Ik dacht dat de HTC Diamond pas in juni [ja, ik weet dat het dat al bijna is] ging uitkomen, ontving ik vandaag ineens een nieuwsbrief van
GSMWeb.nl dat in hun assortiment de HTC Diamond al bij meerdere netwerken te bestellen is!!
Voor zover
ik kan zien op de website, wordt het aangeboden voor T-Mobile en voor Telfort. Nu heb ik vorig jaar de HTC Touch besteld voor T-Mobile via GSMWeb en dat bleek gewoon een MDA Touch te zijn [die ik gelukkig om heb getoverd tot een normale], dus ik verwacht hetzelfde in dit geval, alleen is de MDA Compact IV [zo heet de Diamond bij T-Mobile toch?] wel érg afwijkend qua interface, met alles in het roze en wit. Daarbij lijkt het op de website alsof Telfort veel voordeliger is, onder andere doordat een onbeperkt data-abonnement al €2,50 goedkoper is en SMS-bundels met één of andere korting zijn en daardoor spotgoedkoop...
Pff, ik was van plan om de HTC Diamond pas in september te bestellen, als mijn abonnement bij T-Mobile afloopt, maar nu met deze aanbiedingen krijg ik het wel erg moeilijk

Ik ben benieuwd of ik de verleiding kan weerstaan
Hier links naar de betreffende pagina's op de website:
-
T-Mobile
-
Telfort
-
Specs pagina (de informatie op deze pagina is voor beide providers identiek)
Bij beide providers is het te krijgen op zichzelf, met Route66, met onbeperkt data, of met alletwee hiervan. Aangezien GPS door het toestel sowieso wordt ondersteund, is het dan niet nodig om het toestel met Route66 aan te schaffen, aangezien je zelf een programma erop kan zetten?
Wat me onder andere opvalt is dat het een simlock-vrije toestel is, altijd relaxed toch? Enig nadeel wat ik zie is dat het bij één jaar pas gratis is als je een abonnement neemt met redelijk wat minuten, anders wordt het bijbetalen. Misschien als ik nog tot augustus ofzo wacht met bestellen, dat het dan al meevalt?
Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X