Idd. Je bent zo'n beetje technisch werkloos zonder F-toetsen in Total Commander

Volgens mij is nog wel meer mis met dat Dell toetsenbord. De [ ] { } zitten b.v. op Fn-QWERT, van de ' en " geen spoor (?). Rare plaats voor + en - . De \ en | zitten ook onder een Fn combinatie. Geen PrintScreen, geen Numlock (ook geen numpad rond JKL enz.). De QWER rij zit niet verschoven tov. de ASDF rij, wat normaal wel het geval is (weer leuk voor FPS maar goed). Dit toetsenbord is net goed om een url in te tikken maar dan houdt het wel op. Ik zou er niet willen op programmeren iig. Volgens mij kom je al in de problemen als je gewoon iets wil posten hier op GoT. Verder lijkt het met die witte Fn labels wel op een C64 of zo van 25 jaar geleden. De batterij-uitsparing boven het toetsenbord lijkt me maar lelijk ook (is meteen de reden dat ze zoveel toegevingen hebben moeten doen op het toetsenbord, denk ik, bij andere mini-laptops loopt het toetsenbord door boven de batterij).
Ik vind het toetsenbord MSI flink beter. Volgens de reviews van gisteren is het ook veel beter dan het toetsenbord van de EEE PC.