HTC Touch Diamond Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 206.539 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:25

delorean7

Let's take the Aston toni

Had vanmiddag ook technofan van Tmobile aan de lijn die wist te vertellen dat de achterkant van de T-mobile branded versie hetzelfde is als de oorspronkelijke HTC Diamond.

Voor diegene onder ons die zich er zorgen om maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Het trage zal mij persoonlijk niet zo iriteren en hopelijk hebben ze dit al gefixed. Lijkt me stug dat je fouten die in je promo filmpjes zitten niet even achterna gaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:22
ja ik mag het wel hopen ..
ik kan me vodafone abbo verlengen tot 31-05 met de actie van 20% abbo korting.
maar ik heb geen zin in zo'n traag toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viel mij ook op dat het er trager uit ziet dan ik had verwacht :/
Als hij de stylus er uit haalt duurd het best lang eer de notitie functie in beeld komt in dit filmpje:
Het lijkt wel trager dan mijn (overgeclockte) Touch :/
Ik kan me niet indenken dat dit in de release echt zo is, hoop ik.

(Anders wordt het voor mij toch wachten op de iPhone 2.0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wat een misser zeg dat er maar 4GB beschikbaar is. Ik heb tegenwoordig minimaal 5GB nodig. Hopelijk maken ze ook een 8GB versie.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en jammer dat er geen nieuwe versie van tomtom bij geleverd word ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

ben ik dan de enige die die ingebouwde 4Gb niet alleen zat vind maar ook best blij ben dat ze dat zo gedaan hebben?

geen extra deurtje waar stof achter kan blijven hangen, geen extra dikte, en als je eerlijk kijkt heeft 99% van de mensen zat aan 4Gb

"ja, maar ik kan maar zoveel muziek erop zetten"- klopt, met me 80Gb iPod redde ik ook niet me hele collectie in 1x erop, maarja, is dat echt nodig dan?
Maakt niet uit hoeveel geheugen je aan mensen geeft, er is altijd wel iemand die hem vol krijgt en klaagt dat het te weinig is

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 08:22
Ik ben ook tevreden met 4GB hoor. Meer dan genoeg!
Gewoon ipod voor muziek gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Denko schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:19:
ben ik dan de enige die die ingebouwde 4Gb niet alleen zat vind maar ook best blij ben dat ze dat zo gedaan hebben?

geen extra deurtje waar stof achter kan blijven hangen, geen extra dikte, en als je eerlijk kijkt heeft 99% van de mensen zat aan 4Gb

"ja, maar ik kan maar zoveel muziek erop zetten"- klopt, met me 80Gb iPod redde ik ook niet me hele collectie in 1x erop, maarja, is dat echt nodig dan?
Maakt niet uit hoeveel geheugen je aan mensen geeft, er is altijd wel iemand die hem vol krijgt en klaagt dat het te weinig is
Ik heb ook genoeg aan 4 gig. Momenteel heb ik 2 gig in mijn touch cruise, en dat krijg ik ongeveer vol (inclusief tomtom maps).

Ondertussen heb ik een tomtom one, dus heb ik die 4 gig vrij voor muziek/films. Lijkt mij meer dan voldoende...

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:10
Denko schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:19:
Inderdaad, en 99% van de tijd is het meer interessantdoenerij dan echt ruimtetekort.
4GB @5MB per nummer -> 50+ uur muziek. Of maak d'r 24 uur van, met 10 uur film. Zo lang gaat die accu niet eens mee, dus als je hem toch moet opladden kan je er ook meteen andere zooi op zetten...

Vroegah, had je een walkman, met 60 minuten muziek. :X

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
matthijst schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:43:
Vroegah, had je een walkman, met 60 minuten muziek. :X
Heb je een punt maar je mag ook niet vergeten dat de eisen steeds hoger en beter vragen. De technologie is er dus waarom niet. Maar iedereen moet wel verstaan zoals ik hier lees dat een toestel nooit of te nimmer, nu niet of binnen 10 jaar, aan de volledige wensen van de gebruiker zal voldoen. Dit heet, zoals hier ook te lezen was, marketing. Want dergelijke toestellen, iemand die ze koopt zonder abbo kan gerust er een lange periode (mss 5 jaar) mee doen.

Ik heb hem zopas ook gepre-ordered. Enerzijds ter vervanging van mijn oude Qtek 9090 die ik gisteren laten vallen heb op het scherm. Gevolg: gebroken scherm en herstellen (circa. 200 euro) kost me te veel voor "zo'n oud toestel". Nu waarom ik hem gekozen heb is omdat ik tevreden ben over HTC/Qtek. Brengen immers degelijke toestellen op de markt die ook heel wat kunnen. Zo heb ik steeds wat vereisten zoals BT, Wifi, geïntegreerde GPS, mooi scherm en resolutie.

Deze biedt dit allemaal, immers nog veel meer, maar mijn hoofdvereisten zitten erin dus waarom zou ik aarzelen. Wat de traagheid betreft van dergelijke toestellen zou ik afwachten tot de eersten hem in bezit hebben. Ik denk niet dat hij traag is, maar dat bij het opnemen van dergelijke filmpjes die op youtube te bekijken vallen ook niet altijd optimaal zijn door slechte kwaliteit, instabiliteit opname, ...

Ik hoop alvast een goede zaak te hebben met dit toestel!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:28
Ik ga helemaal mee met dat geheugengezeur. Het is een bewuste keus geweest er geen slot in te maken, 2 milimeter op 11 milimeter is toch bijna twintig procent.

ik vind tachtig procent van de argumenten ook klinkklare onzin, bijvoorbeeld tomtom is al twee gigabyte, uiterdaard, maar ik weet zeker dat tachtig procent loopt te patsen en al die kaarten nooit zal gebruiken. Aan benelux van tweehonderd mb hebben ze genoeg. Zelde voor muziek etc.

ik herken dit namelijk aan mezelf, harde schijf met 400 gig, vol met multimedia, wat gebruik ik, misschien 40 gig. Dat is slechts mijn mening, en nu hou ik erover op.

iemand al een idee in wat voor resolutie je kan filmen?

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
peugeot206gt schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:26:
Ik ga helemaal mee met dat geheugengezeur. Het is een bewuste keus geweest er geen slot in te maken, 2 milimeter op 11 milimeter is toch bijna twintig procent.

ik vind tachtig procent van de argumenten ook klinkklare onzin, bijvoorbeeld tomtom is al twee gigabyte, uiterdaard, maar ik weet zeker dat tachtig procent loopt te patsen en al die kaarten nooit zal gebruiken. Aan benelux van tweehonderd mb hebben ze genoeg. Zelde voor muziek etc.

ik herken dit namelijk aan mezelf, harde schijf met 400 gig, vol met multimedia, wat gebruik ik, misschien 40 gig. Dat is slechts mijn mening, en nu hou ik erover op.

Als ik me goed herinner kan de camera 640x480 filmen.
Ik hoop snel een HTC Diamond te hebben voor een review ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:47
lazrambo schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:02:
[...]

Bedankt voor de info, mijn contract bij T-Mobile was net afgelopen. Daar kan ik hem nu met een 1-jarig abo voor 199 bestellen. Er is wel vermeld dat de prijzen tot 30 mei geldig zijn, is het dan verstandig om nog tot 1 juni te wachten voor de nieuwe prijzen of zal ik hem nu gewoon verlengen.
Hoe heb jij ze zover gekregen een prijs te noemen? Ook mijn contract loopt binnenkort af maar ze zeiden dat ze me over twee weken terug zouden bellen voor prijzen. Ik heb overigens de klantenservice gebeld. Ben jij in de winkel geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:56:
Ik zet gewoon een benelux kaartje erop, scheelt toch ruimte... heeft weinig nut om die hele western europe map erop te gooien van een gig... tis niet dat ik elke dag naar italie of zwitserland ga, kweenie van jullie...
TT is dus geen probleem voor mij qua storage space ;)
:) Ik werk in Zwitserland en kom regelmatig terug naar Nederland.

Ontopic:
Hoeveel is heel west-europa en oost-europa eigenlijk? Is er ook al een soort van autohouder (ivm tomtom)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Dat er geen geheugenkaartslot inzit, vind ik nog tot daar aan toe, maar doe er dan standaard 16 GB of iets dergelijks in. Ik zie dat er ook mensen zijn die met 4 GB toe kunnen, nou ja, niets mis mee dan, maar voor mij geldt dat 8 GB toch wel het minimum is.

Vanuit een ietwat ander perspectief: in 2008 je paradepaardje uitbrengen met 4 GB, terwijl de concurrenten allang op 8 GB (of hoger?) zitten...? Zoals al eerder gezegd, 4 GB, dan denk ik aan de Nokia N91 uit 2006.

Maar ik zal ophouden met zeuren, en ga vanaf nu het Xperia-topic volgen. Nog veel voorpret gewenst! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Ebbie schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:36:
[...]

Hoe heb jij ze zover gekregen een prijs te noemen? Ook mijn contract loopt binnenkort af maar ze zeiden dat ze me over twee weken terug zouden bellen voor prijzen. Ik heb overigens de klantenservice gebeld. Ben jij in de winkel geweest?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik werd gisteren door een dame afgedaan met de opmerking: "Wij weten hier nog niks van. Ow staat hij al op het internet? Dan doet u het toch over het internet. Dag..."

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Laatst online: 25-03 08:42
6 juni komt hij bij smartphonestunts.nl binnen. belnu.nl geeft week 23/24 aan..

ik denk dat ik hem deze week nog bestel! :)
zijn er al meer filmpjes over de tekstinvoer bekend? daar zou ik graag nog wat van zien.. smsje typen bijv.. of dat beetje lekker werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

TomTom map van Duitsland Belgie en Frankrijk, en natuurlijk Nederland.
Muziek 1 a 2gig voor lekker random nummers.
Video voor in de trein
+ foto's maken programma's installeren beltonen e.d.
Ik zeg niet dat ik meteen 4gig vol krijg, ik kon mezelf net redden met 512mb in mijn HTC Wizzard maar die stond ook vaak vol en had ik veel te weinig ruimte.
Maar ik kan me wel degelijk mensen voorstellen die het wel vol krijgen. Er zijn namelijk ook mensen die wel vaak in het buitenland rijden...
Maar des al niet te min wegen de voordelen in mijn geval wel op tegen de nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zie inderdaad het probleem niet zo, tenzij de kaarten van TomTom 6/7 met een factor 20 gegroeid zijn 8)7 Ik heb Benelux Plus en Duitsland op mijn S200, bij elkaar zijn die net aan 400MB. Daarnaast misschien een paar MB aan applicaties, rest mij nog 3,6GB vrije ruimte die ik kan vullen met muziek. Momenteel heb ik 2GB in mijn S200 en dat is echt ruim zat. Het is dat ik vrij veel muziek erop heb momenteel, maar ik heb nog 170MB vrij. Daarnaast zit er (dacht ik) ook nog een radio op de Diamond...dus ja.

[ Voor 12% gewijzigd door J0YR1D3R op 22-05-2008 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:22
Hoe is het in het verleden gegaan bij de touch (cruise) na de release datum is de prijs erg gedaald of kan je hem net zo goed nu bestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
wd200 de prijs daalt altijd iets na de eerste maanden. Hij begon immers op € 549 terwijl hij momenteel om en nabij de € 350
maar goed, dat is over een periode van eeen jaar.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Ik denk dat een hardeschijf met GSM functies voor veel mensen een betere optie is :)

We weten nu wel dat 4gig voor veel mensen genoeg is, voor andere mensen juist niet en andere passen hun behoefte aan.

Zullen we het nu eens hebben over het feit dat WM6.1 er standaard opzit, dat er geen IE maar een opera browser opzit, over de bijgeleverde software of verzin is wat origineels 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06:50
Ik heb een goede aanbieding gevonden op www.belnu.nl
Ik wou even vragen of mensen ervaringen hebben met www.belnu.nl?

Het gaat om de volgende aanbieding:

http://www.belnu.nl/Vodaf.../Diamond.htm?bundel_24=51

Dan heb je de HTC TOUCH DIAMOND met een vodafone abonnement van 2 jaar van € 27,50 voor slechts € 22 per maand. Daarnaast wil ik graag internet, dus € 9,50 extra maakt het € 31,50 per maand. Eenmalige bijbetaling van € 17 euro (wanneer je ook internet neemt, anders is het € 104 eenmalig!).

Lijkt mij een goede aanbieding? Of mis ik hier iets?
Diamond, € 31,50 per maand, internet included. Not bad, right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
prongeluk nieuw bericht, deze kan je negeren ;)

[ Voor 95% gewijzigd door Sleehond op 22-05-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
Sleehond schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:37:
Ik heb een goede aanbieding gevonden op www.belnu.nl
Ik wou even vragen of mensen ervaringen hebben met www.belnu.nl?

Het gaat om de volgende aanbieding:

http://www.belnu.nl/Vodaf.../Diamond.htm?bundel_24=51

Dan heb je de HTC TOUCH DIAMOND met een vodafone abonnement van 2 jaar van € 27,50 voor slechts € 22 per maand. Daarnaast wil ik graag internet, dus € 9,50 extra maakt het € 31,50 per maand. Eenmalige bijbetaling van € 17 euro (wanneer je ook internet neemt, anders is het € 104 eenmalig!).

Lijkt mij een goede aanbieding? Of mis ik hier iets?
Diamond, € 31,50 per maand, internet included. Not bad, right?
Ik zou daar niks bestellen als ik dit zo zie.

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Mhm dankje voor die link.
Damn ik zoek een nieuwe abonnement(rond de 20-30 euro zeg maar) met de HTC Touch Diamond. Verrekte lastig om een goede aanbieding te vinden, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Modbreak:En nu wil ik iedereen weer vriendelijk vragen om weer ontopic te gaan over de Diamond. Geblaat over abo's hoort in dit topic niet thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightLuke
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:53
Ik heb hem dan vandaag maar besteld,
Gezien de filmpjes die ook in dit topic te vinden zijn mij erg aanspraken. (Specs ook natuurlijk 8) )
De shop waar ik hem besteld heb kwam als een goed uit de shopreviews (o.a op Tweakers + Staat vermeld in de Startpost).
En nu maar wachten :+

[ Voor 11% gewijzigd door LightLuke op 22-05-2008 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 11:46
wd200 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:46:
Hoe is het in het verleden gegaan bij de touch (cruise) na de release datum is de prijs erg gedaald of kan je hem net zo goed nu bestellen ?
Ik heb een beetje dezelfde vraag over de HTC Diamond. Is het handig om hem nu al te preorderen, of kan ik beter 2 weken wachten. Wat is waarschijnlijk voordeliger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 16:25
http://www.mobile-review....w/htc-touch-diamond.shtml

Nog een review met filmpjes. Opvallendste detail... hij is zo traag!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelbo940
  • Laatst online: 10-09 20:59
Noxa schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:21:

Ik heb bij sommige onderdelen (weerkaart e.d.) wel het idee dat-ie misschien zo traag is omdat-ie dingen van het internet moet plukken. Als je dan geen goede data-verbinding hebt, dan kan het even duren ja.
Bij de overige zaken vond ik het persoonlijk nog wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik mij afvraag is, hoe kun je bij algebeld.nl een diamond bestellen met tomtom kaarten? die kaarten voor tomtom7 zijn er toch nog helemaal niet? Of moet je dan misschien maanden wachten totdat die kaarten beschikbaar zijn?
Ik zit te denken aan pre-orderen, want het is echt een super vette telefoon, maar vind het toch wel link.

Weet iemand hier iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 18:31:
wat ik mij afvraag is, hoe kun je bij algebeld.nl een diamond bestellen met tomtom kaarten? die kaarten voor tomtom7 zijn er toch nog helemaal niet? Of moet je dan misschien maanden wachten totdat die kaarten beschikbaar zijn?
Ik zit te denken aan pre-orderen, want het is echt een super vette telefoon, maar vind het toch wel link.

Weet iemand hier iets van?
Volgens mij is het geen Tomtom maar Route 66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Noxa schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:21:

Heb je ook gelezen dat het een pre productie exemplaar was ??
HTC heeft gezegd dat het Pre-prod trager is dan de release versie. De programmeurs zijn de afgelopen weken druk bezig geweest om hun code nog wat te tweaken zodat alles wat sneller en vloeiender verloopt.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

ReVolpe schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 19:45:
[...]

Heb je ook gelezen dat het een pre productie exemplaar was ??
HTC heeft gezegd dat het Pre-prod trager is dan de release versie. De programmeurs zijn de afgelopen weken druk bezig geweest om hun code nog wat te tweaken zodat alles wat sneller en vloeiender verloopt.
Ik zie het adresboek, of de 'klapper' zoals ze het zelf noemen, niet echt werken met 100+ personen in je lijst. Verder moet er nog heeel wat gebeuren wil het op een lekker werkende snelheid gebracht worden. Het is dat ik mijn K800 zo zat ben, maar eigenlijk weet ik al dat dit toestel me binnen korte tijd gaat irriteren. Enorm vlekgevoelig, batterijduur die mogelijk wat tegen gaat vallen, het gemis van een toetsenbord en lampje en metname het trage menu. Maar het ziet er allemaal erg gelikt uit en het toestel is enorm compleet. Kortom ik zal hem wel halen omdat ik 'wat anders' wil hebben, maar achteraf weer spijt krijgen :*)

Het zou voor mij ook mijn eerste smartphone worden. Heb lange tijde de verleiding kunnen weerstaan en heb me met de K800 altijd prima gered. Internet via opera mini, foto's, sms, muziek, filmpjes, agenda met synchronisatie met outlook. Alles zit er eigenlijk wel op. Wifi en metname GPS zijn voor mij features om toch voor een smartphone te gaan. Ik merk vanzelf of het bevalt.

[ Voor 15% gewijzigd door Shiver23 op 22-05-2008 19:57 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Nou ik vind het er goed uit zien hoor! Het blijft natuurlijk een telefoon, en hoe meer applicaties je hebt draaien, hoe trager hij wordt. Als dit voor jouw begrippen "zo" traag is, dan zou ik niet voor een WM smartphone gaan.

Ik vind het er veel belovend uitzien, en kan niet wachten tot ik hem zelf in mn handen heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
Spijtig van het missen van SD-kaartje en flits maar het zij zo. Momenteel gebruik ik toch wel een 8gb micro-sd kaartje dewelke voor 90% vol is aan gps mappen, muziek, filmpjes, software etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

571Pro schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 20:38:
Spijtig van het missen van SD-kaartje en flits maar het zij zo. Momenteel gebruik ik toch wel een 8gb micro-sd kaartje dewelke voor 90% vol is aan gps mappen, muziek, filmpjes, software etc...
Is de Sony Ericson Xperia dan niets voor je ? Is eigenllijk dezelfde, alleen met een toetsenbord en een iets groter scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:18

SaN

Ik las laatst dat de Xperia weer is uitgesteld. Schiet dus niet echt op met dat toestel...

edit: Bij het T-mobile toestel hebben ze ook de telefoonknoppen omgewisseld. De opneem en ophang knoppen zitten nu boven. Dit lijkt me wel handiger eerlijk gezegd... In plaats van dat HTC nou even aangeeft wanneer de raphael uit komt, dan kan je tenminste een weloverwogen keuze maken om te wachten of niet.

[ Voor 69% gewijzigd door SaN op 22-05-2008 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:07:
[...]

Is de Sony Ericson Xperia dan niets voor je ? Is eigenllijk dezelfde, alleen met een toetsenbord en een iets groter scherm.
Die gaat pas volgend jaar uitkomen en tegen dan zal de HTC Raphael ook wel al beschikbaar zijn, met wss betere features

Trouwens kan dit dat de Diamond een hardplastieken touchscreen heeft?

[ Voor 8% gewijzigd door 571Pro op 22-05-2008 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop maar dat ik kan wachten. Ook omdat we niet weten hoe de nieuwe Tomtom eruit komt te zien. Hier en daar lees je dat die nieuwe Tomtom ongeveer hetzelfde is als de pna's en dan is een West_Europa kaart al 1,6 G. Als de kaarten met gebouwen ed er ook op komen, dan is de kaart snel vol. Tomtom zegt dat ze dit niet gaan doen, omdat hun eerste "taak" het navigeren is. Als een concurent hier wel succes mee boekt, dan gaan ze volgens mij ook wel overstag en dan is extra geheugen toch wel fijn. Daarbij komt dat ik ook wel verwacht dat er een Diamond komt met bijvoorbeeld 8G of meer. Kijk maar eens naar de Nokia N95. Dat duurde ook niet zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:18

SaN

En naar de verbeterde Touch, die kwam ook al snel na de eerste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:30:
Ik hoop maar dat ik kan wachten. Ook omdat we niet weten hoe de nieuwe Tomtom eruit komt te zien.
het is nog maar de vraag of er een nieuwe tomtom komt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:25:
[...]

het is nog maar de vraag of er een nieuwe tomtom komt !!
In het "AD" filmpje werd er toch wel zoiets gezegd. Maar misschien heb je gelijk: eerst zien en dan geloven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
571Pro schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:09:
[...]

Die gaat pas volgend jaar uitkomen en tegen dan zal de HTC Raphael ook wel al beschikbaar zijn, met wss betere features
Eigenlijk offtopic, maar: het laatste bericht is juist dat de Xperia half september uitkomt, en dat is sindsdien nog niet tegengesproken. Zie: http://www.triphoneblog.com/category/sony-ericsson/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ik heb deze avond een mailtje gekregen bij wie ik hem gepre-ordered heb. Deze vertelde me dat zijn leverancier de Diamond (met carkit) verwacht "begin juli".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoera, mag verlengen van KPN. Dus het werd kiezen tussen de Diamond en de TyTnII, als opvolger voor mijn TyTn...is de Diamond geworden. Voor een leuk prijsje bij de smartphonestunts.nl

Enfin, in mijn TyTn heb ik lange tijd met een 512 MB kaartje gewerkt, nooit helemaal vol. Nu zit er een 2 gb kaartje in die is nog lang niet vol, Ondanks TomTom met de Benelux-kaart.

4gb is dus meer dan genoeg. Muziek luisteren doe ik wel met mijn 80gb Ipod en foto's maken met mijn Ixus70, dus voor een smartphone meer dan genoeg. Waar heb je in vredesnaam zoveel ruimte voor nodig?

Waarom zou je 10.000 sms-jes bewaren? De hele wereld aan TomTom-kaarten er opzetten, waar je 90% niet van gebruikt? Luisteren via een crappy hoofdtelefoon naar muziek?

Kortom, ik ben zeer tevreden met 4gb, zou het slot ws. niet missen. Hoogstens het toetsenbordje, maar na 2 jaar de Tytn, wil ik echt een nieuw toestel en kan ik niet wachten op een uitvoering met zo'n hardwarematig toetsenbord...

Begin juni zeggen ze??? Mooi, dan kannie mee op vakantie op 13-6 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, ik kan het toch niet laten om nog eens te reageren op "het geheugen probleem"
Natuurlijk zijn de behoeftes per persoon verschillend en diegene die 4Gb niet vol krijgen kunnen blijven afgeven op diegene die wel met de tijd meegegaan zijn en gebruik maken van de prachtige voordelen die de huidige techniek ons kan bieden.
5 jaar geleden zag men het nut niet in van een camera in een telefoon,
neem je toch een losse camera mee.
Later kwam de 2e (front) camera die "niemand" gebruikt, kan ook wel weg (of neem een laptop + webcam mee)
Navigatie hoeft ook echt niet in een mobiel, iedereen heeft toch een satnav mee onderweg
(kan die GPS chip er ook weer uit, =ruimte voor SD ;) )
Ga zo maar door, de discussie gaat nergens over.
Laat mij lekker alles in 1 toestel meenemen i.p.v. losse telefoon, iPod, satnav, Blackberry mail en fototoestel mee te slepen.
Misschien ben ik een freak (gadget danwel) en een early adapter, maar de techniet biedt het ons, waarom dan geen gebruik van maken?

@SevenWonders;
Ik gebruik aan mijn mobiel of een BT stereo headset of mijn Bang&Olufsen A8 koptelefoon,
ik weet niet wat jij aan je iPod gebruikt maar in mijn ogen zijn headphones van 150,= plus niet echt "crappy", maar meer geld ga ik er echt niet aan uitgeven :s

Kortom ik gebruik het toestel, zowel zakelijk als prive en daarmee zit 4Gb echt zo vol,
maar ja, naar mijn mening moet je zo'n toestel ook wel gebruiken.
Als je hem alleen koopt om te patsen is 256Mb nog ruim voldoende i.d.d.

En nu weer terug naar de dingen die er echt toe doen: het prachtige nieuwe toestel _/-\o_
Als alles meezit ga ik zelf deze half juni in gebruik nemen :9

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2008 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik op dit moment zelf nog het meest verontrustend vind is dat nu weer tegengesproken wordt dat Tom Tom er standaard op zit. Tom Tom een beetje kennende duurt het weer maanden voordat ze zelf met een passende versie komen. Maar ja misschien ben ik nu aan het doemdenken. Zou mooi zijn als óf Tom Tom óf HTC hierover uitsluitsel kan geven. Mijn TyTN is hoognodig aan vervanging toe en na 1.5 jaar met toch wel een log apparaat rond gesjouwen te hebben wil ik toch weer iets compacters.

De Xperia lijkt me ook fantastich maar is beduidend groter, en hoewel eerlijk gezegd verwacht ik die niet voor december/januari. Wellicht gaat SE er vaart achter zetten nu dit model uit is, maar ja uiteindelijk wordt dat toestel ook door HTC geproduceerd (en die hebben misschien nu iets minder haast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Navigatie is heel simpel denk ik, of het er op zit of niet,
de versie die je nu op je TyTN gebruikt kan ook op de Diamond.
Ik ga er van uit dat je de interne GPS gewoon kunt instellen om te gebruiken.
Zo niet, kan dat nooit lang duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Laatst online: 01-09 12:07
Het is een windows mobile 6 apparaat, daar heb ik nu ook een Tom Tom op draaien. Ik begrijp niet waarom dat niet zou werken. Overigens heb ik de laatste van de laatste kaarten echt niet nodig. De laatste van de laatste flitspalen overigens wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelbo940
Aan het einde van het AD-filmpje wordt nog kort gesproken over de Android-telefoon van HTC, weet iemand daar al wat meer van? Zou dan eventueel ook nog een alternatief voor de Diamond kunnen zijn voor de mensen die de specs hier en daar problematisch vinden.

Overigens, de Xperia X1 weegt, meen ik, ong. 170 gram en de Diamond ong. 100. Ik heb persoonlijk liever een toestel wat minder weegt met wat minder uitbreidingsmogelijkheden dan een zwaarder toestel waar je wel kunt uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomtom 6 werkt natuurlijk wel maar die werkt alleen met de oude kaarten (6.75) en niet met de nieuwe kaarten. Inmiddels zijn de standalone apparaten al bij versie 8 beland ...

Beetje jammer als tomtom niet met een nieuwe versie komt voor pda en smartphones

Als tomtom meegeleverd zou worden ook al is het maar een teaser dan zou dat inmiddels wel bekent zijn lijkt me .

twijfel , diamond .. xperia of toch wachten op een n96 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Jelbo940 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 09:21:Overigens, de Xperia X1 weegt, meen ik, ong. 170 gram en de Diamond ong. 100. Ik heb persoonlijk liever een toestel wat minder weegt met wat minder uitbreidingsmogelijkheden dan een zwaarder toestel waar je wel kunt uitbreiden.
De Xperia weegt 145 gram (http://www.sonyericsson.c...ifications/x1?cc=nl&lc=nl), de Diamond 110 gram (http://www.htc.com/www/product.aspx?id=46286). In plaats van 70 gram, dus maar 35 gram verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
Is het handig om hem al te preorderen, of kun je beter even wachten tot hij in de winkels ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zep
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 13:58

zep

ik was net bij de T for telecom in Utrecht

en zij vertelde mij dat ze hem vandaag of morgen gingen uitleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

zep schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:28:
ik was net bij de T for telecom in Utrecht

en zij vertelde mij dat ze hem vandaag of morgen gingen uitleveren
Zo vroeg al :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
T 4 Telecom : gehoord dat ze volgende week in de winkels liggen naar alle waarschijnlijkheid
Vodafone: geen datum bekend, toestel nog niet opgenomen / getest
KPN: toestel wordt 9 juni opgenomen en dan worden er ook prijzen bekend. Release 1-2 weken daarna
T-Mobile: geen datum en/of prijzen voor de MDA

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 22:04

CodeIT

Code IT

nvidia schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:48:
Ik heb deze avond een mailtje gekregen bij wie ik hem gepre-ordered heb. Deze vertelde me dat zijn leverancier de Diamond (met carkit) verwacht "begin juli".
Begin juli? Of is het (hopelijk) een typo?
Wat ik wel raar vind is dat er weinig uitgebreide reviews zijn terwijl de Diamond toch in de aankomende 2 weken in winkels ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Nee het is geen typo. Dit kreeg ik van mijn dealer:
Vandaag bestelde u bij ons een toestel van HTC.
Ik heb zopas reactie gekregen van mijn leverancier en hij wordt verwacht begin juli.
Ik moet wel zeggen dat ik Belg ben, misschien ligt het daaraan, maar dat weet ik dus niet 100 % zeker. Ik hoop alvast vroeger, ik heb hier wel nog eent toestelletje liggen dat kan bellen, het enige probleem is dat ik geen enkel nummer op mijn sim-kaart heb staan. Moet ik dus constant met een lijst met telefoonnummer rondlopen, want wel onhandig is en ook onprofessioneel overkomt. Ze kijken wel es raar maar begrijpen mn probleem als ik verhaal doe :9 .

[ Voor 53% gewijzigd door nvidia op 23-05-2008 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
nvidia schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:39:
Nee het is geen typo. Dit kreeg ik van mijn dealer:

[...]

Ik moet wel zeggen dat ik Belg ben, misschien ligt het daaraan, maar dat weet ik dus niet 100 % zeker. Ik hoop alvast vroeger, ik heb hier wel nog eent toestelletje liggen dat kan bellen, het enige probleem is dat ik geen enkel nummer op mijn sim-kaart heb staan. Moet ik dus constant met een lijst met telefoonnummer rondlopen, want wel onhandig is en ook onprofessioneel overkomt. Ze kijken wel es raar maar begrijpen mn probleem als ik verhaal doe :9 .
Je hebt 'm in België besteld? Dan zou het kunnen ,wat Nederland krijgt de telefoon eerder als België

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Wat is hier niet duidelijk aan: DaannO in "HTC Touch Diamond" ?

[ Voor 91% gewijzigd door DaannO op 23-05-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Zucht.. er komt binnen 15min een mod langs die wéér moet waarschuwen. Let maar op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Mag je hier niet neerzetten welk abonnement je genomen hebt bij deze telefoon?

nee..

[ Voor 9% gewijzigd door DaannO op 23-05-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Sorry dat ik het vraag. Is er op dit forum een afdeling een gedeelte waar dit WEL mag worden besproken. Of is dat hier totaal niet toegelaten op het forum. Bedankt, verder val ik je niet lastig hier ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelbo940
Kan iemand inschatten (of weet iemand het gewoon) of programma's voor WM6 toestellen als bijvoorbeeld de Cruise, zoals Nodata ook op dit toestel zullen werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Sleehond schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:28:
Sorry dat ik het vraag. Is er op dit forum een afdeling een gedeelte waar dit WEL mag worden besproken. Of is dat hier totaal niet toegelaten op het forum. Bedankt, verder val ik je niet lastig hier ;)!
Je hebt het shopping forum maar denk niet dat het daar de bedoeling is. We zijn een technisch forum, dus go figure ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 22:04

CodeIT

Code IT

Sleehond schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:28:
Ik vind het ook jammer dat abonnementen hier op GoT niet besproken mogen worden. Dat het niet in dit topic kan is wel logisch. Misschien kun je eens kijken op www.telecomvergelijker.nl of hun forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er een keer iets langskomt over een abbo, vraag of opmerking heb ik totaal geen moeite mee.
Maar als er niet ingegrepen wordt gaat het alleen nog maar over berekeningen waar je dubbeltjes goedkoper uit kan zijn en niet meer over het toestel |:(

Kijk voor de gein maar eens naar de eerste paar (ja paar!) delen van de HTC Touch,
alleen maar waar te koop, oh ik heb met een verlenging 10,= meer betaald, nog eens bellen maar, etc..
Ik ben best blij dat dit nu eindelijk binnen de perken wordt gehouden,
en zoals je merkt is hier en daar een opmerking echt geen probleem :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ja inderdaad maar ik zit alvast vol enthousiasme te wachten op de eerste reviews van iemand die hem heeft kunnen bemachtigen. Ik denk dat hij heel grote ogen zal scoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 11-09 09:33
vraagje; ben dit helemaal vergeten: heeft dit toestel ook een soort 'tactile feedback' dus dat je het toestel lichtjes voelt trillen als je het scherm aanraakt?
Stom van me dat ik hier niet eerder aan dacht en kan het zo snel niet vinden.

Indien dit niet het geval is moet ik ff snel mijn bestelling annuleren.

Ow en trilfunctie? nog belangrijker namelijk...

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 23-05-2008 14:48 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:44:
vraagje; ben dit helemaal vergeten: heeft dit toestel ook een soort 'tactile feedback' dus dat je het toestel lichtjes voelt trillen als je het scherm aanraakt?

Ik heb het nergens gelezen dat hij het wel heeft...

Tril functie heeft hij wel.

[ Voor 3% gewijzigd door geforce5_guy op 23-05-2008 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ow en trilfunctie? nog belangrijker namelijk...
Lijkt me alleen maar iritant. En nee, het toestel heeft deze functie niet. Trilfunctie heeft elk toestel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
In de youtube filmpjes wordt een geluid gegeven als feedback, elke keer als de gebruiker een 'knop' op het scherm aantikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Kom net van de T-Mobile winkel: daar beweren ze dat HTC de TD heeft uitgesteld naar week 27. :(

Ik vermoedde dat ze het hadden over de MDA Compact IV, maar volgens de verkoper gold het ook voor de unbranded Touch Diamond. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Lijkt me bullshit aangezien iedere webshop nogsteeds juni aangeeft.

Die mensen zitten 9/10 slap te lullen of weten er gewoon niets van (mijn ervaring). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
dyna18 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:20:
[...]

In de youtube filmpjes wordt een geluid gegeven als feedback, elke keer als de gebruiker een 'knop' op het scherm aantikt.
Gelukkig kun je die geluidjes ook uitzetten. In Windows Mobile staat dit een standaard aan (zeer irritant, als iets geluid maakt als je er op klikt)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:24:
@SevenWonders;
Ik gebruik aan mijn mobiel of een BT stereo headset of mijn Bang&Olufsen A8 koptelefoon,
ik weet niet wat jij aan je iPod gebruikt maar in mijn ogen zijn headphones van 150,= plus niet echt "crappy", maar meer geld ga ik er echt niet aan uitgeven :s
Ik doelde op de bijgeleverde hoofdtelefoon van HTC. Ook ik ben een freak en heb lange tijd geroepen dat ik pas 1 apparaatr koop als er 80gb harde schijf inzat, een 8mp camera en de mogelijkheid om er mee te bellen etc.

De Diamond komt dichtbij. En ik koop hem ook om te gebruiken en niet om te patsen, echter 4 GB is voor mij genoeg op basis van ervaringen met diverse andere smartphones en PDA's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightLuke
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:53
Upquark schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:32:
Kom net van de T-Mobile winkel: daar beweren ze dat HTC de TD heeft uitgesteld naar week 27. :(

Ik vermoedde dat ze het hadden over de MDA Compact IV, maar volgens de verkoper gold het ook voor de unbranded Touch Diamond. :/
Op diverse winkel sites spreken ze nog over 6 juni, als dat wel zo is dan zou het begin juli worden eer dat hij uitkomt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

LightLuke schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:41:
[...]

Op diverse winkel sites spreken ze nog over 6 juni, als dat wel zo is dan zou het begin juli worden eer dat hij uitkomt :'(
Is bullshit, op google krijg je 1 hit als je op week 27 zoekt + touch diamond. Alleen dit topic vind hij. :+

Net nog even een medewerker aan de lijn gehad, die vertelde mij 2e week van juni. (t-mobile MDA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Nou, laten we dat maar hopen dan. Als T-Mobile zichzelf ook al tegen gaat spreken... :(

offtopic:
LOL @ updatesnelheid van Tweakers op Google :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net het filmpje bekeken op wannehaves(http://nl.wannahaves.com/...diamant-binnen-handbereik)

maar ik vind de snelheid echt reuze meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Nou, zojuist de T-Mob-versie laten reserveren. M'n abo loopt volgende maand af, en ik werd dus gebeld door een miepje (erg verkouden overigens ;)) of ik interesse had in een verlenging.
Aangegeven dat ik dat wel had, mits ze de HTC Diamond of hun eigen versie ervan kunnen leveren. In eerste instantie zei ze dat ze die niet zouden krijgen, maar een collega wees haar terecht en meldde dat ie als MDA Compact IV geleverd zal gaan worden. Wel pas over twee maanden... :/

Heb 'm laten reserveren, tegen de tijd dat ie binnen is, gaan ze me bellen om te kijken of ik 'm nog wil en 't verder af te handelen. d:)b

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:08:
ik heb net het filmpje bekeken op wannehaves(http://nl.wannahaves.com/...diamant-binnen-handbereik)

maar ik vind de snelheid echt reuze meevallen
Dat is dan ook een HD filmpje met meer fps dan de standaard you-tube streams he :) Het ziet er daar zeker beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 08:34
Zit er echt zwaar over te denken om de HTC diamond te halen ter vervanging van me k800i, enigste puntje waar ik nog achter haak is SMS, zal smsjes typen beetje makkelijk gaan? Op http://nl.youtube.com/wat...1gPvz1veU&feature=related vind ik het er niet helemaal lekker uitzien. Hebben misschien mensen hier al wat ervaring mee? En zo ja is het goed te doen of juist heel erg onhandig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Je kan 3 verschillende keyboard selecteren:

Phone keyboard
Compact Qwerty
Full Qwerty

Je kan toch Phone keyboard gewoon gebruiken? Die is hetzelde als de K800i :)

[ Voor 55% gewijzigd door Knaak op 23-05-2008 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Misschien wat beter moeten formuleren O-) , ik bedoel met je vingers op het beeldscherm dat het er vrij onhandig uitziet. Heb een beetje het gevoel dat de kans op mis slagen vrij groot is aangezien je het met je duim doet en die vrij dik is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Nouja, ik bedoel juist dat er daarom een toetsenbord optie inzit die groote toetsen toont. In formaat van het normale gsm keyboard. Dat kan dus een uitkomst bieden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Ok, zo optie is inderdaad wel zeer handig ja :). Denk alleen toch dat ik met kriebelende handjes dan toch nog maar een maandje wacht tot hij in een phoneshop ligt hier in de stad. Kan ik zelf even kijken hoe het precies gaat. Maar klinkt zeer goed tot zo ver :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:23:
Ik doelde op de bijgeleverde hoofdtelefoon van HTC.
Snap ik, maar ik bedoelde ermee dat je dat niet als argument kunt gebruiken.
Net als de standaard dopjes van de iPod/iPhone, niet om aan te horen,
alleen van mijn eerste iPod heb ik ze ooit 2 x gebruikt.
(2e keer was omdat ik niet kon geloven dat de eerste keer zo slecht was ;) )
Een PDA-phone kan prima dienst doen als muziekspeler, maar dan wel op de juiste manier.

Zo zijn de standaard functies voor mij doorgaans ook niet afdoende,
ik installeer behoorlijk wat extra's om een toestel (voor mij) bruikbaar te maken.
Lang leven WM toestellen, werkelijk alles is aan te passen naar je wensen en behoeften _/-\o_
Mijn huidige iPhone had ik nooit langer dan een week gebruikt zonder jailbreak,
extra app's zijn onontbeerlijk voor de iPhone, anders niet mee te werken 8)7
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:23:Ook ik ben een freak en heb lange tijd geroepen dat ik pas 1 apparaatr koop als er 80gb harde schijf inzat, een 8mp camera en de mogelijkheid om er mee te bellen etc.
Binnenkort verwacht; iPhone 2.0. Geruchten over veeeel schijfruimte en hij kan bellen.
Camera zal ook iets beter worden dan de 1e versie :X
(maakt krassend geluid en vult "ongeschikt" in ;) )
Verxx schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:53:
Denk alleen toch dat ik met kriebelende handjes dan toch nog maar een maandje wacht tot hij in een phoneshop ligt hier in de stad. Kan ik zelf even kijken hoe het precies gaat.
Die phonePad staat er niet standaard op (dacht ik), maar is heel makkelijk toe te voegen.
Kijk maar eens op deze pagina en scroll even naar "Alternatieve touchpads" (+/- halverwege TS)
De eerst genoemde is daar "Alternatieve touchpad met T9" met een duidelijke afbeelding erbij.
Doorgaans vindt ik qwerty tobo het makkelijkst, maar op de fiets gebruik ik altijd die PhonePad.
Lekker groot en makkelijk, ik tik dan weinig mis :+

Zou wel balen zijn als de launch wordt uitgesteld,
Ik ben al langzaam afscheid aan het nemen van mijn iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Laatst online: 25-03 08:42
Hij staat in de bestelling! :)

Hij kan me alleen maar meevallen.. zit nu alweer wat weekjes met een 6230 te bellen omdat mn n80 in 4 stukken ligt :P
4gig lijkt me ruimte zat.. heb een mp3 speler van 6 gig, maar betrap mezelf erop toch dezelfde muziek te luisteren.. hoop alleen dat ie een beetje broekzak-proof is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Fried schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 00:42:
hoop alleen dat ie een beetje broekzak-proof is..
Ik ook....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf plak ik altijd direct een Brando Ultra Clear screen protector op mijn HTC's.
Heel dun, helder en goed krasbestendig.
Dat er op de achterkant krasjes komen heb ik minder problemen mee, het blijft een gebruiksvoorwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij wordt het of deze of de Xperia. Mag in oktober wat nieuws uitzoeken dan is deze al een tijdje uit dus betaalbaar. De Xperia komt pas tegen die tijd en god mag weten wat die kost.
Iemand een idee wanneer deze uit gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:03:
Voor mij wordt het of deze of de Xperia. Mag in oktober wat nieuws uitzoeken dan is deze al een tijdje uit dus betaalbaar. De Xperia komt pas tegen die tijd en god mag weten wat die kost.
Iemand een idee wanneer deze uit gaat komen?
HTC Touch Diamond

Ga lekker in het Xperia topic zoeken.
Kan het nu over wat anders gaan dan een vervanger, de opvolger of het geheugen van de Diamond? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Is zo'n toestel veilig in je broekzak te houden eigenlijk? Ik weet niet hoe stevig het touchscreen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om dit apparaatje ook op de motor te gebruiken met een speciale houder. Nu hoor ik dat het niet slim is vanwege trillingen. Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand een beter idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApOE schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:12:
[...]

HTC Touch Diamond

Ga lekker in het Xperia topic zoeken.
Leg mij dan eens uit hoe ik in het Xperia topic wil vinden wanneer de diamond uitkomt? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:13:
[...]

Leg mij dan eens uit hoe ik in het Xperia topic wil vinden wanneer de diamond uitkomt? |:(
ALs je je post leest lijkt het net of je de Xperia bedoelt. En wanneer de Diamond uitkomt staat bovenaan op deze pagina 4x genoemd/bediscussieerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Shiver23 op 24-05-2008 12:15 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit Topic is uitsluitend bedoeld om te discussiëren over de Diamond! Aanverwanten zaken zoals discussies over bijbehorende abo's hoort hier dus niet thuis! Ook waar hij te koop is, hoe duur en wie hem wel of niet en wanneer kan leveren is hier niet van toepassing! Ook is het niet intressant om te weten als jij hem hebt, of binnen hebt, of besteld hebt!! Gewoon mee kappen en ontopic over de Diamond zelf praten. Discussie over levertijden van pda's mag hier!

We zitten hier op een technisch forum en dat willen we graag zo houden!

PS: verwachte lever datum van de Diamond: 2e week van Juni en dat is genoeg over dat onderwerp!