Newscacher gedupeerden topic

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Op zich toch wel benieuwd hoeveel mensen nou echt actie gaan ondernemen..

Imho zijn er hier weer veel blaatgasten die de meest snode plannen hebben, maar afaik komen mensen als Tom Dings altijd weer weg doordat het om zo'n laag bedrag per persoon gaat.

Als ik zo snel kijk op het radar forum, kassa forum, internetoplichting forum dan zie ik daar geen topics over newscacher op.

Ik gun iedereen zijn geld terug en hoop dat jullie echt iets gaan doen aan dit soort mensen, maar ik gok dat de daadwerkelijke actie-kans klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-07 17:37
Het is wel lachen geblazen met Tom. Hij heeft nu een tweede account gemaakt op mijn forum waarmee hij Xsnews wilde zwartmaken. Lullig voor hem maar het was gelijk te traceren naar Suriname wat betreft het IP-adres.

Wat betreft de actiekans, als er nog wat meer aanmeldingen zijn op mijn forum dan wil ik best overgaan tot actie. Ook al zal ik waarschijnlijk deze week al contact opnemen met de belastingdienst wat betreft de diensten die Tom leverde en de waarschijnlijk nooit afgedragen BTW en andere zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
@Ericr, niet lullig bedoeld hoor, maar met wat voor soort bedragen wil jij dan bij de belastingdienst aankomen?

Want als jij niet 100% duidelijk kunt maken dat Tom Dings voor meer dan 1000 euro omzet heeft gedraaid dan gaat de belastingdienst volgens mij nog niet eens naar je luisteren.

Ik snap dat het lullig voor je is, maar zolang jullie blijven praten over jullie eigen bijdragen dan gaat er volgens mij geen enkele instantie wakker van liggen.

Op een bedrag van 1000 euro krijgt de belastingdienst misschien 200 euro ( voordeelregelingen etc maken het nog minder ). Op het moment dat 1 ambtenaar 4 uur bezig is met deze zaak dan is alle inspanning al verlies voor de belastingdienst.
En 4 uur bezig zijn is niets voor een ambtenaar, helemaal niet als het om een buitenlandse zaak gaat.
- 1/2 uur aan de telefoon met Ericr.
- 1/2 uur om na te gaan of Ericr geen geintjes maakt.
- 15 min om te zien of de site die Ericr aanwijst echt offline is.
- 2 uur om te zien of er nog ergens in een wayback machine / google cache een copie van de site hangt om de daadwerkelijke content te kunnen zien.
- Na het gezien te hebben van de content 1/2 uur bezig om te proberen Tom Dings aan de telefoon te krijgen.
- 15 min om Tom Dings alles te horen weerleggen met leugens etc.

Et voila, je 4 uur zijn om. En dit is dan nog een schatting dat er maar 1 medewerker mee bezig is, dat het redelijke topprioriteit heeft gekregen. Als er meerdere mensen naar moeten kijken, als het geen topprioriteit heeft dan gaan het aantal uren exponentieel omhoog...

Maarja zoals eerder gezegd, ik hoop dat er echt actie ondernomen wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:52

Stewie!

Keen must die!

Gomez12 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:58:
@Ericr, niet lullig bedoeld hoor, maar met wat voor soort bedragen wil jij dan bij de belastingdienst aankomen?

Want als jij niet 100% duidelijk kunt maken dat Tom Dings voor meer dan 1000 euro omzet heeft gedraaid dan gaat de belastingdienst volgens mij nog niet eens naar je luisteren.
Zie DaMorpheus in "Newscacher gedupeerden topic" voor de berekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-07 12:24
Ericr schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:36:
Het is wel lachen geblazen met Tom. Hij heeft nu een tweede account gemaakt op mijn forum waarmee hij Xsnews wilde zwartmaken. Lullig voor hem maar het was gelijk te traceren naar Suriname wat betreft het IP-adres.

Wat betreft de actiekans, als er nog wat meer aanmeldingen zijn op mijn forum dan wil ik best overgaan tot actie. Ook al zal ik waarschijnlijk deze week al contact opnemen met de belastingdienst wat betreft de diensten die Tom leverde en de waarschijnlijk nooit afgedragen BTW en andere zaken.
Je kunt ze nog lekker maken met de 1000 klanten die Tom naar eigen zeggen zou hebben. Met abonnementsprijzen tussen de 15 en 70 euro zou het om tienduizenden euro's gaan. Laat zij maar uitzoeken of het allemaal klopt. Met een beetje mazzel krijgt Tom het daar al benauwd van.
Wel jammer dat die 1000e abonnee zich twee weken lang elke dag opnieuw moest registreren. Zo goed was de support dus blijkbaar ook niet. ;)
Staat er trouwens op het niet afdragen van BTW niet gewoon een boete, onafhankelijk van het exacte bedrag? Als ze er tijd instoppen willen ze misschien ook gewoon scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262728

Grappig dat Tom zelfs nu nog xsnews gaat liggen zwartmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Misschien geen news toegang, maar je kan toch ook niet zeggen dat je geen waar voor je geld krijgt bij die man. Het is net cabaret :)

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 21-07-2008 23:41 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Welke berekening valt er dan hard te maken? Hij zegt de 1000ste klant te hebben verwelkomt ( of tenminste dat begrijp ik uit jouw posting ).
Of dit 1000 klanten zijn die maandelijks 5,50 euro betalen weet ik niet, waarschijnlijk zitten de mods hier ook tussen die gratis accounts hebben gekregen, waarschijnlijk zitten zijn eigen clonen hier ook tussen en ik gok dat die ook niet maandelijk betalen.

Sowieso is nog maar de vraag of 1000 klanten ook daadwerkelijk 1000 actieve klanten is of dat hij gewoon iedereen meetelt die 1x een proefabbonnement heeft aangevraagd, of die persoon het gebruikt heeft hoeft nog niet eens van toepassing te zijn.

Simpel vergelijk, als morgen t.net op de fp meldt dat de 24897e gebruiker een abbo heeft afgenomen, is er geen onwaarheid gesproken als ik morgen een abbo afsluit. Dat de menigte het interpreteert alszijnde dat er nog 24896 abbo's zijn afgesloten dat heet marketing. Feitelijk zouden ze alleen zeggen dat ik een abbo afgesloten heb.
Dat jij dan opeens denkt de jaarinkomsten van abbo's te kunnen berekenen dat is leuk, maar ik schat dat je ze ietsje te hoog inschat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-07 11:27

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik zie dat het forum ook al onbenaderbaar is ...
Gaat lekker daar.
Ben blij dat ik bij Xsnews ook een abo heb genomen. Die verbinding is nog steeds stabiel en draait perfect!

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
Gomez het boeit weinig of de belastingdienst iets doet met de melding, daar heb ik toch geen invloed op. Net zo goed als ik of anderen invloed kunnen uitoefenen op een eventuele actie door de politie als er aangifte wordt gedaan.

Heb zelf al eerder aangegeven dat het geld mij al lang niet meer boeit maar dat ik wel graag die oplichter wil aanpakken met de middelen die ter beschikking staan. Misschien levert het niks op maar Tom Dings voor de zoveelste laten wegkomen na een mislukt project van hem levert ook weinig op. Ik denk dat hij dan gewoon doorgaat met nieuwe projecten. Zaak is nu om hem dat zoveel mogelijk onmogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EXACT!
Dat zijn ook mijn beweegredenen. Die 59,40 zie ik als gesponsort.

En ja, er wordt nu inderdaad heel veel geroepen en "geblaat", maar dat moet men zien als de voorrondes.
Net zoals mijn idee over z'n moeder. Er kan toch over gepraat worden? We zullen toch met z'n allen een methode moeten zoeken om een bom onder TD z'n achterste te laten ontploffen!!!
Dit noemt men een discussie oftewel brainstorming.
>:)
Ericr schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 08:46:
Gomez het boeit weinig of de belastingdienst iets doet met de melding, daar heb ik toch geen invloed op. Net zo goed als ik of anderen invloed kunnen uitoefenen op een eventuele actie door de politie als er aangifte wordt gedaan.

Heb zelf al eerder aangegeven dat het geld mij al lang niet meer boeit maar dat ik wel graag die oplichter wil aanpakken met de middelen die ter beschikking staan. Misschien levert het niks op maar Tom Dings voor de zoveelste laten wegkomen na een mislukt project van hem levert ook weinig op. Ik denk dat hij dan gewoon doorgaat met nieuwe projecten. Zaak is nu om hem dat zoveel mogelijk onmogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn dan ook maar wat losse hersenspinsels. (Hardop denken ;) )
pven schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:02:
@ huh??

Wat wil je daar dan mee bereiken? Je kweekt er totaal geen goodwill mee als je buitenstaanders met dat soort zaken lastig gaat vallen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even 'n vraag over aangifte doen bij politie:

Ik kan het mis hebben, maar is er onlangs niet een gerechtelijke uitspraak geweest dat (hier in NL) ook sinds kort het downloaden strafbaar is? (Weet het niet meer zeker).

als dit zo is, kun je natuurlijk ook geen klacht indienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:08:
Nog even 'n vraag over aangifte doen bij politie:

Ik kan het mis hebben, maar is er onlangs niet een gerechtelijke uitspraak geweest dat (hier in NL) ook sinds kort het downloaden strafbaar is? (Weet het niet meer zeker).

als dit zo is, kun je natuurlijk ook geen klacht indienen.
Dat heeft :Y) er echt niets mee te maken. Het gaat erom dat je voor een dienst hebt betaald die niet wordt geleverd.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat echt zo?
Dan zou je toch eigenlijk ook in de prijzenkast kunnen komen te hangen, of niet?
pven schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:11:
[...]

Dat heeft :Y) er echt niets mee te maken. Het gaat erom dat je voor een dienst hebt betaald die niet wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De dienst is verder niet inhoudelijk op de aanklacht. Het gaat hier om dienstverlening die niet geleverd wordt. En dat is al genoeg om een strafrechtelijke zaak op te zetten. Al is het maar 10 euro , ik kan begrijpen dat de moeite hiervoor onbegonnen werk is tov wat je terugkrijgt. Combineer je de gedupeerde samen sta je ineens heel wat sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg absoluut niet dat jullie geen gelijk hebben, maar heb toch twijfels.

Ik ga nu erg onnozel doen met de volgende stelling:
Ik heb op internet 'n pistool gekocht en betaald, maar heb het wapen nooit ontvangen.
Dus: aanklacht! en dan?
Vind het maar raar dat je er zelf ongeschoren vanaf komt.
nogmaals: tis fictie.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:40:
De dienst is verder niet inhoudelijk op de aanklacht. Het gaat hier om dienstverlening die niet geleverd wordt. En dat is al genoeg om een strafrechtelijke zaak op te zetten. Al is het maar 10 euro , ik kan begrijpen dat de moeite hiervoor onbegonnen werk is tov wat je terugkrijgt. Combineer je de gedupeerde samen sta je ineens heel wat sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Usenet staat niet alleen bekend om warez hoor. Je kan er ook prima je linux distro's vandaan halen zonder van een public mirror te moeten downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:45:
Ik zeg absoluut niet dat jullie geen gelijk hebben, maar heb toch twijfels.
We hebben gelijk. :P
Ik ga nu erg onnozel doen met de volgende stelling:
Ik heb op internet 'n pistool gekocht en betaald, maar heb het wapen nooit ontvangen.
Dus: aanklacht! en dan?
Vind het maar raar dat je er zelf ongeschoren vanaf komt.
nogmaals: tis fictie.

[...]
Je weet dat het verkrijgen van een wapen illegaal is, over usenet mag je gewoon beschikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

En sowieso was die uitspraak over een specifiek geval en de wet wordt er niet automatisch door aangepast. Volgens mij kan dat alleen via de regering aangepast worden (wetswijziging).

[ Voor 5% gewijzigd door Kixtart op 22-07-2008 10:23 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowmiss
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:32
ustinov schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:10:
Voor de eerste crash zei Tom toch dat hij de Paypal-betalingen aan zijn zus liet uitbetalen?
Enig idee waar we die kunnen bereiken? Misschien kan die wat invloed op Tom uitoefenen. Of anders kan de belastingdienst haar een handje helpen. Ze heeft het vast niet als inkomsten opgegeven en het geld komt op haar rekening binnen.

Aan de andere kant kan het natuurlijk ook meer een van de verzinsel van Tom zijn.
Hou het maar op het laatste, hij heeft alleen een broertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192551

Wat ben ik blij dat Tom Ding beschouwde als een mannetje met fabels en niet verder in zee gegaan ben met deze meneer nadat ik mijn geld terugkreeg van paypal. Wat een afzetter zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies wat ik op 15 mei al voorspelde:

Verwijderd in "Newscacher gedupeerden topic"

Wel opvallend dat de backup waar Tom het over had ook niet aanwezig is. Was er niet een partij die zijn klantenbestand over zou nemen mocht de boel op de fles gaan? Nog een punt waarop hij gepakt kan worden voor oplichting.

Een positief punt is ook wel te melden en dat is dat Tom nu door geen enkele partij in Nederland meer serieus genomen wordt en waarschijnlijk dus ook niet meer zo makkelijk in Nederland kan resellen. Nu maar hopen dat hij de buitenlandse partijen niet gaat benaderen anders zien we behalve crash 1 & 2, ook nr's 3,4 en 5 voorbij komen.

Voor de gedupeerden, allemaal aangifte doen ookal is het bedrag nog zo klein. Als er maar genoeg aangiftes gedaan worden gaat het justitieel apparaat uiteindelijk wel rollen.

Valt me ook op dat de personen die na crash 1 meneer Dings nog zaten te verdedigen nu verdacht stil zijn. Ik vraag me af, heb je uiteindelijk een abonnement genomen, was die nog geldig toen NC weer op zwart ging en wat vind je er nu van?

Wortelstok in "Newscacher gedupeerden topic"

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-07 19:51
lekker constructief, wat hebben de gedupeerden daar nu aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefxr schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:20:
lekker constructief, wat hebben de gedupeerden daar nu aan?
Ik neem aan dat je op mijn post doelt... lees even wat er staat, zit best wat constructiefs in.

1.) Tom heeft naast het staken van de dienstverlening gelogen over het feit dat er een andere partij de boel over zou nemen als hij op zijn bek ging.
2.) Advies om aangifte te doen ook al ben je voor een klein bedrag het schip in gegaan.

Of mag ik alleen wat zeggen als het voor een directe veroordeling van Tom zorgt? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11-2023
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:42:
Precies wat ik op 15 mei al voorspelde:

Verwijderd in "Newscacher gedupeerden topic"
Valt me ook op dat de personen die na crash 1 meneer Dings nog zaten te verdedigen nu verdacht stil zijn. Ik vraag me af, heb je uiteindelijk een abonnement genomen, was die nog geldig toen NC weer op zwart ging en wat vind je er nu van?

Wortelstok in "Newscacher gedupeerden topic"
Ja, wat moet ik daar nou op zeggen? Ik ben voor €15 (half jaar abo) het schip in gegaan maar wel met dik een maand usenet gebruik. Tot het laatste moment (voor ik op vakantie ging) leek het of Tom steeds bezig was de boel verder te verbeteren. Onder andere de completeness van 80-105 dagen is in de laatste twee weken van juni nog een stuk verbeterd. De service is verder nauwelijks down geweest. Eigenlijk snap ik er helemaal niets van dat iemand zoveel investeert in een dienst en hem dan laat ontploffen. Vervolgens ook nog een doorzichtig fake berichtje op Newscrasher post maar niet even hier in het forum in ieder geval zijn verontschuldigingen aanbiedt of een update geeft van de status (TEMPORARILY OUT OF SERVICE!). Dus ja, ik ben ook gedupeerd en heb me blijkbaar verkeken op de deskundigheid en/of integriteit van deze meneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Wortelstok schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:17:
[...]

Onder andere de completeness van 80-105 dagen is in de laatste twee weken van juni nog een stuk verbeterd.

Eigenlijk snap ik er helemaal niets van dat iemand zoveel investeert in een dienst en hem dan laat ontploffen.
Let op dat de hosting allemaal was uitbesteed, hij had geen eigen usenet platform. Als hij dat had opgebouwd was er wel een paar ton geinvesteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wortelstok schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:17:
[...]

Eigenlijk snap ik er helemaal niets van dat iemand zoveel investeert in een dienst en hem dan laat ontploffen.
Naar mijn idee heeft hij vrij weinig geinvesteerd, alleen een beetje tijd voor het scriptwerk en een beetje webhosting, meer niet.

Ik kan me niet voorstellen dat dit niet met voorbedachte rade gebeurd is, want ik denk ook hier weer dat het om betalingsproblemen gaat. Als je je kop al een keer stoot met betalings problemen bij je eerste leverancier, maar toch stug verder gaat met de zelfde absurde of absurdere prijzen bij de tweede leverancier, kan je toch aanvoelen dat aan het einde van de maand de inkomsten niet opwegen tegen de uitgaven.

Gezien de korte periode waarin dit plaats heeft gevonden vraag ik me af of hij uberhaubt heeft betaald aan Xentech en nu blut is, of dat hij alle inkomsten gewoon in zijn eigen zak heeft gestoken en het schip verlaten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
ik vraag me idd ook af, of Tom prive opnamen heeft gedaan in de zaak, je moet tenslotte ergens van leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-06 16:13
thefxr schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:59:
ik vraag me idd ook af, of Tom prive opnamen heeft gedaan in de zaak, je moet tenslotte ergens van leven
neem ik aan van wel :)

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
thefxr schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:59:
Prive opnamen waarschijnlijk niet, dan is hij wel heel erg dom bezig geweest. Maar ik gok dat hij zichzelf wel een loon toebedacht heeft en dit loon is waarschijnlijk 1 dag voor de betaling aan de usenet provider uitbetaald...

En toen was er opeens geen geld meer voor de usenet provider...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
Het was toch een privebedrijf? Volgens mij heeft er nooit een constructie bestaan waarbij TD in loondienst was van zijn eigen bedrijf maar was TD gewoon Newscacher en werd er wat gehobbyt omdat Tom weer eens zin had in een falend projectje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Myxsnews.nl ligt er (verrassend) ook uit.

Wat een prutser!

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar met zulke lage prijzen loop je altijd een risico. Hij was lager dan het gemiddeld en had behoorlijk wat klanten. Nadat de stekker bij Xsnews eruitgetrokken was, begon het al leeg te lopen. In zijn herkans bij een andere USP ging het ook fout en met vooral de slechte naam die hij had kwam er geen hond meer binnen. Dingen zoals 'Via tweakers krijg ik veel klanten binnen' is gewoon onzin want die indruk wou hij wel wekken. Hij heeft meerdere malen nepaccountjes her en daar aangemaakt om over z'n eigen service te hebben 8)7. Geen enkele klant wil bij een zinkend schip aan boord zoals dat bij Newscacher was. Uitbesteding was idd via andere USP's want er zelf 1 opzetten met minimaal 120 dagen retentie kost je wel een paar ton inclusief manuren. En dat had newscacher niet. Het stomme is is dat de eigenaar overal gaat zitten posten over de statusupdate, z'n eigen team van moderators in het honderd laat, en ineens gewoon vertrekt. Dat is geen correct zakendoen nee. Als men hem aan wilt klagen moeten hun dat doen, maar doe het samen, want dan sta je immers sterker. Je zal er toch niet veel uitkrijgen, maar louche zaakjes in het vervolg van Dhr. Dings zal je niet zo gauw meer tegenkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268509

Gomez12 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:29:
Op zich toch wel benieuwd hoeveel mensen nou echt actie gaan ondernemen..

Imho zijn er hier weer veel blaatgasten die de meest snode plannen hebben, maar afaik komen mensen als Tom Dings altijd weer weg doordat het om zo'n laag bedrag per persoon gaat.

Als ik zo snel kijk op het radar forum, kassa forum, internetoplichting forum dan zie ik daar geen topics over newscacher op.

Ik gun iedereen zijn geld terug en hoop dat jullie echt iets gaan doen aan dit soort mensen, maar ik gok dat de daadwerkelijke actie-kans klein is.
En gelijk heb je... ben het ook een beetje moe aan het worden:

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=776640

en

http://www.internetoplichting.be/index.php?topic=13506.0

Ik hoop dat iedereen een beetje kan helpen om deze topics omhoog te houden....

Er reageren beter iedere dag iemand op, dan 5 mensen op een dag. Hierdoor blijven deze topics goed zichtbaar en lijkt me dit een eerste stap.
Als we zo niet beginnen zal er nooit iets gebeuren.

Het geld wat ik verloren ben is maar een kleine 50 eur, en het maakt me niets. Toch wil en zal ik het terug krijgen! Ik laat me door niemand oplichten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Niemand is gedupeerd op newscacher.com, want die site is nooit actief geweest :P

Laat maar :+
Ik dacht dat er newscacher.com en newscacher.nl stond, maar er staat 2x .nl.

[ Voor 38% gewijzigd door Kixtart op 25-07-2008 14:05 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laat maar :+
Ik dacht dat er newscacher.com en newscacher.nl stond, maar er staat 2x .nl.
Aangepast de .nl naar .com

Ik weet dat er niemand gedupeerd is op newscacher.com, maar ik zeg dat het de sites van hem zijn die bekend zijn. Aanvullingen van jullie op de site van trosradar of internetoplichting zijn altijd welkom natuurlijk !

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 268509 op 25-07-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Anoniem: 268509 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:02:
[...]

en

Er reageren beter iedere dag iemand op, dan 5 mensen op een dag. Hierdoor blijven deze topics goed zichtbaar en lijkt me dit een eerste stap.

Het geld wat ik verloren ben is maar een kleine 50 eur, en het maakt me niets. Toch wil en zal ik het terug krijgen! Ik laat me door niemand oplichten !
Ik vraag me af of op die sites het soort mensen komt dat hierdooor gedupeerd is. Over het algemeen komen daar de normale huis-tuin-en-keuken-gebruikers en niet de Tweak-achtigen die weten wat usenet is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pven schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:17:
[...]
Ik vraag me af of op die sites het soort mensen komt dat hierdooor gedupeerd is. Over het algemeen komen daar de normale huis-tuin-en-keuken-gebruikers en niet de Tweak-achtigen die weten wat usenet is. :)
Wat dan, niet meer reageren ? Want hier wordt ook alleen nog maar gezeverd. Er is niemand die iets doet er aan. Geef me tips wat ik nog kan doen, en ik doe het.

Ook een klacht neerleggen bij de KVK wil ik doen. Weet iemand waar ik daar voor moet zijn (ben zelf belg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Doe aangifte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tegen wie --> Juiste adresgegevens !
Waar ? Bij de politie in Hasselt ? --> die zullen lachen --> waar dus wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Niet geschoten is altijd mis. Je zegt zelf dat er iets moet gebeuren, dan stel ik iets voor en dan vind je dat geen goed voorstel. :S

Ga eens langs het politiebureau en vraag hoe het met dit soort zaken werkt, als je dan toch iets wilt doen dan kan je het beste de juridische richting uit gaan. Je merkt vanzelf of aangfite doen in Hasselt haalbaar is. Ik persoonlijk denk van wel, want dan behoren ze contact op te nemen met de Nederlandse politie (newscacher.nl is toch op een Nederlands adres geregistreerd?). Hoe dat soort zaken precies werkt weet ik niet, maar het is de moeite waard om die richting uit te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Anoniem: 268509 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:31:
[...]

Tegen wie --> Juiste adresgegevens !
Waar ? Bij de politie in Hasselt ? --> die zullen lachen --> waar dus wel ?
Je kan toch eerst bellen met de politie en vragen welke gegevens ze allemaal nodig hebben, dan ga je iig niet voor niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-07 12:24
Anoniem: 268509 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:25:
[...]

Wat dan, niet meer reageren ? Want hier wordt ook alleen nog maar gezeverd. Er is niemand die iets doet er aan. Geef me tips wat ik nog kan doen, en ik doe het.

Ook een klacht neerleggen bij de KVK wil ik doen. Weet iemand waar ik daar voor moet zijn (ben zelf belg)
Als we samen iets willen doen moeten mensen zich toch eerst bekend maken. Geef je op op newscrasher.com zodat we een overzicht hebben van wie er hoeveel van Tom Dings krijgt.

Ik zie ook nu pas dat hij voor newscacher.nl een nederlands adres als 'domicilie' opgegeven heeft: zijn ouderlijk adres. Dan kunnen we het ook naar dat adres een aangetekend schrijven sturen en het daarna de nederlands politie laten afhandelen.

Maar laat iedereen nu eerst zorgen dat we (via newscrasher bijvoorbeeld) een overzicht krijgen van namen, newscacher accounts en te vorderen bedragen. desnoods via PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Tiger 63
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-07 20:21
(newscacher.nl is toch op een Nederlands adres geregistreerd?). Hoe dat soort zaken precies werkt weet ik niet, maar het is de moeite waard om die richting uit te gaan.
Een NL adres hoeft niet voor mensen die een .nl domein willen registreren. Maar e.e.a. is via SIDN gemakkelijk op te zoeken.
Om het nog een stuk gemakkelijker te maken:
http://www.nic.nl/ace.php...her.nl&zoek.x=16&zoek.y=9

Als deze deeplink niet werkt, gewoon naar sidn.nl dan op newscacher zoeken, dan uitgebreid aanvinken, weer op zoek duwen en je hebt de benodigde gegevens.:)
Althans het houder contact. Het admin contact zal vermoedelijk niet kloppen aangezien meneer zich niet in NL maar in Suriname bevindt.
Het houder contract moet altijd kloppen, admin en tech contact kan men zelf nogal eens wijzigen zonder dat dit problemen oplevert voor de eigenaar.
Als er .nl domein gegevens niet correct zijn kun je dat bij de SIDN aankaarten.

Greetings, Black Tiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goh googlen is ook zo moeilijk tegenwoordig:

Informatie over internet oplichting en wat te doen : http://www.jurofoon.nl/nieuws/print.asp?id=2841

Een belangrijke quote hieruit:
Zodra een verkoper de beloofde goederen niet levert, dan is dat juridisch gezien "wanprestatie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anoniem: 262728 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 19:18:
Goh googlen is ook zo moeilijk tegenwoordig:

Informatie over internet oplichting en wat te doen : http://www.jurofoon.nl/nieuws/print.asp?id=2841

Een belangrijke quote hieruit:
[...]
Aangifte doen, ieder induvidueel en niet gezamenlijk als groep willen doen. En wil je niet naar het buro wil, doe dan online aangifte, 10 minuten werk. Als iedereen dat nu doet dan gaan bij een aantal aangifte's, het mooie tegenwoordig dat de politie zowel nationaal als internationaal met elkaar gelinked staan, de alarmbellen vanzelf wel af en zal de "internet" politie een onderzoek starten. En waarschijnlijk krijg je dan niet je geld terug, jammer dan, live is a risc, maar je zal de beklaagde het wel een stuk moeilijker maken want zodra hij de grens over gaat dan heb je kans dat hij wel eens een keertje bij een grens overgang aangehouden word en dat is voor hem wat minder prettig reizen. Ook heb je kans dat ze hem lokaal aanpakken of om een uitlevering vragen, want we weten niet wat de persoon nog meer op zijn "gweten" heeft.

Spam en internetfraude word steeds serieuzer aangepakt aangezien het tot economische schade lijdt en daar waar de VS in het verleden laconiek waren worden ze beduidend steeds strenger en zo ook in Europa. Misschien een extreem voorbeeld maar zo staan de zaken er nu gewoon voor :

nieuws: Straf eerste spamveroordeelde VS gehandhaafd

De laatste jaren zijn in Europa ook bijna alle bankgeheimen opgeheven en kun je geen nummerieke rekeningen meer openen, juist gedaan om de criminaliteit een halt toe te roepen, om zo geld niet meer te kunnen wegsluizen. En wie denkt dat aangifte niet helpt moet eens wat verder speuren op het net om te bekijken wat er tot nu toe allemaal bereikt is op dat gebied. Internet fraude en oplichting word gewoon keihard aangepakt, temeer om dat daar steeds meer hele economien op draaien. En alleen maar je frustratie uiten online word niemand beter van, behalve de oplichter die nu leuke dingen doet met je geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik heb gisteren mijn verhaal gedaan op het forum Tros Radar.

Misschien dat er meerdere mensen zich daar kunnen melden / er kunnen reageren.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Ik heb even beide topics gelezen op zowel internet-oplichtings als tros radar.
Aan jullie verzoek lijkt echter weinig gehoor aan gegeven..
Ik denk dat veel mensen er zich toch bij neergelegd hebben of men de inmiddels diverse topics nog niet gevonden heeft.

In ieder geval succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
schijnbaar had Tom toch niet zoveel klanten, als hij deed voorkomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald97
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-06 22:41
Misschien handig om de exacte links te vermelden. Gezocht op Dings en newscacher kan niets vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Kwestie van zoeken:
Anoniem: 268509 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:02:
[...]

en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

ronald97 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:55:
Misschien handig om de exacte links te vermelden. Gezocht op Dings en newscacher kan niets vinden
Deze bedoel je die een stukje hoger staat?
Anoniem: 268509 in "Newscacher gedupeerden topic"

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald97
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-06 22:41
Bedankt. Is gelukt zoeken met tekst newscacher en Dings leverde bij Tros Radar geen hits op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Laatst online: 12-07 15:48
Hallo allemaal,

Ik ben net weer terug van Vakantie. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is?

Want ik heb een abbo tot eind december. Das ook lekker zo ja nu heb ik niks meer.

Gr.

Chub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Je zou de laatste pagina's in het topic even kunnen lezen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Heb ze gelezen, maar geen idee wat ik nu moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Aangifte doen (eventueel op een of andere manier collectief) of niks doen, je kunt kiezen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Heb geen idee waar en hoe, dus doe maar niks en wacht af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Je zou contact op kunnen nemen met het dichtsbijzijnde politiebureau.

Niets doen en toch klagen dat hoort niet. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Miss deze link even in de gaten houden:

http://www.newscacher.nl/livezilla/livezilla.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
komt daar nieuws op dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Geen idee, maar het is nog wel iets van newscacher...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Aangifte doen, Ton in het zonnetje zetten bij actualiteitenprogramma's en internetoplichting, niks doen en die link in de gaten houden. Dat zijn een beetje je opties (die link in de gaten houden lijkt me overigens de slechtste optie ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 04-08-2008 19:02 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ik mis... niet meer en denken en doorgaan met je leven..

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Cyberpope schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 19:13:
Ik mis... niet meer en denken en doorgaan met je leven..
Misschien nog wel de beste optie (minste verliezen voor jezelf ;) ), maar valt dat niet onder "niks doen"?

[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 04-08-2008 19:30 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is de live support functie, lijkt me sterk dat Tom daar nog op kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Heb weer iets gevonden: (Lang leven Firefox 3 die alles onthoud!)

http://www.newscacher.nl/members.php

Adminstrator is gisteren online geweest. Hij heeft contact, privacybeleid, faq, algemene voorwaarden en disclaimer allemaal al offline gehaald. De rest van de site is wel beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
ZO!

Nu heb ik even mooi werk verricht. Ik vind dit wel belangrijk:

Contact pagina: http://i38.tinypic.com/n1e8t5.jpg

AUP pagina: http://i34.tinypic.com/33jtguc.jpg

ENNNN

Algemene voorwaarden: http://i37.tinypic.com/del3sn.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door Tc-Chub op 05-08-2008 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik vraag me af wat je er aan hebt bij een bedrijf dat de stekker eruit heeft getrokken.
(en contact, privacybeleid, etc. is niet offline hier :P)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Anoniem: 262728 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 00:02:
[...]

Dat is de live support functie, lijkt me sterk dat Tom daar nog op kijkt.
Tom heeft zelf livesupport nodig. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Tc-Chub schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:26:
ZO!

Nu heb ik even mooi werk verricht. Ik vind dit wel belangrijk:

Contact pagina: http://i38.tinypic.com/n1e8t5.jpg

AUP pagina: http://i34.tinypic.com/33jtguc.jpg

ENNNN

Algemene voorwaarden: http://i37.tinypic.com/del3sn.jpg
allemaal zaken die al bekend waren, Tom is echt wel vertrokken die zie je niet meer de eerste 2 jaar op internet verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227911

De AUP en Algemene Voorwaarden waren dezelfde als die op de site van XS News te vinden zijn. Hij heeft ze gewoon daar gepikt gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li0nHeart
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-07 10:31
Je hebt er niks aan, maar:

http://www.newscacher.nl/index_new.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh, Dhr Tom dings reageert gewoon nog via zijn info apestaart mywebserver.info hoor.

Hij stuurde mij zelfs een leeg mailtje met een excuusbericht erachteraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:29:
Eh, Dhr Tom dings reageert gewoon nog via zijn info apestaart mywebserver.info hoor.

Hij stuurde mij zelfs een leeg mailtje met een excuusbericht erachteraan!
Ja en? wat wil je nu, een koekje? wat hebben we aan excuses, geld moeten we hebben, dat ie maar eens zijn eigen bankrekening/kluis gaat plunderen, om de slachtoffers terug te betalen.
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag even snel op MSN gekeken of er wat mensen online waren, wat zie ik ?
"Tom(tdings74@live.com) wilt je toevoegen"

Toch grappig dat tom nog zo dom is om mij toe te voegen op msn, heb dus ook voor weigeren gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefxr schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:29:
[...]

Ja en? wat wil je nu, een koekje? wat hebben we aan excuses, geld moeten we hebben, dat ie maar eens zijn eigen bankrekening/kluis gaat plunderen, om de slachtoffers terug te betalen.
:X
Excuusbericht als in foutief mailtje te hebben gestuurd. Niet excuses om zijn dienstverlening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk hier eens:

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=780350#780350

Zijn twee nieuwe mails op trosradar, met een tussentijd van een kwartiertje... Nu toeval is de wereld niet uit natuurlijk.

Ik ga dadelijk een mailtje sturen naar Tom om mijn centen terug te vragen. Ik ga jullie laten weten of het lukt of niet.

Groeten,

Deef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Had niet verwacht dat er nog nieuws kwam, maar ik krijg wel een vreemd gevoel bij die berichten daar. 2500 mensen die niet klagen als alles opeens eruit ligt :?

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kixtart schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 13:47:
Had niet verwacht dat er nog nieuws kwam, maar ik krijg wel een vreemd gevoel bij die berichten daar. 2500 mensen die niet klagen als alles opeens eruit ligt :?
2500 users geloof ik niet veel van en dat de dienst nog draait al veel minder. Z'n laatste leverancier bestempelt hem als een dubieuze afnemer, zegt genoeg.

Heel toevallig zijn de positeve berichten midden in de nacht geplaats. Wat een toeval dat twee positieve gebruikers op dat tijdstip vlak na elkaar op dat forum komen. Waar kennen we dat ook alweer van? Owja, pietjepuk natuurlijk O-)
Tom heeft iedereen zover ik weet duidelijk op de hoogte gesteld wat er speelde en aangegeven dat het geheel een experiment bedrof waarbij er na enkele maanden een overdracht zou plaatsvinden van de activiteiten naar een andere eigenaar.
Eeeeh weet hier iemand wat van af?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2008 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Kijk hier eens:

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=780350#780350

Zijn twee nieuwe mails op trosradar, met een tussentijd van een kwartiertje... Nu toeval is de wereld niet uit natuurlijk.

Ik ga dadelijk een mailtje sturen naar Tom om mijn centen terug te vragen. Ik ga jullie laten weten of het lukt of niet.

Groeten,

Deef
HAHA, Feedburner is Tom zelf, gewoon een alias van lifeburner

[ Voor 76% gewijzigd door thefxr op 08-08-2008 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Nu reageert hij helemaal niet meer op mailtjes.

Hij zei dat hij nog wel usenet kon aanbieden maar als ik dan terug mail en vraag wanneer dan ongeveer dan mailt hij niet terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Tc-Chub schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 14:35:
Nu reageert hij helemaal niet meer op mailtjes.

Hij zei dat hij nog wel usenet kon aanbieden maar als ik dan terug mail en vraag wanneer dan ongeveer dan mailt hij niet terug...
Even serieus: wil je het dan echt afnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Ja als het gratis is wel, want dan maak ik gewoon mijn abbonoment af. Als ik er weer voor moet betalen dan ga ik dat echt niet doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Tc-Chub schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 17:28:
Ja als het gratis is wel, want dan maak ik gewoon mijn abbonoment af. Als ik er weer voor moet betalen dan ga ik dat echt niet doen!
Je lijkt me het type wat ook nog in sprookjes gelooft, kom op wees eens niet zo naief, 90% wat Tom zegt is niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik heb ook een reactie weer gegeven, maar mensen moeten inderdaad inzien dat ze hun geld kwijt zijn.

En een doorstart die komt er ook niet meer.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jezus, dat Tom zelfs daar onder andere namen zichzelf gaat lopen verdedigen, dit gaat echt helemaal nergens meer over. Tom als je uberhaupt denkt dat je jezelf nog kunt redden, wees dan zo vriendelijk en doe het onder je eigen naam idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Anoniem: 262728 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:25:
Jezus, dat Tom zelfs daar onder andere namen zichzelf gaat lopen verdedigen, dit gaat echt helemaal nergens meer over. Tom als je uberhaupt denkt dat je jezelf nog kunt redden, wees dan zo vriendelijk en doe het onder je eigen naam idioot.
Dit zijn we al langer gewend van hem, hij heeft elk usenetforum ondergespamt met kloontjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Ik denk dat ik ook maar overstap naar een andere usenet provider. Nooit meer usenet met tom dings en nooit meer usenet zonder een kamer van koophandel nummer :p

• Tc-Chub
Heb hitnews.eu maar genomen. Leek me het beste ;)

• Tc-Chub
Ben al overgestapt maar kwam ineens hierop:

http://www.nic.nl/ace.php...wsxs.nl&zoek.x=0&zoek.y=0

Is een ander adres dan normaal. Miss dat iemand daar wat mee kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat was Tom's andere project, net zoals het vrijwel onbekende MobileUsenet ( of iets dergelijks ).
Daar vroeg hij mij zelfs voor een layout te maken, is echter nooit wat van gekomen omdat hij nauwelijks aanspreekbaar was.

Van mij part sluiten ze hem 20 jaar op, als hij maar niet meer de kans krijg om mensen te bedriegen met zijn praktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Ja inderdaad. Ik ben nu ook een stuk voorzichtiger met usenet providers. Voordat ik me bij Hitnews heb aangemeld heb ik het kvk nummer gecheckd, het adres gecheckt en gekeken op de website zelf.

Hitnews is volledig betrouwbaar en ben er tevreden over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:32
Na Newscacherdrama deel ik nu met mijn zwager een Eweka account. € 3,75 per man per maand. Ieder 4 draadjes (goed voor 20mbps).

[ Voor 11% gewijzigd door Nilco op 15-08-2008 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Ja dat is eigenlijk even goedkoop als bij NewsCacher. Maar dan met een service die WEL werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P!m
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-07 22:30

P!m

Het is weer zo ver lees ik hier... Wil ik na m'n vakantie weer gaan Usenetten, ligt Newscacher er weer uit. Hele topic doorgelezen en het is nu dus over en uit, naar m'n geld kan ik fluiten? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Ja zo ongeveer. Tom is nergens meer te bekennen er reageert niet meer op emails.

Als je nog een nieuwe usenet provider zoekt zou ik hitnews.eu nemen. Vooral als je internet tot 20 mbit heb is dat heel goedkoop. Heb het zelf ook en het bevalt heel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Nu is niks meer bereikbaar. Newscacher.nl niet, newscacher.com niet, niks meer. Ik verlaat dit topic en doe nooit meer iets met ene tom dings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke-amt
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-07 20:25
Voor mensen die nog wel met Tom Dings in zee willen gaan, neem dan een kijkje op zijn cv!

*snip*

[ Voor 24% gewijzigd door IEF op 19-09-2008 14:38 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Let op:
Een aantal reacties voegen weinig toe behalve 'moddergooien' en andere uit de tent lokken. We zullen dit topic meer in de gaten houden vanaf nu. De eerst volgende met een 'vrij zinloze toevoeging' die 'gal spuien' of 'moddergooien' betreft krijgt gelijk een OW.