Deze staan er pas sinds kort op.
Maar goed, nu is het 'echt' dus.
[ Voor 13% gewijzigd door bas-r op 26-06-2008 20:04 ]
Deze staan er pas sinds kort op.
[ Voor 13% gewijzigd door bas-r op 26-06-2008 20:04 ]
6 cell accu is toch nog geen bewijs voor? het gewicht alleen biedt geen zekerheid, kan zijn dat ze wat zwaardere materialen gebruikt hebben.Philflow schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 19:45:
hmm wireless-n, een 6 cel accu en een extra jaar garantie....misschien dat ik mijn Wind toch ga cancelen.
Chip.de zegt het, en ze zeggen ook LED scherm.Cooler_King schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:04:
[...]
6 cell accu is toch nog geen bewijs voor? het gewicht alleen biedt geen zekerheid, kan zijn dat ze wat zwaardere materialen gebruikt hebben.
[ Voor 11% gewijzigd door Philflow op 26-06-2008 20:15 ]
Dat weet niemand.. en ik vind dat de kwaliteit van de posts behoorlijk aan het achteruitgaan is hier..itsgreen schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:20:
iemand een suggestie waar de wind op voorraad gaat zijn ?
Huub Huub Barbatruc!
Een toetsenbord waar alleen de Z en de Y verwisseld zijn zou ik echt geen probleem vinden. Wat ik wel nadelig vind is de styling van de Medion t.o.v. de MSI.m3nno schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:11:
Naja, zolang het nog niet in NL is, is het geen echte optie voor de mensen in het westen. En wat moet je met een QWERTZ toetsenbord?
Verwijderd
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2008 09:21 ]
Het idee dat er een qwertz toetsenbord opzit, gaat over de Medion akoya mini e1210, die vanaf volgende week in de Duitse aldi's in de winkel ligt. Die zal waarschijnlijk met qwertz worden verkocht.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:07:
Ik heb trouwens even rondgekeken op foto's en het ziet er uit dat de Wind een qwerty toetsenbord heeft, niet qwertz
Verwijderd
Dat ging over de Medion die in de Duitse Aldi verkocht gaat worden, niet over de Wind.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:07:
Ik heb trouwens even rondgekeken op foto's en het ziet er uit dat de Wind een qwerty toetsenbord heeft, niet qwertz
En Ä Ü en Ö (met puntjes dus) zitten standaard op het toetsenbord ergens links naast je ENTER toets...je went er niet aan...het is gewoon te verschillend van NL/US bijna alle leestekens zitten op een andere plaatsbas r schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:30:
[...]
Het idee dat er een qwertz toetsenbord opzit, gaat over de Medion akoya mini e1210, die vanaf volgende week in de Duitse aldi's in de winkel ligt. Die zal waarschijnlijk met qwertz worden verkocht.
z en y verwisseld is trouwens niet het enige verschil. Je zult ook flink aan het zoeken zijn naar leestekens. Wel handig zijn de letters met umlauts erop.
[ Voor 5% gewijzigd door StraightOn.NL op 27-06-2008 10:13 ]
[ Voor 98% gewijzigd door bas-r op 27-06-2008 10:52 ]
Verwijderd
Zijn er geen losse qwerty toetsenborden te koop die je erop kan zetten?StraightOn.NL schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:12:
[...]
En Ä Ü en Ö (met puntjes dus) zitten standaard op het toetsenbord ergens links naast je ENTER toets...je went er niet aan...het is gewoon te verschillend van NL/US bijna alle leestekens zitten op een andere plaats
dubbelVerwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:35:
[...]
Uitgebreide video review: http://www.crunchgear.com...i-wind-update/#more-28075
Wind vs 1000h: http://www.laptopmag.com/...s/eeepc-wind-faceoff.aspx
[ Voor 14% gewijzigd door Cooler_King op 27-06-2008 11:29 ]
en bron ter bevestiging van mijn vermoedenIhre E-Mail Anfrage wurde uns von Aldi zugestellt.
Gerne beantworten wir Ihnen alle Fragen zu unserem neuen Produkt
http://www.laptopmag.com/review/laptops/msi-wind.aspx?page=4Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:20:
Hoelang gaat zon MSI mee op een 3cell?
En hoelang max op een 6cell?
hoezo valt je dat tegen als ik vragen mag ?Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:30:
5u 30 minuten voor de 6cel dus... valt me wel tegen moet ik zeggen
[ Voor 48% gewijzigd door Cooler_King op 27-06-2008 18:27 ]
Inderdaad, het is niet meer te vinden bij Quickspot. Wat vreemd. Toen ik Gistron ging checken, had ik ook even bij Quickspot gekeken, toen stond er nog 7 juli.Cooler_King schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 18:25:
Heeft Quickspot hem uit het assortiment gehaald?
Veel andere webshops hebben hem nu op juli/onbekend gezet.. begin juli dus toch weer niet?
Verwijderd
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Verwijderd
iets met lenzen
Verwijderd
Weet je hoelang de Eee is uitgesteld?Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 20:50:
Nou voor de MSI Wind weet ik het wel zeker.. het is de zoveelste keer al dat ze niets waar kunnen maken. Dan doet Asus het nog wel beter.
Verwijderd
Verwijderd
Nee, nu naar meer lezen op het net kom ik berichten van vorig jaar tegen, maar ze kunnen wel wat meer specifieker zijn (nu op dit moment) dan MSI.Philflow schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 20:58:
[...]
Weet je hoelang de Eee is uitgesteld?
PS. In UK beweert deze firma ze op voorraad te hebben:
https://www.morgancompute...detail.asp?ProductID=4828
Wel 387 pond.
Commodore 64 = tha bomb
Maar dat is noord amerika? Het kan anders zijn voor Europa...Pozo schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 02:21:
Zag dit hier nog niet staan, maar hier een berichtje van MSI zelf. Eerder dan 7 juli is dus onmogelijk helaas.
Dear Customers:
We are writing today to apologize for the delays surrounding the shipment of your MSI Wind NB. We had hoped we would have begun shipping units by now, but have been unable to do so due to the industry wide battery shortage. We can assure MSI is doing everything possible to work around this issue and get your unit shipped.
As estimated, the first shipment will arrive in the week of July 7 and we will upgrade your shipping to overnight service without any extra cost to you.
We can only ask for your continued patience and apologize for any inconvenience this delay may have caused.
Please feel free to contact us at the numbers below if you have any questions or concerns.
Chris Wang 626-913-0828 ext. 103
Lucy Chen 626-913-0828 ext. 163
Sincerely
MSI Online Store
MSI Computer Corp.
901 Canada Court
City of Industry, CA 91748
http://www.msicomputer.com
Met een kleine vertraging is het dus altijd nog begin juli. Stel dat de boot de komende week de haven van Rotterdam binnenvaart, dan hebben wij hem dus eerder dan de britten want hij moet eerst nog doorvaren naar Engeland?Nederlandse leveringen worden nog steeds deze maand verwacht. Hier moet ik wel bij vermelden dat het nog steeds in gelimiteerde opgave is.
[ Voor 45% gewijzigd door Cooler_King op 28-06-2008 09:39 ]
Je vergeet nog de HP Mini NoteCooler_King schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 09:28:
De Wind verslaat de nieuwste EEE modellen in alle tests, de Dell laat nog maanden op zich wachten, de Medion heeft qwertz toetsenbord en Duitse software / Duitse tekst op toetsen enz, dus die Wind is voorlopig het enige goede alternatief.
[ Voor 27% gewijzigd door m3nno op 28-06-2008 10:25 ]
Niet echt.. Deze heeft namelijk geen Atom maar een waardeloze Via C7-m (1.2G) aan boord.
Waardeloos?Cooler_King schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 10:36:
[...]
Niet echt.. Deze heeft namelijk geen Atom maar een waardeloze Via C7-m (1.2G) aan boord.
【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】
Ik kom maar tot 1024 x 600 in verschillende reviews..4play schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:11:
@ cooler_king
En de Acer Aspire One? is dat geen leuk alternatief voor de WIND
8.9" beeld, atom 1.6, 1024x800 resolutie, 80GB opslag, een bijna normaal toetsenbord, 2SD sloten
【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】
De mini note heeft een super reflectieve laag op het beeldscherm, ik denk dat ik dat niet trek als ik er buiten mee wil werken (wat de reden is voor mij om een subnotebook te willen kopen).m3nno schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 10:09:
[...]
Je vergeet nog de HP Mini Note
En die kost 408 euro met 1gb mem. en 3cell. (linkje)
jaja ik weet hoe de muisknopjes erop zitten
Commodore 64 = tha bomb
[ Voor 16% gewijzigd door ElayZ op 28-06-2008 13:36 ]
Ik geloof dat de U90 de linux versie is.. er is volgens mij nog niets bekend over wanneer deze beschikbaar komt (maar iig duurt het nog een paar maanden).ElayZ schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:35:
Even een wellicht hele domme vraag/opmerking: maar kun je niet gewoon zo'n goedkopere linux versie kopen en dan zelf formatteren en XP erop knallen?
Of is dat onmogelijk gemaakt op de een of andere manier?
[ Voor 4% gewijzigd door Cooler_King op 28-06-2008 13:48 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2008 22:58 . Reden: far cry ]
Situatie blijft ongeveer hetzelfde, voor NL is het een beperkte levering, en niet alle backorders zullen voldaan kunnen worden.Cooler_King schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 09:28:
Precies![]()
Hier nog een keer een bericht van MSI Nederland dat 3 dagen geleden is geschreven:
[...]
Met een kleine vertraging is het dus altijd nog begin juli. Stel dat de boot de komende week de haven van Rotterdam binnenvaart, dan hebben wij hem dus eerder dan de britten want hij moet eerst nog doorvaren naar Engeland?![]()
Waarom iedereen de order aan het annuleren is omdat Amerikaanse en Britse leveringen kort zijn uitgesteld begrijp ik dus niet echt (ik vind het ook gek dat Quickspot hem verwijderd heeft uit het assortiment, zo verliezen ze alleen maar klanten.. hij staat overigens nog altijd op de openingspagina, maar de link werkt vervolgens niet?).
Het is al ruim 1,5 maanden geleden dat ik de Wind gepreordered heb, dus die paar extra weken maakt me nu ook niet meer veel uit. De Wind verslaat de nieuwste EEE modellen in alle tests, de Dell laat nog maanden op zich wachten, de Medion heeft qwertz toetsenbord en Duitse software / Duitse tekst op toetsen enz, dus die Wind is voorlopig het enige goede alternatief.
Is hij over een weekje ook werkelijk leverbaar dan?Cooler_King schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:38:
Zullen we nog een weekje volhouden totdat we een echt ervaringen topic kunnen maken?
Quickspot denkt iig van niet dus dan zit het vast goed (tot nu toe hebben ze het altijd misgehad)DaMarcus schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:41:
[...]
Is hij over een weekje ook werkelijk leverbaar dan?
[ Voor 22% gewijzigd door Cooler_King op 29-06-2008 00:22 ]
[ Voor 22% gewijzigd door ElayZ op 29-06-2008 10:42 ]
Dit moeten ze toch niet laten doen door een brabander..ElayZ schreef op zondag 29 juni 2008 @ 10:31:
Mensen dit al gezien? :
NL review van de wind van hardware.info
Misschien al oud verhaal of bekend hier maar kwam dit ineens tegen.
(eerste gaat over media center, ff op 2 klikken onder het filmpje voor de wind review)
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
[ Voor 72% gewijzigd door Cooler_King op 29-06-2008 14:21 ]
[ Voor 5% gewijzigd door DaMarcus op 29-06-2008 14:26 ]
Als groninger die in brabant woont moet ik je toch ff terechtwijzen, hij gaat aan het eind van de zin omhoog in toon, dus het is een limburger. Da's nog ff een graadje irritanterm3nno schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:59:
[...]
Dit moeten ze toch niet laten doen door een brabander..
Oohh, nu ga ik ruzie krijgen![]()
Nu je het zegt.. deze meneer komt mij heel bekend voor.. weet alleen niet waarvanCopyCatz schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:25:
[...]
Als groninger die in brabant woont moet ik je toch ff terechtwijzen, hij gaat aan het eind van de zin omhoog in toon, dus het is een limburger. Da's nog ff een graadje irritanter
[ Voor 17% gewijzigd door Cooler_King op 29-06-2008 14:57 ]
[ Voor 4% gewijzigd door RnB op 29-06-2008 14:59 ]
[ Voor 34% gewijzigd door m3nno op 29-06-2008 15:26 ]
mijn belastinggeld is nog niet binnen, dus tot die tijd kan ik hem toch niet bestellenm3nno schreef op zondag 29 juni 2008 @ 15:22:
Hij moet echt snel komen, anders is mijn geld alweer op...
*JALOERS BEN*b.art schreef op zondag 29 juni 2008 @ 15:36:
[...]
hier (http://forums.msiwind.net...inally-wind-own-t597.html) is een gast uit Indonesie, die de Wind al heeft..
Verwijderd
Verwijderd
Ik had dezelfde dag antwoord toen ik 1 a 2 weken terug eentje stuurde.. ik denk gewoon dat ze al die onduidelijkheid zat zijn en MSI niet meer echt vertrouwen. Quickspot komt over als een erg enthousiaste shop met een bovengemiddelde klantcommunicatie, maar al die mailtjes op een dag behandelen voor een product dat nog niet eens binnen is, is misschien niet zo ideaal, dus hebben ze een drastische oplossing gezocht en hem maar gewoon verwijderd?Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 15:56:
Ik ben een ongelooflijke muts, want ik wil juist de Wind eerst met eigen ogen zien en vasthouden alvorens een beslissing echt te maken om hem te hebben.
Nu ik vooral ook zie qua accessoires voor de Asus die ik zo kan halen uit Amerika. Dus is het voor mij een twijfel geval.
Maar zou morgen over een week de Wind echt beschikbaar zijn hier in NL?
En zou quickspot het niet weggehaald hebben, omdat ze misschien moe worden van de mailtjes? Ik heb ze een paar dagen terug een mail gestuurd en nog steeds geen reactie gehad.
Ik weet dus niet of dat bij hun normaal is?
[ Voor 5% gewijzigd door Cooler_King op 29-06-2008 16:25 ]
Klopt, MediaMarkt levert geen MSI laptops. Die kunnen ze ook niet bestellen, dus er naar vragen is zinloos.Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:11:
Mediamarkt bijvoorbeeld, die kent de hele MSI Wind niet eens (jup op de computerafdeling) dus ja dan schiet al lekker op natuurlijk.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Hoorde net van mijn collega dat MediaMarkt Rotterdam Centrum 2 MSI modellen in de verkoop had, dus denk dat het MediaMarkt afhankelijk is.RAILGUNNER schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:30:
[...]
Klopt, MediaMarkt levert geen MSI laptops. Die kunnen ze ook niet bestellen, dus er naar vragen is zinloos.
Offtopic: Hij verschijnt regelmatig op consumenten tv.Cooler_King schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:53:
[...]
Nu je het zegt.. deze meneer komt mij heel bekend voor.. weet alleen niet waarvan
Is dat mysterie ook weer opgelostPhilflow schreef op zondag 29 juni 2008 @ 17:04:
[...]
Offtopic: Hij verschijnt regelmatig op consumenten tv.
[ Voor 7% gewijzigd door Cooler_King op 29-06-2008 17:15 ]
Nou de lader moet wel het juiste vermogen geven om de Wind van power te voorzien.Dutchy007 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 17:13:
Ik denk dat de MSI levering erg krap gaat worden met mijn vakantie (wil hem n.ml. meenemen).
Is er iets bekend van een eventuele auto-lader? Of zal een normale auto-lader voldoende zijn?
Verwijderd
Dat denk ik dus ook. Ik wacht gewoon af.Cooler_King schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:23:
[...]
Ik had dezelfde dag antwoord toen ik 1 a 2 weken terug eentje stuurde.. ik denk gewoon dat ze al die onduidelijkheid zat zijn en MSI niet meer echt vertrouwen. Quickspot komt over als een erg enthousiaste shop met een bovengemiddelde klantcommunicatie, maar al die mailtjes op een dag behandelen voor een product dat nog niet eens binnen is, is misschien niet zo ideaal, dus hebben ze een drastische oplossing gezocht en hem maar gewoon verwijderd?
Verwijderd
Voor de meeste up-to-date stuff moet je niet bij de MediaMarkt zijn, die weten niet veelVerwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:11:
Daar ben ik dus ook bang voor. Quickspot doet het dan alleen niet juist, maak er dan een mededeling van op je site. Maar doe niet zo geheimzinnig (maargoed, dit vind ik).
En dat het met de winkels iets langer duurt is logisch, maar als je er naar vraagt of ze uberhaupt krijgen dan staan ze je aan te gapen van wat bedoel je?
Mediamarkt bijvoorbeeld, die kent de hele MSI Wind niet eens (jup op de computerafdeling) dus ja dan schiet al lekker op natuurlijk.
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Verwijderd
Huub Huub Barbatruc!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq