Daar zijn jullie toch voorpven schreef op zondag 25 mei 2008 @ 19:12:
Denkt hij soms dat hij alle fora waar over newscacher wordt gesproken onder controle kan houden met dat soort dreigementen?
Wij zijn GoT, ik denk dat je in de war bent met god.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Anoniem: 262728
Nee niet bepaald, maar als jij als mod het forum niet op orde kunt houden zou ik maar eens aan mijzelf gaan twijfelen als ik jou was. ( en dank god dat ik dat niet ben )
Bovendien is dit forum prima op orde zou ik zo zeggen, iedereen kan zijn, met argumenten ondersteunde, mening hier kwijt, was dat op 't Newscacher forum maar 't geval...
Zie dar er weer driftig censuur wordt toegepast op het Newscacherforum. Alle niet postings aangaande terugbetalingen worden gewoon verwijderd en Tom Dings is dus geenzins van plan om openbaar openheid te geven over hoe hij denkt over klanten die niet meer verder willen met Newscacher maar gewoon hun geld terugwillen.
Aangezien Newscacher toch zwaar wordt gecensureerd : Tom Dings, steek het geld maar in je aars. Van jouw diensten wil ik niet eens meer gebruik maken.
Aangezien Newscacher toch zwaar wordt gecensureerd : Tom Dings, steek het geld maar in je aars. Van jouw diensten wil ik niet eens meer gebruik maken.
@yorick Peterse,
Wat heeft Tom je beloofd? aangezien je meewerkt aan debieuze praktijken, op het randje van oplichting.
Wat heeft Tom je beloofd? aangezien je meewerkt aan debieuze praktijken, op het randje van oplichting.
Niks, ik ben mod op het forum omdat ik het gewoon leuk vind om te modden en mensen te helpen.thefxr schreef op zondag 25 mei 2008 @ 21:53:
@yorick Peterse,
Van de regen in de drup?Anoniem: 262728 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 23:02:
[...]
Niks, ik ben mod op het forum omdat ik het gewoon leuk vind om te modden en mensen te helpen.
Gewoonweg alle negatieve commentaren verwijderen zorgt er echt niet voor dat de negatieve geluiden niet gehoord worden hoor.
Kijk eens naar GoT waar bijna niets verwijderd wordt. Kijk eens in de historie van LA, dan zie je vast wel heel veel kritiek op GoT / modjes, is dit verwijderd? Nee.
En ziehier in dit topic ook weer, een user wordt via pm / mail "bedreigd" met afsluiting van zijn account als hij zijn posts hier niet wijzigt. Wat is het resultaat, die pm / mail gaat hier op het forum, user wordt afgesloten maar hier is de info nog steeds te halen....
Mensen die daar topics verwijderen over betalingen zijn in mijn ogen gewoon medeplichtig aan oplichting. Belachelijk dat je daar nergens gehoor over krijgt (maar wel over posts hier op GoT die hij niet kan waarderen).
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dus je werkt gratis of je bent een zogenaamde vrijwilliger?Anoniem: 262728 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 23:02:
[...]
Niks, ik ben mod op het forum omdat ik het gewoon leuk vind om te modden en mensen te helpen.
Ik hoop voor jou dat Tom geen rechtszaak aan zijn broek krijgt, als dit newscacher verhaal in elkaar stort,want dan kan jij als medeplichtig worden gezien, ongeacht of je betaald of gratis werk verricht!
Hoop dat er niks op jouw naam staat ofzo.
En als je het leuk vind om mensen te helpen, kan je ook bij het bejaardenhuis terecht ofzo.
Marzman schreef op zondag 25 mei 2008 @ 23:26:
Mensen die daar topics verwijderen over betalingen zijn in mijn ogen gewoon medeplichtig aan oplichting. Belachelijk dat je daar nergens gehoor over krijgt (maar wel over posts hier op GoT die hij niet kan waarderen).
Ik denk niet dat het modden op een forum valt onder: "het bijgedragen tot het misdrijf, niet-noodzakelijke hulp bieden, onderrichtingen geeft, wapens, werktuigen of andere middelen verschaft, onderdak verleend en/of op de hoogte was van het misdrijf".thefxr schreef op zondag 25 mei 2008 @ 23:36:
[...]
Dus je werkt gratis of je bent een zogenaamde vrijwilliger?
Ik hoop voor jou dat Tom geen rechtszaak aan zijn broek krijgt, als dit newscacher verhaal in elkaar stort,want dan kan jij als medeplichtig worden gezien, ongeacht of je betaald of gratis werk verricht!
Hoop dat er niks op jouw naam staat ofzo.
En als je het leuk vind om mensen te helpen, kan je ook bij het bejaardenhuis terecht ofzo.
bron: Wikipedia: Medeplichtige
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Modden in het algemeen niet. Het verwijderen van posts over (soms dubbele) betalingen van een niet geleverde dienst en het uitblijven van reacties hierover (in pm/e-mail/tickets) op het officiële forum lijkt me toch niet helemaal fris.MetalfanBlackness schreef op zondag 25 mei 2008 @ 23:57:
Ik denk niet dat het modden op een forum valt onder: "het bijgedragen tot het misdrijf, niet-noodzakelijke hulp bieden, onderrichtingen geeft, wapens, werktuigen of andere middelen verschaft, onderdak verleend en/of op de hoogte was van het misdrijf".
bron: Wikipedia: Medeplichtige
Ik heb het overigens niet over Yorick Peterse in het bijzonder, want ik weet helemaal niet wat hij allemaal mod daar op het forum. Maar als hij dergelijke posts wegmod (wat schijnbaar normaal is daar, evenals het bannen van mensen die hun posts dan maar hier gaan plaatsen) dan mag hij zich best aangesproken voelen.
/▌
Het verwijderen van deze posts lijkt me niet onder medeplichtig vallen. Als de eigenaar alles persoonlijk wilt regelen moet dat gewoon kunnen. Je mag zelf aangeven of zoiets publiek moet zijn of niet.
Verder vind ik de werkwijze wel vreemd.
Verder vind ik de werkwijze wel vreemd.
☻/
/▌
/ \
Juridisch gezien zal je als moderater dan geen grote problemen hebben nee, maar ik vind het niet fris (vandaar dat ik schreef "in mijn ogen"). De eigenaar zegt op fora dat hij alles persoonlijk wil regelen, maar geeft geen terugkoppeling als hij persoonlijk wordt aangesproken. Laten we het er inderdaad maar op houden dat de werkwijze vreemd is 
Die Tom is ook eigenlijk niet te pijlen. Er zijn toch ook wel resellerconstructies te bedenken zonder risico en onnodige investeringen (dat is het hele idee achter resellen en als je klanten vooraf betalen moet je al helemaal geen problemen hebben). Kapotte schijven heb je dan ook geen last van (ze gaan nog steeds kapot, maar worden vervangen door je leverancier, je hebt er dus geen last van).
Die Tom is ook eigenlijk niet te pijlen. Er zijn toch ook wel resellerconstructies te bedenken zonder risico en onnodige investeringen (dat is het hele idee achter resellen en als je klanten vooraf betalen moet je al helemaal geen problemen hebben). Kapotte schijven heb je dan ook geen last van (ze gaan nog steeds kapot, maar worden vervangen door je leverancier, je hebt er dus geen last van).
/▌
Hij is wel te peilen, de laatste die zijn geld terugvroeg is verbannen op newscacher, vanwege negatieve postings in dit draadje. Dat is dus de persoonlijke regeling van Tom.Marzman schreef op maandag 26 mei 2008 @ 00:27:
Juridisch gezien zal je als moderater dan geen grote problemen hebben nee, maar ik vind het niet fris (vandaar dat ik schreef "in mijn ogen"). De eigenaar zegt op fora dat hij alles persoonlijk wil regelen, maar geeft geen terugkoppeling als hij persoonlijk wordt aangesproken. Laten we het er inderdaad maar op houden dat de werkwijze vreemd is
[ Voor 3% gewijzigd door thefxr op 26-05-2008 00:57 ]
Het stuk wat ik niet kan peilen is dat hij zijn site niet op zwart gooit. Hij zit redelijk ver weg van zijn klanten. Of is het tijd rekken in de hoop dat newscacher in stilte van het toneel kan verdwijnen (en de claims van klanten te oud zijn). Het lijkt me nogal een gedoe zoals hij het aanpakt.thefxr schreef op maandag 26 mei 2008 @ 00:57:
[...]
Hij is wel te peilen, de laatste die zijn geld terugvroeg is verbannen op newscacher, vanwege negatieve postings in dit draadje. Dat is dus de persoonlijke regeling van Tom.
/▌
Hij is nu toch gewoon bezig om weer nieuwe abonnees te lokken?Marzman schreef op maandag 26 mei 2008 @ 01:09:
[...]
Het stuk wat ik niet kan peilen is dat hij zijn site niet op zwart gooit. Hij zit redelijk ver weg van zijn klanten. Of is het tijd rekken in de hoop dat newscacher in stilte van het toneel kan verdwijnen (en de claims van klanten te oud zijn). Het lijkt me nogal een gedoe zoals hij het aanpakt.
Het geld van betalende abonnee's had hij blijkbaar al ergens anders aan uitgegeven, dus hij zal wel nieuw kapitaal nodig hebben om de oude abonnees straks alsnog diensten te kunnen leveren. En dan maar hopen dat de site zo hard groeit dat de inkomsten de uitgaven voor blijven...
Anoniem: 258686
Kwam dit toevallig vanmorgen tegen op een site, wel aardig voor de kinders hier :
Kinderen toch niet zo handig op internet
Het idee dat kinderen bijna allemaal goed zijn met de computer en eenvoudig de weg op het internet kunnen vinden, is niet juist. Uit een onderzoek onder zeshonderd kinderen tussen 8 en 12 jaar blijkt dat kinderen nauwelijks online lezen, ongeduldig zijn en een site verlaten als die te onduidelijk is.
De enquête is gehouden door de Stichting Mijn Kind Online en onderzoeksbureau 2C Usability.
Omdat kinderen niet zo handig op het web zijn, komen ze op plekken van het internet die niet voor hen bedoeld zijn. Ze zijn niet in staat een goede zoekstrategie uit te stippelen.
Het idee dat kinderen bijna allemaal goed zijn met de computer en eenvoudig de weg op het internet kunnen vinden, is niet juist. Uit een onderzoek onder zeshonderd kinderen tussen 8 en 12 jaar blijkt dat kinderen nauwelijks online lezen, ongeduldig zijn en een site verlaten als die te onduidelijk is.
De enquête is gehouden door de Stichting Mijn Kind Online en onderzoeksbureau 2C Usability.
Omdat kinderen niet zo handig op het web zijn, komen ze op plekken van het internet die niet voor hen bedoeld zijn. Ze zijn niet in staat een goede zoekstrategie uit te stippelen.
Gelukkig maar dat de gemiddelde usenet gebruiker verstandiger is als die paar personen hier die elkaar en anderen het leven zuur proberen te maken.
De reden dat deze ene persoon verbannen is van het forum is door mij persoonlijk aan hem kenbaar gemaakt, en heeft niets te maken met het feit of hij geld terug heeft gevraagd, of iets verkeerds heeft gezegd.
Hij reageerde gewoon niet op mijn berichten en als je dan tegelijkertijd wel de moeite kunt nemen om een forum vol te zetten met negatieve uitlatingen dan schiet dat bij mij in het verkeerde keelgat.
Wordt volwassen en leer je te gedragen .. En hoe meer jullie hier posten over allerlei zaken, hoe meer mensen de website bezoeken, en zien wat de tarieven omhelzen, en het proefpakket proberen. Het uiteindelijk resultaat kunnen jullie raden. Dus helaas, voor jullie beleving, maar hetgeen wat die paar personen denken te bereiken, geeft een totaal ander resultaat.
Maar ik wil jullie wel even bedanken voor de aandacht die jullie mijn site geven. Ga zo door!
De reden dat deze ene persoon verbannen is van het forum is door mij persoonlijk aan hem kenbaar gemaakt, en heeft niets te maken met het feit of hij geld terug heeft gevraagd, of iets verkeerds heeft gezegd.
Hij reageerde gewoon niet op mijn berichten en als je dan tegelijkertijd wel de moeite kunt nemen om een forum vol te zetten met negatieve uitlatingen dan schiet dat bij mij in het verkeerde keelgat.
Wordt volwassen en leer je te gedragen .. En hoe meer jullie hier posten over allerlei zaken, hoe meer mensen de website bezoeken, en zien wat de tarieven omhelzen, en het proefpakket proberen. Het uiteindelijk resultaat kunnen jullie raden. Dus helaas, voor jullie beleving, maar hetgeen wat die paar personen denken te bereiken, geeft een totaal ander resultaat.
Maar ik wil jullie wel even bedanken voor de aandacht die jullie mijn site geven. Ga zo door!
Ik heb dit meningsverschil ook al met een andere persoon gehad en nadat hij zag hoe hij moest regelen was het al snel opgelost. De 'klagers' hier nemen niet de moeite om iets fatsoenlijk te lezen, en gaan dan achteraf lopen klagen. Neem de tijd om zaken te lezen en dan is het probleem erg snel opgelost.Ericr schreef op zondag 25 mei 2008 @ 21:33:
Zie dar er weer driftig censuur wordt toegepast op het Newscacherforum. Alle niet postings aangaande terugbetalingen worden gewoon verwijderd en Tom Dings is dus geenzins van plan om openbaar openheid te geven over hoe hij denkt over klanten die niet meer verder willen met Newscacher maar gewoon hun geld terugwillen.
Maar ben er klaar mee hierzo. Die paar personen hier die kwaad willen gaan maar doen wat ze willen, bereiken doen ze alleen maar dat er als maar meer mensen naar de site gaan, en vervolgens erg tevreden zijn over de dienstverlening. En dat is toch waar het omdraaid uiteindelijk.
En doe me een plezier houdt dit onderwerp / topic vooral levendig, want het levert me een hoop bezoekers op die toch liever voor een goede prijs kiezen ipv de verhalen van een stel pubbers op een forum als deze.
Nogmaals : Ik dank iedereen hartelijk voor alle reclame. (Hoe je het ook uitlegd, niemand neemt jullie, buiten jullie zelf om dan, verhalen erg serieus en mensen vragen zich af wat er allemaal te doen is op de inmiddels wel bekende plek.)
Ik hoop zelfs dat een van de 'dreigementen' van programma's als kassa! inschakelen werkelijkheid wordt, want dat betekent alleen maar nog meer gratis reclame, en je weet wat daar van komen gaat.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 258686 op 26-05-2008 07:33 ]
Anoniem: 58485
Als je nou iets met advertenties doet en al die bezoekers.. Wellicht voorkomt je dat kuren zoals in de toekomst
Maar hoe zit het nou met de gedupeerde , pietjepuk, die hun geld terugwillen?
Zoveel stelt het ook weer niet voor Tom dings. Het enige wat jij doet is fysiek een deurtje openzetten naar een andere USP maar zelf heb je niets.
ook 1 van de redenen waarom ik al ruim 2 jaar klant bij bij Xsnews. gewoon geen nonsense of rare kuren.
Maar hoe zit het nou met de gedupeerde , pietjepuk, die hun geld terugwillen?
Sorry hoor. Nou moet je eens niet zo tof gaan doen, maar als iedereen op de manier naar jouw usenethostertje komt en die proefpaketten eens goed gaad abusen dan loop jij straks inkomsten mis inclusief nog een reeks gedupeerde.Ik hoop zelfs dat een van de 'dreigementen' van programma's als kassa! inschakelen werkelijkheid wordt, want dat betekent alleen maar nog meer gratis reclame, en je weet wat daar van komen gaat.
Zoveel stelt het ook weer niet voor Tom dings. Het enige wat jij doet is fysiek een deurtje openzetten naar een andere USP maar zelf heb je niets.
ook 1 van de redenen waarom ik al ruim 2 jaar klant bij bij Xsnews. gewoon geen nonsense of rare kuren.
[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 58485 op 26-05-2008 07:36 ]
Even naar de website, even in het forum kijken, mijn msn staat daar genoemd. Vervolgens even kontakt opnemen (mag mijn msn hier niet kwijt) en het is in 5 minuten geregeld. Even overmaken, en vervolgens heb je je geld binnen 24-48 uur.
Ik maak nergens een probleem van maar ga je niet eerst zeer negatief uitten op een site, om vervolgens te komen smeken om een retour betaling. Want zo werkt dat niet. Als je niet tevreden bent of je hebt er geen vertrouwen meer in, gewoon ff aangeven, en het wordt opgelost.
Maar ik ga er hier mee stoppen want ik laat me elke keer overhalen om toch weer te reageren terwijl dat feitelijk niets oplost. Iedereen kan bedenken dat als ie met een bepaalde site een probleem heeft, of met de organisatie erachter, dat hij of zij met die site kontakt moet openemen en niet elders zijn of haar gal moet spuwen. Lijkt me vrij logisch, althans vind ik dan.
En natuurlijk mag je je mening geven hier, geen probleem maar ga niet dag in dag uit overal berichten posten, discussies aan .. Want daar krijg je je geld nooit mee terug, en het levert mij uiteindelijk alleen maar meer op. En dat is de enigste conclusie die ik hieruit kan opmaken.
Stel als doel dat je usenet wilt, kom een keer kijken als je dat wilt, probeer het gratis uit. Vind je het dan iets dan kun je overwegen om een pakket voor bv 1 maand te nemen. Bevalt het achteraf niet of lukt het niet, krijg je altijd je geld terug. Maar niet op de manier door hier allerlei berichten te posten.
Daarmee bereik je alleen maar het omgekeerde, oftewel niks terug, en het levert mij alleen maar nieuwe bezoekers op. En dat lijkt me nou juist de bedoeling van die personen niet.
Maar ik stop ermee. Jullie weten waar je moet zijn als er een probleem is, en kom dan ook.
Ik maak nergens een probleem van maar ga je niet eerst zeer negatief uitten op een site, om vervolgens te komen smeken om een retour betaling. Want zo werkt dat niet. Als je niet tevreden bent of je hebt er geen vertrouwen meer in, gewoon ff aangeven, en het wordt opgelost.
Maar ik ga er hier mee stoppen want ik laat me elke keer overhalen om toch weer te reageren terwijl dat feitelijk niets oplost. Iedereen kan bedenken dat als ie met een bepaalde site een probleem heeft, of met de organisatie erachter, dat hij of zij met die site kontakt moet openemen en niet elders zijn of haar gal moet spuwen. Lijkt me vrij logisch, althans vind ik dan.
En natuurlijk mag je je mening geven hier, geen probleem maar ga niet dag in dag uit overal berichten posten, discussies aan .. Want daar krijg je je geld nooit mee terug, en het levert mij uiteindelijk alleen maar meer op. En dat is de enigste conclusie die ik hieruit kan opmaken.
Stel als doel dat je usenet wilt, kom een keer kijken als je dat wilt, probeer het gratis uit. Vind je het dan iets dan kun je overwegen om een pakket voor bv 1 maand te nemen. Bevalt het achteraf niet of lukt het niet, krijg je altijd je geld terug. Maar niet op de manier door hier allerlei berichten te posten.
Daarmee bereik je alleen maar het omgekeerde, oftewel niks terug, en het levert mij alleen maar nieuwe bezoekers op. En dat lijkt me nou juist de bedoeling van die personen niet.
Maar ik stop ermee. Jullie weten waar je moet zijn als er een probleem is, en kom dan ook.
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 258686 op 26-05-2008 07:41 ]
Ik snap best dat mensen hier teleurgesteld zijn, maar het valt mij op dat er toch van alle kanten van Tom Dings geprobeerd wordt alles weer recht te zetten, maar de reacties vallen mij dan toch vies tegen hier. Ik ken de man persoonlijk niet en heb ook geen abonnement bij hem lopen, maar ik vind dat een beetje vertrouwen hier toch wel mag zijn hoor.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Waar doel je nu eigenlijk op? Dat GoT de zaak hier niet onder controle heeft?Anoniem: 262728 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 19:56:
[...]
Nee niet bepaald, maar als jij als mod het forum niet op orde kunt houden zou ik maar eens aan mijzelf gaan twijfelen als ik jou was. ( en dank god dat ik dat niet ben )
(Ik kan je bericht niet goed plaatsen.)
Ik heb ook nog enkele voorbeelden van ondernemers die online niet zo handig bezig zijn.Anoniem: 258686 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 07:15:
Kwam dit toevallig vanmorgen tegen op een site, wel aardig voor de kinders hier :
Ik ken hem ook niet en heb ook nooit zaken met hem gedaan, maar dat je users bedreigt omdat ze elders hun mening over zijn dienst geven, dat gaat me veel te ver.Phyxion schreef op maandag 26 mei 2008 @ 07:49:
Ik snap best dat mensen hier teleurgesteld zijn, maar het valt mij op dat er toch van alle kanten van Tom Dings geprobeerd wordt alles weer recht te zetten, maar de reacties vallen mij dan toch vies tegen hier. Ik ken de man persoonlijk niet en heb ook geen abonnement bij hem lopen, maar ik vind dat een beetje vertrouwen hier toch wel mag zijn hoor.
[ Voor 36% gewijzigd door pven op 26-05-2008 07:57 ]
Als je het topic een beetje gelezen zou hebben, zou je tegengekomen zijn dat de eerste verhalen over meneer Dings uit 1999 en 2000 stammen. De huidige 'problemen' zijn herhalingen van gedrag wat al 8 of 9 jaar speelt, bij de bedrijfjes van meneer Dings.Phyxion schreef op maandag 26 mei 2008 @ 07:49:
maar ik vind dat een beetje vertrouwen hier toch wel mag zijn hoor.
Ik zou het fantastisch vinden als 'ie een goedlopend bedrijf op poten weet te zetten, maar na bijna tien jaar zien hoe dat steeds weer misgaat heb ik er geen vertrouwen in. Vertrouwen verdien je. Of niet.
I don't like facts. They have a liberal bias.
Ik heb persoonlijk niet echt de neiging om een proefpakket te proberen van iemand die op zo'n manier de grond in geboord wordt op een groot forum voor IT-professionals. Dat in acht nemende lijkt het me handig als je iets doet aan je klanttevredenheid, even los ervan of dat nu helemaal jouw fout is of niet. Uiteindelijk staat je bedrijf op het spel.Anoniem: 258686 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 07:22:
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Om deze reden zou ik in Nederland nooit een bedrijfje durven starten. Als je namenlijk 1 keer failliet bent gegaan wordt je dat je hele leven nagedragen in dit kneuterlandje. Zelfs de klagers van toen weten je nog te vinden. In Amerika wordt met bewondering gekeken als mensen de moed hebben om het nog een keer te proberen. En schuldsanering? That's part of life.burne schreef op maandag 26 mei 2008 @ 09:24:
[...]
Als je het topic een beetje gelezen zou hebben, zou je tegengekomen zijn dat de eerste verhalen over meneer Dings uit 1999 en 2000 stammen. De huidige 'problemen' zijn herhalingen van gedrag wat al 8 of 9 jaar speelt, bij de bedrijfjes van meneer Dings.
Ik zou het fantastisch vinden als 'ie een goedlopend bedrijf op poten weet te zetten, maar na bijna tien jaar zien hoe dat steeds weer misgaat heb ik er geen vertrouwen in. Vertrouwen verdien je. Of niet.
Hoezo bedreigen? Hij gooit je er gewoon uit omdat je hem zwart zit te maken. Ik ken wel meer providers in deze branche die nogal lange tenen hebben. Ik zou het nooit zo zeggen als Dings heeft gedaan, het is ook zakelijk niet slim vind ik, maar ik kan me voorstellen dat hij kwaad is.
Vanuit zijn standpunt (en wat er echt gebeurd is weet ik nog steeds niet) is hij veel te vroeg en met oneigenlijke argumenten afgesloten bij XSnews. Vervolgens heeft hij hard gewerkt om zijn dienst weer op te bouwen, en gaat ook behoorlijk ver om iedereen schadeloos te stellen.
Wat heeft hij nou verder nog verkeerd gedaan?
- Hij heeft onder een schuilnaam getracht de discussie hier te beinvloeden. Dat kun je op een Tweakers forum beter niet doen, is hij inmiddels ook achter. Trouwens heel wat grote bedrijven huren mensen in voor "viral marketing", je ziet ze zo op de consumentenforums. Vind ik zeg maar een kleine zonde.
- Hij heeft de specs van zijn pakketten een paar keer aangepast op zijn site in opbouw. Vind ik geen probleem.
- Hij heeft 10 jaar geleden een bedrijfje in de soep laten lopen. Interesseert mij echt niet.
- Hij heeft Tweakers per PM/mail trachten hun mening te laten herzien. Ook niet slim, heb ik al gezegd.
- O, ja hij heeft te laat betaald bij XSnews. Heeft hij vooral zelf last van gehad.
- Daarvoor had hij al een probleempje gehad met Paypal (kan gebeuren) waarbij hij wellicht niet helemaal eerlijk/volledig is geweest over de oorzaak. Maar ook dat is niet duidelijk geworden.
- Goed verzorgde site, emails en forum (ten opzichte van de andere providers)
- Een doorbraak in prijsstelling
- Goede compensatie/tegemoetkoming voor oude klanten
- Actief in ondersteuning
- Wat is de kans op continuiteit?
- Zit hij nou wel of niet bij Highwinds en drie andere providers? Enkele tegenstrijdige posts hierover. Vind ik eigenlijk ook niet interessant, behalve als er onwaarheden worden verteld.
Wellicht vergeet ik nog een hoop, maar ik kan me niet veel meer inhoudelijke argumenten herinneren uit de discussie.
Dus feitelijk ga jij een abbonement afsluiten omdat iemand een verzorgde site heeft?
Die prijsstelling daar is hij net een maand geleden al mee op zijn bek gegaan, een maand geleden afgesloten zijn wegens te laat betalen ( veroorzaakt door onvoldoende cashflow ) en nu opeens allerlei proefabbonnementen gratis aanbieden vind ik heel erg raar.
Compensatie / tegemoetkoming voor oude klanten zie ik alleen maar problemen mee, alleen op zijn site zie ik de glorieverhalen, zal er niks mee te maken hebben dat alle negatieve verhalen daar verwijderd worden...
Actief in ondersteuning? Ondersteuning is alleen via zijn website / pm / mail. En berichten op de site worden verwijderd als ze negatief zijn, jij verwacht dat een moeilijke vraag open blijft staan op zijn forum? Ik verwacht dat hij verwijderd wordt...
Die prijsstelling daar is hij net een maand geleden al mee op zijn bek gegaan, een maand geleden afgesloten zijn wegens te laat betalen ( veroorzaakt door onvoldoende cashflow ) en nu opeens allerlei proefabbonnementen gratis aanbieden vind ik heel erg raar.
Compensatie / tegemoetkoming voor oude klanten zie ik alleen maar problemen mee, alleen op zijn site zie ik de glorieverhalen, zal er niks mee te maken hebben dat alle negatieve verhalen daar verwijderd worden...
Actief in ondersteuning? Ondersteuning is alleen via zijn website / pm / mail. En berichten op de site worden verwijderd als ze negatief zijn, jij verwacht dat een moeilijke vraag open blijft staan op zijn forum? Ik verwacht dat hij verwijderd wordt...
Bedankt voor het voorbeeld, dit is nou precies het tendentieuze conclusies trekken dat ik op Tweakers niet verwacht.Dus feitelijk ga jij een abbonement afsluiten omdat iemand een verzorgde site heeft?
Hij is denk ik niet op z'n bek gegaan door die prijsstelling. Jij verkondigt stelligheden zonder bewijs, dat heb ik proberen te weerleggen.Die prijsstelling daar is hij net een maand geleden al mee op zijn bek gegaan, een maand geleden afgesloten zijn wegens te laat betalen ( veroorzaakt door onvoldoende cashflow )
Hij biedt maar 1 proefabonnement aan, snap niet wat daar raar aan isen nu opeens allerlei proefabbonnementen gratis aanbieden vind ik heel erg raar.
Ik niet, ik zie voorlopig alleen maar gezeur hier terwijl Dings duidelijk gezegd heeft wat hij gaat doen.Compensatie / tegemoetkoming voor oude klanten zie ik alleen maar problemen mee,
Heeft Dings in deze thread uitgelegd. Mensen die niet lezen en dan moeilijk gaan doen, voegt niet zoveel toe aan het forum.alleen op zijn site zie ik de glorieverhalen, zal er niks mee te maken hebben dat alle negatieve verhalen daar verwijderd worden...
Ja, wat wil je nog meer dan?Actief in ondersteuning? Ondersteuning is alleen via zijn website / pm / mail.
Moeilijke vragen worden niet verwijderd, niet terzake doende verhalen zijn verwijderd. Noem ik netjes modden. Tenminste, als inderdaad blijkt dat hij woord houdt, en de oude klanten ofwel een nog goedkoper abonnement krijgen, ofwel hun geld terug.En berichten op de site worden verwijderd als ze negatief zijn, jij verwacht dat een moeilijke vraag open blijft staan op zijn forum? Ik verwacht dat hij verwijderd wordt...
Sorry, maar ik snap dergelijke uitspraken niet van iemand die een Usenet-service aanbiedt. Dit is waar je je brood mee verdient, en dit is wat de consument vraagt. Als ik een bakkerij op wil starten ga ik toch ook niet klagen dat "de Nederlander" zoveel verschillende soorten brood wil hebben?Anoniem: 258686 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 23:38:
[...]
Die mensen verklaren je voor gek ... Nederlanders zijn wat dat betreft enorm verwend vind ik persoonlijk.
Ze doen gewoon lekker rustig downloaden, maar wij (ja ik tel me er zelf ook bij) Nederlanders moeten bij een 24mbit adsl verbinding ook minimaal 24mbit usenet hebben .. En dan ook nog voor de prijs van een pakje cigaretten per maand.
En als je dan wat meer betaald voor een 24 of hoger mbit account beginnen we te klagen .. Gaat echt helemaal nergens over.
Ander voorbeeld : Retentie moet zo hoog mogelijk zijn. Volkomen belachelijke instelling.
Dat is eigenlijk zot te noemen, geen enkel ander land werkt zo. Onze Zuiderburen hangen allemaal nog aan Gbs verkeer limieten vast, maar wij Nederlanders moeten dat allemaal niet hebben, dat is niet goed genoeg voor ons.
Raar volk zijn WIJ Nederlanders ... Inclusief mezelf natuurlijk ;-)
Vreemde houding in ieder geval.
Flickr PSN ID= cheironnl
Effe kijken, hij is op zwart gegaan omdat hij niet op tijd betaalde, hij betaalde niet op tijd omdat hij niet genoeg geld had. Niet genoeg geld is op te lossen door meer geld per abbo te vragen.Wortelstok schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:12:
[...]
Hij is denk ik niet op z'n bek gegaan door die prijsstelling. Jij verkondigt stelligheden zonder bewijs, dat heb ik proberen te weerleggen.
Het is best leuk om de goedkoopste te zijn, maar je moet wel rondkomen met het geld, red je dit niet dan is imho je prijsstelling verkeerd...
En dus mag het maar niet meer gezegd worden? Maak dan een openbare trashcan aan op je forum waar je dit soort dingen heenverplaatst, dan heb jij er geen last meer van, maar mensen kunnen het nog wel benaderen.[...]
Heeft Dings in deze thread uitgelegd. Mensen die niet lezen en dan moeilijk gaan doen, voegt niet zoveel toe aan het forum.
Nu is het meer dat alleen de jubelverhalen blijven staan, waardoor bewust een onevenwichtig beeld ontstaat.
Open communicatie, waarin ook soms de fouten benoemd worden als die er zijn...[...]
Ja, wat wil je nog meer dan?
Toch grappig dat alles wat niet positief is gelijk niet terzake doende is...[...]
Moeilijke vragen worden niet verwijderd, niet terzake doende verhalen zijn verwijderd. Noem ik netjes modden.
Noem ik niet meer netjes modden, noem ik gewoon waardeloos modden.
Let wel op he, dit gaat blijkbaar alleen op als je niet te negatief / niet terzake doende bent geweest...Tenminste, als inderdaad blijkt dat hij woord houdt, en de oude klanten ofwel een nog goedkoper abonnement krijgen, ofwel hun geld terug.
dit is echt offtopic hoor, heeft er niks mee te makenAnoniem: 258686 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 07:15:
Hier is geen discussie over mogelijk, dit is gewoon een leugen van dhr Dings. Highwinds levert _NIET_ aan newscacher, ook niet ondanks dat hij z'n DNS naar onze diensten laat pointen.Wortelstok schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:00:
Andere topics in de discussie blijven open, zoals:
- Zit hij nou wel of niet bij Highwinds en drie andere providers? Enkele tegenstrijdige posts hierover. Vind ik eigenlijk ook niet interessant, behalve als er onwaarheden worden verteld.
Verder zal ik me niet in deze discussie mengen.
Anoniem: 1445
Het feit dat de DNS inmiddels naar xentech verwijst en niet mee rnaar Highwinds ondersteunt deze mededeling lijkt mij.Punica- schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:21:
[...]
Hier is geen discussie over mogelijk, dit is gewoon een leugen van dhr Dings. Highwinds levert _NIET_ aan newscacher, ook niet ondanks dat hij z'n DNS naar onze diensten laat pointen.
Verder zal ik me niet in deze discussie mengen.
Even ter duidelijkheid, wij verwijderen niet zomaar posts, dit hebben wij ook nooit gedaan en zullen we ook nooit doen.
Echter, als iemand een nutteloze reactie plaatst zoals "Hé pietjepluk ik wil mijn geld terug anders stap ik naar de rechter/ bedreig ik je etc" worden wel verwijdert, dit is niet alleen bij ons, dit is op elk forum.
Reacties van mensen met problemen blijven gewoon bestaan.
@mod van tweakers.
Ik zeg niet dat er iets mis is, ik vind alleen wel dat de waarschuwing over "moddergooien" er veel eerder had moeten zijn.
Echter, als iemand een nutteloze reactie plaatst zoals "Hé pietjepluk ik wil mijn geld terug anders stap ik naar de rechter/ bedreig ik je etc" worden wel verwijdert, dit is niet alleen bij ons, dit is op elk forum.
@mod van tweakers.
Ik zeg niet dat er iets mis is, ik vind alleen wel dat de waarschuwing over "moddergooien" er veel eerder had moeten zijn.
Als er geen duidelijkheid wordt gegeven over de terug te betalen bedragen dan kan je dat soort postings verwachten. Nu heb ik zelf een posting geplaatst waarin ik ook duidelijkheid vroeg over een terug te ontvangen bedrag maar die posting was gewoon netjes van opzet. De posting is echter wel verwijderd.Anoniem: 262728 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:11:
Even ter duidelijkheid, wij verwijderen niet zomaar posts, dit hebben wij ook nooit gedaan en zullen we ook nooit doen.
@mod van tweakers.
Als ik mij op een wat minder nette wijze wil uiten over Newscacher doe ik dat niet op het Newscacherforum, dat heeft toch weinig zin. Alleen jammer dat Tom Dings dan gelijk gaat dreigen dat je niet meer van de Newscacher diensten gebruik kan maken of dat soort zaken. Ik wil overigens niet eens meer gebruik maken van de Newscacherdiensten, ik wil alleen mijn geld terug.
Dat had je dan beter via een TR kunnen melden. Dit forum is namelijk niet het forum waar ik mod voor ben.Anoniem: 262728 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:11:
@mod van tweakers.
Waar treur je dan over?pven schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:44:
[...]
Dat had je dan beter via een TR kunnen melden. Dit forum is namelijk niet het forum waar ik mod voor ben.
offtopic:
Dat is offtopic en zeker niet van toepassing op newscacher. Als je dat daadwerkelijk wilt weten, dan kan je me DM-en.
Dat is offtopic en zeker niet van toepassing op newscacher. Als je dat daadwerkelijk wilt weten, dan kan je me DM-en.
@pietjepuk74,
Wanneer gaat de dienst voor mensen die al betaald hebben eens werken?
Honderen mensen wachten al 1 maand op jouw dienstverlening, die proefabo's intresseren ons niks, dat stadium hebben we 4 maanden geleden al doorlopen.
Graag concrete antwoorden hier en geen jankpost, dat je je beledigd voelt ofzo.
We weten allemaal dat het hard werken is als zelfstandige, ongeveer 60 uur per week,jaar in,jaar uit.
Als je dat niet kunt opbrengen,moet je niet voor het ondernemerschap kiezen!
Wanneer gaat de dienst voor mensen die al betaald hebben eens werken?
Honderen mensen wachten al 1 maand op jouw dienstverlening, die proefabo's intresseren ons niks, dat stadium hebben we 4 maanden geleden al doorlopen.
Graag concrete antwoorden hier en geen jankpost, dat je je beledigd voelt ofzo.
We weten allemaal dat het hard werken is als zelfstandige, ongeveer 60 uur per week,jaar in,jaar uit.
Als je dat niet kunt opbrengen,moet je niet voor het ondernemerschap kiezen!
Ik hoop dat je gelijk hebt. Iedereen tevreden. Een win-win situatie.Anoniem: 258686 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 07:22:
/▌
thefxr schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:41:
[...]
dit is echt offtopic hoor, heeft er niks mee te maken
Ligt er aan hoe hij dat bedoeld. Als hij zijn klanten en moderators als kinderen ziet dan heeft hij een punt en is het niet offtopic.Omdat kinderen niet zo handig op het web zijn, komen ze op plekken van het internet die niet voor hen bedoeld zijn. Ze zijn niet in staat een goede zoekstrategie uit te stippelen.
Je kan je msn hier ook gewoon in je profiel zetten. Dan gaat er echt niemand lopen roepen dat dat niet mag.Anoniem: 258686 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 07:37:
Even naar de website, even in het forum kijken, mijn msn staat daar genoemd. Vervolgens even kontakt opnemen (mag mijn msn hier niet kwijt) en het is in 5 minuten geregeld. Even overmaken, en vervolgens heb je je geld binnen 24-48 uur.
[ Voor 31% gewijzigd door Marzman op 26-05-2008 17:49 ]
/▌
Met de eerste zin geeft hij zijn doelgroep aan.Marzman schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:46:
[...]
[...]
Ligt er aan hoe hij dat bedoeld. Als hij zijn klanten en moderators als kinderen ziet dan heeft hij een punt en is het niet offtopic.
[ Voor 12% gewijzigd door thefxr op 26-05-2008 17:52 ]
Op hoe het eea allemaal verlopen is is voldoende aan te merken en ik snap prima dat mensen boos, maar an sich lijkt het er wel op dat hij niet met de noorderzon is vertrokken en er nog altijd een tijd en energie in gestoken wordt. Dat is toch een positief punt. Als betalende gebruiker kan je iig weer downloaden als je nu een proefpakket afsluit, hoef je geen cent verder in te steken. Je kan toch verder en hij heeft nog wat tijd dat allemaal ook recht te breien.
Als je nu nog geen geld in het eea gestoken hebt zou ik wel nog even een paar maandjes aankijken of NC niet alsnog op zn gat gaat natuurlijk....
Als je nu nog geen geld in het eea gestoken hebt zou ik wel nog even een paar maandjes aankijken of NC niet alsnog op zn gat gaat natuurlijk....
Als je het zo had aangepakt dan had je geen ontevreden klanten gehad.Anoniem: 258686 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 07:37:
Op de eerste site heb ik tot twee keer toe via het supportsysteem mijn geld teruggevraagd, omdat je de dienst voor onbepaalde tijd op zwart had gezet. Daar heb ik nooit iets van gehoord.
Op het newscacherforum hebben ik en anderen er over geklaagd dat je deze verzoeken negeert. Ook daar heb je nooit op gereageerd.
Als je mij niet de betaalde dienst levert en weigert mij mijn geld terug te betalen dan heb je me pissig ja. En toen heb ik dus ook op tweakers mijn hart gelucht.
Ik heb het dus precies zo gedaan als je zegt, maar jij hebt gewoon niet betaald.
Na je laatste dreigementen heb ik via PM, supportsysteem en email mijn geld terug gevraagd en gevraagd om een reactie. Ik begrijp nu uit je postings hier dat je mij mijn geld niet wilt terugbetalen. (correct me if i'm wrong)
Als je een probleem met mij hebt kun je de overeenkomst ontbinden. Dat betekent dienstverlening staken (niet her-opstarten) en geld terugbetalen. Het is niet aan jou om te bepalen dat ik mijn recht op mijn geld verspeeld heb omdat ik op ander fora dingen zeg waar jij niet blij mee bent. Het burgerlijk wetboek regelt dit soort dingen.
Ontbinden met terugbetaling kan, diensverlening staken en geen geld terugbetalen is oplichting.
Dus wil jij voor 19,80 hier publiekelijk als een dief bekend staan of ga je inderdaad over tot terugbetaling aan zij die daar om vragen?
Doorstart, prima! Maar kan iemand van NC uitleggen of, en wanneer, de gedupeerden van de vorige actie hun geld terug gaan krijgen?
Lieve TomAnoniem: 258686 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 07:22:
Gelukkig maar dat de gemiddelde usenet gebruiker verstandiger is als die paar personen hier die elkaar en anderen het leven zuur proberen te maken.
Laat me even je geheugen opfrissen, want je bent het een beetje kwijt geloof ik:
Twee minuten na mijn eerste post op het nieuwe newscacher forum kreeg ik de volgende PM:
Op jouw verzoek heb ik deze niet geplaatst, maar als jij nu dingen gaat lopen beweren die niet waar zijn...Ik wil je vriendelijk verzoeken je manier van communiceren een beetje aan te passen door je niet altijd zo negatief uit te laten.
Blokkeren van personen ga ik niet doen, dat is niet fair, maar je drukt je altijd wel erg negatief uit op diverse fora en ik verzoek je vriendelijk om hier eens goed naar te kijken.
Mensen irriteren zich hier mateloos aan, en vandaar dit verzoek. Eerlijk en oprecht is prima, maar je kunt vaak verhalen ook net wat anders formulieren.
Dat we terug zijn wil zeggen dat ik er wel moeite voor heb gedaan, en dat wordt door veel mensen gewaardeerd.
Mocht ik dit bericht weer elders tegenkomen dan kun je er vanuit gaan dat ik aktie ga ondernemen, want daarvoor spreek ik je niet persoonlijk aan om het weer elders publiek tegen te komen.
Zonder verdere aanleiding 20 minuten later gevolgd door de volgende PM (misschien hebben de berichte elkaar gekruist) :
Dit gaat dus duidelijk wel om wat ik op ander fora zeg. Zonder dat je ingaat op wat ik zeg.Ik heb het netjes geprobeerd maar nu gaan we het toch even anders doen want blijkbaar praat ik tegen dovenmans oren.
Je zit op Tweakers.net berichten te plaatsen waar ik me niet in kan vinden. Als je die berichten niet per direkt aanpast of verwijderd zal ik vandaag nog overgaan tot per direkte afsluiting van al je diensten en gebruik van deze website.
De keuze is aan jou, of je werkt mee of het is afgelopenl. Ik heb wat mensen die het in de gaten houden, en als ik een bericht van hen krijg dat het niet in orde is ben ik er verder klaar mee.
Je hebt 4 uur de tijd je zaken te herzien, als er niets veranderd is ga ik over tot per direkte afsluiting.
Ik heb gereageerd via het forum dat ik er OK mee was als we de overeenkomst zouden ontbinden en dat je de 19,80 over kan maken op mijn rekeningnummer. Daarna heb ik de tweede dreigmail op tweakers gepost. Dit gaat toch al je (potentiele) klanten aan lijkt mij.
Mijn forumreactie heb je zelf verwijdert (Administrator ben jij toch?) en vervangen door de opmerking dat je verzoeken tot geldteruggave via het supportforum kan doen.
Dat heb ik dus gedaan. Daar hoorde ik niets meer van.
Een paar uur later weer een PM, dat ik niet reageer. Dus ik een PM teruggestuurd dat je zelf mijn reactie van het forum verwijderd hebt, dat ik akkoord bent met ontbinding van de overeenkomst en mijn rekeningnummer voor het betaalde abonnementsgeld.
De enige reactie is dat een half uur later niet meer in kan loggen op het forum. Ik heb toen een email gestuurd met het verzoek te reageren op mijn verzoek tot teruggave.
Ook daar heb je niet op gereageerd.
Kortom of je hebt je moderators, supportsysteem en email niet onder controle of je zit hier glashard te liegen.
Zo, alles ligt nu weer lekker op straat dus iedereen kan zien wat voor vlees ze in de kuip hebben.
Ik hoop echt voor jou en je klanten dat het een groot succes wordt. Ik heb er alleen niet zoveel vertouwen in.
Ustinov, zou je dat Ticked nummer even kunnen verwijderen of inkorten, nu kan namelijk iedereen er op reageren en dat kan (nog) de nodige verwarring veroorzaken ( of andere dingen )
Dan moet je geloof ik Tom benaderen via MSN. Ik heb zelf een ticket ingeschoten via het supportsysteem van Newscacher, weiger MSN te installeren. Mag toch aannemen dat mail of een supportsysteem voldoende is om de zaken nou eens af te handelen. Op mijn ticket nog geen reactie gehad.emiel74 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:00:
Doorstart, prima! Maar kan iemand van NC uitleggen of, en wanneer, de gedupeerden van de vorige actie hun geld terug gaan krijgen?
Op zich wel treffend dat er hier wederom niet ingegaan wordt op de case zelf, niets gemeld wordt van daar komen wij via mail op terug of iets in die richting.Anoniem: 262728 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:08:
Ustinov, zou je dat Ticked nummer even kunnen verwijderen of inkorten, nu kan namelijk iedereen er op reageren en dat kan (nog) de nodige verwarring veroorzaken ( of andere dingen )
Nee, dat ticket nr dat moet aangepast worden.
De reden daarvoor is is dat ik niet over die zaken gaGomez12 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:16:
[...]
Op zich wel treffend dat er hier wederom niet ingegaan wordt op de case zelf, niets gemeld wordt van daar komen wij via mail op terug of iets in die richting.
Nee, dat ticket nr dat moet aangepast worden.
Ik heb geen inzage in klantgegevens etc.
@ Yorick Peterse
Uit nieuwsgierigheid: ben je hier vrijwillig geregistreerd of heeft Tom je dat gevraagd? Dit wil ik graag weten omdat je alleen maar in dit topic berichten hebt geplaatst (vnl in de verdediging) en voor de rest blijkbaar geen interesse in dit forum hebt.
@ hieronder: dank voor je antwoord
Uit nieuwsgierigheid: ben je hier vrijwillig geregistreerd of heeft Tom je dat gevraagd? Dit wil ik graag weten omdat je alleen maar in dit topic berichten hebt geplaatst (vnl in de verdediging) en voor de rest blijkbaar geen interesse in dit forum hebt.
[ Voor 6% gewijzigd door pven op 26-05-2008 20:30 ]
Nee ik heb hier zelf geregistreerd ( vrijwillig dus ).pven schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:21:
@ Yorick Peterse
De reden dat ik alleen hier reageer is omdat ik me niet zo heel erg interesseer in het tweaker gebeuren, ik lees de frontpage en dat is het zo'n beetje.
Begrijp me niet verkeerd, tweakers is een goede website, maar ik voel me er niet zo in thuis
Geen probleempven schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:21:
@ Yorick Peterse
Het ticket staat op resolved.Anoniem: 262728 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:08:
Dus Tom moet het wel gezien hebben.
Yorick, in PM's van Tom staat duidelijk geschreven dat hij mensen heeft die dit forum voor hem in de gaten houden en hem via MSN meldingen doorsturen over het gedrag van ontevreden newscacher leden.Ben jij zo iemand?Anoniem: 262728 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:28:
[...]
Nee ik heb hier zelf geregistreerd ( vrijwillig dus ).
De reden dat ik alleen hier reageer is omdat ik me niet zo heel erg interesseer in het tweaker gebeuren, ik lees de frontpage en dat is het zo'n beetje.
Begrijp me niet verkeerd, tweakers is een goede website, maar ik voel me er niet zo in thuis
Kan het iets minder persoonlijk? Tom heeft hier zelf ook dingen gepost, dus leest hij blijkbaar zelf ook mee. En als ik mod was op fok.nl en ik zie hier iets waarvan ik zou denken dat Danny dat zou moeten weten dan zou ik dat ook gewoon tegen hem zeggen.enricovos schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:17:
[...]
Yorick, in PM's van Tom staat duidelijk geschreven dat hij mensen heeft die dit forum voor hem in de gaten houden en hem via MSN meldingen doorsturen over het gedrag van ontevreden newscacher leden.Ben jij zo iemand?
Ben ik nou ook zo iemand? Of ben ik gewoon een gebruiker die iets doorstuurt aan iemand waarvan ik het vermoeden heb dat het hem aangaat?
Ik bedoel dit niet persoonlijk maar ik spreek hem aan als Moderator van Newscacher. Hij zegt dit zelf te zijn. Daarnaast staat in bovenstaande posts te lezenuit teksten die Tom zou hebben geschreven:Gomez12 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:23:
[...]
Kan het iets minder persoonlijk? Tom heeft hier zelf ook dingen gepost, dus leest hij blijkbaar zelf ook mee. En als ik mod was op fok.nl en ik zie hier iets waarvan ik zou denken dat Danny dat zou moeten weten dan zou ik dat ook gewoon tegen hem zeggen.
Ben ik nou ook zo iemand? Of ben ik gewoon een gebruiker die iets doorstuurt aan iemand waarvan ik het vermoeden heb dat het hem aangaat?
"De keuze is aan jou, of je werkt mee of het is afgelopenl. Ik heb wat mensen die het in de gaten houden, en als ik een bericht van hen krijg dat het niet in orde is ben ik er verder klaar mee."
Dat maakt mijn vraag toch legitiem?
Nee ik ben hier niet om jullie in de gaten te houden, ik ben hier uit vrije wil ( had ik al eerder gezegd geloof ik
)
Duidelijk antwoord.Anoniem: 262728 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:45:
Nee ik ben hier niet om jullie in de gaten te houden, ik ben hier uit vrije wil ( had ik al eerder gezegd geloof ik)
Kan jij ook iets duidelijks zeggen over het hervatten van de diensten van newscacher?
Ik krijg namelijk een raar scherm te zien wanneer ik naar de site ga.
Een heleboel regels die er ongeveer zo uitzien:
Notice: Use of undefined constant country - assumed 'country' in /usr/local/www/vhosts/newscacher.nl/httpdocs/include/global.php on line 9
Is geen antwoord op de vraagAnoniem: 262728 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:45:
Nee ik ben hier niet om jullie in de gaten te houden, ik ben hier uit vrije wil ( had ik al eerder gezegd geloof ik)
Je kan dat in de gaten houden noemen, of je kan gewoon zeggen dat iemand Tom ergens op attendeert zodat Tom zichzelf kan verdedigen.
Btw even ontopic vraagje, klopt het dat ik op het newscacher.nl forum bijna alleen maar mod-berichten zie staan, want ik zie nergens een vraag van iemand in dit topic staan, of krijg je meer te zien als je inlogt?
[ Voor 3% gewijzigd door Gomez12 op 26-05-2008 21:54 ]
Je ziet meer wanneer je inlogt.Gomez12 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:51:
[...]
Is geen antwoord op de vraagIs blijkbaar wel een antwoord op de vraag ... Maar de vraag vind ik ook helemaal niet boeiend, als ik hem persoonlijk kende had ik hem waarschijnlijk ook wel een paar keer op dit topic gewezen.
Je kan dat in de gaten houden noemen, of je kan gewoon zeggen dat iemand Tom ergens op attendeert zodat Tom zichzelf kan verdedigen.
Btw even ontopic vraagje, klopt het dat ik op het newscacher.nl forum bijna alleen maar mod-berichten zie staan, want ik zie nergens een vraag van iemand in dit topic staan, of krijg je meer te zien als je inlogt?
Tom was even wat aan het uittesten, het viel mij ook op ( dit duurde slechts 5 minuten, het is nu verholpen )enricovos schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:50:
[...]
Duidelijk antwoord.
Kan jij ook iets duidelijks zeggen over het hervatten van de diensten van newscacher?
Ik krijg namelijk een raar scherm te zien wanneer ik naar de site ga.
Een heleboel regels die er ongeveer zo uitzien:
Notice: Use of undefined constant country - assumed 'country' in /usr/local/www/vhosts/newscacher.nl/httpdocs/include/global.php on line 9
Heb het gezien. Voor wat betreft de andere vraag; al nieuws wanneer de boel weer zal draaien, of weet alleen Tom dat? Op de site stamt het laatste nieuws van d.d. 21-05 waarin alleen wordt gesproken over het afgelopen weekend...???Anoniem: 262728 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 22:01:
[...]
Tom was even wat aan het uittesten, het viel mij ook op ( dit duurde slechts 5 minuten, het is nu verholpen )
Als ik zo de berichten lees duurt dat niet zo heel lang meer, maar de enige die dat met zekerheid kan zeggen is Tom zelf.enricovos schreef op maandag 26 mei 2008 @ 22:09:
[...]
Heb het gezien. Voor wat betreft de andere vraag; al nieuws wanneer de boel weer zal draaien, of weet alleen Tom dat? Op de site stamt het laatste nieuws van d.d. 21-05 waarin alleen wordt gesproken over het afgelopen weekend...???
Bedoel jij dan dit bericht van het forum van deze avond:Anoniem: 262728 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 22:14:
[...]
Als ik zo de berichten lees duurt dat niet zo heel lang meer, maar de enige die dat met zekerheid kan zeggen is Tom zelf.
Ja ik moet nog het een en ander afmaken ... Het restoren van accounts werkt al, nu nog het partner gedeelte ..
Misschien kan je dat eens navragen bij Tom en op een forum "laten" posten.
Tom is op dit moment niet op MSN.
Als ik het zo lees denk ik dat het binnen nu en 2 dagen wel af is, lees: ik denk
Als ik het zo lees denk ik dat het binnen nu en 2 dagen wel af is, lees: ik denk
Anoniem: 94923
Yorick, jij zou door Tom al veel eerder als woordvoerder naar voren geschoven moeten zijn. Ik vind je communicatie klantvriendelijk en informatief. Dat is een compliment
Het is nu Dinsdag 27 mei 06.05 uur en ik zie een heel wit scherm op NEWSCACHER.NL.
Hebben zij een storing of ligt het aan mijn computer??
Bij mij werkt de site gewoon. Misschien waren ze even bezig, er zal wel veel geupdate worden momenteel.enricovos schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 06:07:
Het is nu Dinsdag 27 mei 06.05 uur en ik zie een heel wit scherm op NEWSCACHER.NL.
/▌
Das raar...of niet. Ik benader vanaf een ander IP-adres de site en zie dat deze wel in de lucht is. hummmmm...ik nu toch afgesloten....ik heb wel een verzoek ingediend om het abo te beïndigen en mijn geld terug te ontvangen. Verzoek gisteren ochtend geplaatst maar gisterenavond nog niets gehoord en nu ook zit er nog geen bericht tussen mijn emails...Marzman schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 06:09:
[...]
Bij mij werkt de site gewoon. Misschien waren ze even bezig, er zal wel veel geupdate worden momenteel.
Edit: Lijkt er echt op dat ik geblokkeerd wordt. Waarvan akte.
[ Voor 5% gewijzigd door enricovos op 27-05-2008 07:34 ]
waarschijnlijk een blokkade op basis van IP adres?enricovos schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 06:31:
[...]
Das raar...of niet. Ik benader vanaf een ander IP-adres de site en zie dat deze wel in de lucht is. hummmmm...ik nu toch afgesloten....ik heb wel een verzoek ingediend om het abo te beïndigen en mijn geld terug te ontvangen. Verzoek gisteren ochtend geplaatst maar gisterenavond nog niets gehoord en nu ook zit er nog geen bericht tussen mijn emails...
Tom is bezig met het koppelen van de herstel procedure aan de website, misschien dat de website eventjes niet toegankelijk was.enricovos schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 06:07:
Op de website staat dat je voor een periode van 12 maanden wordt geblokkeerd als je je geld terug vraagt, nadat je je geld terug hebtenricovos schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 06:31:
[...]
Das raar...of niet. Ik benader vanaf een ander IP-adres de site en zie dat deze wel in de lucht is. hummmmm...ik nu toch afgesloten....ik heb wel een verzoek ingediend om het abo te beïndigen en mijn geld terug te ontvangen. Verzoek gisteren ochtend geplaatst maar gisterenavond nog niets gehoord en nu ook zit er nog geen bericht tussen mijn emails...
Neem anders even contact op met Tom zelf, als je niet op de website kunt moet je het even op MSN proberen ( indien je dat hebt ).
Van zoiets vreemd heb ik nog nooit gehoord, komt lekker klantvriendelijk overAnoniem: 262728 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:29:
Op de website staat dat je voor een periode van 12 maanden wordt geblokkeerd als je je geld terug vraagt, nadat je je geld terug hebt

p.s. Mocht Tom willen dat dit topic gesloten wordt, dan moet hij doen wat in de startpost staat
Ik heb er geen enkel bezwaar tegen dat ik wordt afgesloten, ik heb er namelijk zelf om gevraagd. Wat ik niet begrijp is dat ik twee PM's heb verstuurd naar zowel Jack als naar Tom maar geen reactie terug heb ontvangen. Ik ga er vanuit dat het geld nu dus binnen 48 uur op mijn rekening staat zoals Tom op dit forum heeft gezegd. Ik heb geen MSN van Tom maar hij heeft wel mijn emailadres dus FF mij een email sturen zou een hoop verduidelijken.Anoniem: 262728 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:29:
[...]
Tom is bezig met het koppelen van de herstel procedure aan de website, misschien dat de website eventjes niet toegankelijk was.
[...]
Op de website staat dat je voor een periode van 12 maanden wordt geblokkeerd als je je geld terug vraagt, nadat je je geld terug hebt
Neem anders even contact op met Tom zelf, als je niet op de website kunt moet je het even op MSN proberen ( indien je dat hebt ).
Binnen 48 uur laat ik wat van mij horen.

Je kunt ook gebruik maken van mijn zelf gemaakte chat ( meerdere gebruikers mogelijkenricovos schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:44:
[...]
Ik heb er geen enkel bezwaar tegen dat ik wordt afgesloten, ik heb er namelijk zelf om gevraagd. Wat ik niet begrijp is dat ik twee PM's heb verstuurd naar zowel Jack als naar Tom maar geen reactie terug heb ontvangen. Ik ga er vanuit dat het geld nu dus binnen 48 uur op mijn rekening staat zoals Tom op dit forum heeft gezegd. Ik heb geen MSN van Tom maar hij heeft wel mijn emailadres dus FF mij een email sturen zou een hoop verduidelijken.
Binnen 48 uur laat ik wat van mij horen.
Normaal zou je toch mogen verwachten dat je wordt geïnformeerd door een bedrijf wanneer zij bepaalde stappen zetten. Omgekeerde wereld wanneer ik er zelf achteraan moet gaan om te achterhalen wat Tom/Jack heeft gedaan. Maar zoals gezegd, ik wacht nu dus vanaf vanochtend 2 dagen op mijn betaling. Een man een man, een woord een woord...toch?Anoniem: 262728 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:54:
[...]
Je kunt ook gebruik maken van mijn zelf gemaakte chat ( meerdere gebruikers mogelijk) alleen heeft én Tom die niet, én hij is niet al te ideaal
Over andere redenen voor afsluiting wil ik het nu nog niet hebben.
Ik ga en kan hier verder vrij weinig aan doen. Ik weet niet wat voor berichten er zijn uitgewisseld etc.enricovos schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 20:33:
[...]
Normaal zou je toch mogen verwachten dat je wordt geïnformeerd door een bedrijf wanneer zij bepaalde stappen zetten. Omgekeerde wereld wanneer ik er zelf achteraan moet gaan om te achterhalen wat Tom/Jack heeft gedaan. Maar zoals gezegd, ik wacht nu dus vanaf vanochtend 2 dagen op mijn betaling. Een man een man, een woord een woord...toch?
Over andere redenen voor afsluiting wil ik het nu nog niet hebben.
Het beste lijkt mij als je gewoon contact opneemt met Tom via de mail of op zijn reactie wacht in dit topic.(indien hij nog reageert )
Ik wacht gewoon af of ik het geld retour ontvang of niet. Mocht ik binnen twee dagen niets van hem horen of geen geld terug ontvangen dan zal ik de correspondentie met Tom/Jack openbaar maken. Niet om iemand zwart te maken maar om te bewijzen dat ik alles op een nette manier heb gedaan. Ik wacht af.
-
[ Voor 100% gewijzigd door Marzman op 27-05-2008 22:06 . Reden: verkeerde topic ]
/▌
Je begrijpt toch wel dat dit een beetje raar overkomt ( niet jouw uitleg, maar de werkwijze )Anoniem: 262728 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 20:58:
[...]
Ik ga en kan hier verder vrij weinig aan doen. Ik weet niet wat voor berichten er zijn uitgewisseld etc.
Het beste lijkt mij als je gewoon contact opneemt met Tom via de mail of op zijn reactie wacht in dit topic.(indien hij nog reageert )
- Als je zegt dat je je geld terug wilt krijg je 12 maanden een ip-block.
- Als je een ip-block hebt gekregen dan heeft Tom je bericht blijkbaar gelezen want hij heeft een ip-block gezet.
- Als je wilt weten of je je geld terug krijgt dan moet jij actie ondernemen ( had je dit al niet gedaan en was deze actie niet de oorzaak van je ip-block ??? ) door hem of iemand anders te contacteren volgens de middelen die hun uitkomen. De algemene middelen zijn niet meer bruikbaar want je hebt een ip-block.
Is het nou echt zo raar om van Tom / iemand anders een berichtje te verwachten wat er verder gebeurt als zij toch een specifiek ip-block uit moeten delen ( = handmatige actie hoop ik ).
Als ik de reacties van enricovos zo lees dan weet hij alleen dat Tom zijn reactie gelezen heeft ( want hij heeft een ip-block ) maar wanneer hij zijn geld terug krijgt dat weet hij nog steeds niet. Om erachter te komen wanneer hij zijn geld krijgt moet hij opeens zelf Tom gaan benaderen terwijl hij imho toch echt de klant is...
Oftewel, ip-block vind ik al vrij ver gaan ( en redelijk hopeloos met huidige internet mogelijkheden ) maar een ip-block zonder verdere info vind ik simpelweg slechte service ( je ontzegt iemand alle toegang tot iets waarvoor hij betaald heeft zonder ook maar iets te melden over hoe het conflict opgelost gaat worden )
Dat is waar iedereen op zit te wachten, de oplossing voor het conflict.Gomez12 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 00:30:
[..
Oftewel, ip-block vind ik al vrij ver gaan ( en redelijk hopeloos met huidige internet mogelijkheden ) maar een ip-block zonder verdere info vind ik simpelweg slechte service ( je ontzegt iemand alle toegang tot iets waarvoor hij betaald heeft zonder ook maar iets te melden over hoe het conflict opgelost gaat worden )
Alleen Tom vind andere zaken belangrijker, bijvb het klaarmaken van de uploadserver, omdat daarmee veel reclame/spam moet worden gemaakt.
Je zou toch denken dat zijn prioriteit zou liggen om toegang te verschaffen voor klanten die al voor 30 April Betaald hadden, dat zou je nl normaal verwachten.
Denk dat het voor de zaak beter is om je op dat soort zaken te richten, ipv IP blocks uit te delen, erg redementsvol vind ik zo'n actie nl niet.
Ben echt supernieuwsgierig wanneer de oude klanten weer eens toegang krijgen.
Zoals het op de site gesteld wordt, zou je bijna denken aan een nieuwe start van diensten ipv een dooorstart.
Klopt wat je zegt.Gomez12 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 00:30:
[...]
Je begrijpt toch wel dat dit een beetje raar overkomt ( niet jouw uitleg, maar de werkwijze )
- Als je zegt dat je je geld terug wilt krijg je 12 maanden een ip-block.
- Als je een ip-block hebt gekregen dan heeft Tom je bericht blijkbaar gelezen want hij heeft een ip-block gezet.
- Als je wilt weten of je je geld terug krijgt dan moet jij actie ondernemen ( had je dit al niet gedaan en was deze actie niet de oorzaak van je ip-block ??? ) door hem of iemand anders te contacteren volgens de middelen die hun uitkomen. De algemene middelen zijn niet meer bruikbaar want je hebt een ip-block.
Is het nou echt zo raar om van Tom / iemand anders een berichtje te verwachten wat er verder gebeurt als zij toch een specifiek ip-block uit moeten delen ( = handmatige actie hoop ik ).
Als ik de reacties van enricovos zo lees dan weet hij alleen dat Tom zijn reactie gelezen heeft ( want hij heeft een ip-block ) maar wanneer hij zijn geld terug krijgt dat weet hij nog steeds niet. Om erachter te komen wanneer hij zijn geld krijgt moet hij opeens zelf Tom gaan benaderen terwijl hij imho toch echt de klant is...
Ik had sinds de her-her-start afgelopen zaterdag nog geen proef-abo geactiveerd omdat ik liever mijn geld terug zou krijgen. Door uitspraken van Tom op o.a. dit forum werd toegezegd dat men geld kon terugvragen.
Door mijn soms negatieve klanken (naar mijn mening nog steeds terecht) heb ik het vermoeden dat dat de werkelijke reden is voor de blokkade.
Tom heeft mij, terecht, op een onwaarheid gewezen en dat heb ik toegegeven (en rechtgezet!) op zowel het forum hier als op het forum van van Newscacher, niet vanwege "dreigen" van Tom maar omdat hij gelijk had.
Rest van de tekst op dit forum sta ik nog 100% achter aangezien er nog steeds geen toezeggingen zijn over de her-her-lancering.
Hij vraagt rechtstreeks met hem te communiceren, echter daarop reageert hij niet.
Welke bedoelingen heeft Tom Dings van/met Newscacher nou eigenlijk en geeft hij werkelijk geld terug...who knows...?
Ik vind het nogal de omgekeerde wereld, hij betaald niet/veels te laat aan zijn leverancier xsnews en vind dat ie niet goed/netjes is behandeld door hun,maar als klanten van hem geld terugvragen omdat hij de dienst niet kan leveren, dan doet ie erg moeilijk/niet communiceren. terwijl het maar om 2 tientjes gaat.
We zullen maar weer afwachten op verdere ontwikkeling.
We zullen maar weer afwachten op verdere ontwikkeling.
Anoniem: 244797
Voorlopig worden we (dus ook de oude klanten die al/nog tegoeden 'open' hebben staan bij NC) zoet gehouden met dat proefabbonement. En die functioneert goed.
Oke, je wordt (weer) verplicht om een reactie te geven voor je de 2e 50GB mag verbruiken, maar los daarvan kunnen we nog een weekje door.
Wat ik persoonlijk wel apart vind is dat, ondanks eerdere aankondigingen hierover van Tom, een volledige herstart (dus incl. de mogelijkheid om een pakket te bestellen zonder verder gedoe of wachten) toch niet sinds afgelopen zaterdag 24 mei mogelijk is. Blijkbaar zijn 'enkele dagen' telkens erg rekbaar.
Maar goed, ik leef mee diegenen die nu last hebben van het impulsieve communiceren dat zowel Tom als jullie hebben gedaan de afgelopen weken. Het zou met name NC sieren om hier toch een passende oplossing voor te vinden (dus in mijn optiek, gewoon terugbetalen van hen die dit willen ipv verplicht een nieuw abonnement). En misschien kunnen we hier ook wat genuanceerder discussieren ipv blijven verwijten.
Verder hoop ik dat NC in staat zal zijn om de aangekondigde dienstverlening ook daadwerkelijk voor langere tijd te kunnen leveren. Want zolang het werkt zijn de belangrijke kenmerken goed: retentie, snelheid en uptime.
Oke, je wordt (weer) verplicht om een reactie te geven voor je de 2e 50GB mag verbruiken, maar los daarvan kunnen we nog een weekje door.
Wat ik persoonlijk wel apart vind is dat, ondanks eerdere aankondigingen hierover van Tom, een volledige herstart (dus incl. de mogelijkheid om een pakket te bestellen zonder verder gedoe of wachten) toch niet sinds afgelopen zaterdag 24 mei mogelijk is. Blijkbaar zijn 'enkele dagen' telkens erg rekbaar.
Maar goed, ik leef mee diegenen die nu last hebben van het impulsieve communiceren dat zowel Tom als jullie hebben gedaan de afgelopen weken. Het zou met name NC sieren om hier toch een passende oplossing voor te vinden (dus in mijn optiek, gewoon terugbetalen van hen die dit willen ipv verplicht een nieuw abonnement). En misschien kunnen we hier ook wat genuanceerder discussieren ipv blijven verwijten.
Verder hoop ik dat NC in staat zal zijn om de aangekondigde dienstverlening ook daadwerkelijk voor langere tijd te kunnen leveren. Want zolang het werkt zijn de belangrijke kenmerken goed: retentie, snelheid en uptime.
Ik heb via een PM aan Tom gevraagd om terugbetaling. Ik kreeg netjes antwoord dat hij het terugstort, en dat dat ongeveer 48 uur zal duren.
Ik heb geen ip-ban gekregen, kan nog gewoon op het forum, en zelfs m'n proef abbo werkt nog. Ik neem aan dat deze wordt afgesloten wanneer het geld terug is. Maar daar heb ik geen moeite mee. Zo zijn de voorwaarden.
Ik zal jullie het resultaat laten weten, maar tot nu toe, gaat het terugbetalen soepel.
Ik heb geen ip-ban gekregen, kan nog gewoon op het forum, en zelfs m'n proef abbo werkt nog. Ik neem aan dat deze wordt afgesloten wanneer het geld terug is. Maar daar heb ik geen moeite mee. Zo zijn de voorwaarden.
Ik zal jullie het resultaat laten weten, maar tot nu toe, gaat het terugbetalen soepel.
Dat klinkt iig positiefLi0nHeart schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:28:
Ik heb via een PM aan Tom gevraagd om terugbetaling. Ik kreeg netjes antwoord dat hij het terugstort, en dat dat ongeveer 48 uur zal duren.
Ik krijg gewoon netjes van hem een antwoord hoor, als ik een vraag stel.
Ik stel echter geen vragen die al reeds beantwoord zijn op het forum!
Dat is wat veel gebruikers nog steeds doen.
Die gast zit te zweten (ik denk letterlijk. Hoe warm is het daar??) om alles weer rond te krijgen en als mensen dan gaan flamen en vragen stellen die al 100x zijn gesteld en 99x beantwoord, dan zou ik ook flippen. Maar dat kan aan mij liggen.
Btw. Hij heeft een interessante stukje op zijn site gezet. Dat bericht gaat over prijafspraken!
XSnews verbood hem om onder een bepaald prijs te duiken!
Ik zeg niet dat ik hem geloof, maar als ik zo de resellers van XSnews bekijk. Dan hanteren die inderdaad hogere prijzen dan XSnews zelf. NC had eerste hele redelijke prijzen voor de normale pakketten. Deze werden plotseling verhoogd naar prijzen, wederom, hoger dan die van XSnews!
Prijsafspraken zijn toch verboden in Nederland?
Die gast zit te zweten (ik denk letterlijk. Hoe warm is het daar??) om alles weer rond te krijgen en als mensen dan gaan flamen en vragen stellen die al 100x zijn gesteld en 99x beantwoord, dan zou ik ook flippen. Maar dat kan aan mij liggen.
Btw. Hij heeft een interessante stukje op zijn site gezet. Dat bericht gaat over prijafspraken!
Ik zeg niet dat ik hem geloof, maar als ik zo de resellers van XSnews bekijk. Dan hanteren die inderdaad hogere prijzen dan XSnews zelf. NC had eerste hele redelijke prijzen voor de normale pakketten. Deze werden plotseling verhoogd naar prijzen, wederom, hoger dan die van XSnews!
It ain't stupid if it works!
Aangezien NC het nog steeds op z'n website heeft staan wil ik bij deze nogmaals bevestigen dat Newscacher _GEEN_ diensten afneemt van Highwinds, ondanks dat ie dat overal blijft beweren.
Anoniem: 1445
Dat zijn ze zeker, maar ik denk niet dat jij weet wie er allemaal reseller van XS News zijn. Er zijn wel degelijk resellers die lagere prijzen hanteren dan Xs News, ik ga ze hier alleen niet noemen. Een beetje research doet wonderen.vr6-only schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:47:
Ik kan zo snel het stukje waar jij op doelt trouwens niet vinden op de NC site. Heb je een linkje?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 1445 op 28-05-2008 16:05 ]
Ik heb een ticket ingeschoten via het supportsysteem en de inhoud zelf is toch behoorlijk netjes. Heb na 2 dagen nog steeds geen antwoord ontvangen.vr6-only schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:47:
Ik krijg gewoon netjes van hem een antwoord hoor, als ik een vraag stel.
Mooi dat jij wel antwoord krijgt maar ik vraag me toch af waarom Tom Dings geen respons geeft op verzoeken voor teruggave van reeds betaalde bedragen.
Ik heb hem te kennen gegeven dat ik geen gebruik meer wil maken van zijn diensten en dat ik in ieder geval mijn geld wil terugontvangen voor een abonnement dat door Newscacher eenzijdig is opgezegd. Dan ben ik nog zo coulant geweest om het tweede bedrag dat ik betaald heb niet terug te vragen. Hoe netjes wil Tom Dings het hebben vraag ik me dan af?
Of zou hij nog boos zijn dat ik op GOT heb neergezet dat hij het geld ergens mag steken waar het daglicht nooit schijnt?
--edit, weet niet of Newscacher plat ligt maar kan opeens de site niet meer zien. De url werkt nog wel maar krijg een wit beeld.
[ Voor 4% gewijzigd door Ericr op 28-05-2008 16:38 ]
Anoniem: 107353
En waar zou dat zijn ?????Ericr schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:16:
Of zou hij nog boos zijn dat ik op GOT heb neergezet dat hij het geld ergens mag steken waar het daglicht nooit schijnt?
--edit, weet niet of Newscacher plat ligt maar kan opeens de site niet meer zien. De url werkt nog wel maar krijg een wit beeld.
Bij ons in de kelder mag hij het ook gerust komen steken , daar schijnt ook nooit geen zon

PS , site werkt hier nog (op dit moment) , alhoewel ik soms ook een error pagina krijg
Zo te zien ook een IP-ban te pakken, anders is het wel erg opvallend dat ik op twee verschillende locaties niet meer bij Newscacher kan komen zonder een grijs of wit scherm te zien. Lekker bezig, Tom! Klantvriendelijk ook, lastige klanten flikkeren we er gewoon uit.
-edit, yep een echte IP-ban. Met proxy kan ik de site wel zien.
[ Voor 11% gewijzigd door Ericr op 28-05-2008 18:42 ]
Ik zou dat 2de bedrag dus wel terug vragen, daar heb je gewoon recht op hoor, helemaal nadat je nu een IP-ban hebt gekregen.Ericr schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:16:
[...]
Ik heb hem te kennen gegeven dat ik geen gebruik meer wil maken van zijn diensten en dat ik in ieder geval mijn geld wil terugontvangen voor een abonnement dat door Newscacher eenzijdig is opgezegd. Dan ben ik nog zo coulant geweest om het tweede bedrag dat ik betaald heb niet terug te vragen. Hoe netjes wil Tom Dings het hebben vraag ik me dan af?
Welkom bij de club. U heeft nr. 3 in de lijst van geblokkeerde klanten.Ericr schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 18:35:
Zo te zien ook een IP-ban te pakken, anders is het wel erg opvallend dat ik op twee verschillende locaties niet meer bij Newscacher kan komen zonder een grijs of wit scherm te zien. Lekker bezig, Tom! Klantvriendelijk ook, lastige klanten flikkeren we er gewoon uit.
Meneer wil bereiken dat hier niet meer negatief over hem wordt gesproken, vandaar de blokkade. Wordt iedereen geïntimideerd om zijn mond te houden want ja, we mogen natuurlijk alleen maar wachten en blij zijn dat hij zijn best doet. Helaas realiseert hij zich niet dat het niet altijd werkt zoals hij denkt. Maar goed; meneer heeft nog ongeveer 15 uur om het geld op mijn rekening te storten. Heb jij ook driegende berichten van Tom Dings gehad? Ik wel namelijk (voordat ik werd geblokkeerd).
Ach ik was coulant maar inmiddels is die coulantie wel verdwenen. Heb enkele maanden diensten afgenomen en die wilde ik dus best betalen maar klaarblijkelijk wil Tom DIngs niks weten van een voorstel dat allezins schappelijk was.thefxr schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 18:58:
[...]
Ik zou dat 2de bedrag dus wel terug vragen, daar heb je gewoon recht op hoor, helemaal nadat je nu een IP-ban hebt gekregen.
Geen dreigende mail gehad of althans niks gezien. Gewoon geen reactie en toen opeens een ban. Vlak nadat ik hier postte, erg opvallend.enricovos schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:02:
[...]
Welkom bij de club. U heeft nr. 3 in de lijst van geblokkeerde klanten.
Meneer wil bereiken dat hier niet meer negatief over hem wordt gesproken, vandaar de blokkade. Wordt iedereen geïntimideerd om zijn mond te houden want ja, we mogen natuurlijk alleen maar wachten en blij zijn dat hij zijn best doet. Helaas realiseert hij zich niet dat het niet altijd werkt zoals hij denkt. Maar goed; meneer heeft nog ongeveer 15 uur om het geld op mijn rekening te storten. Heb jij ook driegende berichten van Tom Dings gehad? Ik wel namelijk (voordat ik werd geblokkeerd).
Maar goed dan komt Tom Dings straks toch hoog uit in de rankings als je zoekt op Newscacher, alleen dan niet in goede zin.
[ Voor 50% gewijzigd door Ericr op 28-05-2008 19:08 ]
Dat van die prijsafspraken is grote onzin, Tom heeft eerst zelf gezegd, dat er een storing was, die veroorzaakt werd door een kapotte hd en de backup was ook mislukt of zoiets,bij zijn leverancier.vr6-only schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:47:
Achteraf blijkt gewoon dat ie de rekening absoluut niet op tijd betaalde, xsnews heeft hem zelfs nog meerdere keren uitstel van betaling gegeven,maar het mocht niet baten.
Ik geloof ook nog dat ie een trucje heeft uitgehaald om mensen dubbel te laten betalen, dat paypal, de betalingen niet had geaccepteerd.
Oftewel er zijn een aantal klanten die dubbel betaald hebben,maar die nu nog geen toegang hebben, krijgen ze die wel,dan zou Tom eigenlijk nog een aantal klanten moeten terugbetalen.
Alleen dat geld heeft ie waarschijnlijk niet, vandaar dat alles omgezet wordt in tegoeden.
Waar heb jij het over dan?
Even wat beter lezen en je zult zien dat jouw bericht over totaal iets anders gaat!
Even wat beter lezen en je zult zien dat jouw bericht over totaal iets anders gaat!
[ Voor 106% gewijzigd door vr6-only op 28-05-2008 20:28 ]
It ain't stupid if it works!
Let op:
Een aantal reacties voegen weinig toe behalve 'moddergooien' en andere uit de tent lokken. We zullen dit topic meer in de gaten houden vanaf nu. De eerst volgende met een 'vrij zinloze toevoeging' die 'gal spuien' of 'moddergooien' betreft krijgt gelijk een OW.
Een aantal reacties voegen weinig toe behalve 'moddergooien' en andere uit de tent lokken. We zullen dit topic meer in de gaten houden vanaf nu. De eerst volgende met een 'vrij zinloze toevoeging' die 'gal spuien' of 'moddergooien' betreft krijgt gelijk een OW.