HTC Touch Diamond Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 206.538 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op maandag 19 mei 2008 @ 21:54:
[...]

anders zoek je gewoon zelf even.
bedankt......

Anyways, hier de link voor degene die dat AD filmpje willen bekijken zonder "zelf" te hoeven zoeken:

http://www.ad.nl/video/2297066/HTCs_superslanke_smartphone.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik zie nog steeds behoorlijke vertragingen bij het scrollen door foto's hoor.. Bij contacten ook, maar iets minder. Als je echter via die rechterkant van het scherm "snel" naar iemand toe gaat dan zit er wel weer een vertraging op. Ik weet nu al dat me dat zou gaan irriteren. Ik heb een aantal Symbian telefoons gehad die ook "vertragingen" hadden op dingen openen en dat gaat gewoon irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrAcid schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:33:
Ik zie nog steeds behoorlijke vertragingen bij het scrollen door foto's hoor.. Bij contacten ook, maar iets minder. Als je echter via die rechterkant van het scherm "snel" naar iemand toe gaat dan zit er wel weer een vertraging op. Ik weet nu al dat me dat zou gaan irriteren. Ik heb een aantal Symbian telefoons gehad die ook "vertragingen" hadden op dingen openen en dat gaat gewoon irriteren.
Misschien dat de vertraging ook te maken kan hebben met het type touchscreen wat in de Diamond gebruikt wordt? :? De Diamond heeft namelijk een resistive touchscreen en de Iphone een capacitive touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelbo940
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 20:59
Viel mij ook op inderdaad, als je het balkje rechts gebruikt, en je zoekt iemand uit, dan bladert-ie links nog steeds door alle foto's heen tot je de gekozen persoon hebt.
Dat lijkt me op termijn wel irritant worden, maar misschien kun je dit soort dingen ook wel gewoon uitschakelen. Wordt je telefoon ook sneller van, dunkt me. Dan heb je tenminste wat aan die 568 MHz.
(is het nou echt zo lang geleden dat ik een 550 MHz PC had? :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Jelbo940 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 09:07:
Viel mij ook op inderdaad, als je het balkje rechts gebruikt, en je zoekt iemand uit, dan bladert-ie links nog steeds door alle foto's heen tot je de gekozen persoon hebt.
Dat lijkt me op termijn wel irritant worden, maar misschien kun je dit soort dingen ook wel gewoon uitschakelen. Wordt je telefoon ook sneller van, dunkt me. Dan heb je tenminste wat aan die 568 MHz.
(is het nou echt zo lang geleden dat ik een 550 MHz PC had? :D )
ik neem aan dat er ook een normaal telefoonboek inzit? dus je hoeft deze gimmick niet te gebruiken als je het te traag vindt.

en hoe kun je dit 'foto-telefoonboek' uberhaupt handig gebruiken? ik zie geen snelzoek functie op naam ofzo?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Mee eens, ik ga er van uit de je ook een "gewoon" telefoon boek hebt.
Foto's bij mn contacten vind ik niet nodig.

Waar ik overigens wel nieuwsgierig naar ben, is het invoren van een smsje / Emailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 09:05:
De Diamond heeft namelijk een resistive touchscreen en de Iphone een capacitive touchscreen.
Weer wat nieuws geleerd vandaag, nu eerst nog opzoeken wat dit inhoudt. :?
Phusebox schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 09:13:
[...]

ik neem aan dat er ook een normaal telefoonboek inzit? dus je hoeft deze gimmick niet te gebruiken als je het te traag vindt.

en hoe kun je dit 'foto-telefoonboek' uberhaupt handig gebruiken? ik zie geen snelzoek functie op naam ofzo?
Neem aan dat je hier alleen je paar contacts inzet die je vaak belt, iedereen die je minder vaak belt gaat via een normaal adresboek. (hoop ik tenminste)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Xanion schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 09:48:
[...]

Weer wat nieuws geleerd vandaag, nu eerst nog opzoeken wat dit inhoudt. :?

[...]

Neem aan dat je hier alleen je paar contacts inzet die je vaak belt, iedereen die je minder vaak belt gaat via een normaal adresboek. (hoop ik tenminste)
De iPhone werkt op warmte en de Diamond op druk. Zo kun je op een iPhone geen stylus gebruiken en op de Diamond wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 09:50:
[...]

De iPhone werkt op warmte en de Diamond op druk. Zo kun je op een iPhone geen stylus gebruiken en op de Diamond wel :)
Klopt als een busje. Ook is de resistive touchscreen (Diamond) zuiniger in energieverbruik dan de capacitive screen.
Als je meer wilt weten wat deze 2 touchscreen-technologien nou precies inhouden moet je ff op onderstaande link checken. Tis best technisch enzo, maar wel duidelijk:

http://en.wikipedia.org/wiki/Touchscreen

Weten jullie toevallig of je met de Diamond ook op landscape een sms kunt tikken? Dan heeft het onscreen qwerty wat meer ruimte namelijk ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 10:16 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Het valt mij op dat iedere functie die omschreven wordt direct heel sceptisch bekeken wordt en waar nodig afgekraakt. Ik denk dat 99% van ons de Diamond nog niet in de hand gehad heeft en toch al heel negatief is over het toestel of functies daarvan. Gaan jullie het toestel dan nog wel kopen? of gaat het alleen om het afkraken van iets wat je niet kent? Is een hele objectieve vraag van mij en zeker niet rottig bedoelt hoor! Ik heb de mijne al besteld bij www.algebeld.nl en kan niet wachten tot hij op de markt komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:11:
[...]

Klopt als een busje. Ook is de resistive touchscreen (Diamond) zuiniger in energieverbruik dan de capacitive screen.
Als je meer wilt weten wat deze 2 touchscreen-technologien nou precies inhouden moet je ff op onderstaande link checken. Tis best technisch enzo, maar wel duidelijk:

http://en.wikipedia.org/wiki/Touchscreen

Weten jullie toevallig of je met de Diamond ook op landscape een sms kunt tikken? Dan heeft het onscreen qwerty wat meer ruimte namelijk ;)
Ja dat zal vast wel kunnen en anders zijn er zat progs voor te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik zie net een filmpje over text input:
http://www.youtube.com/re...nd+messaging&search_type=

en dan zie je dus dat hij woorden voorspelt, zodat je niet het hele woord hoeft te typen, maar zou er op elk toestel meerdere talen zitten? Ik wil namelijk de engels windows mobile, maar wel makkelijk nederlandse sms/emails kunnen typen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Phusebox schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:21:
ik zie net een filmpje over text input:
http://www.youtube.com/re...nd+messaging&search_type=

en dan zie je dus dat hij woorden voorspelt, zodat je niet het hele woord hoeft te typen, maar zou er op elk toestel meerdere talen zitten? Ik wil namelijk de engels windows mobile, maar wel makkelijk nederlandse sms/emails kunnen typen
Ja, dat is makkelijk aan te passen en NL is al in omloop overal en nergens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DaannO schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:21:
[...]

Ja, dat is makkelijk aan te passen en NL is al in omloop overal en nergens :)
hoe bedoel je? is dat een plug-in die je installeerd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Je kan er extra taal bij gooien in een map of gewoon een cab installeren die dat automatisch aanpast of omzet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Laatst online: 25-03 08:42
op telecomvergelijker zie ik de goedkoopste aanbieding als kpn flexibel voor 46eu p/m
http://www.telecomvergeli...vice_id=1688&verlenging=0

op belnu.nl zie ik hem echter al staan voor 170eu met 28eu per maand.. 12 mnd. zou dat de voordeligste optie zijn? ik ben er bijna zeker van dit toestel te willen bestellen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DaannO schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:28:
Je kan er extra taal bij gooien in een map of gewoon een cab installeren die dat automatisch aanpast of omzet :)
dus je kunt dan ook meerdere talen hebben zoals bij T9? want dat is de ideale situatie.

Denk dat ik de gok maar es moet wagen en op een 'smartphone' overstap. Mijn SE K800i begint langzaam te desintegreren en de Xperia duurt me te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Kijk, deze smartphone lijkt voor mij wel de ideale overstap. Alleen is het me nog een raadsel of hij in begin juni echt leverbaar is, het zou wel mooi zijn. :)

Enige minpuntje blijft het niet uitbreidbare geheugen, jammer maargoed. :)

Bij http://www.smartphonestun...mond-nl/tid240/index.html staan ook leuke abbo's trouwens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 16:12

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

ApOE schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 09:36:
Mee eens, ik ga er van uit de je ook een "gewoon" telefoon boek hebt.
Foto's bij mn contacten vind ik niet nodig.

Waar ik overigens wel nieuwsgierig naar ben, is het invoren van een smsje / Emailtje.
Dit vind ik weer reuze handig, foto's bij je contacten. Vooral als je zakelijke relaties wilt onderhouden. Wel een leuke functie, maar of het handig zal zijn moet ik nog ondervinden!

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MOAW schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:48:
Kijk, deze smartphone lijkt voor mij wel de ideale overstap. Alleen is het me nog een raadsel of hij in begin juni echt leverbaar is, het zou wel mooi zijn. :)

Bij http://www.smartphonestun...mond-nl/tid240/index.html staan ook leuke abbo's trouwens. :)
mwah da's met internetabo. dat ga ik toch niet gebruiken, veel te duur. En heb nog nooit gedacht; had ik nu maar internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Laatst online: 25-03 08:42
MOAW schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:48:

idd!
vraag me af welke combo nu beter is:

- 159eu icm vodafone 35 voor 28eu p/m (geen aansluit, verzend, bij blox 3mnd 50% korting op abbo)
- 179eu icm kpn HI 30 (geen aansluit, verzend, 3mnd 30% korting op abbo, 3mnd korting online 50%)
- 145eu icm kpn flexibel 32.5 (geen aansluit, verzend, 6mnd korting van 7.55 op abbo)

dit brengt optie 1 op 495 (41.25 p/m), 2 op 512 (42.7pm) en 3 op 489 (40.8pm).
scheelt dus praktisch niets (onbeperkt internet buiten beschouwing gelaten). dus eigenlijk is de vraag of je nu beter af bent met vodafone of kpn (hi / flex?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Fried schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:02:
[...]

idd!
vraag me af welke combo nu beter is:

- 159eu icm vodafone 35 voor 28eu p/m (geen aansluit, verzend, bij blox 3mnd 50% korting op abbo)
- 179eu icm kpn HI 30 (geen aansluit, verzend, 3mnd 30% korting op abbo, 3mnd korting online 50%)
- 145eu icm kpn flexibel 32.5 (geen aansluit, verzend, 6mnd korting van 7.55 op abbo)

dit brengt optie 1 op 495 (41.25 p/m), 2 op 512 (42.7pm) en 3 op 489 (40.8pm).
scheelt dus praktisch niets (onbeperkt internet buiten beschouwing gelaten). dus eigenlijk is de vraag of je nu beter af bent met vodafone of kpn (hi / flex?)?
ik heb nu vodafone, perfect netwerk hoor, maar ga dus overstappen naar Hi omdat Vodafone me gewoon 0 korting geeft bij verlengen. Sukkkels, ben je dan 5 jaar klant voor.

Enige wat ik echt ga missen is de ontvangsbevesting op smsjes, die heeft Hi niet standaard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
Phusebox schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:10:
[...]

ik heb nu vodafone, perfect netwerk hoor, maar ga dus overstappen naar Hi omdat Vodafone me gewoon 0 korting geeft bij verlengen. Sukkkels, ben je dan 5 jaar klant voor.

Enige wat ik echt ga missen is de ontvangsbevesting op smsjes, die heeft Hi niet standaard...
Meestal is T-Mobile één van de goedkoopste providers als het gaat om verlengen. KPN levert ook nooit bijzonder veel korting wanneer je verlengt. In vergelijk tot Vodafone levert volgens mij iedereen veel korting bij verlenging. ;)

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ganymedus schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:26:
[...]

Meestal is T-Mobile één van de goedkoopste providers als het gaat om verlengen. KPN levert ook nooit bijzonder veel korting wanneer je verlengt. In vergelijk tot Vodafone levert volgens mij iedereen veel korting bij verlenging. ;)
ja maar ik heb alleen ontvangst met KPN en Vodafone :S

helaasch, sorry voor deze offtopic zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Phusebox schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:44:
[...]

dus je kunt dan ook meerdere talen hebben zoals bij T9? want dat is de ideale situatie.

Denk dat ik de gok maar es moet wagen en op een 'smartphone' overstap. Mijn SE K800i begint langzaam te desintegreren en de Xperia duurt me te lang.
T9x is een vorm van T9. Je kunt hiervan idd meerdere talen installeren en middels een menu continu wisselen tussen de verschillende geinstalleerde talen. Het verkrijgen van de CABs met de benodigde bestanden voor de verschillende talen zijn ruimschoots beschikbaar op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Modbreak:Nu is even nokken over die abo's die erbij horen. Dat gaat gewoon niet over de Diamond terwijl dit topic puur bedoeld om over het toestel te praten! De eerst volgende post die over een abo gaat trash ik :X

[ Voor 13% gewijzigd door DaannO op 20-05-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Prima, volgende keer gooi jij deze reactie in een DM..

[ Voor 83% gewijzigd door DaannO op 20-05-2008 12:22 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 16:12

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Nou de beste abbo die je kan nemen is...:P sorry DaannO kont het niet laten, maar ik begrijp je frustraties!
Ganymedus schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:34:
[...]

T9x is een vorm van T9. Je kunt hiervan idd meerdere talen installeren en middels een menu continu wisselen tussen de verschillende geinstalleerde talen. Het verkrijgen van de CABs met de benodigde bestanden voor de verschillende talen zijn ruimschoots beschikbaar op het internet.
Het mooie ervan is dat WM wel een grote user-community heeft, waar genoeg voor wordt ontwikkeld. Kijk maar aans op xda-developers.com!

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je niet wachten tot je de doos van de Diamond (en de inhoud natuurlijk ;)) in je handen hebt?
Hier alvast wat pics om je alvast voor te bereiden :)

http://www.eprice.com.tw/mobile/talk/?prod_id=3090&tid=3698565

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 13:27 . Reden: link erbij gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Plaatjes doen het niet (hotlinken verboden)
Wat is trouwens dat ding links naast het toestel? De lader, de achterkant (+batterij) of iets anders?

[ Voor 55% gewijzigd door Shiver23 op 20-05-2008 13:24 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

ePrice, www.eprice.com.tw

OOPS &^%&*$&(@%)@

zie ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:18:
Plaatjes doen het niet (hotlinken verboden)
Wat is trouwens dat ding links naast het toestel? De lader, de achterkant (+batterij) of iets anders?
Ik heb et inmiddels aangepast :)

Dat ding ernaast is de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:11:
Kun je niet wachten tot je de doos van de Diamond (en de inhoud natuurlijk ;)) in je handen hebt?
Hier alvast wat pics om je alvast voor te bereiden :)

http://www.eprice.com.tw/mobile/talk/?prod_id=3090&tid=3698565
Alleen, als ik dat koptelefoontje zie dan vraag ik me wel af of die lekker zit. Ziet er zo groot uit.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-07 16:27
23 mei 'in stock' in malaysia. Aangezien NL ook 1 van de introductie landen is... zou t zomaar kunnen dat de phone idd begin juni beschikbaar is.

http://forum.mypdacafe.com/viewtopic.php?t=19201

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:59:
[...]

Alleen, als ik dat koptelefoontje zie dan vraag ik me wel af of die lekker zit. Ziet er zo groot uit.
Tja, ik geef persoonlijk de voorkeur aan in-ear plugs, die blijven tenminste in mn oor zitten.
Gelukkig heb ik een bluetooth headset met die in-ear plugs ;)

Met mijn bluetooth headset kan ik de radio functie niet gebruiken (ik neem aan dat de kabel van de bijgeleverde headset fungeert als FM antenne), maar dat boeit me niet. Luister toch nooit radio.

Weet iemand waar de speaker zit trouwens? Of gebruikt ie gewoon de hoofd-speaker aan de voorkant om muziek ed mee te luisteren? Bij de Xperia zitten de speakers aan de zijkanten namelijk. Voor zover ik kon zien, zat er aan de achterkant geen speaker, alleen de camera...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Smartphoneshop (Waar ik mijn Pre-Order heb staan :)) heeft de release date van 12Juni naar 7Juni vervroegd :*)

Ik maak me een beetje zorgen over het invoeren van een sms / email.
Op dat filmpje gaat dat nou niet echt soepel!
Ik heb verder geen ervaring met een volledige "touch" telefoon, iemand anders daar wel ervaring mee?
Ik sms / email heel vaak, en op mijn S710 gaat dat natuurlijk erg makkelijk.
Is dit op een "touch" telefoon een beetje te doen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Lijkt me wel te doen, zeker aangezien je 4 á 5 toetsenbord indelingen tot je beschikking hebt. Van QWERTY tot standaard gsm scheme. :)

Ik ben eerder benieuwd waarom ze geen Micro-SD slot erin hebben gedaan. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirono
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 14:24
Ik ben eerder benieuwd waarom ze geen Micro-SD slot erin hebben gedaan. :'(
omdat het device dan 2 mm dikker zou worden, tenminste, dat heb ik ergens gelezen

[ Voor 8% gewijzigd door sirono op 20-05-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:22
ding heeft 4gb geheugen dat moet toch voldoende zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

sirono schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:58:
[...]

omdat het device dan 2 mm dikker zou worden, tenminste, dat heb ik ergens gelezen
Hmm, dan word die misschien net iets te dik (nu is die van een prachtig formaat iig)

En ja, 4GB is genoeg, maar je zult altijd zien dat je het toch volkrijgt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sirono schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:58:
[...]

Klopt, dat zei HTC inderdaad. Daarom hebben ze ook de flits van de camera achterwege gelaten, want anders zou hij ook weer wat dikker worden.

4GB is voor mij persoonlijk wel genoeg, maar ik kan begrijpen dat er velen zullen zijn die het zo vol hebben... En dan isset inderdaad jammer dat hij niet uit te breiden is met een microSD kaartje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Voor mij is de 4GB ook voldoende, dat komt mede doordat ik mijn telefoon niet al mediaplayer gebruik.
Ik snap dat voor mensen die een echt multimedia toestel willen het wat weinig kan zijn, maarja als hij vol zit, en je wil dat nieuwe album persé erop zetten, dan verwijder je gewoon een ander.

Meestal staan dit soort toestellen vol met "troep" waar je eigenlijk nooit naar luistert / kijkt.

Up to Date houden van je toestel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ach ik overleef al 2 jaar met een k800 met 64mb geheugen, plek zat.
Ik ga ervanuit dat die 4gb ook te gebruiken is voor sms opslag ed?
Ik heb nu namelijk ook een stuk of 600 a 700 smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Het voordeel is 3G icm een telefoon abbo (met internet), dus gewoon muziek streamen wanneer ik bored word. :P

Verder is het, zoals hierboven al gezegd, gewoon een zaak van alle troep vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MOAW schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:09:
Het voordeel is 3G icm een telefoon abbo (met internet), dus gewoon muziek streamen wanneer ik bored word. :P

Verder is het, zoals hierboven al gezegd, gewoon een zaak van alle troep vermijden.
helaas wordt streamen meestal niet gezien als fair use, ja bullshit i know, maar er zijn genoeg mensen die hierdoor extra kosten kregen op hun rekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Muziek streamen alla radio mag ik nu ook gewoon onbeperkt. Ook youtube filmpjes zijn geen probleem, zolang ik dit maar niet uren achter elkaar doe. (web n walk @ T-Mobile)

Maargoed, het gaat om het toestel natuurlijk, niet om het internet (ookal is dit wel een must vind ik zelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-07 16:27
ApOE schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:43:
Smartphoneshop (Waar ik mijn Pre-Order heb staan :)) heeft de release date van 12Juni naar 7Juni vervroegd :*)
Vreemde datum, da's een zaterdag ;)

Weet iemand trouwens of er een bepaalde volgorde is in de uitlevering aan (online)winkels? Is er een bepaalde shop die HTC toestellen als eerste binnen heeft?

normaal gesproken boeit t me niet zo om m als 1e te hebben... maar aangezien ik vrijdag 6 juni ga trouwen en daarna dus ff weg ben... zou t fijn zijn de phone te hebben voor 6 juni...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Ik heb vandaag ook mijn telefoon toch maar besteld, bij pdashop. Goede ervaringen daar, en de medewerker aan de telefoon van pdashop heeft me toch weten te overtuigen om hem bij hun te halen.

Central point had hem voor 39 euro minder op hun site staan... maar ik heb meer vertrouwen in pdashop. Bovendien is hij bij pdashop op 7 juni binnen en bij central point op 10 juni (ja ok... maar het blijft toch 3 dagen schelen he ;) )

Can't wait... aangezien nederland vrijwel de eersten zijn waar de telefoon uitgerold zal worden zal ik wat foto's en filmpjes maken van hoe het toestel (zodra ik m heb) nu eigenlijk in real life presteert!

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:04:
ach ik overleef al 2 jaar met een k800 met 64mb geheugen, plek zat.
Ik ga ervanuit dat die 4gb ook te gebruiken is voor sms opslag ed?
Ik heb nu namelijk ook een stuk of 600 a 700 smsjes.
Volgens mij gaan je smsjes gewoon op je interne geheugen, dat is in ieder geval zo bij mijn S200. En een smsje is echt totaal niet groot, dat zou dus geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

1 sms is mischien 2 kb ofzo. uitgaande van 4 gig op je telefoon zou je:
4 gig = 4096 mb = 4194304 kb / 2 = 2.097.152 smsjes.
Werkt vast niet zo, aangezien je windows helemaal op hol slaat bij zoveel smsjes. maar het gaat om het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al iets over het docking station ? Wordt het geleverd en wanneer en wat het eventueel gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 12:59
geerttttt schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:14:
1 sms is mischien 2 kb ofzo. uitgaande van 4 gig op je telefoon zou je:
4 gig = 4096 mb = 4194304 kb / 2 = 2.097.152 smsjes.
Werkt vast niet zo, aangezien je windows helemaal op hol slaat bij zoveel smsjes. maar het gaat om het idee.
Op mijn telefoon staan nu meer dan 10.000 smsjes en het gaat nog steeds goed. MDA Vario met WM 6.0

Ben daar nu 1.5 jaar mee bezig. Dus voordat je problemen krijgt moet je, of heel veel sms'n of een tijdje met je telefoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:20:
Weet iemand al iets over het docking station ? Wordt het geleverd en wanneer en wat het eventueel gaat kosten.
Inherent daaraan, er zit volgens mij geen screen-protector bij en die heb je volgens mij toch echt nodig met zo'n glimmend dingetje ;) Is er iemand die die dingen maakt voor zover bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:20:
Ja, dat docking station komt samen met andere accesoires later uit. Dit omdat nederland eigenlijk er erg snel bij is bij de release. Daarom zijn de accesoires nog niet 100% af. die komen dus waarschijnlijk redelijk kort na de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:55:
[...]

Inherent daaraan, er zit volgens mij geen screen-protector bij en die heb je volgens mij toch echt nodig met zo'n glimmend dingetje ;) Is er iemand die die dingen maakt voor zover bekend?
Ik denk dat ze een eigen screenprotector erbij leveren. Dat dezen ze althans wel bij de touch cruise.
Zo niet, dan zijn er wel bedrijven (brodit, veripart e.d.) die zulke dingen maken... maar hiermee zou ik wel even wachten tot na de wereldwijde release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Veripart heeft al een Screenprotector voor de HTC Diamond.
Tenminste dit volgens de Website van de PDAshop.

Expansys verkoopt al wel wat accessoires voor de Diamond.
Heb je een indicatie wat het ongeveer moet gaan kosten allemaal.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 23:53
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:55:
[...]

Onzin.
iPhone zonder screenprotector al een maand of 8-9 zonder krassen, in broekzak/jaszak...
Ligt er maar net aan hoeveel moeite ze ervoor hebben gedaan om krasvast glas te gebruiken.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
is er al iets bekend over een houder van brodit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
matthijst schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:48:
[...]

Onzin.
iPhone zonder screenprotector al een maand of 8-9 zonder krassen, in broekzak/jaszak...
Ligt er maar net aan hoeveel moeite ze ervoor hebben gedaan om krasvast glas te gebruiken.
iPhone heeft ook een ander type touchscreen. Daar kan je idd krasvast glas voor gebruiken. Helaas werkt de diamond dmv van druk en kan er dus geen gebruik gemaakt worden van glas.

Het ligt dus helemaal niet aan het feit hoeveel 'moeite' ze er voor gedaan hebben.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 23:53
The Dolf schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:03:
iPhone heeft ook een ander type touchscreen. Daar kan je idd krasvast glas voor gebruiken. Helaas werkt de diamond dmv van druk en kan er dus geen gebruik gemaakt worden van glas.

Het ligt dus helemaal niet aan het feit hoeveel 'moeite' ze er voor gedaan hebben.
Pfff, geen glas dan, punt is dat het ondertussen prima moet kunnen zonder zo'n sneu plasticje...
Tenzijn die stylus een diamanten punt heeft :+

[ Voor 14% gewijzigd door matthijst op 20-05-2008 19:27 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 14:00
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:10:
[...]

bedankt......

Anyways, hier de link voor degene die dat AD filmpje willen bekijken zonder "zelf" te hoeven zoeken:

http://www.ad.nl/video/2297066/HTCs_superslanke_smartphone.html
Grappig hoe hij het heeft over 265 MB ROM. Komt niet echt bijster kundig over op die manier.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Er zit wel gehard glas voor dit keer.
Dit heb ik gelezen op Modaco en er hier een vraag over gesteld. (helaas nog niet beantwoord.)

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:18

SaN

The Dolf schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:03:
[...]

Het ligt er meer aan of je zelf zo snugger bent om geen sleutels bij je telefoon in je zak te stoppen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NPrimus
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-04-2022
Ik las gister ergens dat er een lederen pouch (=een soort zakje) bijgeleverd zou worden, dat je diamond schoonmaakt als je hem erin en eruit haalt (jaja mensen). Ik kan het artikel nu zo snel niet meer vinden, maar wel de volgende site, waarop de pouch als los verkrijgbaar voor 15 euro beschreven wordt:
http://www.theunwired.net...uch-diamond-leather-pouch

De burolader zal overigens 40 euro moeten gaan kosten, ik kwam em al in diverse webshops tegen als pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:40
MOAW schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:18:
Muziek streamen alla radio mag ik nu ook gewoon onbeperkt. Ook youtube filmpjes zijn geen probleem, zolang ik dit maar niet uren achter elkaar doe. (web n walk @ T-Mobile)
Hmm interessant..
Weet iemand of dit voor vodafone ook geldt ?
Wel relaxt, di.fm streams onderweg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pred87 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 21:27:
[...]

Hmm interessant..
Weet iemand of dit voor vodafone ook geldt ?
Wel relaxt, di.fm streams onderweg 8)
no way, ook niet voor kpn dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
XTREEMRaGE schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:29:

[...]

Het mooie ervan is dat WM wel een grote user-community heeft, waar genoeg voor wordt ontwikkeld. Kijk maar aans op xda-developers.com!
Ik geef toch juist aan dat er een grote hoeveelheid aan mogelijkheden bestaat om je XT9 te veranderen naar iedere gewenste taal. Dat deze bestanden te downloaden zijn via verscheidene fora zoals XDA-Developers lijkt mij voor zich spreken. :?
NPrimus schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:18:
Ik las gister ergens dat er een lederen pouch (=een soort zakje) bijgeleverd zou worden, dat je diamond schoonmaakt als je hem erin en eruit haalt (jaja mensen). Ik kan het artikel nu zo snel niet meer vinden, maar wel de volgende site, waarop de pouch als los verkrijgbaar voor 15 euro beschreven wordt:
http://www.theunwired.net...uch-diamond-leather-pouch
Je bedoelt deze: LINK Hier wordt hij beschreven en heb je een vid-je

Voor hen die twijfelen ivm de 4gb geheugen, je zou ook nog altijd naar de I900 kunnen kijken (samsung)

[ Voor 52% gewijzigd door Ganymedus op 21-05-2008 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat deze (eindelijk) USB 2.0 heeft.
Bij de Touch werdt ik gek |:( van dat trage 1.1
Ik gebruikte vaak een kaartlezer om data over te zetten.
(en ja, 4Gb vindt ik ook krap, ben nu al 2Gb kwijt aan TT kaarten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
Master FX schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:43:
[...]

Grappig hoe hij het heeft over 265 MB ROM. Komt niet echt bijster kundig over op die manier.
Staat ook hier in de ts hoor.
ROM 265Mb
RAM 192Mb
Storage space 4Gb

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Achja, TT heb ik niet nodig aangezien ik vaak met de trein reis. En om nu te zeggen dat ik moet navigeren in de trein is wel heel erg. :P

Maar het is inderdaad wel een vervelend punt als je TT erop wilt zetten, dan zit die erg snel vol.

Maargoed, ben benieuwd hoe de leverbaarheid zal zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet gewoon een benelux kaartje erop, scheelt toch ruimte... heeft weinig nut om die hele western europe map erop te gooien van een gig... tis niet dat ik elke dag naar italie of zwitserland ga, kweenie van jullie...
TT is dus geen probleem voor mij qua storage space ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Mee eens, als ik dan een keer buiten de benelux ga, dan zet ik voor die gelegenheid wel even andere kaarten op mn Diamond. Een adres in een beneluxmap invoeren gaat ook een stukkje sneller dan in de europa mappen, dus dat is weer mooi mee genomen :)

Over die screen protector bij smartphoneshop/pdashop.
Deze is nog niet verkrijgbaar:
Screenprotector HTC Touch Diamond: € 15,- Actuele status van dit product: binnenkort leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApOE schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:24:
Mee eens, als ik dan een keer buiten de benelux ga, dan zet ik voor die gelegenheid wel even andere kaarten op mn Diamond. Een adres in een beneluxmap invoeren gaat ook een stukkje sneller dan in de europa mappen, dus dat is weer mooi mee genomen :)

Over die screen protector bij smartphoneshop/pdashop.
Deze is nog niet verkrijgbaar:

[...]
Precies, doe ik nu ook met mn huidige PDA... scheelt bergen ruimte met zo'n benelux kaartje. Snap zowieso niet waarom iemand tig TT kaarten erop moet hebben. Maar goed, zal men wel een reden voor hebben ;)

Ik heb me al opgegeven bij PDAshop voor berichtgeving zodra die screenprotector beschikbaar is, want ik moet wel eentje hebben. Das het eerste wat ik altijd aanschaf bij een nieuwe PDA ;)

Misschien wisten jullie het al, maar die hele mooie officiele shiny HTC cradle voor de Diamond heeft een 3.5mm audio output, zodat je externe boxjes kan aansluiten. Wel handig als je daar gebruik van wilt maken dan ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2008 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor mijn TT een BeNeLux+ en Duitsland detail staan.
Vrienden van ons wonen ver weg in DE dus daar komen we nog wel eens, vandaar.
De Duitsland detail map is al ruim 900Mb, vandaar.

@ MAOW:
TT heeft ook wandelroutes ;)
Zelf vindt ik het ook handig in de stad als je op zoek bent naar een winkel o.i.d.

Maar u weer over de Diamond.
man ik kan niet wachten, ik gebruik nu v.n.l. de iPhone en dacht dat ik het daar wel een jaar mee uit zou houden, als de Diamond uitkomt kan ik weer een abbo verlengen, ga hem toch maar halen dan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascald
  • Laatst online: 02-01 12:37
Hoe zit het eigenlijk als je hier een navigatie op wil zetten.
Iedereen zegt wel je kunt gewoon een TT6 er op installeren, maar deze is gemaakt voor 240 X 320 pixels...

Krijg je dan in een klein deel van het scherm tomtom? met een groot zwart kader er om heen?
Of wordt hij geschaald wat zorgt voor vertekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
pascald schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:14:
Iedereen zegt wel je kunt gewoon een TT6 er op installeren, maar deze is gemaakt voor 240 X 320 pixels...
Waar haal jij deze info vandaan, TT wordt officieel ondersteund op de X7500, heeft ook 640 x 480.
Zolang schermverhouding maar 4:3 is, is er niks aan de hand denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pascald schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:14:
Hoe zit het eigenlijk als je hier een navigatie op wil zetten.

Krijg je dan in een klein deel van het scherm tomtom? met een groot zwart kader er om heen?
Of wordt hij geschaald wat zorgt voor vertekening?
Hmmm...das een goeie inderdaad. Ik zou niet weten hoe dat zou uitpakken eigenlijk :? ... misschien dat hij wordt ge-upscaled op de Diamond? Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Voor hen die hem willen bestellen bij t-mobile:
https://www.t-mobile.nl/P...nenkort_verkrijgbaar.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
Met flits staat er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar...hij heeft geen flits ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
't was me niet eens opgevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Bedankt voor je inschrijving voor de LG Secret. Wij nemen contact met je op zodra het toestel beschikbaar is.
Juist 8)7

Ik merk het wel wanneer ze bellen/contact opnemen. Jammer dat er geen afbeelding van de achterkant bij staat.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Hmm, dat is zeker door een stagair gedaan. :P

Wanneer kunnen we eigenlijk de reviews verwachten? Ik heb alleen hand-on filmpjes kunnen vinden. Dit terwijl de telefoon al verkrijgbaar zou moeten zijn in de UK (las ik ergens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-04 09:36
Misschien T-mobile daarvoor een andere achterkant heeft????? geen idee hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O2 in duitsland heeft wel een andere achterkant had ik ergens gezien...

Ik zie net dat het hele model ook anders is.
Waar moet t-mobile de toestellen altijd veranderen
Zie hier

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2008 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:36:
O2 in duitsland heeft wel een andere achterkant had ik ergens gezien...

Ik zie net dat het hele model ook anders is.
Waar moet t-mobile de toestellen altijd veranderen
Zie hier
Beetje jammer altijd dat ze t-mobile met koeieletters neerzetten op de hernoemde toestellen... |:(

Heeft iemand ergens al gelezen hoe je de phone kunt locken? Aangezien ik geen fysieke "hold" schuif/knop op zie zitten, zal hij een softwarematige lock hebben (a la iphone)...?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2008 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Die van T-mobile is wel erg lelijk, gelukkig heb ik het toestel via smartphonestuns.nl met T-mobile abbonement besteld. Je zal wss alleen direct via T-mobile die versie ontvangen.

Ook dat MDA erop is wel erg jammer. :'(

*edit*

Wel leuk filmpje trouwens:
http://nl.youtube.com/watch?v=3JeY-7LfQYU

Alleen valt het scherm heel de tijd uit hehe :+

[ Voor 23% gewijzigd door Knaak op 21-05-2008 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
Heeft T-Mobile nog een beetje landelijke dekking?
Woon zelf namelijk in de achterhoek en kom nog wel eens in "Weiland achtige" gebieden, en zou het toch wel handig vinden als ik beetje bereik had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
MOAW schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:17:
Die van T-mobile is wel erg lelijk, gelukkig heb ik het toestel via smartphonestuns.nl met T-mobile abbonement besteld. Je zal wss alleen direct via T-mobile die versie ontvangen.

*edit*

Wel leuk filmpje trouwens:
http://nl.youtube.com/watch?v=3JeY-7LfQYU

Alleen valt het scherm heel de tijd uit hehe :+
Wow dat ziet er erg slecht uit, dat uitvallende scherm :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Lijkt me gewoon dat een of andere gozer dat ding heeft laten vallen. Zoiets verschepen ze echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:31
BraX schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:48:
Woon zelf namelijk in de achterhoek en kom nog wel eens in "Weiland achtige" gebieden, en zou het toch wel handig vinden als ik beetje bereik had!
http://dekkingskaart.t-mobile.nl/coverage/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Bedankt voor de info, mijn contract bij T-Mobile was net afgelopen. Daar kan ik hem nu met een 1-jarig abo voor 199 bestellen. Er is wel vermeld dat de prijzen tot 30 mei geldig zijn, is het dan verstandig om nog tot 1 juni te wachten voor de nieuwe prijzen of zal ik hem nu gewoon verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Ganymedus schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:53:
[...]

Wow dat ziet er erg slecht uit, dat uitvallende scherm :S
MOAW schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:55:
Lijkt me gewoon dat een of andere gozer dat ding heeft laten vallen. Zoiets verschepen ze echt niet.
Je kunt zelf instellen na hoeveel tijd het scherm uitgaat.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
BraX schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:48:
Vertrouw niet blind op zo'n dekkingskaart! Vraag gewoon eens om je heen of iemand ook t-mobile heeft in jouw woonplaats. Vooral langs de duitse grens is het slecht gesteld met de dekking van T-mobile.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

:?
Wat is er dan zo lelijk aan? Het enige verschil met de non-branded versie is voor zover ik kan zien inderdaad het MDA linksboven, en T-Mobile onder-middenin. Snap niet dat je dat "wel erg lelijk" vindt, lijkt me dat je dan de non-branded ook al flink lelijk moet vinden...

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
Brabo-Joossie schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 20:16:
[...]

Wat is er dan zo lelijk aan? Het enige verschil met de non-branded versie is voor zover ik kan zien inderdaad het MDA linksboven, en T-Mobile onder-middenin. Snap niet dat je dat "wel erg lelijk" vindt, lijkt me dat je dan de non-branded ook al flink lelijk moet vinden...
t-mobile heeft wel altijd zijn haar eigen lelijke roze branded menu's enz. Dat maakt het er niet beter op.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Die dekkingskaart is niet echt betrouwbaar, de dekking wordt hier beter voorgesteld dan die daadwerkelijk is, er is/was nml ook een interne dekkingskaart die minder dekking weergeeft ;)

* SlinkingAnt heeft een blauwe maandag daar gewerkt :P

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Brabo-Joossie schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 20:16:
[...]

Het model is rond. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Duh... 8)7
Was me niet opgevallen... Maar nu je 't zegt, da's wel jammer idd. Ik maak me om de branding (logo's) niet zo druk en om de software helemaal niet (heb nu een MDA Pro waar volgens mij welgeteld een week de T-Mob-skins e.d. op gedraaid hebben; XDA-Developers ftw ;)). Maar dat ze 'm van een compleet andere body voorzien lijken te hebben is toch wel een minpunt.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:22
Ik heb nog wat hands-on video's bekijken en ik vind het toch traag reageren maar volgende de laatste berichten moet dit sneller zijn toch ?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit Topic is uitsluitend bedoeld om te discussiëren over de Diamond! Aanverwanten zaken zoals discussies over bijbehorende abo's hoort hier dus niet thuis! Ook waar hij te koop is, hoe duur en wie hem wel of niet en wanneer kan leveren is hier niet van toepassing! Ook is het niet intressant om te weten als jij hem hebt, of binnen hebt, of besteld hebt!! Gewoon mee kappen en ontopic over de Diamond zelf praten. Discussie over levertijden van pda's mag hier!

We zitten hier op een technisch forum en dat willen we graag zo houden!

PS: verwachte lever datum van de Diamond: 2e week van Juni en dat is genoeg over dat onderwerp!