http://www.kleinelaptops....hive=&start_from=&ucat=1&
Zojuist heeft MSI in het Verenigd Koninkrijk middels een persbericht laten weten dat de U100 daar op 1 Juli officieel zal verschijnen in wit en roze met een adviesprijs van 329,99 GBP. De Wind zal zoals al langer bekend is geleverd worden met de 3-cell accu. De 6-cell accu zal later beschikbaar worden voor dezelfde prijs samen met andere kleuren van deze kleine netbook. Specifiek genoemd staat de zwarte versie, die pas tegen het einde van juli leverbaar zal zijn.
Nieuws over het Europese vasteland is er niet, maar het lijkt erop dat ook hier de Wind niet meer lang op zich zal laten wachten en dat de eerdere berichten van 1-3 juli kloppen.
Toch nog steeds jammer van die 3 cell accu, maar verder niceeeeee
2 weken vertraging vanaf de eerste meldingen is best netjes...op de 701 hebben we veeeeeel langer moeten wachten
ps.
Geplaatst op maandag 23 juni 2008 12:11
Door: StraightOn.NL
Tja dat zijn de geruchten, ik heb inmiddels ook al van een paar webshops gelezen dat ze de witte eerst verwachten en de andere kleuren een paar dagen later.
Door: Bablar
De geruchten van de laatste tijd lijken meer te gaan richting het feit dat de zwarte eerst gaan komen! Ik hoop persoonlijk op zwart eerst!
Had ik toch gelijk naar het schijnt

mja tijd zal het leren...ik ben ook gewoon benieuwt wat het eerst wordt
[
Voor 45% gewijzigd door
StraightOn.NL op 23-06-2008 21:14
]