| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Ik hoop dat dit waar is 'ambient light sensor', dat mis ik heel erg op mijn TyTN IIUpquark schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:27:
Mobile Review heeft - je raadt het al - een review.
Werkelijk ongelooflijk dat er geen geheugenkaarten in kunnen. En als het nou 8 GB was, akkoord; maar 4 GB?!
Gek niet, ik koop de toestellen zelf ook altijd los.
Ik ben persoonlijk van mening dat een data abonnement een must is voor zo'n "telefoon".
Kijk anders eens of een sim only abonnement iets voor je is.
Zelf bel ik ook niet veel en heb een Sim-only Flex 20 abonnement icm Pocket internet totaal abonnement. Het voordeel van een Flex abonnement voor mij is dat mijn beltegoed nooit verloopt zodat ik (lees mijn vrouw) als we op vakantie zijn uit het opgespaarde tegoed de familie kan laten weten hoe we het hebben zonder dat het me iets kost.
Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)
Er zijn veel mensen hier die een los toestel kopen. Ik heb mijn Touch Cruise ook los gekocht, zodat ik de kosten in 1 keer heb, en dus de komende 2 jaar geen extra kosten eraan heb. Nu bel ik met 16 euro voor 60 euro aan minuten! (foutje van KPN, ben ik wel blij mee om eerlijk te zijnMelvinB schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:53:
Wat een mooi dingetje zeg!
Ben zeker gek als ik het toestel los koop?![]()
Bel te weinig zelf (wordt merendeels zelf gebeld), dus is een abbo niks voor mij denk ik.
Ik heb nu nog een E900 die het nog goed doet (en niet te vergelijken is natuurlijk), maar dit dingetje spookt nu ook door mijn hoofd.
Vooral dat WLAN en navigatie spreekt me erg aan en ik ben ook wel iemand die bij dit soort apparaatjes ook altijd uiterlijk belangrijk vindt.
Het ligt er aan wat je wilt he?
Verwijderd
Het is idd erg jammer dat hij geen micro-sd ondersteunt, cker als je hem ook wilt gebruiken als muziek-speler, tomtom etc.. is 4gb intern toch wat te magertjes. En verwisselen van sd heeft ook zo zijn voordelen. Hopelijk biedt de opvolger wel deze mogelijkheid, want mijn Jam (Magician) is egt aan vervanging toeUpquark schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:27:
Mobile Review heeft - je raadt het al - een review.
Werkelijk ongelooflijk dat er geen geheugenkaarten in kunnen. En als het nou 8 GB was, akkoord; maar 4 GB?!
Het blijft natuurlijk Windows Mobile, dus je kunt gewoon je eigen TomTom erop zetten als je die al hebt.. De kaarten gaan dan op de interne 4GB..
mijn huidige toestel is een eigen toestel, kom maar over de brug als je me bereiken wilt
Ik heb de HTC touch cruise, met 8 gig en dat is toch wel een must.
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
ach...hoe groter je kaart hoe meer rotzooi je bewaard...ik heb mijn 4 GB van mijn touch cruise nog niet half vol staan....en ik gebruik hem heel intensief.....maar met HSDPA en een winamp remote kun je je harde schijf van thuis met muziek gewoon streaming afspelen dus waarom nog mp3s bewaren op je PDA.........XTREEMRaGE schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 00:43:
Topic heeft een mooie update klasse, en idd jammer van het intern geheugen!
ps...ziet er wel echt super uit hoor....ik vind HTC ondanks de Driver problemen echt wel goed bezig...heb ook het idee dat Nokia met het hele touch verhaal de boot een beetje gaat missen...dit gaan ze voelen.....vooral in het hogere segment vindt ik de N95 echt niet meekunnen...de N96 qua specs wel weer maar qua vormgeving niet echt....maar ze hebben niet zoveel....aan de andere kant is dit wel het marktsegment waar HTC in thuis is....Nokia is toch meer mainstream....
[ Voor 29% gewijzigd door coldasice op 09-05-2008 01:07 ]
Ik heb een TC met 2 gig die krap 50% vol is. Dat is iets voor jou een must is betekent niet dat het een feiit is.XTREEMRaGE schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 00:43:
Topic heeft een mooie update klasse, en idd jammer van het intern geheugen!
Verwijderd
Ik mag in Juni een nieuwe telefoon maar wat is wijsheid. Het zal nog wel even duren voor KPN dit ding in zijn assoriment heeft. Daarbij vind ik een Touch Dual ook wel prima eigenlijk. Dus ja, hopen dat het ding half juni ook echt bij KPN ligt
Hulde voor de startpost overigens

True, maar als je gewend bent om 8 GB aan data mee te slepen, is het toch wel een domper. Als je ook nog eens bedenkt dat 16 GB kaartjes er aan zitten te komen...curry684 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 03:20:
[...]
Ik heb een TC met 2 gig die krap 50% vol is. Dat is iets voor jou een must is betekent niet dat het een feiit is.
Verwijderd
Wat is dat precies een ambient light sensor? Ik heb ook erg veel interesse in dit nieuwe toestel. Ik heb nu een S200. Aan het eind van deze maand kan ik kijken wat ik wil doen, loskopen of nieuwe abbo afsluiten.kenniani schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:56:
[...]
Ik hoop dat dit waar is 'ambient light sensor', dat mis ik heel erg op mijn TyTN II
En die Tomtom kaarten zijn ook niet klein..Upquark schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:21:
[...]
True, maar als je gewend bent om 8 GB aan data mee te slepen, is het toch wel een domper. Als je ook nog eens bedenkt dat 16 GB kaartjes er aan zitten te komen...
Flickr PSN ID= cheironnl
Een Ambient Light Sensor is een sensor die de achtergrondverlichting van je scherm aanpast naargelang het omgevingslicht. Is er veel licht, is het scherm ook feller verlicht zodat je het beter kan lezen. Is het wat donkerder, dan is er niet echt veel schermlicht nodig om het goed te kunnen lezen dus schakelt hij vanzelf wat lager met de schermverlichtingBinnetie schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:45:
[...]
Wat is dat precies een ambient light sensor? Ik heb ook erg veel interesse in dit nieuwe toestel. Ik heb nu een S200. Aan het eind van deze maand kan ik kijken wat ik wil doen, loskopen of nieuwe abbo afsluiten.
Verwijderd
1 er nu niet een uitbreidbaar geheugen op.
2 geen flitser.
Zijn er berichten over een nieuwe met wel deze toepassingen??
SE Experia X1Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:11:
Geen uitbreidbaar geheugen das wel jammer.4gb en dan nog tomtom erop dan ben je toch al 2 gb kwijt.Nee dan blijf ik nog wel even met mijn nokia n95 verder werken.Ga binnen 14 dagen op vakantie en heb dan weer mijn volle 8 gb nodig voor de filmpjes enz.Waarom zetten ze
1 er nu niet een uitbreidbaar geheugen op.
2 geen flitser.
Zijn er berichten over een nieuwe met wel deze toepassingen??
HTC Rapael is de Diamond met toetsenbord 4en uitbreidbaar geheugen. Flitser is volgens mij nog onbekend.
PSN: Shiver23
het feit dat er geen flitser op zit vind ik dan erger....de eerste flitsers verschenen 2 jaar geleden....
4 GB, dan denk ik toch eerder aan de Nokia N91 uit 2006(!!).
Nee, dit is echt een misser, en helaas helaas, voor mij de reden dat ik waarschijnlijk toch maar voor de Cruise ga.
/edit:
T-Mobile heeft een jaar geleden (weet niet precies meer wanneer) besloten om het aantal online verkooppunten te verminderen, vandaar dat je bij (o.a.) algebeld.nl niet meer voor T-Mobile terecht kunt. Er zijn echter wel andere websites waar je wel voor een abonnement bij T-Mobile + deze telefoon terecht kunt (mijn favoriet is 2call.nl, maar je moet zelf maar kijken).lazrambo schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:11:
[...]
Inderdaad maar het is wel jammer dat T-Mobile er weer NIET bij staat. Valt me wel op dat er de laatste tijd vaak geen T-mobile i.c.m. telefoon wordt aangeboden op internetsites
[ Voor 50% gewijzigd door Upquark op 09-05-2008 14:02 ]
http://www.youtube.com/wa...rnATHTlkQ&feature=related
Ik vraag mij echt af hoe het "touchen" is, Op mijn huidige HTC touch moet ik toch redelijk veel kracht zetten als ik met mijn vingers werk.
[ Voor 34% gewijzigd door XoiN op 09-05-2008 16:13 ]
Mocht de levering weer zo'n 'Cruise-drama' worden... dan kan ik altijd nog cancellen.
Verwijderd
aha zie daar das al wat beters bedankt voor de info.Hopelijk komt deze snel uit.Shiver23 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:16:
[...]
SE Experia X1
HTC Rapael is de Diamond met toetsenbord 4en uitbreidbaar geheugen. Flitser is volgens mij nog onbekend.
De Raphael ziet er ook leuk uit, maar er is nog niks over te vinden op de HTC pagina. Denk dat deze zo'n beetje aan het eind van het jaar gereleashed net als de X1Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:44:
[...]
aha zie daar das al wat beters bedankt voor de info.Hopelijk komt deze snel uit.
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit een WM device heb gezien dat geen mogelijkheden had tot uitbreiden van het opslaggeheugen... Zou een vreemde zet zijn!
Yup, in het ontwerp nergens een sd slot of verborgen sd slot gezien, wel een "integrated 4gb storage op de zijkant zien staan. verder geven alle 'review' sites het ook aan.garagaholic schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:58:
Hmm, na de hands-on te hebben gezien, krijg ik eigenlijk wel zin om mn touch cruise in te leveren... Wat ik me afvraag; is het nu echt zo dat er geen microsd-kaartjes inkunnen? Is dit al bevestigd door HTC?
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit een WM device heb gezien dat geen mogelijkheden had tot uitbreiden van het opslaggeheugen... Zou een vreemde zet zijn!
Oost west, 127.0.0.1 best!
Mijn abo verloopt in juni, ik had een sim-only ofzo willen nemen tot volgend jaar, de X1, maar dit is een bijzonder prettig alternatief als ik het zo zie.
Dat geheugen boeit me niet zo veel, heb nu een 2GB-kaartje dat voor de helft vol staat met TT6 Europe en voor een kwart met mp3's, dus 4GB zou voor mij alleen maar luxe zijn.
Zo eens kijken wat het meot gaan kosten met een abo erbij. Enne, waar blijft Daan met z'n review?
Nomen nescio
Oost west, 127.0.0.1 best!
Hiervan is een kort verslag gemaakt.
Is wat basis informatie over HTC, informatie over het toestel, paar vragen over het toestel en uiteindelijk wat foto's en filmpjes.
Link naar verslag
Na afloop mocht ik even met het toestel spelen. Wat een prachtig ding
Zit leuk spelletje op waarbij je met een balletje gaten moet ontwijken. Dat doe je door het toestel te kantelen. Dit gaat via een tilt-sensor. Als je een wandje raakte voelde je het apparaat een schokje geven. Voelde zeer realistisch en soepel aan. Ook het scherm is echt schitterend!
Het draaien van 1mp foto's door het apparaat te kanten ging extreem snel (Milliseconde werk).
Heel mooi toestel, maar weet nog niet zeker of ik zonder qwerty toestenbord wil.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Of gebruikt HTC een andere leverancier voor deze bediending??
Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs
Ja, hun eigenMars Warrior schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 19:01:
Ik vraag me af of nu de laatste versie van Touch Commander op de Diamond staat omdat ze het nu over Touch Flow3D hebben...
Of gebruikt HTC een andere leverancier voor deze bediending??
Verwijderd
weet niet wat jullie er allemaal mee doen dat je 8gb nodig hebt, maar het blijft een pda/tel geen computer, mp3 speler, camera, enz Voor al die andere dingen gebruik ik wel een apparaat wat daarvoor bedoeld is. 4gb zou voor mij pers dan ook meer dan genoeg zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 19:39:
Leuk systeempje voor op de touch p3450.Blijf erbij 4gb is te weinig.hadden beter er 8 van gemaakt.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Nou, daar sla je de plank flink mis. Het is een zogenoemde Pocket PC Phone. Pocket PC, dus kleine computer, staat hierin centraal. Het kan dus ook als een soort minicomputer dienen, en zo wordt hij ook over het algemeen gebruikt (denk aan Outlook, Mail, enz). Deze functies zijn niet bepaald geintegreerd op een normale telefoon (en nee, de iPhone is een geval apart).DjWannaB2002 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 19:44:
[...]
weet niet wat jullie er allemaal mee doen dat je 8gb nodig hebt, maar het blijft een pda/tel geen computer, mp3 speler, camera, enz Voor al die andere dingen gebruik ik wel een apparaat wat daarvoor bedoeld is. 4gb zou voor mij pers dan ook meer dan genoeg zijn.
Even een rekensommetje van mijn HTC TyTN 2 (of nouja, vodafone V1615) met 8GB microSDHC:
-TomTom Western and Central Europe, volledig legaal (2 GB)
-Muziek (1,5 GB)
-Programmabestanden (opera cache, installaties van o.a. skype enz, 0,5 GB)
-Filmbestanden (bij mij bestaande uit Saved by the Bell (150MB per aflevering) en Top Gear (700MB per aflevering), rond de 3,8 GB
Ik heb echt niet zoveel ruimte over op mijn 8 GB kaartje. TomTom wordt meegeleverd, daar zal op het ingebouwde geheugen dus een kaart voor geplaatst moeten worden a 1 GB. Dan blijft er 3 GB over. Het ligt maar net aan je standaard gebruik met dat ding, maar het is voor iedereen anders, en het is en blijft een multimedia apparaat (tenminste, als ze de MSM7201 chipset volledig benutten, maar zo'n geintje als met de TyTN 2 haalt HTC niet meer uit denk ik), en daar wordt hij dan ook vaak voor benut
Dat kan je gewoon regeditten naar een super hoge value zodat je Touch heel gevoelig is..XoiN schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:11:
Op youtube vond ik ook al een filmpje van een tmobile branded Htc Diamond.
Ik vraag mij echt af hoe het "touchen" is, Op mijn huidige HTC touch moet ik toch redelijk veel kracht zetten als ik met mijn vingers werk.
Verwijderd
Laten we even duidelijk zijn. Wat voor jou genoeg is hoeft voor een anders dat weer niet te doen dus maar blijven doorgaan dat het genoeg is weten we inmiddels wel van jou. Voor anderen niet dus en dat mag dan best gezegd worden.DjWannaB2002 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 19:44:
[...]
weet niet wat jullie er allemaal mee doen dat je 8gb nodig hebt, maar het blijft een pda/tel geen computer, mp3 speler, camera, enz Voor al die andere dingen gebruik ik wel een apparaat wat daarvoor bedoeld is. 4gb zou voor mij pers dan ook meer dan genoeg zijn.
Hoho, het was ook niet als aanval bedoeld. Vroeg me eerder af hoe iemand in hemelsnaam aan 8gb kan komen op een PocketPC. Maar goed er zijn dus zat mensen die hem als film en muziek bron gebruiken :-)Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 22:34:
[...]
Laten we even duidelijk zijn. Wat voor jou genoeg is hoeft voor een anders dat weer niet te doen dus maar blijven doorgaan dat het genoeg is weten we inmiddels wel van jou. Voor anderen niet dus en dat mag dan best gezegd worden.
zo sterk is dat niet. lees het verlag maar van de presentatie van de diamond die in Ned is geweest. daar zeggen ze dat ze bewust hebben gekozen voor geen SD slot oid omdat dat weer 2 mm extra ruimte kost en het toestel dan dus 2mm dikker maakt. hetzelfde geld voor het flitslicht. plus daarvan zeggen ze dat ze zich richten op een ander segment gebruikers dan de mensen die hun tel echt als camera willen gebruiken.Muthas schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 23:02:
Kan komen door het gebrek aan ruimte in het apparaat, maar lijkt me sterk.
De dunste telefoons van bijv. LG en Samsung met microSD slot zijn toevallig 2mm dikker (13mm totaal dus) dan de Diamond en zijn qua gewicht volledig vergelijkbaar.DjWannaB2002 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 09:31:
[...]
zo sterk is dat niet. lees het verlag maar van de presentatie van de diamond die in Ned is geweest. daar zeggen ze dat ze bewust hebben gekozen voor geen SD slot oid omdat dat weer 2 mm extra ruimte kost en het toestel dan dus 2mm dikker maakt. hetzelfde geld voor het flitslicht. plus daarvan zeggen ze dat ze zich richten op een ander segment gebruikers dan de mensen die hun tel echt als camera willen gebruiken.
HTC kan dus best gelijk hebben dat er domweg 2mm bijkomt, maar het blijft volgens mij inderdaad een marketing keuze want ik zou er niet zo mee zitten dat-ie geen 11 maar 13mm dik is: een gemiddelde Nokia of SE smartphone is al snel 15-22mm...
Maar goed. Het blijft een prachtig ding en wie weet komt toch de SE Xperia nog op de markt als alternatief
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Bronnen graag? Als dat zo is dan denk ik dat ik voor de Xperia ga:Phusebox schreef op zondag 11 mei 2008 @ 12:17:
er gaan ook steeds meer geruchten dat ook de Xperia X1 nog in juni uit gaat komen, ik wacht dus nog even af, alhoewel dit toestel zeker potentie heeft.
Voordelen SE Xperia boven HTC Diamond:
-micro-SDHC ondersteuning (voor mij een vereiste, met het oog op de toekomst)
-groter scherm (hogere resolutie 800*480 vs 640*480)
-toetsenbord (alhoewel geen vereiste)
-betere camera (kwaliteit), met flitser?
-grotere batterij
Nadelen:
-minder compact
-iets zwaarder
-waarschijnlijk iets duurder
-geen 4gb intern geheugen (maar 400MB + >4gb microSD compenseert dit)
Qua design vind ik ze beide mooi voor hun features (wel/geen toetsenbord), het breedbeeld scherm van de Xperia lijkt me wel erg handig voor internetbrowsen, de Diamond past daarentegen gemakkelijk in je broekzak. Verder is het maar de vraag in hoeverre de HTC A-GPS ondersteunt (A-GPS ready staat op de officiele site).
Iemand nog andere insights die ik over het hoofd heb gezien?
Verwijderd
dus vraag ik mij af hoe de programas hierop gaan reageren.
sommige van de games die ik heb aangeschaft kunnen zowel QVGA als VGA aan maar geen 800*480, en ook tomtom.
Verwijderd
Nu gebruik ik een gewone GSM en een PDA van intussen 100 jaar oud.
Voor afspraken is de combinatie erg gemakkelijk... terwijl je belt kan je je agenda bekijken...
Nu vraag ik mij af... hoe zit dat bij de combinatie GSM-PDA... dat lijkt mij niet echt eenvoudig een afspraak te maken terwijl het toestel aan je oor "hangt"
Wat vinden jullie?
JP
Verwijderd
Als ik een afspraak plan terwijl ik iemand aan de telefoon heb kun je 3 dingen doen.Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:56:
Ik overweeg mij dit toestel te kopen, maar ik vroeg mij het volgende af (misschien wel stom maar toch....)
Voor afspraken is de combinatie erg gemakkelijk... terwijl je belt kan je je agenda bekijken...
Nu vraag ik mij af... hoe zit dat bij de combinatie GSM-PDA... dat lijkt mij niet echt eenvoudig een afspraak te maken terwijl het toestel aan je oor "hangt"
Wat vinden jullie?
JP
1. Je excuseren en even je agenda raadplegen terwijl de ander wacht.
2. Op speakerphone zetten en dan je afspraak plannen.
3. Gebruik maken van een oortje terwijl je belt.
Optie 1,2 & 3 gebruik ik allemaal wel eens afhankelijk van de situatie waarin je je begeeft.
Je weet niet hoe deze 4GB geheugen binnen WM6.1 wordt weergegeven.xvanwaart schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:13:
Mooi kut dat ontbreken van een SD slot, mijn favoriete applicatie (UpToDate) wil alleen maar van een memorykaart af draaien (zoekt alleen maar in de map /Storage Card/My Documents) Kan ik dus voorlopig naar zwaaien.
Bij mijn hx4700 had ik ook een ROM storage deel dat gewoon als Storage Card werd weergegeven.
De Raphael wordt niet op korte termijn verwacht.Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:53:
Weet iemand hoet het is met de HTC Raphael, dus de eigenlijk precies dezefde als de diamond maar dan met toetsenbord, er gingen geruchten over dit toestel maar hij bleef uit met de presentaties van de nieuwe toestellen!
De Diamond wordt het vlaggeschip van htc voor 2008.
Aangezien dit Topic over de Diamond gaat verzoek ik voor andere toestellen niet in deze thread te posten.
yep en je ziet toch dat de gebruiker geneigd is zijn nagel te gebruiken. hoop wel dat dat scherm beter is dan bij de touch. want daar moet je echt hard op drukkenGanymedus schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:54:
in dat ^^ eerste filmpje zie je toch de nodige vertragingen en vraagtekens over het kantelen ontstaan. Ik had gehoopt dat hij overal standaard zou kantelen, dat is niet het geval.
Volgens de geruchtenmolen gaat ie 'enige maanden' na de Diamond komen onder de naam Touch Pro.Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:53:
Weet iemand hoet het is met de HTC Raphael, dus de eigenlijk precies dezefde als de diamond maar dan met toetsenbord, er gingen geruchten over dit toestel maar hij bleef uit met de presentaties van de nieuwe toestellen!
Kerel het is exact hetzelfde ding minus 4GB RAM en plus qwerty-tobo. Als ie nou nog een of andere Nokia of zo erbij trok okee, maar de Touch Pro en Diamond zijn vrijwel volstrekt identiek.ReVolpe schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:56:
[...]
Aangezien dit Topic over de Diamond gaat verzoek ik voor andere toestellen niet in deze thread te posten.
Voor de zeldzame keren dat ik een afspraak telefonisch moet maken en uitzoeken en dan ook nog m'n laptop met Outlook niet bij de hand heb voldoet de speakerstand perfect terwijl je door je agenda neust.Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:56:
Ik overweeg mij dit toestel te kopen, maar ik vroeg mij het volgende af (misschien wel stom maar toch....)
Wat vinden jullie?
[ Voor 31% gewijzigd door curry684 op 12-05-2008 01:07 ]
Verwijderd
Waar kun je hem vinden:
*spam*
Ik heb natuurlijk ook een link naar deze topic gemaakt. Want Tweakers blijft een zeldzaam informatieve site!
[ Voor 6% gewijzigd door pven op 24-08-2008 21:02 ]
Daimond?Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 16:47:
Alle Hyvers opgelet: ik vind de HTC Daimond zo'n waanzinnig mooi apparaat, dat ik er een Hyves pagina van heb gemaakt!
Waar kun je hem vinden:
http://htcdaimond.hyves.nl/
Ik heb natuurlijk ook een link naar deze topic gemaakt. Want Tweakers blijft een zeldzaam informatieve site!
HyvesVerwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 16:47:
Alle Hyvers opgelet: ik vind de HTC Daimond zo'n waanzinnig mooi apparaat, dat ik er een Hyves pagina van heb gemaakt!
Waar kun je hem vinden:
http://htcdaimond.hyves.nl/

Verwijderd
Hier komt de goede:
*spam*
Hyves
[ Voor 13% gewijzigd door pven op 24-08-2008 21:02 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Ganymedus op 13-05-2008 09:41 ]
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Zou het niet kunnen dat ze voor de Xperia X1 een Carl Zeiss lens erin gooien zoals Sony vaker doet? Dan zouden ze daarmee kunnen pronken, maar dat de verdere camera gelijk is aan de Diamon.Ganymedus schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:38:
De opmerking dat de Xerpia X1 een betere camera zal hebben dan deze is natuurlijk hapklare onzin. De hardware gebruikt voor dit model is identiek aan de Xerpia X1, afgezien van het scherm en het extra toetsenbord uiteraard. De camera zal dus identiek zijn. Anders had SE echt wel een camera toegepast uit hun eigen serie. Dus met een hogere mega pixel en waarschijnlijk een verwijzing naar hun cybershot serie.
What a fine day for Science! | Specs
das een instelling in je registry.....moet je ff op xda-developers zoeken.....XoiN schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:11:
coldasice schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 13:24:
[...]
das een instelling in je registry.....moet je ff op xda-developers zoeken.....
Muthas schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 21:16:
Zo niet waar. Ik heb een paar maanden een Touch gehad en weet ik het hoe veel mee getweaked (zie het HTC Touch topic wat ik heb gemaakt), maar gevoelig krijgen zodat je normaal met de _huid_ van je vinger kan drukken lukt niet. Het is je nagel of het stokje, en daar werd ik na een tijdje echt gek van. Door het omhoog halen van die waarde klopt er geen zak meer van de registratie van het Touch screen, dat springt alle kanten op als je bijvoorbeeld in een rechte lijn over het scherm beweegt. In de filmpjes op YouTube van de Touch Diamond ziet het er veel beter uit (nog steeds harder drukken als met de iPhone), maar er is dus hoop dat er andere gevoelige touchscreen technieken zijn dan wat Apple (gepatenteerd) gebruikt.
Heb zelf een Touch Cruise en gebruik nooit de nagel of het pennetje, is perfect te bedienen met gewoon de duim. Scherm zal wellicht toch al doorontwikkeld zijn.XoiN schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:11:
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Je krijgt er neem ik aan zoiets als dit bij:

De HTC Diamond heeft dus geen SD slot...
Verwijderd
Ik weet het ook niet zeker, maar het blijft een Windows Mobile apparaat met GPS, dus je zou gewoon je eigen TomTom kunnen installeren via ActiveSync...Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:48:
Krijgt dit apparaat nu wel of geen Tomtom ? De berichten hierover zijn nu wel heel verschillend.
Verwijderd
ik heb al een beetje lopen googlen maar niets kunnen vinden...
Weet iemand hier meer over?
PDAshop/Smartphoneshop hopen hem 18-6-08 uit te kunnen leveren.Taygeta schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:50:
De exacte release datum is nog niet bekend zeker?
ik heb al een beetje lopen googlen maar niets kunnen vinden...
Weet iemand hier meer over?
Hopen dat HTC de aanpassingen die ze nu nog gaan doen qua performance snel stabiel en doorgevoerd krijgen want de feitelijke releasedatum is volledig van hun afhankelijk.
Als je uitgaat van de berichten van zowel TomTom als HTC is er geen twijfel meer hoor:Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:48:
Krijgt dit apparaat nu wel of geen Tomtom ? De berichten hierover zijn nu wel heel verschillend.
Bron van TomTom, zie mijn post: Pinobigbird in "Het TomTom Navigator 6 Topic | Deel 2"
Bron van HTC, zie vraag 5 bij het bericht op All About Phones
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
http://www.engadget.com/2...-diamond-vs-iphone-fight/

[ Voor 22% gewijzigd door Shiver23 op 13-05-2008 20:36 ]
PSN: Shiver23
Neen, die wordt er niet standaard bij geleverd. Je kunt deze wel los bestellen her en der. Zelf heb ik dat nog nooit gedaan. Maar ik hoor altijd positieve ervaringen.Upquark schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:32:
Hoe is jullie ervaring met het ExtUSB gebeuren? 'k Heb nu nog een N95, en vind die audiojack erg fijn.
Je krijgt er neem ik aan zoiets als dit bij:
[afbeelding]
Je moet nu alleen uitkijken dat je wel je antennefunctie behoudt voor de FM radio.Ganymedus schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:46:
[...]
Neen, die wordt er niet standaard bij geleverd. Je kunt deze wel los bestellen her en der. Zelf heb ik dat nog nooit gedaan. Maar ik hoor altijd positieve ervaringen.
Ik weet dat deze er wel zeer goed voor geschikt is.
dat wordt nog een lastige keus! (met de nieuwe iphone that is.. )Shiver23 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:36:
Vergelijkingsfoto's tussen de iPhone en Diamond. Die laatste is echt een stuk kleiner.
http://www.engadget.com/2...-diamond-vs-iphone-fight/
[afbeelding]
Je kunt er dus standaard geen hoofdtelefoon op aansluiten. Vreemd.Ganymedus schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:46:
[...]
Neen, die wordt er niet standaard bij geleverd. Je kunt deze wel los bestellen her en der. Zelf heb ik dat nog nooit gedaan. Maar ik hoor altijd positieve ervaringen.
er zit standaard een koptelefoon bijgeleverd, als je je eigen koptelefoon wil gebruiken, heb je een convertor nodig. Maar da's oldschool, iedereen heeft toch al een bluetooth headphoneUpquark schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:26:
[...]
Je kunt er dus standaard geen hoofdtelefoon op aansluiten. Vreemd.

[ Voor 4% gewijzigd door Xanion op 13-05-2008 23:01 ]
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Verwijderd
Je hebt helemaal gelijk.....maar dankzij dit soort opmerkingen wordt de pagina natuurlijk wel steeds beter. Ik heb de vormgeving nu ook meer in de HTC style gebracht...................metallicelmo schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:03:
Als iemand een Hyves pagina maakt kan die beter zorgen dat er de juiste info op staat..
De HTC Diamond heeft dus geen SD slot...
Welkom in de wereld van HTCUpquark schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:26:
[...]
http://www.allaboutphones...viewtopic.php?f=40&t=2594
HTC heeft verder een paar leuke dingen ingebouwd in de Diamond die het net dat beetje extra geven aan het apparaat waar iedereen op zat te wachten bij de producent. Zo wou HTC niet alles uit te doeken doen omdat ze vonden dat gebruikers zelf achter die extra functies moesten komen, maar een paar hebben we toch weten te ontfutselen. Zo zit er een functie in dat wanneer je gebeld wordt en je telefoon gaat over, en je wilt hem snel op stil krijgen, dan hoef je slechts de pda op zijn scherm te leggen en hij gaat automatisch op mute. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn als je in een vergadering zit en je telefoon gaat per ongeluk af. Ook is zitten er een paar slimmigheden in de stylus. Zo ontwaakt de pda automatisch uit slaapstand als je de stylus eruit trekt en ook zit er een magneetje in de stylus ingebouwd zodat de pda het meeste werk doet als je de stylus er in terug steekt. Dit kan slijtage van de body van het toestel voorkomen doordat je de stylus er niet hard in hoeft te drukken maar hij het laatste stukje vanzelf gaat. Indien je onder het bellen de stylus pakt gaat het toestel automatisch naar notities. Een erg handige feature.
Jawel, meestal zit er standaard een headset bij hoor. Zal bij de Diamond niet anders zijn neem ik aan.Upquark schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:26:
[...]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Nou ja, ik zeur wel, maar ik haal 'm toch wel hoor.
Haters everywhere but I don’t really care
Haha nee bedoelde eerder dat de P3300 bijv ook geen standaardheadset aansluiting heeft, en volgens mij de P3600 ook niet, enz, daar zaten echter wel crappy headsetjes bij. Maar of je daar nou zo blij van moet wordenUpquark schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:29:
[...]
Ik hoop niet dat je bedoelt dat er nog meer van dat soort 'verrassingen' zijn...? Obscure USB-aansluiting, geen audiojack, geen microSD-slot... 't moet niet nog gekker worden...
Nou ja, ik zeur wel, maar ik haal 'm toch wel hoor.
[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 14-05-2008 11:54 ]
Heb even de vraag bij HTC gelegt.
Ik heb nog geen problemen gehad met de interne GPS (van mijn Touch Cruise). Zelfs met een gecoatte voorruit doet 'ie 't nog perfect. Sterker nog, zelfs binnenshuis krijg ik ontvangst. Waarom zou je er dan een externe GPS op aan willen sluiten?abusimbal schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:19:
Nog een nadeel van de Diamond vind ik het ontbreken van een aansluiting voor een externe GPS ontvanger, voorral in auto's met een gecoatte voorruit.
abusimbal schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:19:
Nog een nadeel van de Diamond vind ik het ontbreken van een aansluiting voor een externe GPS ontvanger, voorral in auto's met een gecoatte voorruit.
Abusimbal heeft het over de GPS ontvanger, niet de GPS chip
De TyTN II bijv. heeft aan de achterkant de mogelijkheid om een externe ontvanger aan te sluiten zodat de interne GPS chip een veel betere ontvangst heeft...
Ik hoop inderdaad ook dat dat nog steeds kan, en dat je niet via BT een externe GPS moet gebruiken in dat geval. Nogal zonde met een ingebouwde GPS...
Dit topic is gesloten.
Dit Topic is uitsluitend bedoeld om te discussiëren over de Diamond! Aanverwanten zaken zoals discussies over bijbehorende abo's hoort hier dus niet thuis! Ook waar hij te koop is, hoe duur en wie hem wel of niet en wanneer kan leveren is hier niet van toepassing! Ook is het niet intressant om te weten als jij hem hebt, of binnen hebt, of besteld hebt!! Gewoon mee kappen en ontopic over de Diamond zelf praten. Discussie over levertijden van pda's mag hier!
We zitten hier op een technisch forum en dat willen we graag zo houden!
PS: verwachte lever datum van de Diamond: 2e week van Juni en dat is genoeg over dat onderwerp!