Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Newsservers met binaries [deel 8] Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 107.033 views

Onderwerpen

• PeterSelie
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 17-06 11:32

PeterSelie

Meh? Statshoer!

Topicstarter
Na deel 7 is het nu alweer tijd voor het volgende hoofdstuk over pay-servers _o_

Natuurlijk levert elke internet provider een eigen news-service, alleen zijn deze vaak niet geschikt voor het downloaden van binaries. Binaries zijn in feite (grote) bestanden, die beschikbaar zijn voor iedereen die aan de news-service verbonden is. Tenminste, als de server dit ondersteund.

Voor meer info over usenet, zie: http://www.binaries4all.nl/ (Met dank aan Pven)

Dit topic gaat echter over newsservers, die als los abonnement kunnen worden afgesloten. Deze hebben als voordeel, dat er meestal meer ruimte beschikbaar is voor binaries; bestanden zullen er dus langer op blijven staan.

Let wel op dat het bespreken van FTD-achtige onderwerpen is niet de bedoeling is. (Op straffe van een Officiele Waarschuwing). Gn index-sites of services dus !

Voor klachten of opmerkingen over NewsCacher, gelieve dit topic te bezoeken!

Ook wensen wij op GOT geen SPAM voor producten, firma's of diensten. Speciaal voor dit topic lijkt extra aandacht op deze gedragsregel noodzakelijk.

PeterSelie wijzigde deze reactie 10-05-2008 19:56 (7%)

• Cabo
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 17-06 13:56
Zit al bijna 3 jaar bij tweaknews, jaaraccount. Even dit topic volgen :)

• Atomsk
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 15-06 08:44
uit het voorgaande topic..
quote:
ustinov schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:21:
[...]

Sorry, wie dreigt hier dan?
Dreigen met advocaten en aangifte is volledig legaal.
Nee, dat is het niet. Niet dat je daardoor zelf de gevangenis in gaat, maar wanneer je een iemand waar je geld/service van krijgt bestookt met brieven waarin je dreigt met rechtzaken en de boetes die daaruit voortkomen, dan zet je de uitkomst daarvan op losse schroeven. Dit is namelijk een vorm van afdreiging (afpersing) en je evt aanklacht kan op grond daarvan niet ontvankelijk worden verklaard. Rechters houden er niet zo van als iemand op hun stoel gaat zitten.

Anyway, ik hoop niet dat dit hele topic alleen nog maar over Newscacher gaat. Wanneer er problemen zijn met een usenet provider, is het logisch dat er hier even over gediscusieerd word. Echter niet wekenlang status-updates van mensen die er nog in geloven of juist boos en zijn hun recht willen halen tot de laatste cent. http://www.irishbikerforum.com/forums/style_emoticons/default/dead-horse-fast2.gif

Op een gegeven moment kun je er IMO beter een punt achter zetten en op zoek gaan naar iets anders. Er zijn heel veel aanbieders op de markt en wanneer je met nieuwe en heel goedkope aanbieders in zee gaat, loop je nu eenmaal meer risico dan met providers die al jarenlang usenet aanbieden voor wat meer 's.

Atomsk wijzigde deze reactie 10-05-2008 11:03 (3%)

_██_
(ಠ_ృ)

• tweakernick
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Zet even die USP vergelijksite in de TS :)

specs

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16-06 09:20

greatgonzo

schit-te-rend!

zullen we dit topic Newscacher-klachten vrij houden? Daar is dit topic voor gemaakt:

Newscacher gedupeerden topic

|Asrock 4CoreDual-SATA2|Intel Core 2 Duo E6750|2 GB DDR2|Ati X1950 pro| 40 gb 7200|80 gb 7200| Iiyama 17'|NEC 3500|sb live 5.1| Panasonic FZ5

• StEelD
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 19-01-2016
XLned werkt goed hier.

Specs

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

weet iemand welke provider hier een beetje aan voldoet:
- tegen de 8mbit download speed
- meerdere users mogelijk
- onbeperkt gebruik
- goedkoop!

|Asrock 4CoreDual-SATA2|Intel Core 2 Duo E6750|2 GB DDR2|Ati X1950 pro| 40 gb 7200|80 gb 7200| Iiyama 17'|NEC 3500|sb live 5.1| Panasonic FZ5

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
^ Lees deel 7 eens door :Y)

Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-)

• MEC Commander
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 10-05-2008
Heeft Tweaknews een aparte upload server?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PeterSelie

PeterSelie

Meh? Statshoer!

Topicstarter
Wat is het adres van de nieuwsserver?
news.tweaknews.nl
Volgens de FAQ hebben ze n adres richting hun servers, en wordt waarschijnlijk alles aan de hand van load-balancers verder geleid.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thedude0
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
gewoon uploaden via news.tweaknews.nl inderdaad

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nighthawk04nl
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 07-06-2015
quote:
greatgonzo schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 13:05:
- onbeperkt gebruik
- goedkoop!
Om een usenetprovider te zoeken kan je even kijken op: http://www.usenetvergelijker.nl/time.php
Hier kan je ook de verschillende providers vergelijken!

Vergelijk op Usenet-providers.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 00:12
Ik werk met xsnews, maar wil het nog even aankijken wb de snelheid

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 21:02
quote:
greatgonzo schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 13:05:
- onbeperkt gebruik
- goedkoop!
Als je de vergelijking doet zal je op Eweka of XSnews uitkomen. Als je voor zeker een jaar wilt gebruiken is XSnews de goedkoopste deze werkt met kortingen.

Bij providers zijn aanraders. De keuze is aan jouw :).
http://www.binaries4all.nl/payservers/ hier staat wat info op een rijtje van de providers.

RobbyTown wijzigde deze reactie 13-05-2008 15:28 (8%)

10101001110111110010111000011101011110010111100101110011101110110111011001011110100 111001011011001111010100001

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 16-06 17:14
Ik heb zelf XSNews, redelijk tevreden maar soms wat rarigheden. Als Grabit vastloopt en connect opnieuw, blijven de lijnen nog dichtzitten. Duurt vaak een half uur ofzo. Voor de rest is de retentie zo'n 100 dgn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pinata
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
quote:
Warfare schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:15:
Ik heb zelf XSNews, redelijk tevreden maar soms wat rarigheden. Als Grabit vastloopt en connect opnieuw, blijven de lijnen nog dichtzitten. Duurt vaak een half uur ofzo. Voor de rest is de retentie zo'n 100 dgn.
Heb ik vroeger ook vaak gehad met Grabit bij meerdere usenet providers. Bij andere clients heb ik nergens last van.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PeterSelie

PeterSelie

Meh? Statshoer!

Topicstarter
quote:
Pinata schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:27:
[...]

Heb ik vroeger ook vaak gehad met Grabit bij meerdere usenet providers. Bij andere clients heb ik nergens last van.
Wellicht dat Grabit de lijnen bij een crash niet afsluit, en andere clients daar wel makkelijker over doen. Lijkt me dat je connectie eerst een time-out moet krijgen bij de servers en dit niets te maken heeft met de client zelf :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat zal het wel zijn, Outlook Express vergeet het zelfs soms zonder te crashen. Bij mij crasht Grabit eigenlijk nooit.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ascathon
  • Laatst online: 30-05 20:50
quote:
Warfare schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:15:
Een handige tip daarvoor is (imho) kijken hoeveel lijnen je nodig hebt om je maximum te halen. Mocht het daarna mis gaan heb jij altijd nog die overige lijnen beschikbaar. Ik haal mijn max bijvoorbeeld al met 2 lijnen van de in totaal 6. (heb er wel 4 ingesteld)

Join het DPC WhatPulse team - Last.FM - @Ascathon - Save the Whales -- Harpoon a Honda

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Gelezen wat ik hier lees en in het vorige topic, denk ik dat ik tweaknews maar ga doorzetten, ook als ik wegga bij tweakdsl. Krijg een 100mbit lijntje, maar 100mbit bij newsserver downloaden is geen betaalbare optie.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• vr6-only
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 18:15

vr6-only

Blub Blub

Wel als je XSnews neemt voor een langere periode dan 1 maand.
Halfjaar voor 60 euro. Zoveel kost je verbinding per maand, denk ik.

Andere providers met hoge snelheden:

XLned
PFcorner
TweakDSL

It ain't stupid if it works!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

quote:
vr6-only schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 07:06:
Wel als je XSnews neemt voor een langere periode dan 1 maand.
Halfjaar voor 60 euro. Zoveel kost je verbinding per maand, denk ik.

Andere providers met hoge snelheden:

XLned
PFcorner
TweakDSL
Nee, mijn verbinding is 32,50 per maand... Maar 60 euro voor een 1/2 jaar is te doen. Hoewel tweaknews nu toch ook naar 20mbit is gegaan.. ook rapzat.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0Henk 'm!

• strangerke
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 07-01-2014
quote:
newscacher.com schreef op zaterdag 16 mei 2008 @ 01:35:
We hebben vandaag een aantal telefonische gesprekken gevoerd met onze nieuwe leveranciers van usenet en aanverwante diensten.

De huidige planning om onze nieuwe website officieel opnieuw open te stellen voor het publiek en de mogelijkheid te bieden voor het bestellen en heractiveren van reeds betaalde abonnementen zal op zaterdag 24 mei 2008 plaatsvinden.

Alle 4 de nieuwe leveranciers hebben aangegeven voor die tijd alle diensten op te kunnen leveren, onze apparatuur wordt op dit moment al klaargemaakt voor de toegang tot de diverse platforms, de website vorderd gestaag, dus zoals het er nu uitziet moet het lukken.

Deze datum blijft even onder voorbehoud maar we doen ons uiterste best om je op de hoogte te houden, en zo snel mogelijk alles klaar te maken.

Bedankt voor je geduld en wellicht tot ziens op NewsCacher.com
Zou er uiteindelijk dan toch verandering gaan komen ???????????????????

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Punica-
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 30-10-2017
quote:
strangerke schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:38:
[...]

Zou er uiteindelijk dan toch verandering gaan komen ???????????????????
Kan je dit in dat NC topic houden? Dat is 'r immers voor.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 09-06 08:12
Ik haal bij astraweb,maar de halve snelheid van wat ik normaal heb, zowel op de amsterdamse serverpark, als de amerikaanse.
Hebben meer mensen problemen met hun usenetsnelheid?
Mijn provider is Telfort over KPN netwerk
ook via de 100mb testfile kom ik maar op de helft.
Mijn modem traint in op 15677 kbps, aan de bekabeling binnenhuis is niks verandert.
Ik heb maar de helft van de snelheid sinds de grote storing is geweest, zou KPN of telfort bewust cappen, om nog niet de volledige belasting op de infrastructuur te zetten?

thefxr wijzigde deze reactie 16-05-2008 13:23 (41%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tweakernick
  • Niet online
quote:
thefxr schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:09:
ook via de 100mb testfile kom ik maar op de helft.
Heeft dus niets met newsservers te maken, verkeerde topic ;)

specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thefxr
quote:
tweakernick schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:42:
[...]

Heeft dus niets met newsservers te maken, verkeerde topic ;)
klopt, ik zet hem ff in het Telfort topic

Acties:
  • 0Henk 'm!

• strangerke
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 07-01-2014
quote:
Punica- schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:58:
[...]
Kan je dit in dat NC topic houden? Dat is 'r immers voor.
Sorry , ik heb het perongeluk verkeerd geplaats |:( |:( |:( , ik was namelijk beide topics aan 't lezen en zodoende .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 01:55

Kanarie

Dagen van gras, dagen van stro

Heb een paar weken terug een abonnementje genomen bij Eweka, maar het valt me toch een beetje tegen.

Voordat ik dit abonnement afsloot gebruikte ik de gratis newsservers van readnews en news-service. De snelheid hiervan was top, m'n 20mbit lijn vol, maar artikelen hadden soms CRC fouten.
De artikelen die ik nu binnenhaal via Eweka hebben dit niet, maar de retentie valt me wel wat tegen. De gratis diensten halen moeiteloos artikelen van 100 dagen oud op, terwijl Eweka deze telkens niet heeft.
Na deze maand maar eens Tweaknews proberen.

The fact that we live at the bottom of a gravity well, on the surface of a gas covered planet going around a nuclear fireball 90 million miles away and think this to be normal is obviously some indication of how skewed our perspective tends to be

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PeterSelie

PeterSelie

Meh? Statshoer!

Topicstarter
In principe haalt Eweka de volle 120 dagen. Mij valt het daarentegen ook op dat de laatste tijd alles > 100 dagen incompleet (totaal niet dus) binnen komt.
Wellicht eens bij Eweka support aan gaan kloppen hiervoor

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Punica-
quote:
SoaDmaggot schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 09:38:
In principe haalt Eweka de volle 120 dagen. Mij valt het daarentegen ook op dat de laatste tijd alles > 100 dagen incompleet (totaal niet dus) binnen komt.
Wellicht eens bij Eweka support aan gaan kloppen hiervoor
Is opzich niet nodig, Eweka is zich hier al van bewust en we zijn bezig met de retentie weer op peil te krijgen echter dit is een tijdrovende klus.

De machines die dit moeten opvangen worden op dit moment geinstalleerd.

De feed is de laatste 2 maanden wel weer wat minder geworden overigens, dus het kan best zo zijn dat de retentie met wat dagen / weken weer wat hoger is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PeterSelie

PeterSelie

Meh? Statshoer!

Topicstarter
Toch spijtig dat klanten verder niets te horen krijgen hierover, terwijl eweka hier schijnbaar volledig van op de hoogte is.
Lijkt me vanzelfsprekend dat een dergelijk gebrek tch het melden aan klanten waard is.

PeterSelie wijzigde deze reactie 20-05-2008 10:05 (16%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Punica-
quote:
SoaDmaggot schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:04:
Toch spijtig dat klanten verder niets te horen krijgen hierover, terwijl eweka hier schijnbaar volledig van op de hoogte is.
Lijkt me vanzelfsprekend dat een dergelijk gebrek tch het melden aan klanten waard is.
Om eerlijk te zijn is dat denk ik meer omdat we hier amper klachten over krijgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PeterSelie

PeterSelie

Meh? Statshoer!

Topicstarter
quote:
Punica- schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:00:
[...]

Om eerlijk te zijn is dat denk ik meer omdat we hier amper klachten over krijgen.
Aan de hand van het aantal klachten beslissen jullie dus schijnbaar of er melding van een mankement in het systeem gemaakt moet worden of niet?
Lijkt me toch duidelijk dat gebruikers hierop geattendeerd mogen worden wanneer ze een dergelijke dienst bij jullie afnemen, en wellicht jst voor eweka gekozen hebben omdat deze 120 dagen retentie aanbieden (waar dit bij veel providers binnen dezelfde prijsklasse namelijk 100 dagen is).

offtopic:
Misschien tijd om verder ontopic te gaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 07-06 18:03

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

bah : die test server van news server geeft net een permission denied :(

ach ja was leuk zo lang t werkte :) en de retentie was beter als eweka
zowiezo is de retentie tegenwoordig max 100 dagen (ik heb liever ergens eerlijke huidige retentie als een "tot een aantal dagen" slogan ;) )

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 21:46

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica

L460

Ik deelde eerst met een wat kennisen een Eweka account, 2 lijntjes p.p

Dat ging wel goed, was wel tevreden over Eweka, maar die kennis kwam erachter dat je met @Home ook gratis via de newsserver van @Home kunt downloaden. Dat doe ik nu dus. Retentie is wel veel minder, maar snelheid is hetzelfde als bij Eweka (~510KB/s)

Hardware te koop | Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen | Tweakblog

Acties:
  • 0Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23:24

.oisyn

Moderator Devschuur / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Voor een deel 8 vind ik de TS erg karig. Is er geen overzicht met nieuwsproviders?

Sinds ik bij TweakDSL weg ben moet ik ook op zoek naar een ander abo, dus deze topic leek me wel interessant. Maar om nou 7000 posts door te gaan lezen met opmerkingen als "ik gebruik X"... :X

If we can hit that bullseye, the rest of the dominoes will fall like a house of cards. Checkmate.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ewix
  • Registratie: juni 2007
  • Niet online
quote:
.oisyn schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:46:
Voor een deel 8 vind ik de TS erg karig. Is er geen overzicht met nieuwsproviders?

Sinds ik bij TweakDSL weg ben moet ik ook op zoek naar een ander abo, dus deze topic leek me wel interessant. Maar om nou 7000 posts door te gaan lezen met opmerkingen als "ik gebruik X"... :X
Hier sluit ik me bij aan. Ik zit in hetzelfde schuitje en had een overzichtje erg handig gevonden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22:01
Pfoeh, sinds die storing is het bij newszilla wel barre ellende zeg... :X Lijkt wel of die storing newszilla ook platgegooid heeft, of is er wat meer loos daar?

Op de storingspagina staat wel een melding dat newszilla vannacht 'n paar uur plat gaat, maar dat heeft te maken met de stroomvoorziening van de servers.
Het lijkt me stug dat daarmee ook de incomplete posts van de laatste week mee gefixt gaan worden.

En die test.news-service.com werkt hier ook niet meer, helaas.

Everybody minds about their make-up, while they should be making their minds up.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thedude0
  • Niet online
quote:
Richub schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:15:
Pfoeh, sinds die storing is het bij newszilla wel barre ellende zeg... :X Lijkt wel of die storing newszilla ook platgegooid heeft, of is er wat meer loos daar?
quote:
Er is hardware stuk gegaan die niet op de hoek te krijgen is
(adaptec 2020S ZCR controller), uiteindelijk is die gestolen
uit een andere machine. Daardoor was er een stuk redundancy
weg. Dat is geprobeerd op te lossen door een ander stuk hardware
in te zetten, maar dat leverde een overload op ethernet op
(gigabit is laaaang niet genoeg). Daardoor is intern tussen
een aantal servers een backlog onstaan, die is nog niet weg,
en daardoor missen er articles.
...blijkbaar

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Richub
Ik kan die quote niet terugvinden in de posts van de afgelopen 12 dagen. Plus het feit dat er op de xs4all site niets over vermeld wordt.

Als jij de bron van die quote kent, staat er daar ook wat de actuele stand van zaken rond die controller is?

Everybody minds about their make-up, while they should be making their minds up.

• PeterSelie

PeterSelie

Meh? Statshoer!

Topicstarter
quote:
.oisyn schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:46:

quote:
Ewix schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:02:
[...]
Hier sluit ik me bij aan. Ik zit in hetzelfde schuitje en had een overzichtje erg handig gevonden.
Dit is eventueel een optie en ook iets wat ik heb overwogen. Aangezien dit ten eerste vooral al 8 delen een discussie topic is en mede om het feit dat dit topic er niet is om reclame te maken voor bepaalde providers heb ik er verder geen aandacht aan besteed.

Daarbij zijn er ook een aantal websites waar overzichten terug te vinden zijn van bijvoorbeeld prijzen en retenties van de (grote) binarie-providers. Meningen zal je hier niet op terugvinden, mede omdat deze vaak fluctueren (een provider kan zomaar een aantal slechte dagen hebben, dit geeft echter nog geen compleet beeld ervan).

Uiteraard is het mogelijk een overzicht te maken van bijvoorbeeld pakketten van providers en de bijbehorende prijzen / retentie. Mocht hier genoeg animo naar zijn zal ik het eens bij de mods van IH voorleggen.

PeterSelie wijzigde deze reactie 21-05-2008 00:13 (17%)

• Theimon
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 19:22

Theimon

Snapte!?

quote:
ThinkPad schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:02:
Ik deelde eerst met een wat kennisen een Eweka account, 2 lijntjes p.p

Dat ging wel goed, was wel tevreden over Eweka, maar die kennis kwam erachter dat je met @Home ook gratis via de newsserver van @Home kunt downloaden. Dat doe ik nu dus. Retentie is wel veel minder, maar snelheid is hetzelfde als bij Eweka (~510KB/s)
Errm, die newsserver is er altijd al geweest. Sterker nog, hij staat ook gewoon in je gegevens die je krijgt als je abonnee wordt. De pest is dat de oude @home server ronduit !@#$ was, retenties van een halve dag op de populaire groepen. Standaard advies voor @home klanten was ook: payserver aanschaffen.
Nu hebben ze wel die nieuwe newsserver staan en die blijkt iets beter, maar van wat ik hoor is het eigenlijk nog steeds knudde.

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

• Chilly_Willy
  • Laatst online: 15-06 20:14
Ik zit nu nog bij Tweaknews, en dus Tweakdsl en ben daar erg tevreden over, >100 retentie. Nu stap ik over op Ziggo 16/3 omdat ik nu maar max 12/1 haal met mijn 24mbit abo omdat ik ver van de centrale zit.

Maar ik ga zeker een tweaknews account nemen, voor die 7,95 is er denk ik niet iets beters te vinden.

Cotus ergo sum

• Richub
Net een nieuw dieptepunt bij newszilla: Film van 4.8 GB binnengehaald, en er stond maar 1.4 GB op schijf toen newsleecher klaar was... Post is 1.2 dagen oud. :(

Op deze manier hebben de xs4all gebruikers gewoon geen gratis nieuwsserver meer. Mailen erover is zinloos, ik krijg geen enkele respons.

• Theimon
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 19:22

Theimon

Snapte!?

Ik heb vandaag nog ergens gelezen dat er een stuk hardware naar de klote is gegaan bij xs4all m.b.t. de usenetserver. Daardoor kwam er een backload die nu langzaam aan afneemt waardoor uiteindelijk de compleetheid weer toeneemt. Ik kan alleen die bron nergens meer vinden............. :/

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

• Richub
Heb ik ook gehoord, maar wat ik het slechte vind is dat de mensen hier op GoT mij hierover van informatie moeten voorzien, xs4all reageert gewoon niet op mails hierover...
Gewoon een reactie van wanneer die hardware vervangen is of wordt is genoeg, zodat we daar wat meer over weten.

En maar 1.4 GB van de 4.8 binnenkrijgen is wel erg baggerslecht, ik geloof nooit dat dat nog 'ingehaald' kan worden na de reparatie.

• pven
  • Niet online
Xs4all garandeert volgens mij toch 0,0 retentie op newszilla? :?

• Richub
Klopt, maar ze gaan er wel prat op. En ook al is het een beta service, het is er wel een waar veel gebruikers op af komen.

Vanmiddag even zitten testen, btw:

Ik heb 15 posts binnengehaald, van 1 tot 4 dagen oud. De grootte varieerde van 150 tot 800 MB.

Geen enkele post was compleet, of te parren.
Gemiddeld haal ik zo'n 15 tot 25% van de bestandsgrootte binnen, de rest is er gewoon niet. Rars van 50 MB blijken na het downloaden ineens nog maar 4 of 5 MB groot te zijn.

Effectief gesproken heeft xs4all op het moment dus geen newsserver meer.
Ik heb in ieder geval al in ruim 2 weken geen enkele complete post meer kunnen downloaden.

Wil ik nu nog van usenet downloaden, dan ben ik verplicht een abbo ergens af te sluiten.

• PeterSelie

PeterSelie

Meh? Statshoer!

Topicstarter
Over iets wat gratis is en waar geen garanties op geboden worden kan je moeilijk ongenoegen uitspreken.

Voor kwaliteit dien je te betalen.

• Richub
Je hebt daar helemaal gelijk in, maar feit blijft dat xs4all bekend staat als de provider met een (redelijk) goede nieuwsserver.
Mocht die server plat gaan (om wat voor reden dan ook), dan verliest xs4all weer een punt waarmee ze zich onderscheiden van de andere providers.

* gaat zich eens orienteren op een payserver voor een xs4all lite verbinding... ;)

• pven
  • Niet online
Dat vindt xs4all uiteraard erg fijn dat ze daarom bekend staan (mond-op-mond reclame), maar ze pimpen (voor zover ik heb gezien) niet met newszilla omdat ze waarschijnlijk weten dat die een retentie van niets heeft.

• thedude0
  • Niet online
De enige provider die wat mij betreft bekend staat als de provider met een goede nieuwsserver is tweakdsl.

en de quote die ik daar neer had gezet kwam van een xs4all medewerker in een van hun eigen nieuwsgroepen.

• dewaal
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 16-06 16:20
ik gebruik zelf xsnews en heb als provider een fiber aansluiting via xms.

haal ook 50 MB

• Antwan46
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 13-08-2016
Ik heb ook Newszilla, en alles wat ik maandag in mijn lijst had staan kwam corrupt binnen.
Woensdagavond weer met een nieuwe film, die ook die dag aangeboden werd weer begonnen, en die kwam op 2 fouten na kompleet binnen.
Momenteel haal ik deze D4D.cc_post_U-571 binnen, en is tot part 24 foutloos.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shrooma
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 03-01 05:48
Ik heb me een tijdje terug aangemeld bij XSNews. Niets te klagen over de snelheid.
Wel vreemd is dat ik een halfjaarabonnement heb afgesloten (voor 60), en dat er eerst 11,95 is afgeschreven voor de eerste maand en vervolgens nog eens 60 voor een half jaar daarop.
Hoewel ik er niet erg mee kan zitten vind ik dit toch een beetje misleiding van klanten, wat ik ook heb aangekaart bij de klantenservice. Daar wordt jammer genoeg ontwijkend gereageerd. Voor mij dus:

XSNews ++ Snelheid
-- Service

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Antwan46
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 13-08-2016
quote:
Antwan46 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:05:
Ik heb ook Newszilla, en alles wat ik maandag in mijn lijst had staan kwam corrupt binnen.
Woensdagavond weer met een nieuwe film, die ook die dag aangeboden werd weer begonnen, en die kwam op 2 fouten na kompleet binnen.
Momenteel haal ik deze D4D.cc_post_U-571 binnen, en is tot part 24 foutloos.
Is 100% foutloos binnen gehaald.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 18:15

vr6-only

Blub Blub

quote:
Shrooma schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:04:
Ik heb me een tijdje terug aangemeld bij XSNews. Niets te klagen over de snelheid.
Wel vreemd is dat ik een halfjaarabonnement heb afgesloten (voor 60), en dat er eerst 11,95 is afgeschreven voor de eerste maand en vervolgens nog eens 60 voor een half jaar daarop.
Hoewel ik er niet erg mee kan zitten vind ik dit toch een beetje misleiding van klanten, wat ik ook heb aangekaart bij de klantenservice. Daar wordt jammer genoeg ontwijkend gereageerd. Voor mij dus:

XSNews ++ Snelheid
-- Service
Maar jij hebt nu wel voor 7 maanden betaald! Dat lijkt me logisch, maar weet het niet zeker.

XSnews staat bekend vanwege de goede support!

Tevens heb je nu zelf de mogelijkheid om je abonnement te verlengen, via MyXsnews.

It ain't stupid if it works!

• Mr. Jinx
  • Niet online
Ik weet niet of ik dit nu wel mag posten, maar voor UPC internet abonnee's is er nu ook een speciaal XS News abonnementje beschikbaar via chelloo.com. Kan zeer interessant zijn voor UPC-ers.

• Richub
Het lijkt erop dat de problemen bij newszilla voorbij zijn. :)
Sinds anderhalve dag is alles weer compleet wat ik binnenhaal.

Alleen jammer dat incomplete posts van 4-5 dagen terug zichzelf niet fixen, daar zat een film bij waar ik al 1.5 jaar op wachtte. :+

* Richub wacht nog even met een payservert. ;)

• hetnet
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 03-05 20:19
quote:
Richub schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 07:18:

Alleen jammer dat incomplete posts van 4-5 dagen terug zichzelf niet fixen, daar zat een film bij waar ik al 1.5 jaar op wachtte. :+

Dan vraag je toch een repost van je film aan >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Glewellyn
  • Laatst online: 23:42

Glewellyn

is er ook weer.

quote:
Richub schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 07:18:

Voeg voorlopig nova.kpn-is.nl:119 met maximaal 3 threads als backup server toe voor newszilla. Dat is een nieuwe newsserver voor planet/kpn. Omdat hij nog in de testfase zit kan je er zonder authenticatie gebruik van maken :)

*zucht*

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 00:12
quote:
Glewellyn schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:23:
[...]

Voeg voorlopig nova.kpn-is.nl:119 met maximaal 3 threads als backup server toe voor newszilla. Dat is een nieuwe newsserver voor planet/kpn. Omdat hij nog in de testfase zit kan je er zonder authenticatie gebruik van maken :)
iedereen ?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hetnet
  • Laatst online: 03-05 20:19
quote:
Nee alleen als je adsl kpn hebt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Richub
quote:
[...]

Werkt niet met xs4all only... Helaas.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Registratie: april 2003
  • Niet online
quote:
[...]

Is dat echt een nieuwe, of is dat gewoon het welhaast nostalgische Nova dat al jaaaaaaaaaaaaaaren in de "testfase" zit?

Roeltjuh wijzigde deze reactie 27-05-2008 18:34 (3%)

Be Cool, Be Roel

• Glewellyn
  • Laatst online: 23:42

Glewellyn

is er ook weer.

quote:
Richub schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:34:
[...]

Werkt niet met xs4all only... Helaas.
Ik heb ook xs4all only, en kan er gewoon op. Een goede vriend van mij heeft xs4all via adsl van KPN, en ook hij kan erop. Als anderen er niet op kunnen heeft het in ieder geval dus niet te maken met wel of geen xs4all only.
quote:
Roeltjuh schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 18:34:
[...]

Is dat echt een nieuwe, of is dat gewoon het welhaast nostalgische Nova dat al jaaaaaaaaaaaaaaren in de "testfase" zit?
Volgens mij was dat nova.planet.nl, maar daar weet ik het fijne niet van.

Glewellyn wijzigde deze reactie 28-05-2008 09:36 (29%)

*zucht*

• jkommeren
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 11-06 11:28
Ik heb even een kort vraagje :) na een paar maanden xsnews te hebben gehad, ben ik hun "false advertising" eigenlijk wel een beetje zat. Je krijgt gewoon 100 dagen retentie, en geen dag meer! (dus NIET de 120 dagen die ze beloofden, in ieder geval toen ik het aanvroeg, en staat nu ook via Google Ads doodleuk onderaan de topic pagina "120 dagen retentie" en niet "TOT 120 dagen retentie")

Anyway omdat retentie voor mij blijkbaar toch belangrijk was, dacht ik voor Giganews te gaan als provider. Iemand ervaringen met snelheden e.d.? Met XSNews Elite haalde ik 1.8MB/s met mijn 20mbit verbinding, is dit ook te verwachten met Giganews?

• PeterSelie

PeterSelie

Meh? Statshoer!

Topicstarter
Veel ervaring met Giganews heb ik zelf niet, maar wat ik van Giganews gebruikers heb begrepen is de snelheid daar helemaal prima en zou je 99% van de tijd je maximum snelheid op 20Mbit moeten halen.
Verder stijgen ze kwa retentie boven elke provider uit en halen ze dit ook daadwerkelijk.

PeterSelie wijzigde deze reactie 29-05-2008 09:26 (14%)

• Q-bone
  • Laatst online: 22:06

Q-bone

Dusss...

is er al iets bekend over de servers van xs4all, want heb net een abonnement afgesloten.. die nieuwsservers gaven eigenlijk wel de doorslag :'(

bla?

• Richub
Op het moment komt alles weer compleet binnen bij newszilla. De rotte hardware is dus vervangen. :)

• tweakernick
  • Niet online
quote:
Q-bone schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:40:
is er al iets bekend over de servers van xs4all, want heb net een abonnement afgesloten.. die nieuwsservers gaven eigenlijk wel de doorslag :'(
Had je beter naar Tweakdsl of Speedxs kunnen gaan. Daar krijg je een server met volwassen retentie en snelheden tot je beschikking.

specs

• Kanarie
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 01:55

Kanarie

Dagen van gras, dagen van stro

quote:
tweakernick schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:28:
[...]

Had je beter naar Tweakdsl of Speedxs kunnen gaan. Daar krijg je een server met volwassen retentie en snelheden tot je beschikking.
Heb nu een proef abbo bij Tweaknews als mogelijke vervanger van Eweka, maar ben vooralsnog niet onder de indruk. Retentie lijkt identiek en steevast een stuk minder dan 100 dagen.

The fact that we live at the bottom of a gravity well, on the surface of a gas covered planet going around a nuclear fireball 90 million miles away and think this to be normal is obviously some indication of how skewed our perspective tends to be

• thefxr
quote:
jkommeren schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:34:
Ik heb even een kort vraagje :) na een paar maanden xsnews te hebben gehad, ben ik hun "false advertising" eigenlijk wel een beetje zat. Je krijgt gewoon 100 dagen retentie, en geen dag meer! (dus NIET de 120 dagen die ze beloofden, in ieder geval toen ik het aanvroeg, en staat nu ook via Google Ads doodleuk onderaan de topic pagina "120 dagen retentie" en niet "TOT 120 dagen retentie")

Anyway omdat retentie voor mij blijkbaar toch belangrijk was, dacht ik voor Giganews te gaan als provider. Iemand ervaringen met snelheden e.d.? Met XSNews Elite haalde ik 1.8MB/s met mijn 20mbit verbinding, is dit ook te verwachten met Giganews?
Astraweb is ook een oplossing of heb je geen creditcard?
Hun hebben nl ook een serverpark in Adam.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lex333
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 02-04-2016
quote:
Kanarie schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:43:
[...]

Heb nu een proef abbo bij Tweaknews als mogelijke vervanger van Eweka, maar ben vooralsnog niet onder de indruk. Retentie lijkt identiek en steevast een stuk minder dan 100 dagen.
Bij tweak heb ik deze week nog bestanden van meer dan 100 dagen oud gedownloaded.
Stuur anders eens een mail met je bevindingen misschien dat ze wel een verklaring ervoor hebben
Ik heb in iedergeval niet het probleem dat de retentie onder de 100 zit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

quote:
tweakernick schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:28:
[...]

Maar daar heb je kosten van kpn ;) en dat betaald de baas niet, en inet wel, dus als de kosten er bij inzitten betaald die wel ;)

bla?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tweakernick
  • Niet online
quote:
Q-bone schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 13:04:
[...]

Maar daar heb je kosten van kpn ;) en dat betaald de baas niet, en inet wel, dus als de kosten er bij inzitten betaald die wel ;)
Non-linesharing = geen KPN kosten.

specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 12-06 20:06
Eweka vind ik de laatste tijd maar matig. Bij grote bestanden (4GB of meer) heb ik zelden alles compleet binnen, terwijl het op de indexeer-sites wel als compleet staat aangegeven :{ . Daarnaast lijkt ook de retentie wel teruggelopen :S ?

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

quote:
tweakernick schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 17:19:
[...]

Non-linesharing = geen KPN kosten.
Ja heb ik gezien, maar dan moet je wel al beschikken over een lijn, en dat heb ik dus niet. Daarnaast zijn de verhuiskosten abnormaal... 110 euro bij tweak... en ik ga verhuizen binnen nu en een half jaar. Daarnaast zijn er ook afsluitkosten... totale kosten zullen daarom niet veel verschillen.

bla?

• tweakernick
  • Niet online
Jij hebt geen ISRA in je huis?

specs

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

geen kpn, dus moet ik zelf eerst gaan regelen. Bij speedxs moet je volgens de voorwaarden in het bezit zijn van een aansluiting.(zal bij tweakdsl wel niet veel anders zijn) Dat zou betekenen dat ik die eerst moet aanvragen, a 37. de kosten lopen zo alleen maar op. Of ik zie ik iets over het hoofd.

Heb dus geen zin in een aparte rekening van kpn, en heb op dit moment geen aansluiting.

Maar any way, Xs4all heeft de binaries weer inorde las ik ;)

bla?

• tweakernick
  • Niet online
Nee bij Speedxs hoef je niet meer over een werkende KPN aansluitingen te beschikken.

specs

• pingkiller
  • Laatst online: 20:47

pingkiller

www.jaofnee.nl

quote:
MarcoC schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 19:59:
Eweka vind ik de laatste tijd maar matig. Bij grote bestanden (4GB of meer) heb ik zelden alles compleet binnen, terwijl het op de indexeer-sites wel als compleet staat aangegeven :{ . Daarnaast lijkt ook de retentie wel teruggelopen :S ?
Compleetheid bij Eweka mis is nu ook een beetje. Moet vrijwel alles par2'en. Retentie vind ik wel redelijk. Laatste een aantal dvd's van 89 dagen oud gedownload,ging prima. Snelheid is ook prima.

https://www.jaofnee.nl/ - Schrijf je online in als orgaandonor!

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

quote:
tweakernick schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 13:57:
Nee bij Speedxs hoef je niet meer over een werkende KPN aansluitingen te beschikken.
Net inderdaad met speedxs gebeld, en je hoeft niet te beschikken over een werkende kpn aansluiting, ook geen extra kosten voor aan te sluiten, wel 9,50 per maand betalen boven op je abonnement, maar dat kan minder als je een voip abo neemt, dan maar 5 euro extra :)

moeilijk moeilijk moeilijk ;) bij tweakdsl is het zonder kpn aansluiting een wopping 120 euri, slik...

Q-bone wijzigde deze reactie 31-05-2008 14:35 (6%)

bla?

• MarcoC
  • Laatst online: 12-06 20:06
quote:
pingkiller schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 14:07:
[...]

Compleetheid bij Eweka mis is nu ook een beetje. Moet vrijwel alles par2'en. Retentie vind ik wel redelijk. Laatste een aantal dvd's van 89 dagen oud gedownload,ging prima. Snelheid is ook prima.
Paar maanden terug kon ik nog wel iets van +100 dagen downloaden, nu onmogelijk. En nu download ik iets van 16 dagen oud, haal 1mb/s terwijl ik normaal 1,8mb/s haal. De lijntjes blijven ook steeds "hangen" als je begrijpt wat ik bedoel.

• pingkiller
  • Laatst online: 20:47

pingkiller

www.jaofnee.nl

quote:
MarcoC schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 15:36:
[...]
Paar maanden terug kon ik nog wel iets van +100 dagen downloaden, nu onmogelijk. En nu download ik iets van 16 dagen oud, haal 1mb/s terwijl ik normaal 1,8mb/s haal. De lijntjes blijven ook steeds "hangen" als je begrijpt wat ik bedoel.
Bij mij is de snelheid gewoon goed. Ik trek mijn lijn(20mbit)helemaal dicht.

https://www.jaofnee.nl/ - Schrijf je online in als orgaandonor!

• jeanj
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online

jeanj

kijk eerst hoe de wind waait

quote:
[...]

werkt ook bij mij, vanaf tiscali/telfort adsl. (is dus KPN)

even via telnet list gedaan en ben nu aan het downloaden met een newsreader

jeanj wijzigde deze reactie 31-05-2008 17:31 (7%)

Everything is better with Bluetooth

• pven
  • Niet online
Vanaf Speedlinq kan ik er ook op komen (ik heb alleen via telnet geprobeerd, niet via een usenet-geval).

• tweakernick
  • Niet online
Me2. Vanaf Speedxs (BBNed) kan ik er gewoon van leechen :9

specs

• thedude0
  • Niet online
aantal verbindingen kan wat mij betreft wel omhoog gezet worden, haal er maar net iets meer dan een megabyte per seconde mee.

• tweakernick
  • Niet online
quote:
thedude0 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 18:14:
aantal verbindingen kan wat mij betreft wel omhoog gezet worden, haal er maar net iets meer dan een megabyte per seconde mee.
Ik haal 12mbit hetgeen mijn volledige snelheid is.

specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 06-06 10:58
What about news.chelloo.com ? Heb nog geen newsgroepen gebruikt en wil er toch eens aan beginnen. Is dit een goede?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thedude0
  • Niet online
ja dat is een goede

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shrooma
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 03-01 05:48
quote:
SoaDmaggot schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:25:
Veel ervaring met Giganews heb ik zelf niet, maar wat ik van Giganews gebruikers heb begrepen is de snelheid daar helemaal prima en zou je 99% van de tijd je maximum snelheid op 20Mbit moeten halen.
Verder stijgen ze kwa retentie boven elke provider uit en halen ze dit ook daadwerkelijk.
Ik heb een giganews platinum account afgesloten, uitermate tevreden. Zit op een 100 mbit lijn (universiteit) en haal deze volledige snelheid (+10 MByte/s). Daarbij is de retentie ook echt 200 dagen, het langste van alle aanbieders volgens mij. Enige nadeel is de prijs, ietwat aan de hoge kant in vergelijking met andere unlimited aanbieders (zoals XSNews).

• beerns
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16-06 12:50

beerns

it is I, Leclerc

Ik heb ook een giganews abo. Platinum account.
Heb hiervoor 4 jaar lang Newshosting gehad. Daar toch zo nu en dan pieken/dalen, met een service waar ik niet zo te spreken over was. Zeg 3 of 4 keer een email gestuurd, maar NOOIT een reactie gehad. Dus opgezegd en Giganews gekozen.
Tot op heden prima. 200 dg retentie gegarandeerd. Enige nadeel idd de wat hoge prijs (tov Newshosting, maarja die had dan ook een retentie van max 85 dagen). Ik ben ook bijna geen PAR meer nodig.

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fallen Angel
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

Fallen Angel

Drum my Bass || Love my Lain

Weet iemand of er een news aanbieder is die meer dan 100 dagen aanbiedt (en ook levert :+) waar je met Ideal of Paypal (dus zonder in het bezit te zijn van een Credit Card) kan betalen?

Even voor de slimmeriken: Sinds paypal een officiele europese bank is heb je geen CC meer nodig om verified member te worden.

Andre Manuel: "Een goeie tukker, is geen motherfucker"

Grammatica; het is echt niet optioneel.

• tritimee
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 22:55
dit kan bij www.download2day.nl Fallen angel

• Fallen Angel
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

Fallen Angel

Drum my Bass || Love my Lain

quote:
Download2day biedt "meer dan 100 dagen retentie", kortom 100 dagen en 1 minuut is alles waar je recht op hebt. Ik zoek meer iets in de richting van Giganews.

Verder is de routering tussen Casema Utrecht en Download2Day rot... ik heb een mailwisseling gehad van teveel mailtjes met hun techsupport omdat ik via hen niet aan 20mbit kom en via Eweka wel. Via download2day hakkelt het tussen de 16 en 18mbit n is het mega onstabiel. Aangezien ze volgens hun cht cht cht genoeg capaciteit hebben moet het aan de routering liggen was de conclusie van hun tech support.

Andre Manuel: "Een goeie tukker, is geen motherfucker"

Grammatica; het is echt niet optioneel.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

weet iemand wat de retentie ongeveer is van nova.kpn-is.nl?

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het kan er soms wat 'heet' aan toe gaan in dit topic, houdt het vriendelijk en vooral ook naar elkaar!

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*