| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
Bij tweaknews kun je wel ssl gebruiken.2Dutch schreef op maandag 14 juli 2008 @ 02:05:
[...]
Mijn Tweaknews usenet biedt geen SSL, heb zelf Telfort als ISP. Zal morgen eens testen, maar meen dat ik gewoon mijn max haalde vandeweek?
En bespaar je de moeite van het testen want er is niets aan de hand (zoals met bijna alle "problemen" bij telfort trouwens). Tenzij ze de moeite nemen om alleen een paar verbindingen langzamer te maken wat echt ronduit belachelijk zou zijn.

Ja, die komen er aan door de sinds kort zeer gestegen vraag naar SSL.Fatal Mind schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:39:
Ik heb er misschien overheen gelezen, maar is er kans dat er binnenkort wat meer SSL servers gaan komen bij Eweka ? aangezien het halve UPC klantenbestand atm aan leechen is en er dus geen slots meer open zijn voor SSL verbindingen ( en die zijn hard nodig lol )
Kwam er net achter dat dat wel kan ja, ff in de war geweest..ook Eweka (had ik hiervoor) had pas sinds kort SSL, vandaar mijn verwarringVerwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:15:
[...]
Bij tweaknews kun je wel ssl gebruiken.
En bespaar je de moeite van het testen want er is niets aan de hand (zoals met bijna alle "problemen" bij telfort trouwens). Tenzij ze de moeite nemen om alleen een paar verbindingen langzamer te maken wat echt ronduit belachelijk zou zijn.
[afbeelding]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Heb je een bron?Punica- schreef op maandag 14 juli 2008 @ 19:27:
[...]
Ja, die komen er aan door de sinds kort zeer gestegen vraag naar SSL.
Hoi!
Je vraagt aan een Eweka medewerker de bron van het Eweka nieuws?

[ Voor 6% gewijzigd door Stewie! op 14-07-2008 23:13 ]
Gelukkig weet ik van alle GoT users welk beroep ze uitoefenen...DaMorpheus schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:12:
[...]
Je vraagt aan een Eweka medewerker de bron van het Eweka nieuws?
Hoi!
Verwijderd
Als je dit topic serieus had gevolgd wist je dit gewoon. Jouw opmerking slaat nergens op.EWK schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:43:
[...]
Gelukkig weet ik van alle GoT users welk beroep ze uitoefenen...
Gelukkig leest hij alle posts uit alle 8 topics.Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 17:09:
[...]
Als je dit topic serieus had gevolgd wist je dit gewoon. Jouw opmerking slaat nergens op.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Heb het gisteren even getest met behulp van een IPv6 tunnel van http://www.sixxs.net/ en ik moet zeggen het werkt goed. Snelheid is gecapped op 20 MBit (10 lijnen).
Voor de geinteresseerde: http://xsnews.nl/ipv6/
Moet je nog wachten op een manuele goedkeuring van je account bij sixxs ook...

Ach, het is een half uurtje werk, helaas moet je tussendoor even wachten op goekeuring van SixXS.Fire69 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:54:
Pff, wat een gedoe om dat aan de praat te krijgen.
Moet je nog wachten op een manuele goedkeuring van je account bij sixxs ook...
Bij mij duurde de goedkeuring van mijn signup een half uur, en mijn tunnel was binnen twee uur goedgekeurd. Daarna kan je meteen aan de slag.
Tja, sorry hoor, maar ik gebruik mijn eigen domein-adres al jaaaren... Waar doen ze zo moeilijk over?
Vind het al heel vreemd dat ze je naam, adres, telefoonnr, schoenmaat moeten hebben voor zo'n stomme ip-tunnel...

Ze moeten wat om misbruik te voorkomen.Fire69 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:38:
Leuk, krijg ik net een mail binnen dat mijn account niet aanvaard is omdat ik een slecht mail-adres opgegeven heb.
Tja, sorry hoor, maar ik gebruik mijn eigen domein-adres al jaaaren... Waar doen ze zo moeilijk over?
Vind het al heel vreemd dat ze je naam, adres, telefoonnr, schoenmaat moeten hebben voor zo'n stomme ip-tunnel...
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Als je misbruik, wat dan ook, ik noem maar wat, kp posten, of hacked, via die tunnel dan zullen hun daar op aangesproken worden, ze willen graag weten wie d'r achter zit dus.Fire69 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:57:
Wat kan er aan ipv6 dan meer misbruikt worden dan aan ipv4?
Plus dat IP addressen altijd op een naam staan eigenlijk, zowel IPv4 als IPv6.
Niets meer als via ipv4 dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Punica- op 16-07-2008 00:04 ]
Dat is niet het enige verschil. "Om de ontwikkeling en acceptatie van het IPv6-protocol meer onder de aandacht te krijgen, heeft XS News sinds juli 2008 een gratis IPv6-newsserver beschikbaar."Fire69 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:57:
Wat kan er aan ipv6 dan meer misbruikt worden dan aan ipv4?
Op zich niet zo gek dat ze dan wat gegevens willen hebben die ze eventueel kunnen verifiëren, die hebben ze ook van hun betalende klanten.
[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 16-07-2008 00:47 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
SixXS (die de IPv6 tunnel aanbied) heeft je gegevens nodig, om eventueel misbruik aan te pakken.Marzman schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 00:46:
[...]
Op zich niet zo gek dat ze dan wat gegevens willen hebben die ze eventueel kunnen verifiëren, die hebben ze ook van hun betalende klanten.
XS News heeft alleen je email nodig om je login gegevens te sturen.
Verwijderd
Nee. Dit staat geheel los van XS NewsMarzman schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 00:46:
[...]
Uit de FAQ van SixXS:
Why does SixXS need my valid address information?
See it like the case where you are a client of SixXS and that we are your ISP. Which in theory we are, except for the medium being a cable (phone, tvline, sat, powerline) you are using a tunnel as the l2 medium and we are providing the IP services over it and all that for free. RIR's require delegated address space to be registered with the full details of the party using it.
Another reason for us wanting to have valid address data is that we need to have the possibility to point at somebody when something gets abused. The phonenumber can also be used to notify people of problems etc. P.O. Boxes and similar untracable addresses are not accepted.
The information is also publicly available through our whois server which mirrors the record from the original database where you, yourself, have already published the required information.
Maar ik krijg het niet aan de praat. komt dat misschien omdat ik achter een solcon (filternet) verbinding zit?IPv6 Newsservers
If you got native working IPv6 news agents, just point your agent to either:
IPv6 Newsservers
News Host ISP Size Availability
news.ipv6.eweka.nl Eweka 400+ Terabytes public; 120 days retention
newszilla6.xs4all.nl Xs4all 40+ Terabyte public
reader.ipv6.xsnews.nl XSNews IPv6 Test public; 120 days retention
news.itgate.net ITgate Only accessible for ITgate PoP users
These newsservers are open for everybody in the IPv6 world. (note that this is a service provided by those ISP's and not by SixXS)
Ik selecteer in aiccu een tunnel en enable die. http://ipv6.google.com/ werkt dan bijvoorbeeld toch niet. De tap32 driver is geisntalleerd, maar de bijbehorende netwerkverbinding komt niet echt tot leven..
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Nou, als ze mijn domein dat al 6 jaar op mijn naam staat of mijn gmail niet valid genoeg vinden, hebben ze gewoon pech. Zoek ik wel een andere ipv6-tunnel...Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:42:
[...]
Nee. Dit staat geheel los van XS News
Uit de FAQ van SixXS:
[...] valid address information [...]

Heb je wel een AYIYA tunnel? Als je achter NAT zit heb je die nodig om de verbinding aan de praat te krijgen.Jogai schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:59:
Van de site van SixXS:
[...]
Maar ik krijg het niet aan de praat. komt dat misschien omdat ik achter een solcon (filternet) verbinding zit?
Ik selecteer in aiccu een tunnel en enable die. http://ipv6.google.com/ werkt dan bijvoorbeeld toch niet. De tap32 driver is geisntalleerd, maar de bijbehorende netwerkverbinding komt niet echt tot leven..
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Verwijderd
als je dan aiccu aanzet dan word direct de verbinding gemaakt en kan je gebruik maken van je ipv6 tunnel
Volgens mij wel. Alleen zit er geen handleiding bij voor 2003 server editie.Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:40:
hebben jullie open vpn wel geinstalleerd?
als je dan aiccu aanzet dan word direct de verbinding gemaakt en kan je gebruik maken van je ipv6 tunnel
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Nee, nu wel. Alleen werkt de aiccu gui niet meer. Unhandled exception.Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:40:
hebben jullie open vpn wel geinstalleerd?
Heb een config file gemaakt, maar mijn pop van surfnet is down, en ik heb geen credits meer om een nieuwe tunnel aan te vragen...
Iemand wel de newsserver van xsnews werkend? Want ik kan wel van newszilla downloaden, maar niet van de XSnews server. Dus mijn tunnel werkt wel.
Hij herkent ook mijn gebruikersnaam en wachtwoord, want als ik dat weghaal krijgt ik dat ik moet inloggen. Ik kan alleen niet downloaden. Raar.
[ Voor 45% gewijzigd door Cyberpope op 19-07-2008 17:27 ]
4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD
Ps4/switch gamer
Niet alle newsreaders kunnen overweg met ipv6.Cyberpope schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 16:15:
Nou mijn tunnel werkt wel in elke geval nu. Want ik kan de betreffende server wel pingen. Maar dat ik nu kan downloaden? Nee, dat niet. In elk geval niet met Newzbin. Nog andere tips?
Iemand wel de newsserver van xsnews werkend? Want ik kan wel van newszilla downloaden, maar niet van de XSnews server. Dus mijn tunnel werkt wel.
Hij herkent ook mijn gebruikersnaam en wachtwoord, want als ik dat weghaal krijgt ik dat ik moet inloggen. Ik kan alleen niet downloaden. Raar.
Werkt bij mij goed. Wel moet ik soms aiccu meerdere keren opstarten voordat ik een adres krijg, maar zolang die verbinding gebruikt wordt blijft hij stabiel.These newsservers are open for everybody in the IPv6 world. (note that this is a service provided by those ISP's and not by SixXS)
If you don't have a IPv6 capable news client (eg: Outlook Express) then download NT6Tunnel or a similar port forwarder and use:
C:\Programs\Net>nt6tunnel -v 119 <newsserver>
Makkelijk hoor, gratis eweka toegang...
Verwijderd
Of moet ik lijntjes gaan verdelen? Hij bv 3 en ik 5?
Btw, wat is het nut van meerdere lijnen? Ik heb hem nu ingesteld op 5 ipv 8, en dat maakt dus geen verschil in download snelheid bij mij!
[ Voor 41% gewijzigd door greatgonzo op 07-08-2008 09:37 ]
Zitten allebei op max op 6Mbit. Hij haalt 630, ik 625.
Hoger gaat hij ook niet, dus voor ons prima!
[ Voor 5% gewijzigd door greatgonzo op 07-08-2008 10:10 ]
Ik haal met 4 lijnen in ieder geval de 11mbit wel, dus niet zon probleem.
Zou kunnen kloppen, met 3 lijnen haal ik ook 12Mbit namelijk.Fatal Mind schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:52:
5 mbit per lijn dacht ik uit me hoofd, dus 4 lijnen = 20 mbit.
Ik haal met 4 lijnen in ieder geval de 11mbit wel, dus niet zon probleem.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
aka pluim003
Verwijderd
Ik heb ook het goedkoopste abo het gaat wel iets sneller dan word opgegeven.DikkieDick schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 09:03:
Heb net het goedkoopste XLNed-abo afgesloten en op mijn Telfort 20Mbit-lijn haalt ie nu zo'n 1250kb/seconde met 1 connectie (de 2e even gedisabled om hem ook voor 'normale' newsserver te gebruiken). Met 2 gaat ie zo rond de 1700kb/seconde zitten. Hmmm... meer dan ik verwacht had op basis van de site (2,5Mbit/sec, dus zou zo'n kleine 300kbyte/sec moeten zijn). Misschien welkomstgeschenkje? Ging ook razendsnel. Na aanmelding kon ik binnen 1 minuut aan de slag (Paypal-betaling).
Als je SSL gaat gebruiken word het wel weer een stuk langzamer.
Ook ligt het er wel eens uit maar het geld is het wel waard
Hm, dan heb je misschien wel geluk jaDikkieDick schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 09:03:
Heb net het goedkoopste XLNed-abo afgesloten en op mijn Telfort 20Mbit-lijn haalt ie nu zo'n 1250kb/seconde met 1 connectie (de 2e even gedisabled om hem ook voor 'normale' newsserver te gebruiken). Met 2 gaat ie zo rond de 1700kb/seconde zitten. Hmmm... meer dan ik verwacht had op basis van de site (2,5Mbit/sec, dus zou zo'n kleine 300kbyte/sec moeten zijn). Misschien welkomstgeschenkje? Ging ook razendsnel. Na aanmelding kon ik binnen 1 minuut aan de slag (Paypal-betaling).
Hier ook even geprobeerd, ook Telfort 20mbit (14,5 Mbit effectief), maar haal hier tussen de 2,5 en 3 Mbit/s (rond de 300 KByte/s).
Volgende maand Eweka maar eens proberen, toch wel lekker om 6x sneller te downloaden. Wel ideaal dat je er niet meteen een jaar aan vast zit zo.
Verwijderd
Iemand hier ervaring mee? Zijn volgens mij resellers van giganews, maar goedkoper?
Verwijderd
Libranews is een USP die heel usenet volspamd. Heb verder weinig ervaring met hun.
Verwijderd
oh, dan weet ik al genoeg. Dat gaat er hier niet komen dus. Vond het prijstechnisch en retentietechnisch interessant, maar spammen betekend een no go voor mij.Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 19:28:
Gigantische spammers. Maar over hun service weet ik bar weinig.
edit:
lama: nu werkt het weer....
[ Voor 40% gewijzigd door Quacka op 17-08-2008 15:16 ]
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
De service is goed, maar ze spammen idd heel usenet vol. Jje ziet het wel vaker: geef wat accounts weg in ruil voor reclame bij de uploads; ze slaan echter flink door in het reclame maken.Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 19:14:
per toeval kwam ik dit tegen: http://www.libranews.nl
Iemand hier ervaring mee? Zijn volgens mij resellers van giganews, maar goedkoper?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Overigens is er met de snelheid niets mis. Het is alleen de incompleetheid wat me irriteert
[ Voor 18% gewijzigd door Tha_T op 22-08-2008 14:00 ]
Maar heb laatste tijd wel '' last '' van dat ik meer slots heb, ben soms met 12 slots aan het downloaden, 4 normale en 8 ssl slots, doet voor de rest niks voor me speed, maar vind het wel apart.
117. Op eweka staat ie verder ook niet dat er iets mis mee is maar incompleetheid blijf ik houden. Niet dat het zoveel uitmaakt want PAR's genoeg maar het kost je weer tijd heFatal Mind schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:17:
Heb niet veel incompleetheid, dit kan aan jouw server specifiek liggen natuurlijk ( welke server heb je ?)
[ Voor 21% gewijzigd door Tha_T op 22-08-2008 16:40 ]
Ik zal dus zowizo het weekend moeten afwachten, maar hebben meer mensen hier last van (gehad) ?
[ Voor 92% gewijzigd door IEF op 27-08-2008 02:45 ]
Met je usenet provider zal het in ieder geval niks te maken hebben. Succes..
_██_
(ಠ_ృ)
zit nu weer met 150kb/s via xs4all ipv6....
volgens de website waren er afgelopen vrijdag werkzaamheden.
EDIT: hij doet het nu weer

[ Voor 12% gewijzigd door Mark- op 25-08-2008 11:17 ]
De IPv6 doos had gewoon wat issues, werkzaamheden omtrend IPv6 worden (nog)niet gemeld op de website omdat het een gratis / experimentele dienst is. Dit had niet te maken met de werkzaamheden van vrijdagMaCk- schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:04:
Ik ook sinds het weekend geen eweka via ipv6
zit nu weer met 150kb/s via xs4all ipv6....
volgens de website waren er afgelopen vrijdag werkzaamheden.
EDIT: hij doet het nu weer![]()
Het was ook geen klaagzang, meer even melden
Super hoor, dat dit gratis aangeboden wordt!
Verwijderd
Hier nergens last van. Eweka is laatste tijd erg stabiel, heerlijke usenetprovider is het geworden.Tha_T schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:56:
Is Eweka bij de rest ook een beetje aan het kwakkelen?
Ik heb 12 dagen geleden de NZB voor die film ermee verwerkt en nu krijg ik 'm helemaal binnen via news.kpnplanet.nl van a.b.movies.divx.
Ik klaag niet maar kan iemand vertellen sinds wanneer dit zo is bij KPN?
Vroeger was het toch standaard 5 dagen? (Heb nog niet verder geprobeerd nog iets ouders binnen te halen).
Greetz, Baserk
Romanes eunt domus | AITMOAFU
Verwijderd
de hoeveelheid maakt niet uit bij eweka. Heb 1 keer rond de 900 gig in 1 maand gedownload en dat was prima (neem ik aan). Vervolgens heb je echter 1 maand nodig om alles te branden, dus dat doe ik maar niet meer (kast zit ook volVerwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:46:
kan toch niet boven de 20GB/maand downloaden, en daar geraak ik niet aan.
Ik deel al een account met mijn broer (die maar 50 per maand erafhaalt), maar het lukt vast wel om iemand te vinden (wellicht is vriendenkring/familie handiger?).
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2008 22:31 ]
Volgens mij is het nu 14 dagen. Zit door de week ook via hetnet. Heb daarom IPv6 toegang tot eweka. @Deef: is dat ook niets voor jouw?Baserk schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 19:51:
Startte net Pan op en daar zat nog een Divx versie van een film op te 'wachten'.
Ik heb 12 dagen geleden de NZB voor die film ermee verwerkt en nu krijg ik 'm helemaal binnen via news.kpnplanet.nl van a.b.movies.divx.
Ik klaag niet maar kan iemand vertellen sinds wanneer dit zo is bij KPN?
Vroeger was het toch standaard 5 dagen? (Heb nog niet verder geprobeerd nog iets ouders binnen te halen).
Greetz, Baserk
Iemand enig idee wat de maximale retentie nu is van hitnews?
edit 1: 102 dagen binnen vanaf boneless zonder repairs!
edit 2: 110 dagen miste 2 blocks op 1230
[ Voor 31% gewijzigd door Tortelli op 29-08-2008 01:24 ]
.
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Hij wil iedere keer niet connecten en stopt er automatisch mee ( zit op server 5 dacht ik )
Edit: het zal ondertussen wel opgelost zijn. Heel de middag al prima aan het leechen.
Edit 2: Hoe zit het met het feit dat ik iedere keer met een ander aantal slots kan downloaden ? ene moment heb ik gewoon m'n normale 8 slots, uur later kan ik er op eens met 12 downloaden ( 8 ssl en 4 normale )
[ Voor 52% gewijzigd door Fatal Mind op 02-09-2008 16:53 ]
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Dat zou ik me nog maar eens aanmelden, misschien met een ander emailadres want dit gebeurd volautomatisch, komt geen mens aan te pas.knuppelhout schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 23:20:
ik (wij) heb problemen met eweka... dat ze t account niet aanmaken! trage bedoeling daar, wacht nu al n week
Hoeveel dagen kan ik nog gebruik maken van Eweka?
Dit kunt u zien op het Eweka control panel. Eweka vermeldt het aantal dagen dat u over hebt in "credits". 1 credit staat voor 1 dag.
Maar nu kom ik ook niet verder.
Hoi!
Ik heb mij gegevens eens laten mailen, daar staat wel in "Geldig tot : 01-01-2009 09:43"
Aangezien ik voor 4 maand betaald heb, gok ik dat het dat wel zal zijn.
Maar in de control panel kan het dus blijkbaar niet...
probleem is dat t geld al is overgemaaktPunica- schreef op woensdag 03 september 2008 @ 10:10:
[...]
Dat zou ik me nog maar eens aanmelden, misschien met een ander emailadres want dit gebeurd volautomatisch, komt geen mens aan te pas.
Dan zou ik maar even bellen.knuppelhout schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:46:
[...]
probleem is dat t geld al is overgemaakt
Verwijderd
Hou 't maar op 100 dagen... Nu de retentie in orde is blijf ik bij Hitnews. Laat me nooit in de steek en altijd op volle snelheid.Tortelli schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 01:15:
Het valt mij op dat de retentie van hitnews de laatste tijd een stuk beter is geworden. Vanavond nog iets gedownload van 90 dagen oud wat nieteens gerepareerd hoefde te worden!.
Iemand enig idee wat de maximale retentie nu is van hitnews?
edit 1: 102 dagen binnen vanaf boneless zonder repairs!
edit 2: 110 dagen miste 2 blocks op 1230
dmv livechat geregeld!
Verwijderd
Ik heb een nieuwe tunnel. Werkt weer perfect.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:21:
De PoP van Surfnet ligt al een paar dagen eruit. Wel jammer, dan kan ik geen gebruik maken van de gratis IPV6 nieuwsservers.
Ik heb ook iets vreemds, ik start nt6tunnel voor de ipv6 verbinding en verbind met mn downloader naar localproxy (localhost:119). Maar soms hoef ik nt6tunnel niet eens te starten. En kan ik toch verbinden (en downloaden) via mijn localproxy. Toch is mijn TAP-Win32 adapter dan niet verbonden. En krijg ik via http://www.sixxs.net/misc/coolstuff/ het volgende
Rara hoe kan dit?You are connecting with IPv4. This collection of Cool IPv6 Stuff only works for IPv6 enabled hosts.
Haven't got IPv6? Sign up for free IPv6!
Of is er iets bekend dat upc iets met de ssl poort doet ?
Alles van Apple
Het abonnement is wel iets anders dan de normale hitnews.euMenno1234 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:31:
Voor alle studenten is er nu Hitnews bij surfspot.nl voor 40 euro per jaar. Dat is 3,33 euro per maand voor onbeperkt usenet toegang.....
Kenmerken van Usenet Volledig 1 jaar abonnement
- 10 megabit/s downloadsnelheid (30Mb bij een normaal account)
- 10 megabit/s uploadsnelheid
- 8 connecties
- Retentie 140 dagen (100 dagen bij een normaal account)
- Alle nieuwsgroepen beschikbaar
- Geen datalimiet (FUP)
- Anonieme uploads
- SSL-verbinding mogelijk
- Geen account sharing (Mag wel bij een normaal account)
- Inclusief ondersteuning per e-mail of telefoon (€0,80 per minuut...)
[ Voor 111% gewijzigd door objectief2 op 23-09-2008 10:38 ]
Er zijn geruchten bekend dat UPC/Chello ook al gaat knijpen op drukke momenten op de SSL poort.. Soms is het ook gewoon te weinig capaciteit bij UPC/Chello waardoor dit standaard gebeurt..Fatal Mind schreef op maandag 15 september 2008 @ 20:15:
Ìk weet niet of het gewoon druk is in de wijk met internet hier ATM maar ik krijg niet me volle snelheid via SSL op Eweka...
Of is er iets bekend dat upc iets met de ssl poort doet ?
Edit: Na nader onderzoek blijkt maat van me ook slots te gebruiken, maar waarom krijg ik dan niet '' too much slots in use '' zoals '' vroeger '' ???
[ Voor 26% gewijzigd door Fatal Mind op 25-09-2008 19:00 ]
Omdat het authencticatie proces tegenwoordig niet meer hetzelfde is als vroeger, word compleet anders geregeld, maar ik ga volgende week eens kijken of er misschien wat aan te doen is.Fatal Mind schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:57:
Yay... alweer ligt eweka er hier uit... wordt er nou toch wel beetje moe van, dit is de derde keer deze week dat ik volgende error krijg in newsleecher: 502 Newsreader.eweak.nl acces denied to your node news@eweka.nl
Edit: Na nader onderzoek blijkt maat van me ook slots te gebruiken, maar waarom krijg ik dan niet '' too much slots in use '' zoals '' vroeger '' ???
Dit krijg ik ook vaak nu bij Tweaknews. (Ziggo verbinding) SSL en zonder SSL als heb ik het meer zonder SSLPunica- schreef op donderdag 25 september 2008 @ 19:34:
[...]
Omdat het authencticatie proces tegenwoordig niet meer hetzelfde is als vroeger, word compleet anders geregeld, maar ik ga volgende week eens kijken of er misschien wat aan te doen is.
Dat is misschien wel een slim idee ja, als je een melding krijgt van '' teveel slots in gebruik '' dan weet je in ieder geval wat er aan de hand is.Punica- schreef op donderdag 25 september 2008 @ 19:34:
[...]
Omdat het authencticatie proces tegenwoordig niet meer hetzelfde is als vroeger, word compleet anders geregeld, maar ik ga volgende week eens kijken of er misschien wat aan te doen is.
Vreemd want ze geven aan dat ze een retentie hebben tot 120 dagen.... ?
Iemand dit ook al gezien?
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Dit topic is gesloten.
Het kan er soms wat 'heet' aan toe gaan in dit topic, houdt het vriendelijk en vooral ook naar elkaar!