[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 48.906 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Sandyman538 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:19:
Nogal logisch, anders maak je de wereld aan teamkills en dat wordt niet gewaardeerd :X
Uhm niet op alle hardcore servers staat de team-dmg aan....en marty wordt op de meeste hardcore-servers niet gewaardeerd omdat het het realistische aspect weg neemt :)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:53:
Jammer McLear, maar PB was het niet, net getest en het blijft 60 FPS.

@aicaramba: ga ik zeker uitproberen zo meteen maar hoe kan het dan dat dit plotseling gebeurt terwijl ik niks aan mijn instellingen evranderd heb?

EDIT: net gechecked en YES!! Tnx aicaramba! Hoe het kan weet ik niet, maar die stond idd op Yes, SyncEveryFrame op NO gezet en het is weer 91FPS. Zo simpel, maar ik heb er compleet overheen gelezen omdat ik 100% overtuigd was dat ik niks veranderd had aan die instellingen.

Hoe dan ook: tnx!
Hehe nou je hebt in ieder geval je oplossing ! 8) :P

Had ook last van frame drops met 1.7 en ook van alles geprobeerd. En idd als je SyncEveryFrame op YES zet wordt het er niet beter op ! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

`Klopt het dat je maar max normal detail kan bij water detail, model detail en number of dynamic lights? Of ligt dat aan DX9? Ik heb een 8800GTX 768MB, lijkt me op zich wel gek als deze high niet zou trekken.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ja, ik kan ook niet hoger als normaal selecteren. Heb dan wel geen kaart als jou maargoed, neem aan dat het gewoon niet kan. Als je alles aan zet en op normaal dan speel je dus op max.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

Donnas-A schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:59:
[...]

Uhm niet op alle hardcore servers staat de team-dmg aan....
Als je het op de PS3 speelt wel :)

[ Voor 20% gewijzigd door Sandyman538 op 21-07-2008 21:06 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

NeoMe schreef op maandag 21 juli 2008 @ 20:39:
Ja, ik kan ook niet hoger als normaal selecteren. Heb dan wel geen kaart als jou maargoed, neem aan dat het gewoon niet kan. Als je alles aan zet en op normaal dan speel je dus op max.
Of het ligt aan DX9. Iemand met vista en een 8 serie die wel hoger dan normal kan?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

MsG schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:16:
[...]

Of het ligt aan DX9. Iemand met vista en een 8 serie die wel hoger dan normal kan?
Ik heb het spel niet op de pc maar op de PS3, maar aangezien dit al zo vaak voorbij is gekomen kan ik je wel vertellen dat normal het hoogste is wat je kan selecteren :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ik heb nu voor de gein een accountje aangemaakt, met m16 only.
Haha ik speel enkel nog maar met m16. Geen wapen is fijner vind ik.
Heerlijk gewoon. Is dat bij iedereen zo of zitten dr een stel bij die denken van hoe kan je dr mee schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
rCk schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:33:
Heerlijk gewoon. Is dat bij iedereen zo of zitten dr een stel bij die denken van hoe kan je dr mee schieten?
de m16 vind ik zelf ook een geweldig wapen, in combinatie met red dot is ie echt _/-\o_ . Ik vind alleen dat ie zijn beperkingen heeft in cqb. Probleem is dat hij niet volauto kan, dus na elke burst van 3 schoten moet je weer je doel zoeken en klikken. in cqb is dat een probleem omdat het allemaal heel snel gaat en iedereen rondspringt. wat dat betreft is de m4 onovertroffen in cqb, en op hardcore krijgt de mp5 die titel :9

ik kan het mis hebben hoor, maar de m16 kan in de singleplayer wel volauto toch ??. In real life kan ie dat ook dus ik snap niet waarom die functie niet in de mp van cod4 zit. Misschien was ie dan te overpowered ??

[ Voor 12% gewijzigd door Skybullet op 22-07-2008 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de singleplayer is de G3 ook volautomatisch. Dat is pas een wapen dan !
Ze hebben het denk ik aangepast om het spel een beetje gebalanceerd te houden, anders loopt iedereen met een volautomatische G3 rond. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:38
MsG schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:16:
[...]

Vista64 met 9800GX2 hier. Ik kan ook niet hoger dan "normal".

Bij mij blijft ie trouwens altijd op 91FPS steken.. Is dit normaal?

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

FPS is gecapped en is wel te verwijderen, maar moet je ff googlen.
Weet de command line niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
com_maxfps 250

Ga je hoger dan 250 dan wordt je op veel servers ge-PunkBusterd dat je je fps moet verlagen naar maximaal 250..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:01:
In de singleplayer is de G3 ook volautomatisch. Dat is pas een wapen dan !
Ze hebben het denk ik aangepast om het spel een beetje gebalanceerd te houden, anders loopt iedereen met een volautomatische G3 rond. 8)7
Kan me dat niet herinneren die G3 fullauto , heb de sp maar 1 keer gespeeld ongeveer maar in welk gedeelte was dat dan mogelijk met die G3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:50:
[...]

Kan me dat niet herinneren die G3 fullauto , heb de sp maar in keer gespeeld ongeveer maar in welk gedeelte was dat dan mogelijk met die G3 ?
Zowiezo als je dat level samen met die Russen in het schemer de berg opgaat en die Heli tot je beschikking krijgt. Vijanden laten daar G3's vallen en als je die opraapt zijn die fully auto.
Je komt ze aleen niet zoveel tegen. Veel AK's enzo.
Daarom zo jammer dat ze in de Multiplayer maar single shot zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 09:49

mvds

Totally awesome!

rabor schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:37:
com_maxfps 250

Ga je hoger dan 250 dan wordt je op veel servers ge-PunkBusterd dat je je fps moet verlagen naar maximaal 250..
125, niet 250 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Snap soms niet waarom mensen zo graag veel fps willen. In UT3 riep er ooit eens iemand: oh yes ik hier hier 300FPS. Mijn vraag was wat het verschil was, maar dat kon hij niet echt zeggen.

Doe mij maar een stabiele 90 ipv 150fps met drops

http://www.100fps.com/how_many_frames_can_humans_see.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris-K schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:10:
Snap soms niet waarom mensen zo graag veel fps willen. In UT3 riep er ooit eens iemand: oh yes ik hier hier 300FPS. Mijn vraag was wat het verschil was, maar dat kon hij niet echt zeggen.

Doe mij maar een stabiele 90 ipv 150fps met drops
Voor zover ik weet kan je met bepaalde hoge FPS instellingen (125,250 en 333 dacht ik) bepaalde sprongen op sommige plaatsen juist wel maken die je anders niet kan. (kan er ook naast zitten 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:31:
[...]

Voor zover ik weet kan je met bepaalde hoge FPS instellingen (125,250 en 333 dacht ik) bepaalde sprongen op sommige plaatsen juist wel maken die je anders niet kan. (kan er ook naast zitten 8)7 )
Nee je zit goed :P !! maar ik speel alles op high dus ik haal 125 FPS niet altijd :+ .
de truuk is dan gewoon om naar de grond of lucht te kijken en dan haal je het welm, alleen het springen gaat soms wat lastig. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly
  • Laatst online: 09-09 14:43

jelly

Arch Linux

Ik vind de g3 juist wel fijn met single shot, het vergt gewoon precisie net zoals de m16. Met een m14 kan je raggen als je mist, g3 niet. Ik zie ook mensen met double tap en een g3 of m16 lopen dat werkt toch helemaal niet 8)7

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:04
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:36:
[...]

Nee je zit goed :P !! maar ik speel alles op high dus ik haal 125 FPS niet altijd :+ .
de truuk is dan gewoon om naar de grond of lucht te kijken en dan haal je het welm, alleen het springen gaat soms wat lastig. }:O
klopt, als je hogere FPS had spring je ietsje verder en hoger soms net genoeg is!

Hier wat tips om je FPS hoger te krijgen:
code:
1
2
3
4
5
/com_maxfps 150 (Max FPS)
/cg_drawfps 1 (zien hoeveel fps je hebt.)
/r_drawdecals 0 (Haalt bepaalde details weg.
Kijk voor een jump naar de grond of de lucht.
/r_specular 0

Ik moet wel zeggen dat deze commands gebruikt dienen te worden met PAM4.
Sommige commands werken niet in public servers(PB kickt ervoor).

Mvg,
aPex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Voor
code:
1
r_drawdecals
wordt je vaak gekickt, dus die raad ik af.
code:
1
r_specular
is toch gewoon specular maps? Die kun je namelijk ook gewoon in het menu aan of uit zetten.
code:
1
cg_fov 80
maakt je kijkhoek iets groter (standaard is 65), erg fijn vind ik, al zoom je wel een stukje uit, dus het is minder geschikt voor kleine schermen.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:44

Vrijdag

De Zwarte

Misschien een ontzettende n00bvraag, maar die fov is toch al groter als je een widescreen hebt? Ik heb een Samsung T220 en kan best veel zien zeg maar. Zou dit betekenen dat ik nog verder (tot iets van 180graden) om me heen zie zonder te hoeven bewegen?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

Ik denk dat je fov dan default op iets van 80 komt te staan; 180 graden lijkt me iets teveel van het goede.

Is namelijk ten eerste nogal oneerlijk als mensen met een widescreen wel bijna drie keer zoveel om zich heen kunnen zien dan mensen zonder widescreen, plus je zou problemen krijgen denk ik met de weergave van alle objecten op relatieve afstand van je. Dit laatste even duidelijker gezegd: je zou dan een soort warping effect krijgen, omdat de diepte van een halve cirkel van 180 graden om jou heen plat op jouw scherm moet worden weergegeven.

Maargoed, dit laatste weet ik niet uit ervaring, ik kan het me alleen indenken. Iemand die dit kan bevestigen danwel weerleggen?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

80 is de maximale hoek. Meer kun je niet instellen.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

d_star schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:10:
Ik denk dat je fov dan default op iets van 80 komt te staan; 180 graden lijkt me iets teveel van het goede.

Is namelijk ten eerste nogal oneerlijk als mensen met een widescreen wel bijna drie keer zoveel om zich heen kunnen zien dan mensen zonder widescreen, plus je zou problemen krijgen denk ik met de weergave van alle objecten op relatieve afstand van je. Dit laatste even duidelijker gezegd: je zou dan een soort warping effect krijgen, omdat de diepte van een halve cirkel van 180 graden om jou heen plat op jouw scherm moet worden weergegeven.

Maargoed, dit laatste weet ik niet uit ervaring, ik kan het me alleen indenken. Iemand die dit kan bevestigen danwel weerleggen?
Je bedoelt het effect dat je met oude breedbeeld tv's ook wel ziet, dat het opgeblazen wordt zodat je een elips ipv een cirkel ziet?

Ik zal het van het weekend eens testen, heb nog wel ergens een 4:3 scherm om er aan te hangen. Heb namelijk wel het idee dat je met widescreen iets meer kan zien. Mijn scherm heeft namelijk geen 1:1 pixelmapping maar dat elips effect zie ik niet vanwege de res van 16x10. Het wordt dus door het spel zelf al aangepast.
Ben benieuwd of mijn theorie klopt. Mochten mensen deze nu al kunnen weerleggen hoor ik dat natuurlijk graag, dan weet ik dat in elk geval :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
rCk schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:33:

Dat had ik in het begin ook; vrijwel uitsluitend met de M16 gespeeld. Later ging ik wat experimenteren en leerde ik de verschillende eigenschappen van andere wapens meer waarderen.

Op dit moment heb ik niet zozeer een voorkeur voor één wapen, maar hangt het grotendeels van de map en m'n stemming af welke keuze ik maak. Het zal echter wel altijd een assault rifle zijn.
Zo switch ik doorgaans tussen de M4 (+RedDot), G3 (+silencer) en AK-47 (zonder attachments).

De G3 in Ambush, Bloc, Countdown, Creek en Overgrown. In overige maps de M4 of AK-47. Waar een ander snel geneigd is een sniperrifle te gebruiken heb ik liever de G3, onder andere vanwege de lage recoil. M'n ogen zijn goed genoeg om zonder scope één bewegende pixel van de rest te onderscheiden, wat in 9 van de 10 gevallen resulteert in een headshot.

Maar goed, smaken verschillen natuurlijk. Als jij de M16 fijner vindt moet je die blijven gebruiken.
Het heeft ook deels een psychologisch effect; je speelt beter als je je wapen volledig kunt vertrouwen. :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:31:
[...]

Het is hier al vaker over gegaan.. Ik weet zelf best veel van de effecten van fps.
Verschillende fps' maken veel verschil hoe je character reageert.. Met 125 fps blijft het gevoel hetzelfde als met 91, maar kun je ipv 39, 40 units hoog springen, ook in afstand scheelt het wat (ook met 76 fps kun je iet hoger en verder springen, maar minder effectief). Andere bijkomstigheden zijn dat je van iets hoger kunt vallen zonder dood te gaan/gewond te raken en dat je iets meer controle over je character hebt in de lucht.
Bij 250 fps kun je even hoog springen als 125 fps, maar wel een stuk verder ( je moet hiervoor wel op een andere manier springen). Ook het controle in de lucht en het van hoogte vallen verschillen weer. Het nadeel van 250 fps vind ik, is dat je character heel onvoorspelbaar beweegt in de lucht (lastig uit te leggen).
Bij 333 fps kun je aanzienlijk hoger springen (45 units) en ook kun je wat verder springen als met 125 fps, maar niet als met 250 fps. Met 333 fps heb je heel veel controle over je character wanneer je in de lucht bent, en kun je van nog hoger vallen. Ook 333 fps geeft heel onvoorspelbaar gedrag in de lucht. In CoD2 kon je met 333 fps met bepaalde wapens lopen zonder dat je je voetstappen kon horen, weet niet of dit in cod4 ook is.
500-1000 fps. Hiermee kun je helemaal niet hoog springen en heb je helemaal geen controle in de lucht, je valt veel eerder dood en is helemaal niet fijn om mee te spelen. Als je met steady 500 fps loopt hoor je geen voetstappen, maar behalve dat is het zeeeeeer irritant om mee te spelen.
Daarbij ga je met 500-1000 fps 'floaten'. Als je recht loopt drijft je character af naar de zijkant, dit wordt erger naarmate je dichter bij de 1000 fps komt.

Zelf vind ik 125 fps het fijnste en gebruik ik dit altijd.
Over de opmerking dat je toch niet meer dan 35 (?) fps kunt zien wil niet zeggen dat een hoger fps niet fijner is.. Het klopt, een menselijk oog kan maar 35 fps zijn, maar als je aan het spelen bent 'voel' je wel wanneer je 35 fps hebt.. Ook het verschil tussen 60 en 91 fps is te merken tijdens het spelen. En zelfs het verschil tussen 91 en 125 fps is te merken. Opmerkingen dat je toch maar zoveel fps kunt zien heeft niks te maken met wat je fijn vind. Daarbij is het altijd leuk om te weten dat je pc nog wat reserves heeft.

Over het bereiken van andere plaatsen met meer fps heb je gelijk, maar geloof me, je gaat er niet beter van spelen.. Ik heb weleens wat geglitched voor een movie, en ik kan je vertellen, het is het normaal gesproken niet waard om 10x dood te gaan om naderhand 7 kills te maken voordat ze je doorhebben/killen. Spelen zonder dat soort ongein is veel effectiever.

[ Voor 8% gewijzigd door aicaramba op 23-07-2008 18:32 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:18
Weet iemand hoe je op de PC COD4 in framde mode speelt? Misschien dat dit het geheel wat sneller maakt, met een aftanse videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

framde mode
Je bedoelt windowed?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Noxa schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:48:
Weet iemand hoe je op de PC COD4 in framde mode speelt? Misschien dat dit het geheel wat sneller maakt, met een aftanse videokaart.
Nee, de resolutie maakt het sneller, of het dan groot of klein op je scherm komt maakt niet uit.

Druk op ~ (links van 1) om de console te openen. Gebruik /r_fullscreen 0 om fullscreen uit te schakelen, gebruik /seta r_fullscreen 0 om dit permanent te doen (anders moet je het iedere keer bij het opstarten van CoD4 opnieuw doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 19:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Sommige server admins maken het wel heel erg bond. Vanavond nog op de T-V- server gespeeld. Daar was een Nederlander die racistische opmerkingen gebruikte. De persoon die er iets van zei kreeg een ban... Kom op zeg. Eigenlijk zou je screens naar de gamehost moeten kunnen sturen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bor de Wollef schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:30:
Sommige server admins maken het wel heel erg bond. Vanavond nog op de T-V- server gespeeld. Daar was een Nederlander die racistische opmerkingen gebruikte. De persoon die er iets van zei kreeg een ban... Kom op zeg. Eigenlijk zou je screens naar de gamehost moeten kunnen sturen.
Dat is wel erg ruk zeg :( Ik zit wel eens op servers (ik dacht Zer, n00bs united en U3 ofzo, zit op mijn werk) waarbij je dan in de console ziet dat als er vervelende spelers zijn je een screenshot naar hun email adres kan mailen zodat ze maatregelen nemen. Dat vind ik wel een goede actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Goh, was dat een speler met adolf in de naam ? Was gister ook raak met een racistische NL speler in de mad as badgers server.

offtopic:
Daarom heb ik nu een @NL cod4 HC public gestart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Da's dus gewoon de url in de console intikken, niet het ip adres van de server iets lager op de pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Klopt inderdaad, gisteren even geprobeerd. Op de website van de @NL squad vind je bij het bericht van KillerAceNL iets terug over een nieuw geopende server. Het adres daarvan is iets in de strekking van nlsquad.org:28961 (check even op de website van @NL of dit klopt).

Kopieer deze URL, start COD4 op en open je console met tilde. Tik /connect gevolgd door de URL die je nog gekopieerd had. Hij gaat er dus als volgt uitzien, ervan uitgaande dat de bovenstaande URL klopt: /connect nlsquad.org:28961.

Nou, even op enter drukken maar en inloggen bij de HC Public @NL server!

Jammer dat ze geen non-HC public hebben, anders had ik misschien nog wel een potje meegedaan..

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hebben we wel, maar die draait PAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

KillerAce_NL schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:23:
Hebben we wel, maar die draait PAM.
Klopt ja, dat wist ik. Op zich ook wel logisch als je het spel competitief wilt gaan spelen.

Maar ik vind het wel jammer. Ik speel vaak met een clan-member van jullie uit het BHD-team, die ook nog wel eens wat mensen van @NL wil uitnodigen. Met sommigen heb ik dus wel eens vaker gespeeld, en omdat jullie nogal wat mensen hebben die het spel serieus en op redelijk niveau beheersen, leek het me wel prettig om vaker bij jullie op een server in te loggen.

Maargoed, zo heeft een mens altijd wat te wensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik zat er gisteravond eventjes maar er was niemand. Toen maar naar een andere server verkast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige server admins maken het wel heel erg bond.
Wat doen ze dan? komen ze binnen en zeggen ze "Bond, James Bond, at your service."?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:38:
[...]

Wat doen ze dan? komen ze binnen en zeggen ze "Bond, James Bond, at your servicers."?

;)
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
d_star schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:58:
[...]

Klopt ja, dat wist ik. Op zich ook wel logisch als je het spel competitief wilt gaan spelen.

Maar ik vind het wel jammer. Ik speel vaak met een clan-member van jullie uit het BHD-team, die ook nog wel eens wat mensen van @NL wil uitnodigen. Met sommigen heb ik dus wel eens vaker gespeeld, en omdat jullie nogal wat mensen hebben die het spel serieus en op redelijk niveau beheersen, leek het me wel prettig om vaker bij jullie op een server in te loggen.

Maargoed, zo heeft een mens altijd wat te wensen ;)
PAM vind ik persoonlijk veel fijner spelen, buiten het feit dat iedereen dezelfde wapens heeft(met de juiste config dan.)
Ook sniperfixes als Unite of AWP spelen erg fijn tbh en verder in match modus is ready up en Time out call natuurlijk onmisbaar.

Buiten het feit dat er was bugs inzitten is ie onmisbaar voor de war-community.
De opvolger van PAM, promod, vind k trouwens ook te gek, betere reg, betere snipers, geen bugs, etc...

@D_star speel je op cod4 ook onder deze naam want k speel ook wel eens op @NL server :)

[ Voor 4% gewijzigd door ApexAlpha op 25-07-2008 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
Ben ik toch wel weer blij dat je op de console versie allemaal hetzelfde hebt, dus niet mensen met speciale configs die op plekken kunnen komen waar je niet hoort te komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Ben ik toch wel weer blij dat wij niet voor maps hoeven te betalen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel al jaren PC en blijf dat misschien wel altijd zo willen , vooral met shooters , toch ook mijmer ik wel naar een console , lekker relexed op bankie met mega scherm , alhoewel ik nu het ook aardig kan zien . Maar laten we nou hier niet dit topic een pro console of pc gesprekken houden , ik kan goed begrijpen dat gamers wel eens klaar zijn met dat ge-upgrade met de nodige vele kosten iedere keer , ik heb het er nog steeds voor over maar wie weet ben ik er ook wel eesn klaar mee .

Over de reactie van SCIxX , ja met de pc zijn er veel voordelen als je die weet te behalen , zowel met de framerate of speciale configs en ook de verschillende hardware verschillen die eigenlijk wel als oneerlijk gezien kunnen worde m.i. . Dat de pcgamer de extra mappen niet hoefde te betalen is meer een geluk voor pcgamers maar verder boeit dat me niet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

ApexAlpha schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 19:09:

@D_star speel je op cod4 ook onder deze naam want k speel ook wel eens op @NL server :)
Nope, mijn nick online is [SQR]Dennissimo. Op zich denk ik niet dat je me veel zal zien op de @NL server, omdat 'ie hardcore is (wat ik persoonlijk niet tof vind). Maar ik wil nog wel een keer een kijkje nemen.

Ik zit eigenlijk behoorlijk vaak op de servers [TBD]Attack!, of [F-C] United. Of ik kijk eens rond op andere servers. Speel je alleen HC ApexAlpha?

Van het weekend trouwens voor het eerst proberen te spelen met shotty's.. Damn, da's nog best lastig voor een SMG-sprayer als ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Heb me suf gezocht, maar niet gevonden: een soort console-commando zoals bij oudere shooters 'nextmap' om te weten wat erna komt?

Is er ook een mogelijkheid via een commando alle settings van een server te zien?

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:02
Pffffff, ben dit weekend zomaar gebanned op mijn vaste server, geen idee waarom.... Was gewoon aan het spelen, en ineens uit het niets zonder waarschuwing oid was het POEF -> banned :|

Een vriend van me zat ondertussen nog op de server, en probeerde erachter te komen waarom ik gebanned ben. Helaas werd hij compleet genegeerd....

Nou, maar weer op zoek naar een andere vaste server :/

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

tweaktubbie schreef op maandag 28 juli 2008 @ 12:05:
Heb me suf gezocht, maar niet gevonden: een soort console-commando zoals bij oudere shooters 'nextmap' om te weten wat erna komt?

Is er ook een mogelijkheid via een commando alle settings van een server te zien?
Hmm, ik weet niet of er een console commando is die je kan gebruiken om alvast te zien wat de volgende map is, maar naar mijn weten is '/nextmap' wel een commando die je als admin kan draaien om naar de volgende map in de cyclus te roteren. Is dat wat je wilt?

Alle settings van de server kan je ook zien via XFire. In het server tabje kan je een server selecteren en de optie 'Toon RAW-informatie' oid aanklikken.

Maar volgens mij moet je via bijvoorbeeld codhq of de officiele wiki van IW wel het bijbehorende console commando kunnen vinden naar mijn weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Volgens mij gebruikt bijna elke server die auto-map roulatie. Na een poosje spelen weet ik dan wel welke map er na komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
@d_start Nee! :p had het over hun PAM server :)

@Msg Dan staan ze tog op Alfabet, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Met /rcon map_rotate kun je de volgende map in de rotatie opzetten!

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
ApexAlpha schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:28:

@Msg Dan staan ze tog op Alfabet, of niet?
Ja en nee. De maps zijn inderdaad gesorteerd op alfabetische volgorde, maar dan gebaseerd op hun mp_xxx naam. Zo heet District bijvoorbeeld mp_citystreets, waardoor deze standaard geladen wordt vóór Ambush, die op zijn beurt mp_convoy heet.

Map nameFile name
1Backlotmp_backlot
2Blocmp_bloc
3Bogmp_bog
4Wet Worksmp_cargoship
5Districtmp_citystreets
6Ambushmp_convoy
7Countdownmp_countdown
8Crashmp_crash
9Winter Crashmp_crash_snow
10Crossfiremp_crossfire
11Downpourmp_farm
12Overgrownmp_overgrown
13Pipelinemp_pipeline
14Shipmentmp_shipment
15Showdownmp_showdown
16Strikemp_strike
17Vacantmp_vacant

[ Voor 26% gewijzigd door Rone op 29-07-2008 14:46 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .zolder
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-07 16:57
Het lijkt erop dat de x360 het precies omgekeerd doet.. als Bog wordt gevoteskipped, krijg je nl. Block voorgeschoteld.
Van andere volgorden weet ik niets, maar voor Block had ik het in de gaten gehouden omdat ik zo'n **hekel heb aan die map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Nu online
shipment, bog, wet works , bloc, en winter crash zijn de mappen die op mijn "shitlist" staan. Ik heb ze geprobeerd maar ik kan deze mappen gewoon niet leuk vinden :(.

Mijn favorieten zijn tog wel Crossfire, backlot en Strike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Skybullet schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 19:39:
shipment, bog, wet works , bloc, en winter crash zijn de mappen die op mijn "shitlist" staan. Ik heb ze geprobeerd maar ik kan deze mappen gewoon niet leuk vinden :(.

Mijn favorieten zijn tog wel Crossfire, backlot en Strike
Mwah, als je met weinig man bent (max 4 of 5 aan elke kant) kunnen shipment en wet works nog wel leuk zijn. Wet works is vooral een aanrader in FFA, ongelofelijk gaaf!

Bog vind ik ook nog wel aardig, alhoewel het aantal opties om je tegenstander te flanken op die map wel erg beperkt is. Een paar goed goed gepositioneerde en tactisch goed dekkende medespelers en je ownt de map. Winter crash is een geinige variant op de normale crash, maargoed, nu speelt eigenlijk niemand hem he, midden in de zomer :+

Daarentegen vind ik Bloc, samen met Pipeline, de meest dramatische maps ooit. Dit zijn de maps waarin campen TE makkelijk en TE belonend is. Dat wordt dan ook veelvuldig gedaan in die maps.

Mijn favo map is toch wel Crossfire. Hoewel ook daar het flanken door verscheidene bottlenecks vrij lastig kan zijn, blijft het een fantastische map vanwege de tactische opties en de dekking die het kan bieden voor elk type speler. Oh, en niet onbelangrijk: campen is mogelijk, maar niet aan te raden op die map 8)

Backlot, Strike, Crash, Broadcast, Chinatown en Countdown vind ik ook wel aardige maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik vind dat crossfire helemaal niks is.. Je kunt over de weg, wat een zekere dood betekent. Of je flankt over éen van de twee kanten, maar bij allebei die kanten kom je zo goed als altijd n paar tegenstanders tegen. Echt goed flanken kan hier amper imo.. Dus wordt er veel gecamped. Pipeline vind ik een van de betere maps, beste maps zijn carentan, broadcast, strike, overgrown, pipeline en backlot..
Maarja, iedereen heeft zo zn eigen mening.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn fav map is nog altijd overgrown. Carentan (chinatown) en Strike zijn ook leuk vanwege de krappe kamertjes waarin vaak gevochten wordt. Je wordt daar echt de huizen in gedwongen, op straat ben je te open.

Snipen doe ik het liefste als OpFor in Creek (heerlijke afslachtmap als Marines niet samenwerken) en Crossfire. In Crossfire vind ik het niet slecht snipen. Gewoon in dat kapotte huisje gaan zitten dat over de straat uitkijkt, maar out of view van de marine snipers.

Verder vind ik pipeline wel aardig, met campen vind ik het reuze meevallen, als ze op het dak staan of in die hoge raampjes zijn ze een simpel doelwit voor iemand die een beetje kan mikken. De tunnels vind ik briljant om campers te verassen.

Crash vind ik een beetje statisch, meestal is het moeilijk om aan te vallen omdat campers/snipers alle toegangswegen dekken waardoor er een frontlinie ontstaat. Alles draait eigenlijk alleen nog om dat hoge gebouw. Als je dat hebt met een paar teammates dek je de halve map af.

Ben nu bijna klaar met rifles, enkel nog 30 AK47 headshots, 40 M16 headshots en 100 MP44 headshots (die laatste is echt een shitgun om de headshots mee te halen). Bijna gouden AK :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Nu online
Ik heb nu een vaste public clanserver waar ik op speel, ik zit zelf niet in die clan omdat ik daar de tijd niet voor heb, maar het is geweldig om met hun samen te spelen. Bijna op elk moment van de dag zijn er wel 1 of meerdere clanleden te vinden tussen de " andere spelers ".

Het beste is nog wel dat die clan echt heel goed is in rushen en dat neemt de rest over. nu word er elke ronde op elke map wel gerusht. er zijn er altijd een paar die snipertje willen spelen, maar die krijgen gewoon niet de kans >:). De rondes zijn dan ook elke keer weer binnen een minuut of 3-5 voorbij.

Ze rushen telkens 1 kant ( met een paar loners aan de andere kant die of het idee niet snappen of zelf een beetje willen jagen :p ). Dit gaat natuurlijk gepaard mert de nodige granaten, flashes en rook. ze clearen het gebied, planten de bom, zoeken dekking en dan is het wachten :O .

zitten ze op de defence kant. Dan is het binnen een oogblink gebeurd 8)7 . Echt waar dan lijkt het wel of het jachtseizoen is geopend ( en haast niemand blijft wachten bij A en B dat is het mooie. Het gaat een beetje als volgt: Boem, Boem , Boem, ratel , flash, ratel ..... you are victorius :X .

Nadat ik van TDM en FFA ( waar ik vaak hoog scoorde ) voor het eerst sinds cod2 weer S&D ging spelen en dus gelijk op deze server werd ik dus keihard onder de voet gelopen |:(. nu ik het idee heb te pakken kan ik mijn ervaring van de andere speltypes toepassen op het S&D gebeuren en gaat het een stuk beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Je kunt er nog beter iemand mee doodknuppelen.. wat een drama.. maargoed, nog 66 headshots met die MP44 dan heb ik alle gouden wapens..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

rabor schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 11:59:
Je kunt er nog beter iemand mee doodknuppelen.. wat een drama.. maargoed, nog 66 headshots met die MP44 dan heb ik alle gouden wapens..
Van andere mensen heb ik gehoord dat het een goed idee schijnt te zijn om die MP44 te combineren met bandolier en de double tap perk. Standaard schiet 'ie geloof ik net iets trager dan de AK47, en aangezien je NOG trager automatisch ratelen dan met een AK47 écht niet wilt, zou double tap een goed idee zijn...

Of heb je dat al geprobeerd?

Aan de andere kant: het wel of niet hebben van double tap zorgt nog niet automatisch voor een headshot, maar meer dat je anderen makkelijker neer krijgt. Dus misschien is mn tip wel nutteloos 8)7

@ Skybullet: welke server is dat, waar je het over hebt? Lijkt me erg gaaf namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We willen headshots voor die challenge, dan is double tap inderdaad niet wat je wilt. Het probleem is namelijk dat dat ding stuitert als een gek als je er mee schiet. Daarnaast kan je er geen red dot op zetten om beter te mikken op hoofden en is het kreng ook nog eens redelijk inaccuraat. Vraag me soms af of het enige doel van dat ding is om spelers te frustreren in het behalen van hun challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Nu online
d_star schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:56:

@ Skybullet: welke server is dat, waar je het over hebt? Lijkt me erg gaaf namelijk!
TeamDaylight Public server

is non- hardcore S&D, en niet alle maps worden gebruikt.

ip: 217.146.84.245:32000

Server zit in de uk en ik heb altijd een stabiele ping tussen de 20 en 40 :)

[ Voor 16% gewijzigd door Skybullet op 31-07-2008 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Het zal vast al wel vaker gezegd zijn maar ik vind het wel jammer dat je niet in het servermenu gewoon "add server" kan doen maar dat het via de console moet.

Overgrown, Downpour en Pipeline vind ik fijne mappen trouwens. Wetworks vind ik niks. Wat ik ook wel eens zou willen is een server zonder arty en heli's. Heel leuk dat het kan maar soms vind ik het toch best een beetje lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

De MP44 is echt wel een prima wapen, ook om headshots mee te halen. Het is net een AK47.
Double tap is niet nodig, je moet gewoon 1 kogel op een hoofd mikken, dus extra sproei power is nutteloos :P

De beste manier is imho om HC FFA te spelen op een medium formaat map, en gewoon MIKKEN. 1 kogel ipv een half magazijn, anders is 'ie idd inaccuraat. En als je toch moet sproeien van dichtbij mik dan gewoon iets hoger, grote kans dat je alsnog een headshot maakt.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
TroonStaal schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:36:

Het zal vast al wel vaker gezegd zijn maar ik vind het wel jammer dat je niet in het servermenu gewoon "add server" kan doen maar dat het via de console moet.
Je bedoelt dus gewoon via Join Game » Source: Favorites » New Favorite ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

r00n schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:45:
[...]

Je bedoelt dus gewoon via Join Game » Source: Favorites » New Favorite ?
Oh, zo kan het wel? Nooit geweten eigenlijk dat het toch mogelijk is 8)7 |:(

Bedankt, ga ik vanavond even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Ik heb juist altijd al willen weten hoe je in de console een server bij je favorieten zet.

Ik heb trouwens nog een relaxte tweak ontdekt:
\seta WaypointIconHeight 25
\seta WaypointIconWidth 25 (standaard is 36)

Het maakt de waypoints kleiner, dus dan heb je minder last van een grote rode driehoek die het zicht op je doelwit belemmerd.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Is de PS3 GOTY versie nog ergens te krijgen? Mijn vaste adressen (Dim-Plus en Bart Smit) hebben 'm helaas niet meer voorradig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Laatst online: 07-02-2024
Blaim schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:16:
Is de PS3 GOTY versie nog ergens te krijgen? Mijn vaste adressen (Dim-Plus en Bart Smit) hebben 'm helaas niet meer voorradig.
koop je toch de gewone versie en dan via de store de map pack. Is raar genoeg net zo duur als de GOTY kopen.
Overigens is de normale versie ook moeilijk te verkrijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hazuki schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:44:
De MP44 is echt wel een prima wapen, ook om headshots mee te halen. Het is net een AK47.
Dat is niet gek, de AK47 is een afgeleide van de MP44. Hugo Schmeisser die de STG44/MP44 ontwierp werkte ook mee aan de AK47 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Niet volgens Wikipedia.
Kalashnikova was een tankbestuurder met een grote interesse in wapens. Hij bestudeerde de literatuur en bekeek ook reeds bestaande pistoolmitrailleurs, waaronder het Duitse Sturmgewehr 44 (StG 44) en de StG45 waarvan de Russen tegen het einde van de oorlog de prototypetekeningen hadden gevonden.
:)

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
Hazuki schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:08:
Ik heb juist altijd al willen weten hoe je in de console een server bij je favorieten zet.

Ik heb trouwens nog een relaxte tweak ontdekt:
\seta WaypointIconHeight 25
\seta WaypointIconWidth 25 (standaard is 36)

Het maakt de waypoints kleiner, dus dan heb je minder last van een grote rode driehoek die het zicht op je doelwit belemmerd.
Thanks dat is makkelijk :)

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je daarmee de iconen boven de hoofden van je allies? Is er een manier om die kleiner te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hazuki schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 16:08:
Niet volgens Wikipedia.

[...]

:)
werkte ook mee aan de AK47
Is wel degelijk zo, zoek maar verder. Je info is wel goed, maar niet volledig ;)
B.v. ook van Wikipedia:
Following the end of the war in 1947, Mikhail Kalashnikov developed the AK-47, which was clearly inspired of the German concept and layout to the German StG44 but quite different mechanically. It fired the 7.62x39mm cartridge, which had been developed as model 43 for use in their SKS carbines that were developed by Simonov in 1945 and subsequently adopted as the SKS-45 . The round was similar to the StG44's in that the bullet was an intermediate round of the same caliber than the larger, full-size Russian rifle ammunition.

Hugo Schmeisser was sent with his team to Soviet Union where they worked with Kalashnikov team. Prototypes, machinery and blueprints of the MKb42, MP43 and StG44 were sent to Soviet Union as well. Schmeisser was released in 1952 and assigned to residence in Suhl where he died in 1953

[ Voor 61% gewijzigd door KillerAce_NL op 31-07-2008 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 17:22:
Bedoel je daarmee de iconen boven de hoofden van je allies? Is er een manier om die kleiner te maken?
Nee ik bedoel de waypoints. Dus die gekleurde dingen die de targets (A, B, C) de bom en de bombcarrier markeren. Het scheelt echt een stuk.

Afbeeldingslocatie: http://bashandslash.com/images/stories/cod4/tweaks/configs/targicons.jpg

In dit voorbeeld zijn hoogte en breedte beide op 15 ingesteld, maar dat vond ik zelf wel erg mini, dus heb ik 25 genomen.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Ah handig Hazuki!

Alleen is dit niet potentieel zo'n instelling die punkbuster niet leuk gaat vinden? Net zoals bijvoorbeeld cg_drawdecals op 0 zetten (je haalt hiermee detail uit de omgeving weg, zodat vijanden makkelijker te onderscheiden zijn/je framerate hoger is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d_star schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 08:14:
Ah handig Hazuki!

Alleen is dit niet potentieel zo'n instelling die punkbuster niet leuk gaat vinden? Net zoals bijvoorbeeld cg_drawdecals op 0 zetten (je haalt hiermee detail uit de omgeving weg, zodat vijanden makkelijker te onderscheiden zijn/je framerate hoger is)?
Nee denk het niet. Gisteravond met deze instellingen gespeeld en nergens gekickt door PB. :P
En het maakt idd wat verschil, zeker als je een kant loopt te dekken die richting deze vlaggen kijkt.
Alleen voor wars weet ik het nog niet maar dat merken we vanavond of het weekend wel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Coolsnarf schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 15:07:
[...]

koop je toch de gewone versie en dan via de store de map pack. Is raar genoeg net zo duur als de GOTY kopen.
Overigens is de normale versie ook moeilijk te verkrijgen
Ik heb gister toch nog een kopietje kunnen bemachtigen bij de FRS op CS Eindhoven. _/-\o_ Bruut spel.. vandaag online maar eens proberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Nu online
Hazuki schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 00:19:
[...]

Nee ik bedoel de waypoints. Dus die gekleurde dingen die de targets (A, B, C) de bom en de bombcarrier markeren. Het scheelt echt een stuk.

[afbeelding]

In dit voorbeeld zijn hoogte en breedte beide op 15 ingesteld, maar dat vond ik zelf wel erg mini, dus heb ik 25 genomen.
damn is dit de laagste ingame grafische setting ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 09:29:
[...]Alleen voor wars weet ik het nog niet maar dat merken we vanavond of het weekend wel. :+
Ik hoop voor je, dat je wel pam4 speelt met fatsoenlijk regels zonder icons :)

edit:
Je hebt de bom natuurlijk ook nog :z Gisteravond nog een war gespeeld, dus het mag :)

[ Voor 14% gewijzigd door jordz. op 01-08-2008 12:48 ]

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:29
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 11:26:
Snipen doe ik het liefste als OpFor in Creek (heerlijke afslachtmap als Marines niet samenwerken) en Crossfire. In Crossfire vind ik het niet slecht snipen. Gewoon in dat kapotte huisje gaan zitten dat over de straat uitkijkt, maar out of view van de marine snipers.
Creek is echt zo simpel :P Gewoon OpFor kiezen en snipen op het kleinere dak van het grote huis. 20 Kill Streaks gegarandeerd. Heerlijk. Of in District bij de witte vrachtwagen op dat kleine schuurtje springen en dan op die bogen. Daarboven kun je ook heerlijk campen. Op een server zonder killcam is het eigenlijk niet eerlijk meer ;) Of in Broadcast Marine kiezen en campen/snipen in het huis waar je links van spawnt. De OpFor komt naar boven gerend, zonder op te passen voor claymores die ik heb verstopt achter de kastjes, voordat je de trap oploopt. CoD4 is een camphemel, vooral als je claymores hebt, UAV-jammer en een silencer op je geweer. Mensen blijven als een kip zonder kop binnenrennen als de killcam uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het dak zou ik niet doen, wordt ikzelf regelmatig afgeschoten. Ik ga zelf achter een rots zitten voor het huis. Dan zit ik tussen het gras en enkel mijn hoofd (met camo) steekt er uit. Dan zo weinig mogelijk bewegen en je wordt haast niet gespot.

Alleen heb je dan teammates die zo nodig aan willen vallen zorgen voor enemy spawns achter je. stumpers. Creek is een 100% campmap voor opfor. Laat SAS maar lekker tegen je fort aanlopen. Dat is hoe die map tactisch gezien gespeeld moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:24:
Creek is een 100% campmap voor opfor. Laat SAS maar lekker tegen je fort aanlopen. Dat is hoe die map tactisch gezien gespeeld moet worden.
Opfor is inderdaad zwaar in het voordeel, alhoewel me het al vaak genoeg gelukt is om met mijn mp5 met geluidsdemper achter de verdediging te sneaken en van daaruit iedereen af te slachten.
Alle Opfor is zo gefocust op de kant waar de SAS vandaan komt dat ze bijna nooit achter zich kijken. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:29
Het dak zou ik niet doen, wordt ikzelf regelmatig afgeschoten. Ik ga zelf achter een rots zitten voor het huis. Dan zit ik tussen het gras en enkel mijn hoofd (met camo) steekt er uit. Dan zo weinig mogelijk bewegen en je wordt haast niet gespot.

Alleen heb je dan teammates die zo nodig aan willen vallen zorgen voor enemy spawns achter je. stumpers. Creek is een 100% campmap voor opfor. Laat SAS maar lekker tegen je fort aanlopen. Dat is hoe die map tactisch gezien gespeeld moet worden.
Afbeeldingslocatie: http://i154.photobucket.com/albums/s253/mellowdaddee/creek10.jpg
Ik heb het over het kleine dak in het midden op deze afbeelding. Als je dan schuilt achter het grote dak en naar links leant, kunnen ze je vrijwel niet zien. Het aantal kills dat ik heb gemaakt vanaf die plaats loopt in de tientallen. Ik wordt daar pas vermoordt als teammates inderdaad te ver doordringen, waardoor mensen achter me spawnen. Als ik dat in de gaten krijg, loop ik gewoon over de kam van het dak en ga ik de andere kant op snipen :P
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:36:
Opfor is inderdaad zwaar in het voordeel, alhoewel me het al vaak genoeg gelukt is om met mijn mp5 met geluidsdemper achter de verdediging te sneaken en van daaruit iedereen af te slachten.
Alle Opfor is zo gefocust op de kant waar de SAS vandaan komt dat ze bijna nooit achter zich kijken. >:)
Da's ook grappig inderdaad. Maar dan helpt het wel als je UAV jammer, extreme conditioning en een silenced P90 hebt. Ik leg in het snipehuis ook altijd claymores neer, dus pas op! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jordz. schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:00:
[...]

Ik hoop voor je, dat je wel pam4 speelt met fatsoenlijk regels zonder icons :)

edit:
Je hebt de bom natuurlijk ook nog :z Gisteravond nog een war gespeeld, dus het mag :)
`

Dat bedacht ik me ook dat zowiezo de bom (geel) er een heeft. :P
Al geprobeerd op de war-server en PB laat het toe dus dat is mooi. 8)
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:36:
[...]

Klopt. Niet door de grot met de SAS want dat red je toch niet.
Samen wat rook granaten gooien en langs de waterval oprukken.
Met idd een silenced wapen, BombSquad, UAV Jammer en Dead Silence. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joep Stoffels schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 14:20:
[...]

[afbeelding]
Ik heb het over het kleine dak in het midden op deze afbeelding. Als je dan schuilt achter het grote dak en naar links leant, kunnen ze je vrijwel niet zien. Het aantal kills dat ik heb gemaakt vanaf die plaats loopt in de tientallen. Ik wordt daar pas vermoordt als teammates inderdaad te ver doordringen, waardoor mensen achter me spawnen. Als ik dat in de gaten krijg, loop ik gewoon over de kam van het dak en ga ik de andere kant op snipen :P
Aha! Ik dacht dat je het dak rechts bedoelde. Hmmm, eens proberen vanavond.
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 14:27:
Met idd een silenced wapen, BombSquad, UAV Jammer en Dead Silence. _/-\o_
Bombsquad? ewww....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ??
Zit standaard in mijn stealth klasse. Misschien in Creek niet zo belangrijk maar in mappen als Vacant en Bloc des te meer. _/-\o_
Ben zelf een fervent Claymore planter en die krengen zijn errug vervelend om tegen aan te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

[Mierenneuk-modus]

Op Creek speel je toch niet met OpFor tegen de SAS, maar met Spetsnaz? Howel je dat ook als een Op(posing) For(ce) kan zien ;)

[/Mierenneuk-modus]

Om de een of andere manier spawn ik op Creek 9 van de 10 keer in het SAS team, en dan is het inderdaad camp-hunten geblazen. Wat idd het beste er tegen werkt is een complete ghost-class gebruiken (Silenced SMG - bijvoorbeeld de MP5 -, Bandolier of 3x Special Grenades, UAV Jammer, Dead Silence of Extreme Conditioning) en bijvoorbeeld via de waterval oprukken, zo snel mogelijk het dorpje in.

Op zich zou bomb squad ook nog wel nuttig kunnen zijn, met al die claymores van de vijandige snipers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 19:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Gebruiken jullie trouwens de in game serverbrowser of een 3rd party tool om servers en buddys te vinden?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:46

Arethusa

Niet die server

Ikzelf gebruik xFire, de ingame tool gebruik ik zelden. COD start ik 99% van de keer ook vanuit xFire.

[ Voor 29% gewijzigd door Arethusa op 03-08-2008 18:31 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ik gebruik zelf ook xfire. Staat in mijn signature als iemand me wil toevoegen.

Maar ik gebruikte eerst altijd allseeing eye, daar kan je ideaal checken. En als tie vol zit ga je o pde wachtlijst staan en hoef je niets te doen en joint ie automatisch een server. Alleen ik kon laatst niet op de master server komen, nu nog eens proberen. Is wel een zeer handige tool! (en xfire ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d_star schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 14:58:
Om de een of andere manier spawn ik op Creek 9 van de 10 keer in het SAS team,
Je kan gewoon een kant kiezen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:35:

Maar ik gebruikte eerst altijd allseeing eye, daar kan je ideaal checken. En als tie vol zit ga je o pde wachtlijst staan en hoef je niets te doen en joint ie automatisch een server. Alleen ik kon laatst niet op de master server komen, nu nog eens proberen. Is wel een zeer handige tool! (en xfire ook)
HLSW ooit wel eens geprobeerd?
Vind het erg handig om inderdaad automatisch mee te connecten. Ook met volle servers dat je dus op een wachtlijst komt en dat je automatisch connect als er een plekje vrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:54:
[...]

Kan ja, maar ik auto-assign altijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:54:
[...]

Ook iets met Auto Balance :*)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Call of Duty 4 had ik eerder alleen de singleplayer van gespeeld, maar op de afgelopen Campzone ook een boel multiplayer. Ik moet zeggen dat ik me daar erg goed mee vermaakt heb! Dus wellicht ga ik hem binnenkort kopen en zullen jullie mij online zien :).

Ik kan trouwens geen nuttig overzicht vinden van wat voor aanpassingen PAM4 nou allemaal maakt, iemand die daarmee kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jjwa schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:27:
Call of Duty 4 had ik eerder alleen de singleplayer van gespeeld, maar op de afgelopen Campzone ook een boel multiplayer. Ik moet zeggen dat ik me daar erg goed mee vermaakt heb! Dus wellicht ga ik hem binnenkort kopen en zullen jullie mij online zien :).

Ik kan trouwens geen nuttig overzicht vinden van wat voor aanpassingen PAM4 nou allemaal maakt, iemand die daarmee kan helpen?
Nou dat zal geen miskoop zijn. Verreweg het meeste CoD4 gespeeld van al mijn games. Blijft ook na een aantal maanden gewoon een topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jjwa schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:27:

Je kan volgens mij in PAM4 nog van alles wijzigen dus er is niet echt een standaard.
Hier op deze site kan je wel wat league's met elkaar vergelijken.

[url]http://www.eurodomination.net/league_comparison.php[/url]
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.