[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 48.819 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247601

rCk schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:35:

Maar ik gebruikte eerst altijd allseeing eye, daar kan je ideaal checken. En als tie vol zit ga je o pde wachtlijst staan en hoef je niets te doen en joint ie automatisch een server. Alleen ik kon laatst niet op de master server komen, nu nog eens proberen. Is wel een zeer handige tool! (en xfire ook)
HLSW ooit wel eens geprobeerd?
Vind het erg handig om inderdaad automatisch mee te connecten. Ook met volle servers dat je dus op een wachtlijst komt en dat je automatisch connect als er een plekje vrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-06 15:33

d_star

Maharadja of the Year :-/

Anoniem: 62696 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:54:
[...]

Je kan gewoon een kant kiezen hoor.
Kan ja, maar ik auto-assign altijd ;)

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Anoniem: 62696 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:54:
[...]

Je kan gewoon een kant kiezen hoor.
Ook iets met Auto Balance :*)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-06 20:48

jjwa

CZ3 tentmuis

Call of Duty 4 had ik eerder alleen de singleplayer van gespeeld, maar op de afgelopen Campzone ook een boel multiplayer. Ik moet zeggen dat ik me daar erg goed mee vermaakt heb! Dus wellicht ga ik hem binnenkort kopen en zullen jullie mij online zien :).

Ik kan trouwens geen nuttig overzicht vinden van wat voor aanpassingen PAM4 nou allemaal maakt, iemand die daarmee kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

jjwa schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:27:
Call of Duty 4 had ik eerder alleen de singleplayer van gespeeld, maar op de afgelopen Campzone ook een boel multiplayer. Ik moet zeggen dat ik me daar erg goed mee vermaakt heb! Dus wellicht ga ik hem binnenkort kopen en zullen jullie mij online zien :).

Ik kan trouwens geen nuttig overzicht vinden van wat voor aanpassingen PAM4 nou allemaal maakt, iemand die daarmee kan helpen?
Nou dat zal geen miskoop zijn. Verreweg het meeste CoD4 gespeeld van al mijn games. Blijft ook na een aantal maanden gewoon een topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan volgens mij in PAM4 nog van alles wijzigen dus er is niet echt een standaard.
Hier op deze site kan je wel wat league's met elkaar vergelijken.

[url]http://www.eurodomination.net/league_comparison.php[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 12:08

Mystikal

It never hurts to help!

Weet iemand hoe ik mijn G toetsen van mijn G15 kan binden?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:00

Vrijdag

De Zwarte

Profiel aanmaken moet kunnen geloof ik. Als ik CoD4 opstart zie ik ook even in mijn scherm staan dat het CoD4 profiel is geactiveerd. Niet dat ik er ooit wat mee gedaan heb trouwens, er is verder geen buy menu oid waar ik het voor nodig zoukunnen hebben.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

TroonStaal schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 22:04:
Profiel aanmaken moet kunnen geloof ik. Als ik CoD4 opstart zie ik ook even in mijn scherm staan dat het CoD4 profiel is geactiveerd. Niet dat ik er ooit wat mee gedaan heb trouwens, er is verder geen buy menu oid waar ik het voor nodig zoukunnen hebben.
hmm ik wil het via de config_mp_cfg file doen.
Bijvoorbeeld: bind F5 "say ^1Shoot the chopper!"
Echter heeft de g15 toets ook een 'naam'?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:39
Iemand een idee hoe je die vraag kunt uitzetten "apply optimal system configuration" of iets van dien aard als je bijvoorbeeld de resolutie hoger hebt gezet?

Hij wil bij mij hardnekkig bij het opnieuw opstarten weer zijn optimale systeem settings toepassen (met lagere resolutie)

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stormfly schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 22:45:
Iemand een idee hoe je die vraag kunt uitzetten "apply optimal system configuration" of iets van dien aard als je bijvoorbeeld de resolutie hoger hebt gezet?

Hij wil bij mij hardnekkig bij het opnieuw opstarten weer zijn optimale systeem settings toepassen (met lagere resolutie)

Iemand een idee?
Gewoon nee klikken.
Hij geeft deze melding als CoD4 niet juist is afgesloten (dus na vastlopers oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

stormfly schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 22:45:

Iemand een idee?
Misschien andere settings proberen? Andere video drivers?

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-06 17:19

Shoarma kip

IceDFire

Mwah, heb hetzelfde probleem, telkens als ik het spel opstart, boeit niet of het nou op de goede manier is gegaan of dat hij eruit geklapt is.
Heb wel een paar keer gehad dat ik automatisch "Ja" aanklikte, mag je weer alles opnieuw instellen :P

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-06 15:19
Ik heb dit probleem altijd, overgens heb ik COD4 via Steam, misschien dat het hier iets mee te maken heeft. Deze zorgt wel vaker voor rare dingen bij sommige spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip

Shoarma kip

IceDFire

Ik heb het probleem bij de gewone versie, dus denk dat het gewoon aan het spel ligt.

[ Voor 4% gewijzigd door Shoarma kip op 06-08-2008 14:58 ]

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Ik heb dit probleem ook wel eens, vooral meerdere keren nadat COD4 niet zo lekker is afgesloten.

Misschien een probleempje icm met Vista?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-05 16:33

Blaim

Cashback kroket

Voor een online potje op de PS3 is mijn PSN ID: Blaime . Je kan me altijd toevoegen voor 's avonds een keer een potje CoD4 of GH3.

Zal ook een keer een mic aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:39
Mystikal schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 22:13:
[...]

hmm ik wil het via de config_mp_cfg file doen.
Bijvoorbeeld: bind F5 "say ^1Shoot the chopper!"
Echter heeft de g15 toets ook een 'naam'?
Waarom niet gebruik maken van de MR toets op je G15? Je kunt dan elke keystroke vastleggen achter een G toets, die dan in de snelst mogelijke wijze wordt afgespeeld na het 'opnemen'.

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Je kunt zulke binds ook gewoon maken zonder een dergelijk toetsenbord.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-05 11:45

Hej jjwa, ben je een aantal keren tegengekomen op de Feestjuh server :)

Overigens had ik na Campzone dat mijn hele Punkbuster verdwenen was van mijn systeem, dus werd ik continu gekickt van praktisch elke server... Heb ik kunnen oplossen door die Punkbuster installer vanaf de dvd opnieuw te installeren. Zijn er meer mensen die dit wel eens gehad hebben?

Ook het probleem met die Safe mode heb ik sinds Campzone... Ik krijg het gewoon niet weg...

[ Voor 5% gewijzigd door Tweakod3x op 06-08-2008 15:53 ]

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Anders een nieuwe install? Misschien even van je profiel een backup maken. (als dat kan tenminste)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Zat toennette in een server met 50 man, stond meteen 18-2 dankzij een leuke airstrike. Maar daarna ging ie haperen en deed ie verder niks meer. Kreeg superlag kon om de 4 seconden 1 pixel omschuiven, duurde al paar minuten voordat ik uit de server was. Op andere servers is er nooit geen probleem, meestal max een mannetje of 24. Is 50 dan echt teveel gevraagd of moet je misschien iets instellen in je config om de boel beter te laten draaien. Heb normaal 90 FPS...heb een HD2600 en overgeclocked op 600 en 450 Mhz, normaal 500-400. Rest v d specs staan in de Sig...

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

illegale versie. Koop het spel en je hebt er geen last meer van

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
NeoMe schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 19:21:
Zat toennette in een server met 50 man, stond meteen 18-2 dankzij een leuke airstrike. Maar daarna ging ie haperen en deed ie verder niks meer. Kreeg superlag kon om de 4 seconden 1 pixel omschuiven, duurde al paar minuten voordat ik uit de server was. Op andere servers is er nooit geen probleem, meestal max een mannetje of 24. Is 50 dan echt teveel gevraagd of moet je misschien iets instellen in je config om de boel beter te laten draaien. Heb normaal 90 FPS...heb een HD2600 en overgeclocked op 600 en 450 Mhz, normaal 500-400. Rest v d specs st
aan in de Sig...
Hoe zie je de FPS?

Ik heb het ook bij 1 bepaalde server (SESAMSTRAAT) dat hij gaat hangen, de rest valt het bij mij erg mee. Ik heb de legale versie dus ook legale servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
cg_drawfps, wat 'ie doet spreekt voor zich :P

Het probleem hoeft trouwens niet aan een illegale versie van het spel te liggen, wel aan een gecrackte server. Het is te fixen, maar je kunt maar beter gewoon het spel kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Dat heeft niets te maken met het al dan niet legaal zijn van je spel. Het ligt aan de server, die is door punkbuster geband, waarschijnlijk omdat het een gekraakte server is. In multiplayer options punkbuster uitzetten, en in de taakmanager de processen PnkBstrA.exe en PnkBstrB.exe killen.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Gedaan wat je zegt, btw is gewoon legaal. Maar ik zoek wel een andere server, deze zit dus vol met cheaters. Zoek er wel eentje met iets minder man a 32 ofzo en dan met punkbuster voor zover dat iets voorstelt.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Laatst online: 08:53
Pff waren er maar servers waar die helikopter en airstrikes zijn uitgeschakelt :( Wat irriteer ik me daar aan.

Zit met ongeduld te wachten op de barebones team-deathmatch playlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-06 12:13
Ik denk dat ik ook maar eens COD4 ga kopen en uiteraard de PC-versie ;)

Wel wat laat natuurlijk, voor zo'n topgame! Maar ik had mij voorgenomen geen nieuwe games te kopen tot ik Crysis (SP en MP) beu zou worden, en daar heb ik mij aangehouden :+

Maar nu is mijn vraag: Wordt deze game (PC-versie) nog veel online gespeeld?
En zal ik makkelijk gepwned worden in het begin of is het niet al te moeilijk om snel skills te krijgen? :P

Dank bij voorbaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-06 21:00
Asgaro schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 23:08:

Wel wat laat natuurlijk, voor zo'n topgame! Maar ik had mij voorgenomen geen nieuwe games te kopen tot ik Crysis (SP en MP) beu zou worden, en daar heb ik mij aangehouden :+

En zal ik makkelijk gepwned worden in het begin of is het niet al te moeilijk om snel skills te krijgen? :P

Dank bij voorbaat!
1. Ja het wordt nog zeer veel online gespeeld
2. Het is zelfs mij gelukt om skills te krijgen, dus dat moet wel lukken. Het is geen moeilijk spel en zo te zien heb je al FPS ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 15:21

rCk

diabyte schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 22:49:
Pff waren er maar servers waar die helikopter en airstrikes zijn uitgeschakelt :( Wat irriteer ik me daar aan.

Zit met ongeduld te wachten op de barebones team-deathmatch playlist.
Tja je hebt jammer genoeg geen ranking dan meer. Maar PAM of PROMOD publics zouden dan een oplossing zijn. Ben je ook meteen van alle rotperks af enzo ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Laatst online: 08:53
Hmm dankje, ga ik eens ff checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Dank bij voorbaat!
Deze game wordt nog erg veel online gespeeld ja, gelukkig wel ;) Op de frontpage van de Xfire website zie ik dat het aantal spelers rond de 8 miljoen ligt (welke tijdseenheid weet ik niet), goed voor een nummer twee plek onder World of Warcraft (die het met 10 of 11 miljoen spelers moet doen). Nummer drie volgt geloof ik pas met 4 miljoen spelers ofzo.

Zelfs via de beperkte retrieval van servers door de ingame server browser komen er nog erg veel servers binnen. Alhoewel dat het meeste geldt voor de populairdere gametypes als TDM, S&D en FFA. Ik merk dat o.a. Domination wel wat minder wordt gespeeld, maar daar moet je ook nog genoeg servers voor kunnen vinden.

Met betrekking tot het gepwned worden in het begin, laat ik het zo zeggen: als je de MP voor het eerst opstart en naar je rang kijkt, dan zie je daar de rang 'private' staan, oftewel rang 1. Voor alle andere spelers in de server betekent dat dat je een magneet bent voor kogels. De eerste paar keren dat ik het spel online speelde, werd ik telkens overweldigd door het lawaai en het geweld van de constante ontploffingen, airstrikes, heli's en granaten. On-ge-lo-fe-lijk.

Needless to say dat je de eerste paar keren dat je het spel speelt vaak doodgaat. Ook omdat je de maps nog niet kent. Leer je die een beetje kennen, en krijg je langzamerhand een beetje feeling voor de wapens en de mechanieken in het spel, dan bouw je vanzelf skills op en volgen de kills vanzelf.

Wat ook afhankelijk hiervan is, is of je de vorige delen van COD online gespeeld hebt. Zo ja, dan zal je eerder het 'gevoel' ontwikkelen met sprinten, ontwijken etc. Met andere woorden: je bent eerder behendig.

Volgens mij gaat het devies 'easy to learn, hard to master' hier weer op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dank bij voorbaat!
Spel wordt erg veel gespeeld maar het is snel te leren (niet anders dan andere shooters). In het begin kan je alleen nog kiezen uit standaard classes maar gaandeweg unlock je meer wapens en mogelijkheden.
Wapens kan je ook gewoon oppaken van gedode medespelers, dus daar hoef je je niet op te verkijken.

Gepwned worden? Ach, dat kan in elk spel natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Ik heb dit spel op campzone voor het eerst gespeeld. Needless to say, de eerste 2-3 dagen deed ik het niet zo goed :+ Even wennen aan de gameplay, de wapens, de maps leren kennen (en de bergen 'handige' hoekjes etc.), maar daarna kon ik goed mee komen met de rest op het merendeel van de maps. Kortom, in het begin lig je vaak plat, maar als je het eenmaal doorhebt, en je hebt wat meer wapens unlocked, gaat het een stuk makkelijker :) En anders ram je iemand neer (of je wacht tot je teammate iemand om zeep helpt), en raap je zijn wapen op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Hehe, ik heb cod1 en cod2 beide goty edition gekocht. Even kijken hoe de oude knallers het nog doen. Speelde toen enkel cracked en dan mis je toch een hoop! *Merkte ik bij cod4*

[ Voor 6% gewijzigd door rCk op 08-08-2008 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Inmiddels mijn keybinds gemaakt met de g15 toetsen, gebruikmakend van de profiler (in M1). Verder ook bijna alle voice commands toegevoegd onder M2 en hiervoor in excel een template gemaakt.
Printen op foto-papier, uitknippen en het past perfect op de G15. Mocht iemand toevallig interesse hebben hierin, PM me maar. Natuurlijk is de template voor elk spel te gebruiken.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06 16:19

Yor

Yor1313#2571

Mystikal schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 11:35:
Inmiddels mijn keybinds gemaakt met de g15 toetsen, gebruikmakend van de profiler (in M1). Verder ook bijna alle voice commands toegevoegd onder M2 en hiervoor in excel een template gemaakt.
Printen op foto-papier, uitknippen en het past perfect op de G15. Mocht iemand toevallig interesse hebben hierin, PM me maar. Natuurlijk is de template voor elk spel te gebruiken.
Altijd leuk, maar zet je dan wel ff je dm-modus aan?

Maw: stuur me die meuk maar! :9

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 09:52

MsG

Forumzwerver

Ik heb ook wel belang *O*

[ Voor 4% gewijzigd door MsG op 09-08-2008 11:47 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Yor schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 11:43:
[...]

Altijd leuk, maar zet je dan wel ff je dm-modus aan?

Maw: stuur me die meuk maar! :9
euhh hoe doe ik dat?

sry te lam om goed te kijken... Hij staat (als het goed is) aan!

Ook interesse in de config file zelf voor de voice command? en text (wellicht wil je er een paar aanpassen?). Dan stuur ik die ook meteen mee namelijk.

Let wel even op dat je de profiler eerst update naar 2007 (via de logitech site) anders werkt de import niet.

[ Voor 43% gewijzigd door Mystikal op 09-08-2008 17:24 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Mystikal kan je hem aub ook hierheen sturen? Lijkt me kicken om eens te kijken!

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Voor de mensen die een optie in game hebben om een nieuwe patch te downloaden terwijl je al de laatste versie hebt: probeer de COD4 eens 1x als administrator te draaien. Bij mij was de melding hierna verdwenen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-06 10:57

Rival24

I'll Be Back

Afbeeldingslocatie: http://files.xboxic.com/crew/rival24/codiamnoob.jpg

Zucht, sommige mensen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Achja. De ene gamer gaat wat oefenen wordt wat later niet meer door P90's neergehaald, de ander kiest de 'huil-maar-raak'-tactiek :P

Ik moet trouwens zeggen dat PAM4 wel heerlijk spelen is, de meeste dingen die je irritant kunt vinden zijn eruit, maar eigenlijk elke config (op m'n shipment/killhouse config na :P ) van mij zit er nog in. Je merkt dat het dan nog nét iets lekkerder gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-06 07:13
Bor de Wollef schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 15:48:
Voor de mensen die een optie in game hebben om een nieuwe patch te downloaden terwijl je al de laatste versie hebt: probeer de COD4 eens 1x als administrator te draaien. Bij mij was de melding hierna verdwenen.
dank u _/-\o_ ik zat al een tijd met dit probleem

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:02

Polycom

Poes van goud

Is het eigenlijk mogelijk om de game op de ps3 met een muis te spelen? Of werken de controls goed genoeg om gewoon met een controller te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Skybullet schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 19:03:
[...]

dank u _/-\o_ ik zat al een tijd met dit probleem
No problem :)

Wie kan mij vertellen wat de icons achter de servernamen in de ingame browser allemaal betekeken? Ik zie er niets over in de manual (voor zover je daarvan kan spreken) staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bor de Wollef schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 19:34:
[...]

No problem :)

Wie kan mij vertellen wat de icons achter de servernamen in de ingame browser allemaal betekeken? Ik zie er niets over in de manual (voor zover je daarvan kan spreken) staan.
Da's toch punkbuster, dedicated, voicechat etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

TroonStaal schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 19:53:
[...]

Da's toch punkbuster, dedicated, voicechat etc.?
Die bedoel ik maar welke is dedicated en welke is ranked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ze zijn allemaal ranked. Dus dat maakt niet uit Bor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

rCk schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 21:28:
Ah weer wat geleerd. Ik dacht dat servers met mods unranked waren namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rCk schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 21:28:
Niet waar ! Waar het icoontje van Infinity Ward staat geeft aan of hij modded/ranked is of niet.
Met PAM en andere Mods staat daar geen kruisje
Bor de Wollef schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 22:04:
Ah weer wat geleerd. Ik dacht dat servers met mods unranked waren namelijk.
Servers met mods zijn voor zover ik weet standaard unranked.
=EDIT=
Servers met mods kunnen wel ranked zijn maar alleen voor die mod of die server. :X 8)7
Kom net van een server met een mod waarmee je met wapens uit CoD2 speelt. (erg leuk trouwens !) Daar kan je ook ranken maar alleen voor die mod / server.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 247601 op 11-08-2008 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Anoniem: 247601 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 22:13:
Kom net van een server met een mod waarmee je met wapens uit CoD2 speelt. (erg leuk trouwens !) Daar kan je ook ranken maar alleen voor die mod / server.
Zat je op de DVDF-server? Ik probeerde daar ook in te loggen toen ik een 'vriend van een vriend' via XFire daar zag spelen.. Alleen na het downloaden van de mod kreeg ik ineens een soort onherstelbare fout waardoor ik niet de server opkwam. Gelukkig nog wel even de mod kunnen spelen in een zelf opgezet servertje, wel gaaf gedaan hoor!! Alle echte rifles uit COD2 kwamen er in voor (sommigen helaas voorzien van een DVDF-logo'tje), was leuk om even gezien te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hierzo

www.c-cop.net 24/7 TDM RSM BOLT RIFLE ONLY 1.7
217.146.84.245:32000
Zie alleen wel dat ie nu offline is.

Heb ook gelijk de server die jij bedoelde geprobeerd. Kwam er gewoon op.
Misschien moet je de map even verwijderen waar deze mod instaat (\\Call Of Duty 4\Mods\dvdfrifles_v5). Even opnieuw connecten en downloaden en dan doet ie het misschien weer.

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 247601 op 11-08-2008 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

PuDy schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 19:30:
Is het eigenlijk mogelijk om de game op de ps3 met een muis te spelen? Of werken de controls goed genoeg om gewoon met een controller te spelen?
Nee, je kunt niet met de muis en tobo spelen. Ja, controls werken goed genoeg om met controller te spelen, zo speelt iedereen namelijk. Even oefenen en je hebt het zo onder de knie.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Hoi,

Ik speelde laatst op een server waar we probeerden een potje knives only te spelen, dit lukte helaas niet zo goed omdat er altijd een paar losers zijn die het voor rest verpesten.

Zijn er ook speciale knives only servers?, en zoja weet iemand misschien een leuke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Als je dat met een paar man wil doen, dan host je toch ff zelf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:31

Arethusa

Niet die server

Anoniem: 62696 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:22:
Hoi,

Ik speelde laatst op een server waar we probeerden een potje knives only te spelen, dit lukte helaas niet zo goed omdat er altijd een paar losers zijn die het voor rest verpesten.

Zijn er ook speciale knives only servers?, en zoja weet iemand misschien een leuke?
Dat soort dingen moet je ook niet op public servers doen :) Een private server starten is dan een veel beter idee. Knife only servers ben ik nog niet tegengekomen. Maar wellicht dat je dat met je eigen server wel kunt afdwingen.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PuDy schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 19:30:
Ik heb zelf de Xbox, maar zal voor PS3 hetzelfde gelden:
de eerste week zul je schelden en denken dat je het nooit zult leren met een controller te spelen, daarna begin je het juist te waarderen. Ik iig wel. Was er eerst erg huiverig voor, een FPS op een console spelen, maar valt ECHT WAAR enorm mee. Don't worry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Houd het eens vriendelijk.

[ Voor 95% gewijzigd door TheZeroorez op 11-08-2008 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Ik kwam zelf geeneens met het idee, iemand zei zullen we de volgende ronde knives only doen.
90% van de server vond dat een uitstekend idee, maar helaas waren er een paar * die perse op deze server moesten blijven.

Houden we het vriendelijk?

[ Voor 53% gewijzigd door TheZeroorez op 11-08-2008 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Anoniem: 62696 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 21:04:
[...]

Ik kwam zelf geeneens met het idee, iemand zei zullen we de volgende ronde knives only doen.
90% van de server vond dat een uitstekend idee, maar helaas waren er een paar die perse op deze server moesten blijven.
Ik kies in dergelijke gevallen ook nooit een andere server moet ik zeggen. Mensen die eigen regels willen hanteren regelen maar een eigen server.

[ Voor 13% gewijzigd door een moderator op 11-08-2008 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Arethusa schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:32:

Dat soort dingen moet je ook niet op public servers doen :) Een private server starten is dan een veel beter idee. Knife only servers ben ik nog niet tegengekomen. Maar wellicht dat je dat met je eigen server wel kunt afdwingen.
Er is een 24/7 Knife Only server, daar ben ik wel eens op geweest. Als je de in-game serverbrowser gebruikt, kom je m vanzelf wel een keer tegen.

Probleem is alleen idd op die server dat special nades niet mogen worden gebruikt, en soms komen er wel eens mensen binnen die zich niet aan de server regels houden. Die worden dan automatisch allemaal gekickt.

Ik vind dat als je een server binnengaat, je je alleen hoeft te houden aan de regels die op de server gelden. Als er dan een malloot binnenkomt die alleen maar [vul zelf maar in] only wil spelen, en andere mensen doen niet mee met hun spelletje, dan moeten ze ook niet zeiken.

Zoals eerder gezegd kunnen die mensen dan het beste zelf even een servertje opzetten, kan je mooi je eigen regels hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik heb vorige week dan ook maar CoD4 legaal besteld. Bij CD-WOW Ierland, hoop hem een der deze dagen toch wel binnen te krijgen. Was het een beetje zat dat ik niet met maten kon meespelen als ik ze op Xfire in een non-cracked server zag spelen.
Plus het feit dat het deze game gewoon echt wel waard is die 40 euro, heb het nou al totaal een dag of 3 gespeeld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Drawer schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:07:
Ik heb vorige week dan ook maar CoD4 legaal besteld. Bij CD-WOW Ierland, hoop hem een der deze dagen toch wel binnen te krijgen. Was het een beetje zat dat ik niet met maten kon meespelen als ik ze op Xfire in een non-cracked server zag spelen.
Plus het feit dat het deze game gewoon echt wel waard is die 40 euro, heb het nou al totaal een dag of 3 gespeeld. :P
Wel apart trouwens dat dit spel nog steeds nieuwe mensen aantrekt! En zelfs mensen die het vroeger minder legaal aan het spelen waren.. Zegt denk ik heel veel over de levensduur van het spel!

En dat betekent dat de servers langer gevuld blijven met mensen, wat zorgt dat je als COD4-spelert altijd lekker de keuze hebt uit servers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip

Shoarma kip

IceDFire

d_star schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:48:
[...]

Wel apart trouwens dat dit spel nog steeds nieuwe mensen aantrekt! En zelfs mensen die het vroeger minder legaal aan het spelen waren.. Zegt denk ik heel veel over de levensduur van het spel!

En dat betekent dat de servers langer gevuld blijven met mensen, wat zorgt dat je als COD4-spelert altijd lekker de keuze hebt uit servers ;)
3 weekjes terug toch maar eens COD4 uitgespeeld, toen COD4 uitkwam had ik iets mindere hardware en wou het niet helemaal soepel lopen, dit was idd niet een legale versie :o .
Heb het binnen een dag uitgespeeld en daarna gelijk gekocht (na wat mp gameplay filmpjes te bekijken :P).

Super spel is het gewoon, heb het tot nu toe elke dag nog met plezier gespeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Shoarma kip op 12-08-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Het leuke van CoD4 vind ik:
* Hedendaagse setting, geen fantasy of historische omgeving zoals bijv. UT3 of CoD2
* Herkenbare wapens dus ook
* Speelt lekkerder dan Counterstrike
* Sneller te leren dan tactical shooters
* Het ziet er mooi uit
* De SP campaigns spelen alsof je in een actiefilm meespeelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
het enige wat ik mis aan cod 4 zijn mijn geliefde mosin nagant en kar98 :P

En in mindere mate het vernietigbare van de omgeving, al ben ik al heel blij met de exploderende auto's / olievaten en de bulletpenetration door muren ;)

( oh en nog even mijn welgemeende excuses voor mijn vorige reactie in dit topic. ik liet me een beetje meeslepen, maar hij kon niet door de beugel en is dan ook terecht weggemod. Nogmaals mijn excuses hiervoor ;) )

[ Voor 32% gewijzigd door Skybullet op 12-08-2008 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:55

scorpie

Supra Addict

Zo, gisteravond en vanmorgen even met een hogere sensitivity gespeeld op m'n PS3, het was even wennen, eigenlijk nog steeds wel, maar het gaat wel steeds beter :)

Houd nu ook wel van een hardcore match, dat maakt het nog realistischer.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skybullet schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:13:
het enige wat ik mis aan cod 4 zijn mijn geliefde mosin nagant en kar98 :P
Dan moet je eens kijken op deze servers met CoD2 Mod
217.146.84.245:32000 (standaard mappen)
193.47.83.237:28931 (custom mappen)
Erg leuk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Waarschijnlijk een hardcore sniper :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Anoniem: 247601 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:27:
[...]

Dan moet je eens kijken op deze servers met CoD2 Mod
217.146.84.245:32000 (standaard mappen)
193.47.83.237:28931 (custom mappen)
Erg leuk !
dit was presies wat ik zocht, in 1 woord geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Nou, ik heb dus net CoD4 binnengekregen en heb m'n key ingevoerd. En natuurlijk was ik zo dom om NIET eerst m'n playermap te back-uppen zodat m'n stats-file nu corrupt is omdat de keys niet overeen komen. Wie heeft er een idee hoe ik mijn oude stats-file, met een bepaalde key, kan veranderen naar een werkende met mijn nieuwe key? Dus misschien dat ik de key in die stats-file kan veranderen of iets dergelijks? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Drawer schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 18:36:
Nou, ik heb dus net CoD4 binnengekregen en heb m'n key ingevoerd. En natuurlijk was ik zo dom om NIET eerst m'n playermap te back-uppen zodat m'n stats-file nu corrupt is omdat de keys niet overeen komen. Wie heeft er een idee hoe ik mijn oude stats-file, met een bepaalde key, kan veranderen naar een werkende met mijn nieuwe key? Dus misschien dat ik de key in die stats-file kan veranderen of iets dergelijks? :)
Is volgens mij niet mogelijk. Je Profiel is key-gebonden, dus alleen als je dezelfde key weer invult en gebruikt weer speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Ik ga eens kijken of ik het kan maken met een systeemherstel. Ik heb er zo te zien nog een van vanmiddag. Keep you in touch.

Edit: werkt niet. :(

[ Voor 8% gewijzigd door Drawer op 13-08-2008 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

Misschien wel handig voor Ati-kaarten-bezitters;
CoD4 schijnt bij een bepaalde exe nogal een boost te krijgen...
We would encourage developers to talk to their developer relations contacts about how to make their application AFR friendly, and potentially have a profile created for their game. It is possible to enable the full AFR friendly mode by renaming your EXE to one of the following depending on API selection:

1) Direct3D : “AFR-FriendlyD3D.exe”
2) OpenGL : “AFR-FriendlyOGL.exe”

This can be used as a way to check the outright performance gain possible with no driver checking for AFR unfriendly behavior. In addition this mode can be used to check for graphical corruption that may result if the application is AFR unfriendly. It is important to note that AFR does not operate in windowed applications, therefore it is very important to check for AFR related performance and correctness in full screen mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Anoniem: 247601 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 18:56:
[...]

Is volgens mij niet mogelijk. Je Profiel is key-gebonden, dus alleen als je dezelfde key weer invult en gebruikt weer speelbaar.
Ik had hetzelfde en als je de COD4 level 55 saved game hack volgt (feitelijk je key via regedit terug opvoeren) dan kan je nog wat stoeien.

Ik heb dit gedaan om mijn cracked test versie om te zetten naar mijn legale gekochte versie, ik had echter wel een backup maar weet niet of ik die nu nodig had.

Anoniem: 171349

Is er een mogelijkheid om de muziek tijdens de sp uit te zetten ?(pc versie), ik wil knakwerk horen en geen muziek , de ingame muziek klinkt goed hoor !maar ook zonder zou ik dit spel willen spelen .( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254649

http://www.google.nl/sear...ic+cod4&btnG=Zoeken&meta=

eerste link.

Is voor de mp weet niet of dit ook voor de sp werkt.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 254649 op 15-08-2008 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Na een poosje illegaal te hebben gedraaid om zeker te weten dat mijn PC het draait, heb ik het spel nu origineel. Echter ben ik vergeten mijn oude key op te slaan en heb ik een reinstall gedaan. Ik heb nu dus een profile die corrupt raakt omdat ik niet de oude key weet. Is er een manier om de key uit de mdata file te lezen, dan in te voeren en dan weer te veranderen in mn geldige?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Drie berichten boven je staat iets wat je helpt?

Verder kun je niets doen. Jammer, had je maar niet illegaal een level op moeten bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ja dat gebruik ik nu al maar dat voelt niet echt als mijn eigen prestatie :).

offtopic:
Ik snap dat je als rood persoon het illegaal gamen probeert te ontmoedigen, echter is de illegaliteit hier helemaal irrelevant, de enige fout die ik maakte is dat ik de key van mijn vorige installatie nooit heb opgeschreven en nu een andere heb :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
MsG schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:18:

offtopic:
Ik snap dat je als rood persoon het illegaal gamen probeert te ontmoedigen, echter is de illegaliteit hier helemaal irrelevant
Dat is niet waar. De kleur van zijn naam is juist irrelevant, want die verandert niets aan de feiten. En de feiten zijn dat je dit probleem nu niet zou hebben als je het spel in beginsel gewoon had aangeschaft.

Afgezien daarvan, als de savegame hack niet als jouw eigen prestatie voelt (overigens volkomen begrijpelijk) dan begin je toch gewoon opnieuw? Je kunt met een beetje inspanning desnoods in twee dagen weer Lv55 worden, wat dan ook echt jouw prestatie zal zijn. Twee problemen opgelost. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Rone op 16-08-2008 20:48 ]

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik ben inmiddels lvl 55 (na drie weken ofzo :P ) en wil nu de challenges gaan halen die ik tot nu toe nog niet had. Maar sommigen zijn wel heel erg moeilijk, bijvoorbeeld "How the...?", of "Domino". Naja, eerst de wapenchallenges maar doen, die zijn nog betrekkelijk eenvoudig.

Trouwens, als je het introfilmpje laat lopen heb je op een gegeven moment die twee SAS'ers (met gasmaskers op) waarvan er één zegt "do you think this will stop the bloodshed?". Ik ben het echter niet tegengekomen in de SP campaign, of heb ik ergens iets over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

r00n schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:47:
[...]

Dat is niet waar. De kleur van zijn naam is juist irrelevant, want die verandert niets aan de feiten. En de feiten zijn dat je dit probleem nu niet zou hebben als je het spel in beginsel gewoon had aangeschaft.

Afgezien daarvan, als de savegame hack niet als jouw eigen prestatie voelt (overigens volkomen begrijpelijk) dan begin je toch gewoon opnieuw? Je kunt met een beetje inspanning desnoods in twee dagen weer Lv55 worden, wat dan ook echt jouw prestatie zal zijn. Twee problemen opgelost. :)
Tja maar ik word in het begin gedwongen tot mindere wapens waardoor je in het begin min of meer onnodig gekilled wordt. Wie weet doe ik het nog eens. Ik heb nu een hack waar de wapenloze challenges er nog zijn om te doen, dat is ook wel leuk. En over dit probleem: Je hebt het net zo hard als je van systeem wisselt met een originele, ik vind het uberhaupt slecht tegenwoordig dat accounts lokaal worden opgeslagen, zo kan je ook makkelijker sjoemelen, wat nu dus veel gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Oh ja? M16 of M40, en zelfs de ak-47 is al vanaf level 5 voor jou beschikbaar. Die eerste 5 levels ben je zo door. En om eerlijk te zijn heb je dan al de beste wapens uit het spel tot je beschikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik kan niet wachten op die bareboneservers eigenlijk. Die heli en airstrike is gewoon té kansloos. of dat ze het opschroeven naar 10 en 15 killstreak :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
MsG schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:29:
[...]

Tja maar ik word in het begin gedwongen tot mindere wapens waardoor je in het begin min of meer onnodig gekilled wordt.
omg op welk niveau speel je dan als je met de wapens die standaard zijn onnodig gekilled word :X . Als ik me niet vergis krijg je vanaf het begin al sowieso de m16, daarnaast nog de mp5, m249, m40 en w1200. Als je daar niet mee uit de voeten kan ...... Vanaf level 4 of 5 krijg je zelfs de ak-47, het beste wapen uit het hele spel snel gevolgd door de m4 het 1 na beste wapen ( voor de assault spelers onder ons dan )........

Als je eenmaal ver gevorderd bent in het spel, dan maakt het in principe niet uit welk wapen je in je hand krijgt. Je kent de maps, je kent de tactieken en je kent de bewegingen van je vijand. Pas die 3 aspecten toe op het wapen ( en de voordelen + beperkingen daarvan ) en dan ben je onverslaanbaar :*)
TroonStaal schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 23:33:
Ik kan niet wachten op die bareboneservers eigenlijk. Die heli en airstrike is gewoon té kansloos. of dat ze het opschroeven naar 10 en 15 killstreak :{
maak je niet dik. Die airstrike ziet er heel indrukwekkend uit, maar word ruim van tevoren al aangekondigd , dus het enige wat je hoeft te doen is een schuilplek op te zoeken.

De heli is hetzelfde, je hoort hem aankomen. Ben je met een team dan hoef je alleen maar even te zeggen dat ze allemaal 1 clip op dat ding moeten knallen. ( beter is het nog als er iemand in je team zit met een lmg, die heeft hem zo neer ;) ). Ben je maar alleen dan moet je er niet op gaan schieten. Moet leren hoe je hem kan ontwijken, op de juiste momenten sprinten van schuilplek naar schuilplek en voor je het weet is ie al weer weg.

ik heb liever dat ze een paar " bugs " met de air en heli oplossen. Soms word je uitgeschakeld door deze twee terwijl je zeker weet dat je goed verscholen zat en dat de heli je nooit had kunnen zien.

[ Voor 35% gewijzigd door Skybullet op 17-08-2008 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip

Shoarma kip

IceDFire

Schuilplekken zoeken voor airstrikes is makkelijker gezegd dan gedaan, ik heb vaak dat als ik midden in de actie zit dat ik zo'n airstrike berichtje niet mee krijg, zie ook vaak de vliegtuigen aan komen maar dan is het vaak al te laat is :P
Ook komt het voor dat ik soms midden in een huis nog geraakt wordt door een airstrike (en jah er zit dan een dak op :P) terwijl je soms de airstrikes een meter voor je neus ziet gebeuren en je vrolijk verder loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shoarma kip schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 14:39:
Schuilplekken zoeken voor airstrikes is makkelijker gezegd dan gedaan, ik heb vaak dat als ik midden in de actie zit dat ik zo'n airstrike berichtje niet mee krijg, zie ook vaak de vliegtuigen aan komen maar dan is het vaak al te laat is :P
Ook komt het voor dat ik soms midden in een huis nog geraakt wordt door een airstrike (en jah er zit dan een dak op :P) terwijl je soms de airstrikes een meter voor je neus ziet gebeuren en je vrolijk verder loopt.
Je krijgt ook geen bericht van de airstrikes van de tegenstander. Je moet maar net op de radar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

* marcieking miereneukt even over een foutje in de startpost:
De Amerikanen sturen een eliteafdeling van de Marine genaamd Force Recon om Al-Asad op te sporen. Uiteindelijk zal dit leiden tot twee verhaallijnen die in Rusland tot elkaar komen.
Volgens mij is "Marine Force Recon" een onderdeel van de Mariniers (USMC), wat in de VS volledig gescheiden is van de Marine (Navy). In Nederland zou het volgens mij goed zijn, omdat de Mariniers hier onder de Marine vallen.

:P

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChessSpider
  • Laatst online: 09-06 08:38
Als je eerst illegaal speelt en nu een legale key hebt kan je gewoon je key veranderen in cod4..
Afbeeldingslocatie: http://chessspider.no-ip.info/fotoalbum/Overig/thumbs/CoD4_multiplayer.jpg

Op die manier behoud je gewoon je profiel.
Als je COD4 opnieuw moet installeren, kan je op de volgende lokatie je regkey vinden (WinXP):

HKLM\Software\Activision\Call of Duty 4\

Dan kan je zo je profiel behouden bij herinstall.

edit: kom er net achter dat dit wellicht beetje spuit11' is :p
Najah, misschien hbe je nog wat aan 't screenshot >_<

[ Voor 10% gewijzigd door ChessSpider op 17-08-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Die airstrikes hoor je gewoon aankomen, een seconde of 5 voordat ze daadwerkelijk inslaan. Dus in principe heb je meestal wel tijd om weg te komen.

Zodra ik het gebulder van de F-15's hoor probeer ik al te spotten waar ze vandaan komen. Als ze bijvoorbeeld van noord naar zuid vliegen, ren dan richting het oosten of westen, haaks op de aanvlieg richting.

Schuilen in gebouwen werkt meestal wel, maar soms niet als er gaten in het dak zitten, of als het een schuurtje met een gammel dak betreft. Als het een gebouw met meerdere verdiepingen betreft kun je het beste zo ver mogelijk naar beneden gaan. Te dicht bij deuren loop je ook het risico om geraakt te worden. Omdat de bommen (volgens mij) niet recht naar beneden komen bieden hoge gebouwen ook enige bescherming. Afbeeldingslocatie: http://img182.imageshack.us/img182/3731/airstrikecn8.th.jpg (fear my l33t p@int skilzz :P)

Ook de uiterste hoeken van de map worden bijna nooit getroffen.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:51
Ik erger me de laatste tijd steeds meer aan de willekeur van de choppers :( . Zo speelde ik een keer een potje waar ik zeker 5 keer was afgemaakt door één chopper. Vervolgens heb ik zelf een chopper, maakt hij 0 kills en is 'ie binnen 30 seconden weer weg :{ . Zeer ergerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
ik speel de laatste tijd ook heel veel :D
alleen maar hardcore. dat vind ik gewoon het mooiste.

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Ik speel op een server, hardcore, no heli. Heerlijk. :)
Ik snipe mensen met één shot dood met mijn M21 en haal vaak scores van 15-5 of soms zelfs 25-2. Heerlijk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
MarcoC schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 17:19:
Ik erger me de laatste tijd steeds meer aan de willekeur van de choppers :( . Zo speelde ik een keer een potje waar ik zeker 5 keer was afgemaakt door één chopper. Vervolgens heb ik zelf een chopper, maakt hij 0 kills en is 'ie binnen 30 seconden weer weg :{ . Zeer ergerlijk.
Ja, het is al eerder gezegd, maar de chopper is duidelijk een 'gelijktrekker' van het spel. Hij kijkt naar de ranking list en hoe de teams staan bij het killen. Als je bovenaan staat zul je dus minder snel kills maken met een chopper, maar er eerder dood van gaan.

Gelukkig heb je daar in heel veel servers geen last van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
TheZeroorez schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 18:53:
[...]

Ja, het is al eerder gezegd, maar de chopper is duidelijk een 'gelijktrekker' van het spel. Hij kijkt naar de ranking list en hoe de teams staan bij het killen. Als je bovenaan staat zul je dus minder snel kills maken met een chopper, maar er eerder dood van gaan.

Gelukkig heb je daar in heel veel servers geen last van :P
niet helemaal waar. speelde vanmiddag op een hardcore TDM server op de map creek. Was 4 tegen 4 en mijn team stond winnende. Ik stond bovenaan in mijn team. Ik zet de heli in en hij slacht het andere team af. het was echt erg. ik had een 25 kill streak waarvan de helft zeker door de heli was gemaakt. hij bleef echt lang boven de map hangen en " spawnkillde " het andere team zelfs, ik von het wel geinig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Heren en dames:

Graag daar verder gaan. Hopelijk, binnenkort even de TS aanpassen! :) zodat deze weer uptodate is.

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchie! op 18-08-2008 00:40 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.