KillerAce_NL schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 17:56:
[...]
Blijf het een bull-argument vinden. Naar mijn idee is het gewoon uitgesproken frustratie van mensen die door "campers" gepakt worden.
Een echte camper pak je toch wel. En sinds wanneer wordt er in real life niet gecampt ?
Het is simpel: ALLES voor de overwinning (behalve cheaten), net als in het echt.
Het spel is niet het echte leven. Dus dat is ook een bull-argument.
Het grote verschil tussen het spel en echte oorlog is, is dat het spel bedoelt is om leuk te zijn, de echte oorlog niet echt. Campen = niet leuk.
Als je in matches campt om te winnen, ga je gang. (De reden dat ik geen matches speel is omdat ik geen zin heb om tegen hyper hoppers/campers te spelen). Ik speel het spel voor fun, niet om te winnen, campen valt bij mij niet onder de catagorie fun, laat die zooi maar in de matches zitten, maar breng het spelen om te winnen ten kosten van alles niet mee naar de publics.
In publics heeft het geen zin om te campen, het is altijd het aanvallende team dat wint, het is alleen gruwelijk irritant om gekilled te worden door campers die niks van het spel snapt, dat verdienen ze niet (beetje frustratie idd, omdat ze naar mijn mening het spel verzieken).
Zoals marcks zegt, het is me inderdaad in cod1 aangeleerd dat campen en hoppen zwak is. Het zwak zijn van hoppen is in de loop van cod1 afgezwakt, en sinds uo heeft er bijna niemand meer bezwaar tegen. Ik hou er niet van en vind het onsportief, maar zal er zelden iets van zeggen.
Zoals ik al vaker heb gezegd, zijn het niet de campers die je aan horen komen en even om een hoekje gaan liggen die mij irriteren, maar de spelers die niet op een andere manier aan hun kills kunnen komen, en dus constant ergens in een hoekje gaat zitten.
[
Voor 6% gewijzigd door
aicaramba op 20-06-2008 23:30
]