Sorry, ik kan het toch niet laten om nog eens te reageren op "het geheugen probleem"
Natuurlijk zijn de behoeftes per persoon verschillend en diegene die 4Gb niet vol krijgen kunnen blijven afgeven op diegene die wel met de tijd meegegaan zijn en gebruik maken van de prachtige voordelen die de huidige techniek ons kan bieden.
5 jaar geleden zag men het nut niet in van een camera in een telefoon,
neem je toch een losse camera mee.
Later kwam de 2e (front) camera die "niemand" gebruikt, kan ook wel weg (of neem een laptop + webcam mee)
Navigatie hoeft ook echt niet in een mobiel, iedereen heeft toch een satnav mee onderweg
(kan die GPS chip er ook weer uit, =ruimte voor SD

)
Ga zo maar door, de discussie gaat nergens over.
Laat mij lekker alles in 1 toestel meenemen i.p.v. losse telefoon, iPod, satnav, Blackberry mail en fototoestel mee te slepen.
Misschien ben ik een freak (gadget danwel) en een early adapter, maar de techniet biedt het ons, waarom dan geen gebruik van maken?
@SevenWonders;
Ik gebruik aan mijn mobiel of een BT stereo headset of mijn Bang&Olufsen A8 koptelefoon,
ik weet niet wat jij aan je iPod gebruikt maar in mijn ogen zijn headphones van 150,= plus niet echt "crappy", maar meer geld ga ik er echt niet aan uitgeven
Kortom ik
gebruik het toestel, zowel zakelijk als prive en daarmee zit 4Gb echt zo vol,
maar ja, naar mijn mening moet je zo'n toestel ook wel gebruiken.
Als je hem alleen koopt om te patsen is 256Mb nog ruim voldoende i.d.d.
En nu weer terug naar de dingen die er echt toe doen: het prachtige nieuwe toestel
Als alles meezit ga ik zelf deze half juni in gebruik nemen
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 23-05-2008 00:26
]