[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 48.827 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:39

MsG

Forumzwerver

Ik draai het hier op een Celeron D 2.8 (:') :'))
7600GS 256
2*1024MB DDR2

Niet extreem snel door mijn processor maar draaien doet ie.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
jelly schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:36:
Tja,

Teamplay is een beetje een moeilijk punt, hier heb ik wel een goed voorbeeld van. Domiantion Bloc (flatgebouwen standbeeld in het midden. Als je die map speelt is het snel om zo snel mogelijk Bte capturen en A & C daarna kun je de vijand in het hoekje drijven bij een van de vlaggen en afslachten. Helaas hebben niet alle spelers dit door en gaan gewoon ergens campen :X

@ Marcks
Op de vorige pagina staat een grafiekje over de P90 en damage, hoe heb je die gemaakt en heb je die ook voor andere wapens?? Ben namelijk nu fanatiek bezig met mijn gouden uzi maar zit nog te twijfelen tussen drie perks: sleight of hand, bullet damage, double tap
In mijn ogen is [stopping power] altijd beter dan [double tap]. Het doet bijna even veel damage en je houd meer kogels over in je clip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:14

mvds

Totally awesome!

double tap verhoogd ook de onnauwkeurigheid van je wapen. Lang achter elkaar schieten gaat altijd ten koste van de nauwkeurigheid, dus als je twee keer zo snel schiet, zal de onnauwkeurigheid ook twee keer zo hard oplopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-06 20:38

jelly

Arch Linux

double tap verhoogd ook de onnauwkeurigheid van je wapen. Lang achter elkaar schieten gaat altijd ten koste van de nauwkeurigheid, dus als je twee keer zo snel schiet, zal de onnauwkeurigheid ook twee keer zo hard oplopen.
Daar uit maak ik op dat double tap alleen nut heeft bij "zwaardere wapens", waar de kogels meer damage doen dus :P

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171349

obsidian schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:30:
Weet je dat zeker , volgens mij richt ik daar net zo precies mee? ,ben weer net level 20 vanwege reinstal , meerdere antwoorden hier gezien van pc gamers die niet na een reinstall hun profile terug konden zetten , zijn er misschien daar wel al oplossingen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

Anoniem: 171349 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 17:32:
Ik ga het vanavond eens uitproberen met me gouden uzi :*)

[ Voor 44% gewijzigd door jelly op 21-05-2008 19:16 ]

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jelly schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 17:37:
[...]

Ik ga het vanavond eens uitproberen met me gouden uzi :*)
Wat bedoel je? heb je net een reinstal gedaan en je profile opnieuw geinstaleerd?

p.s. COD5 komt in de herfst al , prima hoor want hoop dat het gewoon weer een leuk game wordt , als de reacties leest op de bron (insidegamer)dan vinden vele :'( http://www.insidegamer.nl...-5-komt-in-de-herfst.html

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 21-05-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
ehh doe ik prestige in COD4, zit ik in level 8, doe ik me xbox weer aan zit ik terug in level 4??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:21
jelly schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:36:
Tja,

Teamplay is een beetje een moeilijk punt, hier heb ik wel een goed voorbeeld van. Domiantion Bloc (flatgebouwen standbeeld in het midden. Als je die map speelt is het snel om zo snel mogelijk Bte capturen en A & C daarna kun je de vijand in het hoekje drijven bij een van de vlaggen en afslachten. Helaas hebben niet alle spelers dit door en gaan gewoon ergens campen :X

@ Marcks
Op de vorige pagina staat een grafiekje over de P90 en damage, hoe heb je die gemaakt en heb je die ook voor andere wapens?? Ben namelijk nu fanatiek bezig met mijn gouden uzi maar zit nog te twijfelen tussen drie perks: sleight of hand, bullet damage, double tap
Het grafiekje was eigenlijk meer ter illustratie dan numeriek nauwkeurig, maar ik heb inmiddels voor de P90 een nieuwe gemaakt die wel met de daadwerkelijke data overeenkomt, tot op 0,2 seconden nauwkeurig. Heb hem gemaakt door in splitscreen te kijken hoeveel schade één kogel aanricht, hoe lang het herladen duurt etc. Probleem hierbij is echter wel dat je zelf geen classes kunt maken en 'slechts' de keuze heb uit een stuk of twaalf wapens, waar de Uzi helaas niet onder valt.

Voor míjn favoriete SMG lukte het echter wel. Hieronder staan de resultaten zonder perks, met Double Tap, met Stopping Power en met Sleight of Hand. Geschoten op het been vanaf een gebruikelijke afstand voor dit wapen. Juggernaut legt op deze wijze het loodje bij 5 schadepunten.

Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/rc3rqe.png

Vooruit, deze grafiek houdt geen rekening met het feit dat sommigen reeds beginnen met schieten ruim voordat hun crosshair op het doelwit staat, noch met de hevige terugslag van een bolt-action sniper die DT volkomen overbodig maakt, maar laat ik niet meer horen dat 'Stopping Power áltijd beter is dan Double Tap'. :+

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

obsidian schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:30:
Nou, ik weet ook niet of ik het daarmee eens ben... Vergelijk het verschil maar eens door een AK47 te nemen met en zonder double tap. Zonder double tap vind ik het een drama-wapen met een enorme onnauwkeurigheid en met double tap blijft hij imho veel beter op het doel gericht. Zelfde geldt voor de AK74u. Als ik ze al gebruik, gebruik ik ze met double tap en anders al helemaal niet.

Voor een beetje zuivere wapens gebruik ik liever de G3 (die mooi kort naar boven opslaat zodat je zelf mooie double taps kunt maken met je muisvinger i.p.v. de M14 die te veel naar rechtsboven opslaat en bij snelle double taps ook steeds hoger 'klimt') of de G36c, een erg fijn wapen voor alle afstanden (in hardcore mode dan).
P90 met silencer blijft mijn favoriet in Vacant (geen double tap nodig met dit killer-wapen :P ). Hoe vaak ik nu al wel niet gelezen heb dat dit een n00b-wapen is en dit hij overpowered is wil je niet weten, maar aangezien het wapen ook in het echt 50 patronen in het magazijn kan hebben en het kaliber 5,7 x 28 is (speciaal ontworpen voor extra penetratie) klopt de schade die je ermee kana anrichten heel goed. Zal wel meer uit frustratie geroepen worden denk ik, maar dan neem je dat wapen toch zelf ook? :P

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Wat vinden jullie van de MP5? Ik kan er maar niet mee overweg. Als je schiet gaat hij afwijken naar rechts toe, heel irritant. Ik gebruik altijd maar de M4 met Red Dot. Die Racog ofzo vind ik ook vrij lastig.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Probeer die MP5 maar eens met silencer en double tap, dan schiet hij al een stuk fijner en tis sowieso een close-combat wapen, dus in open mappen heb je er niet zo veel aan, maar in showdown, vacant en crash bv. is het met die attachment en perk een fijn wapen hoor. Maja, das mijn mening uiteraard.... :*)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:22

d_star

Maharadja of the Year :-/

MsG schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:46:
Wat vinden jullie van de MP5? Ik kan er maar niet mee overweg. Als je schiet gaat hij afwijken naar rechts toe, heel irritant. Ik gebruik altijd maar de M4 met Red Dot. Die Racog ofzo vind ik ook vrij lastig.
Is mn favoriete wapen!! Ik vind 'm fantastisch, ik speel zowat altijd met een red dot erop gemonteerd en stopping power als wapen-perk!

Zelfs op medium range heb je dan nog wat aan het wapen. Imho als je er double tap op zet, dan verslind je heel snel de clips, dus zorg maar dat je dicht bij je tegenstander staat want anders sta je lucht kapot te schieten.

Maar idd ja, gebruik de MP5 niet als je graag in het veld met de tractor op Overgrown ligt. Ik vind m persoonlijk alleen geschikt voor short en medium range.

Oh, en als je last hebt van de recoil (voor een SMG is die recoil vrij laag, maar hij is er idd wel) moet je eens proberen om in korte bursts te schieten. Een demper erop kan je ook al helpen met aimen tijdens de recoil, omdat je de muzzle flashes dan minder ziet.

Je noemt trouwens ook wel twee wapens waarbij de recoil enorm verschilt. Volgens mij is de M4 een van de wapens met de minste recoil in CoD4 :P

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232786

Neejoh schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:17:
[...]

In mijn ogen is [stopping power] altijd beter dan [double tap]. Het doet bijna even veel damage en je houd meer kogels over in je clip.
Ik gebruik double tap altijd op LMG's. Het gaat dan immers om het sprayen. Hoe meer kogels in de lucht, hoe meer kans dat je iets raakt.

Ik vind de mp5 een goed wapen op de kort-middellange afstand. nooit problemen mee. Maar net als alle smg's niet goed op de lange afstand in vergelijking met rifles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Anoniem: 232786 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:12:
[...]

Ik gebruik double tap altijd op LMG's. Het gaat dan immers om het sprayen. Hoe meer kogels in de lucht, hoe meer kans dat je iets raakt.

Ik vind de mp5 een goed wapen op de kort-middellange afstand. nooit problemen mee. Maar net als alle smg's niet goed op de lange afstand in vergelijking met rifles.
Ik redeneer in de kwestie double tap/stopping power als volgt: in 90% van de gevallen schiet ik met mn MP5 toch default al wel sneller dan mn tegenstander (aangezien de helft van het veld rondloopt met een M4), dus is het verhogen van de damage voor mij genoeg. Zelfs mensen die een P90 meenemen pak ik vaak nog wel, aangezien het verschil in rounds per minute tussen die wapens niet zo heel groot is en de extra damage die ik per kogel doe die snelheid ook compenseert.

Ik vind het verhogen van de snelheid waarmee ik schiet niet nuttig als ik weet dat mn wapen vaak toch al een hoger aantal rounds per minute heeft dan andere wapens, plus dat er extra nadelen bijkomen in de vorm van dat je sneller door je clip heen bent en een betere aim moet hebben.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

d_star schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:05:
[...]

Is mn favoriete wapen!! Ik vind 'm fantastisch, ik speel zowat altijd met een red dot erop gemonteerd en stopping power als wapen-perk!

Zelfs op medium range heb je dan nog wat aan het wapen. Imho als je er double tap op zet, dan verslind je heel snel de clips, dus zorg maar dat je dicht bij je tegenstander staat want anders sta je lucht kapot te schieten.

Maar idd ja, gebruik de MP5 niet als je graag in het veld met de tractor op Overgrown ligt. Ik vind m persoonlijk alleen geschikt voor short en medium range.

Oh, en als je last hebt van de recoil (voor een SMG is die recoil vrij laag, maar hij is er idd wel) moet je eens proberen om in korte bursts te schieten. Een demper erop kan je ook al helpen met aimen tijdens de recoil, omdat je de muzzle flashes dan minder ziet.

Je noemt trouwens ook wel twee wapens waarbij de recoil enorm verschilt. Volgens mij is de M4 een van de wapens met de minste recoil in CoD4 :P
Uit enthousiasme in het spel schiet ik inderdaad veel te lang. Ik ben ook niet echt super in het spel, maar sta soms wel eens bovenaan. Als perk heb ik al de health perk. Deze had ik een poosje niet en ik ging echt veel sneller dood. Als ik nu geraakt wordt kan ik nog wegkomen, toen niet. Vind het wel een gaaf spel, maar soms vind ik het wel irritant dat als een team de hele tijd vooraan staat en de hele tijd hits maken er echt aldoor heli/airstrike dan weer heli/airstrike komt. Kan je bijna niet normaal lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Misschien helpt het dan als je speelt op servers met minder mensen, bijvoorbeeld rond de 8 of 10. Op die manier worden de killstreaks vaak niet heel erg groot bij veel spelers, omdat er ook niet zo heel veel mensen neer te schieten zijn in kortere tijd. Dan heb je minder last van airstrikes of heli's en blijft het spel leuk.

Leuke bijkomstigheid is dan dat mensen vaak meer op zoek gaan naar anderen ipv de houding van 'ze komen wel naar mij toe' aan te nemen, plus dat je op die manier ook veel meer leert van andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
l0n3w012ph schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 08:41:Zal wel meer uit frustratie geroepen worden denk ik, maar dan neem je dat wapen toch zelf ook? :P
Neem je het wapen ook is IMO een slechte instelling, hierdoor is onze server van 1 speler met de GL binnen 5 á 10 minuten in een GL heaven veranderd. Hierdoor is dus ook bij ons een regel gekomen dat er geen GL gebruikt mag worden.
Een P90 is een leuk wapen mocht je niet al te veel raken in de eerste aantal kogels van een wapen als de MP5 of AK74u.
Raak je wel voldoende met je eerste aantal kogels (onder de 30) kan je prima af met een MP5 of een AK74u en heb je die P90 ook nooit nodig.
Ikzelf speel meestal met dezelfde perks in publics namelijk:
Stopping power
Extreme conditioning
Bandolier
Dat zit zo goed als op elke kit van mij, ook op de sniperkit.
Ik heb dus een aantal kits gemaakt met de volgende wapens:
AK47 - geen attachment - gouden skin :9 - wapen heeft gewoon een goede range en meer als genoeg damage om 90 van de 100 mensen neer te krijgen voordat ik neer ben.
M4 - red dot - Red tiger - Weinig recoil, makelijk te richten met voldoende overzicht, damage is minder maar de recoil maakt veel goed
R700 - geen attachment - red tiger - Mijn favo sniper, vind de default sniper niet zo fijn somehow
AK74u - geen attachment - red tiger - IMO de beste close combat SMG, veel damage goede firerate.
RPM - red dot - red tiger - Veel damage, goede firerate en veel ammo, fijn op mappen als vacant _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Napo schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:41:
[...]
Neem je het wapen ook is IMO een slechte instelling, hierdoor is onze server van 1 speler met de GL binnen 5 á 10 minuten in een GL heaven veranderd. Hierdoor is dus ook bij ons een regel gekomen dat er geen GL gebruikt mag worden.
Nu doe je net alsof het gebruiken van de GL iets verkeerds was ;) De mensen pasten zich gewoon aan aan de situatie op dat moment, juist hartstikke goed!

Als het eerst niet in de regels van de server was opgenomen, was het dus legitiem om te gebruiken op dat moment. En voor zover ik weet heeft IW door het wapen uberhaupt beschikbaar te maken en er zelfs challenges voor te maken, het juist aangemoedigd om het wapen te gebruiken.

Dat je niet wil dat zoiets op je server voorkomt omdat je het bijvoorbeeld een goedkope taktiek vindt, is iets compleet anders. Maar het gebruiken van een wapen wat op dat moment is toegestaan, puur en alleen omdat anderen ook die taktiek gebruiken, is je gewoon aanpassen aan de situatie. En da's juist goed, want situaties kunnen veranderlijk zijn. En als je je speelstijl daarop effectief kan aanpassen, is dat juist alleen maar doordacht. Mensen willen toch plezier beleven? En dat doen ze allemaal op hun eigen manier!

Precies dezelfde situatie wanneer mensen een P90 in hun custom class zetten als ze merken dat dat ding veel wordt gebruikt. Het wapen is gewoon legitiem te unlocken dankzij IW, en als het op dat moment gebruikt mag worden in de server, zie ik er niets verkeerds aan. Just my two cents ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Napo schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:41:
[...]

Wat ergeren mensen zich toch snel >:) Ik kan me hier nu echt niet aan storen, het spel komt met alle mogelijke wapens, attachements en perks en daarom, juist daarom, staan we die ook allemaal toe op onze server. Je wilt anderen toch niet het plezier ontnemen aan het spel? Stel nu dat ik die AK74u en de MP5 zou verbieden omdat mensen mij te vaak daarmee zouden neerschieten...? Toch belachelijk? Als mensen mij met een nade-launcher neerschieten druk ik meteen op mijn F3-keybind en dan verschijnt er 'lol' in de console. Meteen daarna spawn ik en knal ik hem af omdat ik weet waar ie zit. En och... dan heeft ie twee kills met zijn granaten, in de tussentijd heb ik er 3 of 4 met een gewoon wapen. Prima toch?
Tegenwoordig spelen ook de jongens van de Hellraiders-clan bij ons op de server en daar zitten zulke verrekte goede spelers bij. Laatst speelde hun topspeler G.S.U.S.HR bij ons in Crash en had in de eerste 5 minuten 34 kills en 1 death en eindigde de map met 85 kills en 20 deaths. Kijk: dat is pas spelen! Of er nou nadelaunchers of niet in het spel zitten en daarnaast gooit hij nooit granaten, hij speelt gewoon met een G36c en hij blijft gewoon onverstoorbaar doorkillen.

Nee, nogmaals: wij beperken het spel met al zijn uitgebreide mogelijkheden niet omdat iemand nu toevallig een nadelauncher of wat dan ook gebruikt om een paar kills meer te halen.

Live and let live... of beter: kill and get killed :D

edit: lees net d-star zijn opmerking, je was me al voor :D

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
de GL is in totaal bij ons een week of 2 legetiem in gebruik geweest :-), hierna hebben we een aantal perks gezegt van die zijn niet toegestaan op de server zoals UAV jammer, dead silence en nog een aantal. Deze mogen nu al geruime tijd weer alleen de GL niet. just for info.

IW laat ook jumps in mappen zitten zoals op backlot, dus dat mag @ jou server ook misbruikt worden of is dat een ander scenario? Momenteel zitten er wapens in het spel die _niet_ zo gewaardeerd worden als men ze gebruikt in onze server.

Het aanpassen aan de situatie kan op andere manieren en niet alleen op de manier van, if you cant win from them, join them. Het spel wordt voor 95% van de mensen in de clan waar ik in zit een stuk minder plezant als de GL misbruikt worden door mensen die 2 grenades afschieten en daarna weer dood gaan. Net zoals de mensen die _continu_ met de GL klaar rondlopen, dus ook in huisjes waar dat ding useless is.

Ons motto is gewoon dat het spel leuk moet blijven voor de clanleden zodat die de server joinen, even lekker kunnen schieten en daarna weer kunnen leaven zonder zich druk te hoeven maken over mensen die de GL zitten te "misbruiken". Hierbij kijken we niet eens naar de spelers op de server maar alleen naar de clanleden die uiteindelijk hebben besloten dat de GL gewoon instant kick is geworden.

Mensen die zich aanpassen aan de situate ben ik zeker voor, tegen een sniper die jou telkens neerschiet moet je iets doen, pak een SMG en rush erheen zonder dat hij jou ziet, of dat hij weet dat jij komt.

Plezier is het belangrijkste en daar richten wij de server op in.

edit: Wij hebben als eerste _niet_ de GL verbannen omdat ze er O zo veel kills mee maakte, nee wij hebben die verbannen omdat er gewoon mee gespamt werdt, spawnen, 2 schieten en dood gaan, en dan 9 van de 10 keer geen kill mee maken. Mensen met scores van 3 kills op 15 deaths alle 3 door de GL.

Daarnaast gaan roepen van scores van 85-20 enzo heeft niet veel nut omdat je zoiezo niet kan zien wat voor mensen er toen speelde op de server, ik kan zo een aantal screens toveren met zelfde, zo niet betere scores.

[ Voor 13% gewijzigd door Napo op 22-05-2008 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Tuurlijk mogen die jumps gebruikt worden! Je weet op een gegeven moment dan toch wel een keer dat ze naar dat ene balkonntje kunnen springen vanaf de trap in Backlot of in Convoy dat je via die muur die (in het begin leek dat althans zo) 'ontoegankelijke' gebouwtjes in kunt en verder kunt jumpen naar achteren via de muren van die gebouwtjes?

Wederom een kwestie van opletten en als je er vandaan wordt neergeschoten. Spawnen en hem afknallen. Simple as that!

En die kill/death ratio interpreteer je ook verkeerd. Het gaat er niet om of er lui zijn die het nog beter kunnen (die zijn er vast legio!). Het gaat er maar om dat het hebben van een n00btube hem niet van de wijs afbrengt en als je goed speelt je helemaal geen last hebt van die dingen. Trouwens... die dingen komen bij ons echt zelden of nooit voor, echt niet. Ik denk dat dat kom t omdat je bij ons daar ook eigenlijk geen enkele kans mee maakt om een beetje hoog te ranken, daar is onze server te snel voor :)

Hoe dan ook Napo: we hebben allebei verschillende stijlen en die bevallen ons beiden het best. het zij zo O-)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
l0n3w012ph schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:33:
Tuurlijk mogen die jumps gebruikt worden! Je weet op een gegeven moment dan toch wel een keer dat ze naar dat ene balkonntje kunnen springen vanaf de trap in Backlot.

Hoe dan ook Napo: we hebben allebei verschillende stijlen en die bevallen ons beiden het best. het zij zo O-)
@ het eeste, je hebt de verkeerde jump voor je, ik bedoelde van het torentje, naar de palmboom op het mg-huis.

Stijlen zouden op zich hetzelfde zijn alleen de mening verscheelt. Ik vind dat IW een redelijke goed spel heeft gemaakt met een paar minpunten. Jij lijkt het te zien als allemaal pluspunten.
Gelukig zijn er verschillende mensen, zou zo saai zijn met allemaal dezelfde :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

d_star schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:41:
Misschien helpt het dan als je speelt op servers met minder mensen, bijvoorbeeld rond de 8 of 10. Op die manier worden de killstreaks vaak niet heel erg groot bij veel spelers, omdat er ook niet zo heel veel mensen neer te schieten zijn in kortere tijd. Dan heb je minder last van airstrikes of heli's en blijft het spel leuk.

Leuke bijkomstigheid is dan dat mensen vaak meer op zoek gaan naar anderen ipv de houding van 'ze komen wel naar mij toe' aan te nemen, plus dat je op die manier ook veel meer leert van andere spelers.
Ja klopt, minder mensen is leuker, alleen zitten mijn soort servers altijd zo vol ;-). Bovendien heb ik maar 20fps met veel mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ja precies kerel, dan zou het idd saai worden en elke server ook hetzelfde.

Maar hey: die kende ik idd nog niet! Die ga ik dan es ff nakijken en zelf ook eens proberen, tnx voor de tip (om het uit te proberen iig). Zelf gebruik ik die dingen nooit, want het luistert vaak zo precies om die jumps te maken dat het mij iig te veel tijd kost en ik dan alweer een magazijn P90-kogels (P90... :P vat je 'em... hahahah geintje) in mijn donder heb van een ander speler :9

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Ik ben het met je eens dat je je op duizend verschillende manieren kan aanpassen aan een situatie. Je kan je dus ook aanpassen aan een speelstijl zonder zelf dezelfde speelstijl te hanteren.

Wat ik alleen merk is dat mensen vaak de makkelijkste weg kiezen en dus maar gewoon ook een GL kitje aanmaken. Maar spelers die een GL gebruiken, zal ik nooit verafschuwen. Had ikzelf maar betere taktieken moeten gebruiken, denk ik dan maar als ik neergeschoten word. Het moet ook kunnen vind ik, niet iedereen wil veel moeite doen om skills te ontwikkelen. Er zijn mensen die dit spel voor de lol spelen, naar het schijnt :o

Ikzelf gebruik overigens _nooit_ de GL. Ik ben een SMG'er, vind ik zelf veel bevredigender. En ook inderdaad, wat l0n3w012ph zegt, je raakt me één keer, maar daarna weet ik waar je zit en als ik je daarna tegenkom, weet ik je ook wel te ontwijken en neer te knallen!

Ik vind het ook ergens wel een leuke uitdaging om tegen mensen te spelen die een GL gebruiken. Betekent dat je zelf behendiger en slimmer moet zijn. En misschien wel mede daardoor merk ik de laatste tijd dat mn skills best wel aan het ontwikkelen zijn. Ik speel veel FFA (non-hardcore) en af en toe met onze clan TDM, en ik zit altijd wel bij de best scorende spelers. Op public FFA servers ben ik zelfs redelijk vaak nog eerste, terwijl zowat iedereen daar rondloopt met een GL. Overigens wil ik daarbij gelijk de kanttekening plaatsen dat dit by no means betekent dat ik enigszins wat voorstel vergeleken met de echte CoD4-goden die hier ook op het forum aanwezig zijn ;)

Wat ik met bovenstaande wil zeggen is dat ik vind dat mensen moeten spelen zoals ze willen spelen. En dat betekent overigens ook gelijk dat ik respect heb voor jouw standpunt Napo! Iedereen moet spelen zoals ze dat zelf willen. En betekent dat dat je de GL als clan niet wil zien op je server, dan is dat natuurlijk je goed recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:49

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik baseer mijn wapen meestal op de map waar ik speel. De SAW (penetration) en P90 (doubletap, extra ammo) zijn mijn meest favoriete wapens. Jammer dat sommige servers laatstgenoemde blokken. Dan kunnen ze beter die extra grenade perk uitzetten want dat is gruwelijk veel irritanter. Tegen een SAW of P90 kun je makkelijk als sniper een kill scoren of gewoon een iets snellere reactie hebben in CQB, zeker in hardcore doen de normale wapens dan snel genoeg damage.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Vrij eenvoudige vraag: als ik mijn dedicated server opstart, dan krijg ik vaak de melding dat de config is veranderd, en of ik de server wil opstarten met de gedetecteerde settings.

Wie weet of dat dmv een extra command in de shortcut op te lossen is? Dat ie gewoon altijd met de default config opstart aangezien dat voor een dedicated server totaal niet van belang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254649

Weet trouwens iemand nog een beetje leuke nederlandse clan die nog members zoekt? Of hoe ik ze zelf kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:30

Arethusa

Niet die server

Anoniem: 254649 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 20:55:
Weet trouwens iemand nog een beetje leuke nederlandse clan die nog members zoekt? Of hoe ik ze zelf kan vinden.
Je kunt het hier eens proberen: http://www.ak-klen.nl/

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:02
Sesamstraat clan is er ook een

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ik weet niet of de opmerking in de post hierboven over Sesamstraat nu serieus bedoeld is of niet. Zo ja, zet dan ff de URL erbij, zo niet (en slaat het dus op de opmerking van Arethusa) dan ... nou ja, laat maar... :X

Hoe dan ook: wij zijn inderdaad nog op zoek naar leuke clanleden die gewoon puur voor de fun spelen. High skilled spelers zoeken we niet direct, als je ze hebt: perfect maar daar gaat het ons niet om. We spelen op de server 3 mappen FFA gevolgd door 1 map Sabotage, allen Hardcore zonder spawn delay, dus een lekkere snelle server. De enige regel die we hebben is dat camping niet toegestaan is. Het grootste deel is werkzaam waar dan ook, dus we zijn altijd savonds vanaf een uur of 6 tot een uur of 11 / 12 online en in het weekend ook nog wel eens overdag.

Kom maar eens kijken en zie of het je bevalt (server-ip staat in de sig). Website is idd http://www.ak-klen.nl/, dan kun je zien wie we zijn en waar onze clan voor staat.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-06 16:05
Skybullet schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:38:
ik ben het met jullie alle eens, Iedere speler heeft zijn eigen speelwijze, en zolang hij/zij die uitoefent door gebruik te maken van manieren die door de makers van cod bedoeld zijn heb ik nergens problemen mee. Alle wapens en alle perks zouden geoorloofd moeten zijn, en ik vind het al helemaal niet kunnen dat je andere spelers gaat bashen / uitmaken voor van alles /votekicken omdat hij het spel ten volle benut.

Het hele probleem is dat er veeeel clans zijn, die niet hun eigen server hebben ( of juist net wel ). Die dan met een heel groepje op de publics gaat zitten, om daar dan of : Alle non - clanmates weg te voten, of het voor de rest gaat verzieken, doordat ze allemaal rare regels gaan verzinnen terwijl het helemaal niet hun server is.
Daarom is er op mijn server GEEN vote en mensen die anderen wegpesten verdwijnen ook heel snel als ik dat merk. Verder zijn er inderdaad een aantal clans zonder server die geregeld terugkomen, maar dit zijn vriendelijke beschaafde mensen die gewoon gezellig willen spelen. De mensen die lopen te klooien komen meestal niet terug na een kick/tempban.
Publics zijn er juist voor om de casual, of zelfs de iets meer hardcore gamer de kans te geven van het spel te genieten zonder een of ander competitief doel na te streven.

Iedereen heeft zn eigen speelstijl, en heb daar dan ook respect voor. Ikzelf ben ook een van de mensen die een meer rushende speelstijl heeft, en heel eerlijk: ook ik kan me irriteren aan iemand die met een LMG in een hoekje van de map of een ander plekje verschanst ligt te wachten op voorbijgangers. Maar ik ga dan niet irritant lopen doen door de halve bevolking in die server eruit te voten omdat ze campen. Nee, dan zoek ikzelf wel een andere server op!
Op het eerste punt ben ik het helemaal met je eens, ik heb echter een iets meer defensieve speelstijl dus beweeg me minder (en minder snel) door de map dan rushers. Word dan ook nogal eens camper genoemd ja. Maar het staat volgens mij voor iedereen vrij om van dit spel op zijn eigen manier te genieten (zonder cheats dan wel) dus als je afgechoten word door iemand die in een hoekje ligt had je misschien beter uit moeten kijken of een granaat die kant op moeten werpen.
Skybullet schreef op zondag 18 mei 2008 @ 18:17:
Ten eerste: De Strategische Camper. Ongeacht welk wapen hij vasthoudt ( is zeker niet altijd een sniper ). Deze speler heeft een veel rustigere en stillere speelwijze. Zal je dus ook niet zien rondrennen of veel kabaal horen maken. Sluipt als het ware van gebouw naar gebouw of van dekking naar dekking. Zijn vizier houdend op plekken waar hij weet dat er vijanden kunnen zitten. Van tijd tot tijd zal deze speler een beschutte positie opzoeken, om een deel van de map rustig te kunnen overzien, hetzij om te verdedigen, hetzij om een gebied te clearen alvorens hij verder trekt. Deze speler zal zijn beschutte positie verlaten; Als hij niet langer veilig denkt te zijn, of ondekt is ... de situatie stabiel is en hij verder trekt.

Ten tweede: De "ik blijf de hele ronde hier zitten" Camper. Deze persoon zal de hele ronde op zijn beschutte plek zitten, en wacht totdat er iemand in zijn gezichtsveld loopt.
Ik ben dus nummer 1.
jelly schreef op zondag 18 mei 2008 @ 18:28:
We hebben het nu wel over campers, maar later we het maar niet over sprayers hebben
RPD
grip
bullet damage
deep impact
Lijkt wel wat op mijn favo class. Je kan LMG's op hardcore echter ook goed gebruiken op lange afstand, zelfs zonder grip (heb reddot). Ben ik nu een camper of een sprayer??
ApexAlpha schreef op zondag 18 mei 2008 @ 19:42:
Zou het trouwens niet eens leuk zijn om met wat Got'ers 5 op 5 te gaan doen? gewoon onderling.
Ja :D bied server aan, wil em wel voor een avondje dichtgooien :P
l0n3w012ph schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:24:
Misschien komt het omdat onze server (AK HardCore) 84.244.162.190:29900 onderaan staat, maar als je goed kijkt zie je daar de laatste weken een constante grafiek en is de server door de weeks vanaf een uur of vijf smiddags tot 10 / 11 uur savonds goed gevuld en is de server in het weekend al vanaf smorgens een uur of 10 bezet met spelers, dus ik zou zeggen: log maar eens in. Er zijn al diverse GoT-ers door ons gesignaleerd met of zonder GoT-tags ;)
Hetzelfde bij mijn server, alleen i jullietpappa vergeten bij mij het grafiekje erbij te zetten :s. zit vanaf 2~3uur smiddags vol tot sluitingstijd :P veel vaste klanten, heel gezellig :D. Helaas nog geen GoT-ers
jibjqrkl schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:07:
lol enige verschil dat ik heb is de noobtube instelling (ipv sleight of hand de overkill dus 2x noobtubes!!)

maar voor de rest echt precies hetzelfde
Ja, daar had ik zelf aan moeten denken :D Geweldig!
obsidian schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:48:
Vrij eenvoudige vraag: als ik mijn dedicated server opstart, dan krijg ik vaak de melding dat de config is veranderd, en of ik de server wil opstarten met de gedetecteerde settings.
Nooit last van, draai server onder linux. Een keertje de mp exe van je server opstarten, potje spelen, afsluiten, solved.

Zo, ik ben weer bij geloof ik :P

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consiglieri
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-03 22:45
*knip* - Spam. Iets wat gesponsord wordt hoeft hier niet geadverteerd te worden

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 25-05-2008 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-05 21:07

DonMetal

Doet Iets Met Media

Ik denk dat ivm het skill level van mensen die deel nemen aan de Acer challenge de Hardcore server als overbodig kan worden gezien en ik denk dat je op de TDM server beter Pam4 @pub mode zonder perks kan zetten. Daarbij ook alleen een selectie van de volgende maps: Crash, Backlot, Strike, Crossfire.

Just my 2 cents als het gaat om skilled servers als die van Fnatic, Dignitas, SRS of eSuba, die zitten nl. permanent vol.

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consiglieri
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-03 22:45
DonMetal schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:17:
Ik denk dat ivm het skill level van mensen die deel nemen aan de Acer challenge de Hardcore server als overbodig kan worden gezien en ik denk dat je op de TDM server beter Pam4 @pub mode zonder perks kan zetten. Daarbij ook alleen een selectie van de volgende maps: Crash, Backlot, Strike, Crossfire.

Just my 2 cents als het gaat om skilled servers als die van Fnatic, Dignitas, SRS of eSuba, die zitten nl. permanent vol.
Ik ben nog niet helemaal thuis in het administreren van COD4, maar ik zal je advies ter harte nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Tassadar32 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 09:05:
Nooit last van, draai server onder linux. Een keertje de mp exe van je server opstarten, potje spelen, afsluiten, solved.
LOL, ik denk dat het spelen van een potje op een X1250 integrated GraKa behoorlijk tegen zal vallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Heb de hele dag al problemen met Xbox live, kan maar niet een normaal potje spelen zonder lag terwijl mijn verbinding wel goed is.

Mooi klote want had wel weer even zin in een potje schieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Yay net SP uitgespeeld. Wel leuke game ofzo, alleen soms kreeg ik een beetje Metal Slug maar dan 3D gevoelens ipv dat ik een redelijk realistische game speelde :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Leuk, meer achterhoekers die COD4 spelen ;)
Wij zoeken ook altijd leuke members :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
MsG schreef op zondag 25 mei 2008 @ 20:33:
Yay net SP uitgespeeld. Wel leuke game ofzo, alleen soms kreeg ik een beetje Metal Slug maar dan 3D gevoelens ipv dat ik een redelijk realistische game speelde :P.
Dat gevoel had ik nou ook toen ik de SP speelde. Teveel respawn gewoon en je teamleden overleven echt alles! Tot aan het eind....

Heeft me al met al wel een leuke dag bezorgt. Ik zat echt IN de game.. en dat heb ik al een tijdje niet meer gehad. :)

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ja klopt maar sommige unnamed sidekicks kunnen wel dood (zelf getest :P al dan niet per ongeluk).

Had later pas door dat je van die ene kerel alleen de arm afschoot no matter what, ik dacht al huh die was toch dood. Je kan hem dus niet goed raken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:48
Waar worden je favorites bewaard? Dit wil ik graag weten omdat de ingame browser nogsteeds mijn modem laat crashen en ik nu graag een hele lijst met servers in mijn favorites wil hebben. Dit kan ik makkelijk doen als het ergens in een bestandje staat. Steeds intikken ingame kost wat veel tijd.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
MsG schreef op zondag 25 mei 2008 @ 21:27:
Ja klopt maar sommige unnamed sidekicks kunnen wel dood (zelf getest :P al dan niet per ongeluk).

Had later pas door dat je van die ene kerel alleen de arm afschoot no matter what, ik dacht al huh die was toch dood. Je kan hem dus niet goed raken? :)
Er zit helaas maar 1 verhaallijn in COD4.. en daarbij hoort dat die man niet in 1x dood gaat.

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:03

DjVe

Hatsaflats!

pingkiller schreef op zondag 25 mei 2008 @ 21:32:
Waar worden je favorites bewaard? Dit wil ik graag weten omdat de ingame browser nogsteeds mijn modem laat crashen en ik nu graag een hele lijst met servers in mijn favorites wil hebben. Dit kan ik makkelijk doen als het ergens in een bestandje staat. Steeds intikken ingame kost wat veel tijd.
Bij mij doet die ook hele vreemde dingen..alsof die je gewoon keihard in de zeik zit te nemen 8)7

Anyway ik gebruik zelf veel HLSW game server browser. Kan je snel en geavanceerd zoeken naar servers voor COD4. Zeker omdat ik nu een 256k lijntje heb :( , wil je toch wel een server hebben met een lage ping :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

pingkiller schreef op zondag 25 mei 2008 @ 21:32:
Een andere manier om dit probleem te omzeilen is bijvoorbeeld door XFire te gebruiken. Die houdt, mits je het programma aan hebt staan tijdens het spelen van COD4, ook al je bezochte servers bij. Je kan er zelfs favorieten in aanmaken, welke je letterlijk met maximaal twee klikken kan joinen.

Ik gebruik het sinds kort, maar ik wou dat ik het eerder had ontdekt! Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

d_star schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:14:
[...]

Een andere manier om dit probleem te omzeilen is bijvoorbeeld door XFire te gebruiken. Die houdt, mits je het programma aan hebt staan tijdens het spelen van COD4, ook al je bezochte servers bij. Je kan er zelfs favorieten in aanmaken, welke je letterlijk met maximaal twee klikken kan joinen.

Ik gebruik het sinds kort, maar ik wou dat ik het eerder had ontdekt! Aanrader!
Ja top programma, beetje opgekomen tijdens CoD1 toen begon de massa het te gebruiken.
Had het gevonden voor die tijd zag er echt niet uit :D maar zag de nut van het programma al helemaal in enja nu 4 jaar later is het een ziekelijk veel gebruikte gameprogramma.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jibjqrkl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-11-2024
gister lekker potje online op mn xbox
8 vs 8 hardcore S&D
zelf 21 kills en nog verloren...

MP5 FTW!

srry zei ik 8 v 8 ik bedoelde 6 v 6

ps.ik ga deze hele prestige halen met alleen explosives ondertussen al op lvl 30 weer (c4 ruleert) :o

[ Voor 47% gewijzigd door jibjqrkl op 26-05-2008 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

S&D 8 vs. 8 dat wordt wel moeilijk, met 24 mensen weet je nog waar ze komen ook leuk is met 4 mensen gaan spelen en alleen sniper rifles te gebruiken of shotgun :9

Ik vind het alleen zo jammer dat er maar 5 custom classen waren had liever de 5 eerste classen ook willen aanpassen :'(

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Dat wilde ik nog vragen, maar die pre-made classes zijn dus helemaal fixed? Wat lame want dat zijn als je wat meer wapens kan best simpele wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
jibjqrkl schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:25:
gister lekker potje online op mn xbox
8 vs 8 hardcore S&D
zelf 21 kills en nog verloren...

MP5 FTW!

srry zei ik 8 v 8 ik bedoelde 6 v 6

ps.ik ga deze hele prestige halen met alleen explosives ondertussen al op lvl 30 weer (c4 ruleert) :o
Hmm, ik heb gister dus niet op Live kunnen spelen. Had een goede connectie maar had onwijs veel lag. Bij iedere stap naar voren deed ik automatisch 2 stappen terug. Gekke is dat achteruit lopen dan ook niet werkt 8)7

Vandaag nog niet geprobeerd want heb nog te veel schoolwerk liggen, misschien vanavond maar eens even kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
Gek, ik heb gisteren ook nog een paar uurtjes via Live gespeelt. Nergens last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Ik had deze game op de pc maar mijn pc kon hem niet helemaal aan.. heb nu een xbox 360 en als het meezit valt de game deze week op de mat.. heb er zin in! Op de pc heb ik alleen een vleugje mogen proeven van de missie op het schip, en dat smaakte naar meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201730

Hallo mensen,

ik speel enige tijd aardig casual cod4 en kwam een link tegen waar modded maps op stonden. ( http://www.codutility.com...?file=Page&name=CoD4_Maps ) Op deze sites staan ook tutorials om je eigen maps te maken. Dit is iets wat ik graag ens zou willen proberen. Echter als ik mij probeer te registreren hier wilt het niet lukken als ik op confirm duw gaat hij vrolijk weer terug naar het begin van het registratie formulier zonder enige foutmelding. Iemand anders die dit probleem ook heeft(Of weet hoe ik het moet oplossen) of moet ik maar op zoek gaan naar een andere site met eventuele tutorials ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Anoniem: 201730 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:11:
Hallo mensen,

ik speel enige tijd aardig casual cod4 en kwam een link tegen waar modded maps op stonden. ( http://www.codutility.com...?file=Page&name=CoD4_Maps ) Op deze sites staan ook tutorials om je eigen maps te maken. Dit is iets wat ik graag ens zou willen proberen. Echter als ik mij probeer te registreren hier wilt het niet lukken als ik op confirm duw gaat hij vrolijk weer terug naar het begin van het registratie formulier zonder enige foutmelding. Iemand anders die dit probleem ook heeft(Of weet hoe ik het moet oplossen) of moet ik maar op zoek gaan naar een andere site met eventuele tutorials ?
modsonline heeft altijd wel tutorials, of die van CoD4 radiant ook heeft weet ik niet (ben al een hele tijd uit de cod scene) maar sowieso van CoD radiant zijn er tutorials en die zouden ook vergelijkbaar moeten zijn.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201730

psychoclown schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:33:
[...]

modsonline heeft altijd wel tutorials, of die van CoD4 radiant ook heeft weet ik niet (ben al een hele tijd uit de cod scene) maar sowieso van CoD radiant zijn er tutorials en die zouden ook vergelijkbaar moeten zijn.
thx ik zal ze later deze avond even checken :)

ps iemand die nog wat leuke servers weet waar modded maps op draaien ? vond de eigen gemaakte maps door spelers nog altijd 't leukste in de CoD reeks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5720

clan zoekt leden voor Call of duty 4.

*spam* laat maar...

[ Voor 76% gewijzigd door TheZeroorez op 26-05-2008 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

wat is jullie favoriete wapen om te gebruiken met een silencer?

Ben sinds kort maar weer eens de M4 gaan gebruiken en met silencer blijft die op middellange afstand toch wel erg lekker gericht op het doel. :9 Ook de iron sights zijn geen belemmering voor het snel kunnen richten. Op korte afstand heeft de Scorpion dezelfde kwaliteiten: mooi constant op zijn doel gericht en geen enkele opslag.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

l0n3w012ph schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:48:

Ben sinds kort maar weer eens de M4 gaan gebruiken en met silencer blijft die op middellange afstand toch wel erg lekker gericht op het doel. :9 Ook de iron sights zijn geen belemmering voor het snel kunnen richten. Op korte afstand heeft de Scorpion dezelfde kwaliteiten: mooi constant op zijn doel gericht en geen enkele opslag.
Mijn favo wapen met een silencer is eigenlijk de AK-74u. Perfect wapen voor een stealth class met dead silence en UAV Jammer. Lekker veel damage op de korte afstand, en met de silencer ook nog eens aardig stil! Ik vind alleen het geluid van dat wapen zonder die silencer veel beter..

Ik heb idd ook een tijd de M4 gebruikt om de challenges ervoor te completen (ik bak er niks van met dat wapen, kan er maar niet aan wennen), en toen voelde 'ie eigenlijk nog het lekkerst met een silencer. Komt denk ik ook omdat de muzzle flashes dan voor een deel worden afgevangen.

Op dit moment ben ik wat aan het experimenteren met een silenced P90 met perks: bandolier, double tap en dead silence. Iemand deze combi al wel eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247601

l0n3w012ph schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:48:

AK47u en MP5 (evt. met Double Tap) voor close combat en G3 en M14 voor hardcore/lange afstand.
Maar inderdaad de M4 met silencer is toch wel mijn favoriet. Blijft lekker stabiel en je komt er zeker een aardig eind mee. Scorpion heeft als groot nadeel dat er wel erg weinig kogels ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Anoniem: 247601 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:48:
[...]
Scorpion heeft als groot nadeel dat er wel erg weinig kogels ingaan.
Ik heb "sleight of hand" als perk bij mijn scorpion, maar echt lekker werkt dat ook niet, je kunt dan beter snel switchen naar je pistool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Het nadeel van die scorpion is dat je eigenlijk wel met bijvoorbeeld stopping power moet spelen. Ander richt je op medium distance al helemaal niets uit. Althans, da's mijn ervaring.

Daarom speel ik ook niet met sleight of hand met een scorpion, omdat stopping power zo essentieel is.

Ik zie de scorpion ook meer als wapen wat vooral bij hardcore veel nut heeft. Daar heb je minder kogels nodig om iemand te doden, dus doe je ook langer met je clip. Nu speel ik nooit hardcore, dus ik als iemand met hardcore-ervaring hier een meer gefundeerde mening over heeft: graag ;)

Heeft de scorpion nog steeds die bug dat als je er een silencer op zet, de damage niet minder wordt over afstand (oid)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:21
d_star schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:39:
Op dit moment ben ik wat aan het experimenteren met een silenced P90 met perks: bandolier, double tap en dead silence. Iemand deze combi al wel eens geprobeerd?
Helemaal mijn class! Ik speel op de PS3, dus veel tegenstanders jagen het geluid via de ingebouwde boxjes van hun tv. Het localiseren van voetstappen wordt dan sowieso al erg lastig, dus dead silence is voor mij niet erg handig. De P90 i.c.m. double tap is echter een heuse killer op korte afstand. Bandolier kan ook handig zijn, maar het gebeurt niet zo vaak dat ik mijn munitie overleef. ;)

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:53
Marcks schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:11:
Helemaal mijn class! Ik speel op de PS3, dus veel tegenstanders jagen het geluid via de ingebouwde boxjes van hun tv. Het localiseren van voetstappen wordt dan sowieso al erg lastig, dus dead silence is voor mij niet erg handig.
Ik ben maar wat blij met mijn 5.1 surround set + X-fi van mijn pc _/-\o_ . Ik hoor echt alles kristalhelder, komt eigenlijk weinig voor dat een vijand me verrast, tenzij hij dead silence gebruikt of aan het sluipen is.
De P90 i.c.m. double tap is echter een heuse killer op korte afstand. Bandolier kan ook handig zijn, maar het gebeurt niet zo vaak dat ik mijn munitie overleef. ;)
ik heb mijn p90 altijd gesilenced en stopping power. Double tap is echt zelfmoord als ik dat gebruik :X . zon beetje 75 % van de keren dat ik speel, raakt mijn ammo namelijk op voordat ik dood ga. ( ben geen rusher, ik sluip hele map door en gebruik altijd uav jammer en dead silence. Daarnaast zijn al mijn wapens inclusief sidearms gesilenced )

Niet veel mensen zijn fan van mijn speelwijze, maar zorgt er wel altijd voor dat ik verhouding van 3/1 of beter sta.

Ik ben een echte claymore liefhebber, en gebruik ze bij al mijn classes, en dus kan ik geen bandolier kiezen. Hierdoor ben ik driekwart van de keren dat ik bezig ben genoodzaakt om wapens te gaan rapen van dead bodies :P

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Skybullet schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 20:12:
[...]
Ik ben een echte claymore liefhebber
Loop je lekker rond te rennen , hoor je opeens "Klik" en dan "boem". :')
Maak je wel makkelijk kills :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247601

MuisM4t schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 22:28:
[...]

Maar het is wel een kunst om ze goed neer te zetten of op plekken waar men ze niet verwacht.
Zie af en toe wel eens claymore's staan waar alleen een blinde nog in loopt. :'( 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MuisM4t schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 22:28:
[...]

gebruikte ook geen clays meer , alleen omdat ik het vervelend vond om er door gekilled te worden . Misschien in s@ d met msshnn 8 players in totaal dan kan het nog leuk zijn anders met meer spelers en meer gebruikers dan worden er teveel en te onpas geplaatst in DM enz.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 28-05-2008 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

Het grappigste vind ik nog aan claymores dat ik ze 4 keer op dezelfde plek zet en vier keer loopt dezelfde gast erin 8)7 . Het ziet er ook altijd leuk uit als je de laser ziet. Op de trap zijn zo wel naaiend daarom gooi ik meestal een granaat. Maar ik vroeg me af of sonic boom nou ook met claymores werkt?

Ik speel nu ook af en toe bij sommige afstandmaps met een m4 met acog scope nog best fijn spelen. Ik ben namelijk helemaal geen camper, daarom is dit een mooie middelafstandsoplossing.

Ik speel het liefst met mijn golden uzi silenced
- bandolier
- sleight of hand
- martydown of extreme conditiong

Daarmee speel ik op hardcore servers, G3 silenced is ook goddelijk net zoals de mp5. De m14 vind ik weer te veel recoil hebben daarom speel ik liever met red dot sight. De scorpion vind ik nog het stomste wapen van allemaal op hardcore zie ik er mensen mee spelen, maar ik kan het niet

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik snap nooit hoe de claymore moet. Moet je hem neerzetten terwijl je vooruit loopt, of juist omdraaien en achteruit lopend neerzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

MsG schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:14:
Ik snap nooit hoe de claymore moet. Moet je hem neerzetten terwijl je vooruit loopt, of juist omdraaien en achteruit lopend neerzetten?
De claymore kijkt bij het plaatsen van je af. Dus zijn trigger is de kant op waar je heenkijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-06 00:38

BioHazard

*\o/*

MsG schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:14:
Die rode beams zijn zeg maar de detectoren, die dus richt je naar de kant die hij in de gaten moet houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik dacht dat dat een soort friendly claymore herkenning was :). De vijanden zien deze beams toch niet? Het idee van een claymore is toch dat je er echt fysiek tegen aan loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214371

Vijanden zien de beams ook. De claymore gaat af, zodra je door die beam loopt en niet wanneer je tegen de claymore zelf aanloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

MsG schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:25:
Ik dacht dat dat een soort friendly claymore herkenning was :). De vijanden zien deze beams toch niet? Het idee van een claymore is toch dat je er echt fysiek tegen aan loopt?
Het idee van de claymore is dat de trigger afgaat, waarna de claymore ontploft en de ontplofte shell als een soort granaatscherven gaan fungeren.

Hoe die trigger afgaat, kan op verschillende manieren. Een veelgebruikte manier is om 'm via een draad te laten verbinden met een ontsteking, die al dan niet met de hand kan worden gebruikt om de claymore te laten ontploffen.

Het CoD4-voorbeeld van een claymore, dus de laser trip mine, is technologisch redelijk geavanceerd en wordt naar mijn weten niet zo vaak gebruikt. En dat mede omdat het ook een gevaar kan zijn voor vriendschappelijke troepen. In tegenstelling tot CoD4 gaat de mijn wel degelijk op scherp als er een vriendelijk gezinde soldaat doorheen wandelt :)

Wat jij bedoelt is een mijn. Daar moet je vaak wel fysiek op lopen ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nou ja ik dacht het omdat er ook altijd staat iets van "This side towards enemy". Maar dat is wss de ontplofrichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Aargh.. wat zijn die mensen met martyrdom zielig! Echt het toppunt van een gameplay element dat een spel kan verzieken... 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-05-2008 18:36 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Mwoah niet mee eens. Ik snap dat het goedkoop incasseren is, maar dat zijn die eavesdrop, meer health dead silence e.d. ook. Ik heb zoiets van, íedereen kan het gebruiken, dus waarom is het dan slecht. Maar goed ik word wss niet geliefd door deze uitlating :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

Ach ja mensen vinden tubes ook easy kills, het is gewoon hetzelfde als 3x frag. Random nades word ik ook niet blij van :+

De laatste tijd vind ik kniven ook wel fun vooral omdat je soms echt heel lang achter mensen aan kan blijven lopen :o

[ Voor 33% gewijzigd door jelly op 28-05-2008 19:37 ]

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

jelly schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:29:
Ach ja mensen vinden tubes ook easy kills, het is gewoon hetzelfde als 3x frag. Random nades word ik ook niet blij van :+
Random nades wordt ik ook niet blij van, maar daar heb je tenminste nog iets voor moeten doen.. namelijk het gooien.. Enige wat je bij martyrdom hoeft te doen is doodgaan. Beloond worden voor doodgaan is niet alles. :) Heb ook niet zoveel moeite met martyrdom van tegenstanders die ik kill, maar wel van die mijn teamies killen. Het zou zo moeten zijn dat martyrdom enkel minor damage doet aan mensen die niet bij hebben gedragen aan de killen en full damage doet aan degene die hem wel heeft gekillt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

uchiha tijntje schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:35:
[...]

Random nades wordt ik ook niet blij van, maar daar heb je tenminste nog iets voor moeten doen.. namelijk het gooien.. Enige wat je bij martyrdom hoeft te doen is doodgaan. Beloond worden voor doodgaan is niet alles. :) Heb ook niet zoveel moeite met martyrdom van tegenstanders die ik kill, maar wel van die mijn teamies killen. Het zou zo moeten zijn dat martyrdom enkel minor damage doet aan mensen die niet bij hebben gedragen aan de killen en full damage doet aan degene die hem wel heeft gekillt...
Geen last van, ik ren automatisch door als ik iemand kill of loop terug. Ik speel hardcore dus zie de nades niet, ik hoor ze wel vallen of zie ze maar dan ben je meestal te laat. Bij FFA vind ik martydown een must tegen spawnkillers >:)

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Martyrdom is alom gehaat, maar ik kan er over het algemeen wel mee leven. Meestal hoor je de granaat vallen, of weet je al dat de betreffende speler het heeft. Dus even doorlopen, of gewoon de granaat oppakken en wegsmijten. Zo ongeveer enige manier waarop ik door martyrdom doodga is wanneer de granaat me uit m'n dekking forceert of als ik geblockt word. Op servers met friendly fire is het natuurlijk not done.

Een grenadelauncher is gewoon lomp spelbederf. De meeste spelers met deze perk doen niets anders dan op wat vijanden afrennen, om zonder te mikken op de te grond schieten (instant kill) en dood te gaan na 2 schoten. Ik win uiteindelijk toch wel van deze mensen, maar het is nogal frustrerend soms. Als spelers de tube inzetten om van lange afstanden kills te maken juich ik het alleen maar toe, maar die spelers zijn zeldzaam.

Beetje vreemd trouwens dat sommige mensen de nuubtube gelijk stellen aan 3x nade, want met een handgranaat moet je nog altijd 4 tellen wachten voordat ie afgaat, zodat de tegenstander ruim de tijd heeft om te anticiperen.

In CoD2 waren zij het altijd die het moesten ontgelden, maar eigenlijk zijn de pumpgunners in cod4 nogal ondervertegenwoordigd. Alleen op vacant zie je ze wel eens opduiken...

Dead Silence is misschien wel de gevaarlijkste perk van het spel, en ik gebruik DS dan ook in alle custom classes waarbij ik veel in beweging ben. Als je de maps en de looproutes van de tegenstander begrijpt kun er razendsnel mee flanken zonder de aandacht te trekken. Je hoeft niet te sluipen, dus je bent sneller. Daarnaast hoor je elke stap die een vijand zet. Een welgeplaatste claymore is de beste verdediging tegen spelers met Dead Silence.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 15:02

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik ben een pumpgunhoer in vacent met 3 granades :P dat is echt zo'n map waar je bijna niet anders kan dan lekker nades spammen en mensen met 1 schot neerpaffen.

claymores zijn vaak heel makkelijk te ontwijken, gewoon er overheen rennen, ontploffen toch pas na 1-2s als je "ontdekt" bent.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ga je door die noobtube manier zelf ook dood? Anders klinkt het wel aanlokkelijk ergens. fuck de menigte hun mening :P, het is toch maar de vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Hazuki schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 21:45:
Martyrdom is alom gehaat, maar ik kan er over het algemeen wel mee leven. Meestal hoor je de granaat vallen, of weet je al dat de betreffende speler het heeft. Dus even doorlopen, of gewoon de granaat oppakken en wegsmijten. Zo ongeveer enige manier waarop ik door martyrdom doodga is wanneer de granaat me uit m'n dekking forceert of als ik geblockt word. Op servers met friendly fire is het natuurlijk not done.
Ik beken het heel eerlijk: ik speel veel FFA, en als je op een beetje drukke server geen martyrdom gebruikt dan vraag je erom om gespawnkilled te worden. Dus ik gebruik het nogal eens. Ik merk overigens wel dat het nut van martyrdom aardig aan het verminderen is buiten bovengenoemd voorbeeld met spawnkillers. Mensen worden slimmer en rennen niet zo maar klakkeloos over een granaat heen. Zodra ik overschakel naar TDM gebruik ik het echter niet meer. Ik speel geen hardcore, dus op de TDM servers waar ik kom zal niet snel friendly fire aanstaan, maar dan vind ik martyrdom nog steeds wel een beetje easy. Dan gebruik ik het ook niet.
Een grenadelauncher is gewoon lomp spelbederf. De meeste spelers met deze perk doen niets anders dan op wat vijanden afrennen, om zonder te mikken op de te grond schieten (instant kill) en dood te gaan na 2 schoten. Ik win uiteindelijk toch wel van deze mensen, maar het is nogal frustrerend soms. Als spelers de tube inzetten om van lange afstanden kills te maken juich ik het alleen maar toe, maar die spelers zijn zeldzaam.
Het hangt er inderdaad vanaf hoe de noobtube wordt gebruikt. Gebruik je het als enig middel om je vijanden neer te halen van dichtbij, dan kan je de volgende keer een knifekill van me verwachten. Dan verneder ik diegene ook. Gebruik je m echter voor een welgeplaatst schot van veraf, dan vind ik het al meer skill hebben.
Beetje vreemd trouwens dat sommige mensen de nuubtube gelijk stellen aan 3x nade, want met een handgranaat moet je nog altijd 4 tellen wachten voordat ie afgaat, zodat de tegenstander ruim de tijd heeft om te anticiperen.
De 3X nade perk is imho nogal overrated. Sowieso zijn handgranaten op non-hardcore servers aangegeven met een icoontje, en bijna niemand neemt de moeite om die dingen te cooken. Tijd genoeg dus om weg te lopen.
In CoD2 waren zij het altijd die het moesten ontgelden, maar eigenlijk zijn de pumpgunners in cod4 nogal ondervertegenwoordigd. Alleen op vacant zie je ze wel eens opduiken...
De echte shotgunners zie je nu ook wel vaak op bijvoorbeeld shipment of backlot. Overal waar er maar close quarters zijn. Da's mooi ook, want het zijn niet te onderschatten wapens en ik ben blij dat het nu eindelijk doordringt bij de mensen.
Dead Silence is misschien wel de gevaarlijkste perk van het spel, en ik gebruik DS dan ook in alle custom classes waarbij ik veel in beweging ben. Als je de maps en de looproutes van de tegenstander begrijpt kun er razendsnel mee flanken zonder de aandacht te trekken. Je hoeft niet te sluipen, dus je bent sneller. Daarnaast hoor je elke stap die een vijand zet. Een welgeplaatste claymore is de beste verdediging tegen spelers met Dead Silence.
Ik ben de laatste tijd ook met DS aan het experimenteren, laatst nog een paar potjes FFA gedaan met een silenced P90, bandolier, double tap en DS. Prachtig, niemand hoorde me aankomen. Sta eigenlijk te popelen om die class eens met TDM te gebruiken, kijken wat dat uithaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232786

Hazuki schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 21:45:
Tenzij je de grenade cocked. Doe ik altijd, twee tellen cocken (tenzij ik heel ver moet gooien), geen schijn van kans om te ontwijken. Als je de tijd hebt voor een grenade, dan maken die 2 seconden ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Dat zorgt er idd voor dat je kansen op overleving aanzienlijk minder worden ja, het cooken van grenades ;)

In other news: volgens de blog van 402 (http://www.fourzerotwo.com) gaan de PC-spelers van CoD4 a.s. vrijdag goed nieuws krijgen, met de vage hint dat sommigen dit nieuws al van mijlenver kunnen zien aankomen...

Ik zeg: patch 1.6 is bijna klaar en de nieuwe killcams plus de mappack worden erin gestopt :9~

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-06 23:22
d_star schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 08:30:
Ik ben de laatste tijd ook met DS aan het experimenteren, laatst nog een paar potjes FFA gedaan met een silenced P90, bandolier, double tap en DS. Prachtig, niemand hoorde me aankomen. Sta eigenlijk te popelen om die class eens met TDM te gebruiken, kijken wat dat uithaalt.
Ik gebruik altijd een silenced MP5 die vindt ik toch wat beter als de P90 zolang je maar raak schiet. Verder heb ik op die "silence" class ook nog uav-jammer.

Maar mijn favoriten zijn toch echt wel de M16A4 + stopping + deep impact en de Ak74U + faster reload + steady aim voor de kleine maps. Voor mijn gevoel zijn er eigenlijk gewoon te weinig custom classen die je kan creëren, ik heb zoveel combinaties waar mee ik goed overweg kan dat ik soms gewoon niet weet wat ik nu moet kiezen.

Even over dat shotgun gebeuren, de shotgun is in COD2 gewoon overpowered wat in COD4 absoluut niet het geval is. Op COD4 schiet je iedereen er wel uit die een shotgun heeft.

[ Voor 21% gewijzigd door Metalbuster op 29-05-2008 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Met de nadelauncher hoef je alleen maar te klikken zodra je iemand ziet. En een handgranaat kun je inderdaad cooken, maar dat kost ook tijd. Tijd die je niet hebt als een bloeddorstige tegenstander het hoekje om komt met een p90. Zelfs een flashbang gooien kost veel meer tijd dan de tube afvuren.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

d_star schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:03:
Dat zorgt er idd voor dat je kansen op overleving aanzienlijk minder worden ja, het cooken van grenades ;)

In other news: volgens de blog van 402 (http://www.fourzerotwo.com) gaan de PC-spelers van CoD4 a.s. vrijdag goed nieuws krijgen, met de vage hint dat sommigen dit nieuws al van mijlenver kunnen zien aankomen...

Ik zeg: patch 1.6 is bijna klaar en de nieuwe killcams plus de mappack worden erin gestopt :9~

Wat denken jullie?
Laten we het hopen !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:53
ik heb dit nu altijd, echt vervelend.

- ik start cod 4 op, refresh de serverlist en dan komen er honderden
- Ik join een game en speel een tijd, ik word de server beu en ik verlaat de server.
- Dan klik ik weer op refresh en dan vind ie er nog maar 10 of 20 8)7

Speel het op de pc, hopen dat 1.6 dit fixed

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

Jullie vergeten de RPG zo'n droog ding, kan je snel heli's mee neer halen maar schieten duurt altijd even. Nuubtube boeit me niet op nonhardcore kan je daar ook nog vaak genoeg mee missen ( je bent dan rood). Van afstand is het dan helemaal onmogelijk misschien als je sonicboom hebt gaat dat beter. Ik heb eigenlijk meer een haat aan mensen die random: sprayen, naden, tuben.

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06 16:19

Yor

Yor1313#2571

Ik speel sinds kort op een prive gerankte server en daar hebben ze een aantal leuke rules:

- Geen tubes, nades, choppers, airstrikes in de eerste 20 seconden,

- Geen random nades of tubes,

- Altijd schieten door de sight, dus vizier op ooghoogte,

- Geen spray and pray,

- Geen bunnyhopping.

- Geen gescheld of wat dan ook.

- Alle perks zijn toegestaan.

Deze server speelt lekker, is in hardcore mode en het tactische element is vrij hoog.
Speel er met plezier!

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Yor schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 23:56:
Ik speel sinds kort op een prive gerankte server en daar hebben ze een aantal leuke rules:

- Geen spray and pray,

- Geen bunnyhopping.

Deze server speelt lekker, is in hardcore mode en het tactische element is vrij hoog.
Speel er met plezier!
Veel van deze regels kunnen erg subjectief worden beoordeeld :P. Random nades zijn soms inderdaad irritant, maar als je op je radar afgaat, zoals ik altijd doe, is dat natuurlijk niet random :). Als je nog een granaat moet gooien nadat je iemand gezien hebt ben je vaak te laat :) Als je echter een goede admin hebt dan is dit wel een lekker uitgangspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crijnn
  • Laatst online: 06-03 17:11

- Geen spray and pray,

- Geen bunnyhopping.

Speel er met plezier!
En dit wil je allemaal in de gaten houden? 24/7?

En ik vind het nogal een vreemde regel dat je perse moet 'aimen down the sight'.
Als je om een hoekje iemand te lijf loop hen je hier niet eens tijd voor.

En dat je niet mag springen vind ik persoonlijk ook nogal waardeloos.

Maar goed... ik moet ook zeggen dat ik spijt heb dat ik 40 euro voor die game heb betaald...

[ Voor 46% gewijzigd door Crijnn op 30-05-2008 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Tja, het wordt echt allemaal redelijk strak gehouden, als players zijn gekilled, kijken ze allen mee en de sociale controle is derhalve vrij groot. Na een warning of 3 wordt je gewoon gekicked voor een uur!

Ik moet echt zeggen, deze server is veel relaxter dan die spring-in-het-rond-en-maai-servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crijnn
  • Laatst online: 06-03 17:11
IP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Lang genoeg erop gestaan nu, succes ermee!

[ Voor 100% gewijzigd door Yor op 30-05-2008 04:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Skybullet schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 18:29:
ik heb dit nu altijd, echt vervelend.

- ik start cod 4 op, refresh de serverlist en dan komen er honderden
- Ik join een game en speel een tijd, ik word de server beu en ik verlaat de server.
- Dan klik ik weer op refresh en dan vind ie er nog maar 10 of 20 8)7

Speel het op de pc, hopen dat 1.6 dit fixed
Dit gebeurt bij mij ook wel eens. Wat wel eens wil helpen is dat je, wanneer je de serverlist refresht, niet de ping-kolom selecteert hebt als je op 'search' klikt. Klinkt vreemd, maar bij mij wil het nog wel eens helpen. En anders gewoon servers proberen te vinden via internet, en direct connecten via IP-adres..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar kun je eigenlijk op internet allemaal de cod4 servers doorzoeken? Dit: www.gametracker.com/search/cod4/ ben ik al een keer tegen gekomen, maar vind ik niet echt geweldig werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

http://www.cod4tracker.com vind ik persoonlijk wel een goede, je kan er ook vrienden van je aan de hand van hun nickname terugvinden.

Op zich zou ik het wel tof vinden als er ook wat GoT'ers zijn waar ik mee kan spelen! Mocht iemand me toe willen voegen op XFire: dennissimo1 is mijn nick!

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.