Newscacher gedupeerden topic

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enricovos
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-01-2022
vr6-only schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:47:

Btw. Hij heeft een interessante stukje op zijn site gezet. Dat bericht gaat over prijafspraken!
XSnews verbood hem om onder een bepaald prijs te duiken!

Ik zeg niet dat ik hem geloof, maar als ik zo de resellers van XSnews bekijk. Dan hanteren die inderdaad hogere prijzen dan XSnews zelf. NC had eerste hele redelijke prijzen voor de normale pakketten. Deze werden plotseling verhoogd naar prijzen, wederom, hoger dan die van XSnews!

Prijsafspraken zijn toch verboden in Nederland?
Volgens mij heeft dit gedeelte niets met dit Topic temaken en dient deze post verplaatst te worden naar een ander topic.
Inmiddels wel duidelijk dat jij geen "gedupeerde" bent en de boel alleen probeert goed te praten.
Diverse mensen hebben nu dezelfde ervaring; wanneer je lastige vragen stelt zoals "ik wil mijn geld terug" in combinatie met kritiek op de manier waarop hij nu handelt dan krijg je geen reactie en is de kans dat je wordt afgesloten aanwezig. Dit noem ik intimidatie.
Waarom zou ik geen recht op mijn geld hebben? Praat jij dat ook goed?
Je mag best van andere mening zijn, dat is je goedrecht maar ik krijg toch echt het gevoel dat jij een ander belang hebt dan waarvoor dit topic is opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
  • Laatst online: 10-09 16:27
Het is in ieder geval duidelijk dat Tom Dings al meerdere van zijn klanten gedupeerd heeft door toegang tot zijn site te ontzeggen. Hoe kunnen we nu nog verhaal halen voor bedragen die wij graag terug willen zien? Even langsgaan in Paramaribo wordt een beetje lastig.

Weet niet of Tom graag ziet dat zijn bedrijf her en der in verband wordt gebracht met oplichtingspraktijken maar dat staat wel te gebeuren. Daarvoor hoeft alleen maar de waarheid gepost te worden en hoeft niet eens over gegaan te worden op smadelijke uitingen.

Op zich is hij wel slim genoeg geweest om zijn oude forum om zeep te helpen, zo zijn alle eerdere uitingen van zijn kant zo goed als verdwenen. Maar dan resteert toch nog een hele berg spammails van zijn kant en die lijken mij duidelijk genoeg. Tom incasseert wel maar als het gaat om terugbetalen geeft meneer niet thuis. Dan zorgt hij er voor dat zijn spionnen doorgeven wie kwaadspreekt over Newscacher en daarna wordt je volledig afgesloten van de website.

Tom, regel dit als een kerel en kom je verplichtingen na. Ik dreig niet maar ik weet niet of je er op zit te wachten dat je de komende maanden bij zoeken naar Newscacher in zoekmachines bovenaan staat als oplichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enricovos
Ericr schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 21:55:
Het is in ieder geval duidelijk dat Tom Dings al meerdere van zijn klanten gedupeerd heeft door toegang tot zijn site te ontzeggen. Hoe kunnen we nu nog verhaal halen voor bedragen die wij graag terug willen zien? Even langsgaan in Paramaribo wordt een beetje lastig.
Tom heeft twee adressen opgegeven toen hij www.newscacher.nl registreerde. Mocht je aangifte willen doen dan kan dat ook op een NL adres. Dit zijn openbare gegevens en voor eenieder in te zien zolang hij dit zelf wil. Ik kies er niet voor deze gegevens hier te posten aangezien dat niet netjes zou zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door enricovos op 28-05-2008 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:05
Ericr schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 21:55:

Weet niet of Tom graag ziet dat zijn bedrijf her en der in verband wordt gebracht met oplichtingspraktijken maar dat staat wel te gebeuren. Daarvoor hoeft alleen maar de waarheid gepost te worden en hoeft niet eens over gegaan te worden op smadelijke uitingen.

Op zich is hij wel slim genoeg geweest om zijn oude forum om zeep te helpen, zo zijn alle eerdere uitingen van zijn kant zo goed als verdwenen. Maar dan resteert toch nog een hele berg spammails van zijn kant en die lijken mij duidelijk genoeg. Tom incasseert wel maar als het gaat om terugbetalen geeft meneer niet thuis. Dan zorgt hij er voor dat zijn spionnen doorgeven wie kwaadspreekt over Newscacher en daarna wordt je volledig afgesloten van de website.

Tom, regel dit als een kerel en kom je verplichtingen na. Ik dreig niet maar ik weet niet of je er op zit te wachten dat je de komende maanden bij zoeken naar Newscacher in zoekmachines bovenaan staat als oplichter.
Het zou toch kunnen dat hij het geld wel gewoon terugstort? Ook klanten die nooit kritiek zijn geweest krijgen geen email van Tom tenzij ze daar om vragen. Ik wacht nog even voor ik mijn rechtsbijstandverzekering bel.
Overigens staat dit topic nu al nummer 3 in Google bij zoeken op "newscacher.nl".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie vallen continu in herhaling, kunnen jullie niet gezellig met zijn allen een chatplein opzoeken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
Ik vermoed dat er niemand geld terugkrijgt, want hij reageert nergens op en deelt alleen maar IP-bans uit.
Tom wil wel geld vangen, maar betalen heeft ie moeite mee.
Ik zal niet zeggen hoe ik echt over hem denk, want dat heb ik hier een IP-ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:17:
Jullie vallen continu in herhaling, kunnen jullie niet gezellig met zijn allen een chatplein opzoeken. ;)
En voor deze reactie heb jij je speciaal laten registreren vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet je een keer registreren, dus waarom niet vandaag.

Als alles waar is wat jullie suggereren waarom zou hij dan de moeite nemen om opnieuw te starten of te herstarten hoe je het ook noemen wilt?

Waarom zou hij niet een paar maanden wachten om vervolgens onder compleet nieuwe naam die niet gerelateerd is aan NC opnieuw starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enricovos
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:17:
Ik denk dat, wanneer de beheerders van dit forum IP-adressen kunnen checken dat inderdaad duidelijk wordt dat dit IP-nummer al onder andere namen een registratie heeft. Mocht dit niet zo zijn; welkom op ons chatplein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enricovos schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:27:
[...]

Ik denk dat, wanneer de beheerders van dit forum IP-adressen kunnen checken dat inderdaad duidelijk wordt dat dit IP-nummer al onder andere namen een registratie heeft. Mocht dit niet zo zijn; welkom op ons chatplein!
Ze mogen checken wat ze willen. Ik heb niets te verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enricovos
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:29:
[...]

Ze mogen checken wat ze willen. Ik heb niets te verbergen.
Zoals ik al zei, welkom op ons chatplein.
Nog een leuke suggestie hoe mensen het best hun geld retour kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suggestie...??? Ik denk dat je gal spuwen hier op het forum je geld niet dichterbij brengt.
Waarom niet gewoon gebruik maken van de optie om je account te heractiveren,
op die manier zie je in ieder geval indirect nog iets van je geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:40:
Suggestie...??? Ik denk dat je gal spuwen hier op het forum je geld niet dichterbij brengt.
Dat wil ik niet, ik heb geen vertrouwen in die toko. Trouwens, ik heb tweemaal een abonnement afgesloten en gelet op wat er gebeurd is heb ik helemaal geen behoefte om die 2 abonnementen uit te zitten.

Ik ben al zo coulant geweest om het tweede bedrag niet terug te vorderen dan lijkt het me behoorlijk overtrokken dat ik nu de toegang ontzegd wordt tot Newscacher omdat ik op GOT een aantal keren in niet al te vriendelijke bewoordingen me geuit heb aangaande Tom Dings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Omdat bijna iedereen hier al een IP-ban heeft,daarom kunnen we onze accounten helemaal niet heractiveren.
Verder staat het niet vast, hoe lang newscacher na deze herstart zal blijven bestaan.

p.s Het is direct al duidelijk wie je bent. >:)

[ Voor 4% gewijzigd door thefxr op 28-05-2008 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li0nHeart
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-07 10:31
Ik wil bij deze melden dat ik mijn geld teruggestort heb gekregen. Het volledige bedrag wat ik betaald heb, zonder enige inhouding voor de 1,5 maand dat het wel gewerkt heeft. Dit had Tom ook gezegd in z'n PM terug. Wat mij betreft snel, en naar alle tevredenheid opgelost.

Afbeeldingslocatie: http://tubeimage.com/files/ymqky763w712pu7xh0lf-Terugbetaling.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enricovos
Het ziet er soms uit als gal spuwen echter dat is het niet. Voor een nieuweling als jij lijkt dat zo, echter gaat het hier om werkelijke ervaringen en feiten. Ik ben het met je eens dat het er niet fris uitziet.
Goed dat jij al zo snel weet wat de regels zijn bij newscacher ;) ..echter bij een IP-ban werkt dat niet. Toch bedankt voor de tip. Denk toch dat het goed zou zijn wanneer het geld uiteindelijk wordt terug betaald aangezien het dan toch nog positief eindigt (in ieder geval voor de geduperden die het geld retour ontvangen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Li0nHeart schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:57:
Ik wil bij deze melden dat ik mijn geld teruggestort heb gekregen. Het volledige bedrag wat ik betaald heb, zonder enige inhouding voor de 1,5 maand dat het wel gewerkt heeft. Dit had Tom ook gezegd in z'n PM terug. Wat mij betreft snel, en naar alle tevredenheid opgelost.

[afbeelding]
Dit is erg positief, nu de rest van de klanten nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enricovos
Li0nHeart schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:57:

[afbeelding]
Fijn dat jij je geld terug hebt ontvangen, proficiat. Zeker geen abonnement meer bij newscacher?
Ik heb trouwens op dezelfde wijze gehandeld als jij (via PM verzoek om terugbetaling gedaan) maar nog geen geld retour ontvangen.
In ieder geval een positieve post voor alle andere lezers van dit forum; PM sturen naar Tom en je ziet dat je 100% je geld retour ontvangt. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet zo vreemd dat ik de regels ken, heb ook een account op newscacher en had ook een betaald account op newscacher, vooralsnog ga ik ervan uit dat alles goed komt vanwaar al die moeite die er op dit moment ingestoken wordt. Als dit niet de bedoeling was geweest dan had hij het ook dood kunnen laten bloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:27:
Je moet je een keer registreren, dus waarom niet vandaag.

Als alles waar is wat jullie suggereren waarom zou hij dan de moeite nemen om opnieuw te starten of te herstarten hoe je het ook noemen wilt?

Waarom zou hij niet een paar maanden wachten om vervolgens onder compleet nieuwe naam die niet gerelateerd is aan NC opnieuw starten?
Tom ziet vast niets liever dan dat newscacher goed gaat lopen en veel betalende tevreden klanten heeft.
Het probleem met Tom is alleen dat hij grote financiele risicos neemt en als het misloopt de problemen op zijn klanten probeert af te wentelen. Vandaar ook dat hij een maand lang alle verzoeken tot terugbetaling van abonnementsgeld heeft genegeerd en nu het weer lijkt te gaan lopen toch zegt ontevreden klanten hun geld terug te willen geven. Dat is nu dus een 1 keer gebeurt, maar ik heb nog geen geld gezien.

En wil jij ooit geld betalen aan iemand die zoveel problemen heeft met het onderscheid tussen mijn en dijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou me niets verbazen onder de postings door dat hier weer verkapt gepost wordt over hoe goed het wel allemaal niet is.

Ten eerste had tom de belanghebbende het geld terug moeten geven. Instead daarvan, heeft hij gekozen de dienst met het geld van z'n klanten, voort te zetten, en in de tussentijd een downtime te hebben. Goed. Als ik na schriftelijk verzoek nog geen reactie binnen 1 werkweek gekregen had had ik stappen ondernomen. En het intereseerde me niet of ik daar meer aan kwijt zou zijn over de proces-kosten dan het geld dat ik terug zou krijgen, maar geen gehoor geven aan een verzoek is principieel velen malen erger dan men op eigen fora notabene bannen op verzoek tot geld retour. Met dat screenshotje lijkt het verdomme wel op een verkapte post van kijk eens hoe goed tommetje het doet daar in paramibo.

Als je klant koning is dan geef je ze ten eerste waar ze recht op hebben: Restitutie voor niet geleverde diensten.

Zonder ook maar blijk te geven wat je aan het doen bent en mooie verhalen her en der onder verkapte accounts hier op GoT aan het spammen bent, wacht menig klant van je nog steeds op het geld. En ik weet dat je meeleest, dat weten een handvol mensen ook.

Precies hetzelfde als de talloze postings op Usenet zelf, met gespam naar usenetservers in ruil voor gratis accounts. Waarom zou in ruil voor goede naam voor newscacher niet precies hetzelfde worden gedaan?

Anyway. Het verbaasd me dat dit draadje enorm lang geworden is, en ik stel de mensen die nog geld krijgen of een account hebben gewoonweg voor om dit terug te eisen :z Jammer voor Newscacher zelf, maar dit is gewoon geen manier van zaken doen, punt.
btw sly-payback, was je niet moderator SLY bij Tom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:11:
Het is niet zo vreemd dat ik de regels ken, heb ook een account op newscacher en had ook een betaald account op newscacher, vooralsnog ga ik ervan uit dat alles goed komt vanwaar al die moeite die er op dit moment ingestoken wordt. Als dit niet de bedoeling was geweest dan had hij het ook dood kunnen laten bloeden.
Reken eens even mee, hij melde vroeger 2500 betalende klanten te hebben, ik heb geen idee wat zijn goedkoopste account was, maar ik ga even uit van 4 euro. Dat is toch 10.000 euro, zeg dat er 3000 euro naar xsnews is gegaan. Nu voor deze maand nog even 3000 euro naar 2 andere partijen.

Et voila, als hij het aan het van de maand laat springen is hij er alsnog 4000 euro wijzer van geworden. Waarom die extra moeite en niet gelijk na xsnews de boel laten klappen. Eventjes de schijn ophouden, dan vergaat de tijd dat de klant nog bij een paypal / zijn bank / ideal aan kan kloppen over een betaling. Daar hoef je namelijk niet meer aan te komen na 60 dagen...

Ik geloof best dat hij het met de beste bedoelingen opgestart is, want 4000 euro voor 3 maanden werk vind ik niet echt veel. Maar na het xsnews debacle is er denk ik het besef gekomen dat het misschien toch niet zo winstgevend is als hij dacht en als hij iedereen zijn geld terug zou moeten geven dan zou hem dit verlies laten lijden, volgens mijn gedachtengang krijgt hij nog 4000 euro voor het werk, is altijd beter dan niets...

Als ik zo eens op de website kijk bij toekomstige diensten dan wekt het bij mij echt geen vertrouwen meer :
- Colocatie
- Dedicated web server
- Reselling van usenet
- bandbreedte
- hosting van diverse type sites

En dit allemaal van een firma die net gewoon een maand geleden tijdelijk stopgezet is geweest vanwege te late betalingen, op dit moment ip-blocks uitdeelte als je iets negatiefs over ze zegt ( alhoewel blijkbaar de communicatie wel goed is zolang de klant hem maar opstart volgens de wensen van Tom, deze laatste opmerking is ook nog even afwachtend of enricovos zijn geld echt terug krijgt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enricovos
Gomez12 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:50:
[...]

Reken eens even mee, hij melde vroeger 2500 betalende klanten te hebben, ik heb geen idee wat zijn goedkoopste account was, maar ik ga even uit van 4 euro. Dat is toch 10.000 euro, zeg dat er 3000 euro naar xsnews is gegaan. Nu voor deze maand nog even 3000 euro naar 2 andere partijen.
Gomez12, ik denk dat de 2500 die Tom destijds, tijdens een hersteloperatie zelf heeft genoemd, lichtelijk overdreven was. Hij had op het hoogtepunt iets meer dan 800 leden (kon je destijds zien). Aangezien niet alle geregistreerden klanten een abo hebben maar wel alle abonnees zich hebben moeten registreren konden het er nooit meer zijn dan ongeveer 800. EDIT: Momenteel (29-5-2009 0:33 uur) heeft hij ook maar 551 geregistreerden.
Blijft wel staan dat hij geld heeft ontvangen waarvan hij best nog iets over zal hebben. 4 euro per abo lijkt mij weinig dus met 12,50 euro kom je uiteindelijk wel op minimaal 10.000 euro uit.
Uiteraard weet alleen Tom zelf hoe de zaken ervoor staan (altijd netjes deze nuance O-) ) Morgen maar weer eens postbank.nl checken...

[ Voor 4% gewijzigd door enricovos op 29-05-2008 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
@enricovos, getallen zijn ook redelijk uit de lucht gegrepen, 2500 abbo's klopt niet, maar een reseller accountje bij xsnews kost ook geen 3000 euro imho.

Wat ik meer bedoelde is dat als er een business model is dat er jaarabbo's zijn dat je dan toch minimaal quite moet draaien als je alleen maar jaarabbo's verkoopt. En dat er dus na 3 maanden running echt wel ergens geld moet zitten om de overige 9 maanden te overbruggen.
Als je dan na 3 maanden een cashflow probleem hebt dan vind ik het niet meer geloofwaardig als dit 1 maand later volledig opgelost is en je zelfs nog geld over hebt om te investeren in extra diensten. Dan is er of ergens geld blijven hangen ( en waarom zou dit nu opeens weer teruggaan ten bate van de klanten ) of er wordt imho gewoon een spelletje gespeeld om de 1e tijd door te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enricovos
Gomez12 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 00:51:
@enricovos, getallen zijn ook redelijk uit de lucht gegrepen, 2500 abbo's klopt niet, maar een reseller accountje bij xsnews kost ook geen 3000 euro imho.

Wat ik meer bedoelde is dat als er een business model is dat er jaarabbo's zijn dat je dan toch minimaal quite moet draaien als je alleen maar jaarabbo's verkoopt. En dat er dus na 3 maanden running echt wel ergens geld moet zitten om de overige 9 maanden te overbruggen.
Als je dan na 3 maanden een cashflow probleem hebt dan vind ik het niet meer geloofwaardig als dit 1 maand later volledig opgelost is en je zelfs nog geld over hebt om te investeren in extra diensten. Dan is er of ergens geld blijven hangen ( en waarom zou dit nu opeens weer teruggaan ten bate van de klanten ) of er wordt imho gewoon een spelletje gespeeld om de 1e tijd door te komen...
Mee eens.

Nu maar eerst een paar uurtjes slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Modbreak:Interessante discussie over een 'chat-plein'....(NOT) Sommige hebben een mail ontvangen!

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Punica.

Vreemd dat een "medewerker" van highwinds hier reageert, vooral als highwinds niet eens actief is in nederland.
Kom nou eerst maar eens met duidelijke bewijzen dat je er bij zit, want ik twijfel ernstig aan je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:31:
@Punica.

Vreemd dat een "medewerker" van highwinds hier reageert, vooral als highwinds niet eens actief is in nederland.
Kom nou eerst maar eens met duidelijke bewijzen dat je er bij zit, want ik twijfel ernstig aan je.
Ik denk dat genoeg mensen hier kunnen bevestigen dat ik wel degelijk bij Eweka / Highwinds werk, dat hoef ik zelf niet eens aan te tonen gok ik.

En Highwinds is niet actief in Nederland ? Das toch zeer apart, waarom laat Newscacher de DNS dan verwijzen naar de Nederlandse / Europese highwinds farm?

bash-2.05b$ telnet reader.newscacher.com 119
Trying 69.16.176.253...
Connected to reader.newscacher.com.
Escape character is '^]'.
200 (newsfet20.ams) Welcome (Tornado v1.0.9)

bash-2.05b$ whois 69.16.176.253
Highwinds Network Group, Inc. HIGHWINDS1 (NET-69-16-128-0-1)
69.16.128.0 - 69.16.191.255
Newshosting NEWSHOSTING1 (NET-69-16-176-0-1)
69.16.176.0 - 69.16.179.255

Je kan beter de dingen bij NC rechtpraten die krom zijn als mij aanvallen.

[ Voor 3% gewijzigd door Punica- op 29-05-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Punica.

Lees het Newsserver met Binaries topic even, dan neem je vast je woorden terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enricovos
Mensen, helaas dat ik dit zo moet melden maar ik heb tot op heden nog geen geld retour ontvangen van Newscacher. Aangezien Tom Dings heeft aangegeven dat hij binnen 24/48 uur het geld kan terugboeken (en uit bovenstaande post van LiOnheart blijkt duidelijk dat het mogelijk is) moet ik constateren dat hij niet bereid is mijn geld retour te geven.
Zonder opgave van reden heeft hij de toegang tot zijn website voor mij, vanaf mijn huidige computer/IP-adres, onmogelijk gemaakt. Aangezien ik op 17 april voor een half jaar een abonnement op newscacher heb genomen echter, om de bekende redenen, maar 5 dagen gebruik heb kunnen maken van de site/diensten voel ik mij opgelicht door Dhr. Tom Dings van Newscacher.
Voor de duidelijkheid nog even mijn feiten;
Op 25 mei heb ik een discussie gehad met Tom Dings over mijn stelling dat ik duurder uit zou zijn met de huidige abonnementen dan waarvoor ik op 17 mei april heb betaald. Tom heeft tijdens die discussie via PM-berichten met dreigende taal gesteld dat ik op dit forum geposte teksten per direct moest verwijderen anders volgde binnen 4 uur een definitieve afsluiting. Na wat berichten over en weer heeft hij aangetoond dat ik ongelijk had voor wat betreft deze stelling. Ik heb dit toegegeven op dit forum als wel op het forum van Newscacher. Deze discussie eindigde van zijn kant met de tekst "Fijn dat je wel toe durft te geven dat je fout zat .. Dat geeft een ander beeld van een persoon waar ik niet zo'n hoge pet van op had en dus keurig en bedankt! "
Einde discussie zo je dan zeggen.
Op 26 mei 's-ochtend vroeg post Tom Dings (alias Pietjepuk74) de tekst waarin hij duidelijk zegt: Even naar de website, even in het forum kijken, mijn msn staat daar genoemd. Vervolgens even kontakt opnemen (mag mijn msn hier niet kwijt) en het is in 5 minuten geregeld. Even overmaken, en vervolgens heb je je geld binnen 24-48 uur.
Op dat moment heb ik hem een PM gestuurd (ik heb namelijk geen MSN) met daarin de vraag of ik mijn geld terug kon krijgen (gezien bovenstaande tekst zou dat mogelijk moeten zijn). Geen reactie.
Op het forum had ik reeds gevraagd of, naast Tom, ook anderen zijn PM berichten ontvangen en daaruit bleek dat JACK (administrator) ook een CC ontvangt. Dus in de avond heb ik een text naar Jack gestuurd met het verzoek om te reageren op mijn PM. Geen reactie.
Maandag 27 mei in de morgen bleek mijn toegang te zijn geblokkeerd zonder opgave van reden. Tot nu heb ik nooit een bericht mogen ontvangen hierover.

Ik ben nu ongeveer 30 euro armer en dat is zonde van het geld, geen medelijden nodig want ik kan het makkelijk missen. Raar is het wel dat deze internetondernemer kan doen en laten wat hij wil aangezien ook hij beseft dat je er toch niets tegen kan doen. Het gaat "maar" om 30 euro echter het princiepe is in dit geval belangrijker dan het geld.
Bovenstaande verhaal kan ik staven met bewijzen (kopie PM-berichten, betalingsbewijs, enz).

Op basis van bovenstaande verhaal wil ik een ieder waarschuwen voor de praktijken van Dhr. Tom Dings en stellig afraden om in zee te gaan met hem / zijn bedrijf / zijn website Newscacher.nl

Ik zal mij niet meer inhoudelijk met deze discussie bezig houden al houdt het wel mijn interesse.

Mocht bovenstaande tekst voor de moderators van dit forum niet acceptabel zijn dan hoor ik dat graag. Alles is gebaseerd op feiten en kan gecontroleerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je maar aangifte moet doen, anders krijg je je centen nooit terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
@enricovos,gezien zijn geschiedenis, was dit gedrag toch wel te voorspellen/verwachten.
Alleen jij zag het nog erg positief in, vanwege dat li0nheart wel zijn geld heeft teruggekregen.

Ik denk dat het idd te maken heeft met de berichten die je hier gepost hebt,alleen vind ik dat hier niemand negatief is over newscacher/Tom Ding.Het is nl zo dat newscacher/Tom Dings zich erg negatief presenteert naar anderen toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 19:37:
Ik denk dat je maar aangifte moet doen, anders krijg je je centen nooit terug.
Zou het op zich wel willen doen maar vraag me af wat het uitricht tegen een persoon die zich in Suriname bevind.

Ben zelf nu bijna 90 euro armer en eveneens afgesloten van Newscacher omdat ik te kritisch was. Dat heeft Tom Dings toch echt aan zichzelf te danken dat er personen zijn die zich niet al te vriendelijk over hem uiten. De tijd dat het zakelijk opgelost kon worden is nu wel een keer verstreken.

Denk dat Newscacher verder geen lang leven beschoren is en Tom Dings nu in het wilde weg wat bedragen terugstort om vertrouwen te winnen. Als straks nog een keer de poet binnen is zullen er nog meer voor de bijl gaan. Kan me niet voorstellen dat iemand met zo'n niet zakelijke instelling een bedrijf tot een succes gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08-2024
Ik was ook wat sceptisch over de gang van zaken, maar heb mijn 1e betaling wel terugontvangen van dhr. Dings. Het proefpakket draait nu prima, en zie niet in waarom hij zoveel moeite heeft gedaan om vervolgens niet serieus door te willen gaan en klanten te geven waar ze recht op hebben.

Ik geef wel toe dat dhr. Dings in zijn reacties zich wat proffesioneler kan gedragen, maar moet ook zeggen dat anderen erg gauw hun woordje klaar hebben.

Ik geef newscacher nog het voordeel van de twijfel. Als mijn heractiveren straks werkt en het pakket voor een half jaar draait, dan durf ik wel weer een nw abootje af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
MarkBM schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 12:04:
Ik was ook wat sceptisch over de gang van zaken, maar heb mijn 1e betaling wel terugontvangen van dhr. Dings. Het proefpakket draait nu prima, en zie niet in waarom hij zoveel moeite heeft gedaan om vervolgens niet serieus door te willen gaan en klanten te geven waar ze recht op hebben.

Ik geef wel toe dat dhr. Dings in zijn reacties zich wat proffesioneler kan gedragen, maar moet ook zeggen dat anderen erg gauw hun woordje klaar hebben.

Ik geef newscacher nog het voordeel van de twijfel. Als mijn heractiveren straks werkt en het pakket voor een half jaar draait, dan durf ik wel weer een nw abootje af te sluiten.
Bedoel je niet dat je geld hebt teruggekregen van Paypal? Daar heeft Tom niets mee te maken.
Als je geld via Tom terugvraagt wordt je 12 maanden geblokkeerd. (en in 3 van de 4 hier bekende gevallen kun je naar je geld fluiten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ustinov schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 13:02:
[...]

Bedoel je niet dat je geld hebt teruggekregen van Paypal? Daar heeft Tom niets mee te maken.
Als je geld via Tom terugvraagt wordt je 12 maanden geblokeerd. (en in 3 van de 4 hier bekende gevallen kun je naar je geld fluiten).
Gezien de eerdere posts vam MarkBM lijkt het erop dat het om een PayPal betaling ging. Of PayPal de claim van MarkBM goedgekeurd heeft of NC een storting gedaan heeft kan ik nergens uit opmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:53

vr6-only

Blub Blub

Modbreak:spammerig...

[ Voor 92% gewijzigd door bjck op 09-06-2008 08:38 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
vr6-only schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:23:

Hup mensen, aanmaken die zooi :D

Nieuwe bestellingen werken ook!
undercover spam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vr6-only schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:23:
Abonnementen kunnen nu met succes worden geactiveerd!!!
Die van mij is gelukt! Eerste betaling heb ik binnen en de 2e betaling heb ik maar laten activeren.
bedoel je dat je een bedrag op je rekening gestort hebt gekregen en dat je van het restant wat je tegoed had een abonnement hebt genomen?

Ik vraag me dan af waarom andere mensen een blokkade aan hun broek krijgen als ze een bedrag teruggestort krijgen. :?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2008 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Ik heb 2 betalingen aan newscacher gedaan.

Toen het offline ging, heb ik om één van die betalingen gevraagd!
Die heb ik 3 weken of zo erna, terug gekregen! Ik heb betaald met iDeal via Mollie.

Andere betaling had ik dus nog tegoed. Die heb ik vandaag laten omgaan in een abonnement.
Elite 20 Mbit voor 3 maanden met accountsharing. Heb nog 1.02 euro of zo over.

Werkte perfect en in één keer.

Waarom ik geen ban krijg? Ik gun die man de tijd en val hem niet lastig!
Ik post zijn hele forum niet vol met dreigingen, negativiteit etc.
Wel heb ik opbouwende kritiek gegeven en dat kon hij ook waarderen!!

Verder. Geloof het of niet, ik ken die beste man niet!
Hij was mij alleen een dienst schuldig en die heb ik nu gekregen!

[ Voor 21% gewijzigd door vr6-only op 30-05-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 08:13
vr6-only schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 20:14:
Ik heb 2 betalingen aan newscacher gedaan.

Verder. Geloof het of niet, ik ken die beste man niet!
Hij was mij alleen een dienst schuldig en die heb ik nu gekregen!
8)7 Zei degene die als 1 van de 1ste FTD volspamde met Newscacher info om erna toe te geven dat ie partner was :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Klopt.

Problemen ermee?

Typische kortzinnige posts van jochies. Iedereen kan partner worden! Daar hoef je niet veel voor te doen of Tom kennen, om het te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
vr6-only schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:29:
Klopt.

Problemen ermee?

Typische kortzinnige posts van jochies. Iedereen kan partner worden! Daar hoef je niet veel voor te doen of Tom kennen, om het te worden.
Ik denk dat Remko zegt dat mede daarom jouw "positieve" mededelingen/oproepen om abo's te gaan afsluiten, hierom niet objectief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
Goede taktiek, betaal een aantal personen die toch al op je hand zijn wat terug en houdt de rest in je zak. Verder ban je gewoon personen die iets te kritisch zijn. Vraag me alleen af of die positieve verhalen op gaan wegen tegen de negatieve.

Ik ga toch maar eens alle gegevens bij elkaar zoeken van mijn betalingen en er een mooi mapje van maken om daarna over te gaan tot aangifte van oplichting. Misschien symbolisch omdat Tom veilig in Suriname zit maar als meerderen aangifte doen wordt het wel wat lastiger voor hem om terug te reizen naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
vr6-only schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:29:
Klopt.

Problemen ermee?

Eerst geef je toe totaal geen banden te hebben met newscacher of Tom te kennen, 2 post erna, geef je toe dat je partner bent.
Dit is een tegenstelling pur sang, je draait/twist/liegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Ja, ik was een partner (voor 2 dagen)
Ja, ik ben een betalende Newscacher klant (toen partner stuk liep)
Ja, ik heb Tom op MSN
Ja, ik heb een topic geopend
Nee, ik was toen geen Partner (toen ik mijn topic opende op FTD)
Nee, ik ken Tom niet persoonlijk
Nee, ik ben niet betrokken met andere zaken van Newscacher dan mijn contractuele overeenkomst die tot stand is gekomen bij het afsluiten van een abonnement!
Nee, ik krijg geen geld van die gast om hier of waar dan ook, positieve berichten te posten!
Nee, ik zit niet bij een usenet "Crew" :+ (Wel een autoclub 8) )
Nee, ik heb geen Uploader status bij Newscacher

Goede opsomming zo, dacht ik!

Waarom ben ik positief? Omdat alles wat hij mij heeft beloofd, hij waar heeft gemaakt! Ik ben ook altijd positief ingesteld, kan er ook niets aan doen.

[ Voor 22% gewijzigd door vr6-only op 30-05-2008 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Waarom ben ik positief? Omdat alles wat hij mij heeft beloofd, hij waar heeft gemaakt! Ik ben ook altijd positief ingesteld, kan er ook niets aan doen.
Ja, ik ben ook altijd positief ingesteld,maar als zo'n iemand/bedrijf zich zo negatief blijft presenteren, houdt het voor mij ook een keer op,he
ik ga daarvan geen opsomming geven,want dan kom ik pagina's tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 13:09:
[...]

Gezien de eerdere posts vam MarkBM lijkt het erop dat het om een PayPal betaling ging. Of PayPal de claim van MarkBM goedgekeurd heeft of NC een storting gedaan heeft kan ik nergens uit opmaken.
Ik had 2 claims ingediend. De 1e daar heb ik geld van ontvangen, de 2e de melding van paypal dat ze daar niks mee kunnen, omdat ze geen geld kunnen teruggeven op diensten.

Dan luid de vraag, waarom is dat in het eerste geval wel gebeurt? Dan kan het niet anders dan dat de heer Ding daar toch op heeft aan gedrongen betalingen van Elisabeth terug te betalen.

De 2e claim was ik overigens al van plan in te trekken, zodra ik geluiden hoorde van een weer werkende newscacher. Paypal was me net iets voor.

Heb sinds vandaag mijn abo weer geactiveerd. Code werdt niet herkend. Bericht met bewijs gestuurd naar newscacher, binnen 5 min antwoord dat het nr was toegevoegd en het werkt.

Tevens kreeg ik deze verassing bij het heractiveren.
We hebben je betaling teruggevonden in onze administratie, en geven je hierbij wat informatie :

Je reeds betaalde bedrag bedraagt €29.70, waarbij je van NewsCacher.com €12.50 extra ontvangt voor de tegemoetkoming in de kosten voor het bestellen van een nieuw abonnement, en ter compensatie van de geleden schade in de vorm van het niet kunnen gebruiken van onze dienstverlening.

Waarvoor nogmaals onze welgemeende excuses.

Hiermee komt het totaal bedrag wat je kunt besteden aan een nieuw abonnement op een totaal van €42.2.

Het bedrag van je nieuwe bestelling is in totaal €14.95.

Het restant van je saldo bedraagt na aftrek van je nieuwe abonnement €27.25.

Je nieuwe abonnement is hierbij reeds aangemaakt en per email zul je over enkele ogenblikken een bevestiging ontvangen hiervan.

Als extraatje ontvang je 500GB Free!Usenet verkeer bovenop de gebruikelijke verkeersmodules.

Wij willen je bedanken voor het vertrouwen in NewsCacher.com en wensen je veel plezier met onze vernieuwde dienstverlening.

Je bestelling is verwerkt. Controleer je email aub!
(De bestelling verrekend met je tegoed!)
Ik kan maar 1 ding concluderen, dat ze bij newscacher, oftewel dhr. Dings toch de boel wel weer goed voorelkaar heeft! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
MarkBM schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 11:59:
[...]

Ik had 2 claims ingediend. De 1e daar heb ik geld van ontvangen, de 2e de melding van paypal dat ze daar niks mee kunnen, omdat ze geen geld kunnen teruggeven op diensten.

Dan luid de vraag, waarom is dat in het eerste geval wel gebeurt? Dan kan het niet anders dan dat de heer Ding daar toch op heeft aan gedrongen betalingen van Elisabeth terug te betalen.

De 2e claim was ik overigens al van plan in te trekken, zodra ik geluiden hoorde van een weer werkende newscacher. Paypal was me net iets voor.

Heb sinds vandaag mijn abo weer geactiveerd. Code werdt niet herkend. Bericht met bewijs gestuurd naar newscacher, binnen 5 min antwoord dat het nr was toegevoegd en het werkt.

Tevens kreeg ik deze verassing bij het heractiveren.

[...]

Ik kan maar 1 ding concluderen, dat ze bij newscacher, oftewel dhr. Dings toch de boel wel weer goed voorelkaar heeft! :)
Ik weet niet of je de rest van dit draadje gelezen hebt, maar het is probleem is niet of Tom Dings in staat is een site op te starten of usenet diensten in te kopen.
Een probleem is dat de bedrijfjes van Tom Dings meestal na een paar maanden failliet gaan. het is nu dus nog veel te vroeg om te kunnen zeggen of het deze keer wel goed gaat. Dat Tom nu weer allemaal dingen gratis weg gaat geven vind ik in dat licht niet erg bemoedigend. Het geeft wel cash flow, maar de verkeerde kant op. ;)
Verder vindt Tom dat hij zich niet aan de Nederlandse wet hoeft te houden. Als iemand daar kritiek op heeft gaat hij er met je geld vandoor. Daar is een woord voor, maar ik kan er zo even niet opkomen...

Als je er vanuit gaat dat je je geld toch al niet meer terugkrijgt kun je altijd zien of hij het waar maakt, maar iemand die nu nog geld aan newscacher spendeert heeft het echt aan zichzelf te danken als het weer mis gaat. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
ustinov schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 12:38:
[...]

Ik weet niet of je de rest van dit draadje gelezen hebt, maar het is probleem is niet of Tom Dings in staat is een site op te starten of usenet diensten in te kopen.
Een probleem is dat de bedrijfjes van Tom Dings meestal na een paar maanden failliet gaan. het is nu dus nog veel te vroeg om te kunnen zeggen of het deze keer wel goed gaat. Dat Tom nu weer allemaal dingen gratis weg gaat geven vind ik in dat licht niet erg bemoedigend. Het geeft wel cash flow, maar de verkeerde kant op. ;)
Verder vindt Tom dat hij zich niet aan de Nederlandse wet hoeft te houden. Als iemand daar kritiek op heeft gaat hij er met je geld vandoor. Daar is een woord voor, maar ik kan er zo even niet opkomen...

Als je er vanuit gaat dat je je geld toch al niet meer terugkrijgt kun je altijd zien of hij het waar maakt, maar iemand die nu nog geld aan newscacher spendeert heeft het echt aan zichzelf te danken als het weer mis gaat. 8)7
Ik heb het draadje redelijk gevolgd en hoor daar een heleboel negatieve verhalen in. Ik was zelf het vertrouwen ook even compleet kwijt. Misschien in het verleden niet de beste zakenman geweest en dat is hij nu ook nog niet, maar laat wel de welwillendheid zien de boel weer op te pakken.

Het waren wel iedere keer weer dezelfde verhalen die naar boven kwamen, dus daardoor leek het mij allemaal een beetje overtrokken. Een mens kan ook beteren en daar heeft hij nu de kans voor omdat te bewijzen. Draait de dienst over een jaar nog?? Dat weet natuurlijk niemand. Van wat ik op het forum heb gelezen heeft hij wel een fallback ingebouwd, waarbij het opnieuw ten ondergaan van de dienst zal worden opgevangen door één van de usenet providers waar hij nu een contract mee heeft.

De beloftes naar mij toe zijn in ieder geval allemaal waar gemaakt, dus heb persoonlijk geen reden om eraan te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook in het verleden critisch geweest maar heb er nu wel weer vertrouwen in. Vanochtend ge-heractiveerd (liever geld terug gehad maar goed je moet toch wat). Ondertussen werkt het wel weer als een zonnetje. Volgens mij is het nu nog goedkoper dan de vorige keer.
Hopelijk kan Tom straks wel de usenet providers betalen want anders zitten we over een maand weer in de puree.
Maar dat zien we dan wel weer! Voorlopig weer goede snelheid voor weinig... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
MarkBM schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 12:57:

Draait de dienst over een jaar nog?? Dat weet natuurlijk niemand. Van wat ik op het forum heb gelezen heeft hij wel een fallback ingebouwd, waarbij het opnieuw ten ondergaan van de dienst zal worden opgevangen door één van de usenet providers waar hij nu een contract mee heeft.
Hij kan ook bedoelen, als ie prov nr 1 niet meer kan betalen dat ie dan met nr 2 verder gaat en daarna met nr 3.
Of de newscacher blijft bestaan is afhankelijk van hoeveel nieuwe klanten zich aanmelden,alleen begrijp ik niet waarom ie zelf een usenetdienst aan het bouwen is, reseller is makkelijker en goedkoper.
Van die prijs die ie rekent kan je volgens mij echt geen usenetpark bouwen!
Volgens mij spreek je dan over petabytes opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
MarkBM schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 12:57:
[...]

[...]
Een mens kan ook beteren en daar heeft hij nu de kans voor omdat te bewijzen.
Dat zouden de geblokeerde ex-klanten dan direct op hun bankafschriften moeten kunnen aflezen. ...Nee, nog steeds een dief.
Draait de dienst over een jaar nog?? Dat weet natuurlijk niemand. Van wat ik op het forum heb gelezen heeft hij wel een fallback ingebouwd, waarbij het opnieuw ten ondergaan van de dienst zal worden opgevangen door één van de usenet providers waar hij nu een contract mee heeft.

[...]
Ik kan zelf niet op de site komen, maar laat me raden: er staat werkelijk niets in waarmee je zou controleren of dit waar is. Staat er een naam van de provider bij, die eventueel bezwaar zou kunnen maken als het niet waar is?
Vraag je ook eens af waarom een usenetprovider gratis en voor niks Tom zijn rommel op zou ruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

@Punica.

Zo typisch GoT weer he :')

Wordt het niet eens tijd om die referentie naar Highwinds van jullie site te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 10:21
vandaag heractivatie gedaan, ging zonder problemen. Resterende tegoed blijft staan (+12,50 tegemoetkoming), toch netjes.
Lijkt dat de problemen grotendeels opgelost zijn.
Zou nog wel wat voorzichtig zijn met het afsluiten van langlopende abonnementen gezien de hele geschiedenis van newscacher.

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-09 12:38
Net een bestelling (3 maanden) gedaan en hoefde slechts €1,20 af te rekenen .... Mijn vorige abbo (1 maand) is dus volledig verrekend.

De usenet service is dus weer hervat! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P!m
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 17:17

P!m

Kan nogsteeds m'n betaling die ik gedaan heb met Wallie heractiveren. Hij heeft de codes nog niet binnen ofzo.

En nu is m'n proefpakket nog afgelopen ook :+

Proefpakket werkte lekker, dus ik zou nu wel weer gebruik willen maken van hun diensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strokealpha
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-03 22:36
GEEN van beide codes welke ik van Paypal heb zijn in staat om ook maar iets te aktiveren, terwijl ik van de "eerste" periode zwart op wit heb dat beide betalingen door Tom zijn ontvangen !!! (Ja, ook de eerste betaling aan paypal@newscacher.com en dus aan lanouvelle)

Voor de goede orde: Het gaat niet om het bewijs wat ik van paypal heb ontvangen maar later via mijn status op newscacher.com !!! (Heb hier dus wel even een printout van gemaakt)

Zijn er meer mensen die een betaling via paypal@newscacher.com hebben gedaan die hun betaling bevestigd zagen in hun profiel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Laatst online: 05-09 12:38
In mijn profiel staat ook niets vermeld, maar de service loopt bij mij weer.
Tijdens de bestelling overigens geen code's ingevoerd. Blijkbaar is er een koppeling met je e-mailadres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe2K3
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-02-2022
Hello guys,

Wil jullie even melden hoe het mij ging op newscacher.
Ik had betaald via bankoverschrijving en na tijdje ging newscacher ook voor mij plat.
Ik werd eerlijk gezegd ook wat ongerust omdat er geen info kwam en als ik dan de verhalen hier las, vreesde ik dat ik m'n geld zou kwijt zijn (6 maanden betaald na 1 maand gratis getest te hebben).

Sinds newscacher opnieuw online kwam, heb ik een nieuw test abo genomen (welke heel goed draaide). Vandaag was dit verlopen en heb ik dus abo opnieuw getracht te activeren (via transaktiecode). Initieel werkte de code niet en heb ik support ticket geopend. Na 10-15 minuten had ik reeds antwoord en kon ik de code wel ingeven. En paar minuutjes later was ik weer online en liep alles lekker binnen.

Mijn huidig abonnement is sneller en goedkoper dan vorige keer. Ook een vergoeding gekregen voor het downgaan. Kortom : ik ben zeer tevreden over de service ! Dit soort service (vergoeding, snel antwoorden, correct afhandelen, ...) zie je dikwijls niet bij grote providers - dus two thumbs up !

My 2 cents over deze zaak ?
Ik vind ook dat we te lang zonder nieuws zaten en dat heeft iedereen beetje doen flippen. Maar ik heb begrip voor hun situatie : ik apprecieer meer hun harde werk en even zonder nieuws te zitten ipv veel blabla in mails.
Ik heb hier heel veel zwartmakerij gelezen de jongste weken en vind het erg spijtig voor een Tom die waarschijnlijk zich kapotwerkt om alles te herstellen. Stel je eens in zijn plaats : hou zouden jullie dit vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit topic (en de vorrige) volledig gevolgd maar mij verder niet in vermengd.

Ik heb nu ook een heractivatie gedaan en in eerste instantie onbekende pid.
na 5 uur (had ook preoriteid middel gezet en had de tijd) kon ik de pid in het afrekenings deel wel invoeren.
Betaalde bedrag is volledig overgenomen (betaald in maart) en vergoeding er bij.
Ik heb een power user abo dus we kunnen weer netjes als groepje verder.

Ondangs de wacht tijd/downtime vindt ook ik dit erg netjes verder afgehandeld.
Hopelijk nu voor lange duur ;)

//club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strokealpha
N.a.v. mijn vorige posting: Ik zal een ticket aanvragen voor BEIDE betalingen ! (In totaal zo'n 89 euro !)

Uiteraard zal ik het resultaat hier plaatsen ! Omdat mijn eerdere profiel een betalings bevestiging liet zien aangaande de paypal betaling aan paypal@newscacher.com mag ik toch verwachten dat Tom beide betalingen "mee neemt" in mijn eh... te goed.

Ik tik voor de goede orde een deel van overzicht (verstreken) abonnementen hier onder:

Abonnementen

Naam van het pakket
Verkeer Kanalen Delen Mbit/s Duur Start Einde

Supreme - 24 Mb - Unl. - 16 Thr - Single
10TB 16 thr. 24 Mb 12 mnd 25-02-2008 03-03-2009

Status betaling

Service Provider Bedrag Besteld Verwerkt
Type transaktie Pakket Betaling

Paypal International LTD € 59.4 25-02-2008 25-02-2008
running succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strokealpha
Voor de goede orde:
De betaling welke gedeeltelijk over getikt werd was dus de betaling via paypal@newscacher.com !!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
ik zie hier ineens veel mensen die nieuw GOT lid zijn of zich nog niet eerder in de discussie hebben gemengd en ineens positief over newscacher aan het praten zijn.
Dat vind ik toch verdacht.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Joe2K3 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 01:20:

Ik heb hier heel veel zwartmakerij gelezen de jongste weken en vind het erg spijtig voor een Tom die waarschijnlijk zich kapotwerkt om alles te herstellen. Stel je eens in zijn plaats : hou zouden jullie dit vinden ?
Ik vind het erg normaal dat een ondernemer hard werkt,anders moet je in loondienst gaan werken.
En aangezien Tom zelf de veroorzaker is van 1 maand geen usenet,was het hem maar geraden dat ie het ging oplossen,anders had ie honderden mensen achter zich aangekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strokealpha
IK ben niet eerder positief als mijn betaalde € 89,30 volledig omgezet zijn in een heleboel maanden gebruik van usenet via newscacher.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle duidelijkheid : Er is niet 1 persoon geblokkeerd op de website of welke andere achterliggende forum, support systeem. Dus wie er beweerd dat dat wel het geval is heeft het mis.

Voor wat betreft Punica zijn beweringen over HighWinds en Eweka.. HighWinds heeft Eweka overgenomen maar dat wil niet zeggen dat hij een arbeidskontrakt met HighWinds heeft. Ik heb gebeld met HighWinds namelijk en men geeft aan dat de persoon achter Punica NIET werkzaam is voor dit bedrijf. Of zei kletsen uit hun nek, of de persoon Punica wil zich beter of groter of weet ik wat voordoen als hij is.

HighWinds zelf levert in Nederland NIET direkt usenet diensten, 1 telefoontje en je kunt dit weten. Ze verkopen alleen via resellers of Eweka usenet diensten. Dat is wat mij verteld wordt.

NewsCacher.com maakt wel degelijk gebruik van HighWinds Media als usenet platform, en dat kun je ook zien wanneer je vanuit bv Amerika een traceroute uitvoert. Dan kom je namelijk uit op :

code:
1
2
3
4
5
6
 19   267 ms   219 ms   233 ms  ae-44.ebr2.London1.Level3.net [4.69.137.77]
 20   232 ms   252 ms   241 ms  ae-2.ebr2.Amsterdam1.Level3.net [4.69.132.134]
 21     *      228 ms   275 ms  ae-22-52.car2.Amsterdam1.Level3.net [4.68.120.48
]
 22   227 ms   230 ms   388 ms  3-2.r1.am.hwng.net [212.72.46.74]
 23   236 ms   301 ms   236 ms  1-1.r2.am.hwng.net [69.16.191.122]

HWNG.net is de gateway van HighWiNds Group.

Nog even het volgende : De relatie met XS News was al niet al te best, en mede door het kontakt met een aantal andere (startende) bedrijven met usenet diensten werd me al snel duidelijk dat ik niet de enigste was die behoorlijk wat problemen met hen had.

Hoe je het ook bekijkt. Achteraf heeft het me een hoop werk gekost zaken te herstellen, en ik ben nu blij dat ik van hen af ben, en elders mijn heil heb gevonden. Wat iemand er ook van mag denken, ik heb er eigenlijk geen boodschap aan. Ik weet hoe het zit en dat is voldoende. Het hele verhaal inclusief brief uitwisseling is binnenkort terug te vinden op mijn website.

De reden dat ik bepaalde zaken niet als reseller doe is omdat ik het zelf leuk vind om met de techniek te rommelen, en ik wil niet 100% van een bedrijf afhankelijk zijn. Daarbij geeft dit veel meer mogelijkheden waarbij ik nu ook zeer uitgebreide statistieken kan bekijken, en straks ook in het profiel kan weergeven. Daarbij kan ik nu ook bepaalde diensten met elkaar mengen zodat ik veel meer zaken kan aanbieden en zelf kan bepalen hoe ik het wil vormgeven.

Ook voor wat betreft de bandbreedte heeft deze opzet voordelen omdat ik nu de mogelijkheid heb om zelf bandbreedte in te huren en te koppelen met het platform.

Ook hierover kun je meer te weten komen als je de website goed doorneemt.

Voor wat betreft de heraktivaties .. Dit is heel simpel : Heb je betaald stuur even een tekstuele kopie ervan met transaktie code en bedrag door naar het Support Systeem, en afhankelijk van hoeveel tickets ik moet afhandelen, kun je binnen afzienbare tijd weer online zijn. Iedereen krijgt 2 extraatjes en dat wordt ook op de website aangegeven.

Voor wat betreft de teruggave van Paypal : Ik kan moeilijk iets terugbetalen of geven als ik geen toegang tot Paypal heb, dus ik heb zelf aangegeven aan de gebruikers van dien ene klacht in dan heb je binnen afzienbare tijd je geld terug. Er was geen andere optie.

Die paar personen die hier het leven zuur proberen te maken hebben goed recht van spreken als ze ontevreden zijn, dat zal ik nooit tegenspreken, maar de manier waarop ze het doen staat mij niet aan.

Maar ik heb al aangegeven dat het me niet zo gek veel doet. Reclame positief of negatief het blijft reclame en de mensen komen toch wel kijken, proefpakket bestellen en uitproberen, en dan weten ze toch precies hoe de vork in de steel zit.

De continuering van NewsCacher.com is natuurlijk altijd een vraagstuk waar je de nodige vraagtekens bij kunt zetten maar ik heb er deze keer alles wat mogelijk is aan gedaan om een lange tijd deze services te kunnen verstrekken, en daarmee kan ik ook bevestigen dat er absoluut geen sprake zal zijn van een vroegtijdige beeindiging.

Even heel kort door de bocht : Ik ga niet al deze heisa op mijn nek halen, 18 uur per dag zitten werken, tientallen tickets per dag afwerken, forum inrichten etc als ik er niet 100% zeker van zou zijn dat het zinvol was. De keuze voor XS News was destijds snel gemaakt omdat het leuk was wat ze aanboden, mijn ervaringen als gebruiker waren prima, echter toen we op zakelijke manier verder gingen bleek een en ander toch anders in elkaar te zitten als hetgeen wat afgesproken was.

Ik ga hier verder niet over uitwijden. Twee maken er ruzie, en dan hebben er 2 schuld. Dit hoofdstuk is afgesloten, en laten we beide zien wat de toekomst brengt. Ik wens dan ook XS News veel succes, ben blij met de kans die ik heb gekregen, en nu zien we wel hoe of wat verder.

De mensen die wat te klagen hebben mogen zich bij mij persoonlijk melden, dan gaan we het gewoon oplossen. Maak ik nooit een probleem van, maar meld je dan wel !! Problemen waar ik geen weet van heb kan ik namelijk ook niet oplossen. Wie wel trouwens ?

Veel plezier met Tweakers.net Forum en ik hoop dat deze thread nog lang zal blijven bestaan want het blijft veel bezoekers opleveren, en de hit die ik ontvang vanuit de Frontpage zijn niet misselijk.

De 4 personen die me het leven zuur proberen te maken .. Ik wens jullie veel succes, en nogmaals houdt alsjeblieft dit forum / onderwerp levendig want ik heb er veel baat bij vooralsnog ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 04:38:
Voor wat betreft Punica zijn beweringen over HighWinds en Eweka.. HighWinds heeft Eweka overgenomen maar dat wil niet zeggen dat hij een arbeidskontrakt met HighWinds heeft. Ik heb gebeld met HighWinds namelijk en men geeft aan dat de persoon achter Punica NIET werkzaam is voor dit bedrijf. Of zei kletsen uit hun nek, of de persoon Punica wil zich beter of groter of weet ik wat voordoen als hij is.

HighWinds zelf levert in Nederland NIET direkt usenet diensten, 1 telefoontje en je kunt dit weten. Ze verkopen alleen via resellers of Eweka usenet diensten. Dat is wat mij verteld wordt.
Punica heeft hier veel meer geloofwaardigheid dan Pietjepuk, je kan dus wel raden wie men op dit forum het meest geloofwaardig vindt. :Y)
NewsCacher.com maakt wel degelijk gebruik van HighWinds Media als usenet platform, en dat kun je ook zien wanneer je vanuit bv Amerika een traceroute uitvoert. Dan kom je namelijk uit op :

code:
1
2
3
4
5
6
]

Tsjah, je kan je sub-domein ook omleiden naar pietjepuk.nl ; die tracert zegt dus helemaal niets. Dat is in dit topic ook al verschillende keren gemeld, maar dat negeer je.
Nog even het volgende : De relatie met XS News was al niet al te best, en mede door het kontakt met een aantal andere (startende) bedrijven met usenet diensten werd me al snel duidelijk dat ik niet de enigste was die behoorlijk wat problemen met hen had.

Hoe je het ook bekijkt. Achteraf heeft het me een hoop werk gekost zaken te herstellen, en ik ben nu blij dat ik van hen af ben, en elders mijn heil heb gevonden. Wat iemand er ook van mag denken, ik heb er eigenlijk geen boodschap aan. Ik weet hoe het zit en dat is voldoende. Het hele verhaal inclusief brief uitwisseling is binnenkort terug te vinden op mijn website.
Ik denk dat Xsnews ook erg blij is dat ze van jou af zijn. :Y)
Voor wat betreft de teruggave van Paypal : Ik kan moeilijk iets terugbetalen of geven als ik geen toegang tot Paypal heb, dus ik heb zelf aangegeven aan de gebruikers van dien ene klacht in dan heb je binnen afzienbare tijd je geld terug. Er was geen andere optie.
Men kan wel via Paypal betalen maar jij kan daar niet bij? :?
Die paar personen die hier het leven zuur proberen te maken hebben goed recht van spreken als ze ontevreden zijn, dat zal ik nooit tegenspreken, maar de manier waarop ze het doen staat mij niet aan.

Maar ik heb al aangegeven dat het me niet zo gek veel doet. Reclame positief of negatief het blijft reclame en de mensen komen toch wel kijken, proefpakket bestellen en uitproberen, en dan weten ze toch precies hoe de vork in de steel zit.
Maar desondanks probeer je ze een spreekverbod op te leggen buiten je eigen forum, dat is natuurlijk ridicuul. :/
Veel plezier met Tweakers.net Forum en ik hoop dat deze thread nog lang zal blijven bestaan want het blijft veel bezoekers opleveren, en de hit die ik ontvang vanuit de Frontpage zijn niet misselijk.
Welke frontpage? Dat zal niet die van Tweakers zijn. :?
De 4 personen die me het leven zuur proberen te maken .. Ik wens jullie veel succes, en nogmaals houdt alsjeblieft dit forum / onderwerp levendig want ik heb er veel baat bij vooralsnog ;-)
Trusten ... :w :P

Bij ieder bericht van je krijg ik alleen maar meer vragen. Je probeert het een goed te praten en je probeert dat zo overtuigend te doen, dat het ongeloofwaardig is. Daarnaast is het idd erg verdacht dat in dit topic users positieve berichten achter laten die nog nooit iets op GoT hebben gedaan, maar dat is uiteraard toeval en daar weet je niets vanaf ...

Even voor de duidelijk: ik ben GEEN mod van dit forum (voordat daar weer verwaring over ontstaat); wat ik schrijf, is op persoonlijke titel. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen wil ik na de vele negatieve berichtjes die ik geplaatst heb , toch eens langzaam aan mijn mening herzien .
Hoe het zit met die andere (nieuwe) gebruikers, hier op 't forum die positief erover zijn weet ik niet , maar een week geleden dacht ik er zeker niet zo positief over , maar dat is ondertussen toch verandert .

Na het lange wachten om terug actief te worden , is het dan eindelijk zover . Eerst een weekje het proefabbo gedraaid waar uitereaard totaal niets op aan te merken was . Goeie snelheid , retentie , ..

Dan vanaf gisteren het belangrijkste , de heractivering . Deze is ook probleemloos verlopen , je kan voor 't geld dat je reeds betaald hebt gewoon een ander abbo kiezen , die weken dat je er al van gebruikt had gemaakt wordt dus niet afgeteld . Je krijgt ook nog eens 12.50 € bovenop die som die je betaald had.

Je kan dan zelf kiezen welk abbo je wilt , je voerd een code in en alles is dik in orde . Je eventueel overgebleven geld kan je opgebruiken bij een volgend abbo (dit blijft dus ook beschikbaar).

Het geld van mijn tweede abbo dat ik betaald had , heb ik via paypal ook netjes terug ontvangen .
Nu weet ik wel niet als Tom daar iets mee te maken had , of als dat een beslissing van paypal was. Maar maakt eigenlijk niet uit , het geld heb ik terug .

Nu denk ik dat Tom zelf ook wel wat schuld heeft aan al die negatieve reacties , hij had het probleem misschien op een andere manier moeten aanpakken , en de mensen wat meer op de hoogte moeten houden . Maarja , daar is het nu toch te laat voor . En na heel veel geduld en reclamaties is het dan nog goed gekomen . _/-\o_

Dus al bij al , vind ik dat NEWSCACHER heel goed bezig is op dit moment, hopelijk blijft het deze keer ook zo :/ :/ Dan kon het wel eens een GROTE concurrent gaan worden van andere :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Voor alle duidelijkheid : Er is niet 1 persoon geblokkeerd op de website of welke andere achterliggende forum, support systeem. Dus wie er beweerd dat dat wel het geval is heeft het mis.

code:
1
2
3
4
5
6
]

De reden dat ik bepaalde zaken niet als reseller doe is omdat ik het zelf leuk vind om met de techniek te rommelen, en ik wil niet 100% van een bedrijf afhankelijk zijn. Daarbij geeft dit veel meer mogelijkheden waarbij ik nu ook zeer uitgebreide statistieken kan bekijken, en straks ook in het profiel kan weergeven. Daarbij kan ik nu ook bepaalde diensten met elkaar mengen zodat ik veel meer zaken kan aanbieden en zelf kan bepalen hoe ik het wil vormgeven.

Ook voor wat betreft de bandbreedte heeft deze opzet voordelen omdat ik nu de mogelijkheid heb om zelf bandbreedte in te huren en te koppelen met het platform.

Ook hierover kun je meer te weten komen als je de website goed doorneemt.

Voor wat betreft de heraktivaties .. Dit is heel simpel : Heb je betaald stuur even een tekstuele kopie ervan met transaktie code en bedrag door naar het Support Systeem, en afhankelijk van hoeveel tickets ik moet afhandelen, kun je binnen afzienbare tijd weer online zijn. Iedereen krijgt 2 extraatjes en dat wordt ook op de website aangegeven.

De continuering van NewsCacher.com is natuurlijk altijd een vraagstuk waar je de nodige vraagtekens bij kunt zetten maar ik heb er deze keer alles wat mogelijk is aan gedaan om een lange tijd deze services te kunnen verstrekken, en daarmee kan ik ook bevestigen dat er absoluut geen sprake zal zijn van een vroegtijdige beeindiging.

Even heel kort door de bocht : Ik ga niet al deze heisa op mijn nek halen, 18 uur per dag zitten werken, tientallen tickets per dag afwerken, forum inrichten etc als ik er niet 100% zeker van zou zijn dat het zinvol was. De keuze voor XS News was destijds snel gemaakt omdat het leuk was wat ze aanboden, mijn ervaringen als gebruiker waren prima, echter toen we op zakelijke manier verder gingen bleek een en ander toch anders in elkaar te zitten als hetgeen wat afgesproken was.

Ik ga hier verder niet over uitwijden. Twee maken er ruzie, en dan hebben er 2 schuld. Dit hoofdstuk is afgesloten, en laten we beide zien wat de toekomst brengt. Ik wens dan ook XS News veel succes, ben blij met de kans die ik heb gekregen, en nu zien we wel hoe of wat verder.

De mensen die wat te klagen hebben mogen zich bij mij persoonlijk melden, dan gaan we het gewoon oplossen. Maak ik nooit een probleem van, maar meld je dan wel !! Problemen waar ik geen weet van heb kan ik namelijk ook niet oplossen. Wie wel trouwens ?

Je hebt wel lef om nog in dit topic te reageren zeg :X
Na alles wat je hebt uitgespookt en bij elkaar gefantaseerd, teveel om hier op te noemen!
Ik zal je eens even vertellen hoe het werkt, Jij bepaald niet wat de klant wil, De klant zelf bepaald wat ie wil.
Er zijn veel meer mensen die hun geld terugwillen,dan die hier op het forum aanwezig zijn,maar niet iedereen kent dit forum.
Jij hebt gekozen voor een tegoedsysteem,maar de mogelijkheid om geld terug te vragen staat niet op jouw forum, dus mensen zijn verplicht op opnieuw klant te worden, wie zegt dat ze dat willen,na jouw onbetrouwbare dienstverlening??

Je weet net zo goed als ik, dat het niet lang gaat duren met newscacher,als je niet vet veel nieuwe klanten gaat krijgen, want het geld is bijna op.

Aan de ene kant hoop ik idd, dat je veel nieuwe klanten gaat krijgen, want dan krijgen de oude klanten (voor 30 april) iig een jaar usenet, datgene waarvoor ze betaald hebben.
Als je dat in gedachte houdt, kom ik tot de conclusie, dat je minimaal 1 jaar moet draaien, wil je al je verplichtingen zijn nagekomen.
Als het na bijvb 6 maanden weer misgaat, dan heb dupeer je nog steeds veel mensen, die een jaarabo hadden afgesloten.

Ik wens je veel succes, al valt aan je postings af te leiden, dat je nog niks heb geleerd van je fouten, je probeert altijd alles recht te praten wat krom is en dat soort type mens kent iedereen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr

Hoe verklaar je dan dat ik jouw site wel kan benaderen via een proxy of als ik niet ingelogd ben met een browser waarbij ik de cookies heb weggegooid? Opeens kan ik blijkbaar niet meer inloggen en de voortgang van een supportticket volgen. In dat ticket vraag ik om teruggave van een abonnementsbedrag. Ga ik dat nog terug ontvangen of niet?

Het lijkt me toch vrij makkelijk om dat bedrag terug te geven. Ik hoef dan nog niet eens het tweede bedrag terug.

Wat betreft Paypal, die kunnen niks voor mij doen omdat de termijn allang verstreken is voor het indienen van een claim (45 dagen). Dat was overigens al het geval op het moment dat jij eenzijdig abonnementen hebt opgezegd. Ik heb dus nooit de mogelijkheid gehad om via Paypal mijn geld terug te vragen. Dus er is inderdaad geen optie maar dan aan de kant van de klant die betaald heeft via Paypal en bij wie er al 45 dagen verstreken waren toen jij de klanten met Paypal alleen nog een keuze gaf voor een nieuw abonnement.

Dus hoe wordt dit opgelost? Die duidelijkheid vragen een aantal klanten al een hele tijd en buiten dat herhaalde stukje over geld terug vragen via Paypal komt er weinig nieuws uit. Dus nogmaals, het is voor mij onmogelijk om geld terug te krijgen via Paypal maar ik wil dat geld wel terug. Dan mag jij de tweede 29,70 (of 29,80) wat mij betreft houden. Dat tweede bedrag is betaald met Ideal en hoef ik dus niet terug.

[ Voor 38% gewijzigd door Ericr op 01-06-2008 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Ericr schreef op zondag 01 juni 2008 @ 11:06:
[...]

Dus hoe wordt dit opgelost? Die duidelijkheid vragen een aantal klanten al een hele tijd en buiten dat herhaalde stukje over geld terug vragen via Paypal komt er weinig nieuws uit. Dus nogmaals, het is voor mij onmogelijk om geld terug te krijgen via Paypal maar ik wil dat geld wel terug. Dan mag jij de tweede 29,70 (of 29,80) wat mij betreft houden. Dat tweede bedrag is betaald met Ideal en hoef ik dus niet terug.
Zou je willen uitleggen waarom je dat bedrag niet terug wil krijgen?
Is dat een soort van beloning voor Tom, dat hij zo hard gewerkt heeft om newscacher weer online te krijgen, iets wat ie in mijn ogen gewoon verplicht was te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
Tom

Geen idee wie je hiermee probeert om de tuin te leiden. Je dreigmails zijn in zijn geheel in deze draad gepost. nog een citaatje dan:
Je hebt 4 uur de tijd je zaken te herzien, als er niets veranderd is ga ik over tot per direkte afsluiting.
En vanaf dat moment krijg ik de volgende melding bij inloggen:
"
JE BENT NIET INGELOGD OF GEEN LID,
JE KUNT GEEN REAKTIES PLAATSEN!

You have been permanently banned from this board.

Please contact the Board Administrator for more information.

Reason given for ban: Gebruiker wil geen gebruik meer maken van onze diensten.

A ban has been issued on your username."

Oh ja, de board administrator reageert niet op zijn email, dus dat kun je wel weghalen.

Ik zie dat ik inderdaad nog wel het forum kan lezen, maar ik kan geen reacties plaatsen.

Geen idee of ik nog toegang tot het supportsysteem heb, maar ik heb daar weinig aan zolang jij niet reageert op mijn tickets, status op closed zet en vervolgens hier post dat ik geen contact opneem.

Moet ik uit je laatste post op tweakers opmaken dat je toch wel de dienstverlening aan mij voort wilt zetten?
Niet helemaal wat ik onder directe afsluiting versta, maarja.
Ik heb in ieder geval maar eens een proefabonnementje aangevraagd.

PS. Ik reageer trouwens WEL op mijn email, dus correspondentie hoeft niet via tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
thefxr schreef op zondag 01 juni 2008 @ 11:29:
[...]

Zou je willen uitleggen waarom je dat bedrag niet terug wil krijgen?
Is dat een soort van beloning voor Tom, dat hij zo hard gewerkt heeft om newscacher weer online te krijgen, iets wat ie in mijn ogen gewoon verplicht was te doen.
Heb dat al een keer uitgelegd. Ik heb enkele maanden diensten afgenomen en wil daar ook voor betalen. Nu is dat tweede bedrag wel hoger dan hetgene wat die maanden aan usenetdiensten mij had gekost maar tegelijkertijd had een vergelijkbare dienst mij ongeveer dat bedrag gekost.

Maar goed dat eerste bedrag zie ik waarschijnlijk ook nooit terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Ericr schreef op zondag 01 juni 2008 @ 12:01:
[...]

Maar goed dat eerste bedrag zie ik waarschijnlijk ook nooit terug.
Dat 2de bedrag waarschijnlijk ook niet, anders was het allang teruggestort, de post van Tom spreekt ook boekdelen.
oftewel, bekijk het maar lekker, ik zit hier veilig en ver bij jullie vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee maken er ruzie, en dan hebben er 2 schuld.
Zal het onthouden als ik een keer een deurwaarder op de stoep heb omdat ik een rekening niet heb betaald. zij zijn ook schuldig hoor :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Righhhtt...:) te lollig voor woorden dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
Ericr schreef op zondag 01 juni 2008 @ 11:06:
[...]

Hoe verklaar je dan dat ik jouw site wel kan benaderen via een proxy of als ik niet ingelogd ben met een browser waarbij ik de cookies heb weggegooid? Opeens kan ik blijkbaar niet meer inloggen en de voortgang van een supportticket volgen. In dat ticket vraag ik om teruggave van een abonnementsbedrag. Ga ik dat nog terug ontvangen of niet?

Het lijkt me toch vrij makkelijk om dat bedrag terug te geven. Ik hoef dan nog niet eens het tweede bedrag terug.
[...]
Oeps, ik heb slapende honden wakker gemaakt geloof ik. Ik kan nu ook alleen nog maar via een anomynous proxy naar newscacher.nl. Zodra ik inlog krijg ik een wit scherm.

Blijkbaar maakt Tom zich wel druk om de negatieve publiciteit, anders hoefde hij hier geen leugens te verkondigen dat wij niet geblokkeerd waren.
Maar gewoon ons het betaalde abonnementsgeld terugbetalen is blijkbaar teveel gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe2K3
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-02-2022
thefxr schreef op zondag 01 juni 2008 @ 03:48:
ik zie hier ineens veel mensen die nieuw GOT lid zijn of zich nog niet eerder in de discussie hebben gemengd en ineens positief over newscacher aan het praten zijn.
FYI : ik volg tweakers forums al heel lang, maar heb geen nood om deel te nemen aan discussies. Verder is tweakers een heel goede hardwarebron voor me (bvb. mobo besprekingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

thefxr schreef op zondag 01 juni 2008 @ 03:48:
Dat was toch ook zo met Tom's eerste post op GoT (onderaan) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zijn 2e en 3e post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Joe2K3 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 15:24:
[...]

FYI : ik volg tweakers forums al heel lang, maar heb geen nood om deel te nemen aan discussies. Verder is tweakers een heel goede hardwarebron voor me (bvb. mobo besprekingen).
Dat je daarop reageert, betekent dat je je aangesproken voelt. zegt mij al genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
ustinov schreef op zondag 01 juni 2008 @ 14:47:
[...]

Blijkbaar maakt Tom zich wel druk om de negatieve publiciteit, anders hoefde hij hier geen leugens te verkondigen dat wij niet geblokkeerd waren.
Maar gewoon ons het betaalde abonnementsgeld terugbetalen is blijkbaar teveel gevraagd.
Ik vermoed dat ie geen geld meer heeft, alles is opgegaan aan de nieuwe facturen/voorschot die hij moest betalen.
In mijn visie einde oefening voor newscacher als er geen nieuwe klanten meer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
DaMorpheus schreef op zondag 01 juni 2008 @ 16:04:
[...]

Dat was toch ook zo met Tom's eerste post op GoT (onderaan) *O*
Als ik de postings van Tom zo terug lees, is het opmerkelijkst dat ie zichtzelf erg vaak tegenspreekt, eerst toegeven dat mensen zijn geblokt, daarna zeggen dat er niemand is geblokt enzo...
Uit mijn eigen ervaring weet ik dat mensen die heel vaak liegen, hun leugens niet kunnen onthouden.
en daarom vaak zichzelf tegenspreken, ze weten niet meer wat ze eerst gezegd hebben.
Aangezien Tom dit nog niet verleerd is, vrees ik het ergste voor de toekomst van newscacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strokealpha
IK ben niet eerder positief als mijn betaalde € 89,30 volledig omgezet zijn in een heleboel maanden gebruik van usenet via newscacher.......
N.a.v. bovenstaand (en eerder door mij geposte items op 31mei/1juni): Tom heeft mij beide tegoeden toegekend en daar valt uiteraard alleen maar positief over te schrijven !! :)

Als er nu ook nog sprake zal zijn van continuiteit (dat is natuurlijk nooit met 100% garantie te zeggen)
kan ik niet anders meer zeggen dat Tom blijkbaar gewoon "domme pech" heeft gehad en alle inspanningen heeft gedaan om e.e.a. recht te zetten ! (En ja, ook ik heb wel eens andere gedachten over hem gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben alle discussie over newscacher zat en heb inmiddels voor 13 euro een account voor 3 maanden bij een andere provider afgesloten. Als newscacher over een tijdje nog bestaat dan zal ik t.z.t overwegen om een account af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Laatst online: 23-11-2023
Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 19:09:
Ik ben alle discussie over newscacher zat en heb inmiddels voor 13 euro een account voor 3 maanden bij een andere provider afgesloten. Als newscacher over een tijdje nog bestaat dan zal ik t.z.t overwegen om een account af te sluiten.
Nou ik heb ook de knoop doorgehakt, niet eens als gedupeerde: 15 euro gestort voor 6 maanden 16Mb. Transactie via Paypal, uurtje wachten, werkt als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
thefxr schreef op zondag 01 juni 2008 @ 12:16:
[...]

Dat 2de bedrag waarschijnlijk ook niet, anders was het allang teruggestort, de post van Tom spreekt ook boekdelen.
Dat tweede bedrag boeit me ook niet, ik heb alleen het eerste bedrag teruggevorderd. Tom blijft maar aanhalen dat men via Paypal het kan regelen maar is dus gewoon onmogelijk omdat de transactie te lang geleden is.

Denk niet dat Tom ooit nog ingaat op die kwestie, degenen die ooit hebben betaald met Paypal en waarvan de transactie te lang geleden is hebben gewoon pech. Of moeten wederom een product van Tom Dings willen afnemen. Gelet op het verleden heb ik daar zelf weinig zin in. Een provider die opeens op zwart kan gaan zit ik niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ericr schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:11:
[...]
Denk niet dat Tom ooit nog ingaat op die kwestie, degenen die ooit hebben betaald met Paypal en waarvan de transactie te lang geleden is hebben gewoon pech. Of moeten wederom een product van Tom Dings willen afnemen. Gelet op het verleden heb ik daar zelf weinig zin in. Een provider die opeens op zwart kan gaan zit ik niet op te wachten.
Het geld heb je toch al betaald , en als je het toch niet terug krijgt , waarom dan niet gewoon terug voor dat bedrag gebruik maken van newscacher ????
Ik vind als je het geld toch niet terug krijgt dat je dan toch net zo goed kunt opgebruiken , dan heb je toch nog iets in de plaats gehad , zoals jij het nu doet heb je niks , geen geld en geen werkend abbo :? :?
En wie weet , misschien is het dit maal allemaal wel iets beter geregeld en blijft newscacher nog lang actief :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:02:
[...]

Het geld heb je toch al betaald , en als je het toch niet terug krijgt , waarom dan niet gewoon terug voor dat bedrag gebruik maken van newscacher ????
Heb geen vertrouwen meer in Newscacher en ik ben van mening dat ik minimaal het eerst betaalde bedrag dien terug te krijgen. Op welke manier boeit me verder niet, dat Tom niet bij zijn Paypalrekening kan is zijn probleem.
Ik vind als je het geld toch niet terug krijgt dat je dan toch net zo goed kunt opgebruiken , dan heb je toch nog iets in de plaats gehad , zoals jij het nu doet heb je niks , geen geld en geen werkend abbo :? :?
En wie weet , misschien is het dit maal allemaal wel iets beter geregeld en blijft newscacher nog lang actief :/ :/
Ik heb inderdaad niks, buiten dan binnenkort een procesverbaal waarin ik aangifte heb gedaan van oplichting. In ieder geval wil ik geen gebruik maken van de diensten van Newscacher maar klaarblijkelijk hebben sommigen er nog steeds vertrouwen in. Succes er mee dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:02:
[...]

Heractiveren gaat een beetje moeilijk als je account geblokkeerd is door dhr. Dings. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
ustinov schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:27:
[...]

Heractiveren gaat een beetje moeilijk als je account geblokkeerd is door dhr. Dings. 8)7
Heb vandaag een mail gestuurd aan Tom Dings en er wordt dus glashard beweerd dat er niemand is geblokt. Toch wel erg vreemd dan dat ik op diverse locaties en op diverse pc's geen toegang krijg tot de site. Ik kan de site zien maar als ik eenmaal inlog is de 'pret' over.

Newscacher wil dus stommetje spelen en er wordt ook niet ingegaan op mijn verzoek tot teruggave.

--edit een mail gehad van Tom :
Lees het tweakers forum maar daar staat alles vermeld wat je moet weten.

Eerder had je niet het fatsoen om op een normale manier te communiceren en elders je zaken te openbaren.

Die keuze heb je zelf gemaakt, en daarom heb ik daar netjes alles zaken uiteengezet. Welke vervolg stappen je gaat ondernemen zijn helemaal je eigen keuze. Nogmaals : Je hebt geen blokkade op de website, en dus kun je via die plaats je zaken, net als ieder ander persoon die mogelijkerwijs iets tegoed zou hebben, regelen.

Er valt hier verder niets aan toe te voegen.
Glashard aan het liegen dus. Ik kan via diverse pc's niet op de site komen en ik kan dus ook geen gebruik maken van de supportmogelijkheid. Niet dat die supporttickets nut hebben overigens, ik heb nooit respons gehad op een eerder verzoek dat ik heb ingediend.

Hij is duidelijk gepikeerd over wat ik op GOT geplaatst heb over Newscacher. Een klein kind dus qua gedrag en allesbehalve zakelijk. Nu was mijn opmerking hier ook niet zakelijk te noemen maar die was niet in een correspondentie aan hem gericht.

Dan maar aangifte doen, hij laat mij geen andere keuze.

[ Voor 50% gewijzigd door Ericr op 02-06-2008 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik zal vanavond eens mijn account heractiveren.

Mijn proefperiode is voorbij en dat ging goed.
Aangezien ik ook 30 euro open heb staan wordt dat dus (42,50) als ik zie dat je 12,50 extra krijgt.

Toch netjes, maar goed na vanavond weer ik meer. Ik heb hier die code niet bij de hand anders had ik het nu wel gedaan.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ericr schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:48:
[...]

Hij is duidelijk gepikeerd over wat ik op GOT geplaatst heb over Newscacher. Een klein kind dus qua gedrag en allesbehalve zakelijk. Nu was mijn opmerking hier ook niet zakelijk te noemen maar die was niet in een correspondentie aan hem gericht.

Heb je al gevraagd of ze je account na willen kijken? MIsschien dat er ergens een vinkje verkeerd staat ofzo (zou kunnen, toch?).

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
pven schreef op maandag 02 juni 2008 @ 14:08:
[...]

Heb je al gevraagd of ze je account na willen kijken? MIsschien dat er ergens een vinkje verkeerd staat ofzo (zou kunnen, toch?).
Het zou inderdaad kunnen maar dan staan er opeens vinkjes verkeerd bij degenen die zich niet al te positief hebben geuit aangaande Newscacher. Ustinov heeft hetzelfde meegemaakt.

Het is nu gewoon mijn woord tegen het woord van Tom Dings. Hij beweert dat er niemand geblokkeerd is terwijl ik toch duidelijk constateer dat er een aantal personen zijn die geen toegang hebben tot de site.

Als ik de laatste mail mag geloven moet ik eerst wat aan mijn postgedrag hier doen wil er nog wat geregeld worden. Tja volgens mij is het stadium van iets regelen al gepasseerd. De enige optie die werd geboden was een voortgang van afnemen van de diensten van Newscacher en dat is voor mij geen optie.

Het begint nu meer op een klucht te lijken, voor zover het dat al niet was. Ik ga in ieder geval voor die 59,40 mijn postgedrag niet aanpassen of postings aanpassen. Zeker niet als er glashard wordt gelogen over toegang tot de site van Newscacher en er op wordt aangedrongen dat ik wat doe aan 'het probleem op Tweakers.net'. Zijn woorden dat laatste tussen quotes.

Voor de lol dan maar een domein geregistreerd met de naam Newscrasher.com, misschien nog wel handig voor de gedupeerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Ericr schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:48:
[...]

Glashard aan het liegen dus. Ik kan via diverse pc's niet op de site komen en ik kan dus ook geen gebruik maken van de supportmogelijkheid. Niet dat die supporttickets nut hebben overigens, ik heb nooit respons gehad op een eerder verzoek dat ik heb ingediend.

Ik denk dat ie als straf jouw acc heeft geblokkeerd, omdat je wat op GOT hebt gepost, dit slaat natuurlijk nergens op, dat je dan een soort van boete (je gestorte geld) krijgt!

Dit is verre van klantvriendelijk en erg onzakelijk, hoe oud is Tom eigenlijk 14 jaar ofzo?
Hiermee maakt hij echt slechte reclame voor zijn bedrijf, ga zo door Tom, dan blijft newscacher echt lang in de lucht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
Ik kan opeens weer op de site, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Heb alleen nog geen respons op mijn supportticket gehad zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
Ericr schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:09:
Ik kan opeens weer op de site, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Heb alleen nog geen respons op mijn supportticket gehad zie ik.
Enig idee wat je nu goed hebt gedaan dan?
Lees het tweakers forum maar daar staat alles vermeld wat je moet weten.
Het lijkt de Da Vinci code wel. Misschien moeten we zijn berichtjes achterstevoren lezen. :)

Ik heb er gister ook maar eens een email aan gewaagd. Nog geen reactie gehad, niet eens een boze email.
Mijn account is nog steeds geblokkeerd. Ook op computers waar andere NC-gebruikers wel in kunnen loggen.
En nu doet mijn proefabonnement het ook ineens niet meer, maar dat zal wel toeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Waarom Heeft Tom geen mailinglijst gemaakt en naar al zijn oude (voor 30 april) klanten toegestuurd?
Dat newscacher weer online is enzo, en hoe je de oude abo moet omzetten in een nieuwe.
Of wil Tom dat er zo weinig mogelijk oude klanten van zijn dienst gebruik maken, wat die leveren toch geen geld meer op. Het zou iig wat positieve reclame zijn, maar ik denk dat ie de oude lijst kwijt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
ustinov schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:19:

Enig idee wat je nu goed hebt gedaan dan?
In ieder geval niks positiefs in de richting van Tom Dings. Ben overigens verder niet haatdragend, wil alleen mijn geld terug. De klucht uitzitten kost niet veel meer, buiten dan een domeinregistratie mocht ik die nog willen gebruiken.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Let op:
Een aantal reacties voegen weinig toe behalve 'moddergooien' en andere uit de tent lokken. We zullen dit topic meer in de gaten houden vanaf nu. De eerst volgende met een 'vrij zinloze toevoeging' die 'gal spuien' of 'moddergooien' betreft krijgt gelijk een OW.