Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:00:
OK, waarom IR op de Diamond of de volgende generatie HTC's:
Idd, Bleutooth heeft IR overgenomen, maar ik vind het gewoon vet dat je je mobiele kan gaan gebruiken als afstandsbediening, en zeg nou zelf, de meeste huishoudelijke apparaten werken nog steeds met een IR afstandsbediening en niet een Bluetooth Remote Control.
Moet je voorstellen dat je mobiele al die afstandsbedieningen kan vervangen en misschien zelfs je autosleutels (nu of dan wel in de toekomst).
Ik bedoel wij hebben al 3 afstandsbedieningen alleen voor TV, DVD-R en DigiKabel.
Zo'n all-in-one afstandsbediening is relatief duur (voor een beetje elegant mooie, zie logitech), dus als het ook een functie op je nieuwe HTC kan zijn, dan is dat toch alleen een bonus? Ik bedoel het is toch alleen een klein chipje en een IR lampje erin bouwen dat neemt toch niet zoveel ruimte in?
Zo te zien op de specs van een aantal sites is de Raphael wel capable met SD-slot en een Cameralampje en een keys-slider. Ik denk dat ik nog effe wacht tot deze versie van de Touch uitkomt, misschien zit hier ook wel een betere batterij in. Is ie toch net een beetje beter dan de Diamond.
Kun jij aangeven op welke sites jij deze informatie gevonden hebt. Mijn voorkeur gaat in principe ook uit naar dit toestel.
Overigens heb ik antwoord van Tomtom gekregen op de vraag of Navigator 7 op de Diamond zit:
Geachte heer Terlouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan TomTom Customer Support.
De informatie waar u naar vraagt is op dit moment nog niet beschikbaar. Wanneer deze informatie wel beschikbaar is zal dit kenbaar worden gemaakt d.m.v. de TomTom nieuwsbrieven
U kunt uzelf inschrijven op de gewenste nieuwsbrieven door onderstaande stappen te doorlopen:
• Uw e-mailadres registreren voor de nieuwsbrieven van TomTom •
1. Log in op onze website (
http://www.tomtom.com)
2. Klik op [My Profile]
3. Vink in de volgende pagina alle nieuwsbrieven van keuze aan
4. Klik onderaan de pagina op [Bijwerken]
Nu bent u ingeschreven op de nieuwsbrieven van uw keuze
Met vriendelijke groet,
TomTom Customer Support Team