[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 48.899 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03:09
Crijnn schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 01:42:
[...]

Maar goed... ik moet ook zeggen dat ik spijt heb dat ik 40 euro voor die game heb betaald...
Waarom dat ?

Ik heb er zelf de volle prijs voor betaald in de pre-order ( 59.99 ) en ik vind het spel elke eurocent waard die ik ervoor heb neergelegd :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:09:
[...]

Waarom dat ?

Ik heb er zelf de volle prijs voor betaald in de pre-order ( 59.99 ) en ik vind het spel elke eurocent waard die ik ervoor heb neergelegd :*) .
Same here, blijft gewoon een topspel. Heb nu wel vaker dat ik het sneller zat ben, als bijv 2 keer achter elkaar een potje niet zo lekker loopt of ik me zit te ergeren aan anderen. Dan gooi ik er weer even een andere game in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:55:
[...]

Same here, blijft gewoon een topspel. Heb nu wel vaker dat ik het sneller zat ben, als bijv 2 keer achter elkaar een potje niet zo lekker loopt of ik me zit te ergeren aan anderen. Dan gooi ik er weer even een andere game in.
natuurlijk heb ik ook momenten dat het niet lekker loopt, en dan sluit ik het spel gewoon weer af. en soms speel ik het spel gewoon een paar dagen of zelfs een week of twee niet, totdat het vanzelf weer begint te kriebelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d_star schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 12:39:
http://www.cod4tracker.com vind ik persoonlijk wel een goede, je kan er ook vrienden van je aan de hand van hun nickname terugvinden.
Dit werkt indd erg fijn! thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-03 17:11
Yor schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 03:36:
Lang genoeg erop gestaan nu, succes ermee!
Mhaw niet echt behoefte om te zoeken naar een server IP met idiote regels (imo).
Maar dan nog... lang genoeg er op gestaan, als je ergens in deel 5 je IP hebt genoemt
en je begint er in deel 9 weer over lijkt het me slim om dit nogmaals te vermelden....
Maar goed, zoals ik al zei: cod4 is nou niet bepaald een game om enorme skills in te krijgen...
elke noob kan het.. dat maakt het ook een slechte fps online game..

Ik heb vaak genoeg dat ik 20-5 haal maar ook vaak 5-20. Met cs 1.6 en dod 1.3 is dit nooit zo...

Maar goed... veel plezier met je kinderachtige server... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Great news! Heads up that the Call of Duty 4: Modern Warfare Variety Map Pack sponsored by NVIDIA will be available worldwide for our PC players next week on June 5th!

NVIDIA is making it possible for PC players to download the map pack for Free on the PC thanks to their sponsorship. In addition, expect to see quite a few promotions popping up leading up to the launch of the map packs on the 5th and beyond. I know NVIDIA has a lot of great things planned for PC users in addition to maps becoming available.

There’s going to be some PC specific previews going up online this weekend I believe that will cover how well the maps play on the PC version as well as some contests and promotions happening all next week. I’ll be posting up details on them as they get started all this week!

The Variety Map Pack includes four new maps for Call of Duty 4: Modern Warfare multiplayer including Broadcast, Chinatown, Killhouse, and Creek.

In addition to the map pack hitting, PC Players will be receiving the 1.6 Patch for the PC version of Call of Duty 4: Modern Warfare that will add support for the new maps, fix a server crash exploit recently reported by the community, and a few additional features / bug fixes. I will post a full patch notes list next week.
Bron : iamfourzerotwo.com

Joepiedepoepie ! Gratisdepatis !! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 22:56

Yor

Yor1313#2571

Crijnn schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 02:49:
[...]

Mhaw niet echt behoefte om te zoeken naar een server IP met idiote regels (imo).
Maar dan nog... lang genoeg er op gestaan, als je ergens in deel 5 je IP hebt genoemt
en je begint er in deel 9 weer over lijkt het me slim om dit nogmaals te vermelden....
Maar goed, zoals ik al zei: cod4 is nou niet bepaald een game om enorme skills in te krijgen...
elke noob kan het.. dat maakt het ook een slechte fps online game..

Ik heb vaak genoeg dat ik 20-5 haal maar ook vaak 5-20. Met cs 1.6 en dod 1.3 is dit nooit zo...

Maar goed... veel plezier met je kinderachtige server... :)
Vreemd dat je dan wel het ip wil hebben...en het dan nu kinderachtig noemen? Hmmmz iets met je mis ofzo..... :?

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crijnn
  • Laatst online: 06-03 17:11
Niks mis met mij hoor. Had alleen gedronken... >:) maar dan nog...
Ik was wel nieuwsgierig naar je server als die zo fijn speelt maar heb geen zin om daarvoor 9 delen cod4 topics door te nemen. Kleine moeite om je IP te posten is het niet?

[ Voor 10% gewijzigd door Crijnn op 31-05-2008 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 13:08
Nieuwe mappen komen uit5 juni! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 06:26:
[...]

Bron : iamfourzerotwo.com

Joepiedepoepie ! Gratisdepatis !! _/-\o_
lijkt mij vrij logisch dat extra mappen, features en updates gratis zijn voor een spel waar je al voor betaald hebt. Of ik ben natuurlijk weer verwend met team fortress 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk voor pc games wel maar de troubles zijn begonnen met de nieuwe consoles , die konden deze extra's alleen krijgen wanneer er gedokt werd als er extra mappen of wat dan ook te verkrijgen werd , de pc werkt ff iets anders(altijd extra content normaliter gratis) en waarschijnlijk werd het als oneerlijk gezien als de pc spelers deze extra content gratis zouden krijgen . misschien opgelost doordat de pc gamers deze extra's gewoon wat later krijgen , beetje een verdoezelend idee maar zo moet dat dan maar hedendaags .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Gelukkig hebben we altijd nog Nvidia !! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, en nu eerst een Nvidia ! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Die heb ik al :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
_/-\o_
CoD 4 Variety Map Pack en patch op 5 juni
Nieuws | 1 juni 2008 - PC-gamers kunnen vanaf 5 juni eindelijk gaan genieten van de Variety Map Pack voor Call of Duty 4: Modern Warfare, terwijl ze daarnaast patch 1.6 tegemoet kunnen zien. Het pakket van vier multiplayerlevels was al een tijdje beschikbaar voor de Xbox 360 en PlayStation 3, maar wordt, in tegenstelling tot op de consoles, helemaal gratis. Patch 1.6 moet daarnaast enkele bugs in de game verhelpen.

De Variety Map Pack bevat vier nieuwe maps, genaamd "Creek", "Broadcast", "Chinatown" en "Killhouse". "Creek" is een door oorlog vernietigd dorp met allerlei open plekken, terwijl "Broadcast" een vijandelijk communicatiegebouw is met kleine gangetjes en enkele open parkeerterreinen. "Chinatown" is een met mist omgeven stadslevel, dat zich afspeelt in de nacht. De laatste, "Killhouse", is een verlaten trainingspakhuis bestaande uit verschillende obstakels en elementen om dekking achter te zoeken.
Bron
Ik ben benieuwd :) !!!

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:11

MsG

Forumzwerver

Vet! Eindelijk wordt nacht ook eens benut in multiplayer. Vond ik namelijk een redelijk gemis.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
nacht is het eigenlijk al in wetworks maar om dat nou een pluspunt te noemen. Nachtmap waar je nightvision nodig hebt is een default failure waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Laatst online: 21:39

d_star

Maharadja of the Year :-/

Volgens mij is de map Chinatown ook niet zo donker dat nightvision nodig is, als ik dat zo zie op youtube-filmpjes. Als je echt maps zoekt waarbij dat nodig is, moet je imho kijken naar de custom maps. Ik ken geen namen, maar ik heb er genoeg gezien die ECHT donker zijn, en waar nightvision dus onontbeerlijk is.

Trouwens, het verhogen van je gamma is op wetworks eigenlijk al genoeg. Precies om de reden dat 'ie een van de donkerste maps is, heb ik mn gamma een tikkie omhoog gegooid (niet teveel, want de nacht moet wel een uitdaging blijven op die map vind ik - zo is 'ie bedoeld) en doe ik op de kamer waar de pc staat de lamellen even dicht.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Ben dit weekend eindelijk te goed bevonden door Infinity Ward *O*

Nou ja -O-, ben bang dat het ergens anders aan zal liggen... Omdat ik van ISP overstap zit ik nog een goede twee week op het draadloos internet van de buren. Het internet komt binnen op mijn laptop die het verdeeld op een switch waar mijn xbox op zit. Kan op deze manier prima games vinden en een redelijke ping spelen. Zolang ik in dezelfde lobby blijf is er niets aan de hand, kan gemakkelijk 5 of 6 maps achter elkaar spelen.
Probleem komt als ik uit de lobby wil (of het spel wil afsluiten oid), dan roept het spel dat ik niet verbonden ben met Xbox live :'( De scores van alle potjes worden gereset en ik begin weer een paar ranks terug 8)7

Zo zit ik nu al sinds vrijdag avond op rank 21 (P6), na een weekend knallen zit ik hier nog steeds op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Mensen, kunnen we niet een echte GoT-Only server opzetten? Ik krijg allemaal DM met mensen die hier hun eigen Clan Server in de TS willen, leuk en aardig natuurlijk maar een Clan server is eigenlijk voor de betreffende Clan he ;)

Wie kan er een GoT server opzetten? Ik kan het thuis wel doen maar heb geen zin om 24/7 er een pc voor te laten draaien. Extra hitte, lawaai en stroom kosten erbij :p

Ik zie liever 1 of 2 GoTservers in de TS waar de GoTters op spelen (dan kom je elkaar nog eens tegen!) dan 10servers waar bijna niemand op speelt.

Overgens zou ik wel op bepaalde avonden in de week kunnen hosten...

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Leuk idee inderdaad!

Ik heb helaas niet de middelen om zelf een server te hosten, maar misschien dat een aantal anderen dat hier wel hebben?

En dan hoop ik alleen dat er ook een server bij komt die niet HC is...

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Mooie kutstreek om het voor de pc gratis te maken en console-gamers te laten betalen :/

Naja, wie speelt er nog CoD als er GTA IV is :D

Oh wacht. Die is er op de pc niet :')

[ Voor 35% gewijzigd door Gunner op 02-06-2008 14:26 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

GOT-Server is een prima idee, dan wel 1 a 2 servers die uiteraard van redelijke kwaliteit zijn zonder gekke mods of andere streken. Als het kan met paar admins uit het forum die aanspreekbaar zijn. En als het kan makkelijk vindbaar zoals bijvoorbeeld:

[NL] GOT - COD4 - 24/7 Dutch Only #1
[NL] Tweakers.net - Public 24/7 Dutch Only #2

Wel graag met een wachtwoord ofzo, houdt de polen een beetje weg.

[ Voor 24% gewijzigd door NeoMe op 02-06-2008 14:31 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Lijkt me een gaaf idee...
Ben nu net bezig en alweer flink verslaafd aan CoD, maar wordt wel redelijk moe van de hoeveelheid gekken en cheataapjes op de servers...

Ik ben helaas niet in staat om een server te hosten, maar ben natuurlijk wel bereid om er 1 te bevolken in de avonduren :)
Daarnaast zal ik vanavond cod4tracker eens installeren en eens een lading GoT-ers invoeren...

Iemand te porren voor een potje vanavond??

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:57
Vind het ook wel een goed idee. Zit nu maar een beetje op servers te spelen zonder echt een vaste server uit te zoeken. Speel op het moment alleen niet zoveel COD4 online omdat mijn draadloze verbinding niet echt lekker werkt. Dan loop ik naar plek X sta ik opeens op Y 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

JanW schreef op maandag 02 juni 2008 @ 14:57:
Vind het ook wel een goed idee. Zit nu maar een beetje op servers te spelen zonder echt een vaste server uit te zoeken. Speel op het moment alleen niet zoveel COD4 online omdat mijn draadloze verbinding niet echt lekker werkt. Dan loop ik naar plek X sta ik opeens op Y 8)7
Hmm, nogal een probleempje met je ping dus 8)7

Misschien een idee om met je cl_maxpackets settings in de console te spelen? Google er maar eens op. Volgens mij was dat een parameter die je kon wijzigen zodat je ook met hoge pings nog redelijk mee kon komen. Maar correct me if I'm wrong :)
Gunner schreef op maandag 02 juni 2008 @ 14:25:
Mooie kutstreek om het voor de pc gratis te maken en console-gamers te laten betalen :/
Tsja ach, da's het voordeel van een hardware-ontwikkelaar die de kosten ervan voor z'n rekening wil nemen ;) On a more serious note: ik denk dat IW geen keus had. Ten eerste verwachten pc-gamers veel eerder gratis content dan consolers. Hadden ze de content niet gratis weggegeven, dan was IW afgebrand door diezelfde PC-community("want andere developers geven wel gratis content weg") en.. punt twee, waren veel mensen overgegaan tot piracy. Is natuurlijk veel toegankelijker op de PC, en dan snijdt IW zichzelf nogal in de vingers.

Ik snap de keuze prima. Dan maar een hardware-ontwikkelaar de boel laten sponsoren, als ontwikkelaar nog wat geld binnenkrijgen van diezelfde sponsor, en de boel gratis releasen voor de community om je reputatie op te vijzelen. Win-win situatie dus. Het echte geld voor die extra content hebben ze natuurlijk al verdiend op de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 11-09 16:42

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 15:28:
Tuurlijk voor pc games wel maar de troubles zijn begonnen met de nieuwe consoles , die konden deze extra's alleen krijgen wanneer er gedokt werd als er extra mappen of wat dan ook te verkrijgen werd , de pc werkt ff iets anders(altijd extra content normaliter gratis) en waarschijnlijk werd het als oneerlijk gezien als de pc spelers deze extra content gratis zouden krijgen . misschien opgelost doordat de pc gamers deze extra's gewoon wat later krijgen , beetje een verdoezelend idee maar zo moet dat dan maar hedendaags .
De PC maps zijn NIET gratis, het wordt alleen betaald door NVidia. Dat is nogal een verschil :)

Dus als jullie console-jongens-en-meisjes ook een goede sponsor zoeken krijgen jullie ook maps zonder daar zelf voor te hoeven betalen ;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 00:20

Xelation

Bendable Poseable

Maar in theorie kan je iemands zn userdata map overnemen en dan heb je alle achievements waardoor je beter online bent? Lijkt me sterk dat het zo werkt.
Dat kan ook inderdaad, het gaat niet alleen om het gereedschap maar juist om de vaardigheid.

Vindt de basis wapens heerlijk om mee te spelen. Dat een Noob me een Noob noemt omdat ik bijv. met een P90 schiet zal me een worst wezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

beany schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:31:
[...]
De PC maps zijn NIET gratis, het wordt alleen betaald door NVidia. Dat is nogal een verschil :)
En dan te bedenken dat er behalve deze mappack nog MEER maps aan moeten komen. Nee, ik heb niet een direct lijntje met Robert Bowling, is ook niet een post op zn blog of iets anders..

..Maar gewoon pure logica. Pas geleden is er een mapping contest gehouden, welke in sommige landen zelfs nog open staat. De beste maps worden beloond met prijzen, en zullen worden uitgebracht als officiele ranked maps. Voor welke platforms valt nog te bezien alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Werd ook wel een keer tijd dat er nieuwe maps aankomen, ik ken ze zo langzamerhand met m'n ogen dicht. En een aantal maps vindt ik werkelijk helemaal niks, iets meer variatie mag van mij dus wel.

Wat zijn er toch veel hardcore servers tegenwoordig, ik wordt er gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56

Sandyman538

SandstorM [148839]

Het maakt me eigenlijk niet uit door wie die nieuwe maps voor de pc betaald worden, ik vind het niet correct dat ze van de consolegamers 10 euro durven te vragen voor die maps en dat ze dan gratis voor de pc komen (waarvoor het spel op zich ook al goedkoper is). Ik weet alle argumenten die hiervoor en hiertegen pleiten, maar laat dan iedereen die het spel gekocht heeft pc/console het gratis downloaden.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Metalbuster schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:13:

Wat zijn er toch veel hardcore servers tegenwoordig, ik wordt er gek van.
lol ik ben net altijd aan het zoeken naar hardcore servers :P . Dan is er eindelijk een beetje balans in de wapens ( lees : als je geraakt word ben je dood ). Want als je op " niet hardcore " servers speelt en de mensen hebben nog juggernaut ...... 8)7 . Kun je ze 2 - 3 x snipen en met een beetje pech lopen ze nog door......

Hardcore O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

een hele tijd terug heeft iemand eens een ingame filmpje van 2 gasten die multiplayer speelde geplaats. 1tje was sniper andere speelde meer met assault guns. dit is in 1 van de vorige topics geplaats ik heb nog geprobeerd te zoeken maar 't werd gewoon te veel. Iemand toevallig nog de link van dit filmpje ?

bijvoorbaard dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op maandag 02 juni 2008 @ 19:06:
[...]

lol ik ben net altijd aan het zoeken naar hardcore servers :P . Dan is er eindelijk een beetje balans in de wapens ( lees : als je geraakt word ben je dood ). Want als je op " niet hardcore " servers speelt en de mensen hebben nog juggernaut ...... 8)7 . Kun je ze 2 - 3 x snipen en met een beetje pech lopen ze nog door......

Hardcore O+
Ik vind hardcore juist 3x niks, omdat als je 5 meter van een granaat of claymore verwijderd ben je alsnog dood bent en dan zeg ik nog niks over airstrikes. Bovendien zit iedereen maar een beetje te campen op die servers. Daar hou ik al helemaal niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardcore servers kunnen 3 keer schiet maar raak zijn , maar ook het omgekeerde dus lekker hardcore zijn .

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2008 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 20:56:
[...]

Ik vind hardcore juist 3x niks, omdat als je 5 meter van een granaat of claymore verwijderd ben je alsnog dood bent en dan zeg ik nog niks over airstrikes. Bovendien zit iedereen maar een beetje te campen op die servers. Daar hou ik al helemaal niet van.
Mja, je hebt mensen die realisme leuk vinden he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 19:08:
Hallo allemaal,

een hele tijd terug heeft iemand eens een ingame filmpje van 2 gasten die multiplayer speelde geplaats. 1tje was sniper andere speelde meer met assault guns. dit is in 1 van de vorige topics geplaats ik heb nog geprobeerd te zoeken maar 't werd gewoon te veel. Iemand toevallig nog de link van dit filmpje ?

bijvoorbaard dank
Bedoel je dit filmpje? http://www.youtube.com/watch?v=eNAuRjn7xuE

Zo ja: alsjeblieft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Wat maakt het uit of die mappen wat kosten?

Ook al kosten ze 50 euro, dan knal ik dat nog op de toonbank :) Dit spel is toch iedere minuut en cent waard!!!

Long live COD4!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door l0n3w012ph op 03-06-2008 10:42 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Dat is toch niet normaal meer of wel, wat is die kerel goed. Van welke clan is die gast eigenlijk ik kan het niet goed zien op dat youtube filmpje.

Maar kunnen ze eigenlijk wel de mappen betaald maken op COD4 van de PC versie? Ik bedoel je kan ze toch zo van iemand anders kopiëren als je dan de maps wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:11

MsG

Forumzwerver

l0n3w012ph schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:42:
Wat maakt het uit of die mappen wat kosten?

Ook al kosten ze 50 euro, dan knal ik dat nog op de toonbank :) Dit spel is toch iedere minuut en cent waard!!!

Long live COD4!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Volgens mij zou je een van de weinige zijn die 50 pleuro zou neertellen voor een mappack.

Ik vind wel dat je bij Call of Duty altijd wat weinig maps had standaard. Ben multiplayer games gewend met veel meer maps.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat was 'em! thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Metalbuster schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:47:
Dat is toch niet normaal meer of wel, wat is die kerel goed. Van welke clan is die gast eigenlijk ik kan het niet goed zien op dat youtube filmpje.
Deze gasten (het zijn er twee namelijk) zijn bizar goed. Volgens mij zijn ze van Qlimax ofzo, doe maar eens googlelen, ze hebben ook een website.

Ik hoop ze in ieder geval nooit tegen te komen!

P.S., Ik zag trouwens dat je me toegevoegd had in XFire metalbuster, cool! Als ik tijd heb kom ik binnenkort wel een keer joinen in een spelletje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 00:20

Xelation

Bendable Poseable

Aimbot of ze zijn bijzonder goed. Maar als je kijkt naar waar men op richt en alles 100% kill hit is gewoon onwaarschijnlijk.

Maar dit hadden we al eens onderzocht in de oudere topics :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Zo, heb ff Xfire geïnstalleerd en de hele lijst toegevoegd... Klaar om straks wat potjes te knallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Xelation schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:21:
[...]

Aimbot of ze zijn bijzonder goed. Maar als je kijkt naar waar men op richt en alles 100% kill hit is gewoon onwaarschijnlijk.

Maar dit hadden we al eens onderzocht in de oudere topics :+
Zoiets heet gewoon skill, zijn maar weinig high skilled clans die aimbotten.
Enige high skilled clan waarvan ik weet dat iemand dat gebruikte was raptor met CoD2.
Die gast heeft toen ook heel de reputatie van de clan geschaad natuurlijk.
Eentje was er gelijk na de accusation van Speedlink (weet ik niet zeker meer) eruit gestapt omdat hij er niks van moest hebben.

Dit is echt niet de enige clan die high skilled is natuurlijk er zijn er veel meer.
Doet me denken aan de dagen can CoD en CoD2 toen ik ook nog op hoog niveau in een clan speelde. Bij CoD4 krijg ik niet zo de motivatie, de game is toch een stuk minder goed dan voorgaande delen vind ik.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Is het algemeen bekend bij jullie trouwens dat er ook een serie foute X360 COD4 dvd's zijn?
Hello.

Thank you for contacting Activision. I know exactly what you are referring to. There a bumps on the along the outer edge of the game disc. This is most often caused at the manufacturing of the game disc. From what I have seen, this can cause the game disc to wobble inside the drive of the Xbox 360. It may cause the game disc to wobble and cause damge to the game disc.

Scratches can also be caused from moving the Xbox 360. Scratches can also be caused do to the design of the Xbox 360. Even if the game did not have the bumps to the outer edge and the Xbox 360 was not moved, ultimately the design of the Xbox 360 can cause damage to game discs.

Additional information can be found here:
Wikipedia: Xbox 360 technical problems

Should your game disc become damgaged, just let us know and we can get it replaced for you.

Please let us know if you have any other questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45

scorpie

Supra Addict

Ik geloof niet dat dat mailtje echt van de Activision supportdesk komt. Het mailtje heeft een hele informele toon, wat ik niet verwacht, en het refereert naar wikipedia, wat alles behalve 100% betrouwbare info is. Tevens is in het mailtje het woord 'damage' maar 1x goed gespeld. Nee, ik geloof het niet.

Anyway, vandaag weer na een kleine anderhalve maand ge-CoD4-ed, en wel weer dikke fun gehad, alleen bakte ik er niks meer van :P

edit: ow het hele mailtje van Activision barst van de spelfouten... wat is de bron hiervan?

[ Voor 9% gewijzigd door scorpie op 03-06-2008 19:51 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

scorpie schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:50:
Ik geloof niet dat dat mailtje echt van de Activision supportdesk komt. Het mailtje heeft een hele informele toon, wat ik niet verwacht, en het refereert naar wikipedia, wat alles behalve 100% betrouwbare info is. Tevens is in het mailtje het woord 'damage' maar 1x goed gespeld. Nee, ik geloof het niet.

Anyway, vandaag weer na een kleine anderhalve maand ge-CoD4-ed, en wel weer dikke fun gehad, alleen bakte ik er niks meer van :P

edit: ow het hele mailtje van Activision barst van de spelfouten... wat is de bron hiervan?
Idd zwaar fake zo te lezen of ze hebben een random noob aangenomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:29:
Doet me denken aan de dagen can CoD en CoD2 toen ik ook nog op hoog niveau in een clan speelde. Bij CoD4 krijg ik niet zo de motivatie, de game is toch een stuk minder goed dan voorgaande delen vind ik.
Hoe veel uur gaat daar ongeveer in zitten, spelen op een hoog niveau? En hoelang heeft het je geduurd om om op dat niveau te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje, dubbele post...

[ Voor 138% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2008 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
scorpie schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:50:

psychoclown schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 20:03:
[...]

Idd zwaar fake zo te lezen of ze hebben een random noob aangenomen :P
Heb 't mailtje zelf gestuurd, en zelf gekregen.

edit: Wilt niet betekenen dat het niet fake is, maar ik weet dat 't waar is, gaat mij erom, als je dit probleem, net als ik hebt, je kunt mailen voor een nieuwe DVD.

[ Voor 71% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 03-06-2008 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 20:51:
[...]

[...]

Heb 't mailtje zelf gestuurd, en zelf gekregen.

edit: Wilt niet betekenen dat het niet fake is, maar ik weet dat 't waar is, gaat mij erom, als je dit probleem, net als ik hebt, je kunt mailen voor een nieuwe DVD.
Ok dan geloof ik het wel maar vind het wel te slecht voor woorden wat een spelfouten erin zitten :P
Wel goede service zoals altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
psychoclown schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 20:56:
[...]

Ok dan geloof ik het wel maar vind het wel te slecht voor woorden wat een spelfouten erin zitten :P
Wel goede service zoals altijd :)
Ik stond er wel van te kijken dat 't gewoon een probleem is wat bij een serie DVD's is gebeurd. Maargoed, voelde dat er bobbeltjes op zaten dus heb toen gemaild, aangezien een vriend dit ook had en later zaten er krassen op z'n DVD, moest ik niet hebben. Had als eerst even de Xbox360 support gebeld en die stuurden me door naar Activision. Wat zeg ik, ze stuurden me door naar Ubisoft, die noobs zeiden dat Ubisoft de uitgever was.

edit: Anyway, ik ga weer ontopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:00:
[...]

Ik stond er wel van te kijken dat 't gewoon een probleem is wat bij een serie DVD's is gebeurd. Maargoed, voelde dat er bobbeltjes op zaten dus heb toen gemaild, aangezien een vriend dit ook had en later zaten er krassen op z'n DVD, moest ik niet hebben. Had als eerst even de Xbox360 support gebeld en die stuurden me door naar Activision. Wat zeg ik, ze stuurden me door naar Ubisoft, die noobs zeiden dat Ubisoft de uitgever was.

edit: Anyway, ik ga weer ontopic
Haha geweldige lui soms van helpdesken :D
Maarja goed om te weten voor andere CoD4 360 gebruikers lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Om even terug te komen op de filmpje van Qlimax-Crew, valt toch wel mee eigenlijk? Hoop ze inderdaad niet tegen te komen, maar wat ik in het filmpje gezien heb... 3 van 5 zijn regular kills, weten waar je tegenstander weg komt en de trekker overhalen. Nummer 4 is puur op geluk (door rook of muur, ze weten waar ze zitten maar dan nog puur lucky) en de 5e is dan vaak wel weer erg mooi.

Op het moment dat je de maps door en door kent ben je vaak al een goede speler. Vooral als je veel hetzelfde gametype speelt is dit van levensbelang... Uiteraard helpt het ook vrij veel als je snel tussen de ogen kan mikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Neejoh schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 23:35:
Om even terug te komen op de filmpje van Qlimax-Crew, valt toch wel mee eigenlijk? Hoop ze inderdaad niet tegen te komen, maar wat ik in het filmpje gezien heb... 3 van 5 zijn regular kills, weten waar je tegenstander weg komt en de trekker overhalen. Nummer 4 is puur op geluk (door rook of muur, ze weten waar ze zitten maar dan nog puur lucky) en de 5e is dan vaak wel weer erg mooi.

Op het moment dat je de maps door en door kent ben je vaak al een goede speler. Vooral als je veel hetzelfde gametype speelt is dit van levensbelang... Uiteraard helpt het ook vrij veel als je snel tussen de ogen kan mikken ;)
Ben ik het niet helemaal mee eens want de maps kennen is een peulenschil, ermee om kunnen gaan (met name in teamsverband) en de skill / reflexen doen het hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghazukhh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07 17:13
ik heb de mappack al! echt wel lijpe shit
http://download.nvidia.co...CoD4MW-1.6-PatchSetup.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Hoe kan dat nou?! De patch is eerder beschikbaar bij Nvidia dan bij IW zelf?

Dan heb je pas een goeie sponsorship-deal afgesloten zeg ;)

Anyway, maar één vraag komt in mij op: hoe zijn de nieuwe maps?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Nice 2 dagen voor launch, foutje van nZone? :P
Mss toch maar weer eens CoD4 spelen voor fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Houd het nuttig.

[ Voor 98% gewijzigd door TheZeroorez op 04-06-2008 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

psychoclown schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 23:41:
[...]
Ben ik het niet helemaal mee eens want de maps kennen is een peulenschil, ermee om kunnen gaan (met name in teamsverband) en de skill / reflexen doen het hem :)
Idd, da's voorlopig toch wel mijn probleem.
Vroeger veel gamen en alle tijd als student. Kende bij CoD2 vanaf het begin binnen no-time alle maps en hoe te spelen. Dan draai je mooie potjes.

Nu ga ik 's avonds na m'n werk en wat minder intensief m'n CoD4 spelen en kom ik tot de conclusie dat ik nog rustig de maps moet leren spelen en wat de gangbare tactieken zijn. En in mijn af-en-toe speeltempo kost dat toch even moeite |:(

(iemand mss een overzicht van de maps met plaatje oid?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

psychoclown schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:29:
[...]
Bij CoD4 krijg ik niet zo de motivatie, de game is toch een stuk minder goed dan voorgaande delen vind ik.
Hmm, misschien komt het omdat CoD4 de eerste game is die ik serieus online speel, maar ik vind 'm briljant! Ik heb op LANs ook wel eens meegespeeld met CoD2, maar de tactische opties die deel 4 biedt vind ik een stuk aantrekkelijker.

Alhoewel ik wel sommige punten van kritiek snap in dat het voor de beginners wel erg makkelijk wordt gemaakt om ook punten te scoren. Het moedigt het ontwikkelen van enige skill toch minder aan denk ik dan bij andere spellen.

Aan de andere kant, als je hier maps leert kennen (imho 50% van wat je een goeie speler maakt) én nog wat skills/reflexen kweekt (andere 50%) word je zoveel beter dan wat je ooit zou zijn als je het houdt bij beginners-taktieken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 11-09 16:42

beany

Meeheheheheh

LOL!!

Maar is dit hem echt?? Aangezien hij in een demo mapje staat :?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 09:22
Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:09:
(iemand mss een overzicht van de maps met plaatje oid?)
Broadcast
Its size and alternating routes make “Broadcast” great for large team games. A large, multi-story television station with plenty of window vantage points creates the perfect setting for floor-to-floor combat. The station is surrounded by extensive outdoor areas consisting of a long parking lot, surrounding buildings with sniping hiding spots and side-rooftop access to the top and bottom floors of the television station.
Afbeeldingslocatie: http://content.charlieoscardelta.com/sitedata/fanbase/cod4/v2/broadcast1.jpg

Creek
A large wide open village in the woods, “Creek” consists of heavy foliage, great for sniper cover: a deep ravine offers an excellent vantage point for ambushes; an underground cave offers an alternate evasion route; and various multi-floor houses populate a patchwork of connected farmland. This extensive open map is great for snipers with plenty of natural coverage consisting of rocks and trees. There are various routes for advancement from both high and low vantage points over and underneath the hillsides. Another great map for large team games.
Afbeeldingslocatie: http://content.charlieoscardelta.com/sitedata/fanbase/cod4/v2/CreekAction2.jpg

Chinatown
A modern revision of the classic Call of Duty “Carentan” map, “Chinatown” takes players to the foggy downtown district of a Chinatown. A night time setting, the cityscape is well lit by the full moon and the glow of brightly colored lanterns and neon lights from local businesses. This district offers a variety of open-street and interior settings, perfect for fire fights throughout the connected roads, courtyards, antique shops and markets within it. Great for all game types and players.
Afbeeldingslocatie: http://content.charlieoscardelta.com/sitedata/fanbase/cod4/v2/chinatown1.jpg

Killhouse
“Killhouse” is an enclosed warehouse made of plywood structures, mock-ups and speed-run courses used for training, creating the right mix of obstacles for small team games or free-for-alls with a variety of soft and hard cover points spread throughout the entire ground level
Afbeeldingslocatie: http://content.charlieoscardelta.com/sitedata/fanbase/cod4/v2/killhouse1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Heb de game nu een dag of 3 en bevalt me érg goed.. ik speel deze liever dan gta 4 en ben echt verslaafd :P

Ben ook erg trots op mn hs-achievement:
Four of a Kind:
Kill 4 enemies in a row with headshots in the single player campaign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Iemand de linux server 1.6 patch al gezien?

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Nu nog wachten tot er servers zijn met Patch 1.6 erop. De lijst blijft nu leeg :(

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
die komt waarschijnlijk morgen pas met de officiele release mee:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
megatronics schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:03:
Nu nog wachten tot er servers zijn met Patch 1.6 erop. De lijst blijft nu leeg :(
Nope, er zijn al wat servers met 1.6, niet veel maar ik install ze toch maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 14:57
Kun je patch 1.6 zo over een nieuwe install heen rammen, of moet je eerst 1.5 installeren? (Omdat je voor 1.5 ook niet zonder 1.4 kon nl...)

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:17
De ingame browser werkt gewoon nogsteeds niet goed(1.6). Mijn hele internetverbing klapt er uit als de ingame browser aan het zoeken is. Heb zelfs een nieuw modem nu,een fritzbox. Een van de betere modems. Prutsers zijn het.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Tweakod3x schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:20:
Kun je patch 1.6 zo over een nieuwe install heen rammen, of moet je eerst 1.5 installeren? (Omdat je voor 1.5 ook niet zonder 1.4 kon nl...)
Ik zou voor de zekerheid ervoor zorgen dat je install naar 1.5 is bijgewerkt. Dan moet je geen problemen hebben.
pingkiller schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:30:
De ingame browser werkt gewoon nogsteeds niet goed(1.6). Mijn hele internetverbing klapt er uit als de ingame browser aan het zoeken is. Heb zelfs een nieuw modem nu,een fritzbox. Een van de betere modems. Prutsers zijn het.
Heb je dit probleem ook al gehad bij de eerdere patches? Dit is mij namelijk nog nooit overkomen! Anders maar uit nood online server zoekmachines gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05:30
Hier heb ik geen problemen met de ingame browser. Jammer dat nu veel servers nog moeten worden geupdated naar 1.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik zag tijdens de instalaltie van de patch wel de crashsnow map voorbij komen, dus misschien is het een cummulatieve patch.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 12:31

Stewie!

Keen must die!

EDIT schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 16:26:
Hier heb ik geen problemen met de ingame browser. Jammer dat nu veel servers nog moeten worden geupdated naar 1.6.
De linux serverpatch is nog niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Tweakod3x schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:20:
Je kan hem over elke versie heengooien, dit is de fullpatch, geen incremental.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
heb problemen met chinatown.
Hij laad een kwart en dan klapt cod er uit. laadscherm blijft hangen en krijg zon error geluidje van vista.

al geprobeert om de installer opnieuw te draaien maar werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:59

Nakebod

Nope.

Ik denk dat ik een nieuw favo map heb voor dit moment :D (Hoewel ik alleen pas Killhouse en Creek heb gedaan tot nu toe.)
Damn wat is Creek leuk. Vond Overgrown al een erg leuke map, beetje hetzelfde idee, maar dan is Creek nog leuker :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Hebben jullie de mappen mp_favela en mp_invasion al gezien?
Ze zijn vrijwel helemaal af en zitten verborgen in de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Chinatown en Creek zijn echt goed; nieuwe favorieten van mij. Dat tv-station is teveel Rainbow6, en die hal is zeker op ffa echt chaotisch. 8)

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Dank u voor de nieuwe maps Infinity Ward & NVidia ! :) Vooral Broadcast is te gek!
En Carentan :9~ mooie map, eyecandy.
Killhouse vind ik een goeie voor 2 on 2 TDM ofzo, maar hij is echt te klein voor voor S&D met 16 man

[ Voor 46% gewijzigd door Hazuki op 05-06-2008 05:21 ]

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Hazuki schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 00:52:
Dank u voor de nieuwe maps Infinity Ward & NVidia ! :) Vooral Broadcast is te gek!
En Carentan :9~ mooie map, eyecandy.
Killhouse vind ik een goeie voor 2 on 2 TDM ofzo, maar hij is echt te klein voor voor S&D met 16 man
Bij gebrek aan tijd om te spelen heb ik gisteren maar even gespectate bij games op Creek en Killhouse, maar damn, het zag er wel hectisch uit zeg!

Vooral Killhouse werd op n zeker moment met 5 tegen 5 mega druk, de kills vlogen je om de oren (en de granaten :/ )

Creek is een mooie map voor assault rifles/sniper rifles/LMG's. Je moet daar echt iets hebben wat een beetje damage doet op afstand, tenzij je de hele tijd in die grot onderin gaat zitten campen ;)

Broadcast en Chinatown heb ik even snel doorgelopen, maar die zagen er serieus goed uit. Vooral Carenta..uhh..Chinatown ( :+ ) was een plaatje. Leuk detail was het bordje bij de videotheek, waar echt een stereotiepe engelse spelfout in zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 09:49

mvds

Totally awesome!

Mijn server is online en draait (op het ogenblik) ALLEEN de nieuwe 1.6 maps... Dus voor de mensen die even een kijkje willen nemen:
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/212.178.110.45:28960/b_560x95.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

obsidian schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:24:
Mijn server is online en draait (op het ogenblik) ALLEEN de nieuwe 1.6 maps... Dus voor de mensen die even een kijkje willen nemen:
[afbeelding]
Vanavond ook nog? Dan heb ik eindelijk weer eens tijd en ben ik wel in voor wat potjes, en het liefst natuurlijk in de nieuwe maps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:59

Nakebod

Nope.

DaMorpheus schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 23:02:
Als dat zo is, geinig :)
Spelen in steden heeft over het algemeen toch een andere tactiek dan de buitenlevels zoals Overgrown, Blog een beetje ertussenin, en nu ook met Creek.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 22:09

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Als clan hebben wij sinds kort een leuke dedicated linux server en nu willen we hier voor ons cod4 squad ook een cod4 server online zetten. Nu is mijn vraag, in de readme staat dat ik die data moet uploaden (ongeveer 3.5gb), maar dat duurt nogal ellendig lang met 50kbit en is relatief duur met de belgische limieten. Is het toegestaan (of is er zelfs een legale plek) waar ik deze files van kan downloaden zodat ik ze én sneller heb én niet nodeloos moet gaan uploaden ?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Nee dat is niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Ik weet niet goed wat ik van de nieuwe maps moet vinden. Chinatown vindt ik toch niet helemaal in de stijl van COD4 passen dan hadden ze beter gewoon het uiterlijk van de normale Cerentan kunnen gebruiken.

Killhouse is leuk voor 3vs3 maar 9 van de 10 servers gebruiken hem gewoon met 30 man wat ik nog een groter drama vindt als Shipment.

Broadcast vindt ik echter wel briljant vooral op FFA.

En Creek een echte sniper map alleen als je aan de bovenkant spawnt zeg maar. Want als je onderin de map begint kun je in feite alleen op die kleine berg gaan zitten waar al je tegenstanders je al opwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:30:
[...]

Vanavond ook nog? Dan heb ik eindelijk weer eens tijd en ben ik wel in voor wat potjes, en het liefst natuurlijk in de nieuwe maps...
Ja hoor, mijn server is 24/7 online. En ik laat voorlopig wel de nieuwe mappen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

obsidian schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:08:
[...]

Ja hoor, mijn server is 24/7 online. En ik laat voorlopig wel de nieuwe mappen draaien.
d:)b Dan zie je me vanavond wel verschijnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik zal er zelf denk ik niet zijn, mijn zoontje is jarig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
ga me cod4 ook weer eens updaten en een paar potjes spele vanaaf :) heb der wel zin aan.
Heb de nieuwe maps nog niet gezien jammer genoeg

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-08 14:53
obsidian schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:36:
[...]

LOL, ik denk dat het spelen van een potje op een X1250 integrated GraKa behoorlijk tegen zal vallen :P
Broertje speelt op een nog veel oudere kaart op 800x600, kan dus best. maakt ook verder niet uit, gaat erom dat je EEN potje speelt en netjes afsluit.
MsG schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:56:
Dat wilde ik nog vragen, maar die pre-made classes zijn dus helemaal fixed? Wat lame want dat zijn als je wat meer wapens kan best simpele wapens.
Vereist meer moeite om mee te doden en is soms wel leuk. Ligt ook aan je speelstijl.
d_star schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:06:
Ik zie de scorpion ook meer als wapen wat vooral bij hardcore veel nut heeft. Nu speel ik nooit hardcore, dus ik als iemand met hardcore-ervaring hier een meer gefundeerde mening over heeft: graag ;)
Scorpion met double tap werkt net als een mes in hardcore, in een rats iemand dood. maar van iets verder verlies je het al van een p90.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 23:50:
[...]
Maar het is wel een kunst om ze goed neer te zetten of op plekken waar men ze niet verwacht.
Zie af en toe wel eens claymore's staan waar alleen een blinde nog in loopt. :'( 8)
En inderdaad gebruikt iedereen alijd dezelfde plekken, wees eens creatief met een claymore :P
Yor schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 23:56:
Ik speel sinds kort op een prive gerankte server en daar hebben ze een aantal leuke rules:

- Geen tubes, nades, choppers, airstrikes in de eerste 20 seconden,

- Geen random nades of tubes,

- Altijd schieten door de sight, dus vizier op ooghoogte,

- Geen spray and pray,

- Geen bunnyhopping.

- Geen gescheld of wat dan ook.

- Alle perks zijn toegestaan.

Deze server speelt lekker, is in hardcore mode en het tactische element is vrij hoog.
Speel er met plezier!
Ben iets minder streng, op mijn server mag je wel random nades tossen en aimen down the sight is niet verplicht, maar verder vrijwel hetzelfde :)
JuliettPapa schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:47:
Mensen, kunnen we niet een echte GoT-Only server opzetten? Ik krijg allemaal DM met mensen die hier hun eigen Clan Server in de TS willen, leuk en aardig natuurlijk maar een Clan server is eigenlijk voor de betreffende Clan he ;)

Wie kan er een GoT server opzetten? Ik kan het thuis wel doen maar heb geen zin om 24/7 er een pc voor te laten draaien. Extra hitte, lawaai en stroom kosten erbij :p

Ik zie liever 1 of 2 GoTservers in de TS waar de GoTters op spelen (dan kom je elkaar nog eens tegen!) dan 10servers waar bijna niemand op speelt.

Overgens zou ik wel op bepaalde avonden in de week kunnen hosten...
Mijn server is geen clanserver maar gewoon public. Staat ook niet de hele nacht aan, maar dat schijnen genoeg mensen geen probleem te vinden.
Skybullet schreef op maandag 02 juni 2008 @ 19:06:

Hardcore O+
Doe eigenlijk alleen nog HC. Meestal op eigen server (zie startpost).
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 20:48:
Hoe veel uur gaat daar ongeveer in zitten, spelen op een hoog niveau? En hoelang heeft het je geduurd om om op dat niveau te komen?
Maandje of twee, maar alleen op tdm gespeelt. Andere gametypes leveren meer xp op.
jordz. schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 13:22:
Iemand de linux server 1.6 patch al gezien?
Zit ik ook op te wachten :'(
DaMorpheus schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 23:02:
Leuk he? komen waarschijnlijk samen met extra killcams in 1.7.

Zo, ben weer bij :). Zit nog steeds vol smart op 1.6 linux te wachten, maar die is vertraagd (as usual).

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een server online gezet met alleen maar 1.6 maps

83.119.67.29:28960

14 slots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:15

DjVe

Hatsaflats!

vette nieuwe maps man :D heerlijk!

wat ik eigenlijk nog wel zou willen zien, zijn nieuwe wapens! Vroegaaah toen ik nog Ghost Recon speelde, had ik echt arsenalen aan wapens! Dat was echt gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe mappen zijn heerlijk...

alleen killhouse is leuk als je free for all doet met max 5 a 6 man.
meer mensen in die map is gewoonweg niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Broadcast is een geweldige map! Mijn favoriet, doet me enigzins denken aan Rainbow 6 :P

Creek vind ik niks, ik speel altijd op servers met ongeveer 30 a 40 man. Je kunt alleen maar door die grot eigenlijk, op/over de berg en er langs red je het niet door alle snipers.

Chinatown, is wel aardig.

Killhouse, grappig. Een grote chaos als je er met 30 man in zit. Leuker dan shipment :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Laatst online: 11-09 10:21
Hebben meer mensen last van dat hun variety mappack niet werkt??

Ik heb het nu gedownload op mijn ps3, alleen steeds als ik CoD opstart krijg ik niets te zien dat het werkt, ik kan de nieuwe levels op geen enkele manier spelen, in de verschillende game-modes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:48
Gisteren ook de nieuwe patch geinstalleerd. De nieuwe mappen zijn wel leuk. Mijn favo is creek, toch wel een lekkere snipemap. Gisteren maar 1x killhouse gespeeld op TDM met een mannetje of 35, was wel leuk totdat je elke keer gespawnraped wordt. Dan gaat je K/D erg snel omlaag.
Zoals HEADmarx zegt leuk voor met zijn 6en ofzo meer als zat.

Ligt het aan mij of lijkt na de patch1.6 COD4 net iets scherper en mooier tijdens het spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalbuster schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:14:
Ik weet niet goed wat ik van de nieuwe maps moet vinden. Chinatown vindt ik toch niet helemaal in de stijl van COD4 passen dan hadden ze beter gewoon het uiterlijk van de normale Cerentan kunnen gebruiken.

Killhouse is leuk voor 3vs3 maar 9 van de 10 servers gebruiken hem gewoon met 30 man wat ik nog een groter drama vindt als Shipment.

Broadcast vindt ik echter wel briljant vooral op FFA.

En Creek een echte sniper map alleen als je aan de bovenkant spawnt zeg maar. Want als je onderin de map begint kun je in feite alleen op die kleine berg gaan zitten waar al je tegenstanders je al opwachten.
Ik heb heel veel succes door just helemaal in de rivierbedding te gaan crouchen achter een grote rots en dan te gaan snipen. Prachtig om alle snipers van de tegenstanders posities te zien zoeken die juist dat heuveltje dekken, maar hun flank helemaal openleggen voor mij. Imo ben je fout als je op de heuvel gaat liggen, daar verwacht men je juist.

Mijn fav maps zijn tot nog toe Chinatown en Creek. Het tv station vind ik wat saai (tot noch toe enkel Domination op gespeeld). Killhouse vind ik niks. gewoon nades lobben, beetje schieten, dood. saai.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2008 10:42 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.