HTC Touch Diamond Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 206.541 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:13:
Leg mij dan eens uit hoe ik in het Xperia topic wil vinden wanneer de diamond uitkomt? |:(
?????
Die vraag staat hier +/- 6834 keer beantwoord (+/- 30 x per pagina :s )
Maar je vraag was wanneer de Xperia uitkomt, toch?
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:03:
De Xperia komt pas tegen die tijd en god mag weten wat die kost.
Iemand een idee wanneer deze uit gaat komen?
@ Shiver23:
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 10:38:
Zelf plak ik altijd direct een Brando Ultra Clear screen protector op mijn HTC's.
Heel dun, helder en goed krasbestendig.
Dat er op de achterkant krasjes komen heb ik minder problemen mee, het blijft een gebruiksvoorwerp.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2008 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

ik kom hier niet om de pret te bederven, maar volgens intomobile zijn de eerste diamonds geshipped maar hebben die geen 3G achtige mogelijkheden. zie http://www.intomobile.com...dia-forgets-3g-radio.html

hopelijk alleen voor India dan.

[ Voor 6% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 24-05-2008 12:27 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:13:
[...]

Leg mij dan eens uit hoe ik in het Xperia topic wil vinden wanneer de diamond uitkomt? |:(
Dan had je, je vraag wat anders moeten stellen:
De Xperia komt pas tegen die tijd en god mag weten wat die kost.
Iemand een idee wanneer deze uit gaat komen?
De Pre-Order van Smartphoneshop staat nog op 6-6-08, dus daar ga ik gewoon van uit

**Edit**
Op Ebay zijn al screen protectors verkrijgbaar :)

[ Voor 19% gewijzigd door ApOE op 24-05-2008 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:17:
[...]

?????
Die vraag staat hier +/- 6834 keer beantwoord (+/- 30 x per pagina :s )
Maar je vraag was wanneer de Xperia uitkomt, toch?

[...]
Nee want dat zeg ik toch zelf al in die post, snuggere :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Rustig jongens, niet gaan vechten.

Geen 3G radio? Ik hoop dat het alleen voor India geld, anders zou dat wel een enorme tegenslag zijn voor de community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Iceman1987 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:49:
Rustig jongens, niet gaan vechten.

Geen 3G radio? Ik hoop dat het alleen voor India geld, anders zou dat wel een enorme tegenslag zijn voor de community
De HTC Diamond die in NL werd gedemonstreerd had HSDPA verbinding.
Ik maak me daar niet zoveel zorgen om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
adewidt schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:11:
[...]

De HTC Diamond die in NL werd gedemonstreerd had HSDPA verbinding.
Ik maak me daar niet zoveel zorgen om.
Volgens mij is in het artikel te lezen dat door de druk schijnbaar vergeten is het 3G gedeelte in de RadioROM mee te leveren in de productierom.

Dat jij een HSDPA verbinding hebt gezien in een pre-productie exemplaar wil niet zeggen dat ze geen productiefout kunnen maken.
Ik neem wel aan dat dit probleem niet in onze Diamonds zullen zitten.
Mochten er toch al exemplaren verscheept zijn, dan neem ik aan dat er parallel aan de release een ROM update voor het toestel zal verschijnen.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Wel een lullig foutje hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

ReVolpe schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:55:
[...]

Volgens mij is in het artikel te lezen dat door de druk schijnbaar vergeten is het 3G gedeelte in de RadioROM mee te leveren in de productierom.

Dat jij een HSDPA verbinding hebt gezien in een pre-productie exemplaar wil niet zeggen dat ze geen productiefout kunnen maken.
Ik neem wel aan dat dit probleem niet in onze Diamonds zullen zitten.
Mochten er toch al exemplaren verscheept zijn, dan neem ik aan dat er parallel aan de release een ROM update voor het toestel zal verschijnen.
In India is geen 3G-netwerk. Misschien een manier om de prijs te drukken of een beperking van de operator om één of andere vage reden. Naar mijn idee is het helemaal niets om je druk om te maken.

En mbt de screenprotector: Dat is inderdaad een goede mogelijkheid tegen krassen, maar ik ben bang dat ik wel eens ergens tegenaan wil lopen (hoek vd tafel ofzo). Lijkt me dat zo'n touchscreen een stuk kwetsbaarder is dan dat van een normaal toestel. In hoeverre moet ik hier rekening mee houden/me druk om maken?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Shiver23 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 14:26:
[...]
In India is geen 3G-netwerk. Misschien een manier om de prijs te drukken of een beperking van de operator om één of andere vage reden. Naar mijn idee is het helemaal niets om je druk om te maken.
Inderdaad. In de hardware kunnen ze het moeilijk vergeten (ongeveer alles zit in de ene Qualcomm chip, ook 3G). Het kan dus hooguit in de ROM zitten en die kan zeer simpel per land verschillen (wat die alleen vanwege de taal meestal al doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Wat lijkt jullie beter/mooier, een heldere of een anti-reflectie screenprotector voor de Diamond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Anti-reflectie :P Anders word het in de zon nogal vervelend. De meeste zijn ook helder genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Toch twijfel ik of er überhaupt een screenprotector nodig is voor de Diamond.

Modaco schrijft het volgende m.b.t. het scherm:
There is tempered glass on the front of the Touch Diamond, a first for a HTC device. Touch surface -> tempered glass -> LCD
Iemand die meer ervaring heeft met gehard glas op de telefoon.. (Misschien een iPhone oid)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat ze er mee wegkomen om het toestel hier zonder 3G aan te bieden,
al dan niet vergeten of per ongeluk.
Zeker omdat ze het als een van de belangrijkste kenmerken noemen.
Mocht er een probleem in de productie zijn zullen ze de release eerder uitstellen.
Waren er al niet geruchten over week 27 en begin juli? :/

Over de screenprotector;
Zoals ik al noemde gebruik ik al jaren de Brando UltraClear.
Deze kost iets meer maar de meeste die mijn toestel zien geloven niet dat er een protector op zit.
In de zon spiegelt hij niet meer of minder dan zonder protector, ook prima dus.
Een anti-reflectie zal minder spiegelen, maar niet in de zon vindt ik ze (persoonlijk) storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:20

SaN

Shiver23 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 14:26:
[...]

En mbt de screenprotector: Dat is inderdaad een goede mogelijkheid tegen krassen, maar ik ben bang dat ik wel eens ergens tegenaan wil lopen (hoek vd tafel ofzo). Lijkt me dat zo'n touchscreen een stuk kwetsbaarder is dan dat van een normaal toestel. In hoeverre moet ik hier rekening mee houden/me druk om maken?
Ik zou me er niet druk om maken, ik loop nu al 4 jaar met een htc in mijn broekzak rond (3 jaar met een mda compact en 1 met een touch (zonder screenprotector btw) en ik heb er geen krassen of scheuren in zitten... Gewoon niet te vaak tegen tafels aan lopen :P en niet per ongeluk sleutels in je zak stoppen bij je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:17
Bij mijn vario zitten altijd m'n sleutels. Op het scherm zitten geen krassen. Gewoon zorgen dat je scherm tegen je been aan zit en niet een sleutel ertussen. Alleen hierdoor is waarschijnlijk wel al mijn verf eraf gegaan. Niet dat dat uitmaakt maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Dat is de methode voor de echte waaghalzen en durfals :P

[ Voor 5% gewijzigd door SaN op 24-05-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Antwoord met een citaat HTC Touch Diamond is voorzien van Opera 9.5
door Redactie op 23 mei 2008, 13:01

Opera heeft bekend gemaakt dat het de nieuwste mobiele versie exclusief in de HTC Touch Diamond zal gaan proppen. Ook denkt HTC dat ze er meer dan twee miljoen gaan verkopen.

De nieuwste versie van de Opera zal exclusief op de Diamond komen omdat hij in samenwerking met HTC is ontwikkeld. Eindelijk is dus duidelijk welke versie precies de Diamond aan zal doen en Opera heeft ook bekend gemaakt welke grote verbeteringen erin verwerkt zijn. Zo kun je tabbed browsen, ook wordt de content beter aangepast op het scherm en zit er tevens een password manager in. Ook hebben ze landscape mode erin verwerkt en kun je copy en pasten tussen de pagina's. Verder zijn er vooral kleine verbeteringen door gevoerd die het geheel beter en sneller moeten maken.

HTC heeft ook haar verkoop verwachting naar boven geschroefd. Was dit eerst 2 miljoen stuks, nu wordt het 3 miljoen stuk in 2008. De Diamond zal begin Juni in de winkels liggen voor 550 euro.

Klinkt goed toch? Blijft begin juni ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Wel mooi dat tabs ook werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Toch maar de Diamond gepreorderd :) Ik zat echt te twijffelen tussen de SE-X1 of de HTC... Ik vindt de interface van de Diamond toch aantrekkelijker, een toetsenbord vindt ik toch overbodig.
En daarbij, het wordt SE's 1e windows mobile apparaat... HTC heeft al langere tijd ervaring met dit type smartphones.... nu afwachten tot 6 juni :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 22:04

CodeIT

Code IT

jvalks schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 18:34:
Toch maar de Diamond gepreorderd :) Ik zat echt te twijffelen tussen de SE-X1 of de HTC... Ik vindt de interface van de Diamond toch aantrekkelijker, een toetsenbord vindt ik toch overbodig.
En daarbij, het wordt SE's 1e windows mobile apparaat... HTC heeft al langere tijd ervaring met dit type smartphones.... nu afwachten tot 6 juni :)
Volgens mij wordt de X1 ook door HTC gebouwd en doet SE alleen de vormgeving en de software (en dan waarschijnlijk niet het Windows Mobile OS gedeelte, maar de interface etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
CodeIT schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:13:
[...]

Volgens mij wordt de X1 ook door HTC gebouwd en doet SE alleen de vormgeving en de software (en dan waarschijnlijk niet het Windows Mobile OS gedeelte, maar de interface etc).
Ja dat klopt. De interface van de X1 ziet er wel aardig uit. Maar de Diamond vindt ik zelf persoonlijk meer bij mijn wensen passen. Overigens zag de X1 interface er niet zo heel erg snel uit, maar het zijn uiteraard prototypes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Als aanvulling op hoefniks' post, hier het persbericht van Opera. Hierin staat - onderhand ten overvloede - nog maar eens in bevestigd dat de Diamond in juni beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
Ik zag overigens dat bij de Nederlandse versie geen handschriftherkenning zit :( Hopelijk valt dit wel te activeren net zoals bij de vorige HTC modellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
jvalks schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 23:26:
Ik zag overigens dat bij de Nederlandse versie geen handschriftherkenning zit :( Hopelijk valt dit wel te activeren net zoals bij de vorige HTC modellen...
Ja, dat moet kunnen.

Geen handschriftherkenning voor NL toestellen komt door Microsoft.
Met een simpele register aanpassing is dit te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

En anders heb je nog freeware programmatjes die op WM gedraait kunnen worden voor die functionaliteit. :)

6 Juni lijkt nog zo ver weg. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dit toestel vrijwel zeker bestellen, maar ben nog zoekende naar de provider waar ik het SNELST mee kan internetten / het best gebruik kan maken van de HSDPA mogelijkheid..

Verwacht dit toestel namelijk erg veel te gaan gebruiken voor internet en zie dat de verschillende providers uiteenlopende snelheden hanteren voor mobiel internet.

VDF: tot 3,6 mb
KPN: 128 KBPS?

Kunnen de mensen die ervaring hebben met mobiel internet mij hierin adviseren? Wil straks niet
mn diamond in mn hand hebben die niet vooruit is te branden op het internet...

Muchos Gracias :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2008 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 16:40:
Ik ga dit toestel vrijwel zeker bestellen, maar ben nog zoekende naar de provider waar ik het SNELST mee kan internetten / het best gebruik kan maken van de HSDPA mogelijkheid..

Verwacht dit toestel namelijk erg veel te gaan gebruiken voor internet en zie dat de verschillende providers uiteenlopende snelheden hanteren voor mobiel internet.

VDF: tot 3,6 mb
KPN: 128 KBPS?

Kunnen de mensen die ervaring hebben met mobiel internet mij hierin adviseren? Wil straks niet
mn diamond in mn hand hebben die niet vooruit is te branden op het internet...

Muchos Gracias :)
Niet in deze thread.. Kijk eens op de telecomprovider vergelijk fora. Daar helpen ze je wel verder.
Dit is een Technisch forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
een leuke review van een pre-prod exemplaar, dag 1/8
http://revver.com/video/9...-htc-touch-diamond-day-1/

[ Voor 15% gewijzigd door Ferruginous Hwk op 25-05-2008 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

"Screen protector in the box" nice :)

[ Voor 5% gewijzigd door Knaak op 25-05-2008 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
MOAW schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:51:
Yep, daar was ik ook blij om verrast.
Ik ben benieuwd hoe groot de screenprotector is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
MOAW schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:51:
Screen protector die bij vorige HTC modellen meegeleverd waren zijn niet aan te raden.

Wanneer je bijv de SP wilt verwijderen blijven lijm resten op je scherm achter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind hem zo tussen die andere toestellen toch wat minder uitzien, vooral de het brick-shaped uiterlijk (zie toch liever de curved edges). Maar dat is puur een kwestie van smaak. Het lijkt wel of ze de i-phone proberen te kopieëren met het "kale" uiterlijk. Helaas gaat dat ten koste van de functies, zoals die headsetaansluiting, waarbij je een verlengstuk moet gebruiken, als je je eigen koptelefoon wilt gebruiken (..die HTC headsets zijn nogal van brakke kwaliteit).

Vraag me wel af hoe lang dat magnetisch mechanisme voor de stylus het gaat volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
ChiMan schreef op zondag 25 mei 2008 @ 19:03:
[...]

Screen protector die bij vorige HTC modellen meegeleverd waren zijn niet aan te raden.

Wanneer je bijv de SP wilt verwijderen blijven lijm resten op je scherm achter!
Dat ook en ze zijn vaak net iets te klein waardoor je een overbodig en irritant randje op je scherm krijgt. Scrollen met de stylus kan dan erg irritant worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
DaannO schreef op zondag 25 mei 2008 @ 19:08:
Dat ook en ze zijn vaak net iets te klein waardoor je een overbodig en irritant randje op je scherm krijgt. Scrollen met de stylus kan dan erg irritant worden :X
Wil natuurlijk niet zeggen dat dit nu nog zo gaat zijn hé :P

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 19:08:
Vraag me wel af hoe lang dat magnetisch mechanisme voor de stylus het gaat volhouden.
Zoiets las ik ook al in een preview van de Diamond. Ik snap het eigenlijk niet: een goede permanente magneet verliest zijn kracht niet of nauwelijks. Ik heb dan ook veel meer vertrouwen in een magneet dan een mechanisch klipje.

Je ziet een koelkastmagneet toch ook niet na 10 jaar spontaan naar beneden vallen? Ook boxen (met daarin magneten) blijven het vele tientallen jaren goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Idd.. Zo'n magneet lijkt me meer "hufterproof" dan zonder magneet.
Je zult geen last meer hebben dat je Stylus meer los gaat zitten en bang moeten zijn dat je hem om die reden zult gaan verliezen. (Zelf geen ervaring mee, maar genoeg gelezen op de fora.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sandeman schreef op zondag 25 mei 2008 @ 19:24:
[...]

Zoiets las ik ook al in een preview van de Diamond. Ik snap het eigenlijk niet: een goede permanente magneet verliest zijn kracht niet of nauwelijks. Ik heb dan ook veel meer vertrouwen in een magneet dan een mechanisch klipje.

Je ziet een koelkastmagneet toch ook niet na 10 jaar spontaan naar beneden vallen? Ook boxen (met daarin magneten) blijven het vele tientallen jaren goed doen.
Inderdaad, een goede permanente magneet zal het wel volhouden. Maar als je je stylus 10x per dag erin en eruit haalt zal de magnetische kracht naar verloop van tijd afnemen, en er zal geen kast van een magneet in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
ReVolpe schreef op zondag 25 mei 2008 @ 19:30:
Idd.. Zo'n magneet lijkt me meer "hufterproof" dan zonder magneet.
Je zult geen last meer hebben dat je Stylus meer los gaat zitten en bang moeten zijn dat je hem om die reden zult gaan verliezen. (Zelf geen ervaring mee, maar genoeg gelezen op de fora.)
Ben één van diegene die al paar keer met de daver zat en zocht waar ik mn stylus gelaten had. Hoop overigens dat ze ook wat sterker geworden zijn, want die dat bij de Qtek 9090 werden geleverd vond ik maar bagger!
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 19:31:
Inderdaad, een goede permanente magneet zal het wel volhouden. Maar als je je stylus 10x per dag erin en eruit haalt zal de magnetische kracht naar verloop van tijd afnemen, en er zal geen kast van een magneet in zitten.
Ja tuurlijk niet maar is ook niet nodig hé. Een kastdeur weegt immers veel malen meer dat een stylus van paar gram hé.

Ik zag net een filmpje van 10 minuutjes en ik moet zeggen, dat het wel eigenaardig is dat bij het kantellen (zij) dat hij soms al dan niet het beeld draait. Dit kan toch niet zo moeilijk zijn om dit te programmeren zodat hij dit steeds doet, vooral wanneer het in WM gebeurt zoals text messaging, ...

[ Voor 20% gewijzigd door nvidia op 25-05-2008 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 19:31:
[...]

Een pernamente magneet is een amgneet welke "altijd" magnetisch blijft.

Ik zet altijd tussen quotes omdat er paar uitzonderingen zijn:
1. je gooit de magneet hard tegen de grond (dan kan die ineens zijn magnetisch vermogen kwijtraken). Dit gebeurd nog wel eens met magneten die je gebruikt om briefjes aan de (metalen) kast te hangen.
2. je gaat de magneet sterk overhitten (echter denk ik dat andere onderdelen van de Diamond dan eerder gaan bezwijken).
3. Je gaat de magneet demagnetiseren met een andere magneet. Dit moet dan wel een redelijk krachtige magneet zijn.

Onder standaard omstandigheden (waar het in en uitschuiven van stylus onder valt) is het verlies van het magnetisch veld verwaarloosbaar klein. Zeker in de gemiddelde levensduur van 2 jaar van een toestel.

En anders is er nog altijd de garantie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-08 10:44
Oow dat ga ik zeker volgen.. Deze staat ook bij mij op de lijst van mogelijk opvolgers van mijn huidige phone (die met welverdiend pensioen zal gaan)

Leuk gedaan, de man lijkt wel enorme fan van htc al, ben benieuwd hoe objectief dit gaat worden, maar het is hoe dan ook meer info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 19:08:
[...]
Helaas gaat dat ten koste van de functies, zoals die headsetaansluiting, waarbij je een verlengstuk moet gebruiken, als je je eigen koptelefoon wilt gebruiken (..die HTC headsets zijn nogal van brakke kwaliteit).
Ik vond zojuist deze kabel van Brando. Net zoiets als ze bij SE doen, dus gewoon je eigen dopjes gebruiken, maar wel handsfree mogelijkheden. Jammer dat je het er allemaal weer los bij moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor soort toetsenbord beschikt de Diamond over? Ik kan daar niks over vinden, heeft die gewoon een qwerty toetsenbord op het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
MOAW schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:19:
Je kan 3 verschillende keyboard selecteren:

Phone keyboard
Compact Qwerty
Full Qwerty
Beter zoeken joh, staat gewoon in dit topic....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
ApOE schreef op maandag 26 mei 2008 @ 00:24:
[...]

Beter zoeken joh, staat gewoon in dit topic....
Niet alleen hier, maar ook in de diverse filmpjes die op YouTube staan.
Ik kan me niet voorstellen dat er lang gezocht is om dit te weten te komen. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

http://revver.com/video/9...-htc-touch-diamond-day-2/

:P deeltje 2

Hij is alles behalve sloom op dat filmpje :*)

[ Voor 28% gewijzigd door Knaak op 26-05-2008 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
Inderdaad! Damn.... dat het maar snel 6 juni mag worden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 2e film doet inderdaad alleen maar meer uitkijken naar de dag dat de postbode mijn pakje komt brengen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Erg indrukwekkend! Het ziet er zeker snel uit, en zoals hij al verteld gaat het invoeren van bijv. een telefoon nummer erg soepel. Een absolute must voor mij!
Wat me ook opvalt, is dat hij steeds nieuwe programma's opent zonder eerst een andere af te sluiten. Als ik dat op mn S710 doe dan merk ik al heel snel dat het toestel traag word.
Hij druk regelmatig "Mis" en komt in een verkeerd menu, ik hoop dat dit aan hem ligt..!
Kan niet wachten tot mn pre-order op de deurmat ligt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt de diamond vanaf deze week al in TforTelecom winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
ApOE schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:11:
Erg indrukwekkend! Het ziet er zeker snel uit, en zoals hij al verteld gaat het invoeren van bijv. een telefoon nummer erg soepel. Een absolute must voor mij!
Wat me ook opvalt, is dat hij steeds nieuwe programma's opent zonder eerst een andere af te sluiten. Als ik dat op mn S710 doe dan merk ik al heel snel dat het toestel traag word.
Hij druk regelmatig "Mis" en komt in een verkeerd menu, ik hoop dat dit aan hem ligt..!
Kan niet wachten tot mn pre-order op de deurmat ligt!
Ja ligt aan hem hoor, vertelde hij immers ook. Zoals "Wet fingers" ma toch, ik zou de stylus gebruiken, denk dat alles dan nog sneller gaat in plaats van te werken met de vingers.
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:14:
Ik dacht hier gelezen te hebben van wel, je moet maar eens terugscrollen of eens naar hen bellen.

[ Voor 14% gewijzigd door nvidia op 26-05-2008 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:14:
Lijkt me sterk, nederlandse release datum is vooralsnog 6 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
MOAW schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:26:
[...]

Lijkt me sterk, nederlandse release datum is vooralsnog 6 juni.
tis wel de enige winkel die er ook al reclame mee maakt, dus misschien hebben ze een overeenkomst

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Hmm, dat is me dan voorbij gegaan. Heb nog geen reclame gezien bij ons in de stad (afgelopen zaterdag)

Maargoed, hopelijk verzend belnu.nl hem ook vroeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Zou het niet leuk vinden als hun hem al hebben, een Pre-Order neem ik om een toestel als eerste te ontvangen... Zou wel leuk zijn als ze hem deze week al uitleveren :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Hoe komt de telefoon op de tafel te liggen door die vorming van de achterkant?
Ik ben toch wel benieuwd of het design invloed heeft op de handelbaarheid van het apparaat. Houdt hij nog wel lekker vast tegen het oor en als hij op tafel ligt, kanteld het scherm dan in je richting zoals bijv. de k800i (?) doet. Het zijn kleine dingetjes welke het gebruiksgemak van het toestel enorm kunnen verhogen.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Als je een klein beetje research had gedaan had je allang enkele afbeeldingen/filmpjes gevonden waar te zien is dat de achterkant 100% vlak is.

edit: zelfs in de TS kan je het zo zien. :P

[ Voor 14% gewijzigd door Knaak op 26-05-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:32

Speedmaster

Make my day...

Ik vraag mij 1 ding af voor wat betreft de interne opslag:

Als je een apart kaartje voor je opslag hebt kan je rustig een harde reset doen (terug naar fabrieksintelling) of een nieuwe ROM laden zonder opgeslagen document, afbeeldingen of muziek te verliezen

Hoe gaat dit nu dadelijk in de nieuwe situatie, is het dan gegevens weg is pech of is er een aparte constructie voor, dit omdat er geen apart kaartje meer voor beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:58

DarkSide

theres no place like ::1

Ik denk dat de 4 gig gewoon wordt gezien als extern geheugen. En dat je rustig een softreset kunt uitvoeren zonder dat je data kwijt bent op je 4 gig. En dat je hiervoor een aparte format voor moet uitvoeren.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Tuut-Tuut schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:41:
Ik vraag mij 1 ding af voor wat betreft de interne opslag:

Als je een apart kaartje voor je opslag hebt kan je rustig een harde reset doen (terug naar fabrieksintelling) of een nieuwe ROM laden zonder opgeslagen document, afbeeldingen of muziek te verliezen

Hoe gaat dit nu dadelijk in de nieuwe situatie, is het dan gegevens weg is pech of is er een aparte constructie voor, dit omdat er geen apart kaartje meer voor beschikbaar is.
Daar kom je maar op 1 manier achter ;)
Ik vermoed dat de data op de 4GB storage Card gewoon blijft bestaan bij een harde reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In een van de filmpjes die ik gezien heb, zag ik dat je door een waaier kan gaan waarin alle contactpersonen zitten. Kan je je contactpersonen ook op andere manieren sorteren, waardoor je door je contactpersonen gaat? (Bijvoorbeeld dat de eerste 9 foto's van je contactpersonen op het scherm staan en dat je daarin verder kan bladeren)
Of moet je daarvoor een andere software installeren?

Hoe moet ik dat zien?

Het toestel ziet er in ieder geval erg gaaf uit! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
MOAW schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:26:
Als je een klein beetje research had gedaan had je allang enkele afbeeldingen/filmpjes gevonden waar te zien is dat de achterkant 100% vlak is.

edit: zelfs in de TS kan je het zo zien. :P
Ik meen mij te heugen dat ik ergens begrepen had dat het niet 100% vlak was zoals je beweerd. Maar bedankt voor de terecht wijzing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:07:
In een van de filmpjes die ik gezien heb, zag ik dat je door een waaier kan gaan waarin alle contactpersonen zitten. Kan je je contactpersonen ook op andere manieren sorteren, waardoor je door je contactpersonen gaat? (Bijvoorbeeld dat de eerste 9 foto's van je contactpersonen op het scherm staan en dat je daarin verder kan bladeren)
Of moet je daarvoor een andere software installeren?

Hoe moet ik dat zien?

Het toestel ziet er in ieder geval erg gaaf uit! O+
In het filmpje op de vorige pagina kun je zien dat je zelf de klapper moet vullen met mensen uit je adresboek. Hoe je vanaf die verkorte lijst naar je gewone adresboek gaat is mij niet bekend, maar dat zal standaard windows mobile zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ganymedus schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:14:
[...]

Ik meen mij te heugen dat ik ergens begrepen had dat het niet 100% vlak was zoals je beweerd. Maar bedankt voor de terecht wijzing.
Misschien niet 100%, maar wel 99%. Als je in de TS kijkt zie je ook dat de telefoon nagenoeg plat is. Het reflectie(diamond) effect word bereikt doormiddel van verschillende reflectielagen.

Ik bedoelde iig dat het niet is zoals het lijkt, want het lijkt alles behalve plat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicelmo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05-2021
Vraagje: Een stylus met een magnetische punt, is dat niet "slecht" voor je apparaat? Het is toch een 2,8" TFT scherm? Moet je voor de grap eens een magneet bij je Samsung 22" TFT houden..
Heeft die magneet geen invloed op de hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout
  • Laatst online: 10-04-2024

Scharnout

Meuk

metallicelmo schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:58:
Vraagje: Een stylus met een magnetische punt, is dat niet "slecht" voor je apparaat? Het is toch een 2,8" TFT scherm? Moet je voor de grap eens een magneet bij je Samsung 22" TFT houden..
Heeft die magneet geen invloed op de hardware?
Er zit ook een speaker in je telefoon. Speaker heeft ook iets magnetisch. Ook nog nooit bij een telefoon een probleem geweest toch? Of speakers in TV's

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Scharnout schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:02:
[...]

Er zit ook een speaker in je telefoon. Speaker heeft ook iets magnetisch. Ook nog nooit bij een telefoon een probleem geweest toch? Of speakers in TV's
of die mensen die roepen dat ze bang zijn dat de stylus na een tijdje niet meer houdt omdat de magneet versleten is :S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Wat is er niet duidelijk aan de Topic Warning :?

[ Voor 89% gewijzigd door DaannO op 26-05-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
lazrambo schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:09:
Net alle benodigde papieren opgestuurd naar smartphonestunts.nl voor mijn HTC Touch Diamond :Y)

Heb mijn T-Mobile Relax 250 abonnement met 1 jaar verlengd, hoef maar 199 euro te betalen :9
Wat ik wel raar vind is dat mijn huidige telefoon HTC P3600 met hetzelfde abonnement ook voor 199 euro is te verkijgen 8)7
niet alleen is deze info niet gewenst in dit.

Rest is offtopic dus....

[ Voor 16% gewijzigd door DaannO op 26-05-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 20:33
Ik heb nu de navigatiesoftware van igo 8 lopen op mijn HTC P3300 onder WM 6. Ik stel me nu de vraag of igo 8 ook loopt onder WM 6.1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Behalve dat het toestel rond is bij t-mobile als MDA (http://www.t-mobile.nl/pe...nenkort_verkrijgbaar.aspx), zijn de knoppen op de voorkant omgewisseld en dus ook nog een andere achterkant waarschijnlijk (in één keer met flitser??)
Voor de oplettende kijker... er zat toch een Opera browser op en geen IE???

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Ik dacht dat de geruchten over een vrijwel volledig andere achterkant bij het t-mobile model reeds waren ontzenuwd enkele pagina's terug.
Dat het model standaard geleverd wordt met de nieuwe Opera, sluit m.i. niet uit dat er mogelijk ook IE meegeleverd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

In WM6.1 zit een sterk verbeterde IE standaard, Opera wordt -daarnaast- op de HTC standaard meegeleverd. T-Mobile kan hiervan afwijken natuurlijk.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:48:
[...]

Behalve dat het toestel rond is bij t-mobile als MDA (http://www.t-mobile.nl/pe...nenkort_verkrijgbaar.aspx), zijn de knoppen op de voorkant omgewisseld en dus ook nog een andere achterkant waarschijnlijk (in één keer met flitser??)
Voor de oplettende kijker... er zat toch een Opera browser op en geen IE???
Dat plaatje staat zelfs bij de N73, dus daar zou ik niet echt op letten. En de achterkant moet ik eerst zien voordat ik de t-mobile versie aan zal schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-04 09:36
Plaatje staat zelfs op bijna elk toestel! hahahahahahahahahahaha foutje!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zie het, ik vind het maar slordig hoe ze deze presenteren. Zijn dit wel officiele foto's?
Wat maakt het eigenlijk uit. Ik ga hem niet meer halen bij de T-mobile shop.. Ik wil gewoon de orginele HTC versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op smartphoneshop.nl staat een bouwplaat van de Diamond, deze net even geprint en in elkaar gezet. Heel mooi formaat voor een smartphone, zeker gezien de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:35

13art

Moderator Mobile
etienne1 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:09:
Ik heb nu de navigatiesoftware van igo 8 lopen op mijn HTC P3300 onder WM 6. Ik stel me nu de vraag of igo 8 ook loopt onder WM 6.1 ?
Ja hoor dat werkt prima, maar had je dit niet beter in het iGo topic kunnen vragen? :?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me opviel, kan bijna niet anders natuurlijk, dat bij de review van Coolsmartphone (het "videodagboek") is hoe snel er "vieze" vingers op het toestel terecht komen. Uiteraard niet te voorkomen op een device dat voornamelijk met die vette vingers van ons bedient moet worden maar door het glossy uiterlijk en de speciale "diamant" vorm denk ik dat menigeen zich er nog wel aan gaat irriteren.

Verder denk is dat niet zozeer de voorzijde krasgevoelig is maar met name de achterzijde. Het lijkt me dat er een prachtig glanzend plastic is gebruikt om het diamant effect op te roepen maar de kwaliteit van het plactic, zover de beoordelen vanaf een video, leek me niet al te best.

Btw, weet iemand of de 'review' van coolsmartphone een productie of een testmodel is?

Verder nog steeds nieuwgierig óf Tom Tom nu wel of niet meegeleverd gaat worden. Eerst bevestigd door HTC en later weer ingetrokken.

Iemand daar al extra info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe features onthuld door CMO John Wang.
http://www.youtube.com/watch?v=YTd3SUPSJsM

(misschien bij de meeste al wel bekend)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2008 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Wat vinden jullie eigenlijk van de: HTC Touch Diamond Desktop Cradle Insert

Afbeeldingslocatie: http://www.feelphones.com/wp-content/uploads/06_accessories.jpg
HTC Touch Diamond Desktop Cradle Insert

Wat ik persoonlijk jammer vind is dat hij niet in het pakket zit. Ik heb her en der gezien dat hij rond de 15 euro kost!! Voor de versie met extra insert, komt het neer op 20 euro. Jullie mening... Missen jullie de cradle in de box of net niet?

[ Voor 7% gewijzigd door nvidia op 26-05-2008 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:06:
Nieuwe features onthuld door CMO John Wang.
http://www.youtube.com/watch?v=YTd3SUPSJsM

(misschien bij de meeste al wel bekend)
In de related staat volgend filmpje. Hier worden wat interessante zaken besproken over het scherm (waarom capacitive en niet haptic) en wat designkeuzes die ze gemaakt hebben. Ook dat ze het scherm extra verstevigd hebben vind ik wel een geruststellende gedachte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Shiver23 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:17:
In de related staat volgend filmpje. Hier worden wat interessante zaken besproken over het scherm (waarom capacitive en niet haptic) en wat designkeuzes die ze gemaakt hebben. Ook dat ze het scherm extra verstevigd hebben vind ik wel een geruststellende gedachte :)
[video]
Heb het filmpje ook net bekeken. Vond het filmpje heel verrijkend. Zeker een aanrader voor diegene die de Diamond wil of al gepre-ordered heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
erg tof filmpje inderdaad... zoals je al zei... verrijkend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Wouw!!

* ApOE is bij met zn Pre-Order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Ik ben erg benieuwd. mijn preorder leverdatum staat nog steeds op de 7e, dus ik hoop dat hij ook daadwerkelijk dan bij me binnenkomt. ben erg benieuwd.

Ik moet wel zeggen dat (vooral als je niet de gefotosoepte 'fotos' van htc bekijkt van het toestel dat de voorkant een beetje basic en vierkant is... maar dat zal mischien in het echt meevallen. Bovendien maakt de 3d interface veel goed.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Wow.. dat scherm klinkt erg robuust. :) Mooi mooi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
MOAW schreef op maandag 26 mei 2008 @ 22:13:
Wow.. dat scherm klinkt erg robuust. :) Mooi mooi..
Ik zou niet onmiddelijk zeggen, ik rij er met een wagen over maar denk wel dat het scherm het mooi gaat houden. Misschien een testje die kan uitgevoerd worden :*) - who is a volunteer???? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er mag echt wel een poetsdoekje bij! Die achterkant wordt echt snel smerig zoals te verwachten viel. Ik was geneigd om de diamond te pre-orderen, maar ik denk dat ik toch het geduld ga proberen op te brengen om de Xperia en de Diamond naast elkaar te zien. Die 'full-matal' casing van de Xperia is toch wel chique.

Moeilijk, moeilijk. Ik vervloek nu soms het onhandige formaat van mijn TyTN en val dan weer als een blok voor het compacte formaat van de Diamond. Aan de andere kant, toetsenbord is toch wel zalig en mijn TyTN past nu ook in mijn zak. Maar ja, tegen de tijd dat de Xperia echt op voorraad is vermoed ik al bijna een Diamond 2 ;)

Wel een feest nu er weer echt iets te kiezen valt met twee van deze prachtige telefoons!

EDIT: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

En dan komt er ook nog een diamond met een toetsenbord (raphael waarschijnlijk) Ik vermoed eerlijk gezegd dat die er zelfs nog eerder komt dan de Xperia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Sorry hoor, maar het is een gebruiksvoorwerp. Op ieder gebruiksvoorwerp zitten vingerafdrukken. Ik zie het punt dan ook niet. Ok, je ziet ze wel duidelijk, maar so what? Ik heb al 3 jaar een mp3 speler die hetzelfde materiaal gebruikt en het kan echt tegen een stootje.

Maargoed, het is ook nooit mogelijk om iedereen tevreden te krijgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het is inderdaad een gebruiksvoorwerp maar omdat de diamond gemaakt is om te glanzen met het glimmende zwarte plastic en de speciale hoeken valt het wel extra op.

Kijk maar eens naar dit filmpje (3:50 min). Het is absoluut geen ramp maar toch denk ik dat ik mij er op den duur aan zal gaan irriteren. Ik kan mij ook mateloos irriteren aan stof onder/tussen scherm e.d.

Zal wel iets psychisch zijn haha :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2008 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

tja, vingerafdrukken. op mijn touch cruise zat ik ook regelmatig te poetsen om hem weer zo te krijgen als toen ik hem kreeg... totdat hij een dag later weer wat smerigs had zegmaar.

Anyhow, die had dan nog een soort kunststof zachte achterkant wat niet vingerafdruk-gevoelig was.
Niks aan te doen helaas, je krijgt een mooie glossy achterkant maar daarvoor terug zie je de vingerafdrukken.
Keertje over je broek halen en het meeste is er weer af. (of constant handschoenen dragen ;) )

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ik ben gek op poetsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meesten weten dit denk ik al maar er is/komt een case te koop, van hard leer als ik me niet vergis, met aan de binnenzijde een microvezel doekje zodat de diamond iedere keer gepoetst wordt als je hem in/uit de case schuift. Resultaat zal niet perfect zijn aan de achterzijde vanwege de hoeken, maar het helpt vast iets.

Filmpje

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 10:31
Shiver23 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:17:
[...]

[video]
Volgens mij zegt hij juist dat het scherm resistive is en niet capacitive :S ? Wat ik wil zonde vind overigens. Capacitief is zoveel fijner, alleen je kan dan geen stylus gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door MarcoC op 27-05-2008 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een kleine opmerking: in de TS staat nog steeds dat Tom Tom 7 standaard bijgeleverd wordt. Dit is nog maar zeer de vraag. In een interview met het AD ontkende de nl country manager dat er Tom Tom bijgeleverd wordt!

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 00:15:
Nog een kleine opmerking: in de TS staat nog steeds dat Tom Tom 7 standaard bijgeleverd wordt. Dit is nog maar zeer de vraag. In een interview met het AD ontkende de nl country manager dat er Tom Tom bijgeleverd wordt!

Link
Deze discussie is al eerder gevoerd hier, we wachten het gewoon eerst even af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
In hoeverre zou de meegeleverde screenprotector invloed hebben op de gevoelligheid van het touchscreen?
Bij alle vorige HTC modellen kan ik mij voorstellen dat dit niet zo'n hele grote invloed had omdat je juist bij die schermen een redelijke druk/tik moest uitvoeren op het scherm.
Het scherm van de Diamond lijkt mij een stuk 'gevoelliger'... wat is jullie mening hierover??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://revver.com/u/coolsmartphone/

Dag 3 is online.... hierbij meteen de overzicht pagina waar je het overzicht hebt voor de komende dagen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 08:07 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit Topic is uitsluitend bedoeld om te discussiëren over de Diamond! Aanverwanten zaken zoals discussies over bijbehorende abo's hoort hier dus niet thuis! Ook waar hij te koop is, hoe duur en wie hem wel of niet en wanneer kan leveren is hier niet van toepassing! Ook is het niet intressant om te weten als jij hem hebt, of binnen hebt, of besteld hebt!! Gewoon mee kappen en ontopic over de Diamond zelf praten. Discussie over levertijden van pda's mag hier!

We zitten hier op een technisch forum en dat willen we graag zo houden!

PS: verwachte lever datum van de Diamond: 2e week van Juni en dat is genoeg over dat onderwerp!