Nee dit IP is niet van Highwinds, dit is een IP adres uit de range van Xentech / Hitnews.
Nogmaals : Highwinds levert geen diensten aan Newscacher.
Nogmaals : Highwinds levert geen diensten aan Newscacher.
Anoniem: 262871
[ Voor 18% gewijzigd door enricovos op 24-05-2008 10:48 ]
It ain't stupid if it works!
Anoniem: 1445
Als je zo weinig af weet van het internetwereldje vraag ik me toch serieus af wat voor toegevoegde waarde je bent voor Newscacher. Met zulke uitspraken zet je jezelf meer voor schut dan dat je er een punt mee maakt.Anoniem: 262728 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:50:
[...]
Ik ben koetje ja.
Ik was moderator op het forum en ben toen "verwijderd" de reden hoeven jullie niet te weten. Ik ben nu weer aangenomen en dus ga ik me niet in deze discussie wikkelen.
Ik probeer zo neutraal mogelijk te blijven, maar als ik zie dat iemand zich de baas van... noemt en beweert dat Tom daar geen account heeft, en dat ik er vervolgens achterkom dat die reader naar Highwinds verwijst EN online is ( krijg immers een response ) dan gaat er een belletje rinkelen.
Jij bent toch leverancier van newscacher...wat lever jij dan?vr6-only schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 10:46:
Waar het mij om gaat:
Snelheid
Retentie
Compleetheid
Support
Die waren allemaal wel goed, bij mij! Toen hij XSnews als leverancier had.
Ik kan nog geen proefpakket aanvragen, want de eerste 75 zijn al in gebruik.
Indien de bovenstaande punten weer goed zijn, dan maakt het mij geen reet waar hij zit.
Bij pietjes of jantje....
Ik ben ingehuurd om alleen maar positief te reageren over Newscacher!enricovos schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 10:49:
[...]
Jij bent toch leverancier van newscacher...wat lever jij dan?
Anoniem: 157064
enricovos schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 09:32:
Ik geloof er helemaal niets van. De afgelopen 10 jaar heeft hij een reputatie opgebouwd waarop niemand trots zou zijn. Dan kan je nu denken dat het allemaal wel goed zal komen maar mensen...trap er niet in.
De mensen die zich nu aanmelden doen dat omdat zij iets tegoed hebben. Stel jezelf de vraag eens of jij in dit stadium een betaalde abo zou nemen waarvoor je echt moet betalen... ik weet zeker dat iedereen dat niet zou doen. Iedereen die dit wel doet kan niet lezen of is heel erg naief. Wanneer de mensen die de boel hebben weten te heractiveren allemaal positief gaan posten dan zullen andere mensen gaan denken dat het wel goed zit.
Wat je zelf nu wel zou doen is een betrouwbare partij opzoeken en daar je geld insteken. Wanneer Tom "newscasher" Dings (volgens mij is dat de naam die hij beter had kunnen gebruiken) over een jaar nog bestaat dan kan je re op dat moment altijd nog voor kiezen.
Zakelijk gezien is dit natuurlijk geen gezonde situatie; eerste 600 abo's moet hij uit eigen zak betalen...dus hij doet dat op de pof (anders had hij toch het geld dat mensen tegoed hebben wel terug betaald)...meerdere providers...kan je de boel langer online houden..ondertussen maar hopen dat er veel positieve berichten verschijnen door zelf veel te spammen of mensen te verplichten om op de eigen site eerst positief te reageren alvorens het proef-abo om te zetten naar een betaald abo...mensen veel laten betalen en uiteindelijk de stekker eruit trekken onder het mom dat het aan een ander ligt.
Waarom denken jullie dat hij alle claims bij paypal ingetrokken wil hebben? Denk dat het moeilijk zakendoen wordt wanneer je geen paypal kunt gebruiken. Waarom stuurt hij zijn moderators nu op pad om positieve berichten te stooien.... waarom mag niemand negatief zijn op zijn eigen forum....
Deze man heeft maar 1 doel; geld cashen en weer wat anders verzinnen.
Succes maar ik neem liever mijn verlies.
Als continuïteit je geen reet uit maakt dan zit je inderdaad op je plek bij Newscacher.vr6-only schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 10:46:
Waar het mij om gaat:
Snelheid
Retentie
Compleetheid
Support
Die waren allemaal wel goed, bij mij! Toen hij XSnews als leverancier had.
Ik kan nog geen proefpakket aanvragen, want de eerste 75 zijn al in gebruik.
Indien de bovenstaande punten weer goed zijn, dan maakt het mij geen reet waar hij zit.
Bij pietjes of jantje....
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Anoniem: 94923
Voorlopig is bij jou van korte duur hèvr6-only schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:44:
Dit is trouwens mijn laatste post, voorlopig.
Inderdaad, dat vond ik wel zo'n trieste voorwaarde. Ik begreep ook niet dat niemand daar iets over riep.enricovos schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 09:32:
mensen te verplichten om op de eigen site eerst positief te reageren alvorens het proef-abo om te zetten naar een betaald abo
Anoniem: 255280
Wel OT maar het IP viel me op...Anoniem: 262728 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:43:
@Punica
Grappig om te zien dat je zegt dat NC geen account heeft bij HighWinds, een Traceroute naar reader.newscacher.com geeft de volgende resultaten.:
[afbeelding]
Geloof je het niet ? Ga dan maar eens naar http://www.maxmind.com/app/locate_ip en vul in als ip "69.16.176.253" of "reader.newscacher.com"
Voor de goede orde...ik bedoelde in de tekst niet jou als moderator maar Yorick.Anoniem: 157064 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:20:
Even voor de goede orde: ik ben dus GEEN moderator daar.
En ja, ik hab al €60,- geinvesteerd, dus....!
En zou ik op dit moment opnieuw investeren? nee. Maar blijft hij in de lucht, dan wel ja.
[...]
Anoniem: 260206
Ik snap sommige mensen dus niet, ze willen niet luisteren. Mensen deze vriend is een oplichter eerste klasAnoniem: 260206 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:46:
DUS: DIT IS JE LAATSTE KANS NEWSCACHER, DON'T BLOW IT!!!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Die mensen hebben hier al voor betaald en nu lijkt hun dienst het weer te (gaan) doen. Wat snap je daar niet aan?Pierre61 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:57:
[...]
Ik snap sommige mensen dus niet, ze willen niet luisteren. Mensen deze vriend is een oplichter eerste klas
[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 24-05-2008 13:02 ]
/▌
Jij kan kennelijk niet lezen. Ik heb al voor 1 jaar betaald en daar wil ik graag gebruik van maken. Ik nu zo'n proefabbo en die draait goed. Straks heractiveren. Tot op heden heeft meneer Dings zijn woord gehouden aangaande newscacher.Pierre61 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:57:
[...]
Ik snap sommige mensen dus niet, ze willen niet luisteren.
1 jaar is lang, met zijn huidige prijzen zal ie wel weer binnen 3 maanden zijn facturen niet kunnen betalen.. alvast succes voor de durfals die straks (weer) voorruit gaan betalenMEGATRON schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:51:
[...]
Jij kan kennelijk niet lezen. Ik heb al voor 1 jaar betaald en daar wil ik graag gebruik van maken. Ik nu zo'n proefabbo en die draait goed. Straks heractiveren. Tot op heden heeft meneer Dings zijn woord gehouden aangaande newscacher.
[ Voor 20% gewijzigd door Remko op 24-05-2008 14:03 ]
Geef eens 1 provider aan die zich houdt aan de retentie!Marzman schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:23:
[...]
Als continuïteit je geen reet uit maakt dan zit je inderdaad op je plek bij Newscacher.
[ Voor 56% gewijzigd door vr6-only op 24-05-2008 14:15 ]
Giganews. Nog meer vragen?vr6-only schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 14:07:
[...]
Geef eens 1 provider aan die zich houdt aan de retentie!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Bullshit. Giganews haalt niet meer dan 186 dagen!
[ Voor 10% gewijzigd door Kixtart op 24-05-2008 14:14 ]
☻/
/▌
/ \
Makkelijkste weg kiezen!pven schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 14:12:
Pfff ... laat maar. Ik heb al geen zin meer om verder met je in discussie te gaan.
[ Voor 84% gewijzigd door vr6-only op 24-05-2008 14:16 ]
Anoniem: 58485
Giganews is wel de grootste op gebied van Hardware. Want die hebben namelijk naast hun NNTP services ook nog eens een HTTP service draaien, dus 2 farms als je het mij vraagt. Ik had begrepen dat je namelijk een HTTP niet zomaar koppelen kon op een bestaande NNTP-service.vr6-only schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 14:11:
[...]
Bullshit. Giganews haalt niet meer dan 186 dagen!
Google er maar eens!
En Tom omschrijft het als maximaal x mbit. Wat is je punt? Ik heb het over de continuïteit van de toko en de dienstverlening. Tom heeft inmiddels bewezen dat dit niet zijn sterkste punt is.vr6-only schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 14:07:
[...]
Geen van de providers kunnen leveren wat ze op hun site vermelden!
Eweka heeft dat heel slim aangepakt en zet gewoon neer "Tot xxx"
Snelheid "Tot xxxx"
maw. Haal je maar 500 KB/s snelheid en 50 dagen retentie. Dan kun je niet zeiken!
Wat het is "tot" en niet 120 dagen en 20 Mbit/s.....
Mooi dat je blij bent met je proefabo. Persoonlijk denk ik dat het van korte duur is, maar we zullen zien. Nu moet hij inderdaad laten zien dat hij geen oplichter is.Voor alsnog: Tom. Je hebt je aan je woord gehouden en het proefpakket draait hier super!
Dat kan niemand ontkennen!
Tom kan ook niet ontdekken dat hij geen goede reputatie heeft ivm zijn verleden!
Maar zoals Wijnando op zijn forum neer zet "in het verleden behaalde resultaten, is geen garantie voor in de toekomst". Geldt in feite ook voor Newscacher. Wat in het verleden is gebeurd, is nou eenmaal gebeurd! Nu moet hij laten zien dat hij geen oplichter is!
En omdat het aanbod verschilt (dit is een factor die je niet kan beïnvloeden). Als iedereen opeens 1,5 keer zo veel gaat uploaden (kerstvakantie ofzo) dan wordt de retentie opeens 1,5 keer zo kort.Kixtart schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 14:13:
En daarom gebruiken ze daar ook 'tot', want niet elke groep is even populair.
[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 24-05-2008 14:22 ]
/▌
Zou ik ook zeker doen, je geld krijg je toch niet meer terug. Probeer er dan in ieder geval zoveel mogelijk uit te halen.MEGATRON schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:51:
[...]
Jij kan kennelijk niet lezen. Ik heb al voor 1 jaar betaald en daar wil ik graag gebruik van maken. Ik nu zo'n proefabbo en die draait goed. Straks heractiveren.
Ehm, zie uitleg betreffende xsnews, zie highwinds, zie over enkele dagen meer nieuws.Tot op heden heeft meneer Dings zijn woord gehouden aangaande newscacher.
Continuiteit is iets anders dan retentie, 100 dagen retentie is moeilijk te bereiken als je bedrijf geen 100 dagen bestaat...vr6-only schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 14:07:
[...]
En wat zegt newscacher ( http://www.newscacher.nl/deals.php ) :Eweka heeft dat heel slim aangepakt en zet gewoon neer "Tot xxx"
Snelheid "Tot xxxx"
maw. Haal je maar 500 KB/s snelheid en 50 dagen retentie. Dan kun je niet zeiken!
Wat het is "tot" en niet 120 dagen en 20 Mbit/s.....
Laat de tijd dat eerst maar eens vertellen... Een supersnelle newsserver neerzetten kan ik ook, met een beetje praten is dit supersimpel. Maar als na 2 maanden de rekeningen binnenkomen dan heb ik opeens een probleem want dan heb ik de cashflow niet. Maar voor 1 / 2 maanden is dit zo te regelen met een beetje contacten.Voor alsnog: Tom. Je hebt je aan je woord gehouden en het proefpakket draait hier super!
Dat kan niemand ontkennen!
Tom kan ook niet ontdekken dat hij geen goede reputatie heeft ivm zijn verleden!
Speedxs. Retentie is hoger dan dat ze zelf aangeven.vr6-only schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 14:07:
Tom Newscasher heeft geen eigen farm, maar is reseller. Aantal dagen slaat dus op zijn leverancier.Gomez12 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 14:36:
[...]
Continuiteit is iets anders dan retentie, 100 dagen retentie is moeilijk te bereiken als je bedrijf geen 100 dagen bestaat...
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 94923 op 24-05-2008 14:50 ]
Jamesbond007uk
Totdat er weer een betalingsachterstand ontstaat en newscacher afgesloten wordt van de gebruikte diensten.gertitombo schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 16:33:
en het werkt perfect!
Anoniem: 258722
Voor geen enkele USP![b][message=30122822,noline]
Een vaste retentie is dus nooit haalbaar voor de meeste USP's.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 258722 op 24-05-2008 16:45 ]
Hoezo duurt het nog eens de volledige retentie? Je hebt 90 dagen, om dan op 100 te komen dat kost dan toch 10 dagen? (als je hardware het aan kan)Anoniem: 258722 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 16:43:
[...]
Voor geen enkele USP!
Retentie is afhankelijk van de hoeveelheid die dagelijks gepost wordt op Usenet.
Het probleem is dat het totale volume van Usenet de laatste 2-3 maanden met ongeveer 10% is toegenomen. (waarvan minimaal 8% voor rekening komt van de vele release groepjes met hun eigen releases) Als een USP merkt dat de retentie terug loopt moet hij spools bestellen waar gauw een maand over heen gaat. Zijn deze eenmaal geplaatst dan duurt het nog eens de volledige retentie voor het pas effect gaat hebben. (met 90 dagen retentie hebben we het dus over 1 maand voor plaatsing + 3 maanden voor het effect heeft)
Helaas is gedurende deze tijd (4 maanden) het totale volume weer met minimaal 10% toegenomen
[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 24-05-2008 17:14 ]
/▌
Anoniem: 155227
Als je weet dat het volume elke 3 maanden toeneemt met een percentage tussen de 10 en 20% dan is het toch geen enkel probleem om daarop te anticiperen?Anoniem: 258722 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 16:43:
[...]
Voor geen enkele USP!
Retentie is afhankelijk van de hoeveelheid die dagelijks gepost wordt op Usenet.
Het probleem is dat het totale volume van Usenet de laatste 2-3 maanden met ongeveer 10% is toegenomen. (waarvan minimaal 8% voor rekening komt van de vele release groepjes met hun eigen releases) Als een USP merkt dat de retentie terug loopt moet hij spools bestellen waar gauw een maand over heen gaat. Zijn deze eenmaal geplaatst dan duurt het nog eens de volledige retentie voor het pas effect gaat hebben. (met 90 dagen retentie hebben we het dus over 1 maand voor plaatsing + 3 maanden voor het effect heeft)
Helaas is gedurende deze tijd (4 maanden) het totale volume weer met minimaal 10% toegenomen
[ Voor 2% gewijzigd door bjck op 24-05-2008 19:22 ]
Anoniem: 262728
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Zo werkt het dus helaas niet.Marzman schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:13:
[...]
Hoezo duurt het nog eens de volledige retentie? Je hebt 90 dagen, om dan op 100 te komen dat kost dan toch 10 dagen? (als je hardware het aan kan)
Nee dat weet je niet, de hoeveelheid postings is van te voren niet bekend of niet in te schattenAnoniem: 155227 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:33:
[...]
Als je weet dat het volume elke 3 maanden toeneemt met een percentage tussen de 10 en 20% dan is het toch geen enkel probleem om daarop te anticiperen?
dat duurt dus 150 dagen voor je er op zit, ondertussen is het volume weer toegenomen.Bovendien kun je natuurlijk een retentie van 150 dagen +- bieden, terwijl je met 120 adverteert. Dan kun je die 120 best garanderen.
[ Voor 54% gewijzigd door vr6-only op 24-05-2008 19:09 ]
Je begrijpt dat hij wel een van de weinige bedrijven is die dit op deze manier doet en dat de andere bedrijven die dit doen gewoon een zooitje geld achter de hand hebben. Hij heeft alleen een verleden van betalingsachterstanden achter zich ( nou ja, verleden blijkbaar 1 maand geleden nog afgesloten hiervoor )vr6-only schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 19:07:
Dit doet hij zodat alles op rolletjes loopt, alvorens de deuren wijdopen te zetten!
...
Belangrijkste. Mensen kunnen downloaden en voor nop! Iedereen kan namelijk een proefpakket aanvragen!
Anoniem: 260801
Ik vind het gewoon eng hoe jij Tom steeds het hand boven de hoofd houdtvr6-only schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 19:07:
Dit doet hij zodat alles op rolletjes loopt, alvorens de deuren wijdopen te zetten!
Dit staat ook bovenaan met een rode banner aangegeven!
Herstelprocedure
Profiel
Geschiedenis
etc
etc
Allemaal nog niet af! Hij kon ook wel 2 weken langer wachten, maar dat gingen mensen nog meer klagen. Nu laat hij zien dat hij met een doorstart bezig is!
Belangrijkste. Mensen kunnen downloaden en voor nop! Iedereen kan namelijk een proefpakket aanvragen!
Bij bijna elke usenet service provider kan iedereen een proefabo aanvragen.vr6-only schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 19:07:
[ Voor 31% gewijzigd door Marzman op 24-05-2008 20:00 ]
/▌
Nee, zeker niet. Je kan hem een tweede kans gevenAnoniem: 58485 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 16:35:
[...]
Totdat er weer een betalingsachterstand ontstaat en newscacher afgesloten wordt van de gebruikte diensten.
Wordt jij ook betaald voor het posten van positieve revieuws toevallig?
Jamesbond007uk
Ik hoop dat je er niet van wakker ligt danAnoniem: 260801 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 19:47:
[...]
Ik vind het gewoon eng hoe jij Tom steeds het hand boven de hoofd houdt
/▌
Met jou kan ik praten!Wortelstok schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 20:42:
[...]
Ik hoop dat je er niet van wakker ligt dan. Ik heb best wel respect voor de bijdragen Vr6-only, die zich ergert aan het geschreeuw in deze thread.
Anoniem: 258686
Ik zal hier even zelf op reageren als het mag : Ik heb de boel helemaal niet op zwart laten zetten door de rekeningen niet te betalen. Dat is regelrechte flauwekul. XS News heeft alles maar dan ook alles betaald gekregen.Gomez12 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 14:36:
[...]
Continuiteit is iets anders dan retentie, 100 dagen retentie is moeilijk te bereiken als je bedrijf geen 100 dagen bestaat...
[...]
En wat zegt newscacher ( http://www.newscacher.nl/deals.php ) :
- Houdbaarheid 100 ~ 120 dagen
- Snelheid tot 100Mbit
Dus gewoon hetzelfde...
[...]
Laat de tijd dat eerst maar eens vertellen... Een supersnelle newsserver neerzetten kan ik ook, met een beetje praten is dit supersimpel. Maar als na 2 maanden de rekeningen binnenkomen dan heb ik opeens een probleem want dan heb ik de cashflow niet. Maar voor 1 / 2 maanden is dit zo te regelen met een beetje contacten.
En zijn reputatie kon hij wel een heleboel aan doen, en met het akkefietje van xsnews is deze ook niet echt verbeterd. Feitelijk is het enige wat jij zegt dat hij nu al 1 ( week? ) een superservice draait terwijl er nog steeds ideal / paypal terugbetalingen openstaan en hij net een maand geleden gewoon zijn service op zwart heeft laten zetten door zijn rekeningen niet op tijd te betalen.
Ik gok dat nog niet eens de 1e rekening bij Tom is binnengekomen...
Niet .. Het werkt op die manier niet. Dat zie je elders ook niet zo vaak, omdat het betaalgedrag van de gemiddelde Nederlander niet echt om over naar huis te spreken is. Ik spreek niet over iedereen hoor.thefxr schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 20:56:
Ben benieuwd wanneer Tom abo's aanbiedt, die je achteraf kan betalen.
Anoniem: 262928
Betaal jij je brood ook pas aan de bakker als je het al op hebt dan?thefxr schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 20:56:
Ben benieuwd wanneer Tom abo's aanbiedt, die je achteraf kan betalen.
Jij hebt het bij xsnews ook geflikt om achteraf te betalen en bij anderen in het verleden om niet te betalen, vandaar mijn vraag of we bij jou achteraf kunnen betalen, aangezien je geen goede reputatie hebt in je betalingsgedrag. En daardoor jouw dienstverlening 1 maand heeft stilgelegen.Anoniem: 258686 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:03:
[...]
Niet .. Het werkt op die manier niet. Dat zie je elders ook niet zo vaak, omdat het betaalgedrag van de gemiddelde Nederlander niet echt om over naar huis te spreken is. Ik spreek niet over iedereen hoor.
Maar dat de inkasso buro's uit de grond gestampd worden geeft wel aan hoe het gemiddelde betalingsgedrag van de Nederlander is natuurlijk. Het is gewoon een feit en dat zie je ook bij ziektekosten verzekeringen, ja in Suriname hebben we ook 1x per dag Nederlands NOS nieuws, er zijn gewoon veel te veel mensen die niet of niet op tijd betalen.
Dus nee op basis van achteraf betalen gaan we zeker niet werken. En ja de eerste faktuur heb ik al gehad, 3 zelfs, en die zijn allemaal voldaan. Maar nogmaals : Persoonlijk vind ik de manier van reageren hier op het forum niet altijd even gepast.
Anoniem: 87604
Toch aardig dat de vriendin van Tom ook ff een berichtje plaatst ...Anoniem: 262928 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:37:
[...]
Betaal jij je brood ook pas aan de bakker als je het al op hebt dan?
Dit heb je toch wel aan jezelf te danken Tom. Voornamelijk omdat je eerst mensen dagelijks spamt met diverse mailings en als het je even tegenzit hoort men niets van je. Dat is onfatsoenlijk, met name naar de mensen die reeds een abbo bij je hadden aangekocht.Anoniem: 258686 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:03:
Natuurlijk ik maak ook fouten, en daar durf ik ook rustig voor uit te komen. Maar ik laat me niet door het slijk halen of aanmoedigen om overal op te gaan reageren, want de meeste mensen hier reageren alleen maar om het reageren, en vaak, vind ik tenminste, kun je daar heel weinig mee.
Ik vind het gewoon eng dat jij altijd zo lekker negatief moet doen ... Zou me toch serieus gaan afvragen hoe je in elkaar steekt. Dingen kunnen fout gaan, maar het mooie is na regen komt zonne schijn. Maar jij blijft vermoedelijk ergens in een zwart gat hangen ofzo. Triest leven heb je vermoed ik.Anoniem: 260801 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 19:47:
[...]
Ik vind het gewoon eng hoe jij Tom steeds het hand boven de hoofd houdt
Anoniem: 87604
Ik heb in ieder geval nog nooit meegemaakt dat als ik bij de bakker betaalde hij het brood uit mijn handen rukte en terug op de plank legde en zei: 'Sorry, ik kan je dit brood niet meegeven, maar je geld krijg je ook niet terug'.Anoniem: 258686 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 23:38:
[...]
Ik vind het gewoon eng dat jij altijd zo lekker negatief moet doen ... Zou me toch serieus gaan afvragen hoe je in elkaar steekt. Dingen kunnen fout gaan, maar het mooie is na regen komt zonne schijn. Maar jij blijft vermoedelijk ergens in een zwart gat hangen ofzo. Triest leven heb je vermoed ik.
Sorry maar zo denk ik erover hoor ..
Voor die persoon die achteraf wil betalen :
'Betaal jij je brood ook pas aan de bakker als je het al op hebt dan?'
[snip]
Reageer ik er ook nog even op, ik zei dus :Anoniem: 258686 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 21:56:
[...]
Ik zal hier even zelf op reageren als het mag : Ik heb de boel helemaal niet op zwart laten zetten door de rekeningen niet te betalen. Dat is regelrechte flauwekul. XS News heeft alles maar dan ook alles betaald gekregen.
En dat is voor zover ik weet ook gebleken uit posts van xsnews / pdf's van jezelf etc.hij net een maand geleden gewoon zijn service op zwart heeft laten zetten door zijn rekeningen niet op tijd te betalen.
Anoniem: 258722 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 18:33:
dat duurt dus 150 dagen voor je er op zit, ondertussen is het volume weer toegenomen.
Daarbij komt ook nog eens dat de investeringen gigantisch zijn. Investeren in "Overkill" levert niets op en kost alleen maar geld.(of de Nederlandse USP's moeten hun prijzen aanpassen naar een "buitenlands" niveau? m.a.w. wil jij minimaal 15 tot 20 euro per maand betalen? Dan is het mogelijk om voor de feite aan te lopen in plaats van achteraf. (maar zelfs USP's die dit vragen, lopen er achteraan. 186 dagen ipv 200 bijvoorbeeld)
Maar nu back on topic, verdere discussies hierover horen elders thuis
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Wij klagen niet over de snelheid of retentie, maar over dat er betaald is voor dienst, die jij niet meer kon leveren, vandaar mijn vraagstelling of er achteraf betaald kan worden, of iig niet meer dan 1 maand vooruit. Als het dan weer misgaat, dan hebben die mensen maar 1 maand geld verloren, ipv 6 of 12 maanden.Anoniem: 258686 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 23:38:
[...]
Ik vind het gewoon eng dat jij altijd zo lekker negatief moet doen ... Zou me toch serieus gaan afvragen hoe je in elkaar steekt. Dingen kunnen fout gaan, maar het mooie is na regen komt zonne schijn. Maar jij blijft vermoedelijk ergens in een zwart gat hangen ofzo. Triest leven heb je vermoed ik.
Sorry maar zo denk ik erover hoor ..
Voor die persoon die achteraf wil betalen :
'Betaal jij je brood ook pas aan de bakker als je het al op hebt dan?'
Zou ik bij het tankstation eens proberen eerst tanken en dan wegrijden, en als je aangehouden wordt of een brief thuis krijgt, zeggen van ja joh ik wil eerst ff proberen of het wel bevalt die benzine/diesel/gas van jullie ... Die auto van me was al zo duur, en wil niet dat jullie brandstof hem kapot maakt.
Die mensen verklaren je voor gek ... Nederlanders zijn wat dat betreft enorm verwend vind ik persoonlijk.
Gesprekje met een verkoper van High Winds : Die man vertelde me in Amerika verkopen ze alleen 1-2 en soms 5mbit unmetered accounts. Al hebben ze wel 20 -of meer mbits bandbreedte in huis.
Ze doen gewoon lekker rustig downloaden, maar wij (ja ik tel me er zelf ook bij) Nederlanders moeten bij een 24mbit adsl verbinding ook minimaal 24mbit usenet hebben .. En dan ook nog voor de prijs van een pakje cigaretten per maand.
En als je dan wat meer betaald voor een 24 of hoger mbit account beginnen we te klagen .. Gaat echt helemaal nergens over.
Ander voorbeeld : Retentie moet zo hoog mogelijk zijn. Volkomen belachelijke instelling. Je hebt in de meeste gevallen al een account waar je op elk moment mee kan downloaden, en niemand gaat volgens mij 3 maanden op vakantie, en anders vraag je de buurman even wat voor je te downloaden als je vang bent het te missen. Nee maar wij moeten retenties hebben van 120+ dagen, wat ohwee als we wat missen. Kunt ook gewoon op dergelijke sites voor een repost / upload vragen. Kost niks extra's vermoed ik.
Dat is eigenlijk zot te noemen, geen enkel ander land werkt zo. Onze Zuiderburen hangen allemaal nog aan Gbs verkeer limieten vast, maar wij Nederlanders moeten dat allemaal niet hebben, dat is niet goed genoeg voor ons.
Raar volk zijn WIJ Nederlanders ... Inclusief mezelf natuurlijk ;-)
[ Voor 10% gewijzigd door SYQ op 25-05-2008 05:13 ]
Tom, je bent goed in antwoorden geven maar het antwoord op mijn vraag wanneer ik mijn geld terug krijg beantwoord je niet. Last van een beetje selectieve perceptie (zoek maar op in het woordenboek)?Anoniem: 258686 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 23:38:
[...]
Ze doen gewoon lekker rustig downloaden, maar wij (ja ik tel me er zelf ook bij) Nederlanders moeten bij een 24mbit adsl verbinding ook minimaal 24mbit usenet hebben .. En dan ook nog voor de prijs van een pakje cigaretten per maand.
Raar volk zijn WIJ Nederlanders ... Inclusief mezelf natuurlijk ;-)
[ Voor 7% gewijzigd door enricovos op 25-05-2008 08:30 ]
Anoniem: 107353
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 107353 op 25-05-2008 11:17 ]
Ik heb op newscacher een topic gepost waarin ik o.a. deze vragen stel.Ericr schreef op zondag 25 mei 2008 @ 10:30:
Tom, leuk al die woorden die je hier plaatst maar waar is ons geld?!!! Geduld raakt een beetje op eigenlijk. Geef nou eens duidelijkheid over de betalingen gedaan in de beginperiode van Newscrasher. Krijgen we dat geld nog terug of niet?
Beetje naief om te denken dat Tom ooit geld gaat teruggeven,dat doet ie gewoon niet.Ericr schreef op zondag 25 mei 2008 @ 10:30:
Tom, leuk al die woorden die je hier plaatst maar waar is ons geld?!!! Geduld raakt een beetje op eigenlijk. Geef nou eens duidelijkheid over de betalingen gedaan in de beginperiode van Newscrasher. Krijgen we dat geld nog terug of niet?
[ Voor 3% gewijzigd door thefxr op 25-05-2008 12:07 ]
Ik ben erg onder de indruk.enricovos schreef op zondag 25 mei 2008 @ 11:22:
[...]
Ik heb op newscacher een topic gepost waarin ik o.a. deze vragen stel.
Ik heb betaald voor een half jaar downloaden en wil dus een half jaar downloaden.
Was zeker niet bedoeld om indruk op jou te maken want daar is waarschijnlijk veel meer voor nodig.
[ Voor 5% gewijzigd door enricovos op 25-05-2008 13:53 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Oeff, lager dan eerst, toen kwam je al financieel niet uit, en nu met nog lagere prijzen gaat het wel lukken, klinkt mij als een tegenstelling in de oren.Anoniem: 258686 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 13:19:
De prijzen zijn juist allemaal veel lager, en er staat ook duidelijk bij dat je een abonnement kan nemen, dit wordt verrekend met het openstaande saldo en dat kun je blijven doen totdat je alles op gebruikt hebt.
Zou dit betekenen dat Tom toch eindelijk overgaat tot terugbetaling van mijn abonnementsgeld ?Ik heb het netjes geprobeerd maar nu gaan we het toch even anders doen want blijkbaar praat ik tegen dovenmans oren.
Je zit op Tweakers.net berichten te plaatsen waar ik me niet in kan vinden. Als je die berichten niet per direkt aanpast of verwijderd zal ik vandaag nog overgaan tot per direkte afsluiting van al je diensten en gebruik van deze website.
De keuze is aan jou, of je werkt mee of het is afgelopenl. Ik heb wat mensen die het in de gaten houden, en als ik een bericht van hen krijg dat het niet in orde is ben ik er verder klaar mee.
Je hebt 4 uur de tijd je zaken te herzien, als er niets veranderd is ga ik over tot per direkte afsluiting.
/▌
Ah mooi zo, toch 1 tevreden klantenricovos schreef op zondag 25 mei 2008 @ 13:51:
Mensen, ik heb zojuist met newscacher van gedachte gewisseld via PM.
Ik heb bijna 30 euro betaald voor een abonnement van een half jaar. Dit abo kost nu bijna 20 euro.
Ik zat dus fout met mijn conclusie en neem de woorden terug.
Krijg dus als het goed is na een half jaar nog een periode gratis alvorns te moeten betalen.
Recht is recht.
Is het dan ook duidelijk geworden, wanneer de usenetserver weer werkt voor de oude leden?enricovos schreef op zondag 25 mei 2008 @ 15:33:
Ik ben pas tevreden wanneer ik over een half jaar kan zeggen dat ik lekker heb kunnen downloaden bij Newscacher. Ik zat er naast m.b.t. de oude abo's versus nieuwe abo's en dan is het denk ik wel zo eerlijk om dat ook te melden.
Ik zou kunnen gaan downloaden op het proefaccount maar nog niets herstellen dus tevreden ben ik nog niet.
Door de discussie's op het forum en de PM mails met Tom is mij wel meer duidelijk geworden.
Nee, is niet duidelijk geworden. Hij zegt hierover op het forum dat hij er aan werkt maar dat de negatieve berichten op de diverse forums (waaronder ook die van mijthefxr schreef op zondag 25 mei 2008 @ 16:24:
[...]
Is het dan ook duidelijk geworden, wanneer de usenetserver weer werkt voor de oude leden?
binnnen 1/5 dagen? zou wel zo klantvriendelijk zijn, als Tom dit zou aangeven. Hebben die mensen tenminste duidelijkheid.
[ Voor 44% gewijzigd door enricovos op 25-05-2008 17:12 ]
Slim van je man nu heb je helemaal nietsustinov schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:03:
Ik heb inmiddels een permanente ban aan mijn broek hangen, maar nog geen respons op mijn verzoek tot terugbetaling.
Spannend, spannend, spannend.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Kom op zeg, het is toch te belachelijk voor woorden dat je van een bepaalde dienst wordt verbannen omdat je ELDERS kritiek uit op die dienst?
[ Voor 16% gewijzigd door pven op 25-05-2008 17:28 ]
Het mooiste is dat die gasten vergeten dat Tweakers een zeer goede bezoekers aantal heeft en daarbij ook zeer goed bekend staat. Als die Tom dus zulk soort zaken doet schopt hij zelf wel tegen eigen benen, mensen gaan hem dadelijk vermijden. Ik ben benieuwt of er al wat op usenet zelf geschreven is.pven schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:26:
[...]
Kom op zeg, het is toch te belachelijk voor woorden dat je van een bepaalde dienst wordt verbannen omdat je ELDERS kritiek uit op die dienst?
Ik zie het al gebeuren dat Tweakers iedereen hier gaat verbannen die op Fok! loopt te- en over Tweakers ...
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Laten we even afwachten of ik inderdaad mijn geld terug krijg. Ik heb Tom aangegeven dat hij best mijn account op mocht heffen als ik mijn geld terug kreeg. Dus, wie weet...pven schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:26:
[...]
Ik zie het al gebeuren dat Tweakers iedereen hier gaat verbannen die op Fok! loopt te- en over Tweakers ...
Waarvoor had jij dan excuses moeten maken?ustinov schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:37:
[...]
Laten we even afwachten of ik inderdaad mijn geld terug krijg. Ik heb Tom aangegeven dat hij best mijn account op mocht heffen als ik mijn geld terug kreeg. Dus, wie weet...
@Wooldoor: Ik heb in ieder geval nog mijn zelfrespect. Voor 2 tientjes ga ik geen excuusberichtjes plaatsen.
Dat toont iig aan, dat Tom niks bijgeleerd heeft hoe je met klanten moet omgaan, hij beseft gewoon niet dat je klanten op handen moet dragen, aangezien die groep voor de inkomsten zorgt en daardoor je bedrijfscontinuïteit waarborgt.Ik heb inmiddels een permanente ban aan mijn broek hangen, maar nog geen respons op mijn verzoek tot terugbetaling.
[ Voor 26% gewijzigd door thefxr op 25-05-2008 18:54 ]
Dat ik te negatief en te kritisch was over Tom.
Het geeft ook aan weer de prio's liggen.pven schreef op zondag 25 mei 2008 @ 19:12:
Denkt hij soms dat hij alle fora waar over newscacher wordt gesproken onder controle kan houden met dat soort dreigementen?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq