[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 48.906 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Laatst 25 kill streak gehaald in Crash, leuke map dat. M4 is echt ongelofelijk dodelijk, die bullet penetration oO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Ik heb vanmiddag cod4 gekocht, en ik wil graag online spelen.
De single player werkt prima, maar als ik de multiplayer opstart crasht het spel.
Ik zag hier niets over in de faq staan, dus vandaar mijn vraag: Hoe los ik dit op?
Ik heb alle patches geinstaleerd, maar dit heeft niet geholpen.
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: iw3mp.exe
Versie van toepassing: 0.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 4859a219
Naam van foutmodule: iw3mp.exe
Versie van foutmodule: 0.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 4859a219
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0027782e
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: fd00
Aanvullende informatie 2: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160
Aanvullende informatie 3: fd00
Aanvullende informatie 4: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 14:43

jelly

Arch Linux

Hier is toch een ander subforum voor Spielerij - Problemen & Vragen + eigen inzet en google willen ook wel eens helpen

Killstreaks vind ik niet zo spannend ik haal makkelijk een killstreak van 20 met een Airstrike + chopper en gewoon tactisch rushen

[ Voor 26% gewijzigd door jelly op 06-07-2008 12:00 ]

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
nvm >:)

Dankje Msg daar kom ik in iedergeval wat verder mee :)
Toch jammer dat een prog als All seeying eye niet werkt :@

[ Voor 185% gewijzigd door MaFFia op 06-07-2008 13:23 ]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

Ikgebruik altijd http://www.game-monitor.com kan je ook servers zoeken op bepaalde woorden ;).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

rhermans schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:17:
nvm >:)

Dankje Msg daar kom ik in iedergeval wat verder mee :)
Toch jammer dat een prog als All seeying eye niet werkt :@
Das raar. Bij mij namelijk wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Xfire werkt hier ook prima, maar dat vind ik zo'n bout programma. Dan maar via die site en dan toevoegen aan favorieten, via console. Helaas kan je geen IP's CTRL V-en bij de favorieten.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 25-07 10:36
jelly schreef op zondag 06 juli 2008 @ 12:00:
Hier is toch een ander subforum voor Spielerij - Problemen & Vragen + eigen inzet en google willen ook wel eens helpen

Killstreaks vind ik niet zo spannend ik haal makkelijk een killstreak van 20 met een Airstrike + chopper en gewoon tactisch rushen
Je hebt gelijk, ik heb in mijn ergernis niet verder gekeken dan mijn neus lang is.
Het is opgelost, en ik kan nu Online gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:16

DjVe

Hatsaflats!

MsG schreef op zondag 06 juli 2008 @ 15:53:
Xfire werkt hier ook prima, maar dat vind ik zo'n bout programma. Dan maar via die site en dan toevoegen aan favorieten, via console. Helaas kan je geen IP's CTRL V-en bij de favorieten.
HLSW kan dat wel...heel simpel progje waarmee je ook je buddis kan opsporen. Ook veel mogelijkheden voor filteren. Ik gebruik het graag! 8)

ondertussen weer naar lvl 36 gegroeid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
Dit topic is niet bedoeld voor technische problemen en vragen, Spielerij - Problemen & Vragen is daarvoor. Let wel op dat je huidige posting véél te kort is om daar een topic mee te mogen openen. Lees Spielerij - Problemen & Vragen FAQ eens.

[ Voor 89% gewijzigd door TheZeroorez op 08-07-2008 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

On-topic: heeft iedereen patch 1.7 al geinstalleerd? Zo ja: heeft er iemand problemen mee? Ikzelf heb er geen problemen mee (althans, niet merkbaar), maar ik hoor verhalen van mensen uit onze clan dat ze last krijgen van FPS drops. Op het IW forum is er ook een topic aan gewijd, maar vanwege het algemene hoge gehalte van azijnpisserij daaro weet ik niet of dat wel te vertrouwen is...Iemand?
Ja ik! En het is zeer irritant en scheelt mij op cruciale momenten ook kills want het moet natuurlijk net gebeuren als je om de hoek tegen een ander aanbotst en het scherm hierdoor ff lijkt te bevriezen...dus dood :( FPS dropt idd van 90-95 plots naar 45 voor een seconde en per map van 15 minuten komt dit ongeveer 10-15 keer voor en niet met een bepaalde regelmaat maar wel altijd op een erg ongeschikt moment zoals hierboven opgemerkt.

Ik heb mij al zitten afvragen wat nu de reden kan zijn want ik heb dit inderdaad sinds korte tijd maar had nog nooit aan patch 1.7 gedacht. Ik zat al mijn lopende processen (die bijna allemaal sowieso al standaard uit staan) na te lopen. Indexering van Vista uitgezet etc etc etc maar niks helpt tot nu toe en met dit bericht wordt ik niet vrolijk want dat wordt wachten op patch 1.8 (en God knows hoe lang dat gaat duren en of ze dat dan ueberhaupt al zullen verhelpen...) ;(

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Het is mooi dat ik dit nu lees dat er meer mensen last hebben van framedrops dan kan ik hieruit, in ieder geval de conclusie trekken dat het niet aan mijn pc ligt. Ik zat al van alles te proberen met drivers tot het opnieuw pluggen van de videokaart. Ik heb ook in het begin een framedrop als de map net geladen is en tijdens het spelen zo ineens een drop na 30 of zelfs lager. Ik hoop dat dit nog opgelost wordt want die framedrops komen altijd wanneer je het echt niet kan gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

Metalbuster schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:19:
Het is mooi dat ik dit nu lees dat er meer mensen last hebben van framedrops dan kan ik hieruit, in ieder geval de conclusie trekken dat het niet aan mijn pc ligt. Ik zat al van alles te proberen met drivers tot het opnieuw pluggen van de videokaart. Ik heb ook in het begin een framedrop als de map net geladen is en tijdens het spelen zo ineens een drop na 30 of zelfs lager. Ik hoop dat dit nog opgelost wordt want die framedrops komen altijd wanneer je het echt niet kan gebruiken!
Sinds ik de vorige keer meldde dat ik nergens last van had, heb ik Vista geinstalleerd en daardoor noodgedwongen COD4. Uiteraard met alle patches.

Nu staan de details bij mij wegens wat upgrades wel wat hoger dan voorheen, maar normaal gesproken trok ik met gemak 91 FPS (de frame limit), welke situatie ik ook voorgeschoteld kreeg.

Nu krijg ik deze 91 FPS ook, alleen dips worden wel wat frequenter. Helemaal als ik door rook heen loop. Het lijkt ook alsof ik wat last heb van lag sinds de patch. Dat merkte ik aangezien ik een aantal gegarandeerde knifekills gewoon miste (moet zeggen: ik speel het spel wegens tijdgebrek de laatste tijd ook wat minder, dus misschien dat mn knifing skills weer een beetje bijgeschaafd moeten worden), terwijl me dat normaal ZELDEN gebeurt!

Anyhoo, ik hoop nog wel dat er een patch komt. Ik heb op het IW forum een topic hierover gezien, en daarin speculeerden ze over of het aan punkbuster lag of niet. Het leek toen een mogelijke oorzaak te zijn.

Iemand trouwens nog wat gehoord over die mapping contest? Ik zie er werkelijk _helemaal_ niks meer over op het IW forum, terwijl 'ie toch wel geweest is! Wat gaat er nou met die maps gebeuren dan?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:04
Iemand die clanbase 1 op 1 speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En er waren toch 2 verborgen maps in patch 1.6 of zo ? Komen die ook ooit nog naar de pc/consoles ?
Ook zijn er nog een aantal bugs die er maar niet uit willen: Airstrikes die ik niet krijg :'( en alsmaar uav's achterelkaar wanneer mn chopper aan de gang is _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ik zit eigenlijk nog met de vraag of het mogelijk is om met één cd-key op 2 pc's online te kunnen gamen? Ik wil namelijk een nieuwe pc aanschaffen maar kan ik dan ook gewoon online als ik daar ook COD4 op instaleer, of moet ik dan van mijn oude pc COD4 eerst verwijderen?

@ ApexAlpha

Ik speel geen 1 op 1 clanbase, maar ik vraag me wel af wat je daar leuk aan vindt? Vindt je het niet verschrikkelijk saai om 1 op 1 te spelen?

[ Voor 23% gewijzigd door Metalbuster op 11-07-2008 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
Metalbuster schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:56:
Ik zit eigenlijk nog met de vraag of het mogelijk is om met één cd-key op 2 pc's online te kunnen gamen? Ik wil namelijk een nieuwe pc aanschaffen maar kan ik dan ook gewoon online als ik daar ook COD4 op instaleer, of moet ik dan van mijn oude pc COD4 eerst verwijderen?
Je kan het op beide pc's installeren, maar er mag er maar 1 tegelijk on-line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Weet iemand wat nu de exact goede manier is om CoD4 te verplaatsen naar een andere configuratie zonder dat je weer lvl 1 bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
MsG schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:13:
Weet iemand wat nu de exact goede manier is om CoD4 te verplaatsen naar een andere configuratie zonder dat je weer lvl 1 bent?
X:\program files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles

Kopiëer de mappen met jouw profielen van daar naar een USB-stick oid en plaats ze later terug. Let wel op dat je dezelfde keycode gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Jorn1986 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:59:
[...]

Je kan het op beide pc's installeren, maar er mag er maar 1 tegelijk on-line.
Nee, dat is niet waar, althans voor mij niet. Hoe vreemd het ook klinkt maar ik speel COD4 op 2 pc's in mijn netwerk (ikzelf en mijn dochter van 12 :) ) met een en dezelfde CD-key. Ik kan samen op onze eigen server spelen of samen op een andere of ik op onze server en mijn dochter op een andere server en ik kan gewoon altijd spelen en dat gaat al maandenlang goed.

Op een gegeven moment liep de update van PunkBuster niet goed door en toen zag ik ergens in de FAQs van PB dat je dan een poort in je router moest open zetten (ik weet niet meer welke). Dit werkte overigens ook niet en later kwam de update wel op de gewone manier door maar wat er toen wel gebeurde was dat ik (omdat ik vergeten was de poort weer te sluiten in de router) prompt een melding kreeg bij inloggen op onze server:

Duplicate Key

Daarna die poort weer dichtgegooid en ik speel nu weer zonder problemen met beide PC's overal online. Op de een of andere manier verkrijgt PB dus de key-info via die poort neem ik dan maar aan . Hoe dan ook: bij mij werkt het gewoon.

Begrijp me goed :) als het niet gewerkt had, had ik gewoon een tweede copy gekocht in de winkel (zo mooi vind ik het spel wel) maar als het gewoon werkt, tja...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 22:04
edit: Antwoord stond enkele posts eerder |:(

[ Voor 91% gewijzigd door Samson_1990 op 12-07-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
net uit pure verveling weer even singleplayer gespeeld. En dan kom je er eigenlijk weer achter hoe slecht die wel niet is. Op grafisch gebied ziet het er allemaal redelijk uit ( al had er veel meer in gezeten, een granaat in een huis of een rpg tegen de muur doet namelijk iets meer schade als een zwart vlekje 8)7 ), de handling van je wapens is zeer goed te noemen ( enkel kun je in het echt een saw of rpd niet op full auto 200 kogels erdoorheen jagen, want dan kun je het wapen gebruiken als barbeque :9 ), . En dan de ai, Op de een of andere magische manier weet die altijd waar ik ben :+ . Zelfs al ben ik ergens achter aan het schuilen en kruip voorzichtig een andere kant op. De kogelinslagen blijven me gewoon achtervolgen, zelfs al verdwijn ik achter een muur of in een gebouw. Ze kunnen me zelfs door de rook van een rookbom nog volgen. Het ergste vind ik nog wel het blijven spawnen van enemys tot je een bepaald checkpoint hebt gehaald, en zodra je een " onzichtbare " lijn voorbij bent, dan zijn ze opeens weg }:O .

Al met al is cod 4 voor mij 1 van de beste multiplayer games die ik ooit heb gespeeld.

De singleplayer is intens zonder ook maar 1 seconde rust maar ik mis een paar dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dat jet nogal scripted over komt is inderdaad erg jammer. Dat van die muren ook, maar da's een kwestie van tijd totdat zulke dingen echt volledig toepasbaar zijn. Muren mag je niet over zeuren bij CoD4, want in andere games komen zelfs kogels er niet doorheen :P

Dat de 'ai' weet waar je bent is trouwens niet gek als je met een compleet legertje komt binnen vallen. Dan beginnen ze gewoon te sprayen. Dat ze écht zomaar en precies weten waar je zit heb ikzelf iig nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
[b]Metalbuster schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:56:[/b
@ ApexAlpha

Ik speel geen 1 op 1 clanbase, maar ik vraag me wel af wat je daar leuk aan vindt? Vindt je het niet verschrikkelijk saai om 1 op 1 te spelen?
Valt mee, het is vet goede oefening en meestal maak je ook een praatje met de ander.
In team verband is meestal leuker, maar 1 op 1 is gewoon voor tussendoor, of als je team niet online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:42
De heli in de multiplayer is pas bijzonder. Iemand roept heli op, de heli vliegt naar het slachtveld Ik loop achter een aantal huizen de heli volgt mij vanaf het begin en ik kom tevoorschijn boem dood. Zeer bijzonder weer.

Speel nu altijd op een server zonder heli stuk fijner. Helaas zit er dan wel weer HQ tussen wat echt zeer saai is met allemaal campers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me soms wel eens ergeren over hoe belachelijk een heli je soms neerschiet (door muren, achter muren, en dat zonder een schot gelost te hebben om op te vallen) De helft van de keren dat ik dan ook gekilled wordt komt door helis en airstrikes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Taenadar schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:52:
De heli in de multiplayer is pas bijzonder. Iemand roept heli op, de heli vliegt naar het slachtveld Ik loop achter een aantal huizen de heli volgt mij vanaf het begin en ik kom tevoorschijn boem dood. Zeer bijzonder weer.
Infrarood. Het kan wel, ze kunnen je dus zelfs door die huizen schieten. Leuk is het vaak niet nee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:46

Arethusa

Niet die server

Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:35:
Ik kan me soms wel eens ergeren over hoe belachelijk een heli je soms neerschiet (door muren, achter muren, en dat zonder een schot gelost te hebben om op te vallen) De helft van de keren dat ik dan ook gekilled wordt komt door helis en airstrikes.
Ik geloof dat de heli mensen af knalt afhankelijk van de positie in de ranglijst. Hoe hoger je staat hoe groter de kans is dat je geraakt word. Tenminste dat heb ik al eens in de vorige topics gelezen. Of het echt op die manier gebeurd, dat weet ik niet.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Nu online
Arethusa schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:23:
[...]

Ik geloof dat de heli mensen af knalt afhankelijk van de positie in de ranglijst. Hoe hoger je staat hoe groter de kans is dat je geraakt word. Tenminste dat heb ik al eens in de vorige topics gelezen. Of het echt op die manier gebeurd, dat weet ik niet.
ja ik heb altijd het idee van wel. Ik heb altijd het gevoel dat dat ding het op mij heeft voorzien >:) . Sta vaak bovenaan bij tdm en ffa en krijg vaak een chopper achter me reet aan. Ik vind het altijd wel vet een chopper achter je aan :*) . Ik maak er altijd een spelletje van om te ontsnappen aan het ding. De hele tijd sprinten en springen tussen huizen en cover. ( ik geef toe dat ik vaak gewoon harstikke hard word afgemaakt ) maar als het lukt om te overleven is het wel leuk.

Mijn tip : rondrennen tijdens een chopper levert je al snel 10 of meer kills op. En nee de chopper was dan niet van mij ;). Veel mensen kijken omhoog, een ander deel is zelfs aan het schieten op de chopper, en de rest verschuilt zich op de bekende locaties. Heb zo vaak meer kills als de persoon van wie de chopper is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Heeft iemand enig idee waar ik een lijst van verschillende servers kan vinden? Het liefst nederlandse servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:18
Crap ik zat net ff te kloten met graphic instellingen. En opeens springt m;n monitor op zwart en zegt ie dat resolutie out of range is. Helaas corrigeert COD4 het niet automatisch, of vraagt ie niet om een dubbele bevestiging.
Kortom ik zie dus helemaal niks meer, en kan de resolutie niet meer aanpassen... Iemand tips of tricks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
In je config.cfg of config_mp.cfg (afhankelijk van of het je offline of online config is) even de waarde "seta r_mode" aanpassen naar de goede resolutie. Dit kun je gewoon met notepad doen, en de configs zijn te vinden in:
X:\program files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\<profielnaam>

Komop mensen, er komen hier de laatste tijd veel teveel simpele techvraagjes voorbij. Tech hoort in SPV, maar uiteraard wel na enige vorm van eigen inzet.

@onder: Nee, die moet je daar ook zelf maken per probleem. SPV bestaat niet uit verzameltopics ;)

[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 13-07-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
TheZeroorez schreef op zondag 13 juli 2008 @ 11:46:
In je config.cfg of config_mp.cfg (afhankelijk van of het je offline of online config is) even de waarde "seta r_mode" aanpassen naar de goede resolutie. Dit kun je gewoon met notepad doen, en de configs zijn te vinden in:
X:\program files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\<profielnaam>

Komop mensen, er komen hier de laatste tijd veel teveel simpele techvraagjes voorbij. Tech hoort in SPV, maar uiteraard wel na enige vorm van eigen inzet.
Kon ik SPV geen passend topic vinden. En "simpel" tech vraagje....

Maar thnx igg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
TheZeroorez schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:50:
[...]
Infrarood. Het kan wel, ze kunnen je dus zelfs door die huizen schieten. Leuk is het vaak niet nee :/
Daar kan ik ook zoooo slecht tegen, dan ben ik al in cover achter een muur (of in een huis) en wordt ik nog geraakt door die heli's :'(

Ze zijn bij Infinity Ward dit weekend aan 't testen (op LIVE en PSN) met nieuwe gametypes. Als het een succes is worden deze straks ook toegevoegd een de (nu al best grote) playlist.
De gametypes die getest worden zijn: Hardcore FFA, Hardcore HQ(_/-\o_), Multi-bomb S&D en Bare-bones TD.

Meeste spreken wel voor zich, maar Bare-bones TD gaat echt tof worden.
No more excuses. No more blaming Martyrdom or Juggernaut for your lack of skills and kills. Bare Bones Team Deathmatch eliminates the excuses and takes it back to basics with standard Team Deathmatch with no perks, no kill streak rewards. Just you, your skill, and your weapons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik vind het nóg irritanter als ik binnen sta en word gekilled door middel van een airstrike. Wat voor nut heeft het dan nog om beschut te gaan staan?
En hoe ontzettend vaak ik wel niet word geowned door middel van nét iets te laat m'n sniper af te laten gaan tegen een andere sniper. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Er zijn dan misschien wel veel gametypes, maar veel zie je nooit. De enige 'oldskool' servers zijn servers met een mod waar oldskool dus al helemaal geen oldskool meer is, en 'behind enemy lines' oid ben ik nog nooit in het wild tegen gekomen.

Die nieuwe gametypes klinken leuk, ik hoop dat wat servers ze gaan draaien. Veel valt er volgens mij alleen niet aan te testen, want het zijn vooral combinaties van dingen die al bestaan, en op veel servers al zo goed als ingemod zijn :P
Vorige week heb ik trouwens een potje gungame mod gespeeld, dat is best wel aan te raden. Je begint allemaal met een beretta, en bij elke twee kills die je met een wapen maakt krijg je een nieuwe (op een standaardvolgorde). Er zijn 25 wapens oid in die mod, en knifen kun je altijd. Het is best wel tof, alleen zijn die sniper rifles met bolt-action behoorlijk vervelend soms. Op shipment was er ook geen hol aan, maar dat zal wel liggen aan het feit dat het 40 man FFA was :P

Ghost is trouwens ook niet meer wat het geweest is. Je hebt allemaal soorten ghosts, en soldiers gaan op vage jumpspots campen. In CoD2 was het veel leuker.

[ Voor 39% gewijzigd door TheZeroorez op 13-07-2008 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

TheZeroorez schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:01:
Er zijn dan misschien wel veel gametypes, maar veel zie je nooit. De enige 'oldskool' servers zijn servers met een mod waar oldskool dus al helemaal geen oldskool meer is, en 'behind enemy lines' oid ben ik nog nooit in het wild tegen gekomen.

Die nieuwe gametypes klinken leuk, ik hoop dat wat servers ze gaan draaien. Veel valt er volgens mij alleen niet aan te testen, want het zijn vooral combinaties van dingen die al bestaan, en op veel servers al zo goed als ingemod zijn :P
Vorige week heb ik trouwens een potje gungame mod gespeeld, dat is best wel aan te raden. Je begint allemaal met een beretta, en bij elke twee kills die je met een wapen maakt krijg je een nieuwe (op een standaardvolgorde). Er zijn 25 wapens oid in die mod, en knifen kun je altijd. Het is best wel tof, alleen zijn die sniper rifles met bolt-action behoorlijk vervelend soms. Op shipment was er ook geen hol aan, maar dat zal wel liggen aan het feit dat het 40 man FFA was :P

Ghost is trouwens ook niet meer wat het geweest is. Je hebt allemaal soorten ghosts, en soldiers gaan op vage jumpspots campen. In CoD2 was het veel leuker.
Ik ken de gunmod waarmee je begint met de eerste pistol en daarna omhoog werkt elke kill een lvl omhoog + wapen. En als je iemand knift gaat hij een lvl omlaag, je eindigt met de m60E en daarna moet je een knife kill maken om te winnnen. Dit is een zeer vermakelijk mod om te spelen met vrienden :P

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Die barebone lijkt nogal op Pam4 mod :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
een beetje wel.. maar dan op de console ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Net nieuwe install gedaan, vergeten key op te schrijven. Nu dus corrupte userfile :(. Bah van lvl 51 weer naar 1 :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Arethusa schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:23:
[...]

Ik heb dat een aantal pagina's geleden gezegt.. Maar ik weet ook niet of dat is, maar heb wel het idee dat het zo is.. Je hoort bijna elke speler die vaak bovenaan staat zeggen dat ze het idee hebben dat de helicopter alleen naar hun op zoek gaat.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 11-09 21:48
Net singpleplayer weer uitgespeelt op et 1na hoogste niveau, meesta ga je zo doorheen, maar op sommige punten komen echt zo veel units op je af stormen (bv bij het ruizenrad, waar je met die manke sniper ligt).

Als je dan achter het flatje gaat staan knal je ze wel weer zo af, maar dat is niet helemaal de bedoeling denk ik zo :+

--

De level na de credits is toch wel 1 van de mooiere :) Vlot en intens :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn mening volgt de heli een vaste route, of in ieder geval vaste waypoints en schiet daarbij op alles. Dat merk ik vooral bij Showdown, waar de heli altijd naar 1 punt vliegt, dan altijd met dezelfde lijn overvliegt bij een sniperpositie waar ik regelmatig zit.

Wat ik wel merk is dat als je op de heli schiet, je #1 prioriteit krijgt van de heli en deze terugschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:11:
In mijn mening volgt de heli een vaste route, of in ieder geval vaste waypoints en schiet daarbij op alles. Dat merk ik vooral bij Showdown, waar de heli altijd naar 1 punt vliegt, dan altijd met dezelfde lijn overvliegt bij een sniperpositie waar ik regelmatig zit.

Wat ik wel merk is dat als je op de heli schiet, je #1 prioriteit krijgt van de heli en deze terugschiet.
ik heb altijd het idee dat ie mij echt aan het zoeken is. Maar ook dat als ik er een paar clips op leeg schiert dat ie dan weer wegvliegt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:19
ZpAz schreef op zondag 13 juli 2008 @ 23:23:
Net singpleplayer weer uitgespeelt op et 1na hoogste niveau, meesta ga je zo doorheen, maar op sommige punten komen echt zo veel units op je af stormen (bv bij het ruizenrad, waar je met die manke sniper ligt).

Als je dan achter het flatje gaat staan knal je ze wel weer zo af, maar dat is niet helemaal de bedoeling denk ik zo :+
bedankt voor de spoiler tag :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Nu online
pdebie schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:23:
[...]

bedankt voor de spoiler tag :|
ik denk dat zon beetje iedereen nu ongeveer het spel wel minstins 3x heeft uitgespeeld, en daarbei zoveel vertled die toch niet ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spoilertag was wel netjes geweest. Sommige mensen moeten het spel immers nog kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Skybullet schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:39:
[...]

ik denk dat zon beetje iedereen nu ongeveer het spel wel minstins 3x heeft uitgespeeld, en daarbei zoveel vertled die toch niet ? 8)7
Ik heb het spel al wel een poos in mijn bezit, maar ik speel vooral multiplayer. De single player ben ik laatst pas mee begonnen. Dus nee, nog niet uitgespeeld en laat ik nou net in het level van die sniper zitten :(

[ Voor 6% gewijzigd door PdeBie op 14-07-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdebie schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:41:
[...]

Ik heb het spel al wel een poos in mijn bezit, maar ik speel vooral multiplayer. De single player ben ik laatst pas mee begonnen. Dus nee, nog niet uitgespeeld en laat ik nou net in het level van die sniper zitten :(
Nou dat zal nu inderdaad ineens niet meer tof zijn na die gigantische spoiler. Heb je mooi 60 euro aan het spel verprutst. Ik zou direct stoppen nu je alles al weet :+

M.a.w: je stelt je aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:11:

Het klopt dat als je op de heli schiet dat hij je dan killt, denk ik eens de held uit te halen wordt ik 9 van de 10 keer gekilld door de heli

Net nieuwe install gedaan, vergeten key op te schrijven. Nu dus corrupte userfile :(. Bah van lvl 51 weer naar 1 :').
Lvl 51 ben je echt zo, ik ben nu opnieuw begonnen voor de grap en ik merk dat ik zo weer lvl 50 ben en alle goeie wapens heb, nu alleen de gouden wapens weer halen dat duurt wat langer :+ . Die challenges vliegen mij ook de oren om en dat is soms zo irritant haal je er net een, komt er iemand op je af lopen :X

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nou ik had nu iets van 2 dagen gelogd voor die 52, geen zin om zoveel uur weer te verspillen om dan pas weer te kunnen wat ik al kon. Heb nu een all weapon profile gedownload, tja dan maar zo hoor, moet IW maar iets normaals bedenken voor profieltransfers :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:22:
[...]

Nou dat zal nu inderdaad ineens niet meer tof zijn na die gigantische spoiler. Heb je mooi 60 euro aan het spel verprutst. Ik zou direct stoppen nu je alles al weet :+

M.a.w: je stelt je aan.
gaat gewoon om het principe. dit is niet zo'n mega spoiler, maar toch......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:39:
[...]

Mooie zaak, bel dat gelijk ff door naar de mediamarkt en de gameshops dan kunnen ze CoD4 uit de rekken halen. Iedereen heeft hem toch al gespeeld dus verkocht wordt ie niet meer? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZpAz schreef op zondag 13 juli 2008 @ 23:23:

De level na de credits is toch wel 1 van de mooiere :) Vlot en intens :)
Bwuh? Achter welk flatje? Ik wordt op elk van de hogere moeilijkheidsniveau constant gepwnd bij het wachten samen met die manke. Kun je wat meer details geven? :+

Dat laatste level is inderdaad geniaal, vooral de introtekst:
spoiler:
We're going in deep and we're going in hard.
- Surely you can't be serious.
I'm serious. And don't call me Shirley.

Speciaal spoilertags voor pdebie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Kunnen we even ophouden met het zeuren over spoiler-tags? Het halve topic binnen [spoiler][/spoiler] leest buitengewoon vervelend, en is behoorlijk overbodig bij een spel wat 7 maanden geleden al in de schappen lag en een singleplayer heeft van 7 uur. Zeker niet bij de dingen die eigenlijk maar weinig spiolen, zoals hier het geval is.

Al mag je ze natuurlijk wel gebruiken, zoals hierboven ;)

[ Voor 21% gewijzigd door TheZeroorez op 15-07-2008 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

MsG schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:29:
Nou ik had nu iets van 2 dagen gelogd voor die 52, geen zin om zoveel uur weer te verspillen om dan pas weer te kunnen wat ik al kon. Heb nu een all weapon profile gedownload, tja dan maar zo hoor, moet IW maar iets normaals bedenken voor profieltransfers :).
Ik heb het wel opgeslagen enz maar bewust overnieuw begonnen ! Juist leuk als iemand van lvl1 die lvl55's even om de oren mept ! :D Eerste keer was ik binnen 24uur speeltijd lvl55, dus heb iets te verbeteren ;) Zit na 4-5uur speeltijd nu op lvl20-21 ongeveer dacht ik, maar denk dat het toch weer 24uur gaat worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Floris-K schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:15:
Ik heb het wel opgeslagen enz maar bewust overnieuw begonnen ! Juist leuk als iemand van lvl1 die lvl55's even om de oren mept ! :D Eerste keer was ik binnen 24uur speeltijd lvl55, dus heb iets te verbeteren ;) Zit na 4-5uur speeltijd nu op lvl20-21 ongeveer dacht ik, maar denk dat het toch weer 24uur gaat worden :/
Tsjah, da's het mooie inderdaad. Die rankings zeggen geen drol over hoe goed of slecht je wel niet bent. Maar het staat wel leuk aan het einde van een pot ja, jouw score is 40-10 met rank 1, en de nummers 2 t/m laatst krijgen hun ratio met moeite positief (of nog erger) met rank 55 8)

Ik geloof dat ik in in-game tijd gemakkelijk rond de drie dagen zit, en ik zit nu op rank 52 :X
Komt omdat ik af en toe lekker goeie spelers spectate, of dingen al dan niet met vrienden in een servertje aan het uitproberen ben...tof hoor!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
Ik zat gister ff te gamen met silenced wapens en UAV jammer perk. Maar volgens mij is dat dubbelop. Als je silenced wapens gebruikt kom je nooit op de UAV te zien toch?
Dus kan die Perk beter ergens anders voor gebruiken. Kan iemand dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Slightly offtopic, maar kon geen topic vinden; op diverse sites zie ik preorder voor Call of Duty: world at war (bv. *no spam* play.com) Apart dat het geen CoD5 gaat heten...
Dus tot november afwachten en ondertussen lekker perken op CoD4.

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Noxa schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:41:
Ik zat gister ff te gamen met silenced wapens en UAV jammer perk. Maar volgens mij is dat dubbelop. Als je silenced wapens gebruikt kom je nooit op de UAV te zien toch?
De silencer is voor het geluid en de vermelding op de rader.
Echter als je de UAV jammer hebt, dan ben je niet zichtbaar wanneer mensen de UAV inroepen na 3 kills te hebben gehaald. Andere mensen zijn dan wel zichtbaar op de radar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Noxa schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:41:
Volgens mij is het zo:

Silenced: niet op de kaart als je een schot lost, wel op UAV
AUV Perk: Gewoon op kaart als je een schot lost (tenzij dus silenced gun) niet op AUV

Ik kan het fout hebben hoor :)

EDIT: Spuit 11 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
Floris-K schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:55:
[...]

De silencer is voor het geluid en de vermelding op de rader.
Echter als je de UAV jammer hebt, dan ben je niet zichtbaar wanneer mensen de UAV inroepen na 3 kills te hebben gehaald. Andere mensen zijn dan wel zichtbaar op de radar.
Ok thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KVubah
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 13:31
Even een vraagje over de SP: Ergens in het begin krijg je zo'n flasback van Price voor je kiezen en op een gegeven moment kom je midden in een russische patrouille terecht. Ik kom daar echt niet verder, constant komt dit: "Your actions got Captain MacMillan killed' of ik ga zelf dood (ik word ook steeds ontdekt) Iemand tips hoe dit te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

KVubah schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:43:
Even een vraagje over de SP: Ergens in het begin krijg je zo'n flasback van Price voor je kiezen en op een gegeven moment kom je midden in een russische patrouille terecht. Ik kom daar echt niet verder, constant komt dit: "Your actions got Captain MacMillan killed' of ik ga zelf dood (ik word ook steeds ontdekt) Iemand tips hoe dit te doen?
Dicht bij die knakker blijven en zijn bevelen opvolgen. Is best wel te doen, het is sneaken enzo dus ook bukken als hij dat doet, en met hem mee timen om ongezien te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Sluipen maat! Lekker sneaky. Of probeer eens een mindere moeilijkheidsgraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KVubah
Probleem is dat ik dat ook doé :) Ik lig precies achter hem, meestal begint dat mannetje wat rechts van je komt te schreeuwen en zegt MacMillan dat we ontdekt zijn. Schiet hem neer, begin dan te schieten met m'n pistooltje op die 2 mannetjes linksvoor me, die 3 gaan nog dood. Dan is degene rechtsachter me aan de beurt, maar zover kom ik meestal niet eens, want dan is MacMillan al dood.

@ApexAphaa: Heb even op Recruit geprobeerd, lukt ook niet... :/
Is het nou zó moeilijk of ligt het nou aan mij?

[ Voor 3% gewijzigd door KVubah op 16-07-2008 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Het ligt aan jou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KVubah
Nah, dan toch maar nog's proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik had er ook wat problemen mee toen, en heb het een paar keer moeten doen. Je moet gewoon zoveel mogelijk achter MacMillan blijven, en heel goed kijken hoe ver links en rechts ze van je lopen. Zorg dat je je zo aanpast, dat je op een hoek van 90 graden met die patrouille ligt, en precies tussen twee van die gasten (achter MacMillan ongeveer dus). Wanneer ze langs je lopen gewoon stil blijven liggen, en als ze een beetje weg zijn nog wat kruipen tot de volgende twee komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KVubah
T'is gelukt, allemaal moeilijker dan het lijkt :P Gewoon wachten tot man A voorbij is, dan naar links rollen om man B te ontwijken en inderdaad bij de laatste twee vooruit :) Bedankt voor snelle reply's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Op recruit kan je er simpelweg tussendoor kruipen, en je wordt nog niet ondekt >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Ah, voor dat stukkie heb ik altijd een mooie oplossing. Vlak voordat je het veld in komt waar McMillan gaat liggen, heb je rechts van je een aantal pijpleidingen vlak boven de grond liggen.

Om het even uit te beelden in ascii art ( :+ ) (en even gespoilerd...):

spoiler: title
*hier komt de patrouille vandaan*

*gras met McMillan*
_____________xxxxxxxxxxxxxxxxxx
| X xxx Hier zijn bosjes x
| xxxxxxxxxxxxxxxxxx
| xxxxxxxxxxxxxxxxxx

*Hier onder ligt het kerkje*

X = de plek waar je kunt liggen, de horizontale en verticale streepjes zijn de pijpleidingen. Het overgrote merendeel van de patrouille zal je links van de pijpleiding passeren, en er zijn misschien 1 of 2 dudes die wel over de pijpleiding springen. Da's alleen ver van jou vandaan. Je geigercounter gaat wel af als je op X gaat liggen, maar maak je daar niet druk om... je kan er gewoon liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:44

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb het spel vorige week gekocht (want: nieuwe pc) en poeh poeh, ik weet weer wat ik miste. Sci-fi shooter UT3 was het niet echt voor me en de eerdere CoD's heb ik nu wel weer gezien.
Ballistische wapens :9

Momenteel ben ik lvl 28/29, heb er 12 uur opzitten nu. Doe voornamelijk MP. Gisteren op een hardcore TDM gezeten, zonder crosshair, radar (tenzij UAV) en indicators. Wordt meteen een stuk voorzichtiger gespeeld en da's best pretig. Was de FKmod server oid.

Mijn IGN: TroonStaal
Mijn X-Fire: Vortex Walker

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KVubah
Hmmz ja, nu je het zegt, het kan ook zo...
[message]TroonStaal schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:07[/message]eerdere CoD's heb ik nu wel weer gezien.
Ballistische wapens
En toch... Ben ik wel blij dat er nu weer een WWll komt. Opeens gaan alle andere developers naar nu of future, gaan die knakkers bij Infinity Ward terug :P Getuigt toch wel van lef, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

KVubah schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:19:
[...]

Hmmz ja, nu je het zegt, het kan ook zo...

[...]

En toch... Ben ik wel blij dat er nu weer een WWll komt. Opeens gaan alle andere developers naar nu of future, gaan die knakkers bij Infinity Ward terug :P Getuigt toch wel van lef, niet?
Tja, ik merk het wel. Ik bedoelde meer dat de eerdere CoD's al vrij oud zijn eigenlijk :)
Deze setting spreekt me wel aan, weer eens wat moderners. Maar wie weet wat WoW gaat brengen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Nu online
d_star schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 08:11:
Ah, voor dat stukkie heb ik altijd een mooie oplossing. Vlak voordat je het veld in komt waar McMillan gaat liggen, heb je rechts van je een aantal pijpleidingen vlak boven de grond liggen.

Om het even uit te beelden in ascii art ( :+ ) (en even gespoilerd...):

spoiler: title
*hier komt de patrouille vandaan*

*gras met McMillan*
_____________xxxxxxxxxxxxxxxxxx
| X xxx Hier zijn bosjes x
| xxxxxxxxxxxxxxxxxx
| xxxxxxxxxxxxxxxxxx

*Hier onder ligt het kerkje*

X = de plek waar je kunt liggen, de horizontale en verticale streepjes zijn de pijpleidingen. Het overgrote merendeel van de patrouille zal je links van de pijpleiding passeren, en er zijn misschien 1 of 2 dudes die wel over de pijpleiding springen. Da's alleen ver van jou vandaan. Je geigercounter gaat wel af als je op X gaat liggen, maar maak je daar niet druk om... je kan er gewoon liggen!
staan in het veld twee bomen, voorbij de pijpleiding. Daar kun je precies tussen gaan liggen. Kunt dan een kopje koffie gaan halen, eer je terug bent kun je weer verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consiglieri
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-03 22:45
Ik ben eigenlijk nieuwschierig hoe jullie hier over denken:

Ik heb mezelf van niets tot de hoogste rank gespeeld, maar krijg nu het gevoel
dat ik aan het einde van het spel ben, terwijl ik online speel.

Is er iemand die dit ook ervaart, of tips heeft?

Ik heb het spel gekocht speciaal voor de multiplayer, maar loop nu tegen een
spreekwoordelijke muur aan. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:46

Arethusa

Niet die server

Ik denk dat je de uitdaging moet aan gaan om alle challenges te halen, mocht je die nog niet gehaald hebben.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Consiglieri schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 07:32:

Nee, ik herken dat niet omdat er nog veel challenges over blijven en het natuurlijk om de prestaties gaat online (hoeveelste word je) ipv het halen van nietszeggende rank.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ja inderdaad, ik zie de rank meer als een middel, uiteindelijk gaat het om je k/d bijv. per potje, of hoeveelste in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Rank zegt niks, hooguit hoelang je speelt. Bovendien kan je ook opnieuw beginnen en nog steeds bovenaan staan.

En wapens kan je gewoon oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Nu online
Consiglieri schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 07:32:

ik heb precies hetzelfde gehad een tijd terug. Had geen zin meer om het spel te spelen, totdat ik besloot om mijn weaponclasses totaal om te gooien. Experimenteren met wapens die je nooit hebt gebruikt en de andere perks ook een kans te geven. Gebruikte eerst altijd bandolier, stopping power en deep impact. Gebruik nu claymores, overkill en dead silence.

Ben een tijd bezig geweest met verschillende combinaties te maken, maar heb nu dus de beste ( voor mij ) gevonden, en ben er beter door geworden in vergelijking met mijn oude classes.

Primary: M4, M16, AK-47, MP5 en G3 ( m16, G3 en m4 met red dot en de andere ironsights )
Secondary: R700 ( had hier eerst scorpion, maar miste bereik op lange afstand, vandaar nu een sniper )
Grenades: standaard granaat + stun
Perks: 2x Claymores , Overkill , Dead silence

En hoewel ik op het moment vind dat dit de beste combinaties is voor mij, komt er vast een moment wanneer ik het weer beu ben, maar dan gooi ik de classes gewoon weer omver. Dat is het leuke aan dit spel, kunt veel keuzes maken. ( Sky hoopt dat er ooit nog een patch komt met meer wapens en perks }:O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik vraag mezelf dan af waarom je een R700 verkiest boven de Barret. Heb je die nog niet vrijgespeeld of vind je de R700 beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
De Barret heeft enorm veel terugslag en is behoorlijk zwaar. Ook 'voelt' hij gewoon niet goed. De R700 is niet m'n favoriet, maar de Dragunov met stopping power is toch wel heerlijk om mee te schieten. Ook als je de Barrett al vrij hebt.

Classes omgooien deed ook hier de trick trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 21:33:
Classes omgooien deed ook hier de trick trouwens :)
Misschien moet ik dat ook maar eens proberen dan... Nadat ik prestige mode vrij had gespeeld nam de tijd die ik in CoD4 stak al snel af, vanwege het enorme 'been there, done that'-gevoel. Misschien toch maar eens wat anders proberen dan de standaard M16 / DEagle / Frag x3 / Stopping Power / Deep Impact class. Die staat echter wel garant voor een highscore :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Nu online
Drawer schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 20:12:
Ik vraag mezelf dan af waarom je een R700 verkiest boven de Barret. Heb je die nog niet vrijgespeeld of vind je de R700 beter?
ik heb alles al lang vrij gespeeld, maar die barret bevalt me gewoon niet goed. ik vind het maar een groot lomp zwaar ding. En als je goed kijkt naar de tabel links onder ( in je weaponclass menu ), dan zie je dat de r700 de grootste damage doet samen met de barret. Het enige verschil tussen de barret en de r700, is dat de barret een lagere!! accuracy heeft, maar dan een hogere fire-rate.

Als ik de een snipergeweer in mijn class zou hebben speciaal om te gaan snipen had ik zeker een ander gepakt, waarschijnlijk de dragunov en dan met stopping power en iron longs. Maar ik gebruik het niet om mee te gaan snipen. Ik gebruik mijn assault rifles 90 % van de tijd, misschien wel 95 %, maar wanneer ik dan een doelwit op langere afstand zie, dan heb ik de mogelijkheid om te switchen naar een snipergeweer. Dan heb ik vrij zeker een kill, zou ik met een m4 bijvoorbeeld gaan schieten, dan is de kans groot dat ik niet genoeg damage kan doen om hem te doden, voordat hij ontsnapt. Dan heb ik er niks mee bereikt, enkel dat hij en de rest van zijn team weet waar ik zit xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik vind de R700 ook niet echt fijn eerlijk gezegd.. grote terugslag, duurt lang voordat je hem weer stil hebt na het schieten.. Ik gebruik altijd de m40a. Nadeel daarvan is dat hij niet erg veel damage doet, dus stopping power is wel n must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Ik gebruik vooral de M21 als sniper. Erg nauwkeurig, weinig recoil, en een hoge firing rate. Minder damage dan de Dragunov, maar aangezien ik alleen hardcore speel maakt dat niet zoveel uit. Die laatste haal ik alleen uit de kast als ik wil met m'n gouden "camo" wil pimpen 8)
Verder speel ik ook graag met de M40. Raak schieten met zo'n bolt rifle geeft een heerlijk gevoel. Gisteren op de Armory 2 Sniper M40 & R700 Only server 2 keer achter elkaar eerste geworden met 50-25. Eenmaal opgewarmd dan gebruik je dat ding alsof het een shotty is >:)

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Iemand een idee hoe je op server/potjes kan komen ZONDER mensen met martyrdom????????? Die "feature" verpest het spel....... :( :( Na elke kill is het dansen springen huppelen stressen om niet dood te gaan :( Echt zo n00b als je dat hebt aanstaan...

Ik heb het hier over PS3 versie!!!

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Tja, dat hoort er een beetje bij. Ik probeer altijd zo snel mogelijk weg te komen als ik iemand van dichtbij heb omgelegd, ga er vanuit dat ze altijd die perk hebben.

En ik heb het lekker ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KnEuTeR schreef op maandag 21 juli 2008 @ 01:43:
Iemand een idee hoe je op server/potjes kan komen ZONDER mensen met martyrdom????????? Die "feature" verpest het spel....... :( :( Na elke kill is het dansen springen huppelen stressen om niet dood te gaan :( Echt zo n00b als je dat hebt aanstaan...

Door op een server te spelen waar friendly fire aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Martyrdome is toch echt niet zo'n probleem hoor. De keren dat ik er door geraakt wordt zijn echt de momenten waarop ik bv. net niet genoeg gegeten heb en een tijdelijk moment van flauwte had :) of meer serieus: als ik mijn headset niet op heb...

Je HOORT die nade toch altijd vallen (kling-kling-kling)??? Zo niet, probeer eens een goede / betere headset. Ik hoor ze namelijk in 99% van de gevallen gewoon vallen en laat dan de W-key los en loop naar rechts, links of naar achter en als je op full speed bent laat ik de sprint knop niet los en ben er al lang voorbij en hoor hem achter me ontploffen en dan doet hij ook geen kwaad meer. Het is ZO simpel te omzeilen!

Misschien is het wel n00b maar ach... ik kan me er niet aan storen als iemand zo een paar kills probeert te halen en ook ik heb hem wel eens ingesteld om iig die challenges te halen maar de derde perk besteed ik liever aan de beste perk van het hele spel: dead silence.

Een andere n00bfeature gebruik ik wel regelmatig en dat is de n00btube. Ja, ik word er wel eens voor uitgescholden maar het is het perfecte middel om campers uit een huisje weg te blazen, daarom gebruik ik nu meestal in Hardcore:

Primary weapon: G36C met tube, overkill en dead silence (M4 kan ook in deze combi, net zo veel damage en range)
Secondary weapon: G3 met ACOG

G36C voor dichtbij en middellange afstand, goede vuursnelheid en goede damage
Tube voor campers
G3 met ACOG voor bv. in Crossfire of Overgrown of Creek op lange afstand toch een speler neer te leggen op te grote afstand voor de G36C

Ander punt is dat ik sinds patch 1.7 niet alleen last heb van framedrops op zowel mijn XP-pc als Vista-pc maar dat op de Vista-pc ook het aantal FPS is teruggelopen van 91FPS naar 60FPS. De XP-pc heeft dit echter niet; dus wel framedrops maar daar blijft het aantal FPS gewoon op 91FPS. Terwijl dit een P4 PC betreft met 1GB intern en een X850XT graka en de Vista PC een C2D E6600, 4GB intern en een 8800GTS graka en ik heb nooit wat aan de instellingen gedaan van de Vista-pc. Die stonden altijd al op alles maximaal en hij trok dat met gemak.

Iemand een verklaring hiervoor?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf nog maar weing last van die martyrdom nades. Speel met een headset op en hoor dan al vaak of er een nade valt en waar (zelfs op hardcore zonder indicator).
Alleen in kleine ruimtes waar je nog wel eens klem komt te zitten (deurpost, kast etc.) als je snel weg wilt, pakken ze me er nog wel eens mee. 8)7
Maar het zit nu eenmaal in het spel en sommige mensen gebruiken het om challenges te halen.

Ik vind Last Stand veel gevaarlijker. Schiet je iemand neer en dan stop je met schieten. Ik herlaad dan meestal snel. Enige optie is dan of kniven of je pistool trekken. De eerste keer dat je tijdens een potje iemand met Last Stand tegen het lijf loopt, word ik dan toch nog vaak verrast. Daarna houd ik er dan wel rekeining mee. 8)

EDIT - l0n3w012ph (aka AlphaW0lf) was me al een beetje voor. :P
l0n3w012ph schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:34:
Ander punt is dat ik sinds patch 1.7 niet alleen last heb van framedrops op zowel mijn XP-pc als Vista-pc maar dat op de Vista-pc ook het aantal FPS is teruggelopen van 91FPS naar 60FPS. De XP-pc heeft dit echter niet; dus wel framedrops maar daar blijft het aantal FPS gewoon op 91FPS. Terwijl dit een P4 PC betreft met 1GB intern en een X850XT graka en de Vista PC een C2D E6600, 4GB intern en een 8800GTS graka en ik heb nooit wat aan de instellingen gedaan van de Vista-pc. Die stonden altijd al op alles maximaal en hij trok dat met gemak.

Wat die frame drops betreft hoorde ik dat dit iets met PunkBuster te maken zou hebben ivm met meer screenshots die worden opgvraagd.
Vreemd is dan wel dat XP daar geen last van heeft en Vista wel. 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2008 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

McLear! Redder in de nood (misschien) :)

Dat zou best eens kunnen dan aangezien wij dus sinds vorige week streamen en Rozijn me jullie pbsv.cfg gegeven heeft. Hierin staat dat PB automatisch screenshots moet maken. Ik zet dat vanavond meteen eens uit en ga dat dan direct proberen.

Het feit dat er een verschil in Vista en XP zit is dan mss niet zo vreemd meer aangezien PB van Vista-users ook alleen maar zwarte screenshots laat zien. Alleen van XP-users kun je de screenshots bekijken.

Die twee dingen bij elkaar opgeteld zou de verklaring wel eens kunnen zijn. Tnx!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Jij vindt het misschien noob, ik vind het effectief tegen corner campers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

KillerAce_NL schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:22:
[...]

Jij vindt het misschien noob, ik vind het effectief tegen corner campers ;)
Geef ik je inderdaad gelijk in! Ik heb juist een gruwelijke hekel aan die NOOB campers en als ze me dan weer op een vieze manier omleggen knal ik ze alsnog overhoop met mn granaatje! Maar als ik op een hardcore server speel (zonder noob campers) wordt er meestal wel gevraagd om marty niet te gebruiken en dat doe ik dan ook niet.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
l0n3w012ph schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:34:

Ik denk dat dat 91 naar 60 fps heeft te maken met de fps cap. Die haal je er af door eerst in options 'sync every frame' uit te zetten. En daarna bv /com_maxfps 125 in je console (~) te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Laatst online: 11-09 17:54
Kan iemand mij vertellen of COD4 force feedback ondersteunt?! Met de dualshock 3 controller ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 17:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

Neefdave schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:44:
Kan iemand mij vertellen of COD4 force feedback ondersteunt?! Met de dualshock 3 controller ?
Nee ondersteunt het niet en er komt (voor zover ik weet) ook geen patch voor.
Donnas-A schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:25:
Maar als ik op een hardcore server speel (zonder noob campers) wordt er meestal wel gevraagd om marty niet te gebruiken en dat doe ik dan ook niet.
Nogal logisch, anders maak je de wereld aan teamkills en dat wordt niet gewaardeerd :X

[ Voor 38% gewijzigd door Sandyman538 op 21-07-2008 18:20 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Jammer McLear, maar PB was het niet, net getest en het blijft 60 FPS.

@aicaramba: ga ik zeker uitproberen zo meteen maar hoe kan het dan dat dit plotseling gebeurt terwijl ik niks aan mijn instellingen evranderd heb?

EDIT: net gechecked en YES!! Tnx aicaramba! Hoe het kan weet ik niet, maar die stond idd op Yes, SyncEveryFrame op NO gezet en het is weer 91FPS. Zo simpel, maar ik heb er compleet overheen gelezen omdat ik 100% overtuigd was dat ik niks veranderd had aan die instellingen.

Hoe dan ook: tnx!

[ Voor 40% gewijzigd door l0n3w012ph op 21-07-2008 19:00 ]

Steam || Diablo 3

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.