|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:44:
Mijn vader heeft in een ver verleden een keer een naaimachine voor mijn moeder gekocht op de markt van een meneer van ongeveer 90 jaar.
levenslang garantie zat er op dat apparaat.
achteraf bleek dat net zoveel zeggend te zijn als de retentie waar nu over gesproken word.
na een jaar apparaat kapot maar de meneer van de kraam overleden.
ik denk dat het product van Tom het niet zolang volhoud als de beloofde retentie
En jij heet echt thefxr? Of heb je geen echte naam?thefxr schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:42:
[...]
Dat is dus ook een vorm van oplichting, je anders voor doen, dan wie je bent
Want jij doet je voor alszijnde thefxr zonder echte naam op je profiel. Daarom is dit dus geen wet.
Kan me nog iets voorstellen dat er een wet is dat je identificatie bewijs moet kloppen, maar hoe jij je voordoet in het dagelijkse leven mag je echt zelf weten...
Het gaat redelijk offtopic maar strikt genomen mag je NIET zelf weten hoe je je voordoet in het dagelijkse leven.Gomez12 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:24:
[...]
En jij heet echt thefxr? Of heb je geen echte naam?
Want jij doet je voor alszijnde thefxr zonder echte naam op je profiel. Daarom is dit dus geen wet.
Kan me nog iets voorstellen dat er een wet is dat je identificatie bewijs moet kloppen, maar hoe jij je voordoet in het dagelijkse leven mag je echt zelf weten...
Alhoewel het geen landelijke wet is zijn in veel APV's vermommingen verboden.
compleet offtopic, maar toch.ninjazx9r98 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:56:
[...]
Het gaat redelijk offtopic maar strikt genomen mag je NIET zelf weten hoe je je voordoet in het dagelijkse leven.
Alhoewel het geen landelijke wet is zijn in veel APV's vermommingen verboden.
Definieer vermomming eens? Zonnebril in de zomer, skimasker als het vriest, sinterklaaspak op 5 december, carnavalsoutfit tijdens carnaval, oranje ondergeschminkt gezicht tijdens wk/ek?
Volgens mij is dit allemaal als vermomming te gebruiken als je om wat beveiligingscamera's heen wilt komen, maar volgens mij is dit ook allemaal 100% toegestaan ( tijdens de juiste periode ).
Ik zie echt niet hoe dit in een APV valt te gieten als dezelfde APV ook nog eens duidelijk en uitvoerbaar moet zijn voor politie...
Waar ik op doel, is dat Tom hier bekend staat als pietjepuk 74,maar vervolgens onder allerlei aliassen, valse gebruikerservaringen gaat plaatsen, die dan ook altijd positief zijn.Gomez12 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:24:
[...]
En jij heet echt thefxr? Of heb je geen echte naam?
daarmee bedoel ik dus je anders voor doen dan wie je bent. ik heb nl maar 1 naam op dit forum en niet tig aliassen.

Verder is het imo sowieso een behoorlijk onkieze marketingmethode je eigen waar aan te prijzen onder het mom van zijnde een onafhankelijke klant .

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Was ik toch maar op het hitnews aanbod ingegaan
Apart inderdaad, ik heb 't zelfde probleem. Op het forum wordt wel melding gemaakt van onderhoud, maar ook de boodschap dat klanten geen last zouden mogen ondervinden, wat toch écht 't geval is helaas, afwachten maar weer.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:10:
Het is een tijdje goed gegaan maar nu ligt de website en erger nog de newsserver er weer uit. Zou de nieuwe host ook weer niet betaald zijn?![]()
Was ik toch maar op het hitnews aanbod ingegaan
De werkzaamheden vinden plaats in verband met het niet correct afhandelen van het netwerkverkeer en het afsluiten van genoemde abonnementen.
Gebruikers met andere abonnementen zullen hier vooralsnog geen hinder van ondervinden.
De werkzaamheden zullen enige tijd in beslag nemen. Zodra er meer bekend is zullen we je uiteraard op de hoogte brengen.[\quote]
Ziet er naar uit, dat ik een geheractiveerd abo heb..
eh, dat zul je toch zelf wel weten? Of is dit sarcastisch bedoelt en ben je een betalende klant van juni/juli?Isaak Asimov schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:44:
[quote]Status @ 17:05 --> Er worden op dit moment werkzaamheden verricht aan de website en aan het usenet platform, op dit moment ondervinden alleen klanten met geheractiveerde abonnementen hier hinder van.
De werkzaamheden vinden plaats in verband met het niet correct afhandelen van het netwerkverkeer en het afsluiten van genoemde abonnementen.
Gebruikers met andere abonnementen zullen hier vooralsnog geen hinder van ondervinden.
De werkzaamheden zullen enige tijd in beslag nemen. Zodra er meer bekend is zullen we je uiteraard op de hoogte brengen.[\quote]
Ziet er naar uit, dat ik een geheractiveerd abo heb..
Ik kom er nu achter dat mijn account voor deze mededelingen geblokkeerd is. Ik zie de link wel op de voorpagina onder 'forum reacties', maar ik heb geen toegang tot het bericht zelf. Wat is daar nu weer de gedachte achter?
Verwijderd
Yep, zelfde melding hier!P!m schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:27:
Ik heb een geheractiveerd abonnement, en krijg sinds gisteren de melding `502 usreader1: Acces denied to your node - news@myxsnews.com' Krijgen jullie dezelfde melding? Ik weet namelijk niet meer of dit bij de werkzaamheden hoort, of dat er gewoon weer een probleem met mijn account is. Ik heb afgelopen maand namelijk al 2 keer mijn account moeten laten fixen vanwege deze melding..
Normaal wordt er allemaal spam gestuurd en nu helemaal niets...
Hoelang het gaat duren staat er ook niet bij.
Net zoals ik al zij, hoogstwaarschijnlijk weer de rekening niet, te weinig of te laat betaald.
Door dit niet duidelijk op de website te zetten hopen ze nog nieuw geld binnen te krijgen zodat het misschien toch weer een maandje door kunnen gaan.
Ik geef ze tot maandag en dan geef ik het echt op. Heb geen zin om weer een maand zonder te zitten!
Verwijderd
En telkens ik nu wil inloggen op de site , krijg ik de melding van NEWSCAHER .
U harde schrijf zal volledig worden gewist druk OK om door te gaan ???
Lijkt me toch raar dat zoiets gebeurd 10 minuten nadat ik dat berichtje geplaatst heb ????
Komt echt heel professioneel over
ZO........, dat klinkt als maffiapraktijken, dus als je een negatief berichtje plaats, wordt je ff bedreigt met het feit dat je HD wordt gewist!Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:47:
Wat is me dat daar allemaal bij "newscacher" , zonet een ( in Tom's ogen ) negatief berichtje geplaatst op het forum .
Lijkt me toch raar dat zoiets gebeurd 10 minuten nadat ik dat berichtje geplaatst heb ????
Komt echt heel professioneel over
Hoe oud zijn ze daar 15, ofzo?
Niet iedereen gaat de hele geschiedenis van een bedrijf of eigenaar van een bedrijf uitpluizen voor een abo van een paar euro per maand. Als newscacher niks meer oplevert komt er zo weer een nieuwe portal met een andere naam.Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:56:
ik snap niet dat mensen nog steeds een abbo afnemen bij dit persoon?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Voor iedereen gaat flamen, Ik ben geen mede-eigenaar van Newscacher of Tom met een schuilnaam, wordt ook niet 'gestuurd' door Tom, en mijn IP komt gewoon uit Nederland.Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:47:
Wat is me dat daar allemaal bij "newscacher" , zonet een ( in Tom's ogen ) negatief berichtje geplaatst op het forum .
Ik ben wel admin en supportmedewerker op Newscacher.nl (op vrijwillige basis) en pretendeer niet alles te weten wat er achter de schermen gebeurd. Mijn account is ook niet 'kort geleden' aangemaakt maar al meer dan een jaar oud.
Ik heb me altijd uit deze discussie gehouden maar zie nu zulke onzin dat ik toch echt wil reageren.
Dit antwoord heb ik op het forum van Newscacher geplaatst bij de posting van Strangerke;
Sorry hoor maar waar ziet U ons voor aan? hackers of scriptkiddies ofzo?
Dit soort meldingen worden meestal door virussen gegenereerd.
En wij versturen geen virussen!
En om zoiets mogelijk te kunnen maken zouden wij eerst een trojan op uw PC moeten kunnen installeren om zodoende de controle over uw pc over te nemen. en geloof me, met dat soort onzin ga ik mij echt niet bezighouden.
Ik persoonlijk vindt dit meer een soort van stemmingmakerij want van niemand anders hebben wij dit soort meldingen ontvangen.
Verder heb ik in de reply nog antwoord gegeven op de vraag van Strangerke maar dat is hier niet aan de orde.
p.s. en nee ik ben geen 15 maar 42 jaar.
Verwijderd
Wat was de reden om deze abonnementen offline te halen??
Ik kan me voorstellen dat er ergens iets fout is gegaan met al dat heractiveren maar je kan dan ook het probleem eerst in kaart brengen. De oplossing offline testen, en vervolgens op de site activeren.
Even ter verduideling hoe het bij andere providers gaat:
Ik heb al jaren een backup abonnement bij astraweb en ik heb in al die jaren misschien 1x een hickup gehad. Die kon je dan nog omzeilen door de amerikaanse server te gebruiken.
Nog even een quote van de newscacher site:
Beschikbaarheid van 99.84%
Volgens mij kan dat alleen nog maar als ze vanaf nu tot 3010 in de lucht blijven
de groeten!!
Verwijderd
En ivm die melding , die kwam wel degelijk van NEWSCACHER .Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:35:
[...]
Voor iedereen gaat flamen, Ik ben geen mede-eigenaar van Newscacher of Tom met een schuilnaam, wordt ook niet 'gestuurd' door Tom, en mijn IP komt gewoon uit Nederland.
Ik ben wel admin en supportmedewerker op Newscacher.nl (op vrijwillige basis) en pretendeer niet alles te weten wat er achter de schermen gebeurd. Mijn account is ook niet 'kort geleden' aangemaakt maar al meer dan een jaar oud.
Ik heb me altijd uit deze discussie gehouden maar zie nu zulke onzin dat ik toch echt wil reageren.
Dit antwoord heb ik op het forum van Newscacher geplaatst bij de posting van Strangerke;
Sorry hoor maar waar ziet U ons voor aan? hackers of scriptkiddies ofzo?
Dit soort meldingen worden meestal door virussen gegenereerd.
En wij versturen geen virussen!
En om zoiets mogelijk te kunnen maken zouden wij eerst een trojan op uw PC moeten kunnen installeren om zodoende de controle over uw pc over te nemen. en geloof me, met dat soort onzin ga ik mij echt niet bezighouden.
Ik persoonlijk vindt dit meer een soort van stemmingmakerij want van niemand anders hebben wij dit soort meldingen ontvangen.
Verder heb ik in de reply nog antwoord gegeven op de vraag van Strangerke maar dat is hier niet aan de orde.
Mvg
René
p.s. en nee ik ben geen 15 maar 42 jaar.
Er kwam gewoon een kadertje tevoorschijn in dezelfde stijl dan 't newscachers forum , zelfs NEWSCACHER stond erboven vermeld .
En ik zit hier echt niet te zwanzen hoor , maar zoiets is toch echt niet de manier om iets optelossen . En 't zal wel zijn dat jullie daar nog geen verdere meldingen van gehad hebben , ik ben de enige die (in jullie ogen waarschijnlijk weer negatief) een bericht geplaatst heeft over die werkzaamheden .
En een bewijs van die melding kon ik natuurlijk niet maken , printscreen e.d werktte natuurlijk niet meer
En om zo iets gewoon uit te vinden (zoals jij suggereerd) ??? Daar zou ikzelf nog geen moment aan denken , ik zou er het nut ook niet van inzien
Verwijderd
Inhoudelijke discussies over het onderhoud voer ik niet hier maar uitsluitend op Newscacher.nlVerwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:56:
Ik wil niet veel zeggen "vartax" maar hoe kan iemand nou alle ge-heractiveerden abonnementen offline halen en vervolgens niet weten waar een bepaald probleem is??
Wat was de reden om deze abonnementen offline te halen??
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2008 14:31 ]
Dat zegt genoeg, als er een antwoord op gegeven kon worden wat Newscacher hier weer in wat positiever daglicht zou stellen dan was er geen reden geweest om dat niet hier te melden (integendeel zelfs).Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:15:
[...]
Inhoudelijke discussies over het onderhoud voer ik niet hier maar uitsluitend op Newscacher.nl
/▌
Verwijderd
Die melding kwam wel degelijk NIET van Newscacher.strangerke schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:02]:
En ivm die melding , die kwam wel degelijk van NEWSCACHER .
Er kwam gewoon een kadertje tevoorschijn in dezelfde stijl dan 't newscachers forum , zelfs NEWSCACHER stond erboven vermeld .
U bent echt de enige die met deze melding komt en zoals ik al eerder heb gezegd denk ik eerder dat U besmet bent met een virus o.i.d. want dergelijke acties komen echt niet bij Newscacher vandaan. Wij versturen geen virussen of trojans.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2008 14:31 ]
Das lekker klantvriendelijk, om je er met zo'n bericht van af te maken.Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:15:
[...]
Inhoudelijke discussies over het onderhoud voer ik niet hier maar uitsluitend op Newscacher.nl
Met vriendelijke groeten,
René
even zakelijk gezien, er werken dus een heleboel abo's niet. Je moet ook begrijpen, dat dit bij veel mensen slechte herinnneringen naar boven brengt, in het verleden is er zijn er nl ook onderhoudsmeldingen geweest en deze waren dus niet waar!
Toen waren er andere oorzaken aan de hand, waarom de service niet werkte.
Ik kan me even niet voorstellen dat er zolang onderhoud wordt gepleegd, terwijl newscacher gewoon een reseller is. In mijn visie heb je dan eigenlijk geen onderhoudswerkzaamheden nodig.
p.s. ik vind het erg lame dat er een heleboel accounts offline worden gehaald,omdat er een fout in het script zit, geef dan die mensen een tijdelijk testaccount zodat ze iig nog kunnen downloaden. Zij kunnnen er nl niks aan doen, dat er scriptfouten zijn,maar zijn wel de dupe ervan.
[ Voor 14% gewijzigd door thefxr op 12-07-2008 13:30 ]
Verwijderd
Ik weet zeker dat mijn pc niet besmet is met een of ander virus of trojan (zonet nog een scan uitgevoerd) en ik denk toch dat NOD toch wel iets ontdekt had anders ????
Maar toegeven zullen jullie toch niet , en bewijzen heb ik niet , dus

Lijkt me toch straf dat een andere hacker of iets dergelijks onder jullie naam zoiets verstuurd ??????
Verwijderd
Dat heeft te maken met het feit dat dit het Tweakers forum is en ik hier geen support of uitleg ga geven over zaken die thuishoren op het newscacher.nl forum.
Ik heb verder ook niets met het bedrijf zelf te maken en ben slachts admin en supportmedewerker dus ga niet dingen melden die ik niet waar kan maken of waar ik niet veel van weet.
Ik geloof niet dat je dit op vrijwllige basis dit doet. Vrijwillig betekent in mijn ogen 'voor niets', ik gok dat je op zijn minst een gratis account voor newscacher gebruikt?Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:35:
[...]
Voor iedereen gaat flamen, Ik ben geen mede-eigenaar van Newscacher of Tom met een schuilnaam, wordt ook niet 'gestuurd' door Tom, en mijn IP komt gewoon uit Nederland.
Klinkt op zich logisch, maar dat forum is een grote grap. Als je iets post waar Newscacher het niet mee eens is wordt je topic gelocked/verwijderd en heb je zelf kans meteen een ban te krijgen.Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:29:
@Marzman
Dat heeft te maken met het feit dat dit het Tweakers forum is en ik hier geen support of uitleg ga geven over zaken die thuishoren op het newscacher.nl forum.
Ik heb verder ook niets met het bedrijf zelf te maken en ben slachts admin en supportmedewerker dus ga niet dingen melden die ik niet waar kan maken of waar ik niet veel van weet.
Dit soort dingen vallen me ook op:
http://www.newscacher.nl/forum/viewtopic.php?f=47&t=1099
Omdat de eigenaar er om bekend staat onder andere namen te posten hoe geweldig zijn eigen dienst is en hoe tevreden hij er over is vind ik dat meteen verdacht. 3 positieve posts van gebruikers in 4 dagen. Verder staat er helemaal niks (in heel juni was er niemand tevreden?) en het zijn allemaal gebruikers met alleen die post.
Het verhaal van die melding over het wissen van de harde schijf had ik normaal gesproken ook afgedaan als virus, maar het is wel in de stijl van Newscacher dit soort geintjes uit te halen met klanten (lees dit topic maar verder door als je voorbeelden zoekt)
Groeten hoeft niet
/▌
Verwijderd
het door U aangehaald subfora is een fora waar gebruikers van het proefpakket na het bereiken van de 1e limiet van 20GB een commentaar moeten geven om het 2e deel van 30Gb vrij te krijgen.
Natuurlijk staat daarin veel positieve feedback maar het is ook bedoeld om haperingen of problemen door te geven.
op dat forum staat pruning aan en worden oudere posts na 4 dagen verplaatst.
het archief bevat veel meer topics en postings en echt alleen maar unieke gebruikers.
offtopic: mijn moeder heeft mij beleefdheid bijgebracht dus zal ik altijd groeten
Verwijderd
Helemaal gratis en ik heb zelfs een betaald Supreme 24Mb abonnement tot december. Niet eens een gratis partnerpakket o.i.d.:
Ik geloof niet dat je dit op vrijwllige basis dit doet. Vrijwillig betekent in mijn ogen 'voor niets', ik gok dat je op zijn minst een gratis account voor newscacher gebruikt?
Waarom moeten mensen nou altijd gelijk het negatieve opzoeken.
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:19:
mvg
Rene
offtopic: mijn moeder heeft mij beleefdheid bijgebracht dus zal ik altijd groeten
En als het goed is heeft Tweakers jou bijgebracht dat je de registratievoorwaarden/Faq hebt gelezen toen je je registreerde. Hetzelfde wordt verwacht op het newscacherforum en dus:
Het algemeen beleid #groeten
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Hoezo? alle vragen betreffende Newscacher beantwoord ik via het supportsysteem van Newscacher en niet hier. niets mis mee.thefxr schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:23:
Das lekker klantvriendelijk, om je er met zo'n bericht van af te maken.
Lees dit topic eens door, dan zie je vanzelf waarom iedereen zo negatief is over Tom en zijn handel.Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:23:
[...]
Helemaal gratis en ik heb zelfs een betaald Supreme 24Mb abonnement tot december. Niet eens een gratis partnerpakket o.i.d.
Verwijderd
Dat is dan ook de reden dat de mensen weer gaan reageren , want 't zijn nu net die mensen die 2 maanden geleden ookal problemen hadden met newscacher die nu ALWEER (ondertussen al 24 h) inactief zijnpven schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:00:
[...]
Lees dit topic eens door, dan zie je vanzelf waarom iedereen zo negatief is over Tom en zijn handel.
Omdat je iemand helpt, die al meer dan 1x negatief in het nieuws is gekomen via het internet.Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:23:
[...]
Helemaal gratis en ik heb zelfs een betaald Supreme 24Mb abonnement tot december. Niet eens een gratis partnerpakket o.i.d.
Verwijderd
Zover hoeft het misschien ook niet te komen he ??thefxr schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:50:
@strangerke, wat is jouw deadline om weer te kunnen downloaden?(maandag) anders andere maatregelen treffen?
We zullen eerst nog eens ff rustig afwachten

Krijg er nu wel een beetje genoeg van.
in de colofon van telefoongids.nlB-Man schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:30:
Hadden jullie dit al gezien: http://www.mywebserver.in.../nederlands/websites.html, even naar beneden scrollen, totdat je bij "www.detelefoongids.nl" uitkomt. Hahahaha, wat een bullshit!
Grafisch ontwerp
Eric Numans - Studio Puik
eric@studiopuik.nl
www.studiopuik.nl
Martijn Hinfelaar
martijn@tinge.nl
www.tinge.nl

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Het gaat weer de goede kant op daar.....
Maar wat een ge**** daar nog steeds met newscacher. Volgens mij kan iedereen maar beter z'n verlies nemen en heel hard wegrennen bij de toko. Is alle ergenis niet waard.
En als newscacher forum admins wel willen reageren, maar niet op inhoudelijke argumenten moeten ze hier gewoon wegblijven. Ga lekker op je eigen forumpje spelen en daar gebruikers het bos insturen.
Misschien dat dit nog in werking treed?http://www.newscacher.nl/forum/viewtopic.php?f=72&t=571
GENIAALB-Man schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:30:
Hadden jullie dit al gezien: http://www.mywebserver.in.../nederlands/websites.html, even naar beneden scrollen, totdat je bij "www.detelefoongids.nl" uitkomt. Hahahaha, wat een bullshit!
Het was al belachelijk toen hij Punica niet kende op GoT, maar dit soort geintjes maken het af.
Verwijderd
Precies zoals ik een paar dagen al voorspeld had
Wat een eikel is dat zeg!

Het is eigenlijk zo triest dat het ook wel weer leuk is.
Heb zelf nog een paar films staan maar als het aan het eind van de week nog niet werkt en die kans acht ik 99,9 % dan stap ik lekker over naar hitnews (jammer van die paar tientjes).
Misschien als we dat allemaal doen dan kunnen we misschien nog wat korting krijgen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 20:29 ]
Ze reageren ook niet meer op Support tickets en forum posts. Ik vind dit gewoon van de gekke.
Als het over en sluiten is, vind ik het juist niet gek dat niemand daar meer reageert.Tc-Chub schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:02:
Ik ben ook gedeputeerde. Kan niks meer doen. Net nu ik nog wat wil downloaden voor op vakantie!
Ze reageren ook niet meer op Support tickets en forum posts. Ik vind dit gewoon van de gekke.
voor de meeste die dit draadje hebben gevolg niet echt een verassing. was een kwestie van tijd. De persoon Tom dings is nooit echt betrouwbaar gebleken, veel mooie woorden maar weinig waarmaken.
Toch maar aangifte van oplichting doen?
[ Voor 3% gewijzigd door thefxr op 14-07-2008 21:45 ]
Ook ik maar gebruik van een ge-heractiveerd account en ben hier dus niet zo blij mee. (access denied to your node)
Gelukkig heb ik ook nog een andere payserver, maar ik ben wel erg benieuwd wanneer alles weer in de lucht is of gaat komen.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Je zou zeggen hij heeft vorige keer toch IETS heeft bijgeleerd , maar is toch totaal niets van te zien

Verwijderd
Wat een stelletje klunzen zijn dat daar zeg , eerst een dikke maand alles afgesloten . Dan een paar weken daarna weeral hetzelfde liedje . Dat laat toch echt zien dat die persoon niet in staat is om een bedrijf te leiden .
Maarja, ondertussen heeft hij

Zo een persoon moesten ze levenslang de toegang tot internet ontzeggen .
Zou je dan weer teruggaan?MEGATRON schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:28:
Jammer maar helaas. Ik heb maar weer voor een maand Eweka genomen. Hopen dat hij deze problemen snel kan oplossen.
Dat hopen, kan je vergeten. wie heeft er nu nog vertrouwen in die gast of newscacher?MEGATRON schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:28:
Jammer maar helaas. Ik heb maar weer voor een maand Eweka genomen. Hopen dat hij deze problemen snel kan oplossen.
het is eerder over en uit, als ik dacht, ik had eind aug/begin sept in gedachte.
verder krijg ik de indruk dat Tom zelfs zijn eigen personeel/admins voorliegt
[ Voor 9% gewijzigd door thefxr op 15-07-2008 00:38 ]
Wederom allerlei smoesjes waarom zaken misgaan, waar zijn de verdedigers van Newscacher nu?
Ik heb voor 1 jaar betaald dus daar hoop ik gebruik van te kunnen maken. Blijkt dit niet te kunnen dan is het zonde van die paar tientjes en zit ik gewoon weer bij Eweka.
Verwijderd
Verwijderd
Maar je geld (van je abbo bij newscacher) ben je toch evengoed kwijt he ???Ericr schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 08:32:
Voor een prikkie mag Tom mijn Newscrasher domein kopen, die naam lijkt me meer van toepassing. Was natuurlijk ook een kwestie van tijd dat het weer misging, ben blij dat ik terug ben gegaan naar Xsnews.
Dat was nu net de grootste reden dat mensen opnieuw een abbo hebben genomen , hadden ze dat niet gedaan , waren ze evengoed het geld kwijt en hadden niets in de plaats gehad . Nu hebben ze toch nog enkele weken (misschien ook nog langer) kunnen profiteren ervan
Dan nu antwoord op de meest gestelde vraag de laatste dagen "wanneer zijn de accounts weer online...???" zoals het er nu naar uitziet zullen de accounts in de loop van vandaag weer worden geactiveerd, je hoeft hier zelf geen actie voor te ondernemen.
Zodra de accounts weer online zijn zal hier melding van worden gemaakt...
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Moet toch maar even een proefpakket nemen ergens want in de loop van de dag = s'avonds en daar kan ik niet op wachten.
En nog steeds geen uitleg waarom Tom dat niet fijn off-line zou kunnen doen. Alles werkte toch weer heel behoorlijk, dus waarom accounts uitschakelen terwijl Tom zijn scripts aan het debuggen is?Tc-Chub schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:40:
Status: 15-07-2008 @ 01:20 --> Ik heb zojuist contact gehad met Tom, en hij heeft zich ondertussen door 80% van de scripts heen geworsteld en de nodige fouten eruit gehaald en gerepareerd, dit is natuurlijk allemaal onder voorbehoud dat het nog op grote schaal getest zal moeten worden.
...
Persoonlijk geloof ik helemaal niks van dat script verhaal, het komt erg onlogisch over,want het zelf offline halen van accounts slaat nergens op.Tc-Chub schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:40:
Status: 15-07-2008 @ 01:20 --> Ik heb zojuist contact gehad met Tom, en hij heeft zich ondertussen door 80% van de scripts heen geworsteld en de nodige fouten eruit gehaald en gerepareerd, dit is natuurlijk allemaal onder voorbehoud dat het nog op grote schaal getest zal moeten worden.
Dan nu antwoord op de meest gestelde vraag de laatste dagen "wanneer zijn de accounts weer online...???" zoals het er nu naar uitziet zullen de accounts in de loop van vandaag weer worden geactiveerd, je hoeft hier zelf geen actie voor te ondernemen.
Zodra de accounts weer online zijn zal hier melding van worden gemaakt...
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Moet toch maar even een proefpakket nemen ergens want in de loop van de dag = s'avonds en daar kan ik niet op wachten.
Het zal wel weer iets van financiele aard zijn en we weten allemaal dat hij in het verleden ook met smoesjes aan kwam.
Verder maakt het niet uit waardoor de klanten niet meer kunnen downloaden, Het feit blijft staan dat het alweer niet kan voor langere periode, 5 dagen en counting.
waarschijnlijk over 2 maanden weer hetzelfde liedje, zit zowaar een patroon in.
Werk je voor Tom? Je verhaal komt over alsof je een werknemer van hem bent, maar het kan zijn dat ik je verhaal verkeerd interpreteer.
pven schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:15:
[...]
Werk je voor Tom? Je verhaal komt over alsof je een werknemer van hem bent, maar het kan zijn dat ik je verhaal verkeerd interpreteerd.
Ik las het als een copy/paste. Volgens mij is alleen de laatste zin van hem
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Ach dat geld boeit me niet meer, ik wil gewoon geen enkele service meer afnemen van die boef. Heb liever een service die niet doorbroken wordt vanwege allerlei vage meldingen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:27:
[...]
Maar je geld (van je abbo bij newscacher) ben je toch evengoed kwijt he ???
Dat was nu net de grootste reden dat mensen opnieuw een abbo hebben genomen , hadden ze dat niet gedaan , waren ze evengoed het geld kwijt en hadden niets in de plaats gehad . Nu hebben ze toch nog enkele weken (misschien ook nog langer) kunnen profiteren ervan![]()
Volgens newscacher doet alles het weer over een kwartiertje. Ben benieuwd...
En werkt het weer?
Verwijderd
Maar een uur is zelfs voor een brabants kwartiertje lang!
Ik zou iedereen aan willen raden om meteen het abonnement bij newscacher op te zeggen en het geld terug te vragen. Newscacher blijft namelijk in gebreke betreffende de informatievoorziening en al helemaal betreffende de service. Als klant kun je maar blijven wachten totdat newscacher orde op zaken stelt en kritiek leveren op hun wanprestatie mag al helemaal niet. Maffiapraktijken daar.
Begint dhr Dings weer te klieren als je je geld terug vraagt; meteen aangifte doen. Ook al zijn het 'maar een paar tientjes'. Juist die paar tientjes maakt dat het voor dit soort mensen rendabel is om het nog een keer te proberen.
@ustinov en thefxr: Het is ook onzin. Als newscacher services op de Nederlandse markt aanbiedt kunnen ze dat ook marktconform doen. Scripts debuggen kun je lekker offline doen zonder dat je klanten er last van hebben.
"502 usreader1: Access denied to your node - news@myxsnews.com'
Hierdoor vermoed ik dat Tom een koppeling had willen maken naar zijn nieuwe website/dienst toe, http://mynewsxs.com/ schijnbaar heeft ie dat verkloot,waardoor er niets meer werkte.
Dat zou iig een andere verklaring kunnen zijn ipv financiele issue's
wat denk je zelf? nee,natuurlijk liet, als dat zo was, zou het waarschijnlijk hier wel gemeld worden door Tom zelf of 1 van zijn hulp sinterklazen. Met positieve zaken zijn ze nl zo snel als lighting

Verder las ik op het forum dat een nieuwe klant ook geen verbinding kon maken, terwijl dat alleen geheractiveerde accounts er last van zouden moeten hebben.
Vind het ook vreemd dat er weinig posters klagen over geen verbinding op het forum.
Oftewel zijn klantenbestand is erg klein of er worden veel negatieve berichten verwijderd.
Ook schiet me nu ineens te binnen dat newscacher met maar liefst 3 leveranciers contracten had gesloten, mocht er 1 dan wegvallen, hadden ze er 2 voor backup. Dus altijd werkende verbinding.
Verwijderd
Error 502 krijg je toch ook als je login gegevens niet goed zijn ingevuld? Dat is iets wat welthefxr schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:24:
[...]
Verder las ik op het forum dat een nieuwe klant ook geen verbinding kon maken, terwijl dat alleen geheractiveerde accounts er last van zouden moeten hebben.
[...]
vaker fout ging met nieuwe gebruikers. Je moet 'nl_' voor je website login zetten toch?
Misschien is dat het probleem van Chub.
MM.. ik weet niet hoe ik deze zin moet lezen, in de trant van hij is actief bezig met een ander bedrijfje en newscacher laat ie maar doodbloeden?Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:27:
Ik kan wel zeggen dat Tom dings leeft, maar zijn prioriteit om zijn service te laten draaien anders is.
Verwijderd
Laat ik het zo zeggen dat alles op zijn forum behoort te staan over de status.thefxr schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:51:
[...]
MM.. ik weet niet hoe ik deze zin moet lezen, in de trant van hij is actief bezig met een ander bedrijfje en newscacher laat ie maar doodbloeden?
Nou iemand die kan samenvatten wat dit hoort te zijn? En waarom men nog steeds geen verbinding heeft? De manier waarop ik met hem gemailed heb zint hem niet en dreigt nu mijn account te verwijderen op Newscacher. Gewoon puur omdat meneer geen kritiek kan hebben. Omdat de service er al uit ligt voor een paar dagen ondertussen en volgens hem alles nog steeds goed gaat.
Verwijderd
Dat is niets nieuws , is ookal met meerdere mensen gebeurd (en zal nu met al die negatieve commentaar wel weer gaan gebeuren, want volgens jou is hij nu weer aan 't dreigen daarmee)Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:54:
[...] De manier waarop ik met hem gemailed heb zint hem niet en dreigt nu mijn account te verwijderen op Newscacher. Gewoon puur omdat meneer geen kritiek kan hebben.
Vind ik eigenlijk ook helemaal niet kunnen , je hebt hem toch betaald voor een dienst , dan moet hij die ook maar leveren . Ookal kom je niet overeen met hem , is het eigenlijk nog niet aan hem om mensen daarvoor gewoon te verwijderen . Er zijn toch ook wel andere manieren om iets op te lossen (een goed gesprek , mensen goed informeren , ....).
Indien hijzelf je account dan toch zou verwijderen , zou hij normaal gezien toch ook je geld moeten terugstorten

Verwijderd
En ik heb ook nergens gezegd dat ik dat hebben zou. Dat maakt Dhr Dings er zelf van.

Verwacht overigens dat de ondergang al nabij is. Voor de zoveelste keer aankomen met een lulsmoes is wel erg opzichtig.
Verwijderd
Ik heb voor het eerst via newcacher met FTD gedownload. moet zeggen dat ik er in het begin dik te vreden mee was. tot dat ineens die site vaag deed. kon geen nieuw account maken en mijn proef abbo was geblocked.
en mijn lopende abbo kon ik niet heractiveren.
Ik ben toen gelijk naar eweka gegaan.
Tom dings zit nu gewoon lekker van jullie geld ergens in suriname.
en dat je nog niet kan dl via newscacher is omdat de internetverbinding in suriname zo heel erg traag is.
het is net aan 56k hihi
duurt best lang als je een dik script moet uplooden.
maar goed ik heb geen vertrouwen in newscacher, zal ook nooit meer een lieve duit in zijn potje doen.
Verwijderd
Met FTD gedownload? Vind ik knap van jeVerwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:09:
Ik heb voor het eerst via newcacher met FTD gedownload.
Nope, ALEESSSSS al geprobeerd. Van hoofdletter zonder hoofdletter maakt geen drol uit, iedereen krijgt die fout.ustinov schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:47:
[...]
Error 502 krijg je toch ook als je login gegevens niet goed zijn ingevuld? Dat is iets wat wel
vaker fout ging met nieuwe gebruikers. Je moet 'nl_' voor je website login zetten toch?
Misschien is dat het probleem van Chub.
Stond die post op het newscacher forum? Want als dat zo is dan is ie al weer verwijderd..Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:09:
Hah dit is leuk,
Ik heb voor het eerst via newcacher met FTD gedownload. moet zeggen dat ik er in het begin dik te vreden mee was. tot dat ineens die site vaag deed. kon geen nieuw account maken en mijn proef abbo was geblocked.
en mijn lopende abbo kon ik niet heractiveren.
Ik ben toen gelijk naar eweka gegaan.
Tom dings zit nu gewoon lekker van jullie geld ergens in suriname.
en dat je nog niet kan dl via newscacher is omdat de internetverbinding in suriname zo heel erg traag is.
het is net aan 56k hihi
duurt best lang als je een dik script moet uplooden.
maar goed ik heb geen vertrouwen in newscacher, zal ook nooit meer een lieve duit in zijn potje doen.
This board has no forums.
Edit:
Werkt alweer ja
[ Voor 9% gewijzigd door Kixtart op 16-07-2008 20:31 ]
☻/
/▌
/ \
En deze:Administrator - 16 Jul 2008 19:34
Het blijkt gewoon niet haalbaar te zijn alles binnen afzienbare tijd af te maken. De kosten lopen door, mensen blijven negatieve zaken uitten en zelfs nu ook de rest van mijn familie ermee lastigvallen.
Zoals het er nu naar uitziet rest er maar 1 ding te doen en dat is de hele zaak uit te schakelen om nog meer schade te voorkomen.
Natuurlijk is dit wederom erg vervelend maar het ziet er niet naaruit dat het op korte termijn beter wordt en dan moet je soms vervelende belissingen nemen.
Over geld gesproken; alle reeds geheractiveerde abonnementen zijn betaald aan XS News BV en daarvan is slechts een paar 100 euro blijven staan bij NewsCacher waarvan de kosten bij de nieuwe provider betaald zijn. Opbrengsten zijn er dus niet, althans op een paar euro na blijft er niets over. Maar goed ook daar hebben diverse personen hun eigen mening over en dat wordt toch ook weer links en rechts totaal uit hun verband gehaald en gepubliceerd.
Ik ga er nog een paar uur over nadenken hoe ik zaken zou kunnen herstellen, mocht het wederom op niets uitdraaien dan rest mij helaas niks anders als de kraan definitief 'dicht te draaien' voor wat betreft NewsCacher.nl
Administrator - 16 Jul 2008 20:01
Alle geheractiveerde accounts staan op dit moment in iedergeval weer aan. Hoe of wat verder moet ik nog even bekijken.
/▌
Erg jammer dat ie dit niet zelf inziet of van anderen wil aannemen.
Hierna richt ie gewoon weer het zoveelste bedrijfje op en gaat ie nog meer mensen oplichten.
Het constante gelieg loopt ook als een rode draad door zijn leven heen. je zou bijna medelijden met hem krijgen.
Ik geloof dat je het nog niet helemaal begrijpt en wat naief bent.Tc-Chub schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 20:43:
Ja ben er ook weer op. Heb even een positieve post neer gezet. Ik ben normaal ook gewoon positief over newscacher maar het is gewoon vervelend als het niet werkt en je niks hoort.
Dat van dat scripting is helemaal niks van waar, het was gewoon weer vanouds dat Tom de rekeningen niet had betaald of niet in staat was om te betalen.
Dit loopt als een rode draad door al zijn (ex)ondernemingen heen.
Ook veel van de postitieve reacties op het forum zijn waarschijnlijk van hem (dmv kloons gedaan) zoals altijd.
Als Tom zichzelf en toekomstige slachtoffers nu eens een plezier deed en gewoon in loondienst gaat werken ipv elke keer maar weer ondernemingen op te zetten die altijd voortijdig moeten stoppen. Met alle negatieve gevolgen van dien.
Een positieve post? Waarom?Tc-Chub schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 20:43:
Ja ben er ook weer op. Heb even een positieve post neer gezet. Ik ben normaal ook gewoon positief over newscacher maar het is gewoon vervelend als het niet werkt en je niks hoort.
Omdat hij nu eindelijk weer zijn diensen levert waarvoor je betaald. Wat heb je neergezet 'Perfecte dienstverlening als je het niet erg vind om een weekje niet van de diensten gebruik te kunnen maken' ?
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Ongetwijfeld dat onze Tom meeleest hier, of info meekrijgt over wat er gepost wordt hier, trek je zaken eens op orde en zo niet stop je ermee, geef je terug wat men betaald heeft, en de rest klop je maar uit eigen zak ofzo. Je laat mensen onnodig wachten. In die tussentijd met die enorme hits op je fora had je makkelijk wat advertenties kunnen plaatsen om enigzins kosten terug te dekken, maar ik denk dat dat nu te laat is.
Good riddance, dit soort cowboys heb je toch niks aan.
Maar momenteel kan ik nog steeds geen verbinding maken. Ik zou zeggen stop de nieuwe aanmeldingen en regel eens voor je huidige klanten dat alles goed loopt.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Geloof je het zelf, dat die gast uit zijn eigen zak gaat betalen? nou sprookjes worden nog eerder de waarheid,hahaVerwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 21:23:
je zaken eens op orde en zo niet stop je ermee, geef je terug wat men betaald heeft, en de rest klop je maar uit eigen zak ofzo.

Verwijderd
Dat hij snel stopt met de mensen blaasjes wijs te maken en dat hij er de stekker maar uit trekt , dan weten we tenminste waar we aan toe zijn .
De meeste klanten die hij heeft , zijn er dan ook die hun account terug geheractiveerd hebben , wat wil zeggen dat ze ondertussen ook geen geschil of dergelijke meer kunnen openen , want het is te lang geleden (dat zal hij zelf ook wel zeer goed weten) . Dus veel kunnen deze mensen dan ook niet meer doen om hun nog geld nog terug te krijgen
Misschien een alternatief , klant worden bij "myNEWSXS.com"
Dan gooi ik het in elk forum op het hele internet, dat er echt niemand (zowel op aarde als in ons sterrenstelsel) meer zaken met die oplichter wil doen.
Een aantal reacties voegen weinig toe behalve 'moddergooien' en andere uit de tent lokken. We zullen dit topic meer in de gaten houden vanaf nu. De eerst volgende met een 'vrij zinloze toevoeging' die 'gal spuien' of 'moddergooien' betreft krijgt gelijk een OW.