Ik heb het al een hele tijd niet meer bij gehouden wat betreft processors... dus weet niet 123 wat beter is dan de een ander. Eerder als ik PC in elkaar zette koos ik voor pentiums en niet voor celerons, that's it.
Mijn huidige PC is nu een MSI S260 met 2 Gb geheugen, die tegenwoordig 80% van z'n tijd zonder accu aan de netstroom hangt. Een toetsenbord en een extern beeldscherm zorgen respectievelijk voor de invoer en uitvoer van het visuele effect.
Hij wordt dus nu het meest gebruikt als desktop en als ik 'm mee moet nemen klik ik de accu erin, stop 'm in z'n sleef en neem dan soms het notebook-muisje mee.
Doch heb ik altijd een Pocket PC Phone bij me waarmee ik ook op internet kan...
Wat zal ik doen? De S260 vervangen voor een Wind (wat wel een ontzettend gaaf ding is) of een desktop? Mijn huidige gebruik: Office-toepassingen, internet, Photoshop en soms AutoCad.
Wat kan zo'n Wind? Ik bedoel: is de stap van S260 naar een Wind een upgrade of een downgrade qua specs?
Ik weet dat de S260 een notebook is en de Wind een UMPC, maar vanwege het aanbod bij MSI zie ik door de bomen het bos niet meer. Tussen die bomen staan ook nog struiken...
[
Voor 8% gewijzigd door
Mini Poeper op 29-05-2008 15:39
]