Broertje speelt op een nog veel oudere kaart op 800x600, kan dus best. maakt ook verder niet uit, gaat erom dat je EEN potje speelt en netjes afsluit.
Vereist meer moeite om mee te doden en is soms wel leuk. Ligt ook aan je speelstijl.
d_star schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:06:
Ik zie de scorpion ook meer als wapen wat vooral bij hardcore veel nut heeft. Nu speel ik nooit hardcore, dus ik als iemand met hardcore-ervaring hier een meer gefundeerde mening over heeft: graag

Scorpion met double tap werkt net als een mes in hardcore, in een rats iemand dood. maar van iets verder verlies je het al van een p90.
En inderdaad gebruikt iedereen alijd dezelfde plekken, wees eens creatief met een claymore

Yor schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 23:56:
Ik speel sinds kort op een prive gerankte server en daar hebben ze een aantal leuke rules:
- Geen tubes, nades, choppers, airstrikes in de eerste 20 seconden,
- Geen random nades of tubes,
- Altijd schieten door de sight, dus vizier op ooghoogte,
- Geen spray and pray,
- Geen bunnyhopping.
- Geen gescheld of wat dan ook.
- Alle perks zijn toegestaan.
Deze server speelt lekker, is in hardcore mode en het tactische element is vrij hoog.
Speel er met plezier!
Ben iets minder streng, op mijn server mag je wel random nades tossen en aimen down the sight is niet verplicht, maar verder vrijwel hetzelfde

JuliettPapa schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:47:
Mensen, kunnen we niet een echte GoT-Only server opzetten? Ik krijg allemaal DM met mensen die hier hun eigen Clan Server in de TS willen, leuk en aardig natuurlijk maar een Clan server is eigenlijk voor de betreffende Clan he
Wie kan er een GoT server opzetten? Ik kan het thuis wel doen maar heb geen zin om 24/7 er een pc voor te laten draaien. Extra hitte, lawaai en stroom kosten erbij
Ik zie liever 1 of 2 GoTservers in de TS waar de GoTters op spelen (dan kom je elkaar nog eens tegen!) dan 10servers waar bijna niemand op speelt.
Overgens zou ik wel op bepaalde avonden in de week kunnen hosten...
Mijn server is geen clanserver maar gewoon public. Staat ook niet de hele nacht aan, maar dat schijnen genoeg mensen geen probleem te vinden.
Skybullet schreef op maandag 02 juni 2008 @ 19:06:
lol ik ben net altijd aan het zoeken naar hardcore servers

. Dan is er eindelijk een beetje balans in de wapens ( lees : als je geraakt word ben je dood ). Want als je op " niet hardcore " servers speelt en de mensen hebben nog juggernaut ......

. Kun je ze 2 - 3 x snipen en met een beetje pech lopen ze nog door......
Hardcore

Doe eigenlijk alleen nog HC. Meestal op eigen server (zie startpost).
Maandje of twee, maar alleen op tdm gespeelt. Andere gametypes leveren meer xp op.
Zit ik ook op te wachten

Leuk he? komen waarschijnlijk samen met extra killcams in 1.7.
Zo, ben weer bij

. Zit nog steeds vol smart op 1.6 linux te wachten, maar die is vertraagd (as usual).
27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition