[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 48.902 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:35:
[...]

Tactisch inzicht? Iedereen kan ergens in een hoekje gaan zitten en een goede killstreak neerzetten.
Het is in ieder geval tactischer dan gewoon rushen door een level.
Als iemand in een hoekje wil zitten dan heb ik daar geen problemen mee. Het zegt meer over de tegenstander dat hij meerdere keren op dezelfde plek wordt neergeknald.
Het is gewoon zaak dat je niet volledig vertrouwd op je UAV. En goed de hoekjes in de gaten houdt (niet dat ik dat altijd doe, maar dat is mijn eigen schuld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 09:49

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:50:
[...]

Dat noemen sommigen mensen tactisch inzicht, als hij 26 neer schiet en ze hebben het pas daarna door dan is er iets mis met de tegenspeler niet met jou.
Oh ja, dus volgens jou kan spawnrapen ook tactisch zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

PearlPumpkin schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:53:
[...]

Het is in ieder geval tactischer dan gewoon rushen door een level.
Als iemand in een hoekje wil zitten dan heb ik daar geen problemen mee. Het zegt meer over de tegenstander dat hij meerdere keren op dezelfde plek wordt neergeknald.
Het is gewoon zaak dat je niet volledig vertrouwd op je UAV. En goed de hoekjes in de gaten houdt (niet dat ik dat altijd doe, maar dat is mijn eigen schuld).
Ach, meningen zijn er om te verschillen :) Als hij er lol uit haalt om te gaan zitten campen prima... Hij zal dan alleen niet zo lang verbonden blijven met de meeste server waarom ik speel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:35:
[...]

Tactisch inzicht? Iedereen kan ergens in een hoekje gaan zitten en een goede killstreak neerzetten.
Oke post dan een screenshot waar jij je 26 kill streak behaald.
Maar je kill streak hangt ook af van het niveau van de spelers, dus is het niveau beetje normaal. Dan kan je verwachten als iemand telkens zit te campen op een bepaalde plek, gewoon een nade gooit of door de muur te schieten.

Het lijkt mij gewoon dat je niet tegen je verlies kan, omdat iemand het geduld heeft om een straat af te dekken tot jij je kop laat zien en de bom gaat planten. dan is gewoon een stuk slimmer om op je bedekte positie te blijven. Met teamwork en smoke kom je echt al een eind eigenlijk. Met smoke zelfs genoeg als je weet dat er camper is die zicht heeft vanaf een bepaalde hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

d_star

Maharadja of the Year :-/

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:50:
[...]

Dat noemen sommigen mensen tactisch inzicht, als hij 26 neer schiet en ze hebben het pas daarna door dan is er iets mis met de tegenspeler niet met jou.
Mja, ik blijf het campen vinden :X

Als iemand het hele potje in een hoek blijft zitten en er 26 neerschiet, dan vind ik dat geen prestatie. Tactisch inzicht vind ik het pas als je je telkens zo afwisselend weet te positioneren dat je zoveel mogelijk tegenstanders kan pakken, zonder dat ze bij jou kunnen komen. Maar dat heeft wel als voorwaarde dat je je verplaatst, want de gevechten verplaatsen zich telkens in een pot. Als je er dan 26 afschiet, dan vind ik dat wel een prestatie. Zelf neem je namelijk ook een groter risico.

Oh, en campen tijdens S&D is al meer acceptabel imho. Je hebt daar een duidelijk doel, namelijk een doorgang / de bom / het doel bewaken. Nooit te vergelijken natuurlijk met TDM/FFA/Sabotage/Domination, waar in een hoekje stilzitten terwijl het gevecht zich meerdere keren per pot van je af verplaatst, duidelijk campen is.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Kom toch eens op, je kan niet van tactiek spreken op een hardcore server. Elk wapen daar is even sterk, en je schiet iedereen van lange afstand met een pistool nog plat. Daar gaat het er gewoon om wie het eerste schiet, mits je tegenstander niet te "n00b" is.

Ik vindt het eigenlijk best zielig dat je gewoon dom in een hoekje blijft zitten om vervolgens iedereen die langs loopt plat te schieten. Dat is misschien leuk voor 2/3 keer maar dan moet het toch een keer genoeg zijn. Bovendien kan elke gek zo kills halen en heeft dus helemaal niks met skill te maken. Maar dat is mijn mening, je kan met echte skills ook wel een streak van 26 maken zonder alleen dom te campen.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 20:23:
[...]

Zo das een lekkere k/d ratio zeg. hoeveel dagen staan er al wel niet op bij je stats? :P
Iets meer dan 5 dagen, een maat van mij zit al op zo'n 100000 kills maar heeft dan ook al abnormaal lang gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

Ik vind dat altijd zo'n geneuzel jullie dan? :) zoals martyrdom, ja het vergt geen skill. Maar dat je opeens onhoorbaar bent tja dat is dan imo net zo lame. Ook campen behoort tot de mogelijkheden in een oorlog. Ik neem aan dat ze bij de landmacht niet alleen maar rennen omdat de taliban campen niet cool vind...

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Snap niet wat iedereen tegen campen heeft, vind het een prima taktiek. Dan weet ik teminste waar ze zitten. Vind het alleen niet leuk als mijn MEDE-Standers campen als er opdrachten vervult moeten worden omdat ze willen fraggen. Dan moeten ze maar Free4All gaan spelen en niks met opdrachten of doelen.

Verder streef ik liever naar perfectie dan naar een hoog aantal kills en hoop deaths.
Heb liever 10-0 dan 20-6 gedurende het gehele potje.

[ Voor 19% gewijzigd door NeoMe op 12-06-2008 16:26 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Wel leuk dat de discussie steeds weer terug komt over het campen ;)

Ik ben het met NeoMe wel eens dat campen voornamelijk vervelend is als je een doel hebt in het spel (dus niet TDM), maar als je sabotage speelt of domination en zo'n gast gaat zitten campen (in mijn team) dan heb ik er wel een hekel aan. Ga als je wilt campen dan een ander soort game doen (bv TDM). Er zijn gewoon gasten die blijven campen 'bomb planted' dreunt er door mijn speakers en ik kijk mee met zo'n camper (aangezien ik weer eens dood was) en zo'n gast blijft daar doodleuk nog 30 seconden staan totdat de bom afgaat bij sabotage. Dan heb je het spel bij lange na niet begrepen en aan zulke mensen kan ik me zeker wel ergeren.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik speel alleen TDM, campen vind ik niet zo erg maar hangt ook enigzins van de map af. Killcam is erg behulpzaam om snel campers uit te schakelen.

Zelf camp ik niet, ik zit wel eens in een sneaky positie iemand op te wachten als ik voetstappen hoor. Na mijn kill verplaats ik echter gelijk want in de meeste gevallen komt de dode soldaat snel weer terug rennen als hij gerespawned is. Zo heb ik wel eens iemand 3 keer om zeep geholpen door op een steeds iets andere lokatie te zitten. Dat geeft wel een kick.

In strike heb je die doodlopende straat waar je in het begin spawned als marine. Daar schakelde ik een keer iemand uit, vervolgens kroop ik achter een auto en schakelde hem opnieuw uit, daarna ging ik in het gras liggen, was ie weer dood. Daarna heb ik hem niet meer gezien ;)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

NeoMe schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:06:
Snap niet wat iedereen tegen campen heeft, vind het een prima taktiek. Dan weet ik teminste waar ze zitten. Vind het alleen niet leuk als mijn MEDE-Standers campen als er opdrachten vervult moeten worden omdat ze willen fraggen. Dan moeten ze maar Free4All gaan spelen en niks met opdrachten of doelen.

Verder streef ik liever naar perfectie dan naar een hoog aantal kills en hoop deaths.
Heb liever 10-0 dan 20-6 gedurende het gehele potje.
Helemaal eens met het verhaal over campers. Het enige wat ik zeer vervelend vind is wanneer iemand gaat campen met z'n vizier op een spawn. Een of twee keer spawnkillen zie ik nog door de vingers, maar als iemand het heel bewust doet vind ik een kick of ban op z'n plaats.

Wat betreft "liever 10-0 dan 20-6", dat is een beetje raar. Want met 10 kills en 0 deaths heb je een spread van 100 punten op de tegenstander, en met 20 kills en 6 deaths maar liefst 140 punten :)

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Klopt, met een puntenstelsel is 20-6 beter. Maar voor mijn gevoel heb ik met 10-0 beter gepresteerd. Slaat misschien nergens op, maar in mijn ogen ben ik dan meer tevreden omdat ik dan dus wel kills heb gemaakt namelijk 10 en niet dood ben gegaan gedurende x aantal minuten. Dat wordt niet meegenomen in het puntenstelsel, slechts één keer als challenge.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:20
Ik zou zweren dat het niet kan maar dacht toch echt net een aimbotter op xboxlive te hebben gezien. Deze kerel draaide zo ontzettend snel van target naar target, zonder ook maar enige aanleiding, ik weet dat je je sensitivity wat hoger kan zetten maar dit sloeg alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 20:04:
Ik zou zweren dat het niet kan maar dacht toch echt net een aimbotter op xboxlive te hebben gezien. Deze kerel draaide zo ontzettend snel van target naar target, zonder ook maar enige aanleiding, ik weet dat je je sensitivity wat hoger kan zetten maar dit sloeg alles.
;) Cheaten op de xbox360 is niet onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
[PC] Ik heb het probleem dat iedere eerste server waar ik verbinding mee leg, dus de eerste na het opstarten van het spel, de kaart volledig laad en vervolgens aangeeft "Server disconnected".

Iemand een oplossing?

Tweede probleem heb ik met de erg leuke gungame-mod. De eerste keer dat ik verbinding maak word ik daar uitgegooid met de mededeling "Un... content" (ben eerste woord even kwijt.
Tweede keer kan ik gewoon connecten.
In de praktijk betekend dit dus, in combinatie met het eerste probleem, dat ik voor het spelen van de mod eerst de game 2 keer op moet starten en bij de derde keer zit ik in de server. Bij deze mod betekend dat dus dat ik altijd achter de feiten aanloop, aangezien je steeds verder vordert gedurende de game.

Ook hier zou ik graag iets op vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 20:15

DjVe

Hatsaflats!

is dat die #9006 error? daar heb ik zo nu en dan ook last van, maar volgens mij heeft dat ermee te maken dat ik samen met een maat dan op 1 internet connectie zit te gamen. Zodra hij zijn speelservers gaat verversen met HLSW (game server browser), wort ik er afgekick, en moet ik Punkbuster opnieuw installen....nogal irri!

Dat testen en opnieuw installen van PB doe je met:
"Note #2: Please get the PB service component installer PBSVC from this URL:
http://www.evenbalance.com/downloads/pbsvc/pbsvc.exe

Save it to your desktop. You will need to start it with Admin rights.

On Windows Vista just being logged in as Admin is not enough. To start the file with Admin rights on Vista, select the PBSVC executable and right click it. Select "Properties", then the "Compatibility" tab. From that tab, check the box labeled "Run this program as an Administrator" and click OK.

Follow the install process and make sure it installs correctly. After that you will be able to play the game without the need of Admin rights. You only need to follow these steps only once (not for every PB supported game and not on each game start).

Please make sure you allow the service files in security software like virus scanners and/or firewalls. You will need to allow/unblock the services PnkBstrA.exe and PnkBstrB.exe from your "C:\Windows\system32\" folder. In case of doubt, manually add both to your firewall's allow list. After the installation process you will only find PnkBstrA, so just make sure this process file is not blocked. Then try playing on a PB enabled server, in case of a kick, check if PnkBstrB was created and unblock it too.

For more information on the PB service components refer to our FAQ:
http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsvcfaq.php

[ Voor 69% gewijzigd door DjVe op 13-06-2008 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:02:
Mmm, dat noemen ze campen en daar houden de meeste mensen niet zo van...
Ummmmm... right. Vertel dat even aan de real-world legers. Misschien zien we dan bunnyhoppende, rushende Amerikanen in Irak. Een defensieve positie innemen vanwaaruit de vijand grote schade toegebracht kan worden als deze die positie probeert te passeren of over te nemen is een concept zo oud als oorlog en een van de meest realistische tactieken die je kan gebruiken in een oorlog simulatie game als deze. Ik neem aan dat je ook niet klaagt iedere keer dat je een sniper ziet liggen.

Ik zou juist meer mensen hun verstand willen zien gebruiken in plaats van al die kamikazepiloten die zo snel mogelijk een airstrike willen en niet willen dat ze zelf neergeschoten worden. Misschien moet ik eens een server zoeken waar je death penalty 30 seconden is of zo. Dan zullen mensen een stuk voorzichtiger gaan worden en realistischer gaan spelen.

Ik speel overigens enkel Team Deathmatch. De spawnpositie verdedigen is iets wat men je in dank afneemt, over het algemeen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2008 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Jordy van e schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 00:42:
is dat die #9006 error? daar heb ik zo nu en dan ook last van, maar volgens mij heeft dat ermee te maken dat ik samen met een maat dan op 1 internet connectie zit te gamen. Zodra hij zijn speelservers gaat verversen met HLSW (game server browser), wort ik er afgekick, en moet ik Punkbuster opnieuw installen....nogal irri!

Dat testen en opnieuw installen van PB doe je met:

[...]
Nee, lijkt niet PB gerelateerd te zijn. 9006 komt mij zowiezo niet bekend voor.
En het is niet af en toe, maar iedere eerste connectie na opstarten van spel. Daarna doet ie het niet meer, tenzij ik dus een mod speel, omdat dan blijkbaar de game opnieuw geladen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 09:39:
[...]

Ummmmm... right. Vertel dat even aan de real-world legers. Misschien zien we dan bunnyhoppende, rushende Amerikanen in Irak. Een defensieve positie innemen vanwaaruit de vijand grote schade toegebracht kan worden als deze die positie probeert te passeren of over te nemen is een concept zo oud als oorlog en een van de meest realistische tactieken die je kan gebruiken in een oorlog simulatie game als deze. Ik neem aan dat je ook niet klaagt iedere keer dat je een sniper ziet liggen.

Ik zou juist meer mensen hun verstand willen zien gebruiken in plaats van al die kamikazepiloten die zo snel mogelijk een airstrike willen en niet willen dat ze zelf neergeschoten worden. Misschien moet ik eens een server zoeken waar je death penalty 30 seconden is of zo. Dan zullen mensen een stuk voorzichtiger gaan worden en realistischer gaan spelen.

Ik speel overigens enkel Team Deathmatch. De spawnpositie verdedigen is iets wat men je in dank afneemt, over het algemeen.
Ik snap niet waarom iedereen altijd als argument erbij gaat halen dat ze iets in het 'echte' leger ook niet zo doen, wat heeft het echte leger er mee te maken, dit is een game en het 'echte leger' is iets totaal anders. Niet met elkaar te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:08:
[...]

Ik snap niet waarom iedereen altijd als argument erbij gaat halen dat ze iets in het 'echte' leger ook niet zo doen, wat heeft het echte leger er mee te maken, dit is een game en het 'echte leger' is iets totaal anders. Niet met elkaar te vergelijken.
Tja, je moet toch iets zeggen als je je speelstijl wilt verdedigen :) Maar ik ben het wel met je eens hoor...

Maar mijn mening over campen heb ik al duidelijk gemaakt dus daar ga ik verder niet op in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Ik ben nieuw in dit topic, maar ik heb al wel een hoop gelezen. Erg vermakelijk om dat geneuzel over snipers te zien. Ik kan me erg goed vermaken met Free for all of samen met vrienden team deathmatch. Ik heb nog geen enkele keer een sniperrifle afgevuurd en vind het heerlijk om met een submachine gun zo snel mogelijk mensen omver te ploegen.

Momenteel staat mijn kill/death ratio op 1.56 en ik vind het erg leuk om te zien hoe dat langzaamaan stijgt naarmate je beter wordt. Ik speel overigens de 360 versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly
  • Laatst online: 09-09 14:43

jelly

Arch Linux

Rival24 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:27:
Ik ben nieuw in dit topic, maar ik heb al wel een hoop gelezen. Erg vermakelijk om dat geneuzel over snipers te zien. Ik kan me erg goed vermaken met Free for all of samen met vrienden team deathmatch. Ik heb nog geen enkele keer een sniperrifle afgevuurd en vind het heerlijk om met een submachine gun zo snel mogelijk mensen omver te ploegen.

Momenteel staat mijn kill/death ratio op 1.56 en ik vind het erg leuk om te zien hoe dat langzaamaan stijgt naarmate je beter wordt. Ik speel overigens de 360 versie :)
Dan heb je een beetje dezelfde speelstijl als mij, van snipen wordt ik moe:
1 je kan gerusht worden
2 ik haal er niet veel kills uit

Rushen vind ik leuker, mensen verrassen met mijn uzi of p90 dan met sleight of hand dat je weer snel verder kunt. FFA broadcast is daarom wel leuk niet veel mensen kennen nog spawnkill plekjes dus je kan lekker rondrennen en killen

k/d ratio boeit me niet zo, als ik maar plezier heb in het spel :9

[ Voor 3% gewijzigd door jelly op 13-06-2008 12:03 ]

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Ik heb ook gewoon compleet geen geduld bij dit spel. Ik kan me ook ergeren aan team mates die de hele tijd af gaan liggen wachten als ze ze zwaar onder vuur liggen en dan alsnog kapot geschoten worden. Ik ben altijd in beweging en probeer via een omtrekkende beweging de vijand te flanken en snipers te knifen ofzo.

Ik denk dat ik binnenkort eens wat andere perks ga proberen. Ik speel eigenlijk altijd met 3 nades (special of frag), stopping power en deep impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 16:47:
Klopt, met een puntenstelsel is 20-6 beter. Maar voor mijn gevoel heb ik met 10-0 beter gepresteerd. Slaat misschien nergens op, maar in mijn ogen ben ik dan meer tevreden omdat ik dan dus wel kills heb gemaakt namelijk 10 en niet dood ben gegaan gedurende x aantal minuten. Dat wordt niet meegenomen in het puntenstelsel, slechts één keer als challenge.
Ikzelf ga voor K:D ratio tegenwoordig. Ik speel op de PC dus als je eenmaal rank 55 bent maken punten niets meer uit. Dan is de 10:0 beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Ze mogen bij 1.7 wel eens gaan denken over het brakke spawnmechanisme waarbij je voor de neus van een campende enemy komt. En autobalance zou ook aangepast moeten kunnen worden; dus niet gewoon de laagste score naar andere kant knikkeren, maar ook op level een gemiddeld gelijk team formeren. Verder echt verkikkerd op Chinatown; verbaast me dat er zo weinig 24/7 single mapservers zijn. Dan maar de newmapservers; al vind ik die ffa-map in die hal echt mega irri.

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Nu online

d_star

tweaktubbie schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:39:
Ze mogen bij 1.7 wel eens gaan denken over het brakke spawnmechanisme waarbij je voor de neus van een campende enemy komt. En autobalance zou ook aangepast moeten kunnen worden; dus niet gewoon de laagste score naar andere kant knikkeren, maar ook op level een gemiddeld gelijk team formeren. Verder echt verkikkerd op Chinatown; verbaast me dat er zo weinig 24/7 single mapservers zijn. Dan maar de newmapservers; al vind ik die ffa-map in die hal echt mega irri.
Met behulp van iemand's level een gelijkend team formeren is imho niet slim. Zoals je misschien zelf hebt ervaren, heb je slechte spelende mensen die level 55 zijn (die hebben het spel gewoon al superveel gespeeld), en goed spelende mensen die level 12 zijn (die hebben het spel bijvoorbeeld pas net gekocht).

Dan is het selecteren van mensen op score slimmer. Wat ik wel eens opmerk is dat als we samenkomen met onze clan en een aantal mensen in hetzelfde team scoren in een pot goed, dan zal bij de volgende pot wanneer iedereen op auto-resolve klikt, de goede en slechte spelers zoveel mogelijk uit elkaar worden gehaald om de teams te balanceren. Kan zijn dat dit gewoon mijn verdraaide perceptie is, maar het zou me niets verbazen als deze functionaliteit er gewoon ingebakken zit.

Neemt trouwens niet weg dat het auto-balancing en het spawnen idd voor verbetering vatbaar zijn. Spawnen naast een campende tegenstander is eigenlijk om te lachen zo dom, maargoed, op zich hebben de maps ook maar een bepaald aantal spawnpunten. Ik vind het dus niet heel gek dat zulke situaties wel voorkomen.

Oh en idd, Chinatown is misschien wel de beste map uit deze mappack ;)

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een tdm server(geen hardcore) waarbij je een wat langere speeltijd hebt.
Ik speel het liefst op servers met zo'n 20 man, maar vaak is de score limit 1750 ofzo en dan ben je echt zo klaar.

Irish E-sports ken ik al, maar die is vaak heel rustig of komt geeneens in de serverlist, is er trouwens manier om gewone servers van hardcore servers te scheiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Nu online

d_star

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:58:
Weet iemand nog een tdm server(geen hardcore) waarbij je een wat langere speeltijd hebt.
Ik speel het liefst op servers met zo'n 20 man, maar vaak is de score limit 1750 ofzo en dan ben je echt zo klaar.
[TBD] Attack! Server, 81.95.0.10:27913. Geen HC server, scorelimiet van 2500. Komen elke avond wel rond de 15, 20 man langs. Goeie server met vaak goeie spelers.
Irish E-sports ken ik al, maar die is vaak heel rustig of komt geeneens in de serverlist, is er trouwens manier om gewone servers van hardcore servers te scheiden?
Ja, die is er: de 1.6 patch downloaden :+ Kan je in het serverfilter instellen dat je geen hardcore servers wilt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d_star schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 16:04:
Ja, die is er: de 1.6 patch downloaden :+ Kan je in het serverfilter instellen dat je geen hardcore servers wilt zien.
Had ik al gedaan, maar nog niet gezien.
Zit ik helemaal voor niks te zeiken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
Weet iemand hoe ik ingame de hele console met meldingen kan laten toveren op mijn scherm?

Ik weet dat ik met de ~ toets de console-command aan de bovenkant van mijn scherm kan laten verschijnen, maar als ik bijvoorbeeld een punkbuster lijst wil hebben van spelers, dan krijg ik die maar heeel even te zien in beeld...

weet iemand hoe ik heel de console (met meldingen) op mijn scherm krijg? ingame?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Shift-tilde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Nog maar even terug komen op campen.
Campen vind ik ontzettend zwak. Iedereen kan een tegenstander in de rug schieten die voorbij komt lopen. Snipen tel ik niet to campen.
Rushen vind ik niet zwak. Als je rushed ben je constant onderweg, alles om je heen veranderd constant en je hebt een grote kans neergeschoten te worden uit een hoek die je niet hebt gezien (en die kans is groot omdat je in zo'n korte tijd niet alles perfect kunt zien).
Zelf zit ik er een beetje tussen in. In UO was ik een echt rusher, maar het spel was wel veel sneller, in cod4 werkt het sowieso niet zo goed.
Over geen 26k streak kunnen halen zonder campen.. dat is onzin, mijn hoogste is 34 in TDM, was wel hardcore, maar was constant on the move.
Spawnrapen, of spawnkillen.. Ben ik heel erg voor, ik weet dat veeel mensen het niet met me eens zijn (ik heb het hier over TDM, NIET DM).
Om op de spawn van de tegenstander te komen moet je een slimme weg nemen, op die route moet je vaak minstens 2-3 kills pakken voordat je op hun spawn bent. Als je dat lukt, dan vind ik dat je die beloning wel hebt verdient, en hadden de tegenstanders maar beter moeten spelen.
Met het hele team spawnkillen, dat zal niet zo snel gebeuren wanneer het team van de tegenstander beter/aanvallender had gespeeld.. Gespawnkilled worden in TDM is de schuld van jou (team), niet die van de tegenstander.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:38
aicaramba schreef op zondag 15 juni 2008 @ 01:00:
Campen vind ik ontzettend zwak. Iedereen kan een tegenstander in de rug schieten die voorbij komt lopen. Snipen tel ik niet to campen.
Rushen vind ik niet zwak. Als je rushed ben je constant onderweg, alles om je heen veranderd constant en je hebt een grote kans neergeschoten te worden uit een hoek die je niet hebt gezien (en die kans is groot omdat je in zo'n korte tijd niet alles perfect kunt zien).
Begrijp ik hieruit dat jij het zwak vindt om een tactiek te gebruiken die de kans op doodgaan minimaliseert en dat iedereen zichzelf maar als een gigantische schietschijf door de map moet manoeuvreren? Volgens mij heb jij het spelletje dan niet helemaal begrepen. ;)

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op zondag 15 juni 2008 @ 01:00:
Zelf zit ik er een beetje tussen in. In UO was ik een echt rusher, maar het spel was wel veel sneller, in cod4 werkt het sowieso niet zo goed.
Over geen 26k streak kunnen halen zonder campen.. dat is onzin, mijn hoogste is 34 in TDM, was wel hardcore, maar was constant on the move.
Spawnrapen, of spawnkillen.. Ben ik heel erg voor, ik weet dat veeel mensen het niet met me eens zijn (ik heb het hier over TDM, NIET DM).
Om op de spawn van de tegenstander te komen moet je een slimme weg nemen, op die route moet je vaak minstens 2-3 kills pakken voordat je op hun spawn bent. Als je dat lukt, dan vind ik dat je die beloning wel hebt verdient, en hadden de tegenstanders maar beter moeten spelen.
Met het hele team spawnkillen, dat zal niet zo snel gebeuren wanneer het team van de tegenstander beter/aanvallender had gespeeld.. Gespawnkilled worden in TDM is de schuld van jou (team), niet die van de tegenstander.
Je kan ook spawnkillen door van die stomme airstrikes op een bepaalde plek te gooien heh, en om die te krijgen kan je gewoon ergens stilstaan als je wilt en wachten tot lui komen en neerschieten. Sowieso, ik vind dat je bijna niet kan praten over campen bij TDM of DM. Ja best, je kan dehele tijd op 1 plek staan maar je gaat alsnog vrij snel dood (hangt ervanaf wat voor servers je speelt, met airstrikes of zonder, hoog skill of laag etc). Vind je het erg als ik iemand hoor aan komen dat ik die persoon in een val lok door om de hoek te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Klopt, als je spawnkilled bij TDM ga je snel dood en zal je niet snel een goede score halen, maar het is heel irritant om van achteren neergeschoten te worden die iemand die helemaal niks van het spel kan (wat bij veel campers (niet alle) het geval is).
Als ik een airstrike op de spawn van de tegenstander gooi heb ik 4 van de 5 keer niemand. Ik heb sowieso het idee dat ik met helicopters, airstrikes and nades heel veel pech heb, maar het zal toch wel aan mij liggen.

@marcks: Dat vind ik zwak ja, maar ieder zijn mening. Als je een speler bent die het spel goed in de gaten heeft, weet wat tegenstanders doen en goed weten wat er om hun heen gebeurt, even om een hoekje gaan liggen wanneer ze weten dat je er aan komt, heb ik er helemaal geen probleem mee. Maar de spelers die geen flauw idee hebben wat er gebeurt en zomaar de hele tijd ergens gaan zitten op een plek dat ze 2 kills kunnen pakken en dan dood gaan door 1 van die spelers. Dat is zwak, zulke spelers verdienen die kills niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Sorry, ik kan de edit button niet vinden.. Maar in mijn vorige post moet het spawnkillen in de eerste regel campen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Naast de Quote-knop, rechts in je post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Bij mij niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Nu niet meer natuurlijk kan maar tot ~1 uur na je post volgens mij

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Je kunt altijd editten hoor, de knop zit links van de quote-knop, in de grijze balk bovenaan je post (waar je naam ook staat): http://crew.tweakers.net/TheZeroorez/GoT/editknop.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Laat ik allereerst zeggen dat ik ook een enorme hekel heb aan campers. In mijn ogen zijn het vaak inderdaad de minderen spelers die op een laffe manier aan punten willen komen. Maar:
Sandyman538 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:50:
Wel leuk dat de discussie steeds weer terug komt over het campen ;)

Ik ben het met NeoMe wel eens dat campen voornamelijk vervelend is als je een doel hebt in het spel (dus niet TDM), maar als je sabotage speelt of domination en zo'n gast gaat zitten campen (in mijn team) dan heb ik er wel een hekel aan. Ga als je wilt campen dan een ander soort game doen (bv TDM).
Ben ik het zeker niet mee eens. Juist met een spel als Domination of S&D heeft campen daadwerkelijk nut. Het is tenslotte een verdediging van vlag/bombsite. De verdediging vind ik dan ook wel degelijk anders als camping.
Om in TDM een tentje op te zetten vind ik dan wél weer laf. In TDM is het juist de bedoeling om zo snel mogelijk je tegenstanders terug te dringen. Als je in een goed samenwerkend team speelt zie je ook vaak een rondtrekkende beweging van je team waarin de tegenstander steeds achteruit gedrukt wordt. Om hier te gaan campen heeft 1) volgens mij geen zin (omdat het spel zich verplaatst) en 2) laat je je team barsten.

Zelf speel ik veel Domination en er zitten ook games tussen dat ik in de verdediging trek. 9 van de 10 keer ben ik een flag-rusher maar dit hangt volledig van het team af. Ik doe er gewoon alles aan om het spelletje te winnen. Zit op 't moment op k/d ratio van 1.37 (geloof ik), maar met andere speltypes zou ik dit gemakkelijk kunnen verbeteren.
Zelf zie ik mij dan ook niet als camper want ik zal nooit in een hoekje blijven zitten campen, zo ben je een veel te makkelijk target. Wel zal ik proberen de meest gebruikte loopwegen te dekken.
Er zijn gewoon gasten die blijven campen 'bomb planted' dreunt er door mijn speakers en ik kijk mee met zo'n camper (aangezien ik weer eens dood was) en zo'n gast blijft daar doodleuk nog 30 seconden staan totdat de bom afgaat bij sabotage. Dan heb je het spel bij lange na niet begrepen en aan zulke mensen kan ik me zeker wel ergeren.
In mijn ogen de échte campers waar ik zo'n hekel aan heb. Totaal geen idee waar het spelletje om draait, zolang de eigen stats maar goed blijven ;( Ook in headquarters zie je dit vaak. Als ik dit zie geef ik ook altijd negative feedback op Live. Hopen dat ik die spelers niet meer tegen kom.

Genoeg geluld, tijd voor [zwarestem]Domination[/zwarestem]!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
TheZeroorez schreef op zondag 15 juni 2008 @ 13:26:
Je kunt altijd editten hoor, de knop zit links van de quote-knop, in de grijze balk bovenaan je post (waar je naam ook staat): http://crew.tweakers.net/TheZeroorez/GoT/editknop.gif
Bij mij staat daar view i.p.v. edit, ook 1 min. na de post.
Wanneer ik daar op klik kan ik de post nog niet editen, ik kan de tekst wel veranderen, maar daarna niet meer plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Je moet wel ingelogd zijn om te editten ;)

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Houd het ontopic ;)

[ Voor 94% gewijzigd door TheZeroorez op 16-06-2008 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-08 14:53
In TDM heeft het dus wel zin om de beweging (druk) van je team te snappen en er gebruik van te maken door de vijand op te wachten bij een choke-point. (waar ze naartoe gedrukt worden) Mocht het andere team echter terugdrukken ga ik ze wel weer achterna.

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is 1 fout die ik maar niet af kan leren: Wanneer je geraakt bent en vluchten en herstellen is de enige optie, dan vergeet ik iedere keer dat je dan niet door een raam oid naar beneden moet springen want door je lage health is zo'n val naar benee meteen dodelijk.
Maar elke keer spring ik in paniek toch weer naar benee om ongezien weg te komen !! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:06:
Er is 1 fout die ik maar niet af kan leren: Wanneer je geraakt bent en vluchten en herstellen is de enige optie, dan vergeet ik iedere keer dat je dan niet door een raam oid naar beneden moet springen want door je lage health is zo'n val naar benee meteen dodelijk.
Maar elke keer spring ik in paniek toch weer naar benee om ongezien weg te komen !! :/
Paniek is een slechte raadgever ;)

Gewoon granaatje koken en er een paar meenemen!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Frank76NL schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 00:08:
[PC] Ik heb het probleem dat iedere eerste server waar ik verbinding mee leg, dus de eerste na het opstarten van het spel, de kaart volledig laad en vervolgens aangeeft "Server disconnected".

Iemand een oplossing?

Tweede probleem heb ik met de erg leuke gungame-mod. De eerste keer dat ik verbinding maak word ik daar uitgegooid met de mededeling "Un... content" (ben eerste woord even kwijt.
Tweede keer kan ik gewoon connecten.
In de praktijk betekend dit dus, in combinatie met het eerste probleem, dat ik voor het spelen van de mod eerst de game 2 keer op moet starten en bij de derde keer zit ik in de server. Bij deze mod betekend dat dus dat ik altijd achter de feiten aanloop, aangezien je steeds verder vordert gedurende de game.

Ook hier zou ik graag iets op vinden.
"Impure client detected" is de mededeling bij de mod. En voor het connecten bij de standaardversie, waar je er dus de eerste keer altijd altijd "uitgegooid" wordt met "server disconnected", heb ik ook nog steeds geen oploissing gehoord/gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb precies hetzelfde, bij alle servers gebeurd hetzelfde. zelfs bij de 2e en 3e keer dat ik de server reconnect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
FYI:
Neejoh schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 20:45:
Ik ben duidelijk niet de enige die niet meer kan spelen op Xbox live. Dit heb ik nog nooit meegemaakt... Al voor een goede twee week krijg ik iedere keer als ik een lobby verlaat (of dus gewoon wil stoppen met het spel) een melding: "You must have an active network connection to play". Dit is dus niet af en toe, dit is elke dag.

Gezegd moet worden dat ik op 't draadloos van de buren zit maar dit kan niet het probleem zijn. De verbinding is zeer sterk en heb ook weinig tot geen last van LAG als ik in een potje zit.
Gekke is ook dat ik Team Deathmatch lobbies helemaal niet kan vinden, de rest is allemaal geen probleem.

Het probleem begint zelfs zo groot te worden dat er 25 mei een boycot is geweest van veel gamers in de hoop dat IW dan wou luisteren... Nope, didn't work!
Nu weet ik ook weer waarom ik nooit meer op het forum van Infinity Ward kom:
[...]
F'ing grow up :')

Hoe dan ook zit ik nu met de (spreekwoordelijke :P) gebakken peren... Eerder speelde ik 2uur per dag, deze week misschien 30min. Elk punt wat ik maak wordt me direct weer afgenomen. Tuurlijk speel ik het voor m'n plezier en niet om XP respect (put it in a dictionary!) maar het is gewoon zooo ontmoedigend :( Ben met m'n 5e prestige bezig en nog een vrij lage rank. Ik heb nog niet eens claymores and I need my puppies!
Eindelijk een antwoord van Infinity Ward...
Meanwhile, we’ve been working with the Microsoft team to track down the issue some of you are having when receiving the “Must have active connection to play on Xbox Live” despite being signed into Xbox Live already. The word is, it’s apparently an interruption in connection with the Xbox Live server. It’s not your internet connection, just your session connection with the Xbox Live server. I’ve been working with users and Xbox to try to track the problem so they can eliminate it as quickly as possible, I’ll keep you posted on any progress there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
Neejoh schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 18:13:
FYI:
Eindelijk een antwoord van Infinity Ward...

[...]
Ah, de schuld ligt dus bij Microsoft. Hoe rijmt IW dat met het feit dat PSN hetzelfde probleem kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Campen (redelijk vaste plaats en claymores op de routes naar jou) op domination is wel leuk, vooral in crash. Daar kan je met je sniperrifle 2 punten in een keer overzien. Als ik je echter 2 of 3 keer pak als je de vlag rusht weet je echter wel waar ik zit en krijg ik vaak rifle nades en nades tegen mijn hoofd.

Ik vind het echter heel leuk om in je eentje een half team uit te moorden dat een vlag probeert te veroveren :)

dit is slechts de aard van gamemodes waarin je punten of voorwerpen moet verdedigen
op tdm ben ik wel een rusher (m5 met silencer en dan raggen maar)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Is er nu al iets bekend over nieuwe spelmodi of maps? Vind de ondersteuning/vernieuwing tot nu toe een beetje magertjes. Eén mappack...... ik meen dat dat bij bijv. Gears of War of Halo3 7 maanden na de release wel anders was.

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Vind de guns in cod4 toch wel erg goed gebalanced, ipv alleen de AWP, m4a1 en AK in counterstrike zijn hier alle wapens goed te overwegen.

Ik speelde al bijna all tijd met AK, stopping power, bandolier en laststand met een deagle en red dot sight.

Ik heb veel andere wapens geprobeerd maar alles lag toch niet zo lekker als de AK, echter probeerde ik vandaag die m4a1 burst, met dezelfde perks en dat ging echt supergoed, 1burst en iemand is meteen plat.

Vandaag voor het eerst trouwens 4kills gemaakt met 1 last stand. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Nu online

d_star

SCIxX schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 20:13:
Vind de guns in cod4 toch wel erg goed gebalanced, ipv alleen de AWP, m4a1 en AK in counterstrike zijn hier alle wapens goed te overwegen.

Ik speelde al bijna all tijd met AK, stopping power, bandolier en laststand met een deagle en red dot sight.

Ik heb veel andere wapens geprobeerd maar alles lag toch niet zo lekker als de AK, echter probeerde ik vandaag die m4a1 burst, met dezelfde perks en dat ging echt supergoed, 1burst en iemand is meteen plat.

Vandaag voor het eerst trouwens 4kills gemaakt met 1 last stand. :D
De wapens in cod4 zijn idd erg goed gebalanced. Je merkt ook echt dat sommige wapens beter bij je eigen speelstijl passen dan anderen, en gelukkig is er dan ook voor elk wat wils.

De AK is een wapen waar je in het begin even aan moet wennen, maar als je er eenmaal aan gewend bent wil je eigenlijk niks anders meer. Gewoon bursts gebruiken voor de lange afstand van 1 of 2 kogels en je raakt alles wat je wilt raken.

Oh en de m4a1 burst heet de M16 ;) Fantastisch wapen welke beginners meteen een handje helpt. Da's ook meteen de grootste kritiek op dat wapen, want met stopping power is 1 burst 1 kill, gegarandeerd. Daardoor krijgt men de indruk dat 'ie wat overpowered is. Persoonlijk vind ik dat wel meevallen. Op korte afstand (lees: CQ) mag je namelijk wel een verdomd goeie aim hebben om al je drie kogels in iemand te pompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 20:13:
Correct me if im wrong maar de m4a1 heeft toch geen burst ?:P dat is toch gewoon de m16 ( die allebei trouwens erg veel op elkaar lijken ) en als 't de m16 is wat je bedoelt dan is die best wel fijn idd.

- edit -

net te laat 8)7

maarja ik moet je gelijk geven daar de m16 is imo dodelijk op medium/long range met stopping power maar in cqb moet je toch echt goed en snel kunne aimen :D

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

heb liever een M4 met double tap en silencer en steady aim :) veel controlle over het wapen en ook op de korte afstand dodelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Nu online

d_star

Jordy van e schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 01:42:
heb liever een M4 met double tap en silencer en steady aim :) veel controlle over het wapen en ook op de korte afstand dodelijk....
Als ik een map speel waarbij ik veel op medium/long range mensen moet proberen neer te halen, gaat mn voorkeur toch uit naar een M4 inderdaad. Maar dan wel met stopping power en een red dot. Maar ik moet wel zeggen dat de M4 imho nogal overrated is. De damage is gewoon te laag om er effectief mee te kunnen dominaten, ik vind dat er wat dat betreft veel betere wapens zijn.

Nee, wanneer ik maps speel met veel medium/long range targets, pak ik bijna automatisch de AK-47. Daar kan ik veel beter mee overweg. En als ik verwacht in close quarters terecht te komen, pak ik mn trouwe MP5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Frank76NL schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:55:
[...]

"Impure client detected" is de mededeling bij de mod. En voor het connecten bij de standaardversie, waar je er dus de eerste keer altijd altijd "uitgegooid" wordt met "server disconnected", heb ik ook nog steeds geen oploissing gehoord/gevonden.
Dat is neem ik aan die IWD foutmelding? Daar heb ik een simpel tooltje voor geschreven, die verwijdert alle *.iwd.tmp / *.ff.tmp bestanden (half gedownloadde mods/maps). Ook is het zo bijvoorbeeld bij pam4 als er extra iwd files instaan, bv de nosway mod en wat skins. Dat als een server wel de nosway mod heeft maar niet die skin die bij jou lokaal staat dat hij deze foutmelding geeft. Mn server is atm offline dus je zou dit even met de hand kunnen doen:

- half gedownloade bestanden verwijderen (*.ff.tmp / *.iwd.tmp)
- het mod mapje leeggooien waar je dit probleem krijgt:
cod4/mods/pam4/*, als je bv dit probleem hebt met de pam4 mod.

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op zondag 15 juni 2008 @ 11:04:
Klopt, als je spawnkilled bij TDM ga je snel dood en zal je niet snel een goede score halen, maar het is heel irritant om van achteren neergeschoten te worden die iemand die helemaal niks van het spel kan (wat bij veel campers (niet alle) het geval is).
Als ik een airstrike op de spawn van de tegenstander gooi heb ik 4 van de 5 keer niemand. Ik heb sowieso het idee dat ik met helicopters, airstrikes and nades heel veel pech heb, maar het zal toch wel aan mij liggen.

@marcks: Dat vind ik zwak ja, maar ieder zijn mening. Als je een speler bent die het spel goed in de gaten heeft, weet wat tegenstanders doen en goed weten wat er om hun heen gebeurt, even om een hoekje gaan liggen wanneer ze weten dat je er aan komt, heb ik er helemaal geen probleem mee. Maar de spelers die geen flauw idee hebben wat er gebeurt en zomaar de hele tijd ergens gaan zitten op een plek dat ze 2 kills kunnen pakken en dan dood gaan door 1 van die spelers. Dat is zwak, zulke spelers verdienen die kills niet.
Wat zeur je nou dan.. iedereen moet het toch leren? De eerste keer dat jij COD speelde roeleerde jij de hele tent zeker.

Irritant, mensen die andere geen kans gunnen om beter te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 11-09 21:48
Zelf erger ik me meer dood aan de mensen die de hele tijd 'campers' te lopen whinen dan aan de campers zelf.

Alsof je in een echte oorlog constant overal heen rent, als je éénmaal een goede plek gevonden hebt mag je er van mij blijven zitten :)

En dan heb ik het nog niet eens over de mensen die tegen snipers 'campers' zitten te schreeuwen. Meestal worden die mensen dan gekilled door die persoon en loopt de frustratie voro die persoon te hoog op ;)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik zie ook enkel altijd gewhine en geneuzel over cheaten in NL-servers, maar dat kan ook aan mij liggen :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet op een public server gespeeld, speelde LINQAN van team fnatic mee, althans zo heette hij en hij was wel enorm goed dus het zal hem wel geweest zijn. Maar iedereen zat weer te roepen 'cheater, cheater' best sneu als je gewoon werkelijk zo goed bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Nu online

d_star

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 14:52:
Daarnet op een public server gespeeld, speelde LINQAN van team fnatic mee, althans zo heette hij en hij was wel enorm goed dus het zal hem wel geweest zijn. Maar iedereen zat weer te roepen 'cheater, cheater' best sneu als je gewoon werkelijk zo goed bent.
Welke server was dat? Lijkt me fantastisch om hem een keer te spectaten, leer je veel van denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
Je kunt ook demo's van topclans downloaden en op je gemak bekijken :)

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Nu online

d_star

Das waar, maar vaak zijn dat de in elkaar gekunstelde filmpjes waarbij ze niet eens doodgaan! Ik denk dat het veel leerzamer is om deze gasten tijdens een heel potje te volgen, zodat je ook ziet hoe ze bewegen binnen de maps et cetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d_star schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:08:
[...]

Welke server was dat? Lijkt me fantastisch om hem een keer te spectaten, leer je veel van denk ik!
Dat is dus ook wat ik heb gedaan, is inderdaad best leuk om naar te kijken, server was iets van: EU 24/7 Crossfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
Nee je kan gewoon echte ingame demo's downloaden vaak, niet opgenomen met fraps oid maar gewoon ingame opgenomen, geen knip plak werk :)

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d_star schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:38:
Das waar, maar vaak zijn dat de in elkaar gekunstelde filmpjes waarbij ze niet eens doodgaan! Ik denk dat het veel leerzamer is om deze gasten tijdens een heel potje te volgen, zodat je ook ziet hoe ze bewegen binnen de maps et cetera.
:? Op CB niet hoor, is gewoon FPS view van de persoon die het opneemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:59:
[...]

Dat is dus ook wat ik heb gedaan, is inderdaad best leuk om naar te kijken, server was iets van: EU 24/7 Crossfire.
Die ken ik, is leuke server met goed volk. Nadeel is dat de ping daarheen wat hoog is (in mijn geval), iets van 110.
Is wel leuk om te spelen, gezien een SAB potje dan erg lang kan duren ;-)
Heb wel eens gespeeld daar, deden we een hele avond over best of5 d8 ik sabotage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Heb een nieuwe laptop gekregen want me oude was kapot en helaas heb ik geen back-up kunnen maken van de COD4 map. Wil dit automatisch zeggen dat ik nu opnieuw naar level 55 moet spelen of zijn er andere manieren. Lees online wel over level 55 unlocker enzo maar dat werkt niet bij mij. Iemand anders een ander idee, of gewoon lekker gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 09:09:
[...]

Wat zeur je nou dan.. iedereen moet het toch leren? De eerste keer dat jij COD speelde roeleerde jij de hele tent zeker.

Irritant, mensen die andere geen kans gunnen om beter te worden..
De eerste keer dat ik cod speelde campte ik niet en haalde ik positieve scores. Dat was dan wel helemaal in het begin van cod1 (eerste keer dat ik online speelde), dus is niet echt te vergelijken.
Als je het voor de eerste keer doet wil niet zeggen dat je voor geen meter kan. Andersom, als jij heel veel speelt wil niet zeggen dat je het goed kan. Ik heb genoeg spelers gezien (toen ik veel in dezelfde server speelde) die al heel lang speelde en nog steeds niet konden richten (maar dan echt helemaal niet) en campte.
Maar inderdaad, wanneer je voor de eerste keer speelt snap ik best dat je niet weet wat campen is en dat je dan niet weet dat sommige spelers dat zwak vinden. Maar je komt er op den duur wel achter komen dat dat een 'zwakke' manier van spelen is.
Mensen daarentegen die wél altijd campen, zullen nooit beter worden, omdat ze behalve campen geen andere situaties tegenkomen.

[ Voor 5% gewijzigd door aicaramba op 20-06-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

NeoMe schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 16:51:
Heb een nieuwe laptop gekregen want me oude was kapot en helaas heb ik geen back-up kunnen maken van de COD4 map. Wil dit automatisch zeggen dat ik nu opnieuw naar level 55 moet spelen of zijn er andere manieren. Lees online wel over level 55 unlocker enzo maar dat werkt niet bij mij. Iemand anders een ander idee, of gewoon lekker gamen :)
Dat werkt wel, als je het goed doet ;)
Unlocken met andere key
Starten
ck-key veranderen in de jouwe en meteen een game joinen ;) Die unlocks boeien nu toch niet meer, iedereen is wel zo'n beeetje 55 nu. Ik zie het niet als een cheat (zelf nooit gebruikt b.t.w.).
Ik vind het wel zelf leuker om ze gewoon te halen. De laatste week gespeeld om mijn zoontje's profile wat te pimpen, die is nu ook 55, hij kwam zelf niet voorbij de 48 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

aicaramba schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 17:25:
[...]

De eerste keer dat ik cod speelde campte ik niet en haalde ik positieve scores. Dat was dan wel helemaal in het begin van cod1 (eerste keer dat ik online speelde), dus is niet echt te vergelijken.
Als je het voor de eerste keer doet wil niet zeggen dat je voor geen meter kan. Andersom, als jij heel veel speelt wil niet zeggen dat je het goed kan. Ik heb genoeg spelers gezien (toen ik veel in dezelfde server speelde) die al heel lang speelde en nog steeds niet konden richten (maar dan echt helemaal niet) en campte.
Maar inderdaad, wanneer je voor de eerste keer speelt snap ik best dat je niet weet wat campen is en dat je dan niet weet dat sommige spelers dat zwak vinden. Maar je komt er op den duur wel achter komen dat dat een 'zwakke' manier van spelen is.
Mensen daarentegen die wél altijd campen, zullen nooit beter worden, omdat ze behalve campen geen andere situaties tegenkomen.
Blijf het een bull-argument vinden. Naar mijn idee is het gewoon uitgesproken frustratie van mensen die door "campers" gepakt worden.
Een echte camper pak je toch wel. En sinds wanneer wordt er in real life niet gecampt ?
Het is simpel: ALLES voor de overwinning (behalve cheaten), net als in het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
KillerAce_NL schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 17:56:
[...]

Blijf het een bull-argument vinden. Naar mijn idee is het gewoon uitgesproken frustratie van mensen die door "campers" gepakt worden.
Een echte camper pak je toch wel. En sinds wanneer wordt er in real life niet gecampt ?
Het is simpel: ALLES voor de overwinning (behalve cheaten), net als in het echt.
De ratio erachter is in ieder geval dat campers tactisch voordeel hebben ten opzichte van niet-campers. Uit de speltheorie volgt dan dat iedereen die zijn winstkans wil maximaliseren, zal gaan campen. Als iedereen campt, vinden er echter geen duels plaats. Veel mensen vinden dat nogal saai. Om deze patstelling te doorbreken moeten alle spelers afspreken niet te zullen campen. Om die reden (en een stukje frustratie) vindt men campers vaak onsportief.

Veel mensen kennen deze uitleg niet eens en vinden campers louter onsportief omdat hen dat zo is aangeleerd. Vaak geldt het argument namelijk niet eens. Ten eerste is het voordeel dat campers hebben ten opzichte van niet-campers vrij gering in deze game, ten tweede is er in veel gametypes geen sprake van een patstelling, omdat er in vrijwel alle games behalve deathmatches ten minste één team is dat weet dat het gewoonweg verliest als iedereen massaal gaat campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Zoals ik al zei, een echte camper pak je toch wel. En daarna nog 2x en dan houdt ie het wel voor gezien.
Ik doe zelf wel aan tactisch campen, dus wanneer het goed is/uitkomt. Ga wel voor de teamwinst.
Meestal moordt ik er een paar uit op een bepaald gedeelte van de map en ga dan verder. Blind rushen is nergens goed voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
KillerAce_NL schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 19:33:
Blind rushen is nergens goed voor.
Dat ligt er maar net aan hoe goed je kan schieten, ik kan met campen een hele goede K/D hebben maar ook gewoon door te rushen, ik speel gewoon op beide manieren. Waarom zou het frustreren als je door een camper gekilled wordt, zo'n iemand kan mij maximaal 2 keer killen en dan is hij er geweest. Je moet gewoon goed opletten, na mijn idee zijn het juist de campers over het algemeen die niet kunnen schieten en alleen op die manier kills kunnen halen. De echte goede spelers zijn actieve spelers en lopen veel rond waardoor je kill ratio ook hoger wordt.

En dat gezeur over "real-life" moet ook maar eens ophouden, wat een game heeft geen kont met "real-life" te maken dus hou op met die stomme vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 22:56

Yor

Yor1313#2571

Als we dan toch aan het zeuren zijn:

Om de bunnyhoppers, run&gunners, Spray&prayers en spawnkillers eens te ontlopen , speel ik nu een mod van tactical gamer, True Realism MOd.

Nog meer mensen die dat doen?

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:16

Nakebod

Nope.

Metalbuster schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 20:51:
[...]

En dat gezeur over "real-life" moet ook maar eens ophouden, wat een game heeft geen kont met "real-life" te maken dus hou op met die stomme vergelijking.
TEAMS!
Ook zo een jeukterm constant.
Is het even 9 - 12 en liggen er gelijk weer 5 te janken.
Ik zie het al voor me in WW3, soldaten die bij hun generaal gaan huilen omdat de vijand 5 man meer had.

Mijn antwoord is dan ook redelijk vaak iets van dat er idd 2 teams zijn op deze server, goed gezien.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De discussie is altijd wel levendig hier.
tijd om en vaste server te gaan zoeken allemaal?. Zelf zit ik clan en we hebben public server runnen ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
KillerAce_NL schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 17:56:
[...]

Het spel is niet het echte leven. Dus dat is ook een bull-argument.
Het grote verschil tussen het spel en echte oorlog is, is dat het spel bedoelt is om leuk te zijn, de echte oorlog niet echt. Campen = niet leuk.
Als je in matches campt om te winnen, ga je gang. (De reden dat ik geen matches speel is omdat ik geen zin heb om tegen hyper hoppers/campers te spelen). Ik speel het spel voor fun, niet om te winnen, campen valt bij mij niet onder de catagorie fun, laat die zooi maar in de matches zitten, maar breng het spelen om te winnen ten kosten van alles niet mee naar de publics.
In publics heeft het geen zin om te campen, het is altijd het aanvallende team dat wint, het is alleen gruwelijk irritant om gekilled te worden door campers die niks van het spel snapt, dat verdienen ze niet (beetje frustratie idd, omdat ze naar mijn mening het spel verzieken).
Zoals marcks zegt, het is me inderdaad in cod1 aangeleerd dat campen en hoppen zwak is. Het zwak zijn van hoppen is in de loop van cod1 afgezwakt, en sinds uo heeft er bijna niemand meer bezwaar tegen. Ik hou er niet van en vind het onsportief, maar zal er zelden iets van zeggen.
Zoals ik al vaker heb gezegd, zijn het niet de campers die je aan horen komen en even om een hoekje gaan liggen die mij irriteren, maar de spelers die niet op een andere manier aan hun kills kunnen komen, en dus constant ergens in een hoekje gaat zitten.

[ Voor 6% gewijzigd door aicaramba op 20-06-2008 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Volgens mij halen een aantal mensen subjectiviteit en objectiviteit een beetje door elkaar. Prima dat een potje fraggen voor jouw fun is waar campen niet in past. Misschien vind ik het wel doodleuk om te campen. Net even een poosje die andere modi gedaan. Zijn ook wel grappig, al vind ik TDM toch het leukst. Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 23:12:
[...]

Het spel is niet het echte leven. Dus dat is ook een bull-argument.
Het grote verschil tussen het spel en echte oorlog is, is dat het spel bedoelt is om leuk te zijn, de echte oorlog niet echt. Campen = niet leuk.
Als je in matches campt om te winnen, ga je gang. (De reden dat ik geen matches speel is omdat ik geen zin heb om tegen hyper hoppers/campers te spelen). Ik speel het spel voor fun, niet om te winnen, campen valt bij mij niet onder de catagorie fun, laat die zooi maar in de matches zitten, maar breng het spelen om te winnen ten kosten van alles niet mee naar de publics.
In publics heeft het geen zin om te campen, het is altijd het aanvallende team dat wint, het is alleen gruwelijk irritant om gekilled te worden door campers die niks van het spel snapt, dat verdienen ze niet (beetje frustratie idd, omdat ze naar mijn mening het spel verzieken).
Zoals marcks zegt, het is me inderdaad in cod1 aangeleerd dat campen en hoppen zwak is. Het zwak zijn van hoppen is in de loop van cod1 afgezwakt, en sinds uo heeft er bijna niemand meer bezwaar tegen. Ik hou er niet van en vind het onsportief, maar zal er zelden iets van zeggen.
Zoals ik al vaker heb gezegd, zijn het niet de campers die je aan horen komen en even om een hoekje gaan liggen die mij irriteren, maar de spelers die niet op een andere manier aan hun kills kunnen komen, en dus constant ergens in een hoekje gaat zitten.
nou huur je eigen server dan.

Gisteravond ook op de chat, iemand zei rot camper maar zelf was hij wel sniper. :z Dus ja kon het niet laten om een uitdaging aan te gaan toen hij het woord camper zei 8)

Campspots zo makkelijk te begrijpen in het spel zelfs. Voor snipers die kiezen voor het ruime blik in goed hoekje en waar de tegenstander eerst langs komen en daarna blijven meestal nog zitten.

En waarom zou je long range gevechten met zo sniper aan gaan, meestal zal je dat verliezen en daarom heb ik meestal ook smoke omdat het me dekking verschaft en zo actief achter de defense kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Snipen is ook niet echt campen.. Je kan er wel mee campen, maar dat hoeft niet.
Campen gaat ook niet om welk wapen je gebruikt, maar hoe je er mee speelt... IMO :P.
En ik ga geen extra geld betalen voor een server omdat andere spelers niks van het spel kunnen en daardoor zwak spelen.

[ Voor 26% gewijzigd door aicaramba op 21-06-2008 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yor schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 20:56:
Als we dan toch aan het zeuren zijn:

Om de bunnyhoppers
Dit kan niet met COD4 als je een keer springt en daarna gelijk nog een keer spring je lang niet zo hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ok, dan niet het bunnyhoppen, maar de enkele sprong in een vuurgevecht... Of om elk muurtje springen voor het geval er iemand zit (dat wat ze in cod4 bunnyhoppen noemen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 02:36:
Volgens mij halen een aantal mensen subjectiviteit en objectiviteit een beetje door elkaar. Prima dat een potje fraggen voor jouw fun is waar campen niet in past. Misschien vind ik het wel doodleuk om te campen. Net even een poosje die andere modi gedaan. Zijn ook wel grappig, al vind ik TDM toch het leukst. Wat jullie?
TDM of HQ zijn de beste IMO. Mr hangt ook af van de map: HQ op Countdown is egt zwaar klote (overal snipers en iedereen mr nades gooien op HQ.. en geen enkele dekking vr de "normale" soldaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 11:01:
Ok, dan niet het bunnyhoppen, maar de enkele sprong in een vuurgevecht... Of om elk muurtje springen voor het geval er iemand zit (dat wat ze in cod4 bunnyhoppen noemen) ;)
Dat is geen bunnyhopping maar OK, vind dat dat wel moet kunnen, moet je maar beter aimen, alhoewel ik me kan voorstellen dat het zeer frustrerend kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik zie het punt van het gezeik om 'hoppen' niet zo, maar bij campen wel. Uiteraard heb ik het hier alleen over public servers, maar even tegenover elkaar:

• Als iedereen 'hopt' (af en toe springt) is er een potje CoD, als iedereen campt is het oersaai.
• Schreeuwende naabs kunnen met wat sprongen echt niet ineens winnen, terwijl dat met in een hoekje campen wel gaat.
• Voor het springen heb je nog enige vorm van skill nodig (je moet zelfs beter aimen, bovenop de basis), een camper heeft alleen maar zo'n SAW of P90 nodig :X

Let wel: ik heb het hier niet over S&D of CB matches oid ;)

Wat dat realisme betreft trouwens: Dat is echt geen argument voor campen. Je maakt mij niet wijs dat in een 'echte' oorlog in elk hoekje achter een kast of bij een poortje in een Chinatown een figuur met een MG zit te wachten en bij elke enemy die er voorbij komt gaat zitten schieten. CoD4 heeft niet veel met realisme, en het als argument gebruiken voor campen (en dan op de manier hoe dat het meest vervelend is) is al helemaal onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Feit blijft dat iedereen er weer anders over denkt. Dat suffe hoppen om schoten te voorkomen vind ik weer gigantisch lame en doet mij denken aan het super fake counter-strike. Als ik hoppende mensen wil zien ga ik dat wel spelen. Ik heb trouwens amper last van campers, wel eens van snipe campers, maar dat hoort bij snipen. Feitelijk is iedereen vrij binnen de legaliteit van het spel. Zo kom ik wel eens tubers tegen, die own je makkelijk qua schieten, maar soms word je er wel eens door geraakt. Nou ja daar ga ik geen punt van maken, Infinity Ward heeft de nadelauncher er ook in zitten, dus het mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Als je CoD4 speelt om de realiteit ben je ook totaal niet aan het juiste adres zonder een berg mods.

En ja, het mag. Heb je hier iemand horen zeggen dat het in het algemeen verboden is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Nakebod schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 21:43:
[...]

TEAMS!
Ook zo een jeukterm constant.
Is het even 9 - 12 en liggen er gelijk weer 5 te janken.
Ik zie het al voor me in WW3, soldaten die bij hun generaal gaan huilen omdat de vijand 5 man meer had.

Mijn antwoord is dan ook redelijk vaak iets van dat er idd 2 teams zijn op deze server, goed gezien.
Waarom maak jij nu de vergelijking naar real-life :p ?

Als je 9 vs 12 speelt kun je dat verschil zeker wel merken! en omdat het niet real-life is vragen de mensen gewoon om een eerlijk potje. Niks mis mee toch?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Ik denk dat qua realisme de console versie dichter in de buurt komt dan de pc versie, omdat je sowieso op de console versie niet kan hopen.

Of het spel nou wel of niet realistisch is maakt voor de multiplayer populariteit niet zo heel veel uit, ik denk dat het voornamelijk is dat je daadwerkelijk wel beter kan worden, en je met skill zeker wel bovenaan kan staan. Met Counterstrike hopte ik soms ook vrolijk in het rond, als je maar kills maakt, toch 3jaar gespeeld dat spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Kijk eens aan: Trailer: World at War de nieuwe Call of Duty van Treyarch. Trailer ziet er goed uit :) !

Je kan volgens mij nu zelfs in bomen klimmen :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Niet online
JuliettPapa schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 16:43:
Kijk eens aan: Trailer: World at War de nieuwe Call of Duty van Treyarch. Trailer ziet er goed uit :) !

Je kan volgens mij nu zelfs in bomen klimmen :D
Ziet er inderdaad gaaf uit! tot deze uitkomt hou ik me nog wel bezig met de 360` versie van COD4.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Het lijkt erop dat CoD5 ook een hele intense game gaat worden, wat ook wel wordt verwacht. Ik vindt het in die trailer er echt briljant uit zien allemaal. Mij spreekt WWII toch meer aan dan moderen oorlogsvoering. Bovendien zul je ook vast geen chopper kunnen krijgen in de MP, want die waren er nauwelijks of niet in WWII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalbuster schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 20:21:
Het lijkt erop dat CoD5 ook een hele intense game gaat worden, wat ook wel wordt verwacht. Ik vindt het in die trailer er echt briljant uit zien allemaal. Mij spreekt WWII toch meer aan dan moderen oorlogsvoering. Bovendien zul je ook vast geen chopper kunnen krijgen in de MP, want die waren er nauwelijks of niet in WWII.
Ik had eigenlijk nogal gemengde gevoelens bij de trailer (de (imo) slechte voice acting bv.), maar het spel ziet der eignlijk wel vet uit.. kan eigenlijk wel een nieuwe WWII shooter gebruiken na CoD2 15 maal uitgespeeld te hebben (op alle moeilijksgraden :P)

En nadat ik erin geslaagd ben te snipen met een shotgun (op Normandië) in MoH: A.. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Dat is WWII, alleen in de pacific (je weet wel, japanners tegen the rednecks). Kun je wel zien aan de vliegtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Nu online

d_star

Bovendien zul je ook vast geen chopper kunnen krijgen in de MP, want die waren er nauwelijks of niet in WWII.
Tsjah, hetzelfde geldt natuurlijk voor de UAV! En misschien krijgen we in plaats van met 5 kills een airstrike wel een carpetbombing of zoiets..

Wat denken jullie dan dat ALS we al rewards krijgen voor killstreaks, we krijgen voor 3/5/7 killstreaks?

Aan de andere kant gaan we ook wel redelijk off-topic denk ik.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik vind het een heerlijk spel... speel het sinds kort, ben nu L19 (master seargeant volgens mij).

Mijn favo combo is toch eigenlijk de SAW met ACOG scope/2xRPG... heerlijk verdedigend maar ook een killercombo, al knielend progressie maken in een map.

Vooral Broadcast vind ik heerlijk, chinatown ook, en voor het lompe raggen meet ik KillHouse :D

Ik wil trouwens wel een GoT public runnen als die er niet is? (en CoD4 niet te veeleisend is qua bandbreedte)

Heeft ook een computer!

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.