Het filmpje met TT op de diamond is idd dag 3 van
http://revver.com/u/coolsmartphone/ , vandaag gaat ie google maps + gps + route planning doen zei hij dacht ik.
Het is inderdaad een preprod model, ook dat zegt ie duidelijk op dag 1 en 3. Ik verwacht ook dat het scherm an sich eigenlijk het minst krasgevoelig is, dubbele glas laag boven lcd (touch ertussen) als ik het me goed herinner uit dat filmpje met die HTC mensen (was erg informatief btw, thnx).
De achterkant lijkt eigenlijk wel alsof er een laag (speciaal) resin over een plastic cover zit (plastic is dan echt met verschillende 'driehoek' vlakken, resin om het geheel weer vlak te maken). Ik weet niet in hoever het optische ilusie is, of ook echt 3d in het plastic.. Dit kan je natuurlijk zo hard maken als je wilt.. maar ja je wil niet dat het breekt dus het zal nog steeds krasgevioelig zijn. Tenzij een gadget van volledige tempered glass of shiny hard metaal is, zal het krasgevoelig zijn.
Het is inderdaad jammer dat TT7 niet direct meegeleverd wordt, maar ik wacht liever even dan dat ik half af-e software krijg (dat doe ik al genoeg met games).
Het ziet er trouwens allemaal erg goed uit, ik moet nog even een keer dag 3 van coolsmartphone kijken, ik volgde het hele filebrowser stukje niet helemaal, vooral wat hij zei over wat gebackuped is en wat niet..
Wellicht maar eens een paar vraagjes insturen naar de man, hij doet goed z'n best

. Ben het volledig met hem eens dat het erg jammer zou zijn als je de messaging interface niet kan rotaten, vooral voor de gezonde hollandse jongens met de kolenschoppen, ik verwacht dat ik juist meer de stylus zal gebruiken.
btw: Stiekem vind ik het wel jammer dat er niet echt mogelijkheid is om zo'n mobiel tierelantijntje aan te hangen, ik heb er best veel (verandering van spijs doet eten enzo) en gebruik nu viooral de screenwiper soort, erg handig als je geen kleding stuk hebt om het scherm mee op te boenen.. oh well
ps2: Laat ons weten als je hem ook echt lekker vroeg krijgt HeyJIJdaar, zijn we natuurlijk erg in geinteresseerd!