HTC Touch Diamond Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 206.537 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:28
abusimbal schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:19:
Nog een nadeel van de Diamond vind ik het ontbreken van een aansluiting voor een externe GPS ontvanger, voorral in auto's met een gecoatte voorruit.

Heb even de vraag bij HTC gelegt.
ja dat vind ik ook een groot gemis, net als het ontbreken van infrarood en een seriele poort. :(

kom op zeg we leven in 2008, een blauwtand gps kost bijna niets meer.

wat ik dan jammer vind is het ontbreken van een videouitgang om bijvoorbeeld fotos en films op tv te kijken :(

edit voor de poster boven mij, dan praten we niet over een ontvanger maar over een antenne. En bij de tytn 2 blaas je bij gebruik je ontvanger in de telefoon op zover ik heb gelezen. Schijnt niet helemaal ok te werken.

[ Voor 15% gewijzigd door Rene op 14-05-2008 13:41 ]

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Tot op heden heb ik zelf nog nooit een externe antenne nodig gehad met mijn p3300, ongeacht welke auto ik reed.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
Ganymedus schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:40:
Tot op heden heb ik zelf nog nooit een externe antenne nodig gehad met mijn p3300, ongeacht welke auto ik reed.
die ervaring heb ik over het algemeen ook....en de touch cruise werkt soms zelf inhuis bij mij...die lijkt nog een beetje beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
coldasice schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:59:
[...]

die ervaring heb ik over het algemeen ook....en de touch cruise werkt soms zelf inhuis bij mij...die lijkt nog een beetje beter....
Heb met mijn Touch Cruise zelfs ontvangst in (niet al te grote) tunnels. In Ford Focus met voorruitverwarming en in een peugeot 307 met coating op de voorruit perfecte satalliet ontvangst. Je hebt echt geen externe ontvanger nodig.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 07:47
DaannO schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:30:
Inmiddels hebben de heren van XDA ook alweer het keyboard omgezet voor andere pda's van de Diamond, erg cool en werkt erg goed :D

[afbeelding]
Ziet er goed uit! Ik heb zelf niet veel WM kennis maar zitten er niet standaard verschillende keyboards in? Zo niet, hoe zou je die dan moeten installeren op je Diamond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
DaannO schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:30:
Inmiddels hebben de heren van XDA ook alweer het keyboard omgezet voor andere pda's van de Diamond, erg cool en werkt erg goed :D

[afbeelding]
Heb je een link waar die te downloaden is, heb zelf even kort op XDA gekeken maar zag hem zo snel er nog niet tussen staan.

edit: ow zal even kijken in andere topics dan die van de P3300 8)7

Voor de liefhebbers: de link

[ Voor 15% gewijzigd door 13art op 14-05-2008 15:39 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
DjWannaB2002 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:37:
[...]

Heb je een link waar die te downloaden is, heb zelf even kort op XDA gekeken maar zag hem zo snel er nog niet tussen staan.

edit: ow zal even kijken in andere topics dan die van de P3300 8)7

Voor de liefhebbers: de link
Volgens mij zijn er genoeg hits op google Ook bij de Nederlands talige site kun je genoeg downloads vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
Met de Touch Diamond wordt het nog moeilijker kiezen. Ik wilde eerste een TyTN II maar deze ziet er ook goed uit. Wat zijn naast het QWERTY-toetsenbord en het geheugen nog belangrijken verschillen tussen deze twee toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

De software.. TyTN II heeft ouwe meuk, Diamond heeft alle nieuwe Touch zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
JackPoint schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:31:
Met de Touch Diamond wordt het nog moeilijker kiezen. Ik wilde eerste een TyTN II maar deze ziet er ook goed uit. Wat zijn naast het QWERTY-toetsenbord en het geheugen nog belangrijken verschillen tussen deze twee toestellen?
Formaat/gewicht, schermresolutie, windows 6.1, omgevings lichtsensor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
kenniani schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:46:
[...]

Formaat/gewicht, schermresolutie, windows 6.1, omgevings lichtsensor
De scherm resolutie is toch het zelfde? En op de TyTN II komt toch ook WM 6.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Dat kan je ook zelf op zoeken hè :P Maar de TyTN II heeft 240x320 en de Diamond 320x480. Onofficieel zijn er wel updates voor WM6.1 maar die moet je zelf flashen, deze hier heeft dat dus native. Als het hardwaretoetsenbord je niks kan schelen, zou ik op de Touch Diamond wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Muthas schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:54:
Dat kan je ook zelf op zoeken hè :P Maar de TyTN II heeft 240x320 en de Diamond 320x480. Onofficieel zijn er wel updates voor WM6.1 maar die moet je zelf flashen, deze hier heeft dat dus native. Als het hardwaretoetsenbord je niks kan schelen, zou ik op de Touch Diamond wachten :)
640x480

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

:X

Het scherm is kleiner als die van de iPhone en heeft een hogere resolutie.. damn, nice :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Bij allebij de toestellen is de schermdiagonaal wel 2,8 inch. Zijn de schermen dan hardwarematig even groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicelmo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05-2021
JackPoint schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:31:
Grote verschil met ALLE andere HTC modellen is dat de Diamond wel drivers heeft voor de videokaart.. ( als ik dit fout heb laat het dan even weten svp ) Verder heeft ie een hogere resolutie 640x480 dacht ik i.p.v. 320x240.
Dit betekend dus dat alle programma's er scherper uitzien en dat de hele Touch 3d wordt aangestuurd via de drivers van de videokaart.. Oudere HTC's hebben dit niet voor zover ik weet.

[ Voor 3% gewijzigd door metallicelmo op 14-05-2008 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
DaannO schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:41:
[...]

Volgens mij zijn er genoeg hits op google Ook bij de Nederlands talige site kun je genoeg downloads vinden :)
Ja had hem ook gevonden, zie de link in mn bericht.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Laatst online: 11-09 09:07
metallicelmo schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 17:01:
[...]

Grote verschil met ALLE andere HTC modellen is dat de Diamond wel drivers heeft voor de videokaart.. ( als ik dit fout heb laat het dan even weten svp ) Verder heeft ie een hogere resolutie 640x480 dacht ik i.p.v. 320x240.
Dit betekend dus dat alle programma's er scherper uitzien en dat de hele Touch 3d wordt aangestuurd via de drivers van de videokaart.. Oudere HTC's hebben dit niet voor zover ik weet.
inmiddels is er een update voor de TYTN 2 aangekondigd met WM6.1 en drivers voor de MS7200 chipset van Qualcomm....voor de andere komt die er ook nog wel aan...maar daar hebbe ze nog geen einddatum voor...dat is mijn vaste overtuiging....

daarmee geef je de Touch serie denk ik een nieuwe boost...een update naar WM6.1 en een driver update....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

coldasice schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:27:
[...]

inmiddels is er een update voor de TYTN 2 aangekondigd met WM6.1 en drivers voor de MS7200 chipset van Qualcomm....voor de andere komt die er ook nog wel aan...maar daar hebbe ze nog geen einddatum voor...dat is mijn vaste overtuiging....

daarmee geef je de Touch serie denk ik een nieuwe boost...een update naar WM6.1 en een driver update....
Maarja, daarmee heeft de touch nog steeds geen aparte (snelle) grafische chip voor zover ik weet en geen 640x480 ;)

En sowieso niet lichter/kleiner

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:57
geerttttt schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:52:
[...]

Maarja, daarmee heeft de touch nog steeds geen aparte (snelle) grafische chip voor zover ik weet en geen 640x480 ;)

En sowieso niet lichter/kleiner
Ik denk dat je de TyTN II bedoelt :P

Als het goed is zijn de chipjes in de TyTN II en Diamond hetzelfde met als enige verschillen dat de Diamond op 528 Mhz loopt i.p.v. 400 Mhz van de TyTN II. En de Diamond versie is licht aangepast vanwege een patent kwestie met Broadcomm waardoor er in america geen toestellen meer mochten worden geimporteerd.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Heb ik toch een dilemma... Ik wilde eigenlijk wel voor deze gaan zo gauw m'n abo afgelopen is (evt nog een maandje rekken ivm de releasedatum van de Diamond), maar nou belden ze gister van T-Mobile dat ik de TytnII (maar dan T-M-gebrand, de Touch Pro heet ie dan meen ik) gratis kan hebben bij m'n huidige abo (20e per maand). Ik vrees dat ik dat met de Diamond niet voor elkaar ga krijgen... Toch ff over brainstormen....

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Brabo-Joossie schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:20:
Heb ik toch een dilemma... Ik wilde eigenlijk wel voor deze gaan zo gauw m'n abo afgelopen is (evt nog een maandje rekken ivm de releasedatum van de Diamond), maar nou belden ze gister van T-Mobile dat ik de TytnII (maar dan T-M-gebrand, de Touch Pro heet ie dan meen ik) gratis kan hebben bij m'n huidige abo (20e per maand). Ik vrees dat ik dat met de Diamond niet voor elkaar ga krijgen... Toch ff over brainstormen....
TytnII prijs zit bijna 84 euro boven de prijs van de Diamond als ik bij 2call kijk, dus daar vergis je je in. Van de Diamond komt ook een T-Mobile versie dus zal qua prijsverschil niet heel anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Het nadeel is alleen dat t-Mobile waarschijnlijk zijn tijd zal nemen voordat ze de diamond touch zullen uitbrengen onder de naam MDA Compact IV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
Ganymedus schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:57:
Het nadeel is alleen dat t-Mobile waarschijnlijk zijn tijd zal nemen voordat ze de diamond touch zullen uitbrengen onder de naam MDA Compact IV
Volgens informatie op het forum van pocketinfo.nl zal de MDA Compact IV aan het eind van de maand in de winkel liggen voor een prijs van € 404 of € 170 bij een 1-jarig Relax-150 abbo.

Zeer schappelijke prijs als dat inderdaad het geval zou zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

RoccoS schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:34:
[...]

Volgens informatie op het forum van pocketinfo.nl zal de MDA Compact IV aan het eind van de maand in de winkel liggen voor een prijs van € 404 of € 170 bij een 1-jarig Relax-150 abbo.

Zeer schappelijke prijs als dat inderdaad het geval zou zijn lijkt me.
Eind mei of eind juni? Wel jammer dat de compact IV een erg saaie achterkant heeft en groot T-mobile op de voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 11-09 09:33
Shiver23 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:13:
[...]

Eind mei of eind juni? Wel jammer dat de compact IV een erg saaie achterkant heeft en groot T-mobile op de voorkant.
ja inderdaad vies T-mobile logo erop :(
Vroeger kon je die dingen nog goed eraf gummen :) maar die tijd is allang voorbij.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
HTC zal de Diamond eerst releasen.
De kloontjes (MDA etc.) zullen na een bepaalde tijd volgen.
Dit is de afspraak met de OEM's.

Ik weet niet hoe Pocketinfo erbij komt, want HTC heeft bovenstaande verteld op hun conferentie te Londen.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Het zou me verbazen als t-mobile zo snel zou zijn, en het zou in strijd zijn met de geschiedenis.
Werkt dat gummen echt niet meer? O-)

Die nare achterkant is overigens nog nergens bevestigt, toch? :?

[ Voor 21% gewijzigd door Ganymedus op 15-05-2008 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
volgens mij werkte het op de tytn nog om met een suikerklontje te schuren, zonder verdere schade...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Lijkt me ook wel waarschijnlijk dat ze 'm eerst als Diamond gaan uitbrengen. Het zou mooi zijn als ie snel naar T-Mob komt, maar ik ben er bang voor. Ik zal eens gaan puzzelen hoe het zit met een abo verlengen buiten T-Mob om, dus bv via GSM.nl ofzo. Op dat soort sites zijn ze over het algemeen veel flexibeler in abo-gsm-combinaties.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Phusebox schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:46:
[...]

ja inderdaad vies T-mobile logo erop :(
Vroeger kon je die dingen nog goed eraf gummen :) maar die tijd is allang voorbij.
Ik heb mijn T610 hier nog steeds ergens liggen. Volgens mij het eerste toestel waar t-mobile vanaf gegumt kon worden :)

Maar als ik dit zo zie zijn ze al behoorlijk ver met het T-mobile toestel.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=XhrnATHTlkQ]
Mag hopen dat je het thema kunt terugzetten naar de originele kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:53
Echt vloeiend gaat het nog niet, als ik dat T-Mobile filmpje bekijk.
Benieuwd of ze dat nog verbeteren voor ie in de winkel ligt.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Ga maar uit van niet, zo 1 maand voor de release. En het gaat inderdaad wel erg schokkerig. Denk dat het komt door de hoge resolutie, er zijn immers weer meer pixels te renderen, en dat trekt de (hoewel snelle) hardware niet. Maarja, specs & looks van soft- en hardware > snelheid.

@Shiver23: dat kon met mijn HTC Touch toen ook niet, dus ik ben bang dat je daarvoor moet flashen.

[ Voor 15% gewijzigd door Muthas op 15-05-2008 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Mobile Review heeft nu een uitgebreidere review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dat t-mobile filmpje gaat het veel trager dan in de andere filmpjes die je op youtube kan vinden. In die filmpjes zie je ook wel een paar schokjes maar bij die t-mobile versie is het wel heel extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Ik zie anders geen verschil. Kijk maar eens naar die filmpjes van Mobile Review, en vergelijk het foto gedeelte, ze doen ongeveer hetzelfde, en het hangt in allebei even veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Muthas schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:18:
Ik zie anders geen verschil. Kijk maar eens naar die filmpjes van Mobile Review, en vergelijk het foto gedeelte, ze doen ongeveer hetzelfde, en het hangt in allebei even veel.
Inderdaad. Wel jammer, want volgens mij gaat dat zwaaaaar irriteren, als je een dagje verder bent en door de oeh-ah-cool fase heen bent :o

Ook vaag of TomTom 7 er nou wel of niet bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicelmo
Die T-mobile versie is echt spuuglelijk vergeleken bij de standaard "zwarte" HTC versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Pff nou weet ik het helemaal niet meer wat ik moet gaan kiezen.
Deze ziet er wel erg gaaf uit. Als je er ook mee kan bellen dan zou dat mooi meegenomen zijn :+

Denk dat ik toch maar voor deze ga icm een 2-jarig abbo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NPrimus
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-04-2022
Op mijn vraag aan een online telefoniewinkel waarom Route66-navigatiesoftware meegeleverd wordt, terwijl de Touch Diamond uitgerust is met Tomtom, kreeg ik het volgende antwoord:

"Er is een beetje onduidelijkheid over de tomtom die er op zou zitten. Waarschijnlijk zit er alleen de grote wegenkaart van europa bij en niet de detailkaarten. Je moet dan dus nog kaarten kopen bij Tomtom."

Weet iemand hoe het nu echt zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

Ja raar van dat TT verhaal. Je zou verwachten dat dit groot nieuws zou zijn. En uitgebreid overal besproken zou worden. Ook bij TT zie je niets over TT7 op de diamond.
We moeten denk ik wachten totdat iemand de retail versie in handen heeft.
Of misschien worden de eerste batches zonder geleverd omdat de deal nog niet rond is of zo..

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NPrimus
Het lijkt me dat je er uiteindelijk zelf wel voor kunt zorgen dat je de juiste software en kaarten erop hebt draaien, dus wat dat betreft is het ook weer niet zo heel erg. Of ze moeten het dit keer echt goed dichtgetimmerd hebben, gelet op het op-de-rom-inbakken-gerucht.

Zijn er trouwens mensen die nu al een Touch hebben en kunnen adviseren om een Nederlandse dan wel een Engelse variant aan te schaffen, in verband met Windowsupdates of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Volgens is op Google genoeg te vinden over TomTom en de Diamond

Google

:)

[ Voor 4% gewijzigd door DaannO op 16-05-2008 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Laatst online: 09-09 16:04
Ik heb een touch (T-mobile) gehad, maar heb echt nooit een update voorbij zien komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:37

Pinobigbird

doesn't share food!

Het is niet zo dat de deal niet rond is, dat is namelijk al meerdere malen bevestigd, maar dat de software nog niet af is. Daarom zie je ook nog geen reviews en screenshots oid. De teaser houdt in dat er alleen 1 stadskaart gratis gedownload kan worden.
Ja, er zal wederom een TomTom teaser bij zitten. Het gaat hier om Mobile 7 en deze bevind zich in de laatste fase van de ontwikkeling. Een leuke functie zal zijn dat als je een klein rondje met je vinger maakt op het scherm dat hij dan in zal zoomen in de map. Andersom natuurlijk ook. Wederom, TomTom komt later met meer info.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Bij Modaco claimen ze TT7 al werkend gezien te hebben, dus hij komt wel degelijk. En niet alleen naar de Diamond, maar ook als losse verkoop als ik het goed lees.
http://www.modaco.com/con...coming-to-pocket-pc-soon/

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Xanion schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:08:
Bij Modaco claimen ze TT7 al werkend gezien te hebben, dus hij komt wel degelijk. En niet alleen naar de Diamond, maar ook als losse verkoop als ik het goed lees.
http://www.modaco.com/con...coming-to-pocket-pc-soon/
Die losse verkoop wordt weer op zin beurt tegengesproken door pocketinfo: http://www.pocketinfo.nl/...future-of-navigation.html

Echter heb ik PI niet echt hoog in mijn vaandel staan als het gaat om betrouwbaarheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
DaannO schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:14:
[...]

Die losse verkoop wordt weer op zin beurt tegengesproken door pocketinfo: http://www.pocketinfo.nl/...future-of-navigation.html

Echter heb ik PI niet echt hoog in mijn vaandel staan als het gaat om betrouwbaarheid ;)
/Sluikreclame aan
Ik lees ook liever www.allaboutphones.nl :)
/Sluikreclame uit

Slijmert >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Ginz op 16-05-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat HTC een keer met een volledig Ultiem toestelletje komt.
Ik mis hier nog steeds enkele features:
- Geen (micro)SD (HC) Slot
- Geen IR
- Geen DVB TV
- Geen Slider met een keypad zoals N95 of full qwerty zoals de nieuwe Sony Xperia X1.
- Geen 5.0 MP Camera
- Geen Flitser bij de Camera (of lampje) !!!! (Altijd handig bij het zoeken naar je verloren sleutels! ;) )

Copy en Paste link hieronder als image niet verschijnt.
http://img159.imageshack....66/myultimatephonezh7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img159.imageshack.us/img159/1466/myultimatephonezh7.jpg[/URL][/img]

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2008 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Ik denk dat een hardware keypad sowieso steeds meer en meer verleden tijd wordt, een toestel waarvan de voorkant gewoon één groot scherm is ziet er nou eenmaal heel strak uit, en daarnaast, de touchscreens en software voor die keypads worden ook steeds beter. Die op de iPhone werkt imo al perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:18

SaN

Tja, een telefoon met al deze opties zal vast wel komen (behalve IR dan), maar dan zijn er alweer andere functies die je er graag in wilt hebben waardoor het toestel te dik zou worden op dat moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Laatst online: 11-09 12:59
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:49:
Ik hoop dat HTC een keer met een volledig Ultiem toestelletje komt.
Ik mis hier nog steeds enkele features:
- Geen (micro)SD (HC) Slot
- Geen IR
- Geen DVB TV
- Geen Slider met een keypad zoals N95 of full qwerty zoals de nieuwe Sony Xperia X1.
- Geen 5.0 MP Camera
- Geen Flitser bij de Camera (of lampje) !!!! (Altijd handig bij het zoeken naar je verloren sleutels! ;) )

Copy en Paste link hieronder als image niet verschijnt.
http://img159.imageshack....66/myultimatephonezh7.jpg
[afbeelding][/URL][/img]
Je noemt echt allemaal punten op wat verwaarloosbaar is. Behalve het uitbreidingsslot dan. En er komt ook nog een versie met toetsenbord dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Ik heb vorige week gekozen voor een E-ten M810 bij verlening van mijn abonnement.
Helaas bleek het toestel defect, en kreeg ik een ander toestel toe gestuurd, maar helaas bleek deze ook defect.
Ik heb in overleg met de winkel mijn telefoon "ingeruild" voor een Pre-Order van de Touch-Diamond.
Ben erg benieuwd naar dit toestel! Navigatie vind ik erg belangrijk, de bediening ziet er geweldig uit, WM6.1 en snelle hardware maken dit voor mij een erg aantrekkelijk toestel.

Maandje w8én nog :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:17

vr6-only

Blub Blub

Ik baalde als de stekker dat ik 2 weken terug een Touch Cruise heb gekocht. Ik wist toen nog niets van dit toestel af.... :X
Gelukkig heeft mijn pa het overgekocht van mij.

Pre-order Touch Diamond bij algebeld.nl _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Kan niet wachten tot dat ik het heb. Vooral omdat ik nu geen last zal hebben
van het probleem "ontbrekende drivers". iGo draaide beter op mijn P3300!! 8)7

Wel vind ik het jammer dat ik geen SD kaart erbij kan zetten. Heb net een 16 GB kaart gekocht (voor de Touch cruie). |:(
Tevens gooi ik de standaard ROM eraf. Hoef al dat poespas niet. Leuk en aardig, maar na 2 dagen begin je er al aan te ergeren. Dan wil je liever snelheid ipv eye candy (in mijn geval dan)

[ Voor 37% gewijzigd door vr6-only op 17-05-2008 01:16 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 keer is leuk, 2x is spam!

[ Voor 98% gewijzigd door DaannO op 17-05-2008 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Op zich is de tmobile versie ook niet verkeerd. Even flashen naar de standaard ROM van de Diamond. De zwaardere batterij bestellen en je hebt waarschijnlijk gelijk de mooie achterkant. Het enige probleem zijn dan nog de logo's op de voorkant.
Sales package. It’s very likely that the Diamond will come in a lackluster package, just like most other offerings from HTC, that is, it will include a headset, charger, data cable and the communicator itself. Extra accessories for the Touch Diamond will include a slip case, desk stand and a more capacious battery that will come with a bigger back cover, that will certainly add a couple of millimeters to its girth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Gelijk de mooie achterkant.??

Laatste keer dat ik keek vond ik die van T-Mobile een stuk lelijker dan de diamondshaped achterkant van de HTC versie.

Smaken verschillen blijkbaar...

Wat ik me afvraag is of door die extended battery de Diamond nog wel in zijn accessoire hoesje past.

[ Voor 21% gewijzigd door Ferruginous Hwk op 17-05-2008 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat zegt hij toch ook? Dat de standaard mooier is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
Ik vind de T-Mobile versies van HTC apperaten echt niet lelijker dan de orginele, mijn touch vind ik zelfs mooier. De opneem en ophang knoppen zijn hierbij een kwart slag gedraaid en zien er veel steviger uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, waarom IR op de Diamond of de volgende generatie HTC's:
Idd, Bleutooth heeft IR overgenomen, maar ik vind het gewoon vet dat je je mobiele kan gaan gebruiken als afstandsbediening, en zeg nou zelf, de meeste huishoudelijke apparaten werken nog steeds met een IR afstandsbediening en niet een Bluetooth Remote Control.
Moet je voorstellen dat je mobiele al die afstandsbedieningen kan vervangen en misschien zelfs je autosleutels (nu of dan wel in de toekomst).

Ik bedoel wij hebben al 3 afstandsbedieningen alleen voor TV, DVD-R en DigiKabel.
Zo'n all-in-one afstandsbediening is relatief duur (voor een beetje elegant mooie, zie logitech), dus als het ook een functie op je nieuwe HTC kan zijn, dan is dat toch alleen een bonus? Ik bedoel het is toch alleen een klein chipje en een IR lampje erin bouwen dat neemt toch niet zoveel ruimte in?

Zo te zien op de specs van een aantal sites is de Raphael wel capable met SD-slot en een Cameralampje en een keys-slider. Ik denk dat ik nog effe wacht tot deze versie van de Touch uitkomt, misschien zit hier ook wel een betere batterij in. Is ie toch net een beetje beter dan de Diamond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS: Ik heb iets gelezen over een nieuwe GPS chip: de Global Locate A-GPS chip "de Hammerhead" en straks de "Hammerhead II". Deze zouden beter zijn dan de Sirfstar III (HTC p3300) en de Qualcomm One (HTC Diamond).
Ik hoop dat HTC ook deze chips binnenkort gaan gebruiken, want ze komen beter uit de polls dan alle andere chips.

Plus ik mis ook een TV-Out functie op de Diamond, de Raphael zou deze wel krijgen??? Weet iemand hier iets meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
De diamond in nog niet eens uit joh, en nu heb je het al over een opvolger 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:00:
OK, waarom IR op de Diamond of de volgende generatie HTC's:
Idd, Bleutooth heeft IR overgenomen, maar ik vind het gewoon vet dat je je mobiele kan gaan gebruiken als afstandsbediening, en zeg nou zelf, de meeste huishoudelijke apparaten werken nog steeds met een IR afstandsbediening en niet een Bluetooth Remote Control.
Moet je voorstellen dat je mobiele al die afstandsbedieningen kan vervangen en misschien zelfs je autosleutels (nu of dan wel in de toekomst).

Ik bedoel wij hebben al 3 afstandsbedieningen alleen voor TV, DVD-R en DigiKabel.
Zo'n all-in-one afstandsbediening is relatief duur (voor een beetje elegant mooie, zie logitech), dus als het ook een functie op je nieuwe HTC kan zijn, dan is dat toch alleen een bonus? Ik bedoel het is toch alleen een klein chipje en een IR lampje erin bouwen dat neemt toch niet zoveel ruimte in?

Zo te zien op de specs van een aantal sites is de Raphael wel capable met SD-slot en een Cameralampje en een keys-slider. Ik denk dat ik nog effe wacht tot deze versie van de Touch uitkomt, misschien zit hier ook wel een betere batterij in. Is ie toch net een beetje beter dan de Diamond.
Kun jij aangeven op welke sites jij deze informatie gevonden hebt. Mijn voorkeur gaat in principe ook uit naar dit toestel.
Overigens heb ik antwoord van Tomtom gekregen op de vraag of Navigator 7 op de Diamond zit:

Geachte heer Terlouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan TomTom Customer Support.

De informatie waar u naar vraagt is op dit moment nog niet beschikbaar. Wanneer deze informatie wel beschikbaar is zal dit kenbaar worden gemaakt d.m.v. de TomTom nieuwsbrieven

U kunt uzelf inschrijven op de gewenste nieuwsbrieven door onderstaande stappen te doorlopen:

• Uw e-mailadres registreren voor de nieuwsbrieven van TomTom •

1. Log in op onze website (http://www.tomtom.com)
2. Klik op [My Profile]
3. Vink in de volgende pagina alle nieuwsbrieven van keuze aan
4. Klik onderaan de pagina op [Bijwerken]

Nu bent u ingeschreven op de nieuwsbrieven van uw keuze

Met vriendelijke groet,

TomTom Customer Support Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Laatst online: 25-03 08:42
Heel interessant toestel....

ben al tijdje op zoek naar een nieuwe phone, en ik denk dat dit toestel het zoeken naar een iphone zeker heeft gestaakt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Laatst online: 27-01 18:04
Fried schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:45:
Heel interessant toestel....

ben al tijdje op zoek naar een nieuwe phone, en ik denk dat dit toestel het zoeken naar een iphone zeker heeft gestaakt.. :)
Helemaal mee eens, deze heeft zeker mijn voorkeur boven een iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik twijfel tussen een pre-order van dit toestel of nog even doen met mijn mda compact en wachten op de raphael. Ik dacht ergens gelezen dat er gezegd is dat het na de Diamond nog "enkele maanden" zou duren voordat de raphael gereleased zou worden, is hier meer over bekend of helemaal niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Helemaal niks. Wat je leest zijn pure speculaties.

Het enige dat HTC heeft gezegd is dat de Diamond het vlaggenschip van HTC is voor 2008.
Een Raphael met betere specs (lees aanwezigheid van microSD en keyboard volgens de geruchten) zou bovenstaande onderuit halen. En dus niet voor de hand liggend.

Verder wordt over het bestaan van de Raphael ontkennend gedaan door HTC.
Dit heb ik gelezen uit een interview met iemand van HTC op een Taiwanese website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Ik kan alleen al niet wachten op de diamond om dan goed xda-developers te gaan volgen. Die mensen zullen ervan smullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WtB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-04-2023

WtB

sander-sp schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:44:
Ik twijfel tussen een pre-order van dit toestel of nog even doen met mijn mda compact en wachten op de raphael. Ik dacht ergens gelezen dat er gezegd is dat het na de Diamond nog "enkele maanden" zou duren voordat de raphael gereleased zou worden, is hier meer over bekend of helemaal niks?
Dan kan je beter wachten op de opvolger van de Raphael, dat schijnt echt een bere-apparaat te worden (kan je jezelf b.v. ook mee scheren). Verwacht 2009???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

Verkeerde topic ofzo? :?

[ Voor 86% gewijzigd door pven op 19-05-2008 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
echt een leuk apparaatje, zit nog tussen deze en de cruise te twijfelen. Maar het lijkt toch deze te worden. Enigste minpuntje misschien dat het niet mogelijk is om een extern sd-kaartje te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
ReVolpe schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:55:
Het enige dat HTC heeft gezegd is dat de Diamond het vlaggenschip van HTC is voor 2008.
Een Raphael met betere specs (lees aanwezigheid van microSD en keyboard volgens de geruchten) zou bovenstaande onderuit halen. En dus niet voor de hand liggend.
Maar een toestel met microSD en keyboard zal waarschijnlijk ook groter zijn dan de Diamond. Het is dan imho onterecht om over betere specs te spreken: hooguit andere specs. De Diamond kan vanwege zijn kleine formaat en toch zeer uitgebreide specs nog steeds het vlaggenschip blijven.
Het ligt er maar aan waar je (of liever waar HTC) het meeste belang aan hecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicelmo
sandeman schreef op zondag 18 mei 2008 @ 19:33:
[...]

Maar een toestel met microSD en keyboard zal waarschijnlijk ook groter zijn dan de Diamond. Het is dan imho onterecht om over betere specs te spreken: hooguit andere specs. De Diamond kan vanwege zijn kleine formaat en toch zeer uitgebreide specs nog steeds het vlaggenschip blijven.
Het ligt er maar aan waar je (of liever waar HTC) het meeste belang aan hecht.
Inderdaad.. Als je een keyboard toevoegt wordt ie een stuk dikker en dat hoeft van mij niet.. Liever zonder keyboard en lekker draagbaar. 4 GB is misschien niet zo heel veel, maar zou genoeg moeten zijn voor wat TomTom kaartjes, muziek, foto's en email ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik wacht de release van de Diamond wel af, als er voor die tijd nog een release date voor de Raphael komt kan ik dat altijd nog overwegen, komt die er niet koop ik gewoon de Diamond. Mijn compact (1) begint nu echt uit elkaar te vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PDAshop over de diamond: "De nieuwe TouchFLO 3D-navigatie is opzienbarend snel".
Dan hebben ze zeker al de final retail version, want ik vond de interface op de videootjes echt niet "opzienbarend" snel, in tegendeel zelfs...

Ma goed, ik verwacht dat het in de final retail version geen problemen mag opleveren... Benefit of the doubt enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:22
ik vind het dingetje er wel heel mooi uit zien ik zal er bijna voor van me geloof afstappen
(misschien doe ik dat ook wel)
ben altijd nokia trouw geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NPrimus
Om de TomTomkwestie nog maar weer eens aan te zwengelen:
Mark Moons, Country Manager Benelux HTC, beweert afgelopen vrijdag in het AD dat TomTom er niet bijgeleverd wordt, maar dat er tegelijk of vlak na de introductie van de Touch Diamond wel TT-software beschikbaar komt voor de Diamond.
Kijk hier het interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 14:14

Tjark

DON'T PANIC

Het ontbreken van SD kaartje is idd jammer, zeker als je er een volledige Tomtom op wil draaien (west-europa is iets van 1,5-2 GB?)

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Laatst online: 24-05 12:15
NPrimus schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:11:
Mark Moons, Country Manager Benelux HTC, beweert afgelopen vrijdag in het AD dat TomTom er niet bijgeleverd wordt, maar dat er tegelijk of vlak na de introductie van de Touch Diamond wel TT-software beschikbaar komt voor de Diamond.
Kijk hier het interview.
Zo kwam het op mij bij de lancering van de HTC Diamond in Nederland ook over.
TomTom is niet op tijd klaar.

Waarschijnlijk komt er een TomTom teaser met 1 gratis citymap.

Edit:
Op filmpje van AD zie je ook goed dat het apparaat zeker niet traag is :) .

[ Voor 5% gewijzigd door adewidt op 19-05-2008 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
adewidt schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:45:
Edit:
Op filmpje van AD zie je ook goed dat het apparaat zeker niet traag is :) .
Inderdaad. Ze hebben hem expres zo sloom lijkend gemaakt :D

Eerst je vinger eroverheen gehaald hebben en dan gebeurt er pas wat. Ben iPhone gewend, waar je bijvoorbeeld contacten, foto's en weerbericht meteen ziet verschuiven als je er met je vinger aan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:26:
[...]

Eerst je vinger eroverheen gehaald hebben en dan gebeurt er pas wat. Ben iPhone gewend, waar je bijvoorbeeld contacten, foto's en weerbericht meteen ziet verschuiven als je er met je vinger aan zit.
Precies, dat bedoel ik :)
Als dat touchflo 3d echt zo innovatief wilt zijn als het zou moeten zijn, dan moet het direct reageren a la iphone. En niet inderdaad van: "swipe" ........... "swipe" ..... Oh nu doet ie wat. ;)

Maar ik neem aan dat dit wel aangepast gaat worden voor hij officieel released wordt...zo niet dan hebbe ze (HTC) een probleem denk ik... in de vorm van alot of pissed off gebruikers :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2008 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Nou, ik moet zeggen dat ik toch wel gecharmeerd ben over de standaard browser nu, want die PI op te Tytn II heb je niks aan. Enige wat ik me afvraag is of deze browser ook flash bestanden zal gaan afspelen. dat zou zeker niet verkeerd zijn....

de snelheid: vind het niet tergend langzaam gaan om eerlijk te zijn, moet toegeven dat het geen iphone snelheid is, maar het ziet er niet ultrasloom uit ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 19:43
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:36:
[...]

Precies, dat bedoel ik :)
Als dat touchflo 3d echt zo innovatief wilt zijn als het zou moeten zijn, dan moet het direct reageren a la iphone. En niet inderdaad van: "swipe" ........... "swipe" ..... Oh nu doet ie wat. ;)

Maar ik neem aan dat dit wel aangepast gaat worden voor hij officieel released wordt...zo niet dan hebbe ze (HTC) een probleem denk ik... in de vorm van alot of pissed off gebruikers :P
Ik denk dat hij 't te snel wilt. Ook bij de release van de Touch Cruise zat hij aan te kloten met de TouchFLO en zag 't er dus onproffessioneel uit. Daar merk ik nu bar weinig van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicelmo
Ik hoor trouwens dat er nogal wat problemen zijn met de Touch Cruise of is dat allemaal een beetje opgeblazen? De forums van die Cruise staan bijna alleen maar vol met problemen en oplossingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-07 16:27
metallicelmo schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:16:
Ik hoor trouwens dat er nogal wat problemen zijn met de Touch Cruise of is dat allemaal een beetje opgeblazen? De forums van die Cruise staan bijna alleen maar vol met problemen en oplossingen..
da's meestal het geval met fora die aan een product zijn gewijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicelmo
ponq schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:21:
[...]

da's meestal het geval met fora die aan een product zijn gewijd.
hehe ja oke.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:17

vr6-only

Blub Blub

Persoonlijk hoop ik dat TomTom er niet bijgeleverd wordt en indien bijgeleverd, zeker niet standaard in de ROM! Dan kan ik het zeker ook niet verwijderen.

*knip* Trollen is niet nodig :Y)

Navigon/iGo all the way!

[ Voor 12% gewijzigd door pven op 19-05-2008 18:33 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:26:
[...]

Wanner zou die iPhone hier uitkomen? Hoop een beetje dezelfde tijd, kan ik echt kiezen. Je zal zien dat als ik de Diamond gekocht heb ze bij Apple denken "Goh laten we ook maar eens wat doen in NL".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Laatst online: 16:25
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:15:
[...]

Wanner zou die iPhone hier uitkomen? Hoop een beetje dezelfde tijd, kan ik echt kiezen. Je zal zien dat als ik de Diamond gekocht heb ze bij Apple denken "Goh laten we ook maar eens wat doen in NL".
9 Juni zal Steve "God" Jobs een lecture houden op de WWDC (World Wide Developer Conference). En de geruchten storm woekert al enkele maanden over een mogelijke iPhone 3G launch tijdens zijn praatje.
Hoe snel ie daadwerkelijk dan in de schappen ligt... Geen idee, maar apple is er vaak vrij rap mee.

Ik wacht de iPhone zeker nog even af, want ik denk dat het een goede competitie is voor de Diamond. Dan met name op opslag capaciteit en prijs vermoed ik. Verder kan de Diamond practisch alles (en beter) dan wat de huidige iPhone kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Denk je dat de nieuwe Iphone goedkoper wordt dan de Diamond? Lijkt me niet toch?

edit: die 4gb blijft echt een lachertje... Ik lees net dat de nieuwe nokia n96 16gb krijgt + mogelijkheid tot uitrbeiding met een sd kaartje :|

[ Voor 47% gewijzigd door SaN op 19-05-2008 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
NPrimus schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:11:
Kijk hier het interview.
"bla bla bla... 265 aan rom" heeft ie het toch mis want dat is 256 en 265...

in het plaatje loopt inderdaad de tel echt super goed. ben echt zo jaloers. zou echt de diamond willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Laatst online: 16:25
sander-sp schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:48:
Denk je dat de nieuwe Iphone goedkoper wordt dan de Diamond? Lijkt me niet toch?

edit: die 4gb blijft echt een lachertje... Ik lees net dat de nieuwe nokia n96 16gb krijgt + mogelijkheid tot uitrbeiding met een sd kaartje :|
Just rumours natuurlijk...
http://www.engadgetmobile...counted-to-199-by-atandt/

Het is natuurlijk een discussie waar of het wel of niet slim is om je telefoon voor el cheapo aan te bieden. Zie de Diamond voor ongeveer 500 euro!! (denk aan euro vs. dollar koers). En geruchten over een 1000 Doller hole burning Xperia X1. Zou Apple er wijs aan doen om hun telefoontje goedkoper te maken. of kunnen ze het nu uberhaupt wel maken om een duur toestel op de markt te brengen.De concurrent weet er immers wel raad mee.

Maar goed back on track!
Diamond in de AD filmpje is idd verassend snel. Ben alleen zeer benieuwd hoe je eigen contact lijst er uit gaat zien zonder die schitterende portret foto's die HTC gebruikt heeft. Om nou al mijn contact 's een keer uit te nodigen voor een portret foto-shoot gaat me wat ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:28

Mars Warrior

Earth, the final frontier

Noxa schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:23:
[...]
... Om nou al mijn contact 's een keer uit te nodigen voor een portret foto-shoot gaat me wat ver.
Dan laat je ze toch een foto van hunzelf maken en desnoods via MMS naar jou toe sturen? Of 'desnoods' laat je ze een foto mailen O-) O-) O-)

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Ik belde vanmiddag met de tomtom helpdesk. Die konden nog niet echt wat bevestigen (hoewel ik betwijfel of die vent uberhaupt exact weet wat de htc touch diamond is.

Hij vertelde me dat vrijwel alle htc toestellen tegenwoordig uitgerust werden met tomtom... maar of dit bij deze ook zo was wist hij niet. over tomtom 7 wist hij uberhaupt niets.

Ik denk dat we alleen maar erop kunnen hopen.

Wat me wel opviel trouwens, is dat (ook bij pdashop) de verwachte leverdatum verkort is tot 7 juni!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft 1 van jullie een linkje naar dat AD filmpje waar te zien is dat de interface snel gaat?
Als hij al een keer gepost is, mijn excuses. Dan mij ff verwijzen op welke pagina ik moet checken ;)
tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faethon
  • Laatst online: 27-08 17:25
Overigens lijkt het erop dat TomTom 7 niet zal worden meegeleverd bij een los toestel. Het artikel op http://www.gpspassion.com/fr/news.asp?id=688 lijkt dit in ieder geval te suggereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 21:15
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 21:06:
Heeft 1 van jullie een linkje naar dat AD filmpje waar te zien is dat de interface snel gaat?
Als hij al een keer gepost is, mijn excuses. Dan mij ff verwijzen op welke pagina ik moet checken ;)
tnx!
anders zoek je gewoon zelf even.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gevonden...
Zat al helemaal moeilijk te denken aan wat voor afkorten AD wel niet zou zijn...
was het gewoon het AD..als krant 8)7

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2008 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag dat eigenlijk wel dat men TT7 levert in de ROM zodat je het niet kan deleten.
Lijkt mij van niet, als ik terug denk aan het debakel Doe is volwassen en doe is gewoon MS dan :? internet explorer.
Any hoe , ben blij dat er een Tomtom7 komt! voor de PDA.

[ Voor 10% gewijzigd door DaannO op 19-05-2008 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Laatst online: 24-05 12:15
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:42:
Mag dat eigenlijk wel dat men TT7 levert in de ROM zodat je het niet kan deleten.
Lijkt mij van niet, als ik terug denk aan het debakel M$ internet explorer.
Any hoe , ben blij dat er een Tomtom7 komt! voor de PDA.
Dat mag, zolang ze je wel vrij laten om ook andere navigatie software te installeren.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit Topic is uitsluitend bedoeld om te discussiëren over de Diamond! Aanverwanten zaken zoals discussies over bijbehorende abo's hoort hier dus niet thuis! Ook waar hij te koop is, hoe duur en wie hem wel of niet en wanneer kan leveren is hier niet van toepassing! Ook is het niet intressant om te weten als jij hem hebt, of binnen hebt, of besteld hebt!! Gewoon mee kappen en ontopic over de Diamond zelf praten. Discussie over levertijden van pda's mag hier!

We zitten hier op een technisch forum en dat willen we graag zo houden!

PS: verwachte lever datum van de Diamond: 2e week van Juni en dat is genoeg over dat onderwerp!