HTC Touch Diamond Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 206.543 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Mijn HTC Diamond is ook besteld en zou volgens de toeleverancier deze week binnenkomen en uitgeleverd worden. _/-\o_ FFkes afwachten dus.

Ben benieuwd of het ontbreken van een fysiek toetsenboardje geen gemis wordt (cker na mijn Tytn).. Maar het uiterlijk en formaat spreekt mij zeer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-07 16:27
ponq schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:24:
Weet iemand trouwens of er een bepaalde volgorde is in de uitlevering aan (online)winkels? Is er een bepaalde shop die HTC toestellen als eerste binnen heeft?
Ik quote mezelf toch maar ff. Is er iemand die mn vraag kan beantwoorden? Ik zou m zeer graag voor 6 juni binnen hebben nl.

Ik heb al een preorder staan bij algebeld.nl, van 9 mei

/edit:
HeyJIJdaar schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 08:36:
Mijn HTC Diamond is ook besteld en zou volgens de toeleverancier deze week binnenkomen en uitgeleverd worden. _/-\o_ FFkes afwachten dus.

Ben benieuwd of het ontbreken van een fysiek toetsenboardje geen gemis wordt (cker na mijn Tytn).. Maar het uiterlijk en formaat spreekt mij zeer aan.
mag ik vragen wie je toeleverancier is?
ik heb gezocht naar een pm-functie...maar blijkbaar ben ik nog te veel forum-n00b om dat te vinden...

[ Voor 38% gewijzigd door ponq op 27-05-2008 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
ponq schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 09:14:
[...]
Ik quote mezelf toch maar ff. Is er iemand die mn vraag kan beantwoorden? Ik zou m zeer graag voor 6 juni binnen hebben nl.

Ik heb al een preorder staan bij algebeld.nl, van 9 mei
9 mei kan niet kloppen, zal dan wel 9 juni zijn...

Wat ik wel superhandig vind is dat je een textmessage kan sturen als je in vergadering zit. Denk zelf dat je het met een soort standaard sjabloon kan werken zodat je steeds hetzelfde bericht kan gebruiken. Superhandig!!

Het gebruik van text messaging lijkt me ook eenvoudig en accuraat te werken. Ook krijg je een mooi overzicht zoals in een mailtje als je een reply stuurt, wat ook superhandig is, al moet ik zeggen, dit kan in de versies tussen de Qtek 9090 en deze ook gezeten hebben. Dus dat moeten jullie maar even bevestigen of ontkrachten ;)!

Wat TomTom betreft, het zit er dus wel degelijk op zoals te zien is op de video. Ben ik heel blij om. Kan ik mijn vorige kaarten er ook op pleuren.

Qua opstart snelheid vind ik het wel wat tegenvallen. Ik had hem toch een stuk sneller verwacht. Dit kan natuurlijk ook komen omdat dit een test product is. Maar toch had ik deze toch al een stuk sneller verwacht. Maar al bij al opstarten doe je toch maar zelden. Hij moet immers snel werken tijdens gebruik. Ook handig is dat je onmiddelijk als je een MMS wil sturen, de foto kan compressen! Wel noodzakelijk maar het lukt wel op een eenvoudig en sneller manier! Head off!! _/-\o_

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
nvidia schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 09:46:
[...]
9 mei kan niet kloppen, zal dan wel 9 juni zijn...
datum waar op mn pre-order geplaatst is... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-04 09:36
Over welk filmpje hebben we het hier met TOMTOM????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
[...]
Wat TomTom betreft, het zit er dus wel degelijk op zoals te zien is op de video. Ben ik heel blij om. Kan ik mijn vorige kaarten er ook op pleuren.
Het stond er bij hem niet standaard op. In een eerder filmpje (dag 1 dacht ik), stonden er minder icoontjes in het Applications scherm. Oa het Tomtom icoontje stond er niet bij. Hij heeft het er dus zelf op gezet neem ik aan.
Maar het werkt wel en dat is natuurlijk goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:22

Pinobigbird

doesn't share food!

[...]

[...]

Het gebruik van text messaging lijkt me ook eenvoudig en accuraat te werken. Ook krijg je een mooi overzicht zoals in een mailtje als je een reply stuurt, wat ook superhandig is, al moet ik zeggen, dit kan in de versies tussen de Qtek 9090 en deze ook gezeten hebben. Dus dat moeten jullie maar even bevestigen of ontkrachten ;)!
Bedoel je threaded SMS? Dat zit standaard op iedere WM6.1.
Op de video is TomTom Navigator 6 te zien, niet 7 zoals aangekondigd. Dit zal wel te maken hebben met het feit dat Navigator 7 nog niet af is (was?) en dat op de video hoogstwaarschijnlijk een preproductiemodel te zien is.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
Volgens mij heeft ie in de vid TT6 er op gezet om te laten zien hoe het draait. Het lijkt me niet dat je hier ook maar iets over kunt afleiden of TT er bij zit of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
ponq schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 09:53:
datum waar op mn pre-order geplaatst is... ;)
Oké foutje ;) :P
mattijn1980 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 09:55:
Over welk filmpje hebben we het hier met TOMTOM????
Dag 3: je moet maar eens kijken op A week with the HTC Touch Diamond - Day 3
Pinobigbird schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 09:57:
Bedoel je threaded SMS? Dat zit standaard op iedere WM6.1.

Op de video is TomTom Navigator 6 te zien, niet 7 zoals aangekondigd. Dit zal wel te maken hebben met het feit dat Navigator 7 nog niet af is (was?) en dat op de video hoogstwaarschijnlijk een preproductiemodel te zien is.
Ja, ik bedoel threaded SMS wat me toch een vooruitgang is. Is ook stuk eenvoudiger om zo te werken, zeker als je veel smsjes verstuurd!

Ja nu jullie het zeggen, het is dus de TT6 en niet de 7. Iets te vroeg conclusies getrokken. Iets te enthousiast ;). Maar dit toestel verdient mn enthousiasme want iedere dag wordt ik er wilder van. (Geeft feestje als ie hem binnenheeft :*) )

[ Voor 45% gewijzigd door nvidia op 27-05-2008 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Laatst online: 21:32
Het filmpje met TT op de diamond is idd dag 3 van http://revver.com/u/coolsmartphone/ , vandaag gaat ie google maps + gps + route planning doen zei hij dacht ik.

Het is inderdaad een preprod model, ook dat zegt ie duidelijk op dag 1 en 3. Ik verwacht ook dat het scherm an sich eigenlijk het minst krasgevoelig is, dubbele glas laag boven lcd (touch ertussen) als ik het me goed herinner uit dat filmpje met die HTC mensen (was erg informatief btw, thnx).

De achterkant lijkt eigenlijk wel alsof er een laag (speciaal) resin over een plastic cover zit (plastic is dan echt met verschillende 'driehoek' vlakken, resin om het geheel weer vlak te maken). Ik weet niet in hoever het optische ilusie is, of ook echt 3d in het plastic.. Dit kan je natuurlijk zo hard maken als je wilt.. maar ja je wil niet dat het breekt dus het zal nog steeds krasgevioelig zijn. Tenzij een gadget van volledige tempered glass of shiny hard metaal is, zal het krasgevoelig zijn.

Het is inderdaad jammer dat TT7 niet direct meegeleverd wordt, maar ik wacht liever even dan dat ik half af-e software krijg (dat doe ik al genoeg met games).

Het ziet er trouwens allemaal erg goed uit, ik moet nog even een keer dag 3 van coolsmartphone kijken, ik volgde het hele filebrowser stukje niet helemaal, vooral wat hij zei over wat gebackuped is en wat niet..

Wellicht maar eens een paar vraagjes insturen naar de man, hij doet goed z'n best :). Ben het volledig met hem eens dat het erg jammer zou zijn als je de messaging interface niet kan rotaten, vooral voor de gezonde hollandse jongens met de kolenschoppen, ik verwacht dat ik juist meer de stylus zal gebruiken.

btw: Stiekem vind ik het wel jammer dat er niet echt mogelijkheid is om zo'n mobiel tierelantijntje aan te hangen, ik heb er best veel (verandering van spijs doet eten enzo) en gebruik nu viooral de screenwiper soort, erg handig als je geen kleding stuk hebt om het scherm mee op te boenen.. oh well :)

ps2: Laat ons weten als je hem ook echt lekker vroeg krijgt HeyJIJdaar, zijn we natuurlijk erg in geinteresseerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Laatst online: 22-02 20:10
BradKing schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:19:
Het ziet er trouwens allemaal erg goed uit, ik moet nog even een keer dag 3 van coolsmartphone kijken, ik volgde het hele filebrowser stukje niet helemaal, vooral wat hij zei over wat gebackuped is en wat niet..
Hij bedoelde dat de inhoud van de 4GB storage blijft staan, ook bij een harde reset of een volledig lege batterij. Dat is imho gewoon flash geheugen net zoals een SD-kaartje, maar dan op het MB gesoldeerd. Het wordt door het OS ook op die manier behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
sandeman schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:25:
[...]

Hij bedoelde dat de inhoud van de 4GB storage blijft staan, ook bij een harde reset of een volledig lege batterij. Dat is imho gewoon flash geheugen net zoals een SD-kaartje, maar dan op het MB gesoldeerd. Het wordt door het OS ook op die manier behandeld.
100 % correct!! Zo had ik het immers ook verstaan.

[ Voor 4% gewijzigd door nvidia op 27-05-2008 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ze stonden er al een tijdje maar ik heb ze nu pas gevonden: duidelijke plaatjes van de achterkant van de O2 versie van de Diamond. Ik vrees echt voor het design van de MDA.
Afbeeldingslocatie: http://www.theunwired.net/media/column/o2_xda_diamond/hands-on/o2_xda_diamond_front.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theunwired.net/media/column/o2_xda_diamond/hands-on/o2_xda_diamond_back.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theunwired.net/media/column/o2_xda_diamond/hands-on/o2_xda_diamond_hand_back.jpg
http://www.theunwired.net...e-professional-smartphone

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ik zie bij de O2 het effect niet op de achterkant. Ik "denk" dat ze het daar vlak gehouden hebben. Dus geen driehoek effect erop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:57
Shiver23 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:46:
Ze stonden er al een tijdje maar ik heb ze nu pas gevonden: duidelijke plaatjes van de achterkant van de O2 versie van de Diamond. Ik vrees echt voor het design van de MDA.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.theunwired.net...e-professional-smartphone
ik vond zelf het diamant design niet zo denderen in het begin. nu valt het wel mee. nu ik deze plaatjes zie denk ik dat het diamant design eigenlijk wel gewoon mooi is. want dit is gewoon lelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ponq schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:00:
Volgens mij heeft ie in de vid TT6 er op gezet om te laten zien hoe het draait. Het lijkt me niet dat je hier ook maar iets over kunt afleiden of TT er bij zit of niet.
Dat denk ik dus ook. Die Tom Tom is gewoon van hem zelf, stond niet op de ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
dangerpaki schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:55:
[...]

ik vond zelf het diamant design niet zo denderen in het begin. nu valt het wel mee. nu ik deze plaatjes zie denk ik dat het diamant design eigenlijk wel gewoon mooi is. want dit is gewoon lelijk
Nou ja lelijk... Het is in ieder geval zonder poespas. Vind het meer gewoon saai.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Gelukkig krijgt alleen de O2 evrsie die ugly backcover. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Na het zien van die filmpjes ben ik steeds minder overtuigd van de user interface. Er wordt behoorlijk vaak op het verkeerde klopje gedrukt (hij zegt zelf dat het komt doordat hij 'm met 1 hand bediendt, maar zo wil ik een telefoon ook gebruiken). Ook zit er echt gewoon teveel vertraging bij het wisselen van de verschillende functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

MarcoC schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 00:15:
[...]
Volgens mij zegt hij juist dat het scherm resistive is en niet capacitive :S ? Wat ik wil zonde vind overigens. Capacitief is zoveel fijner, alleen je kan dan geen stylus gebruiken.
Klopt, termen lopen een beetje verkeerd bij mij. Die reden wordt in het filmpje ook gegeven. Ze hebben hem in eerste instantie ontworpen voor capacitive, maar in gebruikerstesten bleek er toch veel vraag naar handschriftherkenning e.d. dus hebben ze toch voor resistive gekozen.

In het filmpje van coolsmarthphone heeft hij het over 128mb in het testmodel en 192 in de uiteindelijke versie. Nu heb ik geen ervaring met Winmobile, maar hoeveel ga je hier van merken?

[ Voor 14% gewijzigd door Shiver23 op 27-05-2008 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 08:22
De insteek van HTC is juist het apparaat met één hand bedienen :+

Ik ga me niet helemaal verdiepen in de reviews, previews en filmpjes.
Ik wacht gewoon lekker tot het toestel in mijn eigen hand ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

MrAcid schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:31:
Na het zien van die filmpjes ben ik steeds minder overtuigd van de user interface. Er wordt behoorlijk vaak op het verkeerde klopje gedrukt (hij zegt zelf dat het komt doordat hij 'm met 1 hand bediendt, maar zo wil ik een telefoon ook gebruiken). Ook zit er echt gewoon teveel vertraging bij het wisselen van de verschillende functies.
Vertraging valt echt wel mee, de meeste zaken vereissen gewoon een inet verbinding zoals het weer. Dus het updaten duurt 1-2sec.

En als je een apple hoer bent dan koop je toch de iphone. :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:39
Bij het zien van de O2 plaatjes (die volgens mij redelijk overeen komen met de t-mobile varriant) baal ik er toch best wel van dat ze een hele andere casing hebben gekregen. Alsof een t-mobile branded logo + verminkte roze interface al niet erg genoeg is.

Het scheelt alleen financieel zo veel om voor een branded versie te gaan, maar ik vraag met af waar bij mij persoonlijk de grens ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Stefmeister schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:46:
Bij het zien van de O2 plaatjes (die volgens mij redelijk overeen komen met de t-mobile varriant) baal ik er toch best wel van dat ze een hele andere casing hebben gekregen. Alsof een t-mobile branded logo + verminkte roze interface al niet erg genoeg is.

Het scheelt alleen financieel zo veel om voor een branded versie te gaan, maar ik vraag met af waar bij mij persoonlijk de grens ligt.
Ik ga niet in abbo details treden, maar er zijn genoeg winkels die een abbo leveren zonder branded Diamond. Het kopen via de T-mobile shop geeft je wel 99% kans op zo'n "verminkte" versie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Laatst online: 13:39
Dat weet ik, maar als 'trouwe' (waar aan ze relatief veel verdienen) klant van een provider krijg je vaak veel meer korting. Door telefoons via andere kanalen te regelen kan je veel van die korting mislopen. Een touch dual kost mij met een identiek abbo verlenging unbranded bv 150 euro, terwijl ik hem ook gratis branded kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefmeister schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:01:
Dat weet ik, maar als 'trouwe' (waar aan ze relatief veel verdienen) klant van een provider krijg je vaak veel meer korting. Door telefoons via andere kanalen te regelen kan je veel van die korting mislopen. Een touch dual kost mij met een identiek abbo verlenging unbranded bv 150 euro, terwijl ik hem ook gratis branded kan krijgen.
En dat is nou precies ook mijn punt!....
Maar zo'n ugly case wil ik toch echt niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gast die een week de Diamond test heeft ook een test filmpje gedropt, opgenomen met de diamond...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:31:
[...]

En dat is nou precies ook mijn punt!....
Maar zo'n ugly case wil ik toch echt niet....
Tip, koop de grotere batterij erbij. Daar zit een extra casing bij (omdat de batterij net wat dikker is). Lijkt mij dat die casing wel in de diamond style is.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:23

CodeIT

Code IT

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:44:
Die gast die een week de Diamond test heeft ook een test filmpje gedropt, opgenomen met de diamond...
[video]
Youtube verkracht het aardig. Hier het originele bestand (MP4) uit de TD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:44:
[video]
Wat me snel opviel was dat de kwaliteit niet echt bijster genoemd kan worden. Maar dit is natuurlijk een eerste indruk. Reageert wel goed op bewegingen enkel de weergave (zoals die wolken) verteerd hij minder goed. Het heeft misschien ook te maken dat bij de opname er weinig licht aanwezig was (bewolkt weer), toch zou de kwaliteit bij dergelijk weer beter moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een filmpje gevonden die ik ook even met jullie wil delen...
Besproken: internet, tekst herkenning op foto, stevigheid toestel, en wat gebazelde meningen....

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:25
@nvidia
heb je ook het filmpje gezien uit de post boven je?
ziet er een stuk beter uit imo!
:)

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
Wat staat die vent daar met die diamond te houwen op die deur?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:21
mattijn1980 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:01:
Wat staat die vent daar met die diamond te houwen op die deur?????
inderdaad zeg, we kunnen ook weer gaan overdrijven.... :X

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
MOAW schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:39:
[...]

Vertraging valt echt wel mee, de meeste zaken vereissen gewoon een inet verbinding zoals het weer. Dus het updaten duurt 1-2sec.

En als je een apple hoer bent dan koop je toch de iphone. :P?
Ik bedoel niet de dingen waarvoor een internet verbinding vereist is maar gewoon het wisselen tussen contacten en foto's bijvoorbeeld, en het bladeren door je foto's. Als je dan zo'n album opent dan moeten al die foto's weer ingeladen worden en dat duurt weer even.

Het is gewoon allemaal nog net niet, hoewel het wel een mooi ontwerp is.

offtopic:
Ik heb een iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Puppetmaster schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:59:
@nvidia
heb je ook het filmpje gezien uit de post boven je?
ziet er een stuk beter uit imo!
:)
Ja het is beter, inderdaad maar toch nog niet om naar huis te schrijven vind ik. Maar ah, het is een "3.2 MP camera", dus wonderen kan je er niet mee verwachten. Ook door de lensjes die in mobiele toestellen gebruikt worden. Ik gebruik camera toch niet zo veel, dus ja... Niet zo'n groot probleem voor mij. Userinterface en gebruiksvriendelijkheid zijn voor mij van primordiaal belang.
peugeot206gt schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:11:
inderdaad zeg, we kunnen ook weer gaan overdrijven.... :X
Altijd grappig die gasten, maar ah, je ziet ze soms andere gekke toeren uithalen. Trouwens, dit zijn maar tikjes (tikje dat mijn Qtek 9090 fataal is geweest) >:) . Dus enerzijds wel blij dat ze stevig zijn maar dat was al bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat is de maximale resolutie dan waarmee je filmpjes kunt opnemen? Bij de Xperia X1 is dat 640x480.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Komop, het is en blijft een telefoon he. :P Voor 199-249 euro heb je al 1920x1200 pixel video camera's tegenwoordig.

@Shiver23, Diamond heeft ook 640x480.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg net te horen van belnu.nl dat ze met aangrezende zekerheid begin volgende week de HTC Touch Diamond binnen zullen krijgen....

Heeft iemand ditgeen ook vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam..

[ Voor 96% gewijzigd door DaannO op 27-05-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:23:
ik kreeg net te horen van belnu.nl dat ze met aangrezende zekerheid begin volgende week de HTC Touch Diamond binnen zullen krijgen....

Heeft iemand ditgeen ook vernomen?
Mogen ze de Diamond dan ook uitleveren :) Ik vrees dat dit niet het geval zal zijn, hebben ze daar iets over losgelaten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
Volgens mij zijn dit mensen die bij die zaken werken en zo extra reclame maken. Want wie wil er nou niet de eerste zijn met zo'n super gaaf toestel!

Ontopic weer!

[ Voor 7% gewijzigd door DaannO op 27-05-2008 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:23

CodeIT

Code IT

mattijn1980 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:42:
Volgens mij zijn dit mensen die bij die zaken werken en zo extra reclame maken. Want wie wil er nou niet de eerste zijn met zo'n super gaaf toestel!
Lijkt het inderdaad wel op:
bosuul
Aantal berichten: 1
Berichten per dag: 0,00
Ontopic weer!

[ Voor 3% gewijzigd door DaannO op 27-05-2008 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

jvalks schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:39:
[...]

Mogen ze de Diamond dan ook uitleveren :) Ik vrees dat dit niet het geval zal zijn, hebben ze daar iets over losgelaten??
Mij zeiden ze gister aan de telefoon dat ze eind week 23 beginnen met de uitlevering. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een foto gevonden waar volgens mij de kwaliteit van het scherm wel op te zien is.
Of zou dit zijn gephotoshopt....

Hier nog meer: http://www.flickr.com/sea...=int&q=htc+diamond&m=text

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2275/2470276641_ab46ccb32e.jpg?v=0

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:06:
Ik heb nog een foto gevonden waar volgens mij de kwaliteit van het scherm wel op te zien is.
Of zou dit zijn gephotoshopt....

Hier nog meer: http://www.flickr.com/sea...=int&q=htc+diamond&m=text

[afbeelding]
Wow ,dat ziet er wel zeer mooi scherp uit. Denk dat het echt is. Kijk ook maar eens op deze foto.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3235/2470273419_45aebb464b.jpg?v=0
Ziet er ook zo scherp uit. VGA doet wonderen :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:21
Xanion schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:14:
[...]

Wow ,dat ziet er wel zeer mooi scherp uit. Denk dat het echt is. Kijk ook maar eens op deze foto.
[afbeelding]
Ziet er ook zo scherp uit. VGA doet wonderen :)
Zeker mooi beeld, alleen jammer dat je de vingerafdrukken zo goed ziet zitten..
Dat word dus gewoon vaak poetsen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Idd erg mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ja oké die vingerafdrukken zijn zo duidelijk te zien omdat er overbelichting is. Je ziet mooi 2 spotsen erop schijnen. Dus in normaal gebruik gaat dit zeker niet zo opvallen. Wat betreft de beeldkwaliteit, superieur, mede ook waarschijnlijk omdat ze met een goed toestel genomen zijn. Dus hulde voor de nemer en ik kijk steeds meer een meer uit naar dit speeltje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
NVM, vaker refreshen is wel een optie...

[ Voor 90% gewijzigd door Ganymedus op 27-05-2008 16:45 ]

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Spike1506 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:18:
[...]

Zeker mooi beeld, alleen jammer dat je de vingerafdrukken zo goed ziet zitten..
Dat word dus gewoon vaak poetsen! :)
Ik heb nu een Touch Cruise en onder bepaalde lichtval ziet het scherm er niet uit van al mijn vettige vingers. Maar als ie aan staat en je bent erop bezig valt het echt 0,0 op. Ik poets het scherm eigenlijk nooit dus. Denk dus dat het hier ook erg mee valt.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

''tekst herkenning op foto''

WOW, kan iemand mij hier meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvidia schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:31:
Ja oké die vingerafdrukken zijn zo duidelijk te zien omdat er overbelichting is. Je ziet mooi 2 spotsen erop schijnen. Dus in normaal gebruik gaat dit zeker niet zo opvallen. Wat betreft de beeldkwaliteit, superieur, mede ook waarschijnlijk omdat ze met een goed toestel genomen zijn. Dus hulde voor de nemer en ik kijk steeds meer een meer uit naar dit speeltje!!
Komt niet door het licht hoor dat de vingerafdrukken zo snel te zien zijn. Komt door de zwarte glimmende ondergrond. Kan het weten, staat hier in huis een piano in zwarte hoogglans lak. Je blijft stof afnemen lol :P

Daarom zien zwarte glimmende auto's er ook zo snel vies uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Ik kan niet wachten tot ik hem binnen heb. Word met de minuut onrustiger :+

Trouwens wat vinden jullie handiger? De Nederlandse of de Engelse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:12:
''tekst herkenning op foto''

WOW, kan iemand mij hier meer over vertellen?
Business toestellen, waar deze ook onder vallen, kunnen visitekaartjes inscannen en deze uitlezen en onmiddelijk als contact opslaan! Ik vermoed dat deze, aan de hand van de video, het ook kan.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:24:
Komt niet door het licht hoor dat de vingerafdrukken zo snel te zien zijn. Komt door de zwarte glimmende ondergrond. Kan het weten, staat hier in huis een piano in zwarte hoogglans lak. Je blijft stof afnemen lol :P

Daarom zien zwarte glimmende auto's er ook zo snel vies uit ;)
Ik heb ook zo iets staan, Samsung LCD (black) en das zelfde probleem. Nu stof afdoen en ga 5 minuten terug, hopa again :> >:)

[ Voor 40% gewijzigd door nvidia op 27-05-2008 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Laatst online: 24-08 11:46
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2319/2487525674_b6636c72d9.jpg?v=0

Vanwege de vele vragen over de invoermogelijkheden voor bericht. Zie dit plaatje met verschillende layouts die te kiezen zijn.

Ik heb zelf ook nog een vraagje. Ik zit te twijfelen of ik hem beter kan preorderen of kan wachten tot hij in de winkel ligt. Hoe zit het normaal met de prijs van de preorder, is die een beetje gelijk aan de prijs straks in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
dyna18 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:47:
Ik heb zelf ook nog een vraagje. Ik zit te twijfelen of ik hem beter kan preorderen of kan wachten tot hij in de winkel ligt. Hoe zit het normaal met de prijs van de preorder, is die een beetje gelijk aan de prijs straks in de winkel?
Wat de prijs zal zijn bij de lancering is de prijs bij het pre-orderen dus ik zou hem bestellen. Het enige wat je niet kan is testen maar ik denk, als je dit draadje volgt, testen niet meer noodzakelijk is want ik ben alvast al overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
antwoord van algebeld.nl, ze verwachten m ook 6 Juni. Wordt op de dag dat ze m binnen hebben direct verstuurd.

Foto's hierboven zien er top uit! Man, t zou geweldig zijn als ie er volgende week is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:52
TS is aangepast ivm onduidelijkheid aanwezigheid TomTom 7. Ook 2 links naar webshops weggehaald, deze telefoon is ondertussen overal te vinden (link naar T.net pricewatch natuurlijk nog aanwezig).

D'r is ondertussen al een hoop geschreven door ons, maar heb niet echt extra TS-waardige feiten kunnen ontdekken. Iemand nog een suggestie? (Ik zie wel 's wat over het hoofd :X )

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

Ik heb dit topic aandachtig gevolgd. Altijd een Qtek S200 gehad, tot nu erg tevreden mee. Maar na 2 jaar is hij retetraag, instabiel en de accu is ook wel redelijk naar de zaad. Een tijdje heb ik met de LG Viewty rondgelopen, maar deze gaat in de verkoop. Ik kan niet meer zonder Windows Mobile :P. Het staat al wel redelijk vast dat ik voor de Diamond ga: het is gewoon een ubergeil koningending :9~ . maar nu de vraag: wachten met aanschaffen of niet?

Vrij vlug na de lancering van de Touch was er volgensmij al een versie met meer geheugen op de markt. Nu denk ik dat 192MB zeker voldoende is (S200 heeft 64MB, lukt ook nog wel), maar het zou natuurlijk zonde zijn dat ik wat features mis zou lopen omdat ik te overhaast bezig ben ;). Al moet ik zeggen, ik weet niet wat er nog bij moet komen wil ik van de aanschaf spijt krijgen.

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:36

SaN

Ik denk dat ze er nog wel een uitbrengen met meer geheugen... Maar dat zijn alleen maar speculaties, niemand kan daar iets zinnigs over zeggen. Ik twijfel nogsteeds om te wachten op de Raphael, maar daar geldt eigenlijk hetzelfde voor, niemand heeft ook maar enig idee wanneer dat ding uit gaat komen.

Zal er wel op neer komen dat ik de diamond via t-mobile koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:52
Voor sommige mensen zijn tot nu toe de grootste redenen (=nadelen) om te wachten op een opvolger het gemis aan:
  • verwisselbare storage
  • flitser
  • fysiek qwerty toetsenbord
Persoonlijk zijn deze punten voor mij niet zo belangrijk.. Maar goed, dat is persoonlijk dus. Bovendien is het dus nog maar de vraag of en wanneer er een opvolger komt ;)

[ Voor 11% gewijzigd door BramT op 27-05-2008 19:11 ]

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Maar van die punten kan je uitgaan dat ze niet komen. En mocht er een model komen met die punten, zal het een totaal ander model zijn. Mij gaat het meer om de aanpassing tbv de snelheid/batterijduur ed. welke ik liever niet misloop. (maarrrr, zo kan ik blijven wachten natuurlijk).. Hmmmmm, moeilijk :P

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:36

SaN

Natuurlijk komt er wel één met verwisselbare storage en qwerty toetsenbord. Het zou wel erg raar zijn als ze er geen maken met qwerty, en als ze dan toch weer wat meer ruimte hebben stoppen ze er heus wel een external storage ruimte in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

I know, I know, maar het zal geen HTC Touch Diamond zijn ;), dat was meer mijn punt. (Overigens hoef ik helemaal geen hardwaretobo of verwisselbare storage, dan zat ik nu wel in het Raphael topic :P. Ik heb nu 2GB bijna vol, duurt wel even voordat ik het dubbele vol heb!

Zak er ook maar in, ik bestel hem gewoon :P. Ik wacht nog wel even op een reactie van Algebeld.nl. Zij hebben namelijk ook de Engelse versie, maar daar staat dan weer geen levertijd bij.

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
2call.nl heeft ook de engelse versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

sander-sp schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 19:37:
Natuurlijk komt er wel één met verwisselbare storage en qwerty toetsenbord. Het zou wel erg raar zijn als ze er geen maken met qwerty, en als ze dan toch weer wat meer ruimte hebben stoppen ze er heus wel een external storage ruimte in.
Het lijkt mij idd dat de raphael wel gezien het toetsenbord een millimetertje meer kan missen voor een microsd slot. bij die telefoon is het niet meer hun primaire doel om de telefoon zo klein mogelijk te krijgen (want het toetsenbord maakt hem ongetwijfeld circa 1,5 tot 2 keer zo dik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iceman1987 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 19:59:
2call.nl heeft ook de engelse versie
Mmm, mijn TyTn was Engels, heb er nooit zo bij stil gestaam, maar wat is eigenlijk het verschil tussen een/het Nederlandse OS en de Engelse? Alleen de taal, wat me natuurlijk logisch lijkt, of zijn er meerdere verschillen?

Bij smartphonestunts heb ik nl. de Nederlandse besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Ik zit plots te denken. Aangezien de touch diamond een removable storage device optie heeft (ipv activesync) ... zou het mogelijk zijn om hem aan te sluiten op je autoradio dmv usb en hem op te laden en direct al je muziek beschikbaar te maken voor je autoradio?

Persoonlijk zou ik zeggen dat het zou moeten kunnen... iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Denk dat dat wel gaat lukken ja :)
Goed id joh! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
ApOE schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 20:26:
Denk dat dat wel gaat lukken ja :)
Goed id joh! :9
Moet kunnen, nu nog een kabel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Laatst online: 19:59
MOAW schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:57:
Ik ga niet in abbo details treden, maar er zijn genoeg winkels die een abbo leveren zonder branded Diamond. Het kopen via de T-mobile shop geeft je wel 99% kans op zo'n "verminkte" versie. :P
Maar hoe erg verminkt is de Compact IV nou t.o.v. de 'echte' Diamond?
In dit topic wordt in de ene post gezegd dat ie totaal anders is (andere achterkant, lelijke - want roze - interface) en vervolgens wordt er beweerd dat er alleen een T-Mobile logo'tje op is gezet.
Wie 't weet mag 't roepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Maakt het voor een snelle levering nog uit waar je pre-ordert? En welke zouden beter beschikbaar zijn, UK of NL versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:31
Ik heb gewoon NL besteld, vraag me af waarom ik een UK versie zou moeten hebben hier in NL?

Heb hem vandaag definitief besteld op www.studentmobiel.nl, goed te doen daar :)!

Ben zeer benieuwd naar het toestel. Kan niet wachten tot ik hem in mijn handen heb. Heb 3 jaar lang rondgelopen met de Samsung e730, dus wat dat betreft krijg ik nu echt iets TOTAAL nieuws, dat vind ik wel een zeer leuke gedachte ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

nvidia schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 20:41:
[...]

Moet kunnen, nu nog een kabel!!!
kabel? je krijgt er gewoon een usb sync kabel bij, bovendien is het een standaard mini-usb -> usb kabel. lijkt me al voor elkaar dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ongeveer 1 jaar de HTC artemis (P3300) bevalt prima moet ik zeggen, alleen na het zien van de diamond wil ik deze gewoon hebben, ik wacht wel ff tot ik m in de hand heb liggen, of de 1e reviews er zijn. de vorige keer was ik aan het twijfelen tussen de Nokia N95 maar deze zat toen vrij 'los' dus ff wachte..... alleen zal dat moelijk worden 8)7

wat betreft de min puntjes:
- 4 Gg zonder uitbreiding... niet zo'n probleem heb nu 2 Gb en die is nog niet vol, ik heb een telefoon geen fileshare server :9

- geen flitser... tja hoe vaak gebruik je die nu...

- fysiek qwerty toetsenbord... ook geen probleem aangezien de verschillende on screen keybords

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Tja, ik heb een tijdje gebruik gemaakt van een ander toetsenbord, ben de naam even kwijt.
Had een beetje het iphone idee qua uiterlijk en werking. Werkte wel goed. kon min of meer met 2 vingers berichten typen.

Desondanks vind ik t9 ook zeker niet slecht, en waarschijnlijk wel de snelste. Helaas is dat bij bijvoorbeeld het intypen van een website niet echt ideaal. (tweakers.net staat bv niet in het woordenboek uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
geerttttt schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 21:29:
kabel? je krijgt er gewoon een usb sync kabel bij, bovendien is het een standaard mini-usb -> usb kabel. lijkt me al voor elkaar dus ;)
Juist was ik even uit het oog verloren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica