HTC Touch Diamond Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 206.364 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-05 20:14

geerttttt

Manisch positief

J0YR1D3R schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 20:03:
Ik zou die mensen met dikke vingers eerder aanraden een Touch Diamond zonder toetsenbord te nemen dan een met. Die toetsen zijn behoorlijk klein en dan heb je veel eerder 2 toetsen te pakken. Als je een beetje om kunt gaan met T9 ben je ook veel sneller dan op zo'n toetsenbord.
inderdaad, t9 is zo slecht nog niet en tenminste te bedienen met 1 vinger.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200817

Stevie-P schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:31:
[...]

antwoord wat HTC zelf gaf over tomtom:

Good evening,

We cannot confirm if the HTC Diamond will be shipped with TomTom as this will depend on the distributor, please contact your distributor prior to purchasing to make sure you receive the item that you desire.

Dat klopt dus. Ik heb het even gevraagd bij een aantal belsites en allen confirmen dat TomTom er niet standaard in zit. Gek genoeg hebben een aantal wel een versie met Route66, waar komt dat ineens vandaan? :? Dat heb ik nog niet eerder gelezen.

Weet iemand hoe je TomTom of welke andere navisoftware er later bij kan krijgen?? Of kan je het gewoon op de TouchDiamond zetten en als een PocketWindows programma opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109551

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is ook een andere telefoon :)
Je moet de Pocket hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-04 08:39
Ik heb inmiddels een reactie geplaatst op het Coolsmartphone forum of de reviewer iets voor me kan testen. Ben wel benieuwd hierna:
I was hoping you could test something for me. The Diamond has the nice feature that mutes the phone when you face it downwards. I was wondering how the phone will react when it rings, you having it in your pocket with the screen facing towards your leg and you sit down. Theoritically it should mute the ringtone. I hope not because that would cause you to miss some phonecalls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:51
zmaster schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 00:26:
Ik heb inmiddels een reactie geplaatst op het Coolsmartphone forum of de reviewer iets voor me kan testen. Ben wel benieuwd hierna:

[...]
Dat vind ik nou eens een goede vraag, dit vroeg ik mezelf ook al af... als hij bijvoorbeeld in een strandtas zit, op je ligt in het park op je zij...

hoop dat ie dan toch wel afgaat :D

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmaster
  • Laatst online: 29-04 08:39
Ja inderdaad. Daar had ik ook nog niet eens aan gedacht. Als hij inderdaad niet afgaat, als hij op wat voor een manier op z'n kop ligt, dan is het eerste wat ik doe die feature uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166771

Waarschijnlijk zal die functie alleen werken als hij oorspronkelijk met het scherm naar boven gericht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I was hoping you could test something for me. The Diamond has the nice feature that mutes the phone when you face it downwards. I was wondering how the phone will react when it rings, you having it in your pocket with the screen facing towards your leg and you sit down. Theoritically it should mute the ringtone. I hope not because that would cause you to miss some phonecalls.
[...]
Dat antwoord heeft hij allang gegeven. Het gaat om de beweging die je maakt zodra je gebeld wordt. Dus zodra de telefoon gaat moet je hem 180 graden draaien, in een ruk.
Het maakt dus niets uit wat de begin stand is en of hij in je strandtas, broekzak of om je nek hangt.

Het is hetzelfde als met de Wii remote, dezelfde soort sensor zit er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Anoniem: 166771 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 01:23:
Waarschijnlijk zal die functie alleen werken als hij oorspronkelijk met het scherm naar boven gericht was.
Precies, lijkt mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143797

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zo net even de HTC Raphael vergeleken met de Diamond en wat me opviel is dat de Diamond 95gram weegt en de Raphael 158! gram. Das best wel een groot verschil. :/

Ik heb nu de HTC P4350 en die weegt 168 gram en dat is 1 van de grote minpunten (mijn mening)

[ Voor 8% gewijzigd door bitpixl op 30-05-2008 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-04 21:44
Skillz schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 09:03:
Zo net even de HTC Raphael vergeleken met de Diamond en wat me opviel is dat de Diamond 95gram weegt en de Raphael 158! gram. Das best wel een groot verschil. :/

Ik heb nu de HTC P4350 en die weegt 168 gram en dat is 1 van de grote minpunten (mijn mening)
Komt omdat de Raphael een volledig qwerty toestenbord heeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-05 12:33

[...]
Goede vraag, ben daar eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar.

Verder heb ik vandaag even contact opgenomen met studentmobiel. De uitlevering is uitgesteld van begin volgende week, naar week 24. Dat wordt dus een weekje langer wachten.

Overigens weegt de HTC Diamond volgens HTC NL geen 95, maar 110 gram!
http://www.htc.com/nl/product.aspx?id=45980

En heeft HTC in de accesoireswinkel wat leuke items te koop:
HTC Diamond Screen Protector 6 Pack (SP P100)
HTC Touch Diamond Pouch PO S390
Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/b/b168360.jpg
HTC Diamond Multifunction Audio Cable (YC A200)
Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/b/b163156.jpg
zie:
http://www.htcaccessoryst...p_htc_phone.aspx?i=163250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
HeyJIJdaar schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 09:51:
HTC Touch Diamond Pouch PO S390
Ik denk dat deze case dat doekje heeft zodat de voorkant/achterkant "gereinigd" kunnen worden van vingers. Ik ga HTC hiervoor eens contacteren ....

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-04 16:32
Hmm vooral die laatste accessory is wel handig, de multifunction audio cable.. waarschijnlijk de enige manier om opladen + oordopjes te hebben.. Wellicht dat een bluetooth setje ook kan met opladen, maar een mooi setje dopjes werkt dan toch fijner denk ik..

Ziet er alleen wel uit dat de normale adapter er dan weer niet aan past .. oftewel ook ff een mini usb kabeltje hebben, geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87350

Spike1506 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 09:19:
[...]

Komt omdat de Raphael een volledig qwerty toestenbord heeft. ;)
Is er enig zich wanneer die Raphael uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Anoniem: 87350 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:30:
Is er enig zich wanneer die Raphael uitkomt?
Nog geen specifieke datum, puur giswerk dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
nvidia schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:36:
[...]

Nog geen specifieke datum, puur giswerk dus....
De MDA Vario IV van T-Mobile zou binnen 1 maand moeten uitkomen. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat HTC met de eigen variant pas maanden later komt. Maar idd afwachten dus.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05

Volgens de SP weegt de Diamond 110 gram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
  • Laatst online: 01-04 09:36
Xanion schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:40:
[...]

De MDA Vario IV van T-Mobile zou binnen 1 maand moeten uitkomen. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat HTC met de eigen variant pas maanden later komt. Maar idd afwachten dus.
En waar haal je die 1 maand weg??

Kan alleen maar oktober vinden. http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=2919&ch=1

[ Voor 11% gewijzigd door mattijn1980 op 30-05-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing

Btw voor alle mensen die de Diamond & de Raphael zitten te vergelijken: Deze toestellen verschillen stiekem best veel (de diamond is dacht ik wel meer dan 100 gram http://www.htc.com/nl/product.aspx?id=45980 zegt 110g inc batterij).

Niet alleen gewicht en afmetingen (uiteraard) ivm het slide systeem en toestenbordje, maar ook het card slot, tv out, en HTC zelf heeft hem nog niet aangekondigd.. Misschien komt er nog een ander cpu/mem in (lijkt me niet trouwens, anders is de raphael te goed tov de Diamond)..

Persoonlijk is voor mij het slide-qwerty iets wat ik toch niet echt zal gebruiken (ziet er nog steeds te klein voor mijn handen uit, ik stylus wel) en bewegende delen zijn delen die sneller stukgaan, tv-out wordt ik warm noch koud van.

Het enige wat de Raphael meer heeft dan de Diamond voor mij persoonlijk is het card slot.. of dat nou 6 mm en 30-40g waard is... hmm denk het niet.

Ik wacht de komende Diamond days van Gears nog even af en dan ga ik ervoor denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Laatst online: 26-11-2015
Heb eens met HTC gebeld over de introductiedatum van de Diamond in NL. De dame kon me nog niets vertellen over de precieze datum, maar zei dat ik de site van Expansys in de gaten moet houden, volgens haar gaan zij de distributie verzorgen. Deze site vermeldt dus een datum van 20 juni... (in Engeland al binnen 10 dagen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
Ze verzorgen ook de winkel van HTC zelf dus misschien zit hier wat in jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

BradKing schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:11:
[...]

Btw voor alle mensen die de Diamond & de Raphael zitten te vergelijken: Deze toestellen verschillen stiekem best veel (de diamond is dacht ik wel meer dan 100 gram http://www.htc.com/nl/product.aspx?id=45980 zegt 110g inc batterij).

Niet alleen gewicht en afmetingen (uiteraard) ivm het slide systeem en toestenbordje, maar ook het card slot, tv out, en HTC zelf heeft hem nog niet aangekondigd.. Misschien komt er nog een ander cpu/mem in (lijkt me niet trouwens, anders is de raphael te goed tov de Diamond)..

Persoonlijk is voor mij het slide-qwerty iets wat ik toch niet echt zal gebruiken (ziet er nog steeds te klein voor mijn handen uit, ik stylus wel) en bewegende delen zijn delen die sneller stukgaan, tv-out
Wel 256 mb ram

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
Voor zover ik zag was dat de rom, niet de ram.. maar goed info over dit toestel is ook nog niet echt handig beschikbaar.

Over die expansys link: das de EU english version trouwens.. nog steeds belangrijk aangezien dat wel degene is die ik wil, maar dat je het even weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03-2021
metallicelmo schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:02:
Die TomTom 7 leveren ze gewoon niet meer los mee zodat ie niet eraf gekopieerd kan worden en op het internet kan worden gezet. Die zit dus in de ROM verwerkt..
Het blijft natuurlijk Windows Mobile, dus je kunt gewoon je eigen TomTom erop zetten als je die al hebt.. De kaarten gaan dan op de interne 4GB..
Wat heeft iedereen toch met die Tomtom 7. Als iets in de ROM ingebakken is houd het dus niet in dat er geen .exe is of wat dan ook. Oftewel een rom is erg simpel te bekijken op een normale computer en zo kun je dus gewoon de hele tomtom netjes kopieren en er eventueel een .cab van maken. Zoals op dit moment met alle Software van de Diamond gebeurt. Ik betwijfel alleen of tomtom 7 erop staat. Ik hoop het van harte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Uit de ts:
Memory ROM: 256 MB
RAM: 192 MB DDR SDRAM

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
mattijn1980 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:53:
[...]
En waar haal je die 1 maand weg??

Kan alleen maar oktober vinden. http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=2919&ch=1
http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=2&t=2716
Uit het niets is de opvolger van de HTC TyTN 2 verschenen in de vorm van de MDA Vario IV. Dit toestel heeft de zelfde specificaties als de HTC Touch Diamond maar dan met Full QWERTY-toetsenbord. Het toestel moet al binnen een maand zijn intrede doen in ons landje voor een nog nader te bepalen prijs

[ Voor 35% gewijzigd door Xanion op 30-05-2008 11:38 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
Eerst zien dan geloven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166771

De T-Mobile versie van de Raphael heeft 256 MB RAM. Daar doelde hij waarschijnlijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:37
Zo laat ik me ook maar eens aansluiten in dit topic!

Ik heb bij de verlenging eind vorig jaar bewust geen nieuw toestel genomen daar de extra functies van de nieuwe apparaten geen meerwaarde boden boven mijn Vario.

Straks heb ik de keuze tussen de Diamond met en zonder keyboard. Dat wordt een moeilijke keuze :o

Ik vraag me wel af of de Diamond skinnable is. De skin van de Touch vindt ik te zwart, en die van T-Mobile te paars. Daarom is de Vario ook zwaar getweaked.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-05 17:53

DarkSide

theres no place like ::1

dag 6 is online
http://www.revver.com/vid...-htc-touch-diamond-day-6/

blijft een stoere phone

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelbo940
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-05 15:56
Heb inmiddels ook gepre-orderd, nog even afwachten hoe het gaat met overstappen naar andere provider kwa tijd.

Maar weer ontopic:
De Diamond wordt standaard voorzien van Google Maps Mobile, en is voorzien van een GPS-ontvanger. Dan zou je toch denken dat die twee te combineren moeten zijn. B-). Dan heb je een ruwe vorm van navigatie en heb je dus eigenlijk geen TomTom of Route66 nodig. :o!

Of denk ik nu te simpel? -O-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:08

Mars Warrior

Earth, the final frontier

Jelbo940 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 13:21:
Heb inmiddels ook gepre-orderd, nog even afwachten hoe het gaat met overstappen naar andere provider kwa tijd.

Maar weer ontopic:
De Diamond wordt standaard voorzien van Google Maps Mobile, en is voorzien van een GPS-ontvanger. Dan zou je toch denken dat die twee te combineren moeten zijn. B-). Dan heb je een ruwe vorm van navigatie en heb je dus eigenlijk geen TomTom of Route66 nodig. :o!

Mogelijk een beetje simpel, maar het werkt wel, althans op de TyTN II, maar je moet dan wel een GPRS abbo hebben, want alles komt via het internet aanwaaien natuurlijk ;)

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262724

Jelbo940 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 13:21:

Maar weer ontopic:

Nee hoor, dat kan. Alleen moet je telefoon wel telkens nieuwe kaartdelen downloaden via jem data-verbinding.

Na het zien van deel 5 en 6 achter elkaar van de review van Gears kan ik mijn geduld steeds minder bewaren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-05 15:41
Wat ik me afvraag is of de telefoon ook profielen ondersteund, en zoja zijn die dan ook op tijd te schakelen. (om 12:00 altijd op stil behalven voor Fam ofzo..)
Owja. waar vind ik die gears review ... kan nergens een link vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lordsauron schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 13:30:
Wat ik me afvraag is of de telefoon ook profielen ondersteund, en zoja zijn die dan ook op tijd te schakelen. (om 12:00 altijd op stil behalven voor Fam ofzo..)
Het is een blijft windows mobile, dus daar zijn vast well apps voor te downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
Zie bericht bij dag 6 iets hierboven voor review van Gears

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Wat ik me afvraag, hij laat op de stream wel zien dat de mogelijkheid bestaat om ringtone aan te passen, maar kan je bijvoorbeeld een ringtone in .mp3 formaat gebruiken?? Ik weet dat dit werkt met mijn Qtek 9090, dus ik vermoed dat dit met de Diamond ook zou moeten kunnen werken... Iemand die dit kan bevestigen?

Ik vind de FM radio wel goed werken. Komt ook niet zo'n slecht geluid uit zo te horen.

Nog wat meer goed nieuws overigens, hij heeft de Diamond nog wat langer in zijn bezit dus de video's zullen wat langer blijven duren zodat onbeantwoorde vragen of vragen nog beantwoord zullen worden!! Bedankt Gears.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Mijn Vario kan het ook, dus ik mag aannemen dat het nieuwe apparaat het ook kan.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
asing schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:30:
Mijn Vario kan het ook, dus ik mag aannemen dat het nieuwe apparaat het ook kan.
Ja ik vermoed het ook, maar omdat er tot waar hij scrollde, nog geen blader optie geweest was om naar een ringtone te gaan ... Hoop alvast dat dit wel kan! Anders al het waarschijnlijk via WM moeten gebeuren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
nvidia schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:34:
[...]

Ja ik vermoed het ook, maar omdat er tot waar hij scrollde, nog geen blader optie geweest was om naar een ringtone te gaan ... Hoop alvast dat dit wel kan! Anders al het waarschijnlijk via WM moeten gebeuren....
Het HTC schilletje blijft een schilletje, het is geen OS an sich. Zou wel mooi zijn want ze kunnen echt mooie dingen maken.

Ik ben overigens heeeel blij dat ik sim only verlengd heb maar ik moet nog tot eind dit jaar wachten voor ik kan verlengen. Ze brengen deze gadgets gewoon een half jaar te laat uit! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulSe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-12-2021
Lordsauron schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 13:30:
www.coolsmartphone.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263098

Aanvullende link voor de mensen die nog intresse hebben in de T-mobile look.. (klik ook door op de verder pagina's)
http://www.gsmarena.com/t...a_vario_iv-review-252.php

Ik ga voor de diamond (zonder weer een dicussie op te werpen over wel of niet T-mobile)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 263098 op 30-05-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-05 15:41
Anoniem: 263098 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:44:
Aanvullende link voor de mensen die nog intresse hebben in de T-mobile look..

Ik ga voor de diamond (zonder weer een dicussie op te werpen over wel of niet T-mobile)
Wat ik niet snap is dat ze die telefoon moeten gaan afronden enzo. vind dat hoekige juist mooi.
waarom is gewoon je naam op het toestel tegenwoordig niet meer genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelbo940
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-05 15:56
Hey, apart:
The system RAM however has shrunk to 128MB as opposed to 192MB in the HTC Touch Diamond.
Raar eigenlijk. Of wil T-mobile meer ruimte tussen de nepDiamond en de nepRaphael?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 263098 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:44:
Aanvullende link voor de mensen die nog intresse hebben in de T-mobile look.. (klik ook door op de verder pagina's)

Die Vario is een stukje dikker zeg. En waarom heeft de camera 3.1MPx en die van de compact 3.2MPx? Heel raar zeg.

Jammer dat overal T-mobile opstaat, maar eigenlijk vind ik de MDA wat zakelijker en degelijker overkomen dan het pianolak van de Diamond. Waar ik wel bang voor ben is de grotere batterij met andere achterkant. Grote kans dat dit niet gaat passen op de MDA.
Jelbo940 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:53:
Hey, apart:

[...]

Raar eigenlijk. Of wil T-mobile meer ruimte tussen de nepDiamond en de nepRaphael?
Heeft dat niet te maken met de testmodellen? De diamond heeft nu ook nog 128mb. Tenminste, ik hoop dat het zoiets is... :/

[ Voor 18% gewijzigd door Shiver23 op 30-05-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
What about this??

Zou dit mogelijk zijn in de Diamond? http://www.batteryupgrade...0333022&tracker=kelkoo_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Htc levert later nog een exta grote batterij + speciale cover (anders past het niet meer). Dus dat zal in de nabije toekomst nog wel komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-03 00:25
Hmmmm twijfel, twijfel, twijfel. Ik was bijna overtuigd om de HTC Touch Diamond te kopen. Maar nu ik dit http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=2919&ch=1 zo lees, lijkt de Raphael uitbreiding me nog een stap handiger.
- toetsenbord voor snel e-mails, msn, sms en tijdens surfen typen
- uitbreidingsslot tot 32GB!!!
- batterij met meer vermogen (1340 mAh)
- aanpassing van de camera met extra oogje (funktie nog niet bekend, speculatie dat het mogelijk een licht sensor of flitser is).

Daarnaast zijn hopelijk ook de kinderziektes van de HTC Touch Diamond uit deze telefoon gehaald.
Jammer dat de release pas geschat wordt in oktober (nog niet bevestigd).

[ Voor 13% gewijzigd door dyna18 op 30-05-2008 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

dyna18 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:40:
Hmmmm twijfel, twijfel, twijfel. Ik was bijna overtuigd om de HTC Touch Diamond te kopen. Maar nu ik dit http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=2919&ch=1 zo lees, lijkt de Raphael uitbreiding me nog een stap handiger.
- toetsenbord voor snel e-mails, msn, sms en tijdens surfen typen
- batterij met meer vermogen (1340 mAh)
- aanpassing van de camera met extra oogje (funktie nog niet bekend, speculatie dat het mogelijk een licht sensor of flitser is).

Daarnaast zijn hopelijk ook de kinderziektes van de HTC Touch Diamond uit deze telefoon gehaald.
Jammer dat de release pas geschat wordt in oktober (nog niet bevestigd).
Tja, voordelen, maarja het heeft ook nadelen:
- Komt pas later uit
- vooralsnog alleen met T-Mobile gespot
- Best dik (2 keer zo dik ofzo?)
- stuk zwaarder
- en, ookal is het niet echt een punt, hoe meer er aan zit, hoe meer er stuk kan gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
geerttttt schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 17:38:
[...]

Tja, voordelen, maarja het heeft ook nadelen:
- Komt pas later uit
- vooralsnog alleen met T-Mobile gespot
- Best dik (2 keer zo dik ofzo?)
- stuk zwaarder
- en, ookal is het niet echt een punt, hoe meer er aan zit, hoe meer er stuk kan gaan ;)
- eens, het wachten op zo'n mooi toestel zal zeker moeilijk worden
- HTC zal gelijktijdig of misschien zelfs wel eerder met de Raphael komen. T-Mobile zoekt alleen eerder de publiciteit.
- Dat is niet correct. 12mm tegen 18mm. Vergelijking: de Nokia N95 is 21mm.
- zwaarder betekend meestal ook dat hij meer solide in je hand ligt, maar dit is voor iedereen zeer persoonlijk.
- Tja, moet ik hier nog op ingaan? Als tweaker wil ik juist meer features ;)

Dus als dit de grootste nadelen zijn, dan wint 32GB!!!, een zwaardere batterij, een toetsenbord en een verbeterde? camera het met 2 vingers in de neus.

[ Voor 8% gewijzigd door dyna18 op 30-05-2008 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

tja, het zijn 2 stromingen. het is eigenlijk maar waar je voorkeuren liggen want elk voordeel heeft z'n nadeel.
Toetsenbord -> dikker toestel
uitbreidbaar geheugen -> dikker toestel + meer stroomverbruik(niet veel, maar toch wat)
zwaardere batterij -> dikker + zwaarder toestel.

Sowieso moet die raphael ook wel een betere batterij hebben want de toboverlichting + sd kaart aansturing kost ook weer wat stroom. Maar desondanks zal hij vast wel langer meegaan dan de diamond.

Hoe dan ook, de punten hierboven wegen qua voordeel niet tegen de nadelen op.. voor mij dan he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-01 10:09
Het zijn twee verschillende toestellen, die allebei een ander publiek trekken.
Je gaat twee telefoon tegen elkaar vergelijken die nog niet eens op de markt zijn.

Zijn er nog nieuwtjes over de Diamond??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

dyna18 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:40:
Leuk dat micro-SD in z'n specificaties tot 32GB gaat maar de grootste verkrijgbare versie is op het moment 8GB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tsja, de meeste apparaten met een (Micro)-SDHC-slot hebben support voor 32GB, dus zo bijzonder is dit inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om maar weer gewoon ouderwets over de Diamond te spreken. HTC had een nieuw filmpje toegevoed. Als je tit topic gevolgt heb is het oud nieuws, maar nu wel compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HeyJIJdaar schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 09:51:
[...]

Overigens weegt de HTC Diamond volgens HTC NL geen 95, maar 110 gram!
Die van HTC zelf weegt 110 (heeft 192MB RAM geheugen)
Die van T-Mobile weegt 95 gram, maar deze heeft een andere achterkant en maar 128MB RAM geheugen.

Ik heb met de 128MB RAM variant gespeeld en je merkt dat die FlowTouch meteen erg strooperig werkt. Als je video's op YouTube bekijkt en hoort dat er 128MB in zit (of het is de T-Mobile versie), dan zie je het ook.

Ik ga dan in iedergeval voor de HTC variant. Opera is echt SUPER! (ook op de 128MB versie)
Alleen pagina's zoals www.1up.com heeft ie moeite mee om in te zoomen (via dubbel-klik) omdat de pagina layout van 1up.com blijkbaar beetje niet standaard is.

Het scherm is echt ultra scherp, alleen al daarvoor zou je het doen :)

Nu alleen bepalen voor mezelf of ik Windows Mobile wel wat vindt; want je moet (bij alle Windows telefoons) vaak wachten op de interface.. weet niet of ik daar aan kan wennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-02 00:20
Muthas schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 19:41:
[...]Leuk dat micro-SD in z'n specificaties tot 32GB gaat maar de grootste verkrijgbare versie is op het moment 8GB ;)
Heel even offtopic: ik heb hier toch echt een 16GB SDHC Class 6 kaartje in mn hand (voor mn camcorder)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
ponq schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:17:
[...]

Heel even offtopic: ik heb hier toch echt een 16GB SDHC Class 6 kaartje in mn hand (voor mn camcorder)...
Dat is dus geen Micro-SDHC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-05 10:33

Tjark

DON'T PANIC

Liep vandaag de T-mobile winkel binnen om eens na te vragen. Toen bleek 't dat ze een dummy achter de toonbank hadden. 't blijft een dummy, maar toch wel even handig om de grootte te zien in je eigen hand en te vergelijken met je eigen mobiel... De grijze achterkant viel me meer mee dan op de foto's kwa lelijkheid, maar de gewone zwarte achterkant blijft denk ik mooier.

maareh... is 't echt zo dat de t-mobile versie maar 128mb heeft of zijn 't geruchten?

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tjark Verhoeven schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:49:

maareh... is 't echt zo dat de t-mobile versie maar 128mb heeft of zijn 't geruchten?
Verschillende filmpjes op YouTube bevestigen het.. En op sommige gsm+abbo sites zie je het ook al staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 200817 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 22:15:
[...]

Verschillende filmpjes op YouTube bevestigen het.. En op sommige gsm+abbo sites zie je het ook al staan.
Zoals? Ik vind er niets over. Alle Diamonds die je nu ziet hebben ook 128MB, maar dan zijn dan ook testmodellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-05 16:44
misschien kans dat er 1 versie komen net als bij de touch waarbij de een met meer geheugen of rom geleverd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189953

Als zakelijke gebruiker moet ik bekennen dat ik de t-Mobile achterkant eigenlijk mooier vindt.
Gewoon strakker, de "diamond shape" is wel mooi,
maar beetje kinderachtig voor een dergelijk top toestel.
Natuurlijk ga ik voor de originele HTC, maar als ik een losse back cover kan scoren ben ik de man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 22:56:
[...]

Zoals? Ik vind er niets over. Alle Diamonds die je nu ziet hebben ook 128MB, maar dan zijn dan ook testmodellen.
Kijk maar eens hier bijv. http://www.gsmweb.nl/forms/tf341.htm
Zo zijn er nog velen..

En ja, de testmodellen hebben vaak 128MB, dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 200817 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 01:25:
[...]

Kijk maar eens hier bijv. http://www.gsmweb.nl/forms/tf341.htm
Zo zijn er nog velen..

En ja, de testmodellen hebben vaak 128MB, dat klopt.
Ik heb geen idee wat je bedoelt. Ik zie een link naar een onoverzichtelijke site met 192mb in de Diamond. Hoezo 128mb in de Compact IV dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:28
lees net dat de MDA vario versie 512mb rom zal hebben en 256mb ram, plus een accu van 1340mah

http://www.theunwired.net...ategory=02-pocket-pc-news

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211655

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212478

Na Aziatische maatstaven dan :')

Mijn god, wat een slecht filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ik heb gisteren mail ontvangen in verband met de "HTC Touch Diamond Pouch PO S390"

Deze zou enkel een beschermingsfunctie hebben. Niet in combinatie met de reinigingsfunctie die we in een aantal streams hebben kunnen zien!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211655

nvidia schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 10:31:
Ik heb gisteren mail ontvangen in verband met de "HTC Touch Diamond Pouch PO S390"

Deze zou enkel een beschermingsfunctie hebben. Niet in combinatie met de reinigingsfunctie die we in een aantal streams hebben kunnen zien!!
Ik zie het probleem niet, dit moet je toch zelf weten wat je er mee doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dag 7 is weer online...

http://revver.com/u/coolsmartphone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-05 08:32
Na een tijdje twijfelen heb ik besloten ook maar de Diamond te bestellen. Had een oude Samsung, maar deze is gesneuvelt, en terug op een Motorola Razr moet nu maar tijdelijk even |:(
Afgelopen donderdag heb ik de diamond bestelt bij Smartphonestunts.nl. Hopelijk komt deze beetje snel binnen, maar we zullen zien. Echter zit ik nog naar het volgende te kijken:

Wie heeft der ervaringen met screen protectors? En zijn deze er eventueel te koop speciaal voor de diamond (uitgesneden op zijn formaat) Ik heb namelijk totaal geen ervaring met die dingen, en zou toch wel graag zoiets der op willen hebben om krassen op het scherm zelf te voorkomen. Ik lees wel eens dat sommige moeilijk te verwijderen zijn, lijm resten achterlaten enz. Heeft iemand hier positiefe ervaringen met bepaalt type/merk screen protectors die je aan kunt raden?
nvidia schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 10:31:

Hmm, de vraag is welke versie is het dan wel. Deze wil ik namelijk zelf ook wel graag hebben, lijkt me echt ideaal.

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
Phusebox schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 09:22:
lees net dat de MDA vario versie 512mb rom zal hebben en 256mb ram, plus een accu van 1340mah

http://www.theunwired.net...ategory=02-pocket-pc-news
Huh... ze hebben daar een hele vreemde foto staan. Kijk maar eens goed.
Afbeeldingslocatie: http://www.theunwired.net/media/news/t-mobile_mda_vario_iv_front_open.jpg
spoiler:
de z en de y toetsen zitten verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Huh de Y en d Z zijn omgedraaid qua locatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:01
Iceman1987 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 12:25:
In Duitsland hebben ze QWERTZ toetsenborden ;) .

Niet zo vreemd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204645

GoldenBatt schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 12:16:
Wie heeft der ervaringen met screen protectors? En zijn deze er eventueel te koop speciaal voor de diamond (uitgesneden op zijn formaat) Ik heb namelijk totaal geen ervaring met die dingen, en zou toch wel graag zoiets der op willen hebben om krassen op het scherm zelf te voorkomen. Ik lees wel eens dat sommige moeilijk te verwijderen zijn, lijm resten achterlaten enz. Heeft iemand hier positiefe ervaringen met bepaalt type/merk screen protectors die je aan kunt raden?
Wil ik ook wel eens wat info over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Iceman1987 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 12:25:
Dat komt omdat het een Duits toetsenbord is misschien?? |:(

Kan het nu weer over de Diamond gaarn ?? De Raphael heeft een eigen topic.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 204645 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 12:32:
[...]

Wil ik ook wel eens wat info over :)
Brando is wel goed maar heeft nog geen screenprotector voor de Diamond.
Veripart heeft wel een screenprotector voor de Diamond en zelf afwasbaar en opnieuw te plakken. (In theorie).
Zie PDAshop voor een richtprijs.

[ Voor 1% gewijzigd door Ferruginous Hwk op 31-05-2008 13:53 . Reden: Adapt vervangen door Veripart (Foutje) ]

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mmm, leuk filmpje weer. Maar inderdaad jammer dat je geen eigen plugins schijnt te kunnen integreren in de 3D-flow. Ik zou graag RSS-feeds willen lezen op het home-screen...

Maar, ik ga er van uit dat er vast in rap tempo updates en tweaks zullen verschijnen...dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elian0
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-04 18:13
ReVolpe schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 12:37:
[...]

Adapt heeft wel een screenprotector voor de Diamond en zelf afwasbaar en opnieuw te plakken. (In theorie).
Zo te zien heeft Brando al wel protectors voor de Diamond: http://shop.brando.com.hk...p?cat_id=0902&dept_id=039.
Ik heb 2 dagen geleden alvast een UltraClear exemplaar besteld en volgens de orderstatus is hij ook al meteen op die dag verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W0153R
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-08-2024
[...]

Adapt heeft wel een screenprotector voor de Diamond en zelf afwasbaar en opnieuw te plakken. (In theorie).
Ik had een Brando (anti-glare) op m'n Artemis, maar door 't anti-glare is het scherm donkerder dus heb je er geen zeik aan (vind ik). Ik heb nu een zelf op maat gesneden van http://samenkopen.net/action/815687, wel een enorm spiegeleffect maar als je 'm iets kantelt zie je in elk geval iets in volle zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Anoniem: 211655 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 11:39:
Ik zie het probleem niet, dit moet je toch zelf weten wat je er mee doet
Neen is geen probleem, maar ik wou het ter informatie weten. Het is altijd handig als je case ook de functie heeft dat hij je scherm deels reinigt als je hem erin of eruit haalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-03 09:25
Op dit moment heb ik de HTC Touch, ben der erg tevreden mee, maar deze foon is echt een plaatje.
Gelukkig loopt me abbo eerdaags af.

Toch gaan twijvelen door deze link, de Victor variant lijkt echt zakelijker en solider (minder kwetsbaar.)
http://www.portablegear.n...iamond_zonder_Diamond.htm

Toch ben ik benieuwd waneer de HTC Touch Victor uit komt, ik vind deze persoonlijke mooier dan de originele diamond, terwijl de T-mobile versie door de zilvere achterkant juist weer minder is qua uiterlijk.
Software matig is het simpel aan te passen dus daar maak ik me geen zorgen om.

Ik hoop een klein beetje dat de achterkant van de Victor het zelfde materiaal is als de vorige Touch, super kras bestendigd en echt helemaal geen vingervlekken, het scherm zelf is wel te fixen met een brando screenprotector

Wat is nog meer het verschil tussen de T-mobile MDA en de HTC Touch Victor

- Toetsen anders, zilvere achterkant. Mis ik wat? achterkant ken je denk ik tegen die tijd nog wel regelen (andere kleur)
Waarom deze vragen, feitelijk gewoon omdat ik bij T-mobile al zit en het toestel goedkoper ken krijgen in combinatie met me huidige abbo.

Alvast bedankt,

Brandon

[ Voor 10% gewijzigd door AngelusHD op 31-05-2008 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-05 18:49
Kan niet wachten tot het toestel uit is. Heb hem 1 á 2 weken geleden ongeveer besteld, ik hoop hem direct na de release datum te ontvangen, die datum is overigens aanstaande vrijdag 6 juni toch? In dat geval hoop ik hem zeker die week daarna te mogen ontvangen.

Can't wait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

angelus20 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 17:50:
Toch ben ik benieuwd waneer de HTC Touch Victor uit komt, ik vind deze persoonlijke mooier dan de originele diamond, terwijl de T-mobile versie door de zilvere achterkant juist weer minder is qua uiterlijk.
Software matig is het simpel aan te passen dus daar maak ik me geen zorgen om.

Ik hoop een klein beetje dat de achterkant van de Victor het zelfde materiaal is als de vorige Touch, super kras bestendigd en echt helemaal geen vingervlekken, het scherm zelf is wel te fixen met een brando screenprotector

Wat is nog meer het verschil tussen de T-mobile MDA en de HTC Touch Victor

- Toetsen anders, zilvere achterkant. Mis ik wat? achterkant ken je denk ik tegen die tijd nog wel regelen (andere kleur)
Waarom deze vragen, feitelijk gewoon omdat ik bij T-mobile al zit en het toestel goedkoper ken krijgen in combinatie met me huidige abbo.
Zoals eerder in dit topic staat heb ik de dummy van de MDA vastgehad. De achterkant is niet echt zilver maar bijna antraciet. Behalve de software is er volgens mij geen verschil tussen de MDA en Victor. Er gaat wel een verhaal rond dat de MDA maar 128MB ram zou hebben (wat ik nog steeds niet geloof).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op veel sites staat vind ik toch dat de MDA 128mb heeft. Dit is wel iets minder maar is dit wel merkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op een site (http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/7299) vond ik onder bij comment een volgende reactie over de MDA...
De mda compact IV is de opvolger van de HTC cruise, volgens een insider bij t-mobile. De specs lijken dan wel hetzelfde maar het is niet hetzelfde toestel en zeker niet de Htc diamond. Deze wordt overigens gewoon door T-mobile geleverd als Htc diamond. Dus plaats de juiste informatie bij de juiste tekst. Dit is insider informatie. Levering van beide toestellen 2 juni 2008 bij de t-mobile stores...
Wat kan hier waar van zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-07-2021
[...]
Klopt niet wat je zegt. Paar dagen geleden heb ik er twee besteld.
http://shop.brando.com.hk...2596&dept_id=&cat_id=0018

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 263098 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 20:05:
Op een site (http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/7299) vond ik onder bij comment een volgende reactie over de MDA...
[...]
Wat kan hier waar van zijn?
T-Mobile verkoopt al jaren HTC-toestellen onder de MDA naam. Waarom zouden ze nu ook de HTC toestellen los gaan verkopen, terwijl ze veel moeite doen om de toestellen T-Mobile specifiek te maken? Lijkt mij dus een onwaarschijnlijk verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 01:29:
[...]

Ik heb geen idee wat je bedoelt. Ik zie een link naar een onoverzichtelijke site met 192mb in de Diamond. Hoezo 128mb in de Compact IV dan?
Dan zoek je een site op met de Compact IV en kijk je daar :)
Je hoeft me niet te geloven :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263098 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 19:43:
Op veel sites staat vind ik toch dat de MDA 128mb heeft. Dit is wel iets minder maar is dit wel merkbaar?
Ja, met name de TouchFlow schil in combinatie met Opera eet enorm. In Opera merk je het niet, maar ga je daarna terug via touchflow, dan merk je het zeker. Daarom ga ik waarschijnlijk de gewone HTC versie nemen en niet die van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulSe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-12-2021
Ik ben toch benieuwd hoeveel MB program geheugen je over houdt op het moment dat je Bluetooth gebruikt i.c.m. de phone en navigatie. Met de P3300 had ik regelmatig vastlopers (:lees te weinig geheugen). Ik hoop dat 192 mb geheugen voldoende is. Zodra hier ervaringen mee zijn......hoor ik die graag:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Op mijn TYTN II met 128 mb Was dat allemaal geen probleem.
TomTom + googlemaps Bluetooth audio online stream luisteren. De batterij gaat dan wel iets sneller leeg :+

Pre-order. Wat kan een week nog lang duren.

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204645

Ik verwacht van iedereen die een pre-order heeft een mooie review! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-01 10:09
Pre-order. Wat kan een week nog lang duren.
x2

Nog even geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ok, dat zal ik dan ook niet doen. :+
Ik kan er niets over vinden. Laat maar zien.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit Topic is uitsluitend bedoeld om te discussiëren over de Diamond! Aanverwanten zaken zoals discussies over bijbehorende abo's hoort hier dus niet thuis! Ook waar hij te koop is, hoe duur en wie hem wel of niet en wanneer kan leveren is hier niet van toepassing! Ook is het niet intressant om te weten als jij hem hebt, of binnen hebt, of besteld hebt!! Gewoon mee kappen en ontopic over de Diamond zelf praten. Discussie over levertijden van pda's mag hier!

We zitten hier op een technisch forum en dat willen we graag zo houden!

PS: verwachte lever datum van de Diamond: 2e week van Juni en dat is genoeg over dat onderwerp!