Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-06 01:45
Wortelstok schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:20:
[...]

Die forum thread (als enige) is in deze discussie nou al diverse keren naar gereferreerd; er staat niets concreets over Dings in. Moeten we nou daaruit concluderen dat hij een bedrieger is?
Ja, anders vertel mij, wanneer ie de waarheid heeft gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1445

Anoniem: 107353 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:54:
Die paar dagen dat alles heeft gewerkt , werktte het wel voor 100 %, dat moet je toch ook toegeven . Dus kwaliteit was wel redelijk goed , maar die betrouwbaarheid laat wel heel erg te wensen over |:(
Dat het goed gewerkt heeft is niet dankzij Newscacher. Zoals al 30x eerder vermeld is, kocht Newscacher in bij XSnews en hoefde Tommie alleen de administratie af te handelen. Zoals je kan zien heeft hij daar juist een mooie puinhoop van gemaakt.

Als hij ook nog eens 24mbit gaat leveren tegen 4,50 kan je er donder op zeggen dat hij binnen de kortste keren weer betalingsproblemen heeft. Als het tegen die prijs kon was er al lang iemand anders (lees een van de grotere jongens) die het voor die prijs zou doen. Ik zie deel twee van dit topic alweer aan de horizon lonken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Anoniem: 1445 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:47:
[...]

Dat het goed gewerkt heeft is niet dankzij Newscacher. Zoals al 30x eerder vermeld is, kocht Newscacher in bij XSnews en hoefde Tommie alleen de administratie af te handelen. Zoals je kan zien heeft hij daar juist een mooie puinhoop van gemaakt.

Als hij ook nog eens 24mbit gaat leveren tegen 4,50 kan je er donder op zeggen dat hij binnen de kortste keren weer betalingsproblemen heeft. Als het tegen die prijs kon was er al lang iemand anders (lees een van de grotere jongens) die het voor die prijs zou doen. Ik zie deel twee van dit topic alweer aan de horizon lonken :+
24mbit voor 4,50 is een prijs waarmee je nooit winst kan maken, hooguit breakeven kan draaien en ik neem aan dat de heer Dings, niet gratis werkt/onderneming opzet!
Dus een herhaling van wat zich al eerder heeft afgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Inderdaad die thread gaat over een ander bedrijf dat niks met Tom te maken heeft. Dus om dat iedere keer (heb het ook al meerdere keren voorbij zien komen) er bij te halen is erg flauw.
thefxr schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:00:
[...]

24mbit voor 4,50 is een prijs waarmee je nooit winst kan maken, hooguit breakeven kan draaien en ik neem aan dat de heer Dings, niet gratis werkt/onderneming opzet!
Dus een herhaling van wat zich al eerder heeft afgespeeld.
Ik heb inkoopprijzen gehoord (geen idee of Tom die ook heeft) die 4.50 erg lucratief maken. Zeker als je veel volume maakt, alles zelf doet en in een land woont waar alles wat goedkoper is.

[ Voor 59% gewijzigd door Marzman op 15-05-2008 18:06 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-06 08:59
Marzman schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:05:
Inderdaad die thread gaat over een ander bedrijf dat niks met Tom te maken heeft. Dus om dat iedere keer (heb het ook al meerdere keren voorbij zien komen) er bij te halen is erg flauw.

[...]
Ik heb inkoopprijzen gehoord (geen idee of Tom die ook heeft) die 4.50 erg lucratief maken. Zeker als je veel volume maakt, alles zelf doet en in een land woont waar alles wat goedkoper is.
Maar dat grote volume maken zal dus wel en tijdje duren.
...en ik vraag me af of Tom er genoeg eigen geld in steekt om de aanloopperiode te overbruggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59773

ik volg dit topic (en het topic newsserver met binaries [deel 7]) al geruime tijd. Ik reageer niet zogauw, maar deze keer kan ik het echt niet laten! Ik verbaas me dat sommige mensen uberhaupt nog in ene Tom E.P. Dings kunnen geloven. Als men een beetje googled, wordt het al erg snel duidelijk dat hij een grote amateur/oplichter is!
Ik heb met hem persoonlijk in het verleden samengewerkt, en geloof me, hij is echt niet te vertrouwen. Hij is al sinds '99 bezig met zijn amateuristische oplichterijen, zoek maar eens op webgeneral en de rest lijkt me vanzelfsprekend!
Tom, ahum, met zijn zogenaamde internetvriendjes -en neefjes ..., allemaal een en hetzelfde personage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261975

ik heb betaald met IDEAL :( krijg niets terug *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-06 11:29
Anoniem: 261975 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:49:
ik heb betaald met IDEAL :( krijg niets terug *zucht*
heb ook betaald met ideal... daarom blijf ik hopen dat ze weer online gaan met een wel goede service

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94923

Hoezo 'ze'? Het is toch allang duidelijk dat dit een eenmansbedrijf is :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107353

Zou het dan dan eindelijk eens gaan gebeuren ;

De huidige planning om onze nieuwe website officieel opnieuw open te stellen voor het publiek en de mogelijkheid te bieden voor het bestellen en heractiveren van reeds betaalde abonnementen zal op zaterdag 24 mei 2008 plaatsvinden.

Ik ben benieuwd :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Anoniem: 107353 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:09:
Zou het dan dan eindelijk eens gaan gebeuren ;

De huidige planning om onze nieuwe website officieel opnieuw open te stellen voor het publiek en de mogelijkheid te bieden voor het bestellen en heractiveren van reeds betaalde abonnementen zal op zaterdag 24 mei 2008 plaatsvinden.

Ik ben benieuwd :/ :/
Wat boeit mensen die nieuwe website, hij had alleen die usenetserver zsm moeten opstarten.
Website komt dan later wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja , dat had hij zeker moeten doen , die website kon later ook nog altijd verandert worden .

Maar hij heeft het dus ook over 't terug activeren van reeds betaalde abonnementen vanaf 24 Mei , hopelijk zijn dan ook de problemen verholpen (en blijven ze dat ook eens). Als dan alle abbo's vanaf die datum opnieuw starten (met hun volledige looptijd) , hebben we eigenlijk ook geen verlies gehad (enkel twee weken ellende en onzekerheid gehad over hoe 't nu verder zou gaan :( )
Maar dat is nog allemaal af te wachten hoe dat gaat gaan , want je bent pas zeker als je abbo terug actief is en ook actief blijft :/ :/

Maar ik had natuurtlijk liever mijn geld terug gehad , zodat ik die beslissing om terug gebruik te maken van newscacher zelf kon nemen , nu heb je namelijk geen andere keus , omdat je toch al betaald hebt en anders gewoon je geld kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-06 08:59
Anoniem: 107353 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:50:
[...]
Als dan alle abbo's vanaf die datum opnieuw starten (met hun volledige looptijd) , hebben we eigenlijk ook geen verlies gehad (enkel twee weken ellende en onzekerheid gehad over hoe 't nu verder zou gaan :( )
[...]
Ik heb inmiddels een ander abonnement genomen bij Astraweb. Ik hoop dat ik die activatie wat later uit kan voeren, want ik heb niets aan een tweede abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.......schreef op woensdag 16 mei 2008 @ 01:35:
We hebben de volgende oplossing bedacht voor het heractiveren van reeds betaalde abonnementen en hopen hiermee iedereen ruimschoots tegemoet te komen bij het opnieuw gebruik maken van onze dienstverlening.

Wanneer je reeds een abonnement hebt betaald kun je bij de openstelling van onze website een willekeurig pakket bestellen, ongeacht voor welke periode, welke type abonnement, etc.

Je krijgt op de afrekenpagina een mogelijkheid om je oude transaktie code op te geven zodat het systeem kan zoeken in het administratie systeem of je inderdaad betaald hebt en welk bedrag hiermee gemoeid was.

Vervolgens wordt deze informatie elders opgeslagen, de kosten voor het nieuwe pakket worden in mindering gebracht op het beschikbare saldo.

Mocht je nieuwe bestelling duurder uitvallen dan kun je uiteraard een extra betaling uitvoeren, mocht het omgekeerd zijn dan behoud je het recht om het tegoed opnieuw te gebruiken bij een vervolg betaling.

Uiteraard koppelen we hier geen uiterste datums of beschikbaarheid aan; het is onze fout geweest dat je tijdelijk geen gebruik van onze diensten hebt kunnen maken en op deze manier hopen we dat we iedereen tegemoet komen.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
toon volledige bericht
Zoals hij hier zegt zou die mogelijk er dan ook zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244797

Vervolgens wordt deze informatie elders opgeslagen, de kosten voor het nieuwe pakket worden in mindering gebracht op het beschikbare saldo.

Mocht je nieuwe bestelling duurder uitvallen dan kun je uiteraard een extra betaling uitvoeren, mocht het omgekeerd zijn dan behoud je het recht om het tegoed opnieuw te gebruiken bij een vervolg betaling.
Herinneren jullie nog dat tijdens de vorige abonnementen Tom strooide met 'gratis' GB's die je zou kunnen verbruiken na het aflopen van je betaalde periode? Dat ging dan met 100-1000GB afhankelijk van het abonnement.

Ik heb al gezien dat we in ieder geval veel minder 'Freeusenet' GB's zullen terugkrijgen. Want immers, de aantallen die nu genoemd worden zijn beduidend lager. ;(.

Nu ja, 24 mei maar afwachten om te zien hoe de heractivatie uberhaupt gaat functioneren.
Het zijn immers nog maar 'enkele dagen' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:26
Anoniem: 244797 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:44:
[...]
Ik heb al gezien dat we in ieder geval veel minder 'Freeusenet' GB's zullen terugkrijgen. Want immers, de aantallen die nu genoemd worden zijn beduidend lager. ;(.
FreeUsenet is wel 't laatste waar mensen zich hier mee bezighouden gok ik; ik vind 't veel storender dat ik niet eens betaald usenet krijg, die extra giga's kunnne me gestolen worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Deze datum blijft echter onder voorbehoud maar we doen ons uiterste best om je op de hoogte te houden, en zo snel mogelijk alles klaar te maken.
Aan die zin erger ik me nog het meeste, voor het geval het nog niet klaar is, alvast een slag om de arm houden, in de trant van, nog ff een paar dagen wachten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192551

Ik zit mij rot te ergeren aan de eigenaar van newscacher. Mooie verhalen en veel mensen blijven erin geloven ondanks zijn geschiedenis. Mensen gebruik je verstand. Deze meneer is een praatjes maker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Alle 4 de nieuwe leveranciers hebben aangegeven voor die tijd alle diensten op te kunnen leveren, onze apparatuur wordt op dit moment al klaargemaakt voor de toegang tot de diverse platforms, de website vorderd gestaag, dus zoals het er nu uitziet moet het lukken.
Waarom 4 leveranciers, als in het verleden 1 genoeg was, om het goed te laten draaien, als ie die gewoon betaald had, was er nu nog niks aan de hand.
Misschien om ze tegen elkaar uit te spelen?, nu al niet de intentie om die leveranciers ooit te gaan betalen.
Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 leverancier in zaken gaat met die gast, laat staan 4 stuks.
Soms krijg ik flashbacks, over ene Joran, meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:55

vr6-only

Blub Blub

Naar mijn mening moet de titel van het topic worden veranderd naar "Het Grote Tom Dings bashen Topic".

Inhoud ervan heeft absoluut niets te maken met de fouten die gemaakt zijn, maar meer van personen die T Dings zitten te bashen en dat terwijl er duidelijk te zien dat hij een fout heeft gemaakt en dat toegeeft en nu probeert om de boel weer draaiende te krijgen!

Ontopic:

Ik hoop dat de huidige prijzen niet gewijzigd worden, zodra de site online gaat. Want ze zijn erugg scherp! 100 Mbit voor 9.95. Dit wellicht met accountsharing erbij voor 2 euro extra of zo en je hebt een mooi pakket te pakken.

Kun je met z'n 3en een account sharen _/-\o_ 4 connecties is meer dan voldoende.
En als het de leverancier is, welk ik denk dat hij genomen heeft, dan is dat meer dan zat om een stabiele download te krijgen.

[ Voor 64% gewijzigd door vr6-only op 17-05-2008 01:47 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
vr6-only schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 01:41:
Naar mijn mening moet de titel van het topic worden veranderd naar "Het Grote Tom Dings bashen Topic".

Inhoud ervan heeft absoluut niets te maken met de fouten die gemaakt zijn, maar meer van personen die T Dings zitten te bashen en dat terwijl er duidelijk te zien dat hij een fout heeft gemaakt en dat toegeeft en nu probeert om de boel weer draaiende te krijgen!
T Dings=newscacher
Dat meneer de volle laag krijgt heeft ie zelf afgeroepen door nu en in het verleden onbetrouwbaar te handelen en vanalles toe te zeggen,wat ie niet waarmaakt.
Veel mensen denken er zo over, jij bent de enigste die voor hem pleit.
Newscacher praat maar raak,maar ondertussen loopt die usenetserver nog niet, dat is nl nr1 wat zsm moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

vr6-only schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 01:41:

Misschien, maar zoek eens in nieuwsgroepen op Tom Dings/Webgeneral/Webconnect/Neef. Ik zie twee dingen.
1) Hij lijkt inderdaad bezig te zijn de boel weer te laten draaien
2) Het is een herhaling van zetten

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vr6-only , het lijkt me toch raar dat als jij er totaal niets mee te maken hebt , dat je het altijd maar probeert goed te praten ???????

In mijn ogen heeft hij nog altijd niets gepresteerd , er is nog altijd niets actief .
En indien het uiteindelijk toch eens moest gebeuren , denk ik dat het met die prijzen (vb 19.95 voor 6 maanden een 24 Mbit verbinding) niet echt winstgevend is om lang actief te blijven .

Ik hoop echt dat ik hier mis ben , en dat indien hij terug opstart hij ook jaren actief kan blijven, maar daar vrees ik echt voor :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enricovos
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-01-2022
Mensen, Tom Dings is een oplichter eerste klas. Geloof er niet in dat dit goed zal blijven gaan en steek er geen cent meer in. Ik ga mijn abo ook niet her-activeren want dan werken wij mee om er een tijdelijk succes van te maken. Op de één of andere manier zal hij weer geld uit je trekken. Hij is nog nergens succesvol mee geweest (behalve met het vullen van zijn eigen zakken) dus ga op zoek naar een goede partij die bewezen heeft goed te functioneren. Rode draad in zijn projecten is dat de eerste 2 tot 3 maanden de boel draait en daarna volgen de problemen.Over twee jaar kan je altijd nog opnieuw kiezen.
Ik ben er zelf ingestonken, het heeft mij geld gekost en ik spreek dus uit ervaring.
Laat dit een waarschuwing zijn voor toekomstige klanten van Newscacher. DOE HET NIET, TRAP ER NIET IN!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

enricovos schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:15:
Mensen, Tom Dings is een oplichter eerste klas. Geloof er niet in dat dit goed zal blijven gaan en steek er geen cent meer in. Ik ga mijn abo ook niet her-activeren want dan werken wij mee om er een tijdelijk succes van te maken. Op de één of andere manier zal hij weer geld uit je trekken. Hij is nog nergens succesvol mee geweest (behalve met het vullen van zijn eigen zakken) dus ga op zoek naar een goede partij die bewezen heeft goed te functioneren. Rode draad in zijn projecten is dat de eerste 2 tot 3 maanden de boel draait en daarna volgen de problemen.Over twee jaar kan je altijd nog opnieuw kiezen.
Ik ben er zelf ingestonken, het heeft mij geld gekost en ik spreek dus uit ervaring.
Laat dit een waarschuwing zijn voor toekomstige klanten van Newscacher. DOE HET NIET, TRAP ER NIET IN!!!!!
Ik ben het volledig met u eens. Eeen prima samenvatting van de gang van zaken tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

enricovos schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:15:
Mensen, Tom Dings is een oplichter eerste klas. Geloof er niet in dat dit goed zal blijven gaan en steek er geen cent meer in. Ik ga mijn abo ook niet her-activeren want dan werken wij mee om er een tijdelijk succes van te maken.
Je kan het eigenlijk net zogoed terug activeren , dan heb je er die periode dat 't terug werkt tenminste zelf nog iets eraan , want die betaling is toch al uitgevoerd .
U geld heeft hij toch al , activeerd u het dan niet , is dat weer meer winst voor hem (want hij hoeft er niets voor in de plaats te geven ) :?

Maar tot nu toe hebben we van TOM nog niet veel actie gezien , enkel maar wat mooie woorden , ik verwacht ook echt niet dat het de 24 ste terug actief is :/ Van mij mag het wel , maar veel vertrouwen heb ik er niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Hm de boodschap die je eerst altijd kreeg voordat je op de hoofdpagina kwam is weg, iemand zich alweer opnieuw geregistreerd?

Ik heb me net even openieuw geregistreerd en geklikt op de link om mijn account te herstellen, maar meer dan welkom terug staat er nog niet :P

[ Voor 36% gewijzigd door Wooldoor op 17-05-2008 18:33 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11-2023
Ik ben het overigens nog steeds eens met vr-6 only.
Er staan wel hele leuke snoepjes inmiddels op de site van Newscacher, bijvoorbeeld:
  • Gratis proef abo van 150 GB
  • 6Mb €4,95 voor 3 maanden (+ 50 GB vrij)
Maar goed, allemaal vooral niet doen hoor, want het is een grote oplichter :P
(aanbiedingen kunnen nog niet besteld worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Wortelstok schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:17:
Ik ben het overigens nog steeds eens met vr-6 only.
Er staan wel hele leuke snoepjes inmiddels op de site van Newscacher, bijvoorbeeld:
  • Gratis proef abo van 150 GB
  • 6Mb €4,95 voor 3 maanden (+ 50 GB vrij)
Maar goed, allemaal vooral niet doen hoor, want het is een grote oplichter :P
(aanbiedingen kunnen nog niet besteld worden).
vind je dat geen verkapte spam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
thefxr schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:57:
[...]

vind je dat geen verkapte spam?
Ja, eigenlijk wel. Maar ik heb behoefte aan wat meer feiten in deze thread in plaats van een heleboel meningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Wortelstok schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:21:
[...]

Ja, eigenlijk wel. Maar ik heb behoefte aan wat meer feiten in deze thread in plaats van een heleboel meningen.
OK, feit is dat nog geen enkele newsserver van newscacher werkt. voor de rest weten we ook niks,maar de eigenaar heeft geen positief verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het verbaasd mij dat 4 usenet providers bereid zijn om in zee te gaan met deze figuur. Ik kan mij niet voorstellen dat ze niet op de hoogte zijn van de praktijken van deze meneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Van het forum van newscacher geschreven op 17 May 2008 21:06
Vannacht worden een groot aantal pagina's voor zien van code zodat er meer informatie beschikbaar komt. Dit is nog geen startsein om zaken te bestellen, activeren etc maar het is een stap in de goede richting.

Volgende week zaterdag is de planning om definitief van start te gaan maar zoals het er nu naar uitziet kunnen we wellicht woensdag al beginnen met de nieuwe proefpakketten, en wellicht her heractiveren van de 'oude' reeds betaalde abonnementen.

Zodra de launch definitief bekend is zullen we dat groots aankondigen.

Uiteraard horen daar ook enkele speciale tarieven bij voor wat betreft de 'tijdelijke aanbiedingen'. De huidige tarieven zijn nog NIET definitief.

Tarieven zullen niet hoger worden, eerder verlaagd worden.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
Anoniem: 192551 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:34:
Het verbaasd mij dat 4 usenet providers bereid zijn om in zee te gaan met deze figuur. Ik kan mij niet voorstellen dat ze niet op de hoogte zijn van de praktijken van deze meneer.
Misschien lezen ze Tweakers niet? Of ze zien alleen maar vage verdachtmakingen en zien daar geen zakelijk beletsel in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-06 20:24
Heb ik nou die laptop nog gewonnen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 07:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ze zijn in zee gegaan met Highwinds

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262457

Zaterdag schijnt hij weer te beginnen. Ben benieuwd. Highwinds is toch de eigenaar van eweka?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

de nieuwe proefpakketten, en wellicht her heractiveren van de 'oude' reeds betaalde abonnementen.

wellicht? lekker dan

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 218213 op 20-05-2008 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:49:
Ze zijn in zee gegaan met Highwinds
Ik kan je 100% bevestigen dat dit NIET waar is, Eweka en Highwinds willen absoluut geen zaken doen met deze partij gezien de bedrijfsgeschiedenis.

Waarom reader.newscacher.com naar 1 van de platformen van Highwinds wijst is ons dan ook een raadsel.

(voor de mensen die het niet weten) Ik werk voor zowel Highwinds als Eweka

[ Voor 10% gewijzigd door Punica- op 20-05-2008 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16536

Lol.

Ik heb niets met newscacher te maken, of gehad, maar lol. Ik snap niet hoe een aantal mensen het nog durven opnemen voor meneer Dings. Tenzij het goede vriendjes of aliassen van hem zijn natuurlijk :X

De site en het forum staan vól met spelfouten... Er staan overal K's waar C's horen te staan etc etc. Dat er mensen zijn die gewoon hun geld terugwillen of hun account tijd willen kunnen gebruiken om nog te downloaden kan ik me voorstellen, maar waarom zou je in vredesnaam bij newscacher gaan als er:

Yabse
Hitnews
Eweka
Download2day
XLned
Giganews
Smsusenet

etc etc etc. bestaan. Wat heeft hij, behalve slechte spelling en al maanden gebakken lucht verkopen nog te bieden? Hij is zelfs niet in zee gegaan met highwinds maar laat z'n newsreader url er wel naar verwijzen? Sorry maar ik klap hier dubbel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16536 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:10:
Wat heeft hij, behalve slechte spelling en al maanden gebakken lucht verkopen nog te bieden?
Een hele goede prijs voor zijn diensten , ALS ze zaterdag terug actief zijn en blijven :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Anoniem: 107353 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:51:
[...]

Een hele goede prijs voor zijn diensten , ALS ze zaterdag terug actief zijn en blijven :/ :/
ALs ie zaterdag niet actief is, dan let maar eens op hier in het draadje,dan barst de bom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16536

Anoniem: 107353 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:51:
[...]

http://www.newscacher.nl/deals.php?type=premium

Hij heeft datalimieten van max 50gig per maand?
En dat voor die bedragen?
Dat slaat toch nergens op?

De houdbaarheid "ieuw, overdatum warez stinken :+ " van de berichten (zal wel retentie zijn) is ook nie bijzonder met 100 / 120 dagen. Eweka bijvoorbeeld *not related* biedt dat toch ook allemaal?

Alleen niet van die insane snelheden maar boeie? Als je maar 5 gig mag downen :+

Als je besteld terwijl je nog nie ingelogged bent krijg je dit:
Zou je zo vriendelijk willen zijn eerst even in te loggen!
Ik vind het nogal fout allemaal :+

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 16536 op 20-05-2008 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Anoniem: 16536 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:28:
[...]

http://www.newscacher.nl/deals.php?type=premium

Hij heeft datalimieten van max 50gig per maand?
En dat voor die bedragen?
Dat slaat toch nergens op?
Boven in bij 'Enkele details die voor alle pakketten gelijk zijn staat:
"Onbeperkt downloaden"

Dus ik neem aan dat het geen datalimiet is maar dat je die GB na je abonnement kunt gebruiken of iets dergelijks.
Overigens snap ik niet dat er mensen zijn (die niet nog geld tegoed hebben) die nog met dit bedrijf in zee zouden willen gaan. Zelf zou ik dan liever een euro meer in de maand uitgeven voor een stukje meer zekerheid.

Edit: "Maximaal 10 GB, onbegrensd" dat klinkt dan wel weer als een datalimiet. Beetje tegenstrijdige informatie.

[ Voor 7% gewijzigd door Hades.NL op 20-05-2008 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:26
Hades.NL schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:35:
[...]

Boven in bij 'Enkele details die voor alle pakketten gelijk zijn staat:
"Onbeperkt downloaden"

Dus ik neem aan dat het geen datalimiet is maar dat je die GB na je abonnement kunt gebruiken of iets dergelijks.
Overigens snap ik niet dat er mensen zijn (die niet nog geld tegoed hebben) die nog met dit bedrijf in zee zouden willen gaan. Zelf zou ik dan liever een euro meer in de maand uitgeven voor een stukje meer zekerheid.

Edit: "Maximaal 10 GB, onbegrensd" dat klinkt dan wel weer als een datalimiet. Beetje tegenstrijdige informatie.
quote: site
Voor gebruikers die niet regelmatig gebruik maken van usenet of meer controle wensen over hun gebruik hebben we de Premium Access pakketten; onbeperkte snelheid, gelimiteerde hoeveelheid verkeer, en mogelijkheid tot internationaal gebruik
Toch vrij duidelijk lijkt me? Gewoon de accounts zoals op de oude site puur voor mensen die 't als fillserver oid gebruiken, volgens mij vrijwel dezelfde prijzen als 'vroeger'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258722

Punica- schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:57:
[...]
Waarom reader.newscacher.com naar 1 van de platformen van Highwinds wijst is ons dan ook een raadsel.
Waarschijnlijk om dezelfde reden als upload.newscacher.com naar XS News verwijst? Alleen is die zo dood als een pier!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Grappig dat een medewerker van Highwinds (Punica- in "Newscacher gedupeerden topic") met 100% zekerheid stelt dat dit niet waar kan zijn. :)

[ Voor 11% gewijzigd door pven op 21-05-2008 06:43 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Heb je reeds een betaald abonnement besteld en betaald met Paypal aan LaNouvelle@Paypal.com dan verzoeken we je vriendelijk doch dringend je claim op te heffen omdat we anders je nieuwe account niet kunnen activeren.

We zijn op dit moment bezig met de herstelprocedure voor reeds betaalde abonnementen maar heb jij reeds betaald met Paypal aan het bovenstaande adres dan verzoeken we de eventuele aangemelde claim per direkt op te heffen.

Wanneer je je claim hebt opgeheven mag je in de loop van deze week een willekeurig pakket naar keuze bestellen op NewsCacher.nl en hoef je NIETS af te rekenen.

Blijft je claim staan dan is verder gebruik van NewsCacher.nl onmogelijk!

Excuses voor het eventuele ongemak.
Volgens mij komt meneer geld tekort, als je je claim doorzet, kan je altijd nog opnieuw aanmelden voor een acc, als er een doorstart komt.
Hef je je claim op, dan ben je zeker je geld kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Indien 't niet zijn bedoeling was om terug op te starten , zou hij zich toch ook niet zoveel moeite doen om die nieuwe website in orde te krijgen. Dan had hij gewoon op 30 April alles afgesloten en was er van newscacher niets meer te vinden (uitgezondert deze berichten op tweakers) , denk ik zo :/ :/

Wij zijn ondertussen al 3 weken aan 't wachten (en onze woede is toch al wat bekoeld), ondertussen hebben we dan eindelijk een launch datum , hopelijk maakt hij het ook allemaal waar .

Dit "Wanneer je je claim hebt opgeheven mag je in de loop van deze week een willekeurig pakket naar keuze bestellen op NewsCacher.nl en hoef je NIETS af te rekenen." lijkt me echt wel een hele goede manier om de benadeelden te vergoeden .
INDIEN alles verloopt zoals Tom zegt (en het voornaamste ; ook blijft verlopen), zullen we ook echt geen reden meer tot klagen hebben . Maar dat moeten we nog afwachten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157064

En dit dan nu weer??
http://www.newscacher.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=495
Punica- schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:57:
[...]

Ik kan je 100% bevestigen dat dit NIET waar is, Eweka en Highwinds willen absoluut geen zaken doen met deze partij gezien de bedrijfsgeschiedenis.

(voor de mensen die het niet weten) Ik werk voor zowel Highwinds als Eweka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
pven schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 06:43:
[...]

(Punica- in "Newscacher gedupeerden topic") Grappig dat een medewerker van Highwinds met 100% zekerheid stelt dat dit niet waar kan zijn. :)
Inderdaad wel heel gek. Zijn er verschillende Highwinds? Vanmorgen in z'n blog:
Nog even met een van de leveranciers gebeld. Morgen avond (NL tijd) zijn de voorbereidingen getroffen dat alles in principe werkt. Dit betekent nog niet dat je kunt bestellen, want de controle op hoeveelheden verkeer kunnen zoals het er nu naar uitziet pas a.s. zaterdag ingebouwd worden. Dit is het enigste punt waar we helaas op moeten wachten met de officiele launch.

Ikzelf krijg de website wel af in nog 3 dagen te gaan, dat moet met de nodige uren, te halen zijn. Echter de leverancier heetf laten weten niet zeker te zijn of ze zaterdag al kunnen opleveren. Dit moeten we helaas even afwachten.
Een andere leverancier is nog drukdoende om de beloofde capaciteit te waarborgen, maar dat zou zover ik begrepen heb vandaag per mail deze week ook moeten lukken.
De derde leverancier (HighWinds Media) heeft inmiddels alles klaar zodat we er mee aan de slag kunnen. Hiervoor ikzelf de scripts nog afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
Wortelstok schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:19:
[...]

Inderdaad wel heel gek. Zijn er verschillende Highwinds? Vanmorgen in z'n blog:

[...]
Ik heb gisteren nog met hoofd van reselling gesproken en die kent heel newscacher of Tom Dings of mywebserver helemaal niet.

Dus OF hij zit via een reseller bij HW (in dit geval zal de reseller op de hoogte gesteld worden van de praktijken van NC), OF hij zit onder een heel vaag pseudoniem bij Highwinds, maar dan moet ie zich meer dan een maand geleden al aangemeld hebben...

OF hij kletst uit ze nek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Het zal mij een rot zorgen wezen waar hij zit. Zolang hij weer online komt en met de scherpe prijzen van nu. Dan kan ik mooi 6 maanden gebruik van maken (heb toch al betaald). Als hij na die 6 maanden nog online is, dan verleng ik het abbo zo. 20 euro voor 6 maanden a 24 mbit is niets!

Eerlijk gezegd vind ik het wel een naaistreek van Punica, als hij Newscacher gaat boycotten en nog verder zwart maken.

Jij zit lekker bij Eweka en Eweka doet niet aan reselling. Dus waar maak jij je zorgen over?

Aan de andere kant, lig ik hier dubbel van het lachen. 2 grote jongens in de usenet wereld die deze topic in de gaten houden. Een topic over een speler wat 2 maanden of zo online was en een hele boel problemen kreeg. Een klantbestand had/heeft wat niets voorsteld itt Eweka en XSnews. _O-

[ Voor 73% gewijzigd door vr6-only op 21-05-2008 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vr6-only schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:31:
Eerlijk gezegd vind ik het wel een naaistreek van Punica, als hij Newscacher gaat boycotten en nog verder zwart maken.

Jij zit lekker bij Eweka en Eweka doet niet aan reselling. Dus waar maak jij je zorgen over?

Aan de andere kant, lig ik hier dubbel van het lachen. 2 grote jongens in de usenet wereld die deze topic in de gaten houden. Een topic over een speler wat 2 maanden of zo online was en een hele boel problemen kreeg. Een klantbestand had/heeft wat niets voorsteld itt Eweka en XSnews.
Het is volgens mij niet meer dan normaal dat Eweka en XSNews bepaalde misstanden hier recht trekken aangezien er ten onrechte verschillende berichten over hun bedrijven de wereld in geslingerd worden die niet op waarheid berusten. Jij doet hier vrolijk aan mee en sorry dat ik het zeg, het slaat nergens op :/

Feiten:
Tom heeft gelogen over de reden dat ze op zwart gingen en heeft geprobeerd dat op XSnews af te schuiven. XSnews mag dit niet ontkrachten van jou |:(

Tom suggereert met een berg bedrijven contracten te hebben afgesloten terwijl dit door het ENIGE bedrijf dat bij naam genoemd is door Tom (en Punica werkt voor dit bedrijf) keihard ontkracht wordt. Dat mag niet van jou want dan maak je Newscacher zwart |:(

Verder heeft Tom zelf als pietjepuk geweldige recenties geschreven over zijn eigen bedrijf. Om daarna prachtig door de mand te vallen als eigenaar. Jij zou graag dergelijke praktijken steunen door er abonnee te blijven/worden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 08:13
Anoniem: 1445 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:04:
[...]

Het is volgens mij niet meer dan normaal dat Eweka en XSNews bepaalde misstanden hier recht trekken aangezien er ten onrechte verschillende berichten over hun bedrijven de wereld in geslingerd worden die niet op waarheid berusten. Jij doet hier vrolijk aan mee en sorry dat ik het zeg, het slaat nergens op :/

Feiten:
Tom heeft gelogen over de reden dat ze op zwart gingen en heeft geprobeerd dat op XSnews af te schuiven. XSnews mag dit niet ontkrachten van jou |:(

Tom suggereert met een berg bedrijven contracten te hebben afgesloten terwijl dit door het ENIGE bedrijf dat bij naam genoemd is door Tom (en Punica werkt voor dit bedrijf) keihard ontkracht wordt. Dat mag niet van jou want dan maak je Newscacher zwart |:(

Verder heeft Tom zelf als pietjepuk geweldige recenties geschreven over zijn eigen bedrijf. Om daarna prachtig door de mand te vallen als eigenaar. Jij zou graag dergelijke praktijken steunen door er abonnee te blijven/worden |:(
toon volledige bericht
We weten toch al lang dat Vr6-only vriendjes / partner is van Newscacher }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Ja, ik ben zijn nieuwe leverancier. :D

Geweldig hoe mensen kunnen flippen om een paar tientjes.
Ik zit voor niemand op te nemen, maar ik benoem gewoon de feiten.

Het is overigens niet voor het eerst dat ik gelezen heb dat Michiel niet echt te bereiken is!
Ik ben al dagen op zoek naar waar ik dat gelezen heb. Maar ik kan het niet vinden, nog niet!

Dat heeft Tom ook aangekaart. Dat hij moeilijk in contact kon komen met XSnews.

Mensen hebben geld overgemaakt aan Newscacher en Newscacher ging offline.

Mensen gingen flippen, logisch!

Echter. Newscacher geeft de hele tijd aan dat ze binnenkort weer online komen.
Dit wordt gewoon onderdrukt door de hoeveelheid klachten in het topic!

Dat probeer ik weer boven water te halen, want ik denk niet dat Tom al dat werk in een site
steekt, om mensen voor de gek te houden! Dit doe ik, zodat iedereen eens wat kalmer gaat reageren. Het heeft geen enkel zin om te schelden, dreigen of gewoon te bleren dat je jouw geld niet terug hebt. Dat weet iedereen inmiddels al.

Wat ik graag zou willen zien, als ik nergens van af wist en ik had betaald, dat ik hier kwam kijken en de updates kon lezen over Newscacher. Zoals nu sommigen ook netjes kopieren van het forum van Newscacher. Zodat mensen weten waar ze aan toe zijn en niet opgefokt worden door een handjevol gebruikers die constant roepen "hij liegt, ik heb mijn geld niet, hij is een oplichter etc".

en nogmaals "ik ben geen partner van Newscacher". Geloof je het niet? Zal mij een rot zorg wezen. btw. Doet je newscacher abbo het alweer? :+

[ Voor 121% gewijzigd door vr6-only op 21-05-2008 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
vr6-only schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:14:
Geweldig hoe mensen kunnen flippen om een paar tientjes.
Jij noemt het feiten, anderen noemen het geruchten. Feit is dat de reseller van Highwinds geen idee heeft wie/wat Newscacher is.
Ik ken heel veel toko's die tot het bittere eind vol hebben gehouden dat alles goed ging komen, dat zegt dus helemaal niets.
Voor de rest. Er lopen hier veel FTD'ers rond. Dat zegt genoeg. Zie hun postbeleid maar op het forum!
Wat zegt dat dan? Dat NewsCacher ze een gouden wortel voor heeft gehouden waar ze helaas in zijn getrapt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom ga je dan niet inhoudelijk in op de feiten die ik aan kaart? Bovendien zijn de prijzen en het weer online gaan van Newscacher nog geen feit, maar scherm je hier wel mee.
Het is overigens niet voor het eerst dat ik gelezen heb dat Michiel niet echt te bereiken is!
Ik ben al dagen op zoek naar waar ik dat gelezen heb. Maar ik kan het niet vinden, nog niet!

Dat heeft Tom ook aangekaart. Dat hij moeilijk in contact kon komen met XSnews.
Als je niet op tijd betaalt voor de zoveelste keer, ga je op zwart. Dat doet je nutsbedrijf, je webhoster, je ISP etc etc. Ik heb nog een mooie spreuk bij het tankstation zien hangen. "Wij hebben een overeenkomst met de bank. Zij verkopen geen brandstof en wij verstrekken geen leningen". Ik denk dat 99,9% van de bedrijven in Nederland zo'n instelling hanteren. Overigens sluit Newscacher je abonnement net zo hard af als je niet tijdig verlengt, dus ik zie het probleem niet.
En ondertussen zit hij weer te liegen over wie zijn partners zijn...... maar dat mag niet gezegd worden.
Dat probeer ik weer boven water te halen, want ik denk niet dat Tom al dat werk in een site
steekt, om mensen voor de gek te houden!
Nu dat ik het verzoek van hem lees om claims bij Paypal in te trekken heb ik hierover ook mijn twijfels. Ik weet niet om hoeveel geld het gaat, maar stel dat het een kleine 10.000 euro is. Zou jij daar niet een paar dagen werk in willen steken om dat te kunnen behouden. En normaal mens moet daar een paar maanden voor werken....
Voor de rest. Er lopen hier veel FTD'ers rond. Dat zegt genoeg. Zie hun postbeleid maar op het forum!
Wat heeft FTD hier nu weer mee te maken? Er zijn altijd meerdere kanten aan het verhaal, maar sommige kanten mogen van jou niet belicht worden.

FTD is inderdaad streng op reclame etc, en persoonlijk vind ik dat tweakers erg veel toe laat. Ik heb 2 weken voordat pietjepuk als eigenaar publiekelijk door de mand viel al een modreport opgesteld waarin ik melde dat pietjepuk gewoon de eigenaar van Newscacher was, maar hier is niets mee gedaan. Dus ja wat heb je liever? Een streng anti spam beleid en gebruikers die erop letten, of veel sluikreclame en dus een topic die geen stuiver waard is?

@pven
Wat zegt dat dan? Dat NewsCacher ze een gouden wortel voor heeft gehouden waar ze helaas in zijn getrapt?
Nee, dat Vr6-only daar openlijk op de vingers getikt is vanwegen zijn onpartijdige uitlatingen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 1445 op 21-05-2008 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Ik ben helemaal met je eens hoor!

Maar stel je het volgende voor:

Wat heeft iemand aan 100 van de volgende posts:

Ik heb mijn geld niet
Tom is een bekende oplichter
Tom liegt over zijn partners
Punica die zegt dat HighWinds niets van hem weet
Michiel die zegt dat upload.newscacher.com naar XSnews verwijst (hij is toch niet klaar, of wel?)
Tom heeft vroegah dit al gedaan met een bittorrent tracker
.....

Terwijl ook in het topic de volgende dingen voorkomen:

Updates over Newscacher (welk gewoon te lezen zijn op zijn site)
Mensen die betalingen terug hebben van Paypal en weet ik veel wat (misschien ff vragen hoe ze dat gedaan hebben??)

Dit is trouwens mijn laatste post, voorlopig. Ik kan hier uren over discusseren. Maar uiteindelijk ben ik ook een klant die zijn recht niet heeft gekregen! Het recht op een dienst van Newscacher.
Een klant die rustig afwacht wat Tom van Newscacher maakt.
-------------------------------------------------------

Even los van alles hierboven:

Tom is van plan om een speciale uploadersaccount te verstrekken aan mensen die de boel gaan onderspammen! Binnen de kortste keren zie je release groepen alles eronder spammen.
Zoals dat nu al gebeurt met
Libranews
Download2Day
4usenet
en binnenkort: Newscacher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vr6-only schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:44:
Ik ben helemaal met je eens hoor!
......

Even los van alles hierboven:

Tom is van plan om een speciale uploadersaccount te verstrekken aan mensen die de boel gaan onderspammen! Binnen de kortste keren zie je release groepen alles eronder spammen.
Zoals dat nu al gebeurt met
Libranews
Download2Day
4usenet
en binnenkort: Newscacher
Dan zijn we het grotendeels met elkaar eens ;)

Wat de uploaders accounts betreft kan het heel simpel opgelost worden. Een voorwaarde van Newscacher is dat ze in een speciale newscacher groep posten. Als andere USP's gewoon deze groepen niet voeren hebben alleen de abonnees van Newscacher er wat aan en kunnen ze in de headers spammen wat ze willen. Extra abonnees levert het dan toch niet op.

Gaan de uploaders ook in de andere groepen spammen, dan zien we vanzelf welke partij de dataverkeer verzorgt en kunnen we met z'n allen gaan klagen bij die partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Wanneer je je claim hebt opgeheven mag je in de loop van deze week een willekeurig pakket naar keuze bestellen op NewsCacher.nl en hoef je NIETS af te rekenen.

Blijft je claim staan dan is verder gebruik van NewsCacher.nl onmogelijk!
Alweer een van de dreigementen/bangmakers van Tom Dings, net zoals dat je geen negatieve dingen/berichten over newscacher mocht schrijven, want anders zou je account worden afgesloten!
Mocht de dienst ooit weer gaan werken, kan je gewoon een nieuw abo afsluiten,waarom zou dit dan niet kunnen?

[ Voor 11% gewijzigd door thefxr op 21-05-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Man
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tom Dings is, zoals door een aantal anderen ook al gemeld, iemand waar je op zijn minst je twijfels bij moet hebben.

Ik heb zaken met hem gedaan in zijn WebGeneral tijd, en daarvan geleerd dat ik dat nooit meer zal herhalen.... Pfff, wat een hoop gelazer toen. Ik was ook nog wat jonger, en was op zoek naar een mooie prijs om wat servers te co-locaten. Uiteindelijk ging na een paar maanden zijn bedrijf richting faillisement, en kon ik in eerste instantie fluiten naar de servers. Het bedrijf waar hij de colo-ruimte "inkocht" kon niets voor me doen, aangezien ik wel kan zeggen dat servers X, Y en Z van mij zijn, maar zij daar geen bewijs voor hebben. Na een paar telefoontjes met Dhr. Dings kwam de aap uit de mouw: wilde ik de servers nog kunnen ophalen, dan moest er flink ver vooruit betaald worden. Kortom: spoedoverboeking $$$, en diezelfde dag naar amsterdam gereden om de servers te halen. De manier waarop de mensen van de colo over Tom spraken, bevestigde dat het iemand is met "no-go" op zijn voorhoofd.

Achteraf viel het allemaal financieel gezien wel mee, als ik er aan terugdenk. Meer dan een paar honderd euro heb ik er niet aan verloren. Toen was dat echter een flink bedrag voor me, wat de les des te beter/harder heeft doen aankomen.

Het was met WebGeneral ook gewoon gezeik, slechte bereikbaarheid (zowel telefonisch als per e-mail). En bijvoorbeeld een situatie waarin mijn servers opeens een dag uit de lucht waren, waarop ik uiteraard ging bellen/mailen om te achterhalen waarom dit gebeurde. Hij kwam met een (in mijn ogen) onwaarschijnlijk verhaal.

Dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rij kunt zitten, heb ik daar wel geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:49

Pierre

Van nature lui!

B-Man schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:57:
Dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rij kunt zitten, heb ik daar wel geleerd.
Nou eindelijk eens iemand die precies zegt waar het hier op neer komt, en dat je met die "vriend" uit Suriname geen zaken moet doen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Zoals reeds in dit topic is gemeld, is Tom Dings in 2002 reeds voor oplichter uitgermaakt.

I rest my case, lijkt me duidelijk dat hij niet te vertrouwen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pierre61 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:11:
uit Suriname geen zaken moet doen.
Ik ben van mening dat je beter kunt schrijven: [...] woonachtig in Suriname [...].

Want immers ik geloof niet dat mensen uit Suriname per definitie zwendelaars zijn.

Overigens beschuldig ik hier noch dhr Dings noch anderen er wel van. 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 244797 op 21-05-2008 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Anoniem: 244797 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:24:
[...]
Want immers ik geloof niet dat mensen uit Suriname per definitie zwendelaars zijn.
Nou breekt mijn klomp, zeg ik dat dan. Hou maar op, ga lekker in zee met die vent. Mij boeit het niet meer 8)7

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li0nHeart
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-05 13:48
Veel mensen hebben met iDeal betaald. 'Wij' blijven dus hopen dat newscacher weer in de lucht komt, om op die manier in ieder geval niet compleet ons geld kwijt te zijn.

Ik zal er echter nooit weer opnieuw geld instoppen. Maar dat geldt denk ik voor de meesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isaak Asimov
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-05-2024
Li0nHeart schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:49:Ik zal er echter nooit weer opnieuw geld instoppen. Maar dat geldt denk ik voor de meesten.
Ik geef je groot gelijk geen geld meer te stoppen om diensten te krijgen die je zou mogen verwachten van deze Usenet-provider. Van de andere kant: wat een kostelijk amusement al die nijdige reacties en mij kostte het maar €17,- :)
Met een avondje Herman Finkers zou ik allicht duurder uit geweest zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Isaak Asimov schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:53:
[...]
Met een avondje Herman Finkers zou ik allicht duurder uit geweest zijn. :+
Maar dan lig je wel helemaal dubbel van het lachen, dat kan ik niet zeggen van Newscacher toch _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Vandaag weer een hele hoop werkzaamheden verricht, en weer een heel eind opgeschoten.
Tom klopt zichzelf ff op de borst, omdat er geen andere werknemers zijn die dit kunnen doen.
Mensen die van zichzelf zeggen dat ze hard werken kennen we allemaal en we weten ook hoe het dan echt zit, :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thefxr schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 17:54:
[...]

Tom klopt zichzelf ff op de borst, omdat er geen andere werknemers zijn die dit kunnen doen.
Mensen die van zichzelf zeggen dat ze hard werken kennen we allemaal en we weten ook hoe het dan echt zit, :O
En nu lig ik even dubbel van het lachen _O- , gratis en voor nop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze staan ondertussen weer iets verder ;
@ 14:49:De betaalpagina is inmiddels ook helemaal klaar.

De details mbt je bestelling worden netjes afgebeeld, de invoervelden voor de betaalde accounts staan netjes bovenaan, een extra veld voor kortingscoupons is ook direkt ingebouwd.

Verder staat er wat extra uitleg voor de betalingen, betaling voor Wallie (+15% transaktiekosten) en de annuleringsknop is aanwezig.

Verder zijn alle Payment Service Providers geactiveerd, en handmatig even uitgezet nu zodat grijze afbeeldingen verschijnen, zodat je weet dat er nog niet betaald kan worden.

Verder is er een optie ingebouwd dat IEDEREEN verplicht wordt gesteld om eerst het proefpakket (50GB + 50GB) te gebruiken; zodat we in iedergeval weten of iedereen tevreden is alvorens hij of zij een betaald abonnement afsluit, een heraktivering uitvoerd, een aanvraag voor partner of uploader doet etc.

Het GRATIS proefpakket moet je dus eerst bestellen !!
Zo te zien MOET je dus eerst een proefabbo afsluiten vooraleer je je account weer terug kan gaan activeren :? :? :?
Wat is daar nu het nut van ?????
Ik was veel blijer geweest als ik mijn reeds betaalde account eindelijk eens terug werkend had. Dat proefabbo interesseerd mij eigenlijk helemaal niet .

Tijdens het proefabbo (na 50 GB) wordt je ook verplicht om commentaar te geven op 't forum (waarschijnlijk MOET dat dan ook weer positieve commentaar zijn), alvorens je het helemaal kan op gebruiken of een ander abbo kan bestellen 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107353 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:50:
Tijdens het proefabbo (na 50 GB) wordt je ook verplicht om commentaar te geven op 't forum (waarschijnlijk MOET dat dan ook weer positieve commentaar zijn), alvorens je het helemaal kan op gebruiken of een ander abbo kan bestellen 8)7 8)7
Dat zal voor jou toch (ook) geen enkele moeite kosten? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
Anoniem: 107353 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:50:
Ach, 't goedkoopste blokje van 150GB op Usenetvergelijker kost €47,90. Daar wil ik wel een regeltje positief commentaar voor schrijven.
[EDIT] het is inmiddels nog maar 100GB zie ik.
Verder is er een optie ingebouwd dat IEDEREEN verplicht wordt gesteld om eerst het proefpakket (50GB + 50GB) te gebruiken; zodat we in iedergeval weten of iedereen tevreden is alvorens hij of zij een betaald abonnement afsluit, een heraktivering uitvoerd, een aanvraag voor partner of uploader doet etc. Het GRATIS proefpakket moet je dus eerst bestellen !!

[ Voor 30% gewijzigd door Wortelstok op 22-05-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244797 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:04:
[...]

Dat zal voor jou toch (ook) geen enkele moeite kosten? O-)
NENeeeeeeeee , helemaal niet :X :X , ik denk dat niemand iets negatief kan zeggen over newscacher of wel ????? :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Ja, ik ben zijn nieuwe leverancier. :D
Ik hoop dat je het geld kunt missen en dat je een goede rechtsbijstandsverzekering hebt (en je AV hebt laten nalezen door een competent advocaat). Tien jaar ervaringen met Tom Dings voorspellen dat je dat nodig hebt.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258686

Eigenaar NewsCacher.com

Goed te lezen dat er ook nog mensen zijn die wel vertrouwen hebben in een goede afwikkeling. Zoals ik al eerder heb aangekondigd kunnen we zaterdag weer beginnen, en zoals het er nu naar uitziet gaat het heel goed werken.

Even voor de goede orde : XS News was inderdaad de leverancier .. En eerlijk is eerlijk, ik heb me ook niet altijd netjes aan de betaalperiodes gehouden, maar ik heb altijd binnen de uiterste gestelde termijn alles betaald.

Wat zich precies heeft afgespeeld ga ik hier niet bespreken, punt 1 het gaat niemand iets aan, punt 2 wil ik verder geen diuscussies met XS News hierover (ze zijn keurig op de hoogte gebracht per schrijven), punt 3 er zal nog wel een en ander uitgelegd worden maar dat doe ik alleen op mijn eigen forum en nergens anders zodat ik de discussie ook goed kan volgen die er wellicht van komen gaat.

Voor wat betreft de leveranciers : HighWinds is inderdaad een van de diensten waar ik gebruik van maak, maar er zijn er meer. Op dit moment worden er 3 afzonderlijke usenet aanbieders gebruikt voor alle diensten, en op de site staat verder hoe en waarom.

Ik ga verder deze discussie niet volgen want ik heb het idee dat er een aantal mensen aan het proberen zijn mij uit de tent te lokken, of klink klare wartaal aan het uitspreken zijn, en ik wil me daar verder niet in mengen.

Mocht je geinteresseerd zijn in het verloop of wil je weten wat zich allemaal afspeeld dan weet je waar je terecht kunt. Veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262728

@Punica
Grappig om te zien dat je zegt dat NC geen account heeft bij HighWinds, een Traceroute naar reader.newscacher.com geeft de volgende resultaten.:
Afbeeldingslocatie: http://xs227.xs.to/xs227/08214/highwinds825.jpg.xs.jpg

Geloof je het niet ? Ga dan maar eens naar http://www.maxmind.com/app/locate_ip en vul in als ip "69.16.176.253" of "reader.newscacher.com"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Waarschijnlijk via een andere bv/onderneming gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Anoniem: 258686 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:19:
Eigenaar NewsCacher.com

Goed te lezen dat er ook nog mensen zijn die wel vertrouwen hebben in een goede afwikkeling. Zoals ik al eerder heb aangekondigd kunnen we zaterdag weer beginnen, en zoals het er nu naar uitziet gaat het heel goed werken.

Even voor de goede orde : XS News was inderdaad de leverancier .. En eerlijk is eerlijk, ik heb me ook niet altijd netjes aan de betaalperiodes gehouden, maar ik heb altijd binnen de uiterste gestelde termijn alles betaald.

Wat zich precies heeft afgespeeld ga ik hier niet bespreken, punt 1 het gaat niemand iets aan, punt 2 wil ik verder geen diuscussies met XS News hierover (ze zijn keurig op de hoogte gebracht per schrijven), punt 3 er zal nog wel een en ander uitgelegd worden maar dat doe ik alleen op mijn eigen forum en nergens anders zodat ik de discussie ook goed kan volgen die er wellicht van komen gaat.

Voor wat betreft de leveranciers : HighWinds is inderdaad een van de diensten waar ik gebruik van maak, maar er zijn er meer. Op dit moment worden er 3 afzonderlijke usenet aanbieders gebruikt voor alle diensten, en op de site staat verder hoe en waarom.

Ik ga verder deze discussie niet volgen want ik heb het idee dat er een aantal mensen aan het proberen zijn mij uit de tent te lokken, of klink klare wartaal aan het uitspreken zijn, en ik wil me daar verder niet in mengen.

Mocht je geinteresseerd zijn in het verloop of wil je weten wat zich allemaal afspeeld dan weet je waar je terecht kunt. Veel succes.
toon volledige bericht
Eerst is het "we" daarna heel veel 'Ik"
Als je deze discussie niet wil volgen of niet in mengen,waarom post je dan hier?
Na 23 dagen draait je dienst nog steeds niet en waarom wachten tot zaterdag, als de contracten gesloten zijn,kan je normaal binnen 1 dag online zijn. toch nog een geldprobleempje?
Verder snap ik niet waarom er zoveel werk aan de site besteed moet worden, was de vorige zo slecht in elkaar gedraaid dan?

[ Voor 7% gewijzigd door thefxr op 23-05-2008 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
Anoniem: 262728 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:43:
@Punica
Grappig om te zien dat je zegt dat NC geen account heeft bij HighWinds, een Traceroute naar reader.newscacher.com geeft de volgende resultaten.:
[afbeelding]

Geloof je het niet ? Ga dan maar eens naar http://www.maxmind.com/app/locate_ip en vul in als ip "69.16.176.253" of "reader.newscacher.com"
En weet je wie de DNS van reader.newcacher.com laat wijzen naar highwinds... juist, de eigenaar van newcacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Anoniem: 258686 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:19:
Goed te lezen dat er ook nog mensen zijn die wel vertrouwen hebben in een goede afwikkeling.
Sorry, Tom, maar jij en je neef hebben de schijn tegen. 8 tot 10 jaar geleden zat ik je al op je nek over je handelswijze met webconnect en webgeneral. En het spijt me, maar ik zie vergelijkbare truken als destijds. Ik werkte toen voor een bedrijf wat door drie handige jongens opgezet is. Ze hebben de tent verkocht op een goed moment, en zijn aan nieuwe bedrijven begonnen. Hoewel minder spectaculair zijn ook die bedrijven succesvol. Erger, vandaag is de quote-500 uitgekomen, en twee van de drie staan er in. Hoe succesvol ze zijn weet ik, want ik heb bij de een gewerkt, en werk nu voor de ander.

Jij lijkt op jouw beurt ook niet los te komen van het gedrag wat je tien jaar terug liet zien. Webconnect was even een succesje, totdat de betalingstermijnen verliepen en je crediteuren er de stekker uittrokken. Je hebt nogmaals hetzelfde kunnen doen met Webgeneral, maar ook dat liep stuk op het betalen van rekeningen. Vervolgens ben je zelf ook op je bek gegaan met het betalen van rekeningen:

> Bij beslissing van de arrondissementsrechtbank te Roermond d.d. 12 juli
> 2000 is ten aanzien van onderstaande personen definitief de
> SCHULDSANERINGSREGELING van toepassing verklaard:
> R.nr. 00/155.
> Tom Evert Pieter DINGS, geboren te Grubbenvorst op
> 06-10-1974,

We zijn krap tien jaar verder, en ik struikel weer over je naam, en je bent nog altijd bezig met woeste plannen en vergeet nog altijd opvallend vaak je rekeningen te betalen.
Ik ken Punica- en z'n baas persoonlijk. Als die zeggen geen zaken met je te willen doen geloof ik dat ogenblikkelijk. En ook aan de uitspraken over Highwinds van Punica- twijfel ik geen seconde. De andere grote usenet-provider in Nederland kent jou en je reputatie ook, dus het lijkt me stug dat je zelf enige response krijgt als je daar aanklopt. En zodra ze doorhebben dat je een vriendje laat bellen is ook dat over.

Misschien moet je maar eens gewoon volwassen worden. Jezelf van faillissement naar schuldsanering slepen moet toch ook vermoeiend worden, zeker als je het al tien jaar doet.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
  • Laatst online: 11-02 11:35
'Where is the money, Lebowksi?'

Het is allemaal leuk en aardig wat Tom Dings hier neerzet maar hoe zit het nou met de dubbele betalingen? Velen hebben tweemaal betaald en nog geen cent teruggezien.

Ik heb zelf 1 keer betaald aan Tom Dings via Paypal en 1 keer via Ideal. Het eerste abonnement werd eenzijdig opgeheven door Newscrasher en dat geld zou teruggegeven worden. Tot nu toe geen dubbeltje gezien. Dan kan ik misschien wel toegang krijgen d.mv. de betaling gedaan met Ideal maar daarmee heb ik mijn Paypal-betaling nog niet terug.

Schep eens wat meer duidelijkheid Tom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Punica
[afbeelding]

Dat zegt helemaal niets, als ik een domein heb kan ik ook een subdomein laten rerouten naar jouw thuis pc als ik jouw ipadres weet. Wil dat zeggen dat jij zaken met mij doet?

[edit]
Ik zie dat Punica me voor is, ik hou me mond weer :X

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 1445 op 23-05-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Volgens Tom, is de zaak up and running,kan een tester dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tom Dings is weer bezig om mensen binnen te lokken met aantrekkelijke prijzen.
Het zou wel duurkoop zijn als gechiedenis zich weer gaat herhalen. Pas op mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
Anoniem: 192551 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:27:
Tom Dings is weer bezig om mensen binnen te lokken met aantrekkelijke prijzen.
Het zou wel duurkoop zijn als gechiedenis zich weer gaat herhalen. Pas op mensen.
Mmm. Je bedoelt de geschiedenis van veel bashen en weinig concrete feiten? Met weglating van de positieve recenties die er destijds ook gepost werden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wortelstok schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:06:
[...]

Mmm. Je bedoelt de geschiedenis van veel bashen en weinig concrete feiten? Met weglating van de positieve recenties die er destijds ook gepost werden?
Haha, en dat zeg je nadat je zelf dit hebt geschreven _O-
Ach, 't goedkoopste blokje van 150GB op Usenetvergelijker kost €47,90. Daar wil ik wel een regeltje positief commentaar voor schrijven.
[EDIT] het is inmiddels nog maar 100GB zie ik.
Dan weet je gelijk hoeveel waarde ik aan dergelijke "positieve" recenties hecht :w

Bovendien draaide het toen op een ander netwerk, behaalde resultaten uit het verleden zijn ook hier geen garantie voor de toekomst.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 1445 op 23-05-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enricovos
@Punica
[afbeelding]

He Yorick, of moet ik SuicideCow zeggen. Ben jij wel helemaal neutraal in dit verhaal? Jij was (bent) toch moderator geweest bij Newscacher..? Ben je nu je best aan het doen voor een gratis abo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262728

enricovos schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:07:
[...]

He Yorick, of moet ik SuicideCow zeggen. Ben jij wel helemaal neutraal in dit verhaal? Jij was (bent) toch moderator geweest bij Newscacher..? Ben je nu je best aan het doen voor een gratis abo ?
Ik ben koetje ja.
Ik was moderator op het forum en ben toen "verwijderd" de reden hoeven jullie niet te weten. Ik ben nu weer aangenomen en dus ga ik me niet in deze discussie wikkelen.

Ik probeer zo neutraal mogelijk te blijven, maar als ik zie dat iemand zich de baas van... noemt en beweert dat Tom daar geen account heeft, en dat ik er vervolgens achterkom dat die reader naar Highwinds verwijst EN online is ( krijg immers een response ) dan gaat er een belletje rinkelen.

Verder zal ik me niet meer zo veel in deze discussie mengen, vragen stellen mag altijd en ik zal proberen daarop te reageren maar negatieve berichten negeer ik, niet omdat ik het er niet mee eens ben, maar puur omdat ik gewoon geen zin heb om mijn tijd te moeten verdoen met dat soort reacties.

Verder kan ik niks anders zeggen dan dat we maar moeten wachten tot morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 262728 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:50:
[...]

Ik ben koetje ja.
Ik was moderator op het forum en ben toen "verwijderd" de reden hoeven jullie niet te weten. Ik ben nu weer aangenomen en dus ga ik me niet in deze discussie wikkelen.

Ik probeer zo neutraal mogelijk te blijven, maar als ik zie dat iemand zich de baas van... noemt en beweert dat Tom daar geen account heeft, en dat ik er vervolgens achterkom dat die reader naar Highwinds verwijst EN online is ( krijg immers een response ) dan gaat er een belletje rinkelen.

Verder zal ik me niet meer zo veel in deze discussie mengen, vragen stellen mag altijd en ik zal proberen daarop te reageren maar negatieve berichten negeer ik, niet omdat ik het er niet mee eens ben, maar puur omdat ik gewoon geen zin heb om mijn tijd te moeten verdoen met dat soort reacties.

toon volledige bericht
Als je direct naar de betreffende highwinds servers connect krijg je precies dezelfde meldingen (response). Nogal wiedes dat die online is en dat je een response krijgt (om precies te zijn de respons: 480 Authentication Required)

Dat hij het daar naar doorlinkt zegt helemaal niks, ik kan ook wel een subdomeintje doorlinken naar Highwinds. Dat hij er nog steeds tijd in steekt zegt wel wat, een echte oplichter was al lang gestopt, dus ik ben verder wel benieuwd hoe deze soap afloopt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enricovos
Anoniem: 262728 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:50:
[...]

Ik ben koetje ja.

toon volledige bericht
Nog steeds even naief als anders. :z Keep on dreaming. Wat mensen allemaal doen voor een gratis abo. Lees alle berichten over Tom. Ik zie er niet 1 bij staan die positief is (en niet door een directe vriend of door Tom zelf is geschreven).
Vanaf nu heb je niet meer het excuus dat je niet wist dat Tom/Newscacher één grote oplichter(spraktijk) is. Vanaf nu werk jij daar ook actief aan mee, koetje! Toch makkelijk wanneer mensen in Nederland de castanjes uit het hete vuurtje van Tom Dings halen. Is voor mij het zelfde als wanneer hij zich onder een valse naam op het forum begeeft. Zeg straks niet - Ich habe es nicht gewusst -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ondertussen kunnen we dan eindelijk eens iets positiefs vermelden , de proefpakketten werken :) :) :)

Dat had ik zeker niet verwacht dat dat vandaag terug actief zou worden, maar zo te zien heeft Tom toch woord gehouden _/-\o_ _/-\o_
Onze conclusies over hem waren dan misschien toch wat te vroeg gemaakt , hij heeft er dus toch alle moeite voor gedaan om het terug werkend te krijgen (wat hem ook gelukt is). Hier heeft hij toch eens goed werk geleverd , mag ook eens gezegd worden he :+ :+
Heeft alleen (veel) te lang geduurd , en daarom heeft hij ook al die negatieve reacties daarover gehad. Had hij het met de betalingen meteen in orde gemaakt , dan denk ik dat er veel van zijn klanten het terug geprobeerd zouden hebben . Alhoewel met de oplossing die hij nu daarvoor in de plaats heeft uitgedacht zal hij ook niet veel klanten ervan verliezen denk ik ??????

Nu maar hopen dat hij het deze keer ook allemaal draaiende kan houden :/ :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157064

Tja.
Wat zal ik zeggen: Bij mij loopt in ieder geval inmiddels weer het proefaccount.

Dus dit is alvast iets positiefs. Men (Hij) is er schijnbaar inderdaad toch hard mee aan de gang om de zaak weer in de lucht te krijgen.
Nu de reeds betaalde abbo's nog.
We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 13:44
Ook bij mij werkt het proefpakket weer.
We zien wel. Anders ben ik slechts 12 euro kwijt (6 maanden piccolo)
Blijft natuurlijk een rare zaak dat de prioriteit niet ligt bij het heraansluiten van de reeds betalende klanten.

[ Voor 4% gewijzigd door Holgster op 24-05-2008 09:15 ]

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enricovos
Ik geloof er helemaal niets van. De afgelopen 10 jaar heeft hij een reputatie opgebouwd waarop niemand trots zou zijn. Dan kan je nu denken dat het allemaal wel goed zal komen maar mensen...trap er niet in.
De mensen die zich nu aanmelden doen dat omdat zij iets tegoed hebben. Stel jezelf de vraag eens of jij in dit stadium een betaalde abo zou nemen waarvoor je echt moet betalen... ik weet zeker dat iedereen dat niet zou doen. Iedereen die dit wel doet kan niet lezen of is heel erg naief. Wanneer de mensen die de boel hebben weten te heractiveren allemaal positief gaan posten dan zullen andere mensen gaan denken dat het wel goed zit.
Wat je zelf nu wel zou doen is een betrouwbare partij opzoeken en daar je geld insteken. Wanneer Tom "newscasher" Dings (volgens mij is dat de naam die hij beter had kunnen gebruiken) over een jaar nog bestaat dan kan je re op dat moment altijd nog voor kiezen.
Zakelijk gezien is dit natuurlijk geen gezonde situatie; eerste 600 abo's moet hij uit eigen zak betalen...dus hij doet dat op de pof (anders had hij toch het geld dat mensen tegoed hebben wel terug betaald)...meerdere providers...kan je de boel langer online houden..ondertussen maar hopen dat er veel positieve berichten verschijnen door zelf veel te spammen of mensen te verplichten om op de eigen site eerst positief te reageren alvorens het proef-abo om te zetten naar een betaald abo...mensen veel laten betalen en uiteindelijk de stekker eruit trekken onder het mom dat het aan een ander ligt.
Waarom denken jullie dat hij alle claims bij paypal ingetrokken wil hebben? Denk dat het moeilijk zakendoen wordt wanneer je geen paypal kunt gebruiken. Waarom stuurt hij zijn moderators nu op pad om positieve berichten te stooien.... waarom mag niemand negatief zijn op zijn eigen forum....
Deze man heeft maar 1 doel; geld cashen en weer wat anders verzinnen.
Succes maar ik neem liever mijn verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Iemand enig idee of hij idd gebruik maakt van Highwinds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70804

Als ik een tracert doe naar reader.newscacher.nl kom ik bij 89.250.69.34 uit.
Als je dat invult bij RIPE.net kom je uit bij http://xentech.nl/index.html
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Let op:
Een aantal reacties voegen weinig toe behalve 'moddergooien' en andere uit de tent lokken. We zullen dit topic meer in de gaten houden vanaf nu. De eerst volgende met een 'vrij zinloze toevoeging' die 'gal spuien' of 'moddergooien' betreft krijgt gelijk een OW.