Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Terwijl mij juist heel erg het idee heerst dat ik met men m4 dezelfde kills maakt .
Juist doordat je weet dat er op bepaalde plaatsen mensen blijven staan hoef je vaak niet
100 % vieuw te hebben . een net bewegende target is voor mijn ogen voldoende...
Mijn vraag dus eigenlijk ... Doen jullie het snipen voor de fun of om juist zo min mogelijk dood te gaan etc etc . Denk bijna nog nooit sniper 1 zien staan
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Tja als je graag alle challenges wilt halen hoort het sniper gedeelte er ook bij. Zelf ben ik er nu ook mee bezig. Wil graag de gouden Dragunov dus ben nu meer met sniperrifles rond aan het rennen. Ligt er trouwens ook een beetje aan op welke map, als er een rondje shipment wordt gespeeld ga ik uiteraard niet snipenrhermans schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 12:37:
Wat ik nou niet begrijp is dat er zoveel mensen snipen nog .
Terwijl mij juist heel erg het idee heerst dat ik met men m4 dezelfde kills maakt .
Juist doordat je weet dat er op bepaalde plaatsen mensen blijven staan hoef je vaak niet
Mijn vraag dus eigenlijk ... Doen jullie het snipen voor de fun of om juist zo min mogelijk dood te gaan etc etc . Denk bijna nog nooit sniper 1 zien staan
Sommige mensen vinden snipen een heerlijke bezigheid. ipv rondrennen en maaien met een assault rifle/SMG. Het is ook een skill, je vijand neerkrijgen in 1 schot in tegenstelling tot 1 magazijn van je M4..rhermans schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 12:37:
Wat ik nou niet begrijp is dat er zoveel mensen snipen nog .
En weer anderen doet het denken aan het oude riflen uit CoD2. Met zo'n sniper rifle kan je dat een beetje nadoen.
Oh en ik heb zat goeie snipers 1ste zien worden in zowel potjes FFA als TDM. Hoewel vaker in laatstgenoemde gametype.
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Als je veel traint met snipen kan je er net zo goed mee zijn als een machinegeweer of zelfs beter. Je hebt van afstand altijd een groot voordeel maar het vergt dus wel aardig wat oefening om er ook echt goed in te zijn. Bovendien heb ik ook altijd minder deaths als sniper (m'n K/D staat nu op 30000/10000 ongeveer). Meestal snipe ik met de 1e sniper maar ook de R700 mag er zijn.
Ben nu ook een paar potjes achter elkaar bezig geweest op Creek en begin het nu ook wel te waarderen. De overige nieuwe maps zijn waardeloos als sniper.
Ik kan me dus in ELK antwoord vinden behalve die van een magazijn dus . Hc 1 bullet 1 kill none zou ik er misschien 3/4 nodig moeten hebben maar dan ben je ook down .d_star schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:14:
[...]
Sommige mensen vinden snipen een heerlijke bezigheid. ipv rondrennen en maaien met een assault rifle/SMG. Het is ook een skill, je vijand neerkrijgen in 1 schot in tegenstelling tot 1 magazijn van je M4..
En weer anderen doet het denken aan het oude riflen uit CoD2. Met zo'n sniper rifle kan je dat een beetje nadoen.
Oh en ik heb zat goeie snipers 1ste zien worden in zowel potjes FFA als TDM. Hoewel vaker in laatstgenoemde gametype.
Jammer genoeg ben ik zoveel profielen al reeds verloren omdat ik niet echt een statswhore bent om het zo maar even uit te drukken , maar ik denk dat ik ook aardig rond de 4 kills 1 death zit .
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Speelde nogmaal gesproken alleen online, maar split screen met 3man is ook erg leuk. (shotgun only op shipment bijvoorbeeld)
Ik heb juist een beetje een naam als 'die idioot die een sniper pakt op shipment'. 't Gaat me eigenlijk nog niet eens zo slecht af ook, met de Barett .50 kun je prima uit de losse pols schieten. De sight moet je natuurlijk niet gebruiken, maar na een beetje oefening is het praktisch een shotgun met hogere fire rate en betere range!Nyazzin schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:18:
[...]
Tja als je graag alle challenges wilt halen hoort het sniper gedeelte er ook bij. Zelf ben ik er nu ook mee bezig. Wil graag de gouden Dragunov dus ben nu meer met sniperrifles rond aan het rennen. Ligt er trouwens ook een beetje aan op welke map, als er een rondje shipment wordt gespeeld ga ik uiteraard niet snipen
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Verwijderd
Zo das een lekkere k/d ratio zeg. hoeveel dagen staan er al wel niet op bij je stats?Metalbuster schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:25:
Ik snipe zo'n beetje op elke map en op elk gametype en ik moet zeggen dat het erg goed gaat altijd.
Als je veel traint met snipen kan je er net zo goed mee zijn als een machinegeweer of zelfs beter. Je hebt van afstand altijd een groot voordeel maar het vergt dus wel aardig wat oefening om er ook echt goed in te zijn. Bovendien heb ik ook altijd minder deaths als sniper (m'n K/D staat nu op 30000/10000 ongeveer). Meestal snipe ik met de 1e sniper maar ook de R700 mag er zijn.
Ben nu ook een paar potjes achter elkaar bezig geweest op Creek en begin het nu ook wel te waarderen. De overige nieuwe maps zijn waardeloos als sniper.
Gezegd moet worden dat ik op 't draadloos van de buren zit maar dit kan niet het probleem zijn. De verbinding is zeer sterk en heb ook weinig tot geen last van LAG als ik in een potje zit.
Gekke is ook dat ik Team Deathmatch lobbies helemaal niet kan vinden, de rest is allemaal geen probleem.
Het probleem begint zelfs zo groot te worden dat er 25 mei een boycot is geweest van veel gamers in de hoop dat IW dan wou luisteren... Nope, didn't work!
Nu weet ik ook weer waarom ik nooit meer op het forum van Infinity Ward kom:
F'ing grow upThe boycott didn't work, get over it. ic 6464, go hump a tree and get your eyes ripped off by a camel. How's that for ya??
Hoe dan ook zit ik nu met de (spreekwoordelijke
Verwijderd
63 om 31 tdm
Server is de hele dag al continu vol geweest vanaf vanmorgen 8 uur
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2008 20:58 ]
Heb je dit ook met andere spellen ook xbox live? En totdat je een gedrade verbinding hebt geprobeerd kun je niet zeggen dat het niet ligt aan je draadloze met de buren verbinding, want dit zou heel goed kunnen.ben duidelijk niet de enige die niet meer kan spelen op Xbox live. Dit heb ik nog nooit meegemaakt... Al voor een goede twee week krijg ik iedere keer als ik een lobby verlaat (of dus gewoon wil stoppen met het spel) een melding: "You must have an active network connection to play". Dit is dus niet af en toe, dit is elke dag.
Gezegd moet worden dat ik op 't draadloos van de buren zit maar dit kan niet het probleem zijn. De verbinding is zeer sterk en heb ook weinig tot geen last van LAG als ik in een potje zit.
Gekke is ook dat ik Team Deathmatch lobbies helemaal niet kan vinden, de rest is allemaal geen probleem.
Het probleem begint zelfs zo groot te worden dat er 25 mei een boycot is geweest van veel gamers in de hoop dat IW dan wou luisteren... Nope, didn't work!
Nu weet ik ook weer waarom ik nooit meer op het forum van Infinity Ward kom:
quote:
The boycott didn't work, get over it. ic 6464, go hump a tree and get your eyes ripped off by a camel. How's that for ya??
F'ing grow up
Hoe dan ook zit ik nu met de (spreekwoordelijke ) gebakken peren... Eerder speelde ik 2uur per dag, deze week misschien 30min. Elk punt wat ik maak wordt me direct weer afgenomen. Tuurlijk speel ik het voor m'n plezier en niet om XP respect (put it in a dictionary!) maar het is gewoon zooo ontmoedigend Ben met m'n 5e prestige bezig en nog een vrij lage rank. Ik heb nog niet eens claymores and I need my puppies!
[Xbox 360 Gamertag] [Neejoh]
[www.miniwerk.nl] [Restauratie fotoblog Mini Cooper]
De verbinding met Live wordt ook niet verbroken, dat denkt het spel alleen. Er zijn tal van gamers geweest die MS en IW gebeld hebben, die geven elkaar alleen de schuld
Aaaah man, lees net dat er dit hele weekend ook nog eens dubbel XP is! Freakin' hell...
[ Voor 13% gewijzigd door Neejoh op 06-06-2008 21:57 ]
Dan zit Infinity Ward er toch goed naast, want het probleem komt op PSN eveneens voor. De implementatie van CoD4 online is gewoon héél slecht.Neejoh schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 21:55:
Het is puur alleen CoD4, andere spellen is geen probleem. Dit is ook het verhaal wat ik op andere forums lees.
De verbinding met Live wordt ook niet verbroken, dat denkt het spel alleen. Er zijn tal van gamers geweest die MS en IW gebeld hebben, die geven elkaar alleen de schuld
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
een aantal mirrors:
http://server.clanftd.net...cod4-linux-server-1.6.zip
http://www.inx-forums.com/cod4-linux-server-1.6.zip
http://www.1stsop.nl/cod4-linux-server-1.6.zip
http://mauirixxx.gamerzso...cod4-linux-server-1.6.zip
Verwijderd
Oh is dat het .....Neejoh schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 21:55:
Het is puur alleen CoD4, andere spellen is geen probleem. Dit is ook het verhaal wat ik op andere forums lees.
Aaaah man, lees net dat er dit hele weekend ook nog eens dubbel XP is! Freakin' hell...
Man, ik vond het al zo'n rare bug. Bij elke kill in Sabotage kreeg ik 20 XP in beeld, dat is normaal 10.
Had het gisteren, dacht dat het een glitch was, maar had het vandaag dus weer.
Bij mij wilde alleen eerst patch 1.6 niet installeren(hij gaf aan dat mijn versie niet compatibel was), ook niet nadat ik er alle voorgaande 5 patches er ook op had gegooid. Gedownload van een andere server, daarna kon die moeiteloos installeren
Mensen hier de nieuwe reload bug al opgevallen..?
Als je dood bent en je kijkt mee met een andere speler en die speler heeft hetzelfde wapen als waarmee jij gaat spawnen, als die speler zijn wapen herlaad en op dat moment spawn jij dan is jou caracter ook zijn wapen aan het herladen ondanks dat je helemaal nog niet geschoten hebt en dus eigenlijk je wapen helemaal niet kan herladen..., vage bug....
Nog een leuke, het viel mij op dat je in redelijke mate kunt bepalen waar je respawned.
Als je dood bent en je kijkt mee met een andere speler dan spawn je ook bij die speler in de buurt maar als je nu met de rechtermuisknop een andere speler volgt dan spawn je bij die speler in de buurt zo kun je dus in redelijke mate bepalen waar je spawnt...
die bug zit er al langer in, ik snap er ook niks van, ik kan er opzich wel mee leven.Mensen hier de nieuwe reload bug al opgevallen..?
Als je dood bent en je kijkt mee met een andere speler en die speler heeft hetzelfde wapen als waarmee jij gaat spawnen, als die speler zijn wapen herlaad en op dat moment spawn jij dan is jou caracter ook zijn wapen aan het herladen ondanks dat je helemaal nog niet geschoten hebt en dus eigenlijk je wapen helemaal niet kan herladen..., vage bug....
Ik kwam gister terug van vakantie, dus het was wel een mooi dat de nieuwe patch uit is, heb alleen nog maar Creek en Chinatown gespeeld. Creek FFA is wel leuk, geen last gehad van spawnkillers of campers. Gebruik zelf altijd bij FFA uzi, bandolier, sleight of hand, martydown. Dus lekker snel rushen en als ik gespawnkilld wordt kan diegene een granaat verwachten
Chinatown is wel een leuke map, chaotisch niet zo groot, dus lekker op straat vechten en in de huisjes. Alleen wordt ik in een potje wel vaak gekilld door de mounted machinegun maar ik moet die moet nog even leren kennnen.
@ Discussie over snipers etc.
Iedereen heeft zijn eigen speelwijze / stijl , ik vind het heerlijk om te rushen mijn enigste camp/ afstands class is een m4 met ACOG scope. Zelf vind ik het leuker om mensen te verassen en kniven wat bar weinig gebeurt op hardcore. Ik zie goed kunnen kniven ook echt als skill want als je elkaar tegen komt op een trap moet je soms gewoon snel zijn. Een knife werkt dan soms beter
[ Voor 15% gewijzigd door jelly op 08-06-2008 10:55 ]
Keep it simple stupid
Die bug zit er al in sinds CoD2 en waarschijnlijk ook al in CoD:UOdigital8 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 09:59:
CoD4 1.6 PC...
Mensen hier de nieuwe reload bug al opgevallen..?
Nog een leuke, het viel mij op dat je in redelijke mate kunt bepalen waar je respawned.
Als je dood bent en je kijkt mee met een andere speler dan spawn je ook bij die speler in de buurt maar als je nu met de rechtermuisknop een andere speler volgt dan spawn je bij die speler in de buurt zo kun je dus in redelijke mate bepalen waar je spawnt...
Joejoe!
Chinatown is minder: te chaotisch en die gemounte machineguns zijn irritant (zeker als je het level nog niet kent)
Verder is het wel leuk om in killhouse te sniperen: lekker in zon huisje zitten en schieten.
Wel jammer is dat als je met veel spelers in dat level zit het een soort shipment wordt: spawn-dood-spawn-dood enz.
Nou dat maakt op hardcore dus echt helemaal niks uit want je knalt toch iedereen plat met 1 schot, en het maakt nog niet eens uit met welk wapen. Knifen op een normale server vindt ik meer "geskilled" dan op hardcore.jelly schreef op zondag 08 juni 2008 @ 10:53:
Iedereen heeft zijn eigen speelwijze / stijl , ik vind het heerlijk om te rushen mijn enigste camp/ afstands class is een m4 met ACOG scope. Zelf vind ik het leuker om mensen te verassen en kniven wat bar weinig gebeurt op hardcore. Ik zie goed kunnen kniven ook echt als skill want als je elkaar tegen komt op een trap moet je soms gewoon snel zijn. Een knife werkt dan soms beter
Ik heb verder geen één custom class waar ik een AGOC op heb zitten ik snap ook niet waarom mensen dat gebruiken? Zonder scope schiet je iedereen er net zo goed uit mits je geen sniper bent.
@Muismat
Killhouse is ook niet gemaakt voor 10 man of meer die moet je gewoon met 8 man maximaal spelen.
Als je elke keer spawn ook direct weer dood gaat ben ik er al vrij snel zat van.
[ Voor 9% gewijzigd door Metalbuster op 08-06-2008 20:10 ]
Ik heb gewoon een 'midrange' classe met een ACOG / deep penetration / deep impact / bandolier M16A4. Met een red dot sight of de ordinaire ironsights zie je toch een stuk minder, en een sniper is soms niet ideaal (als je ook wat meer close range doet). Ik vond ACOG eerst ook niets, maar met zo'n set is het imo wel lekker als een sniper net weer té is en een red dot sight op een wat meer shortrange wapen (AK74u) net iets te kort komt...Metalbuster schreef op zondag 08 juni 2008 @ 20:08:
Ik heb verder geen één custom class waar ik een AGOC op heb zitten ik snap ook niet waarom mensen dat gebruiken? Zonder scope schiet je iedereen er net zo goed uit mits je geen sniper bent.
...Helaas kwam 'ie net bij mij ook weer voorbij op een server met 32 man@Muismat
Killhouse is ook niet gemaakt voor 10 man of meer die moet je gewoon met 8 man maximaal spelen.
Er zijn gewoon bepaalde plaatsen waar je absoluut niet moet komen/lopen ivm nades, maar ik heb toch al wel een paar plaatsen in die map waar ik redelijk goed kan overleven, zonder helemaal achterin te blijven staan.
M4 + fast reload + bandolier + deep impact, en DE als reserve, doet het best aardig daar. Uiteraard gooi ik wel wat granaten terug die te dicht in de buurt komen, als dat niet mislukt
Verwijderd
"Hot Patato"SCIxX schreef op zondag 08 juni 2008 @ 21:14:
Ik heb echt nog nooit een granaat terug gegooid, ik zie het altijd in mijn scherm verschijnen *press LB to throw back* maar dat gaat me te snel en kies ik er liever voor de benen te nemen.
Niet heel moeilijk...gewoon een reflex.
zodra die nade bij je in de buurt is, direct oppaken en loslaten...kom je beter mee weg dan wegrennen.
Alleen kun je niet altijd zien hoelang diegene hem al heeft vastgehad...dus hij kan ook direct ontploffen
Meestal als ik een nade gooi wacht ik 3/4 seconden met gooien (Volgens mij gaat ie af bij 5?), dan komt ie neer met direct impact, of zo weinig tijd dat ie alsnog boem doet.
Verwijderd
9 van de 10 keer zit er wel een kill tussen
Gelukkig zeg je het zelf

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Gisteravond was het probleem er nog, vanmiddag ineens niet meer... Aan m'n situatie/internet is niets veranderd, toch lees ik nog dezelfde problemen op andere fora's. MS/IW heeft er dus waarschijnlijk niets aan gedaan? Anyway, * Neejoh so happy *
Vanavond ook eventjes de PMS clan in de pan gehakt

(Ja, m'n team snapte Headquarters alleen niet
Hij is iig eerlijk!
Dat vind ik dan weer niet, iets doen omdat iedereen het doet vind ik persoonlijk niet zo'n aardig argument.l0n3w012ph schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:16:
[...]
Hij is iig eerlijk!Want hij heeft ook gelijk,
Dit ben ik volledig met je eens. Je ziet ook dat deze mappen op de console bijna altijd weg gevote worden. Gewoon niet leuk om te spelen, terwijl het op de console toch max 6 vs 6 of 9 vs 9 is...in dit soort mappen is er alleen maar nade-spam en wat mij betreft hadden ze de energie, tijd en geld in de ontwikkeling van mappen als killhouse en shipment beter kunnen samenvoegen tot het creeren van 1 map die groter is en meer speelplezier oplevert.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Shipment is juist mijn favo. Lekker chaotisch, juiste plekken zoeken en lees juiste perks.l0n3w012ph schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:16:
[...]
Hij is iig eerlijk!Want hij heeft ook gelijk, in dit soort mappen is er alleen maar nade-spam en wat mij betreft hadden ze de energie, tijd en geld in de ontwikkeling van mappen als killhouse en shipment beter kunnen samenvoegen tot het creeren van 1 map die groter is en meer speelplezier oplevert.
Streak van 49 afgelopen weekend!
P90 R-D
Frag x3
Stopping power
Deep impact
Mappen zoals chinatown, klein maar niet te klein en toch veel te doen. zijn veel beter. Creek is een redelijke map maar de foilage maakt het meer als irritant, je ziet te weinig en m14 + r_drawlodscalerigid 4 maakt het wel iets beter maar nog neit je van het.
Laatst nog een keer fun gehad op iemand anders zijn server, voor de lol een map in devmap mode geladen, ik en mijn maat beide in een verschillende team en dan lekker rondbaggere met god mode aan :-). Op het einde een score van 206 op 0.
Het trieste hiervan was nog wel het niet begrijpen van mensen dat iemand zo een score heeft, pas bij 140ish kills begon iemand het te merken en zei zo van: "Hey waarom gaat die niet dood na een volle clip van mijn P90".
Long time niet zo een plezier gehad als die ronde
Leg me dat es ff uit: devmap-mode en god mode... en niet neergaan na een volle clip uit een P90...Napo schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:42:
Laatst nog een keer fun gehad op iemand anders zijn server, voor de lol een map in devmap mode geladen, ik en mijn maat beide in een verschillende team en dan lekker rondbaggere met god mode aan :-). Op het einde een score van 206 op 0.
Het trieste hiervan was nog wel het niet begrijpen van mensen dat iemand zo een score heeft, pas bij 140ish kills begon iemand het te merken en zei zo van: "Hey waarom gaat die niet dood na een volle clip van mijn P90".
Begrijp ik nu hieruit dat je zwaar aan het cheaten bent geweest of zijn dit soort dingen toegestaan?
Indien het antwoord het eerste is snap ik je laatste opmerking niet over het plezier

Vrees voor je dat je met dit soort grappen hier iig zeker geen vrienden mee maaktNapo schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:42:
(en nu bij elke GoT-er op de zwarte lijst van de server wordt gezet
Beetje sneu... Ben zelf geen held in CoD4, maar knal af en toe weer een lekker potje na een dag werken, maar van dat soort grappen snap ik niet waarom iemand daar trots op kan zijn... Wat is daar nou tof aan en welke uitdaging levert het op??
Laat ik beginnen met het feit dat ik, ook zonder devmap, standaard 1ste of 2de sta in de server van mijn clan dus dat is het niet.l0n3w012ph schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:09:
[...]
Leg me dat es ff uit: devmap-mode en god mode... en niet neergaan na een volle clip uit een P90...
Begrijp ik nu hieruit dat je zwaar aan het cheaten bent geweest of zijn dit soort dingen toegestaan?
Indien het antwoord het eerste is snap ik je laatste opmerking niet over het plezierHier kun je voor jezelf toch geen voldoening uit halen? Als je al dat soort dingen dus niet gebruikt, is dan je score soms net andersom: 0 - 206?
Daarnaast het devmap gedeelte :
Devmap is het draaien van de map in developer mode, hiermee kan je een aantal dingen goed bekijken als developer zijnde, je kan meer dingen en de "cheat protected" settings kun je nu wijzigen zodat je ook de wireframe enzo kan zien.
Hierdoor is /god ook mogenlijk. Het is een functie die elke server heeft en iedereen in de server kan gebruiken, je moet wel weten dat het aanstaat.
godmode is een modus waarin je niet dood kan gaan waardoor je dus, ook na een volle p90 clip, niet dood gaat. Feature, geen cheat

ps. devmap moet je als serveradmin laden, dus ipv map mp_shipment zou je dan devmap mp_shipment doen
edit:
Beetje sneu, jou mening ik vond het hilarisch, de reactie van de mensen in de server. Aan einde van ronde iig uitgelegt aan de spelers wat het was. Ben ik er trots op? Trots zo zeer niet maar ik heb weer eens een goede, leuke 15 minuten door gebracht ik cod4 met flink wat gelach terwijl de community bijna altijd om te huilen is.Beetje sneu... Ben zelf geen held in CoD4, maar knal af en toe weer een lekker potje na een dag werken, maar van dat soort grappen snap ik niet waarom iemand daar trots op kan zijn... Wat is daar nou tof aan en welke uitdaging levert het op??
tof = reacties van de mensen, uitdaging = geen maar dat was het doel ook niet.
edit2:
Hmmm dit voelt aan als een 2de discussie die ik niet kan winnen maar ook niet zal verliezen. laat ik het zo zeggen. Ik haal mijn pleziertje uit vele dingen doch dit is een once-in-a-while funtime, kijken hoe men reageert en of ze erachter komen wat er aan de hand is.
[ Voor 29% gewijzigd door Napo op 09-06-2008 15:36 ]
Lijkt me logisch, niet veel lui spelen zoNapo schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:42:
Het trieste hiervan was nog wel het niet begrijpen van mensen dat iemand zo een score heeft,
Mja, dit is nu precies de reden waarom ik alleen speel op bekende PB-enabled servers (ja ik weet het, genoemde opties worden niet gedetecteerd door PB omdat het 'features' zijn, maar ik heb het over exploits over het algemeen) en altijd de eerste paar minuten ff spectate of de nummer 1 niet aan het exploiten is.
Leuk dat je zelf plezier hebt gehad hoor, maar ik kan me voorstellen dat het voor de anderen in die server niet echt plezier hebben is.
Maargoed, you had your fun
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Verwijderd
Als de map die momenteel op de server geladen is als devmap dan wel, anders niet.Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:25:
Ik ben het zelf ook al een paar keer tegengekomen en snapte er echt niks van, lees ik hier dat er een optie is om "godmode" aan te zetten. Kan dit ook gewoon op ranked servers dan?
[ Voor 107% gewijzigd door Fuelke op 09-06-2008 19:45 ]
Laat ik maar ophouden met deze discussie...Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 17:01:
[...]
Hey als je niet kan winnen zonder cheats moet je niet spelen.
Misschien moet je een begrijpend lezen, er staat toch duidelijk dat dit een once-in-a-while moment is, eerst keer dat ik met een maat die daar de server admin van is de map laadt in devmap. Misschien moet je het niet zo persoonlijk nemen, wil best een keer een war tegen je spelen. En dan nog het gedeelte van winnen zonder cheats slaat al helemaal nergens op, lezen is een vak apart
Ik denk dat chinatown nog wel de beste map is van de 4 nieuwe maps, het heeft een oude feel van CoDuo, het verdedigen van het MG-house en midhouse. Lekker een ronde tegenin rushen om je vijand bezig te houden etc. De map ziet er goed uit, speelt lekker en komt IMO het beste uit de verf in S&D
Sarge_Mango, ik wil heus wel een keer een match tegen jou spelen, we zullen dan wel zien wie de beter is
[ Voor 11% gewijzigd door Napo op 09-06-2008 17:15 ]
Als server admin ben je altijd nog vrij om te doen wat jij wilt, als dat een devmap laden is, en /god enablen, prima. Had het niet gemogen, dan had IW die support er niet voor moeten maken. Sim-pel.
Wel moet ik zeggen dat het dan verre van netjes is om dat op een server te doen waar ook normale spelers komen, die daar niets vanaf weten.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Huh, dat is toch altijd zo?Whoohoo schreef op maandag 09 juni 2008 @ 17:24:
denk dat jullie (de flamenden) eerder laatste staan en iedereen die beter is er van verdenken een cheater te zijn.
Tenminste, dat is de standaard waar ik mij aan vast probeer te houden: Iemand die meer punten heeft dan mij, die cheat. Daarom probeer ik altijd wel ergens in de top 3 te staan in mijn team, dan zijn er ineens een stuk minder cheaters
Verwijderd
Dan ik ben ik de grootste cheater van allemaalWhoohoo schreef op maandag 09 juni 2008 @ 17:24:
denk dat jullie (de flamenden) eerder laatste staan en iedereen die beter is er van verdenken een cheater te zijn.
Op Napo na dan, zelfs ik en mijn skills kunnen niet tegen godmode op.
definitie van skills: vaardigheden zonder gebruik te maken van cheats
"aan het einde van de ronde even uitgelegt bla bla bla"
Leuk, maar net even een kwartiertje te laat. Als je een funserver opzet, laat het de rest dan ook weten!
Ja, ik ben nogal competatief ingesteld. Zo kan ik ook best vloeken als ik weer eens een juggernaut tegen kom. Grote verschil met juggernaut is dat dit onderdeel van het spel is, CHEATS NIET!
"Het is onderdeel van het spel anders had IW het er niet ingedaan"
@Nakebod; Onzin. Het heet niet voor niets 'devmap' ipv 'multiplayermap'. Sim-pel.
Het zit er in om het ontwerp voor nieuwe maps te ondersteunen, niet om met opzet irritatie op te wekken. Of dit nou je eigen server is of niet.
Blijf het aangeven dat ik zooo blij ben dat zulke grappen niet mogelijk zijn op de consoles. Hoewel dit ook z'n negatieve punten kent (lees mijn laatste paar posts), heerlijk dat je mensen kan "blocken" door negative feedback te geven.
Disclaimer;
Vind het wel anders als het geen blijvende statistieken achterlaat, al zou ik nog nooit meer op die server komen als ze me zulke grappen zouden flikken. Ook op een LAN vind ik het anders omdat je vaak met z'n alleen in één ruimte zit. Je kent elkaar persoonlijk en kan iemand een flink mep op z'n smoelwerk geven wanneer nodig

Even iets anders; The Block is een map die niet veel leuk vinden (wordt vaak gevote skipped), vond het wel leuk om dit tegen te komen: http://www.flickr.com/pho...s/sets/72157601067240344/

[ Voor 4% gewijzigd door Neejoh op 09-06-2008 19:03 ]
Nouja, moet je gewoon niet doen op je eigen server, zo verlies je je geloofwaardigheid als je de volgende keer een cheater bant.Napo schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:42:
Een map als shipment en killhouse voegen gewoon bijna niets toe, killhouse zou nog een redelijke 1v1 map zijn, shipment niet, geen goede layout daarvoor enzo.
Mappen zoals chinatown, klein maar niet te klein en toch veel te doen. zijn veel beter. Creek is een redelijke map maar de foilage maakt het meer als irritant, je ziet te weinig en m14 + r_drawlodscalerigid 4 maakt het wel iets beter maar nog neit je van het.
Woei, inderdaad leuk om te zien hoe dat zwembad en dat reuzenrad er inderdaad zo uitzienNeejoh schreef op maandag 09 juni 2008 @ 19:00:
Even iets anders; The Block is een map die niet veel leuk vinden (wordt vaak gevote skipped), vond het wel leuk om dit tegen te komen: http://www.flickr.com/pho...s/sets/72157601067240344/
27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition
http://www.ipetitions.com/petition/fix-our-CoD4
The above link gives details of how you can gain a completely unfair advantage in multiplayer CoD4, any patch version. You can gain advantages such as:
- see over walls and behind you.
- 24/7 real time radar, with red dots showing on compass, even on Hardcore servers.
- See through smoke (some servers).
- Laser dots (like single player demo level, on some servers)
There are many more!!
The commands in the link work on servers WITHOUT CHEATS ENABLED, I have also seen this work in the PAM mod and can be used in many leagues!!
Please sign - and pressure IW into fixing this crazy exploit! Spread the link also, in xfire statuses, forums e.t.c
THANK YOU!
Ik betwijfel of het werkt met een statgetindvar 1 sv_cheats. Je enabelt lokaal een cheatmode waardoor je er zelf alleen iets van merkt en de server het misschien niet ziet maar daardoor zou /noclip en de andere cheat protected commands waarschijnlijk niet werken/
@tassadar, op onze server komen we ongeveer 1x per maand een "echte" cheater tegen, 99% van de keren met een een multihack waarbij de characters ziet als geel en door een muur als groen met daarnaast een aimbot ofzo. Nog geen godmode cheater gezien
[ Voor 18% gewijzigd door Napo op 09-06-2008 23:23 ]
Ik heb het niet getest, maar dit kan je toch met wat simpele cvars in de pb config van je server voorkomen?aicaramba schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:06:
Ehm, ik ga hier een enorme bug/glitch posten, waarmee op elke server kunt cheaten op een manier dat PB het niet bestraft.
En voor de serveradmins een oplossing: IW forumsaicaramba schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:06:
Ehm, ik ga hier een enorme bug/glitch posten, waarmee op elke server kunt cheaten op een manier dat PB het niet bestraft. De bedoeling is dat dit enorm bekent wordt, zodat IW niet meer om deze bug heen kan.
http://www.ipetitions.com/petition/fix-our-CoD4
The above link gives details of how you can gain a completely unfair advantage in multiplayer CoD4, any patch version. You can gain advantages such as:
- see over walls and behind you.
- 24/7 real time radar, with red dots showing on compass, even on Hardcore servers.
- See through smoke (some servers).
- Laser dots (like single player demo level, on some servers)
There are many more!!
The commands in the link work on servers WITHOUT CHEATS ENABLED, I have also seen this work in the PAM mod and can be used in many leagues!!
Please sign - and pressure IW into fixing this crazy exploit! Spread the link also, in xfire statuses, forums e.t.c
THANK YOU!
Thanks to a few users on this:
A few community members have recently discovered a new CoD4 exploit, this exploit works on all previous patches of the game... this will need to be fixed for patch 1.7.
What does the exploit do?
Basically allows players to turn sv_cheats on, it will be set on for them only, but then they can use any cheat protected dvar.
The only way to prevent this is by adding this line to your pb server config file: (pbsv.cfg found in CoD4/pb folder)
code:
1 pb_sv_cvar sv_cheats IN 0
Then restart your server, and you would be protected from this exploit.
I won't post how to do the exploit, because there are SO MANY servers that this exploit will work on, and having sv_cheats set to 0 in your server config does NOT prevent it, it needs to be in your PB config.
---------------------------------------
Instead of telling people how to do it like ******** did, though sometimes spreading something like that is the only way to get it fixed by developers. However who knows if IW are actually gonna release a new patch, so might as well make sure server admins are aware of this exploit.
Noclip enzo werken niet... En het is wel degelijk handig om constant radar te hebben.Napo schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:21:
Spelen met cg_Thirdperson 1 is wel te doen maar aimen wordt 10 keer zo lastig, daarnaast als je dat aan kan zetten kan je ook /give all en /noclip doen maar ook /god. /g_laserforceon is useless. Je ziet het alleen @ jou scherm en werkt niet 100%, kan je aanzetten in bepaalde mods.
Ik betwijfel of het werkt met een statgetindvar 1 sv_cheats. Je enabelt lokaal een cheatmode waardoor je er zelf alleen iets van merkt en de server het misschien niet ziet maar daardoor zou /noclip en de andere cheat protected commands waarschijnlijk niet werken/
@tassadar, op onze server komen we ongeveer 1x per maand een "echte" cheater tegen, 99% van de keren met een een multihack waarbij de characters ziet als geel en door een muur als groen met daarnaast een aimbot ofzo. Nog geen godmode cheater gezien
Ikzelf heb de afgelopen dagen op meerdere maps potten gespeeld, behalve eigenlijk op creek. Komt mede omdat ik niet zo'n fan ben van snipen.
Anyhoo, ikzelf vind van de nieuwe maps Chinatown en Broadcast de grootste toevoegingen.
Chinatown is een op het oog compacte map, maar als je eenmaal ziet in hoeveel gebouwen je kan, lijkt het net alsof het level-oppervlak zo'n beetje verdubbelt. Erg veel dekking te vinden, maar door een afwisseling van kleine, afgesloten straatjes en wat meer open gebied zowel geschikt voor de assault-rifles als de SMG's. Het enige irritante zijn de MG's die her en der verspreid staan. Die dingen kunnen het echt verpesten, omdat iedereen als een gek naar die dingen rusht vanaf de spawn en ermee begint te sproeien. Aan de andere kant zorgen die key-areas ook wel weer voor veel enemy contact
Broadcast vond ik ook wel aardig. Het biedt veel verschillende terreinen, dus verschillende tactieken kunnen hier succes hebben. Ik heb wel gemerkt dat je echt op je tellen moet passen als je rusht, want vanwege de open gebieden ben je gemakkelijk voer voor de mensen die met een long-range wapen deze gebieden dekken. Ik blijf het jammer vinden dat niet het hele balkon in de 'news-room' is geopend, want dan wordt de kamer met overzicht over deze ruimte ook wat meer bedreigd (ik bedoel de kamer die aansluit op het vergaderzaaltje welke je vanaf het dak kan benaderen). Nu kan deze overzichts-kamer gemakkelijk afgeschermd worden aangezien het een one-way entry kamertje is.
Zoals gezegd ben ik niet echt een fan van Creek. Eigenlijk zijn er maar een paar speelstijlen geschikt voor die map, en de echte chokepoints worden te makkelijk afgeschermd door snipers. Met als gevolg dat die vrij spel hebben, omdat je ze door de foliage ook niet zo gemakkelijk ziet.
Wat is jullie mening?
Verwijderd
Daarna komt Creek, een mooie open map. De snipers zijn goed te omzeilen als je je smoke grenade tactisch inzet. Eenmaal achter de linies kan je een slachting aanrichten bij de snipers. Broadcast vind ik wat minder. Te open, te druk, te veel plaatsen vanwaar je neergeschoten kan worden. Killhouse is gewoon meuk. 0 skill, 3 grenades en 1 sonic boom vatten die map samen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2008 15:34 ]
Hehe ik kon een keer bij dat kamertje komen vanaf het dak, zat vol met een map of 6. Door eerdere contacten resultuurde een salvo met mijn P90 in een lege kamer en had ik mijn airstrike binnend_star schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:57:
Ik blijf het jammer vinden dat niet het hele balkon in de 'news-room' is geopend, want dan wordt de kamer met overzicht over deze ruimte ook wat meer bedreigd (ik bedoel de kamer die aansluit op het vergaderzaaltje welke je vanaf het dak kan benaderen). Nu kan deze overzichts-kamer gemakkelijk afgeschermd worden aangezien het een one-way entry kamertje is.
Creek is toch ook wel aardig. Ben er een beetje achter hoe hier te spelen valt als non-sniper. Toch vind ik dat Spetsnatz een voordeel hebben in deze map. Het is echter ook al meerdere keren voorgekomen dat opeens in een match de spawnpoints omgedraaid waren, wel grappig
De overige twee maps heb ik nog niet veel gespeeld.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Specular mapping aan staan?Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:06:
Mijn Golden Desert Eagle is niet goudkleurig, wat is er aan de hand?
Koekie?
Ja klopt. Opzich wel leuk als je er een aantal van de vijand op deze manier kan neerschieten. Maar het nadeel is dat ze ook bij jou ineens kunnen spawnen en dat is minder leukMsG schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:21:
Dat wisselen van spawnpoints is toch standaard bij diverse modi? Dat heb ik namelijk zeer vaak.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Als je net gerent hebt en je drukt op crouch/bukken en probeert dan iemand neer te sniperen dan gaat dat niet lukken maar als je gewoon stil staat je zoomed in en je drukt shift zou dat gewoon moeten werken.Donnie schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 08:37:
Iemand van jullie misschien ook het probleem gehad dat je tijdens het snipen je adem niet kan inhouden met de shifttoets? (keybind staat gewoon standaard: steady aim/sprint - shift) Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen, want het is nu niet te doen met die zware .50 cal
Gisteren trouwens de map creek gedaan met 50 mensen maar pff wat een drukte en wat een snipers. Wel lachu om te spelen maar gewoon complete chaos waardoor je niet echt je COD skills kan laten zien want je rent al schietend de hoek om en dan heb je er meestal wel eentje en granaten gooien voor het leven.

[ Voor 20% gewijzigd door _Sparkie_ op 11-06-2008 09:05 ]
Heb al een paar keer mensen met een aimbot betrapt, alleen maar headshots en onmogelijk snel mikken. Was er laatst zelfs een die z'n aimbot aan had staan en een bak koffie ging drinken, bleef op spawnplek naar een muur kijken maar zo gauw er iemand achter hem stond maakte de bot een nette 180 gevolgd door een headshot. Laatst ook iemand gezien die met z'n crosshair mensen aan het volgen was achter een paar muren, zo gauw ze achter de muur vandaan kwamen was het raak, gok dat dat een wallhack was.Napo schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:21:
27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Heb ik idd ook...Donnie schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:34:
Nope sparkie het werkt niet, ik sta gewoon stil zoom in met rechtermuisknop, druk op shift, en de sniper rifle zoomt direct uit...
@MsG: gebeurt ook bij de standaardscope...
Heb het opgegeven en een andere toets toegewezen, want werd er gek van...
[ Voor 6% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 11-06-2008 10:22 ]
Is het een idee om de favoriete servers van alle GoT'ers hier in de startpost te vermelden, of er een poll van te maken (van de meest genoemde)?
Speel zelf vaker op Mork Hardcore ivm ff on
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
Ja, maar wel een toets voor "steady" en niet de combi "steady/run"Donnie schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:18:
En dan werkt het wel???
Dus Shift voor run en andere toets voor scope steady...
Ben wel benieuwd waar je dat dak op klimt dansh4d0wman schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:12:
[...]
Hehe ik kon een keer bij dat kamertje komen vanaf het dak, zat vol met een map of 6.
Als je dat eenmaal door hebt, is het de betere mapCreek is toch ook wel aardig. Ben er een beetje achter hoe hier te spelen valt als non-sniper. ...
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
Als je bij het busstation (oid) gaat staan met je gezicht recht naar het grote televisiegebouw, dan kom je aan de rechterkant daarvan een trap tegen. Daarmee kom je meteen op een lager niveau van het dak (ja het dak heeft nog een hoger niveau, namelijk dat niveau waar het gat in zit waarmee je mensen IN het televisiestation kan bestoken). Eenmaal op dat lagere niveau zie je vanzelf vlakbij je een ingang zitten, via waar je direct bij de directiekamer en bij die overzichtskamer kan komen waar blijkbaar 6 man zatDrDDay schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:03:
[...]
Ben wel benieuwd waar je dat dak op klimt dan
Hmm, goeie tip! Ik neem eigenlijk nooit smoke-nades mee omdat ik het effect nogal beperkt vind, maar volgens mij is dit nu eindelijk een goeie toepassing![...]
Als je dat eenmaal door hebt, is het de betere mapBeetje smoke werkt ook perfect, vervolgens even onder de te verwachten snipeplekkies gaan wachten, dan met je silent perk en uav jammer hun het snipen onmogelijk maken
. En dan is ineens de map errug leuk.
Flash is niet zo nuttig in creek en daar zou smoke dan misschien wel nut hebben voor cover of om de snipers tegen te houden voor X aantal secondes
Dat moet ik maar weer eens proberen
Verwijderd
Nee, de rook moet je als dekking gebruiken.

Klopt, meestal wacht ik 2-3 sec ivm die LMG... Dan lukt het wel om erdoor te rennen, als je maar weet waar je uitkomtVerwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:20:
Dat doe ik ook altijd. Door de rook rennen moet je nooit doen. want a: Er is meestal iemand met een LMG en kogels teveel die gaat sprayen en b: Je bent blind, dus het moment dat je uit de rook komt staan er 5 lopen op je gericht.
Nee, de rook moet je als dekking gebruiken.
Maar als dekking is tie nog het best, zeker met de combo silent/uav jmmr. Dat geldt trouwens voor meerdere maps, ook chinatown bijv. Leuk om achter de linies op te duiken
Ik zie de meerwaarde nl. niet echt bij een uav jammer en gesilenced wapen.
Zie hierboven...MuisM4t schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:35:
Gebruikt er iemand weleens deadly silence ?
Ik zie de meerwaarde nl. niet echt bij een uav jammer en gesilenced wapen.
Gebruik je geen geluid bij het gamen? Normaal gesproken hoor je alles aankomen en bewegen. Het heeft absoluut voordeel dat je tegenstander je niet hoort, zeker in combi met uav en silenced wapen...
Met Dead Silence kun je dus gewoon sprinten zonder dat iemand je hoort. Het is gewoon de allerbeste perk in het hele spel imo.MsG schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 18:51:
Ik buk praktisch altijd. Volgens mij hoor je mij dan niet aan komen lopen. Was in CoD althans wel zo altijd.
Koekie?
Als je ook UAV Jammer en silencer gebruikt wel ja. Ik heb er ook een class mee, maar bij m'n general (waar je me toch wel ziet - maar vaak te laatHazuki schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:44:
[...]
Met Dead Silence kun je dus gewoon sprinten zonder dat iemand je hoort. Het is gewoon de allerbeste perk in het hele spel imo.
Nou, je bent niet geheel geluidloos hoorHazuki schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:44:
[...]
Met Dead Silence kun je dus gewoon sprinten zonder dat iemand je hoort. Het is gewoon de allerbeste perk in het hele spel imo.
Verwijderd
Mijn fav combo is en blijft dead silence, uav jammer, 3x frag en silenced M16. De 3-round burst is accuraat genoeg voor alle afstanden en altijd dodelijk als de kogels niet door een muur moeten. (Ik speel enkel Hardcore). Ondertussen experimenteer ik met claymores. Werkt best aardig op sommige maps, zoals Chinatown.
Eersgisteren nieuwe kill streak record in chinatown. 26.
Ik bleeft in het hoekje achter de waserrette hangen (aan de kant van de geparkeerde auto's) en ze bleven maar voorbij rennen en kogels in hun rug vangen en hadden geen idee waar ik zat. (Je moet ook echt die richting op kijken). Uiteindelijk had eentje het door. ^^
IndeedVerwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:50:
...Maar wel veel, veel zachter. Backstabben wordt een makkie.
Gisteren toevallig een leuke pot gedaan op de [TBD]Attack TDM server. Je wilt niet weten hoeveel knife kills ik gehaald heb
Zoals hierboven al werd gezegd: da's campen. Ik weet dat het vaak voorkomt in HC, maar het is gewoon not done eigenlijk...maargoed, ieder zn speelstijlEersgisteren nieuwe kill streak record in chinatown. 26.
Ik bleeft in het hoekje achter de waserrette hangen (aan de kant van de geparkeerde auto's) en ze bleven maar voorbij rennen en kogels in hun rug vangen en hadden geen idee waar ik zat. (Je moet ook echt die richting op kijken). Uiteindelijk had eentje het door. ^^
Verwijderd
Dat noemen sommigen mensen tactisch inzicht, als hij 26 neer schiet en ze hebben het pas daarna door dan is er iets mis met de tegenspeler niet met jou.obsidian schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:02:
Mmm, dat noemen ze campen en daar houden de meeste mensen niet zo van...
Verwijderd
Tactisch inzicht? Iedereen kan ergens in een hoekje gaan zitten en een goede killstreak neerzetten.Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:50:
[...]
Dat noemen sommigen mensen tactisch inzicht, als hij 26 neer schiet en ze hebben het pas daarna door dan is er iets mis met de tegenspeler niet met jou.
Dit topic is gesloten.