Er zijn al genoeg servers hoor
Alleen moet het lijstje nog geupdate worden, want mijn server staat er nog steeds niet tussen
TheZeroorez schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 14:13:
Als je CoD4 speelt om de realiteit ben je ook totaal niet aan het juiste adres zonder een berg mods.
Vergelijk COD4 nu met COD (1). Is het spel mooier en beter omdat er andere kleurtjes gebruikt worden? Denkt het nietMetalbuster schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 20:51:
[...]
En dat gezeur over "real-life" moet ook maar eens ophouden, wat een game heeft geen kont met "real-life" te maken dus hou op met die stomme vergelijking....
Streven van spelmakers is toch nog steeds het spel realistischer te maken/laten lijken. Dat er aanpassingen worden gedaan om de gameplay niet te traag te laten zijn oid, daar gelaten.
Iedereen die roept dat het geen "kont" met real life te maken, spreekt hoogstens de helft van de waarheid...
[ Voor 18% gewijzigd door D-Day op 23-06-2008 15:53 ]
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
Het verbaast me gewoon hoeveel mensen hier op tweakers "campers" nog verdedigen.
Net een potje FFA (hardcore) achter de rug wat gewoon totaaaal nergens op sloeg. Echt in IEDER hoekje en achter ieder muurtje zat wel iemand te campen. Het leek wel 1 of andere insecten plaag
Na het spawnen werd je ook 4/5 keer binnen 1 seconde weer dood geschoten.
Ik vind dit echt zo hinderlijk omdat je dan zelf ook gedwongen wordt om te campen. Tenzij je 15 min lang als fragvoer voor een stel noobs wilt dienen natuurlijk.
Net maar een paar potjes S&D geprobeerd en daar was het campen gelukkig al een stuk minder. Mocht iemand een goede FFA hardcore server weten waar campers aangepakt worden dan hoor ik het graag.
Edit: En voor de mensen die altijd beweren dat campen realistisch is en blablabla. Wat denken jullie dat er gebeurd in de game als IEDEREEN in een hoekje gaat campen en zich niet beweegt? .... idd helemaal niets.
Net een potje FFA (hardcore) achter de rug wat gewoon totaaaal nergens op sloeg. Echt in IEDER hoekje en achter ieder muurtje zat wel iemand te campen. Het leek wel 1 of andere insecten plaag

Na het spawnen werd je ook 4/5 keer binnen 1 seconde weer dood geschoten.
Ik vind dit echt zo hinderlijk omdat je dan zelf ook gedwongen wordt om te campen. Tenzij je 15 min lang als fragvoer voor een stel noobs wilt dienen natuurlijk.
Net maar een paar potjes S&D geprobeerd en daar was het campen gelukkig al een stuk minder. Mocht iemand een goede FFA hardcore server weten waar campers aangepakt worden dan hoor ik het graag.
Edit: En voor de mensen die altijd beweren dat campen realistisch is en blablabla. Wat denken jullie dat er gebeurd in de game als IEDEREEN in een hoekje gaat campen en zich niet beweegt? .... idd helemaal niets.
[ Voor 13% gewijzigd door Deismyna op 23-06-2008 17:27 ]
@Deismyna: het is heel simpel... campen is iets wat in het spel mogelijk is, en dus wordt het gedaan. Als jij daar niet mee kan leven zal je toch echt een ander spel moeten gaan zoeken waar deze mogelijkheid niet in zit.
Dit zelfde geld ook voor al die zeikerds die de tube niet leuk vinden. Boeie, het zit in het spel en dus gebruik ik het! Zelfde ook voor handgranaten.
Gezeik altijd over features die sommigen niet leuk vinden. Ga een spel zoeken waar het niet in zit of start een eigen server en val mij er niet mee lastig! Ik vind het namelijk wel leuk... campen, tube's, handgranaten etc etc. En ik blijf het gewoon doen/gebruiken.
Dit zelfde geld ook voor al die zeikerds die de tube niet leuk vinden. Boeie, het zit in het spel en dus gebruik ik het! Zelfde ook voor handgranaten.
Gezeik altijd over features die sommigen niet leuk vinden. Ga een spel zoeken waar het niet in zit of start een eigen server en val mij er niet mee lastig! Ik vind het namelijk wel leuk... campen, tube's, handgranaten etc etc. En ik blijf het gewoon doen/gebruiken.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Met een potje Domination waarbij er bij elke vlag een camper achter een muurtje zit die gewoon wacht op de tekst; "we're losing C" en dan tevoorschijn komt. Dat vind ik gewoon zielig. Maar ik moet zeggen dat ik ook wel graag achter een hoekje zit met een UAV jammer.
ffa is ook gewoon in dit spel niet leuk. maps zijn gemaakt om 2 teams te hebben, niet voor 30 campende idioten.geef mij maar TDM veel leuker
blup
Dan denk ik toch dat jij een verkeerde interpretatie hebt van wat er op de games-markt gebeurd. En dat is mijn mening met een even goede onderbouwing als de jouwe.DrDDay schreef op maandag 23 juni 2008 @ 15:49:
[...]
[...]
Vergelijk COD4 nu met COD (1). Is het spel mooier en beter omdat er andere kleurtjes gebruikt worden? Denkt het niet
Streven van spelmakers is toch nog steeds het spel realistischer te maken/laten lijken. Dat er aanpassingen worden gedaan om de gameplay niet te traag te laten zijn oid, daar gelaten.
Iedereen die roept dat het geen "kont" met real life te maken, spreekt hoogstens de helft van de waarheid...
We moeten niet teveel afdwalen trouwens
Verwijderd
Je zal waarschijnlijk TDM bedoelen?eendje schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:03:
ffa is ook gewoon in dit spel niet leuk. maps zijn gemaakt om 2 teams te hebben, niet voor 30 campende idioten.geef mij maar FFA veel leuker
het is nog vroeg
blup
Vandaag heeft Infinity Ward z'n nieuwe website in de lucht geslingerd. Deze zou de oude website en CharlieOscarDelta.com moeten vervangen. Check it out: www.infinityward.com
Vroeger zei ik altijd "even wat Duitsers schieten" als ik ging gamen, wat iedereen heel normaal vond. Als ik nu alleen zeg "even wat moslims schieten" wordt het direct opgevat als racisme
Veel te actueel dit spel... Daarbij komt dat ik vrienden heb die Islamiet zijn, helpt ook niet mee
Krijg vaak direct een waterval aan anti-US verhalen *sigh*
Vroeger zei ik altijd "even wat Duitsers schieten" als ik ging gamen, wat iedereen heel normaal vond. Als ik nu alleen zeg "even wat moslims schieten" wordt het direct opgevat als racisme
[ Voor 6% gewijzigd door Neejoh op 23-06-2008 19:43 ]
Noem het dan terroristen. Voor zover ik weet wordt nergens in de game namelijk expliciet beweerd dat het moslims zijn, terwijl bij de duitsers het voor zich spreekt
.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
FFA is perfect uitgevoerd in dit spel. Geloof me, het is mn meest gespeelde spelmodus en ik vind het nog steeds gaaf. Maar je moet het ook niet in hardcore gaan spelen. IMHO staat hardcore gelijk aan een excuus om lekker te kunnen campen.eendje schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:03:
ffa is ook gewoon in dit spel niet leuk. maps zijn gemaakt om 2 teams te hebben, niet voor 30 campende idioten.geef mij maar TDM veel leuker
Ik zoek altijd op servers waar rond de 10-14 man spelen, zodat er eigenlijk geen spawn-camping plaatsvindt. Het lijkt soms ook alsof FFA de modus is waarbij camping het meeste wordt afgestraft, eigenlijk altijd eindigen de campers onderaan de scorelijst.
Ik merk juist dat campen veel meer voorkomt op TDM. Op maandagavond is onze vaste clan-avond, en ik heb al een paar keer mn mede-clangenoten betrapt op campen. Krijgen ze natuurlijk meteen te horen, wat dynamiek in het spel maakt het allemaal veel leuker. Als iedereen in een hoekje gaat zitten campen komen we elkaar nooit tegen en eindigt iedereen met 0 punten.
Nergens wordt idd beweerd dat het moslims zijn, maar de OpFor-soldaten zijn Midden-Oosters gekleed en praten ook zo. Ik denk dus dat je dat veilig mag aannemen. Imho is het echt om het even wat je afschiet, het hadden net zo goed christen-fundamentalisten kunnen zijn. Als het in mn red dot verschijnt, gaat het doodMsG schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:51:
Noem het dan terroristen. Voor zover ik weet wordt nergens in de game namelijk expliciet beweerd dat het moslims zijn, terwijl bij de duitsers het voor zich spreekt.
[ Voor 21% gewijzigd door d_star op 24-06-2008 08:15 ]
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Probleem bij non-hardcore FFA is wel dat als jij een of twee mensen neerschiet iemand anders dat op zijn radar ziet en jou even komt neerschieten.d_star schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 08:09:
[...]
FFA is perfect uitgevoerd in dit spel. Geloof me, het is mn meest gespeelde spelmodus en ik vind het nog steeds gaaf. Maar je moet het ook niet in hardcore gaan spelen. IMHO staat hardcore gelijk aan een excuus om lekker te kunnen campen.
Dan ben je dus gewoon aan het campen als je nog steeds op dezelfde plek zit nadat je twee man hebt neergeschoten, logisch dat iemand je dan komt opzoekenMuisM4t schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 08:57:
[...]
Probleem bij non-hardcore FFA is wel dat als jij een of twee mensen neerschiet iemand anders dat op zijn radar ziet en jou even komt neerschieten.
Nee maar even serieus, dan moet je maar in beweging blijven. Het is ook een deel van de uitdaging, het kunnen omgaan met dit soort situaties.
En geloof me, het merendeel van de mensen kijkt tijdens non-hardcore FFA echt niet op zn radar hoor!
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Bij die ultra-tiny maps vind ik FFA altijd zo gaar met meer dan 6 mensen.
Je spawnt. Loopt een stap naar achteren, PLOP spawnt iemand voor je. BAM, plop opnieuw. etc.
Echter kijk ik wel degelijk op mn radar, en volgens mij de meeste ook wel, aangezien alle schoten dan geregistreerd worden.
Je spawnt. Loopt een stap naar achteren, PLOP spawnt iemand voor je. BAM, plop opnieuw. etc.
Echter kijk ik wel degelijk op mn radar, en volgens mij de meeste ook wel, aangezien alle schoten dan geregistreerd worden.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
Als je ge-spawnkilled wordt, ligt dat 100% aan jezelf. Ik speel vaak in een server met 32 max players, waarvan er tussen 8 uur en 24 uur standaard 26+ mensen zijn (dus altijd erg druk). Het is een hardcore server met ongeveer 7 FFA maps, waarin ook altijd gecampt wordt. En toch eindig ik altijd eerste met minimaal 15-20 kills voorsprong. Afhankelijk van de map camp ik soms ook, maar soms ga ik gewoon langs elke spawn- en campplek rennen en kill ik iedereen die ik ondertussen zie. Ik heb ook wel eens dat ik gespawnkilled wordt, maar de camp spots zijn ZO OBVIOUS dat het echt makkelijk is om de campers te killen net na je spawn (als je reflexen maar snel genoeg zijn...). Ik wordt in die server ook vaak gespawnkilled, maar het ligt totaal aan jezelf om dat te stoppen. Als je dat niet kan moet je het niet spelen (of niet zeuren) want het gebeurt toch.
Dan denk ik dat jij nog nooit 20x achter elkaar écht gespawnkilled bent: Een airstrike/granaat/nadelauncher een seconde of één na je spawn...
Natuurlijk zijn die plaatsen obvious, maar die van jou is dat nog veel meer. Gelukkig zijn het wel altijd dezelfde (40 man TDM, hardcore) servers waar dat gebeurd, dus ben ik snel weer weg en weet ik waar ik niet zijn moet
Natuurlijk zijn die plaatsen obvious, maar die van jou is dat nog veel meer. Gelukkig zijn het wel altijd dezelfde (40 man TDM, hardcore) servers waar dat gebeurd, dus ben ik snel weer weg en weet ik waar ik niet zijn moet
Let wel ik heb het niet over grotere mappen als killhouse, maar meer shipment en die boot.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:34:
Als je ge-spawnkilled wordt, ligt dat 100% aan jezelf. Ik speel vaak in een server met 32 max players, waarvan er tussen 8 uur en 24 uur standaard 26+ mensen zijn (dus altijd erg druk). Het is een hardcore server met ongeveer 7 FFA maps, waarin ook altijd gecampt wordt. En toch eindig ik altijd eerste met minimaal 15-20 kills voorsprong. Afhankelijk van de map camp ik soms ook, maar soms ga ik gewoon langs elke spawn- en campplek rennen en kill ik iedereen die ik ondertussen zie. Ik heb ook wel eens dat ik gespawnkilled wordt, maar de camp spots zijn ZO OBVIOUS dat het echt makkelijk is om de campers te killen net na je spawn (als je reflexen maar snel genoeg zijn...). Ik wordt in die server ook vaak gespawnkilled, maar het ligt totaal aan jezelf om dat te stoppen. Als je dat niet kan moet je het niet spelen (of niet zeuren) want het gebeurt toch.
En 100% aan jezelf? Je staat gespawnd. halve sec later ben je dood. Daar is niks aan te doen. Gelukkig drop ik met mn martyrdom soms nog wat kills.
[ Voor 6% gewijzigd door MsG op 24-06-2008 11:05 ]
Als je bij TDM niet weg komt uit je spawn komt dat omdat je te ver terug wordt gedrukt met je team, dat kan komen omdat er teveel spelers in het team defensive spelen/campen. Natuurlijk is het een stuk moeilijker om met je team weg te komen wanneer er 40 man in de server zitten en je met hardcore speelt. Ik speel zelf ook liever non-HC TDM met 10-16 man in de server. Heb je ten minste nog wat ruimte om slimme routes te nemen. Zo wordt het iets tactischer.TheZeroorez schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:46:
Dan denk ik dat jij nog nooit 20x achter elkaar écht gespawnkilled bent: Een airstrike/granaat/nadelauncher een seconde of één na je spawn...
Als je met 20 man FFA op een grote map zoals bijv. Broadcast speelt wordt er ook flink gespawnkillt. En dat heb je echt niet zelf in de hand. Sommige mensen gaan gewoon ergens zitten met hun red dot op de spawn gericht. Je kunt soms nog terugschieten en wegkomen, maar dan moet je mensen die in je omgeving spawnen wel neer schieten, omdat ze ook meteen op jou schieten uit angst dat ze geraped worden, terwijl ik ze liever de gelegenheid zou geven om even de hoek om te gaan ofzo.
Ik speelde FFA vooral om headshots te maken, maar ik heb een paar dagen geleden de gouden mini-uzi gehaald (heb ze nu allemaal behalve de gouden shotty, en die hoef ik ook niet echt te hebben). Ik speel dus geen FFA meer
Ik speelde FFA vooral om headshots te maken, maar ik heb een paar dagen geleden de gouden mini-uzi gehaald (heb ze nu allemaal behalve de gouden shotty, en die hoef ik ook niet echt te hebben). Ik speel dus geen FFA meer
Koekie?
Mee eens. Het zit er nu eenmaal in.beany schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:30:
@Deismyna: het is heel simpel... campen is iets wat in het spel mogelijk is, en dus wordt het gedaan. Als jij daar niet mee kan leven zal je toch echt een ander spel moeten gaan zoeken waar deze mogelijkheid niet in zit.
....
Bepaalde gametypes kunnen niet met een campend team gespeeld worden, maar vaak is een enkele opmerking voldoende, en werken de meesten gewoon mee om het spel leuk te houden. Als je tegenstander campt, heb ik er helemaal geen probleem mee, je wordt hoogstens 2x afgeknald (dan ben je wel een bitteke noob
Conclusie: onder de streep verliest de camper, het is leuk om eens een keertje te doen en mee te maken hoe iedereen zich gewillig laat afslachten, het spel blijft echter alleen leuk als je tactisch en actief meespeelt, wat op de goede servers dus bijna altijd het geval is.
Zeuren over campen = tijdverspilling. Afknallen die handel
Edit: Spawnkillen is ontzettend flauw ntrlk, goed opletten wie, waarschuwen, votekick of melden bij admin, klaar.
[ Voor 4% gewijzigd door D-Day op 24-06-2008 14:12 ]
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
Dan weet ik niet tegen wat voor een mensen jij aan het spelen bent, maar als je echt ge-spawnkilled wordt kan je daar helemaal niks aan doen. Je gaat tegen over een spawn point zitten en schiet gewoon iedereen plat die daar spawnt, dan ga jij mij niet vertellen dat je zulke mensen eruit schiet of je zit gewoon op een server met abnormaal grote "noobs".Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:34:
FFA is gewoon makkelijk als je het een beetje door hebt, maar als jij ALTIJD eindigt als eerste met 15-20 kills voorsprong vindt ik het meer wat zeggen over de mensen in de server dan over de skills van jou.
Zijn er nog veel mensen hier actief in clan verband met funwars of clanbase of iets dergelijks?
Ik speel met een kameraad veel 2vs2 op SD en we hebben al van menig very high skilled teams gewonnen. Onze "home" map is Vacunt of Crash, heerlijke mappen voor 2 vs 2. Ik speel ook altijd met MP5 of AK hoe zit dat bij jullie? We gaan ons ook aanmelden voor de 2vs2 clanbase ladder, nu wel genoeg training gehad.
[ Voor 11% gewijzigd door Metalbuster op 24-06-2008 14:54 ]
Ja, dus is het toch weer aan campers te wijtenaicaramba schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:52:
[...]
Als je bij TDM niet weg komt uit je spawn komt dat omdat je te ver terug wordt gedrukt met je team, dat kan komen omdat er teveel spelers in het team defensive spelen/campen.
Maar ook zonder hun kunnen ze met gelijke teams mij pakken hoor. Eén goede airstrike en ze hebben ons in het nauw gedreven, en met een paar goede spawnkillers blijven wij daar dan wel ff

True story, TDM non-HQ met 10-20 man is prima meestal.Natuurlijk is het een stuk moeilijker om met je team weg te komen wanneer er 40 man in de server zitten en je met hardcore speelt. Ik speel zelf ook liever non-HC TDM met 10-16 man in de server. Heb je ten minste nog wat ruimte om slimme routes te nemen. Zo wordt het iets tactischer.
Verwijderd
Trench Warfare, zie WW 1.Deismyna schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:25:

In clanverband op o.a. enemydown en tagaming. Echter zijn we met de clan nog niet zo goed op elkaar ingespeeldMetalbuster schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:47:
[...]
Zijn er nog veel mensen hier actief in clan verband met funwars of clanbase of iets dergelijks?
Speel zelf vooral voor de fun (ook de wars), het maakt mij niet heel veel uit of er verloren of gewonnen wordt (hoewel 't uiteraard leuk is om een paar keer te winnen
[ Voor 18% gewijzigd door EDIT op 24-06-2008 15:52 . Reden: Quote gefixed ]
Wij hebben vaak wel spelers online die een CB war willen doen of een PCW.Metalbuster schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:47:
[...]
Ik speel met een kameraad veel 2vs2 op SD en we hebben al van menig very high skilled teams gewonnen. Onze "home" map is Vacunt of Crash, heerlijke mappen voor 2 vs 2. Ik speel ook altijd met MP5 of AK hoe zit dat bij jullie? We gaan ons ook aanmelden voor de 2vs2 clanbase ladder, nu wel genoeg training gehad.
Check mijn sig maar..
Vind het de laatste tijd erg opvallend met Headquarters dat zo weinig mensen meehelpen om de headquarter ter veroveren. In mn eigen team zie je dan campers zitten die liever lui op weg naar de headquarters in de rug schieten, dan de headquarters te veroveren.
En áls je dan de headquarters veroverd hebt, dan nog willen steeds meer het risico vermijden om dood te gaan tijdens het verdedigen. Want stel je eens voor dat je als laatste dood gaat tijdens het verdedigen; da's toch zonde van je ratio of streak?!?!
Echt, het is te zot voor woorden hoe asociaal (een steeds groter wordende) groep mensen spelen in de diverse teammodi. Als je niet als een team wilt spelen, ga dan toch lekker FFA of desnoods TDM spelen.
En áls je dan de headquarters veroverd hebt, dan nog willen steeds meer het risico vermijden om dood te gaan tijdens het verdedigen. Want stel je eens voor dat je als laatste dood gaat tijdens het verdedigen; da's toch zonde van je ratio of streak?!?!
Echt, het is te zot voor woorden hoe asociaal (een steeds groter wordende) groep mensen spelen in de diverse teammodi. Als je niet als een team wilt spelen, ga dan toch lekker FFA of desnoods TDM spelen.
I'm just taking care of business
Teamwork is imho nooit echt het sterke punt geweest van de call of duty reeks. Ik kan me voorstellen dat je dat bij een modus als HQ wel mist. Misschien een idee om met een stel bekenden het spel te spelen met ondersteuning via teamspeak oid? Zo kan je tactische afspraken et cetera maken, wat misschien je spelplezier vergroot.mr. TCB schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:44:
Vind het de laatste tijd erg opvallend met Headquarters dat zo weinig mensen meehelpen om de headquarter ter veroveren. In mn eigen team zie je dan campers zitten die liever lui op weg naar de headquarters in de rug schieten, dan de headquarters te veroveren.
Misschien kom je ook op de verkeerde servers. Ik heb bij HQ nog niet gemerkt dat mensen expres alleen maar killstreaks gaan halen en niet gaan letten op team objectives. Een andere server proberen kan daarom ook helpen, er zijn er genoeg!
Ik speel het op de xbox, dus heb daardoor geen keuze om servers uit te kiezen. Maar inderdaad, ik speel nu alleen nog maar Headquarters wanneer ik minimaal 2 maatjes in mn team heb. Het is dan 6 tegen 6, waarvan in iedergeval 3 mensen in het team ook daadwerkelijk iets geven om de headquarters. Maar 't blijft jammer en irriterend om te merken dat zo veel mensen solo spelen.
I'm just taking care of business
Ik speel alleen ground war op de xbox, oftewel 18spelers team death of domination. Maar teamspel zit hier zeker niet in, en ik speel zelf ook volkomen solo omdat teamplay gewoon niet echt in het spel zit. Je zorgt er liever voor dat je zelf voldoende kills krijgt.
Ik heb dat als ik naar de desktop ga met alt-tab en dan terug dat het spel daarna supertraag gaat, muis en game doen steeds 5seconde niks en dat steeds achter elkaar. Zeg maar alsof je 0.2fps hebt alleen de muis reageert ook zo waardoor je niet eens normaal kan afsluiten... Is dit een bekend probleem? Volgens mij is het sinds versie 1.5.
Ik raak nu echt uitgekeken op COD4, niet zo zeer op het spel zelf maar wel op het publiek. De meeste pubs zitten echt vol irritante pubers die bij het minste of geringste je de meest vreselijke ziektes toewensen. De meeste servers hebben geen admin online en de servers waar dat wel zo is hebben te vaak een kiddie als admin. Erg jammer maar zo is het spel voor mij gewoon niet leuk meer.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Tja ik heb daar geen last van.
Ik reageer daar gewoon niet op en probeer ze volgende ronde gewoon nog eens harder neer te schieten dat ze helemaal stil zijn
.
En sowieso als je naar een UK server gaat heb je al minder last qua ziektes, natuurlijk wel wat gewhine, doe ik zelf ook. Maar niets irritants.
Ik reageer daar gewoon niet op en probeer ze volgende ronde gewoon nog eens harder neer te schieten dat ze helemaal stil zijn
En sowieso als je naar een UK server gaat heb je al minder last qua ziektes, natuurlijk wel wat gewhine, doe ik zelf ook. Maar niets irritants.
[ Voor 31% gewijzigd door rCk op 25-06-2008 23:26 ]
Je laat je het plezier in een spel toch niet afnemen door wat scheldwoorden die geroepen worden in een server?Bor de Wollef schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:23:
Ik raak nu echt uitgekeken op COD4, niet zo zeer op het spel zelf maar wel op het publiek. De meeste pubs zitten echt vol irritante pubers die bij het minste of geringste je de meest vreselijke ziektes toewensen. De meeste servers hebben geen admin online en de servers waar dat wel zo is hebben te vaak een kiddie als admin. Erg jammer maar zo is het spel voor mij gewoon niet leuk meer.
Zie het dan eerder als een compliment, als je iedereen pwned en telkens uitgemaakt wordt voor cheater betekent het blijkbaar dat men niet met je om kan gaan
En als je pubs echt zo erg vindt, wordt het misschien tijd voor je om clanbases te gaan spelen..
Ik moet trouwens zeggen dat ik weinig tot geen last heb van gevloek of gebash in servers.. eerder mensen die tegenwoordig zelfs complimenteren wanneer je ze met een mooi schot neerschiet.
Ik speel vaak op de GROM servers (uit Polen). Daar maak ik bijna geen gescheld mee
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Je verstaat het gewoon nietOuterspace schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 07:35:
Ik speel vaak op de GROM servers (uit Polen). Daar maak ik bijna geen gescheld mee
Gisteren een paar potjes FFA gedaan op een server met een mannetje of 20\30.
Opzich draait het goed hoor, maar het gebeurt gewoon zo vaak dat je tegelijktijd met iemand ergens gerespawned wordt en dat je dan meteen weer dood bent. Het is me gebeurd dat ik 5 keer op verschillende plekken respawnde en gewoon 5 keer achtermekaar direct hardstikke dood ging.
Kan dat nou niet anders?
Opzich draait het goed hoor, maar het gebeurt gewoon zo vaak dat je tegelijktijd met iemand ergens gerespawned wordt en dat je dan meteen weer dood bent. Het is me gebeurd dat ik 5 keer op verschillende plekken respawnde en gewoon 5 keer achtermekaar direct hardstikke dood ging.
Kan dat nou niet anders?
Proud owner of the [CBJ]Lanhok!
Tuurlijk kan dat anders, namelijk die drukke servers vermijden en de wat rustigere servers opzoeken. Ik speel zelf ook veel FFA, maar ik vind 20/30 man ECHT teveel.Tweakod3x schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 08:18:
Gisteren een paar potjes FFA gedaan op een server met een mannetje of 20\30.
Kan dat nou niet anders?
Zat je op een van die unpk|fast xp for noobs servers ofzo?
Ik speel de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar Creek.
Echt een super map voor het snipen te oefenen.
Ook al is de site van S.A.S. veel moeilijker als je niet genoeg rushers hebt...
Echt een super map voor het snipen te oefenen.
Ook al is de site van S.A.S. veel moeilijker als je niet genoeg rushers hebt...
Ik speel altijd met een select groepje op dinsdagavond, dat noemen we dan CoD Gehaktdag! 
Elke week kan er gevote worden voor een gamemode zoals: sissy mode, hardcore en extreme core
. Ook worden teamkills bij ons zwaar gestraft, ook hier wordt gekeken naar het aantal teamkills binnen een bepaalde tijd in combinatie met het aantal teamkills die gemaakt worden door de andere spelers.
We spelen van +/- 19.00 tot 23.00 daarna worden de stats ingelezen op ons Gehaktboard waar een latest en een alltime classement wordt bijgehouden.
Ohja ik ben for the record EliteWaRRioR
Elke week kan er gevote worden voor een gamemode zoals: sissy mode, hardcore en extreme core
- Waarbij sissy mode vergelijkbaar is met alle opties alsin single player
- Hardcore staat de hud en uav uit en zijn de enemy name tags niet zichtbaar en heb je meer kills nodig voor airstrike en chopper
- Extremecore staat alles uit dus ook de friendly name tags en moet je nog meer kills maken dan hardcore voor airstrike en chopper.
We spelen van +/- 19.00 tot 23.00 daarna worden de stats ingelezen op ons Gehaktboard waar een latest en een alltime classement wordt bijgehouden.
Ohja ik ben for the record EliteWaRRioR
Wat maak jou de mensen wat uit die wat tegen je zeggen? Dat is toch juist het leukste dat er is als er mensen op je beginnen te zeiken. Zulke mensen kun je gewoon negeren of nog beter gewoon helemaal afzeiken, dan worden ze alleen maar nog meer gefrustreerd.Bor de Wollef schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:23:
Ik vindt die "unpk|fast xp for noobs" servers heerlijk om even lekker te relaxen, de server zit echt vol met noobs om even lekker helemaal kapot te schieten. Mijn 1e potje is meestal FFA om vervolgens wat fanatieker SD te gaan spelen.
Ja, eigenlijk altijd!Metalbuster schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:47:
[...]
Ik doe altijd met wat kameraden een wartje of ik zoek een mix war. Ik hou niet zo van public, al die perks maken het oneerlijk vind ik, ik hou er van om op sound te spelen(dead silence...).
En als dat een keertje niet gaat dan ga ik op een op een public pam4 server spelen zoals 9lives of iets dergelijks(@NL server ^^).
Verder doe ik ook pickups-> http://forums.multiplay.co.uk/showthread.php?t=57964
Gisteren voor het eerst 2 maal last gehad van cheaters.
1 persoon was een Opfor maar in complete Marine outfit. Hij was ook niet te killen. Helaas werd er geen actie op ondernomen op de server. Toen maar snel een andere opgezocht.
1 ander persoon schoot dwars door diverse muren heen op plaatsen waar hij je absoluut niet zou moeten kunnen zien.
Tja, jammer maar helaas niet te voorkomen. Gelukkig komt het nog vrij sporadisch voor of kies ik vaak de juiste servers uit
1 persoon was een Opfor maar in complete Marine outfit. Hij was ook niet te killen. Helaas werd er geen actie op ondernomen op de server. Toen maar snel een andere opgezocht.
1 ander persoon schoot dwars door diverse muren heen op plaatsen waar hij je absoluut niet zou moeten kunnen zien.
Tja, jammer maar helaas niet te voorkomen. Gelukkig komt het nog vrij sporadisch voor of kies ik vaak de juiste servers uit
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dat 2e heb ik ook gehad. En ze wist precies van welke ingang iemand kwam. Altijd zo vervelend. Server hoppen is dan meestal de beste optie idd.
Had laatst ook last van een aimbotter met wallhack. (Op server met PB)
Zie ik op de killcam dat hij me volgt achter een berg waar hij me nog niet gezien kan hebben.
En zo'n leuke aimbot waarbij je die gast 180 graden ziet draaien om mij neer te schieten terwijl hij die andere net neerschoot...
Nadat ik zeg dat hij cheat d/c hij en rejoined onder een andere naam... Na de eerste keer dat hij me neer schiet roep ik op de server dat hij cheat en toen kwam de admin er net aan
.
Altijd leuk
Zie ik op de killcam dat hij me volgt achter een berg waar hij me nog niet gezien kan hebben.
En zo'n leuke aimbot waarbij je die gast 180 graden ziet draaien om mij neer te schieten terwijl hij die andere net neerschoot...
Nadat ik zeg dat hij cheat d/c hij en rejoined onder een andere naam... Na de eerste keer dat hij me neer schiet roep ik op de server dat hij cheat en toen kwam de admin er net aan
Altijd leuk
Verwijderd
Ik heb een moment gehad, waar een 100% wallhack achter zat.
Ik loop een gebouw binnen met UAV Jammer en Death Silence (al doet dat er niet eens toe). Ik zit in een kamertje zonder ramen of andere openingen (behalve een deur).
Plotseling word ik door de muur gekilled (terwijl ik in dat kamertje loop).
In de Killcam zie ik de persoon spawnen vervolgens recht op het gebouw aflopen, de kant van het gebouw dat geen deur, raam of andere opening heeft. Vervolgens mij door de muur heen afknalt terwijl hij me netjes "lead", zonder mij daadwerkelijk te kunnen zien (in de killcam zag ik mijzelf ook totaal niet).
Kortom, hij moet door de muur heen kunnen kijken om mij zo af te kunnen schieten.
Maar verder heb ik ook nog geen problemen gehad. Ik merk ook dat PB zich bijna om de drie dagen update (PBSetup), dus er word wel naar gekeken.
Ik loop een gebouw binnen met UAV Jammer en Death Silence (al doet dat er niet eens toe). Ik zit in een kamertje zonder ramen of andere openingen (behalve een deur).
Plotseling word ik door de muur gekilled (terwijl ik in dat kamertje loop).
In de Killcam zie ik de persoon spawnen vervolgens recht op het gebouw aflopen, de kant van het gebouw dat geen deur, raam of andere opening heeft. Vervolgens mij door de muur heen afknalt terwijl hij me netjes "lead", zonder mij daadwerkelijk te kunnen zien (in de killcam zag ik mijzelf ook totaal niet).
Kortom, hij moet door de muur heen kunnen kijken om mij zo af te kunnen schieten.
Maar verder heb ik ook nog geen problemen gehad. Ik merk ook dat PB zich bijna om de drie dagen update (PBSetup), dus er word wel naar gekeken.
Verwijderd
Ik heb de laatste tijd ook last van wallhackers of aimbotters. Altijd op PB servers. Ik switch dan snel, maar het begint onderhand zeer irritant te worden.
Ik heb voor zover ik weet nog nooit een "hacker" gezien in een PB server. Ik vraag me daarom ook af of het wel allemaal echte hackers zijn wat jullie hier zeggen of zijn het gewoon goede spelers? In COD4 wordt je al heel snel uitgemaakt voor cheater als je beter bent dan het gemiddelde, heb je daarnaast ook nog eens veel geluk in een potje is het helemaal raak.
Ik speel de laaste tijd veel op 2 servers waar de PAM mod op zit ik weet de server namen zo niet uit m'n hoofd. Maar daar is het niveau van de spelers echt hoog en is zeer goed om je skills te trainen. Bovendien is één van die servers ook van een pro clan.
Ik speel de laaste tijd veel op 2 servers waar de PAM mod op zit ik weet de server namen zo niet uit m'n hoofd. Maar daar is het niveau van de spelers echt hoog en is zeer goed om je skills te trainen. Bovendien is één van die servers ook van een pro clan.
Je bedoelt op PB enabled servers?? Daar heb ik ze echt nog nooit gezien!Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:31:
Ik heb de laatste tijd ook last van wallhackers of aimbotters. Altijd op PB servers. Ik switch dan snel, maar het begint onderhand zeer irritant te worden.
Ik heb in het verleden wel eens ingelogd op PB disabled servers, en tsja, daar kom je ze wel eens tegen ja.
Op zich is het ook maar een kwestie van tijd zodra zo iemand inlogt op een PB enabled server, omdat driekwart van die servers meteen streamt naar een PB blacklist. Gewoon even een andere server opzoeken denk ik dan.
Maargoed, klaarblijkelijk is het erg makkelijk voor cheaters om een aimbot/wallhack te maken of te gebruiken online. Jammer dat COD4 hier niet beter tegen beveiligd is..
Verwijderd
Nope, absoluut zeker op PB server, en absuluut aimbot. Iemand in Creek pakte een RPD, ging ergens staan, en drukte zijn vuurknop in. Toen zijn clip leeg was had hij 30+ kills. Dat ging een tijdje door. Eindstand? iets van 180-6 K:D. Yea, right. Zijn teammates zagen hem ook als een gek van target naar target switchen. Helaas was er geen admin, dus ik vertrok maar.Metalbuster schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:41:
Ik heb voor zover ik weet nog nooit een "hacker" gezien in een PB server. Ik vraag me daarom ook af of het wel allemaal echte hackers zijn wat jullie hier zeggen of zijn het gewoon goede spelers? In COD4 wordt je al heel snel uitgemaakt voor cheater als je beter bent dan het gemiddelde, heb je daarnaast ook nog eens veel geluk in een potje is het helemaal raak.
Wallhacker is moeilijk te bewijzen, maar ikzelf, als zijnde sneaky bastard, verstop in een hoekje met 1 ingang, en niets zichtbaar zoals loop, e.d. op maps als Overgrown, en dan nog genaild worden door een enkel schot van de andere kant van de map, door een muur, terwijl in mijn buurt nog niet eens mischien een teammate stond en dan ook nog eens herhaaldelijk door diezelfde persoon in andere 'onzichtbare' spots? Nee, het was wel extreem verdacht.
Ik verbaas me erover hoe ze het doen, heb me er nooit in verdiept en heb er ook geen behoefte aan.
Leuk is anders en PB lost een hoop op, helaas zijn er nog steeds van zwakkelingen die niet zonder kunnen. En dan is het alleen maar leuk als je nóg wint van zo'n cheater.
Speel meeste private en soms zoek ik een public op of val ik nog terug op CoD2 dus heb er niet zo veel last van.
Schelden vind ik veel hinderlijker, en mensen die menen maar van alles wat te kunnen roepen.
Leuk is anders en PB lost een hoop op, helaas zijn er nog steeds van zwakkelingen die niet zonder kunnen. En dan is het alleen maar leuk als je nóg wint van zo'n cheater.
Speel meeste private en soms zoek ik een public op of val ik nog terug op CoD2 dus heb er niet zo veel last van.
Schelden vind ik veel hinderlijker, en mensen die menen maar van alles wat te kunnen roepen.
Verwijderd
Wat ben ik blij dat ik dit speel op de Xbox, daar heb je dus gewoon nooit last van cheaters.
Een PC blijft natuurlijk ook geweldig voor dit soort games, maar die cheaters kunnen zoveel verpesten en irritatie veroorzaken....
Was vroeger huiverig voor FPS spelen op een console, maar na een weekje controls oefenen wilde ik eigenlijk niet eens meer terug naar de pc.
Een PC blijft natuurlijk ook geweldig voor dit soort games, maar die cheaters kunnen zoveel verpesten en irritatie veroorzaken....
Was vroeger huiverig voor FPS spelen op een console, maar na een weekje controls oefenen wilde ik eigenlijk niet eens meer terug naar de pc.
Er zijn verschillende hacks welke niet door PB herkent worden.
Echter sinds wij op onze servers PB streaming services gebruiken (van (ik dacht) http://www.punksbusted.com) hebben wij eigenlijk geen last meer van aimbots/wallhackers e.d.
Echter sinds wij op onze servers PB streaming services gebruiken (van (ik dacht) http://www.punksbusted.com) hebben wij eigenlijk geen last meer van aimbots/wallhackers e.d.
* Zeror heeft afgelopen week CoD4 gekocht.
Ook maar eens kijken of ik hier een beetje goed in wordt. Shooters is niet bepaald mn sterkste kant in games. Maargoed.
Zijn er hier ook mensen die maps bouwen?
Ook maar eens kijken of ik hier een beetje goed in wordt. Shooters is niet bepaald mn sterkste kant in games. Maargoed.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik snap niet waar jullie een probleem van maken?
Ik kom misschien op 3 van de 20000 servers een cheater tegen, en als hij niet gebanned wordt zoek ik wel een andere! Ik vind dat er relatief erg weinig cheaters zitten op cod4 hoor.
Ik kom misschien op 3 van de 20000 servers een cheater tegen, en als hij niet gebanned wordt zoek ik wel een andere! Ik vind dat er relatief erg weinig cheaters zitten op cod4 hoor.
Iemand tips hoe ik mijn vriendinnetje hier wat beter in kan laten worden ? Ze heeft het gisteren een uurtje gespeeld maar het is niet echt leuk als je 4 - 54 staat. Ik liet haar op een hardcore server spelen zodat ze niet 100 keer iemand moet raken voordat hij dood gaat.
Iemand nog andere tips ? Ze heeft echt 0,0 ervaring in shooters. Voor mij was het wel grappig te zien btw
Ze zag de tegenstanders gewoon niet staan. Of ze begon een beetje in de lucht te schieten ipv op het poppetje.
Iemand nog andere tips ? Ze heeft echt 0,0 ervaring in shooters. Voor mij was het wel grappig te zien btw
erg veel laten spelenTaenadar schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 22:28:
Iemand tips hoe ik mijn vriendinnetje hier wat beter in kan laten worden ? Ze heeft het gisteren een uurtje gespeeld maar het is niet echt leuk als je 4 - 54 staat. Ik liet haar op een hardcore server spelen zodat ze niet 100 keer iemand moet raken voordat hij dood gaat.
Iemand nog andere tips ? Ze heeft echt 0,0 ervaring in shooters. Voor mij was het wel grappig te zien btwZe zag de tegenstanders gewoon niet staan. Of ze begon een beetje in de lucht te schieten ipv op het poppetje.
dus zeg maar dag tegen je computer, die is nu voor je vriendinnetje
S.A.S. Training laten doen tot ze 25 seconde haalt. Werkte ook bij me kleinere broertje die 0,0 ervaring had!
En geen hardcore server laten spelen. Want andersom geldt hetzelfde, zij is na 1 tikje al dood voordat ze ook maar iets heeft kunnen doen. Gewoon een beetje een 6 vs 6 TDM server zoeken op normale modus.Taenadar schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 22:28:
Iemand nog andere tips ? Ze heeft echt 0,0 ervaring in shooters. Voor mij was het wel grappig te zien btwZe zag de tegenstanders gewoon niet staan. Of ze begon een beetje in de lucht te schieten ipv op het poppetje.
Ze hebben het gefixed in patch 1.7aicaramba schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:06:
Ehm, ik ga hier een enorme bug/glitch posten, waarmee op elke server kunt cheaten op een manier dat PB het niet bestraft. De bedoeling is dat dit enorm bekent wordt, zodat IW niet meer om deze bug heen kan.
http://www.ipetitions.com/petition/fix-our-CoD4
The above link gives details of how you can gain a completely unfair advantage in multiplayer CoD4, any patch version. You can gain advantages such as:
- see over walls and behind you.
- 24/7 real time radar, with red dots showing on compass, even on Hardcore servers.
- See through smoke (some servers).
- Laser dots (like single player demo level, on some servers)
There are many more!!
The commands in the link work on servers WITHOUT CHEATS ENABLED, I have also seen this work in the PAM mod and can be used in many leagues!!
Please sign - and pressure IW into fixing this crazy exploit! Spread the link also, in xfire statuses, forums e.t.c
THANK YOU!
http://www.eprison.de/files/119/4248
http://www.gamershell.com/download_28304.shtml
http://85.25.146.141/cod4_dls/CoD4MW-1.6-1.7-PatchSetup.zip
http://extreme.planetcall...MW-1.6-1.7-PatchSetup.exe
http://dl.127001.org/patc...MW-1.6-1.7-PatchSetup.exe
free for all is de beste trainingsmodus al zeg ik hetzelf. En dan niet de servers waar 20 + man op zit. Zoek FFA servers ( in het begin nog effe geen hardcore ) met 5 of 6 mensen. Dan wordt het vanzelf heel tactisch zonder dat overal kogels en granaten rondvliegen. zo heeft ze de ruimte .
Of laat haar eerst een paar singleplayer missies spelen, zodat ze een beetje gevoel krijgt voor de geweren.
En laat haar zeker alle maps een keer rondlopen zonder vijanden.
Suc6
Of laat haar eerst een paar singleplayer missies spelen, zodat ze een beetje gevoel krijgt voor de geweren.
En laat haar zeker alle maps een keer rondlopen zonder vijanden.
Suc6
Verwijderd
Dit is een cumulatieve update neem ik aan, eentje die je over 1.6 installeert?aicaramba schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:03:
[...]
Ze hebben het gefixed in patch 1.7
http://www.eprison.de/files/119/4248
http://www.gamershell.com/download_28304.shtml
http://85.25.146.141/cod4_dls/CoD4MW-1.6-1.7-PatchSetup.zip
http://extreme.planetcall...MW-1.6-1.7-PatchSetup.exe
http://dl.127001.org/patc...MW-1.6-1.7-PatchSetup.exe
En de meeste tijd zitten mensen te zeuren dat de ander een cheater is dus mij maakt het niet veel uit, cheaters haal je er zo uit met de killcam als je iemand opeens 360 graden ziet draaien en je afschieten.ApexAlpha schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 22:03:
Ik snap niet waar jullie een probleem van maken?
Keep it simple stupid
Eerst een paar offline levels laten spelen dat ze de bediening onder de knie heeft, daarna FFA non-hardcore met max 10 man.Taenadar schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 22:28:
Verwijderd
Mensen moet eens stoppen met zeuren en lekker gaan spelen al het zeuren helpt toch niks
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2008 14:23 ]
klopt, alleen zijn er nog maar weinig servers die 1.7 hebben!Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:24:
[...]
Dit is een cumulatieve update neem ik aan, eentje die je over 1.6 installeert?
Rakkerzero schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 19:47:
* Dutchie! heeft afgelopen week CoD4 gekocht.

Ik was begonnen en maar weer gestopt
Ik kan wel een beetje uit de voeten met Radiant maar niet zo met Hammer... maar misschien ga ik Hammer weer eens proberen
Zal proberen vandaag patch 1.6 en 1.7 in de SP te zetten mensen
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
1.7 patch kan zeker niet connecten met 1.6?
In dat geval wacht ik nog maar even met updaten. Sowieso even wachten op 1.7 Linux server binaries, daarna zullen de meeste servers wel snel naar 1.7 gaan.
In dat geval wacht ik nog maar even met updaten. Sowieso even wachten op 1.7 Linux server binaries, daarna zullen de meeste servers wel snel naar 1.7 gaan.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
ik heb er al honderden !ApexAlpha schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:28:
[...]
klopt, alleen zijn er nog maar weinig servers die 1.7 hebben!
Wist niet eens dat er een patch zat aan te komen!
Wat is de changelog?
Wat is de changelog?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Changelog (Geen idee of het de volledige changelog is...)
• Fixed an exploit that allowed players to access certain console dvars during multi-player matches.
• Fixed a crash that could occur when a Chinatown Sabotage match would go into over-time.
• Fixed a bug where the MP icons (Bomb, Defend, Capture, etc) were always showing up as English regardless of the install language.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Met 1.7 patch kun je niet connecten naar 1.6 servers, even wachten op de linux binaries idd
Mijn beleving is juist dat men te snel cheater noemt ... Jah ik sta 99% on top .
En ik word haast elk uur wel uitgemaakt voor cheater ... heb er zelfs een filpmje voor moeten maken om men onschuld te bewijzen tegenover sommige .Anyway ... wanneer gaat infinity nou eens naar de mensen luisteren ??
En ik word haast elk uur wel uitgemaakt voor cheater ... heb er zelfs een filpmje voor moeten maken om men onschuld te bewijzen tegenover sommige .Anyway ... wanneer gaat infinity nou eens naar de mensen luisteren ??
[ Voor 3% gewijzigd door MaFFia op 29-06-2008 11:09 ]
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Voeg je dan ook een keertje mijn server toe?JuliettPapa schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:42:
[...]
Ik was begonnen en maar weer gestopt. Voornaamste reden was, dat je bijna niks met physics kan doen. Ik had gehoopt dat CoD4 beetje dezelfde physics ging krijgen als in bijv. HL2 maar helaas.
Ik kan wel een beetje uit de voeten met Radiant maar niet zo met Hammer... maar misschien ga ik Hammer weer eens proberen
Zal proberen vandaag patch 1.6 en 1.7 in de SP te zetten mensen

Draait afwisselend de stock maps en de beste custom maps. Draait inmiddels ook 1.7
Daar ben ik het mee eens. meer dan 90% van alle beweringen dat iemand cheat zijn niet waar. Ik heb het in UO eens bijgehouden, ik was in 'n jaar meer dan 100x cheater genoemd.rhermans schreef op zondag 29 juni 2008 @ 10:34:
Mijn beleving is juist dat men te snel cheater noemt ... Jah ik sta 99% on top .
ach, het wordt pas leuk als je eigen team waarmee je een war speelt denkt dat je cheataicaramba schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:42:
[...]
Daar ben ik het mee eens. meer dan 90% van alle beweringen dat iemand cheat zijn niet waar. Ik heb het in UO eens bijgehouden, ik was in 'n jaar meer dan 100x cheater genoemd.
Ik zat laatst in Crash onderin a, en hoorde iemand boven me lopen en toen in een keer stilstaan ...aicaramba schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:42:
[...]
Daar ben ik het mee eens. meer dan 90% van alle beweringen dat iemand cheat zijn niet waar. Ik heb het in UO eens bijgehouden, ik was in 'n jaar meer dan 100x cheater genoemd.
Ik denk schiet eens, schiet ik hem zo door het plafon, ik werd in een match toen al meer als 1000x cheater genoemd.
Epic momenten ... mensen vergeten nog wel eens wat een voordeel Deep inpact met zich meebrengt . En af en toe op een bepaalde plek een schot te lossen omdat er op die plek 90 % van de tijd wel iemand zit te campen ... en dan dat gezeurApexAlpha schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:19:
[...]
Ik zat laatst in Crash onderin a, en hoorde iemand boven me lopen en toen in een keer stilstaan ...
Ik denk schiet eens, schiet ik hem zo door het plafon, ik werd in een match toen al meer als 1000x cheater genoemd.
Mjah voor de geinstreseerde dan maar

http://nl.youtube.com/watch?v=Odnn-7wrsGY
[ Voor 16% gewijzigd door MaFFia op 29-06-2008 16:47 ]
filmpje zegt imo niet zo veel en is nogal bekend dat veel mensen denken dat je cheat als je een hogere KPD hebt als 2 of 3.
Halverwege mijn coduo speeltijd ben ik het maar als complimenten gaan zien :-)
[napo laat minachtende hardcore opmerking achterwegen]
[napo laat minachtende hardcore opmerking achterwegen]
Same , maar toch betwijfel ik of het zo simpel is als dpd ratio , maar okay ik speel idd graag op HC , en weet ook welke kant jij op wilt heheh ... maar op normaal doe ik hetzelfde ... as a matter of speaking .. ik ben er nu mee bezig om daarvoor matriaal aan het vergaren .Napo schreef op zondag 29 juni 2008 @ 17:10:
filmpje zegt imo niet zo veel en is nogal bekend dat veel mensen denken dat je cheat als je een hogere KPD hebt als 2 of 3.
Idd uiteindelijk kan je nog maar leuk vinden ... je doet er niets aan , maar toch blijft het ook aan je vreten , tenminste bij mij dan , Zoals bv op sommige momenten de chat uit te gooien =)
Ik krijg ook vaak naar mijn hoofd toegeslingerd dat ik cheater ben. ( wie niet eigenlijk ) . Mensen denken dat je iemand moet zien om een kill te maken. Je bent een cheater als je killt zonder de mensen te zien. Maarja als ik aan de andere kant van de muur voetstappen hoor, of op UAV rode stipjes zie
Over het filmpje. Ik zie dat je enkel de M4 gebruikt en daarmee 9 van de 10 keer niet aimt door rechtermuisknop te klikken. Hierdoor gaan mensen vaak denken dat je cheat. Maarja omdat hun enkel kunnen raken door reddot wil niet zeggen dat jij het zonder ook kan.
Ik gebruik geen deep impact, speel op PAM4 mode!rhermans schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:45:
[...]
Epic momenten ... mensen vergeten nog wel eens wat een voordeel Deep inpact met zich meebrengt . En af en toe op een bepaalde plek een schot te lossen omdat er op die plek 90 % van de tijd wel iemand zit te campen ... en dan dat gezeurop een gegeven moment ga je het leuk vinden
Verder negeer ik het gewoon
En we kunnen weer patchen op de PC : meuk: Call of Duty 4: Modern Warfare 1.7
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
De meesten hebben hem er al wel opstaan hoormegatronics schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:07:
En we kunnen weer patchen op de PC : meuk: Call of Duty 4: Modern Warfare 1.7
Misschien volgende keer het topic lezen
tja maandag he ..........
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Heb gisteren vier potjes gespeelt, en heb screeny's voor de ongelovige maar ik speel ook gewoon beter dan gemiddeld. Mijn scores waren: 40-11 / 40-9 / 61-12 / 70/11.
Vaak wordt je cheater genoemd als je een killstreak haalt boven de 20, echt apart op beveiligde servers met punkbuster en admins maargoed. Was 55, maar op nieuwe laptop moet je weer op level 0 beginnen ben nu level 24 inmiddels dus heb nog niet alles anders gaat het nog beter want wil mijn 3 x frag ! Speel nu met een machinegun met red dot + stopping power + deep inpact + 2 claymore.
Speel altijd op hardcore server van getfragged.nl en het voordeel van die set is dat je superveel kogels hebt, en op hardcore ben je supersnel dood...ik zie mezelf dan ook rondlopen als de terminator en alles wat in mijn vizier komt wordt kapot geschoten. Soms speel ik ook met sniperrifle in Creek, dat waren die 2 x 40 kills potjes die 60 en 70 waren met machinegun.
Vaak wordt je cheater genoemd als je een killstreak haalt boven de 20, echt apart op beveiligde servers met punkbuster en admins maargoed. Was 55, maar op nieuwe laptop moet je weer op level 0 beginnen ben nu level 24 inmiddels dus heb nog niet alles anders gaat het nog beter want wil mijn 3 x frag ! Speel nu met een machinegun met red dot + stopping power + deep inpact + 2 claymore.
Speel altijd op hardcore server van getfragged.nl en het voordeel van die set is dat je superveel kogels hebt, en op hardcore ben je supersnel dood...ik zie mezelf dan ook rondlopen als de terminator en alles wat in mijn vizier komt wordt kapot geschoten. Soms speel ik ook met sniperrifle in Creek, dat waren die 2 x 40 kills potjes die 60 en 70 waren met machinegun.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
Vind CoD4 beetje jammer worden weinig skills van je verwacht. Als je de mappen door en door kent en beetje snelle reactie en aim hebt dan word je altijd 1ste. Persoonlijk begon het mij enormmmm te vervelen.. Goed dat ik via via over insurgency hoorde en daar beter in pas dan CoD4..
CoD4 was leuk voor paar maandjes.
In CoD4 heb je wel degelijk skill nodig! Ik merk dat dat beetje extra skill uitmaakt of je gewoon tot de middenmoot behoort, of een topper bent. Het snel kunnen reageren in afwisselende situaties, weten hoe je je tegenstander 'outsmart', jezelf geen gemakkelijk doelwit voor enemy snipers laten worden et cetera voegen voor mij behoorlijk wat elementen toe waar je goed in moet zijn om eerste te worden.Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:37:
Vind CoD4 beetje jammer worden weinig skills van je verwacht. Als je de mappen door en door kent en beetje snelle reactie en aim hebt dan word je altijd 1ste. Persoonlijk begon het mij enormmmm te vervelen.. Goed dat ik via via over insurgency hoorde en daar beter in pas dan CoD4..
Maargoed, misschien is het dan tijd om clanbased te gaan spelen. Mits je dat wilt natuurlijk.
Je neemt je userdata niet mee over dan?NeoMe schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:20:
Heb gisteren vier potjes gespeelt, en heb screeny's voor de ongelovige maar ik speel ook gewoon beter dan gemiddeld. Mijn scores waren: 40-11 / 40-9 / 61-12 / 70/11.
Vaak wordt je cheater genoemd als je een killstreak haalt boven de 20, echt apart op beveiligde servers met punkbuster en admins maargoed. Was 55, maar op nieuwe laptop moet je weer op level 0 beginnen
Verwijderd
Als dat alles is waar je skill voor nodig hebt vind ik persoonlijk vrij weinig. Heb gemerkt dat als je de maps gewoon kent (en dat is niet moeilijk) en je een ervaren shooter bent dat je dit snel door hebt. Vond het in het begin ook een vet spel en ja dan leer je ook nog maar op een gegeven moment krijg je van die achterlijke scores dat het lijkt of niemand het spel snapt ofzo. Het is een mooi spel dat hoor je me ook niet zeggen alleen te makkelijk in mijn beleving en onrealistisch.
Verwijderd
Speel jij op de pc of op de 360?Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 13:23:
Als dat alles is waar je skill voor nodig hebt vind ik persoonlijk vrij weinig. Heb gemerkt dat als je de maps gewoon kent (en dat is niet moeilijk) en je een ervaren shooter bent dat je dit snel door hebt. Vond het in het begin ook een vet spel en ja dan leer je ook nog maar op een gegeven moment krijg je van die achterlijke scores dat het lijkt of niemand het spel snapt ofzo. Het is een mooi spel dat hoor je me ook niet zeggen alleen te makkelijk in mijn beleving en onrealistisch.
Als je op de pc speelt: Zoek eens een andere server.
Als je op de 360 speelt: Dan geloof ik je niet, dat je altijd eerste staat.
Da's niet het enige waar je skill voor nodig hebt, er zijn wel meer gebieden waar je skill in kan ontwikkelenVerwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 13:23:
Ik ben het deels met je eens als je zegt dat als de maps kent en een beetje ervaring in dit spel of andere shooters hebt opgebouwd, je makkelijk in de hogere regionen kan eindigen tijdens potten. Maargoed, bij welk spel is dit niet?
Ikzelf vermaak me vanaf november met dit spel, en ook nu nog steeds vind ik het heerlijk om per week een aantal potten te spelen. Misschien komt het wel omdat het de eerste keer is dat ik een online shooter leerde spelen, en veel van de dingen via COD4 multiplayer heb moeten leren. Dan gaat het ook een beetje in je zitten.
Op een zeker moment ontwikkel je je skills en is het niet zo moeilijk meer om hoog te eindigen. Ik ben op een zeker moment ook maar overgestapt op het spelen op servers waarvan ik weet dat het niveau wat hoger is, om mezelf op een hoger plan te brengen. Lukt aardig moet ik zeggen. Dat houdt het voor mij ook nog wel een tijdje leuk.
Neemt overigens niet weg dat de mappack zeer welkom was, want sommigen van de originele maps begonnen me behoorlijk de keel uit te hangen. Nu nog een keer wat nieuwe guns of wat nieuwe ranks en challenges en we verlengen de levensduur aanzienlijk
Het slimste is inderdaad om die servers uit te kiezen waarvan je weet dat het niveau van de spelers daar matched met jouw niveau, of liefst dat ze nog wat beter zijn dan jij. Dan blijft het leuk, en dan zal je echt niet meer steeds bovenaan eindigen hoor
Als dat het geval is, dan kies je de verkeerde servers uit...
Verwijderd
Voor de PC speel ik ja. Heb heel wat servers gedaan alle soorten en maten en de uitdaging is eraf geeft ook niet heb ook een leuke tijd gehad alleen de uitdaging is compleet verdwenen daarom ben ik nu hl2 mod insurgency gaan spelen en dat is best pittig en realistisch. Mijn hoogste score bij cod4 is 176-23 en nog voelde het niet tevreden. Ik zal mijn -ss- is posten ben nu op het werk helaas :):)
Laptop A6T was gecrashed en kapot kaduuk...dus nu nieuwe F3-Ka gekregen. Vandaar, vind het niet erg...anders ging ik het waarschijnlijk niet spelen. Wel jammer van alle challenges want had ook die lastige bij elkaar weten te sprokkelen...daar ga ik nu geen tijd meer insteken. Wil alle wapens ff unlocken en dan kijk ik wel weer.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
iedereen altijd maar roepen over nieuw wapens. WELKE nieuw wapens wil je dan zien ??d_star schreef op maandag 30 juni 2008 @ 13:50:
Neemt overigens niet weg dat de mappack zeer welkom was, want sommigen van de originele maps begonnen me behoorlijk de keel uit te hangen. Nu nog een keer wat nieuwe guns of wat nieuwe ranks en challenges en we verlengen de levensduur aanzienlijk
ga er eens over nadenken. en vergelijk het aantal wapens uit cod 1 en 2 met cod 4. Tel dan de perks van cod 4 daarbovenop en de challenges. we HEBBEN al veel meer als eerst.
Kijk naar Rainbow Six Vegas 2, er is zat ruimte voor meer wapens. Een paar nieuwe maps zou ik ook nog wel graag willen zien want in feite zijn er maar 2 unieke maps bij gekomen. Broadcast is van de SP en Chinatown is gewoon een rip van vorige delen.
Mag je mij een top server TDM/SABO/DOM aanwijzenobsidian schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:01:
Het slimste is inderdaad om die servers uit te kiezen waarvan je weet dat het niveau van de spelers daar matched met jouw niveau, of liefst dat ze nog wat beter zijn dan jij. Dan blijft het leuk, en dan zal je echt niet meer steeds bovenaan eindigen hoorAls dat het geval is, dan kies je de verkeerde servers uit...
Correct me if am wrong ... Maar het belangrijkste in mijn ogen .Metalbuster schreef op maandag 30 juni 2008 @ 17:19:
Kijk naar Rainbow Six Vegas 2, er is zat ruimte voor meer wapens. Een paar nieuwe maps zou ik ook nog wel graag willen zien want in feite zijn er maar 2 unieke maps bij gekomen. Broadcast is van de SP en Chinatown is gewoon een rip van vorige delen.
Custom meer public maken ... waardoor mensen makkelijker op zo een server terecht komen .
Serverbrowser + filter fixen .
Ik kan nog steeds niet een complete lijst met servers van master server afkrijgen ... bij de 1000 kapt hij ermee .
Verwijderd
Dit klopt inderdaad, de laatste tijd speel ik alleen nog maar crossfire, met als gevolg dat ik deze map nu wel door en door ken, ik haal dan ook wel een k/d ratio van 1 op 5 of meer, maar als ik op andere maps ga spelen kom ik meestal niet verder dan 1 op 2 dus de maps goed kennen zegt inderdaad een hele hoop!Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:37:
Dit topic is gesloten.