het en ik heb Manilla2D liever in het zwart. Heeft iemand 2 handige linkjes voor mij? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
EbOoZ schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:11:
Ik heb gisteren geswitched naar M-Amine 2.0 NLD. In eerste instantie leek alles wat langzaam, maar uiteindelijk ben ik er wel tevreden mee.

Ik vind alleen die klok die is meegeleverd vind ik niet echt je van het en ik heb Manilla2D liever in het zwart. Heeft iemand 2 handige linkjes voor mij? ;)
Linkjes mag je niet geven. Maar zoek maar eens op "development and hacking" voor Manilla 2D skins ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Ah ok :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds twee weken de trotse eigenaar van een HTC Touch Cruise, en ik moet zeggen naar volle tevredenheid. Maar ik heb wat moeite met de lettergrootte van sms berichtjes en email.

Ik heb dit hele forum al door gelezen en vele nuttige tips eruit gehaald maar niet kunnen vinden of en waar je dit kunt wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 21:31:
Ik ben sinds twee weken de trotse eigenaar van een HTC Touch Cruise, en ik moet zeggen naar volle tevredenheid. Maar ik heb wat moeite met de lettergrootte van sms berichtjes en email.

Ik heb dit hele forum al door gelezen en vele nuttige tips eruit gehaald maar niet kunnen vinden of en waar je dit kunt wijzigen.
Start -> Instellingen -> Systeem -> Scherm -> Tekengrootte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is zo'n forum toch geweldig!! bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Goed... het kost even wat inspanning, maar dan heb je ook wat ;)

Heb nu de TouchFlo3D skin aan de praat d.m.v. M2DC! Goed programmaatje is dat zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
EbOoZ schreef op maandag 10 november 2008 @ 22:37:
Goed... het kost even wat inspanning, maar dan heb je ook wat ;)

Heb nu de TouchFlo3D skin aan de praat d.m.v. M2DC! Goed programmaatje is dat zeg!
Hoe is de snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Goed!

In eerste instantie dacht ik dat M-Amine een beetje tegen ging vallen qua snelheid. Maar na het toepassen van de TouchFlo3D skin en een andere klok loopt m'n TC als een zonnetje.

Ik zal even proberen een videootje te maken. Iemand tips voor software die ik hiervoor kan gebruiken?

Het lijkt af en toe wat te haperen, maar dat komt door de capture-software die het niet allemaal bij kan houden:
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=m-rcq2OThEs]

[ Voor 23% gewijzigd door EBOOZ op 11-11-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Ziet er heel netjes uit EbOoZ! :)
Inderdaad jammer dat je capture software laat lijken alsof M-Amine hapert, gelukkig is dat niet zo (heb ik namelijk ook geen last van). Het geeft in ieder geval goed weer hoe M-Amine NL draait, beter dan het filmpje op XDA
Ik zit er nu toch ook maar over te denken van skin te veranderen. Lijkt me wel grappig :)
Zijn er ook skins met het TF3D weather panel (de geheel geanimeerde, ipv alleen regen geanimeerd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Geen idee.... ben ze in ieder geval nog niet tegen gekomen. Zou wel nice zijn btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat nou ingewikkeld om M-amine aan de praat te krijgen? Moet ik nog op bepaalde dingen letten? ik heb er wel een beetje ervaring mee, maar ik heb t idee dat je hier nog dingen moet aanpassen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:09:
Is dat nou ingewikkeld om M-amine aan de praat te krijgen? Moet ik nog op bepaalde dingen letten? ik heb er wel een beetje ervaring mee, maar ik heb t idee dat je hier nog dingen moet aanpassen. :)
Helemaal niet. Je moet echter wel constant contact kunnen hebben met de USB kabel (als de verbinding uitvalt ben je de l*l) en niet vergeten een hardspl te doen.
Genoeg uitleg hoe dit moet op het internet. Begin maar eens bij de StartPost en het XDA forum. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Nee het is allemaal vrij standaard flash-werk.

Maar nogmaals, in het begin had ik echt het idee van: "Hmmmm M-Amine is toch niet zo snel als ik dacht! Ik wil terug naar Syrius R1", maar plotseling deed alles het heel snel.

Geen idee ook hoe dat kon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik na de goede berichten van hier over M-amine ook maar eens op mijn TC gezet.
Alles loopt als een trein ! Ben er erg tevreden over. Alleen mis ik wat, namelijk de nederlandse T9 ondersteuning.
Heeft iemand daar een cabje voor ? Of een instelling ? Dan zou ik dat graag horen, want dat vind ik toch wel een groot gemis anders :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Met het Diamond-toetsenbord (als ik het niet verkeerd zeg) is het volgens mij nog niemand gelukt.

Ik zou in ieder geval wel baat bij een werkend cabje hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister-Mark
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:55:
Gisteren heb ik na de goede berichten van hier over M-amine ook maar eens op mijn TC gezet.
Alles loopt als een trein ! Ben er erg tevreden over. Alleen mis ik wat, namelijk de nederlandse T9 ondersteuning.
Heeft iemand daar een cabje voor ? Of een instelling ? Dan zou ik dat graag horen, want dat vind ik toch wel een groot gemis anders :o
EbOoZ schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:27:
Met het Diamond-toetsenbord (als ik het niet verkeerd zeg) is het volgens mij nog niemand gelukt.

Ik zou in ieder geval wel baat bij een werkend cabje hebben :)
Dan hier als antwoord een quote van mezelf
Mister-Mark schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:20:
Gisteren M-Amine 2.0 Final NLD geinstalleerd. Heb de stap toch gewaagd, geen problemen met install.

Eerste indruk: - Manila2D reageert buitengewoon snel, alles werkt prima en soepel (wel aantal foutmeldingen dat hij aantal exe niet kan starten :S, geen idee waar ze voor zijn)
Wel ben ik 1 probleempje tegen gekomen: - De toetsenborden werkten niet helemaal zoals hoort en had geen T9 Dutch, van XDA de diamond keyboards met de T9 Dutch en Dutch toetsen indeling geinstalleerd en alles is weer in orde.

Heb zelf gebruik gemaakt van de gullum Diamond keyboards op XDA dat loste de problemen met T9 op.

[ Voor 18% gewijzigd door Mister-Mark op 12-11-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Ah ok! Even proberen dan ;)

edit:
Tsssssssss hoe makkelijk kan het zijn :D T9 werkt hier ook... perfect zelfs!

[ Voor 63% gewijzigd door EBOOZ op 12-11-2008 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theft_eXP
  • Laatst online: 18-04-2023
Ik heb ook M-Anime 2.0 NL. maar bij mij is het erg onstabiel. zodra ik opera opstart crashed m2d, en andersom ook. verder sluiten ook andere programma's random af, of lopen vast. Activesync werkt ook niet mee.
Verder vind ik ook de T9 bug erg vervelend. elke keer als het tb tevoorschijnkomt staat hij op T9. maar dat wil ik niet...

binnenkort maar even Syrius R4 proberen. als ik activesync aan de praat krijg

[ Voor 17% gewijzigd door Theft_eXP op 12-11-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
EbOoZ schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 11:07:
Goed!

In eerste instantie dacht ik dat M-Amine een beetje tegen ging vallen qua snelheid. Maar na het toepassen van de TouchFlo3D skin en een andere klok loopt m'n TC als een zonnetje.

Ik zal even proberen een videootje te maken. Iemand tips voor software die ik hiervoor kan gebruiken?

Het lijkt af en toe wat te haperen, maar dat komt door de capture-software die het niet allemaal bij kan houden:
[video]
Ah, ik dacht dat je het over TouchFlo3D had, maar dit is gewoon de skin... Was benieuwd naar snelheid van echte 3D touchflo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Dat stond er ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beckero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-05-2023
Besten,

vorige week heb ik de officiele HTC 6.1 ROM op mijn (NL) Cruise gezet. Nu wou ik het even proberen met de Amine waarover jullie bezig zijn. Ik voer het exe bestandje uit, alles loopt perfect tot huet updaten zelf. Het proces blijft op 0% staan (zowel op pc als phone). Na een tijdje krijg ik een error 262 update error. Er gaat blijkbaar iets mis met de communicatie tussen pc en phone. De recovery lukt dan wel weer, dus zit nog met het originele 6.1 rom.
Iemand een idee wat er kan fout zijn?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mount
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:08
Goedenavond, Ik heb sinds kort ook een HTC Touch Cruise. Na de goede reacties die ik hier heb gelezen heb ik ook besloten M-Anime te installeren. Afijn: Hard-SPL gedaan, M-Anime geflashed.

Alleen ik heb het tegenovergestelde effect van wat jullie hebben. Mijn HTC Touch Cruise is opeens heel traag geworden. Memory gebruik is ~55%. Ik heb al gezocht naar een fix hiervoor maar kon niets vinden, hebben jullie nog suggesties? Zo nee: Kan ik dan veilig terugflashen naar de officiele 6.1 en/of een andere rom waarmee jullie goede ervaringen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da BJ
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-07-2024

Da BJ

huh?

@Beckero
wel een hardspl uitgevoerd?

@MountMan
Ik ben een fan van udK Syrius, R4 is net uit en draait uitstekend (=snel) hier bij mij. Het enige dat ik moest doen was een nieuwe radio versie installeren omdat ik geen geluid had bij bellen. Iemand ervaringen met een vergelijking tussen Syrius en de bejubelde M-anime?
Overigens heb ik het gevoel dat ongeveer 55% geheugen wel normaal is, ik heb nu 52% en met de originele rom ook zoiets als ik het me goed herinner...

[ Voor 18% gewijzigd door Da BJ op 12-11-2008 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 21:36:
Na WM6.1 soms wat performance problemen... Als ik aan het msnen ben duurt het typen soms enorm lang, als ik snel tik dan pakt hij lang niet alle letters. Dat kan even later zo weer beter zijn.
Hebben meer mensen dit? Lijkt wel alsof hij veel meer aan het doen is, terwijl bij actieve toepassingen alleen ActiveSync en uiteraard Windows Live staan...

Ook wel paar keer de melding gehad dat services.exe was vastgelopen, met de vraag of ik het rapport wilde verzenden.
Niemand die weet waar het aan kan liggen dat hij soms zo traag is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Welke radioversie heb je?
Kun je opzoeken via
start-> instellingen -> systeem -> apparaat informatie
De radioversie die je moet hebben is 1.59.42.23

Als je deze radioversie niet hebt, kan de ROM minder goed werken. De radio is ook via het M-Amine topic te downloaden (zie daar de start- of 2e post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mount
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:08
Staat er al reeds op.

ROM Versie: M-Amine 2.0 NLD
ROM Datum: 08/24/08
Radioversie: 1.59.42.23
Protocolversie: 25.85.30.07H

• CSB
  • Laatst online: 15:03

CSB

:D

Da BJ schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:21:
@Beckero
wel een hardspl uitgevoerd?

@MountMan
Ik ben een fan van udK Syrius, R4 is net uit en draait uitstekend (=snel) hier bij mij. Het enige dat ik moest doen was een nieuwe radio versie installeren omdat ik geen geluid had bij bellen. Iemand ervaringen met een vergelijking tussen Syrius en de bejubelde M-anime?
Overigens heb ik het gevoel dat ongeveer 55% geheugen wel normaal is, ik heb nu 52% en met de originele rom ook zoiets als ik het me goed herinner...
Ik ben niet weg van udK. Hij is mij iets te eigenwijs. Zijn roms zijn redelijk tot goed. Het enige waar ik geen kritiek op kan hebben is dat hij vernieuwend is en vaak met nieuwe dingetjes komt.

M-Amine heeft een zeer goede M2D rom in verschillende talen. Kijk, dat is top. Weinig tot geen bugs, standaard goede tooltjes geinstalleerd om eventueel je PPC te tweaken. (super hoor, total commander erin gebakken) En de P3D driver erin. Die zit niet in die van udK. Hij vind dat niet echt nodig. (zie mijn 2e zin van deze post)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen of welke voorraad een leverancier heeft, hoort hier niet.

Blijkbaar is het voor dit topic nodig om het volgende speciaal onder de aandacht te brengen. Als je je HTC wil verkopen, plaats deze dan op http://tweakers.net/aanbod. Als je hem in dit topic plaatst, zal je bericht worden aangepast.