[Voor 12% gewijzigd door pauldegroot op 05-06-2009 00:40]
Laurens die eerste brusselfoto is wel heel erg gaaf
Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8
Anoniem: 116164
Dat is met opzet gedaan. Vond hem zo beter over komen tevens voor de vignettering, denk dat het een kwestie van smaak is... Maar ben altijd in voor commentaar, dat zet mij ook aan het denken.pauldegroot schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 00:40:
Mooi moment wacky alleen moet je je foto even omzetten naar sRGB, hij is wat grauw zo.
@wacky: ik begrijp de foto niet helemaal. Oude man in de trein, maar door de uitsnede en toning wordt het een beetje dramatisch. Die hand uit het niets doet het hem ook niet voor mij.
EOS R + grip|EF->RF|5D2 + grip|7D2 + grip|EF12|EF25|8-15/4|11-24/4|16-35/4 IS|24-70/4 IS|70-200/4 IS|100-400 IS II|14/2.8 II|24/1.4 II|35/1.4|50/1.2|85/1.2 II|100/2.8 IS|135/2|200/2.8 II|430EX x2|580EX2 x2| Manfrotto|Lowepro| Pelican|Elinchrom
@vandijk: Mooie foto, al vind ik de flares in de hoeken wat lelijk. Wel mooie kleuren, lekker scherp en goed contrast.
@Nedra: #1 Ik zag pas erg laat wat de kerel op de voorgrond eigenlijk aan het doen was. De achtergrond is scherper dan de voorgrond, terwijl je juist hierop de achtergrond zo onscherp mogelijk wilt hebben. De achtergrond is erg afleidend, de jongens vallen niet eens meer op. Zwart/wit voegt aan deze foto ook niets toe.
#2 Veel te grauw en wederom de achtergrond te scherp. Scherpe achtergrond zou wel leuk zijn, maar alleen als dan iedereen naar hem kijkt. Ik zou de kleuren juist flitsend en stralender maken. Bovendien staat hij er nu bij als een zak hooi, ik denk dat hij ook wel interessantere dingen doet.
I see red pixels.
@nedra: eerste idd beetje afleidende achtergrond, maar leuke groepsfoto. 2e is wat flets en ook een beetje raar moment.
-Snap-
[Voor 44% gewijzigd door AugmentoR op 16-06-2009 23:45]
Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8
Anoniem: 267970
@Nedra: Ik denk dat de zwartwitbewerking je foto onnodig overzichtelijk maakt, de jongens verdwijnen bijna in de achtergrond.
Gemaakt in Rome:
Mooie plaat BOKEH. Wat is het precies dat hij rond strooit? Iets voor de vogeltjes ofzo? Achtergrond had misschien iets meer in de bokeh mogen verdwijnen of een iets lager standpunt. Het afdak op de achtergrond lijkt nu net uit zijn schouder te komen.Anoniem: 267970 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 22:04:
@Laurens: je eerste plaat uit Brussel is heel erg gaaf. Op het eerste gezicht lijkt het een chaos, maar als ik langer kijk, begin ik telkens meer dingen te onderscheiden. Geweldig!
@Nedra: Ik denk dat de zwartwitbewerking je foto onnodig overzichtelijk maakt, de jongens verdwijnen bijna in de achtergrond.
Gemaakt in Rome:
[afbeelding]
I make things.

trouwerij waar ik langs liep in Veraval.
|>
Nice! Mooie combo, wel leuk dat de achtergrond 'in tweeën gedeeld' is bij #2, heeft wel watsimon schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:50:
kom op luitjes, wees kritisch op je licht, zorg dat de schaduwen de gezichten heel laten
[afbeelding]
[afbeelding]
trouwerij waar ik langs liep in Veraval.

@jspr, Wat een fijne plaat zeg! De beweging zit er ook leuk in.
@pacz, Mooi moment maar ik had hem liever vanuit een ander perspectief gezien.
Watervallen van Coo:
Kerkdienst in Malmedy:
Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...
@pacz: zat je op je hurken bij het maken van deze shot? dat zou misschien meer perspectief geven, verder wel een leuk moment idd om de emoties bij de kinderen te laten zien..
hier een van mij, 1 van de zwervers die Amsterdam rijk is...:
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
@vis: ik heb het idee dat de zwerfer in de bosjes verdwijnt het is niet echt te zien waar z'n kleren nou ophouden.
[Voor 12% gewijzigd door Vis op 11-08-2009 11:24]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
En ongeresizede scheve muur? Sorry, maar resize hem even en wat zou het onderwerp van de foto moeten zijn? Vind hem niet spannend.Anoniem: 313887 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 16:02:
op 30 seconden lopen vanaf het zakencentrum van london tref je dit aan:
[afbeelding]
Direct uit de camera met een art-filter van de E-P1. In brugge genomen.
[Voor 7% gewijzigd door A.Kebab op 12-08-2009 19:56]
timyoung: resize hem eerst even. Ik vind het onderwerp op zich, vuilbakken tegen een muur wel goed, maar aan beide kanten lijkt me wat veel. Ook staat hij wat scheef en is de bovenkant niet zo boeiend.
@aartrost: Te veel contrast, heel veel volledig zwarte en witte plekken waar geen detail meer inzit. Wel jammer, want een goede zwartwitbewerking, en dus niet zo'n preset had wel een leuk resultaat kunnen opleveren.
Te koop: Canonlenzen
Anoniem: 170255
@vis: ja dat had ik inderdaad ook moeten proberen.
gave foto! ik vind het camouflage effect inderdaad ook wel vet.
@timyoung: ik vind hem een beetje saai, er gebeurt weinig...
@aartrost: coole setting maar ik vind de foto niet zo goed. zoals zoutvat al zei, misschien nog een keer bewerken.
ergens in rotorua, nieuw zeeland.
@pacz: Stoere actie foto.
Niet meer doen dus, die uitgebeten lucht is echt lelijk en de ruis too much en te nep.A.Kebab schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 19:55:
met een art-filter van de E-P1
Wil je deze look maar dan beter kan je misschien alien skin exposure gebruiken met een mooie 400tx simulatie.
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
amster76: foto1: Ik vind de compositie wat ongelukkig om het mooie van de waterval en de mensen er uit te halen. Ook ogen de "palen" wat ongelukkig.
Foto2: Ook wel oké deze foto, maar ik mis iets. Of het is de compositie, of het ontbreken van duidelijk zonlicht of een z/w omzetting.
vis: Leuk moment, maar ik vind het jammer dat hij zo op gaat in de achtergrond.
timyoung: Deze foto schreewt om z/w omdat die zo maar bar saai is... 30 seconden van het centrum of niet.
(en geef eens commentaar op andermans foto's. Ook in het architectuur topic plaats je enkel foto's zonder te reageren)
A.kebab: Mooie rauwe foto zo.
pacz: is deze niet "mooier" in kleur? Verder vind ik de compositie wel erg centraal.
fr3z: foto1: jammer dat de foto een beetje scheef staat, maar de kleuren en de scherpte op het plaatsnaambord vind ik erg mooi.
foto2: Mooi sfeervol plaatje :-)
bbaadd: foto1: mmm, erg onscherp, waardoor hij wel erg 'snapperig' aan doet.
foto2: Ook net niet als je het mij vraagt. De foto is niet echt z/w maar meer grijs, en juist in de metro kun je met TL bakken een heerlijk hard contrast krijgen met genoeg contrast in de foto.
Barrio Gótico Barcelona
bbaad je z/w omzetting vernietigt een beetje je geheel
Groter is ie duidelijker http://farm3.static.flick...78096929_1f1b3404f4_o.jpg
toning weet ik nog niet, zit nu tijdelijk achter ongecalibt TN scherm, dus vandaar.
|>
Leuke toning, zoals je die altijd gebruikt, maar ik vind de foto's iets te ver af. Of bewust vanaf hier geschoten?simon schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 22:04:
mooi jspr, al is ie denk ik zonder toning boven op je z/w mooier
bbaad je z/w omzetting vernietigt een beetje je geheel
[afbeelding]
Groter is ie duidelijker http://farm3.static.flick...78096929_1f1b3404f4_o.jpg
toning weet ik nog niet, zit nu tijdelijk achter ongecalibt TN scherm, dus vandaar.
Canon 5d MKIII en mkII met grip , Canon 16-35 II 2.8, 24-70 2.8L, 35mm 1.4, 50mm 1.4, 85mm 1.8, 100mm macro 2.8, 70-200mm 4.0L, 70-200 2.8IS II, - http://www.pimhendriksen.com
@simon: ik snap de opmerking van nostra op zich wel, maar aan de andere kant zorgen het busje en de aanhangwagen wel voor een mooie kijkrichting
Ook eens een poging.

Wisselwerking | Flickr | 500px | Strava
Wisselwerking | Flickr | 500px | Strava
http://www.flickr.com/photos/mitchztm/3957646631/sizes/l/
Is al een wat oude foto, vandaag even lopen kloten met photoshop. Heb wel hoop moeten croppen om de foto recht te krijgen (de horizon dan

@Herrick: Van beide fotos vind ik de toning/omzetting echt geweldig!
[Voor 43% gewijzigd door mitchdc op 27-09-2009 11:24]
Het kan zijn dat ze iets te donker zijn, mijn scherm is niet helemaal 100%. Zie het voornamelijk als testcase dus alle feedback is welkom. Klikken kan voor 1280px
Xfix: ik vind de toning niet erg passen
Huba: ze zijn echt veel te donker, je moet echt je monitor even bij stellen

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Leuke plek om leuke beelden te vinden en fotos te maken alleen ik vind het persoonlijk 'nep' als mensen recht in de lens kijken. Zelfs als je contact maakt met mensen zou ik gewoon een tijdje met ze praten, een foto maken waar ze desnoods in de lens kijken en daarna als je bijvoorbeeld wegloopt nog een foto maken als ze niet kijken. Maar dat is allemaal persoonlijk.
foto1, erg leuk zo dat kuifje borstbeeld, jammer dat de man net opkijkt. Misschien als je hem anders cropt, dat het net lijkt of de mevrouw naar beneden kijkt omdat ze iemand hoort bellen ofzo? Dat je net niet kan zien dat die op de rolator staat? Dat schoot me even tebinnen.
foto2, leuk gedaan zo, al de prularia op de tafel. Ook mooi gelukt, ik neem tenminste aan dat je hem ietsjes schuin hebt genomen? Vooral doordat de mevrouw er recht op lijkt te zitten is het best goed gelukt en stoort het niet met de achtergrond.
Anoniem: 40189
@herrick:De eerste vind ik super, de tweede doet me niets. Onderwerp, lopende man? Ik kan er niets mee.
@jspr: Heerlijk sfeervol, en leuk dat die jongen zijn arm richting die meid strekt. Of verbeeld ik me dat maar?
Ik heb recent geprobeerd abstracte straat foto's te maken.
Wat denken jullie hiervan?
Anoniem: 272206
Jammer dat de pijl net niet helemaal erop staat.
Verder heel strak.
Leuke plaat, echte straatfoto , toont ook wel beetje dat typisch oosters straatbeeld
@mobyrick:
Zoals gezegd zou het inderdaad mooier zijn als de mensen niet direct de camera inkijken.
@bleucristal:
Ik vind die 2e toch mooier , de pijl er helemaal op, en de lijnen trekken je toch mee naar achter.
@xfix:
Typisch hollands straatbeeld op woensdagmiddag

Pencwern Crove @ Liverpool
[Voor 63% gewijzigd door degroot op 12-10-2009 22:45]
www.degroot-it.nl

Wel grappige foto, maar als ze iets meer geisoleerd waren vond ik m beter.
Nog een foto genomen van de tamron-toolsite-bridge? Zoals iedereen...en ik ook

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Anoniem: 52188
Kwaliteit kan beter maar het is een scan van een print.
Klopt ! dit ooksimon schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:23:
hehe das deventer

Groot hier..
[Voor 8% gewijzigd door Aapie op 04-01-2010 16:35]
Man met hond (?)

Fietsenmaker
Milo: 1 is mooi leuk contrast zo die mooie natuur met de harde waarheid van armoede.
2 vind ik iets minder, trekt mij niet. Geen speciale compo, kleuren zijn net te warm naar mijn idee en
verder net niet helemaal scherp?
Mijne:
leuke foto's, alleen jammer dat de eerste een beetje flets isMilo. schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:56:
Hmm, dan post ik ook even twee foto's die ik wel leuk straat/snap-achtig vond. Van de zomer gemaakt in Bolivia. Moet mn foto's nog eens uitzoeken als ik tijd heb.
[afbeelding]
El Alto, Bolivia
[afbeelding]
Toro Toro, Bolivia
Beetje saai, beiden. Niet echt iets om naar te kijken. 2e ziet er wel mooi uit in zwart wit.
dit was een van de allereerste foto's die ik had gemaakt toen ik m'n dslr had
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
|>
Jup, maar die foto had ik ooit gemaakt nog voordat ik ook maar iets wist van postprocessing. Die 2e was geschoten met een 28mm F2 waarvan het diafragma het niet meer deedsimon schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:21:
vind je die bovenste niet erg onderbelicht? Bij de onderste vind ik de dof best kort, heel onrustig. Ik snap de intentie wel, maar je uitwerking is nét niet relaxt.
@ Freakout1: Vind de eerste wel wat hebben, wel jammer dat de reflectie meer aandacht steelt dan wat daarbuiten te zien is.
@ Exphy: Alles is al gezegd, bovenste iets te donker, 2e te vaag. Desondanks toch geslaagd (de tweede dus)
Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden? Of zijn ze niet bijzonder?
Vind de 2e wel wat hebben, alleen denk ik dat ik het poortje zelf iets meer naar links zou zetteneejtje schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:48:
@ Milo: Je kan de sfeer proeven na het zie van je foto's, dus op dat gebied zeker gelukt. Ook de kleuren zijn prima. Wel heb ik het idee dat de randen bij de tweede een beetje te soft zijn.
@ Freakout1: Vind de eerste wel wat hebben, wel jammer dat de reflectie meer aandacht steelt dan wat daarbuiten te zien is.
@ Exphy: Alles is al gezegd, bovenste iets te donker, 2e te vaag. Desondanks toch geslaagd (de tweede dus)
Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden? Of zijn ze niet bijzonder?
[afbeelding]
[afbeelding]
Anoniem: 95166
@Eejtje: 1e is te weinig gespeeld met het toch wel saaie onderwerp. 2e is lekker strak, de fiets maakt hem af.
@Exphy: Nee deze is echt verre van.
Een snapper van mij:

Rotterdamm
"I cannot afford to waste my time making money." ~Alexander Agassiz
Sony A6500 || Sigma 8-16 f/4.5-5.6 || Sony 16-70 f/4 OSS || CZ 24 f/1.8 || CZ 55 f/1.8 || Sony 55-210 f/4.5-6.3 OSS
Thanks!PowerUp schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:18:
Oeh, dat is een hele sfeervolle plaat! Als die auto niet net zichtbaar was zou je echt niet weten in welke tijd deze foto genomen was.
Om deze moest ik zelf wel lachen

Pentax Me Super, Pentax M 50mm f/1.7, Rollei Retro 400s ontwikkeld in Rodinal 1:100
Anoniem: 349839
Ik mis eigenlijk nog iets bij die van T1mmy, maar ik kan het niet verwoorden. De linkerkant is ook nogal weinig vullends.
@Agnostic, leuke plaat! Je kijkt eerst naar die man en daarna pas naar het hondje die uitgebreid z'n ding doet. Echt een foto die je 3 keer bekijkt.
Laatst een brand bij ons in de buurt. Je ziet nog wat ruis na PP, maar ik wou niet te veel PP'en. Het heeft ook wel weer iets vind ik.
[Voor 108% gewijzigd door Anoniem: 349839 op 12-04-2010 21:47]
Dank! Vind deze wel wat hebben. De ruis vind ik niet storend, had wel iets meer scherpte diepte mogen hebben maar je zal wel weinig speelruimte hebben gehad zo in het donker.Anoniem: 349839 schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:42:
@Agnostic, leuke plaat! Je kijkt eerst naar die man en daarna pas naar het hondje die uitgebreid z'n ding doet. Echt een foto die je 3 keer bekijkt.
Laatst een brand bij ons in de buurt. Je ziet nog wat ruis na PP, maar ik wou niet te veel PP'en. Het heeft ook wel weer iets vind ik.
Rolleicord Vb, Schneider Kreuznach Xenar, Rollei Retro 100 ontwikkeld in Rodinal 1:100
@Timmy: foto is wel oké
@Murkl: Kijkt wel fijn maar verder naks.
@agnostic2: toffe pic, leuk effect erover.
Hier een snapshot van mij:
@ Danny: het is de bedoeling dat je ook commentaar op foto's van anderen geeft. Gaarne hier in het vervolg rekening mee houden.
Op basis van bovenstaande heb ik ook maar even de regeltjes uit de OP in de waarschuwing gezet.
[Voor 255% gewijzigd door Moby op 20-04-2010 11:33]
ik had net mijn 70-200 F4 gekocht en was door de stad aan het wandelen todat ik in de markt deze foto nam.
baal ervan dat er helaas gefoccused is op het witte kledingstuk rechts inplaats van de vrouw in het midden die wegloopt.
@danny
ik vind de eerste foto wel schattig een stelletje langs de kade lopend.
de 2e foto vind ik iets minder het is donker en het lijkt erop alsof je hun moment probeert in te pikken
@Freakout1
lekkere plaat beetje zelfportret maar de dof is genoeg om te zien dat het in een straat/park is.
@angel waarom speel je dan niet met een vast focus punt?angel00008 schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:58:
ik ook dan maar eens een poging doen.
ik had net mijn 70-200 F4 gekocht en was door de stad aan het wandelen todat ik in de markt deze foto nam.
baal ervan dat er helaas gefoccused is op het witte kledingstuk rechts inplaats van de vrouw in het midden die wegloopt.
[afbeelding]
@danny
ik vind de eerste foto wel schattig een stelletje langs de kade lopend.
de 2e foto vind ik iets minder het is donker en het lijkt erop alsof je hun moment probeert in te pikken
@Freakout1
lekkere plaat beetje zelfportret maar de dof is genoeg om te zien dat het in een straat/park is.
dit was nog in de tijd dat ik meer aan het prutsen was dan aan het fotograferenjoosthaarman schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:22:
[...]
@angel waarom speel je dan niet met een vast focus punt?

achteraf gezien had ik natuurlijk gewoon het center af punt moeten kiezen en de foto moeten nemen
toch is deze en nog een andere foto me bijgebleven van die dag dat ik rond aan het lopen was.
hoe gaan jullie trouwens om met het door de stad lopen en van wildvreemde foto's maken, ik heb die dag zeker 20 mensen gehad die naar me toe kwamen lopen en vragen waarvoor ik foto's maakte en/of andere mensen met dslr's die kwamen vragen wat ik er deed vond het verder niet vervelend en heb ook geen mensen gehad die boos werden ofzo (eigenlijk alleen maar lachende gezichten)
Canon 5d MKIII en mkII met grip , Canon 16-35 II 2.8, 24-70 2.8L, 35mm 1.4, 50mm 1.4, 85mm 1.8, 100mm macro 2.8, 70-200mm 4.0L, 70-200 2.8IS II, - http://www.pimhendriksen.com
Nee gewoon hoofdhoogte. Maar die laatste is naar beneden geschoten, omdat hij ook gebogen stond.Milo. schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:49:
Heerlijke shots NoStra, de onderste is leuk. Heb je ze vanuit je heup geschoten?
/edit Ik zat nog even te kijken. De middelste is denk ik wel uit de heup geschoten, gezien de hoogte. Op mijn flickr staan nog meer straatpics: http://www.flickr.com/photos/pimhendriksen/
[Voor 24% gewijzigd door NoStra op 15-05-2010 10:59]
@ fr3z: Leuk de beweging bij nummer 1
Helaas wat onscherp.
[Voor 5% gewijzigd door M.E.Amrani op 09-06-2010 02:18]
Ik was wel van plan het binnenkort eens te gaan proberen, eventueel met mijn vaders analoge met échte Z/W film.
Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together
Veel lopen en mensen/gebeurtenissen spotten, dichtbij komen en dan ongezien de foto proberen te maken.
Had laatst ook mn cam met grip en 24-70L om stiekem foto's van mn tentame inzage te maken mee (sporadisch).. gelukt hehe. Zéér onopvallend.
Gescand vanaf de negatieven (niet zelf gedaan overigens, uitbesteed aan vaklab met een échte scanner

groter: http://farm5.static.flick...85853719_e35360debf_o.jpg
en een totaal andere
groter: http://farm5.static.flick...84734531_ec0c35c7e9_o.jpg
|>
Wat vind je er druk aan? Wat zou jij er anders aan doen?simon schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 16:12:
nice nostra, op dpz in serie ook nice, nabewerking vind ik nog wel wat druk
[afbeelding]
en een totaal andere
[afbeelding]
De onderste vind ik perfect, mooie toning, er gebeurd iets qua mensen die er aanwezig zijn en zou het erg mooi doen in een serie. De bovenste vind ik niet zo bijzonder. Het contrast is nogal hoog, het onderwerp is onderbelicht en de compositie is door de lage scherpte-diepte nogal rommelig. Vooral dit laatste valt eigenlijk niet zonder harde kunstmatige ingreep te verhelpen. Ik zou vooral de onderste heel erg goed bewaren, wel portfolio waardigsimon schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 16:12:
nice nostra, op dpz in serie ook nice, nabewerking vind ik nog wel wat druk
[afbeelding]
en een totaal andere
[afbeelding]

@Simon: 1e vindt ik echt niks, door het flitsen denk ik. De 2de zie ik het leuke wel van in, maar hij is te statig.
Gister uit Dusseldorf [snapshot]
Tijdje terug in Thorn, het witte dorpje [straatfotootje]
The devil is in the details.
Als eerste het commentaar, wat al best eng is. Want hoe harder je van leer trekt, hoe harder de kritiek naar jezelf toe wordt. Maar aan te zachte kritiek heeft ook niemand iets.
@Freakout1, eerste foto vind ik wel leuke compositie, maar een drukke achtergrond. Veel storende elementen. Lage vantagepoint, maar toch hoger dan het object is wel leuk overigens. Tweede foto vind ik qua compositie mooier. De halo's in de lucht rond de gebouwen zijn een beetje storend, maar het contrast tussen lucht en de witte gevels is wel noodzakelijk voor de foto denk ik.
@Herjan, ik sluit me een beetje aan bij Mute. Veel beweging hoeft niet erg te zijn, maar omdat het dan zoveel abstracter wordt is een ijzersterke compositie dan echt noodzakelijk. Het rechterdeel van de plaat (vanaf de paal met railing) doet wat rommelig aan. Of hier meer ruimte aan besteden of weghalen zorgt voor een eenduidigere compositie. De toning vind ik overigens wel lekker. Lekker kodachromerig lage saturatie. Toch een stukje verademing ten opzichte van de vivid-kleuren die tegenwoordig zo weelderig tieren.
En dan mn eigen foto... Een stukje archief wel, maar toen ik dit foto zag met de vele geslaagde z/w omzettingen zelf ook maar eens een poging ondernomen. Ik heb hem nu op mn shabby CRT heb gedaan, misschien dat het niet helemaal is zoals het hoort...
@marrk: Mooie foto. Hoe is hij in kleur? M.i. zijn veel foto's in kleur mooier dan in zwart/wit. Misschien is het ook mooier als de trap iets minder in het midden van het beeld staat.
@NoStra: De eerste foto is beter dan de tweede. Je ziet die opa mooi reageren op de camera (denk ik), wat bij de Bratwurstverkoper minder zichtbaar is. Ook jammer dat bij de tweede foto net de bovenkant van de parasol eraf valt.
~[html]Regels:
- Wees vriendelijk en geef een duidelijke motivatie waarom je iets vindt
- 1 of 2 foto's per keer, geen pure poep, maar iets aan passie voor je werk wordt gewaardeerd
- Geef commentaar op andermans/vrouws foto's
Let op: plaats hier alleen foto's als je tegen kritiek kunt. Verwacht niet dat als je hier een foto plaatst mensen deze alleen maar bewierroken. Mocht je geen kritiek op je foto's wensen, plaats de foto dan niet.~[/html]