zoveel aanbod *confused* !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 305 views

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Topicstarter
ok, ik weet dat er waarschijnlijk tweakers zijn die mij gaan flamen om deze post maar ik ben gewoon ff de draad kwijt.

Ik wil een nieuwe videokaart kopen, reden: gamen. voornamelijk Age of Conan.

Ik heb een budget van +/- 300 euro, ik heb verschillende leveranciers gechecked, verschillende merken nvidia chipsets bekeken, benchmarks gechecked, reviews gechecked. Maar het is allemaal tegenstrijdig, ik kom zoveel tegenstrijdige informatie tegen op sites, zoveel reviews en benchmarks die op andere sites weer compleet anders zijn!

Ik leg mijn vraag daarom hier neer bij mensen die somewhat te vertrouwen zijn qua advies!

UIt wat onderzoek heb ik besloten dat ik het beste voor de 8800 serie kan gaan, ik heb een 600watt voeding dus dat moet zeker lukken, ik heb dus 300 euro te besteden, mag ietsjes meer zijn als de prestatie aanzienelijk groter is, ik heb geen SLI moederbord uiteraard wel een pci-e slot. Ik draai een AMD X2 4400+ met 4 GB aan geheugen.

Als je me toch gaat flamen, geef me dan in ieder geval opbouwende kritiek, waarop moet ik zoeken, waar kan ik de de betrouwbare benchmarks vinden, etc etc

thanks!

RB

*edit* uiteraard heb ik het hier over een plankje met dx10 ondersteuning en pixshade 4.0

[ Voor 3% gewijzigd door roodbwoy op 19-05-2008 17:42 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je kunt het beste beginnen bij **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?, daar staat een duidelijke uitleg met advies. Verder kun je op tomshardware.com benchmarks vinden. Aangaande voeding zou ik zeker even in Welke voeding heb ik nodig? Deel 19 kijken, daar 600W niets zegt; een 600W Sweex of Qtec voeding is helemaal geen echte 600W voeding :) . Last but not least loopt er ook een discussie over een high end game PC, zie de [BBG] High-end gamesysteem mei 2008

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 19-05-2008 17:44 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Kort maar krachtig: 9800GTX

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Topicstarter
thanks for the tip, en het is een 600watt Antec voeding...

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Topicstarter
dit is toch een kaart die op 2e generatie PCI-E draait? ik heb nl. nog de eerste generatie PCI-E

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.